login |

24 – Lets play some darts

2009. 03. 04. 17:09 - Írta: human

66 hozzászólás | kategória: hétfői mészárszék,

Rég jelentkeztem Jack kalandjairól írással, pedig közben a kéttusánk is rég eldőlt, úgyhogy lássuk a jelenlegi helyzetet, ha már egyszer félidőnél járunk. A spoileres rész előtt annyit, hogy az előző két évadot eddig magasan veri a jelenlegi, ami baromi jó hír. Nem újultak meg, félre ne értse senki, de ami miatt a 24 nézhető (jelenleg B-s akciófilm), az jól csinálják. Innentől csak az olvasson tovább, aki már a hétfői duplarészes eventet is letudta.

Először is a kéttusa, hát emberek, idén nem szaroztak, Jack rögtön az elnökkel beszélt, személyesen “ask around”, nem szarozott holmi telefonálással vagy ilyesmivel. Aztán meg itt van az az eset, hogy a beépített ember túl nyilvánvaló volt. Azt nem sejtettem, hoyg a nője is benne lesz, de végig erre a csávóra gyanakodtam, és sajnos nem red herring volt, hanem tényleg ő mozgatta az FBI-on belül a gonosz szálakat.

Viszont ezen részek többsége még a sztrájk előtt íródott, vagy ilyesmi, meg akkor forgatták is, és mégis jobb volt mint ez előző évad, szóval odatették volna megukat az írók már akkor is. És ha már itt tartunk, szerintem a váltást alig lehet észrevenni, pedig a színészek öregedtek vagy 1 évet közben. Egyszerűen minden sminkes meg kellékes odatette magát, jobban figyelt, hogy ne legyen olyan borzasztóan kiszúrható a váltás.

És akkor most térjünk rá arra, hogy megtámadták a fehérházat. Amikor felvetették, hogy Jumát el kell kapni, mellette meg futott az a szál, hogy még egy merénylet lesz, akkor rögtön lehetett tudni, hogy amerikába jött a körözött tömegggyilkos, hiszen Washington (amerika legjobban bekamerázott városa talán) a legjobb helyszín az ilyne diktátoroknak. Persze okkal jött, megtámadni a fehér házat, mert az olyan könnyű ám — ennél csak az elnök elrablása könnyebb, lásd a National Treasure második részét –, de igazából ezen könnyen túl tudom tenni magam, mert az egészet sikerült izgalmasra csinálniuk. Hiába képtelenség, még drukkolni is tudtam a hétfői duplarész alatt. Realizmust már rég nem várunk a sorozattól, de képregényes akciót még igen, nem is keveset. Csak a moralizálást ne erőltetnék, mert ahhoz már túl komolytalan a sorozat, hogy tortúra/nemtortúra dolgokon filózzanak.

A lényeg, a Washingtonra váltás, meg talán a szünet is, jót tett a soroaztnak. Most már látszik, hogy nem csak az első 4 részre kapták össze magukat, mint szokták, hanem később is próbálkoztak jó dolgokkal. Azt azért remélem, hogy a túszdráma (ezt a húzást már rühellem minden sorozatban) gyorsan lezajlik, 1 résznél többet már nem áldoznak rá. Aztán jöhet Voight elkapása 11 részben, talán menni fog, hiszen az öregnek is lehet B meg C terve, hogy felkavarja a kedélyeket és addig eltűnjön a zavarosban. Részemről simán 7/10 eddig az évad.

66 hozzászólás Ne habozz!

teleo - 2009. 03. 04. 17:12

9/10 az évad, 1. után a legjobb évad ez

seven - 2009. 03. 04. 17:15

a 6-7-8. epizódok nekem nagyon limonádék voltak, de ez a duplarész ténylge fantasztikus volt. izgalmas.

slukk - 2009. 03. 04. 17:16

8/10

dave - 2009. 03. 04. 17:23

Nagyon tetszik. A 6.évadot is hétről hétre néztem de az nem jött be ennyire.

Oriza Triznyák - 2009. 03. 04. 17:28

“előző két évadot eddig magasan veri a jelenlegi”
Hát ebben nem értek egyet veled. Mármint a hatodik évaddal igen, de az ötödikkel még véletlenül sem. Számomra az ötödik nap volt magasan a legjobb az összes közül.

las - 2009. 03. 04. 17:37

az évad 8/10
a dupla rész 9/10

Tyberius - 2009. 03. 04. 17:48

Én még nem kezdtem el nézni ezt az évadot, majd egyben egy nap alatt a végén júniusban vagy mikor…, viszont az biztos, hogy a 6diknál így látatlanban is biztos, hogy jobb kell legyen, mert az nagyon szar volt. Egyébként nekem személy szerint a 3. jött be leginkább, kevésbé volt elrugaszkodott és jól össze volt rakva úgy egészében. Az 5. nagyon hullámzott, a 4. még jó volt, az első meg király…:) a 2. az kb mint a 4.

zdawg - 2009. 03. 04. 17:50

jack most tényleg back. gyengus volt a hatos, bár azzal nem értek egyet, hogy az ötöst verné. viszont élvezhető, nem unalmas, jack seggencsúszva öl, taserrel vallat, chloe meg nagyon jól néz ki :)

andras123 - 2009. 03. 04. 17:58

Őszintén nálam is valahol a 7/10 környékén van ez az évad. Vannak dolgok amiket nem lehet persze eldobni és továbbra is zavar, hogy vannak dolgok, amit simán 10-15percre előre megjósolsz, mert csak arra mehet tovább a szál és minden más lehetőség eleve hülyeség, ilyen volt most az FBI csaj menekülése a hajóról is.
De mégis tetszik az évad, mert új elemeket is használnak míg az 5-6évad-ban szinte végig az első 4évad ötleteit használták fel az akcióknál, legfeljebb egy kicsit átalakítva.
Persze azt az oltári nagy hülyeséget megbocsátom a résznek, hogy befúrták magukat a WH-ba, ami …egyszerüen baromság.

stewie - 2009. 03. 04. 18:20

én csalódtam Jackben mikor kinyitotta az ajtót.

Bruti - 2009. 03. 04. 18:23

Jaj… én gondban vagyok, mert eszméletlen Jack Bauer fan létemre, még egy rész se láttam a 7. évadból. Egyben szeretném megnézni (nem tudom, hogy kibírom-e a végéig), de így meg kimaradok a részek kibeszéléséből.. :/ Azért annak örülök, hogy sokan dicsérik ezt az évadot.

Robotvagyok - 2009. 03. 04. 18:25

Márpedig az erkölcsi vívódás abszolút telitalálat ebben az évadban!!!

Oriza Triznyák - 2009. 03. 04. 18:29

Igen, szerintem is nagyon jó ez a kínzás-nem kínzás kérdés. És azért látszik, hogy a film készítői egyértelműen Jack mellett teszik le a voksukat, és úgy állítják be a dolgokat, hogy amit Jack tesz az muszáj, és jogos is. És persze Mayer szenátort is sikerült megutáltatniuk az emberekkel.

Maniac84 - 2009. 03. 04. 18:31

Szerintem is jobb eddig ez az évad mint az előző 2 (a 6. évadnál nem nehéz jobbnak lenni). Ez a 2 rész is hozta szokásos akcióadagot.

SPOILER ON

A támadjuk meg a White House-t mellett még simán elsiklok, viszont az, hogy Jack kinyitotta végül az ajtót és Juma kezére adta az elnöknőt szerintem teljesen ellentétes a karakterrel. Namind1, ez legyen a legnagyobb problémám idén a sorival :)

SPOILER OFF

Az évad szerintem is simán megér egy 7/10-et.

tomaj - 2009. 03. 04. 18:36

“teljesen ellentétes a karakterrel…”
Ezt hívják jellemfejlődésnek:). De komolyan, én nem érzem ellentétesen a karakterével. Gondolj csak bele Jack mennyit változott az első évad óta, és minden évadban mutat valami újat. Ami nem változott az a keménysége, meg a hazaszeretete.

Shrike - 2009. 03. 04. 18:42

Hát az 5. szezonnál biztos nem jobb. Mondjuk én 7-nél abbahagytam, de annyit nem javulhat. :)

Shrike - 2009. 03. 04. 18:44

Mármint a 7×07 után.

ALIEN - 2009. 03. 04. 18:49

7. évad frankó. Most végre fel is pörgött.
Viszont az elnöknő karaktere nagyon zavaró, mellette még a lila felsős FBI csaj idegesítő.

asd - 2009. 03. 04. 18:50

határozottan 9/10

JBG - 2009. 03. 04. 18:57

Az eleje nagyon ügyesen beindult, aztán a 7-8. rész környéke tökéletes mélypont volt számomra, de azóta-különösen a hétfői dupla-nyílegyenesen ível felfelé, ha ez megmarad a végéig, akkor parádés hátralévő fél évad vár a nézőkre.

Egyedül azt nem értem, hogy az írók és/vagy a castingosok hogyan gondolhatták, hogy ez az elnöknő hiteles lehet?!? ő az USA elnöke, és úgy viselkedik, mint egy szellemileg visszamaradott, elkényeztetett buta hisztis csitri. Az már csak hab a tortán, hogy disznófeje van.

Arthuro_Adam - 2009. 03. 04. 19:01

Hogyan újítanál a sorozaton?

tomaj - 2009. 03. 04. 19:01

Miért Bush nem egy szellemileg visszamaradott, disznó fejű elnök volt? Biztos róla vettek példát. Nem kell minden elnöknek karizmatikusnak lenni, az életben sem így van.

SpockCooper - 2009. 03. 04. 19:07

JBG Szerintem azt hitték, hogy Hillary Clinton nyeri majd a választásokat. Jacknek meg már többször veszélybe került a lánya, Kimba pl pumatámadás és ezért érzékenyült el.

lynx - 2009. 03. 04. 19:53

Miért, Logan elnök hogy viselkedett már? Meg a felesége. Egy GYP-s házaspár irányította világ legerősebb hatalmú országát. Az mennyire volt már hiteles? (egyébként imádtam az alakításukat)

RP - 2009. 03. 04. 20:07

Eléggé felemás eddig az évad. Egyrészt nagyon jó benne, hogy egészen új ötleteket is kitaláltak a készítők, a százszor látott elemek mellett ezek nagyon jók tudnak lenni. A történetben és a szereplők közt is vannak jó újdonságok és meglepetések. Viszont az is biztos, hogy egyszerűen nem lehet már komolyan venni. Akkora gagyiságok vannak itt-ott, plusz a régi klisék is befigyelnek, hogy nagyon messze van az első évadok minőségétől. De azért a hatodikat simán veri, és ez a javulás nagyon tetszik. Még mindig teljesen szórakoztató.

precise - 2009. 03. 04. 20:18

Jó kis dupla rész volt ez, hasonló feeling volt mint amikor a CTU-t támadták meg. Engem nem zavar az elnöknő, az elején kicsit fura volt, de már hozzászoktam. Az különösen tetszett, amikor Jack-el bementek a pánikszobába, és ott kérdezi tőle, hogy minden rendben? akkor olyan kis rémült feje volt, ahogy bólogatott :) Az fbi-os csaj detto, nekem nincs vele semmi gondom, mondjuk bírom a szinész csajt lehet hogy azért. :)

Sean viszont idegesített a sunyi kis fejével.
Aaron rulez :), és remélem a szenátort megkínozza valamelyik rosszarcú, marha idegesítő volt, még akkor is Jack-el volt elfoglalva, amikor összeterelték őket, meg kinyírtak egy csomó embert. Az írók meg bekaphatják, állandóan Jack szívja meg kicsit már unalmas tényleg, vagy legalább írhatnának Jack-nek egy jelenetet amiben üvöltözve elmondja, hogy miért szükséges az ő módszere, menjenek a csába.. stb

8/10 a dupla részre. A fehérház a legjobban leárnyékolt ojjektum a földön, de egy marék katona beveszi bla bla.. :)

Qmy - 2009. 03. 04. 21:13

A dupla rész telitalálat nálam. Végre izgalom és pörgés.
A csúcs még mindig az első évad szerintem. Ott még a real-time is real-time volt. És azóta egy darab Dennis Hopperhez fogható főgonosz sem volt a sorozatban.
Ja azért valaki magyarázza már el, miért nem lehet a lockdown-ból üzenni a külvilágnak :)

bullseye - 2009. 03. 04. 21:20

Hát én már a kínai kommandó a csatornából behatol a CTU-ba, majd Jack egyedül visszaveri őket elemen is eléggé megakadtam, de a WH-ba betörés, ráadásul csatornán, meg karbantartószoba kiütött falán át még sokabb volt. +Aaron a vérprofi és logikus ügynök nem rejti el az elnöklányt, mert fel sem merül benne, hogy zsarolnák vele a mamit…

remélem a helyzet megoldása jobb lesz

Artasz - 2009. 03. 04. 21:43

Öregszik a 24… és igen sajnos olyan a sorozat alap témája és felépítése, hogy túl sok mozgástere nincs az íróknak… de igen (bár lehet ezzel egyedül vagyok de én a 6. évadon is szórakoztam mint eddig mindegyiken) számomra ez akkor is a világ egyik legjobb sorozata marad a LOST mellett

Mégegyszer mondom -> SZÁMOMRA!

las - 2009. 03. 04. 22:15

artasz: az s6 nekem is tetszett :)

ez a betörést a fehérházba tényleg elég furcsán oldották meg.
mindegy én az ilyeneken nem szoktam fennakadni.
aaron: nagyon jó, örülök hogy visszajött
sean: kb. a mióta megtudtuk, hogy áruló azóta valamiért irritál, addig semmi gondom nem volt vele :D

Naxos - 2009. 03. 04. 22:39

Szerintem a 12. rész a 24 egyik legjobb epizódja volt… És mivel egy akciósorozatról van szó, könnyedén elsiklok az esetleges logikátlanságok felett. A 24 célja nem az, hogy tökéletesen logikus, racionálisan is megmagyarázható történettel álljon elő, hanem hogy szórakoztasson. Mellesleg az eddigi egyik legjobb évadról van szó, már-már az első színvonalánál járunk. Jon Voight Hodges szerepében pedig kellemes élmény.

szala - 2009. 03. 04. 23:47

Ez zseniális volt. 11. rész: 8/10, 12. rész. 9/10.
Ez lett a 3. kedvenc évadom :D (A kedvencem a 3. utána az első. Tudom h úgy sem érdekel senkit de azért leírom XD)

human - 2009. 03. 04. 23:49

van legjobb évados poszt, a szavazások között talán, itt nem kell megismételni megint.

DelMare - 2009. 03. 05. 00:48

nos Naxos kollegával tökéletesen 1et tudok érteni. így utólag tényleg blőd baromság az egész, de akció közben – hangulatban – akkor is a 07×12 volt a legjobb a7esből. a vicces h bár közben nem akadtam fenn minden marhaságon, de nálam is beugrott h az a felszerelés, illetve a katonai megoldások mindkét oldalon elég retro..

mindemellett én is kib@szottul várnék egy Jackbaueres WTF-ot az elnök és túlokos sleppjének arcába. évadok óta gyülemlik ez már: mi a f@szt akartok?? mi a f@szt gondoltok? tessék, lehet egyedűl csinálni. jobban.. :) damnit!

s07 7/10
07×12 9/10

dave985 - 2009. 03. 05. 01:56

” az előző két évadot eddig magasan veri a jelenlegi”
Azért ahelyett, hogy trivialitásként leszögeznénk valamit, illett volna egy “szerintem”-ez odaszúrni! A 24 sztem legjobb évadát a legrosszabbal egy lapon említeni bűn!…

Jamesch - 2009. 03. 05. 02:06

Nekem is bejön az évad és a ez a felszines moralizálás sztem passzol.
Csak az nem tetszik, hogy ilyen out-of character dolgok vannak benne mostanában.
Bár Jack mindig is igy viszonyult a dolgokhoz ahogy most kihangsúlyozzák, de sztem nem ennyire geci módon. Amikor Marikát elküldték Dubakuval akkor kb azt mondta az FBIos csajnak, hogy hát igen ez van meg fog halni. Jack azért általában mindig is igyekezett megmenteni mindenkit, nem szart bele ennyire, még egy ember élete esetén se.

Oziris - 2009. 03. 05. 03:07

Az ide-oda betörésre meg annyit h oké h néhol vicces ,de bevehetetlen erőd nincs!Főleg ha fülest kapnak h mi a gyengepont mint itt Jon Voight bácsitól(meg beépített emberek meg minden!Meg ugye a franc gondolná h van az a merész “állat” aki meg mer támadni ilyen helyeket…
Engem inkább az zavar h mindig mindenhol van tégla:)Így könnyű:D

A lockdown dolognak meg bizti az a lényege h bentlegyen az elnök azt csá nem kell neki pletyizni a külvilággal:) Dubakuék se tudtak a hasonló szobából…

precise - 2009. 03. 05. 07:07

Na ja, de egy ilyen kaliberü lockdown azért sztem komolyabban fel van szerelve, nem csak egy kistáska szerszámmal :) Különálló kommunikáció, műholdas telefon stb.

taxilovearsenal - 2009. 03. 05. 07:38

Számomra eléggé hihetetlen, hogy nektek bejön ez az évad. Jómagam az első 5 évadot 3szor láttam, a hatodikat egyben csak egyszer, abból csak részeket nézetem meg újra.Azért a hatodik is magasan veri egy dologban a mostani évadot(a korábbiak mindenben): karakterekben. emlékezetek Nadia-ra, Mike Doyle-ra,Abu Fayed-re, Hamri Al-Assad-ra, Gredenko-ra? A hatodik évad olyan új karakterei, akik nagyon jók és emlékezetesek voltak.
Ebből az évadból ki marad meg? max a vöröske hozza azt a szintet, de a többiek nagyon-nagy csalódás.
A történet úgyszintén. egy WTF se volt még, minden kiszámítható volt. Én itt olyan WTF-re gondolok, mintha a vöröske meghalt volna anno amikor élve eltemették. Vagy Tony télleg rossz lenne. Vagy ha Emersonról kiderülne, hogy nem halt meg. Lement 12 rész, és egyszer nem éreztem azt, hogy mikor jön már a jövő hét?
Ettől függetlenül nézem továbbra is a sorozatot, és várom, hátha meghallgattatnak az imáim.

Oriza Triznyák - 2009. 03. 05. 08:04

“Azért a hatodik is magasan veri egy dologban a mostani évadot(a korábbiak mindenben): karakterekben. emlékezetek Nadia-ra, Mike Doyle-ra,Abu Fayed-re, Hamri Al-Assad-ra, Gredenko”

Hmmm, emlékszem rájuk. Sajnos. Sikerült felsorolnod az összes olyan karaktert akiktől kiütést kaptam, annyira nem bírtam a képüket. Hozzájuk lehet még tenni Wayne húgát, Jack apját, meg a kockafejű alelnököt is.
Nadia unalmas volt, bár jól nézett ki, ez kétségtelen. Doyle bamba fejét utáltam, örültem, hogy a végén jól megszívta. Abu Fayed és Gradenko semmitmondó volt, még Assad volt az aki úgy-ahogy elment. Wayne húga nagyon fárasztó volt, Jack apjáról inkább ne is beszéljük, annyira pocsék volt a karaktere, a kockafejű alelnök részei alatt meg majdnem elaludtam, annyira “érdekes” személyiség volt.
Én pont ezek miatt a karakterek miatt nem szerettem annyira a hatodik évadot, a történettel amúgy nem lett volna semmi különösebb bajom.

A mostani évadból nagyon jó karakter Renee, Larry, és Seant is bírtam. A lila ruhás csaj tényleg tenyérbemászó, de legalább érdekes, és nem hétköznapi. Az elnök férjét is bírom, és persze ott van Tony is, aki a hatodikban nem szerepelt. Nagyon karakteres szereplő volt Emerson is, kár, hogy hamar kiírták. Meg persze ott van a Jon Voight által játszott főgonosz is, ő is nagyon jó lesz. Dubakut ugyan nem bírtam nagyon, de szerintem Juma magasan veri a hatodik évad gonoszait, ő tényleg ijesztő, ellenben pl. Gradenkóval, aki inkább nevetséges volt, mint félelmetes. Igaz, hogy Madame Presidentetért én sem vagyok nagyon oda, de a hatodik napi W.Palmerhez és főleg az alelnökhöz képest szerintem komoly előrelépés.

“Vagy Tony télleg rossz lenne.”
Szerintem ez még nem lefutott dolog, én azt hiszem ezen a téren lesznek még meglepetések. Például biztos vagyok benne, hogy ez az infó a támadásról, tőle magától származott. És még mindig nem tudunk semmit azokról a “csúnya dolgokról” amiket a múltban művelt.

tomaj - 2009. 03. 05. 08:06

“Azért a hatodik is magasan veri egy dologban a mostani évadot(a korábbiak mindenben): karakterekben. emlékezetek Nadia-ra, Mike Doyle-ra,Abu Fayed-re, Hamri Al-Assad-ra, Gredenko”

Ezeket mind utáltam, ezért is volt annyira gyenge a hatodik évad. A hetedk nap szereplői sokkal érdekesebbek és jobbak. SZerintem.

tomaj - 2009. 03. 05. 08:07

Látom sikerült egyetértenünk, majdnem ugyanazt írtuk:DD

Anthonz - 2009. 03. 05. 09:19

Innentől lesz igencsak jó szerintem. Lassan ez a sok szerencsétlen is rájön, hogy Jack nélkül senkik és semmik. És amikor szabadjára engedik, akkor megindul ám a Jack féle body count :)

Annyira nem kell kiakadni a WH elleni támadástól. Volt itt már minden. Jack túlélte az atombombát pl.
Chloe tényleg baromi jól néz ki. Emlékszem még amikor bekerült a sorozatba, fú de irritált a feje. Kb. mint most a lila ruhás. De belőle mondjuk sosem lesz Chloe.

lol - 2009. 03. 05. 11:34

bejovos az evad, nem jobb mint az 5ik, de izgalmas es alig varom a kovetkezo reszt!

elefes - 2009. 03. 05. 13:07

Szerintem is lényegesen jobb, mint a rettenetes előző. Viszont a lila ruhás csajk vmi förtelem, és nagyon gusztustalan szája van, amire nem tudok nem ráfókuszálni. Kiver tőle a víz.

A “first Gentleman”-on pedig már mióta röhögök: mekkora lúzerség az elnök férjének lenni. Papucs!!

Chazy - 2009. 03. 05. 13:40

Ha most lenne David Palmer az elnök…Megnézném milyen lett volna ez a 12. rész. :) Nem biztos, hogy Juma lekevert volna neki egy pofont. :)

taxilovearsenal - 2009. 03. 05. 14:30

“Hozzájuk lehet még tenni Wayne húgát, Jack apját, meg a kockafejű alelnököt is.”

Wayne húga valóban rossz volt. Nem láttam értelmét a karakternek. Jack apja rosszul volt kidolgozva, nem voltak indítékai. Anno Stephen Saunders-el is az volt a bajom, hogy oké hogy tönkrement, meg otthagyták a szarba, de ennyi nem elég egy ország elleni terrortámadáshoz, pláne nem nem a szülőországához, hiszen ő angol volt, az, hogy az akciót éppen amerikaik vezették és találták ki…mind1.Jack apja is a semmiért fordult az országa ellen. Több kellett volna.És sajnos James Cromwell-hez se passzolt a szerep, valami betegebb embert kelett volna találni a karakterhez.
Ellentétben Powers Boothe-al,aki nagyon jól játszotta a geci déli alelnököt, neki volt jellemfejlődés a karakterében, a redemptionba pedig látszik, hogy a jelleme, mint bumeráng hogy kerül vissza olyan állapotban, ahogy először megismertük.

taxilovearsenal - 2009. 03. 05. 14:35

De ha már elkezdtem kritizálni az új szereplőket, konkrétan kifejtem mire gondolok:
Larry Moss. Az embert már az is idegesíti, hogy mennyire odavan a vöröskéért, amikor eltűnt hogy odavolt érte meg minden…aki követi a “book”-ot, az nem ilyen érzelgős. Ellentét van a karakterében. Egyfelől ő Tony a 3. évadból, meg Mike Doyle a hatodikból.Mostanában kicsit tökösebb, de 10 rész egy 24 -ből nagyon sok, túl sok egy karakter elfogadtatására.

Jack Bauer - 2009. 03. 05. 14:38

Ez a dupla rész nagyon ütött, főleg a 12. rész. Amikor Renee elmondja, hogy a célpont a Fehér Ház majd megy a telefon Billnek és elkezdődik a lezárás, na ott ugyanúgy elkapott az a bizonyos 24 feeling, mint amikor az évad elején Bill először jelent meg amikor beszélt telefonon Jack-el. :D Nagyon tetszett és várom a folytatást :)) Gondolkoztam, hogy a maradékot egyben kellene megnézni, de úgysem bírnám ki.

samedi - 2009. 03. 05. 15:06

6os tényleg gyenguszka volt, bár nem tudom hogyan lehetett volna jól visszahozni kínából, félkaru rablón kívül nem is igen volt jó figura benne…
5ös viszont szerintem istenkirály volt, nem kicsit a lecsóba csaptak már kezdéskor, és logan elnök, meg a robotzsarut játszó ipse, akinek mindíg elfelejtem a nevét, szal ők nagyon ott voltak a spiccen.
Ez a mostani évad is jó eddig, tehénke elnöknő olyan, amilyen, és hát ez a morális kétség tényleg nem áll jól a sorozatnak, de az is igaz, hogy szinte magától adódik, hogy ebből ügyet csinálnak, hisz Jack előző évadokban megkínozta az emberiség felét a jó ügy érdekében :D

Gab - 2009. 03. 05. 15:21

Szerintem eleve fura, hogy van egy ember, aki ennyi minden adathoz ellenorizetlenul hozzafer. Minden adatuk, ami csak van a Voight altal jatszott figuratol ered. O mozgatta Burnett-et is. Szoval ez eleg keptelenseg, de mint human is irta, realitast mar reg nem varunk. Viszont tenyleg faraszto, hogy a regi filmes kliseket mennyire eroltetik. Aaron Pierce, aki a nyomatek kedveert megjegyzi, hogy 5 adminisztraciot szolgalt, utana ket mondattal lejjebb, pedig siman hagyja, hogy a hisztis picsa makacskodasa miatt elfogja oket az ellen.
Amugy a “tomegggyilkos” 3 g-vel eleg durva hangsulynak ;-)

Gab - 2009. 03. 05. 15:22

Ja, Robotzsaru: Peter Weller :-)

Old Shatterfoot - 2009. 03. 05. 21:39

Úgy hiszem ennél jobban őrzik a Fehér Házat, de mivel belső informátorral dolgozik Juma ez teljesen mellékes. Nagyobb ellenállás is megtörhető komolyabb támadással, több katonával…sorozatszinten kezelhető szintre csökkentették a védelmet. Nekem nagyon tetszett, az ostromkor a Star Wars episode 4 eleje ugrott be.
ez a dupla rész simán 9/10

gy3r3csk3 - 2009. 03. 06. 00:25

9/10
Egyebet nem tudok mondani

Nikita - 2009. 03. 06. 00:58

unalmas eddig a 7-dik évad, az sem zavarna, ha havonta egy epizódot adnának le, a korábbi évadoknál egy napot sem bírtam ki.

tarsolya - 2009. 03. 06. 14:54

Hát én abba a táborba sorolom magam, akik szerint irgalmatlanul nagy faszság ez a befúrunk a csatornába és négy négerrel játéktermi lövöldözősjátékot játszunk a Fehér Ház folyosóján.

Én ezen nem tudom túltenni magam. Nem várok tökéletes valósághűséget, de azért ez már sokkal több mint röhejes, ez abszurd és nehéz lesz már ettől elvonatkoztatnom.

(Amúgy szerintem is az 5-ös a legjobb.)

Bob Bauer - 2009. 03. 06. 15:12

Nekem az első két évad jelentette a csúcsot. Ez a “duplázás” izgalmas volt, bár az érdekes volt, hogy Juma szupertechnikusa látja a kamerákon a visszavonuló titkosszolgákat, ugyanakkor amikor ők bekorzóztak a WH-ba, azt egyik testőr sem látta a monitorokon, pedig elég nyugisan vonultak a folyosókon. Plusz lehetett volna többet treníroztatni a testőrséget, mert ahogy lőttek a fegyverekkel az baromi nevetséges volt. Legalább az óvóhelyes résznél lehetett volna célzott fejlővés Juma első 2-3 emberére, aztán teríteni le őket, mert ez így marha nevetséges volt. Ezek ellenére 8/10 ez a két epizós, az évad pedig 7/10, de van még tartalék a második félidőre a sztoriban.

NPeete - 2009. 03. 06. 16:09

Senkinek se tűnt fel az alelnök, hogy mit mondott neki a tanácsadója? :D Remélem neki is lesz még szerepe!
Amúgy szerintem korrekt ez az évad, az utolsó 2-t mindenképp übereli (sokakkal ellentétben nekem az 5. még annyira se jött át mint a 6.). Természetesen az egyes dolgokon én is sz.á röhögöm magam néha, meg a vörös fejű nőci engem inkább már kiakaszt, de összességében rendben vannak a dolgok.

savasmiki - 2009. 03. 07. 06:55

Szerintem Juma az eddigi legjobb “főgonosz” , latszott rajta , hogy komolyan gondolja a szemkivagast etc. Nála nagyobb genyo csak Jon Voight lehet

gy3r3csk3 - 2009. 03. 07. 10:28

Ez a sorozat nem a realitásról szól, nem is azért szeretjük.

ab_aevo - 2009. 03. 07. 23:07

nekem semmi gond nincsen a realitással, és nálam A osztályos nem B osztályos akció :)

Lord Sywulf - 2009. 03. 08. 04:19

Szerintem is messze legjobb gonoszok között van Juma. Sugárzik belőle mind az amire szükség van.

Donnie - 2009. 03. 08. 15:49

Felemás eddig az évad, de a mostani duplarészek, főleg a 12-es miatt lassan kezd visszatérni a bizalmam. Azt persze hozzá kell tenni, hogy nem kevésszer kellett szemet hunyni bizonyos dolgok fölött (persze ez minden évben így volt, de most talán különösképpen). Nála 6/10 egyelőre, de ha hasonló lendülettel folytatják, akkor még eggyel feljebb mehet. Max ennyi, mert az első három évad, de még a negyediket is idevehetem minőségével és feszültségével köszönőviszonyban sincs. Ettől függetlenül ez még jó móka persze, de egy 8. évadnál több már nincs benn a sorozatban, ezt jól érzik Kiefer-ék is.

Kissur - 2009. 03. 08. 21:23

Ez a dupla rész szerint a 7.évad egyik kiemelkedő pontja. Már megérte végigszenvedni azt az 1 hetet, amit vártam a folytatásra. Amikro megláttam a promot, mondom OMG, nah most nagy szarban van az ország. Viszont Jack változásán ne is lepődjünk meg, mert az évadpromóban ki votl írva, hogy egy új Bauer.
A 6.évad nem olyan rossz, bár bennem igazán csak az maradt meg, amikor Jack betört az orosz konzulátusra. Azt nagyon élveztem. Ott aztán daráltam azt a pár részt.
Sztem ne mondjon senki komolyabb értékelést az évadról, mert ugyebár az 5.évadban is csak a 15.résznél volt a nagy bumm, meg a gázos bácsi elkapása, mostmeg csak a 12.résznél járunk. Lesznek itt még kavarások, csak attól félek, hogy úgy húzni kezdik, mint a 2.évadban a ciprusi felvételt. A végére már nagyon untam.
A vörös hajú csajt(amúgy Renee a neve), pedig úgy formálják, hogy legyen bennünk egy olyan érzés, hogy Jack és közte talán több is lehet, közben pedig Larry (FBI főnök) odavan érte, amit pocséknak találok.
Még azt hiszem lesz egy-két Chloe vs.Janis Gold összecsapás az évadban.
És aki tudja, hogy Jon Voight miért olyan gonosz, az írja le kérem. :)

Fazek - 2009. 03. 09. 13:17

Sajnálom Dubakut, hiányozni fog az akcentusa.

biojezus - 2009. 03. 10. 08:18

nekem a fbi-os kis törpe szemüveges durbincs az idegesítő… Remélem valaki fejbecsapja egy laptoppal:)
A fBi-os vörös meg simán van olyan durva, mint Jack, egy-az egyben átveszi a stílusát:) Megengedném neki, hogy kikötözzön:)

Most, hogy tudjuk hogy lehet bemenni a Ovális irodába, szerintem jussunk be mi is:)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz