login |

Magyar nézettség: múlt hét

2009. 05. 24. 09:35 - Írta: winnie

50 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

Az upfronts hetére nem akartuk a sok bejegyzés között elsüllyeszteni a nézettségeset, ezért kicsit toltunk rajta, de jövő héttől megint időben jön majd. Részletek a tovább mögött. Baxtiadam nélkül nem készülehetett volna el a lista, köszönet neki.

A héten m1 adott egy kis event-et, az Eurovíziós Dalfesztivált. A hétfői JR vs. BK meccs szoros volt teljes lakosságnál( JR: 1 248 741 néző – 26,7% SHR, BK: 1 249 728 néző – 27% SHR). Teljesben a Kalandra fal 2. fele és a Fókusz egész héten kikapott az Áll az Alku-tól, pénteken pedig már végig veri az ÁaA a KF-t. Bezzeg 18-49ben, ahol a tv2 ezúttal 6,5 órát tudhat magáénak az RTL ellen. Vajon mikor jön a következő sorozatreform? :)

Hétfő este.

TV2 – NCIS: 947e (21,6% SHR), 18-49: 478e (25,3% SHR)
RTL – CSI: Miami helyszínelők: 1,046M (32,0% SHR), 18-49: 502e (28,9% SHR)
TV2 – Gyilkos számok: 614e (20,2% SHR), 18-49: 331e (23,0% SHR)
RTL – Showder Klub: 778e (28,5% SHR), 18-49: 434e (32,6% SHR)
TV2 – Különleges ügyosztály (ism.): 417e (24,9% SHR), 18-49: 204e (23,6% SHR)
RTL – Gyilkos elmék: 326e (24,4% SHR), 18-49: 175e (25,8% SHR)

Kedd este.

m1 – Eurovíziós Dalverseny: 419e (11,7% SHR), 18-49: 108e (6,9% SHR)

TV2 – Született feleségek: 800e (18,2% SHR), 18-49: 419e (22,8% SHR)
RTL – A mentalista: 1,290M (30,9% SHR), 18-49: 560e (31,2% SHR)
TV2 – Rúzs és New York: 468e (16,2% SHR), 18-49: 247e (18,4% SHR)
RTL – Túsztárgyalók: 567e (21,8% SHR), 18-49: 260e (21,2% SHR)
TV2 – A Médium: 167e (22,4% SHR), 18-49: 78e (15,3% SHR)

Szerda este.

TV2 – Doktor House: 1,134M (26,1% SHR), 18-49: 527e (28,9% SHR)
TV2 – Szellemekkel suttogó: 638e (21,3% SHR), 18-49: 305e (21,0% SHR)
RTL – Meleg helyzet (film): 768e (21,9% SHR), 18-49: 407e (25,5% SHR)

Csütörtök este.

m1 – Eurovíziós Dalverseny: 459e (12,1% SHR), 18-49: 137e (8,5% SHR)

RTL – Esti Showder Fábry Sándorral : 1,166M (32,2% SHR), 18-49: 502e (32,1% SHR)

Péntek este.

TV2 – Szűzriadó (film): 691e (18,3% SHR), 18-49: 280e (17,9% SHR)
m1 – Beugró: 309e (7,1% SHR), 18-49: 121e (8,1% SHR)
m1 – Tűzvonalban: 328e (8,1% SHR), 18-49: 95e (5,8% SHR)
RTL – Dr. Csont: 870e (21,4% SHR), 18-49: 397e (24,3% SHR)
RTL – A rejtély: 625e (21,8% SHR), 18-49: 304e (23,2% SHR)
TV2 – pokerstars.hu: 236e (11,8% SHR), 18-49: 94e (9,7% SHR)
RTL – A főnök: 413e (26,2% SHR), 18-49: 192e (25,6% SHR)

Szombat este.

m1 – Eurovíziós Dalfesztivál – visszaszámlálás: 406e (10,0% SHR), 18-49: 67e (4,4% SHR)
m1 – Eurovíziós Dalverseny: 385e (12,8% SHR), 18-49: 122e (8,8% SHR)

Vasárnap este.

TV2 – Napló : 929e (27,9% SHR), 18-49: 269e (22,8% SHR)
RTL – Cobra 11: 1,050M (30,9% SHR), 18-49: 466e (38,7% SHR)

50 hozzászólás Ne habozz!

Tibi - 2009. 05. 24. 10:07

Mintha erősödött volna a Született Feleségek… De még így is nagyon gyenge.

Adäm - 2009. 05. 24. 10:12

Mentalista szárnyal

NPeete - 2009. 05. 24. 10:13

Csak úgy tájékoztatásként: ha jól tudom, jövő héten Tűzvonalban 3. évad finálé. Mit ne mondjak, most már van izgalom a dologban.

Amon87 - 2009. 05. 24. 10:14

azt hittem én meg laikus hogy ESC-t többen nézték..igaz rég nem az éneklésről szól..de azért jó volt :D főleg ugy hogy mostanában a szombatunk is kezd el amerikásodni..semmit nem lehet nézni esténként a tv-ben…

Goku2000 - 2009. 05. 24. 10:32

A Tűzvonalban jövő heti részét úgy reklámozták, hogy a befejező epizód. Végleg megszűnik, vagy csak szezonzáró rész?

Morli - 2009. 05. 24. 11:04

Érdekes, hogy néhány országban az Eurovízió nem is olyan “kis event”. Nálunk nem növi ki magát.

BlooW0 - 2009. 05. 24. 11:20

Azért ha megnézitek minden napot az RTL vitt kivéve szerda ugye ház doktor verhetetlen. A mentalistához annyi hozzá hozzáfűznivalóm van, hogy az egyik haverom utálja a sorozatokat de mondtam ezt nézze meg ez nagyon jó és azóta se hagyott ki egy részt se …

omg - 2009. 05. 24. 11:25

BlooW0: a haverod valószínűleg vagy 20 másik sorozatért is odalenne, ha hajlandó lenne levetkőzni az előítéleteit..:)

Sztike - 2009. 05. 24. 11:31

nem kell csodálkozni hogy nem nézik sokan a Dalversenyt…. bárkit kérdeztem senki se tudta mikor lesz… jól le is maradtam már róla 2. éve…

spamdog - 2009. 05. 24. 11:35

Goku2000 : Utolsó infóim szerint sajnos sorozatzáró lesz.

Gergen - 2009. 05. 24. 12:08

Szerintem kedden a tv2 azt az új sorozatot rakhatta volna 9 -órára és a Rúzs és Yew York-ot hagyhatták volna 10 órán.Amúgy ez a dalverseny nem vett le sokat a tv2 és az rtl klub nézetségéből.

Zane - 2009. 05. 24. 12:40

Tudom, hogy nem valami nagy hepp, de azért engem is kissé megleptek az ESC alacsony számai. Ezek után nem is olyan csoda, hogy ilyen gyengén képviseljük magunkat a versenyen. Szerintem nagyon jó volt, a döntő egyszerűen monumentális, remélem sosem fogjuk megnyerni a versenyt, mert ennek a töredékét sem tudnánk nyújtani a szervezéskor. :D

locke - 2009. 05. 24. 12:44

Hogy-hogy lemaradt az áll az alku és a kalandra fal nézzetsége,most?
van sejtésem…:D

baxtiadam - 2009. 05. 24. 13:15

locke:

azért nem írtam bele a Kalandra fal-t és az Áll az alkut, mert már nem annyira újdonság egyik sem szerintem, a fontosabb eredmények meg össze vannak foglalva a fenti szövegben.
De ha kéred őket, beírom őket szívesen.

Morli - 2009. 05. 24. 13:21

“ennek a töredékét sem tudnánk nyújtani a szervezéskor” Jórészt most sem a rendező ország csinálta, nagyjából ugyanazok készítik. Mintha olyasmit hallottam volna, hogy színpad sem az oroszok műve, hanem svéd (de legalábbis a svédek valami fontos részt csináltak benne)

kiskiraly - 2009. 05. 24. 13:51

Eurovíziós nézettség nem meglepetés, ha nincs a döntőben az adott ország versenyzője általában kisebb is a nézettsége.

Tavaly teljes nézettség:
Elődöntő: 420 268
Döntő: 322 048
http://old.hirado.hu/download/brand/nezettseg_2008_21.xls
Nagyjából ugyanennyien nézték most is.

robi110 - 2009. 05. 24. 14:25

Hahh! Erősödött a Született Feleségek erre tv2 leveszi… Jellemző..:D

reanto90 - 2009. 05. 24. 14:46

Azért az erősödés nem volt valami nagy, még így is nagyon kikapott a Mentalistától, de szerintem a Rúzs és NewYorkot még jobban verni fogja az RTL Klub…

winnie - 2009. 05. 24. 14:56

“Hahh! Erősödött a Született Feleségek erre tv2 leveszi… Jellemző..:D”

butaság lenne nyárra hagyni. örülni kell, hogy nmár tavasszal elkezdték.

Samott - 2009. 05. 24. 15:02

locke: “A Kalandra Fal!-t a második hetében sem unták meg a nézők (heti átlagban 39,8%), szerdán és csütörtökön 40% fölötti közönségarányt ért el a műsor. Az elmúlt hetet belengő változatlanság jegyében a TV2-s Áll az alku százalékpontra ugyanolyan eredményt ért el, mint korábban (25,3%-ot).” -> http://nezettseg.blog.hu/2009/05/18/valtozatlan_het

blud - 2009. 05. 24. 15:13

Én is sajnálom ,hogy leveszik a Született feleségeket, pedig tök jó sorozat volt.
Az áll az alkut gondoltam, hogy végig veri Balázs és a Kopasz szánalmas bohóckodását:))
A BK meg már kezd unalmassá, vontatottá válni, nem is így gondoljátok!?

baxtiadam - 2009. 05. 24. 15:26

blud – 2009. 05. 24. 15:13

Én is sajnálom ,hogy leveszik a Született feleségeket, pedig tök jó sorozat volt.
Az áll az alkut gondoltam, hogy végig veri Balázs és a Kopasz szánalmas bohóckodását:))

Nem kell annyira örömködni, a kereskedelmileg fontos, 18-49 kategóriában a Kalandra fal toronymagasan veri az Áll az alkut.

Zsolti86 - 2009. 05. 24. 16:58

“A BK meg már kezd unalmassá, vontatottá válni, nem is így gondoljátok!?” De, néhány ezer résszel ezelőtt tűnt fel nekem is.

boby - 2009. 05. 24. 18:18

Nem hiszem el, hogy még van olyan meber aki nézi a kobratizenegyet… akkor inkább már BK:P

webadam - 2009. 05. 24. 21:25

Azt valahogy ki lehet mutatni,hogy mennyi néző megy át az ÁaA-ra a KF után?

Zoey - 2009. 05. 24. 21:30

ESC nálunk is lehetne népszerűbb, mint olyan sok más országban! Igen, és egyszer döntőbe is kerülhetnénk!!! De jó volt a show, szerintem a csütörtöki nap jobban teljesített, mint máskor az m1 ugyanilyenkor!

Timcsi - 2009. 05. 24. 21:55

Az ESC szerintem is jó volt, nem számítottam nagy nézettségre. Én is csak véletlenül futottam bele egyáltalán nem hirdették mikor lesz:( És magunk közt szólva, amíg ilyen produkciót küldünk… Nem ismerem Ádok Zolit, de a szám überpocsék volt.
Zoey: Tavalyelőtt voltunk döntőben:)

C0Wboy - 2009. 05. 24. 23:41

A vicc, hogy az összes amerikai gatyi megy, mintaállat, mindenki minden részét megnézi-letölti, de még a legnagyobb sorozatfüggők se néznek meg egy Tűzvonalbant sem. Szerintem sokkal jobb a többinél! És csak ekkora nézettséget produkál!? Többet érdemelne.

kiskiraly - 2009. 05. 25. 01:02

Nézzük majd a Tűzvonalbant, de az csak nyári dara lesz. :)

boby - 2009. 05. 25. 06:57

Nekem első 2 tűzvonalban lement, de meguntam… Túl hosszúra van nyújtva.

Dark Wolf - 2009. 05. 25. 10:03

“És csak ekkora nézettséget produkál!? Többet érdemelne.”

Az 1 és 2. évadra gondolva tényleg többet érdemelne, de ez a 3. még ennyit se. Hihetetlen szar néhol.

Bagosz - 2009. 05. 25. 11:24

Nagy sorozatfüggő vagyok, de ez a sok helyszínelő sorozat meg a Mentalista nem fognak meg.
Bezzeg a sorozataimat nem játsszák itthon a fő kertévék (RTL,TV2) (Lost,Odaát,Heroes,Prison Break
Egyébként az egész tévéműsor már most nyári színvonalú :-(

Gabi - 2009. 05. 25. 13:07

Kiváncsi leszek h ezután az álomgyári feleség felér-e a mentalista szintjére, vagy legalább a feleségek szintjére??remélem

reanto90 - 2009. 05. 25. 13:21

az Álomgyári feleségek 10-kor kezdődik majd, tehát nemhiszem, hogy valamelyik szintet is hozni fogja és szerintem a Mentalistát most majd még többen fogják nézni.

baxtiadam - 2009. 05. 25. 13:45

Szerintem esélytelen, hogy valami normális eredményt érjen el a sorozat. A Rúzs és New York is csak a Született feleségek árnyékában hozta a maga tv2-höz képest elfogadható számait. Ezek után marad max a krimihétfő, ami a tv2-é lehet, hiszen a House is szünetre megy júniustól. Persze látni kellene az RTL Klub nyári terveit is…

reanto90 - 2009. 05. 25. 15:29

Nyáron az RTL Klub inkább filmeket szokott adni, illetve szerintem lesz megint Szökés nyáron…

Zoey - 2009. 05. 25. 19:11

Tudom, hogy döntőben voltunk, 2005-ben és 2007-ben is!
A Tűzvonalbannak messze ez a legizgisebb évada, nem értem ezt az alacsony nézettséget:
Ja, m1 nyári időszámításra áll jövő hétfőtől, jönnek új sorozatok, meg visszatérők, meg változások. Kirakhatnátok egy cikket róla, de ha gondoljátok, csinálhatok én is összefoglaló cikket belőle.

tupe - 2009. 05. 25. 19:28

Nah végre valami jó hír, hogy az m1 újít. Mindig is bírtam azt a csatornát, vannak rajta jó műsorok, amit megnézek. Ahogy gondolkodom, szerintem az a baj, hogy az m1 túl komoly egy átlag nézőnek. Sajnos az átlag néző inkább pákó s*ggére kíváncsi, mint a Delta-ra.xDD Pedig ez utóbbi is jó!! Hajrá :)

Lili - 2009. 05. 26. 03:27

a kobra11 a tökéletesen kivitelezett kaszkadőrmutatványok miatt olyan népszerű. a németek ebben nagyon jók. én ha nézem, akkor csak ezért.
részemről a született feleségeket azzal rontották el, amikor ténylegesen átugrották azt a pár évet – ettől az az érzésem, mintha én magam hagytam volna ki néhány évadot.
a mentalista zseniálisan jó. remekül kidolgozott forgatókönyv, és remekül dolgozó színészek. a főszereplő elképesztő – mind a karakter, mind a színész maga. (remélem nem hagyják, hogy aztán mélyrepülésbe kezdjen. ha valamiért kár is…inkább előbb, mint később.)

bond - 2009. 05. 26. 09:24

18 év alatt és 49 év fölött is emberek élnek?
vagy élőhalottak,a szabályok szerint?:)))

A Tv2 műsorba,teljes lakosságba vezető szerepű lehet.
Jön Yoda is,Vágót mesterként vezették fel.(reklám)
Nem véletlen hogy a másik oldalt megkezdödött a kampány,Bazsiék(műsorujságba igy van irva),Vágó paródiát tettek le a MESTER-töl.

Számit az Rtl-nek,beleidegződés effektus.
Az ember hazamegy bekapcsolja a tv-ét(3 csatorna rtl),majd kimegy enni,kakilni,lemegy focizni stb..
jobb is hogy sokan igy nézik az Rtl-t:)
szerintem.

Bruti - 2009. 05. 26. 12:51

A Showder kub is egyre jobb.

Gabi - 2009. 05. 26. 20:28

Mikor lesznek újabb nezettségi adatok?
már nagyon kiváncsi vagyok:D

Zsolesz - 2009. 05. 29. 18:19

Lehet már nem olvassa senki a kommentemet, mert kicsit lekéstem, de szerintem az ESC-et sokkal többen nézik mint a fenti azt a fenti adatok mutatják! De mondjuk ha az MTV ugyanugy reklámozná mint a CSAF-ot, akkor lehet több embert emlékeztetnek rá, hogy mikor is van! Szerintem a musor nagyon jó volt, az idei felhozatal, pedig nem nevezhető gagyinak! A franciák, britek, litvánok, észtek, bosnyákok, dánok, izlandiak, portugálok, ciprusiak, albánok, horvátok és még sorolhatnám, nagyon kitettek magukért! A dalverseny kezd ujra minőségessé válni, és kezdi visszanyerni a presztizsét! A győztes dal pedig már egész európában a slágerlistákat ostromolja, kiváncsi vagyok magyarországon melyik rádio kezdi el nyomatni! A tavalyi svéd dalt még mindig játtszák pedig már nagyon unalmas! Ha valaki nem tudná, akkor Charlotte Perelli, Hero cimu dalárol beszélek!

winnie - 2009. 05. 29. 19:30

miből gondolod, hogy sokkal többen? az m1, adhat bármit, van egy réteg, ami sosem fogja nézni.

Gergen - 2009. 05. 30. 13:11

Egyetértek,én is beletartozok.

Zsolesz - 2009. 05. 30. 18:41

Abból gondolom, hogy akárkivel beszélek, mindenki nézte az euroviziót, és közben senkit sem mérnek!!! Nem mondom hogy két milliós nézettsége volt, de szerintem minimum 800 000! Persze ez csak egyéni vélemény! A másik, hogy szerintem többet kellene lehet mtv1et meg mtv2ot meg duna tv-t nézni az embereknek, ami valami értéket is közvetit, nem pedig a Maunika showt meg a Joshi Baratot, vagy a Kalandra falt, meg a hülye “celebeket” Ez oda vezet hogy az emberek csúnyán el fognak hülyülni!!! Persze, van réteg ami nem néz mtv-t több fiatalos műsor kellene, stb. De a fiataloknak (hozzáteszem 22 éves vagyok) talán nem kellene azon a szinten lenni, hogy ne nézzenek meg egy egy ismeretterjesztő vagy kulturális műsort! A mai magyar társadalom annyira a béka segge alatt van, hogy nem is lehet mást várni, mint hogy a két kercsatornát bámulják! Ez elsősorban szülők és nevelők hibája, nameg a kercsatornáké, mert azok hülyitették el az embereket! Nem azt mondom hogy az Eurovizió olyan nagyon szinvonalas lenne, de az idei év mérföldekkel jobb volt az elmult éveknél! Az mtv-ről átlagban állitom azt, hogy vannak olyan műsorai, amit a fiataloknak is meg kellene nézni és el kellene gondolkodniuk dolgokon! Egyébként az is érdekes, hogy két éve mikor Rúzsa Magdi ment eurovizióra az mtv nézettsége 2 milliós volt! Miért is? Csak nem azért mert a közönségbolonditó Megasztár győztese volt??? Egyébként minden elismerésem Magdinak, mivel igazi énekesnő, igazi, minőséges és értéketközvetitő dalokkal!

Bruzsy - 2009. 05. 30. 19:01

Najó, ezt a demagógiát szerintem most hagyjuk. Azt is hagyjuk, hogy az adatokat rosszul tudod, kétmilliós nézettséget sosem hozott az Eurovízió. És azt is hagyjuk, hogy a Nielsen rendszer hibásságára gondolsz, csak azért, mert az ismeretségi körödben nincs mérőkészülék. Hány közeli ismerősöd van? 30-40? Esetleg 50? Mennyi a valószínűsége szerinted, hogy pont odakerül?

Az Eurovíziós Dalverseny színvonalát meg végképp hagyjuk.

winnie - 2009. 05. 30. 19:54

a 2 milliót mindig akkor mondja az m1, amikor az odakapcsolókról van szó.

a megasztárt eleve nem nézték 2 millióan a tv2-n, akkor naná, hogy az m1-en sem néznek egy eurovíziót. (amin idén ráadásul egy teljesen ismeretlen indult magyar színekben, aki azonnal ki is esett.)

“Ez oda vezet hogy az emberek csúnyán el fognak hülyülni!!!”

hidd el, elhülyülni az fog, aki komolyan gondolja, hogy egy tévéműsorban el lehet hülyülni.

(azért nem jó ilyesmivel érvelni, mert az elhülyült egyik ismérve, hogy nem tudja magáról, hogy el van hülyülve, ergó lehet, hogy te is el vagy. vagy én.)

Zsolesz - 2009. 06. 04. 20:23

A 2 milliós nézettséget, olvastam és nem figyeltem fel rá valószinűleg, hogy az odakapcsolók számát jelenti!Bocs, csak véleményt közöltem! A nielsen rendszerére nem mondom hogy hibás, DE azt sem mondom hogy pontos adaokat tudnak közölni! Szerintem ezek becsült adatok, azon adatok alapján amivel rendelkeznek!

Az elhülyülés meg sajnos bekövetkezett! Aki mónikát meg hasonlókat néz, meg az a legnagyobb story az életükben hogy melyik celeb mit csinált, kivel lovagolt, meg kivel koktélozott, meg ki mellett ment el az utcán, azok rég nem, néznek olyan dolgokat, mint például az európai filmek, vagy olyan műsorok amik valami értéket is közvetitenek! A fő attrakció ezeknél az embereknél a nép bolonditó, minnél nagyobb felhajtást és botránytkeltő amerikai filmek és sorozatok! Persze kell a szórakoztatás, de ne legyen már Paris Hilton “nagyobb arc” mint mondjuk egy európai szinész, akit csak azért nem ismernek, mert nem csinál semmi botrányosat! Ja, és arra a mondatodra, hogy az hülyül el aki elhiszi hogy egy műsor el tud hülyiteni, a reakcióm a következő: Nem egy műsor, hülyit el, hanem az egész média, mivel a szülők nagy része, manapság a gyermeknevelést nem veszi komolyan, és inkább hagyja, hogy a gyerek a televizión nőjjön fel! Ez pedig azt eredményezi, hogy a gyerek úgy gondolja, hogy amit ott lát az normális, és átlagos, és úgy fog viselkedni! Ki tanult itt még szociológiát??

Tudom, ez az oldal a sorozatokkal foglalkozik, nálam is van pár sorozat amit szeretek, pl LOST … De nem ezért vagyok itt, hanem tanulmányt irok, és követem a reakciókat!

Ami pedig az Euroviziót illeti, nem azért nézem, mert a világ legszinvonalasabb műsora, hanem mert fontosnak tarom, hogy kapjak egy képet az európai zenéről, mivel elegem van az amerikai izléstelen, megint csak tömeghülyitő, “csakazértszeretjükmertmásokis” zenéből!

Matheus - 2009. 08. 03. 17:39

én csak annyit mondanék, hogy én is néztem az esc-t szeretem is, nagy fun vagyok. De például tudom, hogy idén minimum 30 emberrel szeretettem meg az euroviziót, akik idáig azt hitték hogy az mekkora marhaság. Csak annyit mondtam, hogy nem nagy slágerekről van szó, lehet hogy nincsenek a toplistákon, de akad közöttük jó. Ez is ugyan olyan jó lehet, mint bármely másik dal. És állítom 30-ból 25 megnézte, és utána a vélemény csak pozitív volt.
Szóval ha nagyobb reklámot adnának neki akkor lenne nagyobb sikere a hazánkban is.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz