login |

Ezeket már láttuk

2009. 12. 28. 13:24 - Írta: winnie

61 hozzászólás | kategória: magyar hírek

Kezdjük a TV2-vel és a 2010-es változásokkal sorozatok terén. A sok 1×01-gyel hónapokra bebetonozódik a műsorrend.

  • 01.04-én hétköznap 14.45-től Charlie – Majom a családban – hétfőn a 7. évad zárója, kedden a 8. évad nyitója. (Eddig bírta a Dokik ismétlése?) Utána, ahogy eddig is: Bostoni halottkémek és Bűbájos boszorkák.
  • 01.04-én hétfőn 21.20-tól a 6×15-tel folytatódik az NCIS. Mögötte 22.15-től Gyilkos számok-ismétlések a 3×15-től. (00.40-től Dakar 2010.)
  • 01.06-tól, szerdánként 21.20-tól a Doktor House a 3×03-tól, míg 22.15-től a Született feleségek a 3×01-től kezd ismételni. 23.10-től Szellemekkel suttogó-ismétlések 3×01-től.
  • 01.07-től csütörtökönként 23.50-től Agy-kontroll-ismétlések.
  • A Jericho 2. évad ezért péntekre került át az erősebb, 23.05-ös időpontra, a Csillagkapu 10. évad dupla részei is péntekenként lesznek, a mostaniak 01.00-tól és 01.50-től.
  • 01.08-tól szombatonként 13.20 A láthatatlan ember (1×01-től), 15.10-től Rejtélyek kalandorai (1×01-től), 16.05-től A Partiőrség (1×01-től).
  • 01.09-től 11.10-től Dokik. Az 1×22-től.
  • Ugyanúgy vasárnaptól két 1×01: 14.55 Baywatch Hawaii, 15.50 Áldott jó nyomozó. (Az eredetileg tervezett Sheena, a dzsungel királynője helyett.)
  • 01.14-től napiban az 1. évadját letudó Bostoni halottkémek helyett 15.35-re jön megint a Szentek kórháza a 9. résztől.
  • Nem sorozat, de a tisztesség kedvéért: 19.05 Hal a tortán, 20.10 Jóban rosszban (dupla részekkel!)

61 hozzászólás Ne habozz!

Lewis - 2009. 12. 28. 13:30

Árulja el már valaki végre, miért ismételnek ennyire a csatornák? Főleg a Tv2 és az RTL? Amikor ilyenkor jó magas a nézettség illetve rengeteg sorozat van a tartalékban? Főleg a szombatra vagy vasárnapra gondolok.

motyor - 2009. 12. 28. 13:45

Én spec a A láthatatlan ember ismétlést már nagyon vártam. De amúgy az ilyen Charlie félékért ütnék.

derelye vágó - 2009. 12. 28. 13:51

a Charlie nagyon gáz inkább a Csillagkaput tolnám a helyére és akkor csodálkoznak hogy inkább letöltik az emberek

Timo - 2009. 12. 28. 14:01

Nekem pedig azt mondja meg vki h miért rakták a Szellemekkel suttogót 23.10-es kezdésre?:S Még ha ismétlés is … többet érdemel, hiszen ez egy remek sorozat. (arról nem is beszélve h szerintem ha jobban lenne megjátszva kitűnő húzója lehetne a tv2-nek.)
A Hal a tortán – Jóban rosszban párosra pedig kiváncsi leszek … két (megintcsak szerintem) kifejezetten elszúrt műsorra rábízni az estét? Nem hiszem h túl szerencsés.

Bence - 2009. 12. 28. 14:06

Ez sajna Magyarország…

Reg5 - 2009. 12. 28. 14:12

A Csillagkaput miért nem lehet szombaton délután adni? Félnek, hogy valaki végignézne 1 részt is?

tutikus1234 - 2009. 12. 28. 14:13

Heroes 3.évad vajon mikor fog jönni a tv2-re ?

winnie - 2009. 12. 28. 14:14

“Ez sajna Magyarország…”

mi magyarország?

Mec - 2009. 12. 28. 14:19

A szellemekkel suttogó kezdési időpontja szerintem is kiakasztó,siker lenne egy normálisabb időpontban és akkor,ha esetleg nem hetente raknák át máskorra.A TV2 lassan végleg leírja magát.A Született feleségek emelkedett az utóbbi pár alkalommal,de most megint elkezdik ismételni,szerintem a nézők negyedét elveszíti.

renato90 - 2009. 12. 28. 14:20

A Hal a tortán is ismétlés lesz, vagy új részek lesznek? És ahogy látom, ha új részekkel jönnek, akkor már nem a teljes gőzzel hülyeséggel, mert most 1 órás lesz.
Amúgy érdekes lesz a Hal a tortán vs Vacsoracsata és a Jóban Rosszban vs. Barátok közt “csata”.

Mec - 2009. 12. 28. 14:21

renato90,még jó,hogy a csata “” között van,ha az rtl kivétel nélkül nyerte ezeket a csatákat,a tv2 pedig veszített,ez így nem igazi harc:D.

Bence - 2009. 12. 28. 14:22

Nem akarok csúnyákat írni, szóval egyszóval, csak szar!

Folyton csak ismételgetnek, meg régi sorozatokat vesznek csak elő. Jó tudom, hogy most a gazdasági válság miatt nem futja, sok új sorozatra, de akkor is. Meg minden jó sorozatot késő estére raknak, mint mondjuk például itt van a Szellemekkel suttogó. Annak is jó nézettsége lenne, ha nem raknák folyton 23:00 utánra. De végülis ők tudják. :)

winnie - 2009. 12. 28. 14:26

“A szellemekkel suttogó kezdési időpontja szerintem is kiakasztó,siker lenne egy normálisabb időpontban és akkor,ha esetleg nem hetente raknák át máskorra.”

most attól eltekintve, hogy szerintem nem nagyon nézhető a szellemekkel suttogó, nem értem, hogy mire alapozod te vagy timo, hogy siker lenne? semmi olyan tényező nincs benne, amitől az lehetne. igazából sehol sem nagy siker – nem hiszem, hogy épp magyarországon, ahol a téma különösebben nem népszerű, szóval pont nálunk siker lenne. (az eddigi sugárzások sem voltak sikeresek, de ha még lenne is esély, nem hiszem, hogy a 3-4. évadban akarna mindenki szellemekkel suttogót nézni.)

ergó: azért rakosgatják, mert egy tölteléksorozat, amivel időpontot ki lehet tölteni, de sikert nem nagyon lehet vele aratni.

ilyenkor, ha programtervezés van, akkor nem szabad kiindulni abból, hogy “nekem tetszik, ezért siker lenne”. az ncis is nézhetetlen, mégis siker. nem csak itthon, amerikában is. szóval az egyéni ízlés nem tényező.

Bea - 2009. 12. 28. 14:27

Miért kell folyton ismételni? A House 5. évadja már másfél éve megy kb…

winnie - 2009. 12. 28. 14:29

“Folyton csak ismételgetnek, meg régi sorozatokat vesznek csak elő. Jó tudom, hogy most a gazdasági válság miatt nem futja, sok új sorozatra, de akkor is.”

? minden új sorozat képernyőre kerül. sokkal több az új sorozat egy tv2-n vagy rtl-en, mint egy amerikai csatornán.

persze, hogy ismételgetnek, hiszen nem lehet minden időpontban új sorozatot adni. egy évben van mondjuk 40 új sorozat. abból a tv2 megkap mondjuk 10-et (a többit a többi csatorna). ha azokkal elkezdik kitölteni a lyukakat, plusz melléteszik a már menő sorozatokat, még akkor is bőven marad sorozathely.

egy amerikai csatorna egy nap ad 3 sorozatot. a tv2 és az rtl 4-7 sorozatot ad. a viasat és az axn 15-20-at.

ez magyarország. amerikában ennyi sorozatot sosem fogsz látni egy csatornán.

winnie - 2009. 12. 28. 14:31

“Miért kell folyton ismételni? A House 5. évadja már másfél éve megy kb…”

tavasszal lement 12 rész. ősszel másik 11. tavasszal megint lemegy 12. ősszel megint 11-12.

sok minden nem logikus, ez logikus. az is, hogy nyáron és télen nem adnak új részeket. mert egyrészt elfogynak, most nem is adhatnának, mert utolérnánk amerikát és akor 3 hátig lenne house, utána 4 hétig nem, majd 3 hétig igen, mint amerikában.

(persze mehetne ősztől tél végéig egymás után a 22 rész, de akkor tavasszal nem lenne mit adni és egy house-t, ami tuti nyeri a sávját, butaság elpocsékolni télen vagy nyáron, hiszen télen vagy nyáron az ismétlései is nyerik a sávot.)

Bence - 2009. 12. 28. 14:35

Igazad van winnie!

Lewis - 2009. 12. 28. 14:36

De lenne hely a Tv2 sok új sorozatnak.
Rengeteg le nem adott sorozat van. Bőven lehetne mindig új sorozatot adni. És akkor nem kéne átvinni Fem3-ra vagy Coolra.

junkie - 2009. 12. 28. 14:45

“egy amerikai csatorna egy nap ad 3 sorozatot. a tv2 és az rtl 4-7 sorozatot ad. a viasat és az axn 15-20-at.

ez magyarország. amerikában ennyi sorozatot sosem fogsz látni egy csatornán.”

Ja, csak amerikában picit több a csatorna. Itthon meg hiába 4-7, lehet akár 20 is, ha Cobra 11-ből, Charlieból meg Maunika Show szerű színvonalas műsorokból áll. Persze ha lenne 1-2 jó sorozat, azt berakják éjjelre, meg félbehagyják, meg 600x ismétlik össze vissza, hogy az egyszeri ember azt se tudja, hol tart már az egész.

A született feleségek két nézőt már biztosan vesztett, balfax TV2 miatt nem vártunk a fináléra, leszedtük angolul, aztán nézzük tovább úgy. Még jobb is mint szinkronnal :P

des - 2009. 12. 28. 15:04

Pont itt, ezen az oldalon fura ez “sírás” dolog, hiszen itt a legtöbben valamilyen szinten junkiek, ami nekem kb annyit tesz, hogy letöltik sorozatot és eredetiben nézik, a magyar tv premier előtt.

Most akkor nem tök mindegy, mi megy a magyar tv-kben? eh? Az úgy is azoknak szól, akik még nem látták a sorozatot, vagy azokat a részeket.

renato90 - 2009. 12. 28. 15:05

Lewis sok sorozat azért maradt leadatlan, mert valószínű, hogy megbukna, így a TV2 fél leadni, mivel így sem áll túl jól. Amúgy az RTL Klub-on filmek lesznek, vagy ők is ismételgetnek majd?

Lewis - 2009. 12. 28. 15:12

Akkor menjenek ezek a sorozatok a Fem3-ra.

winnie - 2009. 12. 28. 15:14

“Ja, csak amerikában picit több a csatorna.”

ez nem jelent semmit, hiszen nálunk így is látható az amerikai sorozatok 99%-a, láthatóak a régi sorozatok is, sőt, ami nincs amerikában: láthatóak más nemzetek sorozatai is, németek, olaszok, franciák. kinek mi tetszik, széles a választék.

“Charlieból meg Maunika Show szerű színvonalas műsorokból áll.”

amerikában is vannak talkshow-k délután. ott még szerencsekerék is van minden nap, amin végképp nem tudom, mit lehet nézni., meg minden nap délután táskákat is nyitogatnak. itt van 2 talkshow, ott 10-20.

“Persze ha lenne 1-2 jó sorozat, azt berakják éjjelre, meg félbehagyják, meg 600x ismétlik össze vissza, hogy az egyszeri ember azt se tudja, hol tart már az egész.”

és amerikában mi a helyzet? ott is elpakolják. félbehagyják. ismétlik őket.

itthon csak 1 éve divat a sorozatabbahagyás. amerikában már több mint 50 éve.

kchris - 2009. 12. 28. 15:20

Látom sok a kérdés és vélemény…
Nekem is lenne egy kérdésem UGLY BETTY 2.szezon lesz valamelyik csatornán?
Mert amennyire kevés nézője volt az RTL-en–annyi bőven elég lenne egy kisebb csatornának..Szerintem.

derelye vágó - 2009. 12. 28. 15:22

winnie – 2009. 12. 28. 15:14
A Csillagkaput is ilyen későn tolták amcsiban?

lexluthor - 2009. 12. 28. 15:31

A House-ból még van 1 rész, nem?

L - 2009. 12. 28. 15:34

Én például hiányolom a normális talkshow szerű műsorokat -ezzel biztosan egyedül vagyok-

Ha azt vesszük, hogy egy szimpla ismétléssel is esélye van a TV2-nek szerdai nézettséget nyerni egy huszadrangú akciófilm ellen, akkor TV2 ismételni fog.
Nagyon duzzogva, de akkor is le fog ülni a nép tévét nézni és megnézi újra.
A nép másik fele meg csendesen tépi a haját, hogy mikor jut hozzá a sorozatadagjához :P

renato90 - 2009. 12. 28. 15:41

Hát azért az RTL Klub megszokta nyerni a szerda estét, ha Houseból ismétlés megy szerintem. Legalábbis én tuti nem a 100-adszorra ismételt House-t fogom nézni, mert már kezd unalmas lenni, hogy egyfolytában a 3. évadot ismétlik.

winnie - 2009. 12. 28. 15:55

te nem fogod megnézni, viszont az, aki évek óta nem látott egy részt, megnézi. nyáron a tv2 a 2. évadot ismételte.

de tessék, a nyár végi house nézettségek, 18-49, 34-36. hét:

DOKTOR HOUSE (462411 / 26.4) 24,9
USZO EROD (346523 / 23.9) 22,2

DOKTOR HOUSE (525544 / 31.6)
HAJSZA A KINCS UTAN (278421 / 18.9)

DOKTOR HOUSE (515954 / 33.8)
SZEXI PARTI (311453 / 21.3)

ezért mondom, hogy sosem szabad magunkból kiindulni, ha nézettségről van szó. az ismétlések, legyen szó house-ról, vagy csi-ról, vagy akár ncis-ről, majdnem olyan erősek, mint az eredeti részek. ha lenne időm, szerintem én is bármikor megnéznék egy random csi-t vagy house-t, mert egy 3 éves epizódot már rég elfelejtettem:)

Mec - 2009. 12. 28. 16:11

Winnie,igazad van,nem feltétlenül lenne siker,igazából arra alapoztam,hogy amerikában többször volt a péntek legnézettebb sorozata és a misztikus sorozatok közül(bár lehet nem a legkedveltebb műfaj itthon) például a bűbájos boszorkákat körülbelül hetedszeri ismétlése ellenére is nézik.

mr.guargumi - 2009. 12. 28. 16:18

Ezer ördög és pokol, ez a Charlie hány évadot élt meg? Nagyon kajáljuk ezeket a germán vonatkozású cuccokat, kíváncsi vagyok, hogy náluk hogy szerepelne pl. a BK..gyanítom leginkább sehogy:)

vape - 2009. 12. 28. 17:12

A normális műsorok, sorozatok azért nem mennek délután, mert ott a Mónika-showk, Józsibarát-showk, különböző celeb-hírek, celeb-híradók, pletyka-magazinok, fékezett habzású szappanoperák, talkshownak nevezett celeb-mutogatók, zabapartik és egyéb nézhetetlen, de mégis nagy nézettséggel bíró “szemetek” mennek.

Így a nézhetőbb, de talán kevesebb nézettséget hozó műsoroknak (azért a Csillagkapuban nem rendezik át a stúdiót, és nem repkednek pofonok meg székek…) csak késő estére marad hely.

Ismételni meg kell, hiszen sok “értékes műsorokon élő” nézőnek le sem esik, hogy az adott részt már látta (párszor).

vape - 2009. 12. 28. 17:13

Mellesleg az RTL is nem tudom hányszor ismételte meg a Cobra 11-et, mielőtt – végre, és gyorsan le is kopogom! – új részekkel rukkolt volna elő a germán autópályahekusok hétköznapjaiból.

Carlos - 2009. 12. 28. 17:21

Azért én kíváncsi lennék, a House ismétlés mit mutatna pl. a Transformers 2. ellen, vagy legalább egy nézhető film ellen. A dollhouse 10-től lesz jövőhéten Kb. 2 rész után senki nem nézi a szellemekkel suttogónak csak kicsivel lennének jobb számai.

Réta - 2009. 12. 28. 17:26

Ha már ilyen sok ismétlés van, vajon leadják-e végre a teljes Starter Wife sorozatot?

Tudom, hogy nem saját magából kell kiindulni az embernek, de én például nagyon szeretem a “szellemes’ sorozatokat. Éppen ezért bosszant, hogy a Médium sosem kezdődött este tíz előtt és most a Ghost Whisperert is eldugták, pedig egy átlagos dolgozó nő ilyenkor már alszik.

ALDO - 2009. 12. 28. 17:56

Láthatatlan ember ismétlésnek örülök, remélem a TV2 ezúttal nem fog komplett epizódokat kihagyni.

Zolecs - 2009. 12. 28. 17:59

az ismétlések helyett nyugodtan be lehetne rakni a hősök s3-at.
senki se fog neki állni nézni azt amit vagy 62x látott.és ha eddig nem nézte,eztán sem fogja.
mondjuk engem nem zavar mert már rég nekiálltam feliratosan nézni.

genius - 2009. 12. 28. 18:20

Hát igen, a Hősök S3 is jöhetne már.

winnie - 2009. 12. 28. 18:21

egyrészt egy sorozatepizódot max 2-3-szor tudnak ismételni, nem 63-szor, de az emberek többsége még a 63. ismétlést is inkább megnézi. miért? inkább olyat néz, amit szeret, mintsem olyat, amit nem ismert.

másrészt pedig vannak sokan, akik ismétlések során szeretnek meg egy sorozatot.

a hősök 3. évadot pedig nem biztos, hogy érdemes lenne egy ismételt sorozatepizód mögött elindítani. (persze ettől még jöhetne, rég ideje lenne.)

winnie - 2009. 12. 28. 18:22

“Azért én kíváncsi lennék, a House ismétlés mit mutatna pl. a Transformers 2. ellen, vagy legalább egy nézhető film ellen. 2

mindkettő tv2, de a TF2 még vagy 3 év, míg bemutatásra kerülhet. és egy TF2-t nem fognak szerdára elpazarolni, ahol egyébként próbáltak jó ás erős filmeket, de a house-t csak steven seagal régi filmjei tudták megszorítani és/vagy megverni.

Sanna - 2009. 12. 28. 20:11

nem tudom, hogy írta-e már valaki, de jövőhét pénteken (január 8.) este 23:05-től “A hatalom hálójában” az RTL KLUB-on, 2×01!!!! És az első évad???!!

drP - 2009. 12. 28. 20:23

House-szal meg Szülfel-lel nem az a baj, hogy telen nem adjak, meg hogy 2-12-12 reszes etapban adjak le, hanem hogy az egyikbol 1, a masikbol 2 resszel a vege lott mentek el tobb honapos szunetre. sztem ez nagy kicseszes mindenkivel.

Chunky - 2009. 12. 28. 20:44

Az most komoly, hogy a Dakar 00.40-től lesz? Minden nap? Mert így nem tudom mi értelme volt megvenni.

Maxxid - 2009. 12. 28. 20:48

Ilyen vitákat addig nem is érdemes folytatni, míg mondjuk az rtl bármelyik gagyi, egy évben 3x leadott esti filmje veri a másik menő sorozatát.

Persze túloztam, de nagy vonalakban igaz, és fordítva is akár, ha van egy olcsó film, inkább azt nézik mint egy sorozatot.

winnie - 2009. 12. 28. 21:12

“nem tudom, hogy írta-e már valaki, de jövőhét pénteken (január 8.) este 23:05-től “A hatalom hálójában” az RTL KLUB-on, 2×01!!!! És az első évad???!!”

az már lement tavaly. vagy idén.

Heroesfan - 2009. 12. 28. 21:44

Én csak azt nem értem, hogy oké a 3.évadtól ismétlik a szerdai sorozatokat, de ha egyszer Született 3×01, Szellemekkel suttogó 3×01, akkor nem lehetne House is 3×01? Szerintem jobb lenne… Miért pont 3×03?

wehehehe - 2009. 12. 28. 23:43

Baromi jó, szülifeliből lemegy a 3. évad első fele,aztán márciusban folytatják az 5X23-al?LOL

Zolecs - 2009. 12. 29. 08:14

nemtom winnie te hogy vagy vele,de sztem az emberek akik másnap dolgoznak nem fognak fennmaradni “éjfélig” h megnézzék amit már láttak.

winnie - 2009. 12. 29. 08:24

természetesen nem is az éjféli sorozatokra gondolok, de ettől még vannak nézői az éjféli ismétléseknek is.

Sanna - 2009. 12. 29. 08:33

“az már lement tavaly. vagy idén”

most komolyan, de nekem ez valahogy kimaradt, én úgy emlékszem, hogy az RTL levette műsorról, nem? az AXN adta le az első évadot, de lehet, hogy tévedek :)

winnie - 2009. 12. 29. 08:47

hmm, mivel nem néztem, erre már nem esküszöm meg, de szerintem az rtl is végig leadta.

castro - 2009. 12. 29. 10:57

igen, az RTL és az AXN is végig leadta az 1. évadot.

ger - 2009. 12. 29. 13:10

Nem hogy végre leadná újra a tv2 az Everwoodot.

Star26 - 2009. 12. 29. 17:47

Én már nagyon várom a Baywatch Hawaii ismétlését mert legalább most végre fel tudom venni videóra. De a Szellemekkel suttogót és a Szül. feleségek ismétlését sem bánom mert régebben csak pár epizódot láttam ezekből és most szívesen látnám az egészet.

Treb - 2009. 12. 29. 21:19

Nah erre a JR vs. BK harcra kíváncsi leszek!!! Úgy tudom, hogy a BK nézettebb, viszont az előny lehet a TV2-nek, hogy ha “izgalmas/érdekes” lesz a JR első rész, akkor sokan a TV2-őn maradnak a második részre is. Szerintetek, mik az esélyek?

(Igen, tudom, TV2 párti vagyok, ott nincs annyi celeb-szenny, és padló színvonal (Benkő), mint az RTL-en.)

Timo - 2009. 12. 31. 19:19

winnie: “az eddigi sugárzások sem voltak sikeresek, de ha még lenne is esély, nem hiszem, hogy a 3-4. évadban akarna mindenki szellemekkel suttogót nézni. ergó: azért rakosgatják, mert egy tölteléksorozat, amivel időpontot ki lehet tölteni, de sikert nem nagyon lehet vele aratni.”

A 600e néző mért ne lenne jó teljesítmény egy 22:40-es kezdéssel? :O Mert szerintem az igen jó. Egy átlagos (Most nem mert most a Numb3rs ismétel) Showder Klub nézettség sem sokkal több ennél, vagy egy Grace Klinika. Ha ezek sikernek számítanak a szellemekkel suttogó mért ne lenne az? :O Engem továbbra sem győztél meg arról h ez a sorozat csak egy 23:10-es kezdést érdemel, és nem azért mert szeretem hanem mert szeretem ÉS a számok is ezt mutatják.

winnie - 2009. 12. 31. 19:46

“A 600e néző mért ne lenne jó teljesítmény egy 22:40-es kezdéssel? :O”

vessük össze az adatainkat, mert így a levegőben lóg a szám.

09.25-én 427ezren látták és kikapott attól a minden lében négy kanáltól, melyet a tv2 végig vert a nyáron. utána 529ezren, majd 364 ezren.

a tavasszal startolt 3. évad a legnézettebb tv2-es sorozat, a doktor house mögött így hozott az első pár részben: 480e, 477e, 444e, 421e. (18-49-ben még rosszabb volt, rengeteg nézőt vesztett a house után.)

“Engem továbbra sem győztél meg arról h ez a sorozat csak egy 23:10-es kezdést érdemel, és nem azért mert szeretem hanem mert szeretem ÉS a számok is ezt mutatják.”

a tv2 azért annyira ismeri a számokat, hogy leszűrjék belőle, hogy hova való a műsor. nem 21.00-ra, marad a 22.00 és a 23.00. a mediumot a hasonló témával nagyon hamar száműzték 23.00-ra, pedig látatlanban mondom, hogy jobban hozott. (vissza lehet nézni. lehet, hogy nem, csak tippelek.)

a fontos kérdés még mindig az: mi olyan van a szellemekkel suttogóban, amire egy hazai sikert alapozni lehetne. nem a minőségre célzok, hanem arra, hogy a téma itthon nem népszerű, a színészek a többségnek ismeretlenek, a sorozat nem olyan, amit díjak hangoztatásával be lehetne reklámozni. hahó! itthon a született feleségek is csak 22.00 után tud sikeres lenni, 21-00.tól nem. (amerikában a sorozat pénteken megy. pénteken siker, de ha megnézzük, hogy a fiatalok között mennyien nézik, szerintem 50-ben sincs. (nyilván mert pénteken megy, de ha máshol menne, 1 évadot sem élt volna meg.)

ergó, ha meg akarom fordítani a kérdést: azért van csak 22 vagy 23 órakor helye, mert minden 21 órás időpontra tudnék tenni biztosan nézettebb sorozatokat úgy, hogy az egész évet kitöltsék.

Timo - 2010. 01. 01. 14:14

Asszem vhol félreértettük egymást, mert én pont a 22 órás mellett kampányolok. :)
Őhm a 600ezres nézettséget egy nyári House mögötti teljesítményből szedtem (erre emlékeztem, ezért esett erre a választásom, és a körülötte lévő 2 szám is hasonló vt.)
Igazad van, h ezen fajta történetek annyira nem kedveltek Mo.-n, de ha 4x egymás után összejött egy 577e és 645e közti nézettség (06.18. és 07.09-e közti posztok), akkor vmit mégis tud teljesten 22 órán.
Szval én csak azért írtam az előző kommentjeimet, h az a 23 óra már sok, az a 22 pont jó volt neki, saját meglátásom szerint. Mindenesetre B.Ú.É.K. és még sok-sok remek posztot és vitatémát a továbbiakben :) Remélem még fogunk ehhez hasonló eszmecserét váltani. ;)

joriel - 2010. 01. 05. 08:32

Az igazmondás nem kötelező a nézők tájékoztatásában?
Fenti hírekben olvasom,hogy a Gyilkos számok folytatása márciusban lesz.Erre tegnap este/01.04/ 21.25-kor a TV2 minden szívfájdalom nélkül azt harsogja az előzetesben/Krimi hétfő/ az NCIS új része közti szünetben,hogy következik a Gyilkos számok vadonatúj részekkel. S 22.00-kor kiderül,hogy ez is csak átverés.
Honnan a francból tudni akkor meg az igazat,mert ezek után lehet,hogy akkor sem hiszem el,ha tényleg új jön,s akkor meg lemarad az ember.
joriel

winnie - 2010. 01. 05. 09:08

“Honnan a francból tudni akkor meg az igazat,mert ezek után ”

mi az igazat írjuk:)), a tévéműsorban is az igaz van. ki tudja, lehet, hogy csak félreértetted, ez is egy megoldás, de az is lehet, hogy ők hibáztak.

joriel - 2010. 01. 05. 14:28

Kedves Winnie!
Tudom,hogy az igazat írják itt,azért is olvasom minden nap ezt azt oldalt.Valószínű,hogy valami régebbi ajánlót vágtak be,mert nem csak én,hanem az egész család felkapta a fejét rá.
Kösz.
joriel

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz