login |

Magyar nézettség: sorozatok + Csillag születik

2007. 11. 05. 11:02 - Írta: winnie

63 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

A szokásos párbajok, House, Nagy fogyás, Feleségek, plusz természetesen az RTL Klub kiemelt premierje, a Csillag születik és bónusznak Győzike vs NCIS. Minden a tovább mögött.

Hétfő este

TV2 – NCIS: 986e (22,5% SHR), 18-49: 549e (30,0% SHR)
RTL – Győzike
: 1,644M (36,8% SHR), 18-49: 665e (37,0% SHR)

Kedd este

TV2 – A nagy fogyás – 1×03: 1,394M (33,3% SHR), 18-49: 552e (30,0% SHR)
RTL – Vészhelyzet – 13×04: 1,119M (27,2% SHR), 18-49: 646e (35,5% SHR)

TV2 – Született feleségek – 3×09: 912e (30,8% SHR), 18-49: 459e (31,1% SHR)
RTL – Grace klinika – 3×04: 828e (27,3% SHR), 18-49: 503e (33,4% SHR)

Szerda este.

TV2 – Doktor House – 2×23: 1,220M (28,5% SHR), 18-49: 685e (35,6% SHR)
RTL – A szökés – 2×09: 1,080M (25,4% SHR), 18-49: 575e (29,9% SHR)

Szombat este. Vajon lép-e a TV2, mint anno az RTL, amikor a Mátrix 2 helyére más filmet tolt be a korcsolyás reality-nél, és váltja a Csupasz pisztoly 2-t? Ja, a Csillag születiknél bele kell számolni, hogy a műsor 200 perc volt, vagyis a végét kevesebben nézték, így jött ki egy átlag.

TV2 – Csupasz pisztoly: 922e (19,3% SHR), 18-49: 511e (24,9% SHR)
RTL – Csillag születik: 1,813M (42,0% SHR), 18-49: 788e (41,8% SHR)

Vasárnap estéről csak annyit, hogy a TV2 megint bizonyította, hogy a hazai mozis sikerfilmeket a tévében nem nagyon aratnak, hisz 18-49-ben az Üvegtigris 2-t 25,5%-46,2% közönségarányba verte az RTL-es Mr. és Mrs. Smith.

63 hozzászólás Ne habozz!

rhynn - 2007. 11. 05. 11:10

winnie:

meg tudnád nézni Talmácsi futamát a két csatornán? érdekelne, mennyrie jött be az MTV-nek.

hannah - 2007. 11. 05. 11:12

Na, amjd jövő7en meglátjuk, mi lesz ebből a Csillag születikből:) Talma nézettsége engem is érdekelne.:)

hannah - 2007. 11. 05. 11:13

Uhhh… Győzike. az igénytelen műsorok ne továbbja. Miért? miért? Miért?

winnie - 2007. 11. 05. 11:17

“Uhhh… Győzike. az igénytelen műsorok ne továbbja. Miért? miért? Miért?”

pofon egyszerű. az egyik adón egy krimi vérrel, rejtélyjel. a másikon meg nevetés. hétfőn az utóbbi kell az embernek úgy tűnik. 18-49-ben már kevésbé, de ott is.

Tomi - 2007. 11. 05. 11:18

Na ezt nem gondoltam volna, hogy a csillag születik ennyire bejön. Gondoltam, hogy az első adás miatt nyer, de hogy ennyire kiütéses győzelem lesz arra nem számítottam. Látszik, hogy RTL-en ment.

Dark Wolf - 2007. 11. 05. 11:26

“a másikon meg nevetés”

méghogy nevetés. már csak üvöltözés van és bömbölés.

K - 2007. 11. 05. 11:27

Tényleg, mi lett volna ha a TV2-nek jut eszébe megcsinálni a Csillag születiket? Tuti bukta, de érdekes dolgok ezek, hogy a néző csatorna alapján ad esélyt egy műsornak…

winnie - 2007. 11. 05. 11:30

:) soha nem tudjuk meg.

az mondjuk köztudott, hogy az rtl-ben nagyobb a hozzáértés (de nyilván ez nem ok), de most, hogy a tv2 is csinál külső gyártóval műsort bármi lehet.

a nagy fogyás továbbra is siker például. rég jött valami ennyire a vészhelyzetre.

meg aztán ki tudja, lehet, hogy a formátum a kulcs. lehet, hogy a tv2 rosszakat vett (bár a megasztár megbuktatásához művészet kellett), az rtl meg jókat. (mázlijuk volt) – ma jön a pókerarc, meglátjuk, mi lesz a végeredmény.

winnie - 2007. 11. 05. 11:31

“méghogy nevetés. már csak üvöltözés van és bömbölés.”

nem tudom, nem nézem, de természetesen a néző nevet azon, hogy üvöltenek.

Nicsi - 2007. 11. 05. 11:34

1. Győzikén nevetni???
2. Még a fogyást is többen nézik, mint egy vészhelyzetet. Szégyen.
3. Csillag születik meg 200 perces??? Ki aza hülye, aki azt végignézi??
És mi a tökömért kell olyan filemt adni egyáltalán, amit már 8 milliárdszor leadtak?? Jóhogy bukja a TV2 a nézettséget.

Tomi - 2007. 11. 05. 11:36

winnie: a szokásos párbajokból mindig kihagyod a Gyilkos elmék vs Jericho-t.

mrbond - 2007. 11. 05. 11:49

jaja. en is szeretnek
– Talma m1 vs. Eutosport
– Gyilkos elmek vs. Jerico
parbajeredmenyeket latni

thx

Izzie - 2007. 11. 05. 12:08

azért remélem az emberek észhez térnek és nem nézik majd a Győzikét… pedig milyen jó volt nélküle…haj…

K - 2007. 11. 05. 12:13

Szerintem igen bosszantó tud ez lenni:)

darkspell - 2007. 11. 05. 12:23

Én már a reklámjaitól a falra mászok. Nagyon remélem hogy nagyon hamar vége lesz most már.

DICKtator - 2007. 11. 05. 12:40

Nem értem, miért csodálkoztok mindig a Győzike, Walker, Rex és társain. Már rég látható, hogy ezen a blogon egyrészt magasabb értéket képviselő alkotásokról beszélünk (sorozatok), másrészt épp emiatt nehezen tudjuk felfogni, hogy gagyit nézni miért jó (persze tudom, azért ízlések és pofonok, szóval sorozatfan is nézhet ilyeneket). A tévézésnek is vannak szintjei, egyes műsorokat figyelem, logika és értelem nélkül nehéz élvezni (pl Lost), míg egy Győzikén az is tud nevetni, aki sík hülye… Asszem szerencsére nem reprezentáljuk az átlag bulvárra recskázó magyart és ez nagyon pozitív dolog!! De sajnos ettől még ők vannak többen, és ez a nézettségben meg is nyilvánul…

teddike - 2007. 11. 05. 12:50

Szombaton mikor a csillag szuletikrol irtunk okos dolgokat, akkor 1.89 et mondtam nezettsegre, nem is volt ez annyira rossz tipp.

winnie: egy soforok nezettségi adatot tudsz esetleg irni? koszi.

Denisa Wry - 2007. 11. 05. 12:54

Aki nézi a Győzikét nem is mer hozzászólni? Pedig páran biztos olvassák ezt a blogot.
Csillag születik nézettsége nagyon meglepett, nem tudtam nézni csak héba-hóba pillantottam rá, de most már biztos megnézem a köv. részt.
Doki jól elverte Szkófildot.

meroving13 - 2007. 11. 05. 13:17

számítottam rá, hogy a csillag születik robbantani fog, de azért gondolom most majd xcsökken egy kicsit.

a fogyishow sikeréből elegem van, ennél szánalmasabb már csak az, hogy a győzike ilyen nézett. kb ez a két legszarabb műsor….

Criminal Minds VS Jericho engem is érdekelne… thanks.

armus - 2007. 11. 05. 13:26
teddike - 2007. 11. 05. 13:44

én láttam az első részt! (pesten lakok, ferfi vagyok, es vegzos)

mentalitaultras - 2007. 11. 05. 14:03

Nagy fogyás tartja magát szépen… Nagyon helyes!:)

A szökés 2. szezon jóval több nézőt érdemelne.

gerí - 2007. 11. 05. 14:16

A nagy fogyásnak örülök, remélem nem esik tovább sőtt :) Szerencsére Győzike csak 8 részes lesz.
A csillag születik egyértelmű volt, h ilyen jó lesz, bár nekem nem teccett, szerintem köv adásra egy olyan -15% mind2 korcsoportban.

szucsitg - 2007. 11. 05. 14:20

igaza van dicktatornak. miért kell mindig legalább két embernek odaírni, h “jajj, h lehet ilyen szart nézni”?! ha belegondoltok, biztos ti is néztek vmi “gagyit”. én pl a jerichot nagyon szerettem, de attól még csak közepes. v a kedvenc példám: a pussycates reality. sztem rajtam kívül senki nem nézte ezen a blogon, én mégis a pilot utáni összes rész(még +7) minden percét élveztem, és vártam belőle a ripet. ennyi. jó kis guilty pleasure, és én azt mondom, h a kategóriájában igenis jó. annak ellenére, h pozitív kritikát nem nagyon láttam róla.:) most meg ott van, nekem, a dr. steve-o. általában az ilyen ökörségről sikítva kapcsolok el, ez meg mégis jó:) meg persze trishelle… kép: http://href.hu/x/3vih (gyors guglizással; lehetett volna jobbat is találni:P)

szucsitg - 2007. 11. 05. 14:21

human: nem azt mondtad, h a spam-szűrő átengedi a href.hu-s url-ket?

gzoli - 2007. 11. 05. 14:25

Tűzvonalban, Planet Earth hogy szerepeltek?

El Diablo - 2007. 11. 05. 14:31

Én megnéztem a Csillag születik-et szombaton, de óriási hiba volt, messze a legsz@rabb műsor volt amit az utóbbi időben láttam.
A zsűri nevetségesen hiteltelen, a produkciók vérgyengék, a rendező-operatőr páros csapnivaló (amikor az erőművész páros beáll egy ilyen négy kéz négy láb pozicióba, ami csak szemből nézve látványos, akkor direkte oldalról mutatják lapjával őket, meg a tánccsoport közepibe jól belezoomolnak, aztán néha bevillan a képbe egy-egy láb, össze-vissza mozgatják a kamerát, hogy a néző kevésbé tudja követni a színpadi eseményeket), a műsorvezető egy okádék(ivó) ripacs, egyedül a műsorvezetőnő ért valamit: szép nő, szépen beszéli a nyelvet és nem próbál meg több lenni, nem poénkodik feleslegesen, nem tesz fel a lihegő delikvensnek kifejtős-esszékérdést 3 sec alatt megválaszolásra.
Az M1-es Társulat sztem fényévekkel jobb.

isti89 - 2007. 11. 05. 14:45

A Csillag születik sikere várható volt, de itt is inkább a 2.-3. rész lesz döntő. Győzikének jót tett ez a sok botrány, mert tavaly volt, hogy 1-2%-al nyert most pedig 7-tel. A Nagy fogyás elég jól tartja magát csak az a baj, hogy a Vészhelyzet 18-49-ben még így is simán veri és szerintem a Vészhelyzet olcsóbb is, de a TV2 szintjéhez képest egész jól teljesít még így is. A House ellen szerintem jövő ősszel már a a Helyszínelők egyik változata fog menni, mert a Miami elég sokszor verte, a Szökés pedig csak premierkor. A Grace klinikának pedig jót tett, hogy reklám nélkül jön a Vészhelyzet után, mert így 18-49-ben egy kicsivel nyer.

Desmond Wallace - 2007. 11. 05. 15:14

A Csillag születik és Győzike igen brutálisan nyitott.

A szökés azért szerintem nem olyan rossz. 1 millió felett van, igaz, hogy kikap, de a TV2 legerősebb sorozata megy ellene, és olyan nagy különbség nincs köztük. Tavaly a Lost gyenge ellenfél ellen nem sokszor tudott 1 millió felett hozni.

kissalude - 2007. 11. 05. 15:17

:(
A született Feleségek egyre lentebb. Pedig jó évad, mindig van a végén valami, amiért meg kell nézni a következőt.Előtte a Nagy fogyás van, ami nem olyan rossz. Hol a hiba?

Desmond Wallace - 2007. 11. 05. 15:26

A Született feleségek számai szerintem kifejezetten jók. Tavaly se sokkal nézték többen negyed 10-től.
Az RTL-nek viszont nem sikerül ilyen jó számokat hoznia a Losttal, tehát ebben az összehasonlításban a TV2 volt az ügyesebb.

bleck - 2007. 11. 05. 15:55

Bennfentes: a mostani Nagy Fogyás nézettség szerintem teljes mértékben igazolta azt, hogy egy új műsor nézettségénél mennyit számít ha legalább 24 órával az adás előtt kiteszitek az emblémát a bal felső sarokba.(!) Csak öszehasonlításként:

TV2 – A nagy fogyás – 1×01: 1,335M (33,5% SHR), 18-49: 628e (35,8% SHR)
RTL – Vészhelyzet – 13×02: 1,116M (26,9% SHR), 18-49: 620e (34,4% SHR)

TV2 – A nagy fogyás – 1×02: 1,182M (29,3% SHR), 18-49: 475e (26,4% SHR)
RTL – Vészhelyzet – 13×03: 1,182M (29,3% SHR), 18-49: 672e (36,8% SHR)

TV2 – A nagy fogyás – 1×03: 1,394M (33,3% SHR), 18-49: 552e (30,0% SHR)
RTL – Vészhelyzet – 13×05: 1,119M (27,2% SHR), 18-49: 646e (35,5% SHR)

Azthiszem h ehhez nagyon semmitsem kell hozzáfűzni, csak mellékesen jegyzem meg h az 1. adás előtt kint volt a logó, a 2. ellőt nem, de a 3. előtt megint kint volt (előtte volt 1 hét kihagyás, tehát általában ilyenkor a folytatás nézettsége csak még alacsonyabb szokott lenni, ezzel szemben teljesben még a premiernél is jobb nézettséget hozott).

Desmond Wallace - 2007. 11. 05. 16:00

A Vészhelyzetből és a Grace klinikából múlt héten nem a 4. rész volt?

Hukkle Triest Enemy - 2007. 11. 05. 16:16

Winnie, ha tudsz, légyszi, dobj meg egy nézettséggel a The Hoop Life-ról, köszönöm!

DICKtator - 2007. 11. 05. 17:04

bleck: Már vártam, mikor jössz a logóval :P Amúgy szerintem ne osztogass tippeket a TV2-nek ingyen, főleg, hogy vannak akik valószínűleg nem kis pénzeket tesznek el ezért.
Úgyhogy nyújtsd be náluk a számlát!! Hoztál nekik majdnem 100e-t 18-49-ben… Hm, mennyi is lesz az forintban?? :)

Roosevelt - 2007. 11. 05. 17:11

“A Magyar Televízió tájékoztatása szerint a magyar klasszis versenyét 812 ezer néző nézte végig, a közvetítésbe pedig közel másfélmillióan kapcsolódtak be legalább egy percre.” – Index

bleck - 2007. 11. 05. 17:16

DICKtator: na látod erre nemis gondoltam! Amúgy nekem elég lenne nézőnként 1 Ft is… :D Vagy tudod mit 2 Ft és majd osztozunk! ;) XD

KTL - 2007. 11. 05. 17:58

Jericho-nak mekkra volt a nézettsége winnie?

Mikor kerűl fel a 10.15- 10.21-ig a heti nézettség sorrend? és a 10.22- 10.28-ig és ez?
Vagy a múlt heti 10.29-11.04?

Vagy ha fen van akkor hol mert itt nem találom http://www.sorozatjunkie.hu/category/magyar-nezettseg/

kiskiraly - 2007. 11. 05. 18:01

Az Indexes cikkre:

Arra kiváncsi vagyok miért van külön statisztika arra, hogy hány ember kapcsolt oda legalább 1 percre. Én hogyha legalább 1 percig nézek valamit akkor általában végig szoktam nézni.

KTL - 2007. 11. 05. 18:01

A Nagy fogyás- Vészhelyzet párbalyról csak annyit, hogy 18-49-be a Vészhelyzet nyer majdnem minden héten és a 18-49-es számok jóval lényegesebbek!

KTL - 2007. 11. 05. 18:02

indexes cikk kitér a 18-49-re is?

KTL - 2007. 11. 05. 18:10

Hehe

Pókerarc ajánló:
http://www.rtlklub.hu/videotar/?vkatid=2&videoid=071022107&adasid=67

Az elején is van egy kis fekete képernyő meg a végén is, ezt jól elszúrták.

Sajt OS - 2007. 11. 05. 18:42

KTL: Ne tagold a hozzászólásodat több bejegyzésre, kérlek!

párbaly->párbaj

Viktorka_ - 2007. 11. 05. 18:46

most a szombat meglepett valakit?
kb leírtam ezt szombaton. tv2-nek 1-2 tíz ezer nézőt még pozitivan is becsültam az 1 millió nézővel.

daniba - 2007. 11. 05. 19:43

a Heti Hetest mennyien nézik?
sose találok semmit róla

OdyM - 2007. 11. 05. 19:47

Tűzvonalban mennyi volt tegnap?

Lewis - 2007. 11. 05. 20:21

Nem értek egyet, az Üvegtigris 1. részét a tv2-n anno nagyon sokan nézték. Majdnem 50 %-os SHR volt.
Undorító, hogy ennyien nézték a Győzikét meg a CSSZ-t, mondjuk a tv2 nem sokkal maradt le 18-49-ben.
Go House!

W - 2007. 11. 05. 20:35

egyetértek az tényleg undorító hogy a győzikét ennyien nézik

johnny drama - 2007. 11. 05. 20:48

Miért fáj az nektek, hogy van aki nézi a Győzikét meg mondjuk a Csillag Születiket. Komolyan annyi sírás van miatta, hogy nem lehet kommenteket olvasni anélkül, hogy ilyenbe botlanék. Én sem nézem őket mert tv már csak a sportra van (pl Talma (H)) de attól még nem érzem kevesebbnek nálam azt az embert aki nem vágja, hogy feljön a netre és leszed amit akar, vagy nem az angol bajnokit lesi a eurosport2őn hétfő este, hanem háttérnek benyomja a Győzit…

Desmond Wallace - 2007. 11. 05. 20:57

Győzike az egyik legnagyobb sztár Magyarországon, a média segítségével a nép emelte ki maga közül, ha mondhatom ezt, és ha ez a mérce, (mert én nem tartom sokra, nem irigylek tőle egy forintot sem, de nem tartom sokra) akkor az a népről is kiállít egy szegénységi bizonyítványt. Bár ebben az országban én már nehezen lepődnék meg bármin is.

winnie - 2007. 11. 05. 21:22

“Nem értek egyet, az Üvegtigris 1. részét a tv2-n anno nagyon sokan nézték. Majdnem 50 %-os SHR volt.”

naja, de az üvegtigris 1. nem is volt sikerfilm a mozikban. értelmes bevételt hozott, de főleg dvd-n és tévében lett kult.

a 2. rész 1 hét alatt többet hozott.

winnie - 2007. 11. 05. 21:24

“Miért fáj az nektek, hogy van aki nézi a Győzikét meg mondjuk a Csillag Születiket.”

én azon csodálkozom, hogy van, aki nem nézi és mégis fáj neki, hogy elindult:) ha nem írnék róla, észre sem vettem volna.

(és, az biztos, hogy háttérnek az ncis vs győzőből, ha néznék tévét (mint ahogy nem) utóbbit tenném be. anno letöltöttem egy részt, hogy lássak egy epizódot és akkor végre én is tudjak véleményt mondani róla.)

Viktorka_ - 2007. 11. 05. 22:30

szegény svábynak a filmes karierje se debütált a tv2-n:)

bleck - 2007. 11. 05. 22:58

bennfentes: látom megint kint van a logó. Örülök neki, hogy ti is látjátok, hogy nem hülyeség. Remélem megint bejön, csak így h kb. 10 percig a Bk-val meg a Híradóval fog menni egyidőben, hát egy kicsit necces lesz. Kikellene találnotok vmi időhúzó 10 perces hülyeséget, mert ugyebár az a sáv amúgysem nézett, de a következő még lehetne, vagy elég lenne csak simán 10 perccel hosszabra csinálni a Favoritot. És azon nem gondolkodtatok, hogy ezt a logós dolgot pénteken az 5.-essel is megjátszhatnátok? Sok veszítenivalótok már úgysincs. ;)

Tibi - 2007. 11. 05. 23:21

bleck: ha a ratyi2 leszokna arról a hülyeségről hogy este a műsorok közt van reklám – mint a régi szép időkben – meg is lenne az a “10 perces kitöltősáv”

Viktorka_ - 2007. 11. 05. 23:34

Bleck! A logó az jó ötlet, csak azt enm szabad elfelejteni, hogy egy idő után már ellogósodik a képernyő és nem lesz olyan feltünű ha ott lesz és majd x idővel később egy nagy költségvetésű műsor esetében ami programstratégilag fontos helyen lenne nem fog olyan átutő eredményt hozni. Szóval a dolog jó, csak módjával, mert holnap is kell főzni…

bleck - 2007. 11. 06. 00:13

Viktorka: Igen persze erre énis gondoltam, hogy egy idő után túl megszokottá válna, ha minden műsor minden adását ilyen módon jeleznének, véleményem szerint elég minden új műsorból az 1. 3 részt így promózni utána megkellene, hogy éljen magától is. Az 5.-es mivel ilyen promót egyáltalán nem kapott és az utolsó adás teljes lakosságban növelni tudta nézettségét, ily módon akár szerezhetne 100-200 ezer nézőt és akkor már bőven jól hozna (főleg mert a mostani részben a játékos nő elég közel lesz a 30 millióhoz).

mentalitaultras - 2007. 11. 06. 01:17

Egyértelmű, hogy úgy kell időzíteni mint a múlt héten: a Barátok közt után átkapcsolsz és akkor kezdődik a fogyás…:

meroving13 - 2007. 11. 06. 09:18

mentalitaultras, bleck, többiek:

Nem értem hogy tudjátok nézni ezt az undorító fogyishow-t.

-győzike szint
-rossz műsorvezetés
-norbi.

asszem ez a 3 mindent megmagyaráz…

de komolyan. ti szidjátok a győzikét? hát a nagy fogyás ugyanolyan kiábrándító, mint az, ahogy az a tehetségtelen elhízott nyomorult égeti magát hétről hétre…

hajrá ER, NCIS!!

mentalitaultras - 2007. 11. 06. 09:51

Mi köze győzikének a fogyáshoz???
Győzikéről még 1 szót nem írtam , 1 darab részt nem láttam belőle. Én nem fikázok senkit azért mert egy műsort valamilyen indokkal megnéz.
Azért nézem a fogyást, mert jókat lehet rajt röhögni. Ezen kívül tetszik az alapötlet és a megvalósítás is. A buta Jakupcsek meg szerencsére nem szerepel sokat. Remélem kielégítő választ kaptál.

meroving13 - 2007. 11. 06. 10:50

mentalitaultras!

tudom, hogy nem írtál róla, én hasonlítottam össze őket, mert egy azon színvonalat képviselnek.

Ata - 2007. 11. 06. 11:46

Hello!

Érdekelne,hogy a High School Musical 2-nek milyen volt a nézettsége.Köszi

Greenie - 2007. 11. 06. 17:19

ez a csillag születik valami borzalmas volt..

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz