login |

Finálék: Gossip Girl – 1. évad

2008. 05. 25. 17:31 - Írta: winnie

71 hozzászólás | kategória: 2007/08 finálék, kritika

Na, kész. Sokan írták nekem, hogy csak az első pár rész gyenge, aztán rémisztő ütemben fejlődik a GG. Most megkapta az esélyt. Szerintem még mindig ugyanolyan borzasztóan gyenge – és nehogy azt mondja valaki, hogy a finálé tényleg az volt, no de a többi rész… Nem. Leszámoltunk. Az eyecandy-faktor sem érdekel. (Hátha human nyáron ezt is ledarálja, mint a Hidden Palms-ot és felfedezi, hogy mekkora guilty pleasure:)

Nem, egyszerűen nem bírok ráállni, pedig rémisztő, hogy 12 részt kihagyva is mennyire világos volt minden viszony, de ez a tinidrámákra jellemző szokott lenni. A bibi ott keresendő, hogy a Gossip Girl bizonyos jellemzői, engem kifejezetten irritálnak, míg a rajongóknak éppen ezek a jellemzők jönnek be, ergó nem is kell többet próbálkoznom a sorozattal. (Én spec egy pillanatig nem veszem be Chuck karakterét. Attól, hogy valakinek rossz a fodrásza, borzas a haja és van egy nézése, még nem lesz ügyeletes rossz fiú és nem, nem “hét idézete”-esélye az “I’m Chuck Bass”-duma:)

Az epizódot nem is osztályzom, nyilván a legalacsonyabb prímszámmal egyenértékű lenne az érdemjegy, mint ahogy azon sem lepődöm meg, hogy a maréknyi főszereplő véges számú párosítása folyik tovább pár vendégszereplő behozásával (akikről úgyis tudjuk, hogy idővel lelépnek – ismét csak tinisorozat jellemző), hiszen azért érdemes olykor megborítani a viszonyokat. No de, hogy a szülők is kvázi ugyanazt csinálják, mint a csemetéik? Eléggé mikroközösség lehet az ottani, de valahogy itt a kőgazdagok szenvedése nem hat meg…

De mindettől eltekintve, a kommentekből kiderülhet, hogy mennyire van igény a Gossip Girl kitárgyalására és az is világos lesz számomra, hogy vajon csak én tartottam az 1×18-at gyengének, mint finálét? Gyenge kavarások, minden idők egyik legértelmetlenebb “szakítása”, a “gonosz” teljesen logikátlan kiiktatása (miért most, miért ott és így?) és az abszolút cliffhanger-mentes befejezés, amivel kvázi visszaálltak az 1. részben bemutatott erőviszonyok.

Oké, túlzok, de a vége erőteljesen béna és random volt (“egy héttel később”, pff). Ahogy olvasom, eredetileg egy halál is lett volna és a történések is másképp mentek volna végbe, de az sem javított volna sokat a helyzeten. Szerintem. (De most tényleg. Attól, hogy nem jön be nekem a sorozat, ha erős lett volna a zárórész, elismertem volna. De ez így… A sztrájk előtti búcsúrésznél lehet, hogy jobban várta a rajongó a folytatást, nem?

Egy dolgot mindenesetre pozitívnak tartok a Gossip Girl-ben: a puccparádét, a ruhákat remekül sikerül megvalósítani és az egész kinézet, díszletestől, statisztástól elég hitelesnek, nagyravágyónak és színpompásnak hat. De hiába mindez, mert a másik oldalon ott van a totális negatív fíling. A legtöbb idei sorozat hidegen hagyott, közömbös volt – a Gossip Girls esetében azonban szembemegyek a hype-pal és a tömeggel és nyugodt szívvel rá mondom, hogy nagyon gyenge:(

71 hozzászólás Ne habozz!

Human Insect - 2008. 05. 25. 16:37

nem darálja le, próbálta a szünet utáni részt, de sírva rúgta fel majdnem a képernyőt ;)

thingol - 2008. 05. 25. 17:41

szünet előtti 4-5 rész nekem nagyon bejött. Visszatérése után nekem sem jött be annyira… főleg jenny vonala volt konkrétan szar. évadzárót még nem láttam ^^.

winnie - 2008. 05. 25. 17:43

akkor még be is jöhet, mert talán, ha egy jelenete van jenny-nek.

thingol - 2008. 05. 25. 17:53

nem jennyvel volt bajom, hanem azokkal a picsás jelenetekkel, amikor a sznob csajokkal lógott pár részen keresztül. aztán meg sajnáltatta magát, hogy jaj, de nehéz, stb. Komolyan mondom, az volt a sorozat mélypontja :(

eanna - 2008. 05. 25. 17:53

én végignéztem az évadot, de sztem sem volt nagy szám ez az évadzáró rész. amúgy az írók sztem néha nagyon következetlenek. aki nem látta végig, spoiler lehet: nate az álarcosbálon bevalotta, h még mindig S-ba szerelmes, rá két részre már belepusztul, h Chuck lefeküdt a bnőjével. vagy csak nekem volt ez kiugró? lehet…
ja, és tök igaz, ott vagyunk, ahol elkezdtük.

winnie - 2008. 05. 25. 18:03

amiket nem írtam be, mert spoiler lehet: nekem nagyon furcsa volt Dan és Serena haragszomrádja, szinte ok nélküli, de ezen nem lovagoltam, mert nyilván nem ismerem annyira a karaktereket – csak az epizódban olyan jól megvoltak. (az a momentum, amikor dan két kezőbe fogja serena arcát, nem tudom, hogy impró volt vagy meg volt írva, de szerintem eszméletlen jó volt.)

szóval, ott meglepődtem, mint ahogy azon is, amit chuck tett. oké, chuck az chuck, de akkor is meglepő volt.

a harmadik georgina elintézése volt. nagyon snassznak és értelmetlennek tűnt, bár a két lányka kitett magáért szemvillogtatásban, vagyis nézni jó volt, csak utána belegondolni nem.

Lex - 2008. 05. 25. 18:15

Áhh, az egész egy nagy semmi volt, na a 17-es az lett volna jó évadzárónak, de ez, egy tipikus évadzáró előtti 1. rész, eltötyögünk, meg nem történik semmi, nem az, hogy behal a néző, azalatt a nyár alatt, hogy mi a fene lesz (már akinek az első tinidrámája) :)

spanda - 2008. 05. 25. 18:29

Én végignéztem,sőt az első kb 10 részre rendesen rá is kattantam, de a vége tényleg nagyon el lett tolva.

lex - 2008. 05. 25. 18:42

(loginnév továbbra is csak így csupa kisbetűvel, mert kezdünk “megszaporodni”)

Szóval számomra a GG megtestesíti mindazt, amit rühellek a CW-ben. Az értékrendet (illetve annak hiányát), a stílsut (illetve annak hiányát), az igényességet (illetve annak hiányát)
Nem csoda, hogy a csatorna elnökasszonya rajong érte. Igaz, a kutya nem nézi, de szerinte azért “mindenki erről a sorozatról beszél”.

De lehet, hogy a D.O. Által kijelölt célközönségnek (14-29 lányok) tökéletesen megfelel. Bár kétlem, ennél azért többre becsülöm őket.

A röhej, hogy a GG iránti utálatot a színvonaltalansága ellenére leginkább a produkciót körülvevő rendkívül antipatikus nyomulós kampány váltja ki. Gyenge produkciók mindnenütt vannak. De olyan menedzsment, mely amellett, hogy síkhülye, még mindenki mást is síkhülyének néz, csak kevés helyen akad.

lilcso - 2008. 05. 25. 18:49

egyetértek Lexszel, sztem is az utolsó előtti lett volna jó évadzárónak…
én végig “kényszerből” néztem, de onnantól baromira tetszett, h behozták michelle trachtenberget a képbe… onnantól már nem is izgatott a többi baromság, mert neki tényleg elhittem, h a drog-party-d..ás ördögi körébe került, és nem is nagyon sajnálta :))
ugyanezt serenáról nem tudtam elmondani, bármilyen menő flashbackkekkel próbálkoztak, egyszerűen nem tudtam bevenni, h “rossz” volt…

na azt meg, h dan miért szakított vele, pfff nem vágom, mert 17 részen keresztül azon szenvedtek, h őő mennyire imádja, és h uez mennyire nem jön le viszonzásképp s-től, aztán mikor világos lesz, h s-nek “szüksége van” erre a kapcsolatra, akkor meg szakít vele? woww… lehet, h itt összeragadt pár lap a könyvben, és ezért nem adaptálták…

sokkal jobban vártam volna, ha az utolsó előtti résszel fináléznak (bár ha ezt benyomták volna szeptemberben, össze is törtem volna a képernyőt…), és így már csak georgina kiiktatása miatt sem izgat nagyon a dolog… végre vmi reális dolog volt benne (reális alatt itt csak az egymás hátba támadását értem meg a hasonló harci eszközöket :P)… meg hát ha vkit, akkor őt jó volt utálni (bár én speciel végig neki drukkoltam :P)

nahh bocs, h ilyen terjengős lett :)

jana - 2008. 05. 25. 18:52

Én anno KB miatt kezdtem el nézni, és végignéztem az évadot, mert semmit nem szeretek abbahagyni. Annyira azért nem volt rossz, mint amilyennek lefestitek, volt benne egy-két érdekes vonal, de az utolsó rész nagyjából tönkrevágta az összeset. Azért nézni fogom ősztől tovább, mert kíváncsi vagyok, egy ilyen lezárás után hogy akarják érdemben folytatni. És kíváncsi lennék, szucsitg mit gondol, ha jól emlékszel, ő hype-olta nagyon az elmúlt pár hétben a GG-t.

Firsh - 2008. 05. 25. 18:52

WTF ez az egyik legjobb sori!!

Gábor - 2008. 05. 25. 19:05

“Az epizódot nem is osztályzom, nyilván a legalacsonyabb prímszámmal egyenértékű lenne az érdemjegy”

Szóval akkor 2/10-et adnál neki :D
Nem kötekedésből írom, de gondolom nem a 2-re gondoltál ;)

tOcikA - 2008. 05. 25. 19:08

kb 8.ig néztem, nem akartam cancelezni, csak valahogy nem vitt rá semmi hogy tovább nézzem.. még nincs kilőve, de most bedarálom a survivor 14 fiji-t, ha már annyira dicsértétek:D 9. jön ebből is, eddig egész jó, bár 1 angol felirat jól jönne:)

winnie - 2008. 05. 25. 19:10

gábor: matekszakos voltam, azért ennyit kinézhetnél belőlem:) 1/10-et ritkkán adok valamire. és voltak jobb momentumai.

Sz. - 2008. 05. 25. 19:24

Nálam a sorozat tipikus guilty pleasure, mert annyira tele van klisékkel, hogy az már fáj,de mégis nézem. :) Jó ebben elég nagy szerepe van annak, hogy szinte az összes pasi eyecandy benne, hehe. :))
Az évadzáró meg,hát… vicces… kb 6 részen át azt próbálták megmutatni, hogy Georgina milyen “bad girl”, aztán azzal, hogy odahívják a szüleit, már “le is győzték”? Neeeeeeee… :)
Dan-Serena szakítása…ok, megértem, szükséges volt, hiszen minden tinisorozatban minimum egyszer szakít az álompár, mivel kell a bonyodalom, egy idő után már unalmas a boldogságukat nézni,de könyörgöm,akkor legyen már egy rendes indokuk rá…
Chuck-ot meg Blair-t összehozzák kb fél percre, utána meg már Chuck újra a régi “rossz fiú”… gratulálok,kreatív… :P
Na mind1, gulity pleasure mint mondtam,mert mindezek ellenére ugyanúgy nézni fogom.. … :PP

kaito - 2008. 05. 25. 19:36

egy részt láttam, amikor trachtenberg visszatért. eléggé fájt, nem hiszem el, hogy általános iskolás kislányokon kívül ez valakit érdekelhet.

lilcso - 2008. 05. 25. 19:50

Sz.: tényleg durván hamar elintézték, szemeteeek :DDD én néztem volna még a görénykedését…
egyébként arra nem sikerült választ adniuk, h hogy került vissza az aksi dan telefonjába? az előző részben elhajította georgina… gondolom az csak úgy visszanőtt… cell-regeneration :)))

Sick - 2008. 05. 25. 19:53

ajh, kár hogy nincs neked ízlésed :(

tyler - 2008. 05. 25. 20:17

énis utolsó részeket néztem,igazából akkor válthatna jó sorozattá szerintem ha rossz dolgok történnének benne,pl dan ráfüggne a kókóra vagy vmi,a végén már azért szurkoltam h serena tenyleg kureszoljon mar massal de sajnos nem:S
na meg a blair mint szépség,hááát…

BigBone - 2008. 05. 25. 21:00

Nem tudom, nekem bejövős volt a szünet utáni részek is bár ha az 0×17 let volna az évadzáró sokkal jobb is lehetet volna (cliffhanger!) de így hááát beleférős, de azért én maradok a 2-ik évadra

gale - 2008. 05. 25. 21:14

amúgy szerintem tiszta gáz h 1 vagy 2 részt fecséreltek a tovább tanulásos témára most meg már szó sem esett róla…szóval totál hülyeség volt ez az utolsó rész mert ha még össze is jön mindenki mindekivel ősszel úgy is más városba, suliba mennek stb. – nem is értem mit gondoltak az írók

lilcso - 2008. 05. 25. 21:19

igen, ez bennem is felötlött… amúgy a 2. évadban már nem is lesznek gimisek, nem? v igen? az s.a.t-t a végzősök szokták írni, meg amúgy is végzősök voltak… tervezték az egyetemet meg minden…

Julie - 2008. 05. 25. 21:24

Nekem is tetszet. Nem volt valami nagy szám az utolsó rész, ezt elismerem. (Bár vicces, hogy kb 10 rész óta várjuk, hogy C és B végre összejöjjön, és a végén 5 perc után szétmentek.)
Cliffhanger? Hát nem tudom, az ideiek közül sehol nem volt olyan átütő cliffhanger, szerintem. (A House egyenesen dögunalom volt!).
Ez a sorozat nem akar semmivel sem több lenni, mint egy guilty pleasure. És azt a szintet hozza.
Persze kinek a pap, kinek a papné. ;-)
Én maradok a 2. évadra is!

Sz. - 2008. 05. 25. 21:24

Jah, egyébként a végén a Dan-Serena tánc az esküvőn.. kicsit sem OC-feeling-es… hehe. :))

winnie - 2008. 05. 25. 21:33

“Hát nem tudom, az ideiek közül sehol nem volt olyan átütő cliffhanger, szerintem. (”

pedig írtam, hogy az általam látottakban mik voltak:) a krimisorozatokban öldösték a szereplőket és ugye ott a bones és a dhw, ahol meg…

Steve - 2008. 05. 25. 22:28

Igazából nem tudom megindokolni, de valamiért “magávalrántott” a Gossip Girl és minden héten leszedtem, megnéztem… A sztrájk utáni részekhez egy kicsit hozzá kellett szoknom, mert valamelyest más stílusúak voltak, de elviselhető volt. Viszont, mint ahogy már többen is említettétek, az évadzáró konkrétan szörnyű volt… Az utolsó 2-3 rész nagyon tetszett és az utolsó előtti rész után elég sokmindent vártam az évadzárótól, de nem ezt… Unalmas volt és szinte csak folyamatos szenvedésből állt :(

Amit viszont még hatalmas pozitívumként említenék a Gossip Girl “védelmében”, hogy a felhasznált zenék valami hihetetlenül jók!!! Elég sok “betétdalt” beszereztem magamnak, egy-egy rész megtekintése után :)

Na de ennyi elég is… Szeptembertől folytatom és reménykedek, hogy egy ilyen évadzáró után már csak felfelé vezethet az út :)

winnie - 2008. 05. 25. 22:32

zenék: profik. jogos. itt bejött az esküvős készülédésnél valami nyivákoló, furán disszonsáns zene, arról akartam írni, hogy szörnyű volt, mert írt zene, de aztán az egyik számban is feltánt és azóta sem tudom, hogy akkor ez most írt zene vagy egy szám?:)

Andris - 2008. 05. 25. 22:42

Velem is úgy volt mint Steve-vel. Elkezdtem nézni és tetszett. Tudom, totális guilty pleasure :)

Valami olyasmit olvastam, hogy lesznek nyáron is részek. Igaz ez?

tyler - 2008. 05. 25. 23:04

kicsit off: talán azért van remény hogy jó irányba változik,hasonlo példa: one tree hill,sztem az 5ik évadra kinötték bőven a tinisorozat cimkét

Kardigán - 2008. 05. 25. 23:08

na igenm én is megismétlen, amit nem szabad, hogy a két széle volt rossz, és a közepe igenis szórakoztató. engem nem zavarnak a hülyepicsás részek se (mert nekem a ruha is eyecandy:)), és szeretm, ha jenny szenved…
szegény serena viszont annyira buta, komolyan azt nem merte elmondani senkinek, hogy valaki meg akarta dugni, de inkább fölszippantott még egy csíkot, mire ő kihívta a mentőket, és még ott is maradt megnézni, hogy túlélte-e. ja, igazából ő ölte meg, értem én…

lilcso - 2008. 05. 25. 23:17

ez állatság volt a javából valóban, de nekem inkább úgy tűnt, h nem tudták még, h mit akarnak kihozni belőle az elején, aztán kikerekedett vhogy… (azt nem tudom, h a könyv mennyire befolyásolja a sorozat menetét, de nekem teljesen ilyen érzésem volt) minél sírósabb-letargikusabb a “dráma”, annál jobb… biztos szeretik nézni, ahogy szipog… :p

ms nyifnyaf - 2008. 05. 25. 23:48

epizod: bleh. Finalekent: duplableh. Jovore mute.olva fogom nezni, mert a torteneteket most mar elviselhetetlenul irritalnak, de a “look” az nagyon bejovos.

jana - 2008. 05. 26. 00:19

gale,lilcso: még nem végeznek, valahol elhangzik, hogy ez “junior year”, ami a harmadiknak felel meg, szóval lesz még egy gimis évük. Aztán ki tudja, lehet, hogy Little J. meg Eric viszik tovább a sztorit, ha a giminél akarnak maradni (mondjuk ez nem túl valószínű).

lilcso - 2008. 05. 26. 00:34

jana: ez így van, ha jól emlékszem, pont az utolsó részeknél mondták, h juniorok, de még az évad elején nekem úgy rémlik, mintha mondták is volna, h senior… (meg kinézetre is inkább legfeljebb seniorok…) mind1, majd kiderül :) a körmöm nem rágom le nagy izgalmamban :))

jana - 2008. 05. 26. 00:49

Ebben a kinézet-dologban nagyon igazad van, engem a legtöbb tinisorozatnál zavart (legjobb példa a Veronica Mars, de amikor a One Tree Hill elején megláttam Chad Michael Murray testét, akkor is figyeltem másnap a suliban a srácokat…) Mindegy, már nem vagyok gimis, úgyhogy már nem akadok fenn ilyesmin.:)
Szóval ettől még lehetnek juniorok. Nekem is gyanús volt a SAT miatt, de gondolom, a szokásos senioros eseményeket (prom night) itt is el fogják lőni,és mivel eddig nem volt ilyesmi, csak juniorok lehetnek.:)

jana - 2008. 05. 26. 00:54

Na, nem hagyott nyugodni a SAT-dolog.:) Azt írják a hivatalos honlapon, hogy “The SAT is typically taken by high school juniors and seniors.” Ezt kipipálhatjuk.

Deino - 2008. 05. 26. 07:03

Én nekem bejön a GG. Hátbaszúrós (urambocsá’ hátbakefélős) nemszeretlek haragszomrád elárultál tinidráma, de nekem bejön. Zenék is, bár némelyik kifejezetten mellényúlás, de pl. a The Kills-től amiket beválasztottak (Sour Cherry, Hook and Line) vagy a Stripper a Soho Dollstól az telitalálat. Én adnék rá egy 7-8/10et, nem érdekel az se ha guilty pleasure, nekem nézős és belépett az állandóan vaccsolt sorozatok közé. Finálé: hát igen. Azt eltolták. Micvhelle Trachtenberget marasztalni kellett volna, ő – no offense – igazi szarkeverő drogos kurva volt :D

lilcso - 2008. 05. 26. 10:49

jana: köszi, most már nyugodtabban alszom :)) egyébként igazad van, a prom night tényleg hiányzott volna, ha végzősök lettek volna…

Deino: reménykedjünk, h megszökik abból a boot campből :)))

gigi - 2008. 05. 26. 11:05

Én végignéztem a teljes évadot, most fejeztem be a finálét, ami tényleg nagyon nagyon szar, de Michelle Trachtenberg vendégszereplése nagyon állat volt. különösen az első három rész, amiben játszott. Plusz tetszett még Lily és Rufus vonala, Eric coming-outja és sztem Jenny szála is jó volt. Beindult ez nagyon. Serena titka meg az epizódvégi csavarban nagyot ütött sztem, más kérdés hogy szarul lett kibontva a következő részben.
ui.: az aláfestő zenék meg nagyon jók

SirAlex0717 - 2008. 05. 26. 12:05

Ahhoz képest ahogy lehúztátok elég szép mennyiségű hozzászólás született, szal velem együtt sokan nézték(realatíve).
Nem mondom, h eget rengetően nagy sorozat volt, de egynek elment, amúgy is szeretem a tini-drámát :)
Amúgy szvsz az 1 a legkissebb prím szám, mert csak 1-el és önmagával osztható! ;)

sacci - 2008. 05. 26. 12:24

nagyon sajnálom, h így elb…ták az évadzárót (mondjuk nem nagyon láttam még idén ütős évadzárót, lehet rossz sorikat nézek:))
de ez a rész már majdnem olyan rossz volt , mint a 14. (blair leöntése joghurttal meg jenny ruhalopása:D) de ennek ellenére is 6/10t simán adok az évadra meg a biztos a következőt is elkezdem majd nézni…
a ruhákat, zenéket nagyon szeretem, amúgy winnie, nem az mgmt-time to pretend gondolsz az esküvős készülődésnél? mert az sztem nagyon jó szám:)

winnie - 2008. 05. 26. 12:30

“winnie, nem az mgmt-time to pretend gondolsz az esküvős készülődésnél? mert az sztem nagyon jó szám:)”

de, de. csekkoltam. valóban jó szám.

csak írtam, hogy először azt hittem, hogy hangszeres zene és a zeneszerző írta oda és néztem, hogy WTF, de aztán, amikor visszajött az aaa “prüntyögő” téma, akkor már leesett, hogy ez talán eleve egy írt szám valakitől – úgy máris sokkal jobb volt:)

(mostanság a kortárs zenékre szinte abszolút nem figyelek, le vagyok maradva.)

Kardigán - 2008. 05. 26. 14:04

sok dologból lehet amúgy tudni, hogy juniorok
a poison ivy elején, amikor beszél az igazgatónő, akkor említi, hogy juniorok, meg amúgy is logikus, hogy egyetemekkel beszélgetni jóval hamarabb kell, minthogy lenne a felvételi.
és a dare devilben is mikor blair azt mondja: i prefer soirée, sleepover is so sophomore year – szóval nekem ebből egyértelmű, hogy az a tavalyi év.

és amúgy nem jelentkeztek semmilyen egyetemre:)

jana - 2008. 05. 26. 17:23

Igaz. Egyetemekkel csak nálunk nem szokás sokkal hamarabb beszélgetni.:)

Antschi - 2008. 05. 26. 18:39

Gyenguska, ez tény. Én végignéztem, mert nagyon tetszik a díszlet, a ruhák, ötleteket merítek belőle öltözködés, hajviselet szempontjából. Tipikusan lötyi sorozat, sztori fos, karakterek …wáááá.

Teo - 2008. 05. 26. 19:59

Mikor Serena elmondta Blair-nek, hogy megölt vkit és bevágták azt a zenét, kiirázott a hideg és alig vártam a folytatást. Szinte már elképzeltem a flashbackeket, ahogy Georgina és S részegen megkínoznak egy taxisofőrt vagy mittomén, erre jön ez a szar. átverős…
Nem értem mi bajotok volt viszont Georgina kiiktatásával, sztem teljesen rendben volt, vicces volt. Remélem nem vártátok, hogy majd túszul ejt vkit, aztán leugrik a tetőről- ez nem a melrose place:)
Egyébként sztem abban, hogy ennyire visszafogott és langyi néha a sorozat nagy szerepe van annak, hogy főleg 13-15 éves lányok nézik, akik bálványozzák ezeket a csajokat. Ezzel is számol a csatorna gondolom, mivel ha eldurvulna a sztori, máris megmozdulna a Mamák Uniója. Ezért nem szexelhet állat módjára Blair és Chuck vagy nem szipózhat Serena…
Egyébként régebben írtatok arról, hogy kritikusok szerint veszélyes a gossip girl a fiatal lányokra, mert teljesíthetetlen elvárásokat támaszt eléjük, amivel maximálisan egyetértek.

lilcso - 2008. 05. 26. 20:16

ha eldurvulna a sztori…
láttam egy blake lively-s interjút lettermannel, azt mesélte, vmi stúdiónagyfőnök mondta neki, h rossz példát mutatnak a sorozattal… a csaj azt hitte, h a “kemény” drogozásra, meg a szexre gondol, kiderült, h a pasinak vmi kislány rokonát felfüggesztették a suliban, mert pletykablogot indított…
amúgy sztem a 13 évesekre az inkább rossz hatással van, h egy csaj ke*élés előtt felszív egy csík kokót, mint a “teljesíthetetlen elvárások”… de ezt sose bírtam, h rossz hatással van egy sorozat egy gyerekre, mert mire való a szülő? abban a korban, ahol hatnak az ilyenek a gyerekekre, még a tévémegvonás meg mittomén milyen büntetési módszerek is hatnak, úh nehogymár a sorozat készítői legyenek a bűnbakok, ha elqrvul a gyerek…

Teo - 2008. 05. 26. 20:36

Nem szeretem amikor így “beszélnek” velem és hülyének néznek lilcso vagy hogy hívnak, különösen nem, ha nem értik amit mondok.
Igenis hatással van egy gyerekre egy olyan sorozat, ahol mindenki szép és tiptop(mégha szegényebb is), különösen egy 13 éves lányra, aki mindenáron szeretne megfelelni a környezetének. Természetesen nem Horváth Julira gondolok Hódmezővásárhelyről, de egy olyan országban, ahol azok a dolgok veszik körül ezeket a lányokat,amik a sorozatban is feltűnnek befolyásolja őket, hidd el.
B: Egy szülő nem tud mindent megtiltani, pláne nem a mai kamaszoknak. gondolom te is néztél/töltöttél le titokban pornót. erről van szó.

lilcso - 2008. 05. 26. 21:19

jaj, félre ne érts, egyáltalán nem nézlek hülyének, egyetértek veled.
azt próbáltam kifejezni, h lehet, h hat a tinikre a média (nem kicsit), de a szülő felelőssége, h megvédje az ilyen “támadásoktól”, és a realitás talaján tartsa a csemetéjét. ezt nem lehet csak a tévétársaságokra rákenni. nyilván pont ezért alakultak meg a különböző szülői társaságok, akik rászállnak a korhatárokra meg a tartalmakra, de szvsz azok a szülők, akik azzal vannak elfoglalva, h a köv hónapban mit néz majd a gyereke a tévében, nehogy vmi rossz hatás érje, jobban tenné, ha inkább hazamenne, és elbeszélgetne néha vele, h attól még, h nem jár gucciban és nem louis vuitton-táska lóg a kis kacsóján (ergo nem kell attól félnie, h lelopják egy sikátorban róla a ruhát), még ugyanolyan boldog lehet, mint a bűvös dobozban lakó sorstársai…
ráadásul ahogy te is írtad, úgyse lehet megtiltani semmit a kamaszoknak, úh ha a tévében nem is lát “nem neki való” tartalmat, leszedi a netről és megnézi suli után…
amúgy soha nem töltöttem le titokban (se sehogy) pornót…

Moja - 2008. 05. 27. 14:43

Hmm..Végig néztem az egészet, és pont azért amit egyszerre imádok kikapcsolódásként, azt sorozat mániákusként nagyon kritikusan is kezelek benne. Full OC. Úgy ahogy van. Serena tipikusan a nem tudod hogy szeresd e-rosszmúlttal rendelkező-abba
vissza-vissza eső- mindent a végletekig filózó Marissával egyenlő, Dan a szegény körülményekből jött intelligens kölyök mint Ryan..És ugyanazokat az értelmetlen alapokon nyugvó problémázásokat játszák végig..Blair meg full Summer kinézet, akit először nem bírsz mert picsa, aztán rájössz hogy van szíve és hirtelen szerethetővé teszik..Georgina meg má olyan szemét hogy már csak a 666 hiányzik a fejéről..cseppet sem sarkított karakter..:D
Ezek mellett én élvezem, szimplán mert odavagyok a tinisorozatokért. Kikapcsol. De az tény hogy újat nem hoz, és visszanézni nem nagyon fogom:)
A záró epizód pedig tényleg egy nagy rakás s**r…
Viszont volt egy jókis mondat:D

“bitches don’t just happen, they’re made”

Kíváncsi leszek azért mit hoznak még ki ebből..

Kelly20 - 2008. 06. 04. 17:17

Tudni kell a Bad Girl könyveket olvasom, és veszem és szeretem őket. Jól vannak megírva, és tetszik a sztori.
Ellenben mindebből amit a vászonra tettek felér egy nagy kalap sz#^˙˘^al. Most őszintén.

Elkezdtem nézni, az első részek kezdésnek jók voltak, rá is kattantam talán, aztán egyre unalmasabb és unalmasabb lett. Semmi extrát nem látok a sorozatban, és szerintem ugyanezt fogom érezni az Új 90210 láttán.

Tessa - 2008. 06. 10. 12:49

No én is végignéztem a sorozatot és bárki bármit mondjon nekem tetszett :)
Csaj vagyok, elment habbal :)
Lesz folytatása? :)

ParaZita - 2008. 06. 12. 13:17

Én végignéztem az egész évadot, és az elején tényleg nem igazán tetszett, de aztán úgy éreztem hogy jobb lett, meg hogy kezdik kicsit bonyolítani a dolgokat, de szerintem meg pont ott lett megint elcseszve, amikor Michelle Trachtenberg belépett.

Azt el tudom hinni róla, hogy nagy partydög meg rosszlány satöbbi, de nekem az egész gonoszkodása nagyon erőltetettnek tűnt. Egyszerűen nem értettem, hogy miért jön New Yorkba csak azért, hogy “szegény” S-t b*sztassa. Azért, hogy újra legyen játszópajtása, vagy hogy visszatérítse a “helyes” útra? Szerintem ez nagyon nem meggyőző érv, gyakorlatilag semmi értelmes indoka nem volt az egész szemétkedésre.

A Jenny-vonalat is elcseszték ezzel a menő csajokkal lóg-periódussal. Azt meg főleg nem tudom megérteni, hogy ha ezek a libák tényleg ilyen divatőrültek és ennyire up-to-date-ek minden Louis Vuitton-Chanel-Gucci és társai ügyben, akkor hogyhogy nem tűnik fel nekik, hogy (a szó szoros értelmében véve) szegény Jennynek az összes cuccát magának kell varrnia, és egy márkás rongya sincs. Fel sem tűnik nekik, hogy Jennykének mindig akkor kell hazamennie leckét írni, mikor ők shoppingolni indulnak? Ez számomra érthetetlen… :S

ParaZita - 2008. 06. 12. 13:25

Moja – 2008. 05. 27. 14:43

Ellent kell, hogy mondjak neked abban, hogy az OC-hez hasonlítod. Én nagy rajongója voltam anno, és az tény, hogy egyik-másik karaktert meg lehet feleltetni Marissának, Ryannek, stb. Azonban az OC-ben a szülők (pl. Sandy Cohen, az erkölcscsősz) személyében mindig valahogyan tudtak normális emberi értékeket, értékrendet közvetíteni, mindig valahogy a heles útra tértek, míg a GG-ben semmiféle pozitív értékközvetítést nem tudtam felfedezni. Mindenki drogozik, megcsal, kicseszik a másikkal, lenézi azt aki nincs úgy eleresztve.
Még a szülőknél sem véltem felfedezni azt, hogy normális értékrednjük lenne, vagy hogy ezt próbálnák közvetíteni, ők is ált. csak azt sugallják, hogy ihatsz, drogozhatsz (legfeljebb ha nagyon elkanászodsz, elküldünk rehabra), hogy játszd az agyad az “elit” előtt, hogy ne kezdj ki csórókkal, hogy nem gáz megcsalni a pasidat/barátnődet.

Nekem ezért nem szimpatikus. Persze az idősebb korosztály meg és el tudja ítélni az ilyen értékrendet, de a 13-14-15 stb, korosztály, aki nézi, az ebben nő fel, ennek a rajongója.
A televíziózásnak azért kéne egyfajta felelősséget vállalnia a társadalomban, a fiatalabb generációknak nem (csak) ilyen üzeneteket kéne sugároznia.

mileszendi - 2008. 07. 01. 14:09

Elolvastam az összes kritikát. És meglepett,hogy ilyen sok negatív van. Mármint megértem hogy ez a sorozat csak egy szűk főleg lány réteg számára élvezhető, de én szerettem. Én minden sorozatból próbálok tanulni valamit.Persze nem csak öltözködést és hajviseletet…
Blairtől megtanultam,hogy tudni kell megbocsátani és megbosszulni. Na meg azt hogy hogyan válhat az ember “social princess”-é,na nem mintha ezt követni akarnám.
Serenától megtanultam azt, hogy az ember ne nézzen le senkit és lássa meg a szerelmet ott is ahol amúgy nem keresné.
De Jenny…Jenny, olyan volt mint én aki egy “elit”(magyar viszonylatban) iskolában akarja felvenni a versenyt a többiekkel.Olyan valaki, aki ösztöndíjjal kerül be (mint én) és csak azt akarja, hogy elfogadják és olyan lehessen mint mindenki más.
De valahol az elit és önmaga között keresi az arany középutat,persze kristályokkal kirakva.

Nekem ez a sorozat ezt adta és szerintem sokkal több van mögötte,mint csak szép ruhák és drága táskák.Nem csak a drog és a szex bonyolítja.
És bebizonyítja,hogy küzdhet valaki a lelkiismerete ellen is.

ui.:Persze ez csak az én szerény véleményem,de az egyik kedvenc sorozatom lett…

dp6726 - 2008. 07. 29. 13:23

hogyha nem tetszik a sorozat,nem kell törődni vele!inkább ahhoz a sorozathoz írjatok kommentet ami tetszik!így csak azokat bosszantjátok,akik szeretik ezt a sorozatot!

winnie - 2008. 07. 29. 13:49

akit bosszantanak más esetlegesen ellenkező véleményei, az ne olvassa más esetlegesen ellenkező véleményeit. szólásszabadság.

Agisn - 2008. 08. 09. 20:01

Ezt a sorozatot inkább meg sem nézném:)

juju - 2008. 08. 10. 19:27

nem tudom..én imádtam a sorozat..olyan tipikus néznivaló…és szrintem egyált nem baj hogy születnek negativ kritikák is mert senki sem egyforma:Dde azért szerintem a legtöbb 14-16 éves lánynak tetszett:D winnie szerintem tök jó kritikát írt mégha nem is értek egyet vele:)

Lizzzzz - 2008. 08. 18. 21:50

Na ilyen kritikát se hallottam még. Annyira nem értem az embereket minek ilyeneket írni? ha nem tetszik akkor ez van…kapcsolja ki és csá. Én személyszerint imádom a sorozatot olyannyira hogy lassan tüntetni fogok hogy adják hazánkban is, és az ilyen szánalmas kritikáktól eltekintve nagyon jó visszajelzéseket lehet látni mindenhonnan. Ó és szerintem az egészben az “I’m Chuck Bass”-os rész a legjobb. puszi

july^^ - 2008. 08. 18. 21:53

hát én nagyon nem értek egyet avval ami a kommentárok nagy részében és a kritikában van.. am ha valakinek nem teccik ne nézze…én nagyon imádtam és sztem tök jó chuck is:D:D és az i’m chuck bass duma sztem totál ott van (L)az a best:D mért ha szted nem a sunyi tekintettől és elég durva dolgaitól lesz rossz fiú akkor mitől?sztem az egész kritiknak úgy nincs értelme ahogy van…és szerintem a tipikus csajok 99% örülne ha lenne magyar országon

Wandababa - 2008. 09. 03. 23:39

SZerintem is béna volt a befejezés. Amúgy én pont ezért nézem, mert imádom a sok sablont, és mert utoljára kb. 10évesen néztem tinisorozatot (Az első-második-harmadik csók:) ). Ja, meg persze a ruhák miatt :D
A szakítás röhelyes volt, de engem személy szerint Georgina annyira felidegesített, hogy örültem, amiért kiírták.
Ez a “Serena megölt egy embert” – én azt hittem, hogy valami tényleg kegyetlen jön ki belőle, mondjuk akkor ölte meg, amikor Georgina GHP (így hívják?) cseppeket tett az italába, és azt vette fel filmre, de így nem volt semmi értelme..

Wandababa - 2008. 09. 03. 23:43

Így olvasgatva a kommenteket szerintem meg épp az volt benne a szép, hogy tényleg, vannak ilyen lányok, akik a szüleik előtt megjátszák a jókislányt, pedig valójában.. ezért volt olyan szép Georgina leszerelése..:)

Wandababa - 2008. 09. 03. 23:52

Ja, és az egy pont azért prímszám, mert csak eggyel és önmagával osztható, és mivel ez a két szám egy és ugyanaz, csak egy osztója van, a prímszámok definícója meg az, hogy pontosan KÉT osztójuk van.

Matekfakt. Ezért nem vagyok én social princess:D

Wandababa - 2008. 09. 03. 23:53

Jaaa, és nem tudjátok, van már valahol magyar felirat letölthető állapotban?

rekaa - 2009. 01. 18. 21:04

nekem ez az egyik kedvenc sorozatom szerintem nagyoon jó és mind1ik rész oylan mintha egy 1,5 órás film lenne legalábbis nekem azt a hatást adja:P éés a vége hát télleg lehetett vona jobb nekem tetszett sőt a végén chuck és blair “szakítása” is nagyon jól megvolt csinálva. most kezdem a 2. évadot és eddig hát.. nem nyilatkozom :) majd pár rész után :D
jaaj és vki nem tudja télleg befejezik és nem lesz több évad a nézettség miat?? :(:(

Bruzsy - 2009. 05. 14. 20:41

akár hiszed, akár nem, ez egy sorozat, az pedig egy könyv.

adaptáció és feldolgozás között mondjam el, mi a különbség?

bett - 2009. 05. 17. 15:24

vélemény… s nincsen bajom a sorozattal, sőt tetszik, de picit kusza..

Arabella - 2009. 08. 01. 14:00

Na Hello.
Úgy látom, hogy itt csak negatyv kritikát kap a GG.
Mindenki csak rosszat mond róla, de kb a 80%-otok azt írja h meg nézte az összes részt.
Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én oylan sorozatot soha nem nézek amit csak fikázni tudok. Legalább is 1 résznél tovább biztos hogy nem :)
Úgy gondolom hogy igen, ezt a sorozatot Tiniknek gyártották, és mivel én is az vagyok, azt kell hogy mondjam hogy Nagyon jó sorozat!
persze ha 20 évesen kezded nézni az első részt, akkor lehet, hogy nem jön át.. mert TE már soha nem lehetsz ilyen, vagy hasonló. De ennyi idős meg már végképp nem.
Tényleg nem azért irom ezt hogy kötekedjek vagy akármi, csak szerintem azok ne fikázzák akik közbe azt nézik 2 zacskó csipsz mellett ;)
üdv.: A :)

chuckbass - 2010. 07. 31. 21:59

nemtudja valaki hogy az első évad hetedik részében az utolsó zene az mi?:D köszönöm előreis:D

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz