login |

Fringe: elkezdtük a második évadot

2009. 09. 19. 01:56 - Írta: human

330 hozzászólás | kategória: kritika,

“Yo Dunham, I’m really happy for you, I’mma let you finish but Mulder was the greatest TV-FBI Agent of all time.” – Kanye

Meg kell hogy mondjam, a második évad kezdése szemét volt. Erről leginkább azzal gondoskodtak, hogy… affene, még ennyit sem akarok spoilerezni, ködös utalásnyit sem. Ellenben azt kell mondanom, hogy a cold open majdnem annyira ütött, mint az általam sorozaton belül legjobbnak tartott repülős.

nezem-a-fringet

Viszont a kezdés után valamennyire elvesztettek. De ezt már tényleg spoileresen dumáljuk ki. Lehet évad végén egybenézős lesz a második évad is? Merthogy a fináléban ugye az volt, hogy Dunham áll a két toronyban, WOW és álleesés. Erre az egész rész “nálunk” játszódott. És tulajdonképpen mi is történt benne?

Szenátusi meghallgatás. Vicc. De komolyan, egyrészt ugye nem tudunk aggódni, másrészt: most komolyan? Szörnnyé alakult emberek hullái, egy börtönből elteleportáló “terrorista”, egy félkamion a semmiből, egy kicseszett nagy szörny a csatornában, meg a többi olyan bizonyíték, ami alátámasztja a Fringe-osztály szükségességét, erre kérdezik, hogy mi szükség van rá? Hihetetlen.

És akkor a másik dimenzió helyett az új ügynököt alapozzák meg. Mármint az FBI-ost. Jaj, szegény Petert nem engedik be az FBI-hoz (az előbb említett szenátusi baromság miatt), de pont jön az új csaj és “ő velem van”, salala.

Amitől félek, hogy nem derítik fel 5 perc alatt az ál-Charlie ügyet. Konkrétan az ügynök nővér formáját hátba lőtte kétszer az új csajt, a pincében talált hulla gondolom ezekkel a lyukkal nem rendelkezik. Mint ahogy az eddigi két áldozatot megtalálták, a nővér azonosítóval rendelkező formájának is kellett legyen alapja a logika szerint. Mármint a nyomozók fejében, mert mi láttuk, amint elkapja. Szóval kérlek titeket, Fringe írók, ne nézzetek hülyének 2-3 részen át minket azzal a felkiáltással, hogy “úú de izgi az Ál-Charlie szarkeverése”.

Lehet negatív voltam, de ez van. Ennek ellenére tetszett, de csak 6/10-nyire, az írógépes jelenet az ami a cold open minőségét hozta egyedül. A kórházi vallatás is vicc volt, ahogy a teljesen, Dunham által sokszor használt vallatást/kikérdezést nem ismeri fel hanem dumál tovább a csajjal és meglepődik amikor ki akarja nyírni.

Ahogy visszagondolok a részre, úgy tetszik egyre kevésbé. Fura. Érezni, hogy kábé tudják, merre menjenek, de ez a premier valahogy buta volt. És akkor most lehet ellentmondani.

330 hozzászólás Ne habozz!

Skate - 2009. 09. 19. 02:30

Teljesen egyet értek az írással, a félbe hagyott párhuzamos dimenziós szálal kellett volna foglalkozni, ez a következő részre maradhatott volna nyugodtan. Mint már említettem már egy kommentbe, addig nem várok minőségjavulást, míg véget nem ér a Lost. J.J. Abrams, egyszerre nem tudja mind a 2 produkciót felügyelni, mikor még a Lost pilot előmunkálatai folytak, az Alias mutatott egy rohamos színvonal esést, amiből végül nem tért vissza az alaphangulathoz, szóval, ha már tényleg véget ér a Lost májusban, akkor érdekel mennyit fog javulni a Fringe, kérdés mennyire fog rá érni Abrams. Jövő ilyenkor kiderül.

b0bs0n - 2009. 09. 19. 02:31

Dunham-nek nem kell félnie Kanye-től mert ő díjat úgysem kap :D (de még Torv se…!)

amúgy 5/10 :<

Klunks - 2009. 09. 19. 02:35

Igazából nem nagyon lehet ellent mondani. A cold open hatalmas volt, nekem jobban tetszett, mint a repülős, de utána kb mindent előre lehetett tudni. Pedig annak is annyira szurkoltam, hogy Anna Torv még maradjon néhány részig a kómában és vegye át az új csaj a helyét, de sajnos felébredt…

human - 2009. 09. 19. 02:42

A Lostot marhára nem JJ felügyeli már, csak nagyon távolról nézi mit műveltek vele a jelenlegi showrunnerek

redc - 2009. 09. 19. 05:46

Lehet, hogy már nagyon ki voltam éhezve, de nálam 8,5/10-es a rész. Simán. Ez az egész “párhuzamos világ” irányvonal az alakváltó katonákkal és fura írógéppel nagyon tetszik. A negatívumok jogosak, de én teljesen átsiklottam felettük. Walter számomra mindent botlást többszörösen is ellensúlyozott – jó szokás szerint. John Noble egyetlen szarkalábában több színésztehetség van, mint fél Hollywoodban. A komoly jelenetekben is nagyon odatette magát + az “őrült tudós” megmozdulásai továbbra is szenzációsak.

WALTER: Peter! Peter! They said I can ride in the back with the body! Can I?
PETER: Sure. Of course you can. … Stay out of the medications, though! … Please.

Boncolással egybekötött főzőcskézés. Nesze neked, Gordon Ramsay. ;)
It’s a shame. These lungs were in excellent condition once. … Mix the eggs, sugar, and salt in a separate bowl.

Ez már reformkonyha a javából. Főleg, mikor véres gumikesztyűs kézzel akart belemászni a keverékbe. A gumicukrot vagy mit viszont azzal ette. :D

Asterix. LOL! Pedig egyszer már sikerült eltalálnia a nevét, ha jól emlékszem.

De Gene a szülinapi sapival a fején mindent vitt. :D

Még az új FBI-os szentfazék csaj se zavart. Később lehet, hogy fog, mert már most se értem, minek kellett egy új arcot behozni. Ebben a részben még elment, mert lényegében rajta keresztül hozták szintre az új nézőket, de a későbbiekben nem sok értelmét látom. De ne legyen igazam.

seven - 2009. 09. 19. 07:19

pedig ál-charlie szerintem sokáig fog maradni.

amúgy 8/10 simán, nagyon erős alapozás volt. kicsit nagyobb álleejtésre számítottam(a cold open, írógépes jelenet és a vége ütött, de volt pár üresjárat).

amúgy Peter eléggé főszereplője volt az epizódnak, maradhatna így a jövőben is :D

Flaki - 2009. 09. 19. 07:47

Sajnos az a baj hogy junkieként a casting hírek eléggé elspoilerezték a rész végi cliffhangert (ami így visszagondolva elég sok kérdést is felvet, pl hogy került oda a kórházi nő hullája hirtelen, és a rövid idő alatt hogy tudott mindent elrendezni (arról már nem is beszélve hogy a nő hullájára újabb lövéseket kellett leadni), átalakulni, eldugni charlie hulláját) – egy szó mint száz ez a dolog nem tetszett.

A rész többi részét is eléggé a kiszámíthatóság jellemezte (persze-hogy-előkerül-dunham, persze-hogy-nem-hal-meg, persze-hogy-felébred-kómából, persze-hogy-nem-zárják-be-az-ügyosztályt stb).

Röviden – évadnyitónak gyenge volt, de kellőképpen megalapozta az évadot, majd kiderül mit hoznak ki belőle :)

(Az írógépes jelenet tényleg ütött :D)

Thrasher - 2009. 09. 19. 08:02

ez az, nekem tetszett, úgyhogy már vártam a lehúzást!
elégedett vagyok.

Lobster - 2009. 09. 19. 09:18

Buta volt, nagyon is, de mégis élveztem. Cold open nekem nem ütött, Olivia repülését kivéve (nem szadista hajlamból, azon kevesek közé tartozom akik bírják Dunham ügynököt).
A vallatásnál azért fogtam a fejem. FBI ügynök. Tudja valaki ki akarja nyírni. És mégsem esik le neki. A Charlie dolgot meg messziről megmondtam, nagyon átlátszó volt.

Solmyr - 2009. 09. 19. 09:20

Megfogalmaztad az én fejemben járó gondolatokat is, human. Egyszerűen idegesítő volt a rész (cold openen kívül, természetesen :D), remélem, nem fordul át sophomore slump-ba ez a hirtelen minőségromlás. Így visszagondolva a sorozat legrosszabb részei közt van ez az évadnyitány, ami nem bíztató. Reménykedni tudok mindössze, hogy a fantasztikus párhuzamos univerzum-szálat nem tékozolják el…

Thrasher - 2009. 09. 19. 09:25

persze. a legrosszabb részek közt.
a számítógépmonitoron át gyilkoló munkanélküli, egyedülálló faterrel egy szinten.
hát hogyne.

ZiziZuzu - 2009. 09. 19. 09:26

ááá a cold open nagyon ász volt!
de tényleg kár ezért a nővér-hullás logikai bakiért.
Én személyszerint sajnálom hogy kiírják Charlie-t a sorozatból… és ezzel együtt túl sok lesz már a fiatal top FBI special agent csajokból nem?

Solmyr - 2009. 09. 19. 09:29

ZiziZuzu: belőlük sosem elég :D

winnie - 2009. 09. 19. 09:30

“persze. a legrosszabb részek közt.”

épp ezért várok én speciel pozitív kritikát is, hogy akinek nagyon bejött, annak miért jött be nagyon, mert igazából így csak a visszafogott véleményeket látom, te meg leírtad, hogy jó volt és kész. szóval ide vele, a pozitív véleményekkel is.

“remélem, nem fordul át sophomore slump-ba ez a hirtelen minőségromlás”

ebben azért bízom, mert ugye teljesen új az írógárda, így bőven lesz szerintem ötlet.

plantag - 2009. 09. 19. 09:41

en meg nem lattam a reszt, de ugy emlekszem, tavaly az elsö evadot 22 reszesre terveztek, de idöközben 20-ra valtoztattak. akkor azt mondtak, sebaj, az eredetileg tervezett utolso ke reszt majd a követkzö szezon elejen adjak le. nem lehet, hogy ez meg oda tartozott?

Klunks - 2009. 09. 19. 09:50

Az akkor forgatott részekben nem hiszem, hogy benne volt az új csaj. Tehát nem.

seven - 2009. 09. 19. 10:15

a pilot duplának számít, csak 1 rész maradt ki.

Tod - 2009. 09. 19. 10:17

Voltak részek, amiket simán áttekertem, és mégse érzem úgy, hogy bármi kimaradt volna. Ellenben még így is azt mondanám, hogy jó kis epizód.
Szerintem ez az egész szenátusi macera direkt volt leszervezve egy harmadik fél által, legalábbis remélem, mert amúgy tényleg hülyeség.
Ál-Charlie meg nem sokáig marad, hisz az új csajnak valakinek a helyére kell jönnie, különben csak felesleges plusz lesz.

Thrasher - 2009. 09. 19. 10:35

“Voltak részek, amiket simán áttekertem”

lol

winnie: nincs kedvem

Qmy - 2009. 09. 19. 10:45

Feltűnt a kórházban Mulder és Scully a képernyőn. (Ezzel fedezik magukat az írók?…)

Fringe-osztály bezárás, meghallgatás -> X-akták
alakváltó szuperkatonák -> szintén X-akták (human készülhetsz, sok részen keresztül megy majd a kergetőzés szerintem)

X-akták darálással nemsokára végzek. Egy másik poszthoz már írtam az ügyben de a Fringe és a Lost írói nagy rajongói lehettek az említett sorozatnak.

Az új csaj a szokásos “inkább modell, mint színész”. (CSI: Fringe?) Ne legyen igazam… Persze lehet, hogy bennem van a hiba, mert mozifilmszintű karaktereket és színészeket várok egy tv-sorozattól.

Az évadnyitó után ez az egy szó járt a fejemben: zavaros. 6/10 és apad :) Lehet hogy darálás lesz ha így maradnak a dolgok.

seven - 2009. 09. 19. 10:53

inkább az az érdekes, hogy itt mindenki húzza, külföldi oldalakon meg mindenki dicséri :)

Hero - 2009. 09. 19. 11:00

Jó rész volt ez, az meg 100% hogy el fogják húzni a Charlies szálat. Szomorú vagyok, hogy meghalt, remélem a “rossz-Charlie” valahogy inkább majd beépül az évad végén, mintsem hogy megöljék.

Ahol üldözték az alakváltót, az nem ugyanaz a hely volt ahol játszódott az előző évadban az a rész amiben a fényekkel kábítottak el embereket?

Ami nagyon szúrta a szemem az az volt, hogy Peter meg Olivia megbeszélik, hogy hát van sok alakváltó harcos, meg ugye őt akarják vmiér megölni, erre bejön egy nővérke Peter meg KIMEGY, mert ő biztos tudja ránézésről, hogy ki az alakváltó és ki nem. Egy rohadt őrt nem tudtak volna szolgálatba állítani?

winnie - 2009. 09. 19. 11:02

“Voltak részek, amiket simán áttekertem, és mégse érzem úgy, hogy bármi kimaradt volna.”

ejha, ilyen is van?:)

ha megnézed azokat a részeket, akkor lehet, hogy úgy fogod érezni:)

Tod - 2009. 09. 19. 11:43

winnie: Nálam simán van ilyen. Általában nem tekerem át az egyértelmű dolgokat, de itt most nagyon muszáj volt, mert vagy lekésem 1 perccel a buszt, és a gyakorlatot, vagy a rész végére érek. Nehéz döntés.:D

outlander - 2009. 09. 19. 12:27

Tod: nem teljesen ismeretlen szituáció. Anno az Alias elsõ évadzáróját kétszeres sebességgel tekerve kellett végignéznem, hogy még aznap este legyen idõm a DVD-t visszavinni a tékába záróra elõtt :D

des - 2009. 09. 19. 12:42

Nekem is tetszettt a rész, rendben volt, de elolvasva az írottakat, azért mégis egyet értek vele. Nekem rész közben kevésbé vagy egyáltalán nem jutottak ezek eszembe, nem tüntek fel, vagy nem kezdtem el gondolkozni azon, hogy ezt most miért.

Azt viszont én is hiányoltam, hogy nem a párhuzamos dimenziós dologgal kezdtek, ahogy az vége volt az első évadban.

qdog82 - 2009. 09. 19. 12:42

Na megnéztem amugy én is végre, számomra eszméletlen jó rész volt.
Nekem pont tetszet hogy nem egyböl a párhuzamos dimenzióval folytaták a story-t.

A növéres kritikákat amugy nem értem, direkt megnéztem ujra mikor elolvastam human irását, a csajt mikor elkapja pont a pince bejáratánal van, szal gondolom ott rejtette el a hulláját, igy egyböl készen állt.

Aztán miután Charlie-t látjuk löni, és Peterre és az új fbi-os csajra vált a jelenet, lehet hallani plussz lövéseket, akkor helyezi el a golyó sebbeket az eredeti növérre.

Plussz elég tompan hallatszanak a lövések , ami arra utálna hogy elég távol voltak Peterék, igy volt idő átváltozni. Csakhát tv-ben nem lehet ugy mutatni hogy 1-2 percig rohannak a helyszinre, elég uncsi lenne ugy.

Qwertre - 2009. 09. 19. 13:21

Szerintem egy nagyon atlagos resz volt, alakvalto gonosszal amit mashol ezerszer lattunk mar.
Az, hogy azt raktak be cliffhangernek amit, az meg a nezo teljes hulyenek nezese. Marmint az hogy pinces jelenetnel atvette az alakjat. Pinceben mondom magamban, ahh lehetetlen, ilyen olcso trukkot csak nem lonek el, biztos most fognak belenezni a csaj, vagy Charlie szajaba, hogy ott van-e a seb.. hé, miert nem neznek bele..?
Az, hogy hogy volt ideje/modja ra az egy dolog, de meg a ruhat is at kellett cserelnie, mert alapbol a noverruhaba formalta magat Charlie-vá..

payskin - 2009. 09. 19. 14:29

Végig azt vártam, hogy mikor hal meg Charlie, hogy írják ki. De nem írták ki.

They *fired* him.

Facepalm.

avada - 2009. 09. 19. 16:04

Nézhető volt. Bár még mindig hemzseg a baromságoktól amit nem nagyon bírok. (Lehet, hogy jobb is hogy Abrams otthagyta a lostot)
A szenátusi meghallgatás erőltetett, meg hülyeség is. Mintha olyan hatalmas pénzt emésztene fel a működésük. Három ügynök meg a két Bishop dolgozik a fringe részlegen meg időnként hívnak erősítést. Jórészt a Walter régi eszközeit használják. Ráadásul még így is egy csomószor hárítottak el olyan veszély amit mások nem tudtak…
A nővéres kikérdezős jelenet az szánalmas volt. Csak úgy regélt egy jött-ment kórházi nővérnek mindenfajta gyanakvás nélkül.
A hülye Charlie másolat meg inkább hullát égetett ahelyett, hogy megölte volna Dunham-et. (amit ugye parancsba kapott).

outlander - 2009. 09. 19. 16:39

seven: a külföldi oldalakon többnyire ugyanazokkal a dolgokkal foglalkoznak mint mi: nővér hullája, nem tetszik az új szereplő, jaj de kár hogy megölték Charlie-t, stb. :D Meg persze sokan elfeledkeznek arról, hogy ha láttuk volna az Olivia-Bell csevegést a másik dimenzióban, és mindent egyből megértenénk, akkor ez nem egy JJ Abrams-sorozat lenne…

Klunks - 2009. 09. 19. 16:57

Hiába látja Peter, hogy a csaj szájában ott van a három lyuk, annak ott kellett lennie, hiszen úgy vette fel a nő alakját, hogy a saját szájába is bedugja a szart. Ergo nem bizonyítja, hogy Charlie nem Charlie. Ahhoz tényleg az ő száját kellett volna megnézni.

Dark Wolf - 2009. 09. 19. 18:44

Tetszett a rész, a cold open óriási volt, és az is bejön, h nem rögtön azzal kezdtük, mit mondott Bell, meg mi a helyzet a másik világgal, hanem megkeverték a dolgot azzal, h nem tudni, mi a fene történt. Gondolom ez egy sokáig elhúzódó szál lesz, és remélem jól fog rejtélyként funkcionálni.

A cold openhez még: az évadzáróban volt egy jelenet, amit egyszerűen nem tudtam hova tenni, nem láttam értelmét, mégpedig az, amikor Olivia New Yorkban a találkozó helyére vezet, és majdnem összeütközik valakivel, de mégsem, hanem továbbhajt. Na, bár annyira nem világos, hogy mégis hogyan történt, de asszem megkaptuk a magyarázatot, mi volt az a jelenet.

Charlie a végén elég ütős volt, és önmagában kurvajó ötlet, a rész nézésekor magával ragadott, csak hát ahogy történt… Nagyon nagy logikai lyukak vannak benne, amiket már mindenki említett. Ha valahogy nem oldják fel ezeket az elkövetkező részekben, szomorú leszek, mert ez így gáz.

A “le akarják állítani a projectet” dolog nagyon klisés és persze hülyeség is, de az epizód sodrása átlendített rajta, nem is rágódom, h ez minek kellett, ugorjunk.

Az új csaj nekem bejön, bár halvány fogalmam sincs, minek még egy tag a már így is túl nagy állandó castba (még Charlie várható távozásával is).

Leó - 2009. 09. 19. 20:04

Az Observert látta benne valaki?

winnie - 2009. 09. 19. 20:17

én nem, de ott volt a nagy autóbalesetes képen.

BlaiSeCT - 2009. 09. 19. 23:19

És az figyeltétek, amint Jessup ügynök bibliai utalásokkal köti össze a történéseket?

* Nemzet nemzet ellen (Lk 21:10)

* Önvizsgálatok (1 Jn 4:1)

* Kapu nyílt (Jel 4:1),

* Egyétek a húsát (Jel 19:18)

* A vadállat (Jel 19:20)

supy - 2009. 09. 19. 23:48

ez valahogy nekem se jött le teljesen, alapból az egész zagyvaság volt és mire magamhoz tértem akkor már tudtam hogy ez nemtetszik

kla - 2009. 09. 20. 00:03

Kicsit meglepődtem a szájhúzó kritikákon, mert nekem nagyon bejött, valószínűleg azért, mert egyszerűen jó volt újra elmerülni a sorozatban. Mondjuk eléggé álmos voltam, amikor néztem a részt (még mindig az vagyok), így nem vettem észre a logikátlanságokat, de annyira nem is zavarnak.

A lényeg, hogy beszippantott a rész. A szenátusi meghallgatás meg az új csaj tényleg elég felesleges volt, de nagyon érdekel, hogy mi történt Oliviával, és ezeket a jeleneteket (cold open, felébredés, töltények, írógép) szerintem nagyon eltalálták. Nem voltak illúzióim, hogy most mindent megtudunk, amit Bell mondott Oliviának (azért azt nem gondoltam volna, hogy mégcsak fel sem bukkan a részben), ebből jó kis átíveló szál lehet.

Charlie meg…RIP. Kár, hogy kitört nyáron ez a Kirk Acevedo-ügy, mert anélkül elég nagyot ütött volna. A lehetőség megvan, hogy izgalmas lesz, de azért már sok ilyet láttunk, remélem, hogy újítanak valamit. Bár nekem mindig bejönnek az ilyen “itt a gonosz az orrunk előtt”-sztorik. (Egyébként már megint egy Franc… nevű jóbarátból lett gonosz :))

Szóval minden hibája ellenére 8,5/10, jöhet a következő.

winnie - 2009. 09. 20. 00:32

arról nem is nagyon volt szó, hogy mennyit jelentett, hogy rövidebbek az epizódok. volt valami különbség?

zoey - 2009. 09. 20. 00:52

Nem ez volt a legjobb epizód, de azért annyira rossznak sem mondanám. Nálam ez az a sorozat, ami az elején nem nagyon tetszett, aztán rákattantam. Viszont a jó kezdés utáni apadás miatt csak 7/10.

froz - 2009. 09. 20. 02:03

ez most nekem nem igazán tetszet…

Roland - 2009. 09. 20. 09:31

Bocsi, lehet, hogy nagyon láma vagyok, de megmondaná valaki, mi az a cold opening?????? Előre is kösz…

winnie - 2009. 09. 20. 09:39

a sorozatepizód főcím, vagyis az első reklám előtti része.

majd írunk róla egy alapfogalmat.

Roland - 2009. 09. 20. 10:20

Köszi. Én ezt pretitle-nek ismertem. :-)

Daphne - 2009. 09. 20. 11:09

Jó volt, oké voltak buta részek. A gonosz-Charlie kiszámítható volt és fogtam a fejem. Egyébként az írógépes jelenet ütött, és Walter boncolás közbeni főzőcskézése meg hozta azt a bizonyos jó hangulatot. De kérdem én.. miért kellett lekapnia Broyles-t Ninának?:D

Qmy - 2009. 09. 20. 11:23

Daphne: Nem tudhatod milyen csodákra képes az a műkéz :)
Ezt én is írni akartam csak végül töröltem, örülök, hogy nem csak én akadtam ki a jeleneten. Elég horror volt az biztos.

Conquistador - 2009. 09. 20. 11:42

na most sikerült megnéznem. nem értek egyet a kritikával. mit gondoltunk, hogy a másik világban fog játszódni és nem úgymond itt? a baromi nagy wtf-nek ez volt az ára, hogy egy sima huszárvágással vissza kell hozni Dunhamet. szerintem ez jól sikerült. majd szépen rájön h mi is történt és kivel és hol.
emellett sok érdekes és/vagy meghökkentő rész volt. az a csók pfejjjj.. majd szépen kiderül h volt már köztük valami.
a görög szöveg. hmm.. walter-dunham szál.
az új ügynök bibliai kutatása-na abból milesz, kész Rejtély. :D
egyedül az alakváltó-charlie rész “leszólásával” értek egyet. az kicsit butus volt, de végülis ki kellett írni a színészt, így nemlett olyan rossz. ebből gondolom h csak pár részig lesz már jelen.
tetszett a rész, szerintem jól megalapozta az évadot.

Roltii - 2009. 09. 20. 11:50

szerintem jó volt, de a végét nem értem.

A csaj volt a katona, aki utána Charlie-ba költözött, és a hulla ott maradt. Gondolom az ápolónő testét elvitték…hogy került oda Charlie hullája? Két testből hogy a pékbe lesz 3 hulla???!!

Maniac84 - 2009. 09. 20. 11:54

Nekem bejött ez az évadkezdés, ha Torv karaktere elpatkolt volna akkor 10/10 lenne. :)
Előző évben nálam, még csak éppenhogy nézős volt a sori, csak az évad végefelé sikerült megfogniuk ezzel a párhuzamos dimenziós történetszállal.
Tetszett, hogy nem oldották fel az évad végi cliffhangert, Dunham emlékezetkiesése remek lehetőséget biztosít flashbackekre is. Az is pozítivum volt, hogy Joshua Jackson karaktere központibb szerepet játszott mint az előző évadban, remélem ez így is marad. Az új FBI ügynök so-so, viszont Charlie meggyilkolását sajnálom, Acevedo-t az OZ óta bírom és a TBD-ben meg itt is jó volt/lesz még pár részen keresztül.
Human nézőpontja se nagyon vitatható, teljesen jogosak a szenátusi meghallgatással meg az ál-Charlie üggyel kapcsolatos meglátásai. Nekem valahogy mégis könnyen sikerült szemet hunyni ezek fölött. 8/10

seven - 2009. 09. 20. 12:10

“arról nem is nagyon volt szó, hogy mennyit jelentett, hogy rövidebbek az epizódok. volt valami különbség?”

hát ez majd a standalone epizódokon fog sokat segíteni, itt nem annyira éreztem volna hogy számított volna akármit is az a -8 perc. Bár ha 50 perces lett volna az epizód lehet hogy száraz nyomozással töltötték volna ki, ami nem jó.

jellycat - 2009. 09. 20. 12:12

Tény, hogy volt pár necces rész ebben az epizódban, de alapvetően elég sok labdát dobtak fel, így nem aggódom. Az előző évadnyitó sem tetszett igazán, de ahogy haladtak előre a sztoriban, annál inkább vált érdekessé, és izgalmassá.

Azt nem teljesen értem, hogy sokan miért várták, hogy rögtön a párhuzamos univerzum kerül a középpontba, valahogy csak fel kell vezetni az egészet, meg egy sorozatnál nem árt, ha kicsit húzzák az embereket…

Bármennyire is klisésen oldották meg, de Charlie-t sajnálom picit.

Összeségében várom nagyon a folytatást. Sajnos, kétlem, hogy össze tudom várni a részeket.

ignion - 2009. 09. 20. 13:37

ÉN EZT NEM HISZEM EL B+ HOGY KINYÍRTÁK CSÁRLIT.
és ezzel elmondtam mindent. nem volt nagy szám, de látom a potenciált, csak ne huznák ilyen amatör módon az idöt, mert néha felcsesz. 6/10

index - 2009. 09. 20. 14:53

Halott Charlie,halott nővérke…. és egy lemásolt Charlie… ez meg, hogy jött ki az íróknak 2 emberből??

Roltii - 2009. 09. 20. 15:21

index – 2009. 09. 20. 14:53
én is ezt kérdeztem fölötted ~4 hozzászólással:D

justice - 2009. 09. 20. 15:33

RealCharlie meghalt, test elégetve.
FakeCharlie él, egyenlő a hátbalőtt ápolónővel (katona).
Realápolónő megfojtva, lemásolva, elrejtve a pincében, pont kéznél volt így, ott lehetett, mintha lelőtte volna Charlie.

Uatu - 2009. 09. 20. 15:39

Hát elég lapos rész volt. Tényleg csak a prof ökörködései miatt volt érdemes megnézni. Amikor a boncolós gumikesztyűvel akart belenyúlni a pudingos tálba, nehéz volt eldönteni, hogy nevessek, vagy hányjak, vagy egyszerre mindkettőt. :-D
Amúgy ha jól emlékszem Charlie-t azért írták ki a sorozatból, mert fizetésemelést akart, és nem adták meg neki. Szvsz, még max 2 része lehet.

Roltii - 2009. 09. 20. 15:49

justice – 2009. 09. 20. 15:33
de az előtte levő gyilkosságokból megtudtuk, hogy nem szórakozik a test eltüntetésével, ezt meg pont levitte volna a pinyóba, mikor pár lépésre volt a küldetése teljesítésétől? Ráadásul mi a francnak beszélgetett Oliviaval, meg miért folytogatta, a másik dimenzióban nem ismerik a lőfegyvert??? grrrrr Szeretem ezt a sorozatot, ez a rész is tetszett, de nagyon nem volt rendben a vége…

winnie - 2009. 09. 20. 15:51

“Amúgy ha jól emlékszem Charlie-t azért írták ki a sorozatból, mert fizetésemelést akart, és nem adták meg neki”

hivatalosan annyi került ki, hogy kköltséget csökkentettek, ő kereste a(z egyik) legtöbbet, de nincs tuti infó. bármi lehet.

matula2110 - 2009. 09. 20. 17:28

nekem tetszett, bár én azon a mondaon akadtam meg, mikor olivia huga mondta peter-nek, hogy “holnap leveszik a gépekről”, mikor peter bement meg nem is volt gépeken. anyway, attól még tetszett, persze irritáló a charlie-s baki. a bibliás jelek meg enyhe supnat érzést adtak, amit előtte néztem :)

angry - 2009. 09. 20. 18:32

“Ami nagyon szúrta a szemem az az volt, hogy Peter meg Olivia megbeszélik, hogy hát van sok alakváltó harcos, meg ugye őt akarják vmiér megölni, erre bejön egy nővérke Peter meg KIMEGY, mert ő biztos tudja ránézésről, hogy ki az alakváltó és ki nem. Egy rohadt őrt nem tudtak volna szolgálatba állítani?”

Időzavarban vagy. Ez a rész végén volt, amikor már (azt hitték, hogy) megölték az alakváltót.

Aki azt várta, hogy a másik dimenziós szállal pont ott folytatódjon a sorozat ahol abbahagyták talán nem látta az első évadot?! Mindig ezt csinálják, egy felcsigázó 10/10-es epizód után jön 2-3 unalmas és lényegtelen (nyilván ezekhez képest.)

7/10, lesz még jobb is.

flimo - 2009. 09. 20. 20:34

Úgy csaj tetszik, ugye állandó szereplő lesz?

angry - 2009. 09. 20. 20:47

Charlie miatt egy mínusz, és félig-meddig már beavatták, úgyhogy jó eséllyel állandó lesz.

Desmond Wallace - 2009. 09. 20. 20:57

Az új csaj bejön. Petert tényleg picit előtérbe hejezték, ami nem baj. Az ütött volna igazán, ha Olivia tényleg meghal.:)
Az Asterixen meg nagyot röhögtem.:D

Ameth - 2009. 09. 20. 22:09

Nem értelek benneteket. Ha ennyire utáljátok Torvot, akkor minek nézitek a sorozatot. Most lehet azt mondani, hogy a story miatt, de ez így nem kerek. Ha a főszereplőt rühellem, akinek a karakterére épül a sorozat,akkor tök fölösleges nézni az egészet. Áruljátok már el, mi a fene bajotok van vele? Sztem, jó színésznő, jól játszik ,igaz nincsenek szilikonnal felpumpált testrészei, de attól lehet valaki szép, ha nem modell szépségű. Nagyon megszoktátok, hogy csak tökéletesen dögös nők lehetnek egy amerikai filmben. Na, ezek után hányan fogtok széttépni?

angry - 2009. 09. 20. 22:15

Így van Ameth. Még annyit, hogy ha kifejezetten csúnya lenne, akkor is mi van?! Ez nem szépségverseny..

winnie - 2009. 09. 20. 22:28

“Áruljátok már el, mi a fene bajotok van vele? Sztem, jó színésznő, ”

más szerint meg nagyon rossz. ennyi. nem nagy enigma.

ehh…, írtunk sokat a sorozatról, olvasd el a kommenteket: http://www.sorozatjunkie.hu/tag/fringe/ sokan leírják, hogy miért. azt is leírják, hogy miért szeretik mások.

itt fejezzük is be az OFF-ot. ha alakinek tetszik a sorozat, de egy színész nem, attól még nézni fogja, nem?

“csak tökéletesen dögös nők lehetnek egy amerikai filmben.”

mert anna torv nem dögös? de ezt sem kommentálom. mennyi sorozatot szeretnek az emberek, ahol nincs szép nő. OFF vége.

asterix - 2009. 09. 20. 22:59

Egyetértek, nem kötelező nézni, van elég sok más csatorna. Nem hasonlítgatok sorozatokat egymáshoz,felesleges, mert a végén már nem maradna olyan ami nem hasonlít a másikra.

Szerintem nagyon jó volt, a külföldi oldalakon szinte tényleg mindehol dicsérik.

Egyáltalán nem zavar, hogy Charlie-t kiírták, nekem is a prof a kedvencem, tetszett Olivía játéka amikor felébredt a kómából.

Aki nemrég repül ki egy szélvédőn annak talán elnézhető, ha nem ismeri fel, hogy éppen vallatják, nem?

Olívia gépekre volt kötve, csak nem lélegeztetőre.

keszikutyus - 2009. 09. 20. 23:01

Volt observer:

http://kepfeltoltes.hu/090920/vlcsnap-303229_www.kepfeltoltes.hu_.png

//Egy olyan momentumot kellene elcsípni igazából amikor Újságot olvas.//

Nem volt rossz rész, s Dunham ügynök görög dumájának rejtélyére még kíváncsi vagyok, talán így fog rájönni Peter, hogy egy alternatív világ szülöttje…

Mefi - 2009. 09. 20. 23:33

Szpojleres komment ez.

A fringe-divízió bezárása annyira érezhető volt, Charlie-ért nagy kár szerintem, amúgy meg szemétség, hogy nem meséltek egy kicsit sem abból, mi történt odaát. Ezeket leszámítva azért nem volt rossz, de az első részhez képest semmi, az biztos.

Sir Alex - 2009. 09. 21. 01:59

Nekem nagyon bejött a rész annak ellenére, h hosszú precekkel a megtörténésük előtt láttam az eseményeket. Tényleg csak a cold open baszott oda, de az nagyon.

Jah, és tetszik az új ügynök, végre egy korrekt csaj.

kristu - 2009. 09. 21. 02:06

egyáltalán nem értem, miféle logikai gubancról írtok.
jól látható, hogy az eredetiápoló az alagsor kijáratánál kávézgat > nyilván bent nyírja ki, mert az átalakulás időigényes. (a hulla elrejtésére pedig majd csak akkor áldoz időt, amikor már menekül)
ápolóként fojtogat majd menekül, eredetiápolót elrejt, csárlit kinyír, eredetiápoló csárli helycsere (ápolónő háton fekszik, nem látják lyukakat) zsoldoscsárli vígan él :)
persze eléggé belemagyarázás szagú, a rész pedig tökéletesen kiszámítható volt, én nem figyeltem a nyári híreket, de a lövések után éreztem h ez lesz a nagy fordulat.
írógép + bibliai utalásokkal való párhuzam vonás tetszett, és a már említett boncolásfőzöcske kombó

sydharta - 2009. 09. 21. 03:39

Hát én nekem így se stimmel. Bizonyos elemekből arra következtettem, hogy nem lehet ezzel szerkezettel csak úgy halottakat shapeshiftelni. Ehhez modifikált szuperkommandósnak kell lenni, kiakasztható pofázmánnyal. Ezt nem csak úgy kitaláltam, hanem immanens módon utaltak rá, vagy nem? Ti nem így érzitek? A három lukacs pedig csak, annak van a szájában, akit lemásoltak.
Na most, ennek a fényében persze kalapból előrángatottnak tűnt ez a Charlie varázslat. Ja és az már milyen, hogy amikor hajas csávóból, kopasszá változik, akkor visszahúzódik a fejébe a haja. Pfff, idegesítő. Mérnem csak úgy lesöpri a fejéről? Az hatásosabb is lenne…
Egyébként még bármi lehet a sorozatból, érdeklődve várom a folytatást!

mentalen777 - 2009. 09. 21. 15:24

Szerintem jó volt és ezután már csak jobb lesz. Én egy kis spoilert sem olvastam a 2. évadról és jól is esett, várom a következő részt.

8,5/10

BlaiSeCT - 2009. 09. 21. 20:58

Olvastam egy érdekes feltevést:

Ha Walter nem kapcsolja ki az övet, akkor Olivia nem zuhan ki a kocsiból, mert az öv megfogja….

Tipca - 2009. 09. 21. 21:01

Nekem alapjában véve tetszett az új rész, és megvan az új évadzáró témája: megakadályozni az Apokalipszist. Legalábbis az új csaj bibliai idézetei a jelenések könyvéből nagyon erre mutatnak. Igazából két bajom volt a résszel, egyrészt a “zárjuk le a Fringe-aktákat” vonal, amit az X-aktában kismilliószor eljátszottak, illetve a kórházi vallatásos rész. Jó, bele lehet magyarázni, hogy Olivia még kótyagos volt a baleset miatt, de akkor is…
Apropó, baleset, mint a sorozat hogyvoltírója feltűnt, hogy a karambolnak már volt előjele az évadzáróban is. Még bele is írtam a hv-be, mondván, majdcsak kezdenek vele valamit, nem véletlen tették bele. Csak az évadzáróban éppen sikerül elrántania a kormányt. Ezért lehet az a fura kevert emlék, hogy balesetezett a találkozóra menet, mégis megvolt a találkozó. Az nem lehet, hogy ez az Olivia nem AZ az Olivia? Hanem egy alternatív valóságból val?

kla - 2009. 09. 21. 21:11

Egyébként megváltozott a főcím, új (ál)tudományos kifejezések vannak a régiek helyett.

Dark Wolf - 2009. 09. 21. 22:07

Tipca: én is ezen filóztam, csekk a kommentemet.

Bauxit - 2009. 09. 21. 23:48

SPOILER

azert az irok dobtak egy evadra elegendo municiot JJ Abrams titokdobozaba:
(bar lehet h nehany momentumot elfelejtettem az elozo evadbol)

kivel talalkozik Dunham?(Peter Anyja kuldte az uzenetet?)
miert csokolja meg a MD nyanya a kopaszt?
ki van a bezaras hattereben (MD nyanya egyertelmu lenne)
Bibliai apokalipszis osszefugges.
Walter multja..
az irogepbolt.a boltos.kinek dolgozik a shapeshifter?
ha walter nem csatolja ki az ovet, a dunham siman atteleportal?
mikor menne vissza?

PROFECIA
van egy sejtesem h Peter az evad vegere meglatogatja a muttert!

Atis - 2009. 09. 22. 07:51

Gyűröttebb arcú kollégáknak leesett, hogy az alakváltó a szépemlékű Bros együttes egyik fele (Luke Goss)? :)

asterix - 2009. 09. 22. 09:08

Az egyik honlapon olvastam,hogy álítólag az egyik fickó az x- aktákat nézte a tv-ben az évadnyitó részben, ti ezt megtaláltátok?

Chinaski - 2009. 09. 22. 11:03

Az első alakváltás alatt látható a tvben, ahogy Mulder felnéz az UFO-ra.

Miért nem ütötte ki a szélvédőt az öreg,ha tudta,hogy az okozza majd Dunham fejsérülését?

Yeto - 2009. 09. 22. 14:49

“Az egyik honlapon olvastam,hogy álítólag az egyik fickó az x- aktákat nézte a tv-ben az évadnyitó részben, ti ezt megtaláltátok?”

Vazze ha ez nem lenne elég, a szenátusi meghallgatáson még volt pofájuk valami X designationt emlegetni, más is hallotta? Ha ez így volt akkor Chris Carter után megvan a következő célpontom.

Robotvagyok - 2009. 09. 22. 15:47

Olivia visszaérkezése jó volt, de onnantól nem igazán volt izgalmas a rész.
Nyitánynak ennél sokkal jobbat kellett volna összehozni :S

Dark Wolf - 2009. 09. 22. 19:06

Yeto: így volt, sőt a szenátort alakító színész visszatérő volt az X-aktákban.

Dark Wolf - 2009. 09. 22. 19:06

Ergo kikacsintás.

Hunnenkoenig - 2009. 09. 23. 16:58

Ezt nem kene kibeszelönek berakni jobb oldalra? Szerintem tök jo lenne, ha nem ikene folyton keresgetni.

—-

Szerintem nagyon jo resz volt.

Van tenyleg olyan, aki junkie es komolyan gondolta, hogy majd a masik dimenzioval kezdenek? Jo ez igy, ahogy van.

Vallatasnal en is arra vartam, hogy majd a szemeben felcsillan a felismeres szikraja es elörantja a pisztolyt, de nem…ahhoz tul ostoba… de igy sem akadtam fenn rajta, csak hianyerzetem volt.

Shapeshifter azert nem relytett elözö hullakat, mert lakasban voltak, kutya nem botlott belejük. Apolonö egy korhaz bejarataban feküdt volna… gondolom ö sem hülye, hogy percek alatt riasszon rendörseget, egyebeket. Meg jo, hogy elrejti. Aki ezt logikatlansagnak titulalja, az gondolkodjon el a sajat logikajan.

Feka es öregasszony csokja fura volt, de a feka nem igazan csokolt vissza, szal barmi is lehet az a csok. Pl csajszi szereti, de ö undorodik töle, de a csaj valamivel a kezeben tartja, ezert türi. Kicsit talan cinikus is volt az a csok. Mint mikor a gyilkos vegignyalja az aldozat arcat :-P
Bar jelenet közben nem ereztem annak.

Charlie cliffhanger megfordult a fejemben, de nem hittem el, mert egyreszt olcso trükk, masreszt nem tudtam, hogy a szinesz sorsa meg van pecsetelve es nem hittem, hogy meglépik egy allando szereplövel. Mostmar minden vilagos.

A vizsgalat szinten olcso huzas a la x-aktak, de annyira nem volt veszes. Be kellett valahogy hozni az uj csajt, aki nekem szimpi.

—-

A köv resz elözeteseben elszpojlerezik, miert zuhan ki Dunham olyan sebesseggel a kocsibol. Egy varosi közlekedes atlagos 50 km/h sebessegevel törtent frontalis ütközes nem repit ekkora erövel ki senkit egy autobol. Fura, hogy ez nem tünt fel senkinek.

Az is fura, hogy a reszben abszolut nem erzett senki kenyszert arra, hogy megbeszelje az üres kocsit es hogy utana miert es honnan került elö megis Dunham.

Szal voltak benne bakik, amik viszont csak a resz atgondolasa utan erösödtek fel annyira, hogy kicsit zavaroak legyenek szamomra.

Alapbol örülök, hogy vegre ujra elindult a sorozat es a resz nalam siman hozta a szokasos atlagot. 8/10

winnie - 2009. 09. 23. 17:01

“Ezt nem kene kibeszelönek berakni jobb oldalra? Szerintem tök jo lenne, ha nem ikene folyton keresgetni.”

épp ma dél környékén raktam be oldalra:))

Hunnenkoenig - 2009. 09. 23. 17:12

Huh tenyleg, most megtalaltam. Az elöbb valamiert atsiklottam felette, pedig atneztem többször is a listat.

Köszi es bocsi :-)

Busmen - 2009. 09. 23. 20:15

Hát nekem tetszett. Igaz hogy kiszámítható volt, de kellemesen viszahúzott. Az X-aktás kikacsintások is tetszettek jót vigyorogtam mikor megláttam a tv képernyőjén az első hullánál:-D Walter hozta a szokott formáját jókat derültem rajta, Peter előtérbe helyezése nekem bejött. 7.5/10

plantag - 2009. 09. 23. 21:35

nekem speciel tetszett a resz. jo volt, h nem a masik univerzummal kezdtek. a jelenet, mikor olivia kivagodott az allo kocsibol, nagyon odavagott, kepenkent neztem vegig, es nagyon profi munka volt. az irogepes jelenet is ötletes volt. alakvaltosat mar lattam en is mas soriknal, de ahogy itt megvalositottak, az telleg kimondottan fringe-stilusos volt. igenis kellett a szenatusi meghallgatas is, joggal kerdöjeletek meg a csoport munkajanak hatekonysagat.

a görög nyelv is jo ötlet volt, hisz eddig a holt nyelvek közül mindig a latint hasznaltak filmekben tulnyomo reszben, ha ugy akartak beszelni, h masok ne ertsek – pl. lostban az others-ök. ennel nagyobb meglepetes mar csak az arami nyelv lett volna, de akkor be kellett volna vonni langdon prof-t is..

remelem, ezutan is sok walter poen lesz :)) boncolas es pudding egyszerre asterix-al.. :))

princelz - 2009. 09. 23. 22:51

plantag, igen, mert a görög az holt nyelv, mi?:D

Hunnenkoenig - 2009. 09. 24. 07:58

OFF

Ma lesz a Fast Forward elsö resze, ha jol tudom. Szerintem mar most be lehetne izzitani a kibeszelöt! :-)

Ne varjuk meg az elsö resz kritikajat legyszi! Tök jo lenne elöben megbeszelni a dolgokat. Föleg ha nezik nehanyan egyenes adasban, reklamszünetben mar lehetne jelenteni, illetve talalgatni.

Lecci! Lecci! Naaaaa!

(Csak azert irom ide, mert remelem, hogy ezt nezed, winnie)

ON

seven - 2009. 09. 24. 11:25

nahát ezt is megéltük :) oldalsávban a fringe!

Thrasher - 2009. 09. 24. 20:24
plantag - 2009. 09. 25. 09:48

ha ogörög, akkor igen.. mindenesetre jogos..

en ugy ertettem, h egy masik nagyon ritka nyelvet valasztottak be. hiszen a görögökön kivül ma mar nemigen hasznaljak, csak a görög-katolikus egyhazban.

seven - 2009. 09. 25. 12:50

nem volt rossz a 2×02, szerintem ennél standalone-abb részek nem lesznek.

Thrasher - 2009. 09. 25. 20:15

kellemes rész volt, 2 dolgot tudok csak hozzáfűzni:

1. nem bírom megérteni, hogy lehet ilyen neve a csalinak
2. John Savage, plusz Charles Martin Smith, zsír. utóbbi mennyire öreg már! :o

ch6 - 2009. 09. 25. 20:15

2×02 nekem simán 7/10. Pörgős kis rész volt és kiváncsivá tett ez a Sam Weiss. Már a neve is félig angolos, félig németes. Szerintem a főszál sokat fog előrehaladni ebben az évadban. Csak sajnos a nézettség…..

Thrasher - 2009. 09. 25. 20:25

ja igen, a Sam Weiss névnél elvigyorodtam, a teaserben ugye elég Gollumos volt “baby boy”, a címről is eszembe jutott a “my precious” idézet, ezt a nevet meg egy az egyben “Samwise”-nak hallottam :)

keszikutyus - 2009. 09. 25. 23:08

Kellemesen sz*ratós rész volt…X-aktákban is ezeket szerettem, a kémia a Fringe-ben is működött…8/10

Nagyon remélem, hogy erőre kap a nézettség.

Dark Wolf - 2009. 09. 26. 19:16

Jó volt a rész, mint standalone történet. Végül sajnáltam szegény szörnyet, ahogy végezte. Éééés:

Olivia újabb szuperképességet mutatott. Érdekes volt ez a szuperhallás, meg minden, csak az már kezd felbaszni, h jönnek ezek a képességek, egy részben vannak terítéken, aztán ennyi, többször nem foglalkoznak velük. Lefogadom, h legközelebb már sehol se lesz a szuperhallás. Bár ne így lenne.

Dark Wolf - 2009. 09. 26. 20:14

Ja, elfelejtettem kiemelni azt a jelenetet, amikor Olivia majdnem szétlőtte Peter fejét. Az nagyon durva volt. Peter milyen fejet vágott :)

x0n3 - 2009. 09. 26. 20:37
kla - 2009. 09. 26. 22:59

10/ 7,5, standalone résznek nem volt rossz, az elején kicsit semmilyen volt, de aztán sokkal hangulatosabb lett ,amikor elkezdtek ásni Hughes múltjában.

Viszont az elég fura, hogy az alakváltó az előző részben simán ki akarta nyírni Oliviát, amint megtudta, hogy semmire sem emlékszik, most meg mégis az emlékei után nyomoz.

naughtyL - 2009. 09. 27. 10:43

Teljesen jó volt semmi extra! Az eleje olyan nyugis volt, sztem így még nem is kezdődött rész..

Tanulság:nem kell bemenni nézelődni a susnyásba:D

Olivia átment kicsit House-ba azzal a mankóval:D

x0n3 - 2009. 09. 27. 16:26

Én sem értem ezt a pálfordulást az álCharlie vonalon… miért akarják kideríteni, hogy mire emlékszik? Lehet inkább át akarják téríteni az ő oldalukra ahelyett, hogy megölnék?

Thrasher - 2009. 09. 27. 16:29

kla:
ugye? nem akartam említeni, mert azt hittem, én értettem félre az első részt, de ezek szerint nem.

érdekesség:
http://eastereggs.fringetelevision.com/2009/09/fringe-easter-eggs-observer-in-night-of.html

a kommentek közt írják, hogy könnyen lehet, hogy az X-akták Home című részét is ebben a házban forgatták, ami ugye szintén egy elég furcsa családi kapcsolatról szólt. :)
http://x-files.wikia.com/wiki/Home_%28episode%29
és egyébként szerintem az egész sorozat egyik legjobb része volt.

Desmond Wallace - 2009. 09. 27. 20:35

Tiszta X-akták volt a 2. rész.:)

marcipan19 - 2009. 09. 27. 21:50

Canine teeth….erre mutattak egy bölcsességfog nagyságú, óriásgyökerű fogat :DDDDD

Busmen - 2009. 09. 29. 18:08

Szerintem simán 8/10. Bejött. Kellemes szórakozást nyújtott. Várom mit hoznak ki a szuperképességekből:-)

asterix - 2009. 09. 29. 23:10

Tehát, amikor Olívia visszatért, időutazás is történhetett és oda érkezett vissza amikor az évadzárónál majdnem balesetet szenvedett, és most tényleg megtörtént a baleset.

Csigusz - 2009. 09. 29. 23:28

asterix: erre már énis gondoltam, az 1. évad végén az autós rész 100% ugyanaz…szóval… valami lesz még azzal.

Lord Picard - 2009. 09. 30. 20:32

Nekem is nagyon bejött ez a rész, a már emlegett X-akták feeling miatt :)) Remélem lesz még jó pár ilyen rész :) Szerintem csak úgy nem fog eltűnni ez a képessége Olivia-nak, a kérdés az, hogy mitől van ez a képessége?

A másik dolog: Charlie. Igen, úgy volt, hogy meg kellett volna ölnie Olivia-t, de miután egy “belső ember” mását öltötte magára, gondolom a Főnökség is jobbnak látta, ha van egy beépített emberük, ezért kiváncsi Olivia emlékezetére.

Wade.W - 2009. 09. 30. 22:10

tényleg jó volt ez a 2. rész. csak ez a superpower-es dolog…alig várom hogy elkezdjen az elméjével tárgyakat mozgatni, lámpát már letud oltani:) aztán majd lehet heroes-fringe crossover:D

Vius - 2009. 10. 01. 16:03

az első rész végén volt egy rész, amit nem értettem teljesen. aki nem látta még, ne olvasson tovább:) remélem, tudtok segíteni:)
Olivia azt meséli Peternek a kórházban, az alakváltó nővér azt hitte, tudja, hol van valami elrejtve.
azt nem értem, Olivia tényleg tudja, hogy valami el van rejtve, vagy csak bekamuzta a nővérke kedvéért?
köszi a magyarázatot előre:)

seven - 2009. 10. 02. 11:28

gyááá 2×3 utolsó 2 perce :))

winnie - 2009. 10. 02. 12:07

hé, de tessék leirni, mert hulyen halok meg:)

Thrasher - 2009. 10. 02. 20:23

nemtom.
amit megtudtunk az utsó jelenetből, az ütött, ezek szerint nem csak kopasz Observerek vannak (nem nagy meglepetés), és azért observelnek mindent, mert jól ki akarnak irtani minket.
csak a jelenet volt elég antiklimaktikus, kezdve a teljesen furcsa vágással az előző jelenet, és eközött.
valamint nem értem ezt az egész Weisses szenvedést, mindig utáltam az ilyesmit.
egyébként csak szerintem vették idén túl mozisra a hangkeverést? ha akkor nézem, amikor ősök már lefeküdtek, folyton tekerésznem kell a hangerőt.

ch6 - 2009. 10. 02. 20:42

2×03 utolsó 2 perce tényleg nagyon ütött, kicsúszott egy OMFG a számon! Nekem a Weisses szál is nagyon tetszik, viszont hiányoltam Charlie-t. Remélem lesz még ilyen szuperhallás Olivia részéről, bár lehet, hogy a ,,terápia“ után elveszti ezt a képességet… 8/10

kla - 2009. 10. 02. 22:42

8/10, ez egy tipikus Fringe rész volt, és ezt most pozitív értelemben mondom: ütős cold open, kísérletezgető Walter, sötét múltas Peter, szuperképességű Olivia és WTF a végén. Azt sajnáltam, hogy kiírták az Observert játszó színészt az elején, de azért így is ütött. Vajon van valami közük a párhuzamos univerzumhoz, vagy teljesen más dologról van szó? (És persze: kik ők és mit akarnak?)

Egyébként remélem, hogy Nite Owl (az ezredes) még fog szerepelni.

“viszont hiányoltam Charlie-t”

Szokj hozzá. :D

ch6 - 2009. 10. 03. 12:18

kla: ”Szokj hozzá. :D”

Nem az igazi Charliet, hanem ál-Charliet hiányoltam :D

Busmen - 2009. 10. 04. 13:11

Jaja 8/10!
Tetszett. Én Bell-t hiányolom már nagyon:-D
Ja egyébként pedig sztem nem az Observerek a rosszak.

plantag - 2009. 10. 04. 13:37

nagyon allat resz volt… 9/10 siman.

“rendörnö: – magaval van?
peter: – igen, de ne iteljen el miatta..!” :DDD

mentalen777 - 2009. 10. 04. 13:41

Ez tényleg ütős rész volt. A cold open az eddigi top 5-ben! A vége meg…… baszott jó rész volt!

mentalen777 - 2009. 10. 04. 15:59

Miért nincs minden epizódról külön post, ahogy szokott? Csak hiányolom…

winnie - 2009. 10. 04. 16:26

ahogy szokott? nem szokott lenni:)

tavaly évad közben nem is voltak posztok. idén biztosan több lesz, az is lehet, hogy minden epizódról, human-en múlik, de most még mindig az idénykezdetet nyögjük, onnan van még sok írnivalónk.

mentalen777 - 2009. 10. 04. 16:40

Akkor várjuk human, nagyon! A Heroes-t megértem, de a Fringe meg a Flash Forward jöhet. És remélem a Lost-ról is lesz majd, ahogy szokott, 1000 komment 1 hét alatt meglesz. :)

Desmond Wallace - 2009. 10. 04. 20:53

Jó rész volt, főleg az utolsó percek tetszettek.
Az új FBI ugynök csajt viszont még nem sokat láthattuk.

Dark Wolf - 2009. 10. 05. 19:48

A végén nekem a botelhagyós rész tetszett igazán :)

Hunnenkoenig - 2009. 10. 06. 15:15

En a 2 es 3 reszt most egyben neztem. Mindkettö kiraly volt, de leginkabb a 3.

Az observer szerintem is jo es nem a masik univerzumbol van… illetve nem ugyanabbol a masik univerzumbol, amelyikböl al charlie.

Ha rossz lenne, nem ugy viselkedett volna Walterrel az elsö evadban. Szerintem.

Busmen - 2009. 10. 06. 20:21

Ugye hogy ugye? Observer segített ameddig segíthetett. Waltert elvitte amíg mehetett.

Hunnenkoenig - 2009. 10. 07. 03:13

En el tudom kepzelni, hogy az Observer egy olyan jöv beli alternativ univerzumbol van, ahol valami katasztrofa törtent, vagy csak nagyon rosszak a körülmenyek.

Mivel csont kopasz es a kissrac is az volt az egyik reszben, ezert felteszem, hogy ahonnan Ök jöttek, ott mindenki ilyen. Ugy tudom elkepzelni, hogy valami globalis betegseg vagy mutacio következmenye.

Es esetleg azert tanulmanyoz(ott) katasztrofakat, hogy kideritse, hogyan törtent ez meg a földön.

Mivel Walter az alternativ univerzumokat a dönteseink szerinti elagazasoknak tartotta, igy siman lehetseges, hogy az observer egy ratyi jövöböl jön, amit mi csesztünk el nekik a sok környezetszennyezes, haboruk stb miatt.

Közben megprobalja megvedeni az emberiseget az ál Charlie fajtaktol… esetleg az okozta az ö univerzumanak a keletkezeset.

Szal ertitek, mire gondolok…

emeric - 2009. 10. 07. 11:28

Ha párhuzamos univerzumok vannak, és minden döntés esetén új keletkezik gyakorlatilag, akkor az univerzumunk elpusztíthatalan. Hiszen, ha kiírtanak minket ebben az univerzumban, akkor leágazik egy másik párhuzamos univerzum, ahol élünk és virulunk, mert sikerült megakadályozni egy, vagy több jó döntéssel a kataklizmát. Ergó, ha megmenekülk a sorozat szerinti univerzum, akkor ez minden lehetséges univerzumok legjobbika. :)

Hunnenkoenig - 2009. 10. 07. 15:02

@emeric: lol
Mondjuk azert kicsit santit, mert nem biztos, hogy mi vagyunk az alfa univerzum. Ez a baj az emberiseg kezdete ota a vilaggal, hogy mindig abbol indulunk ki, hogy mi vagyunk az etalon :-)

De ha meg azok is lennenk, akkor sem ez lenne a legjobb, ha megmenekül, hanem csak epphogy sikerült elkerülni. Valszeg lenne egy oylan univerzum is, ahol nem sikerült. Mi csak annal lennenk egy kicsit jobbak.

Amugy eleg erdekes elgondolkodni rajta, hogy ha a termeszet törvenyei szerint minden univerzum egyenlö es nincs alfa univerzum, akkor minden univerzum minden döntesi lehetösegeböl alakul egy uj univerzum. Tehat minden univerzumnak van vegtelen szamu alternativ univerzuma…

Mennyi hely kell mar ennek vaze :-P

Amugy az is hülyeseg, hogy elagazik a dolog es minden dönteshez alakul egy uj univerzum, mert akkor minden ezredmasodpercben vegtelen szamu uj univerzumnak kene keletkeznie. Annak a lakoi honnan jönnenek? Milyen emlekeik lennenek? Vagy csak osztodassal szaporodnak az univerzumok es megtartjak az elözö emlekeiket?

*szemforgatas*,*nyaladzas*,*artikulatlan hangok kiadasa*

emeric - 2009. 10. 07. 15:34

@Hunnenkoenig

Ajánlom figyelmedbe – plusz mindenkinek – a family guy 8×01-et, ami szerintem kiválóan szemlélteti a párhuzamos univerzumokat. Ezt követően tisztábban fogsz látni. :)

Hunnenkoenig - 2009. 10. 07. 19:51

@emeric: kösz a tippet :-)
Mar be is szereztem a videotekabol :-P

Na akkor induljon az oktatofilm :-)

seven - 2009. 10. 09. 13:57

aztamindenit.

seven - 2009. 10. 09. 14:02

talán ez volt idáig a legjobb rész.

Szab - 2009. 10. 09. 14:53

Ez nem volt semmi.

Amúgy az első részben, mikor kiritizálták sokan, hogy Dunham-et ilyen könnyű kivallatni… hát nem tudom, szerintem ilyen sokkos-beteg állapotban volt, nem volt önmaga, szóval szerintem azzal a jelenettel semmi gond nem volt, ennyivel meg lehet magyarázni.
De ez csak eszembe jutott.

Ez a mostani rész meg kegyetlen jó volt, eddig kiváló az évad, minden rész jó minőségű volt, megvan a végig átívelő történet is, én nagyon imádom.

Kivi vok mikor derül ki ez a Peter-féle dolog.

v0m1t - 2009. 10. 09. 19:17

Igazából ez a dimenziós háttérstory addig volt jó amíg tényleg a háttérben volt, és csak x aktásan időnként csepegtettek belőle.
így túladagolva nagyon cápás, visszavehetnének.

kla - 2009. 10. 09. 19:22

Jó volt, bár a premier és a kiemelkedő 1. évados részek nekem jobban tetszettek. Volt pár dolog az epizódban, ami miatt kicsit húztam a számat, leginkább azt zavart, hogy elég véletlenszerűnek tűnt az egész. Behozzák ezt a csajt, hogy próbálja azonosítani az alakváltókat, de csak arra megy ki a dolog, hogy Peter véletlenül ugyanolyan csengőt használjon, mint Bell, hogy Olivia elájulhasson. Aztán Rebeccával már nem is próbálkoztak az azonosítással.

Az ÁlCharie-szál vége is kicsit antiklimatikus volt nekem. Lehetett volna még kavarni a dolgokat azzal, hogy Ninát hiszik alakváltónak, de ennek is csak annyi volt a szerepe, hogy Olivia kijöjjön az épületből. Na meg persze nem bírták kihagyni a “beépített ember rájön, hogy mindjárt leleplezik”-klisét, de ennek is csak az volt az oka, hogy a random Massive Dynamic-os tudós elszólta magát a szerverről. Aztán meg elég gyorsan lerendezte őt Olivia, egy random biztonsági őrnek köszönhetően…ne már. Persze lehet, hogy nem akarták mégegyszer eljátszani ugyanazt a kavarást, mint az Aliasban, de szerintem ez akkor is lehetett volna erősebb.

Volt benne nagyon sok pozitívum is persze (az ÁlCharlie-szál is jó volt a rész első felében), de ezek miatt “csak” 8/10-et kap.

Azért szépen alakul a főszál, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni.

tmsh - 2009. 10. 09. 20:27

huu, hogy ez a mekkora volt!!! jobb vold mint az evad nyitany! :D szerintem rendbe volt minden csak, az emlekek. marmint tuti hianyosan emlekezett visza (ra is jonn erre vagy 2 perccel kesobb) Oliv, kicsit idegesit… :P na nem baj, nem kotekszem. ez volt az elso igazi Fringe resz ebben az evadban.

Thrasher - 2009. 10. 09. 21:56

zsíííír.
mondjuk ezt a (majdnem) halhatatlan, meg alakváltós dolgot sose szerettem, mindig nyögvenyelős sztorikat hoznak ki a témából, de itt eddig nem zavar.
kíváncsi vagyok, mi lesz a következménye annak, hoyg Rebecca kezdi sejteni, hogy Peter “doesn’t belong”.
Nina szemléltetésénél azért a homlokomra csaptam, annyira buta volt.

Domcsi - 2009. 10. 09. 23:46

oszinten.
mi az, h vki vmiert vhol mirelit fejeket tarol? mer’ mert? megis? milyen fejek ezek egyyaltan? kiknek a fejei? miert pont azok kozott kell keresniuk a csunyaknak a leendo vezeruket? csak en nem ertem? :D

Thrasher - 2009. 10. 10. 00:48

Domcsi:
majd megtudjuk, hogy került oda a feje,
a mirelit fejek tárolása későbbi feltámasztás céljából meg lehet, hogy nincs is annyira messze a mai tudománytól. ilyen Fringeben megszokott határértéken belül lehet kb. :)

ch6 - 2009. 10. 10. 21:04

Rohadt jó rész volt! Az évad eddigi legjobb része, sőt talán az egész sorozaté is… Szépen alakulnak a dolgok. :)

naughtyL - 2009. 10. 10. 22:17

Domcsi: Én már semmin sem lepődök meg, vagyis mindig mindenen meglepődök, ezért jó a Fringe:)

asterix - 2009. 10. 11. 14:51

nagyon jó rész volt!!

Most már sokkal jobban tetszik a sorozat, mint annak idején az x akták.
A vége felé Olívia vs. Charlie-t nagyon jól megcsinálták (játék, rendezés stb.)
Szerintem Olívia újabbb szuperképessége a repülés lehetne, először a szélvédőn most meg itt.. :))

scarface - 2009. 10. 12. 12:53

Thrasher: a mirelit fejek tárolása, későbbi feltámasztás céljából annyira nem áll meszze a mai tudománytól, hogy már jó ideje csinálják. Ha jól tudom például walt disney feje is le van fagyasztva valahol. Állítólag… persze a dolog nyilván megfizethetetlen átlagemernek. De van már ilyen. Amúgy tényleg az eddigi legjobb rész volt. Egyre jobban szeretem ezt a sorozatot:)

Desmond Wallace - 2009. 10. 12. 17:35

Eddigi legjobb rész volt az évadban.

Dark Wolf - 2009. 10. 12. 21:02

Ütött. OMG, egy ekkora főszál mellett vétek lesz majd a sok standalone rész.

Artemis - 2009. 10. 13. 08:06

Domcsi

Kriogéniának hívják és egyáltalán nem áll messze a mostani tudománytól. Rengeteg embert “hülyített” meg és nem is tudnád hányan fagyasztották le magukat..

tebrezsett - 2009. 10. 13. 13:18

Valaki megmondaná nekem, hogy miért mutogatnak a rész közben különböző dolgokat? pölö fél alma, füst.
Ez valami kísérlet része, vagy valami egyediséged jelképez?

seven - 2009. 10. 13. 13:42

ez minden rész közben így van, csak általában kivágják. egyébként mindegyik egy betűt jelent (valahol fel lehet keresni a jelentésüket) így a rész végére kapunk egy teljes szót ami általában valami kis infómorzsa.

Dark Wolf - 2009. 10. 13. 15:13

Ebben a részben ez jött ki pl.: MEMORY.

tebrezsett - 2009. 10. 13. 19:08

kösz
már csak a jelentésüket kell megnéznem

danzig - 2009. 10. 16. 10:31

Egy kis háttérinfo: A Rebecca-t játszó és a jelek szerint csak az újabb drogozásra és az ezalatti sorozatos orgazmusra (ami nyögést ott leművelt:)vágyó hölgyet Theresa Russell alakítja, aki ez egykori SzívTV szuperfimjeinek koronázatlan királynője….legalábbis nálam :)
Fura, hogy nincs feltüntetve: http://www.imdb.com/name/nm0000622/

seven - 2009. 10. 16. 17:44

fura epizód volt ez a 2×5. végig olyan érzésem volt hogy majd a végén lesz egy csavar és kiderül hogy ennek az egésznek van valami köze a főszálhoz(ez elég gyakori a fringeben) vagy legalább kapunk valami über cliffet…. de… nem igazán :)

amúgy nem volt rossz, de ez most igencsak standalone/kiszámítható volt.

ch6 - 2009. 10. 16. 20:49

Hát…nem tudom. Nagyon olyan érzésem volt nekem is, hogy várom a cliffet, várom, de csak nem jön, és akkor vége. Walter okosan elkábította az ügynököt:D Weisses szál nekem továbbra is nagyon bejön, és ahogy a végén Olivia leírta a “Your gonna be fine“-t, elképzeltem Charlie hangját a háttérbe.

Ahhoz képest, hogy általában a standalone részek nekem annyira nem jönnek be ez egész jó volt, de egy 6,5/10-nél nem ér többet.

kla - 2009. 10. 16. 21:38

Standalone, de annak jó. Mintha az utóbbi időben (és most az 1. évad végére is gondolok) kicsit csökkent volna a kellően elborult esetek száma, de ez szerintem simán a jobbak közé tartozik, úgyhogy nem zavart, hogy nem volt főszál.

(Vajon látjuk hamarosan a másik univerzumból származó Charliet? Kirk Acevedót még nem vettték le a stáblistáról, szóval elvileg felbukkanhat. Másképp meg nem nagyon tudna.)

7/10

Thrasher - 2009. 10. 16. 22:20

akkora király lesz, amikor Peternek leesik, hogy őt átlopták a másik dimenzióból, hogy még, már nagyon várom. tetszik, ahogy közeledtünk hozzá most is, meg a múlt héten is.

scarface:
ez a Disney dolog csak egy legenda, de ha igaz lenne, akkor feltámasztásakor az első kérdése az lenne, hogy eltűntek-e már a zsidók, mert ha nem, akkor inkább fagyasszák vissza. :D (Family guy, asszem)

outlander - 2009. 10. 17. 20:07

A hét idézete (lesz majd): “Science should be fun”.
Ja és külön pirospont Keith Dudemeister miatt a Scrubsból.

alma - 2009. 10. 18. 13:42

“You can’t put the body in feet first.” :D

memari - 2009. 10. 18. 21:42

most nyomtam le a 2. évad eddigi részeit.
Wow! Jó lesz ez is:D
Amit már sokan említettek nekem is szúrták a szemem az 1. résznél, de hamar túltettem magam a többit látva.
Az 5. résznél, amikor Charlie sírját mutatják: a halálának dátuma 2009.október 8.
Ez pont megegyezik a 4.rész adásba kerülésével, azaz azzal a nappal, amikor meghalt Charlie. véletlen lenne, v utólag csinosították így a képet?

Igyekeztem most is keresni olyan jeleket, amit utalhatnak a következő részre, részekre. pl: elrejtett dolgok, tárgyak, feliratok, amik később szerepelnek, de nem mondhatni, h leltem ilyeneket. Ti is így vagytok ezzel? Meg a kis kopasz observert is kerestem, de nagyon jól elbújt. Csak az 1. rész karamboljakor, meg amikor nagyon borsos szendvicset evett láttam.

asterix - 2009. 10. 19. 17:35

Az 5. rész végénél ráközelítettek egy poszterre, ahol a Challenger 11. küldetése volt látható, egyébként csak 10 volt neki.

Winkie - 2009. 10. 19. 22:31

az Peter gyerekkori “emléke”, aki, mint tudjuk, párhuzamos univerzumból származik

gia - 2009. 10. 21. 18:44

Feltűnt valakinek, hogy a mikrocsipes orvos feltúrt irodájának falán volt egy poszter Olivia arcával? 18:30-18:32 percnél, amikor bemennek.

memari - 2009. 10. 22. 20:55

Az Olivia arcos plakát nekem is feltűnt.
oliviának és Peternek hogyhogy nem? :D

memari - 2009. 10. 22. 20:59

a manóba!
nov5én lesz usában a köv rész.:( messze van az még

Hunnenkoenig - 2009. 10. 23. 15:45

Na ez fasza resz volt. Nagyon izgi volt.

Gondolom rajtam kivül mindenkinek feltünt, hogy a bevillantott kepeken ilyen bujtatott dolgok vannak. Peldaul az alma magjai embriok, a bekan egy görög betü (nem ugrik be a jelentese), a falevelen valami haromszögletü szimbolum…

Nem allitottam meg miattuk a filmet, igy csak röviden lattam öket es nem biztos hogy jol ismertem fel, de en most vettem eszre öket csak.

Gondoltam biztos van valami jelentesük, aztan most olvasom itt a kommentek közt, hogy ezek betüket jelentenek.

Nem az observer volt az akinek a fejet kerestek? Vagy legalabbis valaki aki ugyanolyan, mint az observer? Ez is nagyon kopasz volt.

Walternek igazan irhattak volna egy jo kis szex-jelenetet :-P

Thrasher - 2009. 10. 23. 20:29

minden szőke, sápadt csaj Olivia?
a challengeres viszont komoly find!
fringeeastereggsen nem is írták :/

Marci - 2009. 10. 27. 19:54

Tudja valaki mért csak nov. 5-én adják a 6-ik részt és mért csak 8 részt látunk a 2-ik évadból?

winnie - 2009. 10. 27. 20:07

mert nem adhatnak minden héten részt, mert más van helyette és nem csak 8 rész lesz a 2. évadban.

tmsh - 2009. 10. 31. 00:27

mindig is meg akartam kerdezni, hogy a Fringe draga sorozatnak szamit, marmint egy resz eloallitasi koltsege kb mennyi? :) mert eleg gyenge a nezetsseg mostanaban, es ugye minel dragabb annal nagyobb a valoszinusege a kaszanak :(( ha valaki meg tudna mondani jo lenne! :D

ja, es most nezem ujra az elso evadot es a testvere Olivnak, hogy valik meg el akarjak tole venni a gyereket… veluk mi van? tudom hogy who cares kategoria, de azert mennyire eltuntek… fura :P es csak most fogtam fel hogy meghalt Charlie……

seven - 2009. 11. 06. 07:07

egyik kedvenc standalone részem lett az a mostani, nagyon átjött a hangulata. Végre Broyles is szerepelt, elég soket, sőt. Mintha ő lett volna most a középpontban.

kla - 2009. 11. 06. 17:08

A közepén, amíg a kórházban unták magukat, kicsit leült, de ettől eltekintve remek rész volt, tényleg az egyik leghangulatosabb. Az alapötlet is érdekes volt, és jó, hogy be merték vállalni a drasztikus megoldást. Annak pedig nagyon örültem, hogy végre Broyles állt a középpontban, és Lance Reddick is játszhatott mást a szokásos szigorú, de igazságos főnök helyett.

Tod - 2009. 11. 06. 17:44

A Tok’ra keze volt a dologban.
(Valahogy így kell mellékszereplőt castingolni, kérem.:D)

Thrasher - 2009. 11. 06. 22:34

agent Jessup meg nem dolgozik semmit, bezzeg arra van ideje, hogy a The leagueben csávózzon.

des - 2009. 11. 07. 13:10

Ilyenkor, az ilyen részeknél hova tűnnek olivia képességei? Ok. hogy standalone/filler rész, de így olyan izé…

winnie - 2009. 11. 07. 15:28

először azt akartam mondani, hogy biztos ez volt az 1. évadból átlógó rész, de nem, a számozás szerint nem. de azt a részt hova akarják tenni? vagy elfeledik?

Daphne - 2009. 11. 07. 15:28

Szerintem érdekes volt, és oké, hogy nem haladunk a pettern-nel kapcsolatban, de ez volt az 1. olyan rész, hogy nem valaki kísérletezett valamit, és ellopták, és gonosz, meg elszabadult, meg nemtom, hanem az űrből jött a probléma… wwwow. és + jópont a sok Broylesért

nubesss - 2009. 11. 08. 15:55

Ez nagyon jó rész volt. Érdekes, ez olyan volt nekem mintha egy másik szálat is kezdtek volna. Van ugye a párhuzamos univerzum és most már űrlények(?) amik ellen nem találtak megoldást. Ebből is lehet még valami :D

kla - 2009. 11. 08. 19:59

winnie: Az nem lehet, hogy a számozás a 2. évad szerint van, és tényleg ez az átlógó rész? Végül is semmi nem volt benne, ami a 2. évados szálakra utalna. (csak a previously-ban, de az is csak Broyles miatt) Egyébként amikor kiderült, hogy Kirk Acevedo kiszáll, akkor elkezdtem gondolkodni rajta, hogy mi lesz a kimaradt résszel, de simán lehet, hogy nem is szerepelt benne. (vagy csak kivágták) Azt azért nem hiszem, hogy egy teljes részt csak úgy eldobnának.

fringefan - 2009. 11. 09. 19:11

Szeintem se ez volt a kimaradt resz, mert Astridnak az uj haja van, nem az elso evados :)))) es, hogy mindent ujra vegyenek Astrid haja miatt =)) , meg kivagjak Charliet az mar sok :P

Waldi - 2009. 11. 09. 21:27

Hat volt egy olyan erzesem, hogy 6 eves angyalhaju kislanyok porra esesre fomusoridoben meg nem eleg erett az amerikai tv nezo :)

Desmond Wallace - 2009. 11. 09. 22:02

Nem volt valami jó rész. Kicsit untam.

seven - 2009. 11. 12. 16:13

ma este elmorzsolok egy imát, hogy:

- foglalkozzanak egy kicist a főszállal
- növekedjen a nézettség

asterix - 2009. 11. 12. 21:09

:))) Én is morzsolok!

jonkennedy - 2009. 11. 12. 22:53

valami jó volna ha történne, mert kicsit sok infó van visszafogva úgy érzem, és mindenbe belekezdünk, ez már a 2. filler volt…

winnie - 2009. 11. 12. 23:49

mármint standalone, nem? most már írok egy posztot, mert nem szerencsés keverni a kettőt.

seven - 2009. 11. 13. 08:16

FRINGE 2×07 SPOILER

hát, nem igazán jött össze, ez is elég standalone volt, de tetszett!

a vége meg libabőr :)

(amúgy Penrose, ismerős név, aztán eszembe jutott – az 1×2ben szerepelt, ott is klónozás volt a főügy)

jonkennedy - 2009. 11. 13. 09:16

winnie: most direkt megnéztem amit írtál a fillerről az alapfogalmakba, és stimmel. Az előző rész mellékszál volt, a mostani meg amellett hogy mellékszál kiemelte Broyles-t is, akivel közel nem foglalkoztak még ennyit. Miért ne lehetne ez filler?
Bocs az offért.

winnie - 2009. 11. 13. 09:33

én nem láttam, szóval lehet, hogy igazad van, de sokszor keverik.

csak fura, hogy ilyen hamar lenne kettő, hiszen azt tudjuk, hogy a jövő heti egy elégé várt fillerszerű lesz. legalábbis a fő téma adott, hogy mennyire lesz a sorozat medréből kilépő rész, az majd kiderül.

a legtöbb sorozat évadonként, ha egy filler luxusát engedheti meg, de általában annyit sem (ritka, hogy van ötletük jó fillerre), hiszen azok a szokottől nagyon eltérő részek. a fringe-ben meg 8 rész alatt lenne 3?

seven - 2009. 11. 13. 10:38

sorozat koncepciója: fringe division furcsa ügyeket old meg. ennyi. az, hogy egy évadon keresztűl dolgoznak egy ügyön, vagy egy részen keresztűl, teljesen mindegy.

ergo, még nem volt filler epizód a sorozatban .egy se. (jó lenne már egy!)

attól, hogy más karaktert raktak középpontba, még nem lesz filler valami – egész egyszerűen ez a karakterépítgetés/character development. Broyles is főszereplő amúgy.

Thrasher - 2009. 11. 14. 18:54

hát ez még a tavalyi hekkeres-apukás résznél is gyengébb volt, mélypont.
leszámítva persze az utsó percet, de nagyon nem kéne, hogy ezt is csak azért legyen érdemes nézni, hátha odaütnek egyet a végén..

kla - 2009. 11. 14. 21:06

Az előző jobb volt, de végre nem egy teljesen standalone ügy, főleg, hogy ugye az 1×02-ben is volt szó a Massive Dynamic hadseregéről(?).

Egyébként nagyon kíváncsi vagyok a címe alapján (August) a következő részre, bár, hogy miért, azt spoileres lenne elmondani. Azt hiszem, információdús lesz.

Rókamóka - 2009. 11. 16. 00:03

itt nálam arról van szó, hogy 1-1 rész elmegy, de annyira távol áll a megoldás mindig a normalitástól, hogy nem üt sose egyik sem akkorát, míg egy Criminal Minds néha meg tud érinteni, itt egy agyhullámos barbatrükkös megoldástól nem megyek a falnak sose

másrészt a főszál meg annyira szét lett húzva, hogy totálisan nem kelti fel a érdeklődést, hogy most lesz itt vmi nagy bumm a végén, vagy nem, ezek az 1-2 perces utalások a fő szálra, egyáltalán nem fontosak, ez egy olyan rejtvény ,amit nem akarok megoldani…

én nem is csodálom, hogy a nézettség csökken, nincs mire nőnie

és még csak nem is olyan stílusos ,mint a Bones mondjuk, a professzor figura nélkül, nem is tudom mit érne a sorozat

nekem az 1. évad jobban bejött, ez a 2. úgy elmegyeget, ha de ha kasza lenne se történne semmi

seven - 2009. 11. 16. 09:39

kla: hát igen, a trailer alapján nagyon ütős epizód lesz :)

asterix - 2009. 11. 16. 21:25

Én valószínű a türelmesebb tv nézők közé tartozom, nem zavarnak a standalone részek, és nem várom, hogy mindig utaljanak a főszálra. Majd megtudjuk amit meg kell, vagy nem:)

A főszálat úgy csepegtetik az egyéb megoldandó ügyek közé,vagy kapcsolódik hozzájuk, persze, hogy elhúzzák gondolom hosszabb távra terveznének.

Nekem ez a rész jobban tetszett az előzőnél, főleg a fehér zajos megoldás volt nagyon jó.

Úgy gondolom, hogy a főszál az évad közepén vagy végén fog beerősödni.

Thrasher - 2009. 11. 17. 08:00

“Úgy gondolom, hogy a főszál az évad közepén vagy végén fog beerősödni.”
reméljük, látni fogja még valaki

seven - 2009. 11. 20. 07:35

na ez nem volt semmi :)

Thrasher - 2009. 11. 20. 16:54

kész ez a Fringe, az előző évadban is ez volt, ha rendesen a főszál egy részével foglalkoztak, az 100%, hogy nagyot ütött, függetlenül attól, hoyg előtte milyen volt a színvonal. idén most már ne is legyenek standalone részek, jó? :D

kla - 2009. 11. 20. 20:25

Nem volt rossz, de voltak már jobb főszálas részek is. (de meg fogom nézni mégegyszer, mert nagyon álmos voltam közben) Azt sajnos tudtam, hogy több Observer is van, ezen kívül meg olyan sok dolog azért nem történt, ha az összképet nézzük. Az mondjuk érdekes, hogy vajon mi lehetett az Observerek hibája, amiért beavatkoztak Walternál.

Egyébként az kiderült már, hogy a “mi Observerünk” neve September? Sorozaton kívüli forrásokból lehet tudni, de amúgy nem emlékszem.

Thrasher - 2009. 11. 20. 20:58

kla:
én is meglepődtem, amikor olvastam a nevét, nem hallottam még a sorozatban.
amúgy tényleg nem volt tökéletes rész, voltak buta mondatok, meg egyebek, de az évadból így is messze kimagaslott.
egyébként rengeteget filóztam, mire rájöttem, hogy az Augustot játszó színész a Crusadeből volt ismerős. szeretem az arcot.

Leó - 2009. 11. 20. 23:02

“Az mondjuk érdekes, hogy vajon mi lehetett az Observerek hibája, amiért beavatkoztak Walternál.”

Nekem ebből a részből pont az jött le, hogy abban az esetben nem hibáztak, csak Walter vmiért meg tudott egyezni Septemberrel.

Egyébként pedig eszméletlenül jó rész volt, a végéből pedig remélhetjük, hogy Jeff … vagyis Olivia Dunham nem lesz örökké velünk :-) (még mindig nem szeretem, tény h van esze meg minden, de pszichikailag nem alkalmas még közúti rendőrnek sem)

fringefan - 2009. 11. 21. 11:04

“még mindig nem szeretem…”
pffffff. szerintem nincs Anna Torvnal alkalmasabb. Mar az elso reszben megkedveltette magat.

oxigen - 2009. 11. 22. 15:33

tetszett ez a rész, de a vége, nem is tudom…
kicsit reménykedtem, hogy egy minority report-féle dolog lesz, hogy csak ő látja még, miért fontos a lány, és a többiek még nem veszik észre…
persze biztos az is fontos hogy “érzelem” mert nekik állítólag olyan nincs, csak így meg kicsit szappanopera

Daphne - 2009. 11. 23. 00:03

Nagyon jó rész volt.(pont)

Hunnenkoenig - 2009. 11. 24. 17:42

Na megneztem vegre az utolso harom reszt (6,7,8) es nagyon babak voltak.

Jo volt, hogy ujra voltak observerek. Mondjuk en most kicsit furcsalltam, hogy a shapeshiftereket meg megint elfelejtettek es senki nem izgult miattuk, de hat ok… nekem igy is jo volt.

kla - 2009. 11. 24. 22:33

Februárban közepén szünetre megy a Fringe, egészen április 1-ig. :S Annyi előny mondjuk van a dologban, hogy így az évad második felét két blokkban, kihagyás nélkül leadhatják.

(A héten sem lesz rész egyébként, aztán még kettő, és utána csak január közepétől)

DelMare - 2009. 11. 25. 02:36

szépen nyugodtan tartják a szintet. ez nem jelenti azt h ne jöhetne némi dinamikusabb szál. mert jöhetne.

ha vmit nagyon sajnálnék abban ha kaszálnák a sorit, az öreg Bishop lenne. félelmetes mit nyom Noble ebben a szerepben. akár milyen vicces, a most futó sorozatokból tuti benne lenne a top10 karakterben nálam.

Balee - 2009. 11. 25. 21:20

Hova lett az új szereplő, Meghan Markle alias Amy Jessup? 8-ból két részben szerepelt, ennyi volt?

Thrasher - 2009. 11. 26. 15:45

Balee:

nemtom, de hogy így sikeres sorozatban nem lehet új karaktert kezelni, az biztos…

Balee - 2009. 11. 27. 00:08

Valahogy el van gyengülve ez a 2. évad. Hol a fő csapásirány? Ki a főgonosz? Hol a “pattern”?

seven - 2009. 11. 27. 08:13

4. részt láttad? :)

seven - 2009. 11. 27. 08:13

(megjegyzem az első évadban csak a 7. részben került elő Jones… itt már a 4. részben láthattuk az évad csúnya bácsiját.

gergő - 2009. 11. 27. 11:52

Én már nem is emlékszem mi történt az évad elején…

Balee - 2009. 11. 28. 10:55

@ seven: igen, láttam, de azóta volt említés erről a főgonoszról? Az átívelő szálat/szálakat hiányolom.
SPOILER?
A 4. rész óta látszólag egyik esemény sem volt köthető a “csúnya bácsi”-hoz: biochip az agyban, orosz űrhajós, tudatirányítás by Massive Dynamic, egyik observer magánakciója.
Szóval random módon kapjuk az új történeteket, nekem csak ezzel van bajom. Egyébként az ötletek még mindig nagyon jók!

seven - 2009. 11. 28. 14:35

ez így volt az első évadban is :>

des - 2009. 12. 05. 20:33

Olivia szuperképessége is eltünik ezekben a standalone részekben. Én ezt furcsállom. A 2. évad elején még jobban testzett mint az első évad, de megint olyan semmilyen részek vannak. :(

Desmond Wallace - 2009. 12. 06. 11:16

Csak nekem hiányzik az új FBI-os csaj? Talán csak két részben volt eddig.

seven - 2009. 12. 07. 13:27

a következő epizód után lesz a szünet?
ránézetm a vendégszereplők listájára és…

jó lesz :)

asterix - 2009. 12. 07. 21:07

Állítólag ez a menetrend:

2.10 – 12/10
2.11 – 1/14
2.12 – 1/21
2.13 – 1/28
2.14 – 2/4
2.15 – 4/1
2.16 – 4/8
2.17 – 4/15
2.18 – 4/22
2.19 – 4/29
2.20 – 5/6
2.21 and 2.22 – 5/13

winnie - 2009. 12. 07. 21:16

a fox 7 részt említ közleményében áprilistól.

DelMare - 2009. 12. 08. 23:52

ez sem volt rossz, csak totál elszigetelve a főszáltól :) tényleg kezdünk Xaktákba átmenni :) Walter meg még mindig király!

seven - 2009. 12. 11. 09:31

hej, ez nagyon jó volt :)

fringefan - 2009. 12. 11. 15:48

vegreeeeee foszal!! odab@szott :D

John_Abruzzi - 2009. 12. 11. 20:11

Elég durva rész volt, és még a lostot is eszembe juttatta: “But what if WE ever HAVE TO GO BACK?” :D

kla - 2009. 12. 11. 20:38

Jó volt, azt hittem, hogy az lesz a cliffhanger, hogy kiderül, hogy Newton Belltől kapta az utasításokatm dehét nem. Ezek után érdekes lesz, hogy ők mit tudnak egymásról.

(Úgy utálom, hogy pénteken van a Fringe, olyankor mindig álmos vagyok délután. Ma meg főleg.)

Thrasher - 2009. 12. 11. 20:50

engem az lep meg, hogy lehoztuk az őszt anélkül, hogy Peter megtudta volna, hogy lopták.
már néhány rész óta azt hittem, ez lesz a téli cliffhanger.

nagyon tetszett, ahogy Noble a határozott Waltert hozta abban a pár percben, amíg megint 100%-os volt.

furcsa, hogy az utolsó jelenet nem túl régen játszódhatott, annyira nem voltak fiatalabbá sminkelve, hogy egy pillanatra azt hittem, “valós időben” nyúlta le Bell az MRI gépből Waltert.

John_Abruzzi - 2009. 12. 11. 21:58

@Thrasher: Az a jelenet 17 évvel ezelőtt kellett, hogy játszódjon, vagy valamit kurvára félreértettem.

kla - 2009. 12. 11. 22:26

Egyébként vélemények az évad első feléről? Nekem egyelőre felemás érzéseim vannak. A főszál rohadt jó, William Belltől a fagyasztott fejekig, csak nagyon keveset foglalkoznak vele. Kezdünk beállni arra a kicsit B-kategóriás megoldásra, hogy sok standalone rész után egy ütős főszálas epizód. Az 1. évadban ez sokkal okosabban volt megoldva, amikor sokszor kis részleteken keresztül függtek össze a dolgok (pl. a Loeb-szál), és ha nem is a fő történet, valamilyen több részes sztori mindig volt. (pl. Johné) Ehhez képest most a standalone részek tényleg standalone-ok, a két résszel ezelőtti cliffhangertől eltekintve. (Elsősorban a 2×06-tól, azelőtt azért ÁlCharlie és Sam Weiss miatt volt összefüggés a részek között) Az meg nagyon idegesítő, hogy a főszál most már tényleg mindig szünet előtt bukkan elő.

A másik bajom a nyomozással van. Maguk az esetek még mindig nagyon ütősek, és a karakterek elviszik a sorozatot a hátukon, de a részek közepe kicsit semmilyen, hiányzik valami csavar. Jó ellenpélda a Broyles-os rész, az tetszett, hogy tulajdonképpen nincs megoldás, és a hangulat is ott volt, de az évad második felében azért több volt az üresjárat. (pedig már csak 40 perc egy epizód…) Ez pedig hosszútávon nagyon nem lesz jó.

Azért még mindig sok persze a pozitívum, csak remélem, hogy az évad második fele egyenletesebb lesz.

Thrasher - 2009. 12. 11. 23:25

@John_Abruzzi

nekem is az tűnt logikusnak, hogy a bekerülésekor rögtön kikapták belőle mindhárom darabot, de messze nem tűntek 17 évvel fiatalabbnak a jelenetben, úgyhogy lehet, hogy több alkalommal műtötték, végülis tudjuk, hogy Bell hatszor is járt nála.
aztán persze tudom, Occam, meg a borotva, lehet, hogy csak a smink nem lett elég meggyőző. :)

nubesss - 2009. 12. 13. 00:55

Olíviának milyen jó a lövés átlaga, egy lövés egy halott :D. Kár, hogy Charlie nem tudott így lőni.

Hunnenkoenig - 2009. 12. 13. 14:55

Na fasza resz volt.

Vegig azon gondolkodtam, hogy tök logikatlan a resz, merthogy miert veszik ki aza gyabol a darabokat, ha utana meg vissza akarjak rakni, de aztan a vegen megmagyaraztak.

Mondjuk meg mindig nem ertem, hogy most akkor mi a franc van ezzel az ajtoval.

A csavok egy amsik dimenziobol vannak, tehat valahogy atjöttek. Akkor mi a francert kell nekik az ajto terve? Ha mar egyszer hasznaltak, akkor valszeg tudjak, hogy müködik.

Ha meg nem tudjak hogyan müködik, akkor hogyan akarnak egy globalis dimenziok közti haborut elöidezni?

Ez kb olyan, mintha le akarnam rohanni lengyelorszagot, 10 embert atcsusztatnek az egyik hataratkelön, mert veletlenül epp nyitva volt, es csak mobilon tudnek velük kommunikalni, aztan egy eleten keresztül azt kerestetnem velük, hogy talaljanak valakit, akinek van kulcsa a sorompohoz, hogy a hadseregem at tudjon vonulni.

Kicsit kilatastalan hülyesegnek tartom. Egy ilyen vilaguralomra törö terv igy kb “Pinky and the Brain” kategoriaba tartozik.

fringefan - 2009. 12. 13. 21:31

szerintem:
olyan “ajton” jottek at mint amin Jones akart Bellhez menni. ugye specialis hely es ritka energiaforras szukseges hozza, de igy is instabil. tehat nem lehetetlen csak nehez. ezert akarjak a Walter fele kaput, amit nehez megszerzni de ha meg tudjak majd nyitni akkor majd lerohanhatnak bennunket :D

marxcie - 2009. 12. 17. 00:24

vagy ugye ők nem is emberek csak valami izék, az ő kapujukon mondjuk csak az ilyen T1000ek tudnak átcsusszanni, az emberek nem. márpedig ha el akarják foglalni ezt a világot, mert az övék tropa, ahhoz a walter-kapu kell.

mentalen777 - 2009. 12. 19. 18:34
memari - 2009. 12. 20. 15:51

Bell=dr Paris
Mert Bell vette ki az agydarabjait Walternek, és “az emlékeidet olyan helyre rakom, ahol csak én találhatok rájuk” -nekem azt sugallja, van 1 “biztonsági másolata” Bellnek, mert hogy ő is átment a másik világba.
Mert, ha a bizti hely más emberek agya, akkor a rosszfiúk honnan tudták, hogy kiket kell keresni?

Dark Wolf - 2010. 01. 07. 21:33

Bejelentkezek már én is: kurvajó volt a 2×10 :) Nem gondoltam volna, hogy még akarnak magyarázatot adni Walter meggárgyulására, de örülök, hogy adtak, mert ez igen érdekes volt.

seven - 2010. 01. 12. 09:37

ez az extra rész ami az 1. évadban nem ment le :/

seven - 2010. 01. 12. 09:43

ez gáz :D

winnie - 2010. 01. 12. 09:51

mi szóltunk előre:) ezért nem is fárasztják a csütörtöki nézőket.

seven - 2010. 01. 12. 10:37

a gáz inkább az epizód minőségét jellemezte :) tiszt gagyi feeling volt végig, ráadásul unalmas is, érdektelen volt. Egyedül a vége tetszett.

thebEn - 2010. 01. 12. 19:06

akkor ez magyarázza hogy charlie bennevolt

Thrasher - 2010. 01. 12. 20:40

most már legalább van ördögűzős részünk is, nemistomhogymaradhatottkieddig.
valszleg Torvnak se tetszett a rész, mer’ 10:30-nál kiröhögte.

kla - 2010. 01. 12. 23:30

Hát nem tudom, nekem bejött. Tényleg volt egy kis gagyi feeling a rész közben (a csaj nagyon béna volt gonosznak), de legalább egy kis változatosság, volt már ennél sokkal unalmasabb standalone is. Kíváncsi vagyok, hogy a végét tovább akarják-e vinni, vagy csak poén, bár az utóbbira tippelnék.

Azért a rendes 2. évados rész remélem nem standalone lesz. Viszont mostantól a egész évadban kavar lesz a számozással.

korum - 2010. 01. 13. 12:05

Thrasher: Torv nem röhög, hanem mosolyog, és nagyon megy neki, gyakrabban is csinálhatná :)

Coppersalt - 2010. 01. 13. 23:08

Charlie…2. évad…HALLLLLÓÓÓÓÓÓÓÓ VAN ITT VALAKIII????? mi az, hogy az 1. évad bónusz része a 2 évad közepén. Ez így komolytalan…gagyi

winnie - 2010. 01. 13. 23:19

valamikor le kellett adni az 1. évadba be nem kerülő epizódot. nem véeltlenül nem csütörtökön ment.

jonkennedy - 2010. 01. 14. 21:54

Olyan szemét unalmas volt, hogyha most a sorozat elején lennénk akkor kapásból cancel. Mellesleg érezhető a közösségen is hogy mennyire megfogyatkoztunk, ez a topik sem pörög úgy már mint az elején, részenként jó ha van 15-20 komment mostanság. És most már az is baj, hogy egyszerűen a sok szarakodás közepette az ember elfelejti a főszálat, illetve amit abból csepegtetve kapunk, és mire előkerülne ezzel kapcsolatban megint valami morzsa, ismét vissza lehetne nézni a 4-5-el ezelőtti részt, hogy megértsem az aktuálisat. Nem hiszem hogy van olyan, aki a mozaikokat az első évad első részétől kezdve számon tudja tartani a főszállal kapcsolatosan. Oké hogy húzzuk a rétestésztát, de azért kicsit itt túlzásba estünk már. Az utolsó főszálas esemény amire emlékszem az írógépes meg az observeres rész volt, de egyébiránt egyszerűen a sok hulladék között elveszik a lényeg…
Amit az utóbbi időben műveltek a fringe-el, azzal pontosan azt érik el, hogy elpártoljanak a megmaradt nézők is. Ha nem lesz komolyabb változás, én passzolok. Mellesleg ebben a részben ami érdekes volt 13:05-nél az a háttérben átsétáló observer. Ez minden.

jonkennedy - 2010. 01. 14. 21:58

update: oké most visszaolvastam pár hsz-t, és stimmel a Bell téma most legutóbb. Ez a része törölve az előző hsz-nek. Ennyire emlékezetes volt a legutóbbi nem-standalone rész, hogy el is felejtettem :D

masterson - 2010. 01. 15. 00:47

Hát ez tényleg bitang gagyi rész volt.Jobban jártunk volna,ha nyáron adják le,amolyan hiánypótlásként,de így ennek rohadtul semmi értelme nem volt.
Ja és ez a rész ment a friss House mögött,amivel a cancel szélén táncoló sori szerezhetett volna pár új vagy visszatérő nézőt,ehelyett meg egy ilyen rész adnak le!Ha ez lett volna az 1.rész amit látok a Fringe-ből,az tuti hogy a szánalmas gagyi jelzőt aggatnám rá,és a büdös életbe nem néznék meg még egy részt!

Slukk - 2010. 01. 15. 07:37

hát ez nagyon gagyi volt hogy charlie benne volt mikor pár résszel ezelött kipurcant

Thrasher - 2010. 01. 15. 08:14

seven - 2010. 01. 15. 10:00

ho-hum, nem ájultam el ettől a visszatéréstől.
azért volt benne pár jó pillanat.

Thrasher - 2010. 01. 15. 13:41

szerintem jó volt. igazi jófajta X-files feeling. azért a maszkok lehettek volna kreatívabbak.

kla - 2010. 01. 15. 17:23

Maga a rész jó volt, de ugyanakkor csalódás is – amikor az eljén láttam a kissrácot, nagyon kíváncsi lettem, mert azt hittem, hogy a párhuzamos univerumból származó alakváltókról lesz szó. Hát nem. Meg a cím miatt is vártam valami clffhangert, mert a Johari Windowról isa párhuzamos univerzumok ugrottak be. (azóta utánaolvastam)

Egyébként két rész lesz még a hosszú szünet előtt? Mert a két hét múlvainak rohadt igéretes címe van, (a jövőheti meg szerintem gagyihorror lesz, de ne legyen igazam. :))

kla - 2010. 01. 15. 17:23

Na jó, a press release-t elolvasva mégse gagyihorror.

kszabcsi - 2010. 01. 16. 16:43

Basszus!! Charlie visszatért? Ekkora bakit..
Ettől függetlenül jó sorozat!

winnie - 2010. 01. 16. 16:57

nem baki, csak így teljes a kép:)

Thrasher - 2010. 01. 16. 17:37

az olvasás nem megy egyeseknek, csak az írás?

Karbonade - 2010. 01. 22. 00:12

Én meg már kezdtem itt szőni az elméleteket, hogy valami párhuzamos világot látunk, amiben még Charlie él, vagy ki tudja…

Basszus, totál fölösleges rész volt.

Dark Wolf - 2010. 01. 22. 08:59

“Basszus!! Charlie visszatért? Ekkora bakit..”

ROTFLOL. Igen, az írók biztos elfelejtették, h Charlie már meghalt, és véletlenül beleírták az epizódba. Illetve Kirk Acevedo is elfelejtette, hogy kiírták, és aznap bement forgatni. Igen, ez két baki!

Ész nem kell a kommenteléshez, végülis.

Szab - 2010. 01. 22. 13:32

na, 2×13, zseniális volt, minden a helyén volt, minden…

Azzal a Charlie-s résszel nem is kell foglalkozni, nem része a 2-dik évadnak.

A bajom az, hogy nincs teljes összefüggő szál, ami valamennyire jelen van minden részben, különben marha jó a cucc.

Thrasher - 2010. 01. 22. 13:58

szerintem messze volt a zseniálistól.
igazi klisés, butuska outbreak-sztori.
az elején a VITAS PETR…OL felirat, meg Walter dumája arról, hogy az új ajtók megnyitásáért árat kell fizetni, azok tetszettek, de hogy ezek után megint csak húzzák a dolgot, és még mindig nem tudja meg egyik szereplő se, hogy mi van, az hihetetlen. tán ez lesz az évadvégi cliffhanger, vagy mi?

seven - 2010. 01. 22. 14:36

nekem sokkal jobban tetszett mint az elöző, 8/10

hiába jó az évad, eléggé szedett-vedett. remélem mostantól jobban rágyúrnak a főszálra..

tippem az, hogy a köv rész cliffhangere az lesz, hogy kiderül végre az igazság Peter-ről. Úgyis jön a nagyszünet..

kla - 2010. 01. 22. 19:12

ASTRID FTW!!! De tényleg, ha neki köze lenne a nagy leleplezéshez, az nekem nagyon tetszene, végre kapna valami komoly szerepet. A következő rész már csak a címe alapján is nagyon ígéretesnek tűnik.

Ebben tényleg volt pár jó pillanat, főleg az elején és a végén, de annyira nem nyűgözött le. Na meg minden ilyen résznél eszembe jut az, hogy mennyire kiábrándító, hogy a részek felének semmi köze a főszálhoz, vagy úgy egyáltalán bármelyik egynél több részen át tartó szálhoz, ha a karakterfejlődést leszámítjuk. (az olyanok nem érnek, hogy Peternek random rossz álma van) Ennyi erővel a Mentalista is high concept, ott is vannak időnként Red Johnos részek. (jó, túlzás persze)

winnie - 2010. 01. 22. 19:47

azért a koncept tuti hájabb, ha párhuzamos világok vannak benne:)

kla - 2010. 01. 22. 20:11

Most visszaolvastam régi kommenteket, és eszembe jutott, hogy hol a francban van Nina Sharp? Ha jól emlékszem, nem is szerepelt a Momentum Deferred óta az egy Massive Dynamicos részen kívül. Régen se volt túl sokat, de akkor legalább néha mentek hozzá, ha Walternak épp nem volt elég egy beöltöztetett papaya, hogy kitaláljon valamit. :)

asterix - 2010. 01. 22. 22:37

Jó rész völt. Nekem is tetszene, ha Astrid lenne a leleplező. Ami szerintem még nagyon jó volt ebben a részben az a film alatti zene egyes jeleneteknél.

korum - 2010. 01. 23. 11:52

lehet hogy kiderül, hogy az igazi főellenség a másik világ Waltere, aki kicsit mérges mert ellopták a fiát? :)

Thrasher - 2010. 01. 23. 13:12

korum:
jó ötlet lenne, remélem látjuk megint a másik Waltert. amikor a “miénket” visszazárták a diliházba, akkor ugye láttuk már.

Lnaughty - 2010. 01. 23. 20:33

szerintem az elmaradt részek is jók voltak főleg az előző.
és vééégre kibökte Walter, hogy AGAIN! már alig várom, hogy mi lesz ebből..

Kiss Balázs - 2010. 01. 23. 21:35

A vírus miért nem akkor fertőzött, amikor a holland még kint volt? Miért kellett bevinni az épületbe, hogy aztán onnan akarjanak kitörni a fertőzöttek? Ez nekem eléggé sántít…

Darkside - 2010. 01. 24. 16:26

A vírusoknak általában van lappangási ideje és az öreg nem is tudta,hogy meg van fertőzve addig amíg a liftbe be nem szállt.
Amúgymeg nem mindig kell a rációt keresni a sorozatban.

Kiss Balázs - 2010. 01. 25. 03:05

Nekem úgy tűnt, hogy a vírus “dönti” el, mikor fertőz,( pl. Peter már elég rosszul volt, mikor ki akart jutni, és a többiek ilyen állapotban meg is haltak, de ő életben maradt,mert nem engedték ki)Az öreg meg a lelőhelyen fertőződhetett meg, gondolom az nem egy órával korábban volt. Mások bent elég gyorsan meghaltak.

jonkennedy - 2010. 01. 25. 10:35

Kicsit javított a sorozat most ezzel az utóbbi résszel, nekem összességében tetszett, végre láttunk valami mást is. Nyilván voltak benne elvi hibák egy pár, de ezt nem szoktam annyira szigorúan figyelni. Én egyébként azt támogatnám, hogyha már ennyire keveset foglalkoznak a főszállal, akkor az évadok végén legyen egy extra rész, amiben összefoglalják az egyes részek főszálra való utalásait, és akkor legalább az ember “átismételhetné”, hogy mi fontos volt az évadban, és könnyebb lenne megérteni a dolgokat…Mert én speciel nem vagyok képes összerakni a mozaikdarabkákat ennyi idő után, még ha az alapsztori rendben is van többé kevésbé. (főleg ha nem darálod, és más sorozatokat is nézel párhuzamosan)

oxigen - 2010. 01. 26. 12:38

“A vírus miért nem akkor fertőzött, amikor a holland még kint volt? Miért kellett bevinni az épületbe, hogy aztán onnan akarjanak kitörni a fertőzöttek? Ez nekem eléggé sántít…”

ez is, meg az is, hogy HOPPÁÁÁ majd a kén megment minket!!!
na persze, majd egy random vírusra random kitalált gyógyszer pont hatásos lesz, csak azért, mert anno sokezer éve működött egy másik vírusnál… ennyi erővel az AIDS-et ami ugye szintén vírus, azt is gyógyítsák kénnel, nemtom miért ilyen hülyék, hogy egy sorozat meg tudja oldani azt, amit az orvosok évek óta nem… -irónia-…

bár ezektől eltekintve, ha nullára állítom az agyam és jóamerikai lévén igenis beveszem a hülyeségeiket, akkor a rész maga szórakoztató volt

oxigen - 2010. 01. 26. 13:01

Thrasher:
“jó ötlet lenne, remélem látjuk megint a másik Waltert. amikor a “miénket” visszazárták a diliházba, akkor ugye láttuk már.”

másik Walter??? erről hol maradtam le???

Dark Wolf - 2010. 01. 26. 14:39

Thrasher arra gondol, amikor egy ügy érdekében Walter önként visszament a Saint-Clairbe, és éjszaka egyszer csak ott ült az ágya szélén saját maga.
De az biztos nem a “másik Walter” volt, csak azt akarták érzékeltetni a készítők, hogy kezd megint elborulni Dr. Bishop.

Thrasher - 2010. 01. 26. 18:36

are we sure?

bél - 2010. 01. 27. 17:10

Ebben a 13. részben eléggé el voltak csúszva az idővel szerintem.

unwinged - 2010. 01. 28. 13:39

A nyilvánvaló hibákat leszámítva nem volt rossz rész, kicsit előremozdult a ‘Peter a másik világból lett áthozva’ ügy, ami különösen tetszett. Meg annyi h ha Broyles tényleg családjának tekinti a csapatot akkor többet is megtehetett volna értük minthogy győzködi a járványügyis főnökurat hogy még ne (gondolok itt pl egy partizán akcióra), de szerencsére időben megoldódott minden. 7/10

seven - 2010. 01. 29. 09:34

rosszul emlékesztem, van még egy rész a szünet előtt :)

közepes rész volt. tetszettek a dolgok amiket behoztak de a megvalósítás nem volt valami nagy durr.

seven - 2010. 01. 29. 09:37

mondjuk a vége elég sokat visszahozott :D

kla - 2010. 01. 29. 13:51

Nekem eddig ez az egyik kedvenc részem a 2. évadból, jó hangulata volt ütős alapötlettel, és nagyon sokat dobott a családi kapcsolat a részen. Látszik, hogy nem kell feltétlenül főszál ahhoz, hogy jó legyen egy Fringe epizód, ha rendesen be tudják vonni a karaktereket a sztoriba.

Egyébként végig azt vártam, hogy mikor tudja már meg Peter, azt hittem, hogy majd az lesz, hogy a náci becélozza a “Bishop-gént”, Walteren gyorsan segítenek, és meglepődve tapasztalják, hogy Peternek semmi baja. Ez végülis kimaradt, de ha van még egy rész, akkor jó. :)

winnie - 2010. 01. 29. 14:49

“Látszik, hogy nem kell feltétlenül főszál ahhoz, hogy jó legyen egy Fringe epizód, ha ”

arra célzol, hogy most megnézhetném ezt a részt és akár be is jönne előtudás nélkül?

kla - 2010. 01. 29. 15:48

Szerintem akár igen, persze a karaktereket nem árt ismerni, de amúgy nem volt semmi átívelés benne, és a teljesen standalone-ok közül ez volt talán a legjobb.

John_Abruzzi - 2010. 01. 29. 16:29

Remélem ezt a vonalat nem akarják később elővenni, mert ez a rész rendesen kiverte nálam a biztosítékot. Nem tetszett.

Thrasher - 2010. 01. 29. 19:11

szerintem kifejezetten szórakoztató rész volt

spoiler:
a kérdésem csak az, hogy tényleg én vagyok az egyetlen, aki kb. 5 perc után már biztos volt benne, hogy egy nem öregedő (vagy mi) náciról lesz szó, és hogy nem véletlenül célzottan hullottak az emberek, hanem ő próbál fajnemesíteni, plusz messze nem lepődött meg, amikor a végén a Fritz volt a fuldokló ember, lévén hogy amikor Walter elhagyta a labort, egyértelmű lett, mit fog csinálni?
rohadtul sajnálom, hogy ha vannak is érdekes sztorik, az összes húzás kilométerekről látszik.
szerintem 2010-ben már nem így kéne kinéznie a TV-nek…
pedig még így is tetszett a rész.

Lnaughty - 2010. 01. 30. 00:25

Nekem ez is tetszett. Az utóbbi részek mind bejöttek. Annyíra jó ez az Apa-Fiu szál, nem tudom, hogy miért, de aranyos Joshua meg John Noble együtt.igazán jól működnek.

És Olivia. Már egyáltalán nem idegesít. El is felejtettem, hogy az első évadban a falra másztam tőle:)

jaj már csak 1 episode left..:(

Energy - 2010. 01. 30. 18:00

Szerinted apának fog hívni?
Ki?
Dunham ügynök. :)

Qmy - 2010. 01. 30. 20:13

A Rubik-kocka feltűnt még valakinek ? Aligha volt ott véletlenül…

Lnaughty - 2010. 01. 30. 20:22

jaja Rubik befigyelt.

És a lila soha nem megy ki a divatból:D:D

ZiziZuzu - 2010. 01. 31. 02:36

Sztem talán ez volt a legjobb töltelékrész amit eddig leforgattak. Nekem nagyon bejött!

“aki kb. 5 perc után már biztos volt benne, hogy egy nem öregedő (vagy mi) náciról lesz szó, és hogy nem véletlenül célzottan hullottak az emberek, hanem ő próbál fajnemesíteni”

-igen ezekre én is hamar rájöttem, de nem volt gond… viszont a “slusszpoént” én nem láttam elöre

meg is lepödtem Walteren, de ezért is tetszett ennyire ez a rész

u.i.: látta vki az observert? én nem :-(

Pisti - 2010. 02. 01. 11:10

Szerintem ez a 2. évad nem sikerült valami jól -eddig. Most az évad közepén ott tartunk, hogy különálló epoizódok vannak, teljesen eltünt “a minta”, a massive dynamics, nina sharp, és az izgalom is. Mi lesz igy a továbbikaban?

fringefan - 2010. 02. 01. 17:54

szerintem se jo a 2. evad. de a keszitok a tulelesre hajtanak, es azt akarjak, hogy barki be tudjon szalni a sorozatba, ezert hanyagoljak a foszalat. DE van egy olyan erzesem, hogy le fogjuk tenni a hajunkat a finaletol :D

asterix - 2010. 02. 01. 20:15

nekem alapjában véve nincs bajon a 2. évaddal, persze hiányzik a főszál meg a körítése, de még mindig azt mondom,hogy ez egy nagyon jó sorozat!

des - 2010. 02. 01. 20:57

A 2. évadban csak az első pár rész volt ami jó volt, a többi sajnos nem igazán jött be nekem sem. Nézhető ugyan, de nem az igazi.

jonkennedy - 2010. 02. 04. 23:27

Szerintem ez az utóbbi 2 standalone egész jó lett, emelkedik a színvonal. Ha a következő részben fognak foglalkozni kellőképpen a főszállal, akkor rendben vagyunk. Hát meglátjuk. Ahogy azt korábban is mondtam már a helyzet valamilyen ÖSSZEGZÉSÉRT kiált. Azért írtam ennyire nyomatékosan, mert nem hiszem hogy egyedül vagyok azzal a problémával, hogy már lassan csak annyit tudok a lényegről, hogy “valami párhuzamos univerzum…”. Esetleg az évad végén lehetne egy frappáns írás az egész eddigi történetről, kizárólagosan a legfontosabb momentumokra koncentrálva. Ha valakinek van kedve megcsinálhatná…

seven - 2010. 02. 05. 08:43

8/10

Maga az epizód témája nagyon nagyon jó volt, és elég fontos dolgok történtek, de nagyon kiszámíthatóra sikeredett az egész.

asterix - 2010. 02. 05. 13:20

Ezt az összegzést én is jó ötletnek tartanám, bár az az igazság, hogy újra kellene néznem az első évados részeket is.

des - 2010. 02. 05. 18:35

De miért tartott a természetnek / univerzumnak ennyi időbe, amíg megtalálja a legmegfelelőbb épületet / tömeget a kompenzálása?

Nem kötekedésből kérdem, csak ha már elmélet, meg sci-fi, meg van benne némi “ráció” is, akkor én ezt azért úgy gondolnám, hogy azonnali lenne ez a kompenzálás.

fringefan - 2010. 02. 05. 19:06

oh IGEN!!!! ez kellett mar, nagyon kellett!
leul a sorozat, de ugy all fel, hogy visz magaval mindent!
nem birok ennyi WTF-ot 1 hetre, itt volt a Lost es most ez! olyan boldog vagyok!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

ZiziZuzu - 2010. 02. 05. 19:52

áááááá mekkora rész volt!!!!!
10/10

asterix - 2010. 02. 05. 22:03

Most néztem meg, hát igen!
Simán 10/10

Sitrep - 2010. 02. 06. 00:29

A lakat kombináció – 5-20-10 – valószínűleg a szezonzáróra utal, ha jól számolom aznap lesz… valami nagy durranás készül :)

Lnaughty - 2010. 02. 06. 01:02

OMG! jaj még ilyet ide nekem sokat, de rögtön!!
Olyan jó sorozat ez a Fringe:)
kiszámítható volt végig, de alig vártam, hogy Oliv végre ránézzen Peter-re..
juj meg Walter eléggé elásta magát agent Dunham-nél..

ÁPRILIS..pfffff

cac - 2010. 02. 06. 12:01

Sziasztok!

A megjelenése óta nézem a Fringe-t, és nagyon tetszik. Pár résszel ezelőtt viszont volt egy olyan motívum, amit nagyon nem értek.
Charlie ugyebár végérvényesen megmurdelt. Mi több, az alakját felvevő mifene is. Ezt követően, hogy láthattam mégis elevenen a karaktert? Ráadásul úgy beszélt a többiekkel, mintha mi sem történt volna.
Konkrétan már nem emlékszem, hogy melyik részben, tűnt fel újra, tán 2×11-13 között valahol.

ZiziZuzu - 2010. 02. 06. 12:09

cac!

Igen ez elöször engem is megtévesztett, de nyugi nem tért vissza. Az a rész igazából az 1. évadból van, csak akkor nem adták le. Most meg beszúrták ide a 2-ba, hogy “röviditsék” egy kicsit (egy héttel) a várakozást. junó? :-)

cac - 2010. 02. 06. 12:13

Köszi a választ!
Időközben én is megtaláltam az infókat, visszaolvasás rulez. :)

Egyébként a mostani utolsó jeleneténél rendesen libabőrözött a hátam. Bár sejteni lehetett, hogy ez lesz, de akkor is nagyon eltalált lett szvsz.

kla - 2010. 02. 06. 13:38

Hát, jó volt, de azért volt már jobb főszálas is az évadban. A csávó a cold openből nagyon durva volt, meg az utolsó 10 perc is nagyon jó lett, de a közepe elég semmilyen volt. Hiányzott valami ütős WTF is, gyakorlatilag semmi meglepő nem volt benne, ami azért egy főszálas résznél elvárható lenne.

Walter utolsó mondata azért nagyon ott volt. Csak van egy olyan érzésem, hogy a következő részben még fogllakoznak ezzel a témával, de az ügyek teljesen standalone-ok lesznek az utolsó két epizódig. Nagyon remélem, hogy nem lesz igazam.

laca - 2010. 02. 06. 16:24

des: én egyfajta “tehetetlenségre” tippelnék… a kocsinak 10 perc kellett, egy épület tömege kicsit nagyobb.

vape - 2010. 02. 06. 17:55

Úristen mekkora volt az utolsó 1 perc…

Kezdésnél észrevettétek a hibát (nem tudom hiba volt-e)? Manhatan egy t-vel. Vagy van egy ilyen kerület New Yorkban?

vape - 2010. 02. 06. 17:57

Vagy esetleg egy újabb rejtély a készítők részéről? :D

Qmy - 2010. 02. 06. 21:31

Anna Torv milyen eyecandy volt már a végén :P

És megint volt Rubik-kocka !

jonkennedy - 2010. 02. 06. 22:36

“Anna Torv milyen eyecandy volt már a végén :P”

Pontosan… úgy látszik nem csak nekem tűnt fel, bár a rész megnézése után én nem mertem beismerni magamnak, hogy bejövős a sok “aztakurva”-zás közben amit a rész vége okozott… :P

Jó volt végülis a rész na, erre vártunk azért már igen régóta… John Noble mindig is nagyon jól szerepelt, fantasztikus ahogy megformálja ezt az elborult professzort, tényleg lenyűgöző. Hozzáteszem abban kételkedek azért erősen, hogy a valóságban lenne olyan prof, aki ennyi tudományterületet ilyen szinten össze tud fogni… de ez tényleg apróság, csak elgondolkodtató volt nekem mindig.

korum - 2010. 02. 07. 10:57

Gondolom a másik világban hívják Manhatannek.

shifter - 2010. 02. 07. 11:12

Sziasztok! A mostani részben, amikor Walter megtalálja a kerek szemüveget JAcksonville-ben és grimaszolva nézi magát a tepsi felületében, nem állatira úgy nézett ki, mint William Bell? Lehet, hogy hülyeség, de furcsa volt az egész, és lehet, hogy van szerepe.

fringefan - 2010. 02. 07. 13:54

ugyeugye, hogy Anna Torv jo no, mindig is bejott :D
amugy, ha megfigyeltetek akkor a cold open odaat volt: merhat miert lenne “luxuscikk” a kave, es miert kene Hawaii-rol (asszem) beszerezni?

qdog82 - 2010. 02. 07. 17:04

@shifter

Régebben az volt az ö szemüvege, a Fringe képregényekben volt, hogy akkor mikor még Bell-el dolgozot együtt szemüveges volt. És gondolom csak nosztalgiából újra vette fel és régi emlékek meg ilyesmi és jól elmosolygot rajta.

vape - 2010. 02. 07. 17:21

shifter: a tepsiben még megcsodálhattad az operatőrt is :)

shifter - 2010. 02. 08. 14:16

köszi az infókat, akkor túlzottan bonyolítottam. vape LOL

Busmen - 2010. 02. 08. 20:07

Na ez jó volt! Meglepő ugyan nem volt , de nagyon jól lett megcsinálva!

Darkside - 2010. 02. 08. 21:20

Szerintem nyugodtan mondhatjuk,hogy Anna eyecandy:
:)
http://img704.imageshack.us/img704/5835/annatorv.jpg

Pisti - 2010. 02. 09. 18:15

Na most jön a 2×15. Roppant kiváncsi vagyok.

kristu - 2010. 02. 10. 00:16

már épp írni akartam h miért nem látja peteren, ha az épületen igen, de a végére kijavították. még így is logikai bukfenc..

Pisti - 2010. 02. 10. 18:15

Darkside: Anna Torv ezen a képen eyecandy, csak a sorozatban nem. Ott állandóan vagy fanyalog vagy nemtom milyen grimaszt vág.

Roland - 2010. 02. 12. 16:13

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz