login |

2010 legnézettebb sorozatai Magyarországon

2011. 01. 04. 17:12 - Írta: Desmond Wallace

80 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

Fogtam az elmúlt év adatait, majd kiválogattam a 10 legnagyobb nézettséget belőlük. Minden sorozat a legjobb nézettségével szerepel a listában. Látszik a listán, hogy még mindig a nyomozós sorozatok kötik le a leginkább a magyar nézőket. Bár a Cobra 11 az első, de csak év elején volt ilyen erős a sorozat. A későbbiekben már nem nézték ilyen sokan a német autópálya rendőröket. A mentalista viszont szinte mindig ilyen remek számokat tudott. Egyedül a focivébé ellen teljesített gyengébben.

A többi listás sorozatról elmondható, hogy ezeknél a számoknál jóval gyengébb adatokat is produkáltak. Teljes lakosságnál nincs a tízben Doktor House, de ha a célközönség adatait nézzük, akkor bizony előkelő helyen találjuk a sorozatot. Előbb a teljes lakosság toplistáját láthatjátok, majd a tovább után a 18-49-es adatokat.

Teljes lakosság:

  1. Cobra 11: 1,546M
  2. A mentalista: 1,415M
  3. Árva angyal: 1,376M
  4. Castle: 1,282M
  5. CSI: 1,268M
  6. Vészhelyzet: 1,248M
  7. NCIS: 1,245M
  8. New York-i helyszínelők: 1,213M
  9. Tökéletes célpont: 1,164M
  10. Dr. Csont: 1,133M

18-49:

  1. A mentalista: 768e
  2. Doktor House: 686e
  3. Vészhelyzet: 682e
  4. Cobra 11: 671e
  5. NCIS: 656e
  6. Dr. Csont: 641e
  7. CSI: 636e
  8. Castle: 631e
  9. New York-i helyszínelők: 564e
  10. A Grace klinika: 521e

80 hozzászólás Ne habozz!

Conquistador - 2011. 01. 04. 17:16

huh az igen, szép volt Jane. így legalább várhatóak talán a további mentalist évadok.

kókuszgolyó - 2011. 01. 04. 17:17

Durva, hogy a House már be sem fért a top 10-be a teljes lakosságnál.

Desmond Wallace - 2011. 01. 04. 17:25

“Durva, hogy a House már be sem fért a top 10-be a teljes lakosságnál.”

11. lett.

cat - 2011. 01. 04. 17:26

Milyen jól szerepel a Castle! Ennek örülök :)

Desmond Wallace - 2011. 01. 04. 17:28

“Milyen jól szerepel a Castle! Ennek örülök :)”

Pedig kezdetben nagyon gyenge számokat hozott, de aztán szépen megerősödött.

Helló - 2011. 01. 04. 17:33

Cobra11, Árva angyal a többi még hagyján, de ezek????
Mekkora színvonal!

Nézzétek: DEXTER, Kaliforgia, Kés/alatt, Két pasi – meg egy kicsi, Agymenők, Törtetők, Így jártam anyátokkal…….

Az it felsoroltak mind verik a cobra11-et!

Helló - 2011. 01. 04. 17:33

Cobra11, Árva angyal a többi még hagyján, de ezek????
Mekkora színvonal!

Nézzétek: DEXTER, Kaliforgia, Kés/alatt, Két pasi – meg egy kicsi, Agymenők, Törtetők, Így jártam anyátokkal…….

Az itt felsoroltak mind verik a cobra11-et!

KTL - 2011. 01. 04. 17:34

Amikor BL ment ellene akkor erősödött szinte mindig, és megtartotta a nézőket emlékeim szerint.

John_Abruzzi - 2011. 01. 04. 17:38

@ Helló:

Talán nem a legjobb helyen fogalmaztad meg a kritikádat, mert az itt lévők többsége, nemhogy Árva angyalt nem néz hanem még az általad felsoroltaknál is mond jobbat, de legalábbis azokkal egyenrangút :)

Melkor - 2011. 01. 04. 17:41

Human Targetet mégmégmég. A 9. résznél megálltak pedig kivételesen jó a szinkron.

Desmond Wallace - 2011. 01. 04. 17:47

KTL: Nem BL, hanem focivébé.

“Az itt felsoroltak mind verik a cobra11-et!”
De nem nézettségben.:)

A Dexter még a Viasaton is nagyon gyenge számokat hoz.

Mateus - 2011. 01. 04. 17:48

F1 nézettségét futamokra lebontva meg lehet valahol találni?

winnie - 2011. 01. 04. 17:50

“Cobra11, Árva angyal a többi még hagyján, de ezek????
Mekkora színvonal!”

??? én nem láttam még ezeket a sorozatokat. te nézed őket és nem jöttek be?:)

“Nézzétek: DEXTER, Kaliforgia, Kés/alatt, Két pasi – meg egy kicsi, Agymenők, Törtetők, Így jártam anyátokkal…….
Az itt felsoroltak mind verik a cobra11-et!”

én is fel tudok sorolni 20 sorozatot, amelyek ezeket verik:) attól még nem színvonaltalan a listád:)

KTL - 2011. 01. 04. 17:58

Desmond Wallace: Én a Castle erősödéséről beszéltem, csak míg megírtam a kommentet ketten is elém írtak.

sed - 2011. 01. 04. 17:59

Ki néz még CSI?:) Nem unják az emberek?

aykos - 2011. 01. 04. 18:12

úgy látszik az RTL-nek szerencsés keze van a sorozatok kiválasztásával

winnie - 2011. 01. 04. 18:19

“Ki néz még CSI?:) Nem unják az emberek?”

ezért jók a krimik, mert nagyon nehéz megunni. minden héten más sztori, sőt, ugye általában kettő. 2 rejtély, két “ki tette?” történet, aztán köv. héten jönnek az újabb rejtélyek. agataha christie-t sem unja meg az ember a 80. könyve után.

illetve helyesbítek. ezért jók a nem karakterizáló krimik, mert egy ncis vagy bones hamarabb megunható a személyes konfliktusok ismételgetésével.

Hojzi - 2011. 01. 04. 18:19

“A Dexter még a Viasaton is nagyon gyenge számokat hoz.”
Bocsmá de ha valaki annyira infantilis, hogy hetente random pakolgatja a kezdéseket 23 és hajnali 2 között, az igenis megérdemli, hogy ne nézzék a műsorát. Értem én, hogy nézettség de ne kelljen már külön vadászni a műsort ha el akarom csípni. A vetítési időpont meg aztán külön öröm, valszeg este 22es kezdéssel lehet többen néznék :D

elliot - 2011. 01. 04. 18:22

Éppen ugyanaz jutott eszembe, amit Helló is írt. Ezeket kénytelenek nézni azok, akik csak a tévében jutnak hozzá sorozathoz…borzalmas.

Desmond Wallace - 2011. 01. 04. 18:23

Hojzi: Pontosítok. Azért rakták annyira késői időpontra, mert gyenge nézettséget hozott. Az már más kérdés, hogy erről egy árva szót nem szólt a Viasat.

winnie - 2011. 01. 04. 18:24

“úgy látszik az RTL-nek szerencsés keze van a sorozatok kiválasztásával”

kiválasztották ők a flashforwardot, de lám, le sem kell adniuk:) meg a v-t is:)

fura a dolog, hiszen a lényeget szerződés alapján kapják a csatornák, szóval adott, hogy egyiknek megy az abc studios, a másiknak az nbc universal, cbs paramount és a sony elsőválasztási joga és tanulságos, hogy hiába kapta meg a tv2 tavaly a legnézettebbet (ncis: la), nem tudta sikerre vinni. (az rtl-nél meg a két 18-49-ben legnézettebb van, a glee meg a modern family – a glee bukott, a MF-t el sem merik indítani, hiszen szitkom.) és mi a siker? a castle:) vagy a lie to me is jól szerepelt az rtl-n, a tv2 viszont újoncot rég tudott erősen beindítani.

idén ismét a tv2 (cbs, hahó!) kapta a legnézettebbeket az újoncok közül (hawaii five-o, blue bloods – a mike and molly amúgy a legnézettebb minden kategóriában, de az nem ér), sőt, a hype-os the event is az övék, és mégsem biztos, hogy ezek sikeresek lesznek.

(az pedig jellemző, hogy a mentalista a legnézettebb. az a mentalista, amit az ncis ellen indítottak és ott (nincs időm előbányászni a nézettséget) úgy szerepelt, hogy kénytelenek voltak keddre rakni, ahol a legnézettebb lett.)

Desmond Wallace - 2011. 01. 04. 18:25

“Ezeket kénytelenek nézni azok, akik csak a tévében jutnak hozzá sorozathoz…borzalmas.”

Nem hinném, hogy valaki is kényszeríti őket rá. Nem muszáj nézni őket, csak ugye sokan nem látnak más alternatívát, így a tévé előtt zombulnak.

Nabu - 2011. 01. 04. 18:42

Ezt a Cibra 11 dolgot sosem fogom érteni, mellette a Vészhelyzet az amit sosem értettem miért szeretnek, talán megszokásból. Na mindegy, semmi meglepő nincs ezen, de szerintem ezek nagy rséze rettentő unalmas sorozat. Magyarországon mindig is nagyon szerették ezeket az epizodikusabb sorozatokat, ez érdekes, ha Dr House-ban nem lenne minden epizódban új eset, szerintem senki se nézné.

winnie - 2011. 01. 04. 18:52

“Ezt a Cibra 11 dolgot sosem fogom érteni, mellette a Vészhelyzet az amit sosem értettem miért szeretnek, talán megszokásból.”

a cobra 11 szerintem még a csi-nál is érthetőbb. látványsorozat. akciósorozat. ilyen eleve alig van, de itt még nemzetközileg is elismerik a kaszkadőröket. nem láttam, nem tudom, milyen erős a sztori, de a látvány sokat jelenthet.

a vészhelyzet pedig pörgős, orvosi akciósorozat. ismét csak a tempó sokat segített.

az epizodikusság, meg ahogy írod, sokat számít. bár a vészhelyzet nem feltétlenül az.

KTL - 2011. 01. 04. 18:59

A Cobra 11-nek van egy közepesen jó sztorija, viszont sok amerikai szériát lesöprő látványa és egy nagyon jól kitalált epizód menete, ami 15 éve Németország legnézettebb sorozatához vezet.
Soha nem értettem azokat, akik úgy szidják, hogy soha nem néztek végig egy epizódot sem…

CyClotroniC - 2011. 01. 04. 18:59

Ha tudná a CBS, hogy itthon hogy fogynak a nyomozósok, elsírná magát, és ideköltözne kb :) Ilyen Top10 után érik az a CSI:Budapest :D

Totya85 - 2011. 01. 04. 19:01

“Nem hinném, hogy valaki is kényszeríti őket rá. Nem muszáj nézni őket, csak ugye sokan nem látnak más alternatívát, így a tévé előtt zombulnak.”

Desmond, nem muszály ? Azért nem látnak rá más Alternatívát mert nincs más Alternatíva ! Országosan a legtöbbhelyen csak az m1, m2, RTL klub , és a TV2 fogható csak ! Arról meg ne kezdjünk vitát hogy miért nem olvasnak inkább az emberek vagy miértnem találnak vmi hasznosabb elfoglaltságot a TV elötti “zombulás” helyett. Szóval akár tetszik akár nem az emberek többségére ráerőltetik ezt a sok szutykot mint a Cobra11 meg a hasonló színvonalú sorozatok ! Az igazán minőségi és jó sorozat megcsak a előfizetős drága csatornákon mennek vagy internetről szedhető le, de az emberek többségének nincs pénze ezekre szóval marad a komersz szar amit a pofájukba tolnak ezeken a kereskedelmi csatornákon ! Szóval lehet hogy most megköveztek, de szerintem az ilyesfajta nézetségi mutatóknak köze nincs egy sorozat valós rajongói táborának felméréséhez ! A legjobb sorozatokat úgyis a saját szakálukra töltik le netről a rajongók attól a perctől hogy az amerikai csatornákon lement és netre felbasszák , és ezt sosem fogja semmilyen mutató kimutatni mennyien nézték meg így ! Szerintem ezeknek a nézettségi mutatóknak égvilágon semmi értelmük ! Ami a legszomorúbb ebbe hogy a nagycsatornák ezek alapján a mutatók alapján döntik el mi az ami cancelt kap vagy mi az amelyikkel még szerződést kötnek pár évadra, és a baj itt kezdődik.

Klunks - 2011. 01. 04. 19:13

@Totya85: Félreértés ne essék, ez egy üzlet. A csatornák a reklámokból tartják fenn magukat, reklámozni meg csak ott fognak, ahol tényleg nézik az adott műsort élőben, vagyis látják a reklámanyagot. Az ő szempontjukból, akik letöltik ezeket, nem léteznek, nem fizetünk a sorozatért/csatornáért, így nincs “szavazati jogunk”.

KTL - 2011. 01. 04. 19:13

Totya85: Logikátlan amit írsz. Ezek szerint ha megy egy szerinted színvonalas sorozat az AXN-en (fizetős, mert kábeles), de azt átveszi az RTL vagy a TV2 és ők is elkezdik adni akkor már színvonaltalan… Nyilván nem!
A nagy csatornákon is vannak színvonalas és színvonaltalan sorozatok, ahogy a kicsiken is.

Ja és egyébként a Viasat-ot pl. a televízió tulajdonosok 70% tudja fogni.

VanillaSky - 2011. 01. 04. 19:25

“A legjobb sorozatokat úgyis a saját szakálukra töltik le netről a rajongók attól a perctől hogy az amerikai csatornákon lement és netre felbasszák , és ezt sosem fogja semmilyen mutató kimutatni mennyien nézték meg így !”

Hagyjátok már ezt a sztereotípiát, hogy letölti a “lakosság igényes része” és emiatt nem derül ki a valós nézettség vagy ezért produkál gyenge számokat a kereskedelmi csatornán az adott sorozat, mert előzetesen már megnézték eredeti nyelven.

Egy Dextert, Houset, Lostot – most csak a legnagyobb hazai oldalt figyelembe véve – részenként alig haladja meg a 10000 letöltést. Ha ide vesszük aput/anyut/testvéreket/nagyszülőket hogy mindenki a monitor előtt ül és követi a letöltővel együtt a sorozatot, az is csak 50000 ember és ez rendkívül optimista felvetés.

Egy Barátok Közt részt meg néznek 1.5-2 millióan. Így tévhit, hogy a netről az ország beszerzi amit kell és az amerikai sikersorozat a szélessáv miatt nem lesz sikeres kis hazánkban:)

vape - 2011. 01. 04. 19:28

Hát igen, Cobra 11… a leginkább kedvelt sorozatom. A történet sokszor gagyi, meg logikai bukfencek gyűjtőhelye, de a szereplők, a látvány, a zene, meg az egész körítés feledteti ezeket.

Ezért kéne az RTL-nek lassan folytatni az újabb részekkel. De nyilván, nem akarják ledarálni a még meglévő részeket, mert kb. 15-20 rész van, amit a magyar nézők még nem láttak. Nagyon jó részek jönnek!

winnie - 2011. 01. 04. 19:29

“Egy Barátok Közt részt meg néznek 1.5-2 millióan. Így tévhit, hogy a netről az ország beszerzi amit kell és az amerikai sikersorozat a szélessáv miatt nem lesz sikeres kis hazánkban:)”

és azt sem szabad feledni, hogy a BK az egyik legtöbbek által letöltött sorozat is magyar nyelven. még úgy is, hogy ingyen is megnézhető az rtl-en

elliot - 2011. 01. 04. 19:33

Hát szerintem azért nem mi vagyunk az átlag magyar tévénézők. Totyának tökéletesen igaza van! Az emberek (nem tudnak letölteni, nincs zsé dvd-t venni, vagy tékára) tévében néznek sorozatokat. Egyébként meg ha nincs netük, még az esélye sincs meg, hogy halljanak a minőségi cuccokról és megszerezzék. Úgy 10 éve még én is a Halálbiztos diagnózist és társait tartottam A sorozatoknak…

winnie - 2011. 01. 04. 19:33

“! Szóval lehet hogy most megköveztek, de szerintem az ilyesfajta nézetségi mutatóknak köze nincs egy sorozat valós rajongói táborának felméréséhez !”

nem szívesen rombolom le az általad elképzelt világot, de a netről is a “kommersz” sorozatokat töltik az emberek. és a neten lévő dolgok zöme ott van a tévében is.

” Szerintem ezeknek a nézettségi mutatóknak égvilágon semmi értelmük !”

csak azoknak van értelmük – más mutató nincs. de ha szerinted nincs értelmük (legyen, felőlem), akkor nehogy már a netes letöltéseket hozd elő, hogy azoknak van értelmük. akkor azoknak PLÁNE nincs értelmük.

“Ami a legszomorúbb ebbe hogy a nagycsatornák ezek alapján a mutatók alapján döntik el mi az ami cancelt kap vagy mi az amelyikkel még szerződést kötnek pár évadra, és a baj itt kezdődik.”

nehogy már ott kezdődjön a baj, hogy a csatornák olyan sorozatokat akarnak, amik sok embert érdekelnek.

lehet szeretni a “rendszer”, de azért nem szabad delíriumos képzelgésbe átcsapó dolgokat írni. nem csak netgeneráció létezik. ők csak kis szeletei az Egésznek.

winnie - 2011. 01. 04. 19:36

“Hát szerintem azért nem mi vagyunk az átlag magyar tévénézők. ”

ez tény. meg a többi is:)

Maxxid - 2011. 01. 04. 19:44

Vészhelyzet ;-)

Amúgy megint nem látom januártól, winnie mikor jön vissza vagy csak ideiglenesen nincs? Maradék részeket illene lenyomni, ne kelljen már féléveket várni megint…

Memari - 2011. 01. 04. 19:44

Hajrá Castle és Dr. Csont, de leginkább Castle!

andus - 2011. 01. 04. 19:45

Egy kérdés: Ha valaki nem néz tévét, mondjuk azért mert a sorozatait letölti, vagy mert nem szeretné ha ráerőltetnék a “szart”, amit adnak, miért idegesíti fel az, hogy aki tévét néz, azt mit néz benne? :)

winnie - 2011. 01. 04. 19:50

andus: ott a pont:) én spec örülök, hogy nincs nagyon olyan a tévében, amit néznem “kell”. persze az ember mindig szeretné a nyakába venni a társadalom megmentését:)

Junkieka - 2011. 01. 04. 19:53

A Cobra11 azért olyan klassz, mert ott törik össze a legtöbb szuper kocsit, csupa jó kis német márka, nem ilyen amcsi tragacsok, amiket már a mexikóiak sem vesznek; és kb. egy rész alatt annyit törnek nagyon totálkárosra, mint egy másik akciós soriban egy egész évadban vagy még még többet. :D:D:D

Egyébként én úgy vagyok vele, hogy akármilyen is, de nem amerikai és ettől máris “különleges”. A brit sorikat is azért szeretem: annyira nemamerikaiak, hogy az már gyönyörködtet. :D

elliot - 2011. 01. 04. 19:58

Andus! mert mi, junkie-k felelősséget érzünk azért, hogy mindenki minőségi cucchoz jusson. Érdekünk, hogy mindenki fejlődjön sorozatok terén, és junkie legyen! Vagy legalább az esélye meg legyen rá!:)

winnie - 2011. 01. 04. 20:02

maxxid: a tavasz a sanszos

arnahein - 2011. 01. 04. 20:05

már vagy három éve lelkes látogatója vagyok az oldalnak de most jött el az idő hogy hozzászóljak andus meg winnie véleményével teljesen egyet értek. Be kell látni a tv csatornák a nézők igényeit elégítik ki és nem a sorozat letöltők igényeit. Nem a sorozat letöltök a cél közönség hanem azok akik fogják a távkapcsot leülnek és nézik amit
az arcukba tolnak a tv-k annak az okait sokáig lehetne boncolgatni miért pont ezek a műsorok népszerűek én ezt elfogadom inkább letöltöm a kedvenceim és nem azon háborgok hogy 1,3 millió ember miért néz Árva Angyalt :)

andus - 2011. 01. 04. 20:10

elliot: én azt nem mondtam, hogy nem teszek erőfeszítéseket ennek érdekében, de nagyon nehéz, és ezen én már nem idegesítem fel magam. Akit lehet én is térítek, de nem lehet egész M.o.t megváltoztatni :)

Totya85 - 2011. 01. 04. 20:23

Valahogy sejtettem ezt a negatív fogadtatást amit nyert a kommentem…de szerintem egyszerűen azért értelmetlen ez a nézetségi mutató mert TORZ ! Ezt a nézettségi mutatót legjobban ahoz tudnám hasonlítani ha egy nevelő intézetbe az alapján határoznák meg a gyerekek kedvenc kosztját amelyikből legtöbbet fogyasztottak, és hát ha hétfőtől péntekig Zabkását szolgálnak fel és csak hétvégén kapnak vmi mást akkor persze hogy a Zabkása lessz a nyerő ! Kb ez a magyar televizó nézők helyzete is hogy a nagytöbbségnél eléjüktolnak valamit és eszed-nemeszed van mert más nincs ! ennyi :-/

elliot - 2011. 01. 04. 20:24

De nem is akarom megváltoztatni őket, nyilván kell a tömeg is, csak akkor is rossz érzés, hogy nincs esélyük. Vagy talán nekik nem olyan fontosak a sorozatok, csak nézik, amit adnak és hello? (mint mi régen.)

Totya85 - 2011. 01. 04. 20:26

Ja és még Winnie-nek annyit mondanék hogy én nem állítottam semmi olyat hogy az internetes letöltő statisztika jobb lenne….és azt se mondtam hogy van ennél jobb módszer hogy mérjék a TV nézők igényeit…..csupán azt mondtam hogy ez nem pontos és szerintem torz !

Desmond Wallace - 2011. 01. 04. 20:27

“eszed-nemeszed van mert más nincs !”

Ez nem igaz, mert ha nem hozza az elvárt nézettséget, akkor lecserélik.
Megbukott pl. az RTL-en a TSCC és a Chuck is. Nem véletlenül kerültek át a Coolra.

Tehát más menü is volt, de az nem “ízlett” a nézőknek.

Scoefield - 2011. 01. 04. 20:30

A csatornák azt fogják adni aminek nézettsége van.
Hülyék lennének mást adni, hiszen ebből élnek, a nézettségi tortából felosztott rész alapján értékesíthető reklámeladásokból.
Ha nekem lenne kertévém, a trágyadombot is adnám főműsoridőben ha lenne másfél milla nézettsége.
És lesz*rnám magasról kinek nem tetszik amíg a reklámozók kifizetik a reklámidőt.
Amíg lósz*r van veréb is akad.
És unom a fancsalgókat akik a minőség így meg úgy nyavajognak.
Igenis vannak színvonalat képviselő sorozatok, csak max nem annyira ismertek és nézettek. Utána kell olvasni és beszerezni.
És most nem a Lost-Dr House-Dexter kommersz combóra gondolok, hiszen azokat is szeretem,
A netes letöltésekben meg itthon annyira gyerekcipőben járunk, hogy elenyésző az a nézőszám amit ezzel a csatornák veszítenek.
Megnézném megboldogult nagyanyámat mikor skpon rámcsörög, hogy nem írtam ki twitteren, hogy honnan tölthetli le a legújjabb részét a Homok titkainak, csak hogy szinkronban legyen a latinamerikai csatornával :-)

MadJames - 2011. 01. 04. 20:31

Emberek azt sem kéne elfelejteni, hogy az emberek bizonyos százalékánál még nincs kábel TV, így kénytelenek Cobra 11et és egyéb mexikói sz*rokat nézni. Bár ha a kaszkadőri munkát nézzük a cobra 11 magasan viszi a primet, hiszen ki ne akarna néha örültként száguldani valamelyik autópályán.

andus - 2011. 01. 04. 20:38

Sajnos a kérdésedre azt kell hogy válaszaljam, hogy igen. Az emberek többsége azért ül le a tv elé, hogy elfoglalja magát, miután mondjuk, egész nap azért gürcölt, hogy pénzt teremtsen elő a családjának, és igen ilyenkor leül egy Cobra 11-et vagy egy egy CSI-t nézni, mert elgondolkozhat rajta, és nem fogja rosszul érezni magát amiatt, hogy kihagyott egy részt, mert a következőbe anélkül is becsatlakozhat. Vagy mert nincs internete, vagy mert nem tudja hogy kell tölteni, vagy mert nincs kedve feliratot olvasni vagy… sorolhatnék még ezer okot.
Az Árva angyal közönségét meg szerintem nem kell magyaráznom…nem véletlen hogy nincs benne a 18-49-es listában :)

KTL - 2011. 01. 04. 20:58

Totya85: Ez a kajás példa nem valami jó. Az ingyenesen fogható TV csatornákon (RTL, TV2, m1, m2, Duna TV) egy év során kb. 30-40 szériát is bemutatnak, így azért van választék itt is. Persze ha valaki mindig 7-kor ül le a TV elé akkor kisebb.

lostgab - 2011. 01. 04. 21:02

Első ránézésre el voltam képedve, hogy az Árva angyal a második helyet kapta. Viszont az talán a fenti kommentekben nem igazán jött elő (remélem nem siklottam el felette), hogy nem csak az számít, hogy mi megy a TVben, hanem az is, hogy KI nézi. Pl. az Árva angyal nézett mondjuk az anyukák körében, akik otthon vannak, háztartásbelieknél, nagymamáknál. Ők otthon vannak, tehát nézik a TVt.
Viszont, ha csak magamat veszem példának: délelőtt illetve a délután nagy részében suli, délután (tudom stréberség :D) ugyancsak tanulok, ilyenkor én speciel utálom, ha szól a TV, inkább zenét hallgatok. Este pedig inkább leülök a gép elé, és ott úgy és olyan sorrendben (reklám nélkül!) nézem meg a kedvenc sorozataimat. Aki dolgozik az napközben nincs nagyon otthon, és szerintem a van olyan háztartás is, ahol nagyrészt háttérzajként szolgál a TV. Igazán este, mondjuk 7-8 órától jön szóba, mint szórakozás. Viszont szerintem a legtöbb ember inkább letöltöget, mint a TVben nézi a sorozatokat – hangsúlyozom, akinek erről lehetősége van.
Mint fent is írtátok az ÁTLAG, tehát nem junkie magyar néző inkább az epizódikusságra vevő (mondjuk bekapcsolja: CSI – lehet, hogy fogalma sincs mi az, de simán érti a sztorit anélkül, hogy látott volna belőle egy részt korábban). Egyébként szerintem, amiket valaki feljebb felhozott: Big Bang, How I Met, Dexter, Nip/Tuck, ezek inkább rétegsorozatok. Nem lehetne őket eladni itthon. Gondoljuk végig Amerika teljesen más kultúra, és 300millióan vannak kitudjahány sorozatra.
Remélem azért nem írtam emeletes baromságokat :D
Mi junkiek meg reménykedjünk, hogy ezek az adatok meg fognak lassacskán változni és honfitársaink is felfedezik milyen remek sorozatok vannak még :) Csak pozitívan! :D

Count Adyn - 2011. 01. 04. 21:15

a Cobra11 az automarkt.de forgalmának jó részét kiteszi a rommű tört kocsikkal, tuti biznisz:D

Reg5 - 2011. 01. 04. 22:08

KTL: A tv mióta ingyenes?

KTL - 2011. 01. 04. 22:13

Nem írtam olyat, hogy ingyenes lenne ,,a TV”, olvass vissza.

winnie - 2011. 01. 04. 22:42

“KTL: A tv mióta ingyenes?”

mióta nem az?:O a készülék pénzbe kerül, de onnantól durva lenne, ha fizetni kéne. csak az fizet, aki akar pluszt, nem? vagy lemaradtam a korral az internet miatt?:)

Reg5 - 2011. 01. 04. 23:08

Arra gondolok, hogy nálunk fizetős a kábel tv, sőt bármilyen tv.

winnie - 2011. 01. 04. 23:17

reg5: persze, tudom, de ez választás. ha akarod, akkor antennázhatnál, gondolom. nem sok csatorna, de ingyen:) (sőt, parabola antennával is lehet fogni gondolom ezt-azt külföldről)

Lannister - 2011. 01. 04. 23:19

Szerintem a kábelre gondolnak :)

Lannister - 2011. 01. 04. 23:22

Egyébként nem is gond, hogy nem nézik annyian a Dextert, lehet, hogy félnék a szomszédoktól, ha akkora lenne a nézettsége, mint BK-nak :D

Még elkezdenék kipróbálni.

KTL - 2011. 01. 04. 23:35

“sőt bármilyen tv”

Reg5: Mint leírtam antennával szabadon fogható ingyenesen 5 csatorna!

turosz - 2011. 01. 04. 23:36

Azt azért érdemes megjegyezni, hogy ezek közül egyedül a CSI részek azok, amik nem premierként kerültek országos adóra, a Miami és Las Vegas a Viasaton, a New York az AXN-en fut először, érdekes lenne megnézni mekkora itt a nézettség, mert a többségük biztos nem nézi meg az ismétléseket az RTL-en, bár gondolom túl sokat nem dobna az össznézettségen…

KTL - 2011. 01. 04. 23:36

Sajnos a Dexter-nek a Viast-on se jó a nézettsége. Így a Viasat-nál nagyobb csatornán nem érdemes adni vagy max hétvégén délután.

RaveAir - 2011. 01. 04. 23:38

Lehet, hogy a “furcsa” nézettségi adatok annak köszönhetőek, hogy az igazi sorozatrajongók inkább beszerzik más forrásból (jellemzően angol nyelven) az adott sorozatokat, és azokat aztán már nem nézik meg a magyar tévékben is. Vagy esetleg 1-2 rész erejéig, hogy legyen 1-2 kedves szavuk a szinkronról…

icefox - 2011. 01. 04. 23:40

“hiába kapta meg a tv2 tavaly a legnézettebbet (ncis: la), nem tudta sikerre vinni.”

Ebben azért benne van az is, hogy az LA mostanra érte el kb az NCIS színvonalát. (az új csaj érkezése után, kb a 6-7ik rész volt az, amin először jól szórakoztam, aki hozzászokott az ncis hangulatához, annak nem valószínű, h túlzottan bejött volna az la első szezonja)

winnie - 2011. 01. 04. 23:44

elhiszem, de látod, amerikában gond nélkül rákaptak a nézők.

winnie - 2011. 01. 04. 23:48

“Azt azért érdemes megjegyezni, hogy ezek közül egyedül a CSI részek azok, amik nem premierként kerültek országos adóra, a Miami és Las Vegas a Viasaton, a New York az AXN-en fut először, érdekes lenne megnézni mekkora itt a nézettség, mert a többségük biztos nem nézi meg az ismétléseket az RTL-en, bár gondolom túl sokat nem dobna az össznézettségen…”

a viasaton a csi 350-450 ezer nézővel fut, az axn, ha jól rémlik 120e-t hoz ki a csi-ből? csatornaszinten mindkettő remek, talán a legjobbak.

egyébként szinte semmit nem számít, hogy ment máshol. egyrészt sokan nem látták, másrészt a kis adókon az ismétléseket is majdnem annyira nézik, mint az új részeket, szóval a csi ilyen szempontból igazi joker.

fran - 2011. 01. 05. 00:05

Nem értem itt az Árva angyalt bántókat, eléggé absztrakt sorozat. De ha anyámék ilyen sorozatot akarnak nézni a tv-be akkor nem kezdem el szidni, hogy mit képzelnek az emberek. Ott van például most a Silla királyság ékköve, egész jó, kis történelmi sorozat a 9. sz-i Koreáról. Szerintem több nézőt érdemelne, de örülök neki hogy ilyen sorozatot is bevállal az m1, mert ki fog letölteni koreai nyelvű sorozatot, s vadászik hozzá feliratot. Ha csak a nézettség számítana soha nem látnám. Míg ott volt a Dollhouse elkezdték, s most megnéztem a második évadot döbbenetesen jó, nézettsége nem volt, de utolérhető, mert itt olvasok róla.

Mammut - 2011. 01. 05. 01:42

“hiába kapta meg a tv2 tavaly a legnézettebbet (ncis: la), nem tudta sikerre vinni.”

nem tudom, nem láttam sok sima ncis-t, de az mind komolyabb hangvételű volt az la-nél, szóval lehet, kezdetben emiatt maradt el a fő sorozattól, nem egy könnyedebb sorozatot vártak a nézők

viszont nekem úgy rémlik, hogy mintha arányaiban nagyjából ugyanannyian néznék kint is, mint itthon

RobiBond - 2011. 01. 05. 06:16

Egyértelműen az a sorozat lesz a legnézettebb valóban ami az rtl, illetve a tv2-őn van. Ha árva angyal akkor az, én amúgy a comedyn illetve axn-en lévő sorozatokat kedvelem:)

divexa - 2011. 01. 05. 09:07

Érdekes volt olvasni a listát, mivel igen ritkán ülök TV elé. Totya85-nek annyiban igaza volt, hogy ha jó pár junkie a TV-ben is megnézi pl. a Dextert, lehet,jobban teljesített volna. Amúgy a Cobra11 – ha már annyian elővettétek – nekem kedvencem volt! Szórakoztató, naiv sorozat, amit még egy nagycsoportos óvodás is megnézhet. :)

Marcipán - 2011. 01. 05. 09:13

“Cobra 11et és egyéb mexikói sz*rokat nézni”
Na ne máá, hogy van olyan akinek ezek egy kategória!
Akkor én is tolok egy ikszet a cobra mellé. Német, jópofa, látványos, szerethető szereplőkkel, kis humorral, jó zenékkel. Nincs vele baj. Ezerszer inkább cobra mint árvaangyal és társai, ha már az általunk kedvelteket úgysem veszi be a magyar nézőközönség gyomra.

Reg5 - 2011. 01. 05. 11:34

KTL: Így már értem. Eddig nem tudtam erről az ingyenes dologról.

gyuri - 2011. 01. 05. 14:40

MÁS a vv tegnap is és tegnapelött is lepipálta nézetségben a megörült celebeket HALELUJAH . ja és már többször is átlépte a 2 millios határt ugyhogy lassan már nem hogy bukásrol hanem sikerröl beszélhetünk a valoságshow kapcsán

Desmond Wallace - 2011. 01. 05. 15:03

Már egy pár hete sikerről beszélhetünk. Ennek én nem feltétlenül örülök.

mrguargumi - 2011. 01. 05. 19:21

Cobra11..omg..ezek a német/osztrák globálisan nézve c kategóriás sorozatok nálunk mindig nagy karriert futnak be. Ennek a rettenetnek hány évada van még?

belga 997 - 2011. 05. 23. 20:51

Doktor Csont a legjobb! Főleg Brennan.

Nandi - 2011. 10. 13. 17:51

A Dr Houseon kivul meg a mentalista ami nezhato a tobbi eleg unalmas es egyleremegy…nagyon bantja a lelkemet h a Dr House benne sincs a top 10 be az osszlakossagnal…:(:(

winnie - 2011. 10. 13. 18:07

“A Dr Houseon kivul meg a mentalista ami nezhato a tobbi eleg unalmas es egyleremegy…”

?? ezt nem értem. ha csak ezek a nézhetők, akkor honnan tudod, hogy a többi unalmas? hiszen nem nézed őket.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz