login |

Magyar nézettség (2011. május 23-29.)

2011. 06. 02. 21:00 - Írta: Desmond Wallace

64 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

A Dr. Csont uralmát egyelőre nem fenyegeti semmilyen veszély. Pénteken búcsúzott A Nagy Duett, vasárnap Alekosz talált menyasszonyt, szombaton meg BL döntő volt. A Vásott szülők pedig gyengébb számokat produkál, mint a felvezetésnek szánt Bűbájos boszorkák ismétlés. A konkrét számokat a tovább után találjátok.

Hétfő

TV2 NCIS: 974e (23,4% SHR), 18-49: 374e (20,1% SHR)
RTL Dr. Csont: 1,102M (27,2% SHR), 18-49: 620e (33,8% SHR)
TV2 NCIS: Los Angeles: 628e (23,2% SHR), 18-49: 252e (18,4% SHR)
RTL Showder Klub: 770e (30,6% SHR), 18-49: 475e (37,1% SHR)
TV2 Elit egység: 286e (19,9% SHR), 18-49: 105e (14,3% SHR)

Kedd

TV2 Gladiátor: 575e (19,8% SHR), 18-49: 345e (24,9% SHR)
RTL Vészhelyzet: 899e (22% SHR), 18-49: 416e (23,1% SHR)
RTL A Grace klinika: 650e (22,5% SHR), 18-49: 318e (22,3% SHR)

Szerda

M1 Mrs. Bradley titokzatos esetei: 266e (6,2% SHR), 18-49: 43e (2,8% SHR)
TV2 Doktor House: 837e (20,7% SHR), 18-49: 436e (23,9% SHR)
RTL Dzsentlemanus (film): 696e (22% SHR), 18-49: 359e (23,4% SHR)
TV2 Született feleségek: 561e (20,9% SHR), 18-49: 334e (24,3% SHR)
TV2 Szellemekkel suttogó (ism.): 273e (19,4% SHR), 18-49: 158e (21,2% SHR)

Péntek

TV2 A Nagy Duett: 1,169M (35% SHR), 18-49: 454e (30,1% SHR)
RTL CSI: 957e (23% SHR), 18-49: 442e (25% SHR)
RTL Gyilkos elmék: 632e (20,1% SHR), 18-49: 316e (21,5% SHR)

Szombat

TV2 Bűbájos boszorkák (ism.): 319e (12,4% SHR), 18-49: 143e (14,3% SHR)
TV2 Vásott szülők: 253e (8,9% SHR), 18-49: 98e (9,6% SHR)
RTL Csapás az égből: 547e (20,1% SHR), 18-49: 188e (18,4% SHR)

TV2 Bajnokok Ligája döntő: 1,177M (25,7% SHR), 18-49: 505e (27% SHR)
RTL Csillag születik: 1,735M (39,2% SHR), 18-49: 660e (36,4% SHR)

Vasárnap

M1 A karvaly csendje: 298e (6,1% SHR), 18-49: 41e (2,2% SHR)
TV2 Rumlis vakáció: 943e (19,7% SHR), 18-49: 435e (22,2% SHR)
RTL Alekosz menyasszonyt keres: 1,610M (35,5% SHR), 18-49: 618e (35,5% SHR)
TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 801e (22,7% SHR), 18-49: 305e (18,3% SHR)
RTL Heti hetes: 1,160M (28,3% SHR), 18-49: 419e (22,3% SHR)
M1 24: 56e (2,3% SHR), 18-49: 14e (1,2% SHR)
TV2 Knight Rider (ism.): 370e (19,3% SHR), 18-49: 152e (15,9% SHR)
RTL A hálózat: 326e (18,5% SHR), 18-49: 141e (16% SHR)

64 hozzászólás Ne habozz!

sidoka - 2011. 06. 02. 21:08

Bocsi hogy ide írom de amerikai heti nézettségek már nem lesznek?

winnie - 2011. 06. 02. 21:13

de, csak nem volt rá időnk. most elkezdem pótolni őket.

Balázs - 2011. 06. 02. 21:49

Még mindig jók a Boszik csak így tovább………

Pityuerez - 2011. 06. 02. 21:50

Nem szeretném agyon dicsérni a tv2-t de most nem volt hetük, bár csak a szerda meg a péntek volt az övék, de hétfőn nem volt rossz az NCIS sem, bár 18-49-ben simán kikapott, szombaton remekül hozott a BL döntő, de az is viszonylag simán kikapott a csisztől!
Ennyit a dicséretekről, ami a legnagyobb baj lesz szerintem, hogy nyáron is marad a House is és az NCIS is, igaz ismétlésekkel, de akkor is!
Találjanak már ki valami mást, mert jóból is megárt a sok!
Amúgy, csak nekem meglepetés, hogy szerdán a született feleségek lett a top SHR-es műsor(mármint nem a house, és nem is a film)?

Lengabor - 2011. 06. 02. 22:04

Egyetértek, le az NCIS-sel és a House-szal, igaz egyiket sem nézem, így nem érint, de a tv2 így tényleg a saját sírjára szórja a földet, igazán példát lehetne venni az RTL-ről, ott nincs ilyen ismétlősdi, max. a hétvégi sorozataikkal. Ráadásul most még az NCIS Los Angelest is kezdik elölről… Ha már ennyit ismételnek, a Született feleségeket is lehetne egész nyugodtan, jó néhány évvel ezelőtt volt, hogy leadták az első pár évadot talán napi két résszel. Így sorozatot tönkretenni, hihetetlen. Olvastam winnie twitteres véleményét a TV2-ről, és hogy szerinte mit kéne csinálnia. Egy próbát megérne a The Voice, de lehet azt is elcsesznék, és valahogy nem látok rá esélyt, hogy érdemben megfordítsák a versenyt az RTL és köztük. Emellett az egykor leadott sorozataikat (A Harper sziget, A királyság), ami náluk jó nagy bukta volt, most meg rakják a PRO4-re, ennek sem látom sok hasznát. És hát eredetileg a Knight Ridert szombat délutánonként adták, most meg beteszik késő esti műsornak. Egy alapos szemléletváltásra lenne náluk szükség, mert így tényleg lehúzhatnák a rolót.
Az RTL-nek meg gratula minden szempontból. Lehet őket szidni, de az eredmények magukért beszélnek.

kiskiraly - 2011. 06. 02. 22:09

Félig off:
Kiváncsi leszek meddig lesz a BL döntő hétvégén, mert a nyugati Európai nagy piacokat tekintve alacsonyabb számokat hoz, mint hétköznap.

http://www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=20280&referer_id=rss

Gondolom hétvégén szórakozóhelyeken nézik a meccset.

winnie - 2011. 06. 02. 22:11

az rtl-nek azért sincs szüksége ismétlésre, mert tele vannak nyomozós epizódokkal, amiket az életben nem tudnak majd leadni:) vagy 10-15 leadatlan csi-évadot tudnak bárhova begyűrni, s emellett ott van a mentalist, a bones, a castle, a criminal minds, amik egytől egyig még évekig képernyőn lehetnek. cserébe nincsenek új sorozatok: érdemes megnézni, hogy az rtl hova “szórta el” a human target-et, a glee-t, a supnatot és ugye olyan sorozatokat le sem adnak, mint a v, a flashforward. nem is nagyon lenne hely, meg aztán minek, mondhatják.

így volt a tv2 is 5 éve. a house és az ncis uralt. kérdés, hogy az rtl-en vissza fog-e esni a mentalista nézettsége a 7. évadra, s addigra lesz-e valami erős, valószínűleg nyomozósa a tv2-nek.

Lengabor - 2011. 06. 02. 22:21

Azért a Human Targetnek vasárnap este is megvolt a szép nézettsége. Való igaz, sok sorozatuk csak a Cool-ra kerül, de náluk még a kis testvércsatornák is jobban ki vannak építve, elég csak a műsorkínálatukra gondolni. Ott is vannak ismétlések, de újdonságok, háttérműsorok, stb. is. Ezáltal egymást tudják erősíteni. a FEM3-nál, PRO4-nél meg már az elterjedtségükkel is gondok vannak, és oda valóban nem sok újdonság kerül (mellesleg azt sem értem pl. a Jog/Ászok hogy kerülhet majd a PRO4-re, ha már az AXN leadta). Sok régi dolgot is ismételnek, ezt mondjuk támogatom, mert így azok is láthatják, akik évekkel ezelőtt nem látták. DE! Nem szabadna átesni a ló túloldalára. És hát az sem utolsó szempont, hogy kikkel állnak a csatornák szerződésben, mert pl. akikkel az RTL, általában nagyon jó, nézett, neadjisten minőségi sorozatot gyártanak, úgy is mondhatnám belenyúltak a tutiba, míg a TV2 még ezzel is szív. Nem lehet könnyű nekik, főleg úgy, hogy egyes műsorok megvalósításának minőségében is óriási különbségek vannak az RTL-hez képest.

laxx - 2011. 06. 02. 22:49

1,102M (27,2% SHR), 18-49: 620e (33,8% SHR)

mit jelent az h SHR ?
18-49 az az életkor gondolom talán

winnie - 2011. 06. 02. 23:02

itt leírjuk a pontos jelentéseket: http://www.sorozatjunkie.hu/gyik/ – közönségarány egyébként.

Niko - 2011. 06. 03. 00:11

Nem tudom kik a fejesek es mennyi toke all a rendelkezesre a tv2-nel de ennel telleg tobbet lehetne kihozni.Mondjuk ott vannak a friss sorozatok azokbol is a nyomozosokat (mert az kell a magyar nepnek) lehetne leadni,vagy csinalni valami normalis nyerojatekot (1 perc s nyersz,a tv2-nek meg semmije sincs)
Most megy az rtl-en a mentalista talan most lehetne eselyuk nezoket elvenni abbol a szegmensbol,de ok megvarjak amig jon az 1 perc s nyersz aztan megjobban kikapnak!Mar a nevuk is tv2 sugalja hogy gyengebb az rtl-nel,mar a megasztar megvalositas is gyenge volt (most hol vannak a megasztarosok es hol az X-esek??? )
Pl megvehetnek az eden hotelt a viasat-tol vagy valami hasonlot kene csinaljanak,vagy 1 evad utan befucsolt sorozatokat mint a Flashforward (ezt az AXN leadta mar) vagy valami legalabb a probalkozast kene latni de nem turik a vereseget!

winnie - 2011. 06. 03. 00:26

azzal egyetértek, hogy csinálniuk kell valamit. tény. de.

“Mondjuk ott vannak a friss sorozatok azokbol is a nyomozosokat (mert az kell a magyar nepnek) lehetne leadni,vagy csinalni valami normalis nyerojatekot (1 perc s nyersz,a tv2-nek meg semmije sincs)”

a tv2-nek nincsenek friss nyomozós sorozatai. ncis, house, ncis: la, hawaii five-0, mind képernyőn van. majd jön ősszel talán a prime suspect, 2012-ben meg az unforgettable, de senki ne higgye, hogy ezekért meg fog veszni a nép.

játékuk is van, sőt lesz, csak ők kivárnak vele. az rtl klub sem most fogja indítani, csak most promózzák. a nyárra nem akarnak ilyesmit pazarolni.

“Pl megvehetnek az eden hotelt a viasat-tol vagy valami hasonlot kene csinaljanak”

a reality-k általában kisebb csatornára tudnak nézettséget hozni, egy éden hotel nagy tévében sosem élne meg. az rtl klubnak sem jött be a csábítgatós, trópusi reality annyira.

“vagy 1 evad utan befucsolt sorozatokat mint a Flashforward (ezt az AXN leadta mar) vagy valami legalabb a probalkozast kene latni de nem turik a vereseget!”

adnak új sorozatokat (hawaii five-0, most indult a parenthood, de nyilván senkit nem érdekel), de a flashforward az rtl klubé. itthonra elég nehéz új sorozatokat bevezetni. csak egy példa, hogy hanyadik évadokat adnak a csatornák:

hétfő: 8. + 2. (tv2) – 5. (rtl)
kedd: 15 + 6. (rtl)
szerda: 7. + 7. (tv2)
péntek: 6. + 5. (rtl)

amerikában is nagyon nehéz újoncsorozatot indítani azok ellen, amiket megszoktak a nézők. aki néz 6-7 éve egy sorozatot, az ritkán kapcsol át egy másikra.

Lengabor - 2011. 06. 03. 03:19

Lehetne “hét kérdése”, hogy mit kellene ahhoz tennie a TV2-nek, hogy a jelenlegi helyzetén változtasson, és ne legyenek örök vesztesek. Kíváncsi vagyok, ki milyen ötlettel rukkolna elő, és hátha megfogadnának a fejesek abból valamit. Félreértés ne essék, nincs okom támogatni a TV2-t, mert RTL-párti vagyok, de úgy gondolom az esély nekik is járna, és mivel a magyar kommentelők többsége olyan okos (vagy legalábbis annak hiszi magát), most kiderülhetne ki mit tanácsolna.

Pandi - 2011. 06. 03. 08:18

“hogy mit kellene ahhoz tennie a TV2-nek”

A sorozatokat lecserélni, szüneteltetni, átrendezni. Pl. a Hawaii – House páros is helyet cserélhetne!

Saját gyártású műsorokkal lenne esélyük. Lásd a Frizbi is veri a kiégett HetiHetest (amikor csak film van előtte). Showder klub is gyengül! Fábri-t is lazán leverhetnék!

A műsorok IQ-ját 10-en maximalizálni, mert arra van igény! Műsorvezetőknek csak: Pákó, Zámbó Árpi, Tünde jöhetne szóba!

Jobban kihasználni a közösségi csatornákat (facebook stb), fiatalos, lendületes műsort készíteni. Pl. az Aktív-ot is feltuningolhatnák ilyen módon! Bevonni jobban a nézőket!

—-
Alkérdés: a reggeli műsorok hogy mennek a tv2-nek? Hónapokkal ezelőtt láttam egy statisztikát, akkor a tv2 és az m1 vezetett, a RöTöLö meg le volt maradva.

tavas - 2011. 06. 03. 10:19

Hát pont a legjobb műsor az a HetiHetes,Showder Klub is nagyon jó a Fábri meg már klasszikus,az RTL-nél profibban dolgoznak,a TV2 nagyon gyenge úgy mindent együttvéve,egyetlen számomra nézhető műsor az a BL,örültem is amikor mondták,hogy jövőre is közvetitik.Amúgy azt a langyos celebmarhaság Frizbit mindig elveri a Heti7.

winnie - 2011. 06. 03. 10:30

“Amúgy azt a langyos celebmarhaság Frizbit mindig elveri a Heti7.”

szoros a küzdelem, de a frizbi 60%-ban megveri a heti hetest. a két bulváros talkshow közül fábry valóban egyre kevésbé nézett, de nem merik betámadni, pedig tavaly volt, hogy film verte meg, a frizbivel pedig a tv2 10 év után először kapta el a heti hetest. itt általában a vendég dönt: ha érdekes, akkor erős a frizbi és a showder is.

P009 - 2011. 06. 03. 13:43

Én értem, hogy nehéz új sorozatot bevezetni. De amit a TV2 csinál, az már röhejes. Kiégetik teljesen az NCIS-t és a House-t. Most komolyan, ha vége az évadnak, nem lehetne lecserélni addig másra? Évek óta hétfőn NCIS és csodálkoznak, ha az új epizódok már nem hoznak olyan nézettséget, mint régen? Szeretem az NCIS-t, de már sokkal szívesebben nézem a Dr. Csont-ot, mert egyszerűen ráuntam. Szerdán meg az RTL-en egy közepes film vagy veri, vagy pedig megszorongatja a House-t. Most nyáron megint ismételnek, mint egész évben. RTL pedig szépen cserélgeti a sorozatokat. pl hétfő: Dr. Csont, Hazudj ha tudsz, CSI Miami, Showder Klub
Kedd: Mentalista, Castle, Vészhelyzet (end)
Péntek: CSI, CSI NY, Gyilkos elmék, Vámpírnaplók

TV2 most újra ismételi az NCIS-t, NCIS LA-t, House-t. Örülhetnek a Hawaii Five O-nak amíg le nem megy az 1. évad és azt is ismétlik majd. Megasztár a 3. óta vacak szar, Nagy Duett egy kalap szar volt. Nem sajnálom őket, a Viasat 3 és a Cool TV is sokkal jobb csatorna. Szerintem…

winnie - 2011. 06. 03. 14:07

“Évek óta hétfőn NCIS és csodálkoznak, ha az új epizódok már nem hoznak olyan nézettséget, mint régen?”

nincs összefüggés, vagyis nem lehet tudni, hogy van-e. az is simán alátámasztható elmélet lehet, hogy ha nem lenne, akkor többen elfeledkeznének a sorozatról és vissza sem térnének. amerikában is vannak sorozatok, amik egész évben mennek ugyanot és ugyanakkor. plusz, amit sokszor leírtam: azzal is lehet védeni, hogy ezek a legnézettebb sorozatok. még mindig. sőt, a house sokszor a legnézettebb műsorok között van. lehet, hogy lehetne jobb, de az sem biztos, hogy én meglépném a váltást.

a kiégetés ellen ott vannak a viasatos csi-k is, amikor anno, de talán most is egy csomót ismételték, napi 2-3-szor a sorozatot, és nem csak csütörötkön, hanem minden nap.

ezzel arra célzok csak, hogy alá lehet támasztani azt is, hogy ez árt a sorozatnak, de azt is, hogy az ártana, ha nem lenne. nem tudjuk, hogy melyik az igaz.

a legjobb érv egy műsorterv lehet, ha valakinek van ötlete, hogy mit kéne csinálni, de amíg ezek a sorozatok működnek, addig valahol érthető, hogy nem váltanak. gondolj bele, a house nézettsége odakint a 7. évadra sokkal jobban csökkent, mint itthon. más kérdés, hogy az ncis-é meg nőtt, szóval ezt sem lehet általánosítani.

“évben. RTL pedig szépen cserélgeti a sorozatokat. ”

mert nekik vannak sorozataik. a tv2-nek nem nagyon vannak csereszabatos krimijei. anno pár éve nagy hibát követtek el, hogy a without a trace-t, kábé az egyetlen kint is sikeres krimijüket elásták éjszakára. a médium sem kapott sok esély, a usa-soozatok, mint a monk, psych, in plain sight mentek napiba vagy hétvégére. lehet, hogy van sorozatuk még, de nem ugranak be. (a numb3rs amíg volt, erős volt, de az is ismételt végig. a life-től nem lehetett sikert várni, a law and order széria itthon felejtős, a crossing jordant is éjszaka temették el, stb.) pechük, hogy az nbc-vel vannak szerződésbe, akik szállítják nekik a buktákat, plusz a cbs stúdióval, akik az öreges sorozatokat. a mentalista meg éppen nem cbs gyártás, hanem warner, így azt is bukták:)

“is ismétlik majd. Megasztár a 3. óta vacak szar, Nagy Duett egy kalap szar volt”

egyetértek. a megasztár 4-5 gyenge volt. és mégis, mint dettó írtam múltkor, sikeresek csak azok lettek. a nagy duett is nyeri a napját. ami sz-r, az nyer. lehet, hogy ez az út?

winnie - 2011. 06. 03. 14:08

próbaképp csinálhatok egy posztot, ahol lehet agyalni azon, hogy milyen programszerkezetet kéne találnia a tv2-nek az rtl ellen, milyen sorozatokat bedobnia, milyen licenceket vennie.

liberatore - 2011. 06. 03. 14:44

többet nézték a csillag születiket, mint a BL döntőt? Én szégyellem magam…

winnie - 2011. 06. 03. 14:49

:) ha valamin, akkor ezen semmi szégyellnivaló nincs. mármint, hogy egy sajátgyártású műsor jobban szerepel, mint két külföldi csapat sportmérkőzése. nulla magyar érdekeltséggel (oké, kassai ott volt) nagyon ritka a nagy siker. a sport tv-ben sem véletlen, hogy nem a milan-roma meccs a nézett, hanem a zte-fradi.

szóval ez azért papírforma. ha magyarok lettek volna, szégyellhetnénk, de azért még nem tartunk ott, hogy pár külföldi multimilliárdos játéka rettenetesen izgassa a népet:) ettől még nagyon nézett volt, persze.

Szeri22 - 2011. 06. 03. 15:05

Jeee,Charmed :)

gábor - 2011. 06. 03. 15:35

Éden hotel döntő mit hozott?

P009 - 2011. 06. 03. 16:02

“numb3rs amíg volt, erős volt, de az is ismételt végig”

remélem nem lesz bőr a pofájukon újra előszedni…

“law and order széria itthon felejtős”

Ez sajnálatos, a Különleges ügyosztály szerintem nagyon jó sorozat.

“without a trace-t, kábé az egyetlen kint is sikeres krimijüket elásták éjszakára”

Egyetértek, hiba volt, mert az is hozott volna House szintű nézettséget pl kedd 21:20-kor.

Pandi - 2011. 06. 03. 16:13

“próbaképp csinálhatok egy posztot, ahol lehet agyalni azon, hogy milyen programszerkezetet kéne találnia a tv2-nek az rtl ellen” – Szerintem ez jó ötlet!

winnie - 2011. 06. 03. 16:13

“Ez sajnálatos, a Különleges ügyosztály szerintem nagyon jó sorozat.”

így van, sőt nekem a kedvencem a bűnös szándék is, de ezek szerintem túl didaktikusok és a jogi aspektus miatt sem jönnének be itthon. szerintem, de egyáltalán nem biztos, hogy igazam van. de. ami a lényeg: kint nagy siker, itthon esélyt sem kapott. szóval ki tudja, lehet, hogy bejött volna a nézőknek, főleg, hogy mariska hargitay-val lehetett volna reklámozni. de valaki, aki nem ismeri a sorozatot, eldöntötte, hogy a nézőket nem fogja érdekelni és annyi.

kicsike - 2011. 06. 03. 16:24

Egyetértek, az előttem szólókkal. A tv2 nagyon elcseszte. Szerintem az Aktív helyett berakhatna valami saját gyártásút ( így nyárra mondjuk ismétlésre). Elővehetné A Ford Boyard nevű játékát, pl. Hétfőn 9 től mehetne a Walker, az úgyis az övék volt. Szerdára, pedig benyomhatnák Sharkot, vagy a Nyomtalanul ( annoó, még náluk ment!) vagy valami mást. Ha mást nem : a régi kedvenceket ismételhetnék: Jag, Hercule, Xéna, vagy indítsanak el egy telenovellát a Vad / Árva angyal sztárjaival! Esküszöm, megérdemlik a bukást!!! Oké,h nem indítanak, VV- félét, lehet jól járnak gazdaságilag, oké, hogy kevesebben nézik őket, de legalább, próbálnák összeszedni magukat. Nem hiszem el, hogy hétköznap 7 ig simán veri az RTL-t, és ezt nem bírja kihasználni.
A másik! megkérdezhetem az m1, en a Futótüzet?- na, pl, az M1 is adhatna fiatalosabb sorozatokat, oké, h közszolgálati, az stim, de régen rajta ment pl: Az Ally McBeall, X- akták…

Meg, még annyit, h az Rtl azért sorozatokkal tényleg jól áll, ugye amit a cool lead, azt ők is, elvileg: Bosszú álarca, Ördögi kör, Kettős játszma stb…szóval, ájjáj, még hogy 2011-re a tv2 vezető csatorna lesz ( 2éve ezt mondták) hát…kételkedem!

winnie - 2011. 06. 03. 16:35

“Szerintem az Aktív helyett berakhatna valami saját gyártásút ( így nyárra mondjuk ismétlésre).”

egyébként ez alappont. az aktív nagyon gyenge. alekosz reality nem volt túl erős, de az aktív nagyon gyenge volt ellene. ha lett volna a tv2-nek megint az a hülye celebes vetélkedője, ami év elején, az lehet, hogy verte volna. vagy nem. de ziccer volt, abból a játékból meg nyerőágról vesztest csináltak egy sebtiben leforgatott 2. évaddal a vv ellen.

kicsike - 2011. 06. 03. 16:45

Így van. De ezt ők mért nem veszik észre? egy kereskedelmin úgyis a nézettség a fő szempont, nem? Én, az egész csatorna esti müsorszerkezetét átalakítanám. Régen, még kreatívak is voltak, de ez. Fél éve az Rtl vezet, ha bejön nekik a vv5 akkor a tv2 meghalt…amúgy kiváncsi leszek a vv5 nézettségére. Lehet, h el fogják már túlozni…

Lengabor - 2011. 06. 03. 17:02

Szerintem a lehető legrosszabb ötlet lenne Walkert és társait visszahozni, ennyire ne menjünk azért vissza a múltba, ismétlik azt máshol elégszer. A wikipedián van egy szép hosszú lista a tv programokkal, nem néztem át mindet, de lehetne onnan bőven válogatni. Nem lenne utolsó szempont egy-két (ha nem több) embert kirúgni, keríteni helyettük valaki tényleg szakértőt, és egy normális műsorrendet kikalkulálni. Zsákoljanak be több mindent, tegyék főműsoridőbe, ne ismételgessenek (arra ott a Fem3, Pro4), próbálják ki, mi sikeres, mi nem, ha valami bukta, váltsanak, de azért a megkezdett sorozat, játék, stb. se kerüljön a süllyesztőbe. 23 óra után eleve olyat kéne adni, ami az “éjjeli baglyokat” lekötné. Fejleszthetnék a gyereksávot, lenne egy csomó jó mese, akár olyan is, amit anno már adott más csatorna (Minimax a fénykorában), csak lejárt rá a jog. Akár animékkel is próbálkozhatnának, nem minden az Animaxé. Az ilyen celeb-bulvárműsorokra én nem tartanék igényt, de főleg nem este 7-kor, viszont realityre (Big Brother 3?) igen is szükség lenne. Az elbulvárosodott “híradójuk” egy vicc és szánalmas, illene rajta változtatni. Délután maradhatna a telenovella-sáv. Legyenek normális vetélkedőt, game showk (ezekre is tudnék példákat mondani). Nem ártana egy kis vérfrissítés műsorvezető szempontból sem, igaz nekem nincs különösebb bajom velük, de néha tényleg rohadt unalmas mindig ugyanazokat látni. Nem lenne rossz a pontos adáskezdés, kerek órához igazítva (tehát 20 órakor, és nem 20:15-kor pl.), a reklámok idejét, hangerejét is illene jobban szabályozni. Winnie ötlete (ami vhol az enyém volt :D) meg nagyon is jó, több szem többet lát alapon ki lehetne őket húzni a csávából. Kérdés, hogy megérdemlik-e.

winnie - 2011. 06. 03. 17:08

“Az elbulvárosodott “híradójuk” egy vicc és szánalmas, illene rajta változtatni. Délután maradhatna a telenovella-sáv.”

tetszikm nem tetszik, a híradójuk általában nyer (már nem annyira, mint eddig, de inkább ők nyernek), a délutént is hozzák. ezzel akkora gond nincs.

Lengabor - 2011. 06. 03. 17:18

Igen, épp ezért mondtam, hogy maradhat a telenovella-sáv. :D De erősíthetnének a szitkomokon is, hátha végre rákapna a magyar néző is nagy csatornán. Vannak tinisorozatok, mehet délutánra, de akár heti egyszer estére is, drámák, akciók, filmek is kellenének, de nem az ezeréves vackok, abból is lehetne újakat hozni, ezáltal fejlesztve az emberek ismereteit, kultúráját, szórakozásukat. ÉN továbbra is híve vagyok az animációs sorozatoknak, valahová azt is lehetne rakni. A délutáni talk showk, játékok is jók lehetnének (na nem a betelefonálós lehúzós szemetek). Anno volt pl. a Játékidő, igaz ott is lehetett telefonálni, de nem olyan csalásszagúan, emellett volt stúdiójáték, ahol tényleg kellett az ész is (sajnálatos módon később az Észbontóval és Kvízióval ezt taccsra vágták, ahol tényleg csak a lehúzás volt fontos…). A jósműsorokat kiirtanám, szégyen hogy ilyen egyáltalán itt helyet kaphat. Dokumentum-jellegű dolgokat is lehetne adni. De akár régi műsorokat feléleszteni, pl. az említett Fort Boyard – Az erőd nagyon jó lenne, vagy A leggyengébb láncszem, csak normális megvalósítással.

Pandi - 2011. 06. 03. 17:53

A Fort Boyard tényleg jó volt, visszahozhatnák, forgatnának új részeket stb stb …

P009 - 2011. 06. 03. 17:57

Megasztár 6-ot jelentettek már be? Remélem jegelik pár évre. A Fort Boyard felélesztése nem lenne rossz, régen nagyon szerettem.

winnie - 2011. 06. 03. 18:09

semmi híre, hogy lenne megasztár 6. tavaly már év elején elkezdték nyomni, májusban indult is, hogy előzzenek, de úgy tűnik, hogy idén szó sincs erről. vagy spórolnak és belenyugszanak, hogy nem nyernek (ennyit arról, hogy megérte nekik a pénteki slot), vagy pedig kivárnak és bejelentik, hogy megvették a voice-ot.

a megasztárt ki kell mulasztani, nem szabad folytatni és nagyot kell álmodni. a tv2, ezt írtam tegnap, ott szúrta el, hogy nem vette meg időben az x factort és esélyt adott az rtl-nek, hogy lenyomja őket. (mondjuk akkor meg ők veszik meg a voice-ot.)

Pandi - 2011. 06. 03. 18:26

Legalább a Királynő választást sikerült elszedniük az RTL-től! Azt hiszem Hajdúnak köszönhető! Remélem hoz a tv2 egy jó megjelenést/dizájnt hozzá, abban legalább verhetetlenek :)

kicsike - 2011. 06. 03. 21:09

A Száll a kakukk…h ment?? köszi^^

Desmond Wallace - 2011. 06. 04. 13:06

Péntek délután:

Seherezádé: 809e (39,1% SHR), 18-49: 198e (31,3% SHR)
Mindörökké szerelem: 310e (15,1% SHR), 18-49: 55e (8,7% SHR)
India: 156e (6,2% SHR), 18-49: 15e (1,9% SHR)
Seherezádé: 834e (35,5% SHR), 18-49: 176e (23,6% SHR)
Ezel: 460e (19,5% SHR), 18-49: 160e (21,4% SHR)
Futótűz: 182e (6% SHR), 18-49: 23e (2,4% SHR)

Száll a kakukk fészkére: 210e (4,8% SHR), 18-49: 73e (4% SHR)

liberatore - 2011. 06. 04. 17:13

winnie, igaz! Túl bosszús voltam, mert MU szurkoló vagyok és vesztettünk ugye…:D

B.o.B.14 - 2011. 06. 04. 18:14

Sziasztok!

14 éves vagyok, és TV-s és vagy Rádiós műsorszerkesztő szeretnék lenni. Azért írok, mert az RTL klubnak készítettem egy , műsortervet (egy kicsi olyan, mint egy amerikai műsorterv. Remélem, nem baj, ha leírom ide az ötletemet, hogy te értékeljétek és adjatok pár jó tanácsot:

Ősz, Szeptember:

Hétfő:

• 6.00: Fókusz
• 6.30: Barátok közt
• 7.00: A Széf
• 8.00: Castle
• 9.00: Bones
• 10.00: CSI: Miami

Kedd:

• 6.00: Fókusz
• 6.30: Barátok közt
• 7.00: A Széf
• 8.00: Survivor, a Sziget, kulisszatitkok
• 9.00: Private Practice
• 10.00: Grey’s Anatomy

Szerda:

• 6.00: Fókusz
• 6.30: Barátok közt
• 7.00: A Széf
• 8.00: Wipeout
• 9.00: The Bachelor

Csütörtök:

• 6.00: Fókusz
• 6.30: Barátok közt
• 7.00: A Széf
• 8.00: X Faktor, kulisszatitkok
• 9.00: Esti Showder Fábri Sándorral

Péntek:

• 6.00: Fókusz
• 6.30: Barátok közt
• 7.00: A Széf
• 8.00: The Bachelor, kulisszatitkok
• 9.00: CSI: NY
• 10.00: Criminal Minds

Szombat:

• 6.00: Fókusz +
• 7.00: The Mentalist
• 8.00: X Faktor, a válogató
• 9.30: After X
• 10.00: Fringe

Vasárnap:

• 6.00: 1 perc és nyersz
• 7.00: Lost
• 8.00: Survivor – A Sziget
• 10.00: Heti hetes

Egy kis magyarázat:

Survivor – A sziget: Ő már futott az RTL-en, de a való világot is újra indították, szerintem ezt is lehetne, egy kísérőműsora a: Survivor – A sziget kulisszatitok: Itt a héten kiesett játékos faggatnák, kimaradt jeleneteket mutogatnának.
Wipeout: magyarul is ez lenne a címe, ugyan az, mint az amerikai változat, csak itt magyarok lenének 
The Bachelor: TV2 –ős A Nagy Ő c. műsor (nem tudom, hogy ilyet lehet-e csinálni, hogy a konkurens csatorna műsorát az RTL leadja). Ennek is egy kísérőműsor, ugyan az a szisztéma, mint a Survivor-nél.
X-Faktor kulisszatitkok: ugyan az mint a többi ilyen jellegű műsor.
Fókusz, Barátoközt: Tudom, hogy ezek a műsorok nagyon nézettek, de szerintem már kiégtek, én, személy szerint annyira nem szeretem egyiket sem. A nézetség miatt meg, szerintem nem kellene aggódni: kedd, csütörtök, péntek ekkor kulisszatitkok, hétfő: Castle, szerda: Wipeout

Remélem, nem baj hogy leírtam ide, hogyha teszik, akkor az év többi hónapját is leírom, ez csak a Szeptemberi.

Köszi, hogy elolvastad, remélem nem szegtem meg semmilyen szabályt!

Samott - 2011. 06. 04. 18:58

“szoros a küzdelem, de a frizbi 60%-ban megveri a heti hetest.”

Ez bezony mar reg nincs igy, az elmult ket honapban egyszer tudta (epphogy, 18-49 SHR-ben) megverni a heti hetest a frizbi. Az Orban kormany a Heti hetesnek is sikert hozott… :)

TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 653e (22,6% SHR), 18-49: 279e (20,6% SHR)
RTL Heti hetes: 1,130M (30,4% SHR), 18-49: 435e (24,9% SHR)

TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 816e (25,2% SHR), 18-49: 287e (18,7% SHR)
RTL Heti hetes: 1,170M (28% SHR), 18-49: 480e (25,2% SHR)

TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 758e (23,7% SHR), 18-49: 342e (22,1% SHR)
RTL Heti hetes: 1,178M (31,2% SHR), 18-49: 446e (24,6% SHR)

TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 837e (27,7% SHR), 18-49: 355e (25,5% SHR)
RTL Heti hetes: 1,098M (28,8% SHR), 18-49: 414e (23,6% SHR)

TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 766e (22,9% SHR), 18-49: 339e (21,3% SHR)
RTL Heti hetes: 764e (26,6% SHR), 18-49: 307e (22,7% SHR)

TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 663e (20,9% SHR), 18-49: 262e (17,1% SHR)
RTL Heti hetes: 1,031M (30,3% SHR), 18-49: 441e (27,1% SHR)

TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 801e (22,7% SHR), 18-49: 305e (18,3% SHR)
RTL Heti hetes: 1,160M (28,3% SHR), 18-49: 419e (22,3% SHR)

Willy - 2011. 06. 04. 20:52

“vagy indítsanak el egy telenovellát a Vad / Árva angyal sztárjaival!”

Hát, már csak a Mi Pecado-val tudnák verni az RTL-t délután Sehrezat után.:)

winnie - 2011. 06. 04. 21:43

samott: direkt megnéztem az elmúlt 1 évet nagyjából, de pro és kontra is igaz lehet, hogy mivel sokszor nem egyszerre kezdődnek, így csak bizonyos időt tudsz összevetni, amikor egymás ellen mennek és máris fordulhat az abszolút adatok alapján felállított erőviszony.

Samott - 2011. 06. 04. 22:52

winnie: azert nagyjabol idoben is egymas ellen mennek. A trendet nezd, regebben tenyleg fej-fel mellett voltak, de ez az elmult honapokban megvaltozott, egy-egy vendeg valoban megdobja a frizbit, de ma mar akkor is (ha szuken is, de) verve van. Nem hiba kussol mostanaban a tvblog (tv2 blogja) a nezettsegerol… :) Kivetelek persze lehetnek, de a trend az nem hazudik.

Lengabor - 2011. 06. 05. 01:43

B.o.B.14: már ne is haragudj, de ez ebben a felállásban egy vicc. A Barátok közt a legnépszerűbb ilyen jellegű sorozat Magyarországon, nem fogják fél hétre betenni. A Széfről szó sincs, hogy visszatér, a hetes sávban inkább az 1 perc és nyersz lesz (feltéve, ha napi). Survivor, The Bachelor no komment (egyik nálunk bukott, másik nem is RTL-es). X Faktor kulisszatitkokra ott a Cool (hogy annak is legyen nézettsége, na nem mintha csak ezen múlna). After X szintúgy (igazából az is beillik a kulisszatitkok címszó alá). Lost? Haha, mikor az utolsó évadot le sem szándékoznak adni. Szóval ha tényleg műsorszerkesztő szeretnél lenni, szerintem lenne még mit tanulnod és figyelembe venni, főleg a magyarok tévézési szokásait, az időpontokat, a műsorokat. Arról nem is beszélve, hogy híradót sehová sem írtál, ami márpedig kötelező.

Raoul - 2011. 06. 05. 08:51

Én a Parenthood-ot sajnálom nagyon. Bár nem a tv-ben nézem, hiszen előrébb járok, de azt hittem, hogy hoz legalább akkora nézettséget, mint anno a 7th heaven. De ez valami siralmas. Jó, nem azt mondom, hogy a sztorija valami eget rengető, de igazán nem kell folyton nyomozni, meg helyszínelni. Plusz Lauren Grahamnek papírforma szerint kellett volna hoznia a nézőket. (Meg gondolom van egy Six feet under réteg is, akiket meg Peter Krause-nak kellett volna hoznia.) Na, mindegy. Amíg Amerikában nem kasza, addig igazából elvagyok.

B.o.B.14 - 2011. 06. 05. 13:03

Lengabor: Köszönöm a kritikát! Teljesen igazad van abban, hogy a The Bachelor az TV2 –ös volt, de szerintem egy párkereső reality bármelyik csatornán megfér! A Survivor-t ne tudtam, hogy nagyon bukott műsor volt, amúgy 2. évad nem volt? A kulisszatitkok nézettek lennének, bármelyik műsorhoz is kapcsolódnának, hiszen kit ne érdekelne, hogy egy kiesett játékok mit mond, hogy érzi magát, illetve, milyen jelenetek maradtak ki? Igen, az After X az hasonlítana a kulisszatitkokhoz, de az a kiesés utáni pillanatokat mutatná be, a kulisszatitkok, pedig kimaradt jeleneteket tartalmaznának. A Híradót bárhová belehet rakni, mármint egy kisebb összefoglalót! Én úgy tudom, hogy a Széf egy egész jó műsor volt, a műsorsávjában jól teljesített! A Lost, pedig vasárnap meglenne, és elférne! A Barátokban, viszont igazad van, sokan nézik, de a fókusszal együtt egy órát, van amikor 1,5 órát vesznek el a műsoridőből!

Októbertől:

10.00 óra: Showder klub (hétfő)
8.00 óra: Az X-faktorban ELŐ adások lennnének, megszünne a Fringe erre az időre

Decembertől:

7.00 óra: ValóVilág összefoglaló (minden nap)
8.00 óra: ValóVilág beszavazó show (hétfő, szerda, péntek)
8.00 óra: ValóVilág kulisszatitkok (kedd)
9.00 óra: Lie to Me (szerda)
10.00 óra: CSI (szerda)

Vagy:

9.00 óra: CSI (szerda)
10.00 óra: Lie to Me (szerda)

kicsike - 2011. 06. 05. 18:18

BoB! Én is bocsánatot kérek, de! A terved tele van sorozatokkal és valóságshowal! Ez téged érdekel. Mást nem biztos, h igen! Nagyon idegesít, így is, h a tvben, állandóan csak lőnek, vér folyik..és néha kap el az ember egy jó vigjátékot, amit még nem adtak le ezerszer! Szóval: a tiedből, hiányoznak a filmek. Nincs jól összeállítva az egész- ezt már jelezték feléd. Vedd figyelembe, hogy idősebbek is nézik az RTl-t! Olyanok, akik 9-re érnek a tv elé, és nem biztos, hogy erre a sok amerikai takonyra vágynak! _ Így is elég szomorú, hogy bizonyos kultúrális műsorokat, ( Pl: XXI. század) 11 után adnak. Javaslom neked, hogy olvas rengeteg klasszikus regényeket ( Kosztolányi, Dickens, Victor Hugo) tájékozódj kellőképen a nézettségek felől, nézd meg a mai trendet, és azután vesd papírra az ihletedet! Sok sikert! :)

B.o.B.14 - 2011. 06. 05. 19:13

kicsike: Az a baj, hogy a filmek csak ismétlések, sokan unják, és a vígjátéksorozatokat meg nem nagyon szertik a magyarok! Igazad van, ezek érdekelnek. :) Pont úgy állítottam össze a “tervet”, hogy ne legyenek filmek, arra ott vannak a film csatornák. Én úgy látom, hogy a mai trend az a valóságshow és a sorozatok, azon belül is a krimik. Én is szívesen néznék az RTL–en valami egyszerű, de nagyszerű sorozatot ami vicces, és nem kell odafigyelni arra, hogy ki a gyilkos meg ilynek.

A TV2–höz meg annyit mondok, hogy nagyon utálom őket, amihez hozzányúlnak, az megbukik, meg is érdemlik, szerintem! Az X-Faktor sokkal színvonalasabb volt, jobbak voltak az énekesek és a stúdió olyan volt, mintha egy Amerikai, vagy egy Brit műsort néznék. Grat az RTL-nek!

Lengabor - 2011. 06. 05. 19:47

B.o.B.14: pedig ha ironizálni akarnék, mondhatnám, hogy inkább a TV2-nél kamatoztasd a tudásod, ők is tudnak ilyen műsorrendet összerakni :D Amiben egyetértek, hogy a sorozatok és a valóságshowk fontosak, én is jobban szeretem őket, mint a filmeket. De nem vagyunk egyformák, más talán másra vágyik, és egy ország vezető csatornája nem engedhet(né)meg magának, hogy bármilyen hiba miatt elpártoljanak tőle.Ha már párkereső realityt akarsz, ott a Gjoni féle még le nem adott műsor, a Bachelort felejtsd el. Nálunk nem szokás, hogy a háttérműsorokat a főcsatornára rakják, azért is találták ki a kis testvércsatornákat. Híradó hagyományosan fél 7-kor van, hogy a többség láthassa. Igen, a Széfet én is szeretem, mert szórakoztató, de egyszerre két game showt nem lőnek el. A lostról pedig ők maguk mondták, hogy nem tervezik leadni az utolsó évadot. Nálunk nem hiszem, hogy bejönne, amit az amcsik csinálnak, hogy mindennap 8-11 között sorozat, persze igényes összeválogatva lehetne, de akkor ne csak krimikben gondolkodj. És nem utolsósorban nem csak az estét kéne megtervezni, hanem a hét mindennapjának minden óráját reggeltől estig. De ebben azért elég profik, és nem hiszem, hogy pont a te tanácsodra lenne szükségük. Ettől függetlenül próbálkozni szabad, hiszen csak úgy lehet egyről a kettőre jutni.

B.o.B.14 - 2011. 06. 05. 20:41

Lengabor: Pedig, szerintem a háttérműsorok azok jók, és kellenének ide is, de igazad van, azok a Coolon szoktak lenni. (De mondjuk a NekdeValó átkerült az RTL-re!) Az I love Gjonit, azt én szerintem temetni lehet, soha nem fog adásba kerülni. Én szerintem egy párkeresőshow az kell. Arról nem hallottam, hogy a Lost-ot nem adják le. A színesítést, mármint, hogy ne csak krimi legyen, én is támogatnám, de az a baj, hogy nem szertik a magyarok, vagy legalábbis a nagyon Tv-k nem adják le, pedig lehetne Modern Family, The Bing Bang Theory (áthoznák a Coolról), The Middle, Raising Hope (tudom, hogy megy Viasaton vagy a HBO-n megy?, de a CSI sorozat is megy ott). A TV2 –nek nem tudnék egy ilyen fajtát összeállítani, mert annyira nincs műsor, ha meg van az meg megbukiki! Én, mindenesetre örülnék, egy ilyenfajta műsorrendnek, ami hasonló az amerikaiakéhoz! :)
De amúgy a Wipeout-ról mi a véleményed/vélemyénetek?

Lengabor - 2011. 06. 05. 21:03

B.o.B.14: nos igen, átkerült a NekedValó, de nem volt nézettségben olyan erős, így sikernek nem könyvelhető el. Őszintén szólva szerintem sem adják le a Gjoni-féle műsort, de hirtelen az jutott eszembe. A “színesítés” alatt én is a szitkomokra gondoltam, és pont azért kéne betenni főműsoridőbe, hogy kapjanak rá az emberek, előbb-utóbb talán megszoknák és megszeretnék, de amíg esélyt sem kapnak, addig nehéz. Ha már a TV2-nél dolgoznál, akkor eldönthetnéd mit vegyenek meg, mire lenne szerinted szükség, és akkor biztos tudnál valami normális műsortervet készíteni nekik, sőt elmondhatnád a véleményed, mit hogyan csináljanak, hogy ne bukjon meg semmi. Én is örülnék, de ez nem rajtunk múlik :P
Wipeout-ot én nem tudnám elképzelni az RTL-en, nem odavaló. De innentől szerintem ez OFF, így is túl sok olyan téma került ebbe a posztba, ami nem idevaló.

B.o.B.14 - 2011. 06. 05. 21:38

Lengabor: Igen, mivel a NekedValót berakták valami telenovalla ellen, ami nagyon nézett volt! Igen az a baj, hogy elássák a sitcom sorozatokat, pedig vannak egész jók, és amerikában pl.: az agymenők szeptemberben több mint 13M-an nézték, ami egész jó, nem? Igazad van, majd böngészgetek a sorozatok között :)
Pedig jó lenne, ha rajtunk múlna:D

Renben nem írok ide többet, mármint ebben a témában! :)

Köszi szépen a véleményeket :)

Lengabor - 2011. 06. 05. 22:03

Nagyon szívesen, remélem semmi nem maradt benned, amit el szerettél volna mondani. :)

rhynn - 2011. 06. 06. 06:41

Bob: és mi lesz a 18:30-as hírekkel? Az olyan kötelező dolog, nem csak hobbiból adják.

B.o.B.14 - 2011. 06. 06. 06:53

rhynn: nem értem, hogy miért kell a híradót adni, bármikor belehetne tenni, pl.: a barátok közt után, mert ugye a barátok közt egy epizódja kb.: 10 perces, így lehetne egy 10 perces híradó, így a barátok után nem lenne reklám, csak híradó.
Amúgy, miért olyan kötelező?

Lengabor - 2011. 06. 06. 13:00

Mert a törvény előírja, hogy az országosan fogható csatornákon kötelező minimum napi 20 perces hírösszefoglalót adni.

kicsike - 2011. 06. 06. 16:54

Dear B.O.B! Lehet, hogy téged 14 éves fejjel a hírek nem érdekel de….de mást igen!- Rengetegen csak azt nézik, egy kereskedelmin. Mondjuk, én bírnám, ha nem lenne hírek, mert nem történne semmi rossz, de ez sajnos álomvilág!

PrinceKardinal - 2011. 06. 06. 18:52

azt mondja meg nekem valaki hogy most szombaton az RTL MERT teszi 22:40re a F1es idomero edzest??????????????

vagy vasarnap mert kell azt a rohadt HIRADOT 18:30ra betenni es igy megszakitani a F1es felvezeto musort?

Most ezt mert? MERT?

Szombaton olyan nehez lenne 17tol – 18ig leadni az idomero edzest ELOBEN???

vay

VASARNAP nem birna ki a nép HIRADO nelkul?

winnie - 2011. 06. 06. 19:25

a válsz egyszerű. nem csak autóverseny van a világon. ők tudják, hogy mi mennyi embert érdekelhet.

B.o.B.14 - 2011. 06. 06. 19:39

kicsike, Langabor: Akkor a híradót rakják 6.00-tól 6.30-ig és aztán pedig Barátok közt. Én úgy veszem észre, hogy a Fókusz nézett, de csak azért, vagy legalább is nagy százalékban, mert a hetes sáv után van (ugye itt ment a VV4) és a barátok között van, így az ember nem fog elkapcsolni, mert várja, hogy mi következik, tehát, a Fókusz annyira szerintem nem érdekelt műsor. De lehet, hogy ezt is rosszul látom, mint ahogy sok minden mást is… :(

kicsike - 2011. 06. 06. 21:30

B.o.B.! azért ne keseredj el. A középkorban azokat, akik, sok mindent máshogy láttak, megégették, holott zsenik voltak. Csak még rá kell érezned a tvés trendre. Ennyi. Amúgy meg: a a feltalálókat, sose érti meg senki…na majd egyszer talán! :D:)

B.o.B.14 - 2011. 06. 06. 21:45

kicsike: köszi a bíztató szavakat, am igaz, mire én oda kerülök, hogy munkába állaok, tehát mondjuk kitalálom a műsorrendet, addigra fordulhat a világ, és bukhat Barátok közt is :D

Langabor: Szó van, hogy a Széf visszatér! Reklámozzák az RTL-en! :D

DaMan - 2011. 06. 10. 20:09

B.o.B! Ha amerikaias műsortervet készítesz, akkor miért a most adott sorozatokkal teszed tele? Szerintem a rendszeres változatosság(hétfő: kórház, kedd: reality/nőnap, szerda: krimi, csütörtök: reality/férfinap, Péntek: sitcom, szombat: szappanopera/reality, vasárnap: sport/reality) működőképesebb lenne, plusz sok sorozatot lehetne behozni a csatornára(Modern Family, Big Bang Theory, Spartacus, stb.) a saját gyártású műsorok mellé, a Wipeout egy nagyon jó ötlet, emellett lehetne az országban kevéssé adott sportokat is adni, mondjuk K-1 tornák, MMA, WTCC, de leginkább magyar vonatkozású versenyek, ahova nem kikapni megyünk. Ha a Sport TV-n egy válogatott hokimeccs 600 ezer nézőt tud hozni, akkor az RTL-en akár 800 ezer is lehetne, esetleg mégtöbb egy jó marketinggel.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz