Tényleg ez volt Jack életének a leghosszabb napja? Spoilerek nélkül csak ennyit tennék az eddigi posztokhoz, hogy a városváltás jót tett a sorozatnak, de a már-már szokásos 13. rész utáni belassulás már nem annyira. Az a helyzet, hogy az utóbbi részek nem pörögtek eléggé és a fináléra sem álltak teljesen talpra az írók. Innentől spoilerek a 24 7. évadát és a finálét illetően.

Odáig rendben, hogy ki kell kapcsolni az agyat, nincs azzal gondom, hiszen az évad első felébe remekül működött is, de amit egyrészt ide a fináléba felvezetés közben csináltak, az vicc volt, másrészt pedig a finálé is. Bár lett volna benne feszültség, ha nem ilyen idióta módon rántják ki a történetet a zsákutcákból néha. Most olyat kell írnom, amire nem számítottam: az utolsó 2 részben a fehérház szál volt a legértelmesebb. Ááááá.
Ott kezdeném, hogy Tony megszöktetése egy akkora vicc volt, hogy betojok. Jaj pont nem tud senki utánuk kanyarodni, vagy 3-4 perc alatt nem éri őket utol senki, és még az alagútban — hiszen helikopter elől szökéskor mindig ott egy alagút — is van idejuk beszélgetni! Mivel pontosan tudták milyen kocsival mennek Tonyék, René látta, simán nézhették volna műholdon, ahogy azt már az eddig évadok során tették néha.
A másik, ami kiakasztott, az a battery low. Ülnek az írók, és “hogy üssünk el még vagy 5 percet a Kim-szálra?” Hát amikor szólna az FBI-nak, akkor merüljön le a telefonja, te butus.
Ezeken kívül tetszett a rész, bár a Tony féle fordulatott valahol lehetett érezni, de valójában ez a legjobb motiváció a karakternek szerintem. Mármint jobb mint a többi bullshit amit előtte elejtett. Meg hát szokásos Jack, amikor lebénítják teljesen, akkor felkel és legyak 3 embert, szikével. Brr. Meg itt a végén a fehérházas szál is elment.
Igazából az a baj, hogy ez egy egész jó finálé lett volna, ha kihagyják az említett két hülyeséget, meg ha az évad első fele nem teszi magasra a lécet. De inkább 13 jó rész az elején, mint 2 jó rész a végén. Azt hiszem 7/10-et adok az évadra, az 5-6-ot veri.
“Jack” azt nyilatkozta amúgy, hogy komolyabban veszik majd az életszerűséget a következő évadban, ami lehet, hogy az utolsó lesz Kieferrel, szóval ott leszünk januárban, tény.
utóirat: az FBI bigés elsötétítés az remek volt.

226 hozzászólás Ne habozz!
valahogy így-így… nemtom, nekem az ötödiket továbbra sem veri, de egy-két rész erejéig közel járt hozzá. többször is. valahogy sosem vitte át a lécet… itt-ott nagyon erőltetett volt a sztori.
például most a végén. megint előkerült (ki tudja már hányadik) egy fickó, aki benne volt az ötödik évados plotban… jajj. az ilyenek nem kellenek.
részemről is 7/10.
várom a nyolcadikat. New York rocks.
A fentieken felül nekem elég LOL volt még az a jelenet, mikor a lángoló kocsi mellett nyugodtan álldogáltak Kimék, eszükbe se jutott, hogy esetleg felrobbanhat :) Á, nézegessük inkább 2 méterről mi van a laptopon :)) Az évad azért tetszett, kíváncsian várom a következőt
és nem került ki chloe nézése:(
Damn It!
Kim telójáról annyit, hogy már az előző részben kezdett merülni az akku. Tony megszöktetése tényleg túl simán ment. Az ötödiket nálam se veri warez77, viszont veri a 6.-at, a 4.-et, a 3.-at. De ez már ízlés kérdése.
Ja igen, én is várom nyolcadikat, de ezt már írtam a kibeszélőben.
“…hogy az utolsó lesz Kieferrel”
Nem hinném, hogy Jack nélkül folytatnák a 24 (mint a JD/Scrubs eset). 24 = Bauer és ezt a készítők is így gondolják szerintem.
hodge: Nálam nem veri a 3. évadot. Sőt. ennek az éveadnak a csúcspontja WH megtámadása volt, akár milyen is lett az a 2 rész. Viszont miután Jack elkapta a fertőzés, azóta nagyon leesett.
Jobb szeretem Jacket akcióban, mint monitort bámulva látni, ahogy rángatja az ideg…
@Bobisek
Ez már csak szőrszálhasogatás.
És ami lemaradt: sajna kezd picit kifulladni nálam, főleg a 22es rész (spoiler ez még?) vége. Ahogy megjelent a lánya, mindenki azon izgúlt, csak túsz ne legyen belőle és…
Hát szóval ezt is megértük végre. Nagyon sokat kellett várni rá, de számomra abszolút megérte. Imádtam ezt az évadot, az elejétől a végéig!
A hatodik évaddal nekem a legnagyobb bajom a karakterekkel volt, a történet amúgy tetszett. Ott szinte minden új karaktert utáltam, mint pl. Doyle, Nadia, Sandra, az alelnök stb.
Itt a hetedikben látszik, hogy sokkal jobban odafigyeltek erre a dologra, nagyon jól sikerült karaktereket raktak a történetbe. Az abszolút kedvencem Renee, nagyon imádom azt a nőt, határozott, magabiztos, erős, de mégis nőies, kedves, sok érzelemmel, emberi érzéssel. Én sokakkal ellentétben az elnöknőt sem utáltam, igaz nem ő volt a valaha képernyőn megjelenő legjobb elnök(nő), de számomra nem volt ellenszenves. És volt egy-két igazán jó mozdulata is. Olivia, hát ő nagyon ellenszenves, de nem lehet minden karaktert szeretni, kell ilyen is. Olyan volt mint Sherry Palmer, aki olyan volt, ha az életben találkoznék ilyen emberrek, akkor valószínüleg megfojtanám, de maga a karakter nagyon ott volt. Hasonló volt Olivia is, bár nem volt annyira erőteljes. Hasonlóan Janishez, őt sem bírtam, de mint karakter jó volt. Ethan nagyon jó volt, meg persze jó volt újra látni Aaront is, ő mindig is kedvenc marad. Meg persze Chloe és Bill is. Őt nagyon sajnáltam amikor meghalt, de ez is kellett, néha egy-egy főbb szereplőnek is vesznie kell. Juma szerintem nagyon jó volt gonosznak, nem szeretném egy ilyen alakkal találkozni éjszaka az utcán:) Nagyon jól testesítette meg a gonosz terroristát. Dubaku nem volt annyira nagy szám, de vele sem volt különösebb gondom. Larryt az elején nagyon nem bírtam, de a végére határozottan megkedveletem, mondjuk abban biztos voltam, hogy ő nem éri meg a történet végét. Mayer szenátor is eleinte igencsak tenyérbemászó alak volt, de a végére kiderült, egészen emberi is tud lenni, ha akar. Szinte sajnáltam, hogy meghalt. Akik még nagyon bírtam, és nagyon sajnáltam, hogy csak rövid szerepe volt, az Emerson. Belőle jobb lett volna kissé többet látni.
Tony. Hát igen, a nagy rejtély. Nekem ő is tetszett, és talán azért nem viselt meg az, hogy jóból gonosz lett, mert ő soha nem tartozott az abszolút kedvenceim közé. Érdekes módon gonoszként jobban kedveltem mint jófiúként:)
Kimmel sem volt különösebb bajom, bár ő nem igazán tartozik a kedvenceim közé, de ebben az évadban egészen normális volt, mármint viselkedésileg. Kimtől persze nem várunk mást, mint, hogy mindig bajba kerülön, az lenne a furcsa, ha egyszer nem így lenne.
És a végére hagytam az abszolút legeslegjobb karaktert és színészt, a Jon Voight által játszott Jonas Hodgest! Fantasztikus karakter volt, akit egy fantasztikus színész játszott el, fantasztikusan jól! Szerintem a 24 történetetének messze a legjobb gonosza volt! Annyira látszott rajta az erő, a határozottság, az egyéniség, hogy azt nem is tudom elmondani, ezt tényleg látni kell. Igazán remélem, hogy megkapja a legjobb férfi mellékszereplőnek járó Emmyt, nagyon rászolgált az öreg:)
Nekem maga a történet is nagyon bejött. Az első négy rész nagyon jól sikerült, és a későbbiekben sem ült le a történet. Számomra a 13-18. részek voltak a történet csúcspontjai a Fehér Házas támadástól, Tony gyilkosságáig. Imádtam ezeket a részeket, mindegyiket többszer is megnéztem.
Sokan írták régebben, hogy nem tetszik nekik Jack megfertőződése, és viszonylagos harcképtelensége. Szerintem viszont ezt így volt tökéletes. Hat évadon át láthattuk Jack-et harcolni, küzdeni, embert ölni, hazát védeni, teljes erőbedobással. Nekem nagyon bejött, hogy kiderült, a szuperhős is csak olyan ember, mint bárki más. Talán mert nő vagyok, azért jönnek be nekem az ilyen érzelmes, emberibb részek, mint másoknak, akik csak azt szeretik látni, hogy Jack százszámra írtja az ellenséget.
Mit is írhatnék még? Szuper jó volt Kiefer amikor a beteg, görcsökben fetrengő embert játszotta! Egyszerre volt ijesztő, szánandó és nagyon-nagyon hiteles!
Tetszett, hogy a végére elég sok elvarratlan szálat hagytak, lesz min gondolkodni a 8. része elejéig.
Az egyik legjobban sikerült a jelenet volt a számomra az, amikor Jack Tonyt üti-veri a 22. részben, majd utána annyira elkeseredetten kérdezte tőle, hogy miért árulta el őt, miért használta ki mindannyiukat. Ekkor gondoltam arra, hogy Jack tényleg mindenkit elveszített már maga körül, mindenki meghalt, vagy másmilyen módon veszítetette el őket (Kim, Audrey). Annyira emberi, annyira szeretnivaló volt ott. Nem is tudom igazán megérteni, azokat az embereket, akik csak a gyilkológépet látják Jackben, és nem veszik észre, hogy ez egy mennyire, emberi, mennyi szeretnivaló karakter!
Nagyon jó volt még az elején, azt hiszem a harmadik részben, amikor Jack kiszabadította Tonyt az FBI székházából. Annak annyira, igazán 24-es fílingje volt!
Imádtam azt is amikor Jack és Tony ott ültek a lépcsőn a Fehér Házas támadás előtt és beszélgettek, annyira jó hangulata volt annak a jelenetnek a (24-ben immár kötelezően megjelenő) naplementével.
Azt hiszem a kedvenc részem a 13. volt, amikor Bill meghalt, utána pedig az a bérgyilkos megölte a kórházi szobában az Jack által éppen kihallgatott fickót. Csillago ötös volt az a jelentet, számomra az egyik legjobb a 24 történetében.
Aztán Jack megfertőződése, meg ahogy ott ül a kamion oldalán, az is tökéletes volt!
A betegését már említettem, nekem az is tetszett, nagyon jól sikerült elkapni a hangulatát, és én ezekben a részekben abszolút nem hiányoltam a gyilkolást, meg a harcot.
A 13. után a második nagy kedvencem a 17. rész volt, amikor Jack találkozott Kimmel, ott is annyira, emberi, és annyira imádnivaló volt, ahogy látszott rajta a fájdalom, egyrészt a testi a betegsége miatt, másrészt a lelki is, hogy ennyi év után találkozhat a lányával, akit annyira szeret, és akitől pár perc beszélgetés után el kell válni, hogy nem okozzon még több fájdalmat neki, hogy nem lássa Kim meghalni őt! Végül is ez a sorozat dráma is, nem csak akció, bármennyire, is elfelejtik ezt sokan. És ez az jelenet, volt számomra az egyik legszívszaggatóbb a sorozat egész története alatt. Ahogy elment Kim, és Jack sírni kezedett, én is majden elbőgtem magam, pedig ez tényleg nem szokásom.
Nagyon nagy jelenet volt az is a 19. rész végén, amikor Jack ott fetrengett a földön görcsökben, és lehetett látni rajta, hogy a fizikai fájdalomnál sokkal nagyobb szenvedést jelent neki, az, hogy rájött, Tony, aki az egyetlen barátja volt, átverte őt, kihasználta, és akár képes lenne meg is ölni őt! Önkéntelenül is az a jelenet jutott eszembe az ötödik évadból amikor Tony “meghalt”, Jack pedig ott sírt átölve Tony testét!
Aztán Jacknek nem volt elég, hogy ilyen fizikai és lelki fájdalmakat kell elviselnie, még ott volt a bűntudata is, hogy rászabadította Tonyt az FBI-ra, így közvetve okozója volt Larry halálának.
Tudom, hogy itt divat a részek, évadok osztályozása, de én ezt nem szeretem. Számomra mindegyik évad kedves, mindegyiket nagyon szeretem, másért és másért. Mindegyiknek megvan a maga hangulata, a maga karaktere, amiért szeretni tudom őket. Sokáig azt gondoltam, hogy soha nem lesz olyan évad, amit jobban tudnék szeretni, jobban tetszene, mint az ötödik, de most már elbizonytalanodtam. Lehet, hogy csak azért, mert ez a hetedik a legújabb, most ezt szeretem a legjobban, de mindenképpen ott van a legjobbak között.
Szóval köszönöm a készítőkenk ezt az évadot, is, mint idáig mindegyiket, igazán hálás vagyok nekik, hogy ilyen sok örömet és ennyi kellemes órát okoztak nekem ezzel az évaddal is!
Várom a következőt is! És tudom, hogy azt is nagyon szeretni fogom!
Bocsi, hogy ilyen hosszú lett a hozzászólásom, amikor írtam fel sem tűnt, hogy ekkora:)
Sajnos nem tudom, hogy ugyanazt az évadot néztük-e fél éven keresztül. Számomra ez a szezon a hatodikkal együtt a süllyesztőbe kerül.
Hogy miért? Nagyon kevés Jack, nagyon gyenge forgatókönyv az ötletek szintjén és még gyengébb megvalósítás, és csak utoljára említeném meg azt, hogy akció szintjén egy-két részt leszámítva semmit nem nyújtott. Miért nézik a 24-et, mert akciósorozat, drámának és feszültséggel teli sorozatnak már régóta nem mondanám. Olyan mértékben ment el önismétlésbe ez az évad, hogy innen remélem már csak feljebb van. Az, hogy átrakták más városba igazából semmit nem jelentett, egyedül a rendkívül bugyuta FH elfoglalás miatt volt szükség Washingtonra. A negatív kritikát inkább nem folytatom, nehogy céltáblává váljon a kommentem, de ahogy olvastam a kibeszélőt nem vagyok egyedül. :(
Mint láthatjátok csak csalódást jelentett az évad. :( Nagyon sajnálom, hogy ezt kell írni, de számomra vannak sokkal jobb minőségi sorozatok is, így jövőre inkább rájuk szánom a 40 percet, amelyet eddig a 24 vitt el. RIP
Oriza triznyák meghajlok előtted,szépen összeszed gondolat menet,egy-két nap és szerintem majd hozzá tudok fűzni valamit…
Damn it!
Szép estét!
8. nagyon szar napra persze én is benevezek.
Időutazók FTW!
“…drámának … régóta nem mondanám…”
Nem tudom te mit értesz dráma alatt, számomra az emberi lélek olyan megnyilvánulását jelenti, ami megérint, ami hatással van rám.
Leírtam, hogy melyek voltak számomra ezek, mint pl. Jack találkozás Kimmel, vagy Jack és Tony jelentei az utolsó részekben, mind-mind olyan részek, amik emberiek és megindítóak voltak, olyanok amik mélyen megérintettek benne valamit. Amikor mélyen és tiszta szívemből át tudtam élni egy ember fájdalmát, aki egész életében a hazájáért küzdött, akinek a saját élete nem jelentett semmit, bármikor kész volt, és most is kész feláldozni magát a hazájáért, akinek emberek milliói köszönhetik életüket, és cserébe nem kap mást, mint megaláztatást (bírósági tárgyalás), fájdalmat, magányt, boldogtalanságot, szenvedést és betegséget.
Számomra ez jelenti a drámát, és ezért szeretem ennyire ezt a sorozatot, nem pedig a robbantások, a gyilkolások, a verekedések és harcok miatt. Persze ezek is kellenek, hiszen a műfaja akció is, de számomra mindenekelőtt egy ember tragikus élete, az ő drámája.
Ezt a képet ma reggel találtam, meg kell mutatnom, annyira aranyos:))
http://twitpic.com/5eq9e
Alien: Na ja, Kim. Amikor megtudtam, hogy visszatér, gondoltam azért, hogy a végén kinyírják. A 22. rész után ez kezdett nyilvánvalóvá válni számomra, mert megint túsz lett, és milyen szar lenne ha megint megúszná. De aztán mégis kezdtem letenni erről, volt valamilyen érzésem, hogy nem merik meglépni a készítők. Biztos sokan örültek volna, ha nem csak könyökéig terjed a tűz.:)Az utolsó 2 részben engem különösen idegesített, nem akarom, hogy benne legyen a nyolcadikban, de biztos találkozunk vele, mert gondolom tőle tudja meg Jack, hogy nagypapa.
Oriza: ez tényleg szép volt, bár még csak a feléig jutottam:)
Jó volt ez, volt egy-két mellényúlás, de összességében
…jó volt.
Az 5. évadot nemhogy nem veri hanem meg se közelítette… Igaz még csak 7×22-nél járok, de eddig nagyon halvány évad volt, nálam vhol a 4. és 6. évad közt a helye, tehát elég gyenge. Tony 2-szeres pálfordulása egyszer elment, de 2-szorra nagyon erlőtetett izzadságszaga volt(részekkel előtte számítottam rá…). Az elnök lányát 2 lábbal rúgnám ki a fehér házból, annyira idegesít…
És tényleg: az évadban eddig a fehér ház “ostroma” tetszik a legjobban a többi szódával elmegy.
nekem is tetszett, jöhet a következő
Nekem nem tetszett túlzottan ez a finálé, már-már unalmas volt. Lehet, hogy csak bennem van a hiba de úgy érzem, hogy kezd kicsit kifulladni a sorozat. A finálé 5/10, az évad meg mondjuk 6/10. Az 5. és 6. évadot még így is veri, de hol van már a zseniális 2. évad… Ettől függetlenül valószínűleg ott leszek a következő évad elején is, mert gyenge vagyok és úgyse fogom elkaszálni :)
Alakítás szempontjából részemről Sprague Grayden(Olivia)viszi a pálmát a fináléban. Utálom a karakterét, de sztem nagyon jól játszott a csaj.
na, gyors osszegzes, pro es kontra
+ siman verte a hatodik, borzaszto szar evadot
+ sprague grayden (bar szivesen rugnam fejbe a karakteret) nagyon jo volt itt is (meg a sons of anarchy-ben is)
+ rene walker szerintem meno
+ agent aaron pierce
+++ kiefer sutherland meg mindig odab@sz, mint szinesz, le a kalappal
- tony negyvenedszeri palfordulasa
- bar imadom chloe-t, de attol tartok kifujt a karaktere, a vegen azert tundi volt
- kim “ezt meg minek hoztatok vissza” bauer
- kim bauer megmenti apjat a vegen, en bevallom valami vakcinara szamitottam :)
- garofalo szimpi, de szerintem total felesleges karaktere
- kovetkezetlensegek, most eppen alan wilson volt anno logan mogott, aki mogott akkor amugy graem bauer volt. wilson mogott is tuti van valaki, majd amogott is valaki, szerintem a fo mozgatorugo fantomas lesz :)
Nagyon csalódott vagyok… Annyira jól indult ez az évad, aztán valahogy lehűlt, és nem pörgött fel. Reméltem, hogy csak altatnak a finálé előtti lassab részekkel, de nem.
A finálé fehérházas történései az idegeimre mentek, különösen az elnöknő nagy asztaltámasztós jelenetei, Ethan, meg Pierce karakterei nelkul valoszinu az egeszet vegigporgettem volna… Egy évadfináléban.. Az elnöknőtől igy is vágtam néhány másodpercet. Ez az egesz en vagyok az am. egy. allamok elnoke, és nekem mindig a “helyes” dolgot kell tenni blabla… A karakter maga is teljesen irrealisztikus, a szineszi jatek meg kritikan aluli.
Jack azert hozott egy szep jelenetet az asztalrol kikotozve. :)
Az ember azert nez akciosorozatot, hogy akciot kapjon. Nagyon lehetett erezni, hogy keves a penz… Egy felgyujott auto itt, egy kis helikopter ott, de semmi atomvillanas, semmi epuletrobbantas. Sajnos nem sikerult a story vege se eleg jora, szinte vegig lehetett sejteni (a finaleban), hogy mi fog tortenni.. Ki nem latta elore Tony ujabb “fordulasat”, vagy hogy az elnöknő nem fogja kimelni a lanyat sem.
A vegen a Renee-s ajtobecsukása rendben, de ez az “alcliffhenger” nevetseges…
Kim szerintem most kifejezetten jo volt, a repteri jelenetekkel sem volt gond.
Cloe bókja, és távozása nagyon ott volt, és a végére a kis “béka” is összeszedte magát. :)
Az évadra 7/10 de csak az eleje miatt, a finálé meg 4/10.
Azért majd nézem a 8. évadot, de tuti darálva, mert ez igy a vegen nagyon nagy csalódás volt.
Wini-é a 24. komment :)
Szerintem nem volt olyan vészes a helyzet mint kinéz. Összességébe nagyon jól összerakott évad volt.Nem azt mondom hogy a legjobb mert az mindenkinek más de ettől függetlenül ez még mindig egy olyan sorozat amit érdemes hetente 1-szer leülni én 45percet rászánni mert nagyon kitűnik a sűrű tömegből.
áááá hát nem tudom:S bekövetkezett az amitől féltem, hogy a végén fognak valamit elbaszni, és sajnos elbaszták. A 6. évad után egy nagyon jó évad volt, és az első fele tényleg magasra tette a léccet, végre találtak egy olyan erős karaktert Jack mellé, aki méltó társa lehet.
Mikor Tony elmondta az indokokat, mondom óó ne már megint kiderül hogy jó, és végülis kiderül hogy nem jó. Ez így teljesen elfogadható.
Ami egy nagyon nagy plusz az egész évadnak, hogy ahol az előző évadok tanulságából azt hittem minimum 5-6 rész lesz a megoldás, ott lám, 1 max másfél rész alatt megoldották, pl a WH eset. azt hittem az lesz legalább 4 rész, eddig 24 ből kiindulva, szóval meg tudtak lepni , 6 évad után is, és ezért volt jó ez az évad. 8/10 lett volna de a töketlenkedés az utolsó részekben, hát ez csak 7/10.
De 8.évad kezdés, ott leszek reggel 6kor a gépnél és nézem egyből:) vagy előbb ha kikerül.
Azert ugye jar egy Jack action babu? :)
“Ott kezdeném, hogy Tony megszöktetése egy akkora vicc volt, hogy betojok.”
René még a rendszámot is látta, meg az ilyen alagutaknak van kijárata, ahol az emberek igy kimennek… Azokat is meg lehet probalni lezarni anelkul hogy tudnank hogy atultek e masik autoban vagy nem…
Azért az laza volt ahogy Tony lelőtte a vörös idegesítő “gonosz nőt”, csak hogy valami jót is mondjak végre.
Oriza Triznyák, tök jó ez a kép:) Nagyon aranyosak.
Tudom, hogy nem ide tartozik, de egy apró figyelmesség.
Jacknek nincs állhorpasza, ex-wife Terinek sincs. Kimnek viszont van. ŰŰŰ! Teri félrekúrt!!!!! :D
7. évad
Mivel ez a topic erről szól, így nem fűznék plusz dolgot ehhez. Majd másodszori nézés után tudok igazán értékelhetőt mondani
8/10. A finálé is azt nyújtotta, amit elvártam, bár az utolsó 15 percben nagyobb ütésű drámiságot vártam, bár az kifejezettent tetszett h a muszlim tiszteletes bejött Jack-hez.
Tony pálfordulásai értelmet nyertek, szerintem tökéletesen megmagyarázták, és az külön meglepett, hogy Michelle terhes volt. Nálam az évad egyik legjobb jelenete a Tony vs. Alan, meg az utójelenet (Jack és Renee vs. Tony). Sean Callery is hozta ebben a részben a formáját.
Plusz jó pont, hogy hagytak lezáratlan szálakat, mint pl. Renee, végülis Tony, bár őt sztem börtönbe dugták (majd ő lesz az új Scofield :)), akkor Jack is vmilyen szinten lezáratlan, mert a kezelésének folyamatait nem látjuk, max a prequelben vagy szavakban visszautalnak rá a 8-as évadban.
Szerintem az is ok h mért nem lesz bent -elvileg- Henry és Olivia a köv. szezonban. Henyre sztem tuti otthagyja a nejét, ugye Allison utalt is rá, hogy elvesztette az egész családját. Csak Ethan maradt neki.
Meg Aaront többször is elővehetik, mert az mindig jót tesz a történetnek, amikor magánnyomozásba kezd. :)
És remélem Tony is visszatér a 8-asba, és Chloe is több szerephez jut (valszeg igen, mer ugye CTU)
Sokáig nálam a N1 volt a 7-es évad, de a 18-21-es részek lassúsága, felhozta holtversenybe az 5-öst. Majd darálva is megnézem nyáron.
És igen, Jonas Hodges nagyon kellett, a legjobb főgonosz volt. Szerintem überelni nem fogják.
Fél év szünet…
OK, és most mit fogok csinálni keddenként?
Sok olyan szituáció volt amit előre láttunk. Tony beépülése még,ha csupán a bosszú hajtja. Kim túszul ejtését nem csak azért nem szabad eljátszani, mert sokszor volt,már, hanem azért sem , mert tudjuk, hogy túléli. Ha Én lennék ez a Wilson akkor csak lecsekkolnám Tonyt arra, hogy megöltem-e a feleségét. Látom ezt a Walker ügynököt Jack pótlékként akarják felépíteni. Az egész elnökös szálat kidobhatnák az ablakon úgy ahogy van. A végtelenített van-még-egy-nagyobb terrorista főnök módszer is unalmas egy idő után, Wilsonnal is megegyeznének , hogy kiadja a többieket. Az a tanulság, hogy mindig nagyobb társasággal terrorizáljunk, mert így megúszhatjuk feladva a társainkat nem? Tudjátok mi lenne az ász? Ha behoznák Peta Wilsont Jack társaként sweet dreams.
Attól tartok már soha nem kapjuk vissza az 1. évad kidolgozottságát :(
Nálam 7. évad 7/10
Sorry kétszer írok.
Ez a “mindig van egy nagyobb hal” történetvezetés hol fog véget érni ? Jack rábukkan a szabadkőművesekre ? Illuminátusok? Feljebb mi van még ? :D
Hát azon eléggé meglepődtem, hogy itt néhányan egy lapon emlegetik a 6. évadot a 7-el, szerintem ég és föld a kettő. Egyetértek azzal, hogy az utolsó pár rész elég lassú volt, a vége meg egy kicsit kiszámítható, a sok cliffhanger is zavar, remélem nem az lesz, mint a 2. évad után, hogy egy mondattal elintézik az egészet. Ez az Alan Wilson dolog is még magyarázatra szorul, mert ez így elég homályos szvsz, én is kicsit erőltetettnek éreztem, hogy hirtelen megint újabb ember áll a támadások mögött…
Mindezek ellenére nekem így is tetszett az évad, nem ez a legjobb, a végétől valamivel többet vártam, de azért egy 8/10-et megérdemel összességében.
amikor majd a 8. szezon vegen Jack bilincsben viszi be az FBI-hoz a joistent magat, akkor sztem veget er a “mindig van nagyobb hal” tortenetvezetes. es ha nem akar vallani, akkor Jack meg fogja kinozni.
Hello! Offolok kicsit. A 2. évad végét nem egy mondattal intézték el, volt egy nagyszerű játék ami a 2. és 3 nap között játszodott, és az varrta el a szálakat.
Kim gyűlölők még bizakodhatnak, a beavatkozás kockázatokkal jár…
Micsoda szezonkezdet lenne…
Jack kinyitja a szemét egy jól felszerelt kórteremben, ahol a gépek pittyegésén kívül más nem hallatszik.
Az orvos fileokat olvasva belép a terembe, majd pillantásuk találkozik. Egy pocsékul megírt dialógus végéhez közeledve az orvos elmondja hogy a lánya vállalta a kockázatot, és belehalt. Majd jönne egy jól artikulált “NOOOOOOOOOOOOOO”. Ezzel egy időben pedig az aktuális helyszínen pestissel fertőzött patkányokat engednek el japán terroristák a helyi vidámparkban!
ez a széria akkor is iszonyú jó volt. főleg, mert elég sokat kellett rá várni. hosszú idő után először volt normális női színész a sorozatban, aki hangsúlyos szerepet játszott – természetesen ő annie wersching. várjuk a 8.-at!
Szenzációs évad volt, és szerencsére az idióta Kim-elrablás nem úgy ért véget, mint az eddigiekben:)
JACK & RENEÉ a legnagyobbak és kész! Mikor lesz már 2010?!:)
7×23 -> low battery….neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…
Amúgy szerintem nagyon jó volt ez az évad, és nem csak a 6.hoz képest.
A Fehér házas szál teljesen felesleges volt. Nem tudom mikor veszik már észre, hogy senkit nem érdekel (bár időt kell húzzanak valamivel, értem én ezt). Tony motivációja tetszett, Kim végre tett valami jót is életében. A befejezés pont az volt, amit vártam, Jack hogy meglepődik majd :)
Összességében nem volt túl jó az évad, remélem a 8-as jobb lesz.
Amilyen jól indult ez az évad, pont annyira cseszték el a végét. A duplarész első fele kihagyhatóan unalmas lett, a második meg összecsapott.
Nem tudom, lassan szégyellem, hogy az elején védtem az évadot. A végére nagyon ellaposodott. Hosszú idő óta ilyen szar finálét nem láttam.
Nem 24-hez méltó.
Lapos volt, vontatott, Tony szál béna.
Kimba lángoló keze kimondottan röhejes volt.
Plusz teljesen befejezetlennek éreztem, mintha a finálé első része lett volna csak az egész.
Cliffh-ek sablonosak voltak, 0 WTF-el.
Valamint ez az új főgonosz????
Most komolyan??? Minden főgonoszt úgy vezetnek fel, hogy ŐŐŐ öltette meg Palmert.
Nagyon elszúrták ezt a végét.
Évad átlagban 6/10, eleje 7-8/10, finálé 3/10
Ja és a többiekre reagálva szerintem a S5-6 nyomába se ért ez az évad.
Sikerűlt megnéznem a finálét.
Hm…Kimba jelenetet viszonylag jól megoldották.
Tetszett Jack tanácsa Rennenek. Őt nagyon is el tudnám viselni következő évadban.
Viszont az elnök nő….jaj…már kezdtem a vége fele kibékülni szeméylével, viszont, amit a végén meglépett, az így gáz. aki megírta azt a részt, annak biztos nincs gyereke:)
Jack kiszabadulása a végén a legjobb akció volt a fináléban.
Renee átalakulása nagyon ütős volt a végén…el tudnék viselni egy Redemption-höz hasonló S08 Prequelt ahogy próbálja kiverni Will – Armageddon – Pattonból az infót, aztán meglép vele az FBI irodából, de persze az megszökik, és az emberei belegányolnak Kim megmentő akciójába, minek következménye, hogy Jack ugyan éppen túlél, de Kim meghal, és innentől Renee-Jack ámokfutás. Plusz Kimba szál is örökre elvarrva…hm..azt hiszem felhívom a FOX-ot :))))
Amúgy az évad egyben volt, az eleje kifejezetten pörgött, a közepénél kicsit túlbonyolították, és a végére annyi szálat hagytak lógni, hogy a lezárást elsiették. Most éreztem leginkább, hogy lehetetlen ennyi mindennek történnie 24 óra alatt…
Én az FBI-os bigére csak úgy szoktam utalni, hogy a Tanítvány.
Mikor Jack kórházba vitele előtt dumáltak éreztem is azt az “adj tanácsot mester”-feelinget.
Aztán nem is okozott csalódást, elindult Bauer úr nyomdokában.
Egyébként jó évad volt, minden hibájával együtt, jöhet a következő!!!
Volt már jobb is, rosszabb is, de Jack Bauer az Jack Bauer.
vörös bige miatt simán 8/10 az évad.
“Viszont az elnök nő….jaj…már kezdtem a vége fele kibékülni szeméylével, viszont, amit a végén meglépett, az így gáz. aki megírta azt a részt, annak biztos nincs gyereke:)”
Azt azert ne feletsuk el hogy az Usaban mindig is elnok kultusz volt, ami azt jelenti, hogy az elnok mindig is fedhetetlen volt, o a feny a sotetben, igy az elnoknonek ezt kelett tennie, nem tehetett maskepp… Lehet mindenki korrupt az utolso emberig de maha az elnok nem, ez abban az orszagban tabu.
Egy az egyben azt írhatnám, mint “csalódott :(”.
Nekem is nagyon esett a szememben a 24, és azt hiszem, végleg. Az óraműpontosságúra megírt, logikus átívelő történetnek, ami a 24 órás formátum lényegét adná, se füle, se farka nem volt az átláthatatlan összeesküvés-láncokkal, amik még Loganhez is elértek (eh). Klisés, önismétlő történetszálak, semmi olyan alapvető történeti újítást nem hozott, ami pl. az első három szezon különbözőségét adta. És szerintem nem érv, amit itt-ott lehet olvasni, hogy “mégis mit lehet várni egy 7. évadát taposó sorozattól”, “hol nincs önismétlés” – egy jó sorozat egyik tulajdonsága a színvonaltartó megújulásra való képesség (lenne). Ez az, amit nem tud hozni a 24 utóbbi két évada. Bár ez a 7. valóban tovább fenn bírta tartani a látszatát, hogy van valami értelme.
Tony karakterét szerintem tönkretették, és ami még rosszabb – és ezt már a 6. évadban megindították -, Jackét is jócskán. Pedig régebben mennyi gyengébb részt ki lehetett bírni csak azért, amit JBG is írt, mert “Jack Bauer az Jack Bauer”, de lassan már paródiává válik és az utóbbi két évadban tízszer annyi szuperképességgel bír, mint az első ötben összesen. A betegség-témában is volt potenciál, de a végeredmény (néhány drámai résznél rohama van, de különben mindent észrevesz és taktikai egységeket is vezet) röhejes. Jó ötlet lett volna tovább boncolgatni az kínzás-áldozathozás témát, ez is egy szokásos elem lenne, de idén ez mindent felülmúlóan szájbarágós lett (gondolok itt a fináléban zajló beszéletésre). Régebben is ismertük a fájdalmát, anélkül hogy ennyit beszélt volna róla!
Külön megemlítem a sok hi-tech berendezést és megoldást. Lehet, hogy eddig ennyire sok volt, de én mindenesetre most kezdtem el halálosan unni a részenkénti tíz hekkelést, bemérést, követést, feltörést, adatkeresést. (Ja és volt valami értelme a régi CTU-szerverek felállításának?)
Kim pedig vitte a pálmát. Még évad közben elhatároztam, hogy ha Tony túszul ejti, akkor a 24 elsüllyed a szememben. És megtörtént.
Ez csak egy teljesen szubjektív kifakadás, amit tökéletesen alátámasztani nem tudok. Szimplán csak csalódtam a készítőkben, mert az első három (öt?) évad a kedvencek közt van, és erre elrontják. Na de van ilyen. Ezek után a 24 nálam kvázi-cancel, kis eséllyel folytatom, vagy ha esetleg nagyon jókat olvasni róla.
biztos nem leszek ezzel népszerű, de toronymagasan a legszarabb évad volt nekem, az első két-három részig a lehető legjobban indult, aztán baszottul leült, ha hét külön történetszálat nem indítottak és varrtak is el, akkor egyet se, Tony ide-oda váltása mér nevetséges volt, a történet idiótább mint valaha, a karakterek Taylor elnök kivételével szarok, Chloe alig kapott screentime-ot, nekem az ötödik/hatodik évadnál volt a csúcspont, szóval az én véleményem bizonyára irreleváns. kifejezetten kiborítottak idén az írók, jövőre darára rakom (ez az első “nagy” sorozat életemben, amit szándékosan raktam darára, nem csak felzárkóztatásból) és ha nem találnak ki semmi nagyon nagyon nagy számot az írók, a nyolcadik után részemről cancel.
ja igen: évad, 3,5/10 ennyit is csak a jó kezdet miatt, évadzáró némiképp jobb volt az átlagnál: 6/10
RP:
“néhány drámai résznél rohama van, de különben mindent észrevesz és taktikai egységeket is vezet”
Egyetértek ez tette be a kaput nálam is.
Valaki írta korábban, hogy neki tetszett Jack lebetegedése, mert a korábbi évadok “elpusztíthatatlan acélembere” helyett itt egy valós, sérülékeny embert láttunk. Na, igen, ezzel csak az a baj, hogy félóránként volt egy sérülékeny 5 perce, amikor lábra sem bírt állni, 2 roham közt viszont egyedül vett észre olyat, amit egy teljes team fél óra alatt sem, meg egyedül akciózta le a fél ellent, ami gyakorlatilag paródiába fordította a dolgot.
A másik, amit nem tudtam hova tenni, ez az epizódvégi önmagával való megbékélés, a sorsa, halála sztoikus elfogadása, a világtól való búcsúzása, amit ugye mindannyian tudjuk, hogy tök felesleges, hiszen élni fog a következő évadban. Ezt már a 2. évadban is megcsinálták, mikor ő vezette a repülőt a sivatagba az atommal, és elbúcsúzott Kimtől, majd mint kiderült-meglepő módon-feleslegesen, hiszen túlélte. Oké, az ott egy szép jelenet volt, elfogadtam. De itt most megint a nagy halál előtti nagymonológ teljesen feleslegesen, hiszen 1 mp-ig nem gondolhatta senki komolyan, hogy valóban meghal, ergo az írók-már sajnos nem először az évad során-teljesen gyengeelméjűnek nézik a nézőt.
Tony n+1-edik pálfordulása szintén gáz volt, de az, hogy legalább a motivációja korrekt volt, a karakterét is helyretette legalább egy picit, ami tetszett. Igen, végig átverte az ellent is, de legalább nem valamilyen zászlólengetős ideológia által vezérelve, hanem pusztán hogy eljusson a felesége “gyilkosáig” (akárhányan is álltak Logan mögött…hiszen mindig elő lehet húzni ezt a kártyát) és szétb*ssza a fejét, mint egy bosszúszomjas hidegvérű vadállat. Ez nekem rendben volt.
Hodges (Voight) egy kib*szott zseni, az egyik legjobb gonosz ever. Will Patton ugyan sokat nem volt képernyőn, de itt a végén nagyon meggyőzően hozta ő is a még bukott helyzetben is fölényeskedő, magabiztos genyót.
René csillagos ötös.
Elnöki szál, hát persze. Az elnök már csak ilyen. AZ a baj, hogy a 24-ben kétféle véglet-elnök van. “Angyalian jó” aki a saját pályafutása/élete/családja/bármi árán is kiáll az igazság, a jó ügy mellett, vagy “ördögien” gonosz. Most a jót kaptuk, a vége megint rohadt zászlólengetős amerika midenek felett lett.
Azért a 24-noha ez már nem “AZ” a 24-még mindig egy üde színfolt, inkább ez, mint sokminden más, úgyhogy a sok baromság és falkaparós f*szság (Kimba bajbakerülése csapó #143) mellett is örülök neki, hogy van.
“De itt most megint a nagy halál előtti nagymonológ teljesen feleslegesen, hiszen 1 mp-ig nem gondolhatta senki komolyan, hogy valóban meghal, ergo az írók-már sajnos nem először az évad során-teljesen gyengeelméjűnek nézik a nézőt.”
Csakhogy szerintem itt a forgatókönyvíró nem a néző fejével gondolkodott, hanem Jack életében élte bele magát. Mi nézők ugyan tudjuk, hogy lesz 8. évad is, de ezt nem Jack nem tudja! Neki ez itt a vég, így is kell gondolkodnia, nem pedig úgy, hogy “ja tényleg, lesz még egy évad, úgysem fogok meghallni, tehát elbúcsúznom is felesleges.”
jack, akármilyen hihetetlen, egy fikcionális karakter :P
healbacsi: Ok, tudom. Olivia nem fog hiányozni nekem a köv évadból:)
Kicsit sokat vártunk ettől az évadtól, 2 év kihagyás után.
JBG: utólsó mondatoddal teljesen egyet értek.^^
Tony-ért kár, mert bírtam a karakterét, de örülök, hogy a végén nem játszottak csiki-csukit, logikus magyarázatot adtak a tetteire. Kiváncsi vagyok, mit tehetnek még hozzá.
A fehérházas befejezés kicsit meglepett, de a ribancért nem kár :D Amúgy érdemes eszmefuttatás, hogy Jack mit tett volna Olivia helyében…
Oriza Triznyák hozzászólása nagyon tetszett, több ponton egyet értek vele, ez egy dráma, nem szimpla puff-puff. Pontozni én sem szeretek, minden részt amint lehetett néztem. Számomra a 24 idén sem okozott csalódást, marad az egyik legjobban várt sorozatom.
Az eleje nagyon erős volt, pörgött rendesen, szinte érezni lehetett, hogy le fog halni. Csak sajnos túl sokáig voltak a gödörben, amiből végül is a fináléra valamelyest kirángatták magukat. A Fehér Házas családi dráma szerintem ütött, Reneeből pedig végleg a női Bauer lett. Mindenképpen nézős a 8. évad is.
Reagálva a többiekre, az 5. évadnál csak az első kettő jobb.
Oriza Triznyák által linkelt twitteren van még jó kép:
http://twitpic.com/5k6bk
http://twitpic.com/58pwz
Egyébként a 24ből számomra már kifogyott a szufla. Jack Bond már minden hihető dolgott ellőtt régen, a meglepetésfaktor kimerült Tony első átállásával, amikor lelőtte az fbi-ost. A legtöbb karakter szélsőségesen viselkedik, túl sok a deus ex machina, az utolsó másodperces mentés…
de azért természetesen nézem majd a 8ikat, ahol jack kerekesszékével 15km/h órával kell száguldania, h ne robbanjon fel a bomba, amit egy taxi hátsó ülésén egy nyitott szívműtét során beléhelyeztek és természetesen az elnök/nő hozzá van bilincselve. :)
Érdekességként jegyezném meg: A Tony-ék által besározott arab srác játszott a negyedik évadban mikor Jack és Paul Raines bemenekülnek a fegyverboltba a McLennen & Foster (remélem jól írtam) emberei elől.
Mann: 2. kép marha nagy :D
az évadról: nem volt rossz, gyengébb az 5. évadnál, de jobb a 6.nál. főleg a 15.részig. utána elkezdett laposodni, és a finálé sem volt olyan húdejó. maradt egy pár elvarratlan szál, így legalább megint lesz egy fél órás 0. rész.
a badassek marha jók voltak, különösen Jon Voight. viszont Dubaku hangját lehetlen lesz szinkronizálni. a hangja valami hihetetlen jó volt :) csak úgy mint olivia karaktere. bár én simán kiírtam volna úgy, hogy Ethan megfojtja, és akkor jó lesz a finálé, de persze kellet egy áruló a fehér házba. kim története nekem bejött, bár a végén nem kellet volna megmentenie, hiszen úgy is feléled A Jack… :)
összeségében bejött az évad, természetesen várjuk a következőt.
stílusosan osztályzok: 7/10 :)
Kimba korrekten lett kezelve, nem vitték túlzásba szerencsére
ez a rene walkeres cucc a végén röhejes volt, tony páfordulását jobban meg kellett volna oldani, meg is lehetett volna sztem, na mindegy
egyetértek az egyik előttem szólóval, teri félrekúrt, és tényleg fantomas a főgonosz, legalábbis remélem:)
na, kicsit én is jövök:)
Azt hittem, hogy azért nem váltotta be az évad a hozzá fűzött reményeket, mert személy szerinte ez volt az első olyan évad amit nem darálva néztem. gondoltam biztos az a bajom, hogy nem ehhez vagyok szokva stb. de azt hiszem nem ez volt a gond…. igazából nincs nagyon negatív véleményem az évadról, az hogy voltak benne f@szságok, hát…. most rögtön feltudnék sorolni mindegyik évadból olyan dolgokat amik bénák, de szerintem a 24 ezzel jár:D
Na szóval az évadról konkrétan se nem pozitv se nem negatív a véleményem, inkább olyan semmilyen, talán kicsit többet vártam tőle, de ez egyáltalán nem szegi a kedvemet. A karakterek többsége -mint ahogy fenntebb már sokan kifejtik- szerintem is jók voltak.
Érdekes volt, én is elsőre fostam Kimbától, de egészen megvagyok lepve az alakításától, az kifejezetten tetszett ahogy kezelte a dolgot a reptéren miután megtudta, hgy kik mellett csücsül, jó persze az megint baromság volt, hogy egyedül utánament a gonsz bácsinak…
Mielőtt ez elkezdeném a következő dolgot kifejteni, szeretném leszögezni, hogy számomra is 24=Jack, de abban a pillanatban mikor Renné bemegy Alan akárkihez felmerült bennem, hogy Jack meghal és innentől Renné kalandjait fogjuk követni. Ezt utána kb rögtön el is vetettem, de azért az is ott van, hogy eleve kib@szott kicsi az esély arra, hogy Jack túlélje… mégis túlfogja, dehát ez van, Jacknél senki se überfaszább(még Bryan Mills se:D)
Ja. Nekem is megfordult a fejemben, hogy René viszi tovább a dolgokat de azért ezt én is rögtön elvetettem. Az viszont tuti, hogy CTU ügynök lesz belőle és vagy Jack társa vagy pedig a beosztottja lesz.
Na de a 7.-ről. Jó évad volt. Tetszett. Bár amióta Jack belassult az már annyira nem. Még az elején igen de aztán már csak idegesített. A vége tipikus 24. Nincs baromi nagy cliff. Jack néhány elvarratlan szál de azért várjuk a következőt. Részemről az évad 8/10, mindenképp jobb mint a 6.-ik meg az 5.-ik de a 2-3-4 trilógiát nem veri. Részemről az 1. évad a legutáltabb de ez ugye az izlések és pofonok esete.
Lényeg a lényeg várjuk a 8.évadot és NYC rocks.
SPOILER 8. ÉVAD
Hát ezt le kell h írjam…pár naponta szoktam olvasni a szereposztását a köv. évadnak, és egy “régi” 24 main? karaktert hoznak ismét vissza…Tehát elvileg újra láthatjuk Kim Ravert a képernyőn… Kiváncsi leszek, pláne ha Renee és Jack között kialakult már valami. Jóóóó lesz.
Nem olvastam végig, de egy gyors évad-osztályzást tolnék :D Már nem is tudom osztályozni mert sok volt az évad de sorba állítva a következőképpen néz ki a 24 ranglistám (évadok)
3-1-2-5-7-6-4 :D
nekem bejött ez az évad, és ha a hatodikkal vetjük össze, hát ég és föld. Egy olyan rettenetesen gyenge év után mint a legutóbbi, mondjuk bárminek örültem volna, de az évad nagyjából 2/3-áig le voltam döbbenve, h mennyire pörgös lett ez a szezon…aztán az évad végére már szerintem nem tudtak mit kitalálni és csak huzták a történetet, hiszen muszáj 24 részesnek lennie az évadnak, ha már ez a cime :)
Kim számomra egyáltalán nem volt idegesitő (ezen meg is lepődtem…még élénken él bennem a 2. évados pumás kaland…)
Viszont Madame Presidentet nem tudtam hova tenni…egész végig azt vártam, hogy mikor állit be egy megbeszélésre egy tepsi friss süteménnyel…egyszerűen hiteltelen volt.
Oliviát viszont nagyon birtam, és szerintem az egész fehér házas szál jó volt, nem idegesitő töltelék.
Összességében végre újra éreztem a régi 24 feelinget, bár továbbra is az 5. évad marad a kedvencem…
Mann, Chloe mivel mozog az első képen?:D Amúgy nagyon keméény:D
Ahogy néztem ezt a 7. évadot teljesen songoku érzésem támadt:) Hogy mire is gondolok? Legutóbb abban láttam ilyen dolgokat, h nagy nagy nehézségek árán legyőzi az általa vélt főgonoszt, de mikor már kezdene megbarátkozni a gondolattal,. hogy oké ezt megcsináltuk akkor jön egy nála méggonoszabb:) Mikor hodges benyögte, hogy ő egy kis porszem a gépezetben hangosan felnevettem, az nagyon adta:))
Az első fele az évadnak valóban jobban ütött, a 19. rész után tényleg leült a sorozat, így a végére ez elég ciki. Egyetértek: a fehér házas esemény még érdekesebb volt mint a Jack-es történés. Nekem tony mindigis nagy kedvencem volt, így örültem, hogy visszatért, biztos vagyok benne, hogy a 8.ban is számítzanak rá (gondolom ki kell, hogy engedjék, mert valamit csak az ő segítségével lehet véghezvinni).
A szokásos hülyeségek ezúttal elmaradtak. Jobbanmondva volt itt is bőven belőlük, de nem bosszantottak úgy mint a 6. évadban. Nem voltak benne nagy FBI-os bénázások (régebben sokat röhögtem rajta, hogyha a CTU-s egységet kiküldték azok vagy meghaltak, vagy csak ott álltak és mindent elszúrtak:) ) Itt az fbi még segítségére is volt jack-nek, nem agyhalott droidként viselkedtek mint a CTUs bevetésiek.
A szereplőkről:
Billt sose kedveltem úgy igazán, nem kár érte, véleményem szerint elég szürke karakter volt ő.
Klóíííí: eleinte gyűlöltem. Nem kicsit, nagyon. De mára már megszoktam azt a kis flegma képét:)
Elnök asszony: nem volt vele különösen gondom, ahogy Ethan-el sem. rendben voltak.
Ui: belegondoltatok már, hogy mi lett pl azokkal a rosszarcoikkal pl a metrós ürge, aki nem engedte az arabnak, hogy huncutkodjon? Ő biztos röhög a markában, hogy na ezt megúsztam kapjátok be:))
8/10
Az egész évadot nézve izgalmas volt, bár a vége felé kicsit leült, és aminek örülök, hogy a 6. évad után valamennyire sikerült megújulni. Ebben nagyrészt segítettek az új karakterek, akiknek a többsége jó volt, valamint a régiek visszahozása is.
Nekem sok volt az elnökből és családjából, kíváncsi vagyok, hogy a 8.-ban is Mrs. Taylorra találkozunk-e még.
Érdekes, hogy mindenki mennyire másként rakja sorrendbe az évadokat. Nálam a 3. mélypont, a drogos szál baromi nem tetszett. Ha sorrendet kellene készíteni: 1., 5., 2., 7., 4., 3., 6.
Hát ha már mindenki sorrendet ír, én is írok egyet:
5-7-2-1-4-6-3
Nálam 2 1 5 7 3 4 6 a sorrend. De ha most újranézném az összes évadot, lehet hogy változna.
Egyébként az is érdekes és vicces, hogy szinte mindenkinek más a véleménye az évadról, az előző kibeszélőt is figyelembe véve. Valaki unta a Fehér Házas vonalat, valakinek pont az tetszett. Valaki szerint melléfogás volt Jack megfertőződése, valakinek jó volt. Valakinek az évad első fele volt pörgős, valaki szerint üresjárat volt. Valakinek mélypont volt a FH megtámadása, valakinek a legjobb rész volt az évadból, stb.
Na és persze valakinek önismétlések az évadok, valaki szerint pedig mindig tud valami újat mutatni.
Sorrend nálam:
2-1-5-3-7-4-6
Bár eddig mindegyik évadot csak egyszer láttam és a 7. volt az első, amit nem darálva néztem, szóval másodszorra lehet, hogy megváltozna a sorrend. Nyáron kéne egy maratont tartanom… :)
Először nem örültem hogy Tony-ból gonoszt csináltak, de a vele történtek alapján szerintem hitelesek voltak a motivációi. Ilyen pálfordulások már másokkal is történtek a sorozat történelmében, gondoljunk csak Christopher Hendersonra és Stephen Saunders-re, akik hazafikből lettek terroristák. Biztos vagyok benne hogy a nyolcadik évadban még fontos szerepe lesz Almeidának és a végén legyakja ezt a Wilson gyereket.
Jajj istenem, nem tudom mit kell ennyit panaszkodni. Ez az évad úgy volt odabaszós, ahogy volt, talán kicsivel maradt csak el az 5. mögött.
A sorozatok azért vannak, hogy kikapcsolják az agyadat, egy órára.
A finálé is rohadt jó volt szerintem, főleg az utolsó részben, lehet, hogy a Tony-s fordulat várható volt mások számára,
SPOILER: de engem nagyon kilökött a székemből, a “Gyerekemet hordozta!” mondat. Az arab csávó megjelenése a végén is kifejezetten szórakoztató volt.
Finálé és évad 9.5/10
Tonyalmejda:De Saunderst és Hendersont nem láthattuk jófiúként, csak az elbeszélésekböl tudtuk meg, hogy régen azok voltak.
Szerintem irtó gagyi lenne, ha Tonyt kiengednék a következö évadban, mert kiderülne, hogy az ö keze volt a dologban régen és/vagy valamit csak ö képes megoldani. Ha mindenáron szerepeltetni akarják, akkor inkább szökjön meg, vagy ilyesmi.
Féltem a finálétől, főleg a felvezető részek gyengesége miatt, de végül kellemesen csalódtam. Elsősorban a dialógusok miatt, melyek közül a Renee-Jack, de mindenekelőtt a Jack-Tony féle párbeszédet kell kiemelni. És meglepő módon, ezúttal a Fehér Házi történésekre sem lehetett panaszunk, sőt… Tony valós motivációit illetően valóban ez volt legjobb megoldás és Bernard is megérdemli a dicséretet az alakításáért. Az utolsó pár jelenet pedig inkább már átvezetés volt a következő etapra.
A 7. évadról összességében: a nagy változások nem következtek be (az alap dolgokon kívül o. c., mint a helyszínváltás), a sorozat még mindig messze van az első három szintjétől, de a legutóbbi évadhoz képest mindenképp megfigyelhető a javulás. Nekem az egész évad hullámzó volt, nem mondhatnám, hogy az első 13 rész volt kiemelkedő, mert az 5.-7. részek környékén eléggé szenvedtem, viszont a közepétől felfele is voltak élvezetes epizódok. Sok logikai baki, és butaság felett kellett szemet hunyni ezúttal is, de ezt már megszoktuk.
Az évad egyik átívelő kérdése a vajon meddig mehetünk el, hogy másokat megvédjünk, a kínzás adott helyzetben való szükségessége és ehhez társítható morális kérdések voltak, amit a legtöbb esetben inkább erőltetetten próbáltak átadni. Végül azonban a helyére került, ugyanis a finálé kivételt képezett ez alól, itt végre sikerült igazán életszerű és drámai párbeszédeket írni, és végre a mondanivaló is a helyén volt.
Az évad, kicsit felkerekítve, köszönhetően a jól sikerült finálénak végül 7/10.
Nálam az évad 6/10.
Olvasom a kommentekben, hogy Reneé így jó meg úgy jó. Jó de istenem miért az utcán kell neki lövöldözni miért nem lehetett az irodába betenni és valami normális férfi színészt keríteni?
Miért van az, hogy az ilyen jellegű sorozatokba vagy filmekbe mindig betesznek egy nőt aki idétlenkedik össze vissza.
Nekem is bejött az évad, mégha nem is volt tökéletes. Szerintem az egyik nagy hibája éppen az volt, hogy túl pörgős lett. (Még a korábbi 24-mércével mérve is neveteségesen sok dolog történt nevetségesen rövid idő alatt. Afféle kikacsintós öniróniaként vicces lett volna a végén, ha az egyik főszereplő tesz valami olyasféle megjegyzést, mint pl. “hm, vazze, ez mind ma történt, 24 óra alatt??”) Az utolsó negyedben ezért én még örültem is a lassításnak, bár ehhez képest néhány dolgot mégis kurtán-furcsán oldottak meg. (Pl. Wilson-t azzal sikerül előcsalogatni, hogy felmérjen egy új “tagot”? Hát nem lenne épp jobb dolga, nem mondhatná, hogy ezzel várjunk pár órát??) Viszont Kimnek végre (!) hasznát vették (annyira meglepődtem, hogy már nem is idegesített az újabb bajba kerülése), a pozitív epizódszereplőknek (FBI-ügynököknek, rendőröknek, biztonsági őröknek, stb.) csak a nyolcvan százaléka halt meg (sőt! az utolsó részben komolyan hozzá is járultak a sikerhez), és az egyes karakterek utolsó jelenetei is egész jók voltak (különösen Renée és a csukodó ajtó), szerintem jó lett a lezárás. És akárki akármit mond, tetszett az is, ahogy bizonyos értelemben az V. évadot is lezárták egyúttal.
Jöhet a nyolcadik.
“Miért van az, hogy az ilyen jellegű sorozatokba vagy filmekbe mindig betesznek egy nőt aki idétlenkedik össze vissza.”
Talán azért mert nem mindenki gondolkodik így a nőkről. Szerencsére.
Hát pedig valóban elég nevetséges volt, amikor az a René, aki az évad első felében kosztümben (vagy valamilyen ilyesmi női ruhában)aktákkal a kezében az irodában ténfergett, a végén a kocsi oldalára kapaszkodva egykézzel lődözve írtotta az ellent, meg Rambóként bukfencezett le a kocsiról meg hasonlók.
Jó évad volt! Megtalálható volt benne minden amit szeretni lehet a 24-ben!Kiváncsian várom a 8.évadot!Rem Jack hatalmas darába kezd!:D
Évadrangsor:
2-5-1-3-4-6-7.
Jövőre nyolcadik évad nyári dara lesz. Csalódtam a sorozatban.
Azért nem írtam eddig, mert meg akartam nézni még egyszer az utolsó két rész, és csak most volt rá időm!
Nekem nagyon bejött ez az évad! Pont azért, amit már mások is írtak, mert sokkal több volt benne az emberi, érzelmi tényező, mint az előző évadokban! Persze nem lep meg, hogy ez sokaknak nem tetszik, akik a gyilkosságokat, a robbantásokat, az abszolút gondolkodás nélküli mészárlást élvezik, annak tényleg nem nyújthatott sok élvezetet ez az évad. De ha valaki képes ezek mögé látni, az észre tudja venni, hogy mennyi szép, mély, emberi gondolata van ennek az évadnak, mennyi dráma, mennyi tragédia, mennyi érzelem volt benne.
Kiefer fantasztikusan jó színész, annyira mélyen át tudja érezni ezt a drámát, és annyira jól ki tudja fejezni az érzelmeket! Nincs színész ezen a földön aki nála jobban el tudná játszani ezt a karaktert.
Valaki már írta, és ezzel én is teljesen egyetértek, hogy nagyon jól sikerült párbeszédek voltak, nem csak az utolsó két részben, hanem az egész évadban. Tökéletesen sikerült a Tony-Jack, majd később a Renee-Jack párbeszéd, bár számomra a csúcs a legvégén Jack és az arab fickó közötti beszélgetés volt. Nagyon szép, és nagyon megható lett. Egyéként csak nekem van olyan érzésem, hogy ebben az évadban (főleg a vége felé) egy elég nagy gesztust próbáltak tenni az arabok felé, az előző évadok miatt? Itt most az arabok jófiúk voltak, segítettek a terroristákat elfogni stb.
Nagyon tetszett a végén, hogy nem próbálták meg Tony teljesen kimosni (csak egy kicsit:).
Jó volt a tetteinek a magyarázata, tényleg logikusra sikeredett.
A Fehér Házas szál is jó volt, a végére teljesen megkedveltem Henry-t, sokkal emberibben viselkedett, mint az elnöknő.
Az új karakterek közül abszolút Renee volt a kedvencem, remélem a következő évadban is jelentős szerepet fog kapni.
Azt hiszem lassan el is kezdem újra nézni az évadot, már most hiányzik:)
Tényleg érdekes, hogy a végén kiderül nem is az arabok a rosszfiúk, hanem az amerikaiak. (körülbelül mint ahogy az a való életben is van!)
Szerintem még mindig nem zárhatjuk le az ötödik évadot amig nem ítélik el ezt a Wilsont. A nyolcadik szezonban végre lelepleződik a Bush család…
“Talán azért mert nem mindenki gondolkodik így a nőkről. Szerencsére.”
Egyáltalán nem vagyok rossz véleménnyel a nőkről.Ezek szerint nem tudod elképzelni a valóságban a bűnözők milyenek és egy ilyen nő nem állná meg a helyét. Meg ez a kibontott lobogó haj és bamba tekintet ami reneénél volt az nevetséges.
Nem az mondom hogy nő nem lenne képes ezt csinálni csak nagyon kevés alkalmas rá.
Mit gondolsz a világon sok elit egység miért tiltja a női jelentkezést például ahol Jack is szolgált(1st SFOD-D). De még a Navy Seal is csak férfi jelentkezőket fogad csak.
Amugy valami nagy feminista vagy Oriza Triznyák?
“Persze nem lep meg, hogy ez sokaknak nem tetszik, akik a gyilkosságokat, a robbantásokat, az abszolút gondolkodás nélküli mészárlást élvezik, annak tényleg nem nyújthatott sok élvezetet ez az évad”
Szerintem ez az általánosítás így egy kicsit erős. Azért mert neked tetszett, nem biztos, hogy másnak is, de az sem biztos, hogy akinek nem tetszett, az gondolkodásra képtelen, vérengzésre kihézett bambán a képernyőre meredő zombi.
A korábbi évadokban nem volt érzelem, moralizálás? Dehogynem, legalább ennyi, mint ebben. Hadd legyen már egyéni preferencia kérdése (főleg ha az ember még alá is tudja támasztanmi a véleményét) hogy kinek mi hogy tetszik.
Továbbá azt gondolom, hogy Kiefer egy zseniális színész, de ebben az évadban elfásultan, rutinszerűen, az alaprepertoárból előkapott színészi eszközökkel játszotta el Bauert, és semmi újdonságot nem mutatott színészileg (leszámítva a rohamok alatt mutatott “pingpongszemű gumiember” figurát, de az meg…) ellenben a korábbi évadokkal, ahol évről évre meg tudott újulni (és ezáltal a karakter is). Persze ez lehet, hogy nem (csak) az ő hibája, rendező, írók stb, de ha megnézed az elmúlt oár évben Kiefer mozis alakításait, ott is kb egy átlag Bauert hoz, semmi újat.
“de ha megnézed az elmúlt oár évben Kiefer mozis alakításait, ott is kb egy átlag Bauert hoz, semmi újat.”
Megnéztem azokat is, és én nem így látom a dolgot.
Oké, én másként látom, semmi gond. Kiefer sem csökkent a szememben, csak így láttam.
“de ebben az évadban elfásultan, rutinszerűen, az alaprepertoárból előkapott színészi eszközökkel játszotta el Bauert, és semmi újdonságot nem mutatott színészileg” – csak egyetérteni tudok, Kiefer ezúttal rutinból játszott.
Hát érdekes is lenne, ha nem lenne rutinja már ennyi évad után.
És ki állította ennek az ellenkezőjét? kicsit próbáljuk meg értelmezni is a szöveget :)
Rutinból játszott=semmi mást nem vitt bele a szerepébe, ugyanazok a gesztusok, színészi kellékek jellemezték, ami természetesen alap egy már megismert karakter esetében, de nem vitt bele semmi pluszt a karakterbe ezúttal. JBG nagyjából ugyanezt írta egyébként pár hsz-al fentebb.
“Hát érdekes is lenne, ha nem lenne rutinja már ennyi évad után.”
Thanks for the input, darling!
rutinosan játszani =/= rutinszerűen, rutinból játszani.
Június 2-tól hétköznap esténként adja az m1 a 24 első évadját!
Nem elsö hanem harmadik, de a többi stimel.:)
Sikerült elvarrogatni a szálak nagy részét és csak annyi nyitott részt hagytak a cselekményekben, ami még nem zavar senkit. Ez a 7. évad egyértelműen jobb volt az előzőnél, de nekem még mindig nagyon hiányzik belőle valami… Nem ugyanazt érzem, mint amit az 1-4 évad során. Nekem az utóbbi évadokból már érezhetően hiányzott Jack. Ott volt ugyan a “vásznon”, de mégsem. Gyakran nem őt éreztem a főszereplőnek, nem ő dominált a történetben. Az első évadokban gyakorlatilag Jack körül forgott minden, illetve a Jack-Palmer duó olyan erős karakterek voltak, és hozzájuk kapcsolódott a cselekmények többsége, így a fehérházi és egyéb oldal-ágak csak színesítették a történetet. Nem tudom mennyire vagyok érthető, de aki megnézte, vagy nézi ezt a 7. évadot, az magán is leszűrheti, hogy mennyire zavarja az, ha Jack-et “parkolópályára” küldik. A 24 a nagy kedvenc, nem tántoríthat el semmi attól, hogy az összes következő évadot megnézzem, akármennyi is legyen még belőle, de jó lenne, ha visszatérnének a készítők az első évadok kereteihez: középpontban Jack-kel, kevesebb új (fő)szereplővel, kevesebb ágon futó cselekménnyel.
Nem értek egyet azokkal, akik azt mondják, hogy a 24 már kifulladt, csak ismétléseket lehet beleerőltetni az újabb és újabb évadokba. Jó lenne, ha a készítők elővennék Whitman és Cerasini 24: Declassified könyveit, és merítenének belőle ötleteket. Még rengeteg potenciál van ebben a sorozatban, csak nem kellene mindent túlcsavarni, bonyolítani, folyamatosan arra törekedni, hogy meghökkentsék a nézőket, meg hogy minden epizódban akció, a végén meg cliffhanger legyen. A feszültséget, az izgalmakat máshogy is fent lehet tartani…
Nem tartozik szorosan ide de, emlékeztek még a második évad végére? Volt az a férfi aki még Tobin Bell-nél is nagyobb fejes volt és nem derült ki, hogy ki volt ő. Mindig egy yacht-ról osztogatta az instrukciókat.
Az első évadban (kb. a harmadik részben) Palmer meg valami hodgest emleget a fia gyilkossági ügyével kapcsolatban. De gondolom úgy sem Jonasról van szó.
Egy újabb jó twitteres kép.
http://twitpic.com/6225z
Tonialmejda: Az a fickó elvileg ugyanaz, akivel Nina beszélt az első évad végén. Jó lenne, ha előhoznák ezt a német vonalat, mert elég elvarratlan.
Nekem 2431756 a sorrend.
Amúgy ez egy jó évad volt, de az is igaz, hogy másfél év alatt azért ennél többre is futhatta volna az íróktól. Hétről hétre néztem, majd most jön darálva, de az az érzésem, hogy egy kicsit sok cselekményt raktak a sztoriba.
Szerintem két alapvető dologgal nem tudnak a szerzők mit kezdeni: az egyik D. Palmer halála (ami nagyon ütőssé tette az 5. évad elejét, viszont a sorozat egyik motorját vette ki, amit azóta sem tudnak pótolni), a másik a CTU megszűntetése, (ill. Jack kiemelése a CTU-ból), azóta sem találnak megfelelő kulisszákat a történetnek, kellet az a sötét, misztikus háttér.
Csináltam pár képet a hetedik évadról. Minden részből egyet-egyet, a legjobbakat. Persze szigorúan szubjektív szempontok alapján:)
Az első négy rész:
http://kepfeltoltes.hu/090531/01-04_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az ötödik-nyolcadik rész.
http://kepfeltoltes.hu/090531/05-08_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kilenc-tizenkettedik rész.
http://kepfeltoltes.hu/090531/09-12_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tizenhárom-tizenhatodik rész.
http://kepfeltoltes.hu/090531/13-16_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tizenhét-huszadik rész.
http://kepfeltoltes.hu/090531/17-20_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Végül a huszonegy-huszonnegyedik rész.
http://kepfeltoltes.hu/090531/21-24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
mennyire spoileresek?
Eléggé, főleg a vége felé.
nemjelenik meg amit írok:D
Én örülök hogy újra lesz CTU, remélem a díszlet hasonlítani fog a régire. Már csak az kellene hogy minél több régi szereplőt vissza kéne hozni. Erin Driscoll biztos kigyászolta már magát, visszajöhetne még Adam Kauffmann, Morris, nem is nagyon maradt más ép ember. (Ugye Chase-t és Doyle-t nem veszem számításba.) Elővehetnék még az ötödik évadból azt a nagyon ellenszenves fickót aki Karennel jött az NSA-től, vagy Tom Lennoxot, de Mike Novick is jó volt. Csak kell valami ürügy hogy visszajöjjenek.
Ja és érdekes hogy azóta se tudtuk meg mi lett Keeler elnökkel, miután túlélte a merényletet. (Épp a negyedik évadot nézem újra.)
Nem ő az egyetlen akiről nem lehet semmit tudni. Ott van pl. Logan, vagy Wayne Palmer, róluk sem lehet tudni, hogy élnek-e vagy sem.
Azért az is hiba lenne, ha az összes elvarratlan szálat rendezni akarnák a 8. évadban, és visszahoznának egy csomó régi szereplőt. Életszerűtlen lenne. Olvastam, hogy újra jön Kim Raver , az pl. logikus, mert az a szál nagyon kurtánfurcsán szakadt meg a 6. végén. Nekem még talán Novick férne bele.
Nekem még Karen hiányzik. Bár így, a Bill-el történtek után, nem valószínű, h visszahozzák. Viszont Aaron remélem lesz, mert eddig mindig volt, akkor már a 8.ban is legyen:D
logan túlélte a felesége attackját nem?egyik extra a dvd-n a kimaradt jelenetek között felvedi a rejtélyt, wayne-t meg ki nem szarja le?:D nekem ugyan nem hiányzik
mike nowick kéne, caskúgy mint mandy, de régi ctu-s arcokat nem szívesen látnék, legfeljebb nadiat pucéran:)
Sziasztok!
Ti már mind láttátok? Segítenétek, hogy én is láthassam?
No meg elnököt kellene cserélni, de gyorsan, mert hiába próbáltam megszokni Taylor asszonyt, nem sikerült. Tulajdonképpen egyetlen szerepben sem volt igazán hiteles (sem mint erőskezű elnök, sem mint érző szívű anya és feleség). Remélem, ezt a rendezők is belátták, és kiveszik valahogy a 8. első harmadában.
Nos, sablonokat kaptunk a pofánkba ezúttal is, de valahogy elviselhetőbb voltak, mint az elmúlt évadokban – bár lehet, hogy csak hozzáhülyültem a sorozathoz :-) Jack ide vagy oda, a 24 évadjait a mellékszereplők alakítják (Kiefer amúgy sem vitte túlzásba a szereplést, ami kifejezetten felháborított, damn it).
Hm, Renee csak nekem nem tetszett? Engem kifejezetten irritált ez a női Bauer-imitátor. Direkt arra hajaztak az írók, hogy Jack korábbi énjét lássa benne, aztán levágjon neki egy klasszikus mentori monológot a fináléban… remélem többet nem fogjuk látni.
A muzulmán szálat se tudtam hová tenni, mintha kötelező lenne elővenni őket, nehogy kimaradjanak a tettoristáskodából. Már attól dobtam egy hátast, hogy az a muszlin az autóban meg akarta téríteni Jacket… aztán amikor megjelent a kórházban, mint utolsó látogató, Jack meg stabil 80-as pulzussal meggyónt neki… hát a 24 legalja volt számomra :-/ Az egész finálé gyalázatosan gyenge volt az évadban felállított stabil színvonalhoz képest.
Valaki említette, hogy túlságosan pörgött a 7. nap, amivel egyetértek, mert mire előszedték Wilsont már nem is tartottam számon, hogy ő éppen hányadik főgonosz… kicsit eltúlozták a dolgot.
De hogy jót is írjak, Tony-t jófiúként nem bírtam, de most nekem is volt egy pálfordulásom és megkedveltem :-)
Az elnöki szál béna volt (Obama után majd jöhet egy ilyen néni :-)) de mindenesetre jobb volt, mint a Palmeres és Loganes időhúzó baromságok.
Mindezek ellenére, kellemesen kis évad volt :-) Főleg a gyalázatos Redemption után. Bizakodva várom a következő nagy napot :-)
Megjelent pár kép a 8 forgatásáról, amelyeken Jack nagypapa látható az unokával. Megnyugtat, hogy már forgatják, mert lehet hogy Kiefert megint lesittelik… Erről nem tud valaki új infót?
Megállapodott peren kívül az arccal, akit lefejelt :) Nem tesz feljelentést, így val. nem lesz semmi az ügyből.
:) Köszi, ez megnyugtató.
Tényleg Logan-t is leszúrták de attól túlélhette, lehet Tony majd őt is legyakja.
Múltkor a Gyilkos elmékben Keeler elnök játszott egy veterán profilozót, feladta a politikai karriert mert túl veszélyesnek találta…
legalább akkor él:D
Nem tudom milyen lehetett hétről hétre nézni, de én most daráltam le a 7. évadot, és így kurva jó volt.
Akkora 24 rajongó vagyok, hogy inkább kiböjtöltem, és nem bántam meg, sőt, még spoilerekbe se futottam bele nagyon.
Persze hibák és zavaró hülyeségek voltak benne, de most komolyan.. ez egy sorozat! Kedvet kaptam megint hogyvoltot írni róla. Persze nem fogok. :)
Úgy örülök, hogy más is van, akinek tetszett ez az évad! Ráadásul olyan embernek, akinek ér is valamit a véleménye! Már azt hittem, hogy bennem van a hiba, mert annyian lesz@arozták, én pedig úgy imádtam!
Bruti, azért még meggondolhatnád ezt a hogyvoltot, az M1-en hamarosan lesz a 4. évad is!
Nekem tetszett a hetedik évad…
A Redemptiont egy erős hármasnak értékeltem, néhány (kettő?) harmatgyönge négyeske jelenettel megspékelve (aknáralépés tetszett, meg amikor Jack apánk egy kölökre fogta a stukkerét…bár tudtam, hogy nem lesz puff, azért tetszett:-)).
Így nem ültem le nagy reményekkel a hetedik évad elé, pedig szűkebb környezetem egy része kimondottan a 24-el azonosít…tudják, hogy szeretem.
Aztán startolt a 7. nap, és pozitívan csalódtam. Első hat részt darában letoltam :), a többit pedig naponta 2-2 részben fogyasztottam. Úgy vélem az első 11 rész baromi jó lett. Pörgős volt, Jack űberkúl (sztem ennél keményebb már nem is lehetne), jó szövegeket nyomott, és akciózott is dögivel. Miután elkapták Dubakut picit leült a sztori, és annyira nem tetszett (még a Fehérházas akció sem). Onnantól fordult a kocka, mikor JB megfertőződött. Tudom én, hogy túléli, de akkor is…végig fenn tartotta az érdeklődésem, hogy most ebből a szarból, hogy mászik ki? :)
Karakterekről: Jack zseniális mint mindig…többet róla nem is írnék, és vitázni sem vagyok hajlandó: abszolút kedvenc.
Tonéj néhol izzadságszagú volt (ide állok, oda állok), de a legvégére azt hiszem korrektül helyrerázták a motivációit.
Kimmel korábban sem, és idén sem volt semmi bajom.
Chloét mindig is szerettem :)
Az elnöknő nem varázsolt el…picit tényleg hiteltelen volt végig, akármit is csinált éppen. Én annak idején Logan tugyi-mutyiságát bírtam, jókat derültem rajta, szeretnék a nyolcadikra egy ilyen töketlen, balfasz elnököt :)
René pozitív csalódás. Azt hiszem a negyedik-ötödik részben kezdtem megszeretni, évad felétől meg Jack után ő lett a favorit. Jó lenne viszont látni a nyolcadik napon. Rég nem volt a 24-ben ilyen jól megírt-jól eljátszott összetett karakter. Ennyire talán a Fringe Olivia Dunham ügynökét bírom még :)
Összességében ennyi a meglátásom.
Jobb volt mint a hatodik. Nyilván voltak benne hülyeségek, de hát melyik évadban (melyik másik sorozatban) nincsenek? Néha erőltetett az átívelés egyik történetszálról a másikra, vagy egyik “főgonoszról” a másikra, de összességében élvezetes volt a show.
Mindenképpen ott leszek a következő napon.
Aki itt korábban azt írta, hogy Audrey visszatér a következö szezonban, linkelhetne valami forrást, mert én a neten semmit nem találtam erröl.
Tegnap belenéztem az M1-en a harmadik évadba és érdekes volt látni Tony-t a CTU vezetőjeként, olyan mintha nem is az az ember lenne aki a hetedikben is játszik. A múltkor megnéztem Carlos Bernardot “civilben” az Alien Raiders című 2008-as low budget ópuszban, tiszta hetedik évados Almeida volt, csak itt ilyen “ítíkkel” verekedett.
Nah, tegnap reggel 8-kor kezdtem, hiszem Jack 7. napja is akkor kezdődik a történet szerint és ma reggel háromnegyed 5-kor fejeztem be. Ami tetszett: új helyszín, új arcok és viszonylag érdekes volt az összes szál, plusz a végén azért szépen nyitva hagytak mindent. Pörgött az egész, legalábbis az első fele mindenképp, amíg a két afrikai csókával szerencsétlenkedtek. Amikor az amcsi összeesküvők kerültek képbe elkezdtem érezni azokat az üres köröket, amit az 5. évad utcsó részeiben és a 6. évad második felében. Igazából a széria valahol a 4. évad folyamán veszítette el azon tulajdonságát, hogy komolyan tudjam venni, és ehhez talán az is hozzátartozik, hogy mint láttam két Star Trek: Enterprise író figyel ott fő írók között. Igen Manny Coto-ról és Brannon Bragáról beszélek, főleg ez utóbbiról. Már a Trekben is szerette ismételni időről-időre önmagát, ezen tulajdonságát ide is áthozta szerintem… Nah mindegy… Ami szerintme komoly probléma, hogy a 13. rész utáni elvileg lassulás ellenére is kurva zsúfolt volt az évad. 5-6 részenként volt valami terrortámadás a részben, a köztes időben sokat elmélkedtek és néha itt-ott lecsaptak. WTF??? Vicces, hogy előbb Dubaku, az Juma, aztán Hoges végül Tony… Sok, nagyon sok. Az első két-három évadban volt két nagy merénylet max betervezve és az azokhoz vezető nyomokat gördítették fel, itt meg 5 óránként újabb terrorveszély. A 3. után már sírva röhögtem. “Elnök asszony még nincs vége, újabb támadás várható a következő órákban…” Húh bazzmeg ezt hányszor is mondták el a 24 rész alatt???
Aztán Jack pusztít, mint a Terminator, rendben így szeretjük, máskor is haldoklott már azt ennek ellenére agyonvert néhány embert, mert abból nyeri az energy-t. Nála ölésre töltődik a battery.
Tony-val való szarakodás, oké, várható volt, nekem tetszett, csak ez az áldozzunk fel mindent és mindenkit elgondolás… Hát végülis tényleg nem sok mindene maradt, de legalább nem ölték meg ez tetszett, ami viszont nem, hogy értékes foglyokkal miért nem tudják ugyanezt megcsinálni. Van valami értékes infót tudó ellen, azt tuti, hogy agyon kell lőni, amikor még utolsó erejével a fegyveréért nyúl, itt meg lazán hülyére lőtték Tony végtagjait, de életben hagyták. WTF???
Nah, ami irritált a végére az Elnök. Oké, hogy elvek meg Alkotmány (na ezen hánytam egy nagyot, ekkora foss imádjuk Amerikát, csókoljuk a lábát hazafias szenteskedő maszlagot nagyon rég nem hallottam), de basszus akkor is a saját gyerekéről van szó, milyen anya az ilyen? Meg ha nem képes rendet tartani a családjában, akkor hogy gondolja, hogy az országban azt tud… Jó, meg volt alapozva, mert simán beáldozta volna a férjét is, amikor őt használták zsarolási alapnak, és az még jól is jött ki, de itt mégis csak a gyerekéről volt szó, ráadásul teljesen más szituáció és a csóka tényleg megérdemelte a halált, szóval totál fölösleges kör volt az elnök részéről az a szenteskedő az “Alkotmányra esküdtem fel… blablabla…” szöveg… Más szitu más megoldást igényelt.
Oké a vége azért nem volt rossz, mármint nem Kim szerepeltetéséről beszélek (úristen mennyire irritál még mindig, volt neki 3 része a sorozatban, abból 5 részen át el volt rabolva, már megint!!!) és Jackkel való nyavalygós-sírós-meghatós szarakodásról, hanem a totál patthelyzetről a végén. FBI-os muff bemegy a kihallgatóba, látszólag felrug mindent, ez a x órás folyamat egyébként tetszett, ahogy Jack mellett totál összeomlott az idilli FBI ügynök szerep és ment át “azt teszem, ami szükséges” vadállatba. Persze a legvége, meg Tony-s féle szarok a farmra megbosszúlok mindent, de tetszett. Tony… hát igen, utcsó évad szerintem tuti befutó, hiszen vannak odakint kapcsolatai, szerintem lesz valami heroikus szála.
Zárszóként, továbbra is hülyítik az embereket azzal, hogy a karaktereik nem gondolkodnak. Szokás szerint Jack félpercenként megmenti a világot, aztán két résszel később mindent felrug és ezek egyből elkönyvelik árulónak, meg átver minket meg ilyen nyalánkságok, ahelyett, hogy elgondolkodnának mit-miért is csinál. 7 évad óta mindig ugyanazok a körök. Ennyi már mindenkinek világosnak kéne, hogy legyen az aktája alapján, hogy a törvény felett áll, ha van valami megérzése, akkor nem ellenkezni, mert úgyis igaza van.
Szóval jó volt az évad, sokkal jobb, mint a legutóbbi kettő (5-6-dikra gondolok) vagy legalábbis a 4. és 5. szintjén mozog valahol, de nagyon megterhelő is volt. Zsúfolt, túl sok volt benne a nagy horderejű történés, és bizony az agykikapcsolás ellenére valahol a 15. rész felé már úgy éreztem, hogy ez sok, inkább nevetséges, mint komolyan veendő, voltak megoldások, amik annyira eltúlzottak voltak, hogy már csak tapsolni tudtam – leginkább kínomban.
7/10-et adnék az évadra.
Látogassak orvost, ha nekem a hatodik tetszett a legjobban? XD Mert így van. Szerintem az volt a legizgalmasabb évad az eddigiek közül. A legjobb a családi kötelék tetszett benne, hogy nem csak semmitmondó teroristákat kell megállítani.
A hetedik sem volt rossz, de az FBI nem a kedvencem. Ha mondjuk NSA-nél lett volna, az már vitte volna nálam, de az FBI nekem kicsit unalmas.(csak az X-aktáknál jött be) Tony visszahozásának nagyon örültem, mert ő a kedvencem a sorozatból (Jack után természetesen). Kár, hogy a következőben valószínűleg megint nem fog szerepelni.
Az új elnököt sem nagyon bírtam. A mostani fehérház nekem elég gyengus volt. Harmat gyenge. A válsághelyzet sem volt akkora, mint a hatodikban, vagy másodikban. Nem volt akkora közvetlen veszély, hogy lehoznak pár repülőt meg a pusztítás Afrikában, mint az atombombák meg a biológiai támadások. Az évad csúcspontja nálam az volt, mikor a magánhadsereg bázisán volt Tony meg az FBI. (Igaz azért itt is voltak rakéták de csak a vége felé)
Összességébe azért megkapja a 7/10-et.
JcGross:
én személy szerint a 6. évad közepén majdnem bealudtam, a Bauer család meg az évad mélypontja volt, az összes tagját rühelltem (Jacket kivéve persze), és igazából talán csak Tom Lennox volt egyedül szimpatikus az új szereplők közül.
Bár ízlések és pofonok, eddig nem sok olyan embert láttam, akinek a 6. lenne a kedvence, szóval inkább vedd úgy, hogy csodabogár vagy :)
Nem a 6. volt az első évad, amit láttál a 24-ből? A nagy fanok a többihez hasonlítják (azokhoz képest sztem tényleg gyengébb), de önmagában – különösen a többi sorozathoz képest – a 6. is jó, és ez a sorozat látásra üt a legnagyobbat, utána már megszokod.
Teljesen igazad van, én is valami ilyesmit akartam írni. Bár tény, hogy a 6. évad a legyengyébb a hét közül, de szerintem közel sem annyira rossz, mint ahogy azt sokan mondják. Bár én is inkább az új karakterek miatt nem szeretem annyira, a történettel amúgy nem volt különösebb bajom.
JcGross:Szerintem tuti fog szerepelni a következőben is. Majd akad valami dolog, amit az egész USA-ban csak ő képes megoldani, ezért ki kell hozni a börtönből, és átteleportálni New Yorkba.
Már többhelyütt írtam, hogy lehetne már valami változatosság a kezdő napszakokat illetően. Az első (ami éjfélkor) és a harmadik évad (ami délután kettőkor) kivételével mindegyik reggel hétkor vagy nyolckor kezdődik, kicsit kezd uncsi lenni.
Én is örülnék ha a következő mondjuk naplementekor kezdődne és akkor érne véget. Nézhetnék az egyik New York-i mólóból a naplementét az utolsó képekben.
Egyébként nem a 6. évadot láttam először. rendesen az elsőtől kezdtem. Az eléggé tetszett. A második elején halálra untam magam, de aztán később egész jó lett. A harmadik volt a legjobb az első négy közül, talán a hatodiknál is jobb. A negyedik az elment, (Jack új magyarhangja nem tetszett) a vége meg már angolul volt (sokkal jobb). Az ötödik nem annyira tetszett. Nem szeretem ezeket az elnökös cuccokat (nálam David Palmer volt az ász). Túlságosanis tisztelik amerikában az elnököt, eléggé távol áll tőlem. A hatodik igazán izgalmas volt. A harmadik óta nem szórakoztam ilyen jót. A vége volt a kedvencem, mikor Hellerrel beszélget. A hetedikről meg már írtam. Olyan felemás.
BTW: A hatodikban azért volt olyan jó a Bauer család (szerintem) mert Jack-en kívül mindenki olyan züllött és kö%!ög.
Én annak örülnék, ha valami komoly külső fenyegetés lenne már végre, és az USA kormánya nem lenne “involved”. Az már egy kicsit uncsi.
Na, most hallani olyasmit, hogy a nyolcadik évad délután négykor kezdödik majd.
JcGross: Nem veled van a baj. Nekem is eléggé tetszett a 6.évad, de inkább csak olyan d.u 5-től, amikor Jack visszament az orosz konzulátusra. Onnantól a végéig.
A 6.és a 7.évad is 7/10 nálam.
A 7.-kel csak annyi a gondom, hogy a WH elleni támadás után, és miután Jack megfertőződött, kezdett leülni a sztori. Éreztem, hogy nem tudják húzni a történetet a végéig.
A 8.évad végére én egy olyan jelentet tudnék elképzelni, hogy Jack és Renee egymásba ölelkezve, mellettük Kim és családja állnak a Szabadság szobor fáklyáján, és nézik a tengert, és a kamera szépen eltávolodik, és egy néma órával befejezik a sorozatot. Aztán jöhet a film! :D XD
Egy kis spoiler a 8.-as évadra…
http://webzoom.freewebs.com/almeidafan/CAST%20CHART/021.jpg
Akik visszatérnek, és az új arcok képpel, szezonbeli szerepükkel együtt…
Ami biztos: Gregory Itzin és Kim Raver nem tér vissza…De ahogy olvastam, valószínűleg Carlos Bernard sem…Bár róla még mennek a pletykák, de jelenleg egy másik sorozatban fog szerepelni.
a link vagy nem jó vagy már nem él
pedig érdekelt volna :(
http://webzoom.freewebs.com/almeidafan/CAST%20CHART/022.jpg
Akkor jó volt, most tényleg nem…de most ez a jó, aztán ha holnapra ez se jó akkor próbáld ki h 023 a link vége :D :D
Jaaaa leesett hoyg miért más a link…mer folyamatosan frissítik…ezen is van már pár új mellékszereplő. :)
most már jó, köszi
azért Tony-t visszahozhatnák ha már életben hagyták a 7. végén
Én is így gondolom. Reménykedem h a közepe fele meg fog jelenni vmilyen úton-módon vagy pár rész erejéig. Pláne ha ez lesz az utolsó évad, bár nagyon remélem h nem. Meg most ezzel lezárni az ő szálát h börtönbe megy… :) ez volt a 3. évad végén is, aztán tessék…Lehet most Allison ad neki pardont az vicces lenne :D
Hú az X-aktákból a Gumiember is játszani fog!
Ha Audrey nem is tér vissza, azért valami magyarázatot adhatnának, hogy mi történt vele. Merg Martha Loganröl is. Jó lenne nem lesüllyedni a PB szintjére.
Melyik volt a gumiember?
Audrey elment főszerkesztőnek a Rúzs és New Yorkba…
Doug Hutchison volt a gumiember. Elég félelmetes feje van, jó lesz terroristának.
A lófejű Audrey meg nyugodtan maradhat ott.
Most végeztem a darálással. Sok minden tetszett, sok minden nagyon nem.
Agent Walker: az ő változása nekem abszolút bejött. (meg a színésznő is a szeplőkkel, kék szemekkel hmm)
Elnök: rémes , az eddigi legrosszabb. Unalmas volt az állandó nyavalygása, a lánya legalább “tökös” volt, persze anyunak inkább a törvény, az alkotmány ohh ugyanmár annyira életszerűtlen. Bush ezt látta a tvben biztos jót röhögött magában. :)
Az alkotmányba pedig már igazán belevehetnének egy kiegészítést miszerint ha Jack Bauer mond valamit, talán érdemes hallgatni rá. :D De nem, ha 20 évados lenne a sorozat, akkor a 20. évadban is elhangozna 100x hogy vegyék őrizetbe, mert megszegte a szabályokat és szegény pici terrorista bácsi füle megfájdult olyan hangosan kérdezte tőle Jack, hogy where is the bomb.
Jonas Hodges: ha az elnök az utálnivaló jó, akkor ő a kedvelnivaló gonosz. Legjobban az tetszett tőle amikor Jack-nek mondta a picsába is hát már, hősnek kellene kikiáltani nem bizottságok előtt meghurcolni. Voight remekül adta a karaktert.
Agent Moss: az első akadékoskodó mondatnál tudtam nem éli meg a reggelt, de viszonylag sokáig húzta. Nála is az idegesített, hogy fél Fehér Ház szétlőve, terrortámadások, vírus, minden izé és akkor a rosszfiúk jogaiért aggódik jézusom…a féltékenykedése is nevetséges volt.
Tony Almeida: eléggé Sara doktornénisre sikerült a feltámadása, aztán a kettős játék nekem tetszett. Bár a motivációja, hogy a bosszú miatt annyi embert és még a legjobb barátját és annak lányát is feláldozta volna elég necces…
Kim Bauer: szokásos, felbukkan és rögtön bajba kerül :)
Chloe O’Brian: az évad elején a tűzfalas részeknél gondoltam, hogy sok lesz a hackerkedésből. Persze közben őt is ismét lecsukták. Aztán persze ismét kiengedték, mert csak ő tud zsonglőrözni a gépeken.
Bill Buchanan: várható volt, hogy valami nagy önfeláldozás során elhalálozik, végülis nem lehet mindenki olyan terminátor mint Aaron Pierce. :)
Végül Jack Bauer: betegen is hozta az akciót és ez a lényeg. Kiefer Sutherland ha csak egyedül ülne egy szobában és magában hol suttogva, hol ordibálva mondogatná hogy where is the bomb, drop your weapon, on your knees, damn it akkor is nézném hehe.
Összességében nem volt rossz, a Fehér Ház szál egész jó volt amikor ott akcióztak. Kanin vs elnök lánya meccs…De az elnök hát pff…mikor “Bill Guarnere őrmester” századszor nyitott be hozzá, hogy telefonon keresik mert “bár elhárítottuk a krízist, elhárítottuk a nagyobb krízist, elhárítottuk a még nagyobb krízist most kiderült, hogy még az előzőeknél is nagyobb összeesküvés van a háttérben” wáááááá segítség! :)
A költségvetés miatt valahogy fapadosra sikerült az évad akciójellege pl. a repülők lezuhanását is csak úgy mondták, a vadászgépek is csak kis ikonok voltak a képernyőn. Persze volt pár felboruló autó, lövöldözés a Fehér Házban, Hodges felrobbantása de 24-es mércével ez mind piskóta.
Nem tudom a 8. évadot hogy fogom bírni, mert oké mindig van egy tégla, mindig van egy nagyobb veszély, mindig van egy újabb ellenség, mindig van hackerkedés, mindig megy a kavarás a Fehér Házban, mindig hátráltatják Jack-et és Chloe-t…leginkább az ilyen jogi hülyeségekkel való pöcsölést nem bírom megemészteni és az elnöki kegyelem aduász is olyan unalmas már. Na de legalább elvileg lesz újra CTU és lesz CTU telefoncsörgés és Bauer unoka kiképzését sem lehet elég korán kezdeni! (tényleg Chloe&Morris gyereke mekkora kocka lesz te jó ég) :)
Valaki tegyen már be megint egy működő linket, please!
http://webzoom.freewebs.com/almeidafan/CAST%20CHART/023.jpg
Dimitri, enforcer for “European Godfather”
hm, maffia?
5 Hassan: férj, feleség, sógor, lány, meg még egy csaj: ebből biztos valamilyen családi dráma mellékszál lesz
Chazy:nem müködik.
Ja, már értem, mindig növekszik a szám.
Hello! Megkérhetnék valakit, aki lenne olyan kedves és leirná, hogy eddig mit lehet tudni a 8. évadról?
pityuka810: többnyire csak a castingról van információ, illetve most a Comic Con-on pár dolgot elárultak a színészek/készítők:
http://www.newsarama.com/tv/090724-sdcc09-24.html
Sőt, volt egy rövid trailer-féle is, az egyik fele már fent van youtube-on (nem jó minőség, kamerás felvétel, kb. 00:50-től érdekes):
http://www.youtube.com/watch?v=_z16tQtuzD8
A videó másik felében állítólag az új CTU épületét és az új szereplőket mutatták be, de ezt egyelőre nem találom sehol.
damn it!:
Jajj, annyira fejen talaltad a szoget! Az egesz mar annyira sematikussa kezdett valni, de meg igy is boven belefer a kedvencek koze. Egy jo kis gyokeres valtoztatast el tudnek kepzelni a kovetkezo evadra, mondjuk olyan fordulatokkal, amit meg az elso evadok ajanlottak a zoldfulu nezoknek, tehat jo lenne ismet az az erzes, hogy ott ut agyon ahol er.
http://webzoom.freewebs.com/almeidafan/CAST%20CHART/033.jpg
Jack unokája is meg van már. :) meg még pár bed gáj.
http://www.youtube.com/watch?v=5B3gz4TTsD4
A full comic conos felvétel. Benne van az új CTU…elég futurisztikus (viszont jó!) lett, de ez a 4 perces 8/1 sneak…Saját felelősségre, mert 24-láz veszély :D
http://tvspoilerscenter.iimmgg.com/gallery/g6efcba278033a73b5dde36901b804797/
És akkor már legyen egy ilyen is :
SPIOLER
s08e12:
Damn it, Tony! – B A N G
Fejbe kell lőni Almeidát, mert ha Földműves Jack megígérte neki, akkor meg is lesz a heccsát.
SPOILER VÉGE
nagy lenne,reméljük a legjobbakat
almeidaisgod
Nagyon tetszik az új CTU. De valaki értette, hogy mi is lesz a téma a 8.évadban?
Tony pedig nem halhat meg, mert ő mindig is jó volt, és Jack legjobb haverja!
Örülök, hogy nem lesz WH-zás, és majd az is jó lesz, ha feltűnik.
” http://twenty-four.blog.hu ” Csekkoljátok le, ha esetleg ráértek, kommentben várom a véleményeket, van-e igény ilyen jellegű oldalra. Előre is köszi mindenkinek, aki arratéved. :)
Hello Stephen!
Azért írok ide, mert lusta voltam regisztrálni, nekem bejönnek a hosszú rész leírások, sztem hagyd meg, ill folytasd azokat is
Hopp…
http://www.imdb.com/title/tt1463810/fullcredits#cast
S08/E11 …van ott egy név (spoiler) :)
nem spoiler, hiszen jelenleg senki nem tudja még, hogy melyik részben ki fog szerepelni, csak pár rajongó írogatja be a színészeket, hogy kábé valahol itt, valahol ott tűnhet fel, vagy csak egyszerűen félrevezetésnek beírnak valakit.
lehet, hogy még meg sincs a végleges vágása a 11. résznek.
tonéjjjjjjjjjjjjj
Korántsem biztos, hogy Tony benne lesz a nyolcadik évadban. Az imdb-re bárki beírhat bármit, mint ahogy anno Chase-t is beírták a negyedik évadra. Meg Tony felbukkanása egy kissé a “PB 4.évad színvonal” felé vinné a dolgot, elvégre hogy a fenébe kerülne New Yorkba?
most mit kell nyavajogni
Ebben mi a nyavalygás???
Tonynak nem muszáj New Yorkban lennie. Hiszen mennyiszer láttuk már, hogy több helyszínen játszódik a sorozat egyszerre pl: LA, Washington, és Mexikó.
Simán lehet, hogy miközben mennek az események New Yorkban, addig Tony egy másik városban megszökik, vagy ilyesmi.
Ja, persze, majd Jack átugrik Washingtonba, hogy Tonyval benyomjanak egy béke Bigmacet, majd irány vissza New Yorkba!:)
Viccen kívül, akárhogy is szerepeltetik (ha szerepeltetik), az mindenképp erőltetett lesz. Símán le lehetne így zárni az ő dolgát, hogy börtönbe ment, és kész. Elvégre Chase-t se halállal írták ki, mégse valószínű, hogy látjuk még valaha a sorozatban.
A Spoiler TV-n találtam ezt.
“24 season 8 preliminary trailer details
End of first promo is sweet – Jack in new CTU and Chloe walking right behind him w/ lyrics “We gonna run this town tonight
“Cute stuff between Jack and Kim’s daughter Teri. She says “Jack?” and he smiles “you’re supposed to call me grandpa!”
Promo 1 text: “He left it all to start a new life. But old habits die hard. This season: when a global crisis hits home, Jack. hits. back.”
Promo 2 text: “All he wants is his family. All he needs is to survive one more day.”
Jack Bauer stuff: he jumps through a freakin’ glass window while screaming “Let’s go!”
Jack appears to smack a terrorist in the head w/ a red fire axe causing the guy to fall backwards over the top railing.
Bauer tackles Cole Ortiz (Freddie Prinze Jr) while screaming “Get down!” – a rocket(!!) blows up the CTU(?) helicopter.
A bloody Jack Bauer sitting in a chair, he’s getting punched in the face by a bald-headed guy… looks like it may be Domenick Lombardozzi
Dana Walsh (Katee Sackhoff) and CTU director Brian Hastings (Mykelti Williamson) watching big-screen monitor in shock as a building explodes
It appears as if the first two (daylight) episodes involve Jack transporting that Victor Aruz character (Benito Martinez) to CTU
Saw Stefan Kapicic’s character firing a machine gun into an alley, and then he was one of the two dudes getting hit by Jack’s fire axe.
Necar @zadegan’s character (President Omar Hassan’s wife) was yelling at someone “You put us all in danger!”
Two awesome Jack Bauer promo quotes: “You’re lucky I’m retired” and “I hate this place.”
Jack wants to move back to LA w/ Kim, smile & hug each other. Baby Teri “You don’t look like a grandpa?” Jack laughs “Couldn’t agree more!”
Two cops w/ guns drawn in alley, appears they’re trying to bring Victor into custody but that’s Jack’s only lead. Seems to be a firefight.
It’s night time and someone presses a detonator switch. A black car explodes and flips over onto its roof, skidding across the road.
Night time again – Chloe waiting on roof, a helicopter lands and Renee walks out of it looking badass. Seems her hairstyle is different.
Russian mobster (played by Callum Keith Rennie) is pointing a gun to Renee’s head on a rooftop. Renee screams out “DO IT!” (oh hell no!)
Jack Bauer was in a convenience store screaming at the top of his lungs “What the hell have you done!?” and then “This is over!!”
Also, Jack was holding a sub-machine gun in his right hand while standing next to Victor before jumping through the glass window.”
Megjöttek a promóvideók is a fentiek mellé!
http://www.spoilertv.com/search/label/24
Chase sztem fel fog bukkani, Hook kapitányként megpróbálja elrabolni Jack unokáját
áhh… a trailerekből és a fent kiírt dolgokból elég “kemény” évadunk lesz…
SPOILER
talán agent walker már az első négy részbe meghal?
andras_a: Azért ezt a spoilert feltünöbben is jelezhetted volna. Az ember szeme símán belefut.
Nagy visszatérő a 24-ben,: Gregory Itzin, vagyis Logan elnök .
KÉRDÉS:
Magyarországon mikor jön DVD-n a 7. évad?
a 5. 6. évad januárban szokott jönni, de most amerikában is jóval hamarabb megjelent.
Andras_a
Ezt a spoilert nem tudom honnan vetted, az imdb szerint 22 epizodban tuti ott lesz.
“Ezt a spoilert nem tudom honnan vetted, az imdb szerint 22 epizodban tuti ott lesz.”
értsük már meg: az imdb-nek fogalma sincs, hogy melyik részben ki fog szerepelni, főleg, hogy még el sem készültek a részek, még le sem forgatták mindet, összevágva meg pláne nincsenek.
az imdb-be bárki beleírhat azt, amit akar. te is, én is, senki nem fogja figyelni. a sorozatepizódokra ez hatványozottan igaz. pár lelkes feltöltő tippelésével ne érveljünk.
Winnie: Lehet, de allitasomnak megis irasos nyoma van, meg ha nem is hiteles. Andras_a alapjan en is spoilerezhetnem, hogy Jack az elso percben szornyet hal, es az egesz evad egy visszaemlekezes.
Andras_a:Idézd be azt a mondatot, amelyböl erre következtettél.
Mindamellett én nem hinném, hogy a készítök ilyet tennének, tekintve, hogy Tony kinyírását is utólag megbánták, mostmár nyilván háromszor is meggondolják az ilyesmit.
várós. spoiler coming!!!! A főgonosz Vágási Feri lesz! Matyit kinyírta a Balatonnál nyaraló new york-i kormányzó, és ezt VF nem bírja elviselni, ezért Góliáttal karöltve le akar számolni vele.
phoenixmadár::DDDDDDDDDDDDDDD
De akkor már Sümeghy meg Kutya is csatlakozhatna.:)))
Most olvasom a Macskakarom című könyvet. Tudom ajánlani mindenkinek. A története az első évad előtt játszódik, benne van minden régi szereplő. Itt még Christopher Henderson volt a műveleti igazgató a CTU-ban.
Már volt a kérdés, de nem jött válasz. Tudja valaki, hogy mikor jelenik meg a 7. évad dvd-n? Kösz!
TonyAlmeida:Az összes könyv az elsö évad elött játszódik. Még nem olvastam végig egyiket sem, csak úgy bele-bele. Ami nem tetszik, az az, hogy feleslegesen beleeröltetnek jóval késöbbi karaktereket, például az egyikben feltünik Edgar Stiles, valamelyikben meg Bill Buchanant említik. Meg állítólag az egyikben Kimet elrabolják, holott semmi utalás nem volt erre a sorozat folyamán, és az elsö évadbeli karaktere sem tükröz ilyesmi múltat. Amúgy nem lehetnek rosszak a regények.
félix: elvileg megjelent, gyakorlatilag nem. Franciaországban már október 19-től meg lehet venni a 7.évadot magyar felirattal stb. Csak sajnos nem tudják olyan helyre föltenni, ahonnét le is tudnám tölteni. Pedig már láttam a neten.
24.s07.dvdrip.xvid-epz ezt írd be, és láthatod, hogy már megjelent. És ez már a 25 fps-es verzió, ami (többek közt) Magyarországon szabvány.
SPOILER!!!!
Figyelem, spoilerveszély!
Renee pedig nem fog meghalni az első pár részben az új előzetes képek alapján, ugyanis a nappali forgatáson ott forgat Jack mellett.
Spoiler vége!
Remélem jól jeleztem a spoilert! :)
Nah akk bocs, de ezt én csak tippeltem a trailerből…:D:D
Nah most már feljebb is olvasta… a 24 könyvekről: nem rabolják el, csak megmérgezik, de arról se tud se ő, se Teri…
Újabb trailer!
http://www.youtube.com/watch?v=lerRP9fZ46c
Mááááár nagyon közel az új évad !!!!! Jack újra akcióba lép !!!! :)
Így van két hónap sincs már. A promoképek és trailerek alapján, egy felfrissűlt, fiatalos új évadnak nézünk elébe. :)
Jó az új trailer!! És játszani fog Aceveda százados is a Shieldből. Mekkora már mikor a sárga taxiról céloz Jack.
Az jó, hogy ez végre nem reggel kezdödik, hanem delután négykor.
Hát nem ez az eslő,ami délután kezdődök(3.évad) De ha a délutáni kezdés majd azt hozza ki, mint a 3.évadnál, akkor nem fogunk csalódni
andras_a:Nem az elsö, de a negyedik évad óta a készítök kényszerbetegségszerüen ragaszkodtak a reggeli kezdéshez. Ha esetleg mégis lenne 9.évad, az meg kezdödhetne megint éjszaka.
Paul Wesley (Stefan – The Vampire Diaries) vissza fog térni a 24-be.
s7-ben Stephen karakterét alakította 2 részben.
Na az ki a franc volt??
Kim gyerekének az apja
A könyvekről még kicsit!
Én kifejezetten ajánlom, 24 fanoknak kötelező.
Főleg ilyen ínséges időszakokban érdemes.Nekem már csak 1 van hátra a 4ből.
Kevesebb a cselekmény, de véleményem szerint kifejezetten izgalmas.
Egyetértek Quantumleap-pel,az kicsit rossz, hogy a sorozatban nincs utalás a történetekről, azzal kerekebb lenne a 24 világa, de hát értelemszerű, hisz később keletkeztek.
Legyen már január és kezdődjön az a szar nap végre!:)
Igen a könyvek télleg királyak, csak az a gáz, h a sorozatba 4 órát nem tudnának ennyi cselekménnyel megtölteni….
Hihetetlen leárazások az amazonon.
Nem semmi árak. Aki teheti…
köszi az infot decoder, jó újra látni téged is a fedélzeten!
köszi Havero! Egy jól értesült informátorom szerint Tonééj visszafog térni, egyébként Fésüs megérzése…
decoder: Ilyenről inkább tegyél be forrást! Találgatni bárki találgathat.
Én azt hallottam, hogy Tony egy másik film (vagy sorozat ezt nem tudom)miatt nem tud részt venni a 24 forgatásain.
Meg különben is még nyáron terjengett olyan pletyka, hogy Carlos Bernard fogja játszani a viszkist, a viszkis életéről szóló filmben.
http://twitpic.com/x86vv
decoder énis hallottam, egyik haverom rokona LA-ben fodrász, vágta Kefe haját is, ők pedzegették
Akkor is csak pletyka. Meg hogyha ott lenne a forgatáson, az már rég kitudódott volna.
és mi van akkor ha pletyka?
Basszus a 7. évad DVD megjelenéséről még semmi hír sehol?
Havero Fridriksen:Akkor az jó. Ugyanis csak erőltetve lehetne beleírni az évadba, tekintve a városváltást.
Na vasárnap-hétfőn 4 résznyi 24-el leszünk gazdagabbak.
Vééégre! Remélem lesz benne valami Die Hard féle ámokfutás New York-ban Jack stílusban :D
KEZDŐDIK !!!!!!!!!!!!!!!! :D
Nemsoká… végre, már kb féléve ezt a napot várom.. Teccetős lesz, sztem a sok trailer után…
24, immáron nyolcadszor :)
tud vki élő fox streamet?:) van ilyen egyáltalán?
Reggelt. Na valaki nézte már csak annyit mondjon, hogy fasza volt, vagy hogy elment pls :)
Ide írd
Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz