login |

Magyar nézettség: múlt hét

2008. 11. 03. 13:52 - Írta: winnie

107 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

Nem tépem a számat, jöjjenek a számok. Volt a héten minden, NCIS-Győzike párbaj, Showder Klub és Szombat esti láz-alázta Megasztár. A tovább mögött.

A Celeb vagyok az új szereplőkkel végig 1,9M és 2,0M-t hozott.

Hétfő este. Összevissza vannak a kezdési időpontok, így nem teljesen egymás ellen mentek az egymás alatt lévők. Ez az egész hétre igaz.

TV2 – NCIS: 929e (23,9% SHR), 18-49: 533e (32,4% SHR)
RTL – Győzike: 1,018M (29,9% SHR), 18-49: 393e (26,2% SHR)
TV2 – Gyilkos számok: 669e (28,2% SHR), 18-49: 361e (31,7% SHR)
RTL – Showder Klub: 615e (33,1% SHR), 18-49: 325e (35,0% SHR)

Kedd este. A random film azonnal jobban teljesített, mint a Senorita Szöszi. Persze még így is súlyos a TV2-vereség.

TV2 – Menekülés Absolomból: 587e (21,2% SHR), 18-49: 283e (21,1% SHR)
RTL – Vészhelyzet: 1,076M (32,2% SHR), 18-49: 611e (39,5% SHR)
RTL – A Grace klinika: 719e (32,4% SHR), 18-49: 456e (39,2% SHR)

Szerda este. Érthetetlen filmválasztás, hiszen csak Van Damme és Seagal tudta eddig megfogni House-t.

TV2 – Doktor House: 1,101M (26,2% SHR), 18-49: 653e (33,5% SHR)
TV2 – Született feleségek: 712e (28,3% SHR), 18-49: 447e (34,1% SHR)
RTL – Boa vs Piton: 715e (23,8% SHR), 18-49: 380e (25,3% SHR)

Péntek este.

m1 – 5 nap az élet: 317e (6,7% SHR), 18-49: 76e (4,1% SHR)
TV2 – Nora Roberts: Bukott angyal: 695e (22,8% SHR), 18-49: 300e (21,2% SHR)
RTL – Miami helyszínelők: 1,152M (34,5% SHR), 18-49: 602e (38,9% SHR)
m1 – Beugró: 294e (6,6% SHR), 18-49: 131e (7,0% SHR)
RTL – Gyilkos elmék: 584e (26,6% SHR), 18-49: 300e (28,1% SHR)

Szombat este.

TV2 – Megasztár 4: 1,335M (25,6% SHR), 18-49: 623e (28,7% SHR)
RTL – Celeb vagyok, ments ki innen!: 2,035M (40,3% SHR), 18-49: 821e (40,2% SHR)
RTL – Szombat esti láz: 2,100M (45,8% SHR), 18-49: 826e (40,1% SHR)
TV2 – Popdaráló: 957e (20,2% SHR), 18-49: 509e (23,6% SHR)
TV2 – Megasztár 4 – Eredmény: 1,020M (23,5% SHR), 18-49: 523e (26,4% SHR)

Vasárnap délután. A Forma 1 bekavart, de a Lost 15% SHR-rel futott, Senorita Szöszi 716e (18,1% SHR) és a 10! nagyon kikapott a Heti hetestől (519e – 1,269M).

107 hozzászólás Ne habozz!

mono - 2008. 11. 03. 13:56

szomorú… sajnálom a Megát… Szombat esti láz nagyon rossz volt

len90 - 2008. 11. 03. 14:04

Én is inkább Megasztáros vagyok, bár most Sonia távozása után, ez megfontolandó…

Született feleségeknek és a Grace klinikának nagyon örülök, a Showder Klub is szépen hoz, valamint a Beugró is jobban teljesít ebben az új időpontban. Presszó nézettségről nincs hír???

Ja, és szégyen-nem szégyen a CVMKI szórakoztató!!!

Marcell - 2008. 11. 03. 14:04

Jól olvasom h a Senorita Szöszi megverte a Lost-ot?

winnie - 2008. 11. 03. 14:07

nem egy időben mentek.

winnie - 2008. 11. 03. 14:08

presszó 184e/18-49: 50e

Tomi - 2008. 11. 03. 14:11

Az ER és a GA a tavalyi évhez képest megtáltosodtak. Mostanában mindig 40% körül hoznak. Tavaly az ER szinte végig 1 M alatt hozott most meg a későbbi időpont ellenére is megvan az 1M.

Ismét Horatio a legnézettebb. Kiváncsi vagyok, hogy Mac Taylor is hozza-e ezeket a számokat. Kétlem…

Győzike ideje lejárni látszik. Valszeg ez az uccsó évad. Shoder Klub lehet 9-től is megállná a helyét.

a 10! még 2-3 hét és kasza. Szösziből meg gondolom leadják a már leforgatott részeket. De ezzel a két műsorral megint jósok pénzt kidobtak az ablakon.

A Megasztár és a Popdaráló durván visszaesett. Vajon a TV2 megint kimenekíti a SZEL elől a megát, mint ahogy azt 2 éve tette? Ha van eszük akkor igen, bár azzal megint beismernék a vereséget…

vargesz - 2008. 11. 03. 14:12

Smallville most sem? Úgy rémlik múlt héten is elég sokan emlegették, engem is érdekelne, hogy hogyan teljesít délidőben…

Obi1 - 2008. 11. 03. 14:16

Most akkor a két Lost résznek mennyi a nézettsége?

Gyike - 2008. 11. 03. 14:24

most,hogy Sonia kiesett,azt hiszem,én is váltok SZELre….egyébként Medveczky táncánál vajon nőtt vagy csökkent az Rtl Klub nézettsége?:)))

fisherman - 2008. 11. 03. 14:34

,,egyébként Medveczky táncánál vajon nőtt vagy csökkent az Rtl Klub nézettsége?:))),,

:D LOL

Amon87 - 2008. 11. 03. 14:37

Medveczky tánca megint nem élő volt…. :)

betty500 - 2008. 11. 03. 14:46

“Medveczky tánca megint nem élő volt…. :)”
Igen..levették róla az Élő feliratot..

Remélem tényleg ez volt az utolsó tánca..!!Nem is a tánc-al van a baj , de ahogy öltözik…Ha nem lett volna ki a feneke akkor is látszana , milyen jól tartja magát. Csak ízlése nincsen szegénynek..

len90 - 2008. 11. 03. 14:47

Hát akinél még Medveczky az eyecandy kategóriába tartozik, annál már valami nagyon nincs rendben…

seven - 2008. 11. 03. 14:51

hát a feje az tisztára mint egy múmia.

Llew - 2008. 11. 03. 14:51

A fene vinné el a TV-ket! Kerestem pénteken a Presszót, erre vasárnap volt, mikor nem néztem. Picsába. Sorry. Hogy a témához is szóljak, az RTL szombat este durván alázott, ahogy nézem. A Beugró eredményein nem sokat javított a váltás, de legalább barátibb időben van.

babe - 2008. 11. 03. 14:53

“Hát akinél még Medveczky az eyecandy kategóriába tartozik, annál már valami nagyon nincs rendben…”

nem baj, én hatalmasak röhögtem a beszólásain meg a többin is! :-D az a paprikajancsi azonban nem nagyon kellene oda :o((

Balu - 2008. 11. 03. 14:55

A Megasztár nem esett vissza annyira, sőt a 28% nem is olyan rossz!Az NCIS végre leverte győzikét,még ha nem is egyszerre mentek.A Megasztárnak meg maradnia kell szombat este. Kíváncsi vagyok hogy hoz majd a Sztárok a fejükre estek. A mai adást biztos megnézem, aztán kiderül mennyire jó, bár szerintem a szereplőket ismerve inkább ezt nézem, mint a másikat…

betty500 - 2008. 11. 03. 14:58

Engem valahogy nem hoz lázba Liptai , és pláne Kozsó , hogy Oláh Ibolyáról ne is beszéljek…

len90 - 2008. 11. 03. 14:58

Miért 2 éve hogy mentette ki a TV2 a Megasztárt, mert én tökre nem emlékszem rá, pedig néztem?

Amon87 - 2008. 11. 03. 14:59

elrakta asszem péntekre de javitsatok ki…rég volt:D

bugeeJ. - 2008. 11. 03. 15:01

ja,nagyon érdekesnek tűnik Hágnes asszony,Kozso mester,Bódiék meg Fekete Péklapát László.
vki eyecandi lesz benne egyátalán?
egy próbát azért megér.

az meg komolyan és tényleg érdekelne h ki az az 1.269M ember aki képes megnézni a hetihetest.
milyen korosztály nézi,lehet erről tudni vmit?

Laci - 2008. 11. 03. 15:04

A Forma 1 szezonzáró futamának a nézettségét le tudnád írni?

betty500 - 2008. 11. 03. 15:05

Hú..igen..nagyon izgi futam volt…jeeeee kár, hogy Massának nem jött össze…

winnie - 2008. 11. 03. 15:06

“A Megasztár nem esett vissza annyira, sőt a 28% nem is olyan rossz!”

a tévében nem létezik “nem olyan rossz”, csak nyer vagy veszít. a mega veszített.

T. - 2008. 11. 03. 15:07

bugeeJ. – 2008. 11. 03. 15:01

Pl én. Férfi, 29 éves, bp-i, diplomás.

winnie - 2008. 11. 03. 15:07

forma 1,811M/18-49: 853e – a legnézettebb 18-49-es műsor a héten.

betty500 - 2008. 11. 03. 15:08

nekem nincs diplomám..viszont imádok röhögni ezért én a Celebeket nézem..

winnie - 2008. 11. 03. 15:08

“az meg komolyan és tényleg érdekelne h ki az az 1.269M ember aki képes megnézni a hetihetest.”

én is nézném, csak semmi időm rá. tehetséges emberek ülnek a székekben.

betty500 - 2008. 11. 03. 15:09

Én is néha elalszom a H7H reklámszünetében..de már nem izgatom magam, hiszen föltesznek minden videót a weboldalra..

ölol ? - 2008. 11. 03. 15:16

“az meg komolyan és tényleg érdekelne h ki az az 1.269M ember aki képes megnézni a hetihetest.”

jah hát tényleg szánalmas, hogy valaki olyan műsort néz ami értelmes, és olyan emberek beszélgetését hallgatja , akiktől talán valami értelmeset is hallhatnak

gonoszka.nolblog.hu - 2008. 11. 03. 15:23

Szerintem sem olyan rossz ez a Megasztár adat. Elismerem persze, hogy többet reméltem, de annál amit itt tippeltetek viszont jobb. :) Ráadásul ez volt a SZEL első adása. A celebes marhaság se lesz sokáig.
Most ismert slágerek se nagyon voltak. A hétvégi filmzenés jobb lesz.

varecza - 2008. 11. 03. 15:24

húha, én évek óta nézen a heti hetest , de hogy értelmes dolgokról lenne szó , azt nem vettem észre, meg az egyoldalúságúk néha már irritáló, de ebben jobb nem belemenni.

bugeeJ. - 2008. 11. 03. 15:27

nem emlékszem h azt mondtam volna h szánalmas aki nézi.
amugy meg a h7 anno egy vicceskedő műsornak indult.
most már szimplán”értelmes emberek értelmes beszélgetése”?

varecza - 2008. 11. 03. 15:30

az meg a másik , hogy kezedetben tényleg vicces volt, de mára néha már csak vergődés.

rivera - 2008. 11. 03. 15:32

Megasztarnal TV2 megint bebizonyitja mennyire amator.

Egyszeruen nekem erthetetlen amit a producer muvel, miert lehet minden adasban szinte azt enelekni amit akar a versenyzo? Regebbi evadokban kulonbozo temak voltak, csakugy mint az American Idol dontoben is. Egyszeruen nem vagyok kivancsi arra hogy enekli el szinte mindenki az ezerszer gyakorolt biztonsagi dalat es marad azonos stiluson belul vegig, igy se fejlodes se izgalom nincs a musorban.

A zsuri pedig a masik hatalmas eges. Annyira nem ertenek a zenehez hogy SMS-en kerik a zenesz barataikat velemenyet hogy volt-e hamis hang a produkcioban. Se koncepcio, se szakerto, egyszeruen szanalmas.

A celeb viszont, plane a masodik evadra szerintem nagyon profi lett, gyakorlatilag sikerult az RTL-nek az amit a Survivornal csufosan elszurtak, teljesen profi modon csinaljak a license musort. Grat erte.

bugeeJ. - 2008. 11. 03. 15:36

hát ez az.
most nem akarnak viccesek lenni.
most megmondóemberekké redukálódtak.
majd 2010-től Gálvölgyi megint elkezdi szeretni a focit.
vagy nem.

winnie - 2008. 11. 03. 15:42

“Egyszeruen nekem erthetetlen amit a producer muvel, miert lehet minden adasban szinte azt enelekni amit akar a versenyzo? Regebbi evadokban kulonbozo temak”

random énekelnek? választanak egy dalt, semmi előírás?

(én igazából azon döbbentem, hogy megint valaki énekelt egy musicalt, aminek nem sok értelme van. oké, az idolban a vége felé volt musical-nap, de nem véletlenül tiltják a musicalezést a meghallgatásokon. szeretem a musicalaket, sőt, de az nagyon más műfaj…)

betty500 - 2008. 11. 03. 15:46

winnie – Mindenki azt énekel amit akar és ahogy akarja olyan stílusban.Nagy kihívás..

Melkon - 2008. 11. 03. 15:49

“A zsuri pedig a masik hatalmas eges. Annyira nem ertenek a zenehez hogy SMS-en kerik a zenesz barataikat velemenyet hogy volt-e hamis hang a produkcioban.”

LoL, ezt az infót honnan vetted?

Melkon - 2008. 11. 03. 15:51

winnie: igen, Fekete Dávid eddig minden egyes adáson musicalt énekelt. De a legtöbb énekesről elmondható h hasonlóak a produkcióik SZTEM.

Alexá - 2008. 11. 03. 15:57

GA-nak énis nagyon örülök :]

Melkon - 2008. 11. 03. 15:59

Öhm, egyébként érdekelne h mégis h mérik meg h melyik csatornát mennyien nézték, ill h mennyire pontosak ezek a felmérések.

mono - 2008. 11. 03. 16:04

2 éve nem a Megasztárt, hanem a Megatáncot menekítette ki a TV2 szombatról. A Megasztár mindig szombaton ment. Más kérdés, hogy szerintem a Mega4 döntőket jobb lett volna mondjuk vasárnap elkezdeni..

Glarion - 2008. 11. 03. 16:11

Megasztárt sajnálom, de tényleg ők szúrták el, szóval most egyék meg amit főztek. (Én azért nézem tovább is, ugye a remény hal meg utoljára.) Heti Hetes vitához annyit, hogy tényleg jó, gyakran vicces műsor, bár tényleg zavaró néha hogy a többség erősen baloldali, ez kicsit rányomja a bélyeget a műsor hangulatáról, főleg aktuálpolitikai témáknál. A Celeb vagyok-ot pedig sikeresen elkerülöm, az a pár perc amit véletlenül reklámban láttam, az is arról szólt hogy egy kiöregedő csávó meg akarat éjszaka erőszakolni a Somát. Szóval nekem ez le is írta a műsort… Igénytelen szarnak tűnik számomra. A Survivort szerettem anno, sőt volt egy ilyen Erőd vagy mi, ahol ilyen gusztustalan feladatokat kellet csinálni, azt is szerettem. Talán engem csak a “sztárok” irritálnak, akik egytől egyig tehetségtelenek, egyszerűen nem értem mit mutatott fel ebben az országban Győzike, Soma, vagy Pákó.

Desmond Wallace - 2008. 11. 03. 16:13

Nem értem, hogy az RTL szerda este miért nem sorozatot ad.
A Showder Klubot még így is sokan nézték, hogy majdnem 11-kor kezdődött.

dave - 2008. 11. 03. 16:33

Rtl hengerel.
Showder Klub állat, és még nem is nagy nevek voltak.
Celeb: győzike első pár évada ótaa a legprofibb tv-s saját gyártás. (Ok, lincensz.)

Láthatóan Győzike elfáradt, bár Bea szombat estéje talán hoz vissza erre a hétre nézőket.

Forma1: Az rtl mindig belenyúl a főműsoridős sporteseményekkel. Ez szerencse. Lehetett volna egy előre lejátszott vb utolsó unalmas futama, de valahogy még ez is összejött.

Ha a celebnek vége, gondolom jön a Pókerarc, a hideg estékre.

Lassan egyszereplős a magyar kertv-s piac, a tv2 csatlakozik a kicsikhez.

decoder - 2008. 11. 03. 16:45

a beugró pénteken jobb számokat hozott mint szombaton? és a tv2-s korszakhoz képest?

Obi1 - 2008. 11. 03. 16:54

Én mindig is néztem a Heti Hetes-t, csak az zavar hogy minden legkisebb “megmondásra” már jár a tapsvihar, és olyan hülyén néz ki hogy sokan csak erre utaznak ott – a vállveregetésre.

mono - 2008. 11. 03. 16:57

Szerintem a SZEL3 az eddigi leggyengébb, nem tudom, nekem valahogy olyan döcögös és néha már unalmas voltg.. A Bereczki pedig baromi rossz választás volt, kábé olyan rossz, mint a Mega4-ben a Szekeres Nóra. Két bakigyáros.

mono - 2008. 11. 03. 16:59

És ez a sztárok a fejükre estek… A csapat nagyon rossz, sztem bukás lesz ez is…
Egy valamit viszont nem tudok megérteni… Mondjatok egy műsort (ne sorozatot), ami nem volt bukás az elmúlt 2 évben a tv2-ön… Sztem nincs ilyen.. Nem értem én ezt. Az RTL bármihez nyúl mindig eléri a 2milliós nézettséget.. Sztem a tv2-nek 5 éve nem volt 2 millió fölött a nézettsége.. Szomorú.

Klunks - 2008. 11. 03. 17:08

Nekem kicsit fura, hogy a másik 3 hétfői műsör jobb nézettséget hozott 18-49ben a Shaowder Klubnál, vagy ez csak a késői időpont miatt volt?

A CVMKI-nak meg nem néztem az első “szériáját”, de amikro hallottam, hogy lesz Kinter Oszkár akit imádtam a Cool TV-n meg a Szöke Bandi, innen biztos volt, hogy bepróbálom. És noha vannak olyan nagyon infantilis részek amikről muszály elkapcsolnom, teljesen nézhető és szórakoztató, főleg a két műsörvezető miatt. :)

Ami pedig a Heti Hetest illeti, egyre inkább csalódom a műsorban, főleg az irritál, hogy bármji faszságot mond Hernádi Judit, érkezik a tapsvihar…

=] - 2008. 11. 03. 17:09

Én inkább a SZEL-t néztem, ma a Megasztár már nem arról szól, hogy ki milyen tehetséges és mit ad elő, hanem arról, hogy kivel mi történt az életében, honnan származik.Én igazán sajnálom azokat akik elvesztettek valakit.Én is, de ettől úgyan azt kell teljesítenem mint másnak.

Hero - 2008. 11. 03. 17:22

Mi ez a baromság, hogy értelmes dolgokról beszélgetnek a Heti hetesben? Engem szórakoztatnak, ez tény, de nem mondanak semmi olyat, hogy “hmm…igen, ebben….ebben van valami”. Sőt, mikor a politikára kitérnek… vagy ne beszéljenek róla, vagy mindkettőt szidják, ehelyett csak csorog a nyál, hogy Gyurcsány ekkora király beszédet mondott, Orbán ekkora szar. Ebből azért nem kérek, fordítva se, mielőtt ezzel támadnátok rám.

gonoszka.nolblog.hu - 2008. 11. 03. 17:34

winnie: “a tévében nem létezik “nem olyan rossz”, csak nyer vagy veszít. a mega veszített.”
Ekkora marhaságot leírni…
Mondjuk e blogra tényleg igaz, mert itt leszűkül az értelmezés arra, nyer vagy veszít.

Ám a ker. tévéknek nagyon nem mindegy 2 millióan, 1 millióan vagy félmillióan nézik az adott adást. Sőt az sem, hogy a nézőknek mi az összetétele kor, nem, vagyoni helyzet, lakóhely nagysága tekintetében!

Aki a hirdetést veszi azt nézi, hogy az általa megcélzott rétegből mennyi emberhez jut el a reklámja és mennyiért. És nem azt, hogy az ő reklámja 21 százalékkal nyer vagy 29-el veszít. (Szerintem a csatorna is jobban örül az utóbbinak…)

ensign - 2008. 11. 03. 17:40

Megaszárt, Szombatestiláz nézettsége: x,y
Life 2. évad 4, 5, 6 nézettsége: minimum egy (én)
magyarul, gyerekek nézhetetlent nem nézünk, mert nézhetetlen (tudom most sokak lelkébe gézoltam, 3M :D), be kell rakni egy remek sorozatot, pl: Life, de lehet Dexter is, vagy Atlantis; tessék választani, de nem azok közül amik szombat este mennek…

ensign - 2008. 11. 03. 17:42

leegyszerűsítve, én még mindig nem találtam szombat estére magamnak a tévében semmit, ja de mégis, Jericho 2. évad, most hogy véget ért a CM az AXN-en

dallaporta - 2008. 11. 03. 17:49

F1-re nem hittem volna, hogy ilyen nézettséget hoz, sokkal rosszabbra gondoltam, de örülök neki, hogy ennyien nézték

Melkon - 2008. 11. 03. 17:55

Dexter? T_T
Elkezdtem nézni, nem lenne rossz, de amikor elkezd áradozni a hulláról h milyen gyönyörűen feldarabolták és még csak nem is vérzik… hát majdnem elhánytam magam. Nem nekem való, de az ötlet am tetszik :). Ettől függetlenül 2 v 3 részt megnéztem :P

Dark Wolf - 2008. 11. 03. 18:00

Lefogadom, hogy Mac is ugyanilyen számokat fog hozni, mint Horatio.

isti89 - 2008. 11. 03. 18:18

“sokkal rosszabbra gondoltam, ”

Az F1 mindig jól hoz. Főleg ha van izgalom és tegnap volt. Nem is akármilyen.

“értelmezés arra, nyer vagy veszít”
Nyilván nemcsak ez számít, de mivel két részvevős a magyar piac ez is fontos. A Mega4 pedig bárhogy is próbálod meg magyarázni nem hozott jól. Két résztvevős versenyél 12%-al kikapni nem jó dolog főleg, hogy a TV2 2010-re piacvezető akarna lenni.

ensign - 2008. 11. 03. 18:34

“TV2 2010-re piacvezető akarna lenni.”
ez most komoly?
jó mert én meg 2009-re akarok az lenni, kb ugyanannyi esélye van a TV2-nek mint nekem…
vagy ha félre értettem ezt, szóljatok, magyarázzátok el mire gondol a TV2, mert ha arra hogy az RTL elé akar menni, az nehéz lesz
(mellékesen jegyzem meg, hétfő: NCIS, szerda House; és RTL-t meg egyáltalán nem nézem, de még így sem gonodlom hogy 2030-ra vezető lenne a TV2)

Melkon - 2008. 11. 03. 18:37

Sztem ha nem a pénzre hajtanának (gondolok itt arra h egész héten lehet szavazni a megasztárosokra, pedig akkor még elő se adták a számokat, a műsorvezetői bakik, meg még sok másra), hanem a minőségre lenne esélyük, rövid távon biztos jobb nekik ez, de hosszú távon meggyőződésem h jobban járnának (no persze én ehhez nem értek, ha vki véletlenül ért hozzá és tévednék magyarázza el pls miért, tényleg érdekelne)

FZolee - 2008. 11. 03. 18:52

Honnan szeditek a nézettségi adatokat? :)

avada - 2008. 11. 03. 19:09

Én is kiváncsi lennék rá, már kérdezetem is. De úgy látszik titok. :)
Bedig elböngészgettem volna a teljes listát…

winnie - 2008. 11. 03. 19:23

“Ekkora marhaságot leírni…
Mondjuk e blogra tényleg igaz, mert itt leszűkül az értelmezés arra, nyer vagy veszít.”

?? ezt nem is tudom értelmezni, egy magyar piacon csak nyertes és vesztes van. ha lenne harmadik ker. tévé, akkor nem lenne ilyen egyértelmű.

“Ám a ker. tévéknek nagyon nem mindegy 2 millióan, 1 millióan vagy félmillióan nézik az adott adást. Sőt az sem, hogy a nézőknek mi az összetétele kor, nem, vagyoni helyzet, lakóhely nagysága tekintetében!”

persze, hogy nem mindegy, de ha a másik csatorna minden mutatóban leveri az egyiket, akkor a hirdető hova fog menni?

ahogy írták, egy kétszereplős piacon két pozíció van: egy első meg egy utolsó, nem pedig egy utolsó előtti és egy második.

a tv2-nél elsőre, másodikra, harmadikra is bebukott a megasztár (erről írtam korábban, hogy milyen számokkal), s most negyedikre sem sikerült a siker, ha nem változik a felállás. (régebben csak azért maradhatott meg a megasztár, mert a csatorna vezetői pénzüknél maradtak, jó bevételeket hozott a műsor, valahol presztizs is volt, de közben ezzel a nézők csak egyre jobban pártoltak át a konkurenciához.)

ez főleg azért ciki, mert a dalos tehetségkutató a világ mindenhol numero uno műsor, nem kicsit, hanem nagyon-nagyon. majd kétszerakkora nézettséget szoktak vele szakítani, mint a konkurencia. itthon nem hogy nem fölényesen nem nyer, hanem nem is nyer, ami döbbenet.

cinkoxid - 2008. 11. 03. 19:46

smallville nézettség miért nincsen?

zizou fan - 2008. 11. 03. 19:49

Sajnálom a Megasztárt, de a SZEL számai..TE JÓ ÉG.

Sue - 2008. 11. 03. 20:22

Szerintem is sokkal jobb lenne a Megasztár, ha minden héten téma lenne. Nem értem, miért hagytak fel a régi formulával. :(

A zsűri meg csak játssza az eszét… Gondolom megifzetik őket érte.

De a múltkori technikai allűrök is érdekesek voltak. Mikrofonprobléma még so-so, de mikor leültetik szegény Soniát, hogy na búcsúzás, erre bevágják a Csillagdal zenéjét… az fájt. :D

RedStar - 2008. 11. 03. 20:31

mi a t.ö.k.ö.m ez a Szombat esti láz???? és már a 3. évad???? egy részt se láttam.

smallville nézettség?

gonoszka.nolblog.hu - 2008. 11. 03. 20:42

Bocsi az előbbi kemény fogalmazásért de nem értek egyet.

Nem csak 2 kereskedelmi tv van! Sőt sajna állami tulajdonú tv is van.
(Persze ismerem a reklámtorta eloszlását.)

Hova megy a hirdető? Ahol megéri neki. Kifizet egy X összeget, és megnézi, ennyiért mennyi emberhez jut el. Arányokat néz.

Az RTL többet kérhet a hirdetéseiért, mint a tv2. De például nem 2-szer annyit!
A tv2 viszont a sokszorosát kérheti mint a kicsik!

A te logikáddal mindegy hogy 30-29-re nyer az RTL, vagy 50-10-re! Hiszen te csak a nyerést látod! Szerinted mindenki csak a győzteshez megy. A piacvezetőnél van csak reklám…

Ami a Mega nézettségét illeti. Ezzel már jobban egyetértek. Tényleg lehetne sokkal nézettebb. Mint ahogy a BK is megmutatja hova juthatna el elvileg a JR… DE te is jól tudod, hogy az RTL nem akármit tett vele szembe. És szintén tudod, hogy az RTL alapjáraton mennyivel nézettebb… Ha szalagcsere lenne, most a SZEL bukásáról írnátok…
De úgy is nézhető, hogy a SZEL “csak” a főműsoridős csatornaátlagot hozta! Míg a Mega annál többet.

És könnyű azt írni, hogy rossz a Mega megvalósítása. Csak az alternatívát nem olvasom sehol…
(A Mega 1-3 szériáját nem láttam!)

zizou fan - 2008. 11. 03. 20:45

“én is nézném, csak semmi időm rá. tehetséges emberek ülnek a székekben.”

Ez igaz, csak az a baj, hogy politikailag is állást foglalnak, úgyhogy a műsor 90 százaléka valaki számára nem vicces. (elképesztő, hogy mennyire baloldaliak :S Nem értem miért nem tudják hanyagolni a témát.)

canaze - 2008. 11. 03. 20:50

Jól látom, hogy a Beurgó nézettsége kb. duplájára nőtt? :D Ez az srácok, jók vagyunk! ;) (Vagyis jobb az időpont. :D)

Csak hogy ne ismételjem az előttem szólókat: drága Supergirl-ünkön vajh hányan legeltették a szemüket? :P :D

winnie - 2008. 11. 03. 20:55

“Ez igaz, csak az a baj, hogy politikailag is állást foglalnak, úgyhogy a műsor 90 százaléka valaki számára nem vicces. (elképesztő, hogy mennyire baloldaliak :S Nem értem miért nem tudják hanyagolni a témát.)”

nem tudom, nem nézem, de amikor láttam részletet, bőven kapott mindkét oldal és itt kötném vissza a délelőtti videóhoz a mondandómat: aki jobboldali, az nem szereti, ha a jobboldalon röhögnek? aki baloldali, az meg azt nem, ha a baloldalon? eleve az oldalak butaságok, mert bár mindig szavazok, de nem vagyok semmilyen oldali, de az biztos, hogy a humoron, alázzanak akárkit, tudok röhögni.)

webadam - 2008. 11. 03. 21:04

Én már csak azért nem nézem a Megasztárt,mert a végén ki fog nyerni?Lüszi vagy a vietnami.De most legalább kikaptak celebéktől és a táncosoktól is.

Melkon - 2008. 11. 03. 21:11

Ja igen: a zsűri lecserélése sztem nagyon rossz ötlet volt. (erről se tudok semmit, lehet már a volt zsűritagok nem vállalták)

gonoszka.nolblog.hu - 2008. 11. 03. 21:40

Én pont azért nézem mert szimpatikusak a versenyzők. Sokkal inkább, mint akikről utólag hallom, hogy a korábbiakban szerepeltek.

Ami meg a gyerekeket illeti. Nekik is megvan a táboruk, meg a többieknek is. (Ezért mindegy hogy mikor lehet voksolni.) Némi túlzással, nekünk nem tök mindegy ki nyer?! A széria után eldől, ki mire viszi! Ez egy lehetőség számukra.
A kiesett Sonia és Pacsirta is fog lemezt kiadni. Aki megkedvelte őket, az pedig vagy megveszi vagy sem. Ez igaz a többire is.
Addig pedig élvezzük az előadásokat.
Egy-két kedvencet szerintem mindenki talál, aki nem negatívan áll hozzá. :))

Melkon - 2008. 11. 03. 21:53

“Én pont azért nézem mert szimpatikusak a versenyzők. Sokkal inkább, mint akikről utólag hallom, hogy a korábbiakban szerepeltek.”
Azért teljesen más ha hétről hétre “izgulsz” a kedvencedért :). Pl Boogie sztem zseniális volt :O

hannah - 2008. 11. 03. 21:59

Valaki mondja már meg, h mi a jó fenét tud Győzike? Azért az NCIS mégiscsak NCIS… Esküszöm nem értem az embereket.

Melkon - 2008. 11. 03. 22:00

Parasztkodni kiválóan tud :O

JBG - 2008. 11. 03. 22:26

“A zsuri pedig a masik hatalmas eges. Annyira nem ertenek a zenehez hogy SMS-en kerik a zenesz barataikat velemenyet hogy volt-e hamis hang a produkcioban.”

LoL, ezt az infót honnan vetted? ”

Friderikusz mondta élő adásban. Bár nekem ezzel a kijelentésével konkrétan semmi bajom nem volt, de akkor is tényszerűen hangzik, ha ő maga mondja. Ezek szerint viszont Te nem nézed, de LOL-ozod annak a véleményét, aki nézi.

Melkon - 2008. 11. 03. 22:33

Sztem nem gondolta komolyan.
Nézni nézem, de egyrészt mivel (számomra) nem olyan izgi mint az első 2 széria, így csak fél füllel, másrészt inkább átkapcsoltam a szombat esti lázra =).
Nem sértés volt, a lol nem sértést jelent.

JBG - 2008. 11. 03. 22:37

“És könnyű azt írni, hogy rossz a Mega megvalósítása. Csak az alternatívát nem olvasom sehol…
(A Mega 1-3 szériáját nem láttam!)”

Így mondjuk nehéz kivesézni a témát.

Az tényleg egy vicc, hogy mindenféle koncepció nélkül mennek az adások, mindenki azt énekel, amit akar.
1. Rohadt egysíkuak ezáltal a versenyzők szakmialag is, meg úgy egyáltalán.
2. Fantáziátlannak hat az egész műsor.
3. Unalmas.

Nevetséges, hogy valaki egész életében énekelt egy műfajt( ez önmagában nem nevetséges, ha úgy érzi az a sajátja, és megpróbál azon a műfajon belül kezdeni magával valamit “önerőből”) és elmegy egy énekes-vetélkedőbe, ahol jobbnál-jobb szerzők jobbnél-jobb dalait is énekelhetné, de mivel nincs rákényszerítve, ezért inkább hétről hétre ugyanazt a műfajt csinálja. Pl. a musicales kissrác, pl. a swinges srác, pl. a nyivákolós Szecsődi és még sorolhatnám.
Tényleg ügyesek a saját műfajukban, de rohadtul nem kihívás egy műfajon belül megállni és örömködni hétről hétre. Bass*anak oda nekik egy Nirvanát ( amit én nem szeretek, és tisztában vagyok azzal, h Cobain nem volt egy virtuóz, sőt) aztán hadd szóljon a dög a torokból. Nem kell Grunge-rocksztárrá válniuk egy hét alatt, és nem kell soha többé azt énekelniük, ha nem akarnak, de műsor szinten, verseny szinten, kihívás szinten hadd lássa a néző, hogy na pl. ezzel mit kezdenek.
Aztán oké, legyen egy musical est, aztán valami más és így tovább.

Az is egy vicc, h pl. a Sonia kiesett, aki legalább változatos volt.

JBG - 2008. 11. 03. 22:39

“Nem sértés volt, a lol nem sértést jelent.”

Tudom mit jelent, nem is vettem sértésnek. Ha nem gondolja komolyan, akkor ne mondja élőben és nézegesse a telefonját. Szerintem amúgy komolyan mondta, már csak azért is, mert tényleg nem nagyon ért hozzá, plusz az adott szitu is ezt igazolta.

JBG - 2008. 11. 03. 22:42

A Korábbi Heti Hetes témához annyit, hogy szerintem tök jó műsor, én végig röhögöm ( Kivéve ha Teddy sztorizik vagy Váncsa oktat ) mint ahogy a Fábry Show-n is nagyokat nevetek. Egyiket sem elvi okokból nézem, azért mert egyik vagy másik oldalra húzok, vagy politikai behatásra vagyom. A humor miatt nézem, és ezekben a műsorokban a humor egyik forrása, felhasznált eszköze a politika az egik, illetve a másik oldal szemszögéből. Nyilván sarkítva és túlzásokkal, de a humor már csak ilyen.

Melkon - 2008. 11. 03. 22:43

“Te nem nézed, de LOL-ozod annak a véleményét, aki nézi.”
Okay, csak ebből azt hittem sértésnek vetted, semmi rossz szándék nem volt benne.

JBG - 2008. 11. 03. 22:45

oké, oké, no problem.

fisherman - 2008. 11. 03. 23:18

Alig vártam már, hogy legyen egy ilyen Mega4 kiveséző rész itt az oldalon!
Pedig ezt a legujabb szériát csak fél füllel nézem:))
Ahogy olvasom a kommenteket elég sokan vagyunk egy véleményen.
Zsűri:szinte egy értelmes hozzászólásuk sincs a produkciókhoz.(a régi brigád nekem sokkal inteligensebbnek tünt)
A versenyzők:nem tom olyan semilyenek.Nincs nagyon olyan ember akiért azt mondja az ember, hogy huuu ezért meg kell nézni a következő részt is ha törik ha szakad…
A koncepciót meg tényleg elkurták ezzel a szavazzunk éjjel,nappal,egész héten-el.Meg azt éneklek amit akarok(tudok).
Ennek köszönhető a két kislány szereplése is.
A régiekben még az ilyen idős kislányokat símán hazaküldték azt mondva:kurva jó voltál, de gyere vissza pár év múlva.

robi110 - 2008. 11. 04. 00:42

A hétfő az szégyen.. NCist kevesebben nézik mint Győjzikét???:(
Szerda az még szép.
Szombat: sajnálom megát de celebnek még jó ideig nem lesz ellenfele… A szombat esti lázt még leverhetik, vagy legalábbis megközelíthetik.

sdaniel - 2008. 11. 04. 01:21

Persze hogy többen nézzik Győzit,nagy a rokonság:)
Amugy meg ez a szombat este valami botrányos volt,a Medveczkyt valaki olmozza már tele,vagy zárják őssze a Pákóval a Dzsungelbe azt mehet az éhes tarantula!A Rózsa Gyúritól még mindig nem tudok aludni,most szombaton inkább berugok!

Sorozat Függő - 2008. 11. 04. 09:00

Örülök hogy más is észrevette de a GA DHW nek régen volt ilyen jó nézettsége bár lehet hogy a szünet miatt többen maradtak fenn de ez jó.

bugeeJ. - 2008. 11. 04. 13:38

winnie,az nem a heti hetes volt ahol mindkét oldal kapott kritikát.
2002-ig fröcsögtek benne szidták hordták az aktuális kormányt,aztán az elvtársaik hatalomrakerülésével nagyhirtelen elhallgattak,és kedélyeskedő bratyizásra váltottak.
a benne szeeplők kivétel nélkül balliberális”értelmiségiek”ez tény.
de erről ennyit.meg már úgysem olvassa senki.

=] - 2008. 11. 04. 21:07

Szerintem a külföldi példára tartják bent a gyerekeket a Megasztárban. Usában volt egy Bianca Ryan a britteknek Connie Talbot, és most itt is akarnak egy gyerek sztárt. Csak az a külömbség, hogy ők tényleg jók, Lüszike meg részemről mehet haza, Hien sem jó annyira, mint Bianca.

JBG - 2008. 11. 04. 21:38

“meg már úgysem olvassa senki.”

Dehogynem

Melkon - 2008. 11. 04. 21:49

Azért azt tegyük hozzá h ott nem 10 millió emberből válogatnak, hanem lényegesen többől =).

Necros - 2008. 11. 05. 11:26

rivera, szerintem meg pont úgy lenne inkább értelme az ilyen énekeseket kutató versenyeknek, hogy külön kategóriákban indulhatnának. Annak nem sok értelmét látom, hogy mindenféle stílusban énekeltessék őket, mikor mindenkinek van egy, amiben nagyon jó, a többiben meg vagy vergődik vagy csak nem tud olyat teljesíteni, ami elég meggyőző.

rivera - 2008. 11. 05. 13:09

Nacros,

Ahogy irtam az a fo problemam hogy nincs koncepcio. A valogatas jol sikerult, de a donto egyelore semmilyen, mintha nem lenne mogotte zenei producer.

Az elso ket etapban Pierro nagyon jo munkat vegzett, jo szamokat adott a szereploknek, volt irany, hangulat es fejlodes.

Az American Idol-t het evad alatt nem unta meg a nep, sot a hatodik szezon nezettsegi rekordokat dontott, a hetedikben meg szavazasi rekordok doltek meg. Anglia fele meg az X-Factorrol beszel, annak nem ismerem a nezettseget de nagy korulotte a hype ketsegtelen. Mindket musor mogott profi producerek dolgoznak, alaposan kidolgozott koncepcioval, evadonkent megjeleno apro de izgalmas ujitasokkal.

Zenes reality junkiekent en orulnek a legjobban ha a Mega jo lenne, nem pedig ad-hoc erolkodes ahogy most tunik.

Melkon - 2008. 11. 05. 15:49

Nem kell mindenben profin teljesíteni, de egy bizonyos színvonal sztem elvárható.
Am Novák Péter se volt rossz zenei producernek.

Agi - 2008. 11. 06. 01:54

tobben is kerdeztek fentebb, de winnie nem reagalt ra, ezert remelem, hogy nem haragszik, ha en valaszolok (helyette), hogy honnan szarmaznak a nezettsegi adatok es hogy hogyan is merik.

(amugy itt a sorozatjunkien is van rola valahol egy leiras, de most nem kerestem meg)

szoval a nezettsegmerest magyarorszagon az agb nielsen vegzi egy reprezentativ minta alapjan, amiben 840 haztartas szerepel. ez azt jelenti, hogy ezeket a haztartasokat pontosan ugy valasztjak ki, mint amilyen az orszag lakossaganak az osszetetele, szoval olyan szazalekban vannak benne pestiek es videkiek, alacsonyabb es magasabb iskolai vegzettseguek, nagycsaladosok es egyedulallok es igy tovabb, mint ahogyan azt orszagos szinten is megtalalhatjuk. a tvkeszulekekhez egy gep van csatlakoztatva, ami figyeli, hogy melyik ado/adas mennyi ideig ment a tvn, a keszulekbe mindig be kell jelentkeznie annak/azoknak, akik eppen a teve elott ulnek, tehat igy nem csak azt tudjak merni, hogy melyik musor is megy eppen a tvben, hanem azt is tudjak, hogy eppen ki ul a tv elott, es ugye tudjak az o eletkorat, iskolai vegzettseget, nemet, stb, amugy a keszulek rakerdez idonkent, hogy az illeto tenylegesen ott ul-e meg a tv elott, nem ment-e ki a kertbe kapalni, avgy nem aludt-e be, mert akkor az nem szamit bele a nezettsegbe. aztan ezeket az adatokat a keszulek bekuldi a kozpontba, ahol mar csak fel kell szorozni az adatokat. szoval nem tudjak, hogy tenylegsen 2132568 ember nezett egy musort, hanem statisztikai modszerekkel a mintabol szamoljak ki, meghatarozott hibahatarral persze. ha jol emlekszem, akkor egy haztartasnal max 3 evig maradhat egy keszulek, utana atkerul mashova.

remelem segitettem:)

Agi - 2008. 11. 06. 02:12

aha, szoval barmily meglepo is, a fent emlitett cikk a GYIK-ban megtalalhato:), itt van azert az urlje: http://www.sorozatjunkie.hu/2006/09/03/a-nezettsegmeresrol/

vt - 2008. 11. 06. 18:51

Logikus h Szombat esti láz + Megasztár együtt de kissé szemétség! Ennyit a csöpp művelődésről!!!

Melkon - 2008. 11. 06. 21:20

köszi a választ :)

Gergen - 2008. 11. 08. 23:25

Én mindog megnézem a megasztár az 1-2 műszaki problémán kívül más bajom nincs vele.A Szombat esti láz-t nem nézem a megasztár miatt de nézném.A celeb vagyok ment ki innen első szériájában sok teknikai hiba volt de a második széria teknikailag jobb voltmint az első .De amúgy ilyen dolgokra pl nézettség lehet szavazni egy másik oldalon (nem mondom meg mert már mindenért büntetnek).

Gergen - 2008. 11. 08. 23:33

Amúgy a Megasztár szerintem azért bukott mert halottak napja volt és a halottaknak énekeltek és ez valahogy szomorúra sikerült a szombat esti láz meg boldog hangulatot árasztott de majd jövhetibe szerintem már jobb lessz a megasztár meg a popdaráló.Én megnéztem.

GBT - 2008. 11. 09. 14:03

Én szeretm a SZEL-t is meg a MEGA-t is de utálom hogy egy időben van a kettő. Még a reklám is ugyan akkor van, és egy nagyon zavar. Megőrülök hogy folyton kapcsolgatnom kell :S

A szüli felinek örül. Mega csökkent :S És szerintem a SZEL is csökkeni fog mert nem annyira nagy szám.

Gergen - 2008. 11. 09. 20:05

A Szombat Esti Láz szerintem is csökkeni fog nem nagy szám meg lehet unni.Amúgy szerintem a reklám direkt van ugyan akkor hogy ne a reklám döntse el a nézettséget.

winnie - 2008. 11. 09. 20:47

a SZEL nőni szokott. a fináléra, majdnem 3M-s nézettség várható.

Gergen - 2008. 11. 10. 14:55

Lehet sőt szinte az utolsó része biztos.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz