login |

Magyar nézettség: múlt hét

2008. 05. 19. 13:16 - Írta: winnie

55 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

Ehéten igazából az volt az érdekes, hogy a Kiválasztott megismételte a Társulat múlt heti bravúrját, miszerint nem tudott nézettségnövekedést elérni a fináléra, ami tetézte a bukást, viszont másik oldalról tény, hogy 1 millió hűséges nézője volt a valóságshow-nak, ami azért bitang nagy szám, csakhogy a kétszemélyes piacon a második hely egyben az utolsó is.

Minden részlet a tovább mögött – és most kivételesen az is, hogy a TV2 gasztronómiai reality-je majdnem (de csak majdnem) Barátok köztöt vert, mely az utóbbi időkben több mint félmillió nézőt veszített. “Miért néznéd minden este ugyanazt?”, ugye?

Az érdekesség kedvéért, nézzük az estéket, hiszen a Hal a tortán egyre inkább fenyegeti Berényiéket. Szó se róla, még mindig bőven van különbség, de ahhoz képest, hogy a BK nemrég még 2,2M nézőt hozott… (Ja, és a két műsor nem pontosan egyszerre megy és nem is azonos a műsoridő.)

K: Hal a tortán – Barátok közt: 1,182M (26%) – 1,700M (36,7%); 18-49: 509e (29,8%) – 683e (38,5%)
Sz: Hal a tortán – Barátok közt: 1,393M (30,7%) – 1,608M (35,0%); 18-49: 542e (30,8%) – 667e (37,4%)
Cs: Hal a tortán – Barátok közt: 1,512M (32,5%) – 1,695M (36,0%); 18-49: 529e (31,5%) – 621e (36,5%)
P: Hal a tortán – Barátok közt: 1,452M (32,6%) – 1,534M (34,0%); 18-49: 549e (32,8%) – 621e (36,6%)

A Vacsoracsata mindezközben 800e körüli nézőszámmal simán veri a 300e körüli Sentinel-t.

Hétfő: ünnep volt – a szokásos TV2-es ünnepi sikerrel.

Kedd este.

TV2 – Air America: 882e (25,9% SHR), 18-49: 462e (29,0% SHR)
RTL – Vészhelyzet: 957e (23,8% SHR), 18-49: 548e (30,6% SHR)
RTL – A Grace klinika: 688e (25,4% SHR), 18-49: 422e (30,7% SHR)
TV2 – Kojak: 356e (27,2% SHR), 18-49: 185e (25,9% SHR)

Szerda este.

TV2 – Doktor House: 1,236M (29,8% SHR), 18-49: 632e (35,0% SHR)
TV2 – Az igazság ára: 569e (21,3% SHR), 18-49: 224e (17,5% SHR)
RTL – Temetetlen múlt: 703e (23,7% SHR), 18-49: 379e (27,6% SHR)

Péntek este.

TV2 – Született feleségek: 943e (21,8% SHR), 18-49: 433e (23,9% SHR)
RTL – CSI: Miami helyszínelők: 1,191M (28,0% SHR), 18-49: 634e (35,0% SHR)
TV2 – Popdaráló: 698e (23,3% SHR), 18-49: 361e (25,3% SHR)
RTL – Édes drága titkaink: 807e (26,9% SHR), 18-49: 420e (29,2% SHR)
TV2 – Beugró: 466e (24,3% SHR), 18-49: 266e (25,6% SHR)
RTL – Asszonymaffia: 464e (24,4% SHR), 18-49: 229e (22,1% SHR)

Szombat este.

TV2 – A Kiválasztott: 1,080M (27,9% SHR), 18-49: 375e (25,1% SHR)
RTL – Csak szex és más semmi: 894e (23,8% SHR), 18-49: 407e (29,2% SHR)
m1 – A társulat: 436e (10,8% SHR), 18-49: 113e (6,9% SHR)

Közönségarányok előbb teljes lakosságban, majd a 18-49-es arányok, százalékos formában.

19.30 22,4 – 23,5 21,3 – 27,7
20.00 24,5 – 23,6 22,7 – 29,4
20.30 26,6 – 23,6 23,5 – 28,8
21.00 29,5 – 22,0 25,0 – 28,4
21.30 34,2 – 16,6 30,7 – 22,8

Vasárnap este.

m1 – Tűzvonalban: 469e (10,3% SHR), 18-49: 83e (4,2% SHR)

55 hozzászólás Ne habozz!

Bruzsy - 2008. 05. 19. 13:30

Hm? Szombat este volt Társulat? Én erről miért nem tudtam? :-D

Aki látta, elárulná, mi volt benne? :-)

A DSM egész jól teljesít, 22 órá után, ráadásul péntek este 800E néző? Hajrá neki! :-)

Tomi - 2008. 05. 19. 13:31

Durva, hogy ez a sz*r hal a tortán kétszer annyi nézőt hoz, mint a sorozatok. Bár egyszer úgyis elfogynak a sztárok és akkor megy ez is a süllyesztőbe, ahova való. :)

Tűzvonalban durván gyenge. Így nem lesz hosszú életű.

Bruzsy - 2008. 05. 19. 13:34

Hal a tortán szar? Szerintem a TV2 első életképes saját műsora az Áll az alku óta (és persze főműsoridőben). De abban igazad van, hogy hamar rá fognak unni a nézők.

winnie - 2008. 05. 19. 13:40

“Hm? Szombat este volt Társulat? Én erről miért nem tudtam? :-D”

valami best of volt.

“Tűzvonalban durván gyenge. Így nem lesz hosszú életű”

jön a 3. évad, miért ne lenne hosszú?:) egész egyszerűen antal imre miatt most eleve kevesebb nézővel számolhat csak.

tobias88 - 2008. 05. 19. 13:42

TV2 – A Kiválasztott: 1,080M (27,9% SHR), 18-49: 375e (25,1% SHR)

ez megdöbbentett…

csak a 10éves pistiket és a 60 éves nagyikat lehet vele már csak behülyíteni és ők is csak azért nézik, mert nincs más (1 milka szerintem még mindig sok, a nulla az szebb szám :D)

winnie - 2008. 05. 19. 13:42

“De abban igazad van, hogy hamar rá fognak unni a nézők.”

nem biztos. igazából olyan, mint egy talkshow, ami mindig meg tud újulni a vendégektől függően. (az, hogy sz*r lenne, egyéni preferencia kérdése, de egy műsor, ahol beszélgetnek és főznek max érdektelen vagy érdekes lehet szerintem. (vagy a sz*rt úgy kell érteni, hogy meg lehetne csinálni egy főzős-beszélgetős műsort hihetetlenül jóra?)

mentalitaultras - 2008. 05. 19. 13:53

A főzőműsorok kiválólak arra, hogy 1 héten át kiderüljön, hogy ki mennyire tud viselkedni. Ezért kell “sztár”-okkal nem ismeretlen emberekkel. Meg persze ha tetszik az adott heti csapat akkor nagy eséllyel megnézed a többi rész is utána.

a-s-d-f - 2008. 05. 19. 13:58

OFF
Tudom jokor szolok, amikor vege (a m)urinak, de mar regota cseszi a csorom, ennel a feloras bontasos nezettsegnel a teljes es a 18-49-es ertekek koze nem lehetne elszorni ugy 3-4-5 nbsp-t, hogy ne logjanak ugy egymas nyakara azok az szamok, melyeknek nincs kozuk egymashoz? :)thx
ON

Merkon - 2008. 05. 19. 14:09

Hello winnie!

Csak kíváncsiságból kérdezem:a Heti Hetesnek mennyi az átlagnézettsége?Van valami infó róla?

winnie - 2008. 05. 19. 14:10

heti hetes: 1,143M (36,1% SHR), 18-49: 475e (30,9%) egy szóval piszokjó.

akyyy - 2008. 05. 19. 14:11

amugy tök érdekes hogy bk hétfőn még magas, péntekre meg alig marad nézettsége.

igaz néha pont forditva a helyzet.

Tomi - 2008. 05. 19. 14:20

Tehát nem lesz Kiválasztott 2. évad?

Marcell - 2008. 05. 19. 14:32

Nem szeretem annyira a tv2-őt, de nagyon drukkolok neki h megverje a bk-t, mer annyira idegesít az a gané sorozat…

Bosco - 2008. 05. 19. 14:48

A Társulat István-döntőjének azt a részét, amikor kiderült, h ki lesz Pista, kétmillióan nézték állítólag.

Bruzsy - 2008. 05. 19. 14:54

“A Társulat István-döntőjének azt a részét, amikor kiderült, h ki lesz Pista, kétmillióan nézték állítólag.”

Miért nem hiszem én el ezt? :-D Szinte az elejétől tudni lehetett, hogy a Palié lesz a szerep, és hiába szurkoltunk nagyon Korinak, ezen nem sokat lehetett változtatni…

canaze - 2008. 05. 19. 14:56

“Nem szeretem annyira a tv2-őt, de nagyon drukkolok neki h megverje a bk-t, mer annyira idegesít az a gané sorozat…”

A számból vetted ki a szót! :D Vesszen a BK!

Amúgy anyámék a halat meg a BK-t is nézik (mivel a hal hosszabb és ha nincs bk, akkor átkapcsolnak). Akkor ők most mindkettőhöz beleszámítanak? :D Statisztika rulez… XD

Samott - 2008. 05. 19. 15:07

A Hal a tortan sokat javult az idopont valtas ota… bar meg mindig olyan mintha a Vacsoracsata parodiaja lenne, volt mar olyan epizod (pl. Nemeth Lajos fozese) is ami befert volna a masik musorba is…

dzsiaj - 2008. 05. 19. 15:09

Azért a Tv2 bedobta a nagyágyúját a múlt heti Hal a tortánba: sztem Liptai Claudia csúnyán felhúzta a nézettséget, igaz, a Hal a tortán előtte se volt rossz. Az eheti adatok lesznek perdöntőek számomra.

KTL - 2008. 05. 19. 15:14

Aki szidja Bk-t, hogy az mien szinvonaltalan, hát a Hal a tortán se valami szinvonalas. Megfigyelhető, hogy szerintem idén csökkentek a sorozatok nézettségei,főleg a heti 1x menőek. Ez szomorú!

janika - 2008. 05. 19. 15:20

Júniustól közepétől vasárnap esténként este 10-től duplarészekkel jön az AXN-re a Kaliforgia…

vt - 2008. 05. 19. 15:28

Nem meglepő…Urinak vége,de kiváncsi leszek,h bírja tovább a TV2!Viszont a BK vs.Hal a tortán meglepett,így esélyes a győzelemre!És igen:jellemző,h House nyert,bár most h ismételni fogják kiváncsi leszek!Jah és örvendek a Beugrónak is! :))

JBG - 2008. 05. 19. 15:32

Winnie, már amúgyis régóta érdekel, de most hogy már heti hetest kitetted meg főleg, szóval meg tudnád írni a Fábry Show nézettségét?

masterson - 2008. 05. 19. 15:53

Ezaz!A DSM erős visszaesés után újra visszahozta a premier számait!
Geller számai meg úgy gyengék ahogy vannak!Nem gondoltam hogy még egy ismételt MAGYAR film is elveri

md. - 2008. 05. 19. 16:03

A beugró nézettségeit igazából nem követtem eddig, tegnap találtam rá a dologra a kasza miatti nagy hype kapcsán. Persze szerelem első látásra a műsor, mondanám sem kell :)
Ami érdekelne, hogy ez a 466e jónak mondható az előző adások viszonylatában?
*lusta visszakeresni*

KTL - 2008. 05. 19. 16:05
winnie - 2008. 05. 19. 16:06

“A Társulat István-döntőjének azt a részét, amikor kiderült, h ki lesz Pista, kétmillióan nézték állítólag.”

annyian nem is tévéztek már akkor országos szinten:)

ezt azzal keveri az mtv, hogy 2 millióan kapcsoltak oda a műsorra a 3 óra alatt

winnie - 2008. 05. 19. 16:07

“Winnie, már amúgyis régóta érdekel, de most hogy már heti hetest kitetted meg főleg, szóval meg tudnád írni a Fábry Show nézettségét?”

1,343M (38,8%), 605e (39,3%)

ferdefal - 2008. 05. 19. 16:23

Winnie, a TV2/Napló-ról is van vmi infó, h azt mennyien is szokták nézni? Az mennyire fő pillére a tv2-nek?

bennfentes - 2008. 05. 19. 16:32

nem annyira…

renato90 - 2008. 05. 19. 16:38

A Hal a tortánról csak annyi, hogy az még sz*rabb műsor mint a BK, mármint a színvonala. De azért az elképesztő, hogy az egyfolytában totál részeg, olykor még beszélni is alig tudó nagyképű Koós Jánost ennyien nézték. Nem a BK-t kéne szidni, hanem a Hal a tortánt, mert aki megfigyelte ott nem a főzésről szól a dolog, hanem a folyamatos veszekedésekről…

Marcell - 2008. 05. 19. 16:45

A barátok közt meg arról szól ki tudja idiótábban rángatni a szemét a rész végén! ennyi…

df85 - 2008. 05. 19. 16:58

Miért van az hogy a TV2-nél minden műsor hétről hétre erősebb az RTL-nél meg fordítva? A végén még a Született feleségek is milliós nézettség felett lesz, nem mintha zavarna, de eddig alig volt párszázezre. Mi folyik itt a háttérben? lol

namostmarmindegy - 2008. 05. 19. 17:27

Én a TV2-nek drukolok, szerintem ez a legjobb magyar adó! Drukkolok nekik, és már nagyon várom az újítást!

Desmond Wallace - 2008. 05. 19. 17:35

Én egyiknek se drukkolok. Engem csak a műsor érdekel, nem számít, hogy melyik adón van.
Annak örülnék már igazán, ha jönne a 2. évad a Dr. Csontból, a Hősökből és a Csillagkapu 10. évada.
Azt nem lehet még tudni, hogy az Édes, drága titkaink után milyen sorozat lesz? Ha jól tudom, ebből már nem sok rész lesz.

KTL - 2008. 05. 19. 19:13

df85!
Ez azért nem így van! Pl a Született feleségek – CSI Miami (te említeted) a CSI Miami tartja a 1 100 ezres nézettséget, sőt most nőt is egy kicsit nyilván az évadpremier rész miatt!

simonmelinda - 2008. 05. 19. 19:16

Én pár évvel ezelőtt untam rá a BK-re. Most tetszik a hal a tortán, persze, nem a főzésről szól, néha még vicces is (a narrátor). Én örülök a jó számoknak.
És legalább nem nézem minden este ugyanazt. :)

JBG - 2008. 05. 19. 19:38

“a TV2-nek drukolok, szerintem ez a legjobb magyar adó”

LOL! MegaLOL. No offense, mert nem egy szubjektív döntés/ízlés mosolyogtat meg, hanem egy nulla valóságalapú feltételezés. Ezt berakhatom majd vasárnap a hét idézetébe?

Winnie: kösz az infót.

ee - 2008. 05. 19. 21:01

Hát ez elképesztő, hogy a Hal a tortán ennyire feljött. Szomorú. És nem azért, mert akkora BK fan lennék, vagy mert a BK olyan hihetetlenül jó sorozat lenne, sőt :P De a Hal a tortán szerintem kritikán aluli. A főzéshez abszolút semmi köze, de talán nem is ez a legnagyobb gond. Hanem az értelmi színvonal xD Nem mondom, egyszer-kétszer jót lehetett röhögni, hogy milyen hülyék a benne szereplő “sztárok”, de ez kb 1 hétig vicces (vagy addig sem), azután már kiábrándító. Talán jobb lehetne a műsor, ha értelmesebb embereket szerepeltetnének (tisztelet a kivételnek). De persze ez csak az én véleményem. Nem akartam senkit megbántani vele, aki esetleg szereti a műsort. :)
Ja és én úgy veszem észre, bár ez is csak az én véleményem, hogy a tv2 egyre lejjebb csúszik. Főleg színvonalban, bár nézettségben is valamennyire. Igazság ára, Uri Geller… :S na mindegy. :)

canaze - 2008. 05. 19. 22:07

“Nem a BK-t kéne szidni, hanem a Hal a tortánt, mert aki megfigyelte ott nem a főzésről szól a dolog, hanem a folyamatos veszekedésekről…”
“Hal a tortán szerintem kritikán aluli. A főzéshez abszolút semmi köze”

Hát ezért nézik, nem? :D

Félreértés ne essék, én nem a halatortánt szeretem, hanem a bk-t utálom… :D
A tv2 is észbekapott, most ment le egy halas sms játék, amiben halas köténykét lehet nyerni… XD Addig ütik a vasat, amíg meleg, de addig aztán ütik…

ee - 2008. 05. 19. 22:46

Hát igen, sajnos ezért nézik. :D Ilyen a magyar átlagközönség sajnos. :D

moha - 2008. 05. 20. 00:43

Valaki tudna Viasat nézzetséget mondani????

daniba - 2008. 05. 20. 00:43

mindenki nevetett mikor mondtam múltkor hogy a hal a tortán oda fog verni BKnak. Erre tessék

adamec - 2008. 05. 20. 06:46

Jövő héten már megint Balázs show lesz a Vacsoracsata helyett, Monk után pedig a Szellemekkel suttogót folytatják.

Punya - 2008. 05. 20. 13:17

Bk az ediggi legszégyenteljesebb magyar készítésű sorozat amit valaha csináltak azért hogy kikerüljenek egy törvényt. konkrétan örülnék ha a hal a tortán megverné a bkát

Be-rci - 2008. 05. 20. 13:44

Én egy pár hete már minden este nézem a Hal a tortánt é nagyon szeretem. Végig röhögünk az egészen, főleg amikor olyan emberek vannak, mint Karda Bea, aki kb minden este jól becsiccsentett… Aki azt várja ettől a műsortól, hogy majd itt milyen komoly főzések lesznek…az nézze a Paprika TV-t vagy ha értelmes emberekre vágyik, akkor meg az Á la carte-ot és akkor majd ott okos emberek osztják egymásnak az észt. Ez szórakoztató műsor. A Vacsoracsatában meg lője le valaki a narrátort mert szörnyű, főleg amikor gügyög…ez kinek vicces?
Szóval hajrá Hal a tortán!!!

renato90 - 2008. 05. 20. 17:44

“Bk az ediggi legszégyenteljesebb magyar készítésű sorozat amit valaha csináltak azért hogy kikerüljenek egy törvényt. konkrétan örülnék ha a hal a tortán megverné a bkát”

mégis 10 éve megy és még ma is a legjobb nézettséget hozza, még akkor is, ha a Hal a tortán szorongatja egy kicsit, de majd arra is ráunnak előbb-utóbb.

“A Vacsoracsatában meg lője le valaki a narrátort mert szörnyű, főleg amikor gügyög…ez kinek vicces?”

Szerintem vicces és a Vacsoracsata sokkal jobb és igényesebb mint a Hal a tortán:)

df85 - 2008. 05. 20. 18:46

Igazad van Renato90!
A Vacsora csata színvonalasabb mint a Hal a tortán, nemhiába le is verte…

zoleiro - 2008. 05. 20. 21:11

Fura, hogy szombaton kb. 400 ezerrel volt alacsonyabb össznézettség, mint más heteken a három tv-csatornát összevéve… Biztos jó idő volt, bár már nem emléxem.
Ja, a Társulat “gála” címen futott, de ismétlések voltak.

Winnie, a Csináljuk a fesztivált! mennyit hozott péntek este? Bár sztem ezúttal a Tv2 mögött maradt, mert a Született feleségek elég magasan hozott.

Desmond Wallace - 2008. 05. 20. 21:24

Csináljuk a fesztivált!: 908 187 (20,7% SHR)

zoleiro - 2008. 05. 20. 21:33

Köszi Desmond Wallace! akkor elég szoros volt a három tv között a csata…

_original - 2008. 05. 20. 22:13

hat en orulok a Beugronak! (nem véletlenül) kifejezetten jó hír, hogy majdnem mind aketto csoportban nyert, de az utobbi lényegesebben biztosan :D!!!
Save Beugró! Hajrá!!!

_original - 2008. 05. 20. 22:17

ja, és nemazért, de 6600 felett jár a petíció ami szerintem nem kicsit nagy teljesít0ény! :D irány a 10.000!

xd - 2008. 05. 24. 13:59

Akkor is jobb a Hal a tortán. xD

gerí - 2008. 05. 24. 14:30

És végre most csütörtökön a Hal a tortán végre megverte a BKt.

Tomi - 2008. 05. 25. 13:36

Winnie arról van fogalmad, hogy a török kiválasztottat mennyien nézik? Hogy sikeres e?

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz