login |

A hét kérdése

2009. 09. 24. 13:43 - Írta: winnie

134 hozzászólás | kategória: a hét kérdése

Egy hét alatt a harmadik sorozatnál merült fel a “tekerés” témaköre, én meg amondó vagyok, hogy beszéljünk róla. Arról van szó, hogy vannak, akik a sorozatok unalmasabb részeit vagy egy bizonyos karakter jeleneteit áttekerik.

Első blikkre nekem ez istenkáromlásnak tűnhet, de persze csak azért, mert én ilyet sosem teszek, illetve hirtelen nem jut eszembe ilyesmi, mármint, hogy egy általam nézett sorozat egy részét áttekerjem, de olyan már volt, hogy valami nem nézett cuccba beletekertem, hogy miről van szó. De most nem ez utóbbi a lényeg, hanem a nézett sorozat tekerése.

Szoktál sorozatnézés közben tekerni? Melyik sorozatnál? Mi a véleményed a jelenségről?

134 hozzászólás Ne habozz!

Stagyar-zil-Doggo - 2009. 09. 24. 13:49

Nem tekerek, de ha valami nem köt le eléggé, akkor elkezdek kevésbé figyelni egy darabig – játszok egy menet Solitairet, rendet rakok a CD/DVD polcon, nassolnivalót keresek, megnézem nincs-e valami új a Junkien…

tumpara - 2009. 09. 24. 13:49

Én csak egy sorozatnál tekertem folyamatosan 10-10 másodperceket, a Lostnál, annak is a 2. évadát, annyira lassú és semmitmondó volt ugyanis, különösen az utolsó részek felé. A harmadiktól kezdve viszont már hozzá se mertem nyúlni a “tekerőgombhoz”, úgy beszippantott, mint azóta más semmi.

Deino - 2009. 09. 24. 13:49

Max. az openinget, ha darálás van, és huszadszor már nem vagyok rá kíváncsi. De amúgy ilyesmit nem szoktam soha csinálni.

Blaise - 2009. 09. 24. 13:50

Én soha nem szoktam ilyet csinálni. Maximum vissza felé, ha valaki megzavar, akkor vissza kell tekerni, minden pillanat számít. Egyébként meg amiket nézek, azokban soha nem szokott lenni annyira unalmas rész hogy elkezdjem tekergetni. Szóval nekem az a véleményem, hogy a “tekerés” nem a legjobb dolog!:-D

Norm - 2009. 09. 24. 13:52

Anno a 4400-nál volt ilyen, amikor a szőke csaj (Lilly?) a gyermekével és a néger barátjával menekült egy erdőben talán. Nagyon el volt húzva a cselekmény szál, ezért muszáj volt végig “tekerni”. Amúgy csak akkor szoktam ilyet csinálni, ha már másodjára nézek valamit, és egy számomra unalmasabb résznél vagyok.

Peter Wiggin - 2009. 09. 24. 13:53

Csak a cím részt tekerem, ha hosszú (4400, SFU) és már láttam vagy 20-szor. Egyébként a szarabb részeket sem tekerem át, bár már olyan volt, hogy egy unalmasabb sorozatepizódnál nyitott szemmel aludtam és utólag nem emlékeztem túl sokra:-).

sixx - 2009. 09. 24. 13:53

nax vissza, hogy megnézzek valamit mégeccer. ha nem tetszik, lelövöm és annyi.

LuPuS - 2009. 09. 24. 13:55

Nem volt még példa.
Elkezdtem nézni egy sorozatot és tetszett vagy egy idő után elveszítette a varázsát.
Ilyen volt a Merlin 2 .rész/TLOS 12-13. rész után nem tudtam már nézni és nem éreztem ,hogy a következő részt tekerni kellene sima törlés.

Amikor meg valamelyik sorozatot újranézem és tudom ,hogy unalmas rész jön akkor sem,maximum netezés vele párhuzamosan…

Pizsama - 2009. 09. 24. 14:00

Én is inkább csak visszatekerni szoktam. Meg inkább megállítani! Főleg Office-nál (meg P&R-nél) fordul elő velem, mikor kaparnám az arcom valami eszméletlen baromság miatt, és muszáj szünetet tartani.

em8ma - 2009. 09. 24. 14:06

Nem túl gyakran, de unalmasabb jeleneteket minden szívfájdalom nélkül áttekerek. Most így hirtelen gossip girl jut eszembe, Nate karakterét hetek óta nem láttam :D. Ilyen sorozat még a Mad Men, amit néha a vontatottsága miatt tekertem… a másik, amiért lehet, hogy megköveztek, az a Sopranos volt, ahol néha a nagykavarások, szövetkezések megbeszéléseinél már nem bírtam.

BlaiSeCT - 2009. 09. 24. 14:07

Soha

Thomas - 2009. 09. 24. 14:07

Én már jó ideje tervezem, de lehet hogy idén meglépem végre, hogy a Szellemekkel suttogónál csak a kerettörténetet nézem, a heti szellemek unalmas csöpögős jeleneteit meg átlépem:)

maniakus - 2009. 09. 24. 14:08

Soha nem tekertem még bele sorozatba, csak filmekbe szoktam, mert ugye 42-43 percre vagyok beállítva már :)

CyClotroniC - 2009. 09. 24. 14:12

Tekergetni soha, de olyan gyakran van, hogy 1-1 részt nem a TV-re kilőve nézek, hanem csak gépnél ülve, és egy 20 perces epizód felduzzad 1 órára, mert annyit nézek rá pl a Junkiera vagy akármi másra. Ez viszont a sitcomoknál nálam a “nem vicceség mércéje”. Ez legtöbbször amúgy a hétfői sitcomblokk erőfelmérése nálam indirekt módon. Többnyire azt élvezem a legjobban, ami a leggyorsabban ér véget.

40 perceseknél szoktam néha olyat, hogy mikor vívódom, hogy ezt most megnézzem, vagy mégse, akkor 5 percenként 1-1 snittet belenézek az adott részben, hogy van-e most ehhez kedvem, vagy sem. De magát a részeket nem szoktam tekergetni.

Ivy Teasdale - 2009. 09. 24. 14:15

én szoktam tekerni sorozatok közben. cigit.
különben meg openinget, endinget(kivéve weeds és tbbt, azoknak nem tekerem át az op-ét:).
Egy borzalmas eset volt, mikor tekreni kellett, mégpedig Dexter s03 asszem ep07, mikor haldoklott az az idős nő, Dexternek könyörgött, hogy nyírja ki, az egész rész vontatott és idegesítő volt, a kórházas részt mind átugrottam : ( aztán azutána rész után nem is volt kedvem tovább nézni a sorozatot.
Visszatekerni meg én is szoktam: )))

v0m1t - 2009. 09. 24. 14:16

rohadt drogosok

v0m1t - 2009. 09. 24. 14:18

egyébként ha beletekerésre kerül sor akkor 90% hogy utána többet nem nézek abból egy részt se, ha valami 1x rossz akkor lesz olyan máskor is, és akkor már inkább másra szentelem az időmet.

Lily Aldrin - 2009. 09. 24. 14:21

részemről ha tekerni kell régen rossz, akkor minek nézném? nálunk a pasim a nagy tekergetős, filmet, sorozatot, mindent képes így nézni. néha a falnak tudnék menni. nyafog, hogy nincs már mit nézni, naja, az ő tempójában egy 20-22 epizódos sitcom évadot “megnéz” egy vasárnap délután.

Mammut - 2009. 09. 24. 14:21

egy ismerősöm volt ilyen, tekerte az unalmas beszédeket, és utána anyázott, hogy semmi értelme a filmnek :D

én, ha vmit unok, lekapcsolom és törlöm, ritka esetben meg kicsit félrehagyom, válaszolgatok a mailjeimre vagy akármi, aztán megpróbálom folytatni, de eszembe nem jutna tekerni vmit (sztem is vmi istenkáromlás-féle dolog)

feljebb látom, hogy openinget is szokás tekerni, nekem pont az hozza meg igazán a hangulatot a sorozathoz, ezért sem örülök, mikor nincs

zenoli - 2009. 09. 24. 14:24

Soha nem tekerek át semmit, ha szar is az adott rész, inkább végigszenvedem, de azért sem adom magam olyan könnyen.

m76 - 2009. 09. 24. 14:26

Szoktam, rendszeresen. Ez nem minden esetben negatívum a sorozatra nézve, van, hogy annyira érdekel a folytatás, hogy már nem bírom kivárni a jelenet végét, és tekerem tovább. De egy csomószor előfordul, hogy túl sokat tekerek, aztán akkor vissza kell tekerni, és végül 2x nézem meg ugyanazt a jelenetet, mert képtelen vagyok pontosan a jelenet végére tekerni.

Ellenben van az a tekerés, amikor a nem kedvelt (értsd ki nem állhatom) karakter jeleneteit áttekerem ilyen pl 24 2. évadban kim bauer :)

A harmadik eset 1-1 sorozatdara közben, ha gyenge rész van, akkor végigtekergetem, csak 1-1 percre nézek bele, így egy 45 perces rész kb 10 perc, általában a lényeg megértéséhez ez is elég.

Llew - 2009. 09. 24. 14:26

Előre csak akkor ha sokadszorra visszanézek valamiből egy jelenetet, aztán ott ragadok és 20 perc alatt átpörgetem az egész részt.
Vissza gyakrabban, hogy újranézzek valamit, illetve ha nem értettem, hogy mit pofáznak.

Jam - 2009. 09. 24. 14:27

Beletekerni LOL… Soha.

russty - 2009. 09. 24. 14:29

néha, amikor megy a “szappanoskodás”, vagy épp autós üldözés közbe valamelyik pirosat kap, egyszóval az uncsi részeket néha átugrom

Coyote - 2009. 09. 24. 14:29

én nem szoktam tekerni, egyszerűen elmegyek kajárt vagy wc-re :)

Mx - 2009. 09. 24. 14:30

én mindig mindent tekerek… pl heroest is úgy nézem már első szezon óta…. sajnos rohadtul nincs időm sorozatokat nézni, így tekergetek :) Nemtommér :D abba azért nem hagynám… ezalól csak egy kivétel van a himym. Azt soha, semmilyen körülmények között… (és az idei house nyitót sem tekertem! :D)

alfar - 2009. 09. 24. 14:31

igen volt mar ilyen, foleg daralasnal. altalaban azokat a sorozatokat szoktam hagyni daralasra is amelyek kevesbe erdekelnek ev kozben, ott meg elofordul, hogy par resz dara utan, sok jelenetre nincs turelmem es inkabb ugrok.

Flanker - 2009. 09. 24. 14:35

Soha nem tekerek bele.. Esetleg megállítom, később folytatom. (ez is inkább film, mint sorozatrész)
2 kivétel: ha hosszú a főcím (pl. Dexter, Band of Brothers), vagy az előző részek összefoglalója (24), bár ez utóbbi hasznos tud lenni ha hosszabb idő után térek vissza.

Chris - 2009. 09. 24. 14:35

True Blood S2:
Elkövettem azt a bakit, hogy az évadnyitás után nem néztem és kiírtam lemezre a teljes évadot.
Az évad második fele de annyira, de annyira baromság volt nekem, hogy kénytelen voltam áttekerni. Borzalom… :S

ÉnT - 2009. 09. 24. 14:37

Hát ez jó, cigit:))))
Én sosem csinálok ilyet, ha valami nem köt le, azt nem nézem tovább, nem pazarlom az időm rá, hogy olyat nézzek ami nem is érdekel.

yosha - 2009. 09. 24. 14:38

Friss résznél nem szoktam ilyet, ujranézéskor igen.
A leggyakrabban: Heroes. Claire Bennet :) Meg a régi Smallville-ben a Talonos jeleneteket.

DM - 2009. 09. 24. 14:39

Mx: érdekes életforma lehet ez, amit csinálsz :)

1ébként én is csak max opening-et tekerek (mondjuk entourage-nál),vagy ilyen previously dolgokat, bár supernaturalben még sokszor azt se, mert egyszer megleptek egy “jerk-bitch” összeállítással a készítők :)meghát évadzáróknál Kansas, yeeey!

ÉnT - 2009. 09. 24. 14:40

Végülis ez kb. olyan, mint mikor egy könyvet úgy olvasol el, hogy csak minden 3. oldalt olvasod. Szerintem úgy nincs értelme..

nerazurri - 2009. 09. 24. 14:42

Én csak Opening credit-et szoktam tekerni, lehet, hogy ez hülyeség, de valamiért én már várom a kezdés után (az opening credit helyett) magát a részt, és nincs kedvem fél vagy 1 percet várni, amíg elkezdődik! Rész közben viszont SOHA!!

ÉnT - 2009. 09. 24. 14:43

A főcímet eltekerni, és a sorozatot magát közben tekergetni két különböző dolog.

ÉnT - 2009. 09. 24. 14:45

Kétszer megnézni ugyanazt időpazarlásnak tartom, annyi új jó sorozat van..

Réta - 2009. 09. 24. 14:51

Darálásnál előfordul, hogy a főcímet és az “előző részben történt” részt átugrom. Viszont a Blood Tiesnak annyira tetszett a főcímzenéje, hogy egymás után 22-szer is megnéztem. A sorozat közben viszont már nem ugrom előre, mert vagy nézek egy sorozatot, vagy nem. Ha nem érdekel, akkor bele se kezdek. Inkább jellemző rám is, hogy ha számítógépen nézem, akkor megnézek valamit közben a neten, de ilyenkor vagy leállítom, vagy visszaugrok oda, ahol voltam. Ha kimegyek a szobából, akkor is leállítom a lejátszást, hiszen – többek között – az ilyen kényelmi funkciók miatt nem tévén nézem ezeket a sorozatokat. Ha nagyon tetszett egy rész, akkor a jobb részeket még azelőtt újranézem, hogy újabb epizódba kezdenék. Ez az egyetlen alkalom, amikor elfogadottnak tartom a tekerést vagy ugrást.

Sir Alex - 2009. 09. 24. 14:52

Én soha nem szoktam tekerni, és szerintem am is parasztság (már bocs). Ha vmit nézek akk ezért teszem mert szeretem, ha nem tetszik vmi akk nem nézem!

moszi - 2009. 09. 24. 14:54

Én szoktam néha nyávogós részeket.. El nem tántorítanak a sorozattól, de végig sem nézem őket.

Aztán Rescue Me: imádom, de Sheila nyafogását, ha hosszabb, mint 10 másodperc, akkor tekerem.

Hell’s Kitchen: szintén ki nem hagynám, de a 6.évadban sok újdonságot nem hoz a ’szervezkedés, cigizés, anyázás a nappaliban’ és a ‘nyertesek örülnek, vesztesek szívnak’ téma. Illetve Ramsay hosszabb káromkodásainál néha jön a CTRL+jobbra..

mercii - 2009. 09. 24. 14:55

Csak akkor szoktam beletekerni, amikor például késő van és már aludni kéne mennem, de nagyon kíváncsi vagyok a következő részre. Általában csak épphogy belekukkantok, hogy mire számíthatok… De persze mindig rosszul sül el, hiszen így még jobban érdekel, hogy mi lesz, szóval így elaludni is nehezebben tudok. :D

Valamikor pedig az openingbe tekerek bele…
De csak néha. :)

bestyen - 2009. 09. 24. 15:01

Én nem. Csak ha hosszú a főcím és min. egyszer már láttam.

Dusi - 2009. 09. 24. 15:03

heroes előző évad pár részét már muszáj volt

gunter - 2009. 09. 24. 15:03

a főcímet a dexternél. az van vagy 3 perc

yaze - 2009. 09. 24. 15:03

Én is bűnnek éreztem, sokszáz órányi sorozaton át nem is csináltam ilyet, aztán elkövetkezett a Weeds S4, abban pedig Celia agyhalált okozó jelenetei. Na, itt rendszeresen, rutinból továbbléptem. Előtte és azóta egyszer sem.

zsellerm - 2009. 09. 24. 15:06

Nem túl sokat, de tekerek – ha szégyellném, az se változtatna rajta. Kialakult. Ha indokolnám, vagy elkezdenék ellene vagy mellette érvelni, már valószínűleg a saját véleményem sem érdekelne.

Az én tekerésem léptetés ( BS-sel lenyomva tartott nyíllal másodperceket – az ugrás mérkéke is szabályozható, és nem marad ki semmi). Soha nem párbeszédet, csak töltelékbeállításokat, az adott pillanatban feleslegesnek gondolt, kitartott jeleneteket, rossz ütemben vágott cuccoknál, ha nem érzek dramaturgiai szerepet sem mögötte. Ha leköt, amit látok, azokhoz hozzá sem nyúlok, azok egyben vannak, de mivel a léptetés sem tudatos, volt már hogy utólag azért gondoltam nyelvcsettintősen vissza valamire, mert visszaemlékeztem, hogy egy pillanatra sem nyúltam hozzá. Hogy játékidő-spórolás a rohanó világban, vagy reflex-tiltakozás a koherensebb filmélményért? Mit mondtam, indokolni nem tudom. Kialakult és kész.

tipikus pl.: két rendőr megérkezik a felhajtóhoz, komótosan kikászálódnak, majd ráérősen megindulnak föl a bejárati ajtóhoz és végül bekopognak, mire 20mp után kiszól vki, hogy mingyá jön, majd lassan ajtót nyit.
Ismerős? Na, mindezt egyes rendezők (mondjuk főleg filmeknél) képesek másfél percben előadni. Na nem nekem! Én sem húzom fel magam rajta, csak reagálok. Léptetek. Ösztönös kézmozdulattal.

yaze - 2009. 09. 24. 15:07

Ja, és grat magához a kérdéshez, hónapok óta először érdekel mások hozzászólása, véleménye ebben a rovatban. :)

cat - 2009. 09. 24. 15:10

Dehogy! Sosem tekerek bele – a főcím átugrása pedig sztem nem számít annak. Még pilotba se szoktam, ha nem tetszik, egyszerűen kikapcsolom.

Evin - 2009. 09. 24. 15:15

Darálásnál az előzményeket általában mindig és ha már unom, akkor a főcímet is át szoktam tekerem. Most a 24-et nézem, ott meg az “órás” részeket szoktam.
De eseménybe soha. Max ha nem jön be, akkor ott ráhagyom.

Kit-Kat - 2009. 09. 24. 15:19

Nem szokott előfordulni, esetleg a hosszabb openingeket néha letekerem. Ha valamibe belekezdek, akkor azt végig is nézem, ha meg valami annyira nem tetszik, akkor azt nem lepörgetem, hanem otthagyom a francba.

ndavid42 - 2009. 09. 24. 15:19

A főcím átugrása szerintem sem az, azt szoktam én is, főleg a hosszabb 1-1,5 perceseket. Egyébként soha nem tekerek bele. Az olyan, mint amikor a könyvben csak a párbeszédeket olvassa el az ember. Az meg kevés szerintem.

Kitt - 2009. 09. 24. 15:19

Nemrég How I Met Your Mothert daráltam és volt, hogy a fél részt pörgettem. Vagy mert túl lapos volt, vagy mert annyira egyértelmű volt, hogy mi lesz a vége.

felleg - 2009. 09. 24. 15:19

megesik, h röpke 15-20 perc alatt megnézek így egy-egy filmet, de ha egy sorozatot így csekkolok, az már rég mehet a levesbe!

Daxy - 2009. 09. 24. 15:20

hamár belekell tekerni akkor régen rossz a dolog:)
részemröl sose tekertem még bele soriba:)

Lac - 2009. 09. 24. 15:20

Én ha valamit elkezdek nézni akkor végig is nézem. Én soha nem tekerek bele.

Byron - 2009. 09. 24. 15:22

Szoktam és általában kasza a vége.
Heroes vége volt ilyen, az utolsó két rész Harper, meg a PB záróepizód (nem a film).

Andris - 2009. 09. 24. 15:22

Többekkel értek egyet, ha már tekerni kell, akkor nincs értelme folytatni.

Csodálkozom, hogy eddig még senkinek nem esett le a poén, ezért lehetne a következő kérdés: “Mit szoktál sorozatnézés közben tekerni?” :D

El Diablo - 2009. 09. 24. 15:23

Sosem szoktam. Amit nézek, azt úgy fogadom el ahogy van, nálam ez úgy megy, vagy nézem, vagy nem nézem, a beletekerés halvány gondolata sem merült fel még sosem és nem is fog.
Durván felkerekítve max. 1 órás v. 1/2 órás egy-egy epizód, ebben ha előfordul egy unalmas rész, akkor sztem ahhoz már kórosan idegbeteg hiperaktívnak kell lenni ahhoz, hogy ezt ne tudja valaki elviselni és beletekerjen. (Természeresen ez nem vonatkozik a főcímre, amit nyilván én sem nézek meg huszonkétszer, bár van olyan is amit igen.)
A magam részéről mélységesen elítélem a beletekerőket. :)

Obi1 - 2009. 09. 24. 15:32

Nem, mivel ha egy sorozat olyan unalmas hogy arra vetemednék hogy beletekerjek, na ott már rég baj van, és azt emiatt nem is nézném.

nyöffke - 2009. 09. 24. 15:38

csak openinget, de ahhoz kívülről kell már tudnom.

Lac - 2009. 09. 24. 15:40

AZ OC-nál volt ilyen a szülők részeit tekergettem át, mert unalmas volt, meg utóbbi időb OTH-nál az érdektelenebb szereplőúket, de komoyl sorozatnál soha

Encsi - 2009. 09. 24. 15:41

Opening, meg previously. (Utóbbit már csak azért is, mert utálom, ha valaki régebbi szereplőt bevágnak, és akkor lelőve a meglepetés, hogy ki kerül elő…)

berc - 2009. 09. 24. 15:47

Még életemben nem tettem ilyen csúfságot, és nem is nagyon fogok. Ha annyira rossz, akkor inkább leteszem. (Persze előzményeket meg főcímet néha szoktam, főleg ha olyan amilyen, de ez gondolom annyira nem tartozik ide.)

redc - 2009. 09. 24. 15:50

Első blikkre nekem ez istenkáromlásnak tűnhet

Nekem sokadikra is az. Nálam is a mindent vagy semmit alapelv él: vagy kinyomom, vagy végignézem. A tekergetésnek semmi értelmét nem látom. Kivéve, ha egy-két jelenet nagyon bejött, akkor az esetleges újranézés során általában azokhoz tekerek és csak azokat nézem meg sokadszorra is. De ez nem túl gyakran fordul elő.

Steve - 2009. 09. 24. 15:50

Nyáron daráltam Entourage-t és a 4. évad közepétől kezdve az opening creditet áttekertem, de “nettó sorozatidőt” soha nem tekerek és nem is tenném!

Malachi - 2009. 09. 24. 15:56

SOHA. Hülyeségnek tartom amúgy. Ha untatna, nem nézném.

Hakos - 2009. 09. 24. 15:57

Többen írták, hogy régen rossz…ezt osztom én is pár napja a Dexter 3. évadával szenvedtem megnéztem az első 3 részt és a 4.-be belekezdtem de borzasztó unalmas és vontatott az egész. Nem tekertem át, hanem arra vetemedtem most először, hogy belenézzek a későbbi részek eleji összefoglalókba, de semmi izgalmasat nem láttam benne pedig én próbálkoztam tényleg! Nem nézek hű de sok sorozatot ezért kicsit fájó szívvel kaszálom el. Talán a 4. évad.
Aki teker egy sorozatot az ne nézze szerintem!
Én viszont a Glee-t fogom a zenei betétekhez tekerni, most mit csináljak, ha a máz nem tetszik mellette csak a zene? De az tényleg nagyon!
Egyik haverom meg azt csinálja a lostnál, hogy leszedi a részt és tekerve belenéz, szereti meg utána suli után egyből meg is nézi de én akkor is pislogtam rajta nagyokat hogy ilyet hogy csinálhat? Öngól-spoiler, ő tudja…:D

JoHn - 2009. 09. 24. 16:01

Nagyon kasza gyanús sorozatok esetében szoktam, ill. a folyamat fordítva szokott megesni: Ha már tekergetek akkor tudom, hogy az a sorozat hamarosan a kaszálás sorsára fog jutni… Amúgy ha NÉZEK egy sorozatot és élvezem akkor nincs az az Isten. Ill. egy kivétel volt: Final Break esetében amikor tudtam, hogy ez a vége, így megesett rajtuk a szívem és törlés helyett tekergetve végignéztem.

Qwertre - 2009. 09. 24. 16:02

en kb. ugyanugy vagyok vele mint zsellerm
en az elnyujtott csok es agyjeleneteket tekerem at kivetel nelkul, meg biztos par mas dolgot is ami nem ugrik be/nem olyan gyakori
minden olyan jelenetet aminek az elso masodperceben tudom, hogy semmi uj nem fog tortenni 10-20 masodpercig
ami NEM zenes montazsokat, szep tajakat, vagy kitartott, feszult helyzeteket jelent, hanem tenyleg csak a legfeleslegesebbeket
nehez megfogalmazni

Qmy - 2009. 09. 24. 16:21

Nem szoktam és hülyeségnek tartom. Maximum egy-két megunt főcímet. Meg pont tegnap néztem újra sokadszor az Ellenség a kapuknál c. filmet, na abban az erotikus(?) jelenetet ugrottam.

kanka - 2009. 09. 24. 16:24

hmm Soha..csak a főcimbe szoktam mert pl a jobarátok sokszáadik részénél már nemnézem végig. :)

zerosdfd - 2009. 09. 24. 16:27

Mindig tekerek!

A Hősöknek először csak a Hiro-s jeleneteket majd kb 2,5 évadát tekertem át és most is épp tekerésben vagyok.
Burn Notice anyás jeleneteit,
az összes nyitóképsort(Office, Dexter stb),
Prison Break és BSG elő-összefoglalását,
a 24 “óráit”,
A Big Bang Theory iszonyatos-zenés intróját a második percnél kb. (bár most nem volt)

tufee - 2009. 09. 24. 16:28

Legutóbb az Emmy köszönbeszédeit tekertem át, de egyébként ha darálok, akkor a felidéző perceket szoktam, egyébként se szeretem őket.

mmonitor - 2009. 09. 24. 16:40

Én két sorozattal csináltam ilyet egyik a Heroes volt néha a másik a defying gravity, az összes résszel ez történt így húsz percet láttam kb. egyenként csak az űrben játszódó jeleneteket néztem meg.. amúgy egyszerre több mint tíz sorozatot nézek hetente szóval lenne mit tekerni…

Nesquik - 2009. 09. 24. 16:55

Nálam főleg a 24-ben vannak/voltak akár 5-10 percek is amiket áttekergettem minden lelkiismeretfurdalás nélkül, néhol 1-2 szál annyira semmitmondó…

jemvatjem - 2009. 09. 24. 17:02

ha ilyet kezdek csinálni, akkor az a sorozat néhány rész múlva tényleg ki is hal a gépemről

jemvatjem - 2009. 09. 24. 17:02

ja, és bocs, 24 akciójelenetek mindig tekerés

gia - 2009. 09. 24. 17:03

Igazi sorozatokban nem, realityben igen, mert utálom, ha mikor a reklám előtt elmondják mi lesz, utána meg hogy mi volt. A Hell’s Kitchenben pl. nagyon idegesítő ez. Mostanra már egész jól belőttem, hogy mennyit kell ugrani. Nagyon unalmas részeknél inkább alt-tab, és közben netezés.

Ja és daránál a főcímeket, amúgy azt sem.

blogen - 2009. 09. 24. 17:05

A Lost-ban egy idő után az összes nem a szigeten játszódó jelenetet, mert unalmasak voltak. A Heroes-ban az időugró japános jeleneteket +a kövérkés rendőr a gyerekével bíbelődik jeleneteket is, régebben a Mohindereseket is, ez a karakter remélem soha nem tér vissza. A 24-ben is voltak ilyen ömlengős részek, amikor látni lehett, hogy vagy öt percig nem fog történni semmi. A Breaking Bad-ben a családi jelenetek néha. A Californicationt meg épp most canceleltem, mert az S01E04-05 környkén már többet ugrottam, mint amennyit néztem.

Kaktusz - 2009. 09. 24. 17:06

Alig merem leírni, de most anyummal nézzük az Elnök embereit (én újra, ő csak belenéz), és mivel őt konkrétan csak az a négy rész azon jelenetei érdeklik, amiben Mark Harmon szerepel, hát elég sokat tekerünk, ha nem én vagyok közelebb a távkapcsolóhoz (mert akkor bizony végignézzük a részt:D). Én nemet mondok a tekerésre:P ahelyett találták ki az előzeteseket és az összefoglalókat.

SunyiMad - 2009. 09. 24. 17:08

Én büdös életben nem tekerek előre. Egyrészről nem is tudok olyan könnyen, mert ágyból nézem gépen. Így ki kell kelnem, ami fárasztó. Visszatekerni akkor szoktam ha elbambulok, és rájövök, hogy már 5 perce nem is tudom mi van, mert tök máson gondolkozok.
De előre soha. Még openinget se, se stáblistát. Anyámat is mindig letolom, ha kinyomja az avit rész végén stáblista előtt. Ez egy fajta tisztelet is, hogy ha már ennyit dolgoztak ezen, akkor megvárjuk azt a 15-30 másodpercet, amíg a nevük lemegy.
Filmnél már volt, hogy tekertem. A Halálos Iramnál, de ott úgy nézett ki, hogy halálra untam magam, ezért megnéztem mi van még. 20mp alatt végig tekertem a hátralévő jeleneteket, és mivel dögunalomnak találtam, ezért ki is nyomtam.

Lackó - 2009. 09. 24. 17:10

Max az introt, daránál.

Maniac84 - 2009. 09. 24. 17:13

Én soriknál sosem szoktam tekerni, ha valamelyikben túl sok unalmas részlet előfordul, akkor nem tekergetek hanem kiosztom a cancelt. Legalábbis ilyenkor “csúcsidőben”, sorozatínséges időszakokban elnézőbb vagyok.
Egyedül filmeknél szoktam néha ilyet tenni. Ha 20-30 perc után úgy gondolom, hogy ez felejtős, akkor adok neki még 1 esélyt egy-két beletekeréssel. Azonban ez meglehetősen ritkán hoz pozitív eredményt.

Malik - 2009. 09. 24. 17:29

Soha. Nem. Tekerek.
Egyszerűen nem tudnám, akármennyire is untat a rész, akkor sem tekerek bele. Inkább végigkínlódom, vagy bezárom. :)

Mizchris - 2009. 09. 24. 17:48

Sosem tekerek. Ha valami nagyon unalmassá válik, vagy abbahagyom a nézését vagy ha mégis vannak érdekesebb részei, akkor kis ablakban a jobb alsó sarokba beteszek egy bubble shooter játékot és ha nem muszáj nézni, csak elég hallgatni, közben játszom egyet.

Skate - 2009. 09. 24. 17:51

Nem élek vele.

Orso-borso - 2009. 09. 24. 17:59

Nem. Ha nyűglődős a rész, akkor ezerszer megszakítom. Kaját főzök, háztartok, stb. Előfordult már, hogy 8 óráig tartott, míg megnéztem egy 40 perces részt.

marcilu - 2009. 09. 24. 18:09

Én most áttekertem a kommenteket az első 20 elolvasása után. :)
Főcím, previously, és realitynél (ha az számít) az utált szereplők kamerába pofázása. Úgysem mond semmi érdemlegeset, csak hogy rajta kívül mindenki köcsög… És “Im not here to make friends.” lol

Annatar - 2009. 09. 24. 18:13

Első megnézéskor csak openinget tekerek, de azt sem mindig. Ha olyasmi válik unalmassá, amit rendszeresen nézek, akkor inkább szünetet tartok közben, de nem tekerek. Ha valami új, és megunom, akkor kikapcs. Ha valami tévében megy, akkor esetleg átcsúszik háttérzajba, erre is volt már példa, ha ez túl gyakran történik meg, akkor viszont el is kaszálom magamban az adott sorozatot. Aztán ha valami bekerült a sokszornézősek közé, akkor már előfordul, hogy csak bizonyos jeleneteket nézek meg, de ez már más kategória.

las - 2009. 09. 24. 18:15

egyszerűen nem. max ha nagyon unalmas kilépek a részből és majd máskor megnézem ha lesz kedvem hozzá

Andree - 2009. 09. 24. 18:20

Soha nem tekerek. Ha egy sorozatot nézek akkor annak az unalmas és szar részeit/jeleneteit is nézem, nem áttekergetem.

Pityuerez - 2009. 09. 24. 18:22

Nem tekerek, max az Intro-t, meg max vissza, ha valami tetszett, vagy nem értettem az előző pár mondatot!

eriel - 2009. 09. 24. 18:37

Mi mostanában True Blood-ot darálunk, és hát írtó hosszú és unalmas a szignál, pedig a sorozat nagyon bejön… :)

ALDO - 2009. 09. 24. 18:47

Monk-nál néha, amikor már egy órája szerencsétlenkedik egy ferde képpel, vagy a nem szimetrikus kávéspoharakkal.

Remus - 2009. 09. 24. 18:51

nem csinálok ilyet. se filmmel, se sorozattal. nekem ez nem megy. de aki meg ilyen fajta, azt se lehet elítélni. bár meg kell hagyni, fintort csal az arcomra a gondolat.

Zsolti86 - 2009. 09. 24. 19:16

Soha, tiltja a vallásom.

C9H13NO3 - 2009. 09. 24. 19:18

Soha nem tekertem, egészen addig, amíg neki nem ültem a Harper’s Island-nek. Belepusztultam volna, ha teljes terjedelmében végig kellett volna néznem :-) CKR miatt kitartottam, de utólag már azt se bántam volna, ha kaszálom az egészet.

Dark Wolf - 2009. 09. 24. 19:19

A beletekerés a legnagyobb f*szság a világon. Vagy nézek valamit rendesen (mert érdekel), vagy sehogy. Ha beletekergetek, honnan tudom, milyen jóságokról maradok le? Pffff

Dark Wolf - 2009. 09. 24. 19:21

Hehe, most látom, sixx mit írt: igen, vissza én is, mégpedig gyakran!

kd - 2009. 09. 24. 19:22

Főcímet, egy-két nagyon bénánál, vagy ha sok részt nézek egymásután a sorozatból.
Egyébként SOHA.

fm! - 2009. 09. 24. 19:33

Hát én bizony tekerős vagyok, ahogy nézem ki is lógok a junkie sorból rendesen. :)
Főcímnél teljesen random, hogy melyiket nyomom el, attól függetlenül, hogy imádom-e a sorozatot vagy sem. Így pl. a Dexter 2 perces kezdését mindig átnyomom, pedig marha jó. De pl. a TBBT kezdetét soha nem nyomnám el, mindig próbálom megérteni… :)
Sorozatnál, ha már tekerek, az régen rossz, általában akkor el is kap a bezár, egész mappa töröl feeling, nagyon ritka kivétel a Castle, ahol csak a családi szálat tekerem el, a többi jöhet.
Filmeknél pedig mostanában mindig belenézek, ha elkap a feeling, akkor jöhet elöről, ha nem, akkor keresek mást. Stáblistát pedig mindig a végére tekerem, hátha lesz még egy utolsó poén.

Thrasher - 2009. 09. 24. 19:41

a kommerszség legalja
még annál is rosszabb, hogyha valaki 2-3 részenként néz egy adott sorozatot, mert akkor legalább nem is csinál úgy, mintha nézné.
mint amikor haver mesélte, hogy az ő haverja úgy nézte a The Matrixet, hogy amikor dumáltak, netezett, amikor meg akcióztak, akkor odanézett…

Leslie01 - 2009. 09. 24. 19:41

Se filmbe, se sorozatba nem tekerek bele soha. Vagy nézek vmit vagy nem. Aki beleteker (vagy mást csinál közben), az valójában nem látja az adott filmet, sorozatot. Érthetlen jelenésg számomra.

Thrasher - 2009. 09. 24. 19:42

illetve háh, egy esetben belefér, ha valami animációs cuccban egy kifejezetten gyengére sikerült zenéséneklős részletet talál az ember, az más kategória.

ooo - 2009. 09. 24. 19:56

24-nél a “previously” részt mindig eltekerem. darálás közben idegesítő, hogy egy-egy jelenetet többször nézel meg :)

khaos - 2009. 09. 24. 20:10

Én soha,inkább én is csak elkezdek mással foglalkozni…
Tesóm viszont tekergetős…PL Heroes- Hiro jelenetei

Tacsi - 2009. 09. 24. 20:13

Sírhant művek, Brenda és az anyja, és a 4. évadban Claire nem a Fisher család-beli jeleneteit.

Necros - 2009. 09. 24. 20:17

Ha már nézek valamit, akkor nem tekerek bele. Olyat meg nem nézek, amit nem szeretek, újonc esetében meg csak végigülöm.
Kivételek a különféle Star Trek epizódok, azokat már rengetegszer láttam, így előfordul, hogy odatekerek egy érdekesebb részhez, de ez sem sűrű.

Lillue - 2009. 09. 24. 20:22

Bázz harmadszor kellett elolvasnom, mire megértettem milyen tekerés. Kicsit félreértelmeztem. LOL xD
Egyébként én soha nem szoktam, maximum vissza.

Dohi - 2009. 09. 24. 20:28

szar focimet es epizod eleji osszefoglalot szinte mindig (jo focimet altalaban daralasnal sem), epizodba bele viszont nem. illetve most az egyik eurekanal volt tekeres, mivel untam, hogy minden masodik jelenet flashback.

es mar elkaszalt sorozatoknal neha csinalok olyat, hogy belenezek-tekerek a maradek epizodokba (ha be vannak gyujtve, egyebkent nyilvan nem), hatha feltunik valami jo mellekszereplo vagy valami.

viszont a house-ban 13 jeleneteit legszivesebben attekernem, vagy legalabb kikockaznam a fejet, hogy addig se lassam…

sketch show-knal ellenben rendszeres jelenseg, tekintve hogy a variaciok egy temara elvet kovetik, es neha mar az eredeti se jon be, nemhogy a 126. valtozata.

exile - 2009. 09. 24. 20:31

eloszor csak a kiemelt kerdest olvastam azt hittem elkezdtetek fuvezni :D

Arthuro_Adam - 2009. 09. 24. 20:38

Nekem az a bajom, hogy nem igazán tudok abbahagyni sorozatot (eddig talán csak a 30 rocknak sikerült ezt elérnie), így párat, amit amúgy nem nagyon néznék meg, átpörgetem (Heroes, One Tree Hill, Mad Men).

Lex - 2009. 09. 24. 20:46

kb a főcímet én is daránál, vagy esetleg akkor, ha néhány héten belül sokadszorra nézek vmit, akkor csak a jó részeket nézem meg:D
de egyébként előszörnézésnél nem tekerek bele…

minase - 2009. 09. 24. 21:08

tekerés nem, de edzés, póker, főzés, esetleg msn bejátszhat közben, de nem a top kedvenceknél. ha valami gyanúsan érdekeset hallok visszatekerés.

cyborgwings - 2009. 09. 24. 21:11

nem is hallottam még ilyen jelenségről, de teljesen meg vagyok rökönyödve, hogy léteznek emberek, akik nem átallanak ilyesmire vetemedni.
ha nem érdekel valami, akkor cakkumpakk nem nézem, azt’ kész. annyira meg senkit nem bírok utálni, hogy csak egy bizonyos szereplő jeleneteit ezért átsodorjam… jaööö… tekerjem.

az opening credits persze más tészta, ha az ember órákon át seggel egy sorozat pótlásakor. viszont a fireflynál még azt sem pörgettem, mert a zenéje egész egyszerűen fantasztikus.

Mia - 2009. 09. 24. 21:33

Nálam sem nagyon jellemző a tekerés, a Heroes 3. évadának elejénél alkalmaztam, de annál is csak 1 résznél, mert utána el is kaszáltam… nagyot csalódtam abban a sorozatban és a darálásra sem bírom rávenni magam…

ch6 - 2009. 09. 24. 21:42

Soha nem szoktam ilyet csinálni. Vagy végig döglődöm az egész részt, vagy hagyom a fenébe az egészet. Szokott olyan történni, hogy mielőtt elindítanám benne vagyok a hangulatban, közben meg elmegy :D Ilyenkor inkább nekifogok valami másnak.

eric_cartman - 2009. 09. 24. 22:43

weeedsbe, greekbe valamint true bloodba (most hirtelen ezek jutnak eszembe) voltak olyan jelenetek, amiket nem nagyon bírtam gyomorral és inkább elfordultam :)

Gondolom az igazi junkiek tudják mire célzom… :)

Amúgy szeretek tekerni, de sorozatokban nem szoktam…:D

ampervadasz - 2009. 09. 24. 22:45

Soha nem tennék ilyet. Ha nézek valamit, akkor tisztességesen végignézem. Sőt, én inkább a másik véglet vagyok: nekem az a beütésem, hogy ha megzavarnak közben, vagy csak egy szót nem értettem, nem tudtam elolvasni, már nyomom is vissza. Egy fél pillanatot nem hagynék ki. Ezek után én egyszerűen nem is értem azokat, akik képesek beletekergetve megnézni valamit. Én vagy nézem vagy nem nézem, ez a két variáció van, ez a nézem is meg nem is nálam nem működik :)

BaRan - 2009. 09. 24. 22:45

Régebben nem, de mostanság már rászoktam bizonyos részek eltekerésére, pl. darálásnál hosszú openingeket, vagy összefoglalókat. Egyikre se vagyok kíváncsi, pláne nem folyamatos nézés közben. Rész közben nem tekerek. Egy kivétel volt eddig, Kingdom Hospital utolsó része, mivel az utolsó részben két percenként vágtak bele az előző részekből hosszabb jeleneteket összekeverve a jelenkori cselekménnyel. Ez nagyon zavart, így ezeket a részeket ugráltam át.

eric_cartman - 2009. 09. 24. 22:48

kicsit visszaolvasva, rájöttem be kell ismernem, daránál én is tekerem a főcímet, ha netán rohadt jó lenne (pl. rescue me), akkor is azért meg lehet unni egy 6

Hidden - 2009. 09. 24. 23:04

Ha nagyon kell rohanni egyetemi előadásra és épphogy leér a rész, akkor esetleg végigpörgetem, hogy délutánig kibírjam… Aztán persze megnézem a részt.

avada - 2009. 09. 25. 00:03

Én csak újranézés esetén szoktam. Akkor viszont szinte mindig. Általában csak azokat a jeleneteket nézem meg amik érdekelnek. Emellett a kmplayer azon funkcióját szoktam használni, hogy lehet ugrálni a felirat pozíciók között. Így könnyű átugrani a nem szöveges részeket.

Snail - 2009. 09. 25. 00:26

Általában csak a főcímet tekerem de az is ritka volt pl. Csillagkapu, azért annyi évad után néha már nem volt kedvem megnézni… :D

ampervadasz - 2009. 09. 25. 00:29

Annyival még kiegészíteném én is, hogy daránál a főcímet, meg előző rész tartalmát én is sokszor áttekerem, de az teljesen más tészta szerintem.

spedway - 2009. 09. 25. 01:39

Két esetben tekerek, csak darálásnál: főcímet és az “emlékeztető az előző részek tartalmából”-t ha van.

Secsa - 2009. 09. 25. 11:13

Leszamitva idonkent a focimet es a “previously” blokkot, olyan sorozat epizodjaiban amit rendszeresen nezek nem tekerek.
Egy epizod ugy kerek egesz ahogy van, unalmas es izgalmas reszekkel, parbeszedekkel es akciojelenetekkel, stb.
“istenkáromlásnak” eppen nem mondanam, de nem ertem ezt a beletekerek ezert vagy azert dolgot. Ha valami olyan sz*r, hogy tekerni kell benne, akkor nem farasztom magam vele. (De nem vagyok okleveles mazohista, aki annak ellenere nez valamit rendszeresen, hogy az olyan rossz, hogy reszeket kell benne attekerni, szoval nem tudhatom…no offense meant)

outlander - 2009. 09. 25. 12:02

Szitkomok pl. Scrubs, TBBT esetében majdnem minden poént visszatekerek és tízszer megnézek amíg képes vagyok röhögni rajta, így a 20 perces szitkom nekem néha 40-ig is kitart :) Előretekerés pedig LOST sokadik újranézésnél fordult elő, elég szép számban, de csakis a hóttunalmas flashbackeknél, amik nem tettek a sztorihoz abszolút semmit.

norbucso - 2009. 09. 25. 12:11

Fimnél, Űrodüsszeia rém unalom film, mikor az űrhajó 15 percig való dokkolását mutatják.

Sorozatnál a nyálas részek, ömlengés ki tud készíteni, abba úgy belepörgetek, mint a huzat.

Inkább visszapörgetni szoktam, van amikor 10szer is, mikor House a 7 éves kislánytól tudja meg, hogy az anyja sem köpi ki a szájvizet és tátva marad a szája és állati fura fejet vág és ránáz az anyjára, hát azon beszartam és csomószor visszapörgettem.

Meg még a robbanásokat pörgetem vissza. Vagy a jó kis effekteket.

Thrasher - 2009. 09. 25. 12:30

az Űrodüsszeiában akkor mit NEM tekertél át?…

Thrasher - 2009. 09. 25. 12:31

“Meg még a robbanásokat pörgetem vissza. Vagy a jó kis effekteket.”

jaj lol, ezt most látom…
nincs több kérdésem…

Zsolti86 - 2009. 09. 25. 13:27

Nálam még a credits is lemegy a végén az utolsó kockáig…

BLa - 2009. 09. 25. 13:44

Tekerés:
A True Blood félórás főcímét és Tara és anyja szenvedéseit.

Tücsök - 2009. 09. 27. 11:22

túl tekerni soha…
…:D visszatekerni, pl. House poénjait rendszeresen :D

adg - 2009. 09. 27. 12:37

Jaja, közben tekerek egy jointot:P

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz