login |

Magyar nézettség (2012. december 17-23.)

2012. 12. 27. 22:12 - Írta: Desmond Wallace

61 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

(Múlt heti nézettség.) Az ünnepek előtti utolsó hét volt ez, amikor még szinte mindegyik sorozat jelentkezett új epizóddal. A Hacktion továbbra is háromszázezer néző felett van, a Castle egymillió felé került, szép számokkal búcsúzott a Házasodna a gazda, az M1-en először fordult elő az, hogy a Munkaügyeket 18-49-ben többen nézték, mint Fábryt.

Pénteken a Voice tovább csökkent (legalább eldőlt, hogy a nézőket tényleg nem az énekhang minősége érdekli?), és már alig van egymillió néző felett a TV2 “zászlóshajója”. Esetleg a parlagon heverő szombat este? Csak úgy csendben kérdem. Az Egyszer volt, hol nem volt ismétlések egész jó számokat hoznak a célközönségnél. A konkrét számokat a tovább mögött találjátok.

Hétfő

M1 Hacktion: 307e (6,1% SHR), 18-49: 59e (3,1% SHR)
M1 Kékfény: 537e (11,9% SHR), 18-49: 99e (5,4% SHR)
TV2 NCIS (ism.): 613e (15,4% SHR), 18-49: 248e (14,7% SHR)
RTL Dr. Csont: 950e (23,3% SHR), 18-49: 504e (29,4% SHR)
TV2 NCIS: Los Angeles (ism.): 470e (18,5% SHR), 18-49: 188e (15,8% SHR)
RTL Showder Klub: 523e (20,6% SHR), 18-49: 288e (24,3% SHR)
TV2 Bostoni halottkémek (ism.): 239e (17,6% SHR), 18-49: 98e (15,3% SHR)

Kedd

M1 Párizsi helyszínelők: 446e (9,1% SHR), 18-49: 72e (4% SHR)
M1 Bábel: 220e (5,1% SHR), 18-49: 45e (2,6% SHR)
TV2 A félelem országútján: 461e (14,3% SHR), 18-49: 174e (12,6% SHR)
RTL Castle: 1,052M (25,9% SHR), 18-49: 452e (27,2% SHR)
M1 II. Károly szenvedélyes élete: 75e (3,3% SHR), 18-49: 14e (1,3% SHR)
RTL Döglött akták: 583e (20,5% SHR), 18-49: 277e (22% SHR)

Szerda

M1 Bosszú: 354e (7,2% SHR), 18-49: 69e (3,8% SHR)
M1 On the Spot: 134e (2,9% SHR), 18-49: 41e (2,2% SHR)
TV2 Kettős ügynök: 472e (11,9% SHR), 18-49: 186e (10,9% SHR)
RTL Házasodna a gazda: 1,384M (33,1% SHR), 18-49: 537e (30,4% SHR)
TV2 Ügyféllista: 308e (12,4% SHR), 18-49: 141e (11,9% SHR)
RTL Házon kívül: 764e (25% SHR), 18-49: 328e (22,9% SHR)

Csütörtök

M1 Fábry: 441e (9% SHR), 18-49: 62e (3,4% SHR)
M1 Munkaügyek: 210e (5,1% SHR), 18-49: 64e (3,7% SHR)

Péntek

M1 Retró kabaré: 584e (12% SHR), 18-49: 128e (7,1% SHR)
TV2 The Voice: 1,010M (25% SHR), 18-49: 444e (26,7% SHR)
M1 Mindenből egy van: 219e (4,9% SHR), 18-49: 62e (3,5% SHR)
RTL A helyszínelők: 903e (21% SHR), 18-49: 365e (20,6% SHR)
RTL Gyilkos elmék: 667e (20% SHR), 18-49: 276e (18,7% SHR)
TV2 Haláli zsaruk: 292e (16,9% SHR), 18-49: 148e (16,6% SHR)
RTL Odaát: 353e (16,9% SHR), 18-49: 162e (15,5% SHR)

Szombat

M1 Egyszer volt, hol nem volt (ism.): 237e (8,1% SHR), 18-49: 70e (6,7% SHR)
M1 Egyszer volt, hol nem volt (ism.): 221e (6,8% SHR), 18-49: 66e (5,6% SHR)
TV2 Psych (ism.): 258e (8,2% SHR), 18-49: 97e (8,5% SHR)
RTL Nevem: Senki: 689e (20,5% SHR), 18-49: 239e (19,8% SHR)
M1 Gasztroangyal: 357e (9,5% SHR), 18-49: 61e (4,6% SHR)
TV2 Irigy Hónaljmirigy (ism.): 486e (13,1% SHR), 18-49: 232e (17,5% SHR)

Vasárnap

M1 Egyszer volt, hol nem volt (ism.): 191e (5,6% SHR), 18-49: 59e (4,7% SHR)
M1 Egyszer volt, hol nem volt (ism.): 224e (5,9% SHR), 18-49: 83e (6% SHR)

TV2 Napló: 1,027M (21,5% SHR), 18-49: 302e (17,3% SHR)
RTL Cobra 11: 1,214M (25,3% SHR), 18-49: 478e (27,3% SHR)
M1 Magyarország, szeretlek!: 758e (15,3% SHR), 18-49: 122e (6,2% SHR)
TV2 Csillagpor: 713e (15,2% SHR), 18-49: 355e (18,2% SHR)
RTL Télbratyó: 1,078M (22,4% SHR), 18-49: 576e (29,3% SHR)
TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 551e (19,4% SHR), 18-49: 154e (11,1% SHR)

61 hozzászólás Ne habozz!

AJ - 2012. 12. 27. 22:20

A Munkaügyek – IrReality Show ismétléd volt. A Házasodna a Gazda pedig a célközönségnél évadmaximumon van.

Tomi - 2012. 12. 27. 22:23

úgy látszik a voice formátuma nem jött be a magyar nézőknek, úgy ahogy az x-faktor se az amerikaiaknak. és erre nem lehet ráfogni, hogy az emberek csatornát néznek. ugyanebben az időpontban a megasztár 5-6 siker volt. Most meg a CSI 10 évvel ezelőtti agyonismételt része majdnem elkapta a voice-t…

nem hiszem, hogy szombatra pakolás megmentené, de próbálkozni lehet. amúgy is ha minden héten 4-en kiesnek akkor nem lesz olyan sok élő adás.

Lengabor - 2012. 12. 27. 22:26

Megmondom őszintén most az egyszer tényleg sajnálom a TV2-t. Az egész műsorstruktúrájuk olyan, hogy érdemes volna lehúzni a vécén, erre végre van egy műsoruk (The Voice), ami minőségi, messze meghaladja azt a szintet, amit eddig a csatorna képviselt, azt hihetnénk, hogy ez majd kihúzza őket a kátyúból, de nem. Ebben egyrészt a nézők a hibásak, mert a fröccsöntött celebképzőre jobban kíváncsiak, mint az igazi énekhangra, másrészt meg mégsem meglepő, mert a TV2 ezt is képes volt elszúrni. Na nem a műsort, mert azon látszik, hogy végre nem azok a kontárok nyúltak hozzá, akik pl. a Megasztárhoz, hanem a programmingot. Egyszerűen nem életképes a péntek esti slot, ráadásul a fél kilences kezdés öngyilkosság. Az X-Faktor sikerében az is vastagon benne volt, hogy fél nyolctól 10-ig tartott, a TV2 meg már évek óta éjfél környékén zár le minden nagyobb dobást. Súlyos átalakításokra lenne szükség, mert a csatorna majdhogynem nézhetetlen. Vagy az engem nem érdeklő nyomozós szemetet vagy Hal a tortán ismétléseket, vagy ezeréves filmeket nyomat. Így persze, hogy nem talál oda senki… Ehhez még a sok netes magasztaló kritika is kevés. Magukba kellene nézniük, de nagyon, és átalakítani mindent – de nem úgy, hogy pl. A gyanú árnyékában ellen egyórás Aktívot tesznek…

jim455 - 2012. 12. 27. 22:33

Egyértelműen át kéne tenni szombatra és magyar cím kéne neki, így a másfél millió simán meglenne szerintem, de a csökkenést nem értem, tényleg egy színvonalas műsor.

Foley - 2012. 12. 27. 22:34

Hát igen Kőhalmi megmondta,ha bármilyen ünnep van,akkor Bud Spencer is van :)

Desmond Wallace - 2012. 12. 27. 22:35

“de nem úgy, hogy pl. A gyanú árnyékában ellen egyórás Aktívot tesznek…”

Hát igen, a januári műsorstruktúrájuk is hagy maga után némi kívánnivalót.:(

dave - 2012. 12. 27. 22:37

mennyien néznek meg itthon egy nyári blockbustert? Pl. a Batmant? Human biztos tudja. Ehhez képest érdemes párhuzamba állítani, hogy a Télbratyót jóval több, mint 1 millió ember látta.

Nekem ijesztő, hogy ami a tévében van, az van, és azon túl minden más médium – a torrent letöltésekkel együtt – csak statisztikai hiba. (ld. még a Voice a 6db twitterezőre akar hajtani az egész műsor alatt.)

nfsu17 - 2012. 12. 27. 22:40

“…hogy a Munkaügyeket 18-49-ben többen nézték, mint Fábryt…”

Pedig nem is volt új rész. Nem tudom ez mennyit számít(ott). Karácsonyi epizód volt ugyan, de ezt már nyáron leadták.
——————-

Nem tudom mit görcsöltök annyit ezen a “vojszon”, nem nézik, kész, pont.

Én múltkor megpróbáltam nézni, nem sikerült:
-3 órás: na majd pont végig is fogom ülni,
-herótom van már a zenés tehetségkutatókból,
-nem annyira jó mindegyik hang, mint azt állítjátok (vagy csak múlt héten “nem jött át”),
-a műsor felépítése sem akkora durranás, hogy annyival jobb lenne, mint az x. Énekelnek, kiesnek, csókolom…

Lengabor - 2012. 12. 27. 22:47

Egyébként az is nagyon benne van ebben a kudarcban, hogy olyan gyártókkal állnak szerződésben, akik csak a jól bevált recept által készített sorozatokat nyomatják. Nyomozós, néha valami ügyvédes, ha meg szitkom, akkor sem a világsikereket kapják. Ha rajtam múlna, úgy bontanám fel a szerződést az NBC Universal-lal vagy a CBS Televison Studios-szal, mint a huzat, és inkább elkezdenék kacsingatni FX-es, AMC-s, Showtime-os vagy egyéb amerikai kábeles tartalmak felé. Egy teljes image-váltást kipróbálhatnának. Mit tudom én, mondjuk The Walking Dead + American Horror Story + Homeland + Rubicon + The Killing + Hell on Wheels + Wilfred + Anger Management + Archer stb. Ha ez sem jönne be a magyar nézőknek, akkor tényleg menthetetlen a csatorna. (Ha megvalósítják az ötletemet, minden jog fenntartva a részemről :D)

Desmond Wallace - 2012. 12. 27. 22:49

Lengabor: A kábeles sorozatokkal még nagyobbat buknának. Oké, hogy a TWD bitang nagy siker odaát, de nem tudom elképzelni, hogy itthon egy országos tévén, főműsoridőben életképes lenne.

winnie - 2012. 12. 27. 22:52

“Nem tudom mit görcsöltök annyit ezen a “vojszon”, nem nézik, kész, pont.”

mert az egész nézettségezésben ez a legérdekesebb, a miért.

“Én múltkor megpróbáltam nézni, nem sikerült”

nyilván nem azon múlik, hogy neked mi jön össze. ha maga a kérdés nem tetszik, akkor neked sem kell azon görcsölnöd, hogy mások keresik a választ, ami nyilván több, mint a “csak”. máshol sikerül, máshol hatalmas siker, nálunk is lehetett volna az xf-fel, hogy a megasztár veri le, és az sem azért lett siker a megasztárral szemben, mert jobban lett megvalósítva mondjuk, mert kétlem, hogy a közönség a megvalósításra indulna be.

érdemes összevetni a hazai piac reakcióját a voice-ra, mondjuk a románokéval vagy más szomszéd országéval. ki tudja, az is lehet, hogy jövőre a voice lesz 2M és az xf 1,5 – bármi előfordulhat. és szerintem akkor is érdekes lesz választ keresni a miértre.

dave - 2012. 12. 27. 22:53

Eleve prémium sorozatok, főleg összefüggő történettel nem működnek a tömegeknek. Az menjen csak az HBO-ra, meg a kábelekre.

A TV2 problémája sokkal mélyebb, mint, hogy egy adott műsorra tudjuk fogni. A kialakult helyzet szerint az RTL-ről, mint “default” adóról maximum ÁTKAPCSOLNAK az emberek a tv2-re.

P009 - 2012. 12. 27. 22:54

Az RTL-nek a 21st century fox-al van szerződése. Ez kiterjed a kábeles fox-ra is (fox21)? Bocsi az off-ért.

Lengabor - 2012. 12. 27. 22:54

Szerintem pedig addig, amíg senki nem mer változtatni, addig az emberek/nézők mentalitása sem változik. Egyelőre ahhoz szoktak hozzá, ami van, de pl. 20 éve lehet, hogy a mai struktúra is bukott volna, mert nem álltak készen rá az emberek. Az elején biztos lenne bukás, kudarc, de szép lassan kiépíthetnének egy ilyennel is maguknak egy bázist, és ki tudja, lehet, hogy pár év alatt megfordulna a helyzet. Én megjátszanám. Ha senki nem változtat semmit, akkor nem érdemes csodát várni. Az NCIS meg akármelyik random sorozatot a fene tudja hány csatorna vetíti nálunk. Innentől legfeljebb nem a TV2 venné meg, hanem az AXN.

jim455 - 2012. 12. 27. 22:56

Pedig a TWD szerintem célcsoportban aratna, ez a zombihentelés egyszerűen érdekli az embereket, élvezik, a magyarok is.

Flanker - 2012. 12. 27. 23:04

” Mit tudom én, mondjuk The Walking Dead + American Horror Story + Homeland + Rubicon + The Killing + Hell on Wheels + Wilfred + Anger Management + Archer stb.”
Ez itthon (és Amerikában se, épp azért KÁBEL ott is, és máshol se) nem mehetne főműsoridőben, 12-es karikával. És ez jó is. Aki minőségi kábeles sorozatoakt akar, az itthon is a kábeles adóktól kapja meg: HBO, AXN (lásd a Hatfiled Mccoy, Wallander, Sherlock, Dead Set, sorolhatnám), lájtosabban a Viasat (pl. Dexter)
“Pedig a TWD szerintem célcsoportban aratna, ez a zombihentelés egyszerűen érdekli az embereket, élvezik, a magyarok is.” Lehet, de fene se tudja. Viszont az számomra is érthetetlen, hogy az HBO, vagy az AXN miért nem hozta be eddig.. Azt tudjuk winnie, ki “ül” rajta?

Tomi - 2012. 12. 27. 23:06

A házasodna a gazda sikerén felbuzdulva szerintem jönnek majd ezek a B típusu reality-k is. Bár én inkább egy magyar Amazing Race-nek örülnék, bár tudom soha nem lesz mert drága lenne még akkor is ha csak a környező országokba mennének.

dave - 2012. 12. 27. 23:10

Tomi: nincs pénz a műsor gyártásra. Nézd meg, hogy mi maradt a műsorok költségvetéséből. A BK-t már végig bluebox előtt forgatják, a heti hetest lefokozták.

A legjobb, hogy még a gyanú árnyéka típusú álreality (érdekes cikk lenne, hogy a nézők hány %-a hiszi azt, hogy a valóságot látja, aminek utánamentek kamerával, és hónapokig forgatták.) legdrágább elemét is épp most veszik ki. Hogy minden napra új sztori kell, új díszlet, szereplők. Most jön az amatőr szereplős barátok közt szerű összefüggő sorozat, amiben végre nem kell új díszlet, hanem ugyanazok előtt a hátterek előtt megy majd, az amatőr szereplők szövege, akik kb. semmi pénzt sem kapnak.

Tibi - 2012. 12. 27. 23:10

A The Voice formátuma nekem se tetszik annyira, mármint, rengeteg az énekes, kevés arcot lehet igazán megszeretni, mert túl sokan esnek ki minden héten. Jó, szívesen nézem a Voice-t, jók a hangok, meg igényes a műsor, de inkább örülnék egy Megasztárnak, a Voice fellépőivel :)

Aliasanna - 2012. 12. 27. 23:10

Castlenek örülök, végre jó számokat hoz. Nem meglepő mondjuk, 3. évad vége nagyon beleerősített!

Lengabor - 2012. 12. 27. 23:13

Flanker: normális műsorbeosztással mehetne. A kevésbé durvákat 21-től, a többit 22 órától. Más alternatíva nincs. A TV2 az országos sorozatai javával befürdik, hétvégi tölteléknek jó némelyik, esetleg arra, hogy odaadja a kistesóinak. Mehetne a listámról ez-az a SuperTV2-n is, de ha ott siker lenne, azzal a TV2 csak részben csinálna magának jót. Ha a zászlóshajó süllyed, akkor a csatlósait is magával rántja. Az tény, hogy a médiatörvény sok mindent gátolna, de ha fejlesztenék az online tartalomszolgáltatást, azzal is sok mindent ki lehetne küszöbölni (pl. adásban vágott verzió, online cenzúrázatlan tartalom). De mindegy, utópia, de ezzel a töketlenséggel nem mennek semmire, amit most csinálnak.
Különben mai állás szerint a The Walking Dead-re szerintem a Viasat6 a legalkalmasabb.

nfsu17 - 2012. 12. 27. 23:15

“mert az egész nézettségezésben ez a legérdekesebb, a miért.”

De amúgy honnan (kitől) várjátok a választ/megoldást?

Én leírtam miért nem nézem. Biztos lenne még 10 ezer ember, aki hasonló hozzám. A másik 10 ezer meg bulizik péntek este, mert nálunk ekkor vannak csúcson a klubok. A köv. 100 ezernek be sincs programozva a tv2. A többiek meg csakazért sem kapcsolnak át a tv2-re, mert az már degradáló lenne. Aztán valakinek meg már túl minőségi ez a műsor. Vagy ki nem állhatja Caramelt. Stb.

Nem trollkodni akartam, csak nem értettem sosem mire fel ez a nagy védelem, meg aggódás a műsor felé, mikor semmi olyan egetverő szernzáció nincs benne. És lehet látja ezt az az 1 millió ember is, aki nem nézi, pedig szerintetek néznie kellene.

Flanker - 2012. 12. 27. 23:22

Lengabor: Értem amit mondasz, én örülnék a legjobban, ha ez lenne, annak kellenére hogy tévében élőben csak sportot nézek (nem sznobéria, csupán időspórolás és kényelem).
De ott az ellenpélda: Chuck és TSCC az RTL-n.. ótvarosan bukott.. A Fringe is, csak nem akkorát, nem véletlenül nem folytatták eddig.. A A Vampire Diaries-t nem tudom, de lehet ugyanez.. és a vazető csatornáról beszélünk..
Ha “valós” nézettségi adatokról van szó, csak a sajtá tartalom, vagy “nyomozós”, vagy a legegyszerűbb sitcom, mint a TAHHM.. Lehetne bátor a TV2, de azt érné el, hogy még az M1 is lenyomná.. bár a mostani állapotnál talán az is jobb lenne..:)

Lengabor - 2012. 12. 27. 23:33

Flanker: ebben igazad van, de az RTL amúgy is tele van egy rakás sorozattal, meg sem kell erőltetniük magukat, sőt, ha csak róluk lenne szó, pár évig semmi újdonságot sem kellene venniük. De: totálisan aránytalan, amit ők csinálnak. Dr. Csont, Döglött akták, Castle, A mentalista, CSI, Gyilkos elmék, korábban Hazudj, ha tudsz vagy a Hetedik érzék. Az alapjuk majdnem mindnek ugyanaz. Ehhez szoktatták hozzá a nézőket. Ha e mellé bejön A rejtély, a Dallas(!), a Chuck vagy a Vámpírnaplók, arról bárki megmondja, hogy hé, hát ez nem is az, amit eddig kajáltatott velem a csatorna! Hol az egymásba szerelmes nyomozópáros, a szuperkütyük, a vicces beszólások, a minden rész utáni megkönnyebbültség, hogy ezt az ügyet is megoldották? Ezért gondolom azt, hogy ha senki nem mer próbálkozni (és itt nem a kis adókról, hanem a nagykutyákról beszélek), akkor 10 év múlva is ott tartunk, ahol ma. Számtalan cikket lehet olvasni pl. világszerte népszerű és elismert sorozatokról, amit ha véletlen be is hoznak hozzánk és a magyar címét tüntetik fel, a többség csak néz, hogy az meg mi, olyan is van. Nem is hallottak róla. Ez pedig nem a nézők felelőssége.

ginger rogers - 2012. 12. 27. 23:48

nekem tetszik a voice de azt is elfogadom ha valaki nem tudja végigülni éjfélig. Nem hinném, hogy sokkal nézettebb lenne szombaton de egy próbát megér.

Zolika - 2012. 12. 27. 23:53

A Voice új márka, és az emberek nem látják miben is más ez, mint a korábbiak. És igazuk is van. Semmiben sem különbözik. Jól tudjuk, hogy csak a csomagolás más.
Az RTL az X esetén valahogy elkapta a legjobb pillanatot. A Mega PR-ja éppen elkezdett gyengülni. A nézők arra is kíváncsiak voltak, hogy melyik adó tud jobb énekes műsort csinálni. Ezt csak segítette az azonos időpont és a “médiakíváncsiság”. Ezért bejött az X.
Most ugyanez a tényező nincs meg. Az X nagyon erős, és a nézők a Mega után nem akarnak más énekes “tehetségkutatót” a tv2-től.

A SZOMBATOT ELLENZEM! Nagy PR-os öngólnak érezném. Ha továbbra is többórás nagy showt akarnak, mindenképpen a VASÁRNAPOT javaslom. Kezdhetnék 20-tól, de akár a Naplót is eltehetik az útból.
Évekre kialakíthatnák azt a gyakorlatot, hogy a szombat este RTL-show, a vasárnap pedig tv2-show.
A szombatra vihetnék az NCIS-eket. Az RTL oda tuti nem tenne ellensorozatokat! :)

Tibi - 2012. 12. 27. 23:57

A vasárnapot én is támogatom, nem is értem, miért nem használja ki senki, és miért nem gondoltak rá korábban. A naplót megbolygatni nem kellene, mert nagyon jól hoz nézettségben, épp ezért felvezetésként jól is jönne. Simán lehetne 20-tól maximum 23:00-ig a Voice.

Lengabor - 2012. 12. 28. 00:00

És gondoljátok, hogy aki hétfő reggel korán kel, mert megy dolgozni, az 23 óráig fent lesz és nézi a tévét?

Zolika - 2012. 12. 28. 00:08

A 23 órát nem én írtam.
A Napló kivételét pont ezért írtam, mert az csak egy csatornaátlagot hoz. Más időpontban – ne adj isten csatornán – is megférne.
De ha 20-kor kezdik, akkor sem kötelező 23-ig elhúzniuk. 22.30-ig pedig aki fent akar lenni simán fent van.
Hétfőn pedig rögtön kibeszélhetik a nézők az ELŐZŐ esti műsort. :)

Rita - 2012. 12. 28. 00:13

A TV2 nagy hibája, hogy feladta a minőséget. Régen nagyságrendekkel többet néztem a TV2 műsorait az RTL-nél, és büszke voltam magamra, hogy a TV2 híradójából értesülök a világ dolgairól, mert sokkal kevesebb szennyet tartalmazott, mint az RTL-es megfelelője. A sorozatok is nagyon változatosak voltak, az ember szívesen ült le eléjük. A régi Aktív feladata az ismeretterjesztés volt, a vetélkedők jó részében tényleg az ész számított (habár máig legnagyobb kedvencem, a Legyen Ön is milliomos az RTL-en futott). A Megasztárnál emberközelibb és családiasabb műsort nagyon nehezen találnék. Aztán a csatorna úgy döntött, hogy eladja a lelkét, és szintén bepróbálkozott a népszerűnek látszó bulvárral. És itt csúfos kudarcot vallott, mert már a piacot uraló csatorna ellen kellett volna értékelhetőt mutatnia, sikertelenül. Ma már egyik országos csatornát sem követem rendszeresen (RTL-t egyáltalán nem nézek, a TV2-n is csak a The Voice-ot), a sok ismétlés és szenny nem hiányzik az életemből. Ugyanakkor nem vagyok a NatGeo-Spektrum-Discovery hármas felszentelt papnője sem, inkább a sportot részesítem előnyben (na és az M1-et, mert néha igazi kincsekre találni a műsorai között). Nagyon boldog lennék, ha a TV2 visszatérne a régi rendjéhez, bár nem tudom, az elegendő lenne-e megcsorbult nimbusza helyreállítására.

Flanker - 2012. 12. 28. 00:22

“Ezért gondolom azt, hogy ha senki nem mer próbálkozni (és itt nem a kis adókról, hanem a nagykutyákról beszélek), akkor 10 év múlva is ott tartunk, ahol ma.”
Ebben abszolút igazad van..
És saját szüleimen látom, hogy háttér tévézésnek, félig odafigyelésnek tökéletesek a jelenlegi RTL kínálat, NCIS-ek. A high conceptek csúnyát buktak, buknak. Legtöbbjük odakint is, network tévén.
Az RTL is hogy eldugta a Human Targetet (3 résszel talán az évad vége előtt), pedig nem volt sokkal rosszabb nézettsége, mint a Cobra 11-nek. Arról tud valaki valamit?

Zolika - 2012. 12. 28. 00:35

““Ezért gondolom azt, hogy ha senki nem mer próbálkozni (és itt nem a kis adókról, hanem a nagykutyákról beszélek), akkor 10 év múlva is ott tartunk, ahol ma.”
Ebben abszolút igazad van..”

Tévedtek.

1. Nekünk könnyű kibickedni. Semmi vesztenivalónk. Viszont a tévék rengeteg pénzt forgatnak meg, fektetnek bele. És bizony nézettséget és bevételt akarnak.

2. Ami külföldön siker, azt igenis megpróbálják nálunk is többnyire! Tehát jönnek új műsorok. Nem ezt fogjuk nézni 10 év múlva is.
Az RTL pl. a jelek szerint török sorozatot fog bepróbálni a BK után szerdánként! Ez azért elég merész, és próbálkozásnak mindenképpen próbálkozás.
(Az meg érthető hogy januártól kísérleteznek vele, nem az őszi csúcsidőben.)

3. Mindkét főadó mellett most már bőven vannak kábeladók is. Oda azért pakolhatnak bármit, amik a főadókon nem élnének meg.

kiskiraly - 2012. 12. 28. 00:56

Minőségi kábeles drámák itthon sem élnének meg országoson főműsoridőben max ha valami remake lenne, mondjuk egy magyar Killing, Híd vagy éppen egy Wilfred :)

Lengabor - 2012. 12. 28. 01:04

Zolika:
1. számtalanszor nyilatkozták, hogy veszteséget veszteségre halmoznak. Válság van, rossz a reklámpiac, e mellé még egy bődületesen rossz műsorstruktúrát is raktak össze (legalábbis a TV2 részéről mindenképpen). Amit a hírekben linkeltek táblázatot a TOP20 műsorról az idén, a Voice a 8. helyet érte el, pedig ennél előbbre szánták és pozicionálták. Nem jött össze.
2. De, sajnos ezzel az ütemmel lényegében 10 év múlva is ez lesz a kínálat. Lehet, hogy nem Dr. Csontnak vagy NCIS-nek fogják hívni, de arra mérget veszek, hogy lesz még egy rakás új nyomozós siker odakint, amit a mi torkunkon is lenyomnak.
Zárójelben megjegyzem, és ezzel ellent is mondok részben magamnak, de a Szulejmán szerintem bukni fog. Ha jól emlékszem az Ezel sem lett bombasiker nálunk. Amíg tényleg ennyire egyoldalú a kínálat, addig egy-egy másféle sorozatnak nem jósolok nagy esélyt. Lehet, hogy amit fentebb írtam, túl radikális lenne egyszerre, de így a sok bába (ergo nyomozósdi) között elveszik a gyerek.
3. Persze, hogy van egy rakás kábeladó, de a nézettségi listák elején még sem ők végeznek, tehát hiába vannak jobb és minőségibb (réteg)kínálatuk, a többség nem tud és nem is akar róluk tudni. Így pedig visszautalok arra, amit korábban írtam: hiába a világszerte népszerű és elismert sorozatok, amit ha véletlen be is hoznak hozzánk és a magyar címét tüntetik fel, a többség csak néz, hogy az meg mi… Nem is hallottak róla. Miért? Mert nem az RTL-en vagy a TV2-n megy.

De igazad van, mi kibicek vagyunk, viszont érdemes lenne próbálkozni, változtatni, mert így nem mennek semmire.

Flanker - 2012. 12. 28. 01:05

Zolika:

1. Ebben nálad a pont, nagyon. Pont ezért nem lenne jó egyikünk se programigazgatónak. Mert sokkal több szempontot kell figelembe venni, mint amiket mi itt kitárgyalunk.

2.a Az RTL-es Szulejmánon én is nagyot néztem ,azt hittem délutáni sorozat lesz. Úgy tűnik, az RTL a szerdát szánja kísérletezésre…) A Gazda bejött, a Dallas kevésbé. Őszintén kíváncsi vagyok, mi lesz a dolog eredménye.
2.b Félig igaz. Számos, odakint sikeres sorozatot a két nagy nem mer/mert bevállalni. TBBT, Modern Család, a FOX animációk (18-49-ben ütnek).. a Glee-t se merték főműsoridőbe.. és még van egy pár példa. De igen, a legtöbb siker eljut hozzánk. a CC elindulása óta alig van olyan sorozat, ami nem menne itthon. Ezért is érthetetlen a Walking Dead hanyagolása..

3. Igaz, és pakolnak is. Nagyon kíváncsi vagyok például, mi lesz az RTL II-vel 2013-ban? Mert kifutottak/futnak a megbukott,de itthon premier sorozataik. Ismételni fognak ,vagy újakat adni?

Andro - 2012. 12. 28. 07:30

Szegény OUAT, úgy látom, még az ismétlés sem hoz nézettségnövekedést a sorozatnak. De reméljük, javul a tendencia, mert az első évad maradék részeit végre főműsoridőben fogják adni, ráadásul keddenként.

Toth Tamás - 2012. 12. 28. 08:16

Talán az is kicsit Voice probléma hogy az X Faktort még anno az RTL 1 évvel a kezdés elött kezdte el promózni.A TV2 a Voice-ot meg csak májusban és októberben már indult is gyors volt ez az embereknek.

AJ - 2012. 12. 28. 08:31

Az Ezel nézettsége nem a nézők nemtetszésén múlott. A TV2 az Árva angyalt és a Seherezádét adta ellene, ami délután 1-1,4M és nyolcszázezer nézőt ültetett a képernyő elé. A Szulejmán pedig főműsoridőt kap, vágátlanul, hiszen száz perces lesz egy rész és a Barátok Közt vezeti fel.

A nyomozós sorozatokhoz annyit, hogy az RTL Klub és a TV2 is hoz más műfajból sorozatokat. A Dallas, nem nyomozós, a nézőknek nem tetszett annyira, pedig szerintem jó sorozat az új Dallas. A Grimm, nem nyomozós, az időpont nem nézhető annyira, de más. A Breaking Bad is olyan sorozat, amit itt a blogon dícsérnek, képernyőn is van, karikához illő idősávban. A Lángoló Chicago sem nyomozós, tűzoltós sorozat szépen rendezve, de nem egy jó sorozat annyira.

És nézzétek meg, a nyomozós sorozatok, amiket adnak jól adják őket. A Dr. Csont a hetedik évadnál tart a nyolcból, a Castle a harmadiknál az ötből, A mentalista a negyediknél az ötből, a Döglött akták a hatodiknál a hétből, ugye itt mindjárt sorozatzáró évad, szóval lehet egy új sorozat, a Gyilkos elmék a hetediknél jár a nyolcból. A CSI: más kérdés, mivel ők egymást váltják, de a CSI: Miami helyszínelők a hetedik évadot fejezte be a tízből, az NCIS a kilencedik évadot fejezte be a tízből. Ha levennék ezeket a sorozatokat az lenne a probléma, hogy rendesen le sem adják őket, helyükre meg behoznak hülye, névtelen újakat, amiket senki se néz. Ez lenne a reakció, ugye, ez volt a Casino-nál is, hogy szidták, mert nézett sorozat idősávjába került.

Az újakat meg nem veszitek észre. Breaking Bad, Ments meg új részek, A mentalista negyedik évada, Egyszer volt, hol nem volt és Bosszú új részek, Hatfield & McCoys, Wallander harmadik évad, The Carrie Diaries, Kettős ügynök második évad.

Azt gondolom, hogy nem szabad ráerőltetni a nézőkre azokat a sorozatokat, amiket ti szerettek. The Walking Dead, American Horror Story olyan sorozatok, amiket dícsérnek az interneten, kábeladókon néznek is, de itthon rétegsorozatok szerintem. Az ajánlott sorozatok közül itt, a Wilfred az, amit nézek, vagyis az első évadot, mert tetszik. A másik sorozatok témájuknál fogva nem érdekelnek, a Homeland az, amibe talán belenézek, de ilyen sorozatok főműsoridős idósávot nem kapnak, mert ha nem tetszik a nézőknek, akkor az utána levő műsorok nézettségét rontja. Az RTL Klub és a TV2 pedig három-négy ilyen főműsoridőnél nem ad több időt egy sorozatnak, mert a pénz számít, a reklám, és ennyi idő alatt a sorozat nem tud nézőket szerezni reklám nélkül, az meg Dallas-szi, vagy Lost-szerű kell legyen, hogy nézett legyen. Ez volt a Casino-val és a Lángoló Chicago-val is. Kísérletezni nem könnyű a kereskedelmi csatornáknál, A gyanú árnyékában is, elsőre hatszázezer nézőt érdekelt a Híradó előtt, most a nézettség a duplája.

VanillaSky - 2012. 12. 28. 09:37

” De: totálisan aránytalan, amit ők csinálnak. Dr. Csont, Döglött akták, Castle, A mentalista, CSI, Gyilkos elmék, korábban Hazudj, ha tudsz vagy a Hetedik érzék. Az alapjuk majdnem mindnek ugyanaz.”

Igen, mindben közös, hogy a néző 42 perc alatt megoldást kap a “rejtélyre” egy részen belül! (az átívelő szálak elhanyagolhatóak), míg a kábeles drámáknál xy kihagy 1-2 részt és bámul értelmetlenül, hogy mi történt mióta abbahagyta a folyamatos megtekintést. A Lost is elég nagy siker volt mégis pakolták dupla résszel szombat délutánra meg 23.45re hétköznap, egy árva lélek sem nézte sehol.

Dave - 2012. 12. 28. 09:54

Lehet, hogy a Voice jó, de nekem a hangok annyira nem jönnek be, pénteken belenéztem az élő show-kba, 3 dalt hallottam, és majd elaludtam, mindegyik unalmas volt…

Victor - 2012. 12. 28. 10:04

Én a szokásomhoz híven a délutánra szeretnék rákérdezni.

Desmond Wallace - 2012. 12. 28. 10:06

“mert az első évad maradék részeit végre főműsoridőben fogják adni”

Eddig is főműsoridőben adták.

Flanker: A Dollhouse jön az RTLII-re, szóval egy újdonság már biztosan lesz. Gondolom, ott már leadják mindkét évadot.

Zolika - 2012. 12. 28. 10:20

Lengabor: 1. Igen. És? Hogy jön ez ide?

2. Ha jól látom te sem vitattad, hogy itthon is kipróbálják ami külföldön bejön.
Ja hogy odaát is ez a kínálat?

3. “Persze, hogy van egy rakás kábeladó, de a nézettségi listák elején még sem ők végeznek”

Ergo, az emberek azokat a műsorokat nézik, amiket a főadók adnak… Ez a változtatás elleni érv.
Ha valami kiugró siker lenne kábelen, esetleg a főadón is kipróbálnák.

Megoldás? A KÁBELADÓK BRANDJÉT kell felépíteni.

Zolika - 2012. 12. 28. 10:23

Flanker: 2.b. “De igen, a legtöbb siker eljut hozzánk. a CC elindulása óta alig van olyan sorozat, ami nem menne itthon.”

Köszönöm.

A többivel is egyetértek.

Guz - 2012. 12. 28. 10:37

Miért gondolja bárki is azt hogy csak azért mert ő szereti a Modern Familyt vagy a Big Bang Theory-t az biztosan itthon is sikeres lenne egy nagy tévén? Nem lenne. és nem is volt az. Utóbbit kipróbálták az RTL-en katasztrófális volt, még a COOl-on se volt életképes, mert bedöntötte a péntek estéket. Értelemszerűen a Modern Familyt már nem merték megpróbálni. Más kérdés hogy az RTL2-n se megy. Ami nem a tömegeknek szól itthon az nem fog menni…

kiskiraly - 2012. 12. 28. 11:00

Gondolom azt mindeki vágja, hogy a Szulejmán szappanszerű sorozat lesz, mint a Seherezádé amit viszont hétköznap adtak (hiába volt heti sorozat Töröko-ban). Elisa riVombrosa is jól muzsikált az m1-en csatornaszinten, de szerintem az RTL-en ez kevés lesz.

Desmond Wallace - 2012. 12. 28. 11:04

Péntek délután:

MM: 228e (7,9% SHR), 18-49: 61e (6,6% SHR)
Titkok hálójában: 397e (14,1% SHR), 18-49: 61e (6,8% SHR)
Marichuy: 506e (18,9% SHR), 18-49: 97e (11,4% SHR)
Riválisok: 679e (22,2% SHR), 18-49: 157e (16,1% SHR)
Heartland: 225e (6,2% SHR), 18-49: 48e (4,1% SHR)
Hal a tortán: 495e (14,1% SHR), 18-49: 125e (10,9% SHR)
A gyanú árnyékában: 1,080M (30,7% SHR), 18-49: 304e (26,3% SHR)
Maradj talpon!: 482e (11,3% SHR), 18-49: 67e (4,8% SHR)

Lengabor - 2012. 12. 28. 11:59

Zolika: Hogyhogy hogy jön ide? Úgy, hogy ha nézettséget akarnak, ahhoz olyan műsorok és felépítés, időpont kell, amire sokan vevők. Ha sokan vevők rá, feltehetőleg a reklámok is többekhez eljutnak = egyből több a bevétel.
Nyilván azt tudják kipróbálni, ami külföldi. Ha meg saját gyártású dolgokkal próbálkoznak, a többség leszólja és minősíthetetlen szemétnek tartja. Pedig ez sem csak magyar sajátosság, sőt, külföldön sokkal több az ilyen, de arra az átlag magyar nem reagál, mert személyesen nem érinti.
A kábeles brandet meg aztán építhetik, amíg tudják, az elmúlt 15 évben a többségben berögzült, hogy van két csatorna: RTL Klub + TV2. Kalap-kabát. Ezért sem tartom annyira földtől elrugaszkodott dolognak, hogy több merészséget próbáljanak ki, a többség már csak passzivitásból sem kapcsol át pl. a Cool-ra, amikor az RTL Klub egy stabil pont a magyar nézők életében.
Hozzászokott mindenki, hogy ez van, ez a kínálat, senki nem is mer belegondolni, hogy más is lehetne.

Flanker - 2012. 12. 28. 13:37

Desmond, Köszi a Dollhouse infót. viszont ugye legalább 2 másik sorozat is kifut. Kíváncsi vagyok.

Zolika - 2012. 12. 28. 14:16

Kedves Lengabor!

Te írtad először: “Ezért gondolom azt, hogy ha senki nem mer próbálkozni (és itt nem a kis adókról, hanem a nagykutyákról beszélek), akkor 10 év múlva is ott tartunk, ahol ma.”

Erre válaszoltam 3 pontban.
Ebből az 1. ez volt: “Nekünk könnyű kibickedni. Semmi vesztenivalónk. Viszont a tévék rengeteg pénzt forgatnak meg, fektetnek bele. És bizony nézettséget és bevételt akarnak.”

Erre az 1. pontra te írtál válságról, rossz műsorstruktúráról és bukott Voice-ról.

Ez szép és jó, a válsággal és a bukott Voice-szal egyet is értek, a rossz műsorstruktúrával nem, ám valahogy nem érzem, hogy arra reagáltál érdemben amit én írtam.

A legutolsó kommented is ilyen. Van amivel egyetértek, van amivel nem. Csak éppen ott van bennem a hiányérzet.
Mellébeszélésnek tűnik.

Lengabor - 2012. 12. 28. 16:20

Zolika: sajnálom, ha hiányérzeted van, de ennél egyszerűbben tényleg nem lehet elmondani. A TV2 évek óta rengeteg pénzt forgat és fektet be, de akármennyire is erőlködnek, nem tudják lerázni magukról az örök második hely igáját. Sorra buktak be a produkcióik (még ha nem is feltétlenül nézettségi kudarc, de nem oda képzelték el a nézettségi versenyben, ahol kikötöttek). Egy rakás idő és pénz ráment az Összeesküvőkre, akkorát bukott, mint a ház. A nagy duett sem volt túl acélos. Az utolsó Megasztár fasorban sem volt semmilyen tekintetben akár saját magához képest, akár a konkurencia tehetségkutatójához. Simon Zsolt elmondta, hogy a Voice-tól nagyon sokat várnak (mivel licensz, így igen vastagon a zsebükbe kellett nyúlniuk, hogy megvegyék). Mi történt? Ez, amit látsz a nézettségi adatoknál, sorra szállingóznak el a nézők. 19 éves Walker, a texasi kopót, Rex felügyelőt, Irigy Hónaljmirigy Showt, Activityt, Hal a tortán és Stahl konyhája ismétléseket és hasonló régi dolgokat nyomatnak, amik felett rég eljárt az idő. A Lángoló Chicago 2 rész után megbukott, a Titkok hálójában olyan botrányosan nyitott, hogy rögtön kettő helyett egy részt adtak a továbbiakban, a Csoda Manhattan-bent a felénél eltüntették, a Doktor House és a Született feleségek nézettsége önmaga paródiájává vált. Ezek a vérszegény újdonságok sem váltják meg a világot. A Grimm egyszer győzte le az Odaátot, rögtön későbbre is rakták. Mi ez, ha nem rossz műsorstruktúra? A hétvégi műsorblokkjuk egy vicc. Az is csoda, hogy a Hősöket képesek befejezni. Vagyis lehet, hogy ők megforgatnak egy rakás pénzt, de mondjuk ki őszintén: bénák ahhoz, amit csinálnak. Ilyen műsorkínálatot én is összerakok, a drága pénzt, amit a Pro Sieben-Sat1 csoport nyomat beléjük, én is képes lennék elb*szni, csak én akkor már a minőségre költenék, nem erre. Ebből így se nézettség, se bevétel nincs. Vagyis van, különben már lehúzták volna a rolót, de egyszerűen szenvedés szenvedés hátán van náluk. Egyetlen ütőképes sorozatuk van, az NCIS, aztán kifújt.
Én különben sem hiszek abban, hogy egy omladozó házat egy kis falfestéssel, lyukak betömködésével meg lehet menteni. Le kell rombolni a fenébe az egészet, és az alapoktól újrakezdeni az építkezést. Ennyi erővel képernyőre tűzhetnének azok közül is valamit, amit én írtam fentebb, nagyobbat nem zakóznának azzal sem. Sőt, ha teljesen átszerveznék az egész műsorukat, a nagy számok törvénye alapján lenne olyan, ami siker lenne.

AJ - 2012. 12. 28. 17:50

A TV2 változtatott a műsorrendjént, majd utána kiadtak egy új műsorrendet.

Amúgy az NCIS sem olyan, mint régen. A Dr. Csont a célközönségnél nézettebb és a teljes lakosságnál is a Dr. Csont vezet. A TV2-nél nem látom azt, hogy lennének sorozataik. Lehet, hogy a TV2-től elveszik a sorozatokat és a műsorokat a kábelcsatornáik, a Fem3, Pro4 és a SuperTV2.

A négy csatornával összesen érték el azt, hogy a televíziós piacon a TV2 nem gyűjtött nézőket, hanem a kábeladói a TV2-től vettek el nézőket.

Én is új műsorstruktúrát csinálnék. Nem feltétlenül a kébeles sorozatokat adnám. Úgy csinálnám, ami nem hogy kábeladón, országos csatornán itthon nincs, ugye tematikus napok. Az Aktív-ot hétköznap nem adnám, szombaton Aktív lenne, vasárnap Napló. A Tények és a Jóban Rosszban lehetne heti műsor és telenovellák is lennének, de én öt napból négyen sorozatot adnék, szombaton adnék az Aktív után egy sorozatot, és filmet, vasárnap pedig filmet.

Illetve olyan műsorkat készítenék, mint a Supermarket Sweep, saját gyártású vígjáték és vagy magyar történelmi vagy kosztümös sorozat (Mátyás királyról). De egy regény megfilmesítése is jó ötlet.

Desmond Wallace - 2012. 12. 28. 18:39

A kosztümös sorozat nagyon drága lenne. Kertévén ezt nem tudom elképzelni, mert biztosan nem lenne elég jó a nézettsége. Esetleg szappanoperás körítéssel, mint a törökök, de abból én nem nagyon kérnék.

Kosztümös sorozat csak az M1-en lenne elképzelhető. Ott elvileg lenne rá pénz, meg akarat is ( a nézettség meg kevésbé számít), de mégse történt az ügyben semmi előrelépés az elmúlt másfél évben.

Dave - 2012. 12. 28. 18:43

Egy jó magyar sorozatot én is hiányolok. Vagyis nem jót, mert például a Terápia is jó, az M1 sorozatairól nem mondok semmit, mert azokat nem láttam, hanem úgy értem, hogy kereskedelmi tévén futó, heti magyar sorozatot. Csak én álmodozom olyanról, hogy szépen lassan beindul a magyar sorozat ipar? Oké, nem azt mondom, hogy mind két csatornának lenne 10-10 újonca, mert annyinak nincs hely,de mondjuk naponta adnának egy-egy saját sorozatot. Vagy legalább hetente egyet. Egy jó szitkom jól jönne, a Pasik óta nem volt egy kiemelkedő szitkom, vagyis az sem volt a legjobb, de lehetett nézni…

Zolika - 2012. 12. 28. 19:04

Lengabor: Az RTL műsorstruktúrája meg gondolom baromira sikeres szerinted…
Pedig a kettő UGYANAZ. Még a műsoraik nagy része is azonos időpontban megy.

Másolják egymást. Ami az egyik bejön, az bizony bejön a másikon is. (BK-JR, hírműsorok, török sorozatok, nyomozós sorik, dokú-baromságok)
Még a bukó Voice is messze a csatornaátlag fölött teljesít!

Alapvetően NEM a próbálkozások hiánya miatt vagy a műsorstruktúra okán van hátrányban a tv2 az RTL-hez képest.

A TV2 az elmúlt években STABILIZÁLTA A NÉZETTSÉGÉT! A kábelcsatornák erősödéséhez képest kifejezetten kicsi mértékben csökken a tv2 nézettsége.

Akkor viszont tuti erősen csökkenne, ha mindent kidobnának és lemennének a kábeltévék szintjére. Lehet hogy ez utóbbi elkerülhetetlen, de önként és dalolva talán mégsem kéne megtenniük.

Könyörgöm, a tv2-t sok százezren, adott esetben millióan nézik! Ha a reklámbevételüknek csak az 1%-át nekem utalnák, nem lennének anyagi gondjaim. :)
Igen, a kiadásaik még nagyobbak, ezért veszteségesek. És ugye a válság.

Zolika - 2012. 12. 28. 19:15

Dave: 10 milliós piacról beszélünk, ahol több mint 100 magyarul beszélő tévé van. Tehát megoszlanak a nézők.
Csatornánként maximum 1 sorozatot tudok elképzelni.

edi - 2012. 12. 28. 20:21

én is próbálkoztam múlt héten a voice-al, de nagyon nem jött be. Tényleg színvonalasak a versenyzők, de iszonyat hosszú a műsor, túl sokan vannak (meg se tudom szokni az arcokat, máris esnek ki)… és az az igazság, hogy már túl sok volt az énekes tehetségkutatókból…
szóval én megértem, hogy a Voice nem hoz túl jó nézettséget

Guz - 2012. 12. 29. 13:56

Zolika!

Olyat ne írj le amivel nem vagy képben vagy nincsenek adataid! A tv2 mindent csinált csak nem stabilizálta nézettségét!

egész napos éves közönségarányok:

2009: 19,2%
2010: 18,9%
2011: 16,7%
2012: 14,3%

ez hol stabilizálódás? Ez óriási piacvesztés. Kábelcatornái kb 1-1,5%-ot vettek fel ebből.

“lemennének kábelcsatornák szintjére” már egyes estéken ott vannak….

Zoey - 2012. 12. 29. 17:22

Az mondjuk nem ötlet, hogy abbahagyja az M1 a Párizsi helyszínelőket, mikor az az egyik legnézettebb sorozata. Kérdéses, hogy az Egyszer volt, hol nem volt… hoz-e ilyen számokat majd abban a sávban. Azzal mondjuk egyetértek, hogy az eddigi időpont elég késői volt, remélhetőleg az ismétlésekkel is sikerült valamennyi plusz nézőt felvennie.

A dokusorozatokat eltünteti a köztévé januártól. Ezt egyfelől megértem, mert nem hoztak jó számokat, másrészt sajnálom, mert színvonalas és érdekes műsorok voltak. Jön helyettük azonban elég sok nívós sorozat, nem tudom, volt-e már róla szó (Camelot, Luther).

A Fábry egyre rosszabb, a DTK mostanában mindig jobb számokat szállít.

A Voice esetében szerintem is segítene a rövidebb adásidő, de a szombatra pakolás még inkább. Addig, amíg nem indul a Csillag születik, kihasználhatnák azt a napot. Más kérdés, hogy lassan indul A Dal, ami 2012-ben is elég szép számokat hozott, de azért a Voice-t biztosan nem győzné le.
A hiba egyébként szerintem is kereshető abban, amit többen leírtatok, hogy az emberek elfordultak a Tv2-től, és akármi megy, az RTL-t választják (nekem ez mostanában leginkább a Zs-kategóriás gagyi filmjeik nézettségéből jött le, és abból, hogy a Tv2-n adott elég színvonalas filmek, mint pl. a Csillagpor nagyon gyenge számokat hoztak, az M1 sorra veri a csatornát vasárnap esténként).

Nézettséget illetően Az ajtó, a Zimmer Feri 2., a Mentsük meg a karácsonyt! és A nagy karácsonyi izzócsata számai érdekelnének. Köszönöm előre is!

Desmond Wallace - 2012. 12. 29. 20:31

“A dokusorozatokat eltünteti a köztévé januártól.”

Szerintem csak arról van szó, hogy sok műsor lepihen januárra.
Nem lesz Maradj talpon!, MM, Magyarország szeretlek! és Poén Péntek se.

Az ajtó: 384e (8,3% SHR), 18-49: 61e (3,4% SHR)
Zimmer Feri 2: 966e (20,9% SHR), 18-49: 488e (26,7% SHR)
Mentsük meg a karácsonyt!: 303e (7% SHR), 18-49: 100e (6,3% SHR)
A nagy karácsonyi izzócsata: 184e (6,1% SHR), 18-49: 98e (6,7% SHR)

A két magyar film nézettségén remekül látszik, hogy a nézők csatornafüggők.

Zoey - 2012. 12. 29. 23:14

Igen, de mondjuk nem egy műfaj a kettő. A Zimmer Feri jóval populárisabb, a regény-feldolgozások és drámák egyértelműen kevesebb nézőt vonzanak. De amúgy az biztos, hogy sokan még csak oda sem kapcsoltak, csak mert köztévé.

Jól teszi az M1, hogy szünetelteti ezeket a műsorokat, így talán nem fáradnak ki idő előtt.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz