login |

A gazdasági válság betett az idei tévés szezonnak

2009. 12. 01. 14:02 - Írta: human

36 hozzászólás | kategória: elmélkedés

Most egyáltalán nem az elköltött pénzmennyiségre gondolok, sőt a pilotokba rendesen öntöttek pénzt, ez látszott. Bár a Flashforwardból választottam ide egy képet, egyáltalán nem csak arra gondolok.

flashffff

Az a helyzet, hogy az amerikai országos tévék szinte egész őszi újoncesőjén a biztonsági játék érződött. Tipikusan az az eset, hogy agyon lettek fókuszcsoportozva a sorozatok, még a szokásosnál is jobban, ezáltal 20 oldalról fojtva meg a kreatív ötleteket. A válság azt érte el, hogy bár senki sem spórolt nagyon az újonc sorozatokra utalt dollárokkal, hiszen további pénzt csak pénzzel lehet csinálni, viszont biztosabb megtérülésre vágytak. Ehhez az egyenes út ugye sokak szerint, hogy jobban megkérdezzük a közönséget, mégis mi a fenét akarhatnak. Vagy már bejáratott formulával jövünk.

A legjobb bizonyíték erre amúgy az, hogy nagyon szélsőséges vélemények nincsenek. Ez alatt nem csak a pozitív irányt értem, hanem igazi lehúzásokból sincs sok (az SGU az nem országos adón megy). A Flashforwardot és a V-t oltogattuk kicsit, meg éltettük, de valahogy kevés ember kurvaanyázna, ha eltűnnének. A többi sorozat körül pedig még kevesebb lenne a sírás-rívás.

The Forgotten? Three Rivers? Trauma? NCIS: Los Angeles? Tényleg nem azt mondom, hogy ezek, és a többi fel nem sorolt, nem minőségi sorozatok, legalábbis ha az elkészítést nézzük, de kinek hiányoznának? Minőségi középszerek. (Tudom ám, hogy mondjuk az NCIS:LA a legnézettebb újonc, nem kell beírni.) Az egész őszből a kivétel talán a Glee, de az meg nagyon furán már az előző szezon végén elindult, és hát ott kockáztattak egy kicsit. Hopp, nem is véletlenül lóg ki. Ki fog emlékezni az Eastwick kaszájára 2 év múlva? Az idei évadra átlógott Dollhouse-éra? (Ja az a bukott és béna Whedon projekt?) És ki emlékszik a Firefly kaszájára?

A sitcomok között kicsit más a helyzet, ott csak a bevált formula felhasználása volt. Middle=Malcom, Modern Family=Office, Community=30 Rock (ok, ez már felületesebben), satöbbi. De itt is csak a sitcomsuckerségem homályosítja el kicsit a tekintetem.

Ez most nem egy “bezzeg a mi időnkben” mondóka, mert hát amikor kicsi voltam Kaméleont néztem és Knight Ridert és Szupercsapatot és…, amiket ugye már rég lelépett a tévés felhozatal. Egész egyszerűen ez az év, vagyis ősz szívás. Marhára nem egy új Wire-t várok országos tévére, hiszen az nem is oda való, hanem egy új Lostot, egy Studio 60-s próbálkozást, egy Friday Night Lights próbát, egy Pushing Daisies-t, egy Heroes első évadot, egy olyan akciósorozatot ami végre követi a 24-et, egy új Chuck.ot. De akár bevett témák normális feldolgozását, mint a Justice volt ügyvédek között, vagy mint a Mentalista a nyomozósok között.

Szóval így gondolom, kabbe válság, és még a junkie-ból sem ömlenek a milliók miattad. Hehe.

36 hozzászólás Ne habozz!

Aladdin - 2009. 12. 01. 14:18

Szerintem a The Good Wife kicsit frissebb az általad említetteknél, tetszik is.

Lui - 2009. 12. 01. 14:32

Maximálisan egyetértek az egész posttal. Hiányoznak a gyöngyszemek amik eredetiek voltak, és még ma is fáj a kaszájuk..
Day Break, Standoff, Worst Week (jó tudom ez nem volt eredeti, de szerettem) stb stb

Kellene már valami új Nip Tuck, The Shield, FNL. :)

Stagyar-zil-Doggo - 2009. 12. 01. 14:34

Várjuk meg a midseasont. (Vagy ti már arról is tudtok valamit?) Tavaly is akkor (vagy még később) jöttek a rizikósabb dolgok. Be is bukott mind. ;-( Kings, Harper’s, Philantrophist…

anaqer - 2009. 12. 01. 14:38

Hat pedig Nathan megmondta – “There is no recession for metal. The recession is an asshole.”

senki - 2009. 12. 01. 14:41

Valóban nincsenek olyan szintű sorozatok ebben az évben mint amilyen a Lost,FNL,Chuck vagy Prison Break első évadja régebbről pl:a Veronica Mars vagy a Las Vegas.
A Flashforward számomra kissé csalódás a Melrose Place szintén.Egyedül a “V”olyan amit azért sajnálnék ha kaszát kapna.

winnie - 2009. 12. 01. 14:41

“Szerintem a The Good Wife kicsit frissebb az általad említetteknél, tetszik is.”

attól még ügyvédes, nem hiszem, hogy valami is frissé tenni a sztorit. a megvalósítás alapján viszont simán fel lehetne pár jobbat sorolni.

én nem értek egyet, legalábbis abban nem, hogy a válság miatt csökkenne az elfogadott kreatívabb ötletek száma. a kettőnek nincs köze egymáshoz és ilyen alapon azt is meg lehet indokolni, hogy a válság miatt vannak kreatív sorozatok, mert az embereknek újdonság kell.

Ulquiorra - 2009. 12. 01. 14:44

Van benne valami amit mondasz. Bár én a Lostot csak most kezdtem el nézni (ti hatásotokra:)), de pl ott nagyon érzem ezt a patikamérleggel összeállított castingot. Egyszerűen úgy van összerakva a szereplőtábor, hogy minden szignifikáns fogyasztói csoport találjon benne azonosulási alapot. Az más más kérdés hogy itt működik a dolog nagyon, de akkor is lehet érezni. A Survivornál, TAR-nál meg pl 80%-ra mindig be lehet lőni hogy milyen karakterek lesznek a következő évadban, gondolom ezeknél már ez az idei trend nem tűnik ki annyira.

yaze - 2009. 12. 01. 14:46

omg megemlítetted a Justice-t, az ilyenek miatt adok mindig a véleményedre

CyClotroniC - 2009. 12. 01. 14:47

Ez a Community-30 Rock párhuzam érdekes. Teljesen ugyanazt érzem most a Community-nél, mint anno a 30 Rocknál, hogy igényes ez, de nekem valahogy mégis kevés a röhögős poén/perc arány, meg hogy van 1-2 kiemelkedő karakter és a többi abszolút közömbös vagy idegesítő. 30 Rock-ot is kb ~8-9 részig néztem hetente, aztán elment a dara kategóriába, és most ez történt nálam a Community-vel is. Tipikusan olyan YouTube-sorozat, hogy az a 2×2 perc zseniális jelenetet, amit az epizódok produkálnak, azt elég lenne kiragadva megnéznem.

Amúgy teljesen egyetértek a leírtakkal, de nekem ez a biztonsági dolog egy kicsit tavaly is látszódott már. Lehet, hogy én változtam, vagy valami, de eddig nem volt nyomozós a nézős listámon, tavaly meg rögtön jött a Mentalist-LieToMe-Castle trió, és mindegyiket szeretem, ráadásul ebből kettőnek kb full ugyanaz a koncepciója.

FF és a V nekem darára van eltéve, viszont sok bepróbált sorozat bukott meg, és egyedül a Glee, a Modern Family és félig-meddig a Community akadt fenn a szűrőn. A Glee az egyértelműen az év sorozata! A Skins óta nem láttam ennyire friss és ötletes koncepciót. Itt halkan rá is jövök, hogy miért van az, hogy az általam amúgy nagyon utált tini-sorozatok köréből jönnek mégis a kedvenceim (Veronica Mars, Skins, Glee)? Tényleg ennyit számítana, ha egy műfaj képes eltérni a gyökereitől? :O A Modern Family-nél és kevésbé vettem észre az Office-os párhuzamot, de az tény, hogy az Office a kedvenc sitcomon, és a Modern Family a Better Off Ted mellett az egyetlen használható sitcom az utóbbi 2 évből számomra.

Be is állnék human mögé a sorba elégedetlenkedni, de nekem a Glee + Modern Family önmagában akkora plusz volt, hogy nem tudok annyira elkeseredni, illetve ugye szinte minden korábbi sorozatom túlélte, így nálam nem sok plusz timeslot volt újaknak. Most viszont számítok 4-5 kaszára is a nézőseim közül, szóval valóban lehetne frissebb a következő szezonos pilot adag.

winnie - 2009. 12. 01. 14:49

“Valóban nincsenek olyan szintű sorozatok ebben az évben mint amilyen a Lost,FNL,Chuck vagy Prison Break első évadja régebbről pl:a Veronica Mars vagy a Las Vegas.”

a “olyan szint” minőségre vonatkozik, de bőven van minőségi darab, akár az előbb említett good wife. ha pedig kreatívot keresünk, akkor egy las vegas vagy friday night lights biztos nem hozható fel példaként, hhisz mindkettő leírható pár szóban. ettől még jók, de.

amúgy ezt pedig minden évben elmondjuk, mert valamiért 2-3 évvel később úgy gondoljuk, hogy idén nincs semmi, régen bezzeg volt. (az idei évadról is el fogjuk mondani, ki tudja.) nem véletlen, hogy máskor is írtunk hasonlót, hogy nincs semmi ÚJ, és mégis…

jó sorozatok most is vannak, még országos tévén is, de itt jönne az obligát kérdés, hogy aki azt írja, hogy “idén nincs semmi újdonság” (nem humanre gondolok), az hány idei sorozatot látott. mert ugye azok vannak kisebbségben, akik 10-15-nél több újoncot bepróbáltak.

persze, hogy minden évben van tipikus sorozat, de idén, mint human említi ott a glee (ami valóban kivétel), ott a v és a flashforward, ami “bold” koncepció, ott lesz a human target, a day one, a happy town, amikből bármi lehet, ott a vampire diaries és persze ott vannak a szitkomok.

human - 2009. 12. 01. 15:03

a midseason lehet más lesz, sőt remélem más lesz.

a flashforward számomra semmiben nem bold, a V pedig remake is :)

Lalee - 2009. 12. 01. 15:13

Pont ezen gondolkoztam tegnap. Ha kifut idén a Lost és a SupNat, nem nagyon tudnék olyat mondani idénről, amik a helyükbe léphetnének. Se rajongás, se minőség tekintetében. Talán a V elindulhat majd ezen az úton, mert azt megkedveltem, de hol van még március… Ráadásul alig kezdtem el nézni párat az újoncok közül (csak FF, SGU meg V), mert alapból nem is fogtak meg. Szóval eddig nem vagyok túlságosan elszállva az idei felhozataltól. Majd hátha a midseason…

Lalee - 2009. 12. 01. 15:16

Mondjuk a sitcomokat csak akkor próbálom be, amikor már jó adag lement belőlük, és látom merre tartanak, de akkor is… Teljesen egyetértek az írással.

winnie - 2009. 12. 01. 15:18

“. Ha kifut idén a Lost és a SupNat, nem nagyon tudnék olyat mondani idénről”

persze, hogy nem tudsz mondani, hiszen “alig kezdtem el nézni párat az újoncok közül”.

ezt írtam, ez így nem megy. és ezért mondom, hogy sok ember lemarad élete sorozatáról csak azért, mert az egymondatos szinopszis alapján azt hiszi, hogy nem érdekli őt, pedig az őt érdeklő sorozatoknak sem biztos, hogy jobb a szinopszisa.

az való igaz, hogy az országos sorozatok közül nem volt akkora a jók aránya, de ha idevesszük az idei kábeleseket, akkor tele vagyunk remek sorozatokkal.

any - 2009. 12. 01. 15:18

A Vampire Diaries volt számomra a legjobb új sorozat az idén. Hogy mennyire kreatív azt nem tudom, de a True Blood-ból egy részt bírtam csak megnézni anno szóval ez egy “kreatív” előrelépés nálam. A FF és a V pedig nem más agyonhypeolt valamik (itt is), igaz a V-ből még kisülhet valami jó is.

Artemis - 2009. 12. 01. 15:20

Bored to death nem volt megemlítve gondolom mert kábeles de ha már újoncokról van szó gondoltam egy commentben megemlékeznék róla.
Rövid volt mégis kreatív minőségi vicces etc…

human - 2009. 12. 01. 15:36

kábelesekről nem írtam. Igen, a Secret Girlfriend és Bored is nagy dobás volt, de az egyik a Comedycentral elsője, az kellett legyen, a másik pedig az HBO visszakapaszkodásának része, szóval nekik muszáj volt.

Úgy tényleg nem megy ha valaki nem próbált be sokat, de ugye rám ez nem illik, mert alig van valami amit kihagytam. De azért ha valaki a hypeosok nézésekor vállat vont, az is jelent azért valamit, ha még igazán oltani sincs kedve. A Lostnál pl a negatívok is nagyon hangosak.

CyClotroniC - 2009. 12. 01. 15:40

“sok ember lemarad élete sorozatáról csak azért, mert az egymondatos szinopszis alapján azt hiszi, hogy nem érdekli őt”

Ez amúgy tényleg így van. Remek példa erre nálam a Veronica Mars. Ment a Viasat-on már, én meg azt láttam, hogy a nyávogó szinkronhangú infantilis kis csaj elveszett kutyát keres a suliban. Aztán mivel mindenhol istenítve volt, gondoltam egy próbát megér. Első nap néztem 3 részt, második nap már az 1×10-nél voltam, és egy hét alatt elfogyott a 3 szezon, azóta meg egyik all-time favourite. A szinopszisa valóban végtelenül banális és egyszerű, viszont Kristen Bell karaktere hatalmas 10/10-esre volt megírva, és ezek a hihetetlenül jó karakterek és dumán tesznek sok sorozatot naggyá, amit ugye nem lehet promózni a pilot-leírásban, meg lehet, hogy pilot-szinten még nem is alakult ki egy-egy karakter jelleme. Meg pl a Scrubs-ról milyen szinopszist lehetett volna írni, amikor indult, és mindjárt itt a 9. szezon, vagy mondjuk a 10 szezonos Friends-ről anno. 6 jóbarát kalandjait követhetjük… Tényleg érdemes minél több pilotba belenézni, mert hiába nézem már, hogy melyik adón megy, ki készíti, ki írja, ki szerepel benne, mi lesz a sztorija, csak olyan 60-70%-ban találom el, hogy valóban érdekel-e vagy sem, a többi meg ugye kihagyott ziccer is lehet.

Steven Great - 2009. 12. 01. 15:43

“az való igaz, hogy az országos sorozatok közül nem volt akkora a jók aránya, de ha idevesszük az idei kábeleseket, akkor tele vagyunk remek sorozatokkal.”

Egyetértek. Nekem pl. maradéktalanul csak a Glee és a Modern Family jött be az országos adóktól, de a kábeleseknél ott van a Bored to death, a Secret Girlfriend, a White Collar (utóbbi talán nem is annyira újszerű, de nekem bejön). És az angol Misfits.

human - 2009. 12. 01. 15:44

mivel direkt nem vettem bele a kábeleseket. Maradjunk a témánál, ne írja le mindenki random a kedvencét lehetőleg.

Startmenu - 2009. 12. 01. 16:54

Firefly: mindig emlékezni fogok a kaszájára, és sztem nem vagyok egyedül vele…

The man who laughs - 2009. 12. 01. 16:55

Teljesen egyetértek. A V-t és a Flashforwardot nézzem, nem rosszak, de mesze nem Lost egyik sem, nincs meg bennük pörgés és hangulat ami a Lostban. A Community az jó szerintem, viszont tényleg elég 30 Rockos. A három közül csak a Community kasszáját sajnálom. Bored to Death viszont nagyon jó volt és viszonylag eredeti, sajnálom, hogy ilyen rövid lett az első évad. Middle meg aranyos, meg jópofa, kellemes kikapcsolódás 20 percre, de semmi több.

A többi idén induló sorozat meg se fogott igazán (kivéve talán a Modern Familyt azt majd, évad végén darálom)

Conquistador - 2009. 12. 01. 16:59

én nem láttam sok pilotot (cougar town, modern family, good wife és vampire diaries) de való igaz, hogy ezek közül egyik sem volt rossz, mégis azóta csak vampire-t követem.
tavalyról sem maradt mondjuk sokkal több (mentalist,fringe)

Road Lee - 2009. 12. 01. 17:24

Baszki, pont tegnap este írtam a haveroknak keseregve, hogy idén nem volt egy átütő erejű sorozat, ami leszakította volna a fejem fölül a tetőt… Bezzeg a régi, szép időkben… ;-) Heroes s01 Dexter s01 – istenem, remegett a ház körülöttem, amikor néztem… :-)

És _erre_ – minő mázli – tegnap éjszaka beneveztem a Misfits -re, és újra elöntött a rég érzett öröm.
:thumbsup:

Idáig azt hittem, az idei évben csak a FlashForward hozza nyomokban a régi nagyok árnyát… és keserű volt a szám íze miatta, mert azért korántsem tökéletes… :-/

…és azt hittem, idénre ezzel kell beérnem…
:-(

De szerencsére van fény az alagút végén: God Save the Queen! ;-)

Talán jövőre jobb évünk lesz – hátha mernek majd megint “vadakat”, merészeket dobni a kreatívok és a stúdiók meg jól bevállalják majd azokat!
:dreaming:
:-)

Cifu - 2009. 12. 01. 17:54

Virtuality (FOX) és Defying Gravity (nemzetközi kooperácidó, amerikában ABC). Tömegeket egyik sem mozgatott meg, de Sci-fi terén egy kellemes színfoltnak indult mindkettő, miszerint nem rugaszkodtak túlságosan el a valóságtól (illetve a DG kis téren igen). Nekem valahogy hiányoznak az ilyen, tudományos szemszögből is hihető Sci-fi sorozatok, régi példával élve például a Space 1999. Mindkettőt nagyon vártam, a Virtuality ugye élből meg is állt a Pilotnál, a DG pedig menet közben lett levéve az érdektelenség miatt… :S

Mammut - 2009. 12. 01. 18:18

“ezt írtam, ez így nem megy. és ezért mondom, hogy sok ember lemarad élete sorozatáról csak azért, mert az egymondatos szinopszis alapján azt hiszi, hogy nem érdekli őt, pedig az őt érdeklő sorozatoknak sem biztos, hogy jobb a szinopszisa.”

én szerintem mindbe belenéztem, vagy végig is néztem a pilotját, legalábbis nem jut eszembe egy sem, amibe ne lestem volna bele, még az angolokba is belekukkantottam
de ettől függetlenül egyet nem tudnék mondani közülük, amit hú de várnék majd jövőre (jó, titan maximum, no de az nem igazán sorozat, heti 10 perc agymenés akkor is jöhetne, ha annyira nem tetszene, pedig igen), pláne, hogy a 99%-uk egyből meg is kapta a kaszát tőlem :D érdektelenek, kaptafa témák, sztem igenis igaza van humannek, hogy kreativitásban nem szaladt el velük a ló… csak éppen szerintem ez nem idei dolog :) (jó, tisztelet a kivételnek, de azok csak szabályerősítők :)
no de persze én nehéz eset vagyok, mert finnyás létemre kiszórom a sorozatok igen nagy részét minden évben, ha nem fognak meg, akár 10 perc nézés után is (ha a sztori nem érdekel vagy már az elején unom, és/vagy a karakterek idegesítőek és unszimpatikusak, akkor nem kell rajta még annyit sem töprengenem), no de mi a fenének is néznék olyat, ami nem jön be, ugyebár

Malachi - 2009. 12. 01. 18:26

Nahát én pl. emlékszem a Firelfly kaszájára és azóta is kapja be mindenki, akinek köze volt hozzá.

Fene tudja, amúgy visszagondolva szinte Kánaán volt itt kb. 3-4 éve amikor már dübörgött a Lost, kezdett a BSG és a Heroes és akkoriban még a DH-t is néztem, izgi volt a The 4400, ezek. Azóta meg itt a langyi FF és a V a többi kifulladt, vagy vége, nincs semmi amit hétről-hétre várnék.

Sitcomot nem nézek, a többi nem érdekel még ennyire sem. Nem jó ez így.

cat - 2009. 12. 01. 19:46

Sajnos egyetértek, langyos ez az idei szezon :( Aránylag sok újoncot bepróbáltam, de úgy néz ki, egyetlen maradt fent a rostán az ősziek közül: a White Collar, amit kezdek tényleg megszeretni, de való igaz, h nem sírnék utána. Ja, és persze a Glee, de a tavaszi pilotja miatt általában nem szoktam ide sorolni, pedig újoncnak újonc :) Szóval ennyi, és ez elég szomorú…

Lalee - 2009. 12. 01. 19:48

“persze, hogy nem tudsz mondani, hiszen “alig kezdtem el nézni párat az újoncok közül”.”

Az, hogy nem kezdtem el nézni, az nem azt jelenti, hogy nem néztem bele, nem néztem előzeteseket, hasonló. De hiába néztem meg a Glee, vagy a Secret Girlfiend pilotját mondjuk, nem jött be, persze attól még lehet jó, és tény hogy utóbbi ötletes is volt (és előbb is tartogatott jó dolgokat), de valahogy mindkettő idegesített valamiért. És akkor nem pazarlom az időm még pár részre (ahogy a Better Off Tednél tettem, amiből végigszenvedtem hét részt, mire kaszáltam, csak mert dicsérte mindenkit). Ami olyan atomkirály sorozat, abba úgy is belenézek valamikor, mert nem tudom kikerülni:), és ha olyan, akkor rögtön beszippant (pl Breaking Bad). De most komolyan, a Traumából elég volt a magyar lagzi nekem… NCIS:LA minek 300. egyensorozatnak? Szóval nem az egy soros leírás alapján döntök, hogy mit nézzek, de a tény attól tény, nem túl fényes a felhozatal.

viirag - 2009. 12. 01. 20:50

Bejövös ahogy írsz, :) meg igazad is van. Nincs idén olyan sorozat, aminél számolom vissza a napokat, hogy mikor láthatom a következő részét. A tizenakárhányas heti sorozatnézésem, lecsökkent 2!-re, a többi simán “majd megnézem valamikor” kategóriás. Sajna! ..hogy ez a válság miatt van e, az kérdéses. De logikus amit írsz, ezért el tudom fogadni, hogy így lehet.

FeGa - 2009. 12. 01. 21:46

Vampire Diaries meg Glee hiányzona, teljesen egyértelmű. A V-t meg a FF-t direkt nem próbáltam be, kell valami nyárra is ha valamelyik megéli a második évadot persze.
(Egyébként pedig kicsit eltűntek az ilyen elmélkedős posztok pedig szerintem ezek a legjobbak mindig.)

Glarion - 2009. 12. 01. 22:54

Jah, részben egyetértek, de nekem egy kiemelkedően jó sorozat mégis van az újoncok közül még pedig a Community. Mondjuk a 30Rock-al a párhuzamot nem értem, mert azt mondjuk kaszáltam a pilot után, annyira nem tetszett, és én nem látok párhuzamot így, de ez nézőpont kérdése. Tehát nekem a Community az végigröhögés, mostanában a HIMYM-t is veri simán, pedig az örök kedvenc. noh de mindjárt itt van 2010, lesz itt Lost, meg Chuck, meg aranyélet. :D

Onomatopeya - 2009. 12. 01. 23:08

“Startmenu:
Firefly: mindig emlékezni fogok a kaszájára, és sztem nem vagyok egyedül vele…”
“Malachi:
Nahát én pl. emlékszem a Firelfly kaszájára és azóta is kapja be mindenki, akinek köze volt hozzá.”

Egyetértek, Firefly, Dead like me és Pushing Daisies kasza fájt eddig legjobban…
Semmi azokhoz fogható nem jött ki idén, de ha jönne is kasza lenne, lásd Dollhouse
Francba a gazdasági válsággal…

human - 2009. 12. 01. 23:45

Épp ezt írtam, a Firefly kaszára emlékszünk, egy Eastwickre sosem fogunk.

North15 - 2009. 12. 02. 00:28

Egyetértek, hogy eddig langyosabbnak tűnik az évad, ugyanakkor ennyi újoncot még sose tartottam meg, ami nálam szintén fontos, hiszen jól szórakozom, azért nézem őket. Persze ehhez hozzá tartozik, hogy még vannak olyan több évada menő sorozatok, amiket egész héten várok és azonnal megnézek, amint lehetőségem van rá. Amíg van legalább egy-két ilyen, ahol fanatizmus is párosul a szórakozás mellé, addig én személy szerint nem igénylem, hogy minden szezonban kezdődjön egy hűha.

Marcsi - 2009. 12. 04. 18:53

Én is jól emlékszem mennyire sziven ütött a Firefly kaszája. Mostanában nem kaszálnak el semmit amit kéne régen meg mindent elkaszáltak amit nem kellett volna. Azzal az istenáldása Melrose Place-el is meddig várnak még? Amig beugrik Bree is hajat tépni Amandával vagymi?

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz