login |

Magyar nézettség (2012. április 9-15.)

2012. 04. 18. 17:40 - Írta: Desmond Wallace

81 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

House doki ismét verte a Milliomost. Idén először fordult elő, hogy a Miami helyszínelők megverte a Megasztárt, amikor párhuzamosan mentek. A hét legnézettebb műsora (nem mintha lenne komoly vetélytársa) ismét a Csillag születik lett. A Magyarország, szeretlek! még mindig az m1 legnézettebb műsora, de ebből az erős felvezetésből semmit nem profitál a Munkaügyek, amely még a Marslakóknál is rosszabb számokat produkál a csatornának. Ennyire leszoktunk a magyar sorozatokról? A konkrét számokat a tovább mögött találjátok.

Kedd

M1 Hofélia: 679e (14,2% SHR), 18-49: 167e (8,7% SHR)
TV2 A Bourne-csapda: 437e (12,8% SHR), 18-49: 211e (13,7% SHR)
RTL A mentalista: 954e (26,1% SHR), 18-49: 427e (23,8% SHR)
M1 Tudorok: 145e (6% SHR), 18-49: 38e (3,3% SHR)
RTL A Grace klinika: 484e (19,4% SHR), 18-49: 231e (19,1% SHR)

Szerda

M1 Kasszasiker: 175e (3,5% SHR), 18-49: 52e (2,7% SHR)
M1 Becsengetünk és elfutunk: 115e (2,8% SHR), 18-49: 29e (1,6% SHR)
TV2 Doktor House: 611e (14,7% SHR), 18-49: 326e (18,1% SHR)
RTL Legyen Ön is milliomos: 894e (22,7% SHR), 18-49: 292e (16,9% SHR)
TV2 Született feleségek: 399e (14,7% SHR), 18-49: 231e (17,8% SHR)
RTL Házon kívül: 559e (21% SHR), 18-49: 190e (15% SHR)

Csütörtök

M1 Elcserélt lányok: 242e (4,8% SHR), 18-49: 70e (3,6% SHR)
M1 DTK: 437e (10,6% SHR), 18-49: 114e (6,2% SHR)

Péntek

M1 Van képünk hozzá: 382e (7,6% SHR), 18-49: 118e (5,9% SHR)
M1 Mindenből egy van: 235e (5,6% SHR), 18-49: 87e (4,7% SHR)
TV2 Megasztár: 1,010M (29,2% SHR), 18-49: 394e (25,4% SHR)
RTL Miami helyszínelők: 1,001M (22,7% SHR), 18-49: 453e (23,8% SHR)
RTL Gyilkos elmék: 671e (21,9% SHR), 18-49: 331e (23,4% SHR)

Szombat

M1 A Szövetség: 196e (6,7% SHR), 18-49: 27e (2,6% SHR)
TV2 Hawaii Five-0 (ism.): 446e (15,3% SHR), 18-49: 121e (11,5% SHR)
RTL Kölyökpilóta: 363e (11,6% SHR), 18-49: 124e (11,3% SHR)
M1 Gasztroangyal: 326e (9,4% SHR), 18-49: 76e (6,6% SHR)
TV2 Sas kabaré: 681e (20% SHR), 18-49: 150e (13% SHR)

M1 Titanic: 529e (10,5% SHR), 18-49: 143e (7,2% SHR)
TV2 Államfőnök: 397e (8% SHR), 18-49: 156e (8,2% SHR)
RTL Csillag születik: 1,925M (38,9% SHR), 18-49: 733e (39,5% SHR)
M1 Titanic: 407e (11,1% SHR), 18-49: 132e (7,7% SHR)

Vasárnap

M1 Forma-1 közvetítés: 837e (38,5% SHR), 18-49: 414e (42,9% SHR)

M1 Videoton – Vasas: 246e (8,2% SHR), 18-49: 40e (3,4% SHR)
M1 Rex Rómában: 289e (7,5% SHR), 18-49: 30e (2,2% SHR)
TV2 Napló: 1,291M (27,2% SHR), 18-49: 350e (20,3% SHR)
RTL Titanic: 1,097M (22,8% SHR), 18-49: 537e (27,5% SHR)
M1 Magyarország, szeretlek!: 817e (15,3% SHR), 18-49: 169e (7,9% SHR)
TV2 Holiday: 1,049M (21,3% SHR), 18-49: 454e (21,9% SHR)
M1 Munkaügyek: 198e (4,1% SHR), 18-49: 56e (2,7% SHR)
M1 Munkaügyek: 135e (3,2% SHR), 18-49: 45e (2,3% SHR)
TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 677e (24,9% SHR), 18-49: 223e (18% SHR)
RTL Heti hetes: 597e (25,3% SHR), 18-49: 233e (21,7% SHR)

81 hozzászólás Ne habozz!

betty500 - 2012. 04. 18. 17:53

Hét a Mega jól meg van alázva…azt olvastam ez volt az utolsó megasztár:

http://www.origo.hu/teve/20120418-a-mostani-lehet-az-utolso-megasztar-uj-tehetsegkutatoval-jon-a.html

Gigi - 2012. 04. 18. 17:53

Pedig jó sorozat a Munkaügyek :(

winnie - 2012. 04. 18. 17:58

papírforma. ha a tv2 megveszi a The Voice-ot, akkor nem fog kelleni.

vanTom - 2012. 04. 18. 18:01

a tegnapi bl meccs nézettségéről lehet már tudni valamit?

khaos - 2012. 04. 18. 18:03

vajon megasztárt elteszik e most egy pár évre szünetre így hogy látják nem jön be a közönségnek,vagy betudják (jogosan) a rossz szereplőknek és bíznak benne hogy majd egy újabb szezon jövőre jobb eredményt produkálhat egy új válogatott bandával

house is érdekes,itt a fiatalok ráuntak fridire az első pár adás után
mondjuk én is,első pár adásban még oké volt,viszont mintha minden részben ugyanazokon akadna fenn,mindig ugyanazok a poénok(nevezzük a műsort el LÖIM friderikusz segítséggel és ennek változatai),és a vágó féle műsorhoz képest sokat lassult a játékmenet,elmegy a játékidő nagy része az első 5 kérdésnél,sokkal jobban szerettem mikor vágónál gyorsított zene,és ő maga is nem akarta húzni az időt,hanem pörgetné,hogy legyen idő a már komolyabb nyereményeknél fejtegetni a dolgokat
persze ez nem csak fridi hibája,hanem a játékosok,csúnyán mondva egy alacsonyabb szintet képviselnek(nembecsmérelve senkit),viszont lehet velük jobban poénkodni,beszélgetni

kiskiraly - 2012. 04. 18. 18:04

Desmondnál már a Kasszasiker is Kaszasiker. Végül is igaz :)

Nem hinném ,hogy a Munkaügyeknél csak az időpont lenne a ludas (vasárnap este fél 10). Sem teljesben, se a 18-49 között nem tud nézőket megtartani. Korábbi időpontban se hozna nagyobb számokat.

khaos - 2012. 04. 18. 18:06

nah mire megírtam fejtegétésem már látom linkelték a mega sorsát
viszont,most ismerkedtem meg UK nyomán a voice-al,remélem a tv2 nem rontja el,mert remek formátum
jó lesz versenyben látni az x-faktorral

sziki - 2012. 04. 18. 18:12

A Marslakókkal mi a helyzet? Megy még? :DDD

sziki - 2012. 04. 18. 18:12

A Heti Hetes is mivel most később kezdődött, jóval kevesebben nézték, mint a múltkor. Pedig a kevés nézhető műsorok egyike.

Hooligan - 2012. 04. 18. 18:12

Én nem szoktam előre fikázni, de a Tv2 úgyis elrontja a The Voice-ot. Szinte mindenbe belebuknak a szerencsétlenek…

Soroljam? Áll az alku (kezdetben pedig még….), Big Brother, Megatánc, Sztárok a jégen, Sztárok a fejükre estek, A nagy fogyás, Összeesküvők, Urigellershowfranctudjamianeve, Az igazság ára….. Popdaráló…. Megasztár….

Tényleg sóval kéne őket behinteni…

Hooligan - 2012. 04. 18. 18:16

De offoljunk és szórakozzunk. A tv2 nem tehet ismeretlen embereket a székekbe. Zenészek? KIT? Nem vagyok Ákos fan, de talán még őt el tudnám képzelni ide, de nem tud neki annyi pénzt fizetni a csati. Szintúgy kilőve szerintem a nagyobb zenekarok frontemberei. Bródyék? Talán. De nem hiszem. Úgyhogy Flórtomi, az EspÉ meg a Lagzi Lajcsi marad. Kösz de nem.

kiskiraly - 2012. 04. 18. 18:25

Hooligan: Én is ezen filóztam, hogy az elmúlt több mint 5 évben a Mega kivételével egyik heti műsor (licenszeseket is beleértve) se érte meg a 2. évadot a tv2-n.

Tovább is van még: Okosabb vagy.., XXL (uhh), Senorita Szöszi (még1x uhh).

vape - 2012. 04. 18. 18:29

“A hét legnézettebb műsora ismét a Csillag születik lett. ”

Elmentem zokogni…

CyClotroniC - 2012. 04. 18. 18:31

A THE VOICE-hoz két dolog kéne itthon… 4 olyan ember a székekben, akik veszettül szórakoztatóak, és mindegyiküket megkedveli rögtön a néző (ez szerintem a UK/US esetében fennáll, AU még várat magára egy kicsit). Illetve, ami a problémásabb része: tehetséges énekesek. Itt nem bohóckodás van nép egyszerű gyermekeivel, hanem meghívott, igazán tehetséges félprofik, akiknek minimum van bárénekesi tapasztalata, vagy YouTube-on vitézkednek valamilyen múlttal. US-ben pl Alicia Keys háttérvokálosa jött, meg csomóan több év színházi és musical tapasztalattal. Itthon ha ezt tudják hozni, és meggyőzni arról az embereket, hogy nekik pluszt adhat a The Voice, és tényleg jók lesznek a versenyzők, akkor hülyére verhetik vele az RTL-t (bár több éves mélységet így se látnék a hazai felhozatalban), vagy bejön a 95%, és hihetetlenül kínos lesz az egész.

vape - 2012. 04. 18. 18:34

@kiskiraly: ki ne hagyd az 1 vs. 100-at! :)

@betty500: a The Voice-szal sem lenne könnyű helyzetben a tv2. Az RTL nagyon nagy előnyben van, amit köszönhetnek saját maguknak, illetve annak, hogy az RTL Klub – hiába is rühellem annyira, de ezt el kell ismerni – profi csapattal dolgozik, és sokkal profibban építi fel az embereit, műsorait, mint a tv2.

zseni - 2012. 04. 18. 18:45

Vajon miért volt ilyen “alacsony” a Mentalista nézettsége?? Bőven millió fölött szokott lenni..

Renéé - 2012. 04. 18. 19:03

a La Polát mennyien nézték?

Desmond Wallace - 2012. 04. 18. 19:12

Renéé: Arról nincsenek számaim.

betty500 - 2012. 04. 18. 19:15

vape – egyet értek…túl nagy az előny..és túl sok az eddig elrontott licence műsor..

kiskiraly - 2012. 04. 18. 19:17

zseni: hofi. m1-es kedd esti filmek-nek nem nagy nézettsége van

sanyi88 - 2012. 04. 18. 19:25

Ha nekem kéne dönteni a zsűriről akkor őket választanám:
Szekeres Adrienn
Lovasi András
Rakonczai Viktor
Berkes Gábor

sanyi88 - 2012. 04. 18. 19:27

és a műsorvezető nem TILL ATILA … NEM NEM NEM

Sherlock20 - 2012. 04. 18. 19:41

Hú, Ákos mekkora lenne a zsűriben, ha tényleg lesz The Voice… De őt sztem még a retek klub se tudná megfizetni… És félek, hogy elontják ezt is… Pedig jó lenne, ha nem. :)

betty500 - 2012. 04. 18. 19:44

A tv2 mottója: Ahova lépek ott fű nem terem!

Bár ne lenne igazam..és végre összejönne nekik valami..

CyClotroniC - 2012. 04. 18. 19:46

Ákos szerintem túl karót nyelt és gőgös lenne egy Voice-hoz… Ha nem is a legdurvább énekeseket castingolnák össze, de mindenképpen 4 tehetséges és laza arc kéne. Lovasi például remek lenne, mert tehetséges, vagy egy egyedi látásmódja és laza is lenne, csak hát ő sose ülne be egy ilyen műsorba.

FZolee - 2012. 04. 18. 20:02

Ez már máskor is felmerült bennem, de miért nem állnak át a magyar adók a szombati live showra, majd a vasárnapi results showra? Így két napon is lenne nézettség.

Makri - 2012. 04. 18. 20:15

A The Voice a TV2-n ne már :( Nagyon kevesen nézték az m1-en a Titanocot pedig nem volt rozzs valaki nem tud a Titanic sorozat BD ill DVD megjelenésről???

AJ - 2012. 04. 18. 20:17

Ajj, úgy szerettem volna élvezni a magyar Voice-ot, nagyon kicsi az esélye annak, hogy a TV2-nek sikerül összehoznia valami jót belőle. Ha olyan giccs lesz az egész, mint a mostani Megasztár, még belekapcsolni se fogok.

Viszont, ha őssze elindítják és ráküldik az X-faktor ellen, lehet verni fogja.

A nézettséghez, hogy mi az, hogy a LÖIM nézettsége csökken? A múltkori adást meg pláne nem értem. Jó poénok, beszólások voltak benne és pörgősebb is lett a játék. Friderikusz miatt, a késői időpont, vagy szimlán a formátum miatt csappant meg kb. 600 ezerrel a nézők száma a kezdeti adáshoz képest?

Kezdtem azt érezni, hogy ami reletíve jó műsor (CSISZ 4, LÖIM Friderikusszal…), azok nem hoznak eget rengedtő nézettséget. Mert ha jól emlékszem az első CSISZ válogatóra is (itt) bő 2M fölötti eredmény vártunk, és eddig át se lépte.

Desmond Wallace - 2012. 04. 18. 20:17

“Nagyon kevesen nézték az m1-en a Titanocot”

Ez ott jó nézettségnek számít.

fran - 2012. 04. 18. 20:39

Mondjuk azért az, hogy az m1-en vasárnap este sitcom van és magyar, az utóbbi évek legmeglepőbb fordulata és ráadásul nem is rossz. Valahol a két Office között félúton. Csak ilyen alacsony nézettséget ne produkálna.

kiskiraly - 2012. 04. 18. 20:41

Makri: anyacég két csatornáján (pro7-en és sat1-en is) már nyomatják a műsort. Várható volt, hogy ide is eljut valahogy.

Lengabor - 2012. 04. 18. 20:42

Azon túl, hogy nem hinném, hogy lenne még olyan kiaknázatlan lehetőség, akit be lehetne rakni egy magyar “A Hangba” (nyilván ez lenne a címe), nem értem miért akarnak ennyien még egy tehetségkutatót. Én is szívesen elnézem a magyar műsorokat, de tele a padlás és néha a tököm is a sok énekessel. Így sem lesznek legendák, a többség egyszerű celebbé vagy félsikeres “előadóművésszé” válik. Én biztos, hogy nem engednék ebbe az országba még egy hasonló műsort. Csillag születik a jelenlegi felállással, mínusz énekesek, és három évente X-Faktor. Ennyi. Elég volt a sok béna, tehetségtelen emberkéből. Ezen az RTL profizmusa sem segítene, maximum cukormázat vonna a lejárt szavatosságú torta köré.
Ami a Milliomost illeti: a múlt héten is megmondtam, továbbra is tartom, hogy amíg csak bohóckodnak, meg időt húznak, sokan elpártolnak. Lassan két hónapja megy a műsor, de még másfél milliós kérdést sem láttunk, nem hogy 40 milliósat. Ez számomra elég szomorú és kiakasztó.
Munkaügyekért nagy kár. Viszont a Titanic tényleg jó volt, örülök, hogy bemutatták nálunk is.

winnie - 2012. 04. 18. 20:58

“Így sem lesznek legendák, a többség egyszerű celebbé vagy félsikeres “előadóművésszé” válik.”

azért ne feledd, hogy a műsorok nem csak neked készülnek, hanem nekik is. aki szeret énekelni, tud énekelni és a műsor segítségével talán egész életében azt csinálhatja amit szeret (állást kap), annak nagyon jó, hogy van.

és persze bármilyen kis ország vagyunk, rengeteg, rengeteg tehetség van, csak sokan nem mernek kiállni mások elé, sokaknak nem ez az álmuk, sokak nem tehetik meg, hogy feláldozzanak fél évet, sokan még nem nőttek fel és csak 3 év múlva lesznek tényezők, mondjuk 16 évesen.

arról nem is beszélve, hogy amíg van közönség, addig kellenek az ilyen műsorok.

tomckay - 2012. 04. 18. 21:05

Azért az M1-nek nem jött rosszul a Forma1. Lehet, hogy mocskos drága volt megvenni a közvetítési jogokat, meg kiküldeni minden futamra 4-5 embert, de 18-49ben több mint 400 ezer nézője gyanítom nem mostanában volt a csatornának. Ha anyagilag nem is éri meg, de jól megdobja a statisztikát néhány hetente :D

P009 - 2012. 04. 18. 21:20

TV2 és a The Voice?
A Megasztár nem azért bukott meg, mert “Megasztár” és nem egy külföldi formátum. Egyszerűen azért, mert a zsűri rossz, énekesek még közepeseknek sem mondhatóak, a műsor szerkesztése pedig amatőr. Az első casting pedig jól muzsikált, az érdeklődés megvolt rá. Igazából a TV2 nem tud jó, saját gyártású műsort készíteni. Ezen az sem segít, ha megvesznek egy külföldi tehetségkutatót. A Mega5-öt azért nem verte meg semmi pénteken és bőven 1.5 M felett ment. Ott legalább nem voltak ennyire homogén és semmilyen versenyzők. CSISZ sikeres, pedig a Got Talent koppintása és nem megvett formátum. Szerintem még nagyobb bukta lenne szeptemberben elindítani, kínkeservesen vége lesz a Mega6-nak, majd 3 hónap múlva megint csak más névvel.

winnie - 2012. 04. 18. 21:29

a megasztár bukásában nagyon sokat számított, hogy nem külföldi formátum. hiszen az eleve azzal jár, hogy megkapja a csatorna a know how-t, a siker receptjét – letörték volna a formátumgazdák a tv2 kezét, ha hülyeséget csinálnak. plusz, ha valaki emlékszik, hogy mikor ment az 1. évad, hogy hogy kezdte adni a csatorna, akkor nem kell ecsetelni, hogy miért sült be a világ legsikeresebb formátumának klónja a premierrel egy időben. (mint a doktor house, a megasztárnak is 3-4 év kellett (a house-t is kriminális volt, hogy hogy adták…) , míg végre elkezdett verhetetlen lenni. míg az rtl egy másik hasonló műsort ellene nem tett.)

balu - 2012. 04. 18. 21:47

Azert ne irjuk le rogton a tv2 the voice parositast. A jo zsuri alap: Lovasit en is jonak tartom, szerintem Akos is megallna a helyet, visszahoznam Pressert is, Zsedenyi Adrienn. Es valami gigakampany kellene, nemcsak plakatokkal, virus-videoval, kihasznalva a youtube-facebook-twitter nepszeruseget, flash-mob esetleg ( Olaszorszagban a Glee bemutatasakor csinaltak egy tancos flash-mobot egy bevasarlokozpontban, persze youtube nezettsege is lett). Drukkolok, hogy sikeruljon a tuti!

kiskiraly - 2012. 04. 18. 22:01

“letörték volna a formátumgazdák a tv2 kezét, ha hülyeséget csinálnak”

Amennyi licencet a földbe állított a tv2, már többszörösen kezetlen és lábatlan lenne :D

DICKtator - 2012. 04. 18. 22:14

Egy friss formátummal végülis a péntek estét még nyerheti a tv2, ha csinálnak egy jó castingot (Horatio-nál jobbat kell találni!)- mind a zsűri, mind a versenyzők terén. Az mindenesetre kifejezetten üdítő lenne, ha nem a saját egyre torzuló agyszüleményüket csavargatnák meg erőszakolnák meg többféle pózban folyamatosan.
És kövezzetek meg, de én örülök, hogy nem adják fel a sokadik bukás után sem a próbálkozásokat, legalább változatosabb a magyar tévés kínálat – én pedig azt szeretem, ha sok a saját gyártású tartalom, tévében mást ritkán nézek.

kiskiraly - 2012. 04. 18. 22:19

Lengabor: Ez a trend van most a magyar tv-kben

– Big brother és a VV megjelenése (kb 2003-)
– Hal a tortán és ezután a celebes műsorok elterjedése (2008-)
– Ma pedig inkább éneklős tehetségkutatós műsorok vannak terítéken (Mega már volt 2003-ban, de CSz 2007-, XF 2010-)

balu - 2012. 04. 18. 22:21

Es ne pentek este legyen!

Zoey - 2012. 04. 18. 22:54

Huh, nem mondom, vasárnap este sokan ülhettek tv előtt. Vagy a kábelcsatornákat kevesebben nézték…. Ezt csak abból gondolom, hogy amikor a TV2 és az RTL filmjei 20 % fölött hoznak, az m1 nem nagyon ér el ilyen számokat a vdetélkedővel. Na most azonban jól mentek a filmek is és az is. Bár az RTL-es Titanicnál jóval nagyobb nézettségre számítottam a %-os adatoknál, igaz, nagyon hosszúra nyúlt, lehet azért csapnak be a számok. Az m1-es nem hozott olyan rosszul, pedig megint szkeptikus voltam, akárcsak múlt héten a Ben Hur-nál. És ismételten verték a TV2-t, nem tudom, már mit kéne utóbbinak kitalálnia szombat estékre…
Akármennyire is fiatalítana az mtv, jól látszik, hogy a retró kabarék még mindig remek számokat hoznak. A Marslakók még mindig rontja a főműsoridőt, a Munkaügyeknél meg még ennyi nézőt is csak az előző műsor felveteésének köszönhetnek, ha más időpotban menne, szerintem még ennyien sem néznék. Én szoktam mondjuk nézni, néha elég vontatott és már-már elvont, általában úgy szoktam lenni vele, hogy minden héten egyik rész tetszik, a másik nem igazán…

Na a kisregény után pedig a következő filmek nézettségét kérdezem még meg: Limonádé, Szent Péter esernyője, Nim szigete, Egy bolond százat csinál és 300. Köszi előre is!

kicsike - 2012. 04. 18. 22:57

Bocsi egy top 5 m1- et kérhetek, köszi! :)

kicsike - 2012. 04. 18. 22:59

kisregény után…:D:D jajja, engem Nim sziget és Caramel is érdekelne ^^

kiskiraly - 2012. 04. 18. 23:42

Köztv-s nézettségek erre felé vannak:

http://mtva.hu/hu/sajtoszoba-main/nezettseg

Bár nem nagyon sietnek a frissítéssel

CyClotroniC - 2012. 04. 19. 00:17

Most tényleg nem azért, de a The Voice egy nagyon könnyű formátum, nem feltétlenül a szakmai nagyságoktól lesz hiteles. Majdhogynem teljesen elhanyagolható ez a része. Ákos és Presser ilyen vendégmentornak lenne jó a párbajkör idejére, de nem elég lazák. Érdemes belenézni bármelyik UK vagy US válogatóba, hogy milyen könnyed, viccelődő és humoros a hangulat a zsűritagok között. Jessie J pl önmagában fenomenális jelenség. Senki se nyom úgy gombot, mint ő: http://youtu.be/0Sum_pDOiyI?t=54s ;D

kameraman - 2012. 04. 19. 06:35

Vioce-szal kapcsolatban itt azért repkednek a nevek.. és tudom nincs politizálás.. de Ákos, Lovasi és társai hmmm a franc se tudja, eléggé nyíltan elkötelezettek.. nem tudom, hogy vállalhatók-e (érdemes e ilyen frontot nyitni netes és bulvár körökben). (Nem mellesleg Ákos egy nyálgép,szóval szerintem a humora nulla)

Törölhető ha nem ide való, de elmenni mellette nem lehet, befolyásolhatja a műsor megítélését nem kis mértékben.

Marslakók már csak idő kérdése, hogy kuka-e, nemrég olvastam, vagy láttam (már nem tudom) Jáksóval egy interjút, próbált mosakodni, hogy mekkora munka, meg húú de kemény, meg várjuk meg mi lesz.. meg furcsamód magára vállalja a bukást ha lesz.. gondolom benne van a szerződésben, hogy így kell tennie.

vape - 2012. 04. 19. 07:11

A minap belenéztem a Marslakókba – ismét. Nem igazán értem, hogy miért támadják, meg miért nem nézik – sokkal könnyedebb, és nézhetőbb/hitelesebb, mint a Barátok közt. Érdekes a sztori is. Itt vannak valós helyszínek, nem pedig egy társasházban játszódik minden. A szereplők is legalább annyira szimpatikusak, mint a BK-ban.

Hazai készítésű napi sorozatoknál nálam a Jóban-rosszban viszi magasan a pálmát!

AJ - 2012. 04. 19. 07:23

A tegnapi LÖIM-ben már eljutottak a 10M-os kérdéshez, és tudta rá a választ a hölgy, csak nem merte megjelelölni élesben. Szóval csak kérni kellett, hogy miért nem jutnak el a milliós kérdésekig. Amúgy a tegnapi izgalmas volt, lehet erre vágynak az emberek, nem a humorra a LÖIM-ben.

mrdoubleb - 2012. 04. 19. 09:34

Nem rosszak ezek az F1 számok, kíváncsi leszek, hogyan alakul, amikor megérkezik a banda Európába, és beállunk a szoásos délután 2-re.

Azért mindig megdöbbent, hogy miközben a foci a “nemzeti sport”, az F1-et 18-49-ben 10x többen nézték mint az aktuális NB1 meccset.

Voice: beleneztem a németeknél és tetszett. Szerintem a promóknál arra kell rámenniük, hogy a zsűri vakon választ. Ezzel meg lehet nyerni azokat a nezóket, akik szerint a tehetségkutatók a külsőségekről szólnak. Viszont honnan lesz ide Xavier Naidoo a zsűrribe? Ákos? Na ne vicceljünk… Az a fazon 20 éve Depeche Mode-ot játszik.

Thomas - 2012. 04. 19. 11:09

A Voice nagyon is sikeres lehet nálunk, mert az a műsor a címével ellentétben legkevésbé sem a hangokról, vagy akár a versenyzőkről szól. Ott a külsőségek (forognak a székek, nyomkodjuk a gombot, párbajozás a ringben, egymillió táncos a színpadon), meg a zsűri bohóckodása a lényeg. Ez a formátum inkább Kasza Tibinek állna jól, mint Ákosnak. De tényleg. Szerintem aki a tehetségekért, meg a hangokért nézné, az messziről kerülje, mert jó esetben a döntősöknek is kb. 5 lehetőségük lesz élőben a színpadra állni, az meg nem elég a fejlődésre.

winnie - 2012. 04. 19. 11:13

mert nem is feltétlenül fejlődniük kell – legalábbis a külföldi adások alapján, ahol minden versenyző kvázi nyerő hanggal bír. szóval ilyen alapon éppen ez a lényeg, hogy a hangra kíváncsiak lesznek a képernyők előtt.

geha - 2012. 04. 19. 11:14

ákos amúgy meglepően jó arc, ha olyan helyzetbe hozzák.
nem egyszer volt már a morning showban, és remekül elviccelődött balázsékkal

Thomas - 2012. 04. 19. 11:17

Jaj, egyvalami kimaradt, mindezek alátámasztására. Szóval nem véletlen, hogy a többi műsornál is nagyobb a nézői lemorzsolódás a rendkívül erőltetett, színpadias, pózőrködős felvett adások során és után, hiszen a meglehetősen rövid élő szakaszra némiképp megváltozik a kép, ott már a zsűri is inkább az értékeléssel van elfoglalva, kevésbé lehet röhögni, de az előadások nagyjából akkor is csak azért vannak, hogy akkor lehet kimenni a konyhába popcorn utánpótlásért:)

Thomas - 2012. 04. 19. 11:21

Winnie: nem tudom, ki mit vár el egy tehetségkutatótól, de én szeretem a kedvenceimet minél többször látni, szeretem a tematikus esteket, ahol mindenféle műfajban kipróbálhatják magukat idővel, szeretem, ha ők vannak a középpontban, nem a show elemek. Az Idolban épp az a jó, hogy minimum 12 élő adás vezet el a döntőig, könnyen előfordulhat, hogy aki az elején még kilógott a mezőnyből, az is fejlődni tud. Mióta Jimmy átvette a mentorálást, azóta még hangsúlyosabb a dolog, a Top 7-re idén is eljutottunk oda, hogy mindenkinek nyerő hangja van:)

JohnH - 2012. 04. 19. 11:25

A Marslakók nézettségéről tudni valamit?

winnie - 2012. 04. 19. 11:26

tavaly 1. adás: The Voice (NBC, 21.00) – 11,77M – 6.8/10 (5.1, #1)
tavaly 9. adás: The Voice (NBC, 21.00) – 11,81M (18-49: 4.3, #1)

ha így nézzük, akkor nem feltétlenül tűnik nagyobbnak a lemorzsolódás.

idén ez a helyzet:

utolsó vak szakasz: The Voice (NBC, 20.00) – 14,89M (18-49: 5.4, #1)
első párbajkör: The Voice (NBC, 20.00) – 16,85M (18-49: 6.2, #1)
első élő adás: The Voice (NBC, 20.00) – 10,83M (18-49: 4.1, #3)

persze van, ami ismétlések ellen ment (cbs komédiák) és idővel megérkezett a dancing with the stars is.

winnie - 2012. 04. 19. 11:29

“de én szeretem a kedvenceimet minél többször látni”

lehet benne valami, én ezért nem jutottam el még sohasem az idolok döntőjéig (vagy az america’s got talent döntőjéig, pedig ott csak 4-5 felélépés van), csak a top4-5ig, mert addig már a csapból is az folyt:) nyilván nem is én vagyok a közönség, de nekem, ha többször akarom hallani az illetőt, még egyszer play-t nyomok. ezért is lehet jó a voice (nem tudom, nem nézem), mert ott nem “kutyaütők” esnek ki, hanem mindig megvan a kellő tét a kiesős körökben is.

CyClotroniC - 2012. 04. 19. 11:53

“szeretem a tematikus esteket, ahol mindenféle műfajban kipróbálhatják magukat idővel”

Na ez az, amit még eddig egy műsorban se tudtak normálisan megcsinálni. Nekem a The Voice-nál pont az tetszik, hogy pl van a tök egyedi hangú Lindsey, aki néha megkapja, hogy nem elég erőteljes, de ugyan miért is kéne annak lennie… Ha magához hű marad, akkor úgyse üvöltözne az albumán se.

Ja és a másik előnye a The Voice-nak, hogy rengeteg alkotói kreativitást hoznak az énekesek, mert már van némi tapasztalatuk, mondom ilyen ~10 év színházi múlt és nem statisztaként. Szóval pl a fenti említett lány esetében nem is az éneklése fog meg szinte, hanem hogy mennyire baromi jó számokat coveringel tucat popzenékből, és a válogatón szinte minden adásban van 2-3 ember aki ilyennel jön. A hazai Mega és X egyik legnagyobb hibája nálam, hogy eléneklik a számokat és nem dolgozzák át őket a saját arcukra, ebben pedig a The Voice a legerősebb.

Fejlődés amúgy tényleg ritkább a The Voice-ban, bár a mostani US szezonban is van olyan énekescsaj Xtinánál, akiért kb leoltották őt a válogatón, hogy minek kellett neki, most meg a mentortársak hüledeznek, hogy mi lett belőle, pedig senkinek se kellett, és most vinné mindenki.

Thomas - 2012. 04. 19. 11:54

Nem jó példákat hoztál, mert az utolsó vak válogató a Daytona 500 miatt hozott gyengébben, az első párbaj pedig még szinten volt, következő hétre esett. Persze jött a DWTS, de az élő adások még folymatosan mennek lejjebb, míg az Idol végre beállni látszik. Tavaly meg ha jól emlékszem az első válogató után még nőni tudott. Mindegy, ez már csak szőrözés, azért mondom, hogy nem tudom, ki mit vár el, mert én a kedvenceimet 100 különböző dallal is megnézném, meghallgatnám(annyival több stúdió felvételt is hallgathatok tőlük, nem csak azt a párat újra és újra), aki viszont a 2-3. előadás után megunja, annak tökéletes a Voice:) Nekem az a brutális, hogy miért kell a 16-os mezőnyt megfelezni, aztán a 8-at újra, és már döntő. Ettől van olyan érzésem, hogy nem is számítanak a versenyzők, nem kapnak kellő műsoridőt, hogy kibontakozzanak, hogy minél több oldalról bemutatkozzanak, nem alakulhat ki olyan szintű rajongás sem irántuk, így még kevesebb az esélyük egy műsor utáni karrierre.
Persze a Got Talentről is hasonló a véleményem, azzal a különbséggel, hogy a nem énekes és nem táncos produkciók bajosan tudnának 12 hétig mindig új dologgal előállni, ezért ott miattuk indokolt a formátum.

Thomas - 2012. 04. 19. 12:11

CyClotroniC: ugyanarra a csajra gondolunk, akiről mindenki elmondta, hogy milyen jó, és mennyire jó ötlet volt megmenteni, aztán mégis kiesett a borzalmas formátum miatt? Vagy említhetném Blake egyik női versenyzőjét is, akit megmentett, aztán a következő előadása után elmondta róla, hogy tökéletesen énekelt, majd utána mindenféle közönség szavazás előtt ki is ejtett? Ennek így most mi értelme volt?:) Szóval szerintem itt valami nagyon nem stimmel:)

Ha Lindsey-t említed, akkor eszembe jut Karla, aki szintén nagyon egyedi hangú volt, de ha meghülyülök, se tudok rá értetlmes magyarázatot adni, hogy kötött ki nála egy hip-hop dal, amiben szemmel láthatóan szenvedett… Hangsúlyozták, hogy ő választotta, de a mentora hogy engedhette ezt, nem is értem… Mondjuk ez sem tiszta nekem, hogy itt ki dönti el, hogy melyik dal lesz végül, mert olyanra is volt példa, hogy azt mondták, hogy a mentora adta neki.

Coverek az Idolban is vannak, nézd meg pl. mit csinált a 16 éves Jessica Sanchez Beyonce számomra hallgathatatlan dalából:)

winnie - 2012. 04. 19. 12:11

“Nekem az a brutális, hogy miért kell a 16-os mezőnyt megfelezni, aztán a 8-at újra, és már döntő”

mondom, nekem még mindig sok a tehetségkutatók (talent műsorok) ismétlődése, repetitivity kills, de lehet benne valami, hogy aki a legjobb, az a legjobb, nem kell húzni a népet, hogy kiejtenek alóla mindenkit, ha valami egy/kétesélyes – így persze nincsenek outsider sztori, hogy valaki lentről indult és kinőtte magát, de más a koncepció – az legyen a legnagyobb baj, hogy ebben nem másolnak:)

Thomas - 2012. 04. 19. 12:18

És akkor megint oda jutottunk, hogy nekem ettől komolytalannak tűnik az egész, mert egyrészt honnan tudnánk ennyiből, hogy ki a legjobb, ha mindenkinek nyerő hangja van, másrészt ez csak azt sugallja, hogy nem az élő adás a lényeg, essünk túl rajta gyorsan, úgyis vacak a nézettsége, legközelebb inkább több adást csinálnak forgó székekkel, meg előre eldöntött párbajokkal, mert azt a nép is jobban szereti:)

winnie - 2012. 04. 19. 12:33

hidd el, ha a párbajozás lett volna megszokott, akkor sokaknak az lenne a baj, hogy egy műsor mindig csak egyet ejt ki. a legjobbat egy éneklésből is meg lehet mondani, ha akarjuk. szóval én továbbra sem értem, hogy miért baj, hogy az xfaktor kvázi karbonkopizása után miért nem másol egy műsor. másképp csinálják, mások akartak lenni, nem sokféleképp lehettek mások, ezt választották.

nekem, aki a big brotherbe is hatalmas luxusnak érzem az évadonkénti 29 óra befektetést (ott heti 3 rész van), az idol 60-70 (?) órája kegyetlen, s a tavalyi voice nem tudom, 20 óra sem volt talán. és még az is sok, hiszen ott is húzták a dolgot. (a magyar verzióról nem is beszélek.)

Thomas - 2012. 04. 19. 12:48

Igen, a felvett adásoknál húzzák a dolgot, az élőnél meg összecsapják, szerintem legalábbis:)
Én csak örülök, ha a kedvenc műsoromból évente 60-70 órát láthatok, sőt, sokkal többet is rászánok, mert az előadásokat többször megnézem, a nővéremmel sokszor órákig elemezzük a történteket Skype-on, a stúdió felvételeket is meghallgatom…
Nem baj az, ha nem másolnak mindent, de bár tudom, hogy amíg ezzel lehet a legjobb nézettségeket elérni, addig lesznek mindig új formátumok, nekem bevallom, hogy már nem hiányoznak, mert a számomra tökéletes már régen megszületett. De persze igyekszem követni legalább az amerikai show-kat (meg egy kicsit a magyarokra is odafigyelni), mert többre érdemes emberek mindenhol vannak, és én alapból szeretem az ilyen műsorokat, még ha elég sokat is bosszankodom a formátumon:)

CyClotroniC - 2012. 04. 19. 12:59

Thomas: A formátum nem tudom, hogy borzalmas-e, de az tény, hogy alapvetően abban különbözik, hogy 80-90% végigmutatnak mindenkit, aki bejutott a párbajkörbe (48 versenyzőből 40-et biztosan), aztán ott a 24 párbajt, tehát nagyon sok ember hallhatsz 2x énekelni biztosan, de onnantól viszont kegyetlen szórják a mezőnyt. Igen, ez azzal jár, hogy az élő adásokat dupla hetekre kell duzzasztani, így 6 hét alatt lesz meg a győztes 24 versenyzőből, úgy hogy 2 hetet mindenki pihen.

Tény, hogy ez baromira szokatlan, mert az Idolban vagy az X-ben is mondjuk 9-10 hét alatt jutnak el 12-ről 1-re, itt meg 6 hét alatt 24-ről, de más is a felfogás. Azok inkább “tehetségkutatók”, ahol fontos a fejlődés, a sztori, a feladatok, ez pedig amolyan “félprofi énekes bőrze/expo”, ahová összegereblyézik azokat, akik egy lépcsőre vannak a sikertől, és jó soknak adnak lehetőséget ezzel, hogy megmutathassák magukat.

Teljesen egyén függő, hogy ez kinek tetszik vagy sem. Én pl úgy vagyok vele, hogy a válogató- és párbaj-szakasz hülyére veri az X-et és az Idolt, pont a nagyobb tér, az erősebb, sűrűbb mezőny és a sokkal szerethetőbb zsűripanelek miatt, viszont az élő adásban alul maradnak, mert kapkodósabb a szerkesztettsége, nincs meg az X grandiózussága és nem érzed a szintlépést az előadásokon, mert ezek eleve készen jöttek oda. Utóbbi amúgy sok nézőt eltaszíthat, hiszen pont egy bevált tehetségkutatós szindróma, hogy szinte mindig azok nyernek, akik a legnagyobb áttörést és fejlődést tudják bemutatni, nem azok, akiket győztesnek könyvelnek el, már az első élő adás előtt. És igen, tény, hogy ezt a Voice nem tudja megadni, ellenben egy random válogató adásban több jó és érdekesebb produkciót hallok, jóval szórakoztatóbb keretben, mint akármelyik X/Idol döntőben, így az első ~8 adás hihetetlenül jó a Voice-nál, amikor csak szelektálnak és duetteznek.

CyClotroniC - 2012. 04. 19. 13:03

Ja és az lemaradt, hogy szerintem ezért nem is működne itthon a The Voice, mert nincs meg hozzá az a zsűrianyag, aki ezt sikeressé tegye, illetve szerintem 30-40 jó előadást se tudnak összeszedni félprofiktól, akik már majdnem készen vannak, főleg nem évente.

Thomas - 2012. 04. 19. 13:19

Én meg pont a felvett adásokban érzem a leggyengébbnek a Voice-t, az élő résszel már nem lenne különösebb bajom, ha nem csapnál így össze! A párbaj rész nekem egy nagy színjáték, mert egyértelmű, hogy a mentorok előre tudják, hogy kiket akarnak továbbjuttatni, és úgy párosítják őket össze, meg úgy választanak nekik dalt (kedvencem az volt, amikor a zseniális country énekes Jordan Rager-t összerakta Blake Naia Kete-vel, és raggie dalt kellett énekelniük). Ha már a coverekről írtál, ennek úgy látnám értelmét, ha itt is mindenki a saját stílusára formálhatná a dalt, de akkor persze nem felváltva énekelnék, hanem egyikük kezdi, majd egy váltás után a másik folytatja. És egyre inkább érik bennem az, hogy a székforgás is színjáték, legalábbis idén nagyon gyanúsan jött ki a vége Sera Hill-el. Nem mondom, hogy az Idolban minden úgy történik, ahogy látjuk, hisz egész biztos, hogy a producerek ott is keményen beleszólnak, hogy ki az eladható és ki nem, valamit a hasonló karakterekből az egyiknek mennie kell, de ott legalább hihető, amit látunk, tényleg a szemünk előtt alakul ki a Top 24, míg a Voice-nál csak arra tudok gondolni, hogy valakik valahogy leválogatták már az embereket, a csapatok beosztása is megtörtént, aztán szépen felvették ezt a színjátékot a nézőknek, mert ez tetszik nekik:)
Az rendben van, hogy amíg sokan vannak, szét kell bontani a mezőnyt, de az Idolban akkor 3 adás van egy héten, első két nap előadások, harmadik nap results show. Itt is meg lehetne oldani 6 hét alatt hasonlóképpen, és akkor legalább 24-20-16-12-8-4 rendszerben menne, máris jobban nézne ki. A 16 meg már 1 adásba is lazán bele kéne férjen, azt feleslegesnek érzem szétbontani. De értem én, hogy akiknek nincs annyi idejük, vagy nem akkora talent show rajongók, mint én, azoknak akár jobban is bejöhet egy ilyen lazább, gorsabb lefolyású formátum, szóval logikus, hogy ilyen is van:)

CyClotroniC - 2012. 04. 19. 13:45

Jó de Blake a country-man miért irtaná direkt a country actjét… Mellesleg szerinte Naia érdekesebb előadó volt mint a tök semmilyen, de jó énekes Jordan. Szerintem a Voice-nál túl paranoid vagy… Ha le lennének zsugázva a dolgok, akkor Xtina nem nyúlt volna bele népharagba ezen a héten pl :D A gyanúsan kijövő dolgoknál meg szerintem simán az van, hogy a fellépők összevágása más, mint ahogy jöttek élőben, ezért vannak olyan, hogy 4-ből csak 2-3 forog egyértelműen jóra, és sokszor az az indoklás, hogy neked XY mentor illene, pedig lehet, hogy ott már csak 1-2 slotjuk volt és másra várnak, de hát ez szerintem alap. A live meg azért laposabb, mert nem hozzák se a produkciók se a zsűritagok azt a lazaságot, mint korábban. A szakmázás és a pitchyzés jó ha van, legalább van kritika, de sokkal viccesebb, mikor Tom Jones meg will.i.am licitálja egymást felül, hogy Elvisszel meg Jackoval dolgoztak :D Meg a Voice-nál szerintem visszafelé sülne el a sok hét… Ide már kiforrottabb előadók jönnek, mint az X-be meg az Idolba, akiket már annyira nem lehet, és nem is érdemes gyurmázni. Hosszabb távon önismétlővé válhatnának. A live egyetlen jó pontja nálam a mentor és csapat előadások.

Thomas - 2012. 04. 19. 17:45

Nem, hát az élőben nincs mit lezsugázni, úgyis azt viszi tovább, vagy azt ejt ki a mentor, akit akar. Én ezt az előre felvett adásokra írtam, hogy maga a párbaj már semmin sem változtat, mindenki tudja jól, hogy kiket akar az élő adásba, az már csak egy színjáték a nézőknek.
Blake szerintem pontosan csak 1 country előadót akart továbbvinni, talán épp azért, hogy ne vádolhassák azzal, hogy ők előnyt élveznek nála, a többitől gyorsan megszabadult. Így viszont nincs sok értelme, hogy a country előadók őt válasszák, mert semmivel nem járnak jobban, mint a többi mentorral.
A többiben is van olyan, aki önismétlővé válik, mert mindig hasonló dalokat énekel, hasonló stílusban, de van aki állandóan meg tud újulni, ez egy nagyon jó tulajdonság:)

CyClotroniC - 2012. 04. 19. 18:02

Thomas: Én ezzel nagyon nem értek egyet, csomószor hasonlók csatáznak, és rengetegszer van, hogy valaki meglep. Persze nyilván van egy elképzelése a mentornak. Hogy ezt a két rockert összerakom, mert nekem csak egy kell, és szerintem A erősebb, mint B, de lássuk, hogy mit alkotnak. Mindig van esélyesebb és underdog is, de azért nincs lezsírozva ez még attól, hogy 80%-ban az jön be, mint amire számítani lehet, pont a maradék 20% miatt. Sőt ez még akkor is igaz, mikor az jut tovább, akire számítottál. Az oké, hogy a mentornak van előzetes véleménye, de biztos vagyok benne, hogy nem megingathatatlan.

Thomas - 2012. 04. 19. 18:11

Hát jó, akkor nem egyformán látjuk a dolgokat, de ez nem baj egyáltalán:) Nincs fekete meg fehér, valakinek ez jön be jobban, van akinek meg a másik, azért váltottak sokan az Idolról Voice-ra, most hogy van több alternatíva, nagyjából kiegyenlítődtek a nézettségek.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy a továbbjutókkal meg vagy elégedve? Mert most pont az a 4 esett ki, akiket én benntartottam volna, szóval nekem ez a hét ilyen szempontból is teljes katasztrófa volt:) Bocs ha már leírtad a Voice kibeszélőben, mindjárt benézek oda is:)

CyClotroniC - 2012. 04. 19. 18:21

Thomas: Jermaine/RaeLynn lett volna nálam a továbbjutó, a másik oldalon meg Lindsey + valaki, aki nem Chris (ő volt szerintem a 8 közül a leggyengébb). Jordis és Erin nekem meg tucatelőadók, no de ezeket tényleg írtam oda is, és itt nagyon elfoglaltuk már a topicot :)

Thomas - 2012. 04. 19. 18:51

Oké, most már oda válaszoltam:)

szilard - 2012. 04. 19. 19:11

én a szokásos telenovella adatokat szeretném megérdezni

P009 - 2012. 04. 19. 20:38

Kedd:
TV2: Csoda Manhattanben. 355 ezer (17,4%), 18-49: 61 ezer (10,5%)
RTL: Marichuy – A szerelem diadala. 382 ezer (18,8%), 18-49: 97 ezer (16,9%)
TV2: Tiltott szerelem. 662 ezer (24,1%), 18-49: 100 ezer (13,0%)
RTL: Teresa. 403 ezer (15,1%), 18-49: 127 ezer (17,0%)

Szerda:
TV2: Csoda Manhattanben. 353 ezer (16,9%), 18-49: 59 ezer (9,2%)
RTL: Marichuy – A szerelem diadala. 403 ezer (19,0%), 18-49: 102 ezer (15,4%)
TV2: Tiltott szerelem. 701 ezer (23,6%), 18-49: 111 ezer (12,7%)
RTL: Teresa. 456 ezer (15,7%), 18-49: 129 ezer (15,1%)

Csütörtök:
TV2: Csoda Manhattanben. 347 ezer (15,6%), 18-49: 76 ezer (10,5%)
RTL: Marichuy – A szerelem diadala. 458 ezer (20,3%), 18-49: 125 ezer (17,0%)
TV2: Tiltott szerelem. 665 ezer (22,5%), 18-49: 113 ezer (12,5%)
RTL: Teresa. 465 ezer (15,9%), 18-49: 153 ezer (17,1%)

Péntek:
TV2: Csoda Manahettenben. 271 ezer (15,0%), 18-49: 45 ezer (7,5%)
RTL: Marichuy – A szerelem diadala. 395 ezer (21,3%), 18-49: 105 ezer (17,3%)
TV2: Tiltott szerelem. 655 ezer (25,0%), 18-49: 97 ezer (12,3%)
RTL: Teresa. 380 ezer (14,9%), 18-49: 106 ezer (13,8%)

JohnH - 2012. 04. 20. 16:40

Én még mindig a Marslakókat kérdezném. Annak a nézettségéről tudni vslamit?

Zoey - 2012. 04. 20. 21:57

És ezekről: Limonádé, Szent Péter esernyője, Nim szigete, Egy bolond százat csinál és 300? Köszi előre is!

Desmond Wallace - 2012. 04. 21. 14:09

Marslakók:
+4: 258e, 219e, 206e, 160e
18-49: 68e, 61e, 47e, 38e

Limonádé: 206e (6,7% SHR), 18-49: 62e (5% SHR)

Bocs a késői válaszokért, de sok a meló. Most el kell szaladnom, de még ma hozom a többi számot is.

Desmond Wallace - 2012. 04. 21. 18:16

Szent Péter esernyője: 475e (11,4% SHR), 18-49: 74e (4,6% SHR)
Nim szigete: 547e (10,8% SHR), 18-49: 108e (5,1% SHR)
Egy bolond százat csinál: 93e (4,7% SHR), 18-49: 37e (3,6% SHR)
300: 747e (19% SHR), 18-49: 418e (23,3% SHR)

Desmond Wallace - 2012. 04. 21. 18:23

M1 Top 5:

4+:
1. Híradó (hétfő): 1,003M
2. Telesport (hétfő): 981e
3. Forma-1: 837e
4. Magyarország, szeretlek!: 817e
5. Hofélia: 679e

18-49:
1. Forma-1: 414e
2. Magyarország, szeretlek!: 169e
3. Hofélia: 167e
4. Híradó (hétfő): 151e
5. Titanic (1. rész): 143e

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz