login |

Flashpoint: pá-pá!

2009. 03. 11. 23:32 - Írta: winnie

53 hozzászólás | kategória: magyar hírek,

A mai este focizós volt, nyertünk is, s miután holtfáradtan hazajöttem, mi fogad az Origós oldalsávban? Meló.  Na, jó. Legyen. A TV2 pull-olt egy RTL-t. Csak kétszer olyan gyorsan. Ugyanis már a 2. rész után eltakarították az Elit egységet (Flashpoint) – a helyére, egyelőre ismétlésekkel (2×14), visszatér a Gyilkos számok.

Egyrészről: fakk és társai, érthető az elkeseredettsége a rajongóknak (le fogják adni. majd.), másrészről meg: végre! Végre a TV2 képes volt azonnal lépni és nem hetekig tutyimutyizni. Az eheti nézettségeket még nem kértem el, de a premier, mint láthattátok, gyengébben hozott, mint a Gyilkos számok ismétlései, szóval…

53 hozzászólás Ne habozz!

asd - 2009. 03. 11. 23:43

oh hogy szakadnának meg…

winnie - 2009. 03. 11. 23:45

btw. ilyenkor sosem tudom, hogy reagáljak le egy hírt “bloggerként”. a mocskok, még egy sorozat mínusz, jön egy ismétlés (hmm, mondtam már, hogy vasárnapra jön a rex felügyelő ismétlés? meg a smallville ismétlés?:). viszont, ha nekem kellett volna döntenem, már az első rész után eltüntetem és legközelebb csak nyáron veszem elő a sublótból.

skizo.

plantag - 2009. 03. 11. 23:48

ennek mi értelme van?? leadnak 1-2 részt nagy beharngozások közepette, aztán meg majd hónapok múlva folytatják?! dögöljön meg az összes tv!! legalábbis itthon. csodálkoznak, hogy nincs nézettség? így hogy legyen? mit nézzünk? inkább netezek baszki…

plantag - 2009. 03. 11. 23:49

oksa, legyen ismétlés, de ez esetben is csak a szezonfinálé után van, úgy nem érdekel, nem is árt néha, de ílyen szemét módon??

winnie - 2009. 03. 11. 23:51

nem jött be, leadják máskor. annak sincs sok értelme, ha direkt kikapnak egy sávban.

a tv2 eddig folyton ezt csinálta, hogy nem volt képes elismerni a vereségét. és, ha azt nézzük, hogy a gyilkos számok ismétlései több embert érdekelnek…, akkor még a nézőknek is kedveznek:)

vazy - 2009. 03. 11. 23:52

Kár érte, végre nem egy tipikus amerikai bemegyünk és mindenkinek az arcába lövünk mert kommandósok vagyunk sorozat.

winnie - 2009. 03. 11. 23:54

na, igen, ez igaz.

mondjuk az előzetesek alapján erre is lehetett volna következtetni, de már azok sem fogták meg valamiért a nézőket. mondjuk én csodálkoztam a legjobban, hogy a krimijétfő brandbe bele akarták szuszakolni. másik napon jobb lehetett volna, de itt 4-5-6 krimivel körbevéve úgy tűnik, nem volt esélye.

Attisch - 2009. 03. 11. 23:54

Azt lehet már tudni, hogy bejött e a TV2 húzása a Született Feleségekkel kapcsolatban? Megverte a Mentálpistát?

plantag - 2009. 03. 11. 23:56

inkább beteszik a celebeket, mert a sok hü** nyugdíjas inkább őket nézi.. teljesen elveszti a fiatal közönséget így mindkét csatorna. mivel én már jópár éve a netről szedem le az epizódokat, nem érdekel, mi megy a tv-ben, csak azért akadtam ki, mert végre magyar hanggal nézhettem volna, és nem csak a szöveget kéne bámulnom, hanem az eseményt is nézhettem volna végre.. a szinkronos változatra viszont így még mindig várni kell. remélem, a fringe-t nem veszik majd le, sem a damagest.

ldavid - 2009. 03. 12. 00:08

inkább a Life-ot ismételnék, aztán jöhetne az S2
asszem annak majdnem NCIS körüli nézettsége volt

KTL - 2009. 03. 12. 00:34

Attisch:
winnie írta a hírbe, hogy még nincsenek adatai erre a hétre.

JBG - 2009. 03. 12. 00:56

“nem jött be, leadják máskor”

háát, a Jericho-ra is ezt mondták. Persze még leadhatják, mert azt, hogy mikor, nem mondták.

bullseye - 2009. 03. 12. 01:02

XXL-t is hogy beharangták, aztán az első rész bukása után…

szóval azért már ne becsüljük a TV2-t, mert képes kivenni 1-2 rész után bármit a műsorrendből. pláne, ha az amúgy egy jó, és elég jól menő sorozat. ez olyan FOXos…

ochronus - 2009. 03. 12. 06:32

Vagy épp jöhetett volna a Shark maradék 3 része is oda. Simán befért volna, de nem, várjunk rá hónapokat megint, hogy befejezzék az évadot (és most a sorozatot is)…

winnie - 2009. 03. 12. 07:01

“XXL-t is hogy beharangták, aztán az első rész bukása után…”

ez is a mostani korszakban volt, persze azért ne feledd a kommunikációs köröket, miszerint “nem is” meg “jön a 2. rész csak később” meg,hogy “elégedettek voltak”:)

yuppie - 2009. 03. 12. 09:35

Attisch :
nem verte meg.
Szul felesegek VS Mentalista 18_49 shr:
25.1% VS 30.2%

Y

klausz - 2009. 03. 12. 09:41

Hétfői eredményt tudnál mondani? A Flashpoint 2. része is annyira gyengén hozott? Illetve mi lett a CSI vs. NCIS eredménye?

Yeto - 2009. 03. 12. 10:03

Van neteeeem és ezért nem ééérdekeeelneeek a köcsög magyar kertévééééék…

És ezzel még vagyunk így páran sztem.

winnie - 2009. 03. 12. 10:20

“Van neteeeem és ezért nem ééérdekeeelneeek a köcsög magyar kertévééééék… És ezzel még vagyunk így páran sztem”

téged a köcsög amerikai kertévék érdekelnek:) csak náluk régebb óta vannak ilyen húzások

tarsolya - 2009. 03. 12. 10:57

“végre nem egy tipikus amerikai bemegyünk és mindenkinek az arcába lövünk”

Nem, hanem egy tipikus amerikai kisminkelve bemegyünk, lövünk, aztán emozunk a csupa jóképű barikkal sorozat.

Kurvaszar volt az első rész. Jogos a kasza.

Dark Wolf - 2009. 03. 12. 11:05

“Kurvaszar volt az első rész. Jogos a kasza.”

Nem attól kaszálnak, mert valami kurvaszar, de mindegy.

yuppie - 2009. 03. 12. 11:26

klausz:
NCIS vs CSI shr 18_49
24.5% vs 25.3
Flashpoint vs Dr Bones
14.8 % vs 28.8 %

Y

Yeto - 2009. 03. 12. 11:36

““Van neteeeem és ezért nem ééérdekeeelneeek a köcsög magyar kertévééééék… És ezzel még vagyunk így páran sztem”

téged a köcsög amerikai kertévék érdekelnek:) csak náluk régebb óta vannak ilyen húzások”

Jaja :-) de náluk a pozitív termékek igencsak ellensúlyozzák a köcsög húzásokat, itthon meg not so much.

i'm_rick_james - 2009. 03. 12. 11:53

és még we jobban is speak angolul, than magyarul…

nem tudom, elsőre erre a pozitív termékek egyensúlyoznak-dologra akartam mondani, hogy mert ott az van, itt meg ez van, de rájöttem, hogy annyira azért nem vagyok én ász amcsi tévékben, hogy bármit is kijelentsek.
tény, hogy nálunk minden megbukik, ami új, ami esetleg jó is… valahogy az az érzésem, hogy a magyar emberek leragadtak a “korszaknyitó” dolgoknál. a rex felügyelő, meg a cobra 11 volt az, amivel anno a kertévék indulásukkor nyitottak, és az átlagemebr leragadt azoknál, meg a tekszaszi szopónál.
meg a PB, meg még 1 vagy 2 sorozat volt az, amivel elkezdődött “az új hullám”, és akkor mindenki “ú, így szökés, úgy szökés”, de más meg senkit nem érdekel. az akkor tökújmegtökjó volt, de ez a nagy újdonság mára kicsit mintha lecsengett volna, és most már inkább talán a “már megint újabb hülye amerikai sorozat, inkább nézzünk rekszet” a jellemző szerintem.

tarsolya: kanadai, nem amerikai.

tarsolya - 2009. 03. 12. 12:03

i’m_rick_james: ezzel azt akarod mondani, hogy szerinted ez a sorozat jó? :)

tarsolya - 2009. 03. 12. 12:04

Dark Wolf: ha valami kurvaszar, nem nézik. ha nem nézik, leveszik a műsorrol.

Vagy szerinted azért nem nézték, mert túl jó volt, esetleg valami más vudu áll a háttérben?

winnie - 2009. 03. 12. 12:06

a poén, hogy az rtl is lekapja a bones-ot:)

tarsolya - 2009. 03. 12. 12:10

winnie, i’m_rick_james: Abban mondjuk egyetértünk szerintem, hogy a magyar közönségnek jó sorozatot találni nem egyszerű dolog :D

Desmond Wallace - 2009. 03. 12. 12:35

“a poén, hogy az rtl is lekapja a bones-ot:)”
Mi van? És mi lesz helyette?
Jól hoz a sorozat és leveszik műsorról. Hülyék.

clark - 2009. 03. 12. 12:42

mindenki a régi megszokott dolgokhoz ragaszkodik,nem mernek mást is megnézni,mert mi van ha nem jó,de szerintem minden sorozat megér legalább 1részt és el lehet dönteni,hogy jó e vagy nem,ha esetleg nem tudja akkor megnéz mégegyet.én nekem bejött ez a sorozat a második része már jobb volt mint az első.én se vok oda a celebes műsorokkal egyet se nézek.bezzeg nem tudta volna berakni mondjuk legalább a psychot helyett ,hogy normális időpontban sokkal jobb nézettséget produkáljon és még bele is illett volna a struktúrába és így kezdődhetne a 3.évad.

Llew - 2009. 03. 12. 12:51

a poén, hogy az rtl is lekapja a bones-ot:)
Ez komoly? Mikor, miért?

Biohazard - 2009. 03. 12. 13:07

Egyreszrol maga a sorozat kifejezetten nem volt rossz! Voltak vontatottabb epizidok,de alapvetoen erdekes volt.Vegre egy kis valtozatossag a temaban. Termeszetesen a nep nem vette a lapot (lasd:”Nem, hanem egy tipikus amerikai kisminkelve bemegyünk, lövünk, aztán emozunk a csupa jóképű barikkal sorozat.”). Meg annyit tennek hozza,hogy nem lehet tipikus amerikai a sorozat..ugyanis kanadai. :)
Masreszrol meg engem annyira nem erint a dolog,eddig sem neztem magyar tv-be szinte semmit,ezutan sem fogok. (igen-igen, most felvagok a nemletezo angol felsofokumra es mindenki bekaphassaaa :D )

Attisch76 - 2009. 03. 12. 13:18

Yuppie!

Köszi az infót. Örülök a Mentálpityunak :)
Ezek szerint nem sokat ért el a TV2 azzal, hogy kihagyta az évadzáró ismétlését…

i'm_rick_james - 2009. 03. 12. 14:15

” Attisch76 – 2009. 03. 12. 13:18

Yuppie!”

ROFLOL

flashpoint: nálam valahogy a “minden páratlan rész jó, minden páratlan nem jó” sormintát követte, úgyhogy egy olyan pillanatomban “egyszercsak” nem néztem tovább.

tarsolya - 2009. 03. 12. 14:15

Biohazard: én sem nézek tévében sorozatokat, ennek az első részét viszont pont láttam.

Ennek a fele azzal ment el, hogy a kopasz csávó fél óráig lassított felvételben emózik azután hogy lelőtte azt az idiótát a pisztollyal.

Volt benne jóképű terrorelhárító újcsávó, szépdekemény kommandóscsaj, morálisválság és egy sefüle sefarka übernevetséges túszsztori. Szóval a szokásos klisék ezerrel.

Ezekután hogy most ez kanadai vagy amerikai … tökmindegy, nem?

JBG - 2009. 03. 12. 14:49

“ha valami kurvaszar, nem nézik. ha nem nézik, leveszik a műsorrol.”

Ezek szerint te Győzike rajongó lehetsz, hiszen az sokáig műsoron volt, tehát nézték, tehát kurvajó volt. Mármint a te logikádat követve.

winnie - 2009. 03. 12. 14:51

“Ezekután hogy most ez kanadai vagy amerikai … tökmindegy, nem?”

nem. nem ezen múlt a nézettség, de én is sokszor észreveszem, ha valami kanadai:) más. más, mint amit megszoktunk. ami nem baj. de más.

JBG - 2009. 03. 12. 14:52

“Ezekután hogy most ez kanadai vagy amerikai … tökmindegy, nem?”

Rohadtul nem tipikus amerikai sorozat, és ezt úgy mondom, h ha rajongó nem is vagyok, de 1 résznél többet láttam. (kb. 8-at)

Bargab - 2009. 03. 12. 14:55

A flashpoint-nak nem másik időpont hanem másik csatorna kellene. A tv2 és a rtlklub szerintem nem nagyon tud ilyen sorozatokkal mint kezdeni mert elég rétegnek számit.

SRT - 2009. 03. 12. 15:18

ezek után fölösleges bármit “nézni”, ugyse lesz leadva(bones, flashpoint, ttscc), ami az emebrt érdekelné

Necros - 2009. 03. 12. 15:47

Ez a cím megijesztett egy kicsit, már azt hittem, kint kaszálták el.

Dark Wolf - 2009. 03. 12. 16:25

“ha valami kurvaszar, nem nézik. ha nem nézik, leveszik a műsorrol.”

Na nehogy már a nézettség egyenes arányban legyen a minőséggel. (A magyar átlagnéző ízlésvilágáról meg már ne is beszéljünk.) Ott van a rettenet Grace klinika, ami Nr.1 sorozat az USA-ban. Kurvaszar, és nézik, mint az állat.

tarsolya - 2009. 03. 12. 16:36

Ezekszerint csak szerinted meg szerintem kurvaszar :) A többség szerint meg kurva jó.

Yeto - 2009. 03. 12. 19:05

Jut eszembe, az hogy egy adott részt hányan néznek, nyilván nem attól függ hogy milyen jó hiszen senki nem tudja előre hogy jó lesz-e vagy nem, hanem attól függ hogy az emberek mit várnak tőle az eddigi részek vagy pilot esetén a promók, előzetesek, reklámok alapján, tehát azon elég felesleges vitatkozni hogy egy adott rész nézettsége és minősége hogyan korrelál.
Szerintem.

Kirk kapitány - 2009. 03. 12. 19:49

Tök mind1 h amerikai v kanadai a cucc. A CBS-en is fut, ráadásul sikerrel -ahhoz képest ott milyen ritkán adják. Ettől függetlenül nagy kár -főleg, hogy a Bones is távozik…

tarsolya: k***a szar műsorok is képesek nálunk sikeresek lennie, sőt amerikai bukások is lehetnek nagy durranások. Mellesleg ez még mindig a Cobra 11 országa, tehát nem amerikai sorozat a csúcs… Itt bármi megtörténhet.

Deckard - 2009. 03. 12. 20:14

A Painkiller Jane is kanadai volt,ennek ellenére irgalmatlan megagagyi. Ellenpéldának (kanadai de jó) ott van a Re-Genesis.

bullseye - 2009. 03. 12. 20:23

á, a regenesisben csak kisminkelve emoztak a világ rohadásán, meg hogy ki kit dug éppen… tiszta grace klinika… :)

winnie - 2009. 03. 12. 21:07

“Tök mind1 h amerikai v kanadai a cucc.”

mint láttuk, nem.

” A CBS-en is fut, ráadásul sikerrel -ahhoz képest ott milyen ritkán adják.”

milyen ritkán? nem ritkábban, mint a többi sorozatot. sőt, az 1. évad és a 2. évad kezdete között alig telt el fél év. ez túl gyakori.

loryb - 2009. 03. 12. 21:48

Én néha elgondolkodom azon, hogy akkor mire az a nagyon sok süket duma, hogy milyen nem jó, hogy már előre letöltik a sorozatokat az emberek. Vajna kirohanásai a TSCC illegális letöltésével kapcsolatban. Persze, hogy letölti ikább, mert ha valamit elkezd, akkor azt nem fejezik be. Én még most is mérges vagyok rájuk a Raines miatt, amikor már csak 2 rész vagy 1 volt hátra és leveszik.

Diamond - 2009. 03. 13. 01:26

hogy van ez hogy:
ha van nézettség azzal hogy keresnek pénzt de ha nincs akkor?

vagy számít az hogy van-e nézettség vagy nincs ha ebből van bevétel?

vagy reklámból van pl az adott sorozatban megy reklám?

itt az a lényeg hogy melyik adó nyer nézettségben és csak ez számít?

i'm_rick_james - 2009. 03. 13. 12:43

a magyar ember azt mondja, hogy amerika meg kanada egykutya, de felháborodik, amikor az amcsik azt hiszik, hogy mi ázsiában vagyunk. melyik a nagyobb szégyen? ha kicsiként nem tudod, ki az, aki “a legnagyobb” (szigorúan idézőjelben), vagy ha a nagy nem ismer minden egyes kicsit, akivel még csak dolga se nagyon van?

lehet, hogy álszent/prűd vagyok, de a grace klinika csak arra jó, hogy a 15-16 éveseket arra nevelje, hogy mindenkit végig kell dugni a környezetedben.
a szülő meg csodálkozik, hogy a gyerekéből mi lett.

diamond: minél többen néznek valamit, annál több pénzt kérhet el a csatorna azért, hogy aközben a valami közben reklámozzon egy terméket. valamint a reklámot fizető cégnek is az az érdeke, hogy minél több ember lássa azt, hogy nekem perwollt kell vennem, meg hogy költsem bazidrága pattanástalanítókra a pénzem, mert a kutyának sem fogok kelleni. hiszen, ha olyasvalami közben játsszák le az én reklámomat, amit másfélmillió ember néz, akkor másfélmillióan fogják látni a reklámomat.

Diamond - 2009. 03. 13. 21:59

jah ez a grace klinik mikor megláttam milyen sorozat mondom nem is orvosos igazán hanem mindenkivel összekell jönni, mindenrészben mással elégítik ki szexuális vágyaikat

a nézettséghez visszatérve:
attól még ha másfél millóan nézik az adott műsort a reklámot tuti nem mert én meg akit ismerek rögtön elkapcsol ha reklám jön – max azok a reklámokat látom amikor visszakapcsolok amikor eltelik egy kis idő szal azok a cégek amelyiknek a rekláma megy a reklámspot végén többen nézik

a másik hogy attól még hogy megy a tvben a reklám nem sok %aki azt veszi meg

akkor mi lessz majd a jövőben ha legtöbben netről töltik majd le a sorozatokat?akkor nem lessz semmilyen sorozat mivel alig lenne nézettség

mostanság is elég sokan nézik a kedvenceiket úgy hogy letöltik – itthon elég sokan én is pl úgy szeretek megnézni egy egy jó sorozatot hogy ledarálok egyszerre 4-5-6-7 epizódot mint hetente 1-mire a köv rész jön nem tisztán emléxek a dolgokra főleg az esemény dús sorozatokban

reklámokat meg akkor néznék szívesen ha olyanok mennének nálunk is amik pl videómegosztókon mennek(külföldiek) viccesek frappánsak ötletesek

Bernie - 2009. 03. 27. 13:39

Ez egy szar sorozat volt.
Sok szar sorozat van, ez egy volt a nagyon szarok közül.
Nem elég, hogy unalmas, bárgyú és egy elvetélt 3. műszak koppintás akart lenni, de nem tudom milyen rétegnek szánták. Ha annak, aki a tévé előtt alszik, akkor arra jó.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz