login |

Mentalist, elsőre

2009. 05. 30. 21:20 - Írta: human

57 hozzászólás | kategória: 2008/09 finálék, kritika,

Az év újonc sorozata. Már látom a tömegeket, akik beírják, hogy nekik nem jött be meg ilyesmi, de elsősorban most a nézettséget értettem az év újonca alatt, merthogy a Mentalist jött, látott és tarolt a nézők között.

mentalistnyomoz

Igazából durva, hogy a klasszikus sitcomok meg nyomozós sorozatokban szinte csak a CBS dominál. A többiek részéről a CBS Helyszínelőkjének a kihívója nézettségben csak a Grey’s volt az utóbbi években, ami szerintem igenis durva. A mostani évadban sem valami más adó nyomta le a CSI-t, hanem a Mentalist vert rá 2 milliónyi embert a vége felé, tehát csatornán belül “kapott” ki. Hogy mi a nagy siker titka? Hát persze, hogy a főszereplő.

Szinte már Characters Welcome hangulatot áraszt néha a sorozat, de mégis nagyobb közönséghez tudnak vele szólni az írók, míg az USA-n futó sorozatok — akiké amúgy a szlogen –, amikor a sztrájk miatt kaptak esélyt az országos adókon, akkor sem ragadtak meg túl sok új nézőt. A siker titkát már elárultam, de lássuk két mondattal részletesebben.

Azt hiszen Simon Baker eddigi legjobb választása volt a Mentalista főszerep. Amikor megkeresték, akkor még lehet nem tudta, hogy ekkora tutiba nyúl, egyszerűen csak kellett a munka, aztán meg csak nézte a heti számokat és elkezdett örülni. Hát igen, egy kicsit biztos átok egy sikersorozat, hiszen ebben most így 7 évnyi egykarakterfőleg munka is benne van, de ha megnézzük mikben volt előtte Baker, akkor a tuti fizetés és biztonság is marha jó lehet. Erről a témáról már lehet elmélkedett winnie, lépjünk is tovább rajta.

Aki esetleg még nem hallott a sorozatról, pedig itthon is vetítik, annak nagyon röviden: a főszerepő mestere a manipulálásnak és az emberi reakcióknak, ezzel segíti a rendőrséget a munkájában. Mivel külsős, így sokkal lazábban veszi az ügyek többségét, olyan House-osan csak a kihívás tetszik neki némelyikben. Bár bejön, hogy ő a főokos, azért néha elgondolkozom azon az ilyen egyemberenmúlikminden sorozatoknál, hogy a különleges nyomozóosztály mit kezdene nélküle. Van amikor nyomoznak, tény, de vannak olyan rosszabbul megírt részek is az évad során, amikor csak várják a “messiás” szavait, és azok picit fájnak.

smilemf

Ami nekem nagyon nem tetszik amit Red John kapcsán nyilatkoztak. Most nem akarom lelőni, de amiatt a mosolygóarcos részek nem tudnak nagyon elkapni. Azért amikor a fináléban feltűnt a második smile, akkor én is néztem egy nagyot, beismerem.

Részemről egy 7/10-et tudok adni a sorozatra, egy pontot szerintem a fentebbi képen látható “mindigcitrombaharaptam” nő von le. Akit még ki kell emelni, és erre az írók is rádöbbentek valamikor a 10. rész környékén, onnantól rendesebb dumákat írtak neki, az a Cho szerepében remeklő Tim Kang. Igazából a telefonhívás és pizza esettől jegyezzük, amikor is simán bekerült a hét idézete pakliba. Ezt csak az értette aki nézi, de ő teljesen.

57 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2009. 05. 30. 21:47

én vagyok az egyetlen robin tunney-fan, bibibí!

aki meg felhozza azt, hogy ez ugyanaz, mint a psych, azt rögtönítélő elé vetjük.

L. A. - 2009. 05. 30. 21:51

Nekem tetszett a finálé, ütöttek a smileyk is. Szerintem ez a legjobb újonc idén a Fringe mellett, de remélem nem rontják el azzal, hogy ezt a Red John-rejtélyt a sorozat végéig elhúzzák. Cho pizzarendelős beszólása meg tényleg jó volt. :)
– I can make one phone call, and your career is toast.
– That’s impressive. The best I can get with
one call is a pizza.

L. A. - 2009. 05. 30. 21:53

Szerintem is jobb Lisbon karaktere, mint Van Pelté.

winnie - 2009. 05. 30. 22:12

szegény fordító:)

red john: ezt már írtam, értem, hogy miért akarja az ember a megoldást, de nem hiszem, hogy jót tenne a sorozatnak, ha előkerül egy random gyilkos (ld. 8mm) és utána meg patrick jane-nek odalenne a motivációja. az meg béna dolog lenne, ha megint adnának neki egy gonosz gyilkost. szóval csak akkor érdemes megoldani, ha lenne vlami új, ami hatja őt, de ha a választ keresők megkapják a rejtély megoldását, akkor, ha nekik ennyire fontos a válasz, nem fogják otthagyni a sorozatot épp azért, mert már nincs red john-szál?

Dark Wolf - 2009. 05. 30. 22:34

uramisten, mekkora lol Robin Tunney feje az első képen

human - 2009. 05. 30. 22:36

SPOILEr

az a baj redjohnnal, hogy tudjuk, hogy nem fogják megfejteni az első évad végén, sőt, a második végén sem, de a nagy részekhez majd valszeg midnig őt veszik elő, ami sok lesz. 3 év múlva mondjuk.

Harlequin - 2009. 05. 30. 22:36

Hát nem tudom, nekem ott kezdődik a probléma, hogy a főszereplő karakterét egyszerűen nem tudom elviselni – ez mögött a színész iránti ellenszenv lapul szerintem, Simon Bakernek nekem túl tenyérbemászó, vigyori képe van, legszívesebben szájonvágnám.

Érdekel(t) a sorozat, amolyan kikapcsolódásféleként tekintettem rá, nem körömrágásként, de mondjuk, ha nincs időm filmet nézni, akkor legyen egy rész ebből. Adtam neki esélyt, többet is, de a 8. részig bírtam. Elolvastam a kritikát, akkor ezek szerint érdemes lenne végigvinnem az évadot? Hiszen csupa jót olvastam róla itt is, és szinte mindenhol.

winnie - 2009. 05. 30. 22:39

human: jaja, írtad, ebben teljesen igazad van. így viszont oda a tét.

winnie - 2009. 05. 30. 22:41

“Hiszen csupa jót olvastam róla itt is, és szinte mindenhol.”

ezt is olvastad?:)

http://www.sorozatjunkie.hu/2009/01/13/the-mentalist-nekem-ez-sem/

“e a 8. részig bírtam. Elolvastam a kritikát, akkor ezek szerint érdemes lenne végigvinnem az évadot? ”

szerintem, de csak szerintem, ha nem jött be az eleje, sőt, az első 8 rész, akkor sansztalan, hogy az évad bejöjjön. aki szereti, annak a főkarakter sokat nyom a latban.

EPluribusUnum - 2009. 05. 30. 22:41

Én azok teamjét erősítem, akiknek bejött a sorozat. Limonádés de mégis képernyő elé szögező feelingje van.
Főszereplőnk számomra idegesítő néha, viszont ezt ellensúlyozza, hogy Simon Baker nem kicsit eyecandy.
Robin Tunney pedig nem okozott csalódást, nagyon jól hozza a karaktert, őt amúgyis csípem és általában akikkel így vagyok azokkal nem tudok szőrös-szívű kritikus lenni és most nincs is miért. :-)
A teljes évad 8,5/10.

Dohi - 2009. 05. 30. 23:07

én vagyok az egyetlen robin tunney-fan, bibibí!

en erre nem lennek olyan buszke :D bar bevallom, engem lepett meg a legjobban, amikor belenezve a mentalistbe a csaj gyakorlatilag egyaltalan nem zavart, pedig a pb-ben nagyon-nagyon.

simon bakerrel nincs kulonosebb bajom, de annyira nem kiemelkedo a karaktere, hogy a nem kulonosebben erdekes ugyekkel es a semmilyen csapattal felvertezett sorozatot elvigye a hatan. ugyhogy max. szamomra kedves mellekszereplo miatt terek majd vissza ra (lisa sheridan, anyone?).

Ákos - 2009. 05. 30. 23:07

Nálam is abszolult a főszereplő vett le a lábamról, meg az a pici plusz ami bennevan egy sima nyomozós sorozatt mellett.

darkspell - 2009. 05. 30. 23:09

Nekem a “No business like the Cho-business”. Azóta is mindig elmosolyodok, amikor eszembe jut. :)

Nem egy világmegváltó, de simán nézhető-élvezhető, és Simon Baker tényleg nagyon jól hozzá a hoznivalót. Várom a S2-t.

Narg - 2009. 05. 30. 23:16

Simon Baker nagy jó, Agent Cho meg egyre nagyobb arc =) Főleg a csajozós része, az nagyon zseniális volt

HRG - 2009. 05. 30. 23:20

Reaper mellett másik feelgood sorozat, csak kicsit másként :) Itt a főszereplő arc máshogyan laza, nekem bejön a stílusa, de el tudom képzelni, hogy másnak az idegeire megy,túl tökéletes a pali :)
Cho dumái tényleg jók, kár, hogy kevés van belőlük egyelőre, ami jó volt még a pizzás mellett, amikor az idősebb nőkről értekeztek (1×15 Scarlett Fever, Cho persze asszem olvas):
Rigsby: Do you think about older women?
Cho: Where’s this coming from? I don’t think about older women. My mother’s an older woman. :D Hatalmas duma…

Pocok - 2009. 05. 30. 23:27

Tényleg jó sorozat, remélhetőleg kövi évad is ilyen jó lesz.

Amúgy érdekelne, mire mennének nélküle. Vagy akár Monk nélkül Randyék :P

berz - 2009. 05. 31. 01:51

Az az izé, hogy ha a Castle kapott volna 23 részt valahol valami nagyon, a Menatalist meg 10et valamaelyik kisebb adón, akkor tuti, most fordított lenne a dolog. Nem akarok semelyik mellett voksolni, mert a kettő nekem nagyon rokon. Mindkettő nagy kedvenc, mindkettőben látok több évad potenciált, csak a Mentalist jobb csatornán startolt.
Azért a Red John story-ba jobban is beleáshatták volna magukat az eső évadban. Ezt a durva vonalat amit Jane nyom fokozhatták volna még (azért a villanások, amikor megpedzi, hogy kibelezné a gyilkost kedvenc öltönyös barátunk, hát… azért az durva….). Karakterek jók, a mellékkarakterek (főleg Cho) is, remélem nem változtatnak. Várom a másodikat….

human - 2009. 05. 31. 03:32

az elméleted ott bukik, hogy a Castle nagy adón volt, az ABC-n, azon az ABC-n ahol a Grey veri/majdnem veri a CSI-t, meg a Lost bazierős a fiatalok között. Az 5 országosból egyedül a CW ami kisebb.

JoHn - 2009. 05. 31. 06:33

Én RTl-en követem és amolyan limonádéként tekintek rá. Nos annak tökéletesen megfelel így 11(vagy 12?) leszinkronizált rész után simán adok neki egy 6/10et. Engem a red john féle átívelő szál nem izgat csak szeretek hetente 40 percet tévé előtt szórakozni, szóval lehet szapulni és követ dobálni..

Pr13m - 2009. 05. 31. 07:48

én szinkronosan nézem, de nagyon jó ez a sorozat. alig bírom kivárni hétről hétre. S baker nagyon jó főszereplő, én Robint már a PBben sem bírtam de itt egész elviselhető, bár van pelt azért eyecandy számomra. :D Remélem Red John kivonják az évad végére. :)

Bence004 - 2009. 05. 31. 07:53

nekem már 1×01 után nem jött be. unatkoztam rajta. nem az én stílusom. az 1×01 is kb. 5/10-nél több nem volt.

Adäm - 2009. 05. 31. 08:36

én vagyok az egyetlen robin tunney-fan, bibibí!

Fannak nem mondanám magam, de én szeretem a játékát. Nem értem sokan miért utálják ennyire, bár azért Jacktől elhódítja a “Master of Faces” címét :)

superr0x - 2009. 05. 31. 09:24

nekem bejön abszolute a cucc
Cho egy állat :D
néha vannak elég lassú részek de amúgy nálam 8/10 az évad, bár a végét még nem láttam

Mr Bungle - 2009. 05. 31. 10:19

Nekem is bejött a sorozat. Robin Tunney-t pár dologban már láttam, nem volt szimpatikus. Itt viszont nagyon jó szerintem. Eszméletlen, hogy milyen fejeket szokott vágni egy-két mondat után.

ldavid - 2009. 05. 31. 10:30

nekem először nem jött be, de aztán megszerettem
egész jók benne a karakterek

Seeley Booth - 2009. 05. 31. 10:39

Imádom imádom imádom!!!!

Simon bakert az eyecandybe! Nálam az év sorozata, alig várom az s02-t. Patrick Jane karaktere, elbűvölő, sármos, ha kell vicces, okos, és mélyen tele fájdalmakkal. A záróban is néha olyan fejet vágott, legszívesebben mentem volna és ölelgettem volna (meg mást). Egyszóval: 10/10

Seeley Booth - 2009. 05. 31. 10:44

Red John: én sem értek egyet a húzással, oké, talán az hogy most még nem kapták el nem baj, egyre több dolog derül ki róla. Azért amikor megtudják higy van egy szerelme, Patrick elkezd röülni..és kiderül hogy a nő vak..huh, azt az arcot. No meg a hálóban a mosoly jel..juj, azt az arcot amit akkor Patrick vág, huh.

Remélem mneggondolják magukat és nem akarják húzni a RJ szálat mint a rétest. Illetve ha mégis, közben random ügyek mellé egy-egy nagyobb, több részt átfogó gonoszt is betehetnének…

Foxy - 2009. 05. 31. 10:54

Szerintem húzni fogják az RJ szálat, hiszen (ha jól emlékszem) Patrick beejelentette, ha megtalálják ő megöli és szerintem komolyan is gondolta.

Seeley Booth - 2009. 05. 31. 10:59

Igen, tetszett is az a bejelentés és megértem.
Most még nem gond higy húzzák, eléggé friss dolog, de x év múlva már nem biztos. Persze eddig okosan csinálták, mindig kaptunk kis morzsákat RJ-ről. De remélem hogy már az s02-be is hoznak be újabb, nagyobb dolgokat a random ügyek mellé.

Persze akárhogy is lesz, egyelőre nekem SB látványa bőven elég :DDD

Domcsi - 2009. 05. 31. 11:11

Szamomra Robin Tunney nem olyan ellenszenves, mint pl. Kate Raven. Az o eseteben instant kasza egy sorozat, ha szerepel benne. RT annyira nem gaz.
teny, hogy Cho a legkiralyabb az egesz sorozatban :) Simon Baker szamomra nem tenyerbemaszo, de nem mondanam, hogy annyira telitalalat a szerepre. Ha kihagynek ket-harom hetet, es a 4. hetre mar Nathan Fillion lenne a Mentalista, lehet eszre sem vennem, mert szineszileg kb. ugyanazt hozzak a ket sorozatban. mellekesen jegyzem meg, a Castlet kaszaltam, nem kell ket egysemaju sztori.
a Mentalistet kedvelem, de nem mondom, hogy olyan szorakozast nyujt, mint pl. egy DHW, egy House, vagy egy HIMYM. nem varom minden heten kormomet ragva, de ha epp mas nincs, egynek elmegy, legalabb jokat mosolygok Cho-n es Rigsby-n :)

ja, amugy, mikor volt ez a “ki fog meghalni az evad vegen tippelosdi”, es valaki beirta, hogy Van Pelt, es Red John oli meg, en kajak raalltam a dologra :D szerintem jo huzas lett volna..

flimo - 2009. 05. 31. 11:58

Nem rossz a sorozat, de a főszereplő csaj már a pb-ben is annyira irritált, hogy inkább hanyagolom.

Raziel Anarki - 2009. 05. 31. 12:25

pedig nekem a pb után itt lett szimpi a csaj. lehet a pb miatt irrtált csak.

bogyó - 2009. 05. 31. 12:41

Én nagyon szeretem a sorozatot és Robin Tunney-t is. A karakterek teljes mértékben el lettek találva, bírom a sztorikat és a hatalmas dumákat is, szóval biztos, hogy amíg él a Mentalist, addig követni fogom.

CalverKelevra - 2009. 05. 31. 12:49

Simon Baker tényleg igen jó választás volt, mondjuk Sex and Death 101-ban is hasonló “nagyonlaza” karaktert hozott és ott is lubickolt a szerepében.
Robin Tunney meg szvsz aranyos, nekem semmi bajom vele, sőt, kifejezetten szimpatikus. (legalábbis jóval szimpatikusabb mint pl az Eleventh Hour női lead-je volt)

winnie - 2009. 05. 31. 12:54

érdemes baker másik hosszabb sorozatát, az őrangyalt (the guardian) csekkolni (napi kétszer adja még mindig a hallmark), ahol egy drogért kényszermunkára ítélt ügyvédet játszik, akinek gyám és egyéb családjogi ügyekben kell gyerekeket védeni.

Sanna - 2009. 05. 31. 13:24

nekem bejött a sorozat, habár néhány epizód után meghagytam nyári darára, de abszolút bejön. Simon Baker szerintem jól csinálja, anno az Őrangyalban is imádtam, az is egy jó kis sorozat, habár újraszinkronizálva valahogy nem olyan élvezhető.
A többi karakterrel sincs különösebb bajom, bírom Cho beszólásait, Rigsby-Van Pelt egymáskerülgetéses témáját, és Robin Tunney sem irritál. Egyetértek, hogy a red john szál Jane fő motivációja, de én sem szeretném hogy 6-7, vagy akár 8 évad után is még a Jane-Red John hajszát lessem, szóval remélem, hogy jól megoldják a dolgot.

ampervadasz - 2009. 05. 31. 13:57

Én csak a pilotig jutottam a sorozattal, de annyira hidegen hagyott az egész, hogy azóta se folytattam, és valószínűleg nem is fogom. Nem mondom, hogy rossz, sok negatívumot nem tudnék felhozni ellene, de nekem olyan semmilyen. Számomra nem hozott semmi pluszt a sablon nyomozósok között.

winnie - 2009. 05. 31. 14:22

költői a kérdés, de vajh melyik nyomozós tekinthető sablonosnak?

Sprite - 2009. 05. 31. 14:27

Nekem a mentalista lett az első számú nyomozós sorozatom. A gyilkos elméket váltotta nálam, igaz csak 2 évadot néztem belőle, de számomra a mentalista hozott egy kis “vérfrissítést” ebben a kategóriában. Nekem nagyon bejönnek ezek a Red John-os részek. Nagyon várom a második évadot. Nem tudjátok esetleg, hogy rendeltek-e be több évadod?

bullseye - 2009. 05. 31. 14:44

Tunney-t fura módon ebben a sorozatban kedveltem meg, Bakernek meg pont ez a pofátlan hozzáállás az erőssége. Red John tényleg nem biztos, hogy jó ötlet hosszútávon (bár a Profilerben egész jól megoldották), de pont SPOILERFÉLE az utsó részben látszott most is, hogy jé, tudnak nyomozni! Ha kicsit lassabban is, mint Jayne, de le tudnák zárni a legtöbb ügyet…

drP - 2009. 05. 31. 15:33

Csak pár részt láttam, nem jött be, aztán mivel mindenki jókat írt róla, újra próbáltam, de még mindig nem jött be. Sajna pont azért, amiért másnak igen: a főszereplő. Nekem túl nyálas, korábban sem szerettem Simon Bakert, és így nagy dózisban még rosszabb. Pasiként és színészként sem jön be, sajna, pedig szeretem az ilyen típusú sorozatokat :-( és ott van még az a savanyúképű csaj is,így nekem nem nézős :-(

M76 - 2009. 05. 31. 16:20

“de a nagy részekhez majd valszeg midnig őt veszik elő”

Pont ez a baj, hogy előveszik, el kéne felejteni a francba red john-t, eddig pontosan azok a részek nem tetszettek nekem amiben red john volt. Vagy kapták volna el most rögtön, vagy felejtsék el, de évekig húzni, hogy félfinálékre meg finálékra elővenni és ezzel elvenni a lehetőséget esetleg 1-1 valóban jó rész összedobása elől tök fölösleges.

Gamma Leonis - 2009. 05. 31. 18:02

Nekem is pont a Red Johnos részek miatt csak 7/10-es a sorozat. Egyszerűen teljesen elüt a hangulatuk a jókedélyű részektől. Durva arcon csapása a limonádéra vágyó hölgy nézőnek. A főszála ront a sorozaton. Persze ütős volt az első részben, hogy a gyilkos ejny-bejnye gyanánt megölte a családját a főszereplőnek, de akkor valahogy másként kellett volna tálalni a komoly és könnyed részeket. Így túl szétszórt az egész, hogy időnként benyomtak egy-egy Red Johnos epizódot, amit kapásból 3 perces lépésekkel néztem meg, vagyis ledaráltam a részt, nem néztem végig. Vagy akkor a teljes második évad a Red John utáni hajszáról szóljon. Kicsit gonoszabb is lehet Patrick Jane elbűvölő mosolya. Nekem még hard kiadásban is tetszene, ahogy igazi manipulatív bosszúállóként átgázol mindenkin és végül kitöri Red John nyakát. Egy tökéletes bűntény nagyon ütős lenne Patrick Jane-től. Tetszene. Most túl kapkodós az időnkénti kirohanása, hogy ha találkozik Red Johnnal, megöli. Oké, kinézem belőle, hogy megöli, de akkor írják meg jól a bosszúját.
Várom a második évadot.

Gamma Leonis - 2009. 05. 31. 18:09

Ui.: Patrick Jane közel sem egy áldott jó lélek. A felesége és a lánya halála változtatta meg, és terelte egy jobb irányba. Hiszékeny lelkek vámszedője volt, ahogy az kiderült az egyik részből. Szóval nyugodtan lehet keményebb és szemetebb. Ettől csak még jobban tetszene. :-D

Venius - 2009. 05. 31. 20:47

Úgy látszik, nem vagyunk sokan Red John rajongók, de nekem kifejezetten tetszenek az ilyen részek, maximum talán annyi bajom van velük, hogy elég kiszámítható, hogy mikor következnek, ha véletlenszerűen lennének egy évadban, szerintem sokkal hatásosabb lenne.
Egyébként szerintem Red John a sorozat végéig titokban működik majd, mivel ugye Janetől hiteltelen lenne, ha hagyná, hogy RJ “csak úgy” börtönbe kerüljön.

fish - 2009. 05. 31. 21:44

Nah. És azt senki se írja, hogy Amanda Righetti is eyecandy? Pedig még a díjbirkózó vállával is az.
Robin Tunneyt eleinte utáltam, de ez a karakter szerintem nagyon jól áll neki. És jól ellensúlyozza egymást Lisbon és Jane. De Simon Baker a legjobb – bár én is örültem, mikor elkezdtek jópofa dolgokat írni a többi szereplőnek.
A finálé nagy csalódás volt (hm, kábé olyan félgőzzel csinálhatták, ahogy ezt a kritikát írtad, human), ennél sokkal jobbak voltak az évad közbeni Red John történetek. És ha sokáig húzzák a Red John szálat, unalmas lesz. Ha tényleg sok évadot akarnak neki adni, akkor jobb, ha meggondolják magukat. Láttunk már olyat, hogy egy bombasiker befulladt két évad után. :-|

Kit-Kat - 2009. 05. 31. 21:48

Én asszem a 6. rész után adtam fel, Simon Baker jó arc (szerintem is nagyon jó választás erre a szerepre), de valahogy nem tud lekötni, olyan “semmilyen” az egész sorozat. Nekem egyszerűen nem tűnik ki a sok nyomozós sorozat tömkelegéből, inkább otthagytam és nem hinném, hogy folytatni fogom mostanában…

fran - 2009. 05. 31. 22:50

Spolieres kérdés:
Nem a vörös csaj a Red John? Mármint az utolsó részből.
Amúgy jó és könnyed sorozat.

ampervadasz - 2009. 05. 31. 22:59

winnie: “költői a kérdés, de vajh melyik nyomozós tekinthető sablonosnak?”

Úgy tudtam, hogy ez valakinek majd szemet szúr :D
Persze, nyilván nem a legjobb szó rá, de szerintem tudjátok mire gondolok :)

winnie - 2009. 05. 31. 23:06

hehe:) jóvanna.

Annie - 2009. 05. 31. 23:53

Nálam is ez az év újonca.
Simon Bakert én nagyon megszerettem, olyan smooth és tündér. :)
Szerintem épp a sima elvontsága miatt remek választás erre a szerepre, mintahogy a többi karatker/színész is igen rendben van.
Én is azok táborát gyarapítom, akik várták a RedJohn szál lezárását az évad végét, h mehessünk tovább, nincs itt semmi látnivaló.. Ezzel együtt is abszolút nézős, várom az S02-t.
Cho pedig egy állát valóban :)
Én egyébként Owain Yeomant (Rigsby) is szeretem, ő játszott a Kitchen Confidentialban is, nem? Na őt sem kell félteni.
Winnie: kösz a tippet a Hallmarkkal, már kerestem, hol kukkanthatnék bele a Guardian-ba. Persze eredeti nyelvven jobb lenne, de check-re megteszi a Hallmark. :)

zdawg - 2009. 06. 01. 07:27

simán az év egyik legszórakoztatóbb sorozata egy méregerős főszereplővel és mögött egy tökös csapattal, bár robin tunney-val nekem spec amúgy semmi bajom, de érdekes módon a pb-ben jobban el tudtam viselni. várom a folytatást mindenesetre!

Pr13m - 2009. 06. 01. 08:24

fish: Én is írtam h Amanda eyecandynek való nő. :D

pepe87 - 2009. 06. 02. 07:56

Winnie, nem csak te vagy az egyedüli Robin fan. :) Humannak üzenem, h. a “mindigcitrombaharaptam” nő nálam nem, h. levon, hanem hozzáad legkevesebb két-három pontot. :DD

Vinnie - 2009. 08. 01. 20:58

Harlequem nem minden színész tetszik mindenkinek,ez szerintem rendben van,nekem pl.Tom Cruise nem jon be egyáltaLáN,INKáBB Simon Baker,szerintem szuperszexi,és a story is nagyon jo én nem bántam meg hogy megnéztem,és várom a második évadot.Itt nekem tetszik,hogy egyéni karaktereket adtak a színészeket,értem úgy hogy kozelebbrol is megismerhetoek a karakterek,úgymondd barátibb hanngulatot kolcsonoz a sorozatnak,ellenben a legtobb ilyen nyomozós filmmel.

szaty - 2010. 06. 27. 00:41

Nagyonjó. Szerintem fantasztikus. Én house fan vagyok alapból és ez a sorozat szinte szó szerinti koppintása… (igen mondjuk Jane olyan lenne Simle-k nélkül mint House lábfájás nélkül… nem is tudom lehet-e ezt jól tovább vinni ha elkapják.. de nem olvasok utána a nyilatkozatoknak…)

Ha a 10/10 az a sorozat ami legjobb és sokáig megy (a 10/11 pedíg amit egy évad után ellőnek:D) akkor 10/8.5 simán van. S2 rulez.

blady - 2010. 07. 16. 23:24

“Szerintem húzni fogják az RJ szálat, hiszen (ha jól emlékszem) Patrick beejelentette, ha megtalálják ő megöli és szerintem komolyan is gondolta..”

Érdekes, azon senki nem akadt ki (elnézést ha mégis, nem minden hsz-t olvastam végig), amikor Patrick megjegyezte, h ha ő meghal, megvan Red John. Csak azon akadtatok fenn, h ha megöli..
de ez is egy érdekes, sőt inkább szívfájdítóbb finálé lenne vmikor..én legalább is tuti elejtenék pár könnycseppet ezért a karakterért :D
a bárgyú, esetleg ironikus megjegyzéseiért, az ezerarcáért, leleményességéért stb stb..
Az is szóba került, h egyedül viszi a hátán a sorozatot, és néha azt várja a csapat, mikor mondja meg, ki a tettes. Épp ezért mondják el mindig a metalsita definícióját minden rész elején, h emlékeztessenek arra, h ez a sorozat nem a nyomozókról szól, hanem magáról Patrcikről.
Nekem S1 10/10 volt, S2 forog

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz