login |

RTL-fricska 2.: X-faktor ősszel

2009. 12. 19. 22:44 - Írta: winnie

53 hozzászólás | kategória: magyar hírek, reality,

Alapvetés: a TV2 legnagyobb bakija az volt, hogy a világ legsikeresebb formátumát, az American Idol-ra épített “hazai fejlesztésű” Megasztárt megbuktatta. (A második legnagyobb baki pedig, hogy a Megasztárral együtt induló Született feleségeket is elhasaltatta, s azt csak az 5. évadra sikerült sikerré tenni.) Ez tény, nincs rajta, mit vitatkozni, itt leírtam, hogy miért volt nézettségi fiaskó a reality első évadja. És annak ellenére, hogy sok volt benne a bénázás, a versenyzők miatt szerintem az volt a legjobb szezon. Ellenben a 4. évaddal, ami gyenge volt, az viszont először nyerte a nézettségi versenyt a TV2-nek – ezért jár a respekt.

A fene sem érti a fentieket (dehogynem!), mindenesetre az 5. évad fura módon váratott magára az idén, s épp ezért tűnik remek húzásnak, hogy az RTL Klub a Csillag születik végén bejelentette, hogy elhozzák itthonra a The X Factor-t, ami Angliában váltotta 2 évad után a Pop Idol-t és azt rebesgetik, hogy nemsokára Amerikában is lesz. A műsor egyébként ugyanúgy énekes tehetségkutató, viszont van több korcsoport is és nem csak egyéni előadók indulhatnak, plusz mentorrendszerrel bővítették. (A start sajnos csak őszre várható, így a TV2-nek lesz ideje ellencsapáson agyalnia.)

Szóval, kíváncsian várjuk, mi lesz az X-Faktorból, hogy kik lesznek a zsűritagok és, hogy az RTL megmutatja-e, hogy egy világsiker formátumot igenis nagy sikerré lehet tenni itthon is. (Mert még egyszer mondom, a Megasztárnak nem csak nyernie kellett volna a nézettségversenyben, hanem egyenesen aláznia, mint tette most a Csillag születik az 50% feletti közönségarányával, vagy a Szombat esti láz – mindkettő ugyebár dettó világsiker formátumra épül, igaz nem számítanak licencnek. Az X Faktor az lesz.) Ja. Ha valakinek megvan az adásvégi X Faktor promó, akkor elküldheti vagy feltöltheti valahova. Az RTL oldalán egyelőre nem találom.

53 hozzászólás Ne habozz!

phantom - 2009. 12. 19. 22:56

Jahj, ne. Nagy fanja vagyok az angol show-nak (habár az egyértelműen megkomponált, manipulatív sobstory-sallangok és kötelezően előadott rinyák és bemagolt szövegek már kezdenek az agyamra menni, de a talent még azért mindig ott van), DE – sajnos – szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy itthon mégha nézettségileg siker is lesz, színvonalilag új mélypontokat fog megütni. MENTOROLNI kell, kik lennének a zeneileg elismert mentorok ? Hacsak nem szereznek egy Ákos-Rúzsa Magdi-Koós Réka-Zorán típusú kvartettet, kár a gőzért. Mert az ezernyi magyar popsztárocska tehetség nélkül ide nem fog működni zsűritagnak, mert itt konkrét szakmai szakértelmet várnak majd el tőlük.
Na majd meglátjuk.

Zsolti86 - 2009. 12. 19. 22:57

RTL alázott, aláz, és alázni fog. A tv2 pedig megérdemli.

Bobbysolo - 2009. 12. 19. 23:04

Tuti siker lesz ez is, nem tudnak hibázni valamiért.

@phantom: Koós Réka kb. annyira az általad említett kvartettbe, mint Gyepes Gábor a Messi, Ronaldo, Ibrahimovic támadóalakzatba.

Gio - 2009. 12. 19. 23:26

mitől érdemli meg a TV2?
annyira idegesítő ez a TV2 ellenes hangulat mindenhol, minden kommentben; próbálkozik sikertelenül sajnos; persze akkor sose lesz sikeres, ha minden próbálkozást mélyen elítlnek rögtön az elején mint tették sok műsor pár része vagy akár még megjelenése elött

winnie - 2009. 12. 19. 23:31

“annyira idegesítő ez a TV2 ellenes hangulat mindenhol, minden kommentben; ”

erről szó sincs, közel sem minden kommentben, de valóban a nézők, a kommentelők jobban szívják a fogukat miattuk, mint az rtl miatt.

vape - 2009. 12. 19. 23:35

Egyébként tényleg valami hihetetlen érzékkel buktat meg mindent a tv2.

Sajnálom őket, mert az RTL-t nem lenne nehéz megszorongatni, de így, amit csinálnak, azzal nem fog menni.
Egyébként az RTL sem ad semmi rendkívülit, értékeset meg pláne.

Skate - 2009. 12. 19. 23:42

Számomra a tv2 és az RTL klub, amelyikeknek, ha lejár a szerződésük és nem kapják meg a hosszabbítást, nem sajnálnám, lesz helyettük más kereskedelmi csatorna, ami talán jobb lesz vagy nem, de egyik se teljesítette a fejlődő színvonalas csatornát, az biztos. Két éve csak mélyrepülést látok, esti sorozatokon és néha egy két még nem vetített és élvezhető filmen kívül, egy évben egyszer, most az RTL összehozott egy kiemelkedő nézettséget, de sajnos a show színvonala nem fogott meg. Az x-faktor felkeltette a figyelmem, remélem színvonalasabb lesz, mint az elődje és mélyen szakmabeli zsűri és mentorok lesznek, ha bevállalják utóbbit. Láttam első két Megasztárt és 2 Szombat esti lázt, azóta ez a showműfaj nem ültetett a tv elé, jövő ősszel várom, mi fog változni.

Moha - 2009. 12. 19. 23:43

a retek klub rószaszínbe teszi a leggagyibb műsoroakt is,és ezt tálalja a buta nézőknek szánalom,de 1-2 év fordul majd a kocka és eljön majd a változás a TV2 javára!!
pl.
Figyeljétek mekkora retek klubos alázás lesz 24,25,26-án a TV2 javára
Madagaszkár Karácsony,Shrek 3,Shrekből az angyal,Mézengúz,2millió fölötti nézettségek lesznek..

Lajt - 2009. 12. 19. 23:47

Moha: De gáz hogy a buta nézők minden évben megnézik a Shrek-et.

Platschu - 2009. 12. 19. 23:47

Néha azt kívánom, hogy bár lenne még vagy 4-5 országos csatorna és akkor még jobb versenyt láthatnánk közöttük… Így viszont eléggé egyoldalúan az RTL Klub nyert. :)

Gio - 2009. 12. 19. 23:56

winnie:
Igazad van, erre akartam célozni, csak úgy látszik sarkítottam :S.
Valóban csak azt nem értem, hogy most ennyire utálják a TV2-t, vagy ennyira akarják, hogy ne legyen ekkora RTL-es fölény?:D

én nagyon drukkolok a TV2-nek mert ezt az RTL-t nem tudom nézni azóta, amióta van az rtlhirekponthu . Attól kezdve szoktam át a TV2 Tényekére elöször mivel nem birtam már hallgatni h bövebben a hir az rtlhirekponthun:D és ez kiterjedt arra h ma már csak tv2t nézek, na jo persze ebbe az uccso csillagba betekintettem mert nem érdekelt a tv2es film:D

_koax_ - 2009. 12. 20. 00:08

Gio:
Az RTL Híradó még mindig szimpatikusabb a számomra, szerethetők a hírolvasók és keveset hibáznak.

Én utálom a TV2-őt a botrányai miatt, a csatornahangtól és annak “ajánlóban” lévő szövegétől falra mászok – másrészt le kellene már cserélni annyi bukás tapadt ahhoz a hanghoz. Bármilyen műsorba belenéztem, pl Áll az alku olyan szinten gagyi volt hogy az elmondhatatlan. Összességében nem tudnak műsort gyártani, minden olcsó izzadságszagú utánzat érzését kelti… Rossz a kommunikációjuk, nem tudnak jó külföldi műsorokat venni, egyszerűen nem értenek hozzá.

Szerencse hogy az Xfaktor rtl-es lesz, talán jó lesz…

Gio - 2009. 12. 20. 00:27

koax:
izlések és pofonok; nekem nincs igazán bajom persze az rtllel de pl.: rtl hirado: én nem látom öket szerethetőebbeknek, meg az én fülemnek baromira nem tetszik a hangjuk (hasonloan a fokuszos barabás vagy milyen éva hangjához).Volt pár volt RTLes hirados akit kedveltem de ők már mind vagy az Atvn vagy az M1en vannak. Én, hangsulyozom ÉN A hétvégi hiradós hölgyük hangjátol és Szellő Istvántól megyek a falra.:Dvan ilyen mindenki nézze azt ami neki bejön. Én kevésbé értéklem az ujabb kispatkány született című hireket, inkább a hazai politikát stbit követem figyelemmel és nem a bulvárasabbat.
Áll az alku: én a Széfet kedveltem egy jó ideig, egészen tavaly év elejéig aztán beleuntam; Balázs jofej volt (van) de egyre jobban meguntam még mielött jött vna az Áll az alku v a MrésMrs a tv2re. most próbáltam belenézni a széfbe de most is hasonlóan untam és ink maradtam az alkunál.nekem tetszik h zenés stbis nekem bejön.most a Vacsoracsatával ugy vagyok, hogy minek:D persze ismét csak ÉN…
más világ vagy nekem a TV2 jobban bejön pedig hangsulyozom kb2 évvel ezelöttig ha tvztem akkor az csak rtl volt… lassan átszoktam most meg ott ragadtam(és azon ritka kevesekközé tartozom akinek igenis tetszett a sztárral szemben v a celebműszak:D ha izadságszagu ha nem:D:D))

CyClotroniC - 2009. 12. 20. 00:28

Én meg azt nem értem soha, hogy min megy a görcsölés, hogy RTL vagy TV2, mintha itt olyan rohadt sokan törzsnézők lennének bármelyiken is. Ráadásul egyik adón se látom azt a hatalmas karácsonyi filmes reformot. Animációs filmek és gicc vígjátékok 4 napig… remek. Jó persze nézettség szempontjából egyértelmű, hogy a gyerekek kihisztizik ezeket maguknak, de már szerintem mindenkinek ott vannak ezek a polcán 990 HUF-os DVD-n vagy írva, akinél gyerek van.

Nem kezdem el sorolni, hogy mekkora lista maradt kiaknázatlanul, de ha nem lennék Tim Burton fan, akkor is hiányolnám a ‘The Nightmare Before Christmas’-t és az ‘Edward Scissorhands’-et. Egyszerűen hihetetlen jó két karácsonyi film, pont attól hogy több üzenet, érzelem és kevesebb giccs van benne, mint a konvencionálisabb darabokban.

Moha - 2009. 12. 20. 00:35

nem tudom én inkább nézzek egy friss animációt(ráadásúl a Madagaszkáros pingvinek karácsonya és a shrekből az angyal nem jött ki dvd-n),mint aminden évben leadott 15éves Hull a pelyhes és reszkesetek betörőköt.

CyClotroniC - 2009. 12. 20. 00:47

Szerintem egyik se kell, bár ha TV-t üzemeltetnék valószínűleg én is ilyesmi nyulkálnék bele a család, gyerekek, stb miatt, de egyszerűen zavar, hogy ennyire kiszámítható, üres a hazai televíziózás (nyiván azért, mert a nézők is).

Csak ilyenkor lehetne legalább a képlet egyik felét a kukába dobni, és belenyúlni karácsonykor játszódó, de nem karácsonyi filmekbe, pl az Eyes Wide Shut-ba (bár ezt sok helyen még anyu meg apu se értékelné lehet), vagy csak olyat adni, ami lecsúszik az egész családnak, mesés-varázslatos-üzenetes-szórakoztató, mint a Stardust például.

Nem is lovagolok tovább az eseten, ez úgyse változik meg soha.

tarzansarka - 2009. 12. 20. 01:07

vetíthetnének karácsonykor pl. fűrészt is :D lehet bukás lenne, de inkább nézném azt /vagy más akciófilmet ami nem 18as/ mint egy minden évben leadott vígjátékot vagy egy egyszernézős mesét…

a szilveszteri kabarékról nem is bszélek…

El Diablo - 2009. 12. 20. 04:34

The Nightmare Before Christmas-t nem lehet leadni magyar televízióban, mert a nép nem tud olvasni. Vagy tud olvasni, de valamiért mindent muszáj szinkronnal adni. Mondjuk ennél pont sz@r a felirat is, legalábbis amit én láttam még legelőször VHS-en: Sandy Claws = Mikorárts, de a Rémapó sem jobb sztem. Ez egyszerűen nem működik magyarul.

failsafe - 2009. 12. 20. 04:56

mindenesetre ma fog kiderülni h RATM megelőzte-e simon cowell x factoros szarját a karácsonyi ranglistán:)

leinad - 2009. 12. 20. 08:56

hát, kíváncsi vagyok, mit hoznak ki belőle. ha jól értem, az angliai s3-nál veszik fel a fonalat, mert akkor volt utolára háromkategóriás mentorrendszer. ezek szerint már meglehetnek a zsűritagok (mentorok) is? érdekes lesz majd megnézni a felállást, hiszen ott is elég jellegzetesek típuskarakterek vannak (simon, a főnök, a megmondó; cheryl a ‘cuki’, aki mindig sír; louis a szabályaival és a gyerekességével; dannii a lojálisságával – meg ezek ütközése ;)

nekem például az utolsó jól megformált brigád az első megasztáros csapat volt somával, bakáccsal..
az X-faktorban nagyon fontos a személyek kibenléte, úgyhogy ott nem szabad mellélőni, meg ahogy írtátok már, szakemberek kell, hogy legyenek bizonyos fokig.

nem mondom, hogy számítottam rá, de logikusnak tűnik a lépés, az idei angliai döntőt a lakosság harmada követte, 10 millió szavazattal zárva a versenyt.

winnie - 2009. 12. 20. 09:08

“vetíthetnének karácsonykor pl. fűrészt is ”

a coolon zodiákus és végső állomás 3. lesz.

Nalog - 2009. 12. 20. 11:08

nem tudja valaki, hogy miért kerültek hirtelen filmek (és nem is akármilyenek) a COOL-ra?
Most vettem tv újságot és kicsit meglepődtem. Ráadásul pár szokásos “kötelező” karácsonyi film mellett pl Bud Spencer még egész nézhető és használható filmeket is adnak: Zodiákus, Végső állomás, Batman, Tégla!!!!! Több mint testőr…
cool belehúzott? :)

egyébként sorozatos terén is végre jön a Big Bang. Kíváncsi vagyok a chuckot megbuktatják e, ők is. De hogy a Terminátor miért olyan későn van… Winnie Te tudsz erről valamit?

fgery1988 - 2009. 12. 20. 11:10

Gio: Teljes mértékben melletted állok csak én már régebb óta TV2 pártját fogom.
X Factor jó jó, de sztem az rtl se fogja olyan színvonalasra megcsinálni mint az angolok.
Szegény Megasztár, tuti tervezték az 5-öt őszre…Hmmm

Sanna - 2009. 12. 20. 11:14

Kíváncsi leszek a magyar x-faktorra, biztos siker lesz, ja és szerintem Shrek 3 még nem volt tv-ben

genius - 2009. 12. 20. 16:26

Én is kíváncsi leszek az X-faktorra, biztos nagy durranás lesz. Bár lehet, hogy sok lesz a nézőknek ez az évenkénti tehetségkutatás.

UEVCS - 2009. 12. 20. 18:39

A tv2 megérdemli, olyan luftokat rúgnak, hogy az nem igaz. (pl hogy lehet a house s5 utolsó részt márciusra kitolni?)

genius - 2009. 12. 20. 19:46

Na akkor írom ezt is ide, mert a fricska1-hez nem tudok hozzászólni. Szóval örülök, hogy Tabáni nyert, számomra ő volt a legtehetségesebb. Elismerésem a többieknek is, de muszáj volt hogy Tabáni nyerjen. Végre olyan ember került ki győztesen, aki tényleg meg is érdemli. Elégedett vagyok az eredménnyel és úgy összességében a Csillag születik 2. szériájával is.

Zoli - 2009. 12. 20. 21:12

Winnie szerinted az X-Faktor vagy a Megasztár formátuma az erősebb? Tehát ha a TV2 is elindítja ősszel a Megasztár 5-öt van esélye legyőzni nézettségben az X-Faktort? Mert miért is ne lenne (azon kívül, hogy TV2)? Egyszerűbb a szabályrendszere és egy már bejáratott formátumról van szó… Az 1. 3 azért volt akkora bukás, mert eszméletlen módon elhúzták, szeptembertől-májusig tartott, a pörgősebb 4. évad már verte a Szombat esti lázat. És azt is figyelembe kell venni, hogy a TV2 nem egy állandó dolog, olyan értelemben, hogy az évek során elég sok változáson ment át, más lett a programigazgató stb. Tehát nem lehet minden bukást a jelenlegi TV2 nyakába varrni… Nem egy személyről beszélünk, hanem egy csatornáról, akinek vezetősége folyamatosan változott az elmúlt években, míg az RTL neve már mondhatni összeforrt Kolosi Péterével, mondjuk nem ok nélkül…

Samott - 2009. 12. 20. 23:16

Skate: “Számomra a tv2 és az RTL klub, amelyikeknek, ha lejár a szerződésük és nem kapják meg a hosszabbítást, nem sajnálnám” – el kell hogy keseritselek, a teveknel nem lesz olyan mint a radioknal volt… amikor ott lejar a koncesszio, akko megszunik az analog sugarzas is. A digitalison meg mar fent van a ket kereskedelmi (es barki indulhat szabadon ellenuk, megse probalkozik senki). Egyebkent is, 80% korul van a muholdas/kabeles penetracio… aki erdekes a hirdetoknek az mar igy kapja a jelet.

Joc - 2009. 12. 21. 11:20

Max. a híradókat nézem meg a TV-ben, így lehet, hogy mellélőttem: a Cool az nem az RTL Klub adója? RTL a bulvár, Cool a film.

Spirál - 2009. 12. 21. 15:03

Biztosan én vagyok a nagyon tudatlan, – én talán egyedüliként, ezek külföldi verzióit sem láttam – de miért annyira egyértelmű, hogy ez az új, egyenesen “legyilkolja” a Megasztárt?!

Ha tényleg ahány kategória, annyi győztes, akkor az VICC.
A nézők meg azon fognak filózni, hogy valójában ki kivel van versenyben? A magyarok fogják ezt számon tartani a ismert szellemi színvonalukkal?!
Meg zenei TÁBORT a nézőknek?! :D

Hogyan lehet ez külföldön sikeres?! Vagy mivel szemben sikeres?

Én csak két dolgot látok az X-Factor mellett: 1. újdonság varázsa, 2. A sokkal nézettebb adón fog menni.
Semmi mást.

Szóval, kérlek világosítsatok fel, mitől is kell a tv2-nek (és a Megasztárnak) megijednie?!
Ami olvasok róla, az szerintem nem félelmetes.

(A konkurens helyről másoltam be ide is a kommentemet. Itt, látva a kommenteket, kicsit másként fogalmaznék. De a kérdést fenntartom.)

winnie - 2009. 12. 21. 20:02

?? egy győztes van, és senki nem írta, hogy leveri, de mondjuk egy megasztárt nem nehéz leverni.

a tv2-nek attól kell megijednie, hogy az rtl eddig az összes ilyen reality-jével leverte őket és nekik biztos nem jönne jól, ha elindítanának még egy verhetetlen nagyágyút. a formátum pedig azért siker, mert énekes tehetségkutató. és minden országban az énekes tehetségkutató magasan a legnézettebb műsor. (ez tény, nem tudom magyarázni miért:). kivéve magyarországot. lehet, hogy most már itthon is meglesz a siker. (az pedig nem jelent semmit, hogy az rtl-t többen nézik jelenleg, mindkét csatornának ugyanolyanok az esélyei)

“A konkurens helyről”

ezt értelmezni sem tudom. lenne konkurenciánk? valami verseny folyik, amiről nem tudunk?

gerappa - 2009. 12. 21. 21:10
nabuk77 - 2009. 12. 21. 22:49
ani - 2009. 12. 22. 13:43

Én szeretem az X Factor-t én már láttam is szóval nagy sikere lesz. Az RTL-t jobban szeretem de azért szokatam nézni a TV2-t is. És ha indul a Megasztár 5 szerintem simán leveri az X-Factor a Megasztárt.

Nu_Clear - 2009. 12. 22. 15:08

Na ne már! Még egy tehetségkutató frászkarika?! Minek? Minek?! Ez kell a népnek, ez!! :(

Bruzsy - 2009. 12. 22. 15:12

ez.

winnie - 2009. 12. 22. 15:19

olyan baj, hogy valaki kíváncsi tehetséges átlagemberekre? marad bőven celebes műsor, ne bánkódj.

Offring - 2009. 12. 22. 21:25

Egyaltalan ki fog akkor Megasztarba jelentkezni???
mert ez uj es jobb mert ugyesen megoldjak a dolgokat ezzel a ugynevezett taborral,ami nem a nezoknek lesz hanem a tovabbjutoknak.Es nem lesz minden kategorianak gyoztese hanem csak kategoriak szerint kepzik oket tovabb.Szerintem ez is nagy elony h kepzik oket es minden zsuri a sajat csoportjaval foglalkozik…Kivancsi vagyok h ki lesz a zsuri…Talan meg en is jelentkezem.Nekem abszolut a zsuri dontene h hova menjek :Megasztar v Xfaktor..

khoe - 2009. 12. 23. 08:04

én az x-factornál úgy értettemm, hogy nem a műsort veszik át, mert az gyakorlatilag uaz, mint a kiscsillag, hanem hogy simonék vezérelte zsűri is itt lesz. Akkor mégsem? És nem ők tartják az előválogaást, nem ők mentorkodnak a 4 csapat felett? Akkor meg minek??
Én hétről hétre néztem a factor adásait, vas.reggel, ahogy feltették, hát azt kell mondanom le a kalappal ez a széria előtt. Mind kivitelben, mind a meghívott előadók tekintetében, na és a versenyzők is mind szuperek voltak. Sajnos kis hazánkban ilyen nincs.
Simonékat akarom látni, hiszen vele reklámozták a műsort!!!!!!!!!!!!

winnie - 2009. 12. 23. 08:37

nem, persze, hogy nem lesz itt a zsűri. rengeteg országban van x-faktor, mindenhol saját emberekkel. a licencet veszik át. (a csillag születik nem ugyanaz, mint az x-faktor, az a britain’s got talent tehetségkutatónak a hasonmása, azt is simon cowell csinálta, abban is ő zsűritag.)

ani - 2009. 12. 23. 14:44

de nem minden országban saját zsűri van volt már ukrajnában is és ott is simonék voltak nem saját embrek!

winnie - 2009. 12. 23. 14:51

megtanultak ukránul?:)

ezek szerint ukrajnában nem volt x factor: http://en.wikipedia.org/wiki/The_X_Factor_(TV_series)

persze elhiszem, ha valaki azt mondja, hisz lehet, hogy nem írnak róla a neten, de simon cowellnek nem nagyon lenne ilyesmire ideje, hiszen 3-4 valóságshow-ban fix zsűritag, folyton repked át az óceánon.

Carlisle - 2009. 12. 24. 08:21

Azért durva dolgot húzott most a TV2, ha valaki látta már a Megasztár 5 előzetesét. “Korod nem számit, jöhetsz egyedül vagy csapatban” Most akkor ez meg durván lemásolta, kiváncsi leszeke mi fog nyerni ősszel.
Bejáratott Megasztár 5 a TV2-őn, vagy új X-Factor az RTL-en. Érdekes lesz:).

tapír - 2009. 12. 24. 13:01

“ez meg durván lemásolta” – Anno az RTL még durvábban lemásolta a Big Brother-t xD

Timo - 2009. 12. 24. 14:42

X-Faktor vs. Megasztár 5.
Húú ez az előzetes azt sugallja nekem, h sok évnyi Megasztározás után X-Faktoros leszek. Nagyon tetszik a formátum, és én az RTL-re teszem a voksomat. Szerintem sok embert meghódított ez az előzetes, arról nem is beszélve h rengeteg ember látta.

TV2 vs. RTL Klub
Én rendkívül szorítok a TV2-nek h szedje össze magát mert szerintem sorozatokban egyáltalán nincs lemaradva. Ha egy kicsit jobban állítná össze a kora estéjét máris sikeres lehetne az adó. Azzal pedig csak egyetérteni tudok h a Karácsonyt a TV2-nek adható. Bár a Szilveszter meg elég gyér ott évek óta ahogy hallom, deh ki néz tvt szilveszterkor? :O:)

hm! - 2009. 12. 24. 17:34

“deh ki néz tvt szilveszterkor?” pl. én, akit nem érdekel ez a kötelező bulizás-részegedés az árokparton, meg minden. Szóval ne mások nevében beszélj :)

Egyszarvu - 2009. 12. 24. 23:24

Na én is nemrég láttam a Megasztár 5 előzetesét… Először azt hittem X-Factor, csak odanéztem, és láttam, még a tv2őn van a tv ( Híd Therabitia földjére után volt), meg előzetesben régebbi Megák…
Hát én jót mosolyogtam.

Egyszarvu - 2009. 12. 24. 23:30

Közben olvasom origon-n:
“Már lehet jelentkezni az ötödik Megasztár-ra, de a rajt csak 2010 őszén várható”

Istvaanh - 2009. 12. 25. 12:10

Sziasztok!
X-Factor vs. Megasztár.. Mindenképp érdekes lesz, bár nem nagyon látok ésszerűséget benne.
Idáig szint mindegyik X-Factor szériát nyomon követtem, és a véleményem az, hogy hatásvadászság ide vagy oda, de a világ egyik legszínvonalasabb ilyen típusú versenye. A Megasztárokat is végig néztem, mind a négyet; az első három nagyon tetszett, a negyedikkel kapcsolatban elég sok fenntartásom volt. Nem feltétle zsűriben volt a hiba, sőt… Talán a versenyzők, a kommunikáció, a reklám, a dalválasztások.. nem tudni, de tény, lényegesen színvonaltalanabbnak bizonyult az elődjeinél, pont ezért gondolom azt, hogy az 5. szériában nagyon nagyot kell durrantania a TV2-nek, ha nem akarja, hogy szétverje az X-Factor, mert jelen pillanatban olybá tűnik (véleményem és a tapasztalatok szerint), hogy az X-Factor magasan verni fog mindent, hacsak valmi nagyon nagy hibát el nem követ az RTL, de mivel a lincenc jogokkal együtt sokminden együtt jár, nem valószínű, hogy nagyot hibázhatnának. Ami kiborított és igazán elgondolkodtatott: azt tudtuk, hogy az X-Factor ősszel indul. Aztán tegnap megláttam a Megasztáros toborzót, és elsőként az a könyörgés csendült meg bennem, hogy csak ne egyszerre indítsák.. erre tessék, mikor lesz? Ősztől. Okos…
Nincs nagy baj a TV2-vel; szerintem sorozatokban magasan jobbak, mint az RTL, gondolok itt: CSI, Született Feleségek, House.. Csak hát itt is van némi ésszerűtlenség a sugárzásukban, mármint műsoridő terén. Viszont az RTL-nek valóban jobbak a tehetségkutatói, show műsorai. Hogy miért? Ésszerűek, okosak, és igen igen: talán jobban tálalják a szart is. Gondolok mondjuk Benkőre…
Nagyon jó csapat van az RTL-nél, valószínüleg tudják és értik azt, amit és ahogyan csinálnak, illetve nagyon jól tudják, hogy mit és hogyan lehet eladni a nézőnek. Ha csak a betelefonálós játékra gondolunk; az RTL-nél ebben is változtattak. Sokkal könnyedebb, lazább lett, és nem sulykolják percenként kétszázszor a fejedbe, hogy hívj azonnal, nyerj sokat!!!
Amit még okosnak tartok és tartanék, az az, hogy a tehetségkutatókban felfedezett emberek nagyobb részét foglalkoztatná a média bizonyos műsorok keretein belül. Úgyis sikeres lesz, hiszen az emberek szerették az újdonsült celebeket, nyugodtan lehet rájuk építeni (óvatosan és megfontoltan, de így van). Ezért bírom az olyan műsorokat, amelyek foglalkoztatják a régi és újdonsült hírességeket egyaránt. Szóval valami nem igazán akar működni a TV2-nél, talán a kommunikáció, a PR, a műsorok tálalása..
Drukkolok a Megasztárnak, hogy visszataláljon régi önmagához, vagy még annál is jobb legyen, hogy méltó ellenfele lehessen az X-Factornak. :)

Borbély Agnéta - 2010. 01. 15. 21:50

ez is szar lesz mint az összes többi tehetségkutatónak mondott műsor mert itta magyaroknál ajók kiesnek aki meg képzetlen és elbőgi magát egy élő műsorba azok továbbjutnak megsajnálják őket.amit nem lehetne egy színvonalas műsorba.de mint mondtam ez nem az,egy szimpla énekvizsgán nem történhetne meg ijen. mi már a végén csak azért néztük mert szervezők gondoskodtak arról hogy a műsorral egyidőben ne legyen semmi ami nézhető tehát nem volt más ennyimég sokat kell a magyar televíziónak fejlődnie ,az kevés hogy utánnoz más országot és műsort.ja és már a csapból is ördög nóri fojik dög uncsi már csak ő létezik az rtl-nél egyedül nő

NattyDread - 2010. 03. 10. 15:53

Megasztár vs XFactor:

Beneveztem utóbbira, előbbire meg a szobatársaim regisztráltak, 1 nap különbséggel.
A Megasztár gyorsabban adott időpontot, ebben vezetnek… XD Szerintetek elmehetek mind2 selejtezőjére? Nem kell ott aláírni vmit, mi miatt a másikra már nem mehetek?

winnie - 2010. 03. 10. 16:06

ez ott kiderül, de nem tilthatnak le a próbáról. max, csak az egyikben szerepelhetsz.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz