login |

Magyar nézettség (2012. május 14-20.)

2012. 05. 25. 15:04 - Írta: Desmond Wallace

43 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

Ezúttal csak az NCIS tudott egymilliónál több nézőt a képernyők elé ültetni. Ahogy az várható volt, a foci BL-döntő is csak megszorongatni tudta a Csillag születiket, bár a fiatalok között csak minimális vereséget szenvedett. A konkrét számokat a tovább mögött találjátok.

Hétfő

M1 Hacktion: 183e (4,7% SHR), 18-49: 62e (3,5% SHR)
TV2 NCIS: 1,011M (24% SHR), 18-49: 372e (20% SHR)
RTL Dr. Csont: 895e (20,3% SHR), 18-49: 476e (25,1% SHR)
TV2 NCIS: Los Angeles: 633e (24,3% SHR), 18-49: 255e (20,4% SHR)
RTL Showder Klub: 563e (20% SHR), 18-49: 332e (24,8% SHR)

Kedd

TV2 A tábornok lánya: 555e (18,1% SHR), 18-49: 231e (17,2% SHR)
RTL A mentalista: 971e (23,8% SHR), 18-49: 382e (22% SHR)
RTL A Grace klinika: 438e (18% SHR), 18-49: 198e (18% SHR)
M1 Tudorok: 108e (5,4% SHR), 18-49: 28e (3,1% SHR)
TV2 Totalcar: 216e (16,3% SHR), 18-49: 94e (14,5% SHR)

Szerda

M1 Kasszasiker: 133e (2,7% SHR), 18-49: 32e (1,7% SHR)
M1 On the Spot: 217e (5,4% SHR), 18-49: 50e (2,9% SHR)
TV2 Doktor House (ism.): 508e (12,5% SHR), 18-49: 271e (15,5% SHR)
RTL Legyen Ön is milliomos: 978e (24,2% SHR), 18-49: 305e (17,6% SHR)
TV2 Született feleségek: 366e (14% SHR), 18-49: 214e (16,7% SHR)
RTL Házon kívül: 685e (24,5% SHR), 18-49: 218e (15,9% SHR)

Csütörtök

M1 Elcserélt lányok: 230e (4,7% SHR), 18-49: 41e (2,3% SHR)
M1 Fábry: 418e (11,1% SHR), 18-49: 76e (4,6% SHR)

Péntek

M1 Retró kabaré: 472e (10% SHR), 18-49: 107e (6% SHR)
M1 Mindenből egy van: 229e (5,5% SHR), 18-49: 78e (4,6% SHR)
TV2 Megasztár: 1,071M (31% SHR), 18-49: 401e (27% SHR)
RTL Miami helyszínelők: 936e (21,5% SHR), 18-49: 374e (21,6% SHR)
RTL Gyilkos elmék: 594e (18,8% SHR), 18-49: 263e (18,5% SHR)

Szombat

M1 A Szövetség: 91e (5,1% SHR), 18-49: 21e (3% SHR)
TV2 Rejtélyek kalandorai (ism.): 174e (10,3% SHR), 18-49: 94e (13,2% SHR)
RTL Seriff az égből: 322e (17% SHR), 18-49: 100e (13,8% SHR)
M1 Gasztroangyal: 209e (10% SHR), 18-49: 42e (5,6% SHR)
TV2 Sas kabaré: 261e (14,4% SHR), 18-49: 66e (9,3% SHR)
TV2 Nagytakarítás: 297e (13,9% SHR), 18-49: 73e (9,6% SHR)

TV2 Irigy Hónaljmirigy (ism.): 524e (14,6% SHR), 18-49: 240e (19,4% SHR)
TV2 Bajnokok Ligája döntő: 1,073M (26,9% SHR), 18-49: 496e (29,5% SHR)
RTL Csillag születik: 1,545M (36,9% SHR), 18-49: 521e (33% SHR)

Vasárnap

M1 Honvéd – Debrecen: 206e (8,9% SHR), 18-49: 42e (4,5% SHR)
M1 Rex Rómában: 164e (6% SHR), 18-49: 23e (2,4% SHR)
TV2 Napló: 980e (27,1% SHR), 18-49: 328e (25,5% SHR)
RTL Cobra 11: 897e (24,8% SHR), 18-49: 315e (24,4% SHR)
M1 Magyarország, szeretlek!: 710e (15,2% SHR), 18-49: 111e (6,1% SHR)
TV2 Indiana Jones: 995 (21,9% SHR), 18-49: 480e (25,9% SHR)
RTL A tiltott királyság: 921e (19,9% SHR), 18-49: 402e (21,7% SHR)
M1 Munkaügyek: 254e (5,5% SHR), 18-49: 46e (2,3% SHR)
M1 Munkaügyek: 129e (3,2% SHR), 18-49: 41e (2,3% SHR)
TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 635e (20,9% SHR), 18-49: 203e (14,6% SHR)
RTL Heti hetes: 849e (25,2% SHR), 18-49: 299e (19,4% SHR)
TV2 Elit egység (ism.): 286e (18,3% SHR), 18-49: 108e (14% SHR)

43 hozzászólás Ne habozz!

sanyi88 - 2012. 05. 25. 15:12

A tv2 oldalán 2,5 milliós BL nézettségről írnak…!
http://tv2.hu/egyeb/cikk/25-millional-is-tobben-neztek-a-bl-dontot-a-tv2-n

winnie - 2012. 05. 25. 15:14

igen, és ez is marad meg majd az emberben, ha olvassa.

a tv2 csak simán átveri az olvasót, ez az adat ugyanis a “reach”, azaz hányan voltak azok, akik legalább 1 percre odakapcsoltak a meccsre. nem releváns adat, szinte semmit sem ér, ha minden nézettség reach-ben lenne, akkor a csillag születiknek 5 millió nézője lenne:) szerintem ennek lehet, hogy a sport 1 az oka, mert folyton ők villognak reach adatokkal, hogy azt higgyék az olvasók, hogy őket több százezren nézik vagy egymillióan, ha nagy meccs. és miután a sport 1 kiadja, hogy 1 millióan nézik a barcelona – real madridot (lol?), akkor a tv2-nek felül kell licitálnia, mert másképp a néző még azt hiszi, hogy a sport1-et is többen nézik.

sanyi88 - 2012. 05. 25. 15:18

Gáz, hogy ilyet megcsinál(hat)nak

winnie - 2012. 05. 25. 15:23

na igen, főleg, hogy sokan a főcímre figyelnek fel – pedig biztosan azt mondanák, hogy ők leírják a hírben az igazságpt, de a “több mint 2,5 millióan látták (RCH)”-ből csak nagyon kevesen tudják, hogy mi a “rch”.

NikoXXX - 2012. 05. 25. 15:35

az rtl uj musora hogy muzsikal jobb a szefnel?

jim455 - 2012. 05. 25. 15:36

Fáby célcsoportban 76 ezer…Az igen:)
Megéri ezt így az m1-nek?

betty500 - 2012. 05. 25. 15:37

Igen..engem is érdekel a Gyanú árnyékában..

betty500 - 2012. 05. 25. 15:46
betty500 - 2012. 05. 25. 15:49
kameraman - 2012. 05. 25. 15:56

Én a mostani hétre leszek kiváncsi, a hétvégén Csillag születik meg az Eurovizio ellen :D Ha egy kicsit ráhúznának a Csisz-re kiüthetnék, mivel a magyarok a másodikak a fellépők között..így bőven benne van a Csisz műsoridejében. Kíváncsi leszek, hogy mit hoz a szombat.

Amúgy M1 siralmas, nem is értem miért nem változtatnak. Ennél már az is jobb lenne ha pl Fábry helyett Két férfi egy esetet, vagy Klinika ismétlést adnának. Több nézője lenne szerintem.

jim455 - 2012. 05. 25. 16:05
Lengabor - 2012. 05. 25. 16:06

Hát bár nézőszámban nem tudom, de más tekintetben mindenképpen jobb A gyanú árnyékában, mint A széf. Sajnos utóbbi egy idővel nagyon unalmas lett, a celebes adások meg teljesen kiábrándítóak voltak. Ellenben A gyanú árnyékában nekem nagyon megtetszett. Eleinte csak azért akartam nézni, hogy szétoltsam és szétröhögjem magam, ehhez képest tök jól szórakozom rajta. Pont az teszi hitelessé, hogy amatőr. Mindig valami új, érdekes történet, amiért szívesen bekapcsolom a tévét.
Szegény Milliomos már az egy milliót sem éri el. Mondjuk így is jobb, mint a két kifutó TV2-s sorozat.
Munkaügyek meg jobban hoz, mint a Kasszasiker, sőt bizonyos szempontból a Hacktionnél is erősebb.
Kíváncsi leszek a Megasztár finálé hoz-e majd jelentősebb növekedést. Mondjuk nem hiszem.

jim455 - 2012. 05. 25. 16:09

Szintén így vagyok a Gyanú Árnyékával.Néha simán lehet nézni, és vannak egész jó színészek.

vape - 2012. 05. 25. 16:21

Hihetetlen, hogy a Barátok közt színvonalú műsort (Gyanú árnyéka) többen nézik az RTL-en, mint a Maradj talpon-t. Bár, az RTL-en az úszó halacskák műsorszünet is biztos rekord nézettséget hozna…

vape - 2012. 05. 25. 16:26

Június 3-án már ismétlésbe kezd az RTL a Cobra 11-ből. Nem tartott sokáig az új részek leadása…

Lengabor - 2012. 05. 25. 16:27

Köze nincs a Barátok közthöz, főleg, mert nem összefüggő a történet, hanem mindig új arcok, új események vannak. Ha meg már valamire utalsz, illik pontosan használni a címét, ami jelen esetben “A gyanú árnyékában”. A Maradj talponnal ugyanaz a helyzet, mint A széffel: az ember egy idő után ráun, hogy mindig ugyanazt látja; kérdések, beszélgetés, lepottyanás. Kell valami változatosság is, ha már az élet sokszor egyhangú.

vape - 2012. 05. 25. 16:30

Lengabor: a minőségre utalok.

winnie - 2012. 05. 25. 16:34

szó sem róla, divat f*kázni minden újat, ebben nincs újdonság, de a GYÁ teljesen ártalmatlan sorozat, nem bánt senkit. tematikailag olyan, mint a mónika show (ami dettó nagyon tanulságos dolgokat tartalmazhat), azaz hétköznapi sztorik dramatizálva, amit a rejtély faktor valamennyire feldob, a formátum és az amatőr arcok nem megszokottak és még érzelmes is tud lenni, ha az ember beleéli magát a sztoriba, vagy elképzeli, hogy amit lát, az tényeg valakivel megtörtént kicsit gyorséttermi érzelmek, de érzelmek. ami gyenge benne, az a hipergyors megvalósítás, de az esetéenség még jót is tesz a máfaj miatt.

“) többen nézik az RTL-en, mint a Maradj talpon-t.”

persze, hogy többen. például, mert más idősáv vagy más csatorna. de az is biztos, hogy ezerszer szívesebben nézném a GYÁ-t, mint az MT-t. szeretem az MT-t, jó, de nagyon passzív időtöltés, háttér tévé, nem tartalmas, zombizni jó, mint sok heti ötszörös vetélkedőt, az izgalmas dolgokra odapillanatani. más kérdés, hogy sosem fogok GYÁ-t nézni.

kiskiraly - 2012. 05. 25. 16:43

kameraman:
Korábban már leírtam a nézettségeket egy kommentbe.

Eurovíziós elődöntők
2011 (WK): 798e (20,2% SHR) 18-49: 20,4% SHR
2012 (CD): 443e (11% SHR) 18-49: 10,74% SHR

Tavalyi döntőt nézték 1m-an (RTL is promózta rendesen Katit)
Ha most 800e hoz , azzal már elégedettek lehetnek (de ne siker).

P009 - 2012. 05. 25. 17:02

A GYÁ szerintem korrekt lett. Sokkal hitelesebb így, hogy amatőr színészek játszanak el adott történeteket. Azt viszont nem értem, hogy a BK-el miért kell hasonlítani. Egyik napi szappan, a másik doku-reality… Annyi a közös, hogy hazai termék.

Azon pedig nem kell csodálkozni, hogy MT kifulladt. Nekem tavaly meghaladta az ingerküszöbömet, mára már meg sem közelíti. A kezdeti varázs teljesen elveszett, már nem elég az, hogy potyognak az emberek.

kameraman - 2012. 05. 25. 17:15

Akkor félreérthető voltam. Én a Csillag születikre gondoltam, hogy teljesen kiüti az Euróvíziót. Szerintem valahol elhagytam egy vesszőt. Tehát ha elhúzódna kicsit a Csisz, akkor kiüthetné az Euróvíziót.

AJ - 2012. 05. 25. 17:33

A gyanú árnyékéban
S01x01: 1 329 411 (30,9% SHR), 18-49: 432 917 (30% SHR)
S01x02: 1 162 702 (29,5% SHR), 18-49: 352 882 (26,9% SHR)
S01x03: 1 377 390 (31,9% SHR), 18-49: 453 347 (32,6% SHR)
S01x04: 1 314 397 (32,5% SHR), 18-49: 428 291 (33,2% SHR)
S01x05: 1 096 961 (31,1% SHR), 18-49: 353 485 (30,4% SHR)

Mellesleg engem egy-két rész roppant elszórakoztat. Akik írják a párbeszédeket jó beszólásokat, oltásokat találnak ki, nem mellesleg, amikor verekednek az is zseniális. Teljesen életszerű és jó, de tényleg Mónika Show utánérzésem van ezekben a jelenetekben.

A LÖiM eddig vegetált, most hogy a doktor úrtól ismétlések jönnek felerősödött, remélem a szezonzárásra meg lesz az 1M.

AJ - 2012. 05. 25. 17:36

A Heti Hetes szépen búcsúzott egy jó adással ráadásul. Sokszor röhögtem rajta. Szerencsére megmenekült és 700-900 ezer körül hozott azért itt, akkor erős műsor vonzzhat nézőket az RTL2-re a SZEL és a LÖiM után. Érzem, hogy nézős csatorna lesz.

A Heti Hetes végén Bródy János is jó volt, ezt még megemlítem.

jim455 - 2012. 05. 25. 17:52

A gyanú árnyékában tényleg abszolút élethű, a beszélgetések, veszekedések, még azt se vágják ki ha valamit nem tudnak kimondani, és szerintem van amit a szereplők impróznak(pl. veszekedés), ezzel már nem olyan mint a barátok közt, és bizony lehet rajta röhögni(pl. mikor kergette az arab csávót az utcán azon besírtam).
Vannak meglepően jó alakítások, ez gondolom a forgatási technikának is köszönhető.

Lengabor - 2012. 05. 25. 18:04

jim455: azon én is hatalmasat röhögtem, mondom ekkora béna fickót, hogy elengedi, az meg elrohan :D Viszont az igaz, hogy a vége szinte mindig nagyon összecsapott, pl. a tegnapiban is, az egyik pillanatban még hamisítványnak tartotta a nő az apasági bizonyítványt, a másikban meg bevallott mindent. Ez normál esetben kicsit sem hiteles.
Azért színészetnek nem nevezném, inkább olyan, mintha bármelyik random család, akár a szomszéd házát bekameráznák, és adnák az eseményeket. én pont ezért szeretem, meg szerintem a nézők többsége is, mert teljesen hétköznapi, nem egy profin eljátszott amerikai nyomozós vagy akármilyen izé, hanem olyan, ami Mari néni meg Józsi bácsi is átél nap mint nap. Pl. a szomszédos “alakítások” a legjobbak, mert főleg vidéken az idősebb pletykás nők totál ilyenek, mint a sorozatban.

kicsike - 2012. 05. 25. 18:05

Hát szinészileg a Gyanú árnyékában gyenge…de igazából a cél az, hogy ezek tényleg megtörtént, vagy könnyen megtörténhető esetek, nem? Figyelemfelhívásnak, hogy tanuljunk belőle, remek. Tényleg van egy kis dokumentum szaga is, de azt ne felejtsük el, hogy a valóságba azért ez, kicsit más. Talán képernyőn keresztül nem is lehet átadni, a valódi érzelmeket. Magyar módra legalábbis : nem!

Van adat a Coolon futó Csatleről v. a Zárt ajtók mögött ről? ( teljesben, ha lehet) -> köszi :)

khaos - 2012. 05. 25. 18:36

“Hát szinészileg a Gyanú árnyékában gyenge…”

nem nézem,de ezt promózták úgy h teljesen amatőröket keresnek,szal ne is várjuk hogy oscardíjas alkotásokat látunk (mármint,aki nézi:D)

Kirhal - 2012. 05. 25. 19:47

Bl-döntővel kapcsolatban, azt hogy mérik hogy kocsmákban, baráti társaságokban, óriás kivetítőkön hányan látták?

tobias88 - 2012. 05. 25. 19:58

Amúgy ezeket mi alapján számolják? Mert az én ismerettségi körömben ami igencsak nagy és korban is szerteágazó, enyhén szólva sem ezeket a számokat hoznánk ki, legalábbis a BL döntővel kapcsolatban. Biztosan nem csak 1 millióan látták, azt garantálom, de ugye ez megint meggyőzi a tv-2őt, hogy a csoportmérkőzéseket ne ott adják.

tobias88 - 2012. 05. 25. 20:01

“winnie: barcelona – real madridot (lol?)”

Nehogy azt hidd már, hogy egy barátok köztöt vagy ezt az új legyen ön is milliomost többen néznek mint egy Barca-Realt. Az 1 millió bőven hogy reális.

adamec - 2012. 05. 25. 20:10

Június 2.-án (szombat) délután lesz Chuck és Agymenők az Rtl-en. Kíváncsi vagyok, milyen nézettségük lesz…

promar95 - 2012. 05. 25. 20:16

de egyébként az M1 is ezt csinálta, hogy a férfi kézi eb magyar meccseit 1,5 millióan látták

AJ - 2012. 05. 25. 20:29

promar95

Igen a Sissi filmekre is 3M-ot mondtak, hogy annyian nézték.

jim455 - 2012. 05. 25. 20:35

Hát az Agymenőket inkább este adhatnák.Régóta várok a kertévékre egy szitkomestet.Lenne egy szitkomcsütörtök(Agymenők,Modern family), mióta nem merik bevállalni,egy próbát csak megér.Nézzenek Amerikára, ennyire csak nem vagyunk mások.A nézettségüket nagyon megnézném.

winnie - 2012. 05. 25. 20:35

“Nehogy azt hidd már, hogy egy barátok köztöt vagy ezt az új legyen ön is milliomost többen néznek mint egy Barca-Realt. Az 1 millió bőven hogy reális.”

nehogy azt higgyem, hogy magyarország 10 éve legkedveltebb tévéműsorát többen nézik, mint külföldi emberek klubfociját?:) reális? nem reális, hiszen épp ezt mondom, hogy a hivatalos adatok szerint volt akkorra a reach, a nézettsége a közelében sem volt ennek természetesen. ha annyi lesz a hivatalos, akkor én is elismerem, hogy tévedek.

de 1M nézőt egy 100 ezres átlagnézettséget sem elérő csatornán ne várj. itthon nem véletlenül szorult kábelre a sport – még a bl meccsek közvetítése is bukás egy mindenki által fogható csatornán (vagy nézd meg egy VB-meccset mennyien néztek), akkor az teljesen természetes, hogy egy kábeladón scifi az ekkora nézettség.

(eleve két külföldi klubcsapat meccse sosem fog kiemelkedő nézettséget hozni, ld. a bl, amelynek a nézettségét még nagyon meg is dobta a 11-es párbaj.)

itthon a magyar foci sokkal jobban megy egyébként is, mint a külföldi, de abból öreg hiba kiindulni, hogy te nézed, hiszen még engem is hidegen hagy egy spanyol meccs, nemhogy juci nénit mosonmagyaróvárról.

winnie - 2012. 05. 25. 20:39

“Amúgy ezeket mi alapján számolják?”

hivatalos, agb által mért adatok.

egyébként mentségére szólva a focinak, bár a bl-döntő iránti érdeklődés csökkent, a sport 1 jó munkájának köszönhetően a barca – real meccsek egyre nézettebbek, szóval idővel lehet, hogy komolyabb siker is elérnek, a legutóbbi pár korosztályban már elég erős volt (a fiatal fiúknál), de amíg itthon az rtl és a tv2 a lefedettsége és a beágyazottsága miatt ekkora előnyben van, addig kábelről nagyon nehéz lesz jó eredményt produkálni.

egyelőre ugyanis a nagy kábeladók van, hogy 60-70-80%-os lefedettségűek, de a nézettségük nem ennyied része a nagy tévékének, hanem sokszor, tizede sincs.

Zoey - 2012. 05. 25. 21:51

Miért írja az m1 az Elcserélt lányok részeinél, hogy pl. 2. évad 12. rész. Az imdb szerint egy évad van, az 22 részes. És a 22.-et adta múlt héten az m1.

A Doc Martin, a Marslakók, az Egy éjszaka a királlyal és a 13-as rendőrörs számaira lennék kíváncsi. Köszi előre is, DW! :)

winnie - 2012. 05. 25. 22:15

zoey: az ilyen félévados sorozatoknál van, hogy összekavarodnak, mert kint a részek fele nyáron, a többi télen megy le.

Zoey - 2012. 05. 25. 23:09

Tehát akkor ez most valójában egy évad volt, vagy kettőnek számít, ahogy az m1 írta?

vanTom - 2012. 05. 26. 00:54

Azt lehet tudni, hogy a Digin mennyien nézték a bl döntőt?

fintekk - 2012. 05. 26. 03:32

Engem is ez érdekelne, mert a Digi is adta a bl döntőt. Talán úgy összejött a kicsit nagyobb nézettség.

Desmond Wallace - 2012. 05. 26. 13:53

Doc Martin: 268e (5,9% SHR), 18-49: 76e (4,1% SHR)
Egy éjszaka a királlyal: 335e (7,6% SHR), 18-49: 103e (6% SHR)
A 13-as rendőrörs: 93e (3,9% SHR), 18-49: 32e (2,8% SHR)

Marslakók:
+4: 257e, 175e, 159e, 159e, 167e
18-49: 41e, 30e, 32e, 33e, 27e

Desmond Wallace - 2012. 05. 26. 13:55

kicsike: Nincs róluk adatom.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz