login |

Délelőtti videók 3.: Éjjel-nappal Budapest

2013. 02. 11. 11:55 - Írta: winnie

61 hozzászólás | kategória: video,

Természetesen várható volt, hogy az Éjjel-nappal Budapest premierjének ténye népharagot fog azok körében kiváltani, akiket eleve nem érdekel a sorozat, de ez nem kicsit meglepett, hogy volt, aki azt emlegette fel, hogy csúnya rossz fiatalokról fog szólni (miért nem öregekről?!), akik jól érzik magukat, meg isznak (!!!). Meg csúnyán (!!) beszélnek. (Ejha. Ha meg Balassit szavalnának, az lenne baj, hogy nem hiteles?:) Nem tudom, hogy lesz-e ilyesmi az Éjjel-nappal Budapestben, hiszen mégiscsak korán van, de csak nekem fura ilyet olvasni, amikor sorozatgyilkosokról meg zombikról meg sokkal deviánsabb és fiatalabb angol tinikről szóló sorozatokat nézünk és szeretünk?

Én amondó vagyok, hogy majd premier után neki esek a sorozatnak, ha megérdemli (nincsenek illúzióim, de amíg él az ember, addig remél), ami mégiscsak sajátgyártású, magyar – más kérdés, hogy napi és nem klasszikus formátumú, tehát inkább kitartóan várjuk a Társas játék 2. szezonját. Aki mégis fel akarja korbácsolni az érzelmeit, az a tovább mögött újabb promókat nézhet meg az Éjjel-nappal Budapesthez. Vigyázat, döbbenetes dolgok vannak bennük, NEM.

61 hozzászólás Ne habozz!

dave - 2013. 02. 11. 12:02

Na EZ még kellet a repertoárba.

wondorog - 2013. 02. 11. 12:06

Remélem kicsit hasonlítani fog az Éden Hotelre (bár nem hiszem), mert azt nagyon szeretem, Jersey Shore-ból még egy részt sem láttam, de azért a premiert bepróbálom. Én mindig vevő vagyok az ilyen agyatlan szórakozásra.

jky - 2013. 02. 11. 12:10

Inkább átkapcsolok a Viasatra ;)

winnie - 2013. 02. 11. 12:13

wondorog: azok reality-k, ez napi tévésorozat, mint a barátok közt.

Cápi - 2013. 02. 11. 12:17

Ez most valami Barátok közt(napi agyrám)-Skins(iszunk, kefélünk mindig, mindenkivel)-Jersey Sohre(színvonal valahol naggggyon mélyen) keverék lesz? Voltam olyan merész és végignéztem a videókat, de ez… Erősen szánalom.

Origen - 2013. 02. 11. 12:18

Na most azt hiszem kb. 20 ponttal csökkent az IQ szintem!

Egyszerűen nem értem, hogy az ilyen agyatlan műsorok hogy képesek egyáltalán nézettséget generálni… Ja, persze, majd VV Nagyr*banc Anikó viszi a hátán a műsort. Szégyellem, hogy a VV létezéséről is tudok…

De persze gondolom, hogy a Kereskedelmi csatorna kedvelőinek felüdülés lesz a vasárnapi “Jó ebédhez szól a nóta” után.

Elnézést, hogy kikeltem magamból, de egyszerűen szörnyű, hogy a mai fiatal generáció ezeken a f*s műsorokon nő fel…

winnie - 2013. 02. 11. 12:19

“egyszerűen szörnyű, hogy a mai fiatal generáció ezeken a f*s műsorokon nő fel…”

nem tudom, szerintem tök jó, hogy a fiatalok sokkal több, 60-70 műsor között választhatnak és mindenki azt néz, ami érdekli őt. nekem anno egy műsor volt adott.

mondjuk az mindig visszás valahol, ha valaki ennyire aggódik egy nemzedékért (ez az álszentség netovábbja – miért nincs aggódás egy tévásorozatnál sokkal ártalmasabb dolgok miatt?), s mindezt a saját értékrendje szerint teszi, mely értékrendért az ő fiatalsága idején épp úgy aggódott egy teljes generáció (akikért ugyanúgy aggódtak), s mely aggódást ő ugyanúgy megvetett.

nem tudom, ha fiatal lennék, elég visszásnak tűnne, ha random idősemberek aggódnának értem. főleg azért, mert egy tévésorozatot nézek. (mint írtam, szerencsére mi csak olyan tévésorozatokat nézünk, amikben nincsenek fiatalok és minden rózsaszín bennük. tényleg, láttátok a banshee legutóbbi részét?)

komolyan, nemsokára megérjük azt, hogy valaki nem csak a neki indifferens sorozatok miatt kezd el aggódni, hanem mondjuk videójátékok miatt. még a végén játékokat fognak felelőssé tenni egy nemzedék bajaiért az idősemberek.

döbbenet, hogy egy tévésorozatos oldalon van, aki képes egy tévésorozatra így reagálni, hogy utána megnézze dextert, ahogy kibelez valakit, szépen lassan. nincs ez egy kicsit felfújva?:)) a fiatalok jól el vannak szerintem. megnőnek és 10 év múlva ők kezdenek el aggódni a mai 4-5 évesek iatt. mintha érdekelné őket.

PandacsökiBoborján - 2013. 02. 11. 12:20

Nekem csak az intró zenéje kellene, de sehol sem találom. Hasonlót leltem, de nem ugyanaz.

Flanker - 2013. 02. 11. 12:36

Én magam a kitartó nemnézésemmel fogok “tüntetni”. Anno (rábeszélésre) belenéztem a Családi Titkokba, és azt mondtam: köszönöm, nem. Néha elcsípek ajánlókat, ezek megerősítenek döntésemben. Én abban “reménykedtem”, hogy a nézettségi adatok majd meggyőzik a két nagy adót, hogy nem ez az irány. A nézőközönség, ami a távirányítóval szavaz, rám cáfolt, mind a Gyanú Árnyékában, mind a Családi titkok, mind a Bűnök és szerelmek esetében. És “odafent” a szakemberek ezt látják, és nem csoda, ha azt mondják: ha a népnek, a fiataloknak ez kell, ám legyen..

wondorog - 2013. 02. 11. 12:40

“azok reality-k, ez napi tévésorozat, mint a barátok közt.”

Akkor én el vagyok tévedve, azt hittem ez is reality lesz, így nem biztos, hogy érdekel már annyira, de lehet belenézek. Mondjuk a Bűnök és szerelmekből 5 percet bírtam, az már tényleg nem az én műfajom (már a nevek is kiakasztottak: Lorenzó, Frenki, Rómeó, Tina), de továbbra sem értem azokat az embereket, akik így ki tudnak akadni. Akinek nem tetszik ne nézze, van másik csatorna, van több száz amerikai sorozat, vagy csináljon amit akar, de felesleges, hogy ezen hőzöngjenek.

Origen - 2013. 02. 11. 12:43

Kedves Vinnie!

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy csalt mosolyt az arcomra az általam írtakra való reagálásod. Nem tartom magamat öregnek egyáltalán. Miért is tenném, hiszen még közel sem vagyok 30.

Nem mondom, hogy nekünk, vagy a még idősebbeknek jó volt, mert csak normális műsorok mentek, mert akkor igazad lenne és tényleg álszent lennék, de…

És itt van a nagybetűs DE… Az én gyerekkoromban még nem voltak e-fajta személyiségromboló műsorok, amiket csak néz az ember és közben azon gondolkodik, hogy bárcsak vele történne ilyesmi… /Ha voltak is, akkor köszönöm a szüleimnek, hogy nem engedték néznem…/ Nem ringatták álomba a nézőt. Ma a fiatalok úgy érezhetik magukat, mint Csipkerózsika, hiszen bambulnak a TV előtt, és nem élik meg az életet, csak majd mire idősek lesznek döbbennek rá, hogy mennyi idő eltelt…

Nem akartalak feldühíteni ezzel, ez egy saját vélemény, ami ha nem is minden pontjában, de be kell látnod, hogy igenis tartalmaz némi igazságot.

Tibi - 2013. 02. 11. 12:45

Mivel nem közpénzből készül az MTV-re, így engem teljesen hidegen hagy, hogy mire költi az RTL a pénzét. Ha pedig ez a Budapest-izé kell ahhoz, hogy ne legyen több Való Világ még több VV Évával, akkor hol itt a probléma?

Akit érdekel, az nézi. Akit nem érdekel, annak ott van a távirányító, és a több, mint száz magyar nyelvű csatorna, amiből legalább huszat ő is tud fogni.

Ami pedig a kölyköket illeti, miattuk aztán felesleges aggódni olyan tekintetben, hogy “milyen mocsok sorozaton nőnek fel”. Amilyenek a mai gyerekek meg se kottyan nekik az ilyen. No meg, úgyis a szülőn IS múlik, hogy mit néz a kölyök. Hát akkor? Még csak az hiányik, hogy itthon is legyen Aggódó Szülők szervezete.

lexie - 2013. 02. 11. 12:51

PandacsökiBoborján: Nekem csak az intró zenéje kellene, de sehol sem találom. Hasonlót leltem, de nem ugyanaz.
Dettó!

LaCRossE - 2013. 02. 11. 12:59

komolyan, nemsokára megérjük azt, hogy valaki nem csak a neki indifferens sorozatok miatt kezd el aggódni, hanem mondjuk videójátékok miatt. még a végén játékokat fognak felelőssé tenni egy nemzedék bajaiért az idősemberek.

winnie, az már most is megvan, elég a rengeteg iskolai vérengzésre gondolni Amerikában. Ilyenkor mindig a számítógépes játékokat veszik elő, hogy a sok CoD meg egyéb FPS teszi erőszakossá a fiatalokat, így a játékokat teszik felelőssé az ilyen tragédiákért.
Az igazság azonban az, és ez ugyanúgy igaz a sokak által most lenézett fenti műsorra is, hogy akiben már benne van a hajlam a gyilkolásra, vagy éppen arra, hogy egy drogos, alkoholista, állandóan bulizós és öndestruktív egyén legyen, azt nem az ilyen műsorok, játékok és egyebek fogják erre a viselkedésre bátorítani.

Én esélyt fogok adni ennek a sorozatnak, hiszen miért ne, ha rossz, akkor nem nézem, de látatlanba leugatni valamit szerintem nem a legbölcsebb dolog. Persze mindenkinek joga van a saját véleményformáláshoz, én csak azt mondom, hogy az előítéletekkel vigyázni kell.

Utóiratként még annyit, hogy akkor csak nézzetek bele pár pillanatra a What Happens In Kavos című brit sorozatba. Na, ott fog igazán leesni az állatok.
(utóirat kettőként pedig, winnie, ha vége lesz a What Happens In Kavosnak, szívesen írnék róla, azonban abban már nem vagyok biztos, hogy mennyire lenne bölcs dolog hirdetni azt a sorozatot)

tumpara - 2013. 02. 11. 13:00

“mondjuk az mindig visszás valahol, ha valaki ennyire aggódik egy nemzedékért (ez az álszentség netovábbja – miért nincs aggódás egy tévásorozatnál sokkal ártalmasabb dolgok miatt?” – winnie

Aggódunk mi más dolgok miatt is, de az emberekre és azon belül a fiatalokra igenis a tévé hat a legjobban (jó, lassan kezdi felváltani a facebook). Igen, a családnak kéne, de hidd el, ez sokhelyütt nem így van. A tévé igenis társadalomformáló erő. Az meg, hogy 60-70 műsor közül választhat, csak elvileg igaz, a gyakorlatban ugyanúgy a két nagy kereskedelmi csatornát nézik az emberek (jó, egyre kevesebben). Vagyis ha valami nem túl épületes, de harsány dolog megy rajtuk (pl. VV), ami komoly relációban van a mindennapi életükkel (pl. ugyanúgy magyar fiatalok az éjszakában, mint ők), könnyen azt hihetik, hogy az a valóság (a zombik és a scifik nem azok).

Jó, ugyanúgy van a mindennapi életben is verekedés / csúnya beszéd / megcsalás, de egy értelmes műsorban, sorozatban ezeknek megvan a maguk szerepe (leképezik a valóságot, így tanulhatunk belőlük anélkül, hogy át kelljen élni). Az ilyen műsorokban viszont, mint a VV csak egyszerű hetvenkedés az egész, erősíti a “Megtehetem” életérzést, és nem tanítja meg, hogy mi a jó és mi a rossz. Persze egy műsornak nem is kell feltétlenül tanítania, ez csak szórakoztatás, de azért fogadjunk, hogy egy Skins-en elgondolkozol, egy VV-n viszont nem. Márpedig – különösen ha fiatal vagy – az lesz a példa, amit látsz. És a többség nem a családját, hanem a tévét, illetve az – ugyanezen műsorokat néző – barátait látja.

superpityu - 2013. 02. 11. 13:00

a hozzászólások alapján sokkal rosszabbra számítottam. jó szinte lehetetlen, hogy ezt én napiban nézzem, sőt szerintem max az első részig fogok eljutni, mert nincs túl sok időm ilyenekre. azt meg nem is tudtam, hogy ezt az anikót még mindig tolják, így vagy úgy, meg is lepődtem mikor megláttam benne. azt meg csak remélem, hogy itt normálisabb neveket kapunk a bűnök és szerelmekben, ahol már az is ellenszenvet váltott ki belőlem, hogy milyen csudás magyar neveket kaptak szereplők.

AJ - 2013. 02. 11. 13:03

Az intró zenéje RTL Klub kérésre készült:
Shane 54 csinálta, Tóth Gabi énekli. Gondolom az első rész után kikerül a netre.

winnie - 2013. 02. 11. 13:09

origen: at idősembereket azért írtam így, mert nyilván nem arról van szó, hogy öregek lennénk, de egy tizenéves szemében már ez is őskövület. mit mindenki, aki meg akarja mondani, hogy mit kell szeretnie.

des - 2013. 02. 11. 13:10

Én sem értem a hőzöngőket. De ők tudják. Én speciel ugye szoktam olvasni a Junkie-t, meglátom ezt, na mondom mi ez? Megnézem, és magamban mondom, hogy NO WAY! (nem érdekel) Aztán ennyi.

Ja nem, mert ilyenkor szoktam olvasgatni a kommenteket azért. (egy darabig) – Érdekes lenne, ha nem lehetne itt (se) kommentelni, csak informálódni. (persze ezen csak úgy elmerengtem)

winnie - 2013. 02. 11. 13:11

tumpara: félre ne érts, még véletlenül sem hozom ezt és a skinset egy színvonalra, csak demagóg módon azt poén felemlegetni, hiszen sokkal durvább dolgok vannak benne, és mégis… kettős mérce, much:)

polovcev - 2013. 02. 11. 13:49

Azért megnéznék egy sorozatot, ahol a fiatalok a Lehel téren lantmuzsika mellett Spinozát és Ovidiust idéznek:)

Irodai Patkany - 2013. 02. 11. 14:03

Nekem pont az tűnt föl, hogy ezek a figurák az átlag budapesti éjszakai arcokhoz képest öregek. Az a pali ránézésre simán negyven éves. A csajok is idősebbek a kelleténél, egyedül a bozont hajú fickó menne még el, de az is csak “tízéve az eltére járok” típusú arcnak. De lehet csak a sok bulizás miatt néznek ki öregnek…

Jetko - 2013. 02. 11. 14:03

Hát ez még a kamunál is kamub. Hihetetlen, hogy milyen mélyre kell süllyedni.

LaCRossE - 2013. 02. 11. 14:04

Hát abban meg az a siralmas, hogy MO sohanem lesz olyan kuturális és erkörcsi szinten, mint ők xD

De miért a tévében akarjátok keresni a kultúrát, sőt, miért egy kereskedelmi adón? Ha valaki annyira sír amiatt, hogy nincs elég kultúra a tévében, az húzzon a könyvtárba egy William Blake összesért, menjen színházba, járjon irodalmi felolvasó estekre, ésatöbbi. Annyi lehetőség van, nem kell a tévénél leragadni, és legfőképpen nem kell jajveszékelni, mert a tévében nincs jelen a kultúra.

winnie - 2013. 02. 11. 14:11

“Hát ez még a kamunál is kamub. Hihetetlen, hogy milyen mélyre kell süllyedni.”

:))

ez? kamu? mi benne a kamu? egy ilyen sorozatban mi lehet kamu? (oké, lehet, hogy csak én nem értem ezt kommentet, de tényleg érdekelne.)

nfsu17 - 2013. 02. 11. 14:40

“ez napi tévésorozat, mint a barátok közt.”

Azt hittem ez is ilyen áldokureality-kézikamerás, mint a mostani divat szerint az a 2, ami megy ezeken a csatornákon.

Néha belenézek ilyenbe és röhögnöm kell szerencsétleneken. Olyan átéléssel, beleéléssel próbálják elmondani a betanult szöveget szemben a kamerával, hogy pont “nem jön át”.

“Megmondtam Margitnak, hogy ne engedje ki a kutyát!”
És ezt olyan határozottan, hangsúlyozva mondja, hogy már megérte ilyenért belenézni, mert ezen csak röhögni lehet. :)
Ha csak fele ilyen “xar” lesz ez, már megérte.

A mai tiniknek a tévé a legkisebb bajuk (lehetőségük) az elbutulásra. Megoldják ők máshogy. Aztán majd kinövik ők is, ahogy mi tettük, nem kell aggódni értük.

Ilyen műsor kell az ertéelnek, mert Babits valóban nem illene bele az imidzsbe.

Samott - 2013. 02. 11. 15:07

Este hetkor nagyon durva dolgokat amugy se mutogathat az rtl, szolval felesleges a panik (mar aki panikolna). RTL HD-ra kivancsi leszek, de nem hiszem hogy ezen a musoron fogom tesztelni… :)

DarkEagle - 2013. 02. 11. 15:33

Nekem nem az a hihetetlen, hogy ilyen szart adnak ki a magyarok a kezükből, ezt már megszoktam. Évtizedek óta nem volt jó film vagy sorozat magyar honban, ami full saját volt. Nekem az a fura hogy Winnie aki azt állítja, hogy ő már felnőtt, érett férfi, nem tudom hány éves lehet de a szavaiból ítélve elmúlt 30 is, képes egy ilyen sorozatot bepróbálni. És még azt meri leírni hogy a trailer alapján nem lehet megítélni hogy ez jó vagy rossz lesz-e. És még az álszentséggel példázik, amikor Kedves Winnie te magad is írtál már becsmérlő kritikát egy szimpla sorozat traileréről. Ahogy a többi kollégád is. Akkor, hogy is van ez? Nektek lehet, nekünk nem? Már ne is haragudj de egy trailer arra való hogy felkeltse a néző érdeklődését. De ebben nincs más csak kavarás egymással, egymás háta mögött és piálás kifulladásig. Ha szerinted ez jó csak azért mert magyar akkor hajrá. De legalább ne írj hülyeséget. Amúgy nagyon vicces látni, hogy a kereskedelmi magyar adóknak mindig a védelmére kelsz ha valaki fikázza a saját gyártású sorozataikat. Amikor köztudott hogy az ilyen szarokat csak az aludni készülő idősek nézik kb. Az ilyet meg persze a tinik akik szintén nem csinálnak mást mint amit ebben a sorozatban szereplők. Ez egy újabb ValóVilág csak nem azon a néven, ennyi a különbség. A színvonalról mi sem árulkodik jobban, hogy az egyik szereplő ha jól olvastam a kommenteket szintén VV lakó volt. De itt legalább nem kell bezárva élnie.

LaCRossE - 2013. 02. 11. 15:52

DarkEagle: vicces vagy, ember. És tele félreértésekkel. :D

winnie - 2013. 02. 11. 15:53

“Amúgy nagyon vicces látni, hogy a kereskedelmi magyar adóknak mindig a védelmére kelsz”

:)) amikor valaki ilyet ír, akkor onnantól kezdve lehet tudni, hogy fogalma sincs arról, hogy mit ír és csupa csacsiságot sorakoztat fel.

komolyan, ha valaki agyáig csak annyi jut el, hogy “mindig” védem a kereskedelmi tévéket, amikor szinte csak kritizálom őket, akkor ott nagy problémák vannak.

(gyk persze ideírhatom, hogy azzal nem védek egy tévét sem, ha leírom, hogy valaki baromságot ír, de szerintem felesleges, mert akkor megint csak a tévéket védeném.)

winnie - 2013. 02. 11. 15:55

nézd meg a kommentemet. annyira védem az rtl-t, hogy még szó sincs róluk benne. emberekről írok. (az rtl-ről majd akkor fogok, ha látom a sorozatzot.

“Évtizedek óta nem volt jó film vagy sorozat magyar honban”

ennyire ne járasd már le magad, de komolyan. kezdd ott, hogy hány magyar sorozatot és filmet láttál az elmúlt évtizedekben. aki ilyet ír, az általában nem néz magyar filmeket és sorozatokat, csak csuklóból f*káz.

2008 és 2011 között évi 3-4 teljesen jó, sőt remek magyar film is volt. tavaly már csak kettő. ami tény, hogy nem sok.

lehet, hogy szerinted tavaly nulla volt, de vajon hányat néztél meg?

sorozat pedig tavaly is volt remek magyar sorozat, tavaly előtt is, szóval ez pláne le van söpörve.

“képes egy ilyen sorozatot bepróbálni.”

ööö, mi ebben a furcsa? az, hogy nem minősítek valamit anélkül, hogy bármit is tudnék róla? ez nem furcsa. inkább az a furcsa, hogy valaki képes ilyesmire, mert ennyire hisz a reklámoknak.

“Kedves Winnie te magad is írtál már becsmérlő kritikát egy szimpla sorozat traileréről. Ahogy a többi kollégád is. Akkor, hogy is van ez?”

úgy van, hogy ha megnézek egy előzetest és rossz az előzetes, akkor mondok az előzetesről véleményt. de te nem az előzetesről mondasz véleményt, hanem a sorozatról. így van ez.

“De legalább ne írj hülyeséget.”

te írtál fent hülyeséget, én nem. végigolvastam a mondataimat, de nincs benne hülyeség. ha van, akkor elnézést, de legalább mutass rá.

“Ez egy újabb ValóVilág csak nem azon a néven”

írtam fent, hogy hülyeségeket írsz?:) ha nem vagy képben, azt mondd, mert akkor írok bővebb posztokat. egy kieséses valóságshow és egy tévésorozat között nem sok hasonlóság van.

max annyi, hogy mindet divat utálni.

Zizi - 2013. 02. 11. 15:56

azért vannak az emberek felháborodva, mert ebben megint pár fiatal őrjöngése, igen KÁROMKODÁSA, ivása lesz a főszerepben
(lehet a bejegyzés írójának meglepő, de képzelje el: vannak, akik olyan környezetben élnek, ahol NEM megszokott, ha valaki káromkodik, illetve minden este csont részeg!!!!!!!!!!!! ebből kifolyólag pedig maga sem tűri… és a következő kommenteket megelőzve nem is apáca vagy zárdalakó stb.)

szerintem ne keverjük már össze olyan sorozatokkal, mint a TWD vagy egyéb sorozatokkal, mert ha néhánynak van is valamennyi valóságalapja, akkor sem találkozom éjszakánként zombikkal, szellemekkel, vámpírokkal, sorozatgyilkosokkal stb. Tudom, hogy ezek a sorozatok történetei olyan mesék, mint a Hófehérke…

itt nekem a színvonallal van bajom. amikor a legtöbb mai tini (már 11-12 évesen!!!) bulizik, iszik, káromkodik, cigizik, akkor miért kell még ezt mutatni a tv-ben is főműsoridőben, de legalábbis akkor, amikor tuti nézik, h ez mekkora jó és milyen menő, ha nő létedre olyan részeg vagy, h anyád nem ismered fel ÉS ez az egész tök oké…

előttem szóló DarkEagle írta:

“Ez egy újabb ValóVilág csak nem azon a néven, ennyi a különbség.”

sajnos itt a probléma, inkább marad volna Balázs valamelyik kvízműsora, milliószor+ 1x hasznosabb, értelmesebb lenne

winnie - 2013. 02. 11. 16:01

“mert ebben megint pár fiatal őrjöngése, igen KÁROMKODÁSA, ivása lesz a főszerepben”

tudod mi lesz a főszerepben? még nem láttad. (vagy ott voltál csütörtökön a sajtóvetítésen?) igazából még túl nagy fantázia sem kell ahhoz, hogy az ember kitalálja, hogy káromkodni és inni nem nagyon fognak héttől – inkább élni, boldogulni a nagy városban és egymásba szeretni. persze az is gusztustalan, mert a 11-12 évesek minden bizonnyal csókolózni kezdenek, ha meglátják a tévében.

“mert ha néhánynak van is valamennyi valóságalapja, akkor sem találkozom éjszakánként zombikkal, szellemekkel, vámpírokkal, sorozatgyilkosokkal stb”

te éjszaka ilyen emberekkel szoktál találkozni? hova jársz?:O

mib82 - 2013. 02. 11. 16:13

Berlin Tag und Nacht, egy az 1-ben lefordítva és a B után kiegészítve, hogy passzoljon az aktuális környezetbe. A licensz mindenek felett, attól még lehet jó másolata az eredetinek!

winnie - 2013. 02. 11. 16:19

így van, bár csak 80%-os remake-et ígérnek, szóval lesznek saját sztorik is elvileg.

arra viszont kíváncsi vagyok, hogy a karaktertípusokat is átemelték-e a német verzióból, vagy annyira nem ragaszkodnak a licenchez.

nfsu17 - 2013. 02. 11. 16:25

2. videó 23s-nél ugye nem 2 férfi csókolózik?

nfsu17 - 2013. 02. 11. 16:44

Akit érdekel a műsor még indulás előtt, az talál itt 2 videót:

“Íme az Éjjel-Nappal Budapest lakása!”
http://www.youtube.com/watch?v=oEQs_GyIvXc

“Nádai Anikó, a karrierista nő”
http://www.youtube.com/watch?v=1mP9NtMEXI0

goodjohnwin - 2013. 02. 11. 17:42

nfsu17 – miért, ha igen, akkor nem kerülhet adásba?

ha bő 10 éve be merte vállalni az RTL ugyanezt a BK indulása után nem sokkal, akkor megnyugodhatsz, ebben is lesz ilyesmi – főleg, mivel Berlinben, ahol a sorozat eredetije játszódik, ez tényleg nem ügy.

AJ - 2013. 02. 11. 18:24

Igen, az ismerőseimnél vannak olyanok, akik pusztán attól, ha egy szereplő, színész a saját neméhez vonzódik, persze csak a férfiaknál baj, ha férfiak a filmekben, sorozatokban nem a nőket szeretik, ha nő csókolózik nővel az nem baj… Tudom, miért, de ez milyen hozzá állás? Valakit már maga az a tény is, hogy vannak emberek, akik saját nemükhöz, vagy mind a két nemhez vonzódnak, felidegesít.

A Downton Abbey-ben is ilyen, nem spoilerezem el, de egyből fúj, hogy ilyen képernyőn. Mondjuk akit nem zavar az m1-en a Kékfény, az RTLII-n a Forró nyomon, vagy az egyéb ilyen műsorok, és a sorozatokat ne mondjak, azt miért zavarja ez? Lopni, csalni lehet főműsoridőben.

nfsu17 - 2013. 02. 11. 18:36

Nem kell ám kiforgatni azt az “ugye” szócskát, mert gondolom ez lőtte ki a biztosítékot.
Csak kíváncsi voltam, hogy lemehet-e ilyen este 7-kor 12-es karikával tévében. Ne keverjük ide a való életet, meg miegymást, írtam egy szóval is, hogy ez BAJ?

Amúgy most olvastam az NMHH 12-es karikára vonatkozó írását, hogy mik lehetnek benne a 12-ben. Ha szigorúan veszem, bár nem vagyok ügyvéd, nem lehetne benne az a jelenet, HA az valóban 2 férfi, de valószínű nem, tehát nincs is miről beszélni.

imici - 2013. 02. 11. 19:21

Remelem hogy nagyon jo lesz mar alig varom aTv ben ha fog hasonlitani az Éden Hotelra ak nagyon fogom birni :)

goodjohnwin - 2013. 02. 11. 19:47

nfsu17 – NMHH12-ben lehet melegeknek csókolózni. amíg ez egy párkapcsolatot szimbolizál, addig megengedett.

A. - 2013. 02. 11. 20:23

Balassit éppen hogy szavalhatnának, voltak kéjenckedős versei:)

sarkanyolo2 - 2013. 02. 11. 21:50

Hozta a közepest!

fazekasa - 2013. 02. 11. 22:00

Origen:
Sztem semmi gond nem volt Anikóval pláne nem ribanc.
Csak próbál dolgozgatni és kitörni. Mint egy bizonyos VV Majka nevű énekes/műsorvezető.

A Jersey Shore-ra inkább az Aranypart nevű iszunk-hányunk-belefekszünk nevű dolog hajaz.

Ez inkább licenszelt sorozat és nem lehet elvárni egy induló sorozattól hogy olyan profi munkát végezzen.

symor - 2013. 02. 11. 22:40

Winnie már csak egy lépésre vagy attól, hogy megvédd a Barátok köztöt és a Hacktiont (Hecktion?).

Mert azt is csak az fikázza, aki nem nézi rendszeresen. Mi van?!

Ez a csúnyán beszélős ívós-baszós fiatalokról szóló fejcsóválást persze ugyanúgy hagyja máskor az illető inkább a spájzban.

Bevallom nekem még a Társas játék sem tetszett nagyon, kis összehasonlítással az izraeli eredetivel inkább fel is függesztettem a nézését, mikor feltűnt, hogy mennyire kipatikázták a magyar változatot :P

Tovább megyek, a Terápia első hete után azt mondtam magamnak, hogy kösz inkább nem. Az In Treatment követően és pláne azután, hogy abból is volt alkalmam bepróbálni az izraeli eredetit azt gondoltam jobb, ha hanyagolom a sorozatot. Rosszat nem fogok írni róla épp ezért a jót is megtartom magamnak vele kapcsolatban.

Szóval nagy nekidurálással ennek a sorozatnak sem leszek, főleg, hogy az előbb említett kettőnél jóval pocsékabb képet fest magáról az előzeteseiben is.
Belenézünk és valószínűleg a többi néma csend…

Zizi - 2013. 02. 12. 00:20

kedves winnie

ajánlom, h ismét olvasd el a hozzászólásom azon részét, melyben ott van egy bizonyos tagadó szócska (SEM)
azaz magyarra fordítva: NEM szoktam találkozni vámpírokkal, sorozatgyilkosokkal, zombikkal!!! (idézet: ha néhánynak van is valamennyi valóságalapja, akkor sem találkozom éjszakánként zombikkal, szellemekkel, vámpírokkal, sorozatgyilkosokkal stb.)
tehét nem kell éjszakánként rettegned :D

a valóságalapot pedig arra értettem, hogy mondjuk egy 90210, Nashville-nek stb. lehet olyan szála, melyre már volt példa a való életben. természetesen nem a horror, sci-fi és egyéb fantazmagóriákra gondoltam.

egyébként meg tőlem lehet a világ bármelyik pontján is ugyanilyen licenses műsor, akkor is egy minősíthetetlen szemét marad, melynek rossz hatása lesz.

és csak annyit szeretnék mondani lezárásként, h mikor ugyanebben a műsorsávban egy bizonyos műsorban egy bizonyos Éva nevű nőszemély leköpte a lakótársát, utána az iskolában még az alsósok is előszeretettel utánozták, mert képtelenség kikerülni, h ne lássák. ezért kellene akkor éjjelre rakni és akinek erre van igénye, hát lelke rajta, nézze. ennyi.

winnie - 2013. 02. 12. 01:11

“ajánlom, h ismét olvasd el a hozzászólásom azon részét, melyben ott van egy bizonyos tagadó szócska (SEM)”

elolvastam, azért írtam azt, amit. azt írtad, hogy zombikkal nem találkozol. vámpírokkal nem találkozol. mivel ellenpéldaként említetted, azt feltételeztem, hogy olyanokkal találkozol, mint ebben a sorozatban. (ha nem, akkor nem értem a példát, mert akkor se zombikkal, se vámpírokkal, se “ilyenekkel” nem találkozol)

evelin - 2013. 02. 12. 12:51

szeretlek titeket

EjtőernyőErnő - 2013. 02. 12. 22:12

Most komolyan,létezik még Magyarországon(már elnézést) olyan birka ember,aki akár 1 percet is elhisz ebből és az ehhez hasonló műsorokból?? A sok műbalhét, az előre megrendezett kamubunyót és sorolhatnám. Színtiszta logika emberek. Sétál ez a társaság az utcán,ott van mögöttük vagy 3 kamerás meg egy egész stáb, és szerintetek majd valami vadidegen odamegy és elkezd verekedni?? Folyamatosan a pofájukban van a kamera,majd biztos elkezdik egymást anyázni. Ugyan már..
Winnie: Sajnos igenis nagyon nagyon nagy hatással vannak ezek a szenny műsorok a fiatalokra és nagyon rossz hatással. Eleve egy példa a dohányosok(nem ide tartozik,de azért példának jó). Na a dohányosoknak a 99,99%a azért cigizik,mert anno általánosba látták,hogy a nagyok is dohányoznak,azt gondolták,huu de menő,elkezdek én is cigizni,attól majd nagy leszek,majd attól lesz tököm. Aztán persze utána meg függők lesznek és késő,és ők a náluk fiatalabbaknak ugyan ezt a példát mutatják és csak ismétlődik az egész.

winnie - 2013. 02. 12. 22:38

“Színtiszta logika emberek. Sétál ez a társaság az utcán,ott van mögöttük vagy 3 kamerás meg egy egész stáb, és szerintetek majd valami vadidegen odamegy és elkezd verekedni??”

milyen logika? ezt most komolyan írtad?

tényleg, ne vicceljünk, mert komolyan kezdek kétségbeesni:)

ez egy tévésorozat. mint a barátok közt. a dallas. a helyszínelők.

tévésorozat. emberek játszanak benne karaktereket. ez nem valóságshow.

komolyan eljutunk oda, hogy a valóságshow-kban az volt a baj, hogy nem elég valóságosak, sok benne a szerkesztett elem. erre itt egy tévésorozat “színészekkel” és most az a baj, hogy nincs benne valóságshow elem?:)

“Sajnos igenis nagyon nagyon nagy hatással vannak ezek a szenny műsorok a fiatalokr”

már leírtam egyszer. akire ilyesmi rossz hatással van, az amúgy is “menthetetlen”. az, ha nem lenne ez az egy tévéműsor, akkor ugyanoda jutna, ahova a tévéműsor nélkül. ergó a tévéműsor nem befolyásol semmit. akinek van esze, arra nem hat a tévéműsor. ennyi.

EjtőernyőErnő - 2013. 02. 13. 00:46

Winnie: nem tudom hol olvastad félre vagy mit értelmeztél abból amit írtam,én pontosan tudom,hogy ez egy műsor és hogy semmi se valóságos benne,éppen ezt írtam le. Csak sajnos nagyon sok ember ezeket elhiszi,és mivel az ő intelligenciájukat nem lehet növelni,így marad ezeknek a műsoroknak a korlátozása. Mondanám példának,amikor anno Esmaraldának pénzt gyűjtöttek szemműtétre,vagy a barátok köztből alapból maffiózónak tartják a Miklóst és stb. Nagyon sokan nem tudják ezeket elkülöníteni.

“ergó a tévéműsor nem befolyásol semmit. akinek van esze, arra nem hat a tévéműsor. ennyi.”
-na igen,ez szép és jó,csak pont itt a probléma,hogy sajnos az emberek 80%a hülye. A hülyeség ragályos. Ők a gyereküket is eszerint fogják nevelni,és ők is hülyék lesznek. Én semmi ilyet nem hiszek el,nem cigizek,nem iszok,de mit érek vele,ha abba a 20%ba tartozok. Egy 10-14 éves gyereknek még nincs kellő tapasztalata,intelligenciája,hogy felfogja,hogy ezek nem igazak,és ez a probléma. Így fognak felnőni.

EjtőernyőErnő - 2013. 02. 13. 00:52

És ennek igencsak valóságshow szaga van mint inkább tv-sorozat. Olyasmi mint az éden hotel vagy az aranypart. Azt is úgy adták elő,hogy ott teljesen természetesen viselkednek meg minden..Azért a helyszínelők és e között nagy különbség van. Itt tudatlan,iskolázatlan emberek játszák a szerepüket,úgy adják elő,mintha valódi lenne. Ha én megnézek egy helyszínelők részt,nem fogok másnap nyomozgatni,boncolni. Viszont ha valaki ezeket a szennyeket nézi,azt hiszi majd gyerekfejjel,hogy attól lesz menő,hogy leissza magát,összehány mindent,verekedik,anyázik. Ez a nem mind1. Tv sorozatnak ez amúgy is mínőségen aluli lenne.

winnie - 2013. 02. 13. 02:41

“Azért a helyszínelők és e között nagy különbség van”

nincs különbség. ez is sorozat, fiktív szereplőkkel, fiktív sztorikkal, az is. ennyi. ez szimpla tévésorozat.

az megint nem a tévéműsor hibája, hogy valaki hülye vagy hiszékeny.

(az aranypart sima dokureality volt. az éden hotel meg pláne hogy jön ide, hiszen az reality verseny, stratégiai játék, győztessel.)

“Egy 10-14 éves gyereknek még nincs kellő tapasztalata,intelligenciája,hogy felfogja,hogy ezek nem igazak,és ez a probléma.”

egy gyerek tud kérdezni. aki okos, az megtanul kérdezni. tájékozódni. aki nem, annak úgyis mindegy, akár néz sorozatokat, akár nem.

hogy ki mit csinál a szabadidejében, nem érdekes, nem izgat. akit izgat és aggódik a néplelékért, az nem netre kommentel, hanem elmegy fiatalok közé téríteni, otthonba önkénteskedni, stb. aki akar, az tesz valamit azokért, akiket eltévelyedettnek tart. vagy tesz valamit – vagy nem aggódik ismeretlen emberekért, hogy miképp hat rájuk egy tévésorozat. ez rettenetesen álságos. (megyek, betiltom megint a dragonballt.)

nem kell tetszenie, csak kezd humoros méreteket ölteni az, ahogy szinte minden egyes magyar premierbe egyes emberek a nemzethalált vizionálják bele. még a végén kiderül, hogy nem a tévével van a baj, hanem a károgókkal.

(egyébként valahol kész röhej, hogy ilyesmin vita bontakozhat ki, amikor sokkal durvább tévésorozatok is léteznek, amiket mindenki élvez és istenít, de erről már írtam feljebb, minek megismételnem magam. ha valaki feltételezi, hogy egy ember éppen ezen sorozat miatt “romlik el”, egyébként meg szent lenne belőle, akkor ott valami nem stimmel.)

EjtőernyőErnő - 2013. 02. 13. 22:17

Nem hinném,hogy mi itt vitáznánk,konkrétan véleménycserét folytatunk.
“az megint nem a tévéműsor hibája, hogy valaki hülye vagy hiszékeny.”
“egy gyerek tud kérdezni. aki okos, az megtanul kérdezni. tájékozódni. aki nem, annak úgyis mindegy, akár néz sorozatokat, akár nem.”
Ezekkel nagyon nem értek egyet. Eleve sokan a tv miatt lesznek még hülyébbek,rengeteg agybutító műsor megy.
Másodsoron egy gyerek nem fog folyamatosan kérdezgetni,hogy ez igy van e vagy nem,éppen ettől gyerek,minden hülyeséget be vesz az agya. Főleg a mai világban ahol a szülő napi 8-12 órát dolgozik éhbérért,stresszes,hazamegy fürdik,lefekszik és szinte semmi ideje nincs a gyerekre figyelni nem tudja megbeszélni ezeket a dolgokat,és a gyerek a tv-ből fog tanulni. Senki sem születik alapvetően hülyének.(mellékesen a dragon ballal semmi baj nemvolt,ezerszer károsabb idióta mesék vannak :D)
Most ne hogy már azt mond nekem,hogy ezek a valóságshowk vagy éden hotel,aranypart és társai jótékony hatással vannak bárkire is?? Azt látja benne a gyerek (pl való világ),hogy ha te normális,becsületes vagy az nem ér semmit,kiszavaznak,viszont ha gerinctelen,kétszínű,embereket megalázó,anyázós,erkölcstelen vagy akkor bármit elérhetsz,megnyerhetsz és az a jó. Vagy ha pucérra vetközől,szétrakod a lábad bármit elérhetsz. Ezeket nem tartom jó példának. És igen vannak akik aggódnak másokért is,mert ezekből lesz a következő generáció és nem mindegy milyen emberekkel élsz együtt.

“ha valaki feltételezi, hogy egy ember éppen ezen sorozat miatt “romlik el”, egyébként meg szent lenne belőle, akkor ott valami nem stimmel.)”
Mért szerinted akkor mitől romolhatna meg valaki?:D
Az emberek a fél életüket a tv előtt töltik. Mondjuk ma már ez átterjedt a facebookra..

EjtőernyőErnő - 2013. 02. 13. 22:36

De te biztos valami belső ember lehetsz vagy benne van a kezed a dologban,hogy így véded. Meg hát akárhogy is nézem ez nem tv sorozat,attól hogy azt mondják rá,még nem az. Eleve minden szereplő full amatőr.Folyamatosan megy utánuk a kamera,meg kerülgeti őket. Azért egy helyszínelők vagy csillagkapuhoz mérten,ami igazi tv sorozat hát ez jó indulattal se nevezhető annak. Aztán az egészet úgy állítják be mintha teljesen valóságos lenne,hogy 8 fiatal hogy boldogul egy lakásban és miként zajlik az életük. Persze mert ha valaki nem fizet 2 hónapig lakbért,az még simán ottmaradhat,hogyne :D Meg egész napos bulizással meg semmittevéssel ilyen luxusban meglehet élni,jah. Jó kis példa lesz. Nem konkrétan ezzel a műsorral van bajom,de már annyi népbutító,agymosó műsor van így is,minek még egy.

winnie - 2013. 02. 13. 23:00

“De te biztos valami belső ember lehetsz vagy benne van a kezed a dologban,hogy így véded. ”

ez egy olyan egyszerű egybites gondolkodás: ha ellentmond neked valaki, ha a másik oldalról érvel, akkor csak belső ember lehet.

ó, anyám, fájó ostobaság… (az okos ember ilyenkor rájön, hogy van egy kaviccsal nem érdemes vitatkozni, hiszen meggyőzni úgysem tudja őt. írod is, hogy sok a népbutító, agymosó műsor, valószínűleg igaz lehet – ilyet csak az ír le, akkor kórosan agymosott:)

(de maga a komment nagyon hasznos volt, mert szerintem nagyon tanulságos látni, hogy egyesek “gondolkodása” hogy működik.)

Kardos ottilia - 2013. 02. 15. 07:55

A műsor csapni való!Sajnos nagyot csalódtam!A Balázs KÓD c” műsora is sokkal jobb volt!Én nem is nézem ezeket az idióta fiatalokat!Nem hiszem el,hogy van ilyen az életben!! Kíváncsi lennék a nagy kritikus véleményére is.PA!

winnie - 2013. 02. 15. 08:32

“Nem hiszem el,hogy van ilyen az életben!! ”

nem. a fiatalok nem ilyenek. ők könyvtárba járnak.

(én például azt nem hiszem el, hogy van olyan, aki az írásjelek után nem ír szóközt.

krisztián - 2013. 02. 17. 18:34

xd

Barbye - 2013. 02. 27. 09:03

Szerintem akinek nem tetcik az éjjel nappal Budapest az nenézze ennyi nekem nagyon is tetccik hahaha :) Ez van :)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)


Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz