login |

Sex and The City: The Movie – döbbenetes siker

2008. 06. 01. 13:42 - Írta: winnie

110 hozzászólás | kategória: elmélkedés, mozifilm

A sorozat, a Szex és New York megint nem az a széria, amiről túl sok szó volt/lesz a blogon, hacsak nem vendégeskedik valaki egyet bloggerként, hiszen human nem nagyon beszélt nekem arról, hogy rajongó lenne, nekem meg mindössze egy részre (és vagy tucat szörfölés közbeni pár másodperces betekintésre) szóló kapcsolatom volt vele, amiből rájöttem, hogy hiába az aktuáltéma és a penge írás, valahogy nem jövünk össze. Mármint én és a téma – az, hogy egyébként milyen, ennyiből nem tudtam megítélni.

Ettől függetlenül anno a finálét (azt hiszem dupla volt) megnéztem és az, minden előtudás nélkül, remekül sikerült, rémlik a végefelé valami zenés, ide-odarohangálós jelenet – nagyon nagy volt, de most nem is ez a téma, hanem a film. A film, ami döbbenetes nagy siker. Én pedig nem tudom, hogy mi a siker oka. Várható volt, hogy siker lesz – no, de ekkora? Még a box office-elemzők is le vannak döbbenve.

A sorozat persze már a maga idején is szitokszó lett, sokan utálják látatlanban is Carrie Bradshaw-t és brancsát, nem is lep meg az iMDB-n a 3.8/10, én sem várok sokat a filmtől, így csak kellemes meglepetés érhet. A Sex and The City csak pénteken 26 millió dollár bevételt termelt, ami első hétvégére 70-75 milliós nyitányt jelenthet (UPDATE: nem jelentett, hiszen durva 33,5%-os csökkenést hozott a szombat) és ezzel minden élőszereplős tévésorozat-mozit simán leelőz (eddig a Mission: Impossible II. 57 milliós startja volt a legjobb) – én pedig nem értem a durva sikert, hiszen bár kultikus sorozatról van szó, de mégis csak fizetős kábeladón, az HBO-n ment pármillió (5-6M) néző előtt.

Oké, tavaly már elmélkedtem a Simpsons 30 milliós nyitányáról, ami dettó egy kb. 8 milliós nézettségű sorozat és dettó része a popkultúrának – lehet, hogy ezért mennek el olyanok is a filmre, akik nem nézik vagy nézték a sorozatot? Ezt a két filmet már nem is tévésorozat-adaptációnak kell kezelni? (Oké, tudom, hogy a siker másik oka, hogy a 40+ női korosztályt ritkán célozzák meg filmekkel. Most kiderült, hogy ez nagy hiba.)

Csak azért teszem fel ezeket a kérdéseket, mert egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy a most legnézettebb sorozatok, a 18-20 millió nézővel rendelkező szériák, mint a Grey’s Anatomy, a CSI vagy a Desperate Housewives ekkora nyitányt lennének képesek szakítani.

Emlékezzünk, az X-akták-film anno remeknek számító 30 millióval nyitott az első hétvégén (az 3 nap) és tudom, hogy sokaknak nem jelent semmit a 26 milliós nyitónap, de az Indy 4 vagy a Bourne Ultimátum sem nyitott 26 millióval és 27-28M-s nyitónappal olyan blockbuster-ök rendelkeznek, mint a Gyűrűk ura 2, Austin Powers 3, a 300, a Transformers vagy a Baljós árnyak.

Egy szóval, le a kalappal a Szex és New York-film előtt – a siker okát más fogja megfejteni.

110 hozzászólás Ne habozz!

deus - 2008. 06. 01. 13:56

Én nem láttam végig a sorozatot, csak néha-néha egy rész, és mégis ugy néz ki megnézzün a többiekkel a moziba. És miért? Mert egy kultuszt teremtett, és kiváncsi vagyok rá, hogy mit sikerült nekik egy filmben összehozni…
Reméljük nem lesz nagy csalódás

De összehasonlításképpen egy DH: The Movie-t el se tudnék képzelni, sőt szerintem azzal csak tönkretennének mindet, dettó Greys Anatomy, de viszont a CSI ből simán lehetne. Csak arra kéne vigyázni, hogy ne egy nagy rész legyen belőle, mert az a Simpsonsnál se nagyon nyűgözött le.

JBG - 2008. 06. 01. 14:03

Gondolom az is közrejátszik hogy a népesség nagyobbik hányada nőnemű, és biztos vagyok benne, hogy minden tudja mi az a Sex and the City, és el is mennek megnézni, ha nézik a sorozatot, ha nem. Legalábbis nőtől én még rosszat nem hallottam ezt a sorozatot illetően.

Egyébként igényes műsor lenne ez, csak valahogy engem sem köt le az, hogy két vásárlás közt megdugatják magukat egy szembejövő pasival, aztán meg arról picsognak, hogy mekkora patkány vagy lúzer minden férfi. (így foglalnám össze egy mondatban a sorozat lényegét, persze hímsoviniszta disznó szemszögből ;) )
Az a rész mondjuk, amelyikben Jon Bon Jovi vendégszerepelt vicces volt.

Human Insect - 2008. 06. 01. 14:06

én már több nőtől is hallottam rosszat a sorozatról

JBG - 2008. 06. 01. 14:08

Ha lesz Junkie találkozó, hívd el őket, én is hadd halljam :)

TorrenteXY - 2008. 06. 01. 14:09

Gondoltam hogy siker lesz, mert nem csak a 30 vagy 40 feletti nők közt, hanem gyakorlatilag minden nő kedveli, legalábbis nekem úgy tűnik. Az ismeretségemben kevés lánynak vannak meg teljes sorozatok, de a Szex és NY a legtöbbnek megvan. Még hugomnak is! :)

Amellett pedig nem vesztett az “értékéből”, ugyanúgy a nőknek szól hasznosnak tűnő tanácsokkal, kibeszélésekkel a pasikról. Már amennyit láttam belőle nekem ez jött le. Szóval az évek során az HBO-előfizetők mellett tovább épült a rajongótábor, nem felejtették el az emberek.

De ekkora nyitónézettség azért engem is meglepett.

Tomi - 2008. 06. 01. 14:19

Az IMDB szerint 65 millából csinálták. Akkor 1 hétvége alatt visszahozhatja az árát. Durva.

JBG - 2008. 06. 01. 14:20

“Szex és NY a legtöbbnek megvan.”

Ezt én is így gondolom. Legalábbis jópár relatíve ismeretlen nőnél ha szóba hoztam, hogy szereti-e a sorozatokat, kétféle válasz volt:
-Igen, a kedvencem a Sex and the City meg a ….
-Nem, de a Sex and the Cityt mindig nézem

Human Insect - 2008. 06. 01. 14:30

“Az IMDB szerint 65 millából csinálták. Akkor 1 hétvége alatt visszahozhatja az árát. Durva.”

Nem, mert a stúdióé csak a fele a mozibevételeknek

Phoebe - 2008. 06. 01. 14:30

Múltkor elgondolkoztam milyen sorozatokból lehetne filmet csinálni, és egyből egy Jóbarátok film jutott eszembe(tom h erre szinte semmi esély… David S. ki is jelentette nem akar a többiekkel újra együtt dolgozni, de sztem lenne annyi pénz…), és ha a szex és new york filmnek ekkora sikere van mekkora lenne egy jóbarátok filmnek?

Donnie23 - 2008. 06. 01. 14:34

Nem kicsit döbb – olyan 30 körülire gondoltam az első hétvégét, max 40-re gondoltam volna. De ilyen pénteki napot :O:O.

Az utóhatásai pedig egyértelműek, még több sorozatot akarnak majd vászonra vinni, amit én nem tartok jó ötletnek mellesleg.

JBG - 2008. 06. 01. 14:45

“még több sorozatot akarnak majd vászonra vinni, amit én nem tartok jó ötletnek mellesleg.”

osztom

Shawn - 2008. 06. 01. 14:48

A Pushing Daisies-bol eltudnak kepzelni egy “mesés” mozifilmet.

Charlot - 2008. 06. 01. 14:55

szerintem várható volt, mert kábel ide-oda, ikonná vagy afféle alapmítosszá vált a sorozat, vagyis az is ismeri, aki nem látta a tévében, ld. indy, gyűrűkura stb., iletve ebben a műfajban bridget jones. mert akkoriban betöltött egy szép nagy űrt, mára pedig az amcsi honpolgár képes klasszikusnak nevezni. négy, a valóságban nem létező alap nőfigura meg a szex, ráadásul nem pornó, lehet róla beszélni a watercooler mellett, és a pasik is nézhették legálisan.

pigi - 2008. 06. 01. 14:58

én is csak olyan nőkről tudok, akiknek bejött a sorozat. sajnos tele van alapigazságokkal, aminek a többségét csak olyan nők érthetik, akik már túl vannak szakításon, csalódáson, pofáraesésen. ez meg kisebb túlzással már minden nőre igaz. egy bizonyos korosztályon belül természetesen.

tadimo - 2008. 06. 01. 15:04

vannak olyan sorozatok, amikre pl direkt ráfér egy megfilmesitéses befejezés (lsd. dead like me) de ezt el sem tudom képzelni… már várom :D
őszintén: én is lány vagyok, nekem is megvan mind a hat évad és… nem vagyok se naiv, se buta, se hisztis (de tényleg lány vagyok :D) és mégis imádom :P szóval a sorozat nem csak a “két vásárlás közti dugásról” szól, többről is. pl élethelyzetekről, amiket segít megérteni, vagy hogy az jut eszünkbe, hogy jééé…nem csak velünk történik ilyen szemétség/akármi, és ez jó. talán pasik nem érthetik meg… ugy, mint pl sok nő nem érti meg a nagy foci, forma1, überkaki(south park) rajongást. (általánositottam)

SunyiMad - 2008. 06. 01. 15:07

Én pl. sose láttam egyetlen egy Simpson család részt se, de a filmet megnéztem, és tetszett. :)

Adäm - 2008. 06. 01. 15:14

“Nem, mert a stúdióé csak a fele a mozibevételeknek”

Ez komoly? Csakmert akkor ez csak nagyon nagyon ritka esetekben éri meg a stúdióknak, nem?
Pl. ott a Forgetting Sarah Marshall: 30 millió a forgatási költség (+ a marketing milliók). Most tart 60 milliónál, ezek szerint a stúdiónak csak most kezd nyereséges lenni? Azt is olvastam, hogy a stúdió csak az amerikai bevételeket kapják, so a külföldi bevétel is nuku. Vagy hogy van ez a box office-téma?
Mert ennek tudatában miért érné meg a stúdióknak nagy blockbuster filmeket készíteni? Ott a Prince Caspian: 200 millió a költség, 400 milliót kellene csak amerikában hiznia, hogy egyáltalán nyereséges legyen? Vagy az Iron Man-nak ~280 millió körül?
Mégis hogy van ez?

Risi92 - 2008. 06. 01. 15:14

szerintem meg simán megtudnának csinánli egy DH moviet… én tuti megnézném! :]

Gary Penn - 2008. 06. 01. 15:23

Az ciki, ha fiú létemre végignéztem az egész sorozatot? :D :D
Néhol fetrengtem a nevetéstől, szerintem nagyon mókás volt, és nem ömlött a szirup a tévéből, talán emiatt is nézhető egy XY-kromoszómás számára. Igaz a finálé meg a párizsi epizódok picit rózsaszínűbbek voltak, de összességében éppen jól volt adagolva a humor, a szex, az érzelmek és dráma. Samantha beszólásai egyszerűen tökéletesek voltak. :)

Charlot - 2008. 06. 01. 15:25

én meg olyan nőkről tudok (pl. én :), akik nézték, és nem igazán jött be nekik, de mivel ez volt az egyetlen, ami kifejezetten nekik szólt…

Donnie23 - 2008. 06. 01. 15:28

Adäm: azért ne felejtsd ki a video és a DVD bevételeket, majd a későbbi értékesítést előbb a kábeladóknak, majd az országos tévéknek. Nagyon komoly összegek repkednek még a mozi bevételek után is – főleg DVD értékesítés miatt.

Átlag 50-55%-ot kapnak meg a stúdiók. Első hétvége esetében ez kicsit magasabb, sőt van amikor külön szerződést kötnek az első hétvégére (aminek szerepe az utóbbi 10 évben iszonyatosan felértékelődött).

winnie - 2008. 06. 01. 16:20

jaja. minden film nyereséges, ezzel nincs gond, kérdés, hogy az a 3. napon vagy a 2. évben realizáódik.

winnie - 2008. 06. 01. 16:22

“szerintem várható volt, mert kábel ide-oda, ikonná vagy afféle alapmítosszá vált a sorozat, vagyis az is ismeri, aki nem látta a tévében, ld. indy, gyűrűkura stb., iletve ebben a műfajban bridget jone”

a siker tiszta sor, de ha szóba került a bridget jones, az például összesen nem hozott amerikában annyit, mint ez a film fog az első 3 napon. (oké, világszerte igen.)

a nagy kérdés az, hogy lehet-e az utóbbi évek sorozataiból olyanból filmet csinálni, amely ezt képes lenne túlszárnyalni? nem nagyon valószínű.

aaa - 2008. 06. 01. 16:32

Szerintem egy született feleségek film képes lenne ezt az eredményt is túlszárnyalni.

Adäm - 2008. 06. 01. 16:41

Köszi a válaszokat, így nagyrészt érthető a téma.
Azért az még nem világos, hogy ezek a bevételek (tévés, DVD-s, egyéb) képes egy akkora buktát is behozni, mint pl a Speed Racer? Csakmert ott 100 milliós nagyságrendről van szó.

“minden film nyereséges”
Még a sztrájk idején olvastam egy olyan interjút a stúdiók részéről, amiben azért “sírnak” mert csak a filmek 40-60% nyereséges (pontos számra nem emlékszem) Ez csak egy marketingfogás lett volna az írók ellen?

Ha már a téma a megfilmesítésen van, akkor a Lost sorozatfinálét simán bemutathatnák moziban. Nem lenne fan, aki nem az első napon nézné meg…

TorrenteXY - 2008. 06. 01. 16:43

Arrested Development! :) Ha ebből tényleg lesz film én premiernapon megnézem! :)

kaito - 2008. 06. 01. 16:57

kíváncsiságból előbb megnéztem az imdb szavazat-eloszlást, szépen látszik hogy a 18-44 év közötti nőknek jön be a film. a hapiknak meg nagyon nem, és ők kétszer többen szavaztak.

winnie - 2008. 06. 01. 16:57

“Szerintem egy született feleségek film képes lenne ezt az eredményt is túlszárnyalni.”

ööö, ki van zárva szerintem. többeket érdekelne egy született feleségek az 1. napon, mint mondjuk a gyűrűk ura? narnia? jégkorszak 2?

nem. egy olyan film, ami egy sorozatból készül, ami csak egy bizonyos (jó nagy) réteget érdekel, soha nem lehetne ilyen sikeres. szerintem.

ez a 26M túl nagy szám, minden idők 28. legjobb nyitónapja.

winnie - 2008. 06. 01. 16:58

“a hapiknak meg nagyon nem, és ők kétszer többen szavaztak.”

a film maga az exit pollok alapján 70-75% női nézővel bír, tehát látszik, hogy van bőven kamuszavazat.

Los Alamuszi - 2008. 06. 01. 17:01

Én anno belekezdtem, de nem jött be valamiért az első egy-két rész, aztán valahogy mégis visszacseppentem bele, és akkor mégis rákaptam, sőt onnan tényleg igyekeztem egy részt sem kihagyni.
Nem mondom persze, hogy nem volt benne rengeteg olyan dolog, ami idegesített (pl. maga Sarah Jessica Parker), de a téma, és többnyire a szöveg jó volt.
Viszont, nem hinném, hogy a filmet meg fogom nézni, ja és nincs meg a sorozat, viszont tény, hogy ha valahol eddig belefutottam ismétlésbe, nem mindig kapcsoltam el róla (bár, a Via által kreált “szoft” változat nézhetetlen volt)
Szóval, úgy látszik, lány létemre szél ellen csinálom a dolgot, és nem lleszkedek a mainstreamba ;-)))

Ubitunder - 2008. 06. 01. 17:07

Nos, én nőként kifejezetten blődnek tartom a sorozatot, annak ellenére, hogy mára vitathatatlanul kultikussá érett. E kategóriában sokkalta szórakoztatóbb számomra a The Mind of the Married Man, eszem is a kefét, hogy az nem lett ilyen sikeres.

moennig - 2008. 06. 01. 17:17

De miért változott Carrie magyarja?…ez így undorító…meg valahogy a többieké sem az igazi…miért kell belenyúlni abba ami jó?!
Azért megtekintjük…annyira álomvilág az,amiben a sorozatban élnek, hogy nem lehet nem szeretni:)

JBG - 2008. 06. 01. 17:32

tadimo:
“szóval a sorozat nem csak a “két vásárlás közti dugásról” szól, többről is. pl élethelyzetekről”

persze, én elismerem hogy egy csomó fontos-nőknek szóló-kérdés van benne, pl karierr vs. gyerek, gyanta vs. borotva stb, de ez nekem picsogás.
De ezt ne vedd sértésnek, ezt nem a nők gyalázása miatt írtam.

Donnie23 - 2008. 06. 01. 17:46

Nem elég a népszerűség, azoknak a sorozatoknak van esélye filmként is befutni, amikre úgymond már lehet építeni egy egész brand-et.

isolde - 2008. 06. 01. 17:58

“két vásárlás közt megdugatják magukat egy szembejövő pasival, aztán meg arról picsognak, hogy mekkora patkány vagy lúzer minden férfi” – na pontosan ezért gyűlölöm a sorozatot, bár csak két részt láttam, szóval lehet, hogy pont lemaradtam a lényegről. Bár eleve tök unszimpatikus majdnem mindegyik főszereplő. És már a trailerben fazongyantáról értekeznek! fontos dolgok ezek.

friendsfan - 2008. 06. 01. 17:59

“nem is lep meg az iMDB-n a 3.8/10″

öööö… Miről beszélsz? 7.4 http://www.imdb.com/title/tt0159206/

Láttam pár részt, tényleg nagyon női sorozat. Legtöbbször az agyamra ment, de sokat is röhögtem a női hulyeségen. (lányok sorry, nem hagyhattam ki :D) Szóval inkább a női gondolkodás érdekes/vicces benne. De amelyik nőt ismerem az szereti vagy látott belőle. De olyan nagyon elutasító véleményt nem tapasztaltam…

isolde - 2008. 06. 01. 18:03

nem, nem, nem ilyenek a nők, az nem lehet, hogy ilyenek…

JBG - 2008. 06. 01. 18:12

“már a trailerben fazongyantáról értekeznek! fontos dolgok ezek.?

:D:D

winnie - 2008. 06. 01. 18:13

“öööö… Miről beszélsz? 7.4 http://www.imdb.com/title/tt0159206/

a filmről?:)

nem mellesleg, a 7.4/10 sorozatnál sem combos, ha a cavemant nézem, de a filmről van szó most.:)

Lord "Dwimorberg" Picard - 2008. 06. 01. 18:21

Fiú létemre nekem is tetszett a sorozat :) Jó poénok, nem sablonos szereplők, megkapó történetek és alakításokat láthattunk :) Nekem nagyon bejött :)

moenigg: tényleg megváltozott a magyar hangja? Az nem jó :S

Desperate HOUSEwife - 2008. 06. 01. 18:24

Winnie, imdb-értékelés ide vagy oda, ez a sorozat ZSENIÁLIS. Tudom, már ígértem róla egy vendégblogger írást, ha lesz egy kis időm, meg is ejtem, mert szerintem érdems róla beszélni.
Sajnos társul hozzá egy olyan jelenség, hogy “pasiknak ciki nézni”, nem tudom, miért lenne az, de ez a jelenség létezik, és nem használ sokat a sorozat megítélésének, pedig az egyik legjobb vígjátksorozat, ami valaha készült. Szerintem pasiknak is érdemes bevállni, mert elképesztően jó és egyedi humora van, és nem csak arról szól, hogyan szerezzük be a 150. pár tűsarkú cipőnket. Szerintem a legnagyobb erénye az, hogy minden pironkodás nélkül tárgyal olyan témákat, amiket más sorozat meg sem merne említeni, méghozzá részletesen és kellőképpen szabadszájú, de humoros stílusban. Ez adja a sorozat sava-borsát.
A látatlanban utálás nálam no comment.

Nekem azért nem meglepő a film sikere, mert sok helyen azt olvasom, hogy olyanok is elmennek rá, akik nem látták a sorozatot, a sorozat rajongóinak pedig ugye alap. A vidám csajos téma vonzó lehet olyanoknak is, akiket egy sorozat nem köt le, a célközönség pedig szinte minden női korosztály.

Koimbra - 2008. 06. 01. 18:42

Nem vagyok nagy box office elemző, de szerintem ez igen igen réteg film, olyan, amire az első nap elrohannak az emberek, és szombatra meg vasárnapra csökken az eredmény, szerintem nem lesz 70 millió olyan 50-60 között lesz, ez a tippem

Trisztin - 2008. 06. 01. 18:47

ohhhhaa… ez a téma már igazán tetszetős :)
Nagyon-nagy Szex és NewYork fan vagyok :) (bár lehet,hogy Candace Bushnell fan… mert minden könyvét imádom :) )

A sorozat egyszerűen fenomenális volt és felülmúlhatatlan …2002 környékén vált az életem részéve a sorozat,de azóta se találtam tökéletes helyetesítőt… ha nagyon depis vagyok még most is be a DvD-ket és daráljuk azt a 6 évadot :) A szériáról szóló könyv is megvan (igaz,az egy nagy rakás #?!#ß? )…

Szoktam mondani,hogy én Szex és NewYorkon szocializálódtam :)

A filmet személy szerint nagyon várom… 5.én délelőtt vizsgám van,de utána csak az esti mozira koncentrálok :)

Fody - 2008. 06. 01. 18:48

Hát úgy tűnik aki akart az elrohant rá pénteken, ritka nagy visszaesés péntekhez képest szombat vasárnap, nem is tudom akadt e már ehhez hasonló.

Human Insect - 2008. 06. 01. 18:54

Koimbra betippelte az adatok kikerülése után az adatokat :D

danNN - 2008. 06. 01. 19:04

3.8 biztos kvaliti..

Koimbra - 2008. 06. 01. 19:20

Human, jó beszólni ugye? Kb hozzászólásom után 10 perccel néztem az adatokat. Nagyokos

hohó - 2008. 06. 01. 19:23

- Mielőtt eljő a világnak vége, szörnyű jelek tűnnek fel.

- Milyen jelek Mester?

- Például filmre viszik a Szex és New York-ot.

Human Insect - 2008. 06. 01. 19:26

Koimbra: tökmindegy mit mondol vala, ebből nem lehet kijönni, mert a “tippednél” már neten voltak az adatok. Az hogy a 100 emberből 5 tippelt 55-re, és te mint nem boxofficeos pont eltaláltad, az meg főleg furává teszi (én sem vagyok boxoffice junkie)

Dark Wolf - 2008. 06. 01. 19:29

Igen, Koimbra, jó beszólni, mert engem is rohadtul idegesít, amikor valaki el se olvassa azt a postot, amihez kommentel!

Koimbra - 2008. 06. 01. 19:36

Attól még hogy valaki egyfolytában az eredményeket nézi meg az új híreken függ az nem jelenti azt, hogy más is pont abban a pillanatban is ott jár. Én tudom, hogy a hozzászólásom után 10 perccel néztem a bevétel adatokat, tehát nem tudtam hogy mennyivel nyitott, csak a 26 milliós pénteki nyitást tudtam.
De valójában mindegy, mert te (vagy esetleg ti) úgyse hiszitek el.

winnie - 2008. 06. 01. 19:42

“Nem vagyok nagy box office elemző, de szerintem ez igen igen réteg film, olyan, amire az első nap elrohannak az emberek,”

nem, ezt úgy nevezik, hogy frontloaded hatás és minél nagyobb a szombati csökkenés, annál nagyobb a hype.

a 33,5%-os szombat csökkenés egyedülállónak mondható, vagyis hihetetlen nagy hype-ot feltételez: mindenki az első napon akarta látni. (2 éve az X3 nyitott ekkor és “csak” 29%-os esett szombatra

a rétegségnek ehhez semmi köze, ugyanis épp a legnagyobb durranásoknál jelentkezik a frontloaded effektus (úgy 2003 óta nőtt meg a péntek jelentősége). ha egy hype-os film nőni tud szombatra, az bitang jó eredmény és nem -55-60%-os lefutásra utal, hanem akár 40-45%-osra.

ergó a sex-filmet jobban várták a népek, mint mondjuk az indy-t. megint csak azt tudom mondani, hogy aki jó pár éve követi a szombati csökkenéseket, az most mereszti a szemeit.

winnie - 2008. 06. 01. 19:45

ha 75M-s lett volna a nyitány, akkor egy alig 2*-es szorzós lefutást tippeltem volna 150-160M-s végeredménnyel, de így…

55M + durva frontloadedség jelentheti azt is, hogy a 100M-val is gondjai lesznek a filmnek.

Human Insect - 2008. 06. 01. 19:47

én sem egyfolytában néztem az eredményeket, de mielőtt kijelenteném a tippet 5 órával a poszt kikerülése után (..) már csak ránéznék, hogy a vasárnap este mindig kikerülő adatok már kinn vannak-e. Főleg h te is tudod mikor szoktak kikerülni…

de rendben, utána nézted, annyira mindegy, csak vicces volt így, te, nem boxofficeguru aki ütött gyakorlottabb gurukat, mint pl winnie.

winnie - 2008. 06. 01. 19:57

OFF

“de azért ne nevezzük már winnie-t gurunak (noha elismerem, amiket csinál, stb.).”

de, nevezzünk:)

kábé hárman vagyunk a magyar neten (is), akik igazán értenek a box office-hoz, így nem túlzás:) (de mondjuk ez csak önjelöltség, de egyszer majd ráhagyományozom valakire a majdnem 10 éves amerikai és hazai adatbázisomat, csak előbb a hsx-en az első 100-ba kerülök:)

(pedig én vagyok a legszerényebb ember – de a bo-hoz jobban értek, mint a sorozatokhoz, az biztos:)

ui2: megjegyzem, aki ugatja a box office-t valamennyire, annak a téma remek jövedelemkiegészítést hazai szinten (mint minden biztosra fogadás), hiszen lehet fogadni box office over/under odds-okkal. nyilván téttől függően, ha valaki havi 10 premiert nézve már hozza a 7/3-at, az az alaptétnek az 1,3-szorosát kaszálja de 9/1-gyel (az sem ritka) a kétszeresét.

ui3: a vitához nem szólok hozzá, az a tietek, csak a frontloaded vs rétegség szempontot vitattam. a rétegfilm inkább a kis bevétellel áll összefüggésben. (a szex és ny fényében a serenity annak idején elszenvedett -5%-os szombatja különösen furcsa, de mondjuk tény, hogy ekkora kirohanásra senki nem volt felkészülve. a tracking pedig röhej, de úgy szánkázott, mintha hullámvasót lett volna.)

ui4: komolyan érdekelne, hogy honnan ez a rettentő geekségem a számok iránt (nézettség, bo) – csupa haszontalan dolog…

JBG - 2008. 06. 01. 19:57

Off:

TV2-n most ért véget a Napló Extra, amiben az egyik riportfilm alatt szólt a Massive Attacktől a Teardrops, utána pedig at A Perfect Circle-től a The Outsider c. dal. Ez idáig csak vicces volt, mert pont mindkét dal elhangzott a Prison Break első évadában. de aztán felkerült a korona a helyére, meert felcsendültek a műsorban a PB main theme-jének a dallamai is, végül pedig a Main Theme remixéből egy részlet.Azért ezen besz*rtam. Bocs az offért.

Koimbra - 2008. 06. 01. 20:01

köszi a törléseket

winnie: hol lehet ilyen fogadásokat megtenni? Hova kell fizetni/utalni?
Ebben az évben kb két jó tippelésem volt eddig, csak így magamba, de kipróbálni jó lenne egy ilyet.

Santa - 2008. 06. 01. 20:02

Én kifejezetten unalmasnak tartottam a sorozatot (igaz, a mindenki által ócsárolt elso évadot láttam csak), de 2 féle nő létezik van akinek a kedvence és van aki idegrángást kap hha meghallja a címét, detto mint a DH-nál…

winnie - 2008. 06. 01. 20:22

“winnie: hol lehet ilyen fogadásokat megtenni? Hova kell fizetni/utalni?”

sima dombornyomott kártyás, bár van, amelyiknél amerikai címet kell megadni (jól jön a rokon.)

többek között:

http://www.sportsbook.com/landing/WIN100/
http://www.wagerweb.com/
http://www.pinnaclesports.com/

de ha kevésre fogadsz, mármint csak olykor, akkor nagyon észnél kell lenni. a rendszeres fogadásban az a jó, hogy ha az ember érti a témát, akkor középtávon már pluszba kijön.

én igazán kézilabdán kívül csak entertainmentet fogadok, mert ahhoz értek valamennyire. díjak (vannak oscar-díjak, amikre az egész pereputtyot rá lehet rakni:) vagy reality győztesek és kiesők.

Koimbra - 2008. 06. 01. 20:34

Köszi, titkos amcsi nagybácsi nincs sajnos:) Megnézem az oldalakat, aztán majd óvatosan csinálom a fogadást:)

winnie - 2008. 06. 01. 20:45

egyébként a szex and the sziti tisztára olyan, mintha tévében lenne. megnézte mindenki pénteken és páran elkapták a szombati ismétlést. aztán 2. héten már senki:)

Reni79 - 2008. 06. 01. 21:07

off: “persze, én elismerem hogy egy csomó fontos-nőknek szóló-kérdés van benne, pl karierr vs. gyerek, gyanta vs. borotva stb, de ez nekem picsogás.”

JBG Azért a gyantát ne hasonlítsuk már egy gyerek vs karrierhez…. (a gyanta kérdés is fontos:), de az picsogás tényleg), viszont lennél te abban a helyzetben, hogy vagy poronty és szar meló vagy jó meló, de aláiratnak, hogy no bébi…hát köszi … nem tudom mennyire értékelnéd:D

ON
Jó volt a szex és new york, de az nagyon idegesített hogy egy időben a viasaton akármikor odakapcsoltam csak az ment:)

dorcssa - 2008. 06. 01. 21:31

Én anno az hbo-n néztem elég random módon, de összességében sztem elég sok részt láttam. Kicsit felemás érzéseim vannak a sorozattal kapcsolatban, mert ez az amerikai szingli életmód és a vele járó problémák nagyon távol állnak tőlem, és Carrie néha egy utálnivaló hisztis liba tud lenni, viszont tényleg sok alapdolgot feszegetnek, és a humora valami zseniális a sorinak, így mindig ott ragadtam az hbo-n ha ment, fenntartásaim ellenére. Valóban eléggé a nőknek szól, de minden korosztálynak, nem csak 40+nak.

Paleee - 2008. 06. 01. 21:44

Itt a viták közben egy kérdésre (ha jól futottam áta kommenteket) nem született válasz, miszerint miért változott meg a szereplők hangja, megváltozott-e egyátalán.

Nos erre a kérdésre válaszolván szintén egy kérdést tettem volna fel: ez honnan veszitek? Gondolom egy szinkronizált előzetesből, hisz a prömier az még arrébb van. Én spec ezt csekkoltam:

http://www.youtube.com/watch?v=rybMXvDuXZ0

Nos, a szinkronhangok egyáltalán nem változtak. A kétkedőknek még azt is elmondom, hogy a mellékszereplőkre is nagyon figyeltek, mert pl. Paul Brady is megkapta Harmath Imrét… szóval szerintem egy-az-egyben követik a sorozat hangjait.

Viszont abban egyet kell értenem, hogy Carrie hangja nekem is fura volt először, de mikor kicsit többet beszélt a trailerben, rögtön rájöttem, hogy ez bizony Spilák Klára ízig-vérig. Előfordul a moziszinkronoknál, hogy egy-egy színész(nő) hangja teljesen másképp hat, nekem ez pont az X-Akták – a film kapcsán jött elő: annak idején nem hittem el, hogy Náray szinkronizálta Scully-t, míg be nem mondták :)

Amúgy hogy pasiként én is csatlakozzak a véleményekhez: én spec láttam az első évad elejétől az utolsó évad végéig, sőt, nem tudom mennyire gáz vagy pluszpont, de három “tudatlan” barátnőmet is én fertőztem meg a “négy szingli” életével. Utólag bántam is néha, mert a három hölgy beavatása közt mindig eltelt egy kis idő, éppen ezért:
a.) mindannyiszor én voltam, akinek be kellett szereznie az összes részt (azóta a polcon csücsül kiírva)
b.) nekem is rengeteget meg kellett néznem duplán

Hogy bánom-e vagy sem, az itt nem fontos, annál inkább a sorozat, ami egy nagyon furcsa talány.

Mert habár az átlagos szemlélő, távirányító bajnok csak azt látja benne, hogy Versacce-Gucci ruhákcipők, Samantha szexuális élete, négy nő állandó csacsogása stb. De eközben – ha hiszik a kétkedők, ha nem – van az egésznek valami mondanivalója, melyet általában a lányokkal történt események, másrészről Carrie tolmácsolásában veszünk észre. Tényleg előfordulhat az, hogy legyél bár lány, bár fiú, mégis bele tudod érezni magad a helyzetükbe. Persze a megértéshez nem árt némely életkor vagy érettség elérése, hisz a fiatalabbak (a mozi előtt visító lánykák) csak mint überszingli példaképet látják hőseinkben, az idősebbek már hajlamosak önmagukat megtalálni a sorozat fogyasztása közben.

Hogy férfiként mennyire megy ez? Erre anyit tudok mondani, hogy alkatfüggő. Nők is vannak, akik utálják, pasik is vannak. Akik nézik, mégis mért teszik? Valószínűleg:
- a szex miatt (hadd legyek kicsi-nagyon pasi, de Kristin Davis cickója tényleg nem az utolsó :P )
- amiatt, mert kíváncsiak arra, mit gondolnak a nők (ezek azok a típusok, akik az ajtóban állva nézik, odaszólnak a párjuknak, hogy “ezek a nők milyen idióták, nem is tudom, hogy tudod nézni”, majd a hálószobában bekapcsolják a tévét, és nézik tovább)
- amiatt, mert egyszerűen szeretik, és mert rájöttek arra, hogy a sorozatban bemutatott élethelyzetek éppen úgy érinthetik a férfiakat, mint a nőket – noha az egész sztorit négy nő élete viszi a hátán

Bocs a terjengős kommentért :)

bz - 2008. 06. 01. 21:47

indy 4 25,5 millióval nyitott. na nem 26 :D de aztán csak erősödött… :D

Desmond Wallace - 2008. 06. 01. 22:05

Ha már Box Office, akkor kérdeznék. Egy dolgot nem értek. A hétvégi adatok csak péntek-szombatot jelentenek vagy péntek-vasárnapot?

Bhaal - 2008. 06. 01. 22:24

Én csak egy részt láttam belőle, pont amikor mindegyik nőci megmutatta a mellét. Az alapján egész jó sorozatnak tünt! :)

Bhaal - 2008. 06. 01. 22:24

De hogy moziba nem megyek miatta az is biztos!

Ann - 2008. 06. 01. 22:33

Lány vagyok, és egy részt sem bírtam végignézni, pedig megpróbáltam! Nem szeretem. A filmet sem fogom megnézni. Lehet csodálkozni! :-)

csm - 2008. 06. 01. 22:42

mikor lehet már megnézni????????? :( mer netről letöltöttem, de az fake :(:(

Human Insect - 2008. 06. 01. 22:42

most csütörtökön fogják bemutatni itthon

isolde - 2008. 06. 01. 22:46

Ann: na végre, már azt hittem, én vagyok az egyetlen .

tadimo - 2008. 06. 01. 22:52

JBG

tadimo:
“szóval a sorozat nem csak a “két vásárlás közti dugásról” szól, többről is. pl élethelyzetekről”

persze, én elismerem hogy egy csomó fontos-nőknek szóló-kérdés van benne, pl karierr vs. gyerek, gyanta vs. borotva stb, de ez nekem picsogás.
De ezt ne vedd sértésnek, ezt nem a nők gyalázása miatt írtam.

erre válasz (az első kommentemből, ahonnan te is idéztél):
“pl élethelyzetekről, amiket segít megérteni, vagy hogy az jut eszünkbe, hogy jééé…nem csak velünk történik ilyen szemétség/akármi, és ez jó. talán pasik nem érthetik meg…”

ne nézd már le a nőket, te himsoviniszta! :) csak mert alacsonyabb rendűnek találod a női gondolkodást, – vagy pont azért, attól még nem az.
De ezt ne vedd sértésnek, ezt nem a te/férfiak gyalázása céljából írtam.

betmen - 2008. 06. 01. 23:15

ffi létemre nekem is megvan az egész :)
először németül láttam a pro7-en (mint sok minden mást is, coupling, scrubs, desperate housevives, lost) utána elkezdtem nézni itthon is. nagyjából minden részt többször láttam. az eleje kicsit nehezen indul be, mintha keresnék a szereplőket a pilotban akire majd később építeni lehet. de az évad felétől szertnivaló.
biztos kell hozzá egy beállítottság, én azt tudom, hogy én miért szerettem. szeretek dolgoknak a hátterébe látni, ami normál esetben a függöny mögött van. ez a sorozat is mintha azt igérné, hogy “feltárul előtted földi halandó előtt a női lét minden titka” közben persze nem, de valahogy ott ragad az ember.
rég nem voltam moziban, de engedni fogok a hype-nak, és megnézem :)

Paleee - 2008. 06. 01. 23:18

betmen: “kell hozzá egy beállítottság”

Az tuti :D Csak senki ne gondoljon rosszra ;)

JBG - 2008. 06. 01. 23:23

Reni79: persze, hogy a gyanta meg a gyerek kérdések nem egyenértékűek, tisztában vagyok vele.Írtam is, hogy nem akarom megbántani a nőket. Ne vedd annak, please.

tadimo: nem nézem le a nőket.

vannak dolgok, amelyek inább férfidolgok, és vannak, amelyek inkább női dolgok. (hangsúlyozom, nem “kizárólag”, hanem “inkább”.) Engem az inkább női dolgok továbbra sem kötnek le túlzottan. ( Habár egy DH-t sokkal szívesebben nézek meg, mint egy SatC-t) De már a legelső hsz-emben is írtam, hogy ez egy tök jó műsor, csak engem hidegen hagy.

Summa summarum, én a filmet ha fizetnének sem nézném meg a moziban.

JBG - 2008. 06. 01. 23:33

Meglátásom szerint kicsit unalmas az, hogy többen is arra hivatkoznak a kommentek közt, hogy ez egy nagyon jó műsor, csak alkat/kor/intelligencia/bállítottság/stb kell hozzá, hogy a felszín alatti mélyebb dolgokat meglássunk. Ez rengeteg sorozatra igaz, ezzel nem lehet indokolni vagy másokat jobb belátásra bírni ( ez utóbbit nem is kell ). Nyilván sok sorozanál van gondolatébresztő mögöttes tartalom az első blikkre banálisnak tűnő sztorik vagy események mögött. Ez még nem jelenti azt, hogy ha valaki nem néz Lostot, 24-et, Nip/Tuckot, Shieldet, DSM-t, kitudjamégmicsodát, akkor az éretlen, felszínes, rossz beállítottságú. Pedig ezeket is órákig lehetne boncolgatni, hogy milyen dolgokat vázolnak közvetlen vagy közvetett módon.
Csak eltérő az ízlésünk.

Biztos van itt is mögöttes tartalom, mert láttam számos részt, de hosszútávon nem vagyok rá kíváncsi, ha egyszer nem az én ízlésem.

tadimo - 2008. 06. 01. 23:41

csupán kicsit lenéző hangneműnek, és nem teljesnek éreztem az egyik kommented, mivel egy kétes részt ragadtál ki az enyémből :) különben nem zavar és megértem, ha más nem rajong e sorozatért. nem vagyok hittérítő, távol álljon tőlem. egyáltalán: azon akadtam ki, hogy olyan kommentel, ir véleményt, pár szavas összefoglalót a sorozatról, aki maga nem is látta még, legalább az egyik évadját.

JBG - 2008. 06. 01. 23:58

Ezen felesleges túráztatnod magad. Fél évadot láttam. Az alapján csak beírhatok egy kommentet. Csak el tudom dönteni, hogy szeretem-e avagy sem, illetve felfigyelek az eetleges értékeire és hibáira. De lehet, hogy kérvényezni kellene winnie-nél, hogy ezentúl csak az írhasson kommentet, aki előtte kitölt egy online kvízt az adott sorozatról. :)

Nem lenézés volt, félreértettél.
És nem vagyok hímsoviniszta.
Csak egy csekély, egészséges mértékben. :)

Human Insect - 2008. 06. 02. 00:32

ha valaki nem néz shieldet akkor az felszínes. fact.

simonmelinda - 2008. 06. 02. 02:15

Nagyon várom!
Nagyon megnézem, ha lehet csütörtökön!
Nagyon jó lesz a véleményem, hiába, elfogult vagyok, 6x láttam végig az egész sorozatot.

Dr.Fünke - 2008. 06. 02. 02:38

TorrenteXY

Egyetértek veled, én is campelnék a mozi előtt, de sajna örülhetünk ha nálunk DVD-n megjelenik az Arrested Development film. Még a Will Ferrell filmek
se jönnek…

winnie - 2008. 06. 02. 08:36

“indy 4 25,5 millióval nyitott. na nem 26 :D de aztán csak erősödött… :D”

a két film nem összehasonlítható. a szex és ny hiába nyitott erősebben. összesen nem fog annyit hozni amerikában, mint az indy 4 5 nap alatt.

winnie - 2008. 06. 02. 08:36

“A hétvégi adatok csak péntek-szombatot jelentenek vagy péntek-vasárnapot?”

péntek-vasárnap.

Ms Phantom - 2008. 06. 02. 11:35

A Szex és New York egy mítosz!

Szókimondó sorozat, amit egy jó könyvből alapján készítettek, maga a könyv is rendhagyó volt, egyfajta naplószerűség, a sorozat nem a könyv (azt hiszem ezt mindenki tudja) hanem a szereplők életének továbbgörgetése.

A sorozat is sokat változott az évek alatt.
Az egyik fő vonal Carrie és Mr. Big kapcsolata, akármerre is viszi őket az élet, nem tudnak egymástól szabadulni. (Emlékszünk még Rachel-re és Ross-ra?)
A sorozat az elsők között beszélt nyíltan olyan dolgokról, amelyek eddig tabutémának számítottak, mint pl. a homoszexualitás (Carrie egyik haverja meleg, és Charlotte is keveredik majdnem ilyen kalandba), szexuális segédeszközök, szexuális életüket élvező nők, meddőség, szerető-férj-feleség háromszög, egyedülálló anya, szexuális problémák, idősebb nő-fiatalabb férfi, rákbetegség, és még sorolhatnám…

Én személy szerint megszámlálhatatlanszor láttam végig a sorozatot, na és persze nem egy-egy részt, hanem végig az egészet. Nem volt nehéz, annak sem aki nem töltötte le, mert a viasat kb. háromezerszer megismételte :-) Nemcsak a divat, a ruhák és a jó pasik miatt néztük, hanem mert érdekeltek a történetek, és az én ismeretségi körömben a férfiak 70%-a is nézte, (nem ciki!) és érdekes módon utálták Mr. Big-et, azért amit művelt Carrie-vel… (mi is utáltuk, de azért drukkoltunk nekik!)

Más egy férfinek nézni és más egy nőnek, volt egy pár rész, amiben Carrie a szeretője volt Big-nek (aki megnősült közben), és a fiúk örvendeztek hogy hehe na itt egy jó dugás lehetősége, a lányok pedig női szemmel, látták, hogy Carrie azért megy Bighez, mert szerelmes belé, és ott a remény, hogy hátha… Szerintem ezt a nőknek nem kell magyarázni.

S mivel a sorozatban annyi volt a csavar, sosem lehetett tudni, hogy mi is van pontosan, mert mikor azt hittük hogy igen, végre… kiderült hogy ááneeeemmégsem…, hogy mit tartogatnak a filmre azt sem tudhatjuk előre biztosan(idézőjelben persze, mert azért lehet tudni, ott vannak a spoilerek…), hogy akkor most Carrie és Big? A sorozatnak úgy lett vége, hogy igen, de pont ez az a sorozat, amelyben bármikor felmerülhet a: nademivanhamégsem?

A filmet feltuningolták még iszonyú jó ruhákkal, cipőkkel, táskákkal… szóval öröm lesz nézni :-)

Eszembe jutott még az is, hogy amikor a Született feleségeket kezdték beharangozni számtalanszor hallottam ilyen mondatocskákat, hogy: van élet a Szex és New York után, illetve, olyan lesz mint a Szex és New York, csak ezek itt nem szinglik. Nos, hát igen. Valóban nem szinglik, valóban nők, és valóban nemcsak háziasszonyi problémáik vannak, de a két sorozat összehasonlíthatatlan.

Hirtelen ennyi, köszi :-)

zsemlye - 2008. 06. 02. 13:02

Hát nő létemre bele-bele néztem, de nem hatott meg pedig direkte bepróbáltam a Kyle MacLachlan-os és John Corbett-es részeket, oszt mégse.
Most meg el kell mennem a filmre :(, mert a családtagjaimnak még mindig nem esett le, hogy nem szeretem a karikalábú lópofi csaj köré szervező izéléseket.
Pedig én aztán eszem a “női sorozatokat” Gray’s Anatomy az isten, meg Men in trees.
De S&NY ugyanmá…

JBG - 2008. 06. 02. 13:28

hehe, tényleg Kyle Mclachlan a SatC-ben és a DH-ban is. :)

Ms Phantom - 2008. 06. 02. 13:41

nahát meg a Twin Peaks-ben, ott állati volt!!! :-)
Cooper ügynök!

Ms Phantom - 2008. 06. 02. 13:42

meg a régi Dűnében is ő játszott, meg még egy csomó csomó filmben… :-) bírom ezt a pasast nagyon

nyünyüce - 2008. 06. 02. 13:50

A nők imádták ezt a sorozatot. Nincs ezen csodálkozni való. Plusz nem csak a HBO-n ment, és már dvd-n is kapható.
A Desperate Housewifes sztem hasonlóan nagy nyitást csinálna, ugyanúgy a nők miatt.

JBG - 2008. 06. 02. 14:15

“nahát meg a Twin Peaks-ben, ott állati volt!!!”

Tudom, az klasszikus. Csak vicces hogy mindkét kvázi nőisorozatba “benősült”.

Ms Phantom - 2008. 06. 02. 14:45

Igen, és a DH-ban az elején még elég pszicho karakter volt azzal a Monique-kal, úgy is jó volt! Nekem amúgy szimpi az ürge. Van egy haverom, aki hasonlít rá, de jobban néz ki, őt a Twin Peaks óta Cooper a beceneve :)

Desmond Wallace - 2008. 06. 02. 15:18

Ha péntek-vasárnap, akkor honnan tudják már KEI szerint este 7-kor a hétvégi adatokat? Akkor még Los Angelesben csak délelőtt 10 óra van. Vagy az USA-ban vasárnap délután nincsenek mozielőadások?

Blythe - 2008. 06. 02. 16:01

Paleee – Köszi, köszi a kommentet én is valami hasonlót akartam írni, de milyen jó, hogy egy pasi mondta ki.

Amúgy én már láttam a filmet és aki a sorozatot szerette, úgy fogja érezni, hogy egy überhosszú Szex és new York epizódot lát, mintha kb. 6 rész lenne egymás után végva a főcímek nélkül. Amúgy csak a vége főcímnél, mikor az órámra néztem, akkor láttam meg, milyen hosszú lett. Nekem tetszett és annak is fog, aki szerette a sorozatot. A hangok pedig tökéletesen rendben voltak, az utolsó kis mellékszereplőig.

Dewla - 2008. 06. 02. 17:08

Én tegnap láttam, egy kritika akit érdekel:

http://dewla.blog.hu/2008/06/02/szex_es_new_york_a_mozifilm

Human Insect - 2008. 06. 02. 17:15

legalább a linkspam mellé valami minimális véleményt írhattál volna “rajongó vagyok nekem bejött. bévebben itt írtam” vagy valami.

Dewla - 2008. 06. 02. 18:33

Elnézést, jogos a kritika. Tegnap voltam a díszbemutatón, láttam a filmet. A sorozatot kedveltem, ha nem is voltam rajongó. A film szerintem koncepicójában elhibázott. A fenti hozzászólásomban található blogbejegyzésben írtam a díszbemutatóról és a filmről is.

Hunnenkoenig - 2008. 06. 02. 18:39

Ferfi vagyok es nekem tetszett a sorozat (ha nem is lattam minden reszet). A filmet is meg fogom nezni.

Laci - 2008. 06. 03. 18:17

Mindenki a magyar hangokat szidja, de én imádom őket!
SPILÁK KLÁRA, KÉRI KITTY, LÉTAY DÓRA, BERTALAN ÁGI =))))

abrakadabra - 2008. 06. 03. 23:02

én már alig várom. mint notórius mozi buzi biztos minimum 2X megnézem moziban:PP
én lány vagyok. és fanatikus sex and the City fan.
Angliából rendeltettem meg a diszdobozos kiadást(1-6)
ha 10X nem láttam elejétől a végéig akkor egyszer sem.
Talán azért volt és lesz is sikeres, mert a 4 nőben valahogy mindenki magára ismer.
valaki Carrie valaki Charlotte. Talán ez a szép benne

okli - 2008. 06. 04. 16:52

Valaki jön éjszakai premierre?:P

charlotte - 2008. 06. 06. 10:27

Hello Mindenkinek! A név nem célozgatás:) végigolvastam itt mindent amit írtatok..eredetileg éppen próbálom valahonnan az eredeti díszdoboz fullos kiadást megtalálni, úgy keveredtem ide. újra és újra megdöbbenek azon, hogy emberek min képesek elvitatkozni. az ízlés, ugyanúgy ahogy a vallás, a politikai és a szexuális beállítottság mindenkinek egyéni szoc. problémája, amíg nem bánt vele másokat. ami egy film esetében nehéz is lenne. akinek tetszik, nézze, akinek nem tetszik ne nézze. ettől függetlenül én nevetve olvastam a negatív kritikákat is. nagyon szeretem a sorozatot, szeretném végre megvenni az összeset, egyben. de hogy a filmet megnézzem, hát az ki van zárva..egyébként nekem a könyv sem tetszett.
ABRAKADABRA: segítenél kérlek, hogy honnan rendelted meg az egész sorozatot?

winnie - 2008. 06. 06. 10:47

az amazonon biztos kapható.

Antibaby - 2008. 06. 07. 21:47

Képtelen vagyok az összes hozzászólást végigolvasni, de két apróságot szeretnék a témához hozzászólni.
Az egyik, hogy én nagyon szerettem a sorozatot (ma láttam a moziverziót, még emésztem), pedig idegesített a négy nő, mégis úgy érzem, nem a vásárlás és a dugás volt a lényege, kulturális és párkapcsolati szempontból vannak benne fontos mondatok, utalások, jelenetek. Lehet, hogy nyugatabbra nagyobbat üt a hangulata, az “üzenete”, mert ott már túlléptek azon, hogy aki sokat foglalkozik a külsejével, az feltétlenül üres, buta, sekélyes, meg ugye nekünk fura is ez a költekező életmód, míg máshol nemcsak a leggazdagabbak hétköznapjai ilyenek.
A másik, hogy ismerek néhány férfit, aki nőket meghazudtoló mértékben rajong a Szex és New York-ért. Talán ők tudnák leginkább megfogalmazni, miért is jó.

abrakadabra - 2008. 06. 08. 09:39

kösz a komment törlést

Caruccia - 2008. 06. 15. 08:27

Sziasztok!

Szerintem jó volt a sorozat.Majdnem minden részt láttam, és szórakoztató volt. A mozi nekem kicsit hosszú volt.

Nincs meg véletlenül valakinek teljes sorozat dvd-n, magyarul?

Aki tud segíteni, ez az e-mailem, légyzi íjon: cruccia@citromail.hu

Caruccia - 2008. 06. 15. 19:36
scheeva - 2008. 06. 15. 21:24

Tegnap láttam a filmet a barátnőmmel. Mind a ketten nagy rajongói vagyunk a sorozatnak és az utolsó két részt ketten néztük meg,így egyértelmű volt, hogy moziba is ketten megyünk.
Egyikünk sem tetszett a film, vagyis a poénok fergetegesek, jó volt látni a lányokat:)
Maga a film, egy ugyanarról szól amiről végig izgultuk a sorozatot.
Csalódtam, leúztak egy még egy bőrt a sorozatról.

icepuck - 2008. 06. 20. 09:04

29 éves férfi emberként megnéztem a moziban úgy, hogy a sorozatból egy részt sem láttam és én nagyon jól szórakoztam a filmen!
:-)

Bánvölgyi Marianna - 2008. 10. 27. 10:31

Valaki esetleg tudja, hogy lesz -e megint a tévében a sorozat valamikor?
KÖszi

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz