login |

Lost – 6×03 – Don’t Come After Me

2010. 02. 10. 05:57 - Írta: human

178 hozzászólás | kategória: kritika,

Nem értem, hogy miért csökkentették 10 percre a Lost részek játékidejét. Várjunk csak – basszus, ez durván elrepült megint. Volt aki tíz percnél többnek érezte? Spoilerekbe vágunk.

lostaaa

Pedig nem történt annyi minden, bár az ismert, nem főszereplő arcok azért durván feldobták. Tehát az alternatív jövő szálon Kate elmenekült a reptérről egy olyan taxiban, amiben A Bábos ült (Heroes), na meg Claire. Potom 15 perc alatt össze is barátkoztak, hogy Aaronról is tudjunk, na meg Ethan feltűnésének érdekében. Aki ezek szerint nem a szigeten lebzsel, bár a bilincsleszedő is ismerősnek tűnt, de lehet nem a Lostból.

A szigeten közben eldönthetetlen, hogy a templomos rend most épp melyik oldalon áll tényleg. Látszólag „Locke” ellen dolgoznak, legalábbis a füst ellen felállított védvonal erre utalna, de közben meg Sayiddal nem annyira békések a terveik. Természetesen itt nem kaptunk sok választ, csak annyit, hogy valószínűleg nem Jacob szállt be az új esélyt kapó iraki vallatómester testébe.

Ezen kívül Sawyer ismét csak bizonyította, hogy a tettek embere, Kate meg gyorsan utána eredt (Jin sem maradt ki a buliból), így mindketten megszöktek a templomból, mert a szigeten akarnak inkább kolbászolni. Itt természetesen csak egy újabb kérdést kaptunk, na jó, választ is: nekem már nem rémlik, hogy elártulták-e Kate visszajövetelének pontos indokait, de most nyíltan kimondta, Claire-t akarja megtalálni, a kérdés pedig, hogy miért is emlegetik „he’s one of them”-ként mind Jin-t mind pedig a többi templomlátogatót.

A részt pontozni nincs értelme. Bár ha belegondolunk akkor lassú rész volt, smokie kalandjai most jobban is érdekeltek volna talán, viszont mégis elrepült ez a 40 perc. A múltkor még nem konstatáltam ennyire pontosan a „flashback” hangot, de most végképp leesett: nyikorog és recseg a valóság szövete.

Nem mindig lesz ilyen hajnalban írás a Lostról, de minden héten lesz továbbra is, szal nyugodtan lehet várni délutánig, koraestéig majd a kommentekkel, addigra már felirat is akad néha.

178 hozzászólás Ne habozz!

Beaver - 2010. 02. 10. 06:09

Ethan és Claire feltűnése WTF volt, na meg hogy Clairet is megszálta “valami”, ami a “templee”-k (:D) szerint nem jó.. Jack végre gondolkodott az heves és indulatos cselekedetek helyett :D A tenyerem meg már igen viszket Kate miatt, hogy sosem bír megülni a popsiján, hát jól elfenekelném :P Jamest meg meg tudom érteni, ilyen helyzetben én is csak magányra vágynék, bár azt még nem tudni vannak-e tervei, és mik azok. Azt hogy Kate Claire miatt jött vissza már nagyjából lehetett tudni, úgy rémlik. Sok választ nem kaptunk, viszont volt pár kemény WTF. NotLocket/Bent/Richardot én is hiányoltam.

rhynn - 2010. 02. 10. 06:51

Te se sokat aludtál basszus :)

Kenny - 2010. 02. 10. 07:15

Izraeli? Most komolyan? :DDD
Egyébként már volt szó róla, hogy miért jött vissza Kate konkrétan. Most nem tudom melyik részben, de volt.

toytoytoy - 2010. 02. 10. 07:21

Ethan nincs a szigeten, tehat erkezese elott valtoztattak a multon. Nalam ez stimmel az incidenthez… Ugy tunik, Jacob a temple beliek vezetoje (volt?), Nemezis pedig az ellentabor, ezek szerint vele is vannak otherek. Ugye ez 2 reszre osztja az othereket, gondolom ok haboruznak a szigeten. Whildmore a ’sotet’ oldalon allhat, vegulis o kuldte vissza Locke-ot ugye… Ez a sotet oldal amolyan star wars fele ‘ero sotet oldala’ lehet, ezert eledhetett fel Said, de alapban gondolom csak meggyogyulnia kellett volna. Bocs az egyszeru fogalamazas miatt, kicsit koran van meg… kivancsian varom a velemenyeket!

Bártházi András - 2010. 02. 10. 07:25

A srác, akivel kijöttek a templomból Kate-ék, nem valami három évvel ezelőtti sérelmét emlegette fel a _reptéren_? Ha jól értettem, akkor nem is annyira alternatív az a jövő, nem lepődnék meg, ha kiderülne két csapat Oceanic 6 szaladgál a földgolyón.

Waldi - 2010. 02. 10. 07:27

Iraki vallatotiszt. :D
Ethan feltunese azt jelenti, hogy feltehetoleg a sziget tortenete nagyjabol ugyan ugy zajlott az Incidensig a rebootolt univerzumban.
Ha az ujraelesztes jarhat azzal, hogy Nemezis megszalja az illetot, akkor ez megtortent-e Ben-nel? Illetve, mivel Claire-t tudomasunk szerint nem elesztettek ujra, miert pont Claire-re hivatkoztak? Claire nagyon Rousseau-san viselkedett, a csapdaallitasokkal, meg ahogy kinezett. Viszont Rousseau azt allitotta, hogy a tobbieket szallta meg valami(plague) es nem ot. Ezt mondjuk Smokey/Nemezis miatt valoszinubbnek is tunt.
Ha viszont Claire gonosz lett, akkor az egesz mas fenyben vilagitja meg, hogy mit keresett Christiannal a kunyhoban. De valahogy tul egyertelmu a dolog, lesz itt meg WTF. Ha Aaron olyan fontos, akkor Christian/Nemezis miert hagyta elmenni a Szigetrol?
A japan csoka ezzel a mereg dologgal nagyobb kamugep lesz, mint Benjamin :)

Christian cipo szine a kulonbozo jelenetekben (feher-Jacob/fekete-Nemezis):
Vincenttel talalkozik: feher
Jack latja a szigeten: feher
Elrabolja Aaront: sotet
Locke-al es Claire-l a kunyhoban: sotet
Locke-al a Donkey Wheel-nel: sotet
Jack-el a korhazban: ?
Sun-nal es Lapidus-sal Otherville-ben: feher

Waldi - 2010. 02. 10. 07:29

toytoytoy:

A gyereket elkuldtek a tengeralattjaron az Incidens elott. Igy jo esellyel Ethan elhagyta a szigetet es mivel az elsullyedt, igy nem lett Other.

Timci - 2010. 02. 10. 07:32

Sayid izraeli? Akkor most már az egész Lost-ot értem :)

Waldi - 2010. 02. 10. 07:33

Bártházi András:

Ha jol emlekszem, amikor Room 23-bol szabaditottak ki Karl-t, akkor utotte le puskatussal.
Az a pressconference duma a het mondasa volt :)

seven - 2010. 02. 10. 07:35

Ethan neve Goodspeed volt, aki ugye a másik other volt akit a géphez küldtek :)

Wondorog - 2010. 02. 10. 07:37

Hát gondolom Sayidot és Clairet ugyanaz szállta meg ami egykor a franciákat, amikor lementek Montand után a lyukba.
Aldo 3 évvel ezelőtti sérelme pedig az volt, amikor Carlt szöktették meg a 23-as szobából és Kate le akart lőni (ő volt a biztonsági őr).

rhynn - 2010. 02. 10. 07:37

Sayid nem iraki? (Csak kérdezem)

Wondorog - 2010. 02. 10. 07:38

Goodspeed az Horace volt és ő Ethan apja :)

seven - 2010. 02. 10. 07:44

fakk, tényleg.

Oscee - 2010. 02. 10. 07:46

@Timci:
nem, Sayid Iraki. Illetve az új idővonalon Iráni útlevele van, úgyhogy mégsem tiszta a kép :)

De Ethan pl. héber :)

Timci - 2010. 02. 10. 07:50

@Oscee Tudtam én persze, csak vicc volt :), mert a Lostban minden kis infó fontos :)

rhynn - 2010. 02. 10. 07:56

Wondorog: de ha az apja Godspeed volt, akkor ő is az, nem?:)

Kyp - 2010. 02. 10. 07:57

a “one of them” tuti arra utal, hogy rajta voltak a gitáros listán(tracklist :) ), mint Jacob kiválasztottai, és az évadzáróban láttuk, hogy kiket is érintet meg Jacob. eddig gondolom mindenkinek megvolt. a többi meg annyi hogy Jacob bábui a sakk/backgamon partiban, és a kellenek ahhoz Jacobnak, hogy nyerhessen, vagy akár csak fent maradhasson az egyensúly.
tipp évadzáróra: nagy csata, úgy néz ki mindenki happy, de a gonosz is mozog még sebesülten a, földön fekve, gyors snit Nemezis és Jacob ülnek a parton: “még egy parti?” :D ; majd végső kép, ami se nem tiszta fehér, se nem fekete, hanem sakktábla minta :)

toytoytoy
én nem mondanám, hogy Widmore a sötét oldalon állt. az tuti nem bizonyíték, hogy azért mert füstös Locke-ot segítette, gondolj bele mennyi embert átvert Locke, többek közt Richardot is.
és ugyebár a Widmore csapattal volt Richard, ergó az öreg jófiú.

hajdan Michael elvitte Jacket, Hurleyt, Sawyert és Kate-t Benhez, egy lista alapján. 1: van e köze a listának a mostanihoz és hogy kiket is érintett meg Jacob
2: ha igen, akkor Jin-ék miért nem voltak rajta.

hmm Jin-t meg Sun-t is megérintette Jacob, vagy csak egyiküket? nem emlékszek

Sayid infection az lesz mint a franciáké, de hogy Ben is meg lett rontva? nem biztos, ő szétszenvedte magát apja mellett, aki az anyja miatt kínozta, és ezért lett egy kis gec.

a templom főnők vajon szintén a blackrockról való? és mi van hippi tolmáccsal?

évadnyitónál lassabb volt, de nem rossz.

Wondorog - 2010. 02. 10. 08:17

hát nem tudom miben változhat a sziget története és elsüllyedésének oka az alternatív valóságban, mert ugye ott nem voltak a Dharmában Jackék, senki sem akart bombát robbantgatni, Sayid nem lőtte le Bent, nem került a Többiekhez, nem volt Tisztogatás. talán ezért is Goodspeed a neve Ethannak apja után, mert sohasem került a Többiekhez

Nasedo - 2010. 02. 10. 08:24

Bártházi András! Szerinted akkor két sziget is van?? Mert ugye egyet láttunk a víz alatt is. :)

Pizsama - 2010. 02. 10. 08:47

Még hogy megválaszolnak minden rejtélyt?! Egyre több a kérdés, és alig kapunk válaszokat!

Waldi - 2010. 02. 10. 09:11

Nemtom miert gondoljak egyesek, hogy mindenki, akit meglatnak a Black Rockrol van. Szerintem nagyon sokszor jottek (vagy ahogy a japan fonok mondja, hoztak ide) a szigetre, egy Japan csoka mit keresne egy rabszolga szallito hajon, meg egy osoreg romai Ricardus? Minimum okori gorog-romai, egyiptomi es kozep-amerikai, japan, indiai stb. eredetu nepesseg jutott el a Szigetre.

Nasedo - 2010. 02. 10. 09:17

Vagy minden nép eredete a sziget. :D

m - 2010. 02. 10. 09:17

“na meg Ethan feltűnésének érdekében. Aki ezek szerint nem a szigeten lebzsel”

mivel abban a valosagban a sziget el van sullyedve, igy nehe is lenne

“nekem már nem rémlik, hogy elártulták-e Kate visszajövetelének pontos indokait, de most nyíltan kimondta, Claire-t akarja megtalálni”

nyiltan kimondta mar korabban

Malachi - 2010. 02. 10. 09:43

Na hát ehhez nincs mit hozzátenni, elég egyértelmű rész volt.

Azt nem értettem, hogy a minden veszélyhelyzetből profin kibújó Kate miért furikázik azzal a taxival, amit valószínűleg az egész államban keresnek?

Szegény Sayid, mi van vele, talán az ördög bújt belé? Hehe.

Szóval egyértelműen látszik, hogy egy ideig ezt kapjuk majd, egy kis történés a szigeten, egy kis történés a másik világban. Nem rossz, de azért remélem hamarosan csavarnak valami nagyot a sztorin.

LSL - 2010. 02. 10. 09:59

visszagondolva a Jacob kunyhóban 3. évadban nem volt Jacob, csak valaki megjelent, szóval a smokey volt ott akármelyik alakjában (Christian pl), ott volt még Claire is, csak pont Jacob nem volt ott, szóval az a kunyhó lehet a sötéteké, annak ellenére hogy jacobénak tulajdonították.

a japán által vezetett csoport pedig az igazi Jacob oldalán álhat.

Christian cipője szerintem utalhat arra hogy ki veszi fel az alakját, fehér Jacob, fekete smokey.

de még nem láttuk hogy Jacob felvette volna _EDDIG_ akárki alakját, csak saját alakjában jelent meg. Smokeyról is csak 1 hete tudtuk meg biztosra hogy ilyet is tud, ergo Christian fehér cipőben lehet akár Jacob is
(((csak egy gondolat)))

amúgy claire úgy tűnt el hogy egy este csak elindult a dzsungelbe nem? és azóta nem látta senki, csak a kunyhóban (smokeyval) megjelent egyszer nem? már kicsit ködösek az emlékek

Waldi - 2010. 02. 10. 10:03

Malachi:

Tul egyertelmu resz volt. Ilyenkor szokott jonni a hubazmeg :D

Az mindenkinek megvan, hogy a taxisofor a Heroesban jatszott?

LSL - 2010. 02. 10. 10:07

tényleg? bent is van a postban, szóval szerintem IGEN, mindenkinek megvan

Glarion - 2010. 02. 10. 10:10

Zseniális volt. Leírhatatlanul zseniális, ezt vártam már, nincs még egy ilyen sorozat ami ilyen wtf-eket dobál hétről hétre.

Richiee - 2010. 02. 10. 10:11

Sayid Iraki.

És az is sztem tuti, hogy nem Jacob szállta meg, vagyis a Többiek nem ezt gondolják róla. Valószínűleg ugyanarról a fertőzésről beszélnek amiről anno Rousseau, amikor ki kellett nyírnia az egész csapatát, mert mindannyian “fertőzöttek” voltak.

Waldi - 2010. 02. 10. 10:18

LSL:

Tenyleg, de a postban az is benne van, Sayid izraeli :D

LSL - 2010. 02. 10. 10:20

mindenki tudja h sayid iraki, nyilván hajnali elírás

szóval a logikád szerint ha van benne 1 elírás, akkor automatikusan az egész poszt rossz, ezért te beírod azt ami ott is le van írva, és így mindenki tudja hogy az a kis részlet helyes

köszi!… (sry az offért)

LSL - 2010. 02. 10. 10:23

Richiee: Tuti h nem Jacob szálta meg Sayidot, egyrész a producerek elmondták múlt héten Kimmelben, másrészt a trailerből is ki lehetett ezt következtetni.
Kimmelben amúgy azt mondták hogy nem jacob, de valami emgszállta, szóval a “plague” abszolút helyén való elmélet, ami Clairet is elkapta, és grat annak aki visszaemlékezett arra hogy Roussoe társai is ezt kapták el! szóval nem egy full uj dologról van szó, és ha belegondoltok, már 3 vagy 4 éve is halottunk róla, de folgalmunk sem volt róla hogy ide lyukadunk ki vele

Best shit ever on TV

Waldi - 2010. 02. 10. 10:35

LSL:

Ironiarol halottal mar? Azert irtam, hogy “tenyleg”, mert nem vettem eszre, hogy a taxisoforrol szo van a postban. Nem azert irtam be, mert meg akartam erositeni, hogy ugy van, hanem nem lattam. Mondjuk akkor mar mult heten is kiszurhattuk volna, mar ott is ismeros volt, csak nem ugrott be.
Peace :D

Beaver - 2010. 02. 10. 10:46

Amúgy Claire amilyen kis nebáncsvirág volt, ahhoz képest most puskával rohangál a dzsungelben meg csapdákat állít :D :D Kemény dolog ez az infeksön.

Waldi - 2010. 02. 10. 10:50

Ezzel a plague dologgal valami nagyon nincs rendben.

Rousseau azert gyilkolaszta le a tarsait, mert szerinte elkaptak. Claire viselkedese nagyon hasonlo Rousseau-ehoz. Tehat ha Claire elkapta, akkor feltehetoleg Rousseau is.
Claire meg egyutt is volt Christian/Nemezissel, de tudomasunk szerint Sayid es Rousseau nem. Sot Smokey-nak a Rousseau tarsait inkabb volt alkalma megfertozni.
Ha viszont nem Smokey terjeszti a plague-t, hanem a feleleszteshez van koze, akkor hogy kaptak el a franciak vagy Rousseau, Claire es Ben miert nem kapta el? Esetleg a templomosok megtalaltak a franciak holtesteit es felelesztettek oket?

Lehet, hogy Mikhailt is felelesztettek? Esetleg az Othersek azert adtak sokszor erthetetlenul konnyen az eletuket, mert tudtak, hogy ugyis feltamasztjak oket? (Pl. Bea Klugh)Bar Ben azt mondta Locke-ra celozva, hogy meg itt a szigeten se tamadnak fel a halottak.

Bob - 2010. 02. 10. 11:29

Ez mar kicsit kezd uncsi lenni, amit az irok muvelnek, vki osszeszamolhatna, hanyszor szoknek meg ugyanugy Sawyerek, es hogyan uldozik, es fogjak el ujra, es ujra, hogy aztan ujra megszokhessen.
Sztem nagyon erzodik a sorozaton, hogy nem ez volt az alapotlet, es a tortenetet folyamatosan irjak/talaljak ki. Amikor nem jut semmi az eszukbe, akkor gyorsan vki megint elkapja oket, hogy ismet kinyirhassanak egy csomo mellekszereplot szokeskor, egy kicsit sokan haltak mar meg, es ez vhogy nem razza meg oket, mintha mindegyik szuletett gyilkolo gep lenne.
Eddig szerencsejuk volt az iroknak, hogy meg nem zavarodtak bele az ujjabb csavarba, amit vmelyik kitalalt, de mar egy csomo regebben fontosnak tuno szalat elvetettek, szoval kivancsi leszek mit hoznak ki a vegere.

Marcellus - 2010. 02. 10. 12:05

@Waldi: “Ha viszont nem Smokey terjeszti a plague-t, hanem a feleleszteshez van koze, akkor hogy kaptak el a franciak vagy Rousseau, Claire es Ben miert nem kapta el?”

Valami Bennel is történt, lásd 5×11, ahogy Richard Alpert mondta: “If I take him, he’ll never be the same again. [...] What I mean is that he will forget this ever happened, and that his innocence will be gone. He will always be one of us.”

Bár nem egyértelmű, hogy ez a mellékhatás, amiről beszélt, ugyanaz-e, mint ami Sayiddal történt.
Mert ha ez mndig bekövetkezik, akkor nem lenne értelme tesztelni, meg eleve nem is hajtanának végre ilyen gyógyítást, ha utána az illető biztosan olyan állapotba kerül, hogy inkább megölik.
Viszont ha az elkerülhetetlen mellékhatás és a tesztelendő fertőzés két külön dolog, akkor nem teljesen világos, hogy ami Claire-rel és Sayiddal történt, az mennyivel több az “innocence will be gone”-nál.

harmadik eva - 2010. 02. 10. 12:25

Ő…
Honnan veszitek, hogy Jacob a “világos” / jó oldal, Füstös Locke pedig a “sötét” / rossz?
Szerintem nincs fertőzés. Amit a “francia tyúk” annak hívott, az vagy “megszállás”, azaz vmelyik “játékos” veszi fel a (vélhetően meghalt) áldozat testét (vagy talán nem is a testét, és nem is kell, hogy halott legyen), vagy “átállás” valamelyik rajongói klubba (ha több others-klub van).

April - 2010. 02. 10. 12:28

@Kyp tetszik az elméleted. :)

zdawg - 2010. 02. 10. 12:38

na kérem, csodás egy rész volt. ráadásul abszolút igaza van humannek a 10 perces megjegyzésével, amikor megint feljött a végén a lost felirat, felháborodtam, hogy dehát még nincs itt az ideje, aztán mégis, sajnos. szóval jó rész volt ez is, szépen megyünk előre, jöhetne már a következő heti adag :)

qdog82 - 2010. 02. 10. 13:33

Szerintem a plague-es dolog ugy van hogy meg kell hallnod hogy elkapjad, aztán az visszahoz és szép lassan megfertöz mig a szivéhez ér.
Claire gondolom anno mikor felrobbantottak a kunyhót Widmore emberi meghalt, és visszajött.
Azután volt hogy furán kezdet viselkedni.
Plussz ez megmagyarázna miért akkarják az otherek , hogy minden hullát el kell temetni.
Ja és szerintem Ben nem kapta el mert ö nem hallt meg,megmentették még elötte, gondolom akkariban nem volt koszos a viz a templomban.
Rousseau viszont tutira elkapta valamikor mert full ugy viselkedett mint most Claire.

pali - 2010. 02. 10. 13:48

nem tudom nektek mennyire tűnt fel az, hogy túl sokszor láthattuk már azt az idegesítő alakot a repülőről. nem lepne meg, ha az is meglenne szállva valami által.

Qmy - 2010. 02. 10. 13:55

Ha Arztra gondolsz, ő valami más által fog “elszállni” :)

human - 2010. 02. 10. 15:09

mindenki tudja, hogy elég egy embernek szólni, de ő egyértelműen szóljon ne :DDDDDDDDDDDD módon, mert az sokminden lehet. Tegye fel a kezét aki még sosem írt el semmit. Ezáltal minden más mondata is semmis? Köszönöm.

pétör - 2010. 02. 10. 15:12

nemtudom miért de két három évad óta rendszeresen a Kate-es részek a leggyengébbek , ebben is csak az időhúzás ment

Sawyer fájdalmát már harmadjára sütik el , Kate megint csak rohan , de a legdurvább hogy tényleg sehova nem jutottunk , a japán csóka meg Jackék között a misztikus feszültség amit éreztem kezd átbillenni a hagyjatokmár kategóriába

nagyon várom a köv. epizódot mert ez nulla volt, pedig eddig minden egyes Lost epizód nagyont tetszett a pilot óta

Szeby - 2010. 02. 10. 16:08

Komoly rész volt emberek :D De nem sokat haladtunk -.- … Sawyer fájdalma ismét szerepelt… Kate pedig vele akar lenni, most úgylátszik azok után, hogy Jaket otthagyta és Jinnek mondta, hogy nem akar vissza menni, de sztem Jack is tudta ezt.Szóval Kate döntött, az a baj, hogy elcseszte… mert mostmár Sawyernek nem kell… de ki fog tartrani mellette, úgy ishemperegnek még együtt…nézzetek hülye perverznek de én ezt a részt várom :D

Sayidot sajnálom…csórót össze vissza kínozzák, ráncigálják, manipulálják… valójában gyenge ember, de jól játsza a keményet.

Jack húzása nagyon bejött, tetszett az az akció jelenet és birom azt a vezetőt…Dogent :D Birom, hogy a Lostban rengeteg elvek,eszmék,gondolkodásmódok jelennek meg … annyira ÁLLAT EZ A SOROZAT !

Ami viszont kiborít, hogy MÉG MINDIG CSAK KÉRDÉSEK ! Tehát … a 6. évadtól válaszokat vártam, de kevés … vannak, de kevés… és miért fogdossa mindig a nyakláncát Dogen ? … Mi a szerepe ? .. tele a fejem … és tudom, hogy megint 1 hét …

Amikor Jack kapta azt a csésze teát, és kérdezte miaz, hát engem is elkapott a nevetés XD …

Áhhh…emberek :) … még hatása alatt vagyok, nehéz így értelmeset kommentálni, de az tény, hogy életemben nem kedveltem így sorozatott, egyszerüen ennyire összetett … minden inyenc talál magának benne valami finomságot. Sawyer and Kate… mikor fekszenek már össze ? :( …

karit - 2010. 02. 10. 16:49

Waldi, nagy cipőszakértő vagyok, lassan boltot nyitok, lásd a kibeszélőben tegnap este. ; )

Szerintem a Gonosz szót el lehet felejteni, különben a sakk fekete bábuit is azoknak kéne hívnunk. Nekem “A Jin” tökéletesen megteszi.

A lényeg, hogy fejlődik a Lost, végre, először a 6 év alatt, azonnal választ kaptunk egy feltett fontos kérdésre!
- Mi az?
- Baseball labda.
Remek, csak így tovább!

Azt hiszem, most sokalltam be a (saját dettó) párhuzamos, merőleges stb. időgráfos techno-blabla teóriákoktól: már megvan, mi a “fertőzés”…

Ami pedig itt zajlik, nagyjából bizonyíthatóan, egyetlen szóval értékelhető, még ha itt permanens bannolás/kiátkozás is jár érte.
Purgatórium.
Meg ami ezzel jár. Ahogy a reklám mondta: “a többi túró”.

csabiga - 2010. 02. 10. 16:55

Claire táskájában a kardszárnyú delfin is tiszta jin és jang (fekete-fehér) :D

rvn219 - 2010. 02. 10. 17:02

na, ennek a résznek máris sikerült alul múlnia az évadnyitót, pedig abból sem emlékszem már semmire…
eddig simán a leggyengébb évad.

kla - 2010. 02. 10. 17:18

Azoknak, akik azon sírnak, hogy nem tudják előre, hog mit csinálnak: ugye azzal azért tisztában vagytok, hogy ebben a három részben (meg az előző évad végén) hány olyan elem volt, ami már az 1-2. évadban elökerült? (Hogy az 5.-ről ne is beszéljünk) Nyilván nem volt meg a teljes sorozat története kidolgozva a pilot írásakor, sőt, még sokkal később sem. De ezek a részek engem meggyőztek arról, hogy tudják, hogy mit csinálnak.

kla - 2010. 02. 10. 17:18

Az írók, mármint. :)

Menyet - 2010. 02. 10. 17:40

Legviccesebb rész az volt amikor megjelent Mac az Always Sunny in Philadelphia-bol :)

DrEVIL - 2010. 02. 10. 17:44

Csak nekem jött le a Kate és a felhőtlen philadelphiás csávó között lezajlott beszálgetésből, hogy most ők a jövőben vannak?rousseau évek óta halott 3 éve ütötte le a fószert Kate.Bár ezekre nem pontosan emlékszek h mikor történtek de nekem úgy rémlik h a “jelenben”

Tintás - 2010. 02. 10. 17:48

LSL:
Smokeyról is csak 1 hete tudtuk meg biztosra hogy ilyet is tud, ergo Christian fehér cipőben lehet akár Jacob is
(((csak egy gondolat)))

Smokey már felvette korábban Eko testvérének az alakját. Mielőtt lerendezte Ekot.

Amúgy tényleg “gyorsan vége lett a résznek”, de olyan 30 perc után azt éreztem, hogy ez így elég gáz, hogy még mindig semmire nem válaszoltak a korábban említett baseball labdás világrengető kérdésen kívül. Oké, menjünk bele még jobban és bonyolódjunk bele. De tényleg figyelmen kívül hagynak korábban felvetett és mára a felejtőbe dobott kérdéseket, amikre szerintem már ebben az évadban nem lesznek válaszok.

Minden esetre izgatottan várom a következő részt és remélem, hogy az 5. évadhoz hasonlóan egy kis leültetés után kapunk egy Lost színvonalú epizódot.

DrEVIL - 2010. 02. 10. 17:52

Na most olvastam csak vissza és Bártházi Andrással teljesen 1et értek, sztem nincs itt semmien párhuzamos univerzum,csak vh megint oda fognak kerülni a szigetre, csak van 1 kis amnéziájuk vagy a franc se tudja.

kacagomikulas - 2010. 02. 10. 17:52

drEvil, ha jól emlékszem akkor ugye roussou 2004ben halt meg mielőtt ben elforgdította a FDW-t, és ugyanígy 2004ben tartotta Ben őket fogva a másik szigeten, míg az Ajira flight amivel visszajöttek, az ugye 2007-ben tért vissza, és amikor végülis Juliet felrobbantotta az atomot, akkor a 70es évekbeli timeline ezzel a 2007el egyesült, szóval így lehet halott már 3 éve. Nekem viszont írja már le valaki röviden, hogy Claire-el mitörtént, hogy tűnt el ilysmi, eskü hogy semmire nem emlékszem belőle :)

DrEVIL - 2010. 02. 10. 17:58

Ja és a képen szereplő csávónak sztem biztos lesz vmi jelentősége(aki ordít a taxi után) az előző részben is mutogatták 1 párszor

DrEVIL - 2010. 02. 10. 17:59

Ja tényleg :D

rvtul - 2010. 02. 10. 18:11

nekem azt hiszem pontosan összeállt a kép Calire-ről, már régebben is sejtettem de mindenki lehurrogott.
szóval a 4. évadban, mikor Keamyék eljöttek szigetre Benért, kb szétrobbantották az egész Dharmaville-t. sztem mindenki emlékszik h Calire háza felrobbant és Sawyer a romok alól szedte ki (nekem már akkor is fura volt, hogy túlélte), nem sokkkal később Clairnek megjelent az apja a szigeten és elment vele…ennyit tudtunk eddig.
de sztem most világossá vált, hogy Calire MEGHALT A 4. ÉVADBAN! de valami megszállta és azért hittük úgy, hogy él. pontosan úgy, mint most Sayid esetében.

sheva - 2010. 02. 10. 18:19

Mondjuk az azért elég furcsa, hogy Clairenek megindult a szülés attól, hogy megtudta, egy “idegen” nőnek nem kell a gyereke, de attól nem mikor lezuhant egy repülővel, körülötte emberek haltak meg stb., pedig az nagyobb stresszhelyzet volt!

Waldi - 2010. 02. 10. 18:23

http://darkufo.blogspot.com/2010/02/did-damon-lindelof-lose-his-cool-during.html

Tenyleg nemtom miert nem tetszett egyeseknek a resz, a szokasos Jack/Kate ellenes huhogason kivul.

Waldi - 2010. 02. 10. 18:26

rvtul:

Claire-en kivul hany ember lattunk kalap, kampo halott majd felkel es jar, csak ugy, magatol? (Na jo, Mikhail-t leszamitva)

Bob - 2010. 02. 10. 18:32

Na Waldi, nekem ehez a hozzaszolasodhoz ertelmezo keziszotar kell!

Waldi - 2010. 02. 10. 18:45

karit:

Kiegeszitem a Christian cipo szine tablazatot (feher-Jacob/fekete-Nemezis):

Vincenttel talalkozik: feher (inkabb Jacob, tudja hogy Jackre meg sok munka var, a fianak nevezi)
Jack latja a szigeten: feher
Elrabolja Aaront: sotet (Nemezis, hiszen Claire-t akarja behalozni, vajon Aaron miert nem kell neki?)
Locke-al es Claire-l a kunyhoban: sotet (igy visszanezve eleg hatborzongato, nagyon valoszinu, hogy Nemezis. Foleg, hogy Claire ugye allitolag plague-s lett)
Locke-al a Donkey Wheel-nel: sotet (Nemezis, nem segit Locke-nek, lehet hogy a szabalyok nem engedik (kiskapu). Jack-et a fianak nevezi ami vagy csak azert kell, hogy Jack meginkabb vissza akarjon menni, vagy tenyleg Chrisitan szemelyisege van belul)
Jack-el a korhazban: feher (
Kahana-n Michael-el: nem latszik a laba (mintegy feloldozza Michaelt, inkabb Jacob)
Sun-nal es Lapidus-sal Otherville-ben: feher (segitokesz)

Nem mondom, hogy Christian maga Jacob vagy Nemezis lenne, de hogy kinek az erdekeben cselekszik, az feltehetoleg kiderul a cipo szinebol.

Amit meg nem tudunk, hogy amikor Hurley talalkozik a kunyhoval, akkor hintaszekben ulo Christain mellett ki a masik szemely, aki ki nez az ablakon.

ooo - 2010. 02. 10. 18:46

az Its always sunny-s srácot nem tudtam komolyan venni. Két teljesen eltérő karakter. :D

Egyébként meg ez elég gyenge rész volt, már untam az agyam. Hiányoltam a másik szál folytatását..
Vége viszont kurva nagy volt!!

windly - 2010. 02. 10. 19:08

jó rész volt, végig lekötött ezért is ment el gyorsan, a válaszok ráérnek amíg szórakoztat a sorozat.

Malachi - 2010. 02. 10. 19:20

olvasgattam a hsz-eket a darkufo-n, érdekesek a reakciók.

Lost-os mércével nézve, mondjuk ki, elég semmilyen rész volt na.

hiába szövik gyönyörűen az ALT-ot az eredeti(?) világban történtek alapján, hiába hozzák vissza a régi arcokat, a 2 sztori szinte SEMMIT nem halad, egyszerűen nem is haladhat 40 perc alatt.

amíg – látszólag – semmi kapcsolat nem lesz a 2 világ között, csak úgy léteznek önmagukban egymás mellett, addig sokaknak lesz hiányérzetük, mert bármilyen érdekes is az ALT világ sorsa, a legtöbben szerintem arra vannak ráizgulva, hogy MI A TÖKÖM TÖRTÉNIK A SZIGETEN. így meg szinte kidobott idő minden perc, ami nem ott játszódik.

SZIGET – izgalmas, fordulatos, kalandos, titokzatos, 5 ÉVNYI REJTÉLY
ALT – minden más és nem is azok a karakterek, akiket 5 év alatt megismertünk. mások, másképp viselkednek, élik az életüket, ennyi. érdekes, de csak matiné a szigethez képest.

tudom, biztos vagyok benne, hogy valami nagyon komoly dolog készül és letépem majd az arcom tőle, ha odajutunk. a LOST 5 év alatt nem hibázott, az nem lehet, hogy a végén számítják el magukat.

a végére még annyit, hogy ez a majd 1 éves szünet is inkább ártott a sorozatnak, mint használt. legalábbis én úgy érzem.

Anthony - 2010. 02. 10. 19:25

Kezd idegelni ez a Lost. A sárga “Ben” és csapata szarakodásai főleg.

Waldi - 2010. 02. 10. 19:34

Malachi:

Szep lassan kell felepiteni, hogy mi koze van a ket univerzumnak egymashoz, hogy nagyobbat usson. Meg az se kizart, hogy a finale elott nem is fogjuk teljesen megerteni. Raadasul most sok dologban feltehetoleg olyan utalasokat kapunk, amik eppen az ellenkezoje lesz annak, ami az igazsag.

Tod - 2010. 02. 10. 19:39

“2 sztori szinte SEMMIT nem halad”

Semmit? muhahaha
Első két részben megkaptuk az alapokat, a közös képeket, aztán szépen elkezdik boncolgatni a karaktereket egyenként. Most épp Katikát vették elő.
Ennél gyorsabban nem is lehetne elmesélni a dolgokat.

“MI A TÖKÖM TÖRTÉNIK A SZIGETEN”

Épp az az egész mizériának a lényege, hogy mihez képest történik az, ami; milyen úton haladnak, nem az, hogy hova.

Anthony - 2010. 02. 10. 19:39

Kár találgatni, főleg hogy teljesen jelentéktelen dolgokba akartok belelátni olyasmit, ami nincs is esetleg.

Malachi - 2010. 02. 10. 20:01

Waldi, én is így gondolom, nekem tetszett a rész, bár nincs a TOP50-ben, hehe. de akkor is merész húzás így az utolsó évadban elkezdeni egy teljesen új világot, ami ráadásul csak így csordogál a maga medrében. se smokie, se others, se sziget, se időutazás, se szobor, se Jacob, se SEMMI. persze, tudom, hogy lesz valami, de mihamarabb legyen, már alig van időnk.

az első 2 rész marha jó volt, de én most nem azokról beszélek.

Hakos - 2010. 02. 10. 20:34

Nekem speciel ez a rész jobban tetszett, mint az évadnyitó, igazi lost-os volt, én azok közé tartozom(egyáltalán vannak még ilyenek? :D) akiket a szigeten kívüli események jobban érdekelnek, tök jó felfedezni az olyan dolgokat, hogy Kate itt is jelen volt a szülésnél stb…élvezetes volt nagyon, de úgy a vége felé már eszembe jutott, hogy basszus de megint nem haladtunk szinte semmit, az akkor egy kicsit lelombozott, a végétől meg nem estem hanyatt, egyre idegesít ez a mindenki megszáll mindenkit dolog, itt már tényleg minden megtörténik!

Lackó - 2010. 02. 10. 20:54

Hát azért Clairenek csak úgy, a semmiből beugrott, hogy Áronnak kéne hívni a kölköt. Szerintem ebből, meg abból, ahogy Jack pislogott a pilotban többször is, elég egyértelmű, hogy a két univerzum kapcsolatban áll…

narem - 2010. 02. 10. 21:11

Valami olyan érzésem van Aaron-nal kapcsolatban, hogy a gyerekébe fog költözni a Nemezis…

Vagyis várjunk csak. Miért akarták a franciák (a fertőzöttek) megölni Russou-t?

Áhh valami nem stimmel. :)

Thrasher - 2010. 02. 10. 21:11

nem sok karaktert láttam eddig, akinek a motivációja ennyire zavarna minden helyzetben,
mint Kate…
fura, hogy ez után a rész után igazából nincs semmi új, amin érdemes lenne agyalni.

narem - 2010. 02. 10. 21:12

Mármint Claire gyerekébe Aaron-ba.

négerbirka - 2010. 02. 10. 21:23

végignéztem ezt a sok évadot, és most kezd olyan érzésem lenni, hogy “emmá hülyeség”

tiborur - 2010. 02. 10. 21:28

Nekem második nézésre az jött le,hogy Claire testét valoszínüleg megszállta a francia nö lelke..ez a tippem.

pearl - 2010. 02. 10. 21:51

Hát nekem nagyon tetszett ez a rész. Konkrétan a végén meg kellett néznem, hogy hány perc volt, mert úgy elszaladt. Jack most kicsit jó volt a gyógyszerrel, de Kate-től már ideges leszek. Most minek ment a Sawyer után? Hagyja már békén szegényt. Remélem már nem fog neki kelleni Kate (bár valószinűleg igen). Elegem van abból, hogy folyton hülyíti Sawyert, csapong mint a ping-pong labda közöttük. Azért még belefér,hogy szomorkodik Sawyer, hisz csak egy hét telt el:) Én egy kicsit könnyeztem vele.
Claire-t ha a Nemezis szállta meg, akkor amikor az apjával üldögélt a kunyhóban, akkor Jacob és a Nemezis üldögéltek együtt? És utána költözött át Jacob a szobor lábához?

Cubano - 2010. 02. 10. 22:21

Engem leginkább az foglalkoztat, hogy az első évadban volt valami látnok, aki semmiképpen sem akarta, hogy Claire nevelje fel a gyerekét, mert valami szörnyűt látott Aaronnal kapcsolatban. Amikor Claire előállt azzal, hogy nem adja másnak a gyereket, hanem ő neveli fel, akkor ugye felültette a repülőre ami lezuhant a szigeten. Ezt a látnok előre tudta, és úgy gondolta, hogy csak így akadályozhatja meg, hogy Claire nevelje fel a gyerekét. MOST azonban ott tartunk, hogy nem zuhant le a gép, ill. nem is adta másnak a gyereket Claire. Én nem emlékszem, hogy ez kiderült a sorozatban már, hogy mi is volt az a dolog amit a jövőben látott és annyira megrémísztette Aaronnal kapcsolatban. Meg arra sem emlékszem, hogy Jack és Claire tisztában van-e azzal, hogy ők ketten testvérek, mert ha nem akkor Jacknek ez nagy wtf volt :D

pearl - 2010. 02. 10. 22:28

Jack tudja, hogy Claire a testvére, mondta neki az apja temetésén Claire anyja. A látnok azt akarta, hogy Claire nevelje fel a gyereket először, csak később mondta, hogy segit az örökbefogadással. Akkor azt gondolhattuk, hogy azért, mert tudta hogy lezuhannak és akkor Claire-nél marad a gyerek. Biztos ki fog derülni a későbbiekben, hogy mit tudhatott a látnok.

bp - 2010. 02. 10. 22:36

Maga a rész elég időhúzás jellegű volt, ezt ha igazán akarták volna bele tudták volna sűríteni egy fél részbe is (most komolyan, kinek nem volt nevetséges, hogy Jack uszkve háromszor ment vissza a kínai faszihoz beszélgetni – és mindhárom alkalommal csupán 1-1 új információfoszlánnyal távozott). Láthatóan ezt a részt már más írógárda írta (nem a Lindelof-Cuse páros), és szörnyen kínosan vagdalkoznak a jelenetek és képsorok között. Kicsit összefüggéstelen, kicsit zavaros. Kicsit nem tart sehová. Az egyetlen értékelhető rész a Sawyer féle színészi teljesítmény volt a mólón – na azzal ott konkrétan lejátszott mindenkit.

Egyebek mellett pedig várjuk szeretettel a következő részt – most már talán történni is fog valami…

Cubano - 2010. 02. 10. 22:48

pearl, igazad van, én emlékeztem rosszul. Télleg úgy volt, hogy mindenképp Claire-t akarta anyának, és azt hitte Claire, hogy segít neki, közben meg olyan gépre rakta fel őket, amiről tudta hogy le fog zuhanni :)
fákk újra kéne nézni a részeket, mert így nagyon homály az első 4 évad :D

Mefi - 2010. 02. 10. 22:50

Persze, hogy nincs a szigeten, elsőre én is meglepődtem, aztán leesett hogy nincs is sziget abban a valóságban (mutatták ugye hogy szétázott).

ALIEN - 2010. 02. 10. 23:05

Most kezdtem el nézni és észrevettem egy bakit.
Mikor megszökik Szójer, először egy SIG-t (ívelt a teteje) lehet látni, de mikor becsukja az ajtót már Glock (lapos a teteje) van a kezében:)

rheinfuss - 2010. 02. 10. 23:26

Kíváncsi vagyok meddig viszik el az ugrálások közötti hanghatásokkal való játékot a készítők. Nekem már az évadnyitóban is rögtön feltűnt, hogy valahogy más hangokat használnak a két valóságsík elkülönítésére, és a különbség most még élesebb volt. A mostani rész vége felé már úgy nyikorgott, mint az előző évad fináléjában az összeomló Hattyú állomás.

Ja, és nagyon jó rész volt. :)

Waldi - 2010. 02. 10. 23:27

Sheeva:

Az ulrahang alapjan ugy tunik, hogy az ALT-ban 1 honappal kesobb tortent a repulout, tehat Claire mar 9 honapos terhes.

http://2.bp.blogspot.com/_D38eBGiDXzQ/S3Kcrr3X9yI/AAAAAAAACjY/oC81Z03NHaw/s1600-h/ultrasound+10+22+04.png

Tintás - 2010. 02. 10. 23:39

Igen, Eathan említette is, hogy 36 hetes. Erre én is felkaptam a fejem. Amikor lezuhantak többször is említették, hogy a 8. hónapban van. (Ha jól emlékszem.)

mindns - 2010. 02. 11. 00:06

Lockból jelenleg 2 van! 1 halott 1 Nemezis. Nekem úgy tűnik nem megszállás van a játékosok részéről, hanem lemásolás. Ehhez viszont az kell, hogy meghaljon. Sayid “csak” feltámadt. Jelenleg 1 van belőle. Úgyhogy őt valami tényleg csak megfertőzte, de ő Sayid.

ab_aevo - 2010. 02. 11. 00:12

Nekem nem tetszett annyira mint az első 2 rész, nem történt semmi, unalmas is volt eléggé, ez a kates szál is unalmas, főleg az alternativ jövőben vagy miben clairrel, kiváncsi vagyok evvel ki akarnak-e lyukadni valahova. claire megjelenése a végén meg szerintem nem volt semmilyen wtf…

DICKtator - 2010. 02. 11. 00:29

Nekem tetszett a rész. Egyrészt Sawyer alakítása nagyon szép volt, másrészt végre láttuk a szigeti Claire-t, akit már eléggé hiányoltam.
Engem a rész valahogy a korábbi Lost-ra emlékeztetett, mikor még hosszabb évadok voltak, nem az a nagy pörgés, mint a 4-5. rövidebbekben. És nekem ez a Lost bejön. Még úgy is, hogy a duplarészes premier nagyon elkényeztetett, így 40 perc már-már fájdalmasan rövidnek tűnt…
Csak az a rossz, hogy meg vannak számlálva a napok a sorozatzáróig, mert én az efféle “semmi sem történt” részeket is a végtelenségig tudnám nézni.

A két őr beszélgetése is óriási volt, ahogy a feka srác szépen adagolta nekünk az infókat, az aranyos húzás volt :) Bár kritikaként hozzáfűzhető, hogy az emberélet valóban nem nagy érték a szigeten, ahhoz képest, hogy nem tudnak szülni, ez elég meglepő – meg azért bosszantó, hogy ha egy jelentéktelen figura megszólal, akkor már integethetünk is neki, hogy szevasz haver, nyugodj békében!
Ja, meg az is tetszett, hogy a kísérő arc felhozta a három évvel ezelőtti sérelmét :DD Én nem emlékeztem volna rá, ahogy gondolom mások sem…

Szóval összességében egy igazi Lostos epizód volt, a klasszikus fajtából.

North15 - 2010. 02. 11. 01:17

Kyp írta:”tipp évadzáróra: nagy csata, úgy néz ki mindenki happy, de a gonosz is mozog még sebesülten a, földön fekve, gyors snit Nemezis és Jacob ülnek a parton: “még egy parti?” :D”

Nekem ez lenne a number1 sorozatzáró. Teljesen komolyan.

Aragorn83 - 2010. 02. 11. 01:30

North15: Számodra talán, de hogy sokan agyérgörcsöt kapnánk, az is tuti! :)

Venom - 2010. 02. 11. 03:04

Szerintem jó rész volt. Kate kicsit zavart néha, de Clairenek örültem. Az évadnyitó után tényleg nagyon rövid volt ez a 40 perc, a hetek meg egyre hosszabbak.
Ami eszembe jutott a kommentekből, hogy Rousseau társai azt hiszem akkor fertőződtek meg mikor Jin kiuszott a vízből a múltban és az egyiket elkapta smokey, majd utána mentek a templomba vagy hova.
Hol van még a következő szerda?

pearl - 2010. 02. 11. 06:16

Lehet, hogy az 5. évadban azért kellett gyorsan eltemetni a dharmásokat, mert attól féltek, hogy azokban is belemegy a Nemezis?
Sawyer nagyon nagyot alakított tényleg. Nem véletlen a kedvencem. Felzárkózott Benhez és Lockehoz.
A franciák akkor fertőződtek meg, amikor lementek a templom alá. De ugye Jackék nem fognak?
Jacob Jint és Sunt is megérintette az esküvőn. És a többieket is (vagy adott valamit) akik ott vannak (voltak) a templomban. (Akkor talán nem lesznek betegek.)

névtelen - 2010. 02. 11. 07:17

nem volt rossz rész, de engem az zavar, hogy van néhány dolog ami elsikkadt az évadok során, és ahogy a dolgok kinéznek most már nem is kapunk rá normális magyarázatot.

csakhogy egy példát mondjak az első v második évadban, hogy érkezett dharmás csomag a szigetre? mert igy utólag belegondolva ez egy paradoxon volt… van még pár ilyen, kis dolgok de újranézésnél idegesítőek lesznek…

kla - 2010. 02. 11. 07:38

Tudjuk, hogy a Dharma dobált le kajacsomagokat, és tudjuk, hogy bizonyos szögből megközelítve a Szigetet, időtorzulás lép fel, és korábban vagy később érkezünk meg. A csomaggal is ez történhetett.

Tintás - 2010. 02. 11. 09:07

Igen, de nem több éves időeltolódás volt, hanem kb. fél órás. Faraday ezt mérte.

juhaszvik - 2010. 02. 11. 09:10

pearl: “A franciák akkor fertőződtek meg, amikor lementek a templom alá. De ugye Jackék nem fognak?”

ezt nem egészen értem. honnan jött az ötlet, hogy a franciák lementek a templom alá? ha jól tudom a 6×01 volt az első rész, hogy egyáltalán mutatták a templomot. a franciákat a külső falon lévő lyukig követte a kamera (ha jól emlékszem), amibe talán kétszer kaptunk bepillantást (egyszer, amikor állocke levitte Bent, hogy találkozzon a “lányával”, másodszor pedig amikor Jackék bevitték Sayidot Jacob utasításából).

hogy a franciák mitől fertőződtek meg az számomra jó kérdés. nekem nem világos, hogy mikor ki volt a főnök a templomban, de valószínűleg amikor a franciák hajótörése történt, akkor nemezis lehetett. valamikor a harmadik vagy a negyedik évadban döntenek úgy az otherek, hogy beköltöznek a templomba.
az én tippem még, hogy valószínűleg akkor következett be valamilyen változás, amikor Desmond elfordította a kulcsot, de ez csak tipp.

a rész maga tényleg rövid és (másik értelmezésben is) rövid volt, de ha egyszer így lesz kerek a történet, akkor minek panaszkodni? türelem emberek, a sziget nem megy sehova :D

Gergő - 2010. 02. 11. 11:35

azt meg tudja valaki mondani h hány nap telt el ténylegesen mióta Jack-ék visszajöttek a szigetre?én max egy hétre tippelnék,de nem emlékszem már mindenre azért kérdem

leejordan - 2010. 02. 11. 11:42

Christian felbukkanásai.

nagyon imponál a Jacob-fehér pipő, Nemezis-fekete pipő elmélet, de szvsz nem erről van szó. Sztem mikor fehérben van, akkor Jack apjának szelleme, mikor feketében, akkor meg a Füst.

Min ahogy Yemi (Eko Öccse) esetében is, mikor Eko álmaiban jelent me, meg amikor segítette Ekot, az tényleg Yemi szelleme volt. De mikor utoljára tűnt fel, mikor a peches Eko meggyónt, akkor az már a Füst volt.

Clair-nél azért indult meg a szülés, mert Aaron megunta a banánt, hogy senkinek sem kell. Aaron nem hétköznapi baba, ezt egy ideje tudjuk. Kulcsfigura lesz.

Istenemre mondom, ezt a “fickó a taxinál” dolgot már be kéne fejezni. Az ARZT!!!!! Aki felrobbant a Black Rock-nál a dinamit miatt. Frusztrált földrajtanár. Valaki szeretne még valamit tudni róla??? vAgy lezárhatjuk. Szvsz a készítők poénból rakták bele. Semmi jelentősége, nem lesz belőle Jacob, stb… Jézus….

BlaiSeCT - 2010. 02. 11. 11:51

Én arra vagyok kiváncsi, hogy mi történhetett Bennel, vagyis miben változhatott meg a kis Ben a templomban, ami kihatott a felnőtt Benre is.

Tuti, hogy a robbanás előtt kikerült a szigetről és ő is éldegél valamerre az alternatív világban.

De vajon mit csinál? És milyen ember lett? :)

leejordan - 2010. 02. 11. 12:03

A másik. Engem kifejezetten idegesít, hogy egyesek még mindig azt hiszik,n em lesz megoldás a sorozat végén. Meg hogy nem tudják a készítők hová tart a történet, miért az új alt szál? stb…

Most komolyan. valszeg a 3. évad óta pontosan ki van találva a fő sztori vonal. ilyen bonyolultságú sorozat esetén, valaki komolyan gondolja, hogy a készítők nem tudják merre tartanak??? már rég bele buktak volna!!
Az alt vonal is tudatosan lett behozva, komoly okkal. itt semmi sem véletlen. minden egyes rész pontosan megtervezett, és az egész történet körbe fog érni. Ezek az írók tudják a dolgukat.

ja, és arról szerintem letehetünk, hogy mostanában lényegbevágó válaszokat kapjunk. hiszen valamivel fennt kell tartani a show iránti érdeklődést. meg is mondták, hogy pl a Füst kilétére csak a legvégén kapunk választ.
És sztem arról is letehetünk, hogy bizonyos dolgokra instant válasz lesz. biztos, hogy a fantáziánkra bíznak majd néhány dolgot. Gyerekek ez nem Columbo, hogy a végén besétál, és komótosan a szánkbarág mindent. Biztos vagyok benne, hogy sokmindent nekünk kell összerakni a puzzle darabokból. sőt mérget vennék rá, hogy a végén csak pislogni fogunk, és bambán nézünk magunk elé, hogy akkor most mivan? és lassan fog összeállni a kép, ahogy összerakjuk a darabkákat, amiket a 6 év alatt szórtak el nekünk….

juhaszvik - 2010. 02. 11. 12:04

BlaiSeCT: Ben az alternatív világban, erre én is gondoltam. Biztos valami komoly kontraszt lesz az egyik és a másik Ben között. Arra is kíváncsi leszek, hogy az ő szigetes karaktere merre indul el most. Tuti van benne “némi” bosszúvágy, amiért állocke így átverte, kérdés hogy nemezis van-e olyan jó játékos, hogy ezt valaki másra irányítsa…

juhaszvik - 2010. 02. 11. 12:16

off:

leejordan: ha egy kicsit visszaolvasod amiket most leírtál, akkor találsz benne olyan hangvételt, ami nem túl szimpatikus.

take it easy…

mindenki azt gondolom amit akar és tud.

leejordan - 2010. 02. 11. 12:35

off
Juhaszvik: Egyetértek, mindenki azt gondol amit akar. de ezt muszáj voltam ide írnom, hogy legyen ellen vélemény is, a nem lesz értelmes vég téma ellen.
bocs, ha túl kemény lett.

raxel - 2010. 02. 11. 12:39

totálisan egyetértek leejordannal

sona - 2010. 02. 11. 12:39

A 6. évad előtt megnéztem mind az 5 évadot és még így sem tiszta minden…attól tartok a végére sem lesz…
Hova lett Wolt? Úgy tűnt az elején komolyabb dolgok várnak rá…Sawyer szerintem már eleget nyavajgott már bekeményíthetne

Malachi - 2010. 02. 11. 13:03

“Sawyer szerintem már eleget nyavajgott már bekeményíthetne”

ezen mekkorát röhögtem, kösz

juhaszvik - 2010. 02. 11. 13:07

sona: volt egyszer egy Wolt, de csak fonetikusan :)

Saywer karaktere sokat normalizálódott a történet folyamán, és egy-kettő rájött, hogy mivel Juliet balesetben halt meg, így nem nagyon van kit okolni. ha valami fellelkesítheti az az, hogyha megtudja, hogy van egy alternatív világ, ahol valószínűleg él a szöszi.
amúgy nem nagyon van mire bekeményítenie. állockeról nem tud semmit, de ha tudna sem nagyon érdekelné, szerintem.

leejordan - 2010. 02. 11. 13:24

amikre konkrét választ kell, hogy adjanak:

1, az égből pottyant dharmás étel csomag
2, a 2 csontváz, a fekete-fehér kavicsokkal
3, suttogás
4, füst
5, Aaron fontossága
6, Walt miért különleges
7, Black Rock története, legénysége, Richard
8, Richard miért nem öregszik?
9, Widmore
10, Eloise Hawking titokzatos jövőbe látása
11, a sziget erejének miben léte
12, a többiek története, vallási alapja, Jacobbal és a Füsttel való viszonyuk
13, a Tawaret szobor, egyiptomi jelképek jelenléte, és a terhes nők halála.
14, Libby a santa rosaban.
15, felbukkanó halottak
16, mi történt Clair-el? (hamarosan kiderül valszeg)
17, mi a fertőzés valójában?

véleményem szerint ezekre mind lesz válasz, ha máshogy nem érintőlegesen. ezek azok a dolgok, amik kezdetektől foglalkoztattak mindenkit, szóval, ha ezeket lógva hagyják, tuti egy életen át bujkálniuk kell a dühös rajongók hada elől…

És azért korábbi komoly kérdések meg lettek válaszolva, pl.:

1, hogy kerül egy lakatlan szigetre a hattyú állomás? (dharma initiativ)
2, jegesmedvék (dharma állat kísérletek)
3, dharma jeles cápa (-”-)
4, dharmás nyakörves medvék földtörténeti rétegekbe ragadva (időutazás)
5, számok (a Valenzetti egyenlet részei, melyek a világ végét jelzik előre)
6, Jacob (nagyjából sejthető, hogy valamiféle 2 pólusú játszma egyik tagja. a “fehér”, Jang energia képviselője, bár lehet az ellenkezője IS)
7, az óceánba vezető drót (tükör állomás)
8, Rousseau, és a segélykérése (francia kutató csoport tagja)
9, többiek (részben)
10, Dharma initiativ (Alvar Hanso a világ megmentésére tett kísérlete egy különleges szigeten. elrejtve a világ elől.)

DICKtator - 2010. 02. 11. 13:32

Én nem aggódnék a befejezés miatt. Ha a záró képsorok után azt gondoljuk, hogy “I don’t understand” akkor máris elmondhatjuk, hogy elértünk arra a szintre, ahol Locke tartott – pedig ő személyesen átélte az egészet ;)

Én is nagyon kíváncsi leszek, mi lesz Sawyerrel. Szinte jobban érdekel, mint ÁlLocke (aki – lehet fura – de mióta kiderült, hogy nem Locke, azóta kevésbé izgat) meg az egész többi társaság.
Most úgy tűnik, az ő sztorija kifutott, de az ALT ezt megkérdőjelezheti. Az elég olcsó húzás lenne, ha megint Kate-tel jönne össze, bár elég nagy sanszot érzek rá, hogy ezt megjátsszák végül… :S
Viszont, ha valamikor meghal, akkor remélem, szép véget kap, nem ilyen megszállós hülyeséget… (de szerintem ez max a fináléban vagy ahhoz nagyon közel következhet be)
Kár, hogy a következő részben valószínűleg a másik csapat lesz, így ennek a szálnak a folytatására lehet, hogy két hetet kell várni… (nem spoiler csak logikus következtetés, nem néztem utána a következőnek)

leejordan - 2010. 02. 11. 13:34

ha ezt én, tudatlan pécsi bunkó, fejből össze tudom írni, akkor gyanítom az író brigádnak is van egy hasonló listája ezekről a dolgokról. Pedig ők “némileg komolyabban” foglalkoznak a történettel. :D

Szóval nem kell besza… rezelni! Lesznek itt válaszok. Mondjuk az lehet, hogy a sziget előbb kerül újra felszínre, mint ahogy mi választ kapunk, de lesznek válaszok. :D

leejordan - 2010. 02. 11. 13:57

Jah, és az egyik legfontosabbat elfelejtettem!!!

Jack, mint kijelölt vezető!
A japcsi tetkóművész csajszi azt mondja neki:
vezető, nagy ember, akit ez magányossá, és dühössé tesz. majd rávarrja az ominózus tetkót. “köztünk jár, de nem közülünk való.” – de Jack azt mondja ez csak az egyik értelmezés, de nem a valódi. Na azóta is várom, hogy mi a fészkes fene lesz még azzal a tetkóval! Jack az ultimate vezető. A becsületes szamuráj, aki mások érdekeit a sajátjánál előbbre helyezi. Mózes, (aki a népet vezeti), ahogy Naomi mondja egyszer neki.

Nos szvsz Jack is egy komoly ütőlap lesz még a sorozatban…

mici - 2010. 02. 11. 13:59

kétlem, hogy lesz itt még sawyer-kate duó. egyrészt elég egyértelműen el lett varrva köztük minden, másrészt a történetet sem vinné sehova.
jack nem bízik senkiben, tehát nem mer semmit lépni, így tőle hiába várunk bármilyen akciót, tehát valakinek majd sawyer-re lesz szüksége a céljai eléréséhez. (gondolom ezért is választották le a csapatról) őt pedig már elég világos, hogy csak juliettel lehet manipulálni

leejordan - 2010. 02. 11. 14:03

És az sem elhanyagolható, hogy Jack (akit nyíltan Mózesnek neveznek) unokaöccsének neve Aaron…

A bibliai Mózes barátja és segítője is Áron volt…
Nagyon fúr már, hogy ki lesz Aaronból.

leejordan - 2010. 02. 11. 14:07

mici:

egyetértek. és akik látták az előzetest, (van aki még nem látta? – nem a 04. részét, hanem a 6. évadét) azok tudják, hogy Locke Sawyerrel beszélget.
Nemtom Ti hogy vagyok vele, de nekem az az érzésem, hogy Locke bácsi Sawyer fogja felhasználni, hogy a Templomba bejusson. (ez nem spoiler!!! nem tudok ilyenről, csak egy megérzés.)

sona - 2010. 02. 11. 14:16

…lehet hogy Jack lesz Jakob…
Sawyer jobb volt “faragatlan bunkónak”, mint egy érzelgős “hősszerelmesnek”. Jack karaktere egyre szimpibb

mici - 2010. 02. 11. 14:16

@leejordan:

nem tudom miért menne ál-lock a templomba. mi érdekes van ott számára? pár fura hostile, és egy forrás, ami feltámaszt/meggyógyít. de neki egyikre sincs szüksége.
mondta is, hogy az egyetlen célja, elmenni innen. talántalán úgy fog összeérni a két szál, hogy ráveszi sawyer-t, vigye el a szigetről.

Balaclava - 2010. 02. 11. 14:17

Nekem a fertőzésről az jutott eszembe, hogy a franciák is ezt a szót használták, meg most Dogen is. (javítsatok ki ha nem) Elég fura lenne, ha csak úgy véletlenül a “fertőzés” szót használnák a franciák is, hacsak nem voltak a templomban és nem Dogenéktől hallották (vagy mástól). Esetleg megmártóztak a fura forrásban is.

leejordan - 2010. 02. 11. 14:29

mici:
miért ne menne ál Locke a Templomba? Mikor kiderült, hogy Jacob meghalt, azonnal elkezdték körbevenni a titokzatos hamuval a templomot. ami köztudottan a Füstöt tartja távol… Szóval számítanak rá, hogy oda fog menni.

Az feltűnt másnak is, hogy Dogen a “diagnózisnál” a hamut használta? és Sayid sebe mintha kinyílt volna. (igaz lehet, hogy az odanyomott tüzes piszkavas miatt…) meg ott volt az elektromosság használata… A Füstben is elektromos kisülések vannak…

leejordan - 2010. 02. 11. 15:00

Most szeretnék következtetéseket levonni a 6. évad promo-ból. Mielőtt az a vád érne, hogy spoilerezek, felhívom a figyelmet arra, hogy ez a promo az évad elindulása előtt elérhető volt bármely videós oldalon, és az abc adta ki, szóval szerintem nem spoiler erről írni…
Aki mégis fél a spoiler veszélytől, az ne olvasson tovább!!!!!

Locke és Sawyer: Locke felkeresiSawyert és felteszi a kérdést: a legfontosabb kérdést a világon: miért vagy ezen a szigeten? Elhiteti vele, hogy okkal van itt. Kizökkenti a melankóliából, hogy a hasznára legyen?

Majd elviszi egy sziklához, ahol alá kell ereszkednie egy meredélyen, le a mélybe. Ehhez egy kötél létrát használnak. Később látható, hogy Locke és Sawyer egy barlangban vannak. Valószínűleg a szikla tövében. Ott van Jacob, mintha be lenne börtönözve. Sínylődik. Egy kőasztalon van egy mérleg, amelynek egyik serpenyőjében egy fehér, a másikban egy fekete kő van. (mondja valaki, hogy nem tudták előre a készítők mit csinálnak – gondolok a 2 holttestre a kövekkel, az első évadból, meg a Locke fekete-fehér szemére Clair álmában)
A mérleg a két erő egyensúlyát jelzi a szigeten. Vagy az egész világban? (valenzetti egyenlet szerint az egész világ sorsa forog kockán)
Majd Locke leveszi a fehér követ, és a fekete lehúzza a mérleget. Tehát a fekete erők kerültek túlsúlyba.

Közben Ilanaék elmennek a túlélők által eltemetett emberek Sírjaihoz… Vajon a halottak feltámadáshoz van köze? Vagy ahhoz, hogy a Füst képes halott emberek alakját felvenni?

Érdekes, hogy Locke és Sawyer mindig külön látható a csoporttól. Lehet, hogy szétváltak? Locke elment dharmaville-be Sawyerért, majd Jacobhoz, A többiek meg elmentek a sírokhoz?

Sawyer pisztolyt fog Locke-ra. Hm… De akkor már a túrán vannak az erdőben. Tehát rávette, hogy elinduljanak. Talán út közben akad valami nézeteltérésük.

Jack és Hugo egy feltehetőleg magasba épített torony tetején. Jack összetör egy tükörnek látszo valamit. Talán jeladó? (a napfényt lehet továbbítani tükrökkel.) Hugo meg akarja akadályozni.

Majd Locke-ot láthatjuk amint feltehetőleg Richardhoz beszél. Azt mondja: megígérem, mindent meg fogok magyarázni…

Ááá! De messze van a vége! :D

leejordan - 2010. 02. 11. 15:18

az én voltam, nem sona. :D
és ez nem spoiler. vagy? ellenvélemény?

egy igen megkapó fanmade előzetes:
http://www.youtube.com/watch?v=7bPLJDX2OZk&feature=related

Waldi - 2010. 02. 11. 15:21

BlaiSeCT:

Hat a robbanas feltehetoleg azok eltek tul, akik a tengeralattjaron hagytak el a szigetet. Hogy a purge elott az others-eknek milyen modjuk volt erre azt nem tudjuk. (Hiszen Ben a robbanas idejen feltehetoleg a templomban volt)
Bar az igazi kerdes, hogy mennyire ugyan az a vilag es a sziget tortenete a robbanas elott a normal idovonallal. Hiszen szemmel lathatolag vannak kulonbsegek (koporso, kesek, Hurley szerencses, Maggie, stb.)
Ket eset lehetseges:
1. Az alternativ idovonalon Jackek felrobbantottak a bombat, de akkor nem juthattak el a szigetre, mivel a sziget ennek kovetkezteben elsullyedt. Paradoxon.
2. Az paradoxon letrejott. A idovonal koherenciajara vigyazo hatas, ami eddig a what happened, happened-ert felelt, most kenytelen volt felismerni, hogy nem tarthato fenn az ellentmondas mentes idovonal. Lehetseges, hogy a paradoxon mentesseghez a multnak es a jovonek is egyarant valtoznia kellett (ami az idoutazasok miatt amugy is ossze van fonodva) es maga az incidens teljesen ki is torlodott a tortenelembol, melyett valami mas miatt sulyedt el a sziget.
3. Lehetseges, hogy a idovonal vedelmezo ero meg mindig kuzd, es folyamatos valtozasok lesznak, amik vegso soron az univerzum szethullasahoz vezetnek.

kla - 2010. 02. 11. 15:24

leejordan: Nem rád gondoltam, te legalább jelezted, és csak a trailerről írtál.

Waldi - 2010. 02. 11. 15:26

leejordan:

Nem mondom, hogy fekete vagy feher cipo azt jelenti, hogy Nemezis vagy Jacob, hanem, hogy a fekete cipo Nemezis erdekeben cselekszik, mig a feher cipos vagy Jacob parti vagy Christian. Az az erzesem, hogy Christiannak tobb koze van a tortenethez, mint azt eddig sejtettuk.
Lehetseges, hogy a koporso felkerult a repulogepre, csak leszallaskor nem volt meg, mert le teleportalt a szigetre? Vegulis nem mondta az Oceanic-os ipse, hogy mikor tunt el.

leejordan - 2010. 02. 11. 15:43

Waldi:

aha, így már érthető a cipős elmélet.
(de igazából szerintem nagyon messze járunk az igazságtól :D. azon egyszerű oknál fogva, hogy az írók nagyon huncut csávók, és profi agytrösztök. :D de attól még jó találgatni.)
hogy érted, hogy a koporsó a szigetre teleportált? a víz alá? vagy a másik síkra?
és az feltűnt, hogy Locke-nak és Jack-nek is a legfontosabb dolga tűnt el?
Jack-nek az apja, ezt nem kell részletezni…
Locke-nak a kései… na igen. a kések jelképezik azt hogy ő “vadász” és nem “farmer”. (emlékeztek) a kések az ő új élete. a hitehagyott senkiből céllal, hittel rendelkező valaki lett. ezt jelentik a kések számára. (és gyerekként is mikor Richard meglátogatja, Locke a kést választja többek közt. Richard csalódott, mert nem azt a tárgyat választotta, ami valakié volt, hanem azt ami a saját végzete: a kést.)
Ez azért elég érdekes…

kla: akkor bocs:D

sona - 2010. 02. 11. 15:56

kla …kösz a kedves megjegyzést .. jól esett

juhaszvik - 2010. 02. 11. 16:09

off:

ümmm, van egy-két olyan marha (pl. én), akik ügyesen félreugrálnak az előzetesek elől, ezért plíz ezekről az előzetesekhez tartozó kommentek közé írni, vagy (ahogy például leejordan) előre szólni. kösz

on:

szerintem Waltos témában már nem nagyon lesz semmi, és megmondom, hogy engem ez különösebben nem is zavarna. :)

leejordan - 2010. 02. 11. 16:12

és a végén minden összeomlik, a valenzetti egyenletet nem sikerült módosítani, vége a világnak.

Jacob áll Jack mellett, és azt mondja:
- ami történt megtörtént.
Jack: – akkor felesleges volt minden próbálkozás?
Jacob: – nem az számít, hogy tudtunk-e változtatni, hanem az, hogy akartunk…

:D

Waldi - 2010. 02. 11. 16:30

Ha az USA-ban elnenk, akkor 4 honapig vigyazni kellene, nehogy veletlenul az ABC-re kapcsoljon az ember es meglassa a kovetkezo Lost elozeteset :D

Bob - 2010. 02. 11. 18:38

Jacobot leszurta Ben, ezt lattuk, elvileg meghalt, bar az eddigiek alapjan, ennyire konnyen ot nem lehet elintezni, lsd nem sokkal kesobb mar Hugonak magyarazza mit kell tenni. Hugo latja a halottakat, de Jacob gyakorlatilag barmire kepes, ezert tudja hogy hirtelen ott vannak Hugoek, pedig ok nemsokkal elotte meg ‘77 ben robantottak a bombat, tehat elvileg nem szabadna ott lenniuk.
Es akkor is allitom, hogy fogalmuk nemvolt az iroknak, egy csomo szallal mit kezdjenek, beleirtak mindenfelet, es most parat folytatnak csak, egy csomo reszrol leri, hogy csak idohuzas, mert azert annyi otlet nemvolt, hogy ne ismetlodo tortenesekkel toltsek meg, ez a mar altalam emlitett fogocska, hanyadszorra is?

Rézangyal - 2010. 02. 11. 18:45

Én el tudom képzelni, hogy ha majd az évad végén megint eljönnek a szigetről, akkor hazaérve azt fogják látni, hogy a világ a bomba hatására mégis megváltozott. Így hazaérve szembetalálkoznak önmaguk alternatív párjával, akik pedig sosem zuhantak le. Nem tartom logikusnak, de el tudom képzelni, hogy ezt hozzák ki a végén.

Ha már szóba került logika, az időutazás eleve azért sem volt logikus, mert nem geocentrikus világban élünk, azaz a világegyetem egyrészt tágul, másrészt a Föld is mozog a Nap körül.

Tehát ha ide-oda ugrálunk az időben, akkor könnyen megeshet, hogy valahol az űrben találjuk magunkat, mert a Föld időközben mozog, és mi a térben nem ugrottunk.

Karbonade - 2010. 02. 11. 19:01

“meg azért bosszantó, hogy ha egy jelentéktelen figura megszólal, akkor már integethetünk is neki, hogy szevasz haver, nyugodj békében!”

Hát ez mekkora igazság, tíz percet röhögtem rajta! :)

HRG - 2010. 02. 11. 20:35

Nem tudom, az egészen kiváló évadnyitó után szerintem bekebelezett bennünket egy párhuzamos univerzum, amelyben a Lost egy átlagos, helyenként unalmas sorozat..vissza az évadnyitó színvonalát!

Lackó - 2010. 02. 11. 20:50

Rézangyal!

Ez most ütött… Eddig ezen soha életemben nem gondolkodtam, de nagyon igaz.

andras_a - 2010. 02. 11. 20:59

Rézangyal
Amit írtál az naon is igaz…kár h nem nekem jutott eszembe :D:D

rEEzuh - 2010. 02. 11. 21:26

és mivan ha Hugo-t mindig Nemezis szivatja halott emberek képében megjelenve? hiszen ő tudhat ilyet.
Elég meredek de az is eszembejutott hogy Nemezis vette fel Jacob alakját, és úgy jelent meg Hurley-nek, és azért küldette őket a templomba, mert tudta hogy így Sayid fertőzött lesz, és ez a terv része. (ha vki írt ehez hasonlót akkor sry, kb a feléig jutottam, az évad kibeszélőt olvastam teljesen, ott nem volt szó ilyesmiről)

HAta - 2010. 02. 11. 21:44

Mici, azt mondta, haza akar menni. Nem EL. Lehet a templom, vagy ami alatta van az az otthona.

mentalitaultras - 2010. 02. 11. 21:57

Szeretném kérni ha egy mód van rá, hogy a promókban látott infókból való következtetéseit ne ide írja az, aki erre ingerenciát érez.

rEEzuh - 2010. 02. 11. 22:15

@mici
“kétlem, hogy lesz itt még sawyer-kate duó. egyrészt elég egyértelműen el lett varrva köztük minden, másrészt a történetet sem vinné sehova.”

mert szted az merre viszi a történetet hogy Sawyer a mólón sirdogál, és minden részben Julietet gyászolja? sztem simán lesz még köztük vmi

Waldi - 2010. 02. 11. 22:35

Rézangyal:

Ok, de ha a Sziget egy baby-Univerzumban talalhato, mely egy fereglyukon keresztul kapcsolodik a mi Univerzumonkoz Fold bizonyos pontjan keresztul (move the island), akkor rogton megoldodik a kerdes.

leejordan - 2010. 02. 12. 00:30

ha Clair fertőzöttel lett foglalva, akkor Rousseau is… ugyan olyanok lettek mindketten. Lehet, hogy nem is a csapat volt fertőzött, hanem Rousseau? Olyan ez, mint amikor mindenki hülye körülötted, el kell gondolkoznod, hogy nem te vagy-e a hülye. Szal lehet Rousseau-t azért akarta lelőni a társa, mert éppen hogy R. volt fertőzött.

megasztán hogyan engedhették megszökni Clairt a Templomból? és utána hogy nem akadtak a nyomára? a nagy híres-neves vadon ismerő Többiek???

ja, és újra néztem: igen Sayid sebe kiújul mihelyst Dogen beszórja a hamuval. tehát a feltámadásnak a Füsthöz van köze! Érdekes.

leejordan - 2010. 02. 12. 00:31

istenverte.net!

eredetiben így nézett ki:
Clair fertőzött\el lett foglalva.

remélem így érthető…

Szkítör - 2010. 02. 12. 01:07

Hát ez eléggé mellékvágány rész volt, bár igen magasra tették a lecet saját maguknak az évadnyitóval.
de akkor is, többet vártam ettől résztől, csúnya önismétlés volt a nagy része és erőltetett.

hátha majd jövő héten normális rész lesz :)

mici - 2010. 02. 12. 07:28

@rEEzuh:

pont az idézett mondat után írtam le hogyan gondolom. ;)

és tudom, hogy nem biztos, hogy ál-lock ki akar jutni a szigetről, de lehet. ahogy az is egy lehetőség, hogy a templomba akar bejutni. de, ha el akarja hagyni a szigetet, ahhoz jobban jönne neki egy julietet sirató sawyer, mint egy kate-tel kavaró, mert pl. manipulálhatja azzal, megkérheti még a szőke szerelme kezét egy alternatív világban.

Waldi - 2010. 02. 12. 08:50

Az alt-osok ugy tunik, hogy ra fognak ebredni az eredeti univerzum beli emlekeikre (Jack es a tukor, Desmond ismerosnek tunik Jack-nek, Locke es Boone beszelgetese, Jack es Kate tekintete osszeakad, Claire bizik Kate-ben, Claire-nek beugrik az Aaron nev, stb.)
A normal idovonalon egyelore csak Juliet reven lehet sejtesuk az alt-rol. Tenyleg elkepzelheto, hogy Nemezis vagy Jacob reven szereznek tudomast arrol, hogy mi tortent valojaban az incidenskor, bar az inditekokra meg nem fogadnek.

Onedin - 2010. 02. 12. 09:21

@Waldi: Jack-nek nem azért ismerős Desmond, mert a stadionban találkoztak? Már persze csak akkor, ha az a találkozás megtörtént az alternatív valóságban.

rEEzuh - 2010. 02. 12. 10:42

@leejordan
a felsorolt megválaszolatlan kérdések közé betűzném, hogy Jacket miért fenyegették az egyik flashforwardban azzal hogy “idehívjuk az apját” mikor az egyértelműen flash forward volt (miután kijutnak a szigetről abból az időszakból)
ha erre időközben lett válasz akkor valaki plz ossza meg :]

@Onedin
Lost kibeszélőben valaki írta hogy a 2. évad elején Jack egyből megismerte Desmondot a bunkerben, tehát az ALT világban nem futkosott Des a stadionban

Waldi - 2010. 02. 12. 10:48

Nekem ugy tunik, hogy nem talalkoztak. Desmond hazas, talan Penny-t vette el, valoszinuleg nem volt a vitorlas versenyen sem.
Jo kerdes lehet, hogy mi az aminek mindenkeppen “ugy kell tortennie”. Nem lehet veletlen peldaul, hogy Ethan itt is osszefut a terhet Claire-el es Aaronnal. Hogy Kate, ugyan mas okbol, de menekul a torveny elol. Stb.

Bob - 2010. 02. 12. 11:28

Milyen mas okbol menekul Kate?

Malachi - 2010. 02. 12. 11:36

látszik, hogy nagyon hasonló események zajlanak az alt-ban is, mint a szigeten zajlottak. szóval a későbbiekben is lesznek történések, amik majdnem ugyanúgy játszódnak le, csak kicsit másképp. érdekes, tényleg. látjuk még Juliet-et is, sőt, gyanítom, hogy mindenkit. ha csak egy mondat erejéig is.

gondoljatok bele, mennyi véletlen történt az életetekben, ami végül is oda juttatott, ahol most vagytok. pl. ha akkor abban a pillanatban nem ott vagy, ahol voltál amikor megismerted a barátnődet, mert lekésted a buszt, mert leittad magad, mert megbotlottál egy könyvben amit a kutya lökött le, akkor most nem lenne, vagy nem ő lenne a barátnőd. ki tudja. véletlenek sorozata az élet? vagy létezik SORS ami valahogy egymás felé tereli az embereket, minden világban? jó kérdés, talán ez is központi eleme ennek az évadnak.

de ez a rész akkor is gyengébb volt a többinél. sokkal. :)

Malachi - 2010. 02. 12. 11:39
Rimax - 2010. 02. 12. 12:12

és mi az eredeti ok?:D

Jummm - 2010. 02. 12. 14:15

Gratula, na ez volt a spoiler, mivel ez a tortenetbol rohadtul nem derult ki.

sona - 2010. 02. 12. 14:24

Végül is akkor a Jenkins sem nyerte meg a bajnokságot?

winnie - 2010. 02. 12. 14:25

ha spoiler van, jelezzétek, mit töröljek.

Malachi - 2010. 02. 12. 15:20

nem, ez nem más ok.
megölte az apját, éppen úgy, mint ahogy eddig is tudtuk. ennyi, többet nem mondok, nehogy valaki spoilernek vegye, ha már önmagától nem jött rá basszus. kicsit kezd elmenni kabaréba ez a spoiler mánia nem?

Lostfan - 2010. 02. 12. 17:17

Nos en is megneztem tegnap este.
Szerintem a sracoknak az altban csak siman dejavujuk van ugye, ez egy hiba matrixban.

Egyebkent nem tudom, en imadom a lostot, sztem a no1 sorozat, de en kezdek benne csalodni sajnos, es a 4. evad vegetol van igy, de meg az idoutazast be is nyeltem volna, de egy a jacob-nemezis vonal nekem valahogy sok mar. Innentol gyakorlatilag mindent meg lehet magyarazni valahogy, megszallta, nem szallta, szellem, nem szellem, mult jovo, nem tudom csinalhatnanak egy a lost iro egy alternativ evadot egy alternaitv tortenettel, misztikum nelkul.

Ettol fuggetlenul imadom es nezem, es nagyon szeretnem ha olyan vege lenne amiben azt tudom mondani hogy tevedtem es igy volt jo ahogy volt.

Rimax - 2010. 02. 12. 17:40

hát sztem nagyon sokan a misztikum miatt szeretik:)

Rimax - 2010. 02. 12. 17:44

ja érdekességképpen a prison breakbe mikor elakarják adni a szküllát, a vevő Nemezis volt a közvetítője meg Jacob

hbernadett - 2010. 02. 12. 19:10

nekem az jutott eszembe mikor a hostilok a ‘70-es években mondták hogy ne temessék el a halottakat, ez nem emiatt volt? mármint a beköltözés ellen vagy plague ellen?

Moncsi - 2010. 02. 12. 19:49

Az feltünt valakinek, hogy Ethan azt mondja a Claire-nek a kórházban, hogy nem akarja összeszúrkodni, de az első évadban meg éppen azt csinálta :D

Szkítör - 2010. 02. 13. 00:23

rimax: ja bazeg, tényleg :)
a nemezis még meg is volt nekem is, de jacobot tökre elfelejtettem, komoly. a PB írói ezek szerint a Lost írói előtt jártak.

Zoli - 2010. 02. 13. 11:50

Egy dolgot magyarázzon meg nekem valaki…
Hogy lehet hogy Ethan egyáltalán megszületett?

Sawyer-ék ugye soha nem voltak a szigeten, ezért nem tudták megmenteni Amy-t, aki Ethan anyja. Na ezt meg lehet magyarázni azzal, hogy az a két “other” nem is akarta megölni.

A másik dolog: 3 évvel később Amy hogy tudta megszülni a gyereket, mikor az farfekvéses, nincs szülész és Juliet nincs ott hogy segítsen…

Zoli - 2010. 02. 13. 12:21

Közben eszembe jutott.
Ha feltételezzünk hogy nem akarták Amy-t megölni vagy megszökött, akkor lehet, hogy a két other elvitte Paul testét a nyaklánccal együtt, ezért Horace nem találja meg a nyakláncot a zokniknál, nem vesznek össze Amy-vel, és a baba nem születik meg 2 héttel korábban, Amy elmegy a tengeralattjáróval és akkor jó…

Bob - 2010. 02. 13. 12:52

En inkabb ugy latom, hogy minden ugy tortent, ahogy tortennie kellett, az esemeny bekovetkezett, a bomba valojaban nem robbant, a bunker megepult.
Ha ugyanis igazad lenne Zoli, akkor senki sem hagyja el a szigetet a tengeralattjaron, mivel nincs okuk ra, hogy kimentsek a gyerekeket, es a noket.

Zoli - 2010. 02. 13. 13:11

Bob:

Nem mondta senki, hogy bárkit is kimentettek volna.
A tengeralattjáró amit én írtam az Amy-ért jön, mert a szüléseket nem a szigeten szokták lebonyolítani, hanem a “mainland”-en és Amy kedden menne tengeralattjáróval.

startmenu - 2010. 02. 13. 13:47
Bob - 2010. 02. 13. 13:59

Nade, nem emlekszem, volt errol szo hogy a dharmasok gyerekei is a szigeten kivul szuletnek, mivel emlekeim szerint, ez az otherekre volt csak igaz, ok hoztak kesobb julietet is.

Berni - 2010. 02. 13. 14:58

Leejordan: a suttogásokra szerintem választ kaptunk a 6×02-ben. Amikor Jackék viszik Sayid testét a templom alatt lévő barlangba, és Kate eltűnik. Jack utána megy, majd hallja, hogy Jin és Hurley küzd valakikkel. Visszafordul és akkor lehet hallani a suttogásokat, majd jönnek a Templomban lévő többiek, akik mindenkit foglyul ejtenek. Szóval a suttogások tőlük származnak.

Zoli - 2010. 02. 13. 15:56

Bob:

05×08 LaFleur részben van.

-Look, Amy’s in a very dangerous situation. The baby’s breech.
-What the hell does that mean?
-It’s upside down. She needs a caesarean.
-Well, don’t tell me about it. Just do it.
-I’m an internist, not an obstetrician. Our women always deliver on the mainland. Amy was supposed to get on the sub on Tuesday. The baby’s two weeks early.

Bob - 2010. 02. 13. 17:03

aha igy oke

tengerecki - 2010. 02. 14. 00:00

ne mondjátok, hogy nem kaptunk válaszokat…
http://fuckyeahlost.com/photo/1280/387827269/1/tumblr_kxmbxasfqP1qa9xyu
:D

Pickwick - 2010. 02. 15. 02:40

Rézangyal << ez az időutazásos elmélet remek, amennyiben a koordinátarendszerünk a világmindenség közepéhez van rögzítve. Egy kis fizikus szemlélettel azinban rájövünk, hogy minden viszonyítás kérdése, így ha az időbeli ugrást egy olyan koordinátarendszerben tekintjük vektornak, melynek origója a föld középpontja, akkor máris semmi gond nincsen vele, és nincs baj azzal, hogy a helyeden maradj térben.

Én mindenesetre várom a válaszokat, aztán mivel tudom hogy úgysem tolnak a képembe mindent utána jön az újranézés az elejétől lehetőleg egy hét alatt… meglátjuk, mi lesz a vége, mindenesetre ha rendes lezárást kapunk, akkor részemről egy teljesen korrekt értékelést kap a lost, pedig a 2-4. évad között csak azért néztem, hogy kapjak valami választ a kérdéseimre, és csak a közelmúltban kezdett újra érdekelni…

karit - 2010. 02. 15. 11:02

Nem hiszem, hogy az időutazás mikéntjét “fizikus szemlélettel” kéne boncolni a Lostban (max. Faraday “törvényei” alapján), vagy akkor már tegyétek tudományos alapossággal, és linkeljétek be a fluxusgenerátor kapcsolási rajzát is, hogy megértsük a problémát.

Szerencsére eddig senki nem jelent meg az űrben (a fontosabb szereplők közül legalábbis) és olyan baleset sem történt, hogy valaki félig beleolvadt volna egy fatörzsbe.

Az időutazás egyszerűen “van” és kész, “mert ugrál a tű a lemezen”; a részleteket meg elrendezi az Univerzum cenzora – és már így is túl van magyarázva. Akinek ez kevés, az úgy járt.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz