login |

Magyar nézettség: múlt hét (frissítve)

2008. 09. 01. 18:08 - Írta: winnie

68 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

Azt hiszem az eheti számokat (vagyis a múlt heti adatokat) nem kell nagyon ajánlanom. Visszatért az NCIS (a Szökés ellen!), a Doktor House, véget ért a Hősök, volt Megasztár 4 és a TV2 a Cápákkal támadt 17.30-kor. A tovább mögött lehull a lepel a számokról – melyik sorozat büntetett?

Cápák napi nézettség vs A harc törvénye napi nézettség – össznézőszám, majd 18-49:

517e – 548e 18-49: 204e – 216e
439e – 533e 18-49: 158e – 189e
497e – 666e 18-49: 203e – 221e
480e – 551e 18-49: 172e – 164e
488e – 535e 18-49: 143e – 149e

Amúgy visszatért a Barátok közt (1,75M átlagban) és leverte a Hal a tortánt (1,28M átlagban). A Vacsoracsata (1,080M átlagban) meg nézőszámban a Jóban rosszbant (970e átlagban), de mivel különböző hosszúságú a két műsor, így a győzelmet főleg a gyenge Aktív (920e) alatt szerezte meg, mely azonnal 200e nézőt vesztett az új műsorvezetőkkel.

Hétfő este

TV2 – NCIS: 1,143M (26,4% SHR), 18-49: 557e (29,4% SHR)
RTL – A szökés: 863e (20,6% SHR), 18-49: 459e (24,8% SHR)
TV2 – Gyilkos számok: 750e (27,0% SHR), 18-49: 424e (30,1% SHR)
RTL – Született nyomozók: 467e (17,5% SHR), 18-49: 248e (18,2% SHR)
TV2 – Különleges ügyosztály: 464e (28,2% SHR), 18-49: 250e (29,2% SHR)

Szerda este. Nyilván a House verte Steven Seagal-t, viszont az meg simán verte a Hősöket, így lehet magasabb a közönségaránya.

TV2 – Doktor House: 1,142M (26,5% SHR), 18-49: 642e (32,1% SHR)
TV2 – Hősök: 535e (18,4% SHR), 18-49: 334e (22,3% SHR)
RTL – Félholt: 1,072M (30,8% SHR), 18-49: 559e (32,7% SHR)
TV2 – Eureka
: 303e (18,4% SHR), 18-49: 198e (21,6% SHR)

Péntek este.

TV2 – Öld meg Rómeót!: 717e (22,3% SHR), 18-49: 382e (24,2% SHR)
RTL – CSI: Miami helyszínelők: 1,099M (29,1% SHR), 18-49: 544e (30,6% SHR)
RTL – Váltságdíj: 578e (24,9% SHR), 18-49: 316e (25,3% SHR)
TV2 – Holló: Út a mennyországba
: 322e (22,7% SHR), 18-49: 143e (18,4% SHR)

Szombat este. Szánalmasan gyenge számok, de nyert a TV2, így nincs miről beszélni. A Mrs. Doubtfire számai 22.00-ig vonatkoznak, azért nem vethetőek össze a Megasztárral, egyébként pedig a Taxi több 18-49-es nézőt hozott (530e – hibahatáron belül), mint a reality meghallgatásai… Sőt, az RTL Klub esti filmje, a Die Hard 3 a Mrs. Doubtfire-t verte le, ami, mint kiderült rossz választás volt.

TV2 – Megasztár 4: 1,223M (31,3% SHR), 18-49: 525e (36,0% SHR)
RTL – Mrs. Doubtfire: 947e (22,3% SHR), 18-49: 382e (22,8% SHR)

UPDATE: Íme az RTL nézettsége a Megasztár alatt.

RTL – Mrs. Doubtfire: 707e (17,9% SHR), 18-49: 294e (20,1% SHR)

68 hozzászólás Ne habozz!

Bruzsy - 2008. 09. 01. 18:15

Az NCIS kiporolta Ezerarcú Szkófildék képét, valahogy erre számítottam. És még a Heroes is jól hozott.

A Megasztár 4 18-49e meg nevetséges… :-D

És megéljük egyszer, hogy egy Scrubs kábét tudj mondani? Vagy legalább annyit, hogy mennyivel lett kevesebb a nézőszám a -1 óra miatt? :-P

Bruzsy - 2008. 09. 01. 18:16

Mármint azért nevetséges, hogy ilyen jól teljesítsen. Van egy olyan érzésem, hogy a röhögős részek elmúltával kilométeres zuhanás várható. :-P

isti89 - 2008. 09. 01. 18:19

Bruzsy: A Hősök miért hozott jól? Simán kikapott.
A Cápák pedig kikapott attól a sorozattól amit nyáron szinte mindenvert…
A Mega4 eddig siker, de lehet, hogy csak az első adás miatt ilyen jó. Ez majd jövőhéten derül ki.

las - 2008. 09. 01. 18:20

gondoltam hogy a pb ki fog kapni az ncis ellen, de azért sajnálom, mindkettő jó de sztem a pb jobb,nem gondoltam volna, hogy a cápákat megveri a harc törvénye… de így lett… a house hozta a formáját… a heroes meg szokás szerint megbukott… bár így hogy 1 órával előbb kezdődött a félholt nem volt sok esélye… a vörös csí az meg mindig nyer…

barom - 2008. 09. 01. 18:25

Annak idején a Szökést vártuk House legnagyobb ellenfelének erre ez… Habár ahogy mondják jobbtól nem szégyen kikapni.

Gábor - 2008. 09. 01. 18:34

Azta-azta
A TV2-é jelenleg a lét legjobban hozó sorozat NCIS és House
:D mindegyik simán veri számokban Horatioékat!
partytime!

Bruzsy - 2008. 09. 01. 18:39

Jogos, elfelejtettem, hogy legutóbb 11 körül volt a Heroes, és ahhoz képest számítottam. mea culpa. Így bizony tényleg nagy bukás. :-D

Deino - 2008. 09. 01. 18:39

ilyen is rég volt :D hajrá NCIS meg House. Megasztár meg, hát, ha tényleg ez kell a népnek…

Gábor - 2008. 09. 01. 18:42

Am Meg4sztárt is ahelyett h beraknák Vasárnapra amikor amúgyis sokan TVznek elpazarolják egy Szombati napra. :(
Emlékszem amikor régen agyonpromózták a Heroes-t akkor Vasárnap este 8-as kezdéssel 1M+ volt a nézettsége 18-49-ben ami azért ugye nem kevés

Solmyr - 2008. 09. 01. 18:47

Gábor: vasárnap este 1,6M-es nézettsége volt az 1. résznek, de már a közvetlenül utána kezdődő 2. rész is csak 1,1M volt… nem jön be a magyarnak, na. 2. évadnak meg színvonala alapján még ennyi néző is sok.

Attila0427 - 2008. 09. 01. 18:50

NCIS-nek örülök!

Chem - 2008. 09. 01. 18:57

omg a kokk ncis-t ennyien nézik? szégyen mennyire lejjebb adta a magyar közönség.

Gábor - 2008. 09. 01. 19:05

szubjektív, de szégyen h egyáltalán egy “Z” listás sorozat mint a PrisonBreak egy idősávban fut egy olyan “A” listás színvonalas sorozattal mint az NCIS!

Bruzsy - 2008. 09. 01. 19:11

Gábor – 2008. 09. 01. 19:05

Bocs, de ezen még én is röhögök, pedig az NCIS-t szeretem (csak hogyvoltozom :-P), a PB-t meg nagyon untam. :-D :-D

betmen - 2008. 09. 01. 19:11

nézőpont kérdése, szerintem az ncis is “Z” listás.

Gábor - 2008. 09. 01. 19:14

Na mind1 – lényeg, hogy TV2 RULEZ – és ha még a BarátokKözt is eltakarodik akkor már tényleg lehet beszélni TV2 uralomról 2010-re!
Vagy csak én lennék túl optimista.

barom - 2008. 09. 01. 19:20

Gábor: Helyes kifejezéssel élve: ,,Már rég elhagytad ezt a bolygót és cseszel visszaszállni a Földre.” A Tv2 csapnivaló üzletpolitikája anno még Housenak is rendesen betett. Majdnem több mint 10perces reklámokkal nyomták tele a showt (nevetséges volt az egész, egy időben tudtam Pb-t és House-t nézni). A bk alkonya is messze van még…

las - 2008. 09. 01. 19:22

”szubjektív, de szégyen h egyáltalán egy “Z” listás sorozat mint a PrisonBreak egy idősávban fut egy olyan “A” listás színvonalas sorozattal mint az NCIS!”
ez hülyeség :) sZERINTEM a pb ”A” kategóriás, a ncis pedig ”B” kategóriás, de ne vitatkozzunk ezen ízlések és pofonok, egyébként meg annyiban igazad van hogy a pb-t nem kellett volna mo.-n a tengerészeti helyszínelők mellé tenni, mert itt nagy kedvenc az ncis, nem sok olyan sori van mo.-n amelyik képes megverni a győzike show-t (kultsorozat :D), de talán egy próbát megért… remélem fognak találni a szökésnek egy jobb időpontot a 4. évadra…

betty500 - 2008. 09. 01. 19:23

House jött , látszott és győzött!!!!

winnie - 2008. 09. 01. 19:24

“Am Meg4sztárt is ahelyett h beraknák Vasárnapra amikor amúgyis sokan TVznek elpazarolják egy Szombati napra. :(”

vasárnap, amikor másnap mindenki munkába megy egy éjszakai szavazós műsort?:) szombat remek nap, csak nézhető műsor kell: a szombati esti láz nem egyszer 2M fölött hozott

barpi - 2008. 09. 01. 19:26

Gábor: Csak te vagy túl optimista! TV2 uralom akkor lesz, ha megszűnik az RTL. Bár talán még akkor sem. A Barátok közt miért takarodna el? Csak mert 1-2 alkalommal több nézőt csalogatott magához a tv2 még nem nézettebb! Én, a magam részéről nem is jósolok nekik sokat.

Gábor - 2008. 09. 01. 19:32

Na azért még énse vagyok teljesen elrugaszkodva a Földtől. Csak a vezérigazgató “tervére” próbáltam utalni, miszerint a TV2 piacvezető lesz 2010-re.
Reménykedni azért csak szabad, nem? :D

Karesz - 2008. 09. 01. 19:34

Én speciel sosem láttam a Prison Break-et, de az NCIS az egyik legjobban összerakott sorozat a jelenlegi kínálatban (új kedvencem, az Office U.S. mellett). Sztoriban nem mindig egyenletes, de a színészek őrületesen jók együtt.

seven - 2008. 09. 01. 19:38

gábor, ehhh..

“szubjektív, de szégyen h egyáltalán egy “Z” listás sorozat mint a PrisonBreak egy idősávban fut egy olyan “A” listás színvonalas sorozattal mint az NCIS!”

“Na mind1 – lényeg, hogy TV2 RULEZ – és ha még a BarátokKözt is eltakarodik akkor már tényleg lehet beszélni TV2 uralomról 2010-re!”

e két kommented után nehéz téged komolyanvenni sajnos.

Gábor - 2008. 09. 01. 19:49

Az én qva anyám!
A pofám leszakad, hogy nem lehet vkinek véleménye még ha az “érdekes” vagy fura is.
Gondolom neked is “kedves” kedves seven megvannak a favoritjaid akikért szorítasz, képzeld nem vagy egyedül;)

las - 2008. 09. 01. 19:53

egyébként szerintem nem így kéne kategorizálni a sorozatokat, hogy szerintem ”A”-s vagy szerintem ”Z”, hanem a nézettség meg ilyenek alapján… mert így a vliágvégéig vitatkozhaténnk, sajna mo-n az ncis ”A” kategóriás, apb pedig ”csak” ”B” kategóriás…, és ezért nem lehet elitálni Gábort mert serinte ”Z” kategóriás a pb, ő így gondolja és kész… mások szerint meg az nics az ”A” kategóriás (szerintem nem).

Sanna - 2008. 09. 01. 19:55

csatlakozom Karesz-hez!

SirAlex - 2008. 09. 01. 19:55

Érdeks dolog ez a programing, ehhez csak ennyit fűznék hozzá… Illetve még azt h mi lett volna ha a Houset rendesen promózzák…?

JBG - 2008. 09. 01. 19:56

“de az NCIS az egyik legjobban összerakott sorozat a jelenlegi kínálatban”

Ezt kifejted bővebben légyszíves? Mit jelent számodra a “jelenlegi kínálat”? És mik azok a dolgok, amelyekben annyira össze van rakva az NCIS? Dramaturgia? látványvilág? színészek? karaktermélység?

Gábor: Elvis sem halt meg, csak hazament. ;) De az amerikai kormány tud a zöld emberekről, csak tudatlanságban tartanak minket.

las - 2008. 09. 01. 20:02

Gábor: én védtelek téged, az előző kommenteimben, de abba azért igazuk van sevenéknek hogy a kategóriás megjegyzésed elé oda kellett volna írnod a kulcsszót: szerintem, akkor talán nem fikáznának

mukuru - 2008. 09. 01. 20:04

elmagyarázná nekem valaki ezt a tv2 fanboy dolgot, mert sohasem értettem. ez menő bizonyos körökben esetleg fizetnek érte vagy nem is tudom mire gondoljak. miért jó egyáltalán bárkinek is ha egy kereskedelmi csatorna rajongója? és miért mindig a tv2? csak mert nem emlékszem, hogy bármikor is láttam ehhez hasonló rtl seggnyalást, a hardcore tv2 fanok meg mindig idetalálnak.

Gábor - 2008. 09. 01. 20:06

köszi az infókat JBG ;)

szucsitg - 2008. 09. 01. 20:07

las: odairta, h szubjektiv, de ez meg igy is egy vicc. en sem rajongok a pb-ert, de csak azert leszarozzam, mert en nem szeretem. a hsz-einek egyeb mondatai pedig mindenkit meggyozhetett arrol, h kapcsolata a realitassal egy deka sincs, szal a velemenye semmenyire sem ertekelheto. ez itt a problema. amugy meg mukurunak igaza van, tv2 fanboybol sokkal tobb van, kezdve lewis baratunkkal :)

Gábor - 2008. 09. 01. 20:10

nálam ez baromi egyszerű
rtl fóbiám van
bárhányszor bemegyek tévézni tuti h anyám betalál azzal h nyomjak a fókuszra vagy a barátok köztre, mintha nem is létezne más(sajnos Mo-n sok embernek nem is létezik más a tévében)
ennyi
lehet érte furának/hülyének/stb.nek tartnai :p

betty500 - 2008. 09. 01. 20:11

Én sem hallottam csatorna fanokról, max sorozat fanokról..én is sorozat fan vagyok. Nekem aztán édes mindegy hol..csak láthassam..

szucsitg - 2008. 09. 01. 20:13

gabor: a fobiakat kezeltetni kell ;) ajanlom csernus doktort, o regen a viasatnal dolgozott, csak nem ijedsz meg tole rogton :)

betty500 - 2008. 09. 01. 20:13

Gábor-Attól, még , hogy anyukád az RTL-t nézi nem kellene haragudni rá..( sem a tv csatornára) Más korcsoport vagytok! Kíváncsi leszek te az ő korába lépve milyen műsorokat fogsz majd nézni..

Gábor - 2008. 09. 01. 20:16

wááá bakker ki mondta h haragszom én itt bármire vagy bárkire? egyszerűen nem értem a dolog miértjét
ENYI
najóvanakkor a mai napi húzzunk-fel-ismeretlen-embereket-a-hülyeségemmel-a-neten adag is megovlt. akkor most asszem log-off :p

JBG - 2008. 09. 01. 20:17

pajzán diáklányok 6 :)

Desmond Wallace - 2008. 09. 01. 20:21

“Nekem aztán édes mindegy hol..csak láthassam..”
Ez a lényeg, és nem a csatorna. Azért az egyik adó ne alázza agyon a másikat, mert a versenyhelyzet nekünk, nézőknek jó. Egy erős közszolgálati adónak örülnék még, és akkor háromszereplős lenne ez a verseny.

betty500 - 2008. 09. 01. 20:23

Okés de, én nem csatornákat nézek, hanem műsorokat! És ha valami jó, akkor jó, ha valami sz@r akkor szar! Függetlenül attól éppen ki csinálta..

Borcsi - 2008. 09. 01. 20:24

a RTLen Grace klinkát kb mennyien nézik nem tudod esetleg winnie?

tuti192 - 2008. 09. 01. 20:25

én RTL párti vagyok de nem mondom magam “fan”-nak múlthét előtt voltam az RTL akkor kicsit beszámoltak az őszi tervekről…ha bejön az megasztár meg van már h mivel fognak lépni de ezt majd úgyis mind közölni fogják nem akarok előre semmit elárulni minden idő kifog derülni:)
De mégf ősz folyamán megyek produkció felvételre is…

A cápákon kicsit meglepődtem azt hittem jobban fog hozni de hát ez van, ráadásul mától mónika ellen megy így mégkiláthatatlanabb a helyzet…
vicces h egy VCS(ism) simán lenyomja a JR-t:)

Dante - 2008. 09. 01. 20:45

A Die Hard 2 volt szombat este, nem a 3.

Desmond Wallace - 2008. 09. 01. 20:57

betty500: Teljesen igazad van.

Majd’ elfelejtettem. Ha lehetne egy kérdésem winnie, mennyien nézték tegnap A rettenthetetlent? Nomen est omen.:)

Santa - 2008. 09. 01. 20:57

Hajrá, NCIS, House és CSI:Miami:)) Mindent imádom:) Jaaa és a szökést kár is mentegetni. eZ SZAR. még anno a született feleségek is jobban hozott, ami meg egyenesen ciki (tekintve, h kb 5 embert érdekelnek a kertvárosi öldöklések:D)

MeGaZsOLa - 2008. 09. 01. 21:09

Én nem értem a tv2 és az rtl választásait filmek terén. Mind 2 csatorna áradozik,hogy ezzel meg azzal kötöttek szerződést és mégis sztem szánalmas amit filmek terén művelnek.Annyi jó filmet gyártanak A és B kategóriásokat egyaránt,de nem csak az ismétlés.Ilyenkor ősszel bereklámoznak 10-15 filmet és azt hiszik ők a császárok.Ja és akkor még nem említettem jó magyar szokás révén a filmeket miért ne vágjuk már szarrá 1-1 jelentősebb szálnál.Persze a filmek normális képarányban történő sugárzása már említésre se méltó.

Na röviden ennyit akartam volna írni,le7 picit off de már nem bírtam magamban tartani :))

Zeni - 2008. 09. 01. 21:26

Uristen a hősők nagyon csúnyán kikapott ( Megint )
Mi lesz így jővőhéten a született feleségekkel?:S
Nem is nagyon hirdetik hogy lesz
Bukta lesz?????

Ildi - 2008. 09. 01. 21:28

Santa a született azért kicsit nézetebb sorozat mint a szökés amerikában is…
Nemtudom miről beszelsz:)
Sorozattal szerintem nincs semmi baj….
kertvárosi öldöklés?
Nem csak kertváros:) És úgybeszelsz hogy nem is nézed.

las - 2008. 09. 01. 21:29

”Jaaa és a szökést kár is mentegetni. eZ SZAR”
szerintem meg nem, és a dh se szar… ez már röhejes

norby0517 - 2008. 09. 01. 22:17

Az RTL-en szombat este a Die Hard 2 volt!
Nem illik egy ilyen jó filmet keverni! :)

Zsu - 2008. 09. 01. 22:45

Gábor: ha ennyire utálod a fókuszt meg a BK-t, akkor mi a véleményed az aktívról meg a jóban rosszban-ról?
teljesen hülyeség azon vitatkozni sztm, hogy melyik csatorna a jobb…
és az meg felesleges, hogy páran csak annyit írnak a kommentjükbe h “xy sorozat szar”…las-al értek egyet, ez már nevetséges.

betty500 - 2008. 09. 02. 08:23

A született feleségek nem House felvezetéssel lesz? Akkor nem lesz bukta…Csak nehéz lesz reggel felkelni…

Flanker - 2008. 09. 02. 09:49

rip scrubs nézettség.. hüpp…:(

Karesz - 2008. 09. 02. 10:40

JBG – 2008. 09. 01. 19:56

“Ezt kifejted bővebben légyszíves? Mit jelent számodra a “jelenlegi kínálat”? És mik azok a dolgok, amelyekben annyira össze van rakva az NCIS? Dramaturgia? látványvilág? színészek? karaktermélység?”

Hogyne.

1) Jelenlegi kínálat = a jelenlegi magyarországi kínálat. Általában akkor kezdek követni egy sorozatot, ha vmelyik magyar csatornán láttam egy-két epizódját, és meggyőzött. Mint említettem, a PB-et nem láttam, de – hogy műfajon belül maradjunk – például volt szerencsém egy CSI-epizódhoz, amin majdnem elaludtam. (Mielőtt bárki vagdalkozni kezdene, tudom, ízlések és pofonok, van, akinek az NCIS gagyi. Elfogadom.)

2) Amikor összerakottságot említek, történetesen arra gondolok, hogy az NCIS színészei nem kizárólag egyénileg, hanem “csapatban” is játszanak. Látszik, hogy együtt tudnak működni, és rengeteg olyan pillanat akadt az elmúlt évadokban, ami tuti, hogy forgatókönyv formájában nem létezett, viszont annyira működött, hogy benne kellett hagyni. Talán ezt nevezik jó összjátéknak. És ettől lesz különleges az NCIS.

2./a) Dramaturgia: Ajánlom a teljes La Grenouille-szálat végigkövetni (4-5. évad). Nem minden epizódot szenteltek neki teljesen, de mindenütt van 1-2 kulcsmondat vagy egy röpke esemény, aminek később jelentősége lesz.

2./b) Látványvilág: csak nézd meg, mennyire át vannak gondolva a kameramozgások, a helyszínek, vagy akár az, hogy a szereplők mit viselnek.

2./c) Karaktermélység: legalább 10 évre vissza lehet követni minden főbb szereplő múltját. Mindegyiküknek megvan a maga története, személyisége, jelleme, szórakozása, félelme. Minden szerepre tökéletes színészt választottak, egy percig nem merült fel egyiknél sem az a gondolat, hogy vajh mi köze van az adott karakterhez. Maguk a színészek egyébként rengeteget tesznek hozzá saját énjükből is az adott szerephez.

Yuna - 2008. 09. 02. 13:50

Tegnap nem adtak a Szökés előtt reklámot, néző csalogatónak jó ötlet, mert nagyon jó és izgi rész volt, szinte minden szereplőt kedvelek benne. De a legjobb Mahone.:)

Én TV2őt már évek óta nem nézek, egyik sorozat sem fogott meg ami ott megy.

NCIS nem lenne rossz, de hosszútávon a különálló részek miatt egyhangú, hisz lehet tudni, hogy rész végén kiderül ki a gyilkos így nincs benne semmi izgi.

House: korházakat és orvosokat alapból nem szeretem. Egy-két részt láttam, de nem volt benne semmi izgalom, semmi gonosz, így nem jöttem rá mitől olyan népszerű.

seven - 2008. 09. 02. 14:28

lool, hát, nem muszáj mindenbe gonosz meg izgalom, hogy jó legyen.

Chris - 2008. 09. 02. 15:20

winnie: esetleg a Zorro legnézetebb részeiről van vmi?

renato90 - 2008. 09. 02. 17:40

Én RTLKlub párti vagyok, mivel sztem az Jóban rosszban rémunalom, ha egyhónap nem nézi valaki akkor sem marad le semmiről, megértem, hogy miért nem nézik. Az Aktív új műsorvezetői kifejezetten idegesítenek, főleg a csaj ahogy rázza magát. A HaT-ban minden héten tuti, hogy van 1-2 roma (pl most 5 is van), akiket nem csípek, valamint rengeteg a reklám….szóval, ha nemigen nézem a TV2-t, kivéve House-t….

betty500 - 2008. 09. 02. 20:11

A Zorro , hogy teljesít?

Ildi - 2008. 09. 02. 20:21

betty , a heroes is house felvezetéssel volt még is bukta lett:S

betty500 - 2008. 09. 02. 20:26

Igaz , igaz…de a kettőt nem lehet egy kategóriába sorolni..Míg a hősök egy akciófilm..a másik inkább ironikus, vicces kategória..

Peter - 2008. 09. 03. 00:04

Múlt héten időben kezdték a Dr.Houset(21:10) és a Heroest(22:10)?

hunter000 - 2008. 09. 03. 00:15

+1 a Die Hard 2-esek táborába :))

Ihi - 2008. 09. 03. 00:24

Karesz: “Mint említettem, a PB-et nem láttam, de – hogy műfajon belül maradjunk – például volt szerencsém egy CSI-epizódhoz, amin majdnem elaludtam.”

Innentől kezdve eléggé nehezemre esik úgy olvasni a kommentedet, hogy azt gondoljam, tudod miről beszélsz. CSI és PB annyiban hasonlít, hogy mindegyikben vannak bűnözők… aztán valahol itt ki is fújt a dolog. Arra már ki sem térek, hogy milyen alapon ítélkezel, ha nem láttad és hogyan lehet egy epizodikus sorozatot egyetlen rész alapján elítélni, vagyis el lehet, csak nem így :).

“…rengeteg olyan pillanat akadt az elmúlt évadokban, ami tuti, hogy forgatókönyv formájában nem létezett, viszont annyira működött, hogy benne kellett hagyni…”

Ezt már te magad sem gondoltad egészen komolyan :D

Betty: Az teljesen mindegy, hogy milyen kategória, ha kicsit jobban utánanézel, látni fogod, hogy egyáltalán nem jellemző, hogy kategóriák szerint rakják össze a műsort. A lényeg, hogy egy nézett sorozat után érdemes egy kevésbé nézett sorozatot betenni, jobb lesz a nézettsége, nem véletlenül csinálják így. Én személy szerint mondjuk nem értem az emberek miért így nézik és miért nem az alapjánm, hogy ez tetszik, ez meg nem és akkor nem nézem… vagy csak kifogyott az elem a távirányítóban? :D

david - 2008. 09. 03. 08:10

Gábor! Honnan veszed h. az NCIS & a House veri Horatiot? nem is 1 napon megy a 2 sorozat! Azért péntek este még sosem produkált a tv2 olyan számokat mint az rtl!

Karesz - 2008. 09. 03. 09:17

Ihi – 2008. 09. 03. 00:24

“CSI és PB annyiban hasonlít, hogy mindegyikben vannak bűnözők… aztán valahol itt ki is fújt a dolog.”

Nem a CSI és a PB van egy műfajon belül, hanem az NCIS és a CSI. Reméltem, a szövegkörnyezet elárulja. Egy epizód alapján is le lehet vonni következtetéseket, pl. hogy érdekel-e valami, vagy sem. Az emberek legtöbbje – ha hiszed, ha nem – nem néz tovább olyan műsort, ami nem érdekli. Az “elítélés” erős túlzás, egyszerűen arról van szó, hogy a CSI nem keltette fel az érdeklődésemet, ezért nem nézem. Egy szóval sem mondtam, hogy rossz, csak engem nem érdekel. Továbbá, ha figyelmesen olvastál, a PB-ről egy betűvel nem alkottam véleményt, mivel nem láttam.

Forgatókönyv formájában nem létezett, azaz rögtönzött poén volt például az első évad Sub Rosa epizódjában DiNozzo fociközvetítéses ugrálása, mielőtt egy kővel betöri a gyanúsított ajtaján az üveget. De akad még.

tuti192 - 2008. 09. 03. 20:32

a megasztárnak annyi!!jön a SZOMBAT ESTI LÁZ 3 mostmár hivatalosan is bejelenthetem eddig nem akartam mondani de mostmár kihirdeték:)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz