login |

Magyar nézettség (2011. június 13-19.)

2011. 06. 21. 23:55 - Írta: Desmond Wallace

39 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

Hétfőn ünnep volt, így egy nappal rövidebb volt ez a sorozatos hét. A legnézettebb sorozat most a Castle lett. House dokit már tényleg pihentetni kéne, mert ebben a hőségben még egy Anacondával sem bír el. Az m1 Lindát kezdett ismételni, és a számokból úgy tűnik, hogy ez kell a csatorna nézőinek. Az RTL-re visszatért A főnök, valamint a német autópálya-rendőrség is, de a Cobra 11-ből egyelőre csak ismétléseket láthatnak a nézők. A konkrét számokat a tovább után találjátok.

Kedd

TV2 Kettős kockázat: 873e (23,2% SHR), 18-49: 351e (21% SHR)
RTL Castle: 1,141M (26,1% SHR), 18-49: 544e (29,2% SHR)
M1 24: 96e (2,9% SHR), 18-49: 12e (0,8% SHR)
RTL A Grace klinika: 699e (21,3% SHR), 18-49: 362e (23,9% SHR)
TV2 A médium (ism.): 344e (19,7% SHR), 18-49: 170e (19,9% SHR)

Szerda

M1 Linda (ism.): 407e (9,3% SHR), 18-49: 118e (6,6% SHR)
TV2 Doktor House (ism.): 638e (15% SHR), 18-49: 307e (16,7% SHR)
RTL Anaconda (film): 695e (18,4% SHR), 18-49: 311e (18,3% SHR)
M1 24: 146e (4,4% SHR), 18-49: 29e (1,9% SHR)
TV2 Hawaii Five-0: 493e (16,9% SHR), 18-49: 212e (15,1% SHR)
TV2 Szellemekkel suttogó (ism.): 280e (17,5% SHR), 18-49: 136e (16,9% SHR)

Csütörtök

TV2 Szakítani tudni kell (film): 668e (16,6% SHR), 18-49: 345e (19,5% SHR)
RTL Esti showder: 1,277M (32% SHR), 18-49: 514e (29,5% SHR)
TV2 Bostoni halottkémek (ism.): 366e (16,7% SHR), 18-49: 185e (17,1% SHR)
RTL Róma: 378e (21,5% SHR), 18-49: 167e (19,1% SHR)

Péntek

TV2 Irigy Hónaljmirigy-show (ism.): 756e (18,8% SHR), 18-49: 341e (20,6% SHR)
RTL CSI: 963e (24% SHR), 18-49: 443e (26,8% SHR)
M1 24: 87e (3,1% SHR), 18-49: 16e (1,2% SHR)
TV2 Megint 48 óra (film): 430e (16,9% SHR), 18-49: 228e (18,2% SHR)
RTL Gyilkos elmék: 715e (23,8% SHR), 18-49: 370e (25,6% SHR)
RTL A főnök: 350e (17,9% SHR), 18-49: 155e (15,6% SHR)

Szombat

TV2 Bűbájos boszorkák (ism.): 233e (10,6% SHR), 18-49: 75e (9,5% SHR)
TV2 Vásott szülők: 259e (11,3% SHR), 18-49: 86e (11,2% SHR)
RTL Az ifjú időlovagok (film): 300e (13,4% SHR), 18-49: 125e (16,1% SHR)

Vasárnap

TV2 Napló: 1,158M (28% SHR), 18-49: 390e (25,3% SHR)
RTL Cobra 11 (ism.): 1,083M (26,1% SHR), 18-49: 428e (27,6% SHR)

39 hozzászólás Ne habozz!

Pityuerez - 2011. 06. 22. 07:01

Szerintem a jövő hetet még várják meg a House pihentettésével, mert kiváncsi lennék mit szólnak majd, ha a Linda is “megveri”!:-)

vape - 2011. 06. 22. 08:44

Ahhoz képest, hogy a Cobra 11 ismétlés a “fontos” 18-49 korosztálynál így is verte a Naplót…

Az új részeknek jobban örülnék én is…

P009 - 2011. 06. 22. 09:47

TV2 előszedi a Gyilkos Számokat. Nem csodálkozom rajta, TV2-ről van szó… Pár év múlva a Viasat3 és a Cool TV remélem jobb nézettségi számokat fog produkálni…

winnie - 2011. 06. 22. 09:57

mi ebben a kiakadás? a gyilkos számok a tv2 legnézettebb 22.00-s sorozata volt, mely ismétléseivel is nagyon sokszor elverte az rtl klubot. (sőt, a gyilkos számoka viasaton is remek ismétléses nézettségeket hoz – ha már szóba került a viasat. ők is tv2-es sorozatokat ismételnek ezerrel, miben jobbak?)

“Pár év múlva a Viasat3 és a Cool TV remélem jobb nézettségi számokat fog produkálni”

ez lehet, de ezt miért nem ősszel írod?:) hiszen a nyár szokás szerint a tv2-é. múlt héten a legnézettebb műsor a tv2-é volt, pár hét alatt több napot nyertek, mint egész első fél évben, a jóban rosszbant többen nézik, mint a barátok köztöt – az rtl klub most jelentette be, hogy ezért kénytelen műsorszerkezetet váltani, stb. elfogadom, hogy sz*r a tv2, de pont most írni, amikor kvázi a legjobb?:)

az ilyen kommentek olvastán még azt hiszem, hogy nincs meg a kellő hozzáértés:) a

Roxi - 2011. 06. 22. 10:03

Jó is a Linda, iiiiiiiiiiiiiiiijjjáááááááááááá :)

lac - 2011. 06. 22. 10:28

A tv2 szép lassan lecsúszik,de ne is csodálkozzon amíg olyan IQ bajnokkal akar nézettséget produkálni,mint a “majka papa”!

P009 - 2011. 06. 22. 10:56

Az zavar engem, hogy milliószor ismételt sorozatot vettek elő már megint, amit már végig leadtak. Ennyi, lerágott csont. Nem akadtam rajta ki, de igazán szerezhetnének be új sorozatokat, én nem vagyok kíváncsi a “20.” ismétlésre. Igen, rtl is ismétli a Mentalistát, de legalább nem tette főműsor időben éveken át.

“múlt héten a legnézettebb műsor a tv2-é volt, pár hét alatt több napot nyertek, mint egész első fél évben”

Épp ezért kéne valahogy ezt kihasználni, mert ősszel/télen, ha kezdődik a VV5, megint mennek a levesbe.

rezipower - 2011. 06. 22. 11:17

Szerintem az RTL nem kénytelen műsorszerkezet váltani, mert eddig is az volt a trend, hogy a tv2 nyáron jóval átlagon felül teljesít. Akkor, amikor holtszezon van tévés szempontból.
Az RTL pedig nem kényszerből változtatja meg a műsorstruktúráját, hanem kísérleteznek a következő hónapban, mivel megtehetik. Megnézik, hogy egy rövidebb ideig tartó átszerkesztés milyen hatással van a nézettségre. Az egyenletnek két megoldása van, vagy siker lesz vagy bukás, de valahogy az előbbit érzem.
Ugyanis, mivel a Híradó ezentúl este 7-kor kezdődik náluk és ha netalántán az esti műsorok jobb nézettséget hoznak, mint most akkor ezt a műsorfelépítést meg fogják tartani őszre is.
Siker esetén (belső forrásból) az alábbi struktúra lenne:
18.00 Egy perc és nyersz, 19.00 Híradó, 19.40 Fókusz, 20.15 Barátok közt (dupla rész!), 21.15 ValóVilág5, 22.15 Sorozat/Film.
Ami véleményem szerint egy utolsó szög lenne a tv2 koporsójába. Nekik pozitív az, hogy mehet 16-os karikával a VV5, ergó kevesebb büntetés, a sorozat kedvelőknek pedig negatív, mivel 3 sorozattal lenne kevesebb.
Persze ha a változtatás nem válik be, akkor minden marad a régiben, ahogy már jó pár éve van. Persze a változtatás néha szükséges.

winnie - 2011. 06. 22. 11:24

rezipower: épp ezt mondom, hogy az rtl-nek ciki, hogy folyton verik őket. persze azt kommunikálják, hogy így meg úgy ez az oka (kolosi strandos hasonlatánál gurultam), de azért váltanak, mert úgy érzik, váltaniuk kell, nem mert kísérleteznek.

viszont a “struktúra” abszolút olyan, hogy bólintanék rá, adja magát, siker lehetne. igaz, anno voltak bukó 17.30-as vetélkedők és simán lehet, hogy a szappan + híradó lenyomná a vetélkedőt, ha pedig ez így van, akkor a 19.00 is a tv2-é, mert ha sokan názik a tv2 híradót, akkor ők nem fognak rtl híradót nézni 7-től.

az 1 perc és nyersz limitált futamidejű lesz, lehet, hogy ekkor, de elképzelhetetlennek tartom, hogy ősszel ne 18-30-as legyen a híradó.

ui: a vv5-re nem vennék mérget, hogy lesz:) főleg, ha kiderül, hogy a vv4 1 milliárdjába került büntetésként a csatgornának. ijesztgetésnek nem rossz a tv2 ellen, de a 4. ébvadot is bejelentették 2004-ben

Samott - 2011. 06. 22. 12:30

“épp ezt mondom, hogy az rtl-nek ciki, hogy folyton verik őket.”

Hol verik oket? A hirado igen, mert a tv2 elkezdett kekfenyt adni hirado helyett… irtad feljebb a BK/JR csatat amit allitolag a JR nyer… mult heti adatok (18-49, SHR – kereskedelmi tevek, ebben merik oket):

JR vs. BK
26/25.6 vs. 30.9
25/25.9 vs. 28.3
26.5/27.2 vs. 29.9
25.9/25.3 vs. 30.1

Pont mint a multkor a Heti hetes vs. Frizbi kapcsan… az elmult nehany honapban talan egyszer nyert a Frizbi, megis az volt a tema hogy mi lesz a hetihetessel mert allandoan verve van. Pedig egy fenet.

vape - 2011. 06. 22. 13:06

@Lac: való igaz, a tv2-n vannak csak IQ-bajnokok, az RTL Klubon egy darabot sem látni.

winnie - 2011. 06. 22. 13:10

“Hol verik oket? A hirado igen,”

pontosan. a híradót teszik el, arra célzok. már tavaly majdnem meglépték, pedig akkor még nem volt ennyire izé a helyzet, most viszont majd egy érdekes megoldással lesz megtámogatva a dolog, amivel akár siker is lehet.

“irtad feljebb a BK/JR csatat amit allitolag a JR nyer… ”

nem írtam, hogy nyer. annyit írtam, hogy többen nézik. még csak nem is átlagra célzok, hanem arra, hogy az évadközi arányok változnak. akkor is így lenne, ha a bk-t néznék mindig többen, de a JR közelebb került.

(de hadd jegyezzem meg, hogy mire reagáltam, mert ez klasszikus esete a szövegkörnyezetből való kiragadásnak: ““Pár év múlva a Viasat3 és a Cool TV remélem jobb nézettségi számokat fog produkálni” – erre írtam, hogy pont akkor, amikor a tv2 -é a legnézettebb film, meg ez meg az – akár azt is írhattam volna, hogy ellentétben az idénnyel, most már majdnem nyer a house is. ezek mind csak dettó kiragadott példák, ezer ilyet lehetne a másik oldalról is, de nagyszerűen alkalmasak arra, hogy rámutassanak, hogy nem most kell temetni a tv2-t, hanem akkor, amikor majd ősszel megint ég és föld lesz a különbség.)

“megis az volt a tema hogy mi lesz a hetihetessel mert allandoan verve van. Pedig egy fenet.”

“állandóan”??? ott is leírtam, hogy mire gondolok. ha szerinted hazudok, akkor viszont pontosabban idézz vissza:) (több mint 20 percet szántam számológéppel sajátmagam ellenőrzésére felesleges, mert igazam volt – annyira azért te is érted a dörgést, hogy tudd, hogy szinte minden műsor esetében meg lehet állapítani, hogy az valójában siker.)

hidd el, nincs az rtl-nek szüksége arra, hogy ennyire körömszakadtáig védd őket – és ne vedd személyes sértésnek, ha a félreértelmezéseket, tévhiteket próbálom egyensúlyba hozni, ha nem is cáfolni. (szerintem ott van a félreértés, hogy azt hiszed, hogy én a tv2-t védem, pedig egyszerűen csak szinte mindig a tv2 teljesítményét értik sokan félre. ha fordítva lenne, akkor az rtl-t kellene mentegetni – már amikor nem jogos egy kritika.)

winnie - 2011. 06. 22. 13:17

“mert a tv2 elkezdett kekfenyt adni hirado helyett… ”

viszont ez rangon aluli komment – kommunikációs elemet nem ér szajkózni, meg egyébként is, a tv2-nek nyilván nem kell magyarázkodni az egyetlen nyertes műsora miatt. a tv2 sem mondja (bár lehet), hogy az x faktor azért nyert, mert jobb.

(megjegyzem, aki ilyesmit beír (kolosinak elhiszem, de ő nem véleményez, csak kommunikál), azoknak 95%-a nincs tisztában azzal, hogy mik az arányok bűnügy és nem bűnügy között a hírekben. és egy híradónál, amit egyébként vallásosan nem nézek (alantas műfaj jó ideje, sajnos dolgoztam is benne…), ezért végképp nincs róla fogalmam, azt magyarázni pláne nem kell, ha az van benne, ami a nézőt érdekli.)

Samott - 2011. 06. 22. 13:55

“nincs az rtl-nek szüksége arra, hogy ennyire körömszakadtáig védd őket” – vedi a fene, csak nem ertem ezeket a kommenteket… a hetihetesnek en is utananeztem (ahogy a JR/BK-nak is itt), meg az adatokat is beideztem (es nem volt igazad :)). Tv2 hiradojat meg nezd meg, aztan meglatod hogy mennyire “kommunikacios elem” a kekfenyhez hasonlitas… nem veletlenul akarjak korlatozni torvenyileg a bunugyi hirek aranyat. Naplot pl. evek ota nem nezek mert hanyingerem van attol, hogy rakos gyerekek tortenetein keresik dagatra magukat.

Nyaron erosebb a tv2, ezen nincs vita. De ebbe nem kell belelatni olyan dolgokat, amik nem alljak meg a helyuket. (“szoros a küzdelem, de a frizbi 60%-ban megveri a heti hetest”, “a jóban rosszbant többen nézik, mint a barátok köztöt”)

winnie - 2011. 06. 22. 14:06

“zoros a küzdelem, de a frizbi 60%-ban megveri a heti hetest”, “a jóban rosszbant többen nézik, mint a barátok köztöt””

mondom, megnéztem direkt a frizbit, míg a másiknál helyesebb az, hogy “Nézik többen”, mert természetesen arra akartam célozni, hogy előfordul és nem arra, hogy mindig, hanem hogy van rá példa, így majd augusztusba kell temetni a csatornát. ja, és csak 4+-ban, szigorúan. és már ez is nagy szó, nekik, kapott is sajtóközleményt, ez van, a nyár, miképp az ünnepnapok, nekik jönnek be

Samott - 2011. 06. 22. 14:36

Akkor a JB/BK ugyben mar egyetertunk, en is csak ezt akartam kijavitani. A frizbit en is megneztem, az elmult ket honapbol egyszer tudott szuken nyerni, volt hogy 17:27-re kikapott. A brandtrend oldalan levo excelekbol oda ki is gyujtottem az adatokat… es nem ertem, hogy lehet ebbol az levonni, hogy 60%-ban nyer. A szamok azt mutatjak, hogy a masik nyer… raadasul nagyjabol egyszerre kezdodnek, nagyjabol egyszerre ernek veget. Ha van pontosabb kimutatasod megosztanad? (A 4+ kb. senkit nem erdekel, te is tudod.)

B.o.B.14 - 2011. 06. 22. 17:52

rezipower: Ezeket az infókat honnan tudod, talán ott dolgozol, vagy mi?

rezipower - 2011. 06. 22. 19:08

Nem! Csak úgy hallottam valakitől … :)

rezipower - 2011. 06. 22. 19:15

BREAKIN NEWS!

TV2 Aktív: Jön a Megasztár következő évada !

Zseniális….

Pandi - 2011. 06. 22. 19:48

Remélem valamit változtatnak a Megasztáron, vagy lemásolnak valami külföldi ötletet, elvégre saját produkció bármit megtehetnek vele.

winnie - 2011. 06. 22. 20:16

“TV2 Aktív: Jön a Megasztár következő évada !

Zseniális….”

ősszel? nem tavasszal? akkor a the voice felejtős, gondolom.

P009 - 2011. 06. 22. 20:26

Remélem összeválogatják a kisgyerekeket és a tizenéves énekeseket, akiknek nincs ott helyük. Hajrá Megaszar 6! Ha van esze a tv2-nek, tavaszra hagyja.

B.o.B.14 - 2011. 06. 22. 21:32

A Megasztár, az saját ötlet, nem az American Idol? Akkor az RTL miért nem veszi/vette meg? Adhatná tavasszal Idol néven : )

Rezipower: És ki az? (nem kell válaszolni!) (de lehet) : )

Mike - 2011. 06. 22. 22:28

Winnie :) Írtad hogy a TV2 kvázi a legjobb :) Ezt ugye saját magához képest érted? Mivel célcsoportban még mindig kikapott, ha nem is sokkal, ami a reklámozókat érdekli, szóval :) Egyébként ha az RTL-nek bejön az új műsorstruktúra akkor az marad ősszel is, (legalábbis remélem, mert nekem tetszik) és a TV2 tényleg nyugdíjas csatornává válik, és versenghet az M1-el :)

winnie - 2011. 06. 22. 23:07

ezt mondom, hogy eddig kikaptak, az első 120 vagy mennyi nap főműsoridőt az évben az rtl nyerte meg, most viszont nyeregetnek főműsoridőket is. (18-49-ben.)

Lengabor - 2011. 06. 23. 00:06

Se Friderikusz, se Eszenyi – lecseréli mind a négy Megasztár-zsűritagot a Tv2, a zsűrinek biztosan lesz két új tagja Falusi Mariann és Bereczki Zoltán személyében.
A nagy duett újrahasznosítása, szép… Mondjuk nincs velük bajom, de ez a műsor már halott, ha ebből kihoznak valami jó, erőteljes és szórakoztató produkciót, akkor emelem kalapom, de nem hinném.

winnie - 2011. 06. 23. 00:23

“A nagy duett újrahasznosítása, szép…”

inkább úgy mondanám, hogy azzal szondázták, hogy kik népszerűek – ha már megtartják a műsort, valamin változtatni kell. bár ez a népszerűség félrevezető lehet. rákócszi f-re is azt hitték, hogy csak miatta nézni fognak egy játékot.

Lengabor - 2011. 06. 23. 00:42

Vagy épp miatta nem nézték? Na meg akkor voltak a ValóVilág összefoglalók, igaz, így sem lehet mondani, hogy a kutya sem nézte volna a vetélkedőt (nálam ez nagyon ritka, hogy egy műsort a műsorvezető vagy a zsűri miatt nézzek, fontosak, figyelek rájuk, de ennyi). Kíváncsi leszek ki lesz a másik két(?) ítész. Viccen kívül Balázs Klárit beraknám, ő legalább szórakoztató volt a maga aranyosan egyszerű módján, és néha illene a műsor várható “színvonalához”. Viszont ha szakmai szempontból nézzük, szerintem Dobrády Ákos tényleg jó választás volt, igaz, messze túlmutatott a duettes műsor nívóján.

Mike - 2011. 06. 23. 01:15

Majd meglátjuk meddig marad tartós a TV2 “sikere” ( Itt az őszre gondoltam :)) . A Megasztár-t pedig az én elképzeléseim szerint nem lehet megújítani, csak ha az egész műsor más lesz, de az ugye már nem Megasztár, de kíváncsian várom a TV2 próbálkozásait, bár ha tényleg lesz VV5 meg X-Faktor + a vetélkedő, és a sorozatokat nem szúrják el úgy mint a TV2, akkor simán behúzzák az őszt.

winnie - 2011. 06. 23. 01:36

“Majd meglátjuk meddig marad tartós a TV2 “sikere” ( Itt az őszre gondoltam :)) ”

nem marad tartós. holtidőben szoktak csak jobban teljesíteni.

Pandi - 2011. 06. 23. 09:03

Remélem a másik két zsűri egyike Kasza Tibi lesz, ő szerintem nagyon sokat jelentene a műsorban! Bár -szerintem- vele sem nyomnák le az xfaktort.

(Egyébként nem értem az xfaktor sikerét, szerintem az RTL mániások miatt népszerű. A zsűri is béna, bepénzelt versenyzők, és az eurovízión is közvetve lebőgött a műsor.)

P009 - 2011. 06. 23. 09:10

Pandi, az Eurovízíót hagyjuk inkább, mert ott nem a versenyzőkre szavaznak. Politikáról és az adott ország megítéléséről van szó.

winnie - 2011. 06. 23. 09:24

“Pandi, az Eurovízíót hagyjuk inkább, mert ott nem a versenyzőkre szavaznak. Politikáról és az adott ország megítéléséről van szó.”

így van. ezért nyer mindig más országból énekes, ezért nyert most azerbajdzsán, stb… ezt általában csak azok mondják, akik nem nyernek. senki nem fog csak azért telefonálgatni, hogy ilyesmire szavazzon, remekül mutatja ezt az elmúlt évek jó helyezettjeinek a _zöme_ is – és a magyarok is akkor szerepeltek jól, amikor jók voltak, és akkor gyengén, amikor gyengék voltak.

Zoey - 2011. 06. 23. 20:53

Egyetértek winnivel az Eurovízióval kapcsolatban. Természetesen előfordul, sőt, mindig jelen van valamilyen szinten a szimpátia-szavazás, de ha azt vesszük, a kereskedelmiken vetített tehetségkutatókban is lehetne mérgelődni: a tinilányok a fiatal fiú(bandá)kra, a fiúk a szexi csajokra szavaznak, a nyugdíjasok az édes, szerelmes, családias produkciókra, és sorolhatnánk…
Ok, ez nem teljesen ugyanaz, de véleményem szerint egy győzelmet önmagában nem hoz meg a szimpátia-szavazás –> lásd idén Azerbajdzsán. Meg kéne szerettetnünk magunkat a szomszédainkkal, valószínűleg segítene, de jó dal is kell ahhoz, hogy valaki jó helyen végezzen.

Nézettségek: az m1-RTL-TV2 délutánokra lennék kíváncsi, ha van adat, Bűvöletre is. Továbbá a Mansfeldre, Cigányszerelemre és Az ideális vő első és második részének nézettségére! Köszönöm!

Zoey - 2011. 06. 23. 21:49

Ááá, a jó hosszú kommentemet nem küldte el :(
Na mindegy, winnie előző hozzászólására reagáltam, egyetértek vele, bár jelen van a szimpátia-szavazás az Eurovízión, nem elegendő a győzelemhez… Röviden-tömören ezt írtam le.

Nézettség: az m1-RTL-TV2 délután érekelne, ha van, a Bűvöleté is. Továbbá Az ideális vő első és második részének, a Cigányszerelemnek, és ha van Coolos, a Dél Királynőjének eredményei is érdekelnének.
Köszönöm!

Zoey - 2011. 06. 24. 12:20

Bocsánat a dupla kommentért, de nekem nem jelezte ki tegnap, hogy elment volna az első üzenet (meg a másodikat sem)!

Desmond Wallace - 2011. 06. 24. 18:47

Péntek délután:

Seherezádé: 779e (36,4% SHR), 18-49: 155e (22,7% SHR)
Mindörökké szerelem: 284e (13,6% SHR), 18-49: 69e (10,5% SHR)
India: 150e (6% SHR), 18-49: 14e (1,7% SHR)
Seherezádé: 856e (36,1% SHR), 18-49: 167e (21,3% SHR)
Ezel: 408e (17,3% SHR), 18-49: 137e (17,6% SHR)
Futótűz: 141e (5,1% SHR), 18-49: 12e (1,4% SHR)

Az ideális vő (sz.): 271e (6,8% SHR), 18-49: 95e (5,9% SHR)
Az ideális vő (v.): 459e (10,1% SHR), 18-49: 106e (5,3% SHR)

Mansfeld: 177e (4,3% SHR), 18-49: 40e (2,5% SHR)

Cigányszerelem: 227e (5,8% SHR), 18-49: 19e (1,3% SHR)

A többiről nincs adatom.
A Futótűz sajnos elég gyengén muzsikál az m1-en.
Az ideális vő meg Az ideális ként szerepel a nézettségi táblázatban.:)

Zoey - 2011. 06. 24. 18:57

Köszönöm!
Érdekes, a Futótűz pedig szerintem pont azért került az m1-re, mert hasonló hangulatú, mint anno az igen jó nézettséggel futó McLeod lányai és hasonló jellegű sorozatok.
Azt gondoltam, hamar rákapnak a nézők, de ez még eddig nem történt meg… Ennyire kemény ellenfél abban az időben a két kertévé, vagy ez amúgy is gyengének számít abban a sávban?
Az ideális vő első része százszor jobb volt, érdekes, hogy jóval többen nézték a második részt…

Desmond Wallace - 2011. 06. 24. 20:38

Zoey: A 2. résznek erősebb volt a felvezetése.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz