login |

Emlékeztető: Csillag születik 2 + Sztárral szemben

2009. 10. 10. 17:59 - Írta: winnie

150 hozzászólás | kategória: ajánló, reality, ,

Ma. TV2. 19.30. Sztárral szemben – 1×01 (promó 1, promó 2, és sok bónusz videó az elmúlt napok megjelenéseiből)
Ma. RTL Klub. 19.30. Csillag születik – 2×01 (promó, Fókusz-riport a bénákról, vicces videó egy 77 éves versenyzőről, egy másik próbálkozás)

Zsivány az RTL Klub, mert eredetileg a 102 kiskutyát szánta mára, de miután kiderült, hogy a TV2 mostanra tervezi új játékos show-jának indulását, nem volt mese, előre kellett hozni a startot.

A Sztárral szemben előzeteseit fent linkeltük, a játékosok ismert emberekkel fognak jobbára fizikai feladatokban megvívni, aki nézi a Pro7-et, annak ismerős lehet a koncepció a Schlaag den Raab-ból, valahol arra fog hasonlítani a játék. Potenciál bőven van benne, a kérdés, hogy elkövetik-e a készítők a tipikus magyar hibákat, amiket egy jó műsorformátumot el lehet pusztítani. Meglátjuk, bizakodunk. (A mókázó ismert emberek: Talmácsi Gábor, Ganxsta Zolee, Schobert Norbert, Labancz Lilla, Rubint Réka, Bárdosi Sándor, Majoros Péter. Műsorvezető: Till Attila.)

A Csillag születik pedig az ismert tehetségkutató reality, melynek első évadja ugyebár megvalósításilag elég bénára sikerült, s bár nézettségben nyert, nyeregetett, de hozhatott volna többet is. A 2. évad mondhatni egy reboot lesz, új zsűritagokkal (Oroszlán Szonja, Fáy Miklós, Szirtes Tamás, Hernádi Judit) és átveszik a Got Talent formátumát (hivatalosan vagy nem hivatalosan, passz), vagyis az első pár adás válogatás lesz, lesznek gagyi jelentkezők is, hadd röhögjön a nép, lesz buzzer (csengő? duda?), amivel abba lehet hagyatni produkciót és ahogy néztem az előzeteseket, itt is a színpad oldaláról eresztik útjára a népet.

A CsSz is ígéretes formátum, amit ugyancsak jól el lehet szúrni: a siker kulcsa a jó és szigorú zsűri lehet, az öntömjénezés visszafogása és persze a minél kevesebb énekes-táncos produkció. Elhihetitek, hogy a jelentkezők tudásszintje csak sokadlagos tényező, kvázi hab a tortán, ha magas. Ja, a műsorvezetők nem változtak.

150 hozzászólás Ne habozz!

dEx - 2009. 10. 10. 18:16

megint lesz stohl buci brék lefele a lépcsőn? :D bár az nem ebben a műsorban volt :P

ata88 - 2009. 10. 10. 18:21

Dede.ebben volt.

Sam.háromhatvan - 2009. 10. 10. 18:23

Ebben volt bizony:D

dEx - 2009. 10. 10. 18:36

igen?! köszi az infót :D

CyClotroniC - 2009. 10. 10. 18:36

Bizony bizony szerintem is a zsűrin műlik az ilyesmi és a mostanit is be fogom próbálni, annak ellenére, hogy a Fábrys bohóckodás harmatgyenge lett. De 3/4 Madách színház képviselettel és Fáy-val adok azért arra esélyt, hogy ez hülyére veri az első szezont.

CyClotroniC - 2009. 10. 10. 18:38

Jut is eszembe winnie, ez a Szirtes Tamás (nem az Ádám).

genius - 2009. 10. 10. 18:46

Azt sem tudom, melyiket nézzem. Szerintem a Csillag születikkel kezdek, és vagy maradok vagy nem. Pedig érdekelne a Sztárral szemben is. Mondjuk van egy olyan érzésem, hogy a SZSZ nem lesz hosszú életű. “Szegény” TV2-nek nem nagyon jönnek be a húzásai.

cseri - 2009. 10. 10. 18:50

csak engem nem érdekel egyik se??

winnie - 2009. 10. 10. 18:52

engem az érdekel, hogy siker-e jó műsorokat összehozni, sajnos nézni az első részeken kívül nem lesz időm, de jó képben lenni:)

az SzSz-ben 1 vs 1 ellen fog végig menni? nem lesz unalmas ennyi időn keresztül, pláne, ha valamelyik résztvevő nem szimpatikus?

bél - 2009. 10. 10. 18:56

Nézni egyiket sem fogom, de az RTL-es promókat megtekintettem most.
A 77 éves bácsi nagyon jó fej :) Az előadására majd kíváncsi leszek.

dave - 2009. 10. 10. 19:36

csz elsőre tényleg fejlődött képileg. tiszta amerika.

Ineteq - 2009. 10. 10. 19:39

Tv2-n sok a szöveg. 10 perce megy és még nem volt semmi eksön.

winnie - 2009. 10. 10. 19:41

uhh, 9 feladat?

dave - 2009. 10. 10. 19:41

szegény tv2. csúnya eredmények lesznek.

winnie - 2009. 10. 10. 19:42

a tv2 biztonság kedvéért azonnal ellőtte, hogy milyen feladatok lesznek.

dave - 2009. 10. 10. 19:44

akármikor kapcsolok a tv2-re, csak tilla magyaráz. rtl-en meg szonja mondjon le.

winnie - 2009. 10. 10. 19:44

a mélypont az lesz, ha még reklámszünet is lesz a játék előtt.

de ez hatalmas hiba, hogy 15 perc és semmi, de semmi, de semmi sem történik… ennyire ne legyenek amatőrök…

(hehh, sms játék: minden reklámszönetig lesz egy, hogy lehessen sokszor telefonálnia egy embernek, lol. ez kissé desperate)

dave - 2009. 10. 10. 19:47

ja, a cssz-nél nincsen, vagy alig van felirat… nem készültek el vele?

dave - 2009. 10. 10. 19:50

na Hernádi Juci csak elpityeredik már az akcentuskirályon…

winnie - 2009. 10. 10. 19:51

köcsög motoros menedzser kikötötte szerződésben, hogy be kell vágni 5ször a hülye képét?

dave - 2009. 10. 10. 19:54

tv2 elment reklámra? pfffff.

winnie - 2009. 10. 10. 19:56

a cssz-ben elég egy “nem” és kiesik a produkció? wtf. vagy csak lemaradtam?

a műsorvezető bevágások nagyon gyengék.

Soma - 2009. 10. 10. 19:57

Így van, egyhangú igennel lehet csak továbbmenni! Kemény!

lynx - 2009. 10. 10. 19:57

Csillag születik 2.
Meglepően pörgős, és tetszik a vágás, ahogy a reakciókat bevágják a zsűriknek, meg Stohléknak

bences - 2009. 10. 10. 19:57

CsSz azért elég erősen nyúl AGT/BGT-ből, ahogy műsorvezetőket mutatják oldalról, a színpad széléről, még az is, meg még pár szembeötlő dolog.

justy - 2009. 10. 10. 19:58

a legjobb lesz, ha be sem kapcsolom a tv-t a meccsig. de azért figyelem a közvetítést itt, hátha lesz 1 értelmes momentum valahol, nekem a buciról mindig az jut eszembe, mikor a médiacápában kiparodizálták, az halálos volt. igazából akkora csillagok születtek múltkor is, hogy árpi tán éhen halt már, de talán pár hét múlva vujity tvtrko majd elmegy a balkánra megnézni meg van e még. a fruzsit láttam az 1ik helyi borfesztiválon énekelni, hát nem 1 nagy karrier :D a tv2-nek meg drukkolok, de hát amikor még csak a plakátot láttam , akkor rosszul voltam már.

dave - 2009. 10. 10. 20:00

ja az tényleg vicces volt, ahogy visszaemlékeztek az első szériára, hogy mindenki nyert, még utasi árpinak is megváltozott az élete. :)

Ineteq - 2009. 10. 10. 20:03

Ez az üllős faszi nem volt már a Fábryban egyszer?:)

des - 2009. 10. 10. 20:03

egy pár pillanatra láttam a tv2 új műsorát, és rögtön azt vettem észre, hogy szét van húzva a kép. illetve a logó is meg a karika is. (tojásfej efektus) gondolom wideban adja a műsort és akkor wide tv-n rendben van a dolog, de akiknek meg 4:3-as tvjük van az meg akkor nézheti a tojásfejeket? eh?

nem lehet ezt úgy megoldani, hogy wideban is jó legyen és 4:3ban is? értelem szerűen 4:3ban lenne alul és felül 2 fekete sáv, de így széthúzva olyan amatőrnek néz ki. :D

bences - 2009. 10. 10. 20:03

Így tovább nézve, ez annyira sokban hasonlít AGTre, hogy ez tán csak hivatalos lehet nem?

winnie - 2009. 10. 10. 20:07

bences: háááát…:) majd a végén megnézzük a krediteket.

winnie - 2009. 10. 10. 20:07

“logó is meg a karika is. (tojásfej efektus) gondolom wideban adja a műsort és akkor wide tv-n rendben van a dolog, de akiknek meg 4:3-as tvjük van az meg akkor nézheti a tojásfejeket? eh?”

huhh, tényleg, mondták az eleján, hogy szólnak a nézőknek, hogy 16:9 a műsor.

dave - 2009. 10. 10. 20:08

becnes: te jó ég, tényleg, a tv2 anamorf 16/9-ben jön. Ez breaking!

winnie - 2009. 10. 10. 20:08

lekötözött birkák? itt kapcsolnám el… még akkor is, ha így szokás.

dave - 2009. 10. 10. 20:09

tuti a bl közvetítés is ez lesz akkor. VÉGRE!

winnie - 2009. 10. 10. 20:10

az nagyon gáz lenne, ha elszúrt a kép. no komment, bár nem vagyok technikai guru.

dave - 2009. 10. 10. 20:11

nem, winnie, a kép fasza. végre igazi szélesvásznú kép, nem pedig alul felül fekete csík mint eddig.

shaba - 2009. 10. 10. 20:13

A Csillag születik már most klasszisokkal jobb, mint a legutóbbi egész szezon.
A tv2 pedig szerintem eltemetheti a műsorát. Rém unalmas… és Tilla megint csak üvölt egyfolytában.

brain - 2009. 10. 10. 20:13

dave: már 2 hete lehet tudni, h 16/9-es lesz a műsor

http://href.hu/x/aaba

sőt, a Duna Tv is így ad bizonyos műsorokat néhány napja, pl. az Állomás is 16/9-ben megy most. :)

ReZ - 2009. 10. 10. 20:14

Szerintem néhány nézőt veszít a TV2 ezzel a széthúzott fejjel. Legalábbis magamból kiindulva, mert rendkívül idegesít a kép, de még a tartalom is számomra erőltetettnek hat. A csillag születik pedig tényleg amerikai stílusú lett, gép mellett nézem.

dave - 2009. 10. 10. 20:15

brain: ettől még ez nagy dolog, én nem hallottam róla, pedig figyelem az ilyesmit. Ugyanúgy nagy dolog lesz az első HD Barátok KÖzt rész, pedig már volt magyar HD adás.

des - 2009. 10. 10. 20:16

wideban persze hogy jó, de én megnéztem egy nem régi orion tvn éls a tuneremen is és tojásfejek voltak. igaz, tunerrel meglehet csinálni a beállítást, de a tvn a kép ratio auto-n volt és tojásfejek voltak. szóval szerintem ezt elszúrta a tv2. persze manuálisan 16:9re állítva okés, de magától nem áll be. lol..

vagy csak szar a tv, amin próbáltam.

brain - 2009. 10. 10. 20:16

dave: így van, még több ilyet, én is támogatom.

bences - 2009. 10. 10. 20:19

Vmit szerintem nem jól csinálnak a tv2-n a 16:9cel. 16:9es tv-n nézem, és képaránynál többek között van ilyen, h eredeti, 4:3, 16:9. és az eredetire állítva tojásfejeket csinál, szóval összenyomja a képet, és 2 szélén fekete csík. 16:9re kell állítanom, ami széthúzza és akkor jó. Vmi külföldi csatornánál volt olyan, h eredetire is 16:9ben jött be. Eddig még lehet nem a tv2 hibája lenne, mert esetleg csak így lehet sugározni, de azt hiszem m1-en ment pár napja egy film, szélesvásznú, ami nem tudom már milyen beállítás volt a tv-n, de azt hiszem szépen rendesen ráigazította a képre, nem kellett “belenagyítani”, h levágja a felső alsó fekete csíkot.

dave - 2009. 10. 10. 20:21

az, hogy nem áll át a tv nem feltétlen a tv2 hibája, a szolgáltató nem adja át a szélesvászon jelet, csak az eredeti 4:3-as képet. (Amiben benne van az összes sor, vagyis manuálisan átállítva lesz jó)

mirelitkacsa - 2009. 10. 10. 20:21

Jézus, Talmácsi zseniskedik: Az biztos, hogy sántít. (House)

brain - 2009. 10. 10. 20:22

bences: TV2-nél valszeg elfelejtették a kapcsolójelet rátenni az adásra, azért ilyen. különben itt is váltana automatikusan.

winnie - 2009. 10. 10. 20:23

dave: nekem is 16:9, így abban látom, csak kommentből ítéltem. 4:3-ba átváltva furának tűnik, de nem tudom.

des - 2009. 10. 10. 20:24

dave:
aham. így már érthető. akkor én itt nem kapom meg a jelet. én már egyből a tv2re gyanakodtanm, hogy megint lúzerek. :D de akkor nem. vagy nem biztos, hogy ők.

bences - 2009. 10. 10. 20:24

Hát elég rossz így váltogatni tv2 és rtl között, végigzongorázni 6 féle beállítást, h visszajussak az eredetihez, utána meg 16:9-hez :D

Rotin - 2009. 10. 10. 20:25

Húúú, itt az új tótlüszike!!!!

bences - 2009. 10. 10. 20:26

Na még egy Paul Pot másolatot is szereztek :D

brain - 2009. 10. 10. 20:26

állítólag T-nél az IPTV-n rendben jön a 16:9-es kép.

ezt vki csekkolhatná, akinek van T-s IPTV-je.

winnie - 2009. 10. 10. 20:27

megint reklám a tv2-n. már az előző után is maradtam volna az rtl-en, jobb volt.

viszont poén volt az elején a felhívás, miszerint nehogy valaki is otthon megismételje a feladatokat: ld. kérdésekre válaszolás vagy birkanyírás.

az rtl-en béna a zsűri erőltetett gesztikulálása.

dave - 2009. 10. 10. 20:28

upc dgital-on 4:3-on ban jön át, 16:9-re állítva jó.

Ineteq - 2009. 10. 10. 20:28

Miért kell parasztkodni az öreggel?

sixx - 2009. 10. 10. 20:29

az rtl a szombat esti láznál is ragaszkodik a “saját fejlesztés’ kitételnél, pedig egyértelmű nyúlás/licensz, kíváncsi vagyok, itt is meg merik-e lépni.

kiskiraly - 2009. 10. 10. 20:30

RTL Nagypapa énekes = jövő héten 1 biztos blikk címlap

hohó - 2009. 10. 10. 20:30

winnie,

nem lenne jobb (és olcsóbb), ha az rtl az eredeti műsort adná felirattal?

dave - 2009. 10. 10. 20:31

az ilyen egyszer érdekes emberek mint ez a repülőgépes mit akarnak mutatni még 10 héten keresztül?

winnie - 2009. 10. 10. 20:31

gyula antréja nem volt erős. de érdekeset csinált, főleg az újszülötteknek, ilyen kéne sok:)

Ineteq - 2009. 10. 10. 20:31

Már a valóvilágnál is így volt, ha jól emlékszem. Pereskedtek is az Endemollal.

Kjubi - 2009. 10. 10. 20:32

De akkor nem látják azt, ami a képernyőn van hohó :D

winnie - 2009. 10. 10. 20:33

Miért kell parasztkodni az öreggel?

miért kell gyenge produkcióval indulni?:) csak viccelek, az ilyen műsoroknál ez a negatívum, hogy vannak, akiknek nem jön be az efféle véleménynyilvánítás, de hát régebben meg az volt a gond, hogy a magyar zsűrik csak simogatnak. legyen mindenki őszinte és kész. ha azt gondolja, akkor mondja:)

dave - 2009. 10. 10. 20:33

na a kerek seggeket még nézném.

Rotin - 2009. 10. 10. 20:33

dave: még mindig jobb, mint az a mesekiabáló gyerek, aki nyerte az előzőt. De tény, hogy érdekes lesz ezt nézni X héten át. Vagy majd kiesik a következő műsorban, nekem mindegy, engem ezek úgyis csak addig érdekelnek, amíg az idiótákat mutogatják :D

winnie - 2009. 10. 10. 20:35

az rtl a szombat esti láznál is ragaszkodik a “saját fejlesztés’ kitételnél, pedig egyértelmű nyúlás/licensz, kíváncsi vagyok, itt is meg merik-e lépni.

minden, de minden egyértelmű kopi. valaki látta a talentet nyilván, mert ugyanaz a szerkesztési, vágási koncepció. abszolút.

valamiért a műsorvezetős kamera béna, mintha nem lenne kezelője, az amatőr képeket nulla koncepcióval.

dave - 2009. 10. 10. 20:35

alig várom hogy legyen mesemondó vagy humorista. Azok mindig a leggázabbak.

mirelitkacsa - 2009. 10. 10. 20:36

RTL érdekes aláfestőzenéket talál, mint mindig: High School Musical OST, Bleach főcímdal…

winnie - 2009. 10. 10. 20:37

az ilyen egyszer érdekes emberek mint ez a repülőgépes mit akarnak mutatni még 10 héten keresztül?

3, max 4-szer kell fellépniük, de tény, hogy vannak olyan produkciók, amik egypoénosak, de ha eljöttek, akkor tudniuk kell újat mutatniuk.

ezért vannak előnyben az énekesek, meg a táncosok.

kiskiraly - 2009. 10. 10. 20:37

sixx: erről lehetne egy indexes cikket is írni. Hogy van az hogy a ker.tévék meg merik ezt lépni?
(Tv2 – Vacsoracsata / RTL – VV, SZEL, CsSz)
Vagy csak ennyire laza lenne-e a magyar jogrendszer, hogy ezt meg lehet lépni.

Kivácsi vagyok, ha valaki küldene egy névtelen e-mailt Simon Cowellnek ő mit szólna ehhez :)

Kjubi - 2009. 10. 10. 20:37

dave: szerintem is, remélem most nem lesz egyik se

Rotin - 2009. 10. 10. 20:37

Ez mekkora volt tízéves kissrác meg kiscsaj mondja, hogy milyen szép a családi produkcióba szerepelni meg ilyenek, aztán bemennek és elkezdik deszkával verni egymást meg sörösdobozokat szétharapni, nálam ez a befutó eddig!!! :D

Ineteq - 2009. 10. 10. 20:38

winnie: Nem azt mondom, aki béna mondják meg neki, de miért kell megalázni egy 80 éves szenilis öreget?

winnie - 2009. 10. 10. 20:39

“RTL érdekes aláfestőzenéket talál, mint mindig: High School Musical OST, Bleach főcímdal…”

vajh ezeknek mennyi lehet a jogdíja és megfizetik-e őket? mindig erre gondolok, amikor egy fókuszriportban valami ismert számot hallok, hogy létezik, hogy fizetnek érte (vagy sumákolnak), ahelyett, hogy valami jogdíjmentes muzsikát használnának fel.

dave - 2009. 10. 10. 20:40

általányjogdíj van, mp-re fizetnek, csak bejelentik ki a szerző aztán az artisjus szétosztja.

a-s-d-f - 2009. 10. 10. 20:41

dave: egyszer erdekes volt, meg valamivel meg kell tolteni a musort ;). A BGT-ben a Stavros Flatley is egyszamos produkcio volt (mert a kesobbiek toluk benak voltak) de az elson megis szakadt mindenki :)

Kjubi - 2009. 10. 10. 20:41

winnie: Én is ezen gondolkozok, amikor a Joshi Bharatban megszólal az I am Legend,a Mátrix vagy a The Dark Knight zenéje :P

Altovar - 2009. 10. 10. 20:44

“RTL érdekes aláfestőzenéket talál, mint mindig”

Az egyik zene viszont ha jól hallottam az Immediate Music-tól volt (talán a Crusade című szám)

Szkítör - 2009. 10. 10. 20:46

félig-meddig nézem ezt a műsort, de nem bírom felfogni. :-)

az a dadaista szado-kalóz performansz, azzal a zenével, vágóképekkel, nézői reakciókkal…..

rég láttam ennyire bizarr dolgot a TV-ben

Rotin - 2009. 10. 10. 20:48

Altovar: pontosabban a Globustól a Crusaders of the Light. Ez az Immediate Music egyik zeneszerzőjének egy olyan próbálkozása amivel trendivé akarta tenni a trailerzenét, mint műfajt.
Itt van koncertfelvételben:
http://www.youtube.com/watch?v=poxwbXC0icU

Rotin - 2009. 10. 10. 20:49

Altovar: ja és a legutóbbi produkció alatt a Preliator szólt:
http://www.youtube.com/watch?v=fNYc0Unossc

dave - 2009. 10. 10. 20:50

a freestyle gyerek fasza!

bences - 2009. 10. 10. 20:50

Ez a sztárral szemben nagyon lassú

winnie - 2009. 10. 10. 20:50

ki találta ki azt, hogy a műsor közepén beszélgetős blokkal kel leültetni az egyébként sem pörgő SzSz-t? kit érdekel a válasz a kérdésekre?

a köv. feladat pedig…: megint kvíz. ez komoly? ennyire nincs büdzsé fizikai feladatokra?

Kjubi - 2009. 10. 10. 20:51

Na, továbbjutott :)

Rotin - 2009. 10. 10. 20:51

Ez a freestyle-os atomjó, saját műsort neki!
Régen az EstFMen pénteken hajnalban ment egy freestyle-os műsor (Rocksteady Beat Show asszem) azt mindig hallgattam és ez most felidézte.

dave - 2009. 10. 10. 20:51

amúgy a srác többszörös bajnok, egyik legismertebb magyar freestyle-os.

Rotin - 2009. 10. 10. 20:53

dave: nevét meg tudod mondani? Nem figyeltem, de rákeresek hátha van tőle anyaj youtubeon vagy máshol.

Anti - 2009. 10. 10. 20:54

Szoktál enni disznóhúst ? :D
ez a műsor kicsit gáz szerintem.

lynx - 2009. 10. 10. 20:54

Immediate Music Globus:Epicon

vége az Rtl-es műsornak
Nagyon jó, hogy 1 reklám volt benne, és még 90 percig sem tartott.

sixx - 2009. 10. 10. 20:55

na, bevállalták, a stáblistban sehol a licensztulaj neve, ezt nem kéne pedig.

Anti - 2009. 10. 10. 20:56

talmácsi meg a megyék ez szégyen volt…

lynx - 2009. 10. 10. 20:56

A tv2-őn meg még szenvednek vagy 1 órán át…

CyClotroniC - 2009. 10. 10. 20:56

Még nem olvastam a kommenteket, de a Csillag Születik már most jobb, mint az egész korább szezon. A zsűri nekem sokkal jobban bejön a tavalyi bohócoknál, bár a Fáy marha sértő volt az öreggel szemben, azt nem kellett volna. A poénok is megvannak, főleg amit a Jacko-s blokknál kiszórtak. 80%-ban eddig egyet is értek a továbbjutotakkal, de még akkora nagy sztárjelölt eddig egy se volt, talán ez a zongorás énekes gyerek az utolsó előtti produkcióval. A negatív sokk a Dalí festmény arcú hastáncos csaj volt, szóval megvoltak a negatív és pozitív szórakoztató elemek is, hazai viszonylatban simán vállalható volt ez a mai műsor.

dave - 2009. 10. 10. 20:56

MC DC a freestyle-os neve.

Ági - 2009. 10. 10. 20:57

A freestylos srác megérdemelte a továbbjutást, nagyon jól nyomta.

sanyi88 - 2009. 10. 10. 21:02

Talma és a földraj… Elég szomorú hogy nincs tisztába a megyékkel.

CyClotroniC - 2009. 10. 10. 21:03

Nem volt annyira szar, de a Szirtes helyett már nekem volt ciki, hogy nem ismerte, bár mondjuk amennyire manapság köztudatban van itthon a színház :S

sanyi88 - 2009. 10. 10. 21:03

TV2-n ismét idő előtt bukik egy műsor.

bences - 2009. 10. 10. 21:04

Azt sem értem miért ragaszkodik a tv2 ehhez a kék/lilás színvilághoz. Minden műsoruk ilyen díszletű, szerintem nagyon rideg, és hát sz*r. Rtlen a díszletek is sokkal jobbak nagy átlagban. Ezt már a VV/BB idején észrevettem és azóta sem változott, arculatváltás ide vagy oda. Tv2 egyszer megvette a kék és lila neonokat, és azóta nem volt pénz újra?

Szkítör - 2009. 10. 10. 21:07

nincs pénz új neonra, kellett az évi 50 millió arra a két nímand híradósra, na de hogy most kivágták őket lehet beújítanak egy-kettőre, bár esélyes hogy hamarabb szűnik meg a műsor

dave - 2009. 10. 10. 21:08

a tv2 nem tud szabadulni a rai uno stílustól.

idol_fan - 2009. 10. 10. 21:08

Ezt a Csillag Születiket annyira lekopintották az amerikai/brit műsorokból, hogy már csak az újság hiányzott belőle…

bences - 2009. 10. 10. 21:11

A Nacsa eddig csinált vmit, v csak most fog?

Hero - 2009. 10. 10. 21:13

idol_fan: lol:DD

dave: mi az a rai uno stílus?

Rotin - 2009. 10. 10. 21:15

sanyi88: az a baj, hogy ezerszer többet tett Magyarország hírnevéért, mint azok a paprikajancsik, akik holnap a médiában szét fogják szedni.
Szegény egy egyszerű ember, ezt mindenki tudja róla, ezért nem kéne bántani, de úgyis fogják aztán szépen lassan ő is le fogja inkább tagadni, hogy magyar… :(

dave - 2009. 10. 10. 21:22

rai uno: mindig végtelen varieté és showműsorok, ugyanazzal a csillogós alufólia és neon díszlettel és túlzó műsorvezetőkkel. Meg persze óriási mellű nőkkel. Ez sajnos nincs a tv2-n, pedig a Ciao Darwin milyen sikeres volt Dundika csöcsei után.

mentalen777 - 2009. 10. 10. 21:25

Lesznek (mikor?) nézettségi adatok, kiváncsi vagyok.

Én a TV2 műsorokat nem szeretem alapból, mind olyan unalmas. A csillag születik 2 szerintem jó és lesz jobb is.

Lancy - 2009. 10. 10. 21:30

CsSz: nepszerut vagy jot lopni nem bun (ha jol csinaljak), sajna lassssu volt. a musorvezetok elvettek mint hozzatettek volna.

SzSz: tenyleg rajunos volt pedig lattam ezt nemet rtl-en vagy sat1-en, ott porgos volt es vegig izgalmas. Tilla ezt is a hatan vitte kaphatna valami nem buko musort is. sztm ez is lassssu volt, meg Talma nem sokat tudott segiteni a musoron nem az o mufaja.

CyClotroniC - 2009. 10. 10. 21:31

El se hiszem, hogy a meccsig nem volt mit néznem a másik adó után és 30 percig azt néztem, hogy egy stúdióban büntetőket rúgnak meg konzervdobozra dobnak. Vérgagyi.

winnie - 2009. 10. 10. 21:32

szegény tv2, meg nem csak a párbajért, de ezért is pengetett keményen, licenc, mint a kreditben írták.

megjegyzem: hiba volt a sótlan talmácsit és a még nála is százszor sótlanabb versenyzőt betenni a premierben. most komolyan. nincs casting? kivel feküdt le ez a gyerek?

a jövő heti promó játékosa, majka, meg ganxsta ezerszer jobb show-t ígérnek, de akkor már én nem leszek.

dave - 2009. 10. 10. 21:35

de winnnie, tőlem akár jenna jameson is dobálhatna konzervdobozokra két órán keresztül, akkor sem érdekelne. Baszki, két óra, egy gólyatábori vetélkedőnél is bénább valamiből. Ááááá.

Beni - 2009. 10. 10. 21:37

sztem jó volt a sztárral szemben.. de azért egy IQ tesztet kitöltetnék a sztárokkal :P

vape - 2009. 10. 10. 21:40

A Csillag születiken jót szórakoztunk (bár – ahogy fentebb is írták – “már láttam valahol…” :))) ), a tv2 meg bukni fog… megint. Sajnálom őket.

dave - 2009. 10. 10. 21:41

Dunatv-n éppen kifütyülik a portugálok a magyar himnuszt.

Rókamóka - 2009. 10. 10. 21:42

Talma 1 megyét tudott a 19-ből

1-et

180 fokot fordult a véleményem róla

dave - 2009. 10. 10. 21:43

mi volt ez a megye dolog? nem láttam. :)

Beni - 2009. 10. 10. 21:46

megyéket kellett sorolni időre… és Talma nem jeleskedett.

dave - 2009. 10. 10. 21:47

mármint fejből mondani magyar megyéket? nem kellett pároztatni székhellyel vagy ilyesmi? az gáz. de a sportolók buták, ezt tudtuk.

Beni - 2009. 10. 10. 21:49

fejből… ez volt a nehéz :D

Rotin - 2009. 10. 10. 21:58

Rókamóka: na erről beszéltem fentebb… Teljesen mindegy, hogy az az egy ember több reputációt termel Magyarországnak, mint az összes újságíró együttvéve, akik holnap pocskoöndiázni fogják emiatt, ha Magyarországon magyarizmusból nem vagy jeles, akkor kalap-kabát.

Beni - 2009. 10. 10. 22:07

ÉN tisztelem Talmát! és elismerem, mert amit letett az asztalra az nem semmi! kicsit illúzióromboló volt. lehet szétszedik az újságírók :S – mint Lindát a himnusz után … habár az szégyen volt

CyClotroniC - 2009. 10. 10. 22:37

Ja és még eszembe jutott egy hét idézete esélyes:

Gyerek bejön egy repülőgéppel:

- Hány éves?
- Tessék?
- Azt kérdeztem, hány éves?
- A repülő?

:D

seltorin - 2009. 10. 10. 22:45

Hogy is volt ez a Jacko gyerek?
Valami olyasmit értettem, hogy a Billie Jeanst (!)fogja énekelni, aztán mintha azt énekelte volna, hogy The kid is stop (vagy spot) my son…

franny - 2009. 10. 10. 22:50

a repülős gyerek nagyon nagy volt. :D nekem tetszett a CsSz, a SzSz-t kb 10 percig bírtam, akkor is fél szemmel néztem csak. szerintem ezt a csatát most az rtl nyerte.

jaande - 2009. 10. 10. 23:12

Nekem tetszett a Sztárral szemben, csak lassú volt. Pont jó, hogy nem egy agyonfoglalkoztatott ismert emberrel nyitottak.
A RTL Klub-ra csak a reklámokon kapcsoltam, majd megnézem teljesen. (de első benyomásra zavar h az egész másolt).

kiskiraly - 2009. 10. 10. 23:18

Én csak a tv2-s talmára pillantottam kicsit.Pont a megyés kérdésnél.

Huh. Mondjuk ha én tv-ben szerepelnék, lehet az se tudnám fiu vagyok-e vagy lány. Mondjuk neki azért ezeket már meg kellett volna szoknia. Mentségére szólva, legalább tudja mikor kell gázt meg féket adnia.
Király Lindának a zenét és a szöveget is kellett volna tudnia/ismernie ha már énekesnő vagy mifene.

Sir Alex - 2009. 10. 10. 23:33

A CsSz nekem bejött, mondjuk gép mellett, de akkor is. Volt benne minden, ami kell. Szombat estére pont jó lesz.

A SzSz viszont elég gagyi volt. Engem Tilla is idegesít, Talma meg jól motorozik, meg büszke vok rá, de nem TV műsorba való. Am meg ha tudja, h nem egy észlény és még ügyesnek sem mondható, akk mér jön ilyen műsorba. Kellett a pénz? Élvezi h szétszedi a sajtó? Tök hülye?

winnie - 2009. 10. 10. 23:51

“Pont jó, hogy nem egy agyonfoglalkoztatott ismert emberrel nyitottak.”

nem jó. legalábbis én olyan szempontból értettem, hogy így nem lesz nézettséged. vagy a neve még hozhatna, de a teljesítménye annyira nem. én is lehet, hogy őt néztem volna szívesebben, de az átlagnéző nem feltétlenül.

winnie - 2009. 10. 10. 23:52

“akk mér jön ilyen műsorba. Kellett a pénz? Élvezi h szétszedi a sajtó? Tök hülye?”

jó buli?:)

CyClotroniC - 2009. 10. 10. 23:55

winnie: Szerintem is ez inkább ciki, mint buli, de nem is a szereplőknek, hanem az ilyen apró vendégeknek, mint pl a büntetőknél a futsal bírónak. Na őt lehet, hogy rommá fogják oltani ezzel egy-két meccsen.

andris - 2009. 10. 11. 00:10

Én nem is értem miért piszkáljátok Talmát! Van 19 megyénk és azokból azért elég nehéz lehet 1-nél többet felsorolni, főleg úgy, hogy a Pest megye kivolt lőve… Meg az is lehet, hogy ő azt hitte, hogy van egy Passz nevű megyénk… És nem akarta elhinni, hogy nincs… :D Hát elvégre magyarok vagyunk nem? :D

Fakesz - 2009. 10. 11. 00:11

A SzSz elég gáz volt, nagyon “sótlan”-ra sikeredett, nyilván Talma és a kihívó miatt is, de valahogy én az egész műsortól többet vártam.
A CsSz hozta ugyanazt, mint az előző. Tuti tele lesz megint “énekesekkel” a döntő. Akkor már úgyis csak azokat fogom nézni akik valami újat mutatnak itt a selejtezőben, meg a 30-as elődöntőben. Énekesek meg menjenek máshova, van már elég belőlük…
De legalább most még lehet jókat mosolyogni, pl. ezen e 4 festettizmoshasú gyereken szakadtam egyet, mikor a Haka koppintást adták elő olyan szavakkal, mint citera, és amikor felsorakoztak, még mindenki várta,h lesz még valami, és beszólnak,h vége :D

sanyi88 - 2009. 10. 11. 01:17

válasz Rotin-nak! Igazad van ebben és így visszavonom amit írtam. Viszont Talmácsi Gábornak nem kellett volna a “celebesedés” útjára lépni. Én személy szerint tisztelem azokat a hírességeket, ismert embereket akik ilyen típusú műsorokban nem jelennek meg. Sajnálom hogy Talma nem mard ilyen.

Mat - 2009. 10. 11. 03:17

nem ertem miert kell bantani az ilyen musorokban reszt vevo celebeket.

Ez az o penzforrasi lehetoseguk, ebbol elnek meg, persze hogy elmennek is fellepnek…ha te lennel a celeb es ezzel a fellpessel megvalosithatnad almaidat akkor te is valoszinuleg elfogadnad.

jaande - 2009. 10. 11. 06:11

“nem jó. legalábbis én olyan szempontból értettem, hogy így nem lesz nézettséged. ”
Én is a saját szempontomból írtam. Személy szerint örülök, ám nem egy húzónév, ez tény.

Sanna - 2009. 10. 11. 08:32

Sztárral szemben hihetetlen unalmas volt, de valóban nem Talmával kellett volna kezdeni, talán egy későbbi adásba még belenézek. A Csillag születik elment, de annak sem leszek rendszeres nézője.

betty500 - 2009. 10. 11. 10:03

nekem bejött nagyon a CSSZ! Micsoda arcok voltak…Remélem jól válogatnak…Eddig minden döntésük jó volt…!Kicsit talán durvák néha, mint az öreg operaénekesnél.., de ennyi szerintem belefér…

vape - 2009. 10. 11. 10:03

CyClotroniC – 2009. 10. 10. 22:37: ez valóban humoros volt, de egyrészt a gyerek ideges volt, másrészt emlékeim szerint azt mondta, hogy nem érti/nem hallotta a kérdést.

És miért ne kérdezhették volna, hogy hány éves a repülő? Nem ez lett volna a legextrémebb kérdés az RTL Klub pályafutása alatt…

genius - 2009. 10. 11. 12:00

Végül a Csillag születiket néztem. De ahogy szünetekben belepillantottam a SzSz-be, rájöttem, hogy jól döntöttem. A CsSz teljesen amerikai stílusú lett, a zsűri néha durva volt. A hastáncos nagy volt! :) A továbbjutottakkal jórészt egyetértek. MC DC meg hihetetlen volt. Először röhögtem, hogy ó persze még ott találja ki a szöveget, biztos… De amikor a begyes lányhoz ért… Jó volt!
(Halkan megjegyzem, hogy talán a régi díszlet barátságosabb volt a CsSz-ben:)

Bobby - 2009. 10. 11. 12:29

És még a netre is nyújtva rakják fel a Sztárral Szemben-t…Na ezt viszont nem értem meg h miért.

csillagszületik2-THEBEST - 2009. 10. 11. 13:27

Hát szegény TV” assetudta mihez kezdjen azután , hogy befejeződött a drága Viktorka műsora vagyis a magyarán szólva elba..ott Megasztár és megkezdődött a Csillag születik , a stábnak felkellett kötnie a gatyát s megerősitteni a nadrág szijjat és igy jött ötletbe egy amcsi SHOW.Nekem nem testzik..Nem is kérek belőle!!!

bennfentes - 2009. 10. 11. 13:50

A TV2 16:9 anamorf-ban nyomta az adást, és küldte azt a bizonyos jelet is, hogy az erre alkalmas tévék átváltsanak 16:9 -re. Más kérdés, hogy a tucatnyi szolgáltató átengedi ezt a jelet vagy sem.

hannah - 2009. 10. 11. 14:30

Az a gond, h én a tv2-t akartam nézni. Annyira elhatároztam, hogy azt fogom, de aztán (Tilla hosszú bevezető dumája alatt) átkapcsoltam az RTL-re és ott ragadtam. Ez azért sok mindent elmond:)

brain - 2009. 10. 11. 16:43

bennfentes:
én átkapcsoltam földi szoba/tetőanntennás vételre is, ott is nyújtott fejek voltak, pedig a TV automatius (eredeti) képarányra volt állítva. UPC Direct-en sem váltott, kézzel kellett 16:9-re állítani TV-n a képarányt, h jó legyen.

mondjuk tesztnek sztem nem volt rossz. én örültem, h végre nem 4:3, meg letterbox-ban ment az adás.
mindenképpen pozitív lépés volt ez a TV2-től. :)

azt esetleg lehet tudni, h a közeljövőben várható-e még ilyen formátumú adás (filmek, sorozatok, BL)?

Cirmoscica - 2009. 10. 11. 17:34

Jó a Csillag Születik, csak az angol akcentust hiányolom belőle.

Szerintem hét idézetének ez mehetne: Stohl mondta a brékelős hatszor hátára esős emberkének, hogy “Sokat tanulhatnék tőled.” vagy valami ilyesmit. Az mókás volt.

A freestyle gyerek is rohadt jó!

A Sztárral szembent nem néztem, de erre az anamorf 16:9-re kíváncsi lettem volna. Na, majd jövő héten.

jaande - 2009. 10. 12. 01:26

Most néztem meg a CSSZ2-t. Igen, tényleg egész jó. Én az elsőből talán csak a döntőt láttam, ahhoz viszonyítva ez annál szerintem jobb lesz. A 2 műsvez-t leszámítva nincs is bajom a műsorral. /a family-t és a repülős srácot nem juttattam volna tovább/.
SZSZ: az tuti, hogy jövő hétre pörgősebbre kell venni. Kevesebb Tilla, több feladat.

brickati - 2009. 10. 12. 09:10

Üdv!

Mivel több hétig nem jártam erre, s most közelebbi tv2-s hírt nem találtam, ezért itt kérdezem meg sokadszorra, hogy van-e hír a Shark befejező 3 részének levetítéséről?

kiskiraly - 2009. 10. 18. 12:16

brickati: talán a tv2-s tvblogon érdeklődj
tvblog.blog.hu

Ez eheti Csillag születik után még tartott a német “Csillag születik” Das Supertalent
és volt benne egy jó kis produkció, ha valakit érdekel.

http://www.rtl.de/tv/dassupertalent_videoplayer.php?id=104923&playlist=rtl_de_supertalent_beste_videos&seite=rtl_de_supertalent_videohome

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz