login |

A logika halála

2006. 02. 19. 00:07 - Írta: Snake Plissken

68 hozzászólás | kategória: Snake olt!,

A suspension of disbelief a filmrajongás alapkövetelménye. Aki nem tudná, ez annyit jelent, hogy a szórakozáshoz elengedhetetlen feltétel a gondolkodás teljes kizárása. Vagyis ne gondolkozzá’, mert szar lesz neked. Ez minden téren igaz: kit érdekel ma már, hogy a szőke nő az éjszaka közepén egyszál bugyiban kutatja fel a furcsa hangforrását, vagy hogy a főhős több skulót lő ki a fegyverből, mint amennyit kéne? Ilyeneken már nem szabad megütközni. Jelen kritika témája viszont elviselhetetlen módon erőszakolja meg az intelligenciát, ezért értem is, meg nem is a körülötte kialakult hájpot. Értem, mert tökéletesen kommersz anyag, egyszerű, de lényegretörő, nincs benne semmi bonyolult, de nem értem, mert azért a hülyeségnek is van határa, és ez a sorozat bőven túlszárnyalja, ezért jogosan vetődik fel a kérdés: ennyire nem trendi manapság az ész? Na jó, térjünk a lényegre, a mai leoltandó sorozat, a suspension of disbelief, but without suspension: a Prison Break.

Az alaptörténet (ami már eleve akkora hülyeség, mint a ház) szerint egy vitrinbébi bátyját börtönbe zárják gyilkosság vádjával és egy hónap múlva már ki is végeznék (de sebaj, a sorozat nem érhet véget, jönnek majd a halasztások, a sikertelen szökések miatti visszazárások, meg minden egyéb időhúzási lehetőség), ezért a zsenigyerek is elkövettessék-lássék egy bankrablást, hogy bejusson hozzá (eközben a stáblistában megláttam az Executive Producer: Brett Ratner feliratot, és akkor már éreztem a végzetemet). Szerencsére a sittet tök véletlenül ő tervezte, ráadásul már előre elrejtett benne egy-két dolgot (lereszelhető végű csavart, leszerelhető buditartályt), mert tudta, hogy bekerül oda és meg fog szökni. Magára tetováltatta a kóter tervrajzát, ami ugyan kívülről csak egy összefüggéstelen masszának látszik, de amint ránézünk, a CGI megmutatja, hogy igen, bazmeg, ez egy tervrajz. CGI-s tetkó, modern ez a világ. Mindent előre tud nyolc lépéssel, olyan a prekalkulációja, hogy Kaszparov szégyenében leszopná magát. Közben a rabokat is tanulmányozta, a helyi maffiatagnak (Peter Stormare, zseni, mint mindig, gondolom, ég a pofája, hogy ekkora marhaságban szerepel) előkeresett egy régi árulót és mindenféle szívességet kér tőle cserébe, behaverkodik egy bankrablásért bent ülő macskabarát kriplivel, janizik ezerrel. A szökése már alapból egy rakás rabot tartalmaz, van egy olyan sanda gyanúm, hogy ez a szám a történet haladtával csak nőni fog. Ahhoz képest, hogy ez egy atomkemény (első szintű, vagy micsoda) börtön, tök lazán elsétálgatnak, a dokinő flörtölget az elítélttel, magára hagyja a rendelőben, a fehérek már előre megbeszélik a feketékkel, hogy mikor lesz a bunyó, a börtönigazgató (Stacy “Mike Hammer” Keach fájdalmas klisészerepben) egyből szívességekre kéri, és természetesen jelen van a főgeci őr, aki rögtön kiszemeli magának, és folyton szekálja. Ja és van egy ügyvédnő, a halálraítélt excsaja, aki közben nyomoz az ügyben, mert persze a csávót csak bemártották, úgyse ő volt, csak a kormány szokásos genya ügynökei már megint csintalakodnak. Logika? Eredetiség? Hol?

A színészek botrányosak, a halálraítéltet alakító Dominic Purcell gyönyörűen nélkülözi a mimikát, míg Wentworth Miller hatvankilós májerkodása annyira hiteltelen, hogy az már fájó (egy rendes börtönben úgy meg lenne baszva az első napon, hogy még). De úgy istenigazából Stormare-en kívül mindenki baszottul tanácstalan a szerepével, még aveterán Stacy Keach is, márpedig nagyon szarul kell ahhoz írni, hogyMike Hammer ne birkózzon meg egy figurával. A rendezés üres, erőtlen, a kommersznél is kommerszebb, a zene pedig unalmasan és idegesítően majmolja Hans Zimmer stílusát (most puskázok és megnézem, ki csinálta:Ramin Djawadi, aham, egy kezdő Zimmer-diák, sejtettem).

Ez a sorozat semmiben sem emelkedik ki, csak hülyeségben, de abban a Lost nevű szappanoperát is könnyedén lenyomja, valamint hype-ban, mert anélkül egy Lorenzo Lamas-akciófilm szintjén maradna, a helyén. Unalmas C-kategóriás fos.

68 hozzászólás Ne habozz!

Doktor - 2006. 06. 03. 01:31

így is van. Az első ember aki kimondja a 100%os igazságot ezzel a sorozattal(?) kapcsolatban.

Mx - 2006. 06. 03. 01:46

“Szerencsére a sittet tökvéletlenül ő tervezte, ráadásul már előre elrejtett benne egy-két dolgot (lereszelhető végű csavart, leszerelhető buditartályt), mert tudta, hogy bekerül oda és meg fog szökni.”

Doktor:
Ezen inkább az látszik, hogy csont hülye :D

Hooligan - 2006. 06. 03. 01:52

De legalábbis nem jött át neki a sori :)

Az meg amit Mx kolléga boncolgat, az tiszta LOOOOL. Snake, legalább megnézted volna…. :)

éza - 2006. 06. 03. 02:21

Józsi te mi a vérnek nézel egyáltalán sorozatokat?

frogman - 2006. 06. 04. 12:53

Én szeretem a PB-t, de nem kezdek el idegeskedni/gonoszkodni a kritika miatt, hiszen tényleg van mit lenyelnünk a fogyaszthatóság érdekében.

pf - 2006. 06. 05. 12:32

ez a kritika hihetetlenül erőltetett és kötekedő.
óriási szar , 10/0

Lui - 2006. 06. 05. 16:40

Ezért is szeretem is meg nem is ezt az oldalt.

Útálom amikor valami olyat fikáznak ilyen undorító stílussal amit Én nagyon szeretek.

Rendben van. Kell kritika! Persze! Ez az oldal lényege. De nem ilyen mocskos és förtelmes módon!
Én is egy csomó sorit nem szeretek de nem fikázom és nem azt mondom hogy kibaszott szar ez a geci bazze’ hanem azt, hogy szerintem nem jó, nekem nem tetszik. Lehet kultúráltan is, másokat nem sértve.
Nemtom érted e a lényeget.

Egyébként meg ha valaki olxan sorira vágyik ami aztán hűdemegfelel a valóságnak akkor annak nem sorozatot kell nézni hanem dokumentum vagy természetfilmet…

buzievagy - 2006. 06. 05. 22:40

bazmeg ezen a kritikán fekszek :DSFA?F?SA:_
ekkora egy fost :DDDDDD

Azor - 2006. 07. 01. 14:36

Szerintem te azt sem tudod mi az a kritika :) de aranyos hogy ennyi szabadidődet nyilvánosság előtt cseszed el. Még jó h véget sem ért a széria te már megmondtad a frankót.
Most említek egy magyar kalsszikus példát talán hallottad a fickó nevét: Weöres Sándor. Ő róla írtak egyszer egy hasonló képpen ócsároló kritikát (nevezzük a kritikust csak XY-nak) szalonképesebb stílusban. Erre csak annyit reagált, hogy “tudjátok volt aki ismerte a nevemet eddig. Ezentúl XY nevét is ismerni fogja”

Szép reklám fogás öcsi :)

lol - 2006. 07. 15. 21:46

A te agysejtjeid gondolom az alkohol áldozatai lettek. “A logika halála” címet adtad az írásodnak. És ez vissza is köszön belőle, hiszen tisztán árulkodik arról hogy belőled bárminemű logika hiányzik. Csak 1 percet gondolkodtál volna mielött elkezdted droidszerűen nyomkodni a billentyűzetet, akkor rá is jöttél volna hogy épp a logika az aminek segítségével élvezheted a sorozatot. Hisz egy olyat, ami erről szól csak azzal érthetsz meg. Nem téged hibáztatlak, hogy ez hiányzik belőled, de a tudatlanság nem ment fel a hülyeség alól…

Raven Seldon - 2006. 08. 06. 14:38

Ez a fürdőskurva stílus emberek… A LOST-ról is írt ilyen kritikát és szétröhögtem magam rajta, pedig én szeretem.

égerbirka - 2006. 08. 06. 15:40

szuper, tanítanivaló kritika!

én csak annyit tennék hozzá, hogy külön undorító a sorozatban az a hit-remény-szeretet szósz, amivel nyakon van öntve (mégiscsak a fox csinálta…), és hogy mindezek ellenére addiktív.

olyan mint a davincikód: fájdalmasan szar, mégse lehet abbahagyni. azért ez is egyfajta művészet :)

Desperate HOUSEwife - 2006. 08. 06. 17:09

Aha, azt hiszem, nem lesz változás a szerda estéimben. Igazából a pilotba belenézek majd szerintem,(csak hogy lássam már a saját szemeimmel is) de erős a gyanúm, hogy annyiban is marad nálam a dolog, mert eddig ez a sorozat semmivel nem tudott engem felcsigázni. Snake írásait én élvezem, nekem bejön a stílusa, és ahogy leírta, hát teljesen el tudom képzelni, milyen lehet a sorozat…azért egy belenézést számomra megér majd, mert úgy nem mondok véleményt semmiről, hogy nem láttam, majd utána. De inkább szavazok még egy esélyt a Suzületett feleségeknek, ha meg a House-zal ütközik majd időben, akkor nálam esélytelen.
(egyébként WM engem úgy irritál ahogy van, nem nagyon tudom elképzelni, mint tökös fickót, aki majd jól megtervez egy pöpec szökést)

Izzie - 2006. 08. 06. 18:12

Valahogy úgy lesz nálam is… Ha ütközik a House-zal esélytelen… Sztem detto, megnézem a pilotot, de nem nagyon fog izgatni, ha lemaradok róla… Mondjuk pont jókor, két sorozatom esik ki a jövő héten, úgyhogy, most jó lesz egy picit pihizni:D

vape - 2006. 08. 06. 18:35

:) jó kritika, teljesen felkeltette az érdeklődésem… :D

tijs - 2006. 08. 06. 23:12

Desperate HOUSEwife, Izzie: semmi esély rá, hogy a House-t választjátok, sokkal izgalmasabb, és élvezhetőbb sorozat a PB. :) ha megnézitek az első 2 részt tuti hogy nem a House-t választjátok. De lehet hogy már az 1. rész is elég hozzá. :)

Human Insect - 2006. 08. 06. 23:40

tehát semmi esély rá, hogy a banánt szeretitek, mert a kóla 2 korty után magával ragad

tijs - 2006. 08. 07. 02:05

jó akkor rosszul fogalmaztam… nagyon kicsi rá az esély… :) eddig 6 embernek mutattam meg a pb-t, és 1 rész után mindenkit magával ragadott, erre alapoztam.

Periklesz - 2006. 08. 07. 06:02

Hát ez a kritika egy nagy rakás fostalicska… szánalom a srác, istenem! Nem is a stílusával van a bajom, hanem hogy hülyeségeket ír… vagy nem is látta a sorozatot, vagy nem értette.. XD
Hűje :P

Desperate HOUSEwife - 2006. 08. 07. 22:43

Kedves tijs!
Fogalmazzunk úgy, hogy semmi esélyt nem látok arra, hogy számomra a House-t megverje bármelyik sorozat. :-) Ahogy már írtam, adok egy esélyt a PB-nek, mert kíváncsi vagyok, belenézek, hogy véleményt alkothassak róla.
De a House az House. Nr one nekem, pedig nem vagyok kezdő sorozatnéző, de számomra mindent maga mögé utasított, amit valaha néztem. Ja, és a PB-nem nincs Hugh Laurie. :-P

Mr. Eidur - 2006. 08. 08. 00:24

Estét’!
Snake “barátom” Lost-os kritikája után is halálra röhögtem (vagy inkább sírtam) magam, ekkora szánalom gyerek nem sok futkozik a világban…
A kritika elvesztette a hitelességét ezután a mondat után:
“Szerencsére a sittet tökvéletlenül ő tervezte, ráadásul már előre elrejtett benne egy-két dolgot (lereszelhető végű csavart, leszerelhető buditartályt), mert tudta, hogy bekerül oda és meg fog szökni.”
Mx is látom észrevette:)
Szóval vagy egy balfasz vagy, aki nem érti meg a sorozat lényegét, mondanivalóját, ami pont hogy a logika, vagy bele se néztél, csak megint “fikázhatnékod” támadt…

A véleményem rólad mint nagymenő kritikusról ennyi…

enodnu - 2006. 08. 08. 01:54

Hát… csatlakoznék az előttem szólók javához. Semmi közöd ehhez a sorozathoz. Esetleg oda kellett volna figyelni miközben nézni próbáltad.
Én élveztem a PriBréket. A karakterek nagyrésze a helyén van, nemtudom milyen szar színészi teljesítményekről beszélsz.. bár abban igazat adok neked hogy WM nem igazán hős-alkat. Ennek ellenére itt a helyén volt az okostojás karakterével.

Logikátlanságok helyett a hihetőség az amit kifogásolni lehetne, többször zavaró, csodaszerű események következnek be. Et viszont simán rá lehet írni a FOX számlájára. USA ftw.

subi - 2006. 08. 09. 12:32

A stílus engem nem bánt. Viszont az érződik, hogy az ilyen típusú sorozatokat nem szereted. Akkor viszont nem is kellene nézned, s főleg nem kritikát írnod róla.

hunter000 - 2006. 08. 10. 03:56

Emberek, szerintetek a fox miatt ilyen irreal a tortenet? Akkor a 24 milyen? :), kosz Snake, a promo ugy tetszett, te most lehordtad mindennek, kar, hogy sajat magad sosem hordod el :-/. Vagy legalabb kiirnad, hogy kibaszott nagy spoiler es sori baszatas aradat jon. Ha nem tetszik valami nem tettszik, de akkor is, ez szerintem eleg pofatlan kritika. Nem mondom, hogy szanalmas, mert nem az, ez is egy velemeny/kritika, de ha mar velemenyt nyilvanitasz, akkor ugy tedd pls, hogy ne kurd fel 10/9 ember agyat… :)

J - 2006. 08. 11. 00:12

azért idővel megmagyarázzák a dolgok nagy részét amit itt felvetsz kritikaként, szóval máskor nem kéne elhamarkodni :D

amúgy meg PB nagyon jó sorozat.. azt meg h WM-et elkapták volna.. hát nem egy cingár gyerek azért :D

kd - 2006. 08. 21. 03:11

“szerint egy vitrinbébi bátyját börtönbe zárják gyilkosság vádjával és egy hónap múlva már ki is végeznék”

A Snake féle figyelmes nézői magatartás már itt megnyilvánul. :)

foregister - 2006. 08. 27. 02:25

Én megnéztem magyarul a pilotot, egy éve angolul… nem különösebben izgatott a sorozat majd adtam Neki még egy esélyt és megnéztem a 2. részt angolul, kár volt, ugyanis egyhuzamban lerágtam 10 részt még pluszban majd másnap a maradékokat, egyszerűen nem tudtam abbahagyni.

Tény, hogy vannak hiányosságai és teszem azt néha már-már MacGyer feelingem volt, hosz a szarból is kihozza a várat, csak picit mást köntösben ennél a sorozatnál. A lényeg, hogy ne úgy álljunk az egészhez, hogy ez mind megtörténhet. A börtön sem az az igazi kőkemény börtön (kamerák hiányoznak elég sok helyről és a biztonság sem űberfrankó), de 70%-ban reprezentálja egy kemény amcsi börtön szinvonalát. Nagyon sok véletlen adva van már előre és néha-néha kiszámítható egy-két dolog. Teszem azt tudod h a szökési tervbe valami hiba fog csúszni csak azt várod, hogy mi és hogyan oldják meg.

A lényeg a lényegben, hogy ne úgy nézd, hogy aprókra boncolod, hanem nézd az egészet és akkor minden sorozat végén érdekelni fog hogyna tovább.

Bár bevallom a 2. szezon első részét megnézem most nem várom remegő kézzel mi lesz a folytatásban – mint az első szezonban, mégha tudtam is mi lesz ugyanis direkt megnéztem az utolsó részt -, de érdekel.

A lényeg, hogy adj esélyt a sorozatnak a pilot nem minden (tavaly engem sem fogott meg). Nézd meg a második részt is és ha azután sem érdekel, akkor hagyd a csudába.

A kirtikához annyit:
Ha valaki kritikát ír valamiről, jól járja körbe a témát és ne felületesen kezelje az egészet. Ebből a kritikából csak az jött le, hogy az illető fogta és 5 perceket tekert a filmben, hogy gyorsan összedobhasson valamit. No figyelmesség benne. A stílus nagyon durva és bántó… még pár ilyen kritika és tuti h a srác hitelét fogja veszíteni és fölösleges lesz cikkeket írogatni. Nem az a baj, hogy lehordta, hanem az ahogyan. Én is lehordhatnék rengeteg sorozatot, de közel sem bántóan mások érézéseit megsértve.

Ráadásul a kritika tökéletesen tükrözi a felületességet és pont ez az amiért zavaró és téveszt meg másokat. Kár é

án - 2006. 08. 30. 20:40

Kritika=szánalom, ez nemis kritika, hanem egy összefüggéstelen szar, mint amikor az oviba “az én apukám erősebb”-et jáccottunk. Annyira látszik , hogy a kedves KRITIKUS-nak fogalma nincs a PB-ről, hogy az már elképesztő. BUTAAA!!!! Ez nagyon szánalmas lett, és idegesítő, gondolom ezzel nem csak azok értenek egyet, akik kedvelik a sorozatot…

Miller X - 2006. 08. 31. 00:14

Tanulj meg kritikát írni!
Iskola vagy kritikusoktól.
Olvass sokat.

Még ha hiányos is a sorozat: ennyire nem szar.
Ez viszont egy kritikának nem nevezhető fekália.

Miller X

Laci - 2006. 09. 01. 23:53

Minden igaz a kritikában, csak az nem, hogy a pb élvezhtetlen szar. Nekem bejön. Nyilván kivitelezhetetlen lenne igy megszökni, de ez egy sorozat, túlságosan nem érdekel a logikátlanság. A főszereplő csávó hangja pedig annyira hideg, kemény, hogy nekem tök hiteles a keménycsávó figurára. Még azt is elhiszem róla, hogy milyen okos. Karakterek is szerethetők, lehet nekik drukkolni. A 6. résznél jobban pedig rég nem élveztem ennyire egy sorozatot.

ozzy - 2006. 09. 02. 02:17

Nem hiszem, hogy a “kritika”, vagy “kritikus” szó hallatára bárkinek ez jutna eszébe, amit írtál. Véleményem szerint a kritikus fő feladata, hogy objektíven, és szakmai tudással a háta mögött kiértékelje egy film jó, illetve rossz tulajdonságait. Te nem ezt tetted. Amit Te tettél, az lényegében a PB minden eggyes momentumának -a jónak, és rossznak is egyaránt- a leszólása. Ez azon fellül, hogy egyáltalán nem igaz, felettéb idegesítő is. Arról nem beszélve, hogy a PB-sem egy ismeretterjesztő sorozat, ergo nem feltétlenül kell az életben kivitelezhetőnek, vagy valósnak tűnnie. Lényegében minden film, mese a felnőttebb, érettebb korosztálynak. (Ez az én szub. véleményem)
A lényeg, hogy az igazi kritikus azt a filmet amit valamilyen oknál fogva egyáltalán nem kedvel, is képes objektíven megvizsgálni, és ténylegesen kiemelni az ok hibáit, és pozitívumait is.
ui.: Ha ez a kritika csak a negatívumokról szól, és lesz egy pozitívumos része is akkor azt is kíváncsian várom. :)

án - 2006. 09. 02. 02:54

Kedves Snake Plüssken!

Olvasom az irományidat és aztán neked van ízlésed! 24, Lost, PB, mindegyik sorozatot lefikázod… Azért elég érdekes, hogy ezek teljesen más stílusú sorozatok, de Te mindegyikben találsz hibát, amitől egyszerre csak szar az egész? Mi a bajod? Már csak arra tudok gondolni, hogy a napi sorozatokat kedveled amik között a reklámok a legérdekesebbek számodra az igen magas realitásfok és a színészi teljesítmény miatt, nem? De tudod mit? Én azt mondom csinálj jobbat kedves kritikus, ha meg nem tudsz, akkor meg ne fikázz mindent, hanem fogd be a szád…

ozzy - 2006. 09. 02. 04:29

Még egy apróság.
Ha esetleg nem csak írsz, hanem olvasol is, szívesen olvasnám a reakciódat a többiek reakciójára a kritikáddal kapcsolatban.
Illene valamit válaszolni, vagy megvédeni magad, mert így hitelét veszti az általad írt kritika is.
Thx

satya - 2006. 09. 04. 17:26

Snake!
Ha ennyire a irreálisnak tartod ezt a sorozatot, akkor ajánlom a Discovery dokumentumfilmjeit. A sorozatoknak az a lényege, hogy lekössön, kikapcsoljon. Bár a Prison Break inkább csak leköt, ugyanis a legtöbb résznél csak a karfát szorítom, és ha vége lesz, akkor kínszenvedés kivárni azt az öt percet, míg letöltődik a következő rész. Ilyet még semelyik sorozatnál nem tapasztaltam. Nálam az első évad utolsó részeinél volt a csúcspont. A történet persze nem mindig 101es, vannak hiányos foltok, következetlenségek, de tele van fordulatokkal, csavarokkal, és nem csak az epizódok végén, hogy megnézd a következő részt. Egy rész az elejétől a végéig izgalmas, egy percig sem bírok felállni előle. És ha tudsz mondani egy másik sorozatot ami hasonló hatással van, akkor talán elhiszem, hogy nem ez a legjobb sorozat amit eddig láttam. Csatlakozom az előttem szólókhoz: ennek a sorozatnak esélyt sem adtál, és még annak az egy résznek a lényegét sem sikerült felfognod, aminek a megnézésével max 10 percet tölthettél. Ebben topikban pedig a kritikának nevezhető írások csak a te MŰvedet minősítő kommentekben vannak.

satya - 2006. 09. 04. 18:46

Utánadolvastam egy kicsit Snake.
Ha jól vettem ki, akkor te horrorrajongó vagy. És ezek után a mi IQnkat mered ócsárolni? A gyilkosok és szörnyek elől szaladgáló cicababák nézéséhez bizonyára sokkal nagyobb intelligencia kell, mint egy izgalmas sorozathoz. Azt sem birod felfogni, hogy ami nem megy nem kell erőltetni(kritikaírás). Aki meg nem úgy gondolkodik, nem ugyanazt szereti, mint te, az már egyből hülye??? No comment.
Eddig óvakodtam a Lost megnézésétől, de a te kritikáidból kiindulva már elképzelhetőnek tartom, hogy izgalmas darab lehet.

mayloka - 2006. 09. 06. 13:38

Csatlakoznék a nagy többséghez, akik szerint ez az iromány messze nem kritika csak egy “magánvélemény” elég rossz stílusban.

Az látszik, hogy nincs sok közöd a sorozathoz,
de ha legalább ide “próbálsz” szerinted értelmes dolgokat írni, akkor legalább vedd a fáradtságot és tanuld meg miként kell nomális kritikát írni!!!

Laci - 2006. 09. 06. 23:16

Egyébként ki állitja, hogy ez kritika akar lenni? Fölöslegesen basszátok fel az agyatok miatta.

SSSSSSS - 2006. 09. 08. 13:07

Te!! Sznék Piszkin vagy ki a pöcs!!Krisztiánnak teljesen igaza van! Miért fikázod a Prison Break-ot?Teljesen rendben van mindenféle szempontból, a karakterek tökéletesek, (nálad okosabb emberek találták ezt ki, hidd el lehet, hogy nem volt világos egy-két momentum neked, akkor most segítek:
a srác nem rejtett el semmit a börönben, mivel tervező tisztában van azzal, hogy milyen csavart használnak a padhoz, és mivel a mérete(éjszakai reszelést követően) pontosan passzol majd a budijéhoz, nekiugrig.Tényleg miért nem mész már el egy szereplőválogatásra, hátha összejönne neked egy ilyen szerep…Hadd súgjak valamit! Hamarosan mozifilm készül a Prison Break-ből, és véletlenül Brett Ratner fogja rendezni ezt a C kategóriás fost…További jó fikázást pöcsfej

ó - 2006. 09. 21. 19:38

A kritika írója nézze a Szomszédokat, az a realitás való neki. Komolyan, sose értettem, hogy az ilyen emberek minek írnak ismertetőt valamiről, amikor a világon mindenben csak a hibát találják meg.

T - 2006. 09. 22. 19:19

Hát haver szánalmas vagy… én mindig azt szoktam mondani az ilyen emberekre akik mást szoktak fikázni meg lehordani, hogy biztosan UNATKOZNAK. Így van ugye? Te szörnyen buta vagy ha ilyen kis pitiáner kirikákon gondolkodsz nap mint nap..dehogy azt még WEBLAPON megis jeleníted>>LOL. Legyen már vmilyen mondani valoja az oldaladnak, ne csak a fikázás. Más a kritika és más a fikázás. Remélem érted a különbséget. Mert te fikázol..olyat pedig csak a nyomorékok szoktak csinálni. Ez a sorozat tökéletes vannak benne hibák, igen. De ezt szerintem normálisan is el lehetne mondani, le lehetne írni. Nemde? Vagy erre már nem futja?… mondom, biztos unatkoztál…gratulálok! Az ilyenekért élni érdemesX-D

bee - 2006. 09. 22. 22:47

ez a kritikának titulált förmedmény ocsmány. =S először is sztem kritikát úgy kell írni, hogy meg is értetted a témát amiről szól. mert qrva nagy bakikat írtál. ×D ja és olvasva a hsz-okat arra még szeretnék reagálni, hogy WM nem akarja játszani a tökös csávót, hanem épp azaz érdekes a karakterében, hogy baromi intelligens, rejtélyes, sose tudod, hogy mi járhat a fejében és a folytonos nyugodtságot árasztó magatartása is egy érdekes jellemtulajdonsága.

bateman - 2006. 09. 23. 14:36

fuu, kommenteket el sem olvastam, mert még vér megy az agyamba…

megvallom, jókat röhögtem ezen a cuccon, szerintem király kis írás, ha nagyon hevültök miatta, akkor talán nem kellene olyan komolyan vennetek magatokat, meg talán snake-et sem… lényeg én komálom a Prison Break-et, már tolom a második évadot, de azért ebben-abban kénytelen vagyok igazat adni a kollegának

csak ezzel nem értek egyet, mert faszág:

Szerencsére a sittet tökvéletlenül ő tervezte, ráadásul már előre elrejtett benne egy-két dolgot (lereszelhető végű csavart, leszerelhető buditartályt), mert tudta, hogy bekerül oda és meg fog szökni.

Gabi - 2006. 09. 23. 15:29

Én egy régi panelban lakom, és tele van az egész ház leszerelhető végű csavarral.
Ez két dolgot jelenthet:
1. Anno itt forgatták a méltán világhírű Panel Break című sorozatot.
2. Snake butaságokat irkál :)

Friendsfan - 2006. 09. 23. 22:01

Ebben kb. egyetértek. Teljesen hiteltelen. Sok-sok sorozat hiteltelen de attól még kifejezetten jó! De ez! Így inkább egy fantázia világ az egész. A logika halála tökéletes cím. Avagy még lehetne: “Hogy csináljunk egy átlagos filmből kitekert, agyatlan, végnélküli szart…”

moennig - 2006. 09. 23. 22:11

először is: nem ártott volna a kedves kritikusnak megnézni egy rohadt részt legalább az egészből…mert az amiről beszél a reklámból kiderült már régen

aztán: ha valaki jó kritikus akkor megpróbálja nem ebből a szemszögből nézni a dolgokat…mert rendben kell a negatív kritika is…de azzal,hogy a sorozat minden elemét bájos szavakkal lefikázod magad járatod le…szal a lényeg,hogy a kritikád kicsinyes és ostoba…!

Sugar - 2006. 09. 24. 19:21

Ez tényleg nem nevezhető kritikának “kedves” Sneak :) minek nézed, ha nem élvezed? Illetve hát “nézed”….nem tudom mennyit láthattál, de biztos nem sokat. Eleinte nem érdekelt a sorozat, de valahogy úgy került rá a sor, hogy a második részt megnéztem a tévében. ÉS úgy voltam vele, hogy mostmár kíváncsi vagyok mi fog kisülni ebből az egészből. És nem bántam meg!! Kb 2 nap alatt megnéztem az egész sorozatot, annyira a székhez ragasztott. (mellékesen csak annyit, hogy angolul sokkal de sokkal jobb) Nem mondom, hogy nincsenek benne hibák, és reális szemmel nézve kivitelezhetetlen ez az egész szökés, de könyörgöm ez egy SOROZAT!!! Nem kell tökéletesen hitelesnek lenni!! Szerintem úgy jó, ahogy van. A szereplők is jók, bár WM totális higgadsága és hidegsége néha kicsit már idegesítő :)))) de csipázom, és még helyeske is! Legjobb azért Abruzzi és T-Bag. Zseniális alakítások!!

fogtunder - 2006. 09. 26. 11:10

emberek, akik snake-et fikázónak, kisköcsögnek, meg még ki tudja minek tituláljátok. először is, amíg ezt csináljátok, ti sem vagytok semmivel jobbak. tudtok jobbat írni? tegyétek meg, tegyétek közzé, a lehetőségetek nektek is megvan rá, de annak, hogy snake-et viszontfikázzátok, semmi értelme, szerintem még röhög is rajta, és jól teszi.

mert snake a másik véglet a mindent elvakító rajongással szemben, ami szintén nem egy teljesen egészséges hozzáállás szerintem, kell valamennyi az ellenpólusból is, hogy rájöjjünk, mindenben vannak hibák. a pb a hibáival együtt is szerethető, de vannak hibái. dominic purcel gyakorlatilag rosszabb színész teljesítményt nyújt, mint macaulay culkin a reszkessetek betörőkben, ha másodszorra megnézitek, néha vannak benne szürreális dolgok, viszont élvezetes nézni.

és ha neked tetszik, nem mindegy, hogy ki mit mond róla?

Tom - 2006. 09. 28. 17:30

Tényleg Snake volt olyan sorozat, ami tetszett neked? Mármint a Szomszédok és a Barátok közt után. Várj megvan Jóban rosszban, igaz?

öcsög - 2006. 10. 01. 05:15

ez a snake egy kis segdugasz

okli - 2006. 10. 07. 00:44

Hm! Amikor az emberek, a “minek nézed ha nem tetszik” című marhasággal hozakodnak elő, nos ekkor felvetődik a kérdés, hogy tisztában vannak-e azzal, hogy ki is az a _kritikus_, mit csinál, és mi a dolga. Megmondom, halvány fingjuk nincs róla:)
A még elborzasztóbbak pedig azok a kommentelők, akiknek csupán néhány szavas ócsároló megnyilvánulásra futja az erejéből. (pl.: “ez a snake egy kis segdugasz”;”szánalas senki”)
Rajtuk valóban csak nevetni lehet.
Tudom, manapság nem divat, de talán meg lehetne próbálni észérvek felsorakoztatásával, és kifejtésével próbálkozni. A kritika írójának példáit megcáfolni valamivel, azontúl, hogy “ez nem is így van” vagy hogy “te hüje vagy”. hm?
Tény hogy ez kicsivel több erőfeszítést igényel, de ha már úgyis itt ültök..

Félreértés ne essék, nem ismerem Snake Plisskent, sőt nem is értek vele feltétlenül egyet. Abban is van valami, hogy kicsit összecsapottnak tűnik. De amiket ti reagáltatok rá az sokkal borzalmasabb. Tisztelet persze a kivételeknek.
okli

frogman - 2006. 10. 07. 23:07

Úgy 13-14 részig rajongónak, az évadzáróig nézőnek tartottam magamat, de az S02E04- nél végleg elszakadt valami. Most néztem meg a második évadból a hetedik részt és ez már hihetetlen mértékben röhejes, ennyire tehetségtelenül megírt szart, amelyben a szereplők egyikének sincs már igazi motivációja és a lehető leghülyébb dolgokat művelik talán még sosem láttam. Mellesleg már egy kéz sem kell hozzá, hogy megszámoljan a színészi tehetséggel felvértezett arcokat.

LumberJacK - 2006. 11. 11. 20:03

Ez készen van. : DD

“Mindent előre tud nyolc lépéssel, olyan a prekalkulációja, hogy Kaszparov szégyenében leszopná magát.”

Itt estem le a székről. : )

Deeroy - 2006. 11. 15. 02:41

Na rávettem magam és végigolvastam a kommenteket.

Engem csak az zavar, hogy sose volt szó kritikáról és a rovatnak is az a neve hogy SNAKE OLT.

Én meg pozitív oltásról még nem hallottam :D

M.N.cX - 2006. 12. 29. 01:17

Szerintem a Prízon Brekk halálszar (direkt így írtam).
Végignyomtam az első évadot a DVD-t basztam kukába .. akárcsak a LOST-tal :D
szal SZAR..

mokus - 2007. 01. 03. 00:36

Uncsi… egy újabb Tóta W. Árpika, aki azt hiszi, ha szid mindent, ráadásul trágár szöveget nyomat, akkor majd milyen laza gyerek lesz belőle. Szerintem meg megmarad szánalmas idiótának. ‘Okos’ lehúzó kritikát lehet írni, de egy ilyet?!? Én kérek elnézést…

tm - 2007. 01. 06. 15:01

Minden sorozathoz, filmhez, színdarabhoz egy bizonyos elvonatkoztatási képességre van szükség. Hiába ugrálnak előtted három lépésre emberek fejükön vödörrel a színházban, te mégis belemész a játékba és űrbázist látsz, vagy lovagokat. A filmekben/sorozatokban sem elsősorban a realitást kérjük számon, egy elképzelt világot kapsz, ami meghatározott szabályok alapján működik, vagy elfogadod ezeket, vagy nem, vagy tetszenek vagy nem. Ennek megfelelően: megnézed az összes többi részt, megmutatod minden barátodnak, kikapcsolod a tv-t, megnyomod a stop gombot vagy írsz egy vitiolos hangú kritikát.

Én élveztem a PB-t, bár helyenként erősen a hajam téptem olyan logikai bukfencek voltak benne, de szórakoztatott, kikapcsolt usw.

Egyébként itt a junkie-n olvastam egy barátságos kritikát a Spooks-ról, még csak nem is Snake tollából (nagy kedvencem ez a sorozat, mégse mondtam el a szerzőjét semminek, neki nem tetszett oszt kész), és félve merem bevallani, hogy House-ból egy részt néztem végig, de nekem nem adott semmi extrát (pedig mennyien rajonganak érte).

adc - 2007. 01. 07. 11:46

Asszem utólag, a tizenéves generáció hype-jának lecsendesülésével, szépen bebizonyosodott, hogy snake kolléga oltásásnak nagyon is volt alapja.

A PB egy iszonyatos blöff. Jó alapötlet, de vérgagyi kivitelezés.

Seeley Booth - 2007. 01. 07. 12:15

:SSS

Ezzel nagyon nem értek egyet. És mi van pl. Robert Knepper alakításával? Tbag szerepében zseniális, meg amúgy mindenki az és a sorozat nagyon jó, második évadja is!

24 - 2007. 01. 15. 19:54

Én nem vagyok nagy PB rajongó…. megnézni megnézem, de meg is vagyok nélküle. Egész jó fordulatos és még meglepő dolgok is vannak benne. Eszem ágában sincs fikázni (nem vagyok egy fikázós típus). tm és abc hozzászólásaival egyetértek… \bár azért nem annyira vérgagyi a kivitelezés :) \

Tényleg a tizenévesek fújják túlságosan nagyra a PB imázsát… hiába ez amenő ma a tinik között! Ha valamit egy nagyobb csoport majmolni kezd akkor a többieknek is csatlakozni kell, nehogy kilógjanak a sorból.

Az én egyedi és teljes mértékben személyes magánvéleményem a következő:

Nem tagadom van, mikor tényleg nagyon jó szórakozást tud nyújtani számomra is a PB, de például egy 24-hez képest sehol sincs!

Shady - 2007. 01. 19. 14:41

Hát bazmeg te vagy bazmeg a legjobb “kritikus” a vilagon bazmeg geci picsa fasz, mert művészien fejezed ki magad minden picsa szar sorozattal geci kapcsolatban. Sorozatot az összes balfasz nem azér nézi hogy valahogy elmennyen az idő geci picsa fasz (csak hogy ne maradjak el művészi kifejezőeszközökben, hanem azer bazmeg hogy valami olyan szintű katarzisztikus élményben legyen része, minda a National Tate Gallery művei között sétálgatna. Mindenki intelligenciája a sötét segglyukad alatt foglal helyet, tiéd pedig messze csillog az ég végtelen kék tüzén. Minden eggyes lehúzással magad is alázod te balfasz. Ezek CSAK sorozatok. Bazmeg, geci, fasz, picsa …

Ember - 2007. 05. 30. 14:53

Ugy gondolom hogy Snake Plissken egy balfasz…
ha ő azt fikáz akit akar akkor én is… Szólásszabadság van. Ha annyira szar, mint amennyire leírta akko mi a jó büdös xxx nek nézte meg… mert elég aprólékosan leírta a sorozat “fogyatékosságait” (aminek fele nem is igaz, de ezt most hagyjuk) Amit leírt az egyszerűen botrányos és szánalmas. Lost… Nem jó nem teccik. de nem mondom hogy c kategóriás fos !!! Egy szar vagy SNAKE. Nézz egy sorozatot… Mondj egy olyat amibe nincsenek nevetséges fordulatok… Heroes pff 24 :D dexter :SS Nem véletlenül nézik többmillióan a PB t. PB 4ever és KURVA ANYÁD SNAKE

Gabi - 2007. 08. 10. 11:06

Ember Full igazad van arrol nem is beszélve hogy :”Stormare-en kívül mindenki baszottul tanácstalan a szerepével” ilyet nem illik írni egy ismertetőbe akár pozitív akár neagatív tanulj meg irni kigyo

seth_greven - 2007. 09. 09. 01:46

emberek, én is nézem a pb-t (bár kérdés, hogy még meddig), de nem húzom fel magam ennyire ezen a kritikán. sőt! jókat röhögtem rajta.. ennyire ne éljétek bele magatokat, take it easy ;)

Zsolesz - 2008. 02. 18. 18:27

Kurva anyját aki ezt írta. A szökés a legjobb sorozat a világon!!! Ennél jobb sorozat nincs, és nem is lesz. És dögöljön meg az is aki fikázza ezt a király sorozatot.

Sherryl - 2008. 02. 18. 19:06

Szal én csak annyit mondanék,hogy ha nem tetszik a PB akkor minek nézted meg,ha nekem nem tetszik vmi,akkor azt nem nézem végig és utánna ócsárolom,hanem megnézem az első részt és ennyi…
Nekem is van sok olyan sorozat,amit nem nézek mert nem jön be,de attol még nem fikázom.

A House jó sorozat,csak a 4.évad már nekem nem nagyon tetszik,mivel hiányoznak a régi szereplők,de viszont a 3.évad volt szerintem a legjobb:)

Név: kötelező - 2009. 11. 09. 18:21

Na ezt most megkaptátok kedves középszerű PB rajongók. Azt nem csodálom, hogy így ki vagytok akadva, miután így a szemetekre hányták a valóságot:
a kedvenc sorozatotok egy középszerű, logikátlan, unalmas, olcsó, szar klisé. Semmi több…

benedoo - 2010. 01. 25. 19:33

Név: kötelező @ érdekes dolgokat fejtegetsz
Kíváncsi lennék, mit nézel te meg egyáltalán. Ha a Szökésre ezek közül egy is áll, én itt helyben megutálom. Kár, hogy egyik sem igaz, és szerethetem tovább a sorozatot. Ugyan vége van, de attól még életem első és eddigi legjobb sorozatát ócsároltad. Valóság? LoooL.

G. - 2015. 08. 18. 21:53

Annyira jók Snake írásai, aki valószínűleg direkt megy a polgárpukkasztásra, aminek eredményeként az idióták meg őt kezdik el fikázni, mintegy kompenzálva a szeretett sorozatukat ért bántalmakat. Kár, hogy már nem alkot aktívan, szívesen elnézegetném a hülyéket, amint az (egyébként borzasztóan fals) igazságérzetük késztetésére habzó szájjal ugranak a másiknak, csak hogy bebizonyítsák, hogy semmivel sem jobbak, mint az írás alkotója, akit éppen ócsárolnak.
Snake, zseniális vagy!
G.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz