login |

Pénteki amerikai nézettség (02.05) – Csúcson a Smallville, elszállni látszik a Caprica

2010. 02. 09. 09:07 - Írta: winnie

41 hozzászólás | kategória: amerikai kábeles nézettség, amerikai nézettség

(Legutóbbi pénteki adatok.) Remélem, nem a Kitchen Nightmares nyírja ki a Shark Tank-et, mindenesetre előbbi megerősödött, míg utóbbinak még mindig van sansza, mert nem hoz rosszul. A többiek közül a Smallville (természetesen) évadcsúcsot hozott, a Numb3rs a legnézettebb volt, s továbbra sem látom az okát annak, hogy elkaszálják.

Kábelfronton a Spartacus megint nőtt, jó döntés volt premier előtt berendelni a 2. évadot, a Caprica pedig… (Tudom, még nem írtunk a sorozatról, de amint megnézi valamelyikünk, lesz róla kritika.)  Ja, és az iCarly-t minden negyedik 2-11 éves nézte. Részletek és kábeles számok a tovább mögött.

Swamp Loggers: 1,49M – 1.0/2 – 18-49: 0.7/2
The Soup: 1,39M – 0.8/1 – 18-49: 0.7/2
iCarly: 4,83M – 2.9/5 – 18-49: 0.8/3, T12-17: 3.4/15, K2-11: 6.8/25
Big Time Rush: 3,72M – 2.3/4 – 18-49: 0.6/2, T12-17: 2.1/9, K2-11: 5.4/19
Spartacus: Blood and Sand: 858e – 0.5/1 – 18-49: 0.4/1
Caprica
: 1,12M – 0.7/1 – 18-49: 0.4/1
What Not To Wear: 1,46M – 1.1/2 – 18-49: 0.4/1
Johnny Test: 1,66M – 1.0/2 – 18-49: 0.3/1, K2-11: 2.6/9
Ben 10: Alien Force: 1,70M – 1.1/2 – 18-49: 0.3/1, K2-11: 2.7/9
Star Wars: The Clone Wars: 2,19M – 1.4/2 – 18-49: 0.5/2, K2-11: 2.9/10

  1. Numb3rs (CBS, 22.00) – 9,14M – 5.8/10 (2.0, #3)
  2. Medium (CBS, 21.00) – 9,09M – 5.5/9 (2.1, #2)
  3. Ghost Whisperer (CBS, 20.00) – 8,73M – 5.4/9 (2.2, #1)
  4. 20/20 (ABC, 22.00) – 8,66M – 5.9/11 (1.8, #4)
  5. Dateline NBC (NBC, 21.00) – 6,50M – 4.5/8 (1.5, #T6)
  6. Law & Order (NBC, 20.00) (ism.) – 5,46M – 3.6/6 (1.0, #12)
  7. Supernanny (ABC, 20.00) – 5,37M – 3.5/6 (1.5, #T6)
  8. Shark Tank (ABC, 21.00) – 4,64M – 3.0/5 (1.4, #8)
  9. The Jay Leno Show (NBC, 22.00) – 4,40M – 3.0/5 (1.2, #T9)
  10. Kitchen Nightmares (FOX, 21.00) – 3,98M – 2.3/4 (1.7, #6)
  11. House (FOX, 20.00) (ism.) – 3,76M – 2.3/4 (1.2, #T9)
  12. Smallville (CW, 20.00) – 2,76M – 1.8/3 (1.2, #T9), 18-34: 1.1/4, W18-34: 0.8/2

41 hozzászólás Ne habozz!

Roosevelt - 2010. 02. 09. 09:36

Nagyon remélem, hogy berendelik a Shark Tank 2. évadát :)

blade78 - 2010. 02. 09. 09:44

Ilyen Caprica nézettségnél összeszorul a szivem ha a SG:A ra gondolok (/cry)

lex - 2010. 02. 09. 10:08

“Smallville ranked first on Friday night among men 18-49 and ranked second among men 18-34.”

fallen - 2010. 02. 09. 10:12

A Caprica pilot valóban érdekesebb volt, mint az eddigiek. Igazából nem sok minden történt az eddigiekben, ráadásul neki is úgyanúgy meg kell küzdenie a múltjával – jövőjével:) mint az SG:U-nak. Nekem azért bejön, de lassan történnie kellene valaminek. Bár, ha a bátyó teljesíti Adama kérését, az megkeverheti szálakat. De valóban, inkább hagyták volna az Atlantiszt, igaz, az ötödik évadban voltak gyalázatos dolgok.

wellman - 2010. 02. 09. 10:43

wow, medium megverte a ghost whisperer-t kiraly!

spike0007 - 2010. 02. 09. 11:39

Smallville király volt! Utóbbi évek legjobb része, az a szuperhősös fieling. ÁÁÁ ezt látni kell mindenkinek!:))

zs93 - 2010. 02. 09. 11:49

Nagyon erős így a Spartacus.

norbucso - 2010. 02. 09. 12:27

A Caprica egy álom az SGU-hoz képest. Nagyon bejött, a 3. rész meg úgy elröpült, hogy csak na. SGA-t és SG-1-et én is hiányolom, de hát olyanok, mint SGU 2. évadra is berendelődnek, de igazából minden szereplőt utálnak az emberek. Ki érti ezt.

slowclub - 2010. 02. 09. 13:05

norbucso: én nem nem utálok minden szereplőt. Valóban lassú a SG:U, de szerintem adni kéne még esélyt neki. Szerintem csak most fog igazán elkezdődni…

Reg5 - 2010. 02. 09. 13:12

Ezek után a SyFy verheti a fejét a falba, hogy anno elkaszálta az SGA-t, és a BSG-t.

HAta - 2010. 02. 09. 13:20

Caprica… ehh, kezd hasonlítani a Dollhouse-ra, ellaposodik, aztán a kasza (híre) után üt, mint a kőbalta (lásd DH S2E4 után, action WTF-ok sorozata)
SGU, szintén zenész kezd lenni (itt még lehet javítani).
Mindkét scifi rengeteg potenciállal rendelkezik, főleg, hogy kvázi spinoff-szerűségek, iszonyat kedveltek a szülő sorozataik.
De a Caprica iszonyat rossz irányt vett, nem véletlenül fordul(t) el a BSG tábor tőle. Itt a cylon evolúció lenne a központi szál, ami érdekes lenne, ehelyett eseménytelen, tini-picsogás lett az egész. Még ha az Adama-tesó beváltja az egyenlítési megbízást, annak is többrészes picsogás lesz a vége. Mondjuk bekattanhat a kiscsaj elvonul Adama családot irtani és fejlődni, de én erről csak én álmodozom. Még reménykedek SGU-ban Capricában, de nem mutattak sokat eddig. És a nézettség, az önmagáért beszél.

Mekare - 2010. 02. 09. 14:02

Caprica nekem még mindig bejön, persze nem úgy, mint a BSG (azt nem is vártam), de nem örülnék ha elkaszálnák, tudna még jobb lenni és hát ha Eric Stoltz meg Polly Walker valamiben benne van :) csak a tiniket valaki elintézhetné már
Spartacus-nál én már kezdtem unni a szexet :D ,de most a 3. rész jobban tetszett

Racoon - 2010. 02. 09. 14:19

Caprica:
emos BSG
újrahasznosított SG mellélszíneszekkel(gondolom olcsók voltak)

Itsuki - 2010. 02. 09. 14:40

Capricába nem látom mi lehet ugy igazán az izgalmas rész,szál…mind unalmas…

qdog82 - 2010. 02. 09. 14:44

@norbucso
Én nagyon is szeretem az SGU karaktereket, jóval jobban mint a Caprica-ban lévöket. Tudod más emberek más vélemények. De azért nem kéne basztatni valamit azért mert azt amit nem szeretsz berendelték 2 évadra és azt amit sreretsz kasza közelében van.

Amugy szerintem Caprica-nak valami jó felvezetés kéne, mint anno a Sg-1, SGA, BSG trió együtt.
SGU, Sanctuary, Caprica trio együtt szerintem jól hozna.

zdawg - 2010. 02. 09. 15:04

sajnálom a capricát. inkább magát a sorozatot, mint a nézettségét, mert ez sajnos így, ebben a formában nem jó. a pilot még úgyahogy elfogadható volt, utána viszont mélyrepülés van, ráadásul ez a tini történetszál valami rettenet. lenne pedig az egészben potenciál, de ez a megközelítés nem működőképes. remélem magára talál…

nedhil - 2010. 02. 09. 15:21

A Caprica tényleg kezd “rosszabodni”, de még így is jobb eddig, mint az SGU. Bear McCreary, a BSG és a Caprica zeneszerzője szerint (a blogjában) az első 2 Caprica rész valóban nem tökéletes, de állítása szerint később lesznek a jó részek. Remélem igazat mond. (Az SGU-ban eddig 1-2 rész tetszett csak a 10-ből)
Nem értem, hogy mi a Capricában a tiniszál… Semmi lovestory, vagy ilyesmi, ami az amerikai filmekben lenni szokott… Zoe és Lacy szerepét is játszhatná felnőtt, nem lenne nagy változás. Semmi tiniszál nincs, csak tini szereplőkkel játszódó szál.

Maniac84 - 2010. 02. 09. 15:23

Nekem bejön a Caprica, hozza a BSG-ben megszokott karakterdrámázást, csak a körítés más. Persze ilyen nézettséggel nem túl valószínű, hogy lesz 2. évad. Az SGU-t meg én a méltán elfeledett Crusade-hez hasonlítanám, mindkettő egy remek franchise spinoffja (B5, SG) és mindkettő óriási csalódás volt. Persze az SGU még változtathat ezen.
A Smallville idei évada is nagyon jó eddig, részemről berendelhetnék a következőt is.
Spartacus meg szimplán fun, amíg ilyen marad addig én nézem.

zdawg - 2010. 02. 09. 16:18

nedhil: hát, a folyamatos picsogás, meg a “jáj az anyu thinks i’m a monster” pedig a tini vonalat erősíti. :) az egész sorozatban a legjobb eddig az adama család, főleg sam.

qdog82 - 2010. 02. 09. 16:52

Engem például nagyon zavar a Capricaban hogy a csaj robot formában szabadon mozog a házban, de senki nem veszi észre, még szét is töri az agyát és ilyesnmik, közben a ház hypermodern és még robot cseléd is rohangál. Na meg a váltások a Cylon és csaj forma közöt, irtó irritáló mikor a csaj mozog össze vissza, de a robot egy millimétert sem mozogna. Na meg mikor a barátnöjével beszél, hogy mondja már meg hogy néz ki, áhhh egy házban van amelyet mindenhol üveg veszi körül nem igaz hogy tudná megnézni a tükrözédését.
Komolyan annyi ilyan fasszág van ebben, persze azért még nézem tovább hátha javvul, de eddig még az SGU köves jelenetei is jobbak ennél

qdog82 - 2010. 02. 09. 17:07

Na lemarad egy gondolat, mikor a laborból szallítják haza a csajt, hallotta hogy hazaviszik, nem hogy meg se mozdulna és örülne hogy kijött, neki be kell hisztiznie és probálni kiszabadulni, és még a végén le is harapja a srác ujját, eszméltlen szörnyű volt

zdawg - 2010. 02. 09. 17:18

qdog82: és az a legszomorúbb az egészben, hogy ERRE építik az emberiség hóhérainak a születését…

Tyberius - 2010. 02. 09. 17:29

Hátnem kinek mi volt az elvárása a Capricával szemben. gdog82: részben egyetértek az általad leírtakkal, de összességében nem. A váltások meg mozgások azok tényleg szarok, de nem járkál össze-vissza a házban, sőt ki se mozdul a laborból,csak ott mozog, a tükörképét, meg már korábban látta még a főlaborban. a 3. részben jól megoldották ezt a virtuális világgal. Az is tök érthető volt, hogy próbált szállítás alatt szökni, mivel mindenképp el akar jutni a Gemenonra…
zdawg: emberiség hóhérai??? jah majd 50 év múlva, nem arra lettek kitalálva… anakin skywalkert se élből darth vadernek tervezték. Az egész még kezdeti stádiumban van, mármint a Cylonok, eleve csak az avatarral működik a gép, és a géppel az avatar…
Szerintem eddig teljesen jó, tény hogy lassú, de pl nem annyira mint az SGU, márpedig szerintem az is kurva fasza, azzal, hogy percenként nem robbantanak benne bolygókat meg napokat.
Az egyedüli nagy negatívum az az anya karaktere, illetve, hogy azért mert a sráccal volt élből elkönyvelték terroristának… Meglátszik a szülői szeretet tényleg… :)

zdawg - 2010. 02. 09. 17:54

tyberius: katonáknak lettek kitalálva, nem ártatlan takarítórobotnak. az más kérdés, hogy nyílván nem azért, hogy 58 évet követően leatomozzák a 12 kolóniát. kezdeti stádium ide vagy oda, tiniszál vagy nem tiniszál ide vagy oda, az arrested developmentben a debil buster bluth drámaibb volt, mikor a kampókezét nézve visította, hogy “mother, i am a monster”.

és akkor az olyan inkonzisztenciákról nem is beszélek még, hogy az 50es stramm férfiember adama a caprica szerint 70 éves lesz a BSG minire. jól nézel ki willie baszod, letagadhatsz vagy 15-20 évet…

meg az olyan, általad is említett blődliről sem beszéltem, hogy az anya felkap egy STO brosst és élő adásban zokog, hogy a lányom terrorista volt.

és a legszörnyűbb az egészben az, hogy NAGYON vártam ezt a sorozatot, de eddig rettenetes csalódás, pedig én aztán nem vagyok egy rögtönítélő bíróság, csak kivételes esetekben lövök le valamit az elején. ráadásul még ezt is várom, hogy legyen sokkal jobb, mint amit eddig kaptunk…

qdog82 - 2010. 02. 09. 18:01

@Tyberius
Amikor a barátnője meglátogatta igenis a laboron kivül volt, mert akkaor a saját szobályábban volt, még rá is ült az agyára és összerekkent alatta, tehát mozog a házban.

Meg ha már látta a tükörképet, miért kellett akkor megkérdeznie?

Viszont a Gemenonos ötlet a szállításnál igenis lehetséges, erre ép nem is gondoltam.
De akkor is nem igy kellet volna reagáni, mert mit tett vona ha kijutt? Egy 2 méter magas hisztiző robot elsétál a spaceporthoz?

Az anyás véléményedet meg teljesen egyet értek, senki nem érdemel ilyen anyát.

Amugy mindezek mellett tovább nézem, mert még mindig látok nagy potenciált a soriban, ugyanugy mint az SGU-ban. Csak hát eddig SGU jóval bejövösebb számomra.

Amugy meg tényleg jó lenne már egy kibeszelő a Capricanak

nedhil - 2010. 02. 09. 18:58

Miért ne mászkálhatna Zoey a házban? Ismeri. Ha nincs otthon senki, ki venné észre? Egy sima robot?

Egyébként a “mother, i am a monster” minden, csak nem tinis szál. Ebben van a drámaiság, hogy ő a “lánya” cylonként, mégis ezt mondja rá, mert nem ismeri fel. Hasonló ahhoz, hogy a cylonok élők-e vagy csak gépek.

Az átmenetek a robot és Zoey között szerintem jók. Attól még, hogy ember jelenlétben kicsit mozog, a robotnak nem kell, hiszen az emberi kinézet csak az avatar, nem a valós teste.

Mikor meg Zoey kéri Lacyt, hogy mondja meg, hogy néz ki, akkor igazz meg tudná nézi egy tükörben, de ő egy ember véleményére kiváncsi direkt. Arra, hogy mit gondol.

qdog82 - 2010. 02. 09. 19:17

“Miért ne mászkálhatna Zoey a házban? Ismeri. Ha nincs otthon senki, ki venné észre? Egy sima robot?”

Szerinted egy hatalmas kutási vállalat fönöke akinak még laborja is található a házban, aki titkos katonai projekteket fejleszt, nulla biztonsági rendszerrrel sereli fel az épületett?
Most komolyan?

“Mikor meg Zoey kéri Lacyt, hogy mondja meg, hogy néz ki, akkor igazz meg tudná nézi egy tükörben, de ő egy ember véleményére kiváncsi direkt. Arra, hogy mit gondol.”

Ne ez épp hogy ultra nagy tinis szál, ahelyet hogy szomorú lenne hogy barátja és ö meghalt és egy robot testében van bezárva, ö azon aggodik inkább hogy hogy néz ki? Valyon most komolyan mit akkart hallani, hogy majd egy kis smink és rúzs és egyböl jobban nézne ki.

nedhil - 2010. 02. 09. 19:58

“Ne ez épp hogy ultra nagy tinis szál, ahelyet hogy szomorú lenne hogy barátja és ö meghalt és egy robot testében van bezárva, ö azon aggodik inkább hogy hogy néz ki? Valyon most komolyan mit akkart hallani, hogy majd egy kis smink és rúzs és egyböl jobban nézne ki.”

Ő sohasem halt meg, mert a valódi Zoey halt meg, nem ő. Azért érdekli, hogyan néz ki, mert cylon! Úgy akar kinézni, mint egy ember. Ezért is akarnak majd később a cylonok úgy kinézni mint az emberek, ezért alakulnak az emberformájú cylonok.. Itt kezdődik az egész. Tehát állításod szerint, ha ez tini szál, akkor az egész BSG is tini szálra épült.

qdog82 - 2010. 02. 09. 21:00

@nedhil
Azt én is tudom hogy nem ö halt meg, de számára olyan mintha mert egy másolat róla, ugy ahogy a másik lány azt se tudja mi történt vele, zavarodot, meg ilyesmik.

Amugy tudtam hogy a házsas témát meg se fogod emliteni, mivel nem tudsz belekötni…

Hát a BSG nem a Capricara épül mert elötte lett létrehozva, a Capricát probáljak ugy megcsinálni hogy jó elözménytörténet legyen a BSG-hez, és amitt eddig látunk ugy néz ki hogy nem nagyon akkar sikerülni neki.
Ez olyan mintha azt mondanám hogy a régi Star Wars trilógia épülne az új Star Wars trilógiára.

winnie - 2010. 02. 09. 21:08

az sw hasonlatot hogy érted? ott is a folytatáshoz csinálták az előzményt, nem?

qdog82 - 2010. 02. 09. 21:31

Ja félre irtám, közben millíó dolgot csinálok egyszerre, mondanám helyett mondanád lett volna, és a sráchoz fölöttem szolt, mert szerinte azért mert nekem tini szálnak tunik pár dolog a Capricabán, ez azt jelenti hogy a BSG akkor tiniszálra epülne.

És a Star wars összehasonlítás igen ahogy mondtad winnie folytatás ami elözmény és ott is ugy ahogy Capricanál probáltak új dolgokat belevinnie a történetbe amik nekem nagyon nem tetszettek( pl a mitokondria, Boba apja az kiről mmintázták a klónokat meg ilyesmik) és csak azért mert történetileg elötte játszodik, nem jelenti azt hogy eredeti film/sorozat erre epülne.

Mondjuk igy belegondolva még eddig nem láttam igazán jó prequel filmet vagy sorozatot, mert valahogy mindig sikerül valahogy elbaszni.

zdawg - 2010. 02. 09. 22:27

nedhil:

“Egyébként a “mother, i am a monster” minden, csak nem tinis szál. Ebben van a drámaiság, hogy ő a “lánya” cylonként, mégis ezt mondja rá, mert nem ismeri fel. Hasonló ahhoz, hogy a cylonok élők-e vagy csak gépek.”

ez nekem értelmetlen sírás a karakter részéről. meghal a lányod, aki egész kompakt kiscsaj volt, majd utána az avatarját berakják egy 62-es lábú kenyérpirítóba, majd a szegény cylon sír, hogy dehát a mama nem ismer meg. ugyanmár. mennyi drámaiság van ebben? nulla. rettenetesen idegesítő. legalább az adama vonalat építgetik korrektül, csak a másik szálon nézni kell, hogy agonizál egy tizenéves gyerek egy media marktos testben.

és még egyszer, bánom is én, hogy tini vagy nem tini a szál, de amíg az eredeti sorozat olyan szinten volt szívbemarkoló, hogy szezononként jópárszor elered az ember könnye, itt max arra van kedvem, hogy lerúgjam a monitort, hogy az egyik legjobban várt sorozatot hogy vihetik ilyen rossz irányba. tény, hogy könnyű dolguk nem volt, mert nehéz ám egy ilyen prequelt jól beilleszteni a már megismert, megszeretett történet elé, épp ezért kellene (kellett volna) jó alaposan átgondolni mindent.

kchris - 2010. 02. 09. 23:14

SPARTACUS,Yeee-aHHHH!

qdog82 - 2010. 02. 09. 23:43

Spartacusra visszatérve azért milyen szövegek vannak már benne, kombinálva a nagyon tulzott erőszakkal hihetelen kombinácíót alkotnak

“A gladiator does not fear death. He embraces it, caresses it, and fucks it. Each time he enters the arena, he slips his cock into the mouth of the beast…”

“Never lose your focus. I don’t care if Jupiter himself rips open the heavens and dangles his cock”

Necros - 2010. 02. 10. 11:47

A Caprica-t elkezdjem úgy nézni, hogy nem igazán ismerem a BSG-t? Vagy inkább előbb azt nézzem meg? :)

zdawg - 2010. 02. 10. 12:41

Necros: igazából mehet így is, úgy is. Viszont, ha időrendben akarsz haladni, akkor végig kell nézned a Capricat, ami ugye csak a harmadik résznél jár egyelőre, tehát ki tudja meddig kell várnod a BSG-re. arra meg NEM jó várni :)

mccarthy - 2010. 02. 10. 13:30

Sztem is jo ötlet volt hogy berendelték a spartacus második évadot. igaz még csak 3 rész ment le belöle de jó ez a kosztümös vonal számomra ezek kimerithetetlen bányát jelentenek, igaz vicces eza z animált sok vér meg miden 3D-be biztos izgalmasabb lenne a látvány:) de hát MO meg a 3D-s tévék…:D majd 20 év mulva mikor már Retro lesz:D felujithatják:D

nedhil - 2010. 02. 10. 13:57

Mindegy, mindenre tudnék írni ellenvetést, de feladom. Mindenkinek más tetszik, és mindenkinek más a véleménye, máshogy magyaráz. Én nem akarok beleszólni abba, ti mit gondoltok. A BSG valóban milliószor jobb, mint a Caprica, de azért adok esélyt az utóbbinak is.

xt - 2010. 02. 10. 16:17

Én most itt nagyon szembe fogok menni az árral, de szerintem pont ugyanolyan hisztizős, picsogós a caprica, mint a bsg volt. Ott sem történt semmi, a heroes, vagy a lost rosszabb pillanatai kőkemény akciónak tűnnek egy-egy bsg résszel összevetve. Mindig csak a drámázás ment, meg a háromszor kifordított logika, a caprica legalább egyszerű, nincs benne nagy bonyodalom, és néha mutatnak mozgást is, nem csak arcokat közeliben :)

nedhil - 2010. 02. 10. 18:21

Hmm.

“… a caprica legalább egyszerű, nincs benne nagy bonyodalom, és néha mutatnak mozgást is, nem csak arcokat közeliben…”
Hát nem is tudom… a BSG-ben (túlzás nélkül) minimum 5-ször több mozgás van.

“Mindig csak a drámázás ment, meg a háromszor kifordított logika”
Ez volt a lényeg. A drámák és a logika/magyarázatok. Ezért volt jobb, mint a mostani sorozatok, amiknek a történeténél még talán én is jobbat tudnék írni.

cyhawk - 2010. 02. 11. 23:28

“Na meg mikor a barátnöjével beszél, hogy mondja már meg hogy néz ki, áhhh egy házban van amelyet mindenhol üveg veszi körül nem igaz hogy tudná megnézni a tükrözédését.”

Ha ugyanarról a jelenetről beszélünk, akkor azt kérdezi, hogy “Do I look male to you?”
(Csajok meg egyébként is mindig megkérdezik, hogy hogy néznek ki, nem hagyatkoznak a tükörre :).)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz