login |

Magyar nézettség (2013. május 27.-június 2.)

2013. 06. 08. 16:20 - Írta: Desmond Wallace

22 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

(Múlt heti nézettség.) Az NCIS: Los Angeles teljes nézettségben verte a Showder Klubot. A Jo, a profi egyelőre tartja magát, a nézők sokakkal ellentétben nem tartották olyan rossznak a kezdést, a Bosszú viszont nézettségi kátyúba került – jövő héten meglátjuk, hogy kijön-e belőle a 2. évad. Az biztos, hogy most még Az életművészt is többen nézték 18-49-ben.

A Legenda nézettsége tovább csökkent, így ebből sem lesz újabb sikerműsor az M1-en. Az ének iskolája tovább erősít, és már évadcsúcsra járatta a TV2 a műsor nézettségét. A konkrét számokat a tovább mögött találjátok.

Hétfő

M1 Hacktion: 290e (5,9% SHR), 18-49: 49e (2,7% SHR)
M1 Kékfény: 499e (11,1% SHR), 18-49: 101e (5,2% SHR)
TV2 NCIS: 669e (16,9% SHR), 18-49: 253e (13,9% SHR)
RTL Dr. Csont: 781e (19,2% SHR), 18-49: 415e (22,5% SHR)
TV2 NCIS: Los Angeles: 524e (21,2% SHR), 18-49: 203e (17% SHR)
RTL Showder Klub: 483e (19,5% SHR), 18-49: 277e (23,1% SHR)
TV2 Összeesküvés (ism.): 202e (15,1% SHR), 18-49: 67e (10,3% SHR)
RTL Észvesztő: 212e (17,1% SHR), 18-49: 120e (19,6% SHR)

Kedd

M1 Párizsi helyszínelők: 398e (8,6% SHR), 18-49: 60e (3,6% SHR)
M1 Hölgyek öröme: 229e (5,2% SHR), 18-49: 38e (2,2% SHR)
TV2 Norbit: 424e (15,2% SHR), 18-49: 255e (19,2% SHR)
RTL Jo, a profi: 905e (24,1% SHR), 18-49: 362e (22,1% SHR)
M1 Tudorok (ism.): 85e (3,8% SHR), 18-49: 33e (2,9% SHR)
RTL A Grace klinika: 409e (17,7% SHR), 18-49: 191e (16,4% SHR)

Szerda

M1 Bosszú: 260e (5,9% SHR), 18-49: 34e (2,2% SHR)
M1 Az életművész: 175e (3,9% SHR), 18-49: 59e (3,2% SHR)
TV2 Sherlock és Watson: 552e (14,7% SHR), 18-49: 261e (15,4% SHR)
RTL Szulejmán: 908e (23,6% SHR), 18-49: 318e (18,5% SHR)
TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 415e (18,6% SHR), 18-49: 151e (14% SHR)
RTL Házon kívül: 544e (21,8% SHR), 18-49: 201e (19% SHR)

Csütörtök

M1 Szálka: 492e (10% SHR), 18-49: 98e (5,2% SHR)
M1 Munkaügyek: 239e (5,4% SHR), 18-49: 94e (4,8% SHR)
TV2 Az egyetlen: 355e (11,5% SHR), 18-49: 210e (14% SHR)
RTL Igazságosztók: 660e (17,1% SHR), 18-49: 257e (14,4% SHR)
RTL A rejtély: 287e (11,9% SHR), 18-49: 126e (10,3% SHR)

Péntek

M1 Legenda: 308e (6,5% SHR), 18-49: 65e (3,6% SHR)
TV2 Kínzó közelség: 397e (12,7% SHR), 18-49: 167e (11,4% SHR)
RTL A zöld íjász: 806e (20,6% SHR), 18-49: 412e (23,3% SHR)
RTL Gyilkos elmék: 496e (18,6% SHR), 18-49: 255e (19,4% SHR)
RTL Gyilkos elmék (ism.): 301e (19,4% SHR), 18-49: 213e (25,9% SHR)

Szombat

M1 Két csirkefogó: 131e (5,3% SHR), 18-49: 30e (3,1% SHR)
TV2 Kettős ügynök: 224e (9,2% SHR), 18-49: 86e (9% SHR)
RTL Üldözési mánia: 269e (10,6% SHR), 18-49: 112e (11,4% SHR)
M1 Gasztroangyal: 338e (11,9% SHR), 18-49: 79e (7,4% SHR)
TV2 Irigy Hónaljmirigy (ism.): 270e (9,7% SHR), 18-49: 94e (9% SHR)

TV2 Az ének iskolája: 1,528M (34,3% SHR), 18-49: 493e (29,4% SHR)
RTL A szövetség: 562e (12,4% SHR), 18-49: 293e (16,8% SHR)
M1 Apád, anyád idejöjjön!: 704e (15,5% SHR), 18-49: 186e (10,1% SHR)

Vasárnap

M1 Haladás – Honvéd: 221e (7,3% SHR), 18-49: 69e (5,6% SHR)

TV2 Napló: 856e (20,1% SHR), 18-49: 271e (16,4% SHR)
RTL Cobra 11: 1,011M (23,7% SHR), 18-49: 407e (25,4% SHR)
M1 Magyarország, szeretlek!: 880e (17,6% SHR), 18-49: 161e (7,9% SHR)
TV2 Bébi mama: 693e (14,1% SHR), 18-49: 320e (15,6% SHR)
RTL X-Men – Az ellenállás vége: 921e (18,7% SHR), 18-49: 532e (25,9% SHR)

22 hozzászólás Ne habozz!

Tibi - 2013. 06. 08. 16:47

Mindig jólesik látna, ha a tv2, de különösen az m1 elveri az RTL-t :)

Lengabor - 2013. 06. 08. 16:49

A rejtély 3×11. 398 ezer (15,5%), 18-49: 205 ezer (17%)
A rejtély 3×12. 245 ezer (11,2%), 18-49: 106 ezer (9,3%)
A rejtély 3×13. 287 ezer (11,9%), 18-49: 126 ezer (10,3%)

Egymás alatt a két leggyengébb eredmény a célközönségnél. Az e heti adat nem számít. Ha a Revolution sikeres lesz, akkor felhúzhatja majd a számokat (a 22:55-ös kezdés így is jutalom).

Érdekes ez a Jo, ha jól (:D) tudom, Franciaországban pont most kapta meg a kaszát, nálunk meg siker.
A Bosszúnak már mindegy, pár hét és kifut a második évad is. Én is elkaszáltam a napokban, egyszerűen nem tudtam továbbjutni vele.
A Munkaügyeket azért nézegetik, jól van.
A Frizbi elment szünetre, nem valami acélosan zárt.
A Szulejmán átáll dupla dózisra, kíváncsi leszek, hogy ez mennyiben befolyásolja a nézettségét (és nem arra gondolok, hogy a második értelemszerűen gyengébb eredményt ér el).
A Voice helyett meg jobban járnának egy újabb évadnyi AAz ének iskolájával. Vajon hogy hozna az X-szel szemben? Új mentorok és műsorvezetők vs cuki gyerekek. Én nem néztem belőle összesen fél órát sem, de még apámnak is bejön, pedig ő a természet- és dokumentumcsatornák rajongója.
A Cobra 11 meg nem tud csalódást okozni a nézettségben.

Flanker - 2013. 06. 08. 17:25

Munkaügyek 18-49-ben nagyon szépen tartja a felvezetést. meg is érdemli..:)

Lengabor - 2013. 06. 08. 17:35

Gondolom lesz, aki majd kér délutáni/esti adatokat, és mivel most végre újra látok ilyeneket, így jöjjön némi ízelítő a teljes eredményekből. A célközönségről annyit, hogy a szerda és péntek délutánokat totál elvesztette az RTL Klub náluk, a teljes lakosságnál nagyrészt töretlen a siker (A bosszú angyalára nem kaptak rá igazán, mondjuk ahogy szegény Gaby Spanic kinéz, nem is csodálom).

Hétfő:

Rex felügyelő: 243 ezer (10,3%)
Ridikül: 238 ezer (8,1%)
Maradj talpon!: 355 ezer (9,5%)
Híradó este: 534 ezer (12,3%)
Veled is megtörténhet: 286 ezer (12,5%)
Hal a tortán: 451 ezer (15,7%)
Tények: 1 millió 69 ezer (28,6%)
Aktív: 822 ezer (18,9%)
Családi titkok: 1 millió 29 ezer (21,4%)
Jóban rosszban: 904 ezer (18%)
Kettős játszma: 405 ezer (17,5%)
Riválisok: 651 ezer (23,9%)
A bosszú angyala: 555 ezer (18,4%)
RTL Híradó: 1 millió 7 ezer (27,2%)
Fókusz: 982 ezer (23,3%)
Éjjel-nappal Budapest: 1 millió 280 ezer (27,1%)
Barátok közt: 1 millió 609 ezer (32,2%)

Péntek:

Rex felügyelő: 196 ezer (8,8%)
Ridikül: 158 ezer (5,6%)
Maradj talpon!: 351 ezer (9,7%)
Híradó este: 448 ezer (10,9%)
Veled is megtörténhet: 303 ezer (14,1%)
Hal a tortán: 490 ezer (17,8%)
Tények: 931 ezer (26%)
Aktív: 673 ezer (16,5%)
Családi titkok: 873 ezer (19%)
Jóban rosszban: 813 ezer (16,7%)
Kettős játszma: 375 ezer (17,6%)
Riválisok: 607 ezer (23,2%)
A bosszú angyala: 495 ezer (17,5%)
RTL Híradó: 1 millió 38 ezer (29,1%)
Fókusz: 963 ezer (24,2%)
Éjjel-nappal Budapest: 1 millió 181 ezer (26,1%)
Barátok közt: 1 millió 525 ezer (31,4%)

Vasárnap:

A lényeg: 148 ezer (3,7%)
Illatos út a semmibe: 298 ezer (7,7%)
A rejtekhely: 105 ezer (6,5%)
Apádra ütök: 229 ezer (7,8%)
Cool túra 2: 381 ezer (12,9%)
Egy cipőben: 381 ezer (13,5%)
Égető bizonyíték: 378 ezer (12,3%)

$$$$$ - 2013. 06. 08. 18:10

Sose fogom megerteni, hogy a regi filmek sokadik ismetleset miert a fiatalok nezik nagyobb aranyban.

rezipower - 2013. 06. 08. 18:29

Az első Revolution promó:
http://www.rtlklub.hu/sorozatok/ajanlo/videok/209781

Így kell felkelteni az érdeklődést! Nekem tetszik és nem szaroztak a címadással sem :)

izellajos - 2013. 06. 08. 18:33

nem kellene annyi hülye spot a műsorok közé az m1-en akkor talán többen maradnának. gondolok itt arra, hogy egy “ajánló” spot elé benyomnak egy m1 logo-s természetképet tök feleslegesen. idegesítő, biztos csak én látom így, de fejlődhetnének. A Magyarország szeretlek! utáni filmek sokkal több nézőt érdemelnének, de mire elkezdődik addigra jó páran elkapcsolnak. tökörészés folyik.

Desmond Wallace - 2013. 06. 08. 18:40

izellajos: Alapvetően nem érdeklik a nézőket az M1-es műsorok. A sport és A Dal hozott eddig kiemelkedő nézettséget (18-49), plusz még egy-két műsor az ünnepek alatt.

A Magyarország, szeretlek! remekül hoz, de ez egy “öreg” műsor, hiszen 18-49-ben sehol sincs; bár az utóbbi hetekben ott is nőtt valamelyest a nézettsége, és kétségtelenül a legsikeresebb M1-es műsor a megújulás óta. Ilyen kéne még nekik egy-kettő, és akkor talán a fiatalok is felfedeznék, hogy van ilyen csatornájuk.

izellajos - 2013. 06. 08. 18:53

Desmond Wallace teljesen egyetértek veled, de azt nem értem, hogy néhány hónapja új reklám/marketing csapata van az mtva-nak, de változást nem látok az előző brigád teljesítményéhez képest. Max okostelefon téren, mert ott előrébb léptek. Szerinted mi kell a mai fiatalnak? Mivel lehetne őket a tévé elé ültetni? (véleményem szerint nem releváns a közszolgálati adatait összemérni a kereskedelmiekkel, mivel nincs műsor közben reklám (max termék elhelyezés) így a reklámozóknak sem akkora terep

Victor - 2013. 06. 08. 18:59

Én a délutáni adatokat szeretném kérni.

Lengabor - 2013. 06. 08. 19:01

Pár kommenttel feljebb lekörmöltem, pont a kedvedért.

Desmond Wallace - 2013. 06. 08. 19:08

izellajos: Nem tudom, hogy mi kell nekik. Annyit tudok, hogy a BK-t meg az Éjjel-nappal Budapestet kajálják. Utóbbi buktaként indult, de Kolosiék mégis nagy sikert tudtak belőle csinálni.

Talán egy amerikai tucatnyomózós sorozat kéne az M1-re is, ami 100-200 ezer nézőt tudna produkálni 18-49-ben. Azt látjuk, hogy a Párizsi helyszínelők jól muzsikál.

kiskiraly - 2013. 06. 08. 19:28

Az m1 már sohasem lesz fiatalos csatorna szerintem és nem is kellene erőltetni.

PandacsökiBoborján - 2013. 06. 08. 20:12

A Revenge kurva rossz csatornán megy, nem járna rosszul vele valamelyik kábeltévé, ha megvenné az ismétlési jogokat.

chris - 2013. 06. 09. 08:30

Mindig jólesik látnI, ha a tv2, de különösen az m1 elveri az RTL-t :)———->Csatlakozom!!!!
Az RTL(a magyar!) egy x*r,
szerintem szégyen az RTL csoportra nézve..:/

chris - 2013. 06. 09. 08:33

Az első Revolution,Így kell felkelteni az érdeklődést! Nekem tetszik és nem szaroztak a címadással sem :)

—–ja,RTL KLUB-majd lekerül vagy 2 epizód után,és Kolosi majd mondja:nem volt rá igény..(Pff!)

winnie - 2013. 06. 09. 08:46

ha nincs rá igény, akkor kerüljön is le. ha nem kerülne le, akkor mindenki azon sírna, hogy miért nem kerül le. bár mostanában inkább a többi csatorna pakolja át

“Az RTL(a magyar!) egy x*r,”

hmm, pedig tele van jobbnál jobb sorozatokkal.

Zsolt - 2013. 06. 09. 14:30

Nekem lenne 2 kérdésem.
Az egyik, hogy miért van ez a nagy utálat az RTL iránt? Azért, mert ők a legsikeresebbek?
A másik pedig hogyhogy több csatorna is megvette az új amcsi sorozatokat? Fiatalokat akarnak így tv elé ültetni?
Válaszokat előre is köszönöm!:)

PapaLaci - 2013. 06. 09. 14:38

amcsi sorozatok eddig is voltak. Az hogy az RTL2 vagy a Viasat probalkozik inkab arrol szol hogy tob embert akarnak elcsabitani az RTLtol

bar en sem ertem hogy a Viasat honnajd szedi a penzt olyan nagy projektekre mind a Eden Hotel, Cimlaplany vagy mas… de alitolag ez jo “befektetes” haaat nem nagyon ertem hisz max. 300 000 – 400 000 ember nezi ezeket a showkat

szerintem

Lengabor - 2013. 06. 09. 16:02

Zsolt: mert kulturális tekintetben messze ők tették a legeslegnagyobb kárt a magyar emberekre, miközben szépen lassan kiépítették a monopolhelyzetüket és egyeduralmukat, a teljes médiapiac nagy (de legfontosabb) részét bekebelezték, ami szerintük felruházza őket, hogy mindent és mindenkit leszarjanak, semmibe vegyék a jogos kritikákat, javaslatokat, a nézőiket, akikért elviekben vannak, önkényesen, a saját fejük után menve mindennel azt tegyenek, amit akarnak, miközben zseniális stratégiával elhitetik, hogy nekünk szükségünk van rájuk és minden agymenésükre, a celebjeikre, a “tehetségeikre”, a “színvonalas” saját gyártásaik nagy részére. A legnagyobb bóvliból is képesek aranyat csinálni, miközben az átlagembert emberszámba sem veszik, kérdésekre sem válaszolnak, röhögnek a markukban, mert a Nielsen adatok őket igazolják, ha pedig a médiahatóság vagy bármilyen felsőbb szerv valami nekik nem tetszőre készül, akkor kiverik a biztosítékot, hisztiznek és próbálják önmagukat igazolni, akár fenyegetéssel is. Ezt pedig “legitimálja” még talán az én szememben is, hogy olyan szerződéseik vannak, amik révén sokszor színvonalas, minőségi tartalmakat is sugároznak, a szinkronra is költenek, korántsem a gagyit adják ki a kezükből – csak éppen a vetítési időponttal és/vagy csatornával vannak a gondok. Miközben egy Viasat vagy Comedy Central, ami rendes időben is kínál egyedi, értékes dolgot, a 6-10. helyen tanyázik.

2. Vannak közönségsiker sorozatok (vagy csak olyanok, amikről elhitetik, hogy azok) – azokra jó, hogy többen is lecsapnak. Egy Cool-nak, Sorozat+nak, PRO4-nek vagy AXN-nek is jót tesz a plusz nézettség, amit a “nagyok” már megszerettettek. Jó példa erre a CSI-franchise vagy az NCIS, annyi helyen megy, hogy meg sem lehet számolni. Az “új” vetítőknek csak annyi a dolguk, hogy megvegyék a vetítési jogot és az elkészült szinkront, és mehet a buli. Az USA-ban is működik ez a rendszer, ott szindikátusnak (utósugárzásnak) hívják (mondjuk akkor, ha egy szitkom eléri a 100 körüli részt, vagy a bombasiker, díjazott sorozatokra is igényt tartanak, pl. Breaking Bad a Sundance Channel-en).

kicske - 2013. 06. 09. 20:35

Csak jelzem, hogy a Viasat csoport ( History, Nature) a leggazdagabb tv csatorna. Leggazdagabb, ha mondhatom így, értétek. Egy médiaszemélyiség mondta egy előadásán. Nevet nem írok, de megbízható.- Évek óta magasan a szakmában van.

Raisen - 2013. 06. 10. 23:19

én meg pont RTL fan vagyok hosszú évek óta! :D

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz