login |

Star Wars: The Clone Wars: kasza

2013. 03. 11. 22:24 - Írta: winnie

63 hozzászólás | kategória: animáció, hírek, video,

Lucasfilm has decided to pursue a new direction in animated programing

Olyan szépen megfogalmazták (itt a közlemény), de a lényegen nem változtat: véget vetettek a Star Wars: The Clone Wars-nak, s tették mindezt azt 5. szezon után. (Nemsokára jön a finálékritika.)

Oké, azt eddig is tudtuk, hogy nem marad a Cartoon Network-ön a sorozat, hiszen a Disney vásárolta fel a Lucasfilm-et, de úgy néz ki, hogy az SW: TCW helyett egy új sorozatot fognak indítani, mely valamilyen szempontból támogathatja az új trilógiát és/vagy a tervezett két különálló filmet. (Más kérdés, hogy a Disney XD a Cartoon Network-höz képest eggyel fiatalabb korosztályt céloz meg.)

A közlemény említi, hogy ettől még kapunk új Clone Wars-történeteket, sőt, a java, a legjobb sztorik még hátra vannak, de hogy ez a “bónusz tartalom” hol lesz hozzáférhető, arról nincs szó. (Passz. Képregény? Websorozat? Különálló tévés epizódok?) A tovább mögött az egyik készítő, Dave Filoni mondja el egy videóban, hogy miket gondol és, hogy mik a tovább terveik. Illetve csak homályosan utalgat.

Bónusz hír, hogy csúszik a Seth Green-féle animációs Star Wars-komédia, a Star Wars Detours kezdése is. Ez kifejezetten szívás, hiszen az új trilógia terve előtt jött az ötlet és kezdődött el a készítési folyamat, így most a Lucasfilm-ben még meggondolják, hogy érdemes-e ilyesmit elindítani az Episode VII előtt.

63 hozzászólás Ne habozz!

Tibi - 2013. 03. 11. 22:55

Ehh, szerencsétlen Matt Lanter, kábé két hét alatt vesztette el két fő munkahelyét, ráadásul mindkettőt az ötödik évad végén. Ha az Oxygen-t se rendelik be, akkor lesz aztán igazán peches a srác.

Platschu - 2013. 03. 11. 22:56

Én rendkívül csalódott vagyok. Nem ezt vártam a Disneytől. :S Ha van egy sikeres és nyereséges sorozat, akkor azt minek is kell leállítani? Az SW:CW olyan új magasságokba emelte az SW világot, hogy ez kihat a későbbi mozifilmjeik sikerére is. Szóval nem értem az üzletpolitikájukat. :S

everest456 - 2013. 03. 11. 23:01

OFF:

Azért ez valahol várható volt, a Disney elég sok mindent “kidob”
– 1313
– A két animációs sorozat (Detoursról mióta nincs hír?)
– 3D-s filmváltozatok
– Hasbro nem forgalmaz SW-s “játékokat”
– A Dark Horse-tól is elveszik a jogokat
– Illetve felmerült a teljes Expanded Universe törlése, ha mázlink van akkor csak az EP6 utániak, ha nem, akkor annyi
– Nem tudni, hogy hogyan állnak a dolgok a The Old Republic-kal, gondolom ott komoly büntit kellene fizetni, ha idő előtt felbontanák a meglévő licencet az EA/Bioware felé, de volt erről is pletyka, hogy még így is megérni a Disney-nek, ha tiszta lappal tudna indulni és eltörölni mindent ami nem EP1-6.

ON:
Egész jó évad volt, de nem kellett volna a Maul-os sztoriszálat megbontani. Amúgy jó lett volna, ha pár perccel hosszabbak lettek volna a részek, néha elég éles váltások voltak benne (főleg a Maul-os szállnál lehetett ezt érezni)
-A Droidos történethez:
“a sunny day in the void” látványvilága, a története, humora , stb nagyon nagy volt, még ha kicsit el is ütött az eddig megszokottaktól
-Az Onderonon játszódó részek annniyra nem jöttek be, túl kiszámítható és unalmas volt mind.
-Az ifjak története jópofa volt és elvileg nem is ebbe az évadba szánták
– az évad(sorozat) záró történet kicsit csalódás volt, én nagyobb összeesküvésre számítottam, nem egy meghasonlott jedi partizánakciójára, bár az jól bemutatta, hogy a háború végére a jedik többsége mekkora számító gazemberek és idióták lettek (ha minden igaz a rész utolsó jelenetét “újraforgatták”, remélem majd kikerül az eredeti verzió is

Kár a kaszáért, lenne még pár elvarratlan szál (Ventress, Ashoka, Talzin, Maul, Mandalore, stb)

Nema - 2013. 03. 11. 23:09

Elég vegyes volt az 5. évad. Hullámzott a színvonal rendesen. Az arasznyi ezredes & droidok Co. történetre 4 részt pazaroltak el. :/

Viszont az évad végét jól megcsinálták. DS vs Maul párbaj epic volt.
A fináléból pedig még az is következhet, hogy Ahsoka visszatér a VII. epizódban. Bárcsak így lenne.

Jon Snow - 2013. 03. 11. 23:12

Így, hogy a kasza végett nem lett lezárva, még a végén kiderül, hogy Maul még Luke Skywalkernek is keresztbe tesz, mivel akár még mindig életben lehet alapon.
Nevetséges az egész. (Mármint a kasza, mert a sorozatot imádtam.)

Llew - 2013. 03. 11. 23:12

Nem életem legfájdalmasabb kaszája és bármennyire is nem igazán tetszett ez az évad összességében, azért kár, hogy heti SW nélkül maradunk bizonytalan ideig.

“Illetve felmerült a teljes Expanded Universe törlése, ha mázlink van akkor csak az EP6 utániak, ha nem, akkor annyi
– Nem tudni, hogy hogyan állnak a dolgok a The Old Republic-kal, gondolom ott komoly büntit kellene fizetni, ha idő előtt felbontanák a meglévő licencet az EA/Bioware felé, de volt erről is pletyka, hogy még így is megérni a Disney-nek, ha tiszta lappal tudna indulni és eltörölni mindent ami nem EP1-6.”

Van nekik MIB-s emlék törlőjük, vagy ezt hogy csinálnák?

Jon Snow - 2013. 03. 11. 23:14

Az meg, hogy esetleg az EU-t is át akarják írni, az egész mindenség szégyene. Olyan nehéz lett volna olyan történetet kitalálni, ami belesimul az EU-ba, nem áthúzza azt.????

donka - 2013. 03. 11. 23:27

Istenem ennyire jó hirrel fel se dobhatták volna az estém! Ideje volt ennek, ez a sorozat szétgyalázta az egész sw-világot, 3 éves korosztályra lebutitott történeteivel, amik már nagyon régen helyt álltak képregény-formában. Nem tudom még hova szeretnének rakni több történést, egyszerüen a klón háborúk időszaka rohadtúl szétvan zsúfolva. Miért nem lehetne mondjuk Raven idejétől felkarolni az egészet mondjuk a birodalomig. Ott mondjuk 4000 évük lenne rá 3 helyett. Ja és élőszereplőkkel, vagy ha már animáltan akkor ne kockafejekkel.

Jon Snow - 2013. 03. 11. 23:30

donka

Az a Raven, az mellesleg Revan.

winnie - 2013. 03. 11. 23:33

“3 éves korosztályra lebutitott történeteivel, ”

ez a sorozat gyerekeknek készült – és jön az új sorozat, ami elvileg még fiatalabb korosztálynak fog szólni, hiszen a disney xd lehet az otthona.

van egy olyan érzésem, hogy a célközönségnek hatalmas kedvence volt az sw:tcw és ez a lényeg. az már csak hab a tortán, hogy a rajongók egy része is szerette.

Diaspar - 2013. 03. 11. 23:42

“Van nekik MIB-s emlék törlőjük, vagy ezt hogy csinálnák?”

Egyszerűen csak kijelentik, hogy nem hivatalos folytatások, vagy előzmények. Tehát azt mondhatják, hogy mostantól azok a történetek nem tartoznak szorosan a filmekhez. Az hogy a helyszínek vagy a szereplők valamilyen szinten kapcsolódnak a filmekhez, nem fog semmit se jelenteni, mert az fog “hivatalosnak” számítani, amit ők kigondolnak.

Magyarán a 6 mozifilm számítana alapkőnek, minden mást pedig kedvük szerint variálnának. A 6 filmen kívül készült dolgokra meg ráfogják, hogy egy alternatív világhoz tartoznak, tehát semmi közük a 6 filmhez.

A sorozatot amúgy sajnálom is meg nem is. Voltak részek amiken nagyon jól szórakoztam, de néhol halálra untam magam rajta.

donka - 2013. 03. 11. 23:43

hát megosztó lett, nekem is van sok ismerősöm aki szereti, és szintén fan, de ez az egyéni véleményem hogy borzalom.
Spoiler, de tényleg aki olvasta a képregényeket is azt nem lephette meg maul visszatérte sem, és tudjuk mi lesz a sorsa, meg azt hiszem hogy a 3. évad valamelyik részében lehetett hogy anakinnak megmutatják a jövőjét, és ottvan a maszkja. Azért ezekkel a hatásvadász jelenetekkel meg már mégsem annyira a fiatalabb korosztály a cél, de mégis egyszerüen “dedósnak” érzem a hangulatát. Kezdve az elején hadarva megszólaló kommentárral és gyorsitott zenével:D

donka - 2013. 03. 11. 23:55

megosztó lett ez tény, nekem is van olyan imserősöm aki szereti és mégis nagy fan. Számomra túl “dedós”. Kezdve a felgyorsitott főcimzenével és kommentátorral amitől kikészülök.
Spoiler.
Én még anno a 3.évadot néztem végig abban volt hogy darth maul visszatér például, vagy hogy anakinnak megmutatják a jövőjét és látja a maszkját. Azért nekem ezek elég hatásvadász jeleneteknek tünnek, amiket nem hiszem hogy szintén a kisebb korosztálynak cimeznek. Ráadásul aki olvasta a képregényeket vagy utána járt nyilván ugyis tudja mi lesz maul sorsa is.

Ha meg a disney-n jön az új, akkor az nagyjából egyenlő lesz a duck tv-vel XD

Llew - 2013. 03. 11. 23:55

Na, de ez a mi hivatalos, meg mi nem eddig is megvolt a különféle cannon szintekkel. Sőt, a TCW maga elég sok mindent áthúzott vagy megváltoztatott az EU-ban.

donka - 2013. 03. 12. 00:03

” A 6 filmen kívül készült dolgokra meg ráfogják, hogy egy alternatív világhoz tartoznak, tehát semmi közük a 6 filmhez.”

Magyarul Star Treket csinálnak belőle, csak hát Abrams-nél jobb kezekben volt. Bár ha jól tudom akkor a Bad Robot is Disney.

Ennyi erővel inkább az új trilógiát csinálják újra.

Skate - 2013. 03. 12. 00:06

Az 5. évad alatt felmerült már párszor a kasza bennem. Valamiért mégis kitartottam mellette. Többet ki lehetett volna hozni belőle. Disney rajzfilmsori felejtős.

zagloba - 2013. 03. 12. 00:49

Remekül mutatta a sorozat, hogy a SW univerzum képes a megújulásra.
Voltak benne megható, humoros és igen darkos részek egyaránt.
Meg persze gyengébbek is, de hol nem?
Én igazán rajongónak tartom magam, így engem nem zavart, hogy “dedós” /nem az!/. Én valahogy úgy gondolom, hogy minden SW-fanban benne rejtőzik a gyerek, aki megszerette ezt a világot és hőseit. A TCW erre adott válasz.
Nem lehet állandóan a 80-as évek és a mozifilmek feelingjét keresni. Meg kell újulni. És kikből legyen az új SW-generáció, ha nem a gyerekekből? /Nem mellesleg mikor én láttam 8 évesen először, a felnőttek egy része ugyancsak dedósnak, komolytalannak tartotta a Csillagok háborúját…De most mi vagyunk a “felnőttek”/.
A TCW-ben épp az volt a jó, hogy remekül tudta árnyalni a karaktereket, amire a filmekben nem mindig jutott elég idő.

” Ja és élőszereplőkkel, vagy ha már animáltan akkor ne kockafejekkel.”

Szerintem az animáció különleges mivolta volt a sorozat egyik fő erénye.
Szerintem.
Nekem nagyon fog hiányozni, olyan kevés a SW jelenleg.
Azért remélem, még látjuk egymást valahol.

Bazsi - 2013. 03. 12. 01:49

Egyéb SW mozgóképanyag híján nekem is nagyon fog hiányozni. Egyedül az zavart, amit már más is írt fentebb, hogy a narrátor (angol) hangja valami leírhatatlanul idegesítő volt, valahányszor meghallottam, kb le kellett fognom magam hogy ne verjem szét a gépet.

Hohoho - 2013. 03. 12. 06:51

Nagyon nagyon sajnálom! Szerettem nagyon, már azon is kibuktam h vége az évadnak…erre ez! Eddig nem bántott a disney, de ez most betett…csak annyit kérdeznék, hogy MIÉRT??? Nem nézték vagy mi?…nem gondolom :S

Egyébként a höbörgőknek: Ezt a sorozatot Lucas felügyelte, és nem voltak logikai hibák benne, folyt szépen a történet! Mindenki kiváncsi mi van a 3. és 4. rész között, egy filmért sírtok…itt a 2. és 3. közöttit látjuk…mi volt a bajotok ezzel??

winnie - 2013. 03. 12. 07:33

hohoho: nézték, viszonylag sikeres volt, de nem annyira, ahogy indult. az érthető, hogy a disney miért akarja saját tulajdonát saját csatornán viszontlátni.,

“zt a sorozatot Lucas felügyelte”

ugyan már, semmi köze nem volt a napi munkákhoz – ilyen szinten a felügyelés azt jelentheti, hogy megmutatnak valamit, amit megnéz két aláírandó között és bólint.

“mi volt a bajotok ezzel??”

elég sok kritika volt a sorozatról az oldalon, nagyon sok véleménnyel. mindenki leírja, hogy mi volt jó vagy rossz a sorozatban. de miért zavar, hogy ez vagy az valakinek nem tetszett. örülj annak, hogy neked bejött.

Dexter Morgan - 2013. 03. 12. 08:34

Egyrészt: nagy kár érte, hiányozni fog – nagyságrendekkel jobb volt, mint az új mozik. Ha már itt tartunk – az új trilógia volt az, ami szétgyalázta az egész Star Wars világot, a Clone Wars inkább próbált valamit visszaépíteni abból a szemétből, amit Lucas hagyott maga után. Ennek ellenére tökéletesen megértem, hogy a Disney-főnökség így döntött. Ráadásul egész tűrhető lezárást is kapott a dolog. Ez persze relatív… de láttam már sokkal rosszabbat.

Amiben reménykedek, az az, hogy Dave Filoni és “környéke” kap helyet majd az új mozik készítésekor az asztalnál – számomra bebizonyította ez a csapat, hogy érti a dolgát. Hogy ez mennyire összeegyeztethető azzal, hogy J.J. Abrams ül majd a kormány mögött… ezt csak spekulálni lehet most még.

szpojleres mókus - 2013. 03. 12. 08:48

unpopular opinion:
Örülök neki. Ez a sorozat star wars univerzumnak szörnyű meggyalázása volt, olyan végtermékek gyereke mint a tescoban kapható jedi parfüm, és a lucas által megcsinált első három borzalom.

JohnLocke - 2013. 03. 12. 08:49

Szép volt Disney:) Lassan tényleg elkönyvelhetjük a starwars halálát. (Pont a záró évad előtt kellet ezt meglépni!) Leírhatatlanul mérges vagyok. Mekkora poén lenne, ha a rombolást tovább folytatná ez k.cs.g egér, és emiatt Lucas beperelné őket, hogy visszakapja a jogokat.
” sok mindent “kidob”
– 1313
– A két animációs sorozat (Detoursról mióta nincs hír?)
– 3D-s filmváltozatok
– Hasbro nem forgalmaz SW-s “játékokat”
– A Dark Horse-tól is elveszik a jogokat
– Illetve felmerült a teljes Expanded Universe törlése, ha mázlink van akkor csak az EP6 utániak, ha nem, akkor annyi
– Nem tudni, hogy hogyan állnak a dolgok a The Old Republic-kal, gondolom ott komoly büntit kellene fizetni, ha idő előtt felbontanák a meglévő licencet az EA/Bioware felé, de volt erről is pletyka, hogy még így is megérni a Disney-nek, ha tiszta lappal tudna indulni és eltörölni mindent ami nem EP1-6.”
Aztán a végén még tönkreteszik az ilm-et, a lucasfilm animationt, a skywalker soundot, és az egész videó játék részleget. Rémálom:(

everest456 - 2013. 03. 12. 09:01

Nyilván ennek a totális leépítési/megszüntetés hullámnak is van értelme, ha Disney szemszögéből nézzük a dolgokat, így könnyebb rebootolni a SW-t, még ha nem is Star Trek-i értelemben (bár ki tudja, volt róla szó, hogy az eddigi filmeket is kicsit majd át kell értelmezni, hogy passzoljon az EP7-hez)

szpojleres mókus - 2013. 03. 12. 09:02

Johnlocke csak a tisztán látás kedvéért. (saját véleményem az, hogy igen szép volt disney, lucas nélkül lehet sinálni egy jó normális filmet)
– 1313 — Ha ez a gondod látszik hogy gamer vagy. Nem tudom emlékszel anno a TFU-ra? Mekkora hatalmas hypeja volt, milyen ultraatom játék lesz, és csak bukás lett? Annyit tudunk az egészről, hogy el lett napolva. Mi van akkor, ha a Disney NORMÁLISAN gondolkodik és nem úgy mint LUCAS, hogy adjunk ki minden fost csak jöjjön be a pénz?
– 3D-s filmváltozatok — Ezt LUCAS kezdte el, nem pedig a disey.
– A Dark Horse-tól is elveszik a jogokat — Ennek örülök, főleg ha Marvel veszi át a stafétát.
– Illetve felmerült a teljes Expanded Universe törlése — ezen sírnak a geekek állandóan. Azt mondjad meg nekem, HOGYAN akartok elképzelni egy olyan star wars filmet (mellesleg Timothy Zan könyvei pocsék kategóriában vannak – saját vélemény) amelyikben ugyanazok a karakterek megmentik már hatodszor a galaxist a gonosztól, egy gonosz tábornok meg annyira okos, hogy minden lépést kitalál. EZT egy KÖZEPES könyvben el lehet vinni, de egy FILMBEN nem.

The Man Who laughs - 2013. 03. 12. 09:07

Azért sajnálom mert a TCW most kezdett igazán érdekes lenni, de ha szépen elvarrják a még befejezetlen szálakat (Maul, Ashoka) akkor elégedett leszek. Az új sorozatra meg kíváncsi leszek, mert az igaz, hogy a Klón háborúknál csak érdekesebb/izgalmasabb korszakok vannak (én egy ToR vagy Legacy (több ezer évvel a trilógia után) korszakba helyezett sorozatot néznénk mert igaz nem lenne benne ismerős szereplő, de sokkal jobban lehetne izgulni a karakterekért mert nem tudjuk a sorsukat) .Ellenben az, hogy az új sorozat még fiatalabbnak készüljön, az nem lenne valami jó ötlet. Bár a Tron: Uprising is a Disney XD-n ment és az kb a CW-s célcsoportjának szólt.

A Detours annyira nem érdekelt.

Amúgy aki ennyire fikázza a sorozatot, az nézte is vagy csak az elejét mert azóta elég sokat fejlődött. (Persze most is voltak gyenge részek)

everest456 - 2013. 03. 12. 09:12

– 1313- elvileg azért tették parkolópályára, mert túl sötét hangulatot áraszt magából (meg kb a kezdetek óta kétszer át is kellett dolgozni az egészet, ez nem a Disney sara, de a végső szót ök mondják ki)
– A TFU (első része) teljesen jó volt és igen komoly történeti pluszt adott az EP3 és 4 között
– a 3d pedig simán taktikai húzás, majd később keresnek vele pénz, főleg ha nem úgy alakulnak a bevételek, vagy nagyon lehúznák az új filmeket, ilyenkor lehet valami koncot dobni a népnek
– Ha tényleg törlik a teljes EU-t, akkor nem lesz több könyv, regény,stb, max a filmek elé valami apróság (lásd Star Trek)
– Az Eu megléte vagy nemléte annyira nem is zavarna ,de az hogy összeszedték az eredeti triót az új filmekhez az már igen. Ugrottak volna min 300 évet és senki nem problémázni és nem is kellene senki leszármazottját szerepeltetni a filmben.

JohnLocke - 2013. 03. 12. 09:14

“Disney NORMÁLISAN gondolkodik” Kapcsolj át a disney channelre és akkor beszélhetünk, a minőségi szórakoztatásról, és a normális gondolkodásról.

szpojleres mókus - 2013. 03. 12. 09:15

A TFU első része geekeknek jó volt, de se játékmenetileg (nézzed meg a nagy magazinok értékeléséit), se történetileg (elolvasod a star wars 3 könyvet) nem alkotott semmi érdemlegeset.

Amúgy meg ne offoljunk. Azt mondjátok meg, ha annyira szent dolog az expanded universe, hogyan működhet a CW-ban a fénykard a vízben?
kösz

JohnLocke - 2013. 03. 12. 09:18

Azért abban bízok, hogy valamilyen formában befejezik a clone warst. Talán csinálnak egy rövidített évadot, és kiadják dvd-n.
Reménykedem benne.

everest456 - 2013. 03. 12. 09:24

“Amúgy meg ne offoljunk. Azt mondjátok meg, ha annyira szent dolog az expanded universe, hogyan működhet a CW-ban a fénykard a vízben?
kösz”
Sehogy, az egy baromság volt, amit próbáltak utólag valahogy kimagyarázni
Amúgy ha már off, a Tron sorozatból megnéztem pár részt még régebben, annyira nem rossz, nem tudom miért húzzák le sokan.

A disney most feltett (szinte) mindent az EP7-re és spinn-offokra, ha bejön akkor jó, ha nem akkor így jártunk, nem ez lenne az első hogy egy sorozatot szarul folytatnak, nem nagy tragédia. Az eddig meglévő dolgokat nem tudják elvenni, akármilyen baromságot csinálnának is .

Llew - 2013. 03. 12. 09:25

Nem értem azokat akik itt vége előtti befejezésről beszélnek, meg valami lezárást hiányolnak. Az utolsó rész mi volt, ha nem egy az egyben sorozatzáró?
Persze maradt pár nyitott kérdés egyéb sztorik kapcsán, de azokból max a mi lett Maullal, ami lényegi. Ezért tényleg kár volt visszahozni a fazont.

Llew - 2013. 03. 12. 09:27

A Tron Uprising szerintem egy kimondottan jó animációs volt. Én legalábbis felnőtt fejjel jobban élveztem, mint a TCW utóbbi évadát.

Malachi - 2013. 03. 12. 09:29

“Mi van akkor, ha a Disney NORMÁLISAN gondolkodik és nem úgy mint LUCAS, hogy adjunk ki minden fost csak jöjjön be a pénz?”

:D hú, ha, hö. most tisztára söprik az asztalt, és hamarosan a saját szemetükkel pakolják tele. ez történik. ebből láttam az első évadot, nem volt rossz, talán most ledarálom majd végig is.

Csiki - 2013. 03. 12. 09:30

“- 1313 — Ha ez a gondod látszik hogy gamer vagy.
– 3D-s filmváltozatok — Ezt LUCAS kezdte el, nem pedig a disey.
– Illetve felmerült a teljes Expanded Universe törlése — ezen sírnak a geekek állandóan.(mellesleg Timothy Zan könyvei pocsék kategóriában vannak – saját vélemény) amelyikben ugyanazok a karakterek megmentik már hatodszor a galaxist a gonosztól, egy gonosz tábornok meg annyira okos, hogy minden lépést kitalál. EZT egy KÖZEPES könyvben el lehet vinni, de egy FILMBEN nem.”

1313 – én is gamernek tartom magam és igennis sírok miatta, hosszú ideje végre jöhetett volna egy jó sw game… mondjuk szerintem annyira nem volt rossz a TFU sem, de az igazi aranykor a Jedi Academy idején volt szerintem…

3D – ez mondjuk nekem se hiányzik annyira. Sima 2D vetítésekre is elmennék, ha lenne.

EU – perszehogy ezen sírnak, mert több plusszot ad a fő történethez, mint amiről lucas valaha álmodhatna…
Az meg hogy Zahn könyvei a pocsék kategória, hát nem tudom milyen könyveket olvashatsz te akkor… + millió olyan filmsorozat van, ahol ugyanaz a pár ember menti meg a világot már vagy századszor mégis milliók nézik…

everest456 - 2013. 03. 12. 09:31

Ha a disney el tudná érni (és miért ne), hogy DVD folytassák egész estés animáció formájában (90-120perc) , mint pl a legutóbbi Batman,(the dark knight returs 1-2) akkor sokan megbocsátanának, plussz szinte 100% hogy az elkészült részeket ki fogják adni hamarosan.

Llew - 2013. 03. 12. 09:58

“Ha a disney el tudná érni (és miért ne)”
valószínűleg nem azért szüntetik meg a tv-ben sugárzott műsort, hogy utána DVD kiadással foglalkozzanak.
Illetve azt sem szabad elfelejteni, hogy a TCW pont az időszak miatt, amiben játszódik alapból elég behatárolt élettartammal rendelkezett (3 év a két film között), aminek igen csak a vége felé járt már.
Eredetileg kb. 100 részt terveztek, amit már túlléptek. Ehhez képest korábban voltak pletykát, hogy Lucas szerint akár 7-8. évad is lehetne.
Szerintem max még egy évad féle ennyi minden nem történhet ilyen rövid idő alatt érzést adott volna neki.
Ugyan akkor azzal, hogy

SPOILER

az évadzáróban lezárták Ahsoka, mint fő karakter sorsát

Spoiler vége

egy olyan helyzetet teremtettek, ami után nehéz lett volna folytatni.

Llew - 2013. 03. 12. 10:01

hopp eltűnt a mondat közepe, ez akart lenni:

Szerintem max még egy évad fért volna bele, attól több az eddigitől is erősebb ennyi minden nem történhet ilyen rövid idő alatt érzést adott volna neki.

JohnLocke - 2013. 03. 12. 10:18

“ugyan már, semmi köze nem volt a napi munkákhoz – ilyen szinten a felügyelés azt jelentheti, hogy megmutatnak valamit, amit megnéz két aláírandó között és bólint.”

Hat évadot írtak meg Lucas és az írok. És az ő terveiből készültek el a sorozat nagy része. Persze az évek alatt sok mindent változtattak, és a tényleges munkánál valóban csak elfogadta a dolgokat egy bólintással, de ez a sorozat nagyrészt akkor is azért volt olyan amilyen, mert ő is dolgozott rajta, és beleadta az elképzeléseit a fantáziáját, kiválasztotta a megfelelő embereket a munkára! Pont mint az ifjú indiana jones.

JohnLocke - 2013. 03. 12. 10:19

-nál.

JohnLocke - 2013. 03. 12. 10:29

Még egy kis disney és starwars:
“A Kotaku értesülései szerint valóban létezik a korábban is pletykált a Star Wars: First Assault projekt, a LucasArts új fejlesztése egy letölthető FPS, amiben nyolc rohamosztagos és nyolc lázadó csaphat össze olyan ikonikus helyszíneken, mint a Bespin és a Tatooine. A játékot az Unreal Engine hajtja, ráadásul, ha hihetünk a szóbeszédeknek, az ő feladata, hogy felvezesse Star Wars: Battlefront III érkezését is. Utóbbiból több prototípusa is van a készítőknek, azonban a játék csak akkor jelenhet meg, ha a Star Wars: First Assault jól szerepel.
A probléma az, hogy a Star Wars 1313-hoz hasonlóan a játék sorsa bizonytalan, mióta a Disney felvásárolta a Lucas-birodalmat. A Kotaku informátora szerint szeptember óta úgy dolgoznak a játékon, hogy nem tudják, megjelenhet-e, és ha igen, akkor is jókora késésre lehet számítani, ugyanis szeptember végére tervezték a bétatesztet, hogy utána tavasszal letölthetővé váljon a végleges anyag.”

winnie - 2013. 03. 12. 11:07

johnlocke: rengeteg ember volt, akinek sokkal több köze volt a sorozathoz, a történethez, mint lucas.

akár filoni, akár christian taylor, akár a stábírók. lucasnak ilyesmivel nem hiszem, hogy sok ideje lenne foglalkozni, sokkal, de sokkal fontosabb dolgai is vannak/voltak. (nem egy 1,5M-s cartoon network-széria fogja lekötni, annál fontosabb a stűdió, az ilm, a merchandising vagy a skywalker sounds)

nyilván rapporton előadták neki az ötleteiket, amik lehettek volna bármilyenek, bólintott volna rájuk. biztos voltak közbevetései, a fő irányokkal kapcsolatban tett megjegyzései, de ettől még nem ő volt ott az írószobában több hónapon át, hogy megtervezze az epizódok szerkezetét. (főleg az elmúlt 2 évben, amikor nem csak a céges teendők kötötték le, hanem mozifilmet is készíttetett.)

hiba lenne túlmisztifikálni a jelenlétét.

blade78 - 2013. 03. 12. 11:15

Szégyelljék magukat.

Okonel - 2013. 03. 12. 12:15

szpojleres mókus:

Az EU feltételes semmibevétele mellett nekem legjobban a Dark Horse-tól való jogok megvonása fáj a legjobban. Elég visszanézni az elmúlt 26 év termésére és látható, hogy kiemelkedő munkát vittek véghez a cégnél. Nem fogom felsorolni az összes címet és sorozatot, de szerintem tökéletes munkát végzet a Dark Horse az EU kibővítésével. Az is igaz, hogy az elmúlt 3-4 évben átalakult az éppen aktuális sorozatok formája/megjelenés, de szerintem balgaság azt kijelenteni, hogy a Marvelnél (ugye már szintén Disney tulajdon) majd minden rendbe jön.

Elhamarkodott lenne persze lehúzni az egész jelenséget, de én rendszeres olvasója vagyok (igen, papír formában, mindenféle arcoskodás nélkül) az aktuális sorozatoknak már majdnem 10 éve, és betéve tudom a Dark Horse égisze alatt kiadott összes sztorit, beleértve írókat, rajzolókat, és miegymást. Amit ebből ki akarok hozni az az, hogy a szívemhez nőtt a kiadó és annak üzletpolitikája, és nem igazán hiszem azt, hogy majd a Marvel az elmúlt 26 év munkáját tiszteletben fogja tartani. Persze lehet most azzal érvelni, hogy majd rebootolnak mindent a retekbe, mert miért ne? A sok SW geek így is, úgy is meg fogja venni a címeket… Ezzel személy szerint nem értek egyet.

Vegyük pl a jelenlegi állást. Az elmúlt pár évben mint említettem átalakult a kiadó üzletpolitikája, jó pár ongoing véget ért (nem is igazán volt mostanság rendszeresen futó sorozat), és nem igazán próbálkoztak újabb elindításával. Az évente jelentkező 4-5-6 részes minik nem voltak rosszak, de tisztán látszik, hogy anyagi megfontolásból kísérleteztek. A pl. most januárban indult, számozott, és az eredeti trilógia idejére belőtt új ongoing volt az első próbálkozás majd 10 éve, amire azt lehetett mondani, hogy tudatos megfontolás és kreativitás van mögötte. Persze most lehetne azzal érvelni meg összeesküvés elméleteket gyártani, hogy a kiadónál tudtak a Disney-féle felvásárlásról, de kérdem én, akkor mégis mi a fenék állítottak DH-os készítőket a projektre?

Nagy valószínűséggel átkerül jövőre minden jog a Marvelhez, és ami nekem a legjobban fáj az az, hogy a sztorikhoz tartozó író/rajzoló párosok a DH-hoz tartoznak, nekik nem a franchise-zal van szerződésük. És mindjárt be is fejezem (így is elég OFF topic lett), csak muszáj volt erre az epés megjegyzésre reagálni.

Mert addig oké, hogy a franchise-nak meg kell újulnia, ezzel tisztában vagyok, sőt, de akkor csinálják már azt úgy, hogy ne az elmúlt 30 év totális semmibevételével tegyék mindezt. Kellenek az új vevők, vagy az új olvasók (ha már képregényekről beszéltem), ez érthető, és az is tény, hogy a DH sem szent (jó pár melléfogásuk volt és van jelenleg is), de összességében felháborító az, amit művelnek.

Szerintem.

Mégy egy dolog: nem vagyok egy nagy gamer, de pl tudtam a 1313 létezéséről, és figyelemmel is kísértem annak sorsát, ettől még nem vagyok egy HC gamer, mint amilyennek beállítottad az előtted kommentelőt. Ha meg már Disney-féle videó játékok… Are you serious? Néztél te vagy próbáltál Disney égisz alatt kiadott játékokkal akár egy percet is játszani, uramboccsá szívni? ;)

Peace.

G. - 2013. 03. 12. 17:04

Sajnálom, az egyik kedvenc animációs sorozatom volt. Majd meglátjuk, mi lesz a jövőben, de attól nem félek, hogy -akár a közeledő filmektől is eltekintve- SW nélkül maradunk.
G.

Foxtrot - 2013. 03. 12. 17:16

Szerintem nincs itt túlmisztifikálva Lucas szerepe hanem inkább mindenki tagadja ezt.
Most néztem meg 2 darab Behind the scenes videót a startwars honlapján és a csávó(bocsi nem tudom a nevét) mind a kettőben említi Lucast. Az egyikben hogy ‘amikor valami vázlatot mutatott neki’ a másikban meg, hogy Lucas szeretett volna többet foglalkozni Coruscant felszín alatti életében. Szóval szerintem igen is foglalkozott eleget a sorozattal…

Llew - 2013. 03. 12. 18:39

Foxtrott, ebben mi bizonyít bármit is? Ha tényleg komolyan bele folyt volna, akkor valószínűleg ő beszélne a dologról nem más. Másrészt meg ha tényleg annyira belefolyt, akkor ki, mi akadályozta, hogy annyit foglalkozzon Coruscant alvilágával, amennyit akart?

Foxtrot - 2013. 03. 12. 19:59

Llew: Én ezt arra fel írtam hogy elhangoztak itt olyan hozászolások miszerint Lucas majdnemhogy semmit sem foglalkozott vele, és ezt akartam cáfolni. Több videóban is ott van a háttérben ahogy a többiekkel beszél.
A Couruscantos alvilágos részt meg nem írtam le rendesen ezért nem érted mire gondoltam: Azért tűnt el Ashoka az alvilágban mert Lucas szerette volna couruscant felszín alatti életét bemutatni.
De most komolyan nem várhatjátok el hogy minden egyes apró döntésnél ott legyen. Egy vállalatnál is a CEO nem olvas el minden egyes dokumentumot, mások megcsinálják amiket kell, röviden elmondják, ő meg rábólint vagy nem. Itt is ugyan az megy, de ez nem azt jelenti hogy nem foglalkozik vele az én véleményem szerint.

Llew - 2013. 03. 12. 23:47

“Azért tűnt el Ashoka az alvilágban”
Elsétált a naplementébe, semmi nem utalt arra, hogy az alvilágba menne. Miért is tette volna? Kényszerből arra menekült, de az ártatlansága kiderülése után erre semmi szüksége nem volt.

Corporal - 2013. 03. 12. 23:55

BTW te nézed is ezt, vagy csak vaktában csapkodsz? Mert úgy könnyebb írni valamiről, ha nézed. Vagy legalábbis véleményt alkotni. Mert az alvilágos megjegyzésed kapcsán olybá tűnik, hogy halvánlilagőzöd sincs az egészről.

Szerintem Lucas kapcsán itt a fikaeffektus megy: minden, ami jó, az mindenki, csak nem Lucas, minden, ami tré, az mind-mind George, személyesen, patákkal a lábán.

A sorozat jó volt, a nagy nevek egy része már ki lett filézve, most a keselyűk lecsapnak a Star Warsra is, pénz beszél, kutya ugat.

winnie - 2013. 03. 13. 07:20

foxtrot: foglalkozik valamennyit, de minimálisat, csak erről van szó. nem kreatív oldalon, nem talál ki sztorikat, arra megvannak az írók – ajánlom a korai évados interjúkat, ahol elmondja filoni, hogy melyik ötlet honnan jött. persze, hogy azt mondják, hogy lucas így meg úgy, de elhinni sem kell mindent nekik. a beleszólás mértékét össze lehet hasonlítani azzal, hogy aki az írószobában van, az minimum fél évig napi 8-10 órát dolgozik a sorozaton – és hozzá képest ő mennyit.

de ez nem jelent semmit, ettől nem lesz jobb vagy rosszabb.

Llew - 2013. 03. 13. 08:55

Corporal
Meséld már el akkor, hogy mi utalt arra, hogy alvilágba tart abban a végső jelenetben és hogy Lucas majd ezen a vonalon fogja folytatni.

The Man Who laughs - 2013. 03. 13. 10:04

Nem a végső jelenetre gondolt, abban persze, hogy nem utalt semmi az alvilágra.

Ha nem arra az epizódra gondolt amiben az alvilágban menekült.

Llew - 2013. 03. 13. 10:09

Jah. Nem először jártak a város alsóbb részein, ha annyira el akartak volna benne merülni, már lett volna rá pár alkalom.

adhie - 2013. 03. 13. 11:30

“Szégyelljék magukat.”
Teljesen egyetértek.

gab - 2013. 03. 13. 12:13

Szerettem a sorozatot, ugyhogy sajnalom a kaszat.
DE talan jobb is igy, hisz megiscsak foleg gyerekeknek szolt, hogy lehetne ezt me’g folytatni? Ashokat igyis ugyis meg kellett volna olnie valakinek, hisz ez a vege… minden jedi meghal… es ez mar nem gyerekeknek lett volna valo…

Az utolso reszben tetszett ahogy a jedilany (Barriss) megmondta a frankot a jedikrol “Sötét Oldal hadserege”. Akarhogy is szurkolunk a jediknek mindenkepp vesztenek. Ez a Palpatin jol osszefuzte a szalakat!

Most hogy mar DISNEY, az eloszereplos sorozatrol vegkepp letettek? Errol mar regen nem olvastam semmit…

Foxtrot - 2013. 03. 13. 20:29

Llew, Corporal:
A félreértések oka az hogy én az első hozzászólásomban Coruscant felszín alatti életet írtam amire Llew alvilágként utalt a válaszában és innentől én is így utaltam rá.
És eze alatt azt értettem hogy amikor Ashoka menekült akkor a város alá ment, ott találkozott ventressel, ott volt az a gyár, oda ment le anakin, stb., szóval foglalkoztak rendesen a témával ezt akartam mondani, csak nem tudtam h ennyire részletesen kell írnom.

És amúgy nézem is a sorozatot, a legtöbb résztminimum 2* láttam de valamit többször is megnéztem, a sorozat az egyik legnagyobb kedvencem volt.

Amúgy Corporallal értek egyet, engem is az zavar, hogy minden ami jó az biztos hogy nem lucas, és minden ami sz*r, az biztos hogy ő. Nem azt mondom, hogy tökéletesen de azért ennyi leszólást szerintem nem érdemel

“Jah. Nem először jártak a város alsóbb részein, ha annyira el akartak volna benne merülni, már lett volna rá pár alkalom.”
Itt olyan mélységről van szó mint az 1313ban. Attól még hogy valami nem a felhőkarcolók tetején van az nem azt jelent hogy a város legmélyebb bugyraiban járunk…

Vian - 2013. 03. 14. 15:51

Én elég nagy rajongónak tartom magam, imádom mind a 6 filmet (minden erősségükkel és gyengeségükkel együtt), de ezt a sorozatot valahogy nem vette be a gyomrom. Idegesítő volt, ahogy érezhetően kényelmetlenül érezték magukat a készítők a filmek által kijelölt határok között… És ami qrva idegesítő volt számomra, az a sok (filmekből, innen-onnan vett) másolás, ismétlés, párbeszédekben, jelenetekben. Ha gyereksorozatként nézünk rá, annak túl brutál volt, ha komolyabban venni viszont nehéz, akkor több sebből vérzett (balf*sz karakterek és butaságokra épített motivációik, gyenge forgatókönyv, műfaji zűrzavar, stb.) Egyedül a látványvilágot tudnám megemlíteni, mint pozitívum.
Én örülök, hogy elkaszálták, és esetleg valami jobbat csinálnak helyette. Ha nem, az ugyanúgy nem fog érdekelni, mint ahogy ez se érdekelt. Szóval hajrá Disney, csináljatok jobbat. Vagy csináljanak szart, nekem 8, de az új trilógia legyen odaba*ós. :D

titti - 2013. 03. 15. 15:07

Na persze. Lucas csak annyira nem törődött a Clone Wars sorozattal, hogy éves szinten négy hónapja ment el vele.
Ezt abban az interjúban említette, amelyikben amiatt nyaggatták, hogy miért nincs még kész az Indiana Jones 5. forgatókönyve.

winnie - 2013. 03. 15. 15:19

ja. hogy ő mondta. értem. akkor biztos úgyis van:)

ne komolytalankodjunk. lucas nem négy hónapot (az elég gáz lenne, ha csak annyit…) törődött vele, hanem évi 12 hónapot. mint ahogy ezer más projekttel is törődött egész évben. éppen ezért minden projektre csak kevés időt tudott szánni. mert annyi mindennel kell foglalkozni. ezért vannak a filmeseknek embereik, akik helyettük is törődnek dolgokkal. az nyilvánvaló, hogy egy lucasnak nem egy 1,5M-s nézettségű tévésorozat lesz a középpontban (őt jobban érdekli akkor már a mechandising), hanem az olyan sokkal fontosabb vállalkozások, mint a hangcége vagy a vizuális effektes cége. ha pedig mozgókép, akkor az elmúlt években a legtöbbet a Red Tails című filmmel foglalkozott (ami közben másra eleve nem tudott koncetrálni), illetve elég sokat foglalkozott a tervezett élőszereplős sorozattal, ami mellett el lehet képzelni, hogy mi másra jutott ideje. a clone wars elindításánál jelentős szerepe volt, utána meg 4 hónapig bólogatott, összejárt az írókkal, de többet nem kellett törődnie vele.

de miért érdekes ez? mit számít? jobb lesz hirtelen, ha valaki elhiteti magával, hogy törődött? vagy rosszabb, ha nem törődött. a sorozattal az írók törődtek leginkább. az ő gyermekük volt.

titti - 2013. 03. 15. 15:23

Persze, nyilván ő hazudik, te meg sokkal jobban tudod a napi időbeosztását, gondolom a személyi titkára lehetsz. Okostojás…

sfefe - 2013. 04. 23. 22:37

En azert neztem volna meg…..

kovi - 2013. 08. 03. 00:35

Aki nem szerette a sorozatot az minek írosgat ide??

Szerintem nem volt az “dedós”. Az első évad óta sokat alakult bár én már akkor is szerettem.

Azért még minden blogon lehet olvasgatni, hogy de jó lenne ha még is lenne, ha nem fejeznék be és ezt a Disney-nek nem szabadna figyelmen kívül hagynia.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz