login |

24 – Jack bácsi picit leült pihenni

2009. 03. 13. 13:01 - Írta: human

53 hozzászólás | kategória: hétfői mészárszék,

Tényleg csak azt tudom mondani, hogy vagy tanultak az előző, rosszabb évadok hibáiból, vagy a sztrájk jó hatását látjuk, vagy nem tudom, de a 24 teljesen izgalmas mostanában. Nem lép ki az olcsó akció köntösből, a realtime sem fekszik nekik, elhasznált kliséket hoznak, de jól, nézhetően. Innentől spoilerek a részből.

Mondom mi tetszett (ami szinte minden) a részben. Először is pozitív, hogy a túszdrámát nem húzták sokáig. Az ötödik évad elején sokat szórakoztak a műholdakkal meg mittom én mivel a reptéren, itt meg 10 perc és máris kirobbantja a lázadást Jack. Teljesen jó. Szerintem 3 éve elhúzták volna a részt, és a végén Bill halála meg hangtalan óra és wowow megőrülnek a nézők, de most már nem, pörgősebbre van véve a figura.

Ha már szóba kerül, Bill halála, és utána Jack reakciója egyszerűen ütött. Már-már Chapelle halálával vetekedett, évek óta a legjobb főszereplő távozás. Oké, innen picit furcsán gördítették előrébb a főszálat, mert Juma valakivel beszélt, blabla, ha menő FBI-osok vagyunk, akkor nem hiszünk Jacknek, mert végtére is eddig csak igaza volt.

És akkor vazz, jött a kórházas jelenet. Az emberünk profi, Jack is profi… éljen! A bérmuksó bevetette Jack ellen a kártyáit, de nem számolt a Bauer (flatlineból visszatérek emberek) mentalitással, aki a gáztámadásból felocsúdva rögtön eredt is utána. Hiába na, ha valamit megtudunk az évek során, az az, hogy üldözöttként vagy felfüggesztve lehet megoldani a legnagyobb ügyeket, filmekben is, 24-ben is. Úgyhogy Jack ismét menekül a törvény elől, és ismét egy jó részen vagyunk túl, a duplarészes felvezetőt tudták jól követni a készítők.

(És ha már a vége, nem láttam a következő rész trailerét, de mibe, hogy a vöröskét hívja majd fel segítségért, aki épp rá fog érni, hiszen fel van függesztve.)

53 hozzászólás Ne habozz!

Bruzsy - 2009. 03. 13. 13:06

RIP Bill. Évek óta a legfájóbb, ha nem a 24 teljes történetének legnagyobb vesztesége, hiányozni fog az öreg…

Az évad meg teljesen korrekt lett kb a 7. résztől kezdve, bár kicsit unom már ezt a törvény elől menekülést, pláne, hogy az FBI-os csóka elég könnyen ráállt arra, hogy egyáltalán szóba álljon Jack bátyánkkal, de majd kiderül. Már csak egy dolgot nem értek: megvolt a szokásos 13 rész alatt kifejtjük az egyik sztorit, jöhet a másik, de azért Jon Voight nem egy elnök (de szívesen látnám a nagyi helyett), nehéz lesz ezt 11 részen keresztül húzni. Vajon mit tartogatnak nekünk még a végére?

Oriza Triznyák - 2009. 03. 13. 13:10

Szerintem a 7. évadban, ez a 13. rész volt eddig a legjobb. A kórházi jelenetet pedig legalább 10x néztem már, annyira szuper volt. Nálam ott van sorozat öt valaha volt legjobb jelenetei között. Pedig ha összeszámoljuk már közel 160 lement, az eddigi hét évad alatt.

RaGer - 2009. 03. 13. 13:14

Én nagy 24fan vagyok, de nekem már kezd kicsit vontatott lenni, pont veled ellentétben… nem volt elég h a muksó meghalt autóbalesetben, aztán előjött Juma, mostmeg ez az üzletemberkinézetű nemtomki áll a háttérben, kezd számomra gagyi lenni. Ha őt megtalálják és megölik, akkor kiderül h még mindig van korrupt az elnök mellett, akinek megint egy másik nagyfejű támogatója van? …

yaze - 2009. 03. 13. 13:20

Tényleg izgalmas a 7es, csak nem úgy mint az első 5 jó szezon. Régebben az fogalmazódott meg az emberben, hogy “Na ebből a helyzetből mi lesz a kiút?”, most meg, hogy “Mi a tököm fog történni a maradék rohadtsok részben?” Remélem a gonosz fehéremberben kicsit több lendület lesz, mint az elbukott afrikai hősökben, akik le akarták rombolni az USA-t.

TomekKowal - 2009. 03. 13. 13:23

Ez így volt az eddigi évadokban is,mindig volt egy nagyobb fejes. Bár itt már előre tudtuk,hogy Dubaku után jön Juma,aztán Jonas. Bár én arra gondoltam,hogy Juma tovább húzza.
Nekem Bill halála vhogy nem volt annyira ütős,lehet mert sejtettük,hogy ő hal meg,vagy nem tudom,pedig kedvenceim között volt.

Szaky - 2009. 03. 13. 13:24

Sziasztok

Nemrég kezdtem el olvasni ezt az oldalt és nagyon jónak találom. A 24 a kedvenc sorozatom de valamit nem értek amit nem olovastam még senkitől és ezért is dobom be a közösbe ezt a kérdést. Annak idején amikor Tony meghalt és kitudódott, hogy vissza fog térni azzal magyarázták, hogy előre tudták és ezért nem adtak neki csendes órát a történet után. Ezek után mikor újranéztem az adott évadot kiderült számomra hogy mikor Michelle felrobbant ott se volt halk az óra. Szerintem az évad meglepetése lehet ha még ő is él valahol. Nem olvastam sehol de vagy nagy titok vagy egyszerüen hiba a sorozatban ami elég szomorú lenne mert nem nagyon szoktak hibázni.

bullseye - 2009. 03. 13. 13:27

Bill nekem is fájó. Főleg, hogy ő nem annyira terepügynök volt, hanem tervező/irányító. Bár a kedvencem Aaron, talán jobb lett volna, ha ő áldozza fel magát – de most már mindegy.

Az új üldözős sztoriline is jó, azt is könnyen megbocsátom, hogy (majdnem) mindíg gonosz fehérek mozgatják a szálakat, nehogy már egy kisebbség megsértődjön

De MOss-t nem tudom hova tenni. OK, utálja Jack-et. Vagy szakmailag, vagy féltékenységből azt sem bírja, amit a csajával tesz. De hogy azt sem engedné, hogy Jack csak a megjelenésével ráijesszen arra, aki tudott a támadásokról… Aztán viszont simán beszopikálja, hogy Jack új kikérdezési módszere a tőle 2 méterre lévő kamera varázslatos loopolása és a fogoly torkának átvágása…

vagy lehet, hogy csak öregszem? :)

seven - 2009. 03. 13. 13:28

Michelle halott. Tonyt is csak utólag találták ki, hogy visszahozzák.

“Ha már szóba kerül, Bill halála, és utána Jack reakciója egyszerűen ütött. Már-már Chapelle halálával vetekedett”

Jack reakciója jó volt, de Bill halála borzalmasan semmilyen volt szerintem. Kár, hogy a legjobb karaktereket írják ki mindig.

Sitrep - 2009. 03. 13. 13:32

azon a satphone-on nincs redial? Egyből eljutnának Jonasig :D
De úgy tűnt eszükbe se jutott megnézni a telefont..

des - 2009. 03. 13. 13:35

Akinek kezd nem tetszeni a 7. évad, az már most félhet a nyocadikkal kapcsolatban (ha lesz), mert sajnos szinte már minden akció klisét ellőttek és már csak “ismétlést” láthatunk. Mint ebben az évadban is, többször. De ennek ellenére szerintem rendben van a sorozat.

Szaky - 2009. 03. 13. 13:35

Seven nem akarok vitatkozni veled de az első évadtól kezdve ha egy CTU-s főszereplő meghallt mindig halk óra volt a jeleneténél és ez csak Tony és Michelle halálánál nem volt így. Lehet hogy véletlen de érdekes véletlen szerintem.

Amúgy én is nagyon sajnálom Bill-t mert szerintem is az egyik legjobb szereplő volt az utóbbi évadokban.

seven - 2009. 03. 13. 13:39

a halk óra nem igazán jó útmutató, mert hasznáklták a 6. évad végén amikor Jack csak nézett a semmibe, Palmer elnök összeesésénél, illetve még ebben az évadban is amikor élve eltemették René-t.

Ja, meg Mason is akkor kapott halk órát amikor elment a CTU-ból, nem pedig akkor amikor meghalt…

az írók mondták hogy Tony halott, majd visszahozták mert hiányolták a rajongók.

Alien - 2009. 03. 13. 13:55

Bill-t nagyon sajnálom, egyik nagy kedvencem volt :( A halála valahogy túl hirtelen volt nekem, oké feláldozta magát de valahogy még drámaibb kellett volna. Persze Jack reakciója jó volt. Régiek közül már nem sokan maradtak :(

Michelle-el és az órával kapcsolatban: szerintem az a jelenet így ütött jobban, hogy hanggal volt az óra, hisz mi ugye ott azt láttuk, hogy történt egy robbanás, Tony kirohan Michelle-hez odamegy, még egy robbanás és óra hirtelen. Szerintem így sokkal hatásosabb volt, mintha ott néma lett volna.

Egyébként ebben az évadban amikor Renee-t eltemeti Jack és Tony akkor sincs pittyegés a rész végén, hanem Renee lélegzését lehet hallani. Itt van egy oldal egyébként ami a silent clock-al foglalkozik és annak változataival (volt-e alatta valami zene stb stb) 24.wikia.com/wiki/Silent_clock

Hetedik évadról még annyit, hogy lényegében elég sok minden történt már eddig és mégcsak (vagy már) a felénél tartunk, nem tudom miket tudnak még kihozni a dolgokból, de kiváncsian várom :) Engem ez az állandó Jack b*szogatás idegesít már és, hogy soha senki nem hisz neki akinek kellene. Megment tényleg mindenkit és mindent, de mindig csak cseszegetik. Kicsit erről kéne már leszokni. Mellesleg a szenátort is szépen megmentette, kiváncsi vagyok majd egy későbbi részben (talán az évad vége felé) megköszöni-e vagy valami.

Előzeteseket mostmár nem szoktam nézni, mert nem akarok semmit lelőni magamnak előre, de gondolom Renee-t biztosan felfogja majd hívni Jack segítségért.

Ghostika - 2009. 03. 13. 13:55

Lehet megrongálódott, de az túl egyszerű lett volna:)
Mondjuk a Chapell hasonlatot anynira nem értem, nem volt Jack barátja, sőt egy fa*znak tartotta igaz ott is picit látszott hogy érzi a dolgok súlyát.
Teljesen korrekt ez az évad, és hogy itt írták hogy azt várjuk mivel töltik a többi részt, szerintem azért van mert először is ez már a 7. évad ( jézusom milyen kevés sorozat jut el ide) és már tapasztaltak vagyunk abban főleg a 6. évad miatt hogy ilyenkor szokták elbaszni , vagy már elbaszták és tovább rontják és mindenki szerintem egy régi 24 hangulatot idéző évadot vár, és bevallom a mai elvárásaimmal teljes mértékig megvan rá az esélye hogy a 24 rész után úgy álljak fel hogy hna ezt végigpörgetem ismét 2 nap alatt.
Egyébként a totál pozitív, hogy sok ismerős jön vissza, pl Morris-t is látni fogjuk, Aaron is egy külön csillagos 5ös:) szóval lesznek még itt meglepetések, mégiscsak volt még 1 évük rá. Hja meg jön Kim is bár őt annyira nem várom.

Human: Igazad van , pontosan ez lesz, és remélem az évad végére lesz még valami köztük is:) Sajna Chloe így hogy gyerek van már nem versenyképes Jack számára :D:D

LuPuS - 2009. 03. 13. 13:57

Jön megint a népirtás amerikai földön szál szerintem és meg kel lálítani a gonosz-t és az utolsó 2-3 részben a népirtás lehetséges eszközeit

Egy sorozat mind fölött, Egy sorozat kegyetlen. Egy a sötétbe zár, bilincs a sorozat…..

Szaky - 2009. 03. 13. 13:59

Most néztem meg azokat amiket mondtál és igazad van tényleg, ezeket az ember észre se veszi csak a halálos jeleneteknél tünik fel

Kerestem egy régi 24-es oldalt a neten ahol olvastam azt hogy már amikor megölték Tony-t akkor volt egy olyan ötlet hoyg visszahozzák és ebből indultam ki. Sajnos viszont az oldalt nem találom igy el kell fogadni hogy csak egy lehetséges ötletem volt ez a Michelle dolog bár az kétségtelen hogy nagy csavar lett volna ha bejön

Bruzsy - 2009. 03. 13. 14:03

Anno Tonynál még nyilatkozat is volt, hogy azért nem tették be az órát, mert az előző részben Edgar halálánál már elsütötték, és nem akartak rendszert csinálni belőle…

hades - 2009. 03. 13. 14:08

Igazából én nem értem azokat akik annyira lehúzták a előző évadokat, szerintem az S5-6 volt a két legjobb évad, és ezzel sincs semmi baj.

Tény hogy sok az “ismétlés” de nálam még mindig ez a favorit. Csak ezt az egy évadon belül 20x elkezdjük üldözni Jack-et stílust kéne abba hagyni.
Unalmas hogy mindig azt hiszik, hogy átállt.
A másik bosszantó rész meg a moralitás erőltetése. Hét évad után ki a halált érdekel, hogy erkölcsileg hogyan igazolható Jack módszere.

Bill megölése nekem nem ütött. Valahogy olyan randomnak éreztem. Nyírjunk ki valakit!
Idáig még a sok kisebb szereplő halála is nagyobb érzelmi sokkot váltott ki, mint ez.
Inkább felbosszantott, mint meghatott volna.
Kár volt elpazarolni őt.

szala - 2009. 03. 13. 14:11

“Bill megölése nekem nem ütött. Valahogy olyan randomnak éreztem. Nyírjunk ki valakit!
Idáig még a sok kisebb szereplő halála is nagyobb érzelmi sokkot váltott ki, mint ez.
Inkább felbosszantott, mint meghatott volna.
Kár volt elpazarolni őt.”

Teljes mértékben egyetértek… :S

JBG - 2009. 03. 13. 14:26

Bill haláka nekem sem ütött, Chapelle-ének meg a közelében sem volt drámaiságát tekintve, pedig a karakter sokkal jobb volt. Én is randomnak éreztem, amolyan kellmár bele egy kinyírás, h durva legyen,mondjuk nyírjuk ki…Billt.

Gáz, h mindig Bauert cseszegetik, hát persze,, ki mást, meg hogy a szuperögynökségek sokmilliós kütyüi (jelen esetben a kórházban a megfigyelő rendszer) folyton elromlik, és ez még csak nem is gyanús senkinek.

Voight papa király, szerintem zseniálisan hozza, azt a keveset, amit kell, (ami nem is kevés, hanem nagyon is meghatározó)

Jack & René szálnak én sem örülnék, de majd meglátjuk. Jó lenne az a csaj, ha nem lenne ilyen “vörhenyes” a képe.

ALIEN - 2009. 03. 13. 14:51

@Ghostika: Moris már szereplt is, mikor kirakta Chloet az FBI elött.

Igaz, hogy sablonos ez az évad is, de még mindig leköt és szórakoztató.

zdawg - 2009. 03. 13. 14:54

RIP Bill! óriási a hetedik évad :)

FeGa - 2009. 03. 13. 15:07

“(És ha már a vége, nem láttam a következő rész trailerét, de mibe, hogy a vöröskét hívja majd fel segítségért, aki épp rá fog érni, hiszen fel van függesztve.)”
Meg képbe fog kerülni gyorsan Tony meg Chole is szerintem :)

Ghostika - 2009. 03. 13. 15:55

@Alien tudom:) de még fog:)

Hát neten és a legtöbb fan véleménye szerint a 6. évad volt a legrosszabb, de minden szempontból.

[engé] - 2009. 03. 13. 15:56

RiP Bill…

Ha már dobták a sorozatból, kaphatott volna nagyobb/több/jelentősebb szerepet az utolsó 12 órájában… De legalább Renee rájött, hogy Jacknek van emberi, érzelmes oldala is.

Btw, elköptem egy “bazzmeg”-et, mikor Jackre kenték a gyilkosságot, jöhet a tipikus 24-es meneküléses cselekményszál. Biztos, hogy Renee kitart mellette.

Voight szerintem is a legjobb választás volt a főgeci karakterének.

Nagyon beindult a sorozat. Yeah…

PhoenixMadár - 2009. 03. 13. 16:29

én még mindig nem néztem meg egy részt sem. minnyá vége azt dara

Tod - 2009. 03. 13. 16:58

IGEN!! Végre Jack kapott egy igazán tökös ellent. Erkölcsi érzéke megvan, vérprofi, csendes, semmi magasabb eszme, ő csak dolgozik. Nem is akárhogy. Remélem lesz jó néhány közös jelenetük, na meg egy kihallgatás asztaldobálással és csonkítással.

bestyen - 2009. 03. 13. 17:00

Én már valahogy Bill első 7.évados megjelenésekor sejtettem, hogy sajnos ez lesz az utolsó napja…Amikor pedig Jack említette Bill-nek a gázpalackokat már tudtam, hogy Bill-t nem látjuk többé.(Kivéve, ha Isten(vagy az írók) megkegyelmez neki és feltámasztja egy későbbi évadban). Mellesleg hol van Chloe???

pityuka810 - 2009. 03. 13. 17:08

Chloe az FBI fogdájában csücsül.

Bob Bauer - 2009. 03. 13. 17:18

Ameddig nem látom cafatokra szaggatva addig nem hiszem el Bill halálát. A pulzusát sem nézte meg senki, csak ott feküdt.

Vajh életben maradt-e?

A szünet jót tett a sorozatnak, a csalódást keltő hatos után visszatértek az elvárt szinthez, legalábbis az én szememben.

Jack és Quinn összecsapására kíváncsi leszek, feltéve ha lesz olyan a későbbiek folyamán.

samedi - 2009. 03. 13. 17:42

Bill halála sajnos nem volt túl jól megrendezve, kicsit suttyomban történt, nem őrá volt kiélezve a jelenet, míg Chapel megkapta még a dobpergést is, és minden feszültség növelő kelléket.
Sztem is kár, mert maga a manőver akcióként azért nem tartozik a 24 csúcs akciói közé, viszont egy kis giccs igazán ráfért volna a népre.
Viszont Jack reakciója a csata után sztem nagyon jó volt.

bullseye - 2009. 03. 13. 17:59

Azé’ tegyünk már különbséget Chapel és Bill esete között. Chapel egy seggfej volt, aki keresztbement folyton Jacknek, csak az utsó kb. 2 részben kezdett szimpatikus lenni (ebből tudtuk, hogy vége…), de ártatlan, sőt szövetséges, akit Jacknek ki kellett végeznie.

Bill meg régi megbízható kolléga, a kevés megmaradt barátféle egyike, aki feláldozta magát az ügyért

JBG - 2009. 03. 13. 18:10

Nem sok újdonságot mondtál.

Ettől még Chapel halála drámaibban volt kidolgozva.

bullseye - 2009. 03. 13. 18:13

próbáltam rávilágítani, miért… nyilván elügyetlenkedtem…

flimo - 2009. 03. 13. 18:55

Sokakal ellentétben nekem tetszett az ötödik évad, de amit most művelnek, az egyre gagyibb. Hétvégén előveszem a második évadot, az a kedvencem, és megnézem, hogy csak elunás esete, vagy tényleg fényévekkel szarabb.

flimo - 2009. 03. 13. 18:57

Ja és rohadtul megnéznék már egy évadot, amiben nem üldözik a saját kollégái..

yap - 2009. 03. 13. 19:30

Chloet kéne már kipicsázni:D

hades - 2009. 03. 13. 19:37

Ez a hátránya az ilyen Tony féle visszahozásoknak.
Most mindenki spekulál, hogy biztos nem halt meg Bill, mert nem nézték meg a pulzusát. (én is ezt tettem, szólva ez nem lehurrogás)

Ezután valahogy egyik halál se lesz olyan igazi.

Tomasi - 2009. 03. 13. 20:07

Én nem akarom lelőni a nagy poént de miért van ott imdb-n bill neve a következő részekben ha meghalt?

JBG - 2009. 03. 13. 20:26

Az ott lehet akkor is, ha pl. a “previously on…”-ban benne van (benne lesz nyilván) és/vagy a credit miatt.

Guen - 2009. 03. 13. 20:51

Nagyon nagy rész volt, és nagyon örülök, hogy végre hír is van róla, jó lenne hetente..:):)

Ghostika - 2009. 03. 13. 23:35

Ezzel a Bill-nek van e pulzusa dolog: Aliasban tucatszor volt hogy valakiről azt lehetett hinni kinyiffant semmi pulzus már a boncteremben volt és kiderült vagyis azzal magyarázták hogy egy gyógyszertől teljesen lelassult a szíve….

Bob Bauer - 2009. 03. 13. 23:49

Igen emlékszem az ALIAS ezen eseményeire. Ha valakit vissza akarnak hozni, azt visszahozzák, ez már Bobby Ewing óta így megy a sorozatok világában.

Legalábbis nekem ő volt az első akire így emlékszem, hogy néztem a sorozatot és mily “frappáns módon” feltámasztották.

Bill nagyon szimpatikus karakter volt számomra, ez pedig nagyban volt köszönhető a szinésznek, James Morrisonnak.

TomekKowal - 2009. 03. 14. 00:11

Nem fognak ebből rendszert csinálni,hogy visszahozzák a halottakat,1x megvolt Tonynál, kész.
Bill felrobbant,leégett a fél feje,RIP.

Dr. Fünke - 2009. 03. 14. 00:58

Szerintem pont azért ütött Bill halála, mert nem volt haláltusa, meg készülődés, csak ugy megindult és kész.
Amúgy a másodk rész óta arra vártam, hogy mikor szabadul el Jack, és kezd ámokfutni. Abszolút elégedett vagyok az évaddal, és a az elnöknő lányának karaktere is érdekes lesz.

Tila - 2009. 03. 14. 03:34

igyekeztem nem elolvasni a hozzászólásokat, hátha spoiler van bennük. nagyon sajnálom Billt… nincs mit tenni, ő távozott. De van egy olyan megérzésem hogy Tony fog Jacknek segíteni ;)

Csak így tovább… jó az évad, élvezet nézni. Hajrá 24! :)

24 - 2009. 03. 14. 10:18

az senkit nem zavar hogy a nagy visszatérő Tonynak már szerepe sincs az elmúlt pár részben?

hades - 2009. 03. 14. 12:30

Tony 100 hogy vissza fog még jönni, most csak pihentetik.
Főleg amiatt a titkolózás miatt sejtem, ami a kontaktjával kapcsolatban volt, akitől megtudta hogy lesz még támadás…

Én azt se bánnám, ha kiderülne, hogy mégis a rossz oldalon áll.
Úgyis kell még bele egy két móól.
Tetszene a végén egy Tony Jack párharc.

annak5604 - 2009. 03. 14. 16:36

A rész legtutibb pillanata az utolsó volt. Korona az eddigiekre, az évadra.
Amikor Moss mondja: Damn it!

Leó - 2009. 03. 14. 18:41

24: engem nemzavar.Majd lesz szerepe…24hez kapcsolódik: aki látta a legutóbbi CSI-t (9*17) az nagyon rövide ideig láthat egy szereplőt a 24-ből…

Leó - 2009. 03. 14. 18:42

Ja igen, Bill nem fog visszajönni, max Darth Buchananként. Láttátok h nézett ki?

KékSarok - 2009. 03. 15. 15:21

Nekem pl. bejött Bill halála…épp azért volt jó, mert tipikusan 24-es lett…ha már real-time megy a sorozat, akkor legyen benne egy kis realitás és mutassuk meg, hogy nem mindenki hal meg csinnadrattával és dobpergéssel…a legnagyobb arcok is meghalhatnak tök szimplán…így is történt…nekem a legjobban a cliffhangerek hiányoznak…már nincsenek akkorák, mint régen…kisebbek…régen voltak a “bazz, még csak szerda van, mikor lesz már hétfő” cliffhangerek, most meg a “jóvan, majd jön a következő rész” cliffhangerek…de amúgy a 6. évadot lazán veri, végre megint élvezgetem a sorozatot…

FeGa - 2009. 03. 20. 13:16

Hogyhogy nem írt senki az új részről?
Szerintem ismét eszméletlen jó volt remélem mostmár nem adja alább az évad és akkor átveszi a legjobb helyet a 3. évadtól.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz