login |

Kaszál a TV2

2008. 05. 06. 10:38 - Írta: winnie

140 hozzászólás | kategória: magyar hírek

A kasza az jó, már ha meglépik jogosan. A TV2-re eddig nem volt jellemző, hogy okosan kaszálna, hiszen (nyilván szerződésből is kifolyólag) sokszor buktákat hagytak hetekig, hónapokig a képernyőn.

Viszont azt nem mondom a mostani kaszákra, hogy feltétlenül okos húzások lennének. Olvasom az origón (erre jó ez az oldalsáv), hogy a TV2 kinyírta a Liptai Claudia Show-t, a Médiacápát, a Beugrót, a Mi kérünk elnézést-et és az Igazság árát. Izé, meglepő, hiszen van, amelyiknek a Kamera Hungária-díját még nemrég fennhangon hirdette a csatorna (Médiacápa), a többség meg amúgy sem szerepel rosszul, de hát érdekes módon mindegyik műsor szerdán van, s belőlük három az Igazság ára miatt került 23.00-ra – ahol nyertek. Múlt héten például a Mi kérünk elnézést! verte el simán az Alias-t, ami nálam nokomment-kategória és szomorú, de a tévének mégis csak egy siker a sok bukás között. (574e vs 381e, 18-49: 285e vs 207e).

A többi 23.00-s műsor is hozta magát, így lehet, hogy a gyártót nem komálta a TV2, passz, ettől függetlenül meglepő a lépés, akárcsak az Igazság ára-kasza, mely még így is jóval több nézőt tartott meg a Doktor House-ból, mint az elődök. A Beugró lelövése pedig abszolút papírformának tűnik (bár kaphatott volna időt…), de az már programming baki, hogy bukott, hiszen az RTL a Showder Klubbal megmutatta, hogy nem csak a sasjóskás humort lehet sikerre vinni a kereskedelmi tévéken, a TV2 viszont a 23.00-val, nulla felvezetéssel esélyt sem adott Rudolf Péterék improvizációinak.

140 hozzászólás Ne habozz!

Somebody - 2008. 05. 06. 10:45

Ezt a Beugró-kaszát soha a büdös életbe nem fogom nekik megbocsájtani.

Laci082 - 2008. 05. 06. 10:47

Mai feladványunk: monjda meg, hogy a TV2 az elmúlt 3 évben hányszor alakította át műssorendjét bukások miatt? A nyertest kinevezzünk az említett csatorna programigazgatójának:)

Csehla - 2008. 05. 06. 10:51

A jó anyukat!!! Vissza a Beugrót! Ez egészen hihetetlen..Szomorú vagyok.. :(

betty500 - 2008. 05. 06. 10:53

Sajnálom a beugrót..nem ezt érdemelte volna…Korábbi időpontban sikeresebb lett volna.

Kovasz - 2008. 05. 06. 10:53

Az Igazság áráért mintha kapott volna vmi büntit az ORTT-től, meg további “nyomozások” is vannak az ügyben..

Viszont eddig a hétköznapokon csak szerdán volt esélye, nem? És most ezek helyett mit fog berakni??

betty500 - 2008. 05. 06. 10:54

Laci082
“Mai feladványunk: monjda meg, hogy a TV2 az elmúlt 3 évben hányszor alakította át műssorendjét bukások miatt? A nyertest kinevezzünk az említett csatorna programigazgatójának:)”

Ez nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóó!LOL

Lac - 2008. 05. 06. 10:54

ahelyett h átraknák a Beugrót, valami normális időpontba…

ooo - 2008. 05. 06. 10:56

nehogymár elkaszálják a Médiacápát!!!!!

Bruzsy - 2008. 05. 06. 10:58

Ezt inkább nem akarom kommentálni (azt ugyanis moderálni kéne, de nem adok nektek plusz munkát), moha-nak pedig ajánlom figyelmébe a tegnap esti RTL-TV2 vita kapcsán… :-P

Szent Kieran Hayes - 2008. 05. 06. 11:02

Pedig a beugró toronymagasan a legjobb műsoruk volt. Fényévekkel például a jakupcsek féle borzalom előtt…

DaveBrubeck - 2008. 05. 06. 11:04

nehogymár elkaszálják a beugrót!!!! NUTS!!!! HOL EGY TV2-s emailcím? elküldöm őket az anyjukba!

Laci - 2008. 05. 06. 11:05

Érdekes, hogy szinte az összes szerdai műsorukat elkaszálták és House is hamarosan nyári szünetre vonul.
Mit tervezhetnek szerda estére?

CyClotroniC - 2008. 05. 06. 11:05

Nekem a Médiacápa és a Beugró bejött, és ez elég nagy szó nálam, mert jó ha van 5 műsor, amit nézek a TV-ben :-/

CyClotroniC - 2008. 05. 06. 11:08

Amúgy szerintem megint a reality-hez fogunk kilyukadni, azért van olyan fajtája, ami nem mocsok drága, nézik az emberek és kellő visszhangot kap a médiában.

TTT - 2008. 05. 06. 11:09

A beugróba semmi vicces nem volt számomra (és nem a péntek 11 volt szar neki, a videára az origo jóvoltából mindig kikerültek az uj részek legálisan…)
A Liptai show meg érdekes mert még Szulák távozásakor mondták hogy mindenképp megakarják tartani a műsort a szar nézettség ellenére, mivel a tv2 célközönségének szól és stb…

petrosz - 2008. 05. 06. 11:10

Mindenki azt várta, hogy majd az új főnök rendet rak, ehhez képest mit látunk, ugyan azt amit korábban, csak ő rátett még pár lapáttal, folyamatosan változtatnak, ennek így semmi értelme. Én már csak tényleg siratni tudom a csatornát, s már csak a Született feleségekért kapcsolok oda. Nem tudom, hogyan tudna a csatorna kimászni a gödörből, de eddig csak egyre mélyebre és mélyebre esik. Egy jó irányzott lökéssel, szerintem az RTL simán el fogja intézni, hogy ne is kerüljön ki onnan soha.

Lévai Richárd - 2008. 05. 06. 11:11

A beugróért nagyon kár.
Végre értelmes műsor volt…

betty500 - 2008. 05. 06. 11:12

petrosz

Elgondolkodtató, biztos nincs RTL tulajdonban a TV2?

lynx - 2008. 05. 06. 11:13

ne má’ BEUGRÓT vissza

Norbi - 2008. 05. 06. 11:14

hát gratulálok a tv2 -nek a beugró törléséhez, végre volt egy jopofa müsor,ha csak rövid ideig is.ez megbocsájthatatlan részemröl!

Butters - 2008. 05. 06. 11:16

fél óráig gondolkoztam, hogy lehet-e ide akármi értelmeset írni és úgy döntöttem:

…nocomment…

Dr.Fünke - 2008. 05. 06. 11:21

Az Igazság Árá esetében a kaszának van valami köze a büntihez? Lehet hogy rosszul gondolom, de lehtett volna egy kis spin-t csinálni ebből, és rámenni a tényleg botrányos dolgokra. Nameg akkor lecseréltem volna a tyúkanyó szerű Jakupcseket mondjuk Árpa Attilára. Egy jó nagy botrány jót tett volna a nézettségnek. Szerintem.

Kovasz - 2008. 05. 06. 11:22

Hehe, az jutott eszembe, hogy a TV2 olyan, mint egy futóhomokba ragadt ember: minél jobban kapálózik, annál mélyebbre süllyed:D

dr. Eminens - 2008. 05. 06. 11:24

Hú. A Beugrót nagyon sajnálom. :(

masterson - 2008. 05. 06. 11:31

A Médiacápáérrt kár!
Amúgy a Popdaráló azért nincs itt a kaszalistán mert megmenekült?

Selion - 2008. 05. 06. 11:32

Innentől kezdve szerda esténként megint nézhetjük a Bud Spencert és Terrence Hillt, immár az 5000. ismétlésükkel.
(No offense, aki szereti ezeket a filmeket, csak szerintem több bőrt lehúztak már, mint amit megérdemelnének.)

Phoebe Buffay - 2008. 05. 06. 11:34

pedig a Beugró aztán igazán nem lehetett egy drága műsor, ráadásul gondolom fizetős nézők voltak a helyszínen, szégyen-gyalázat, hogy egy ilyen műsornak nem bírtak találni egy normális műsorsávot, ahol összejött volna a kellő nézettség. ha van isten az m1-re valahogy átvarázsolják. az egyetlen saját műsoruk volt ami rendszeresen néztem :((

Zidane66 - 2008. 05. 06. 11:38

Beugró…:(
A tv2 elmehet a pi…ba.

antalagy - 2008. 05. 06. 11:40

BEUGRÓÓÓT!!!

Péntek este nem ezt néztem de szombaton vagy barátnőmmel máskor biztos ezt néztük tv2.hu ról!!! Az egyetlen értlemes műsoruk volt, rendes időben az emberekkel megszerettethették volna a színházat… újra.

Kár érte. :((

Pizsama - 2008. 05. 06. 11:43

Kötsög TV2, az egyetlen nézhető műsorát (a House után) nyírja ki épp a Beugró elkaszálásával. De persze mit várunk egy győzikesós társadalomtól?

Gregie - 2008. 05. 06. 11:43

Hmm… Beugró!?

Ok: mindig negyed 12 magasságában kezdődött, talán ha hamarabb van…

Következmény: csodálkoznak, hogy nem nézték?

Vegyük be a tv2(csupa kis betűvel) székházát és csináljunk mi mindent, mert láthatóan képtelenek rendes döntéseket hozni :P

winnie - 2008. 05. 06. 11:43

“hát gratulálok a tv2 -nek a beugró törléséhez, végre volt egy jopofa müsor,ha csak rövid ideig is.ez megbocsájthatatlan részemröl!”

félreérted a helyzetet. a tv2-t csak elismerés illeti, hogy be merte vállalni a beugrót, hogy próbálkoztak vele. (az más kérdés, hogy a 23.00 nem jó időpont)

viszont, ha bukott, akkor le kell venni műsorról, nem? (furcsa lenne, ha egyszer azért reklamál az ember, hogy a bukásokat nem lövik le, másszor meg azért, mert lelövik)

i'm_rick_james - 2008. 05. 06. 11:44

a “baginacsát” nem féltem, nekik úgyis lesz valami új műsoruk szerintem.
a beugrót sajnálom én is, péntek esténként barátnőmmel szívesen néztük.

egyébként meg: a tv2 kapja be.
vagy ahogy hofi mondta: “legalább adjunk nekik valami választási lehetőséget: a tv2 kapja be… vaaaaagy: nyalja ki”

G - 2008. 05. 06. 11:45

NEEEEEEEEEEEEEE, CSAK A BEUGRÓT NEEEE!!!

Hosszú évek óta az egyetlen értelmes, nézhető, szórakoztató, ötletes műsora volt a csatornának. Ezek totál idióták. Mondjuk ez már akkor is látszott, amikor egy ilyen műsort (amit szerintem fiatalok szép számban néztek volna) beraktak péntek éjjel 11-re, amikor a kisebbek alszanak, a nagyobbak meg mind buliznak. Na mindegy, szép lassan kinyírják magukat… Pfff. :S

betty500 - 2008. 05. 06. 11:52

A Titanic TV (TV2 új neve lenne) jéghegynek ütközött és elsüllyedt!

RaveAir - 2008. 05. 06. 11:56

Ezek teljesen idióták… A Beugró egy remek műsor, csak eléggé elcseszték azzal, hogy olyan lehetetlen időpontra tették, és ráadásul előtte a számomra elég gyenge Popdaráló van. Én inkább azt nyírtam volna ki, ezt meg előrehozom.

Bruzsy - 2008. 05. 06. 11:58

Tudom, nem ide kéne írnom, de csak megteszem: a héten hogy teljesített a Beugró? Mert múlthéten igencsak jó volt (pláne a korábbi hetekhet képest), és oké, hogy ez valószínűleg a hatalmas vendégsztárnak volt köszönhető, de akkor is…

TV2 – Beugró: 409e (24,1% SHR), 18-49: 255e (28,3% SHR)
RTL – Asszonymaffia: 417e (26,0% SHR), 18-49: 176e (20,5% SHR)

H

G - 2008. 05. 06. 12:08

ennyi.. :)

isti89 - 2008. 05. 06. 12:08

Szerintem az ezelőtti jó Beugró nézettség nem csak a vendégsztároknak volt köszönhető. Hanem annak is, hogy sokkal jobb felvezetést kapott mint eddig.

winnie - 2008. 05. 06. 12:11

a felvezetés a ludas, de látszik, hogy lehet, hogy magára talál.

“A Beugró egy remek műsor, csak eléggé elcseszték azzal, hogy olyan lehetetlen időpontra tették, és ráadásul előtte a számomra elég gyenge Popdaráló van. Én inkább azt nyírtam volna ki, ezt meg előrehozom.”

tudod, hogy ha egy műsor remek, akkor az még nem jelent semmit, főleg nem nézettségileg.

ellenben szerintem a beugró és a popdaráló is sikeresélyes lehetne, csak hozzáértően kéne alakítani a progeamszerkezetet. (a popdaráló abszolút kellemes meglepetés és továbbra is totálisan érthetetlen az időpontja)

ezel kapcsolatban mindig arra is érdemes gondolni, hogy ha nem siker egyx műsor, nem tehetik meg, hogy minden más időpotnban kipróbálják, mert az lenne csak a kavar. a programmngnak ez lenne a lényege, hogy megtalálják a legjobb sávot (ehhez nem értenek annyira úgy tűnik odafent:). tehát az nem megy, hogy ideteszem, odateszem, megint elteszem (ilyen alapon mindent pakolni kéne ötször és a vége az lenne, hogy azért nem siker, mert sokszor pakolták:)

ne feledük, hogy anno a beugró szombat, a film után lett volna. (az se semmi időpont, elég fura, de legalább olyan még nem volt előtte)

Samott - 2008. 05. 06. 12:11

Beugro… :( (mondjuk mar az is elmebeteg volt, aki pentek 11-re tette)

MicaHiro - 2008. 05. 06. 12:17

A Beugróért kár.Viszont érdekel, mit fog lépni a TV2 ezután…

bandi - 2008. 05. 06. 12:18

Remélem bezárják a boltot egy életre.

Bruti - 2008. 05. 06. 12:22

A médiacápát gyakorlatilag fapofával végig tudtam ülni, de a Beugrót én is sajnálom. Hiába próbálkoznak jó műsorral, ha elrakják valami szar sávba persze, hogy megbukik…
Kíváncsi lennék a House mennyit hozna nekik péntek 11-kor.

Paladin - 2008. 05. 06. 12:39

Beugróval az egyetlen jó tv2-es műsor tűnik el.
Ha valakivel beszéltem róla, két eset volt 1. tetszett neki, 2. nem tudta, mi az.
Szóval nem elkaszálni kéne, hanem kitalálni valamit, hogy többen bepróbálják.

bokkus - 2008. 05. 06. 12:43

Érdekes, nyilván nem az átlag nézők a kispajtásaim, de emberrel nem találkoztam, aki ne ismerte és szerette volna a Beugrót. Kábé az egyetlen értelmes félóra a héten. Gratulálok!

eM82 - 2008. 05. 06. 12:48

grat TV2..
faxa.. nincs többé Beugró..:( a többiért nem ejtek könnyeket. Egyetlen nézhető műsoruk.. erre “lelövik”.
Hogy görbítené el Uri Geller annak a derekát aki ezt kitalálta..

bandi - 2008. 05. 06. 12:53

A Beugró már most pénteken se lesz, vagy leadják a már felvett részeket? (Tudom, naiv a kérdés, mert a tetű2-ről van szó)

Dark Wolf - 2008. 05. 06. 12:54

Szóhoz se jutok.

Mikortól lép életbe a kasza?

eM82 - 2008. 05. 06. 12:58

sztem a köv. két részt leadják.. a port.hu-n is fent van a 2 időpont, ill. a Blikk-ben is lehozták, hogy Oroszlán Szonja vendégszerepel..

Khimaira - 2008. 05. 06. 13:00

A Beugrót én is sajnálom, láttam egyszer kétszer, amikor itthon voltam és nagyon jó.. és ha nem pénteken lett volna, tuti rendszeresen nézem.

Kenchu - 2008. 05. 06. 13:02

Az fel sem ötlött a TV2-nel a csökött agyakban hogy a Beugrot siman korabbra kellene tenni???!!! A JOOO EDES …. !!
Gratula, ha ezek utan le merik venni a House-t (mar nem tok jobbra szamitani ezektöl), megvadulok ..

levee - 2008. 05. 06. 13:03

Na, Beugró kasza, innentől nem is nézek TV2-t. A multkor kaptam el véletlenül és nagyon tetszett (az eredeti amerikai verzió is jópofa, de azért nekem a ez jobban bejött).

Eleve semmi promóciója nem volt a műsornak, úgyhogy meg se lepődöm a kaszán.

friendsfan - 2008. 05. 06. 13:04

Katasztrófa ez a TV2. Ezen nevetni fogok egy óráig… Ilyen nincs és mégis van.

eM82 - 2008. 05. 06. 13:04

simán el tudnám képzelni egy konkurens csatornánál a műsort.. M1, RTL Klub :) (Showder Klub után :D), v. Viasat 3

eM82 - 2008. 05. 06. 13:11

aki lemaradt volna az eddig 8 Beugró részről, az írja be a gugliba, hogy “Beugró Letöltés”. (utána katt az első linkre, majd pedig – ért. szerűen – a 3. menüpontra..)
/gondoltam nem linkelek.. hátha ellenkezik a szabályzattal/
üdv

Egyszarvu - 2008. 05. 06. 13:12

Én minndennel egyet értek, kivéve a Beugróval…. végre egy jó műsor volt….

wellman - 2008. 05. 06. 13:15

Idiota TV2, a Beugrot megneztem mindig grrr :(

Egyszarvu - 2008. 05. 06. 13:18

Már nem azért, de a Popdaráló mért nem megy a halálba??

Thyara - 2008. 05. 06. 13:19

Mi kérünk elnézést!-ért nem kár, abban csak régi vicceket fűztek egymásba, semmi kreativitás.
Igazság áránál meg azt nyilatkozták, hogy a közönség imádta, lelkesedett érte stb.

Solmyr - 2008. 05. 06. 13:29

Mit várunk attól a TV-től, amely a mostani egyetlen győztes hétköznapi műsorát (House) egy évig 10 és fél11 közti kezdéssel adta, majd a 2. évados új részek felét igaz, már 9től, de nyáron lőtte el? Valóban a programminggal van itt a gáz, nem is kicsi.
+ kétségbeesésükben minden új műsorlicenszet megvesznek drága pénzért külföldről, meg sem várva, h kiderül, eredeti hazájában bukik-e. 1x már mondtam, de fogadok, h winnie+sixx+human egyhavi munkával létre tudna hozni olyan műsorrendet/műsorpolitikát, amivel a TV2-nek legalább esélye lenne az RTL-hez való felzárkózáshoz.
A következő (nem is számolom, hányadik) probléma a csatorna “megbízhatatlansága”: az RTL 8-10 éve nagyjából ugyanabban a műsorsávban nagyjából hasonló szolgáltatást nyújt, egyszerre csak keveset újít. A tv2 meg félévente felborítja a műsorstruktúráját, az embereknek nincs ideje hozzászokni az új műsorrendhez, mert máris itt a következő.
Bocs, ha hosszú lett, de az ilyen fokú hozzánemértés még belőlem, a laikusból is kihozza a médiaszakembert :D

James - 2008. 05. 06. 13:30

De akkor mi lesz helyettük? Azért ez elég sok kasza egyszerre, nem?

k.k - 2008. 05. 06. 13:36

A felsoroltak közül csak egyet néztem, a Beugrót! De azt minden részét! Kár érte! De már nem meglepő semmi.
Majd kapunk 5000szer ismételt sorozatokat és primitiv valóságsóókat.

James - 2008. 05. 06. 13:44

Szerintem egy olyasmi show-val kellene próbálkozniuk, mint a Mónika show… az azért hozna a konyhára, az az RTL-nél is bejön.

Los Alamuszi - 2008. 05. 06. 13:48

Ha a Beugró levételének oka tényleg az alacsony nézettség volt, akkor talán érdemes lett volna egy másik időpontban megnézni.
Én pl. soha nem tudtam “élőben” nézni, de a tv2 weboldalán annak ellenére megnéztem minden adást utólag, hogy soha semmit nem nézek meg így, se azt, amit én veszek fel, se azt, amihez weben hozzá lehet férni. (pl. a nézőszámhoz hozzáadva a webes helyeken, a saját oldalukon, meg a videan hozzáférhető letöltéseket, jó becslést lehetett volna csinálni, hogy egy normálisabb időpontban hányan néznék a kasza helyett.

Azért, még annyi eszembe jut, hogy egy kicsit obkejtív legyek, hogy a sokadik Beugró alkalmával azért már kezdett átfutni az agyamon, hogy a szituk kezdenek sztereotíppá válni (nem az eljátszás, hanem a feladatok maguk), és, hogy hosszú távon vajon hogy fogják ezt kiküszöbölni.
Hát, így :-((((

memari - 2008. 05. 06. 14:22

Miért kell “Magyarország egyetlen színházi témájú szóakoztató műsorát” így eldobni???

Élőben, tvn kersztül és a netről is nagyon sokan nézzük. De persze nem lehet 1 főműsoridős “ökörködéshez” hasonlítani a nézettséget.

Már beletörődtünk, hogy értelmes műsor nincs 10-11 óra előtt, és bármit raknak majd a helyére csak saját maga alatt vágja a fát a csatorna.

eM82 köszi a link utalást:), legalább az eddigi részek vigasztalhatnak bennünket a vesztségért.

eM82 - 2008. 05. 06. 14:27

igazán nincs mit..
bízom benne, hogy legalább azt a maradék 2 részt leadják..
hátha winnie-nek van vmi belső infója.

Annie - 2008. 05. 06. 14:49

Csatlakozom. A Beugro jó volt. Minek mindent a lebutított közízleshez igazítani?
És igen, sorry, de vitatom az érved, winnie. Attól, hogy mondjuk nézettségileg nem ‘siker’, nem lesz egy szinten a BénaBéla Élete realitisóval. És a marha értékes műsoridőből ennyit rá lehet szánni a közízlés javítására, vagy éppen csak az értelmiségibb réteg kiszolgálására (ez már business központú érv, nem?) Van egy réteg, aki hozzá sem nyúl a TV2 gombhoz a távirányítón amúgy, erre meg odakapcsolt.
Mindegy, dohogni persze mindenki tud, én is. Csak úgy szeretném már látni, hogy nem süllyedünk bele teljesen a neonszínű cukornyál egyszerűségbe..

icede - 2008. 05. 06. 14:54

“James: Szerintem egy olyasmi show-val kellene próbálkozniuk, mint a Mónika show… az azért hozna a konyhára, az az RTL-nél is bejön.”

Ami az egyiknek bejön az a másiknak nem biztos, külömben meg már a TV2 is bepróbálkozott jónéhányszor;
~ Jakupcsek – Tűr, tilt, támogat!
~ Claudia – Pikáns, pimasz, provokatív!
~ Barbara – Dumáljuk meg!
~ Zalatnay Cini ‘akármilye’.

és ezek mind-mind buktak rendesen…

Solmyr - 2008. 05. 06. 15:03

@icede: ilyen szlogenekkel ez a bukás nem törvényszerű? :D “tűr, tilt, támogat” rofl

bennfentes - 2008. 05. 06. 15:07

Gyertek tüntetni a TV2 elé. Ilyen még úgy sem volt mo-n.

Lui - 2008. 05. 06. 15:11

mostmár teljesen biztos vagyok benne hogy valami rtl-es beépített ember bomlasztja hétről hétre a tv2-t, belülről :D :D

Laci082 - 2008. 05. 06. 15:15

Annie: a “közízlés javítása” az MTV feladata volna, nem kereskedelmi csatornáké…

swarles barkley - 2008. 05. 06. 15:24

Részemről egyikért sem kár, nem tetszettek ezek a műsorok. Talkshowkat nem nézek, a viccesnek szánt műsorok borzasztóak voltak, az igazság árának nem volt értelme, így, hogy szinte csak bukni lehetett, a beugrót bepróbáltam de unalmas volt nekem.

Annie - 2008. 05. 06. 15:27

Ja bocs, egy pillanatra azt hittem az emberiseg jobbatetele az emberiseg feladata, de csak eltevedtem. :P
Megyek, visszamászom vmi moralis tundermesebe.

LOL

néha olyan naiv vagyok, tudom.:)

István - 2008. 05. 06. 15:35

A Médiacápát, és a Mikérünk elnézést nagyon szerettem. :((((

Mindig is utáltam a tv2-öt.

Sphinx - 2008. 05. 06. 15:47

A Beugrót egyedül én is nagyon sajnálom, nem volt valami nagyon jó műsor de voltak jó pillanatai és még biztosan lettek volna.
A többi pedig tök hidegen hagy, alig nézek tv-t.

Zoli a politika fenegyereke (Bakura az okostojás) - 2008. 05. 06. 15:48

Elfogultak vagytok a Beugróval. (Na ja a kedvenc műsoraimmal én is az vagyok, így elnézem. :) )
De lássuk a tényeket!
Egy olyan nap ment 23-kor amikor másnap nem kell dolgozni menni.
A péntek Magyarországon az egyik legerősebb nap.
A “gyenge” felvezetés meg a Született feleségek és az a Popdaráló, ami az egyik új műsoruk, nyomják a reklámját és nem szerepel a kaszálandók közt!

lancy - 2008. 05. 06. 15:55

hat igen vartam mar mikor lovik le a beugrot, kb az egyetlen musort amit nezek folyamatosan a tv2 on. ha valaki akar irni a tv2 nek ne is probalkozzon mert kapni fog egy levelet hogy tovabbitottak a levelet a musorigazgatosagnak es soha tobbet nem hall a levelerol tobbszor probalkoztam de semmi valasz nem jott….

Flaki - 2008. 05. 06. 15:57

Én úgy olvastam (asszem comment:com-on) hogy ősztől kaszál a csatorna (azaz gyk nem újítja meg a műsorokat) így lehet reménykedni abban hogy a nyári szünetig megmaradó pár részt még leadják.

A fentiek közül – mint oly sokan mások – én is a beugrót sajnálom, és tényleg csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz (talán 1-2 részt láttam csak élőben, és csak 3-4 résszel ezelőtt, véletlenül bukkantam rá a műsorra).

Csak annyit tudok mondani hogy kezdjünk el mogyorót küldeni a TV2nek xD Vagy nemtom, pelenkát :) Vagy görbe kanalakat :) És közbe skandáljuk a székház előtt hogy “Beugrót Akarunk!!!” (meg normális programmingot :))

anonymus77 - 2008. 05. 06. 15:59

pont azért, mert nem kell másnap dolgozni menni, mindenki bulizik, ha meg nem, rutinból CSI:Miami-t néz…
a felvezetésről meg annyit, h nézz meg mongyuk egy hétfői NCIS és egy pénteki SzülFel nézettséget… ugyanaz az időpont és NCISnek van legalább +300e nézője…

Laci - 2008. 05. 06. 16:01

Tényleg elgörbített kanalakat kellene gyűjteni és küldeni a Tv2-nek.

lancy - 2008. 05. 06. 16:04

ja es meg valami sztm ha a nezttseget igy bukja a tv2 akkor szeptembertol BigBráder X lesz (origon van is az oldalsavban felmeres)

canaze - 2008. 05. 06. 16:05

Ilyet csak az csinál, aki:
1.) debil beteg állat
2.) direkt a csatorna bukását akarja
3.) mentalista ( = lásd az 1.) pontot)

Ha agresszív lennék, akkor azt írnám, hogy a beugró miatt az életükkel fizetnek, de nem agyok ilyen. Elég lesz összeverbuválni azokat a bizonyos focihuligánokat és irány egy újabb székház: a Róna utcai!!! :@:@:@
B****ák meg, már bocsánat…

eM82 - 2008. 05. 06. 16:10

skandáljuk – teljes átéléssel – azt, hogy “Beugró.. Múkodj !”
:)

eM82 - 2008. 05. 06. 16:16

TV2-nél nem “lelkesemese” az új programigazgató?..

JBG - 2008. 05. 06. 16:17

de, az ő kezében fut össze minden szál :)

tortuga78 - 2008. 05. 06. 16:18

Hát már elnézést de ekkora balfaszokat akik a tv2-nél programigazgatónak (meg ki tudja még milyen címeket viselnek) nevezik magukat ennyire nyomik legyenek!!! A beugró hosszú évek várakozása után a legnézhetőbb műsora a tv2-nek! Nem majmol semmilyen rtl-es műsort lásd: Vacsoracsata, való világ stb. erre ki akarják nyírni?! Normális reklám kell neki és normális időpont hígagyúak!!!!!!!
Remélem tényleg átmenti a műsort az mtv1 vagy valami másik csatorna tv2 meg megy a süllyesztőbe!! :(

Zsolti - 2008. 05. 06. 16:47

Beugró :'(

Zoli a politika fenegyereke (Bakura az okostojás) - 2008. 05. 06. 16:52

anonymus77 (és Beugró rajongók): 1. Az NCIS nem egyenlő a Született feleségekkel!
2. Ráadásul velük szemben is más műsorok mennek. Pl. az m1 talán legnézettebb műsora is pénteken 21-től megy. (Talán nem véletlenül.)
3. Talán a legjobb nem főműsoridős zóna a péntek 23 óra. Mégis hova tennétek ezt a marhaságot?! Remélem a főműsoridőt nem gondoljátok komolyan…
4. Buli?! Mint látom itt mindenki bulizott és senki sem a Beugrót nézte. :DD (kis irónia)
Oké 100 ezren mondjuk buliznak, több millióan meg úgy vélik végre van idejük tv-zni mert másnap nincs meló.
5. Ha már 23-kor kell kezdődnie a kedvenc műsornak a legtöbben azt péntekre vagy szombatra akarnák. Ehhez nem kell atomfizikusnak lenni, hogy belássuk.
Bár ha az itteni kommenteket nézem…

ppp - 2008. 05. 06. 17:02

“a felvezetésről meg annyit, h nézz meg mongyuk egy hétfői NCIS és egy pénteki SzülFel nézettséget… ugyanaz az időpont és NCISnek van legalább +300e nézője…”

Mintha nem az a SZÖRNYŰSÉGES Hal a tortán lenne mind a kettő előtt. Szóval ennyit a felvezetésről. Tegnap le is késtem az NCIS elejét mert nem volt gyomrom azt nézni hogy “Puskás Ragyi” mit össze nem ökörködik vacsarafőzés címszó alatt. Ha ez a továbbiakban is így marad, mármint hogy a Hal a tortán az NCIS, House, stb előtt lesz akkor inkább már teljes egészében felfüggesztem a TV2 nézését…

swarles barkley - 2008. 05. 06. 17:12

Hacsak nem vagy abba a párszáz főbe, akik rendelkeznek mérőkészülékkel, azthiszem nem nagyon fogja zavarni őket :)

hálo - 2008. 05. 06. 17:15

Azt ügye nem gondoljátok hogy egy magas értelmiségi müsor hosszútávon megmaradhat egy magyar kereskedelmi tévében?
Ha igen akkor szép álmokat
Ha nem akkor tessék békébe eltemetni a beugrót.
(vagy kiugrani az ablakon — ú de gyenge szójáték volt)

Liptai Show – ha a csatorna célközönségét szolgálja ki akkor maradhatna, vagy nem?

Médiacápa – Mi kérünk elnézést: mindkettö elég gagyi volt, többször belealudtam és az igazán vicces részek lementek a promókba. A többi csak idöhúzás vagy eröltetett poén volt.

Igazság ára: kicsit közmegrökönyödést okoz, gondolom ezért nem bír egy évadnál többet. (gondolom nem fogják megkeresni uri geller 2. számú utódját sem.)

Kérdéseim a következők lennének a tv2höz programing terén
1. mikor jönnek ujra sorozatok a hal a tortán helyére vissza?
2. mikor törlik a popdarálót? (jó 3-4 részig poén, de a müsorvezető gáz, a műsormaga az pedig übergáz)

3. Ügye nem akarja levágni a tv2 a Doktor House aranytojást tojót?

4. még jó hogy a kill point befejezödött bár hogy azt 11re rakták nagyon csunya dolog volt tölük.. söt már felháborító. nem lehetne hogy ugyanaz a sorozat ugyanaz az évadja mindig ugyanakkor mennyen?

5. Lehetne hogy ne adjanak filmekböl 1000x ismételtet? Jó ez mindkét csatornára jellemző csak nagyon utálom már hogy ugyanazt leadják 1000x. vagy a másik véglet amit karácsonykor csináltak dec. 23-jan. 5-ig egyestés illetve egydélutános gagyit adtak aminek már az x.dik után a sablonja is uncsi volt.

Na jó egyelöre ennyi.

Zoli a politika fenegyereke (Bakura az okostojás) - 2008. 05. 06. 17:18

Laci: “Érdekes, hogy szinte az összes szerdai műsorukat elkaszálták és House is hamarosan nyári szünetre vonul.
Mit tervezhetnek szerda estére?”
Erre mindkétszer elfelejtettem reagálni. :))
Szerintem betesznek egy filmet.
Ami nem is rossz ötlet. A múlt héten a tv2 öt legnépszerűbb műsorából 3 film volt a 18-49-es korosztályban! (Az Origó nemrég tette közzé a listát.)

anonymus77 - 2008. 05. 06. 17:19

Zoli, nézz már vissza néhány nézettséget… egyszerűen ordít a következtetés, h pénteken nem tévéznek annyian, mint mongyuk hétfőn vagy épp szerdán… nyilván nem véletlen, h pénteken bukott: az ötödikes vetéledő, a cukorbáró, most a beugró, és jééé, milyen érdekes, a SzülFel amíg szerdán ment tudott 1M-s nézettséget hozni… amúgy nem nézek Beugrót, csak utálom, ha valaki direkt kötözködik… fogadjunk, ha a te említett kedvenc sorozatod kapna kaszát, elsők között küldenéd el a csatornát az anyjába, és buzdítanád tüntetésre vagy mittomén mire a népet…

Laci - 2008. 05. 06. 17:21

Hát nem tudom… talán egy Sharkot el tudnék képzelni a House helyére.

Laci - 2008. 05. 06. 17:22

anonymus77 te meg inkább azt nézd meg milyen nézettsége van Pénteken az RTL-nek…

Zoli a politika fenegyereke (Bakura az okostojás) - 2008. 05. 06. 17:25

Háló: A Beugró, mint “egy magas értelmiségi müsor”?!
Ez nagyon jó vicc! :DD

A pontjaidra:
1. A hal a tortán, még a várakozásoknál is jobban teljesít az új időpontban egyelőre. Jó döntés volt felvinni a főműsoridőbe.
2. A Popdaráló nézettsége egyre jobb. Lehet sokáig marad.
3. Ez nem akarat kérdése. A sorozatoknak véges számú epizódjaik vannak. (Kivéve ha maguk gyártják. De a Houst veszik.)

hálo - 2008. 05. 06. 17:29

kicsit durván hangzik de a mónika show és gyözike show után tényleg van vmi benne, nomeg épp ti mondtátok milyen jó meg értelmes.

hal a tortán: én tévénéző vagyok és nem programszervező. és nekem mint tévénéző tele vagyok a fözös musoral.

popdaráló: dettó

sorozat: jó, de meglehet vele csinálni olyanokat mint a kutyaszórítóban-nal. elrakni később. ott csak az utolsó résznél csinálták, itt csinálhatják a fél évadnál is.

Zoli a politika fenegyereke (Bakura az okostojás) - 2008. 05. 06. 17:30

Anonymus: Pénteken az össznézettség nagyobb, mint hétfőn vagy kedden.

A kedvenceim a Monk és az Ötödikes szintén pénteken “bukott” be. (Szerintem főleg a Monk nem volt bukás.)
De eszembe sem jutott a rossz időpontra vagy a felvezetésre fogni. És a programigazgatót sem szídtam…

kiskiraly - 2008. 05. 06. 17:32

Hamár a kaszánál tartunk:

Csak nekem tűnt fel hogy a Jóban-Rosszban a 18-49-ben nincs benne a Top 30-ban?
http://www.origo.hu/teve/20080506-heti-nezettseg-majus-2008-rtl-klub-tv2-mtv-viasat3.html?pIdx=1
Vagy csak én nem tudtam róla?

Zoli a politika fenegyereke (Bakura az okostojás) - 2008. 05. 06. 17:35

háló: Szerintem a legjobb időpontban megy a House. Na jó, egy vasárnapi sorozateste keretében lenne az igazi. (Stabilan nyerhetnék a vasárnapot, hisz akkor nincs BK az RTL-en…)

A Beugróról én tuti soha egy jó szót le nem írtam. :DD
De igazad van. A Győzikéhez és a Mónikához képest… :DD

Zoli a politika fenegyereke (Bakura az okostojás) - 2008. 05. 06. 17:38

kiskirály: A JR a főműsoridős csatornaátlag fölött hoz 18-49-ben is! Szóval siker. De tény, hogy az össznézettségben az igazán erős.
Azt se feledd, hogy 19 órától megy, nem 20-tól, 21-től, vagy 22-től.

zseb - 2008. 05. 06. 17:38

Liptai Claudia nem fog hiányozni. Nálam ez a műsor akkor ásta el magát, amikor anno megláttam a Szulák Andrea Show egyik korai epizódjának “bulvárosan becsapós” ajánlóját (akkor Claudia még vendég volt). Azóta képtelen voltam rávenni magam hogy nézzem, pedig az már nem most volt.

Érdekes, hogy amíg az RTL-en évek óta megy a Gálvölgyi Show, a Kész átverés!, az Esti Showder meg a Heti Hetes (mind más-más módon próbál mosolyogtatni) gyakorlatilag nagyobb változtatások nélkül, addig a TV2 mindig újat próbál meg kitalálni, ami abszolút értékelendő dolog lenne, csak éppen… Nem tudom, hogy ez most tényleg ennyire nem működik, vagy csak túl hamar adják fel, vagy egyszerűen csak rosszul fognak hozzá, de nem hiszem el, hogy a magyarok csak a Mirigy Show-n tudnak nevetni. A Tv2 humoros próbálkozásai szép hosszú listát tennének ki, de emlékszik még valaki a Citromra? Én speciel nem. Nem látszott annyi ideig, hogy értékelhető emléknyom mardjon utána.
Ezek a “vicces” műsorok nem voltak egyformán jók vagy eredetiek, de azért egyetlen poén csak akadt volna epizódonként. A háromból egynek azért adhattak volna esélyt.

Az igazság árát viszont most untam meg. Igen, eddig néztem. Nagyon jól el lehetett rajta zombizni a House és az Alias között… Nem mondom, hogy tetszett, mert nem igaz, és egyáltalán nem örülök, hogy lekötött, de lekötött. Azt hiszem ez a műsor valamiféle guilty pleasure lehetett nálam, amiből teljesen kimaradt a “pleasure”, a “guilty” részével meg arra a heti félórára nem foglalkoztam.

Röviden: Ez az öt kasza egyszerre sok. Szerintem legalább egy “humorforrásnak” esélyt kellett volna adni, mert az mégiscsak nonszensz, hogy a Kiválasztott legyen a Tv2 legviccesebb heti műsora!

És a Beugrót nagyon szívesen viszontlátnám az M1-en, de hát álmodik a nyomor!

kiskiraly - 2008. 05. 06. 17:54

Bakura:

Aha, most már észrevetttem.
Hiába, most már tényleg jó idő van odakint :)
Ez is magyarázhatja hogy kicsúszott a Top 30-ból
(Csökkent kicsit a barátok közt is.)

a témához kapcsolódva:
remélem valamilyen formában még leadják (akár neten) a kimaradt részeket (Beugró), de inkább interneten ;)

kylexxy - 2008. 05. 06. 18:21

nem tudja véletlenül vki, hogy mi lesz a House 3. évad finálé után a TV2-őn szerdánként?

mirelitkacsa - 2008. 05. 06. 18:23

A Beugró és a Mi kérünk elnézést nagyon fog hiányozni :( A többi nem.

winnie - 2008. 05. 06. 18:23

house-ismétlés.

lehet majd szavazni, hogy melyik évad legyen.

Laci - 2008. 05. 06. 18:25

Ezek hülyék.. kiégetik a sorozatot, szerintem most pont jól jött volna egy kis szünet…

winnie - 2008. 05. 06. 18:28

mármint az ismétléssel? ugyan már. a lehető legracionálisabb döntés. továbbra is nyerik a szerdákat és még új nézőket is szerezhetnek.

egy sorozatot nem lehet kiégetni, még napi sugárzással sem, mert elfogy. vannak sorozatok, melyeket bármikor megnéz újra az ember. nem véletlen, hogy amerikában heti 75 óra law and order van.

szoszilany - 2008. 05. 06. 18:31

” eM82 – 2008. 05. 06. 16:10

skandáljuk – teljes átéléssel – azt, hogy “Beugró.. Múkodj !” ”

ezen percekig röhögtem:DDDDDD
és skandálok!! MÚÚÚKOOOOODJJJJJ!!!!

drSlappa - 2008. 05. 06. 18:39

Valahol petíciót kellene indítani, hogy azonnal hozzák vissza a beugrót!!!

Tudtok erre valamilyen lehetőséget? Ha jól tudom van erre pár netes oldal.

Tv2 részéről vétek volt egy ilyen műsort levenni. ettől még, hogy az értelmiség nézi az miért baj? Tegyenek oda olyan reklámokat amikre az értelmiség kíváncsi. Vagy ehhez már gondolkozni is kellene?
Nagyon is megcélozható az értelmiségi réteg, igényes reklámokkal. Valahol fel is veszik a versenyt vásárlóerőben.

Beugró R.I.P. :(((((

TV2 F.U. !

petrosz - 2008. 05. 06. 19:45

Érdekes, hogy a TV2 próbálkozott talk-showal: Klaudia, Barbara, Jakupcsek – de az RTL jobban eltalálta a Mónikát és Balázst.
Próbálkoztak Heti Hetes ellenlábassal – vitriol néven kasza lett belőle.
próbálkoztak egy csomó reggeli műsorral, kis átalakításokkal de még mindig megy a Reggeli, próbálkoztak egy csomó telefonosjátékkal, RTL-en régóta egy van.
Én nagyon szerettem a régi Jó reggel Magyarországot, nagyon szerettem a Szerencsekereket, Kapcsoltamat. Szerettem a Hősöket (amit 100x átpakoltak) a 4400-at (átpakolták, lelőtték) Születet feleségeket – alig van nap amikor még nem volt. Egyébként régen péntek esténként rengetegen nézték a Dáridó műsorokat, az az egy ellen nem tudott az RTL semmit kitalálni.
Most hamarosan az RTL KLUB RTL névre vált, jön egy új arculat, marad a jól bevált műsorstruktúra és a TV2 tényleg bezárhatja az ajtaját, és hogy mit fog adni a músorai helyett? Az igazság áráért kapott büntetések fekete képernyőjét.
Mikor elindult a csatorna a kedvencem volt, és hogy tönkretették :(

zizou fan - 2008. 05. 06. 20:01

Csodálkozom, hogy ennyien szeretnék a Popdaráló kaszáját. Szerintem nagyon kellemes meglepetés. Nekem legalábbis tetszik. A műsorvezető abszolút jó választás, jó, pörgősre csinálták, csak korábbra kellene hozni.
Anno sokkal rosszabb műsorra számítottam, szerintem ezzel elégedettek lehetünk. A Beugró törlését ennek ellenére én sem értem. (azaz értem, csak nem tetszik)

zizou fan - 2008. 05. 06. 20:08

“Nem majmol semmilyen rtl-es műsort lásd: Vacsoracsata, való világ stb.”

Én úgy emlékszem, hogy a BB hamarabb volt a TV2-n, mint a másik szenny az RTL-en.

Hú de jó, hogy ezek már nincsenek itt Magyarországon. Akkor azt hittem sosem fogunk megszabadulni ezektől a semmire sem jó házbaköltözökosztnézekakamerába műsoroktól..

Samott - 2008. 05. 06. 20:09

Egyebkent tenyleg nem ertem miert haborgunk a Beugro miatt… van meg masik 30 magyar nyelvu csatorna, nem kell a tv2-ot nezni. Ha nem ad nezhto musort hat nem nezzuk. Kapjak be. :)

betty500 - 2008. 05. 06. 20:13

petrosz-nak! Minden szavaddal egyyetértek!!! Kár, a TV2-ért! Kár a kapkodásért..Az RTL mióta elkezdte a Vészhelyzetet keddenként adja..Milyen jó is mikor nem kell a tv újságokat lapoznod mikor is kezdődik, ha egyáltalán kezdődik a kedvenc sorozatod.Ez az amit ők nem értenek meg! Olyanok mint a magyar vállalkózók legtöbbje. Gyorsan akar meggazdagodni…de ez nem a járható út! Hányszor olvastam már itt jobb , ésszerű , ötleteket. Én sem járnék be abba a boltba ahol minden héten mást árulnak , ráadásul ,hogy ne unjak rá..folyton átrendezik..

betty500 - 2008. 05. 06. 20:18

Legalább URI kabaréjának nincs konkurenciája!

petrosz - 2008. 05. 06. 20:23

Zizou fan!

Igazad van, előbb volt a Big, de az RTL kitalálta a VV-t, és mégis az ért meg több évadot és nagyon sikeres volt!

hgabesz - 2008. 05. 06. 20:30

ennek már ideje volt, mindegyikből láttam egy két adást, médiacápát néztem is mindig, de a végén mindig megbántam, hogy miért nem aludtam inkább.

claudia szenvedés volt már a szulák idejében is, pákó meg annácska állatkertje meg hasonló pénzértpicsogó sztároké. vissza tehetik az abbahagyott sorozatokat szerda éjjelre.. thx tv2!

és ha lehet ne csináljanak több saját műsort,inkább vegyenek liszenszeket

Dark Wolf - 2008. 05. 06. 20:50

Egy pillanatra álljunk meg, és mindig gondolkodjon el: heti 75 óra Law&Order??? :)

tuti192 - 2008. 05. 06. 21:09

“Most hamarosan az RTL KLUB RTL névre vált, jön egy új arculat, marad a jól bevált műsorstruktúra”

ezt honnan tudod?

betty500 - 2008. 05. 06. 21:15

A Licencek is megbuktak ..lásd. 5.-es és az Igazság ára..

Laci082 - 2008. 05. 06. 21:32

“Most hamarosan az RTL KLUB RTL névre vált, jön egy új arculat, marad a jól bevált műsorstruktúra”

ezt honnan tudod?

Az RTL Klub hírműsorai már régóta “RTL Híradó” néven futnak, valamint elindult az rtl.hu portál. Ennyiből már ki lehet következtetni a várható név, és arculatváltást. De ha ez nem elég, akkor mint ott dolgozó én is megerősítem, hogy lesznek változások.

Bruzsy - 2008. 05. 06. 21:32

Várdy Zoltán, a TV2 tavaly nyáron hivatalba lépett vezérigazgatója két hónapja az MTI-nek nyilatkozva azt ígérte, 2010-re piacvezetővé válik a nézettségi versenyben jelenleg ezüstérmes csatorna; “nem radikális átalakítást tervezünk, hanem a műsorok finomhangolását” – mondta.

Forrás: Velvet

Várdy Zoltán 4 President! Gyerünk ellentüntetést szervezni a TV2 székháza elé a sok rendbontóval szemben! ;-) :-P

petrosz - 2008. 05. 06. 21:34

Pár napja feléledt a http://www.rtl.hu valamint írják itt is : http://www.netboard.hu/viewtopic.php?topic=10837

ezt a célt szolgálja az is, hogy már több hónapja a híradóban is csak RTL-t mondanak, és hogy érdeklődnek milyen legyen a híradó arculat. Ja a http://www.rtlhirek.hu -n is hiányzik már a klub szó. Még a DVB bevezetése előtt átalakul.

petrosz - 2008. 05. 06. 21:37

Lacio82! Kb. ez mikor várható időben egyébként, mert most ha gyorsan léptek tényleg földbe lehet döngölni a csatornát, nem kellene megvárni, hogy őszre bedobjanak valamit, mondjuk ez jó vicc, ugysem tudnak mivel előrukkolni.

Teofil - 2008. 05. 06. 21:45

“Mit tervezhetnek szerda estére?”

Adásszünetet. A Beugrót szilveszterkor láttam, mikor aztán elindult, akkor már nem mert baromirossz időpontban volt. Ha korábban lett volna, akkor minden egyéb.

Ezek után már csak azt remélem, hogy a Heroes S2-t még azelőtt műsorra tűzik, mielőtt USA-ban kijön DVD-n mert akkor bizony meg fogom venni, és akkor már nem fog érdekelni nagyon a TV-ben.

Olyan jelzőt nem tudok mondani, ami szalonképes lenne. Úgyhogy én is csak egy nocommentet firkantok ide. :@

Sefi - 2008. 05. 06. 22:00

Őszintén megmondom eddig azt se tudtam, hogy van Beugró, de mint a német RTL-en a Frei Schnauze című ugyanezt, nagyon bejött, kár hogy kaszát kapott…

@Laci082: nem akarjátok lenyúlni a németektől a licencet?^^

Teofil - 2008. 05. 06. 22:01

Bocs a floodért de még egy gondolat eszembe jutott. Azért egy dologban dícséret illeti a csatornát. Kemény munka lehetett azt elérni, hogy akármit is lépnek, az emberek 95 %-a fújoljon rá. Azért ehhez is kell tehetség. :)

Na de itt el is dugulok. :X

Dark Wolf - 2008. 05. 06. 22:02

RTL-témához: én sose értettem, mi a picsát jelent ez a “Klub. Értelme nem sok volt. Jobb is lesz, ha csak simán RTL lesz a név.

Gab - 2008. 05. 06. 22:26

Menjenek a fenébe,hogy a beugrót lelövik….
Mit várnak,hogy 23óra után majd rekordokat döntöget.
Pénteken egy órával előre kellene hozni a popdarálót meg a beugrót és akkor talán jó is lenne a SZF-et meg elrakni valamikor máskorra mondjuk szerda 9órára úgy is mindjárt vége a Housenak :(

Egyszarvu - 2008. 05. 06. 22:28

Küldje mindenki szépen a levélkéket a TV2-nek.. Hogy vissza a BEUGRÓÓÓT!!
Közönségszolgálat:
kozonsegszolgalat@tv2.hu

Laca - 2008. 05. 07. 01:43

Nagyon zseniális; a tormás Medvesajt, a Chokito, valamint az imperial Earl Grey tea után a Beugrót is elérte az a betegség, amit én csak Lacafélerétegfogyasztásnak hívok: én szeretem, a környezetem is szereti, de nem vagyunk eléggé sokan, hogy mi legyünk Magyarország. Ennyi.

Kedves királyi televízió, a még nem létező elnökével együtt! Tessék meglátni a közszolgálatiságot a Beugróban, de nagyon gyorsan!

A Beugróban amúgy az a szomorú, hogy rengeteg lehetőség lett volna benne. Néha egy-egy csere a gárdában, új játékok, esetleg kinti helyszínek…

Gyászoljunk együtt, meg árasszuk el valamivel a tv2 székházat. Valaki kreatív találja ki, hogy mivel, én benne vagyok. PL. egy szippantóskocsivezetőt nem fizetünk le, hogy tegye le a szállítmányt a Róna utcába?

betty500 - 2008. 05. 07. 09:11

Lenne igény a TV2 produkcióira, csak későn vannak
Sorozatokkal pótolják a sztárokat
Sorozatokkal pótolják a sztárokatBUDAPEST – Amerikai sorozatok szorítják le a képernyőről a TV2 sztárjait. Míg a Dr. House és a Született feleségek egyre népszerűbb, a magyar produkciók sorra elvéreznek. Mint arról tegnap beszámoltunk, búcsúzik a vártnál alacsonyabb nézettséget produkáló Liptai Claudia-show, Jakupcsek Gabriella sokat vitatott vetélkedője, Az igazság ára, a Bagi–Nacsa páros Médiacápája és a Beugró is
A nézettség a legfontosabb
– A kereskedelmi televízióknál a nézettségi mutatók számítanak. Nyilván ez az oka, hogy főműsoridőben a már más országokban bevált produkciókat sugározzák – vélekedett Réz András esztéta, aki hozzátette: nem tudja, mennyit kóstálhat egy szupersorozat, de nyilván megéri a TV2nek, ha nem saját műsorait vetíti.
Sorban tűnnek el a magyar produkciók és műsorvezetők a TV2 képernyőjéről. A nézők körében nagy népszerűségnek örvendő Havas Henrik után Frei Tamás és Dosszié című műsora is távozott tavaly decemberben, utóbbit akkor nem mellesleg a kissé morózus Dr. Gregory House és orvoskollégái váltották. A TV2 vezetése jelen helyzetben ugyan hangsúlyozta, hogy sztárjaik nem, csupán a produkciók távoznak a képernyőről, egyelőre azonban nincs információ arról, hogy milyen új szórakoztató műsorokkal jelentkezik ősztől a csatorna. Az esti kínálat már eddig is javarészt tengerentúli sorozatokból állt, míg a hazai produkciók kiszorultak a késő éjjeli műsorsávra. A TV2 koncepcióját a blikk.hu olvasói érthetetlennek találják. „Ezek közül a legtöbb műsor késő este van, noha nem mindig korhatáros műsorok. Talán azért olyan alacsony a nézettség, mert akkor már mindenki alszik. Pedig a Beugrót és a Médiacápát szeretem” – írta olvasónk, andi 35, s véleményével többen is egyetértenek. „A Beugró pedig szuperjó, talán ha az a nagyokos TV2 nem »este 100ra« teszi, jobb nézettsége lett volna” – vélekedett gigiloq és D.L.NY. „Igen… talán azért nem volt nézettségük, mert későn ment… Nemegyszer elaludtam rajta, pedig vártam…” A megszűnő, és eddig többnyire hétköznapokon sugárzott műsorok közül szinte mindegyik éjjel tizenegy után kezdődött. Úgy tűnik, hogy ez okozta a vesztüket, hiszen a nézők többsége, a „krimihétfők”, „krimikeddek” és „szupermozik” mellett nagyon is vevő lenne az igényes, saját gyártású produkciókra, szórakoztató műsorokra.

K. R.
blikk.hu

winnie - 2008. 05. 07. 09:20

reggel én is láttam a neten. nagyon buta cikk, nagyon buta olvasói hozzászólásokkal.

krimikedd? és szokás szerint “azért alacsony a nézettsége, mert későn van” – az emberek tényleg ennyire buták? (ja, meg hogy soroztaokkal pótolják őket…, nokomment.)

Fanyuvo - 2008. 05. 07. 13:43

En meg innen is sajnalom, hogy elkaszaltak azt a ket musort amit hajlando voltam a tv2-on megnezni. Azaz nem csak, hogy hajlando, hanem szerettem is.
Gratulalok a TV2-nek.
Udv winnie.

Egyszarvu - 2008. 05. 07. 16:02

Laca, én is gondolkoztam mivel kéne elárasztani a székházat :P De a csengőn kívül más nem jutott eszembe…

sajtreszelő - 2008. 05. 08. 20:47

Gratlulálok TV2, ez megint szép volt! Kábé az összes értelmes műsorukat kinyírták…
Beugró, Médiacápa, Liptai-show… :@
Bezzeg a kib.szott urigeller az menni fog…
Úúúú, de ideges vagyok! Ebből nagy bukta lesz. Miket fognak adni helyette?!

mm - 2008. 05. 16. 09:38

hah, ezek hülyék, nem esik le nekik, hogy a Beugrót alig bírjuk kivárni, mert előtte azt a rémes popdarálót kell végigszenvedni ébren???

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz