login |

Magyar nézettség (2012. március 5-11.)

2012. 03. 13. 21:32 - Írta: Desmond Wallace

65 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

A Marslakók jött, és jól lezúzta az m1 hétköznap esti nézettségét. Szinte az összes műsoruk nézettsége drasztikusan visszaesett az új szappanopera hatására. Az tehát egy dolog, hogy a Marslakók nem érdeklik a nézőket, de a gyenge nézettség az m1 egész főműsoridejére negatív hatással van.  Két lehetősége van a csatornának: 1. hagyják a helyén a Marslakókat, hátha növekedésnek indulnak a számai. 2. elpakolják másik sávba, így megmentik a főműsoridő nagy részét a gyalázatos közönségarányoktól. Én az utóbbit javasolnám, de az MTVA vezetősége egyelőre kivár.

A Megasztár továbbra sem túl nézett a TV2-n, hiszen alig sikerült megvernie a Miami helyszínelőket. Más jelentős változás nem történt az elmúlt héten, az RTL szekere továbbra is robog. A konkrét számokat a tovább után találjátok.

Hétfő

M1 Hacktion: 172e (4,6% SHR), 18-49: 59e (3,6% SHR)
TV2 NCIS: 934e (22,4% SHR), 18-49: 355e (20,1% SHR)
RTL Dr. Csont: 858e (21% SHR), 18-49: 445e (25,6% SHR)
TV2 NCIS: Los Angeles: 551e (20,8% SHR), 18-49: 220e (17,6% SHR)
RTL Nagyágyúk: 480e (17% SHR), 18-49: 250e (20,1% SHR)

Kedd

TV2 Ütközéspont: 332e (9,3% SHR), 18-49: 140e (8,7% SHR)
RTL A mentalista: 1,080M (26,7% SHR), 18-49: 511e (28,4% SHR)
M1 Tudorok: 111e (5,7% SHR), 18-49: 34e (3,7% SHR)
TV2 Aktív (ism.): 194e (10,1% SHR), 18-49: 93e (10,2% SHR)
RTL A Grace klinika: 599e (22,3% SHR), 18-49: 293e (23,4% SHR)

Szerda

M1 Párizsi helyszínelők: 277e (5,4% SHR), 18-49: 46e (2,3% SHR)
M1 Pesty Fekete Doboz: 216e (5,3% SHR), 18-49: 43e (2,5% SHR)
TV2 Doktor House: 495e (11,1% SHR), 18-49: 248e (13,3% SHR)
RTL Legyen Ön is milliomos: 1,145M (30,1% SHR), 18-49: 425e (26,2% SHR)
TV2 Született feleségek: 409e (13,8% SHR), 18-49: 234e (17,5% SHR)
RTL Házon kívül: 647e (24,9% SHR), 18-49: 243e (19,8% SHR)

Csütörtök

M1 Elcserélt lányok: 305e (6,1% SHR), 18-49: 89e (4,7% SHR)
M1 DTK: 347e (8,9% SHR), 18-49: 82e (4,7% SHR)

Péntek

M1 Van képünk hozzá: 367e (7,5% SHR), 18-49: 89e (4,7% SHR)
M1 Mindenből egy van: 208e (5,1% SHR), 18-49: 53e (3,1% SHR)
TV2 Megasztár: 1,167M (29% SHR), 18-49: 464e (27,3% SHR)
RTL Miami helyszínelők: 991e (23,1% SHR), 18-49: 441e (25% SHR)
TV2 Grimm: 364e (15,6% SHR), 18-49: 196e (17,5% SHR)
RTL Gyilkos elmék: 633e (19,9% SHR), 18-49: 320e (22,3% SHR)

Szombat

M1 A Szövetség: 205e (7,1% SHR), 18-49: 25e (2,4% SHR)
TV2 Hawaii Five-0 (ism.): 399e (14,6% SHR), 18-49: 87e (8,8% SHR)
RTL Hát nem baba: 390e (12,3% SHR), 18-49: 175e (15,4% SHR)
M1 Gasztroangyal: 280e (7,7% SHR), 18-49: 44e (3,4% SHR)
TV2 Sas-kabaré: 815e (23,2% SHR), 18-49: 171e (13,8% SHR)

Vasárnap

M1 Pécs – Ferencváros: 308e (8,3% SHR), 18-49: 83e (5,9% SHR)
M1 Rex Rómában: 332e (7,1% SHR), 18-49: 66e (3,8% SHR)
TV2 Napló: 1,443M (27,5% SHR), 18-49: 476e (23,1% SHR)
RTL Cobra 11: 1,280M (24,4% SHR), 18-49: 536e (26% SHR)
M1 Magyarország, szeretlek!: 771e (14,7% SHR), 18-49: 140e (6,3% SHR)
TV2 Mr. Bean nyaral: 1,069M (20,9% SHR), 18-49: 482e (22% SHR)
RTL Ocean’s Thirteen: 896e (18,9% SHR), 18-49: 510e (24,6% SHR)
TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 731e (21,1% SHR), 18-49: 208e (12,6% SHR)
RTL Heti hetes: 702e (27,4% SHR), 18-49: 271e (21,5% SHR)
TV2 Célkeresztben: 203e (9,4% SHR), 18-49: 97e (9,1% SHR)

———————————————————————————

Marslakók

Hétfő: 248e (4,9% SHR), 18-49: 70e (3,8% SHR)
Kedd: 240e (4,6% SHR), 18-49: 78e (4% SHR)
Szerda: 201e (3,9% SHR), 18-49: 50e (2,6% SHR)
Csütörtök: 192e (3,8% SHR), 18-49: 51e (2,8% SHR)
Péntek: 168e (3,4% SHR), 18-49: 35e (1,9% SHR)

65 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2012. 03. 13. 18:00

na így már bukta a marslakók. (volt aki a premierre mondta, hogy ordas bukta. akkor ez? igazi árok a híradó és az esti műsor között és viszi is le utóbbiak számait, az eddig kiharcolt csatornaátlagot.) az mindegy, hogy miért, mert olvastam korábban olyat, hogy “azért bukta, mert gyenge”. wtf, az mióta jelent buktát?:)

szóvivői szinten persze még egy ideig ki lehet játszani a barátok közt-kártyát, hogy az is bukta volt az elején, de azért közel sem ennyire.

simán megnőhetnek a számok, ha történik valami, a növekvés nem feltétlenül minőségfüggő, de innen bravúr lesz nyerni. viszont, ha siker, akkor az m1 és a készítők fején “mi megmondtuk!” vigyor lesz.

sanyi88 - 2012. 03. 13. 22:08

A Cégről lehet tudni valamit?

sanyi88 - 2012. 03. 13. 22:09

valamint Éden Hotel 2 és Célszemély nézettsége hogy áll?

khaos - 2012. 03. 13. 22:19

nincs az az isten hogy innen emelkedni kezdjen a marslakók és 2. barátok közt legyen belőle több éves fennmaradással

legyen ön is milliomos egész szép,szegény house meg jól kifogta ellene
tv2 örülhet h nem lett újra napi játék belőle?(mondjuk akkor úgy sem ebben a sávban menne tudom)
apropó játék,egy perc és nyersz merre halad? tartós nézettség vagy csökkenés/növekedés?ha esetleg volna róla adat
köszi

és hétvégén végre forma1,vajon mit hoz az m1nek

liliness - 2012. 03. 13. 22:19

mondjuk a marslakók marketingje nem volt talán a legjobb. nem sok tévét nézek, így inkább csak a plakátokról értesültem róla, de azok a plakátok az égvilágon semmi infót nem hordoztak arról, hogy ez miről/kiknek szól majd, viszont baromi érdektelenek is voltak, eszembe nem jutott volna még rákeresni.
pedig a társas/játék óta bizakodóbb vagyok a magyar sorozatokkal kapcsolatban.

de talán a tévés promók jobbak voltak…

kiskiraly - 2012. 03. 13. 22:26

Az Marslakók indító epizódot berakták a Magyarország szeretlek helyére, sok promóval hozott 358e-t, a rákövetkező héten pedig ugyanitt a MSZ! 771e-t. Durva.

moha - 2012. 03. 13. 22:30

Az éden hotel engem is nagyon érdekelne …

Solmyr - 2012. 03. 13. 22:38

Ezt se hittem volna, hogy megérem: egy szar műsor megbukik itthon! Oké-oké, még föltámadhat, akkor mégsem kell bevenni a vérnyomás-csökkentőmet, de azért egy pillanatra megdobbant a szívem.

winnie - 2012. 03. 13. 23:01

Éden Hotel 2 közönségarányok 18-49-ben: H – 8,6%, K – 6.1%, Sz – 5,1%

kérek majd konkrét számokat.

dionysos - 2012. 03. 13. 23:01

Egyébként nézte valaki? Mert eddig csak a nézettségből következtettem a sorozatra, de még senki olyan nem írt véleményt, aki nézte volna.

fran - 2012. 03. 13. 23:17

dionysos, én nézem. Véleményem? Nehéz úgy egy sorozattal azonosulni, hogy a 8. vagy 9. rész ment le és még nem kezdték el csinálni az újságot, amiről szólni fog. Van olyan főszereplő a plakátról, aki még nem jelent meg. Mi lenne az NCIS-szel ha 9 részen át nem lenne benne Gibbs? Vagy mondjuk a BK Magdi anyus nélkül, míg szerepelt benne: elképzelhetetlen. Nekem tetszik az ironikus volta, de ha sikert akarnak akkor azt kifogják iktatni belőle. A celebeket nem lehet parodizálni, mert önmagukban parodisztikusak. Ha bent hagyják ott ahol ismétlik, talán lehet még belőle egy nem túl nagy bukás.

winnie - 2012. 03. 13. 23:35

“Mert eddig csak a nézettségből következtettem a sorozatra, de még senki olyan nem írt véleményt, aki nézte volna.”

vélemények az emlékeztetőnél:
http://www.sorozatjunkie.hu/2012/03/04/emlekezteto-marslakok/

Lighter - 2012. 03. 13. 23:41

Ekkora egy erdektelen, semmilyen sorozatot csinalni mit ez a Marslakok. Parbeszedek szokasos rossz magyar. 1 percet nem bírtam belenezni. Jaksot okosabbnak gondoltam. Nem nezett meg egyetlen kulfoldi sorozatot sem vagy mi? Se egy sitcomot se hasonlot? Vagy ne mis tudom mi a kategoriaja ennek.
3. opcio nem lehet, hogy szerzodest bontanak? Ha torik ha szakad leadjak az eddig legyartott reszeket csak mas musorsavban?

Matthew - 2012. 03. 13. 23:58

a Munkaügyek nulladik rész hogy ment az m1-nek? szerintem meglepően jól sikerült

brk - 2012. 03. 14. 00:07

egy műsornál ha a digiboxban beállítom, hogy vegye fel, az mutatkozik a nézettségben, vagy nem? csak mert éden hotelt így szoktam másnap délelőttönként szépen bepótolni és gondolom csinálják még páran így (vagy akár más műsorral).

Matthew - 2012. 03. 14. 00:19

bár a digitális műsorszórás pontosan mérhető, a Nielsen nem használ(hat)ja az adatokat, csak amit a saját készülékeikkel mérnek a mintaháztartásokban (külön szerződés alapján)

hfeeri - 2012. 03. 14. 00:27

Egyelőre úgy tűnik a reklámkampány visszafelé sült el. A nézők egyértelműen rosszul reagáltak arra a tényre, hogy az ország jelenlegi állapotában a köztévé ill. Jáksó milyen összegből forgatott sorozatot.

Én megnéztem a pilotot az adásból. Nem volt félelmetesen szar, de éppen jó sem. Viszont véleményem szerint a cím azaz a Marslakók, teljességgel alkalmatlan arra, hogy egy napi szappanopera címe legyen. Egyszerűen olyan mértékben más dolgokra asszociál az ember, hogy nem tudja elfogadni, idegennek (haha) érzi a sorozatot.

Mellesleg kizártnak tartom hogy emelkedésnek induljon. Eleve bukott sorozatként volt kezelve már a premier előtt is, most már azonban a számok is igazolják a jóslatokat. Nyugodtan meg lehetne próbálni másik sávot, nincsen sok vesztenivaló, mondjuk a délután tévéző anyukák-nyugdíjasok-otthonülőknek a latin helyett kicsit mást mutatni.

kameraman - 2012. 03. 14. 07:08

Az ordas nagy bukás most is kijár, ez még ugyanaz. Aki egy kicsit is tisztában van a folyamatokkal meg nyitott szemmel füllel járt az utcán és barátok között akkor tudhatta, hogy a MArslakók eleve bukásra van ítélve.

Egyrészt a már csontig rágott állami pénz csípte-csípi sok ember szemét, másrészt az M1 nem az a csatorna amire oly szívesen kapcsolna a 18-49 korosztály, harmadrészt magyar sorozat, negyedrészt ha ekkora kampány után is a premieren veszít a nézettségből és alig hoz számokat, az egyből bukás, nem hiszek a feltámadásban.

Azért bukik mert gyenge. Hát igen, nem az? Nincsenek épkézláb szereplők, a plot egy óvodás szintjét üti meg, a párbeszédek erőltetettek és laposak, az akciójelenetek kínosan gagyik, az egész kinézete sufnituning jellegű.. ez gyenge és ezért bukta :D

Kíváncsi vagyok hogy magyarázzák majd.. ráfogják az előző nyolc évre? :D

chulo - 2012. 03. 14. 07:19

barnabás – sok szépet jót kivánok neked, szerintem emiatt se ment először a kommentem. De nem is baj, mert új dolgok is eszembe jutottak közben

Szerintem totál megérdemli a buktát. El se kellett volna kezdeni. Talán másra is lehetne használni az adófizetők pénzéből fenntartott tévét mint, hogy Jáksó kreativkodjon. Érdekes hogy Jáksónak sok puszipajtása volt az rtl-nél, mégse ott rendelték be.
Nem konkrétan azzal van bajom, hogy államilag finanszirozott műsor készül, hanem hogy hülyeség készül. Egy Magyarországot bemutató, vagy bármiféle értéket közvetitő műsor esetében elnézőbb az ember, de hogy ismét celebgyártás folyik közpénzből az felháboritó.

Az szintén megér egy káromkodást hogy olyan szerződést kötöttek, hogy nem lehet kaszálni azonnal, és le KELL forgatni a hátralévő részeket is. Hűtlen kezelés-e???

Eleve a cimválasztás és a reklámozás is félresikerült volt szerintem. Kreativ volt, szó se róla, de akkor se volt szerencsés. Én is nézegettem az első fekete plakátot aztán rákerestem, valami jó kis sci-fit vártam és kiderült hogy magyar sorozat, celebújságirókról… Na neeee. Eleve bugyuta sztorinak indult. 1x néztem bele és nem fogott meg. Márpedig olyan nem igen van, hogy ha valakinek nem tetszik egy sorozat akkor az utólag be fog kapcsolódni mégis. (jó, a sorozatfüggők nem sűrűn ülnek le a tévé elé, ez is tény :D )

NatoLocator - 2012. 03. 14. 08:03

“Mint ismert, az MTVA Jáksó László kreatív producer cégével kötött szerződése alapján az első, 77 részesre tervezett évadban az MTVA nem élhet a rendes felmondás jogával. De nézettség miatt nem is mondhatnak fel a sorozatnak, ugyanis az első évaddal szemben nincs nézettségi elvárás, és a második szezonnak is csak az m1 főműsoridős átlagát kell elérnie a 18:30-tól 22-ig terjedő időszakban.”

winnie - 2012. 03. 14. 08:08

“Hát igen, nem az?”

nem láttam, nem tudom, de amit olvastam az aktuális események bevonásáról, az elég béna. nem azt írtam, hogy az nem jó gondolatmenet, hogy gyenge, ezért bukik, hanem, hogy előzetesen nem feltétlenül jó a “ez gyenge, bukni fog”. utólag tökéletes magyarázat, előzetesen ellenben még közel sem biztos, hogy állni fog:)

P009 - 2012. 03. 14. 08:25

Engem a Célszemély és a Shameless számai érdekelnének. Vagy legalább százalékok.

AJ - 2012. 03. 14. 08:36

khaos
1 perc és nyersz!:
1 562 799 (32,2% SHR), 18-49: 575 404 (34,4% SHR)
1 587 078 (31,9% SHR), 18-49: 581 736 (34,2% SHR)
1 632 412 (33,7% SHR), 18-49: 585 531 (35,1% SHR)
1 568 433 (32,9% SHR), 18-49: 572 293 (35,5% SHR)
1 673 047 (35,3% SHR), 18-49: 657 460 (39,4% SHR)

ludmillady - 2012. 03. 14. 09:31

Hacktiont nézi valaki? Vélemény?Én még nem láttam belőle,most akarom kezdeni..

winnie - 2012. 03. 14. 09:33

a nézettsége nagyon rossz, de ettől még sokaknak bejöhet.

véleményt itt olvashatsz, ha görgetsz, van két kritika is nagyon sok véleménnyel: http://www.sorozatjunkie.hu/tag/hacktion/

ludmillady - 2012. 03. 14. 09:42

Köszi az infót, meglesem :)

Anthony - 2012. 03. 14. 09:45

Az m1-e még a Magnum ismétlésének is nagyobb nézettsége lenne mint ennek a kalap sz.rnak.Bocsánat Marslakóknak,inkább adnák ott a Marson.

Anthony - 2012. 03. 14. 09:48

Na,de a Hacktiont is mekkora egy ba-omság.Nálam egyszinten vannak a Jóban-rosszbannal,katasztrófa.

szilard - 2012. 03. 14. 10:19

én a szokásos telenovella adatokat szeretném megérdezni

AJ - 2012. 03. 14. 10:41

Nem közvetlen nézettséghez tartozik, de ez a legjobb hely, hogy belinkeljem. De gondolom, már sokan látták. Bár az RTL Klub honlapján még mindig nincs fenn az ajánló, amit már 3-4 napja adnak a Csillag Születikről, de ebben a cikkben Puzsért Róbert pontozásáról van kis részlet.
http://www.origo.hu/teve/20120313-erosen-zavarta-a-csillag-szuletik-zsuritagjat-egy-fellepo-video.html

XT - 2012. 03. 14. 11:05

A megasztár nézetlenségét mi sem bizonyítja jobban, mint a tegnapi King Kong alatt lévő, negyed képernyőt eltakaró, hatalmas, forgó monstrum, szörnyedvény, undorító megasztár logó! Melyik agyatlan tv2-es m@rha találta ezt ki?

winnie - 2012. 03. 14. 11:07

az igazából nem jelent semmit. ha übernézett lenne, akkor azt csinálnák, hiszen jelezné a szám, hogy kell az embereknek:)

AJ - 2012. 03. 14. 11:29

XT
“negyed képernyőt eltakaró, hatalmas, forgó monstrum”

Tényleg rettentő zavaró. Néztem a hétfői NCIS-t és engem idegesített a bal oldalt levő sárga folt. Ebből szerencsésebb az RTL megoldása, ahol jobb oldalra tesznek egy ehhez a Megasztár logóhoz képest kisebb és nem ennyire szellős emblémát.

khaos - 2012. 03. 14. 13:05

AJ köszi,akkor úgy tűnik nagyon is szeretik

Eddy21 - 2012. 03. 14. 13:12

Pontosan ezeket a számokat vártam az M.lakók kapcsán. Kalap kabát. Az M1 egyetlen lehetősége van a nézettség szerzésre, ha rátenyerel a sportvonalra. Ha már költik a közpénzt legalább olyasmire költsék ami 100 000 embernél többet érdekel. Vissza kellene szerezniük a Kézilabda BL-t és bajnokságot, a kosár és focimeccseket. (A F1 már megvan!) Ezekkel meg lehetne alapozni egy olyan bázist, amire később majd lehetne építeni.

kameraman - 2012. 03. 14. 14:16

Kizártnak tartom, hogy költetnének olyanra amit amúgy is lenéz a vezető réteg. Tehát kosár és kézimeccsek nem férnek bele, az F1-et meglátjuk milyen lesz a közvetítés, lehet, hogy inkább sokan a stream-et fogják választani. Mert 2012-ben az, hogy a Kossuth rádióban is élőben akarnak közvetíteni az valami olyan gáz, hogy elmondani nemlehet. Egy ilyen vizuális sportot rádióban adni, ooooordas bukás :D már most előre.

Amúgy nagyon fosok, hogy 2016-tól cseszhetjük a magyar futamot és ezáltal a közvetítéseket is, mert ahhoz 2014 környékén milliárdokat kellene a pályára költeni, az meg nem igazán a jelenlegi vezetés célkitűzése, inkább a zseniális magyar foci. Szóval 2016-ig van szerződés a közvetítésre és a pályának is addig van.. na innen mindenki gondolja tovább… Megy a digisportra extra fizetősen az F1, én már most le merem fogadni, mert az M1-en a közvetítés elvegetál addig, aztán dobják, az RTL-nek nem fog kelleni a magyar futam nélkül, a kettes mint sportadó annyira esélytelen, hogy a bajnokok ligáját is képes bukni nézettségben. Ne legyen igazam, de általában az van…(nem hiába vagyok politológus :D )

winnie - 2012. 03. 14. 14:25

megint ez a vezető réteg fóbia – mindenkinek van véleménye, mégis megállja, hogy kimondja. mondom, valakinek mindenről az jut eszébe. utoljára kérem, hanyagoljuk, ha lehet. (ráadásul ez határtalan naivságról tesz tanúbizonyságot.)

minden belefér nekik, erre voltak példák az elmúlt években is, csak éppen más sportok jogai nincsenek és nem is nagyon lesznek náluk, a sport mindig is (indokolatlanul) kiemelt volt az MTV-n egy rövid időszaktól eltekintve. a nézőnek ez nagyon jó, hiszen sok mindent láthat, de egyébként csak pénznyelő. egyébként is sokszor napi 1-2 perc miatt dolgozott anno egy rohadt nagy szerkesztőség, ami most kisebb, de még mindig hihetetlenül értelmetlen. csak éppen még mindig nem nagyon merik bevállalni a külsősökkel dolgoztatást. a lényeg, hogy eddig is mindenféle hülyxeség volt közvetítés terén ott, s ezentúl is lesz. a kiemelt események mellett.

a rádiós forma-1 teljesen jó ötlet, sokakakt érdekelhet autóban, utazás közben. minden sport vizuális, de egy f1-nél, főleg, ha alig történik valami, simán belefér – nem véletlen, hogy szinte minden sport volt/van/lesz rádióban . a lényeg az infószerzés. én is hallgattam már politilógia órán erdei zsolt bokszmeccsét sidney-ből. nyilván nem azoknak szól, akik nézik, hanem akik nem nézhetik.

Eddy21 - 2012. 03. 14. 15:11

Nézd meg a kézi Eb nézetségi adatait. Talán akad még egy értelmes ember az mtv székházban aki szintén elolvassa. Elég egyetlen pillantást vetni rá, és már is látszik mire lenne igény. Az F1 maradni fog, túl nagy presztizsveszteség lenne, ha veszni hagynák a pályát.

winnie - 2012. 03. 14. 15:20

a sport, ha nem foci és téttel bíró válogatott vagy kupameccs, az embereket nem fogják nagyon érdekelni az egyéb sportok, még akkor sem, ha a magyar válogatott szerepel. csak, ha olimpiai döntőzik (milyen gáz nézettséggel ment már anno az olimpia? és máskor a labdajáték világversenyek.) ha a kereskedelmi tévéken ment volna a kézilabda eb, akkor nyilván nézettebb lett volna, de így hiába tűnik korrektnek m1-szinten, hogy 600e ember megnéz a tévében egy fontos kézilabda meccset (18-49-ben 200e) vagy vizilabdát, hiszen az is ugyanakkor ment, ez nem versenyképes nézettség (olykor a magyar nb1-es meccseket is nézik ennyien) sajnos és sokszor a felét, kétharmadát produkálja egy sport tv is, így duplán nem éri meg azt, amit ráköltenek. de, aki szeret sportot nézni tévében, az nagyon jól jár, szó se róla.

Eddy21 - 2012. 03. 14. 16:01

Nem győzködlek tovább! : ) Hívom Filipet!

winnie - 2012. 03. 14. 16:12

nem tudtam, hogy győzködsz, csak a leírásból úgy gondoltam, hogy te is azok közé tartozol, akik sajnos megették az mtva nézettségi közleményeit, amik 500 ezres nézettségeket 1,7 milliós közleményekkel terjesztik, meg “milliók nézték” dumákkal, amiket aztán a legtöbb sajóttermék egy az egyben átvett. ha ennyien, tényleg 1,5 millióan néznék, akkor lenne is értelme a sportnak. de sajnos ennek a fele sem igaz-

kiskiraly - 2012. 03. 14. 16:33

Nyár után (ugye foci Eb, jónéhány magyar érdekeltségű olimpiai szám) vagy 2 évig biztos nem lesz országos tv-szinten nagy nézettségű műsora az M1-nek. Nem tudom, kihasználják-e, hogy a sportesemények alatt promótálják majd a műsoraikat. Akár még a Marslakókat is fel lehetne futtatni velük :D Bár ehhez javulni kéne az íróknak is.
Az aktualitást pedig hagyják a fenébe, attól nem lesz nagyobb a nézettség, mert egy-két mondatban a mai eseményekre hivatkoznak.

kiskiraly - 2012. 03. 14. 17:10

országos tv-szinten = országos kereskedelmi tv-s szinten

fran - 2012. 03. 14. 18:37

Milyen kosármeccset kellene megvennie az m1-nek. Annyira gyatra a magyar bajnokság, hogy az leírhatatlan. A sport jó ha van a közszolgálatin, de néhány kiugró nézettség mellett, nem lesz zászlóhajó. Az mtv-nek néhány %-os emelkedést kellene elérni, hogy a 10% ne legyen kiugró eredmény. Ha a biztos harmadik hely meg lenne, akkor filip jól dolgozott. Csak nehéz lesz beadni az embereknek, hogy ehhez ennyi pénz kell. Ha egy bukó Marslakókhoz ennyi kell, akkor mennyi kellene egy sikereshez. Dupla, tripla pénz?

Anthony - 2012. 03. 14. 18:43

A futam megmarad,de szerintem a bl.meccsek is vissza fognak térni jogos helyére az m1-re.
Egyébként úgy tudom,hogy pont az állam keze is benne van abban,hogy vissza került az m1-re az f1,és a bl.-t is vissza szándékozik rakni,mocsok tv2 meg mennyen a sunyiba,hogy elrakta a bl.meccseket.Inkább nyomják ezeket a sz.r ismétléseket amit már 88x láttunk,mire jó ez.?

kiskiraly - 2012. 03. 14. 19:13

fran:

Pénz kell ÉS szakértelem. Az előbbi megvan az MTV-nél. Nyilván kell pénz a minőségi gyártásához is, hiába mutatta be az MTV a drága minisorozatokat (Régimódi történet 310-320 millió Ft, Géniusz több mint 200 millió Ft), ha például a Géniusznak az írója se érti mi volt az utolsó rész végén.

fran - 2012. 03. 14. 19:25

kiskiraly, hasonlóképp gondolom. A sixtusi kápolnához kellett Michelangelo, de a pápa is, aki nem Kis Pis Pista kezébe adta a megbízást, mert hisz Kis Pista olyan jó fej.
Jáksó nem lett volna pl. rossz választás, de annyira bent ragadt a szerepében, hogy egy komoly munkát már nem tud megcsinálni.

Zoey - 2012. 03. 14. 21:21

Uhhh, ezek a Marslakók tényleg borzalmas számokat hozott. Pedig a promóció jó volt, a címválasztás már kevésbé. A nézettséget valóban ki lehetett volna kötni, kíváncsi vagyok, mivel tudják megemelni a nézettséget. Ahogy arra is, hogy ha ez nem sikerül, meddig maradhat főműsoridőben. Mert az is szürnyű, hogy a híradó után óriásit esik a nézettség, de hogy ez rányomja pecsétjét akésőbbi műsorokra is, az már szomorúbb. És olyan műsorokról van szó, amik elég jó számokat hoztak korábban (pl. Párizsi helyszínelők, Poén Péntek).
A Magyarország szeretlek! nagyon szépen teljesít, 18-49-ben nőhetne mégtovább, de ez sem rossz. Ezt raknám be napi szinten, félórás adásokkal. Egy héten keresztül ugyanazokkal a hírességekkel, szerintem jól hozna.
A Marslakókat meg pakolnám fél 11-re az Este mögé, esetleg elé.

A van az a pénz, ami megbolondít, a Miss Pettigrew nagy napja, a Büszkeség és balítélet, Beethoven 6 és New York bandái nézettségére lennék kíváncsi, az adatokat előre is köszönöm!

Rosalie - 2012. 03. 14. 22:31

ne haragudjatok, a Melissa és Joey -ról és a The Middle-ről esetleg tudtok mondani nézettségi adatot, mint a péntek éjjeli valamint szombat délutáni ismétlésre tekintve. Kíváncsi vagyok mikor nézték többen.

petertailor - 2012. 03. 14. 23:02

Marslakók vs. állami pénz című unalmas csonthoz egy apró megjegyzés: az nem zavar senkit, hogy szintén az állami tévé, állami (a mi) pénzünkből küldi ki a riportereit Ausztráliába a forma 1-ről csinálni érdektelen 1 perces riportokat? Az ugye sokkal hasznosabb elköltése a közpénznek, mint egy sorozat? Mindenki ezzel van megáldva, hogy a mi pénzünket szórják (még jó, hogy itt nem számolták át epizód/lélegeztetőgépre, mint más helyeken), mintha más sorozat, műsor esetében nem ugyanez lenne a helyzet. A sorozatot amúgy nézem, láttam már pörgősebbet, az tény, de rosszabbat is. Gondolom, nem szeretnének minden puskaport ellőni az első hetekben, ha tényleg hosszú távra terveznek. Valaki emlékszik arra, hogyan indult a BK? Ott az első résztől tökéletes volt minden?

Eddy21 - 2012. 03. 15. 07:26

Petertailor: Szerinted a Bk most már tökéletes? Amúgy meg nem hiszem, hogy a riporterek kiküldése 1.6 milliárd forintba került volna.

Desmond Wallace - 2012. 03. 15. 08:25

Fölösleges arról vitatkozni, hogy mire költi a pénzünket az MTVA. Valakinek a F1 éri meg a pénz, valakinek a Marslakók, és így tovább. Nincs ráhatásunk ezekre a dolgokra. Maximum nem nézzük.

A kért adatokkal majd hamarosan jövök.

kicsike - 2012. 03. 15. 10:08

Hát nem tudom…én adtam volna egy esélyt a Marslakóknak, be kéne pörögjön…de hány év után pörög be? :D jól megszívta az M1 szegény, most ütött be náluk az alkonyat. Én ezt a sorozatot, ha muszáj leadni, betenném az MM elé, 5 körülre! ja, amúgy feltünt valakinek, hogy ismét megy az Everwood? – 17: 40 -től, m1! Na, azt betenném a Marslakók helyére!
Nekem az tünt fel, hogy a Tv 2 is zuhant! ( House, Megasztár, és a premier Bean), nekik is tenni kéne valamit. Pl: mi értelme a szombat esti filmet vasárnap ismételni? :O és még csodálkoznak!!
Komolyan, így az RTL lett a legjobb… meglep, hogy ezt mondom, de: 1 perc és nyersz! Házon kívül 21. század LÖIM! ügyesek :)

Desmond Wallace - 2012. 03. 15. 10:17

“ismét megy az Everwood? – 17: 40 -től, m1! Na, azt betenném a Marslakók helyére!”

Az se hozna túl jó nézettséget főműsoridőben.
Én a Híradó elé pakolnám el a Marslakókat, és így még kapna esélyt a megerősödésre, a Híradó utáni műsorokra pedig nem lenne negatív hatással.
A Maradj talpon! még talán profitálhatna is az este 6-os kezdésből, mert így elkerülné Balázst.

szilard - 2012. 03. 15. 11:08

én a szokásos délutáni telenovella adatokat szeretném megérdezni.

Gergen - 2012. 03. 15. 11:21

Dupla Jóban Rosszbannak átlagba milyen a nézettsége? :)

Desmond Wallace - 2012. 03. 15. 13:05

Csütörtök délután:

Veszélyes szerelem: 157e (6,7% SHR), 18-49: 27e (4,1% SHR)
La Pola: 481e (19,3% SHR), 18-49: 79e (11,1% SHR)
Marichuy: 465e (18% SHR), 18-49: 126e (17,3% SHR)
Család csak egy van: 295e (8,5% SHR), 18-49: 46e (4,6% SHR)
Tiltott szerelem: 738e (22,3% SHR), 18-49: 133e (14,1% SHR)
Teresa: 518e (14,1% SHR), 18-49: 152e (15,8% SHR)

Matthew - 2012. 03. 15. 14:45

és a Munkaügyek werk?

kicsike - 2012. 03. 15. 15:09

Igen, lehet hogy igazad van. Ha már nézettség, akkor a Büszkeség és balítélet hogy ment? köszcsi :)

Desmond Wallace - 2012. 03. 15. 16:02

Miss Pettigrew nagy napja: 108e (6,5% SHR), 18-49: 40e (4,6% SHR)
Büszkeség és balítélet: 544e (11,8% SHR), 18-49: 158e (8,2% SHR)
Munkaügyek werk: 198e (4,6% SHR), 18-49: 46e (2,3% SHR)
New York bandái: 105e (4,6% SHR), 18-49: 49e (4,4% SHR)

Gergen:

JR: Egymillió körüli nézettséget hoz. Simán kikap a konkurenciától, de még így is a TV2 egyik legnézettebb műsora.

AJ - 2012. 03. 15. 19:30

A mostani hétre vonatkozóan a Legyen Ön is Milliomos nagyon jó rész pordukált. Kijár a dicséret a casting felelős(ök)nek. Zseniális volt. A hölgy a végén beszólogatott Friderikusznak, sírtam rajta, olyan poénok voltak.

petertailor - 2012. 03. 15. 21:49

Eddy: nem, szerintem sem tökéletes a BK, de ott is idő kellett ahhoz, hogy kialakuljon belőle egy kedvelt sorozat. Az 1,6 milliárdot nem egy hónap alatt költik el. Kéthetente lesz nagyjából forma1, azért egy stábnak az ausztráliai kiruccanás lehet, hogy hasonló költség, mint egy Marslakók epizód. Szerintem teljesen felesleges ezért magyar stábot kiküldeni. Mondom ezt úgy, hogy számolom az órákat, mikor kezdődik már az idény. De engem a futam érdekel, nem a “celeb-pletykák”. Nem szeretnék a Marslakók védelmezője lenni, de kicsit sok az ekézés, érdekes módon más m1-es sorozat, műsor költségvetése nem kavart ennyi port, pedig lehet, hogy összehasonlítható mértékű volt.

winnie - 2012. 03. 16. 08:16

“érdekes módon más m1-es sorozat, műsor költségvetése nem kavart ennyi port, pedig lehet, hogy összehasonlítható mértékű volt.”

írtam már máshol, ez a bulvárhátszélnek köszönhető, mert sokszor emlegették az árat és akkor felkapta a közbeszéd. magának a sorozatnak elég alacsony a részenkénti költségvetése, csak ugye a sok rész miatt ez magasnak tűnik – és például a forma-1 olyan drága, hogy még az rtl klub sem tudta kigazdálkodni, pedig heti 4-7 óra műsort adott nekik remek nézettséggel-

kameraman - 2012. 03. 18. 20:25

Hát kiküldeni tényleg felesleges volt a stábot, istentelen gyenge minőségű közvetítés volt, többszöt elszállt a hang, keverték a kocsikat és versenyzőket, ez a Mezei abszolut nincs képben, amikor hallgatni kellene akkor pofázik. A csaj meg a stúdióban a hülye vigyorával és – megfigyeltétek – amikor visszajelzést vár sűrűn pislog…

Gergen - 2012. 03. 20. 06:35

köszönöm :)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz