login |

Keddi amerikai nézettség (09.25) – 20M néző fölött az NCIS

2012. 09. 27. 07:10 - Írta: winnie

38 hozzászólás | kategória: nem besorolt

(Múlt heti keddi nézettség.) Na, ez már majdnem a normális kedd. Durván ural az NCIS és hol vannak már azok az idők, amikor nem volt nézettsége a fiatalok között…? Most van. Az NCIS Los Angeles-nek is (a két sorozat ott folytatja, ahol tavaly abbahagyták), de a Vegas a fiatalokat nagyon nem tudta átmenteni – annyi 18-49-es nézte, mint a The Mindy Project-et, melynek 10M-val kisebb a nézőszáma. Remek össznézőszám, de közepes 18-49.

A FOX-nál a New Girl továbbra is versenyképes, a két újoncnál pedig az a kérdés, hogy változnak a számok a folytatásra, hiszen eddig a The Mindy Project és Ben and Kate is korrekt. Részletes országos nézettségek és kábeles adatok a tovább mögött.

Országos nézettségek

  1. NCIS (CBS, 20.00) – 20,48M (18-49: 4.1, #2)
  2. NCIS: Los Angeles (CBS, 21.00) – 16,74M (18-49: 3.4, #3)
  3. Vegas (CBS, 22.00) – 14,85M (18-49: 2.5, #7)
  4. Dancing With The Stars: All Stars (ABC, 20.00) – 11,79M (18-49: 2.1, #T9)
  5. The Voice (NBC, 20.00) – 11,57M (18-49: 4.2, #1)
  6. Go On (NBC, 21.00) – 6,90M (18-49: 2.7, #6)
  7. Private Practice (ABC, 22.00) – 6,45M (18-49: 1.9, #12)
  8. New Girl (FOX, 20.00) – 5,35M (18-49: 2.8, #T4)
  9. New Girl (FOX, 21.00) – 5,18M (18-49: 2.8, #T4)
  10. The New Normal (NBC, 21.30) – 5,09M (18-49: 2.0, #11)
  11. Parenthood (NBC, 22.00) – 4,85M (18-49: 1.8, #13)
  12. The Mindy Project (FOX, 21.30) – 4,67M (18-49: 2.4, #8)
  13. Ben and Kate (FOX, 20.30) – 4,21M (18-49: 2.1, #T9)
  14. Hart of Dixie (CW, 20.00) (ism.) – 520e (18-49: 0.2, #T14) W18-34: 0.3
  15. The Next (CW, 21.00) (ism.) – 490e (18-49: 0.2, #T14) W18-34: 0.2

Kábeles sorozatok

  1. Sons of Anarchy 3.802M; 18-49: 2.1, #1
  2. Brickleberry 1.687M; 18-49: 1.0, #2

Kábeles nézettségek: reality-k is

  1. Sons of Anarchy – FX
    3.802M 18-49: 2.1, #1
  2. Counting Cars (10:30) – History
    2.736M 18-49: 1.1, #3
  3. Counting Cars (10:00) – History
    2.466M 18-49: 1.0, #4
  4. Hardcore Pawn – truTV
    2.319M 18-49: 0.9, #6
  5. Tosh.0 – Comedy Central
    2.150M 18-49: 1.3, #2
  6. Top Gear – History
    1.830M 18-49: 0.9, #7
  7. Brickleberry – Comedy Central
    1.687M 18-49: 1.0, #5
  8. Face Off – Syfy
    1.491M 18-49: 0.7, #8
  9. Dance Moms Reunion – Lifetime
    1.473M 18-49: 0.6, #9
  10. Flipping Out – Bravo
    1.208M 18-49: 0.6, #10
  11. 19 Kids & Counting (9:00) – TLC
    0.985M 18-49: 0.3, #14
  12. 19 Kids & Counting (9:30) – TLC
    0.952M 18-49: 0.4, #11
  13. Abby & Brittany – TLC
    0.821M 18-49: 0.3, #12
  14. Hot Set – Syfy
    0.710M 18-49: 0.3, #13
  15. 2012 Reebok Crossfit Games (10:00) – ESPN2
    0.352M 18-49: 0.1, #15
  16. 2012 Reebok Crossfit Games (10:30) – ESPN2
    0.318M 18-49: 0.1, #16
  17. TV Guide Magazine’s Top 25 Best Oprah Show Moments – OWN
    0.124M 18-49: 0.1, #17
  18. All the Right Moves – Oxygen
    0.074M 18-49: 0.0, #18

38 hozzászólás Ne habozz!

juhipuhi - 2012. 09. 27. 07:37

Már egyáltalán nem értem.
NCIS-t hogyan bírják nézni ennyien (10. évad, egyre gyengébb és laposabb stb.)
És még a fiatalok között is tud tarolni?

Kroos - 2012. 09. 27. 07:46

Ezt az NCISt sose értettem.. csak nekem unszimpatikus az összes szerepelő kb?? :(

Roxi - 2012. 09. 27. 07:57

Ez tényleg durva!Nem értem az amcsikat,minden sorozatot megunnak és pár év után elkezd esni a nézettség csak ezt nem! Nekem eleinte tetszett,de már vagy 3 éve nem nézem,annyira egy kaptafa! Vagy elég az a sikerhez,hogy köze van a katonasághoz,ezáltal a hazaszeretethez?

winnie - 2012. 09. 27. 08:10

nem hiszem.

Tibi - 2012. 09. 27. 08:38

Azért a Vegas negyedóránkénti esése árulkodó:
Vegas: 2.9, 2.6, 2.3, 2.2 (the last 15 minutes of NCIS: LA was a 3.0)

tschaby - 2012. 09. 27. 08:38

Szerintem semmi baj nincs az NCIS típusú “régisulis” sorozatokkal, én szeretem ezt is (nézem is az eleje óta) és nem azért mert köze van a hadsereghez. Lineáris sztori, nincs óriási, rejtélyes átívelő szál,amivel éveket akarnak kibekkelni, kellő mértékben vicces és izgalmas is (és itt azok nyomoznak és tartóztatnak le bűnözőket, akiknek kell és nem laboránsok…). A Tony-Ziva “probléma” engem annyira nem érdekel, de ennyi kell a sorozatba, ez természetes.
Kicsit olyan ez, mint a kaja amit nagyon szeret az ember és annak ellenére mindig jó érzés enni, hogy biztos vannak izgalmasabb, fűszeresebb stb. kaják a világon.
Ja, és életkorban a mért csoporthoz tartozok.

winnie - 2012. 09. 27. 08:57

nem is az, hogy baj van vele (én már a legelején kaszáltam, pedig az epizodikus krimik a kedvenceim), hanem, hogy nehéz megfejteni a siker titkát, ezért próbál az ember a témába kapaszkodni. mert ugye sok olyan sorozat van, amire illik, amit írsz, mégis, valamiért az ncis az, ami kiemelkedik.

és, ami fontosabb, nem úgy emelkedik ki, mint a csi és társai, hanem az évek alatt szépen növelte a nézettségét, míg a csi szépen csökkent (és nem a szereplőcserék miatt).

Mammut - 2012. 09. 27. 09:17

én azt utálom ncis-ben, hogy sokszor az az érzésem, hogy a saját régebbi sztorijaikat remake-elik
általában tényleg nagyon hasonló, kaptafa esetek vannak, egyedül a karakterek szimpatikusabbak, mint csi-okban szoktak lenni (én pl. mindig is bírtam gary sinise-t, de vhogy csi ny-ban egyáltalán nem jött be a karaktere, és tök ugyanez vonatkozik fishburne-re is, a napszemüveg királyt meg inkább hagyjuk)

Mammut - 2012. 09. 27. 09:22

de persze csi-okra amúgy is rég ráuntam, annyira monoton volt a laborozás, hogy sugárban tudtam volna már okádni tőle

amúgy mitől nagy dolog most a 20 millás nézettség? mármint, úgy értem, hogy tavaly előtt is tök ugyanilyen számokat hozott, vagy akkor csak 19 volt? :D 20 körül rémlik nekem, szóval nem most dönt rekordot sztem

winnie - 2012. 09. 27. 09:29

nem, volt 22 is. csak önmagában a 20 nagyon nagy (meg, hogy csak nem csökken), főleg, hogy a 2. és a 3. az ncis: la és a vegas 16 és 15-tel.

Flanker - 2012. 09. 27. 09:30

A New Girl biztos hogy 20:00, és 21:00 kezdéssel volt, közé beékelődve a Ben and Kate? Nem a Raising Hope volt 20:00-tól?

winnie - 2012. 09. 27. 09:32

hope jövő héten indul. direkt így indították két résszel a ben and kate miatt.

Flanker - 2012. 09. 27. 09:50

Köszi, akkor nem szóltam..:)

kiskiraly - 2012. 09. 27. 10:23

az NCIS-nek a sikere szerintem részben azzal magyarázható lenne, hogy olyan műsorok ellen ment/megy amik egyfajta réteg műsorok
V, No ordinary Family – sci-fik régebben vagy
Voice, Dancing with Star, Mindy előtt azt hiszem a Glee volt – zenés műsorok

Lily - 2012. 09. 27. 10:26

Az NCIS titkát én abban látom, hogy nagyon kiegyensúlyozott (ahogy már többen írtátok – ezt persze lehet unalmasnak is tekinteni), viszont karakterfejlődés szempontjából elég lassúnak is mondható, így sok van még a tarsolyukban. Az állandó szereplők száma nem túl sok, nem is kevés, de még a legelejétől színen lévő karakterekről is van mit kideríteni (lásd pl. Tony moziőrültségének hátterét :) ), mondhatni, van muníciójuk, és így a nézők érdeklődését is fent tudják tartani. Plusz szerintem jól is vannak megírva a karakterek, és a kapcsolataik is. Az eseteknél nekem is van olyan érzésem, hogy sokszor magukat ismétlik, bár azért egy-két wtf momentum is akad. Ezzel együtt egy nagyon egyenletes sorozat, amit hétről hétre nézni szerintem nagyon jó (darálni már talán kevésbé).

AJ - 2012. 09. 27. 10:35

Látva azt, hogy az NCIS 20M nézőt érdekel, idehaza az alig 700 ezer kicsit zavaró. Én szeretem az NCIS-t, és hogy beálljak a rejtély megfejtők táborába, engem a színészek és a poénok fogtak meg. Szerencsére itt nincs az, hogy a 10 év alatt volt vagy öt főnök, hanem “stabilak” a szereplők.

Hans - 2012. 09. 27. 10:47

Lily:
Teljesen egyetértek!
Én kifejezetten szeretem az NCIS-t. Nem tudom a stílusát megunni. Mikor megvan a heti rész (egyrészt tudom, hogy mire számítok, egy könnyed esti szórakozás, jól ismert szereplőkkel – akikből 1-2 kifejezetten jó, élvezetes párbeszédekkel), leülök megnézem, leköt 43 percre. Ennyi. Nem is várok tőle olyan f@sza látványt/hátteret, mint a Hawaii 5-O -tól, nem várom azt, hogy olyan ütős legyen, mint a Poi/Southland, vagy a kedvencem, a Strike Back. Könnyed, sima szórakozás.

winnie - 2012. 09. 27. 10:55

“Az NCIS titkát én abban látom, hogy nagyon kiegyensúlyozott ”

de erre megint azt lehet mondani, hogy vannak más sorozatok is, amelyekre ez igaz lehet – sőt. sok tényező van, ami összejön az ncis esetében. más, aki meg pocséknak tartja a sorozatot bosszankodhat, hogy az ncis írói azt hiszik magukról, hogy ők az istenek, mert pengék:) (nyilván nem hiszik ezt)

Judith - 2012. 09. 27. 10:58

Hát én 2 hónap alatt daráltam le az NCIS 9 évadját. Szerintem úgy is nagyon élvezhető, sőt! Vagy csak nem vagyok válogatós? :-)
Szeretem, nagyon vártam már a folytatást! ‘Könnyen emészthető’, humoros, meg mellette komoly is tud lenni. Nekem ennyi elég hohy kedvenc legyen! :-)

jim455 - 2012. 09. 27. 11:20

Uhh, igy az NCIS meddig fog menni, vajon lesz 20. évad?

Mammut - 2012. 09. 27. 11:22

winnie:
“nem, volt 22 is. csak önmagában a 20 nagyon nagy (meg, hogy csak nem csökken), főleg, hogy a 2. és a 3. az ncis: la és a vegas 16 és 15-tel.”

ja, de ncis:la is pont 16 környékén volt régebben is, szóval az sem meglepetés :D a két sorozat aránya mindig ugyanaz volt, de abban igazad van, hogy szépen tartják magukat
a vegast meg majd meglátjuk, ugye, hogy esik-e a jövő hétre, reméljük, nem sokat

Judith:
“Hát én 2 hónap alatt daráltam le az NCIS 9 évadját.”

szerintem a darálás az egy kissé gyorsabb folyamat :) ömlesztve talán sok lehet, egyfolytában napi több résszel

winnie - 2012. 09. 27. 11:34

nem, nem meglepetés, csak a nagy különbségre célzok. hogy nem 20-19-18 az élboly, hanem 20, majd bumm, 4 millióval kevesebb.

ALDO - 2012. 09. 27. 12:06

Ha már ennyire téma lett az NCIS, megérne egy hét kérdését, hogy “szerintetek mi lehet egyes sorozatok sikerének titka, hogy a hatalmas néző számuk csak nem akar csökkenni 8-9 évad során sem.”
Az is elég durva, hogy a Vegast annyian nézték a célcsoportban, mint a Mindy Projectet, noha 10 millióval több volt az ősznézőszám. Ennyire nyugdíjas adó lenne a CBS?

AlrightSir - 2012. 09. 27. 13:01

Miért kell minden sorozatban valami kézzel fogható, megmagyarázható okot találni arra, hogy miért szeretik vagy miért nem? Nekem valamiért egyszerűen bejön, így 9 évad után is, szerethető még mindig. Ennyi elég is. :)

Dark Energy - 2012. 09. 27. 13:01

Húú b.meg, valamit tud az NCIS!

P009 - 2012. 09. 27. 13:02

Én sem értem, mi ennyire jó az NCIS-ben. Nagyjából ott szálltam ki, amikor meghalt az igazgatónő és a helyére a néger faszi került. Semmi, de semmi plusz nincs a sorozatban, egyszerű epizodikus nyomozósdi, mint majdnem minden CBS sorozat. A karakterek jók, a humorral sincs gond, de szerintem már megfáradt és önmagát ismételgeti (ami nem manapság kezdődött el). Az NCIS LA meg szerintem borzalmas, azt nagyon könnyen el tudtam kaszálni még a kezdetekkor.

winnie - 2012. 09. 27. 13:05

“Miért kell minden sorozatban”

kell? minden sorozatban? még melyiknek kerestük a titkát?

az embert érdekli, hogy mi lehet a siker titka. a legtöbb sorozatnál tudja, éppen ezért nem is keresi. de adott egy teljesen szimpla, tizenkettő egy tucat felállású nyomozós sorozat (ez nem minősítés, hanem tény, ettől még lehet jó vagy pocsék), ami sosem volt elismert, fel sem merült igazán díjátadókon, még a fiatalokat sem érdekelte eleinte, mint a legtöbb cbs sorozat és mégis itthon is, kint is sikeressé vált.

nyilván, ha nem érdekel, nem kell keresned, de akit érdekel, hadd keresse.

Jeol - 2012. 09. 27. 13:06

Nyilván nem ez a legfőbb oka a sikernek, de nagyban hozzájárul, hogy: az összes ügynök az NCIS-ben totál badass(jó Timothy McGee nem annyira), és ez a legtöbb sorozatban nem fedezhető fel. Mindegyikben vannak nyávogós, gyenge karakterek, de az NCIS kicsit vissza hozza a régi idők “moziját”,amikor a férfiak “harcolnak”, elfojtják az érzelmeiket, teszik a dolgukat.
Remélem értitek a lényeget. :)

Plusz a karakterek nagyon jók, főleg Gibbs és Tony karaktere tudja megfogni az embert. Mindig azt várjuk velük kapcsolatban, hogy jobban megismerjük a hátterüket, vagy nyíljanak ki érzelmileg(hú ez elég gay volt), ilyesmi. Erre persze nagyon ritkán kerül sor.

winnie - 2012. 09. 27. 13:07

p009: azon túl kell lépni, hogy mi a JÓ benne. én is elkaszáltam nagyon hamar, hiszen jag-et kedvelőként, krimifanatikusként is unalmasnak találtam, de ez csak azon múlik, hogy kit kapnak el a karakterek – más hasonló sorozatnál megkedveljük a karaktereket és szeretni kezdjük.

szóval nem a jó-nem jó tengelyen kell elindulni szerintem.

amit jeol mond, az máris olyan, hogy valamennyire egyedi jellemző.

Jeol - 2012. 09. 27. 13:07

totál badass = a többi, futó sorozathoz képest, nyilván pl. egy Vic-et a Shieldből egyik sem előzi meg. :))

AlrightSir - 2012. 09. 27. 14:32

winnie: Nem azt mondtam, hogy nem kereshetitek. Csak egy általános megállapítás volt, hogy az ember mindig kutatja a siker miértjét, holott néha pont az titok, hogy nincs titok. :)

Roxi - 2012. 09. 27. 14:57

Ha összlakossághoz nézzük az itthoni 700ezer is kb.akkora,mint a kinti 20 millió :)

Egyébként engem nem is az érdekel,hogy mit szeretnek benne,hanem hogyhogy nem unják meg?Voltak kiemelkedő nézettségű siker sorozatok hasonló koncepcióval akár a CSI-ok,akár a House és egy idő után el kezdett esni a nézettség az NCIS,meg talán nőtt is mondjuk a 6.évadi nézettséghez képest!

Mammut - 2012. 09. 27. 15:24

“az NCIS,meg talán nőtt is mondjuk a 6.évadi nézettséghez képest!”

ja, lehet, pont azért nézik ennyien most, mert az újak nem látták az első évadokat, így nekik annyira nem kaptafa :D

Wysa88 - 2012. 09. 27. 17:02

Tényleg érdekes kérdés az NCIS sikere. Ha azt nézem, hogy a Dexter meg a SOA mellett ezt vártam a legjobban, pedig előző kettő sokkal pörgősebb… és az epizodikus sorozatok közül is csak ezt nem kaszáltam, olyanokat mint Castle, Mentalista de még a House-t is (!) igen. Nem tudom, számomra a család-érzés nagyon erős benne, sokkal erősebben viszonyulnak egymáshoz a karakterek mint más sorozatban. Valahogy minden van benne: dráma, humor és az arányokat sem cseszik el soha. A többi sorozatban valami mindig itt siklik félre. Sok lesz a dráma vagy a szerelmi szál vagy az átívelő szálat húzzák a végtelenségig. Amíg ilyen színvonalon megy tovább ez a sorozat, simán elnézek még 3-5 évadot is belőle.

Anthony - 2012. 09. 27. 19:02

Skacok az NCIS-nek nincs titkos összetevője,egyszerűen csak jó és kész.
Egyébként vissza térve arra,hogy M.o-on csak 700 ezren nézik,de ott van az a lényeges dolog,hogy itt csak kb.:10 millióan élnek,ott pedig legalább 350 millióan,ennyi az egész.
És ha jól tudom akkor a stáb munkáját segiti a haditengerészet és az igazi NCIS is,hiszen ez a haditengerészetnek egy nagyon jó reklám is,vagy nem?

winnie - 2012. 09. 27. 21:19

“Skacok az NCIS-nek nincs titkos összetevője,egyszerűen csak jó és kész.”

de épp ez az, hogy nagyon gyenge. ezt már megbeszéltük fent. általában nem a minőséget szokták díjazni a tömegek.

djangyu - 2012. 09. 30. 18:29

az NCIS és az NCIS:LA szerintem a nagyon amerikai tömegeknek készült, a vidéki Amerikának.

God, Home, Family – amerikai szemszögből a világ. kaptafa egyszerűségű mondanivaló, bár nem mindig egyszerű, ki a jó ki a rossz, ami néha – mint most a szezonindítóban – azért jó mozit okoz, de átlagban persze tök lapos. mindenesetre a 9 évad második felét daráltam, és azt hiszem, ez lesz idén is, évad közepéig heti, aztán jön a dara.

winnie - 2012. 10. 25. 07:38

“az NCIS és az NCIS:LA szerintem a nagyon amerikai tömegeknek készült, a vidéki Amerikának. ”

de csak a 6. évadtól? és mi van a többi hasonló sorozattal?

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz