login |

És a 12. Doctor…

2013. 08. 04. 17:45 - Írta: winnie

153 hozzászólás | kategória: Anglia lecsap, az év híre, hírek,

PETER CAPALDI

Az eredeti poszt alant:

You want people to be shocked when the name comes out.
/Steven Moffat, a Doctor Who showrunnerje/

Ma angol idő szerint 19:00-kor (ez nálunk 20:00), illetve nem sokkal utána bejelentik, hogy ki lesz a Doctor Who új főszereplője. (Esetleges stream linkek kommentben – a bejelentést interjú is fogja követni.) Az elmúlt években láthattuk Christopher Eccleston-t, David Tennant-et és Matt Smith-t. A következő pedig…

Na, ki lesz? Milyennek kéne lennie az új Doktor-nak? Mint mindig, most is előkerült a női vagy színes bőrű variáció, de baromira nem a külsőségek a lényegesek, sokkal érdekesebb lehet a személyiség.

Vajon a fogadóirodák “ráéreztek”? Náluk Peter Capaldi a befutó, de a pletykák még olyanokat emlegetnek, mint Damien Molony, Ben Daniels, David Harewood és Andrew Scott. Vagy Rory Kinnear, de ő korábban, mint sokan mások, kijelentették, hogy nem vállalnák a szerepet. Papírforma lesz vagy meglepetés?

Steven Moffat a fenti nyilatkozatát egyébként ezzel folytatta:

You want people to go, ‘No, that would never work!’ They did that with Matt, when they announced Matt. It was, ‘He’s far too young, and he doesn’t look right. He’s got silly hair.’You want people to go, ‘Oh, what have they done?’ And they always get wrenched out of their comfort zone, and then they find the Doctor again. And there’s such a range of what the Doctor can be.

153 hozzászólás Ne habozz!

S0m30n3 - 2013. 08. 04. 17:51

Peter Capaldi-t olyannyira nem kedvelem, mint kevés embert a világon. Amint meglátom a fejét, mérges leszek, szóval remélem nem ő lesz az új Doktor.

Jellem ügyileg amúgy elfogadnék végre egy nem ugrabugráló, nyugodtabb, kicsit komolyabb Doktort.

orla - 2013. 08. 04. 17:56

Én kedvelem Peter Capaldit (Torchwood, The Hour), de én sem szeretném, ha ő lenne. Lehetne úgy, mint Matt esetében, azaz egy viszonylag ismeretlen figura kapja meg a szerepet, mert akkor nincs nagyon mihez hasonlítgatni, stb.

Moffat nyilatkozata meg..

Bruzsy - 2013. 08. 04. 18:02

Ha Moffatot valóban ez mozgatja, nem pedig csak a sajtónak mutatott laza és nagymenő showrunner álcája ez, akkor nagyon nagy kár a sorozatért. Meg mindenért, amihez köze van.

S84 - 2013. 08. 04. 18:12

Ha Peter Capaldi akkor én Math Smith-szel együtt otthagyom a Dr. Who-t…
Ritka egy ellenszenves figura.

S84 - 2013. 08. 04. 18:13

Egyébként most nézem: http://www.imdb.com/title/tt0816711/

Z világháború

“Peter Capaldi – W.H.O. Doctor”

:D

crashland - 2013. 08. 04. 18:15

bruzsy miért utálod te ennyire moffatot? :D

S0m30n3 - 2013. 08. 04. 18:20

S84 pont tegnap néztem ugyanezt én is. :D

Kai - 2013. 08. 04. 18:20

Csak ne Peter Capaldi legyen! Nagyon irritáló feje van!

Inkább Damien Molony, Ben Daniels és Andrew Scott közül legyen valamelyik.

Azért a fekete Doktor is elég furán nézne ki szerintem! :D

mattcs - 2013. 08. 04. 18:25
Bruzsy - 2013. 08. 04. 18:29

crashland: mert ritka ellenszenves, nagyképű figura, csak nem tudom, mire. volt neki pár jó Who-rész ötlete még az RTD érában, utána viszont elveszett, nem tudom mit kezdeni se magával, se a létrehozott helyzettel. És nem értem a kultuszát, pláne amiatt sem, mert a Sherlock is egy középszerű ötletekkel túlzsúfolt katyvasz lett a második évadára.

Kóczy - 2013. 08. 04. 18:32

Peter Capaldi jó színész, de ha jól tudom, ő már szerepelt a sorozatban korábban. (Asszem a 4. Évadban a Pompeii-s részben talán)
Szóval szerintem olyannak kéne kapnia a szerepet, aki még semmilyen formában nem tűnt fel a sorozatban korábban.
David Harewood is volt a már a sorozatban, a The End of Time című részben.

Női Doktor szerintem nem kell. (Még úgy sem, hogy egyik nagy kedvencemet, Michelle Ryant is emlegették, mint lehetséges első női Doktort, noha ő is volt már egy másik szerepben a sorozatban.)

Bruzsy:
Nekem még a 2007-es Jekyll minisorozat is bejött tőle.

Vektor - 2013. 08. 04. 18:34

De Peter Capaldit nem zárhatja ki az, hogy volt már egy komoly, egész évados szerepe a Doctor Who-univerzumban (Torchwwod, 3. évad)?

Ellahbanna - 2013. 08. 04. 18:34

Nekem sem nagy kedvencem Peter Capaldi, nem mintha nem játszott volna jól a Torchwoodban (én legalábbis csak ott láttam), de valahogy annyira unszimpatikus…
A többiek közül viszont Ben Danielsnek, esetleg Andrew Scottnak nagyon örülnék. :)

TheRealGoatBear - 2013. 08. 04. 18:34

Második Stream:
http://www.filmon.com/tv/bbc-one
Harmadik Stream:
http://freetvall.com/video/3D7RG2BY8AAU/

Posthoz pedig: Fiatal Doctort kéne, aki illik Clara-hoz. Clara pörgős, erős Doctort “követel” maga mellé. Aztán Moffatot ismerve…

Vektor - 2013. 08. 04. 18:35

*Torchwood

nedewya - 2013. 08. 04. 18:35

Bruzsy: Én az egész sorozatot csak aazért nézem mert Moffat a vezetője. Néztem anno 2005-ben a kezdést, és csak az ő epiződja tettszett. A 2. évad jó volt de a 3-4 évadban ismét csak a Moffatos részek jöttek be. A 4. évad végén már félig kaszáltam a sorozatot mert számomra rossz irányba ment. Aztán meghallottam h Moffat átveszi a vezetést, és én azóta is nagyon élvezem a részeit. Szóval lehet hogy nagyképű figura de szerintem nélküle a sorozat nem tartana itt.

winnie - 2013. 08. 04. 18:39

Egyébként most nézem: http://www.imdb.com/title/tt0816711/

Z világháború

“Peter Capaldi – W.H.O. Doctor”

:D

van valami nyoma ennek korábbról? stáblista fénykép vagy korábbi cikkben említve? mert szívesen kiraknám, de rögtön az jutott eszembe, hogy valaki csak átírta pár napja poénból.

Pocok - 2013. 08. 04. 18:41

Kérlek ne ordítsatok le, de mint kívülálló kérdem… miért kell lecserélni? Miért kell ilyen hamar cserélgetni?

Gábor - 2013. 08. 04. 18:42

Legyen egy vörös hajú nő! :D Mondjuk Rose Leslie! :)
Amúgy is már régóta terítéken van, hogy női doktor, és Tennant és Smith Doctora is megjegyezte (ha jól emlékszem), hogy “still not ginger”.
Itt a lehetőség! ;)
Ne mondjátok, hogy nem néznétek! :D

nedewya - 2013. 08. 04. 18:43

Ja egyébként én befizetnék egy női doktorra de mindenképpen valami belsőleg új doktort várok. Aki elüt a Tennant/Smith karakterektől mert ezek elég hasonlóak voltak. (függetlenül attól hogy szeredtem őket.)

Jena - 2013. 08. 04. 18:44
Gábor - 2013. 08. 04. 18:46

Pocok!

Ezt még az első színész távozásakor találták ki. William Hartnell annak idején, ha jól tudom, egészségügyi okok miatt hagyta ott a sorozatot, viszont a készítők nem akartak belemenni egy olyan helyzetbe, hogy hirtelen másvalaki játssza a Doctort, ezért találták ki a regenerációt. Ezért vannak a váltások és ezért tudott a sorozat ilyen sokáig futni (63-89-ig, valamint egy 96-os film), mielőtt szünetre kényszerült, hogy 2005-ben visszatérjen.

Matt Smith tudtommal “átteszi a székhelyét” az Egyesült ÁLlamokba, ezért nem folytatja tovább a Doctor Who-t. Viszont, 3 évad is szép teljesítmény egy Doctortól. :)

(A regenerációk számán megy a vita, hogy mennyi van, valahol 12-t írnak, máshol végtelen számút…)

Kocol - 2013. 08. 04. 18:46

Moffatnak szerintem teljesen igaza van. Új Doktor, új személyiség, ez remek lehetőség újra megmutatni az idegenségét és ezáltal újra megismerni. Ha olyan dokit kapnánk, akire azt mondjuk “oké, pontosan így képzeltem”, teljesen ellentmondana minden sci-fi-ről alkotott elképzelésemnek. Persze, kinek milyen az ízlése.
Es igen, lehet akár nő is. Egy erős női karakter fantasztikus lehetőségeket rejtene magában, gondoljatok a River Songgal való kapcsolatára ;)

orla - 2013. 08. 04. 18:50

Pocok: a színész döntése, ha elmegy. Van, aki sokáig bírja (7 év), van, aki csak egy évadot vállal, az átlagos a három-négy év. Eddig is nagy volt, de a Moffat-érában aztán még nagyobb lett a sorozat körüli felhajtás (nekem már túl nagy), nem csoda, ha váltani akarnak. Itt meg meg is tehetik, nem kötelező tizenakárhány évig ugyanazt a karaktert játszaniuk.

Plusz az egyre silányabb írás miatt a Tizenegyedik Doktor karaktere lassan kicsit kifakult – de Moffat marad, szóval ez a probléma nem oldódik meg.

Gábor - 2013. 08. 04. 18:54

Nekem amúgy nagyon tetszettek még az RTD-érában is Moffat részei, főleg a Blink! Az, hogy az ötödik évadra showrunnerváltás történt, valamint
SPOILER ANNAK, AKI NEM NÉZTE ADDIG ÉS NEM TUD RÓLA


új Doctorral és új kísérővel/kísérőkkel, valamint teljesen új történetszállal, ami kb. csak Riveren keresztül kötődött a régebbi évadokhoz (eleinte), nekem teljesen olyan volt, mintha egy reboot-ot kaptunk volna… Valamilyen szinten minden váltás ezt hozza, csak itt nem igazán volt kivel továbbvinni… Anno ugye ott volt Rose és kedves családja, akik megmaradtak, akikkel a nézőknek már volt valamilyen kapcsolata. Az útitársváltásokkor pedig ugye állandó volt a Doctor.

SPOILER (ha az volt) VÉGE
Nekem történetvezetésben, az évadok felépítésében határozottan tetszik, amit Moffatt csinált a sorozattal, noha én Ecclestonnal és Russel T. Davies-szel szerettem meg a sorozatot és mindig is kedvelni fogom azokat az évadokat és karaktereket. :)

Hor1 - 2013. 08. 04. 18:56

“mert ritka ellenszenves, nagyképű figura, csak nem tudom, mire”

Akár a Coupling-ra, akár a Jekyll-re, akár a legjobb DW részre..

söge_ - 2013. 08. 04. 18:59

Kocol: szerintem a River szálat lezárták. Moffat is mintha nyilatkozott volna olyasmit, hogy elmesélt mindent a karakterről, amit el akart mesélni. + láttuk hogy a Tizenegyedik viszi el Rivert az utolsó útjára a Könyvtár előtt, bár elég timey-wimey az univerzum hogy ez ne jelentsen problémát.

Hor1 - 2013. 08. 04. 19:00

De hozzáteszem mióta ő a showrunner nekem se igazi a DW. Az RTD-éra alatti részei viszont ütöttek, mint az ipari áram, és a Sherlock is remek.

Gábor - 2013. 08. 04. 19:05

Söge_?
Melyik rész volt az, amelyikben Rivert utolsó útjára kísérte a könyvtár előtt?
Én úgy emlékszem, a könyvtáras részen kívül csakis a hetedik évad végén volt újra prof., addig csak dr.

söge_ - 2013. 08. 04. 19:05
A. - 2013. 08. 04. 19:07

Nos, egyes vélemények szerint Tatjana Maslany-nak kellene lennie a doktornak, és akkor ő játszhatná el a Doktort, az Útitársat és a Mestert is egy személyben. Teljesen egyetértek.

A. - 2013. 08. 04. 19:08

amúgy James Fraint szerettem volna évekkel ezelőtt, hát meglátjuk.

Gábor - 2013. 08. 04. 19:08

Pontosítok, mert a félévadzáróban is már prof. volt, de ott még ha jól emlékszem, nem volt búcsú a könyvtár miatt.

Dixi - 2013. 08. 04. 19:10

Martin Freeman ? O mar most is Doki csak a Sherlock-ban :)

Sydius - 2013. 08. 04. 19:18

Stream itt is: http://live.combom.co.uk/

Kocol - 2013. 08. 04. 19:21

söge_: Jó, igazad van ( Bár a Könyvtárból azért vissza tudott térni, szóval nem lenne akadálya story-wise ).
Mrs. Tennant-nak kéne visszatérni, ha már a szereplőket válogatjuk… :)

söge_ - 2013. 08. 04. 19:25

Kocol, persze, a sztori megengedi, hogy Moffat akkor hozza vissza Rivert amikor csak akarja. De szerintem nem akarja.

GyMate - 2013. 08. 04. 19:41

Moffatt rengeteg mindenre lehet nagyképű (bár nyilván szimpibb lenne, ha mindennek fényében mégis szerényebb lenne, és nem hazudozna ennyit brahiból interjúkban), ahogy fentebb is írták: Jekyll, a Doctor Who legjobb részei (és szerintem évadai is – meg a legjobb kísérőpáros, Amy és Rory), a Sherlock sikeres tető alá hozása – és sokak szerint a Coupling is, ami nekem picit túl alpári, de azért szórakoztató. Mindenesetre, Doctor Who terén pedig számomra egyértelműen fényévekkel jobb, mint RTD volt. Bár nagy mákja volt Matt Smithszel is, a fickó zseniális (David Tennant is jó volt, de a végén – főként RTD bugyutaságai miatt – már nagyon vártam a váltást. Most még mindig fáj a szívem Smithért!)

Gábor - 2013. 08. 04. 19:47

Ezt a mini részt nem láttam.
Amúgy itt (a harmadik, “legidősebb”) River mondja, hogy a Singig towers of Darallium-hoz viszi őt (a fekete öltönyös, kalapos, “idősebb”) Doctor, és aztán kiderül, hogy ez lesz az utolsó éjszakája a könyvtár előtt vele…
http://tardis.wikia.com/wiki/Singing_Towers

A sorozatban ezt még nem láttuk, hogy elbúcsúztak volna, és odaadta volna a sonic screwdriver-t. Legalábbis, nem emlékszek rá, szóval lehet, hogy ezt még előveszik. Ha nem, hát nem.

Amúgy Riverrel kapcsolatban, noha a The name of the Doctor részben a könyvtári “visszhangja” volt már csak ott, de mégis kapcsolatban volt közte és Clara között akkor is, amikor a lánynak milliónyi apró darabra kellett volna szétesnie – meghalnia, amire River fel is hívta a figyelmet és annyit fűzött hozzá, hogy “Spoilers.”
Szóval ez a helyzet is érdekes lehet majd a későbbiekben.

A Night minirészeket most nézem meg először, ezeket hogy nem ismertem…?

Daniel - 2013. 08. 04. 20:01

Egy bálna a következő Doktor…

winnie - 2013. 08. 04. 20:06

tempó, mert hajat kéne mosnom a gyerekeknek, de azért frissíteném a posztot!:)

Zirowe - 2013. 08. 04. 20:07

Ha egyszer ez volt a szerepe a Z-ben.
Nem kell mindenhol az összeesküvést keresni.
W.H.O.= World Health Organization

winnie - 2013. 08. 04. 20:08

zirowe: nem hiszem, hogy bárki előtt ne lett volna tiszta a who jelenése, de mutass egy bizonyítékot, hogy ez volt kiírva a stáblistára és elhiszem. sőt, egy stáblista screencapet ütősebb lenne kirakni, mint egy imdb-képet. csak nyilván nem akarom magamat lóvá tenni, ha nem az. ennyi. ezt bármilyen hír kirakásánál érdemes eljátszani. én elhiszem, csak óvatos vagyok és nem akarok mást átverni, ha csak valami poén lenne. kerestem korábbi nyomokat és nem találtam.

oellasaga - 2013. 08. 04. 20:10

szinte nem is érdekel, ki lesz, mert azt szeretném, ha bill nighy lenne, de nem ő lesz :( nighy+moffat doctort pedig de szívese néznék…

safranyn - 2013. 08. 04. 20:11

Kár, hogy nem lehet női doki. Tudom-tudom, hogy már feltűnt a sorozatban, de én simán el tudnám képzelni Olivia Colmant :)

winnie - 2013. 08. 04. 20:11

szegény colman már annyi főszerepben van/volt idén:)

gromit - 2013. 08. 04. 20:14

na, már annyit tudunk, h nem nő

ha jól értem, Matt Smith már úgy beszél, h ő tudja, ki az a he/him

A. - 2013. 08. 04. 20:21

ó, akkor Tatjana Maszlany kihúzva:(
:)

gromit - 2013. 08. 04. 20:26

“I think it’s time for the queen to be played by a man”
(Moffat arról, h bármilyen nemű lehet)

Fragohol1C - 2013. 08. 04. 20:27

Peter Capaldi

Kai - 2013. 08. 04. 20:27

Remek, Peter Capaldi a következő Doktor, vagyis nálam kasza a sorozat. Köszöntem!

Szilvuka - 2013. 08. 04. 20:28

Banye! Egy vén Doki?! Azt hiszem ez után már én sem nézem tovább! :(

S0m30n3 - 2013. 08. 04. 20:29

hát köszönöm, számomra Matt-tel vége a sorozatnak…

“Peter Capaldi-t olyannyira nem kedvelem, mint kevés embert a világon. Amint meglátom a fejét, mérges leszek, szóval remélem nem ő lesz az új Doktor.”

amint leírtam ezt, tudtam, hogy ő lesz…

yeeeyha - 2013. 08. 04. 20:29

Nekem róla csak annyi rémlik, hogy sid apja volt a skinsben, és asszem bírtam.
Amúgy nagyon gonosz azt mondani, hogy túl öreg?

S84 - 2013. 08. 04. 20:29

Na jó, az egy dolog hogy “vén”, de még ellenszenves is.
Szerintem sem kellett ennyire öregíteni.

orla - 2013. 08. 04. 20:30

De hogyan egyeztethető össze a Torchwoodos szerepével?Az egy másik univerzum?

korum - 2013. 08. 04. 20:30

Nem ezt vártam, de egy ilyen doktornak örültem volna :)

hengertenger - 2013. 08. 04. 20:30

Mar ezer eve lehet tudni ki a kovetkezo….
itt egy video:
http://www.youtube.com/watch?v=TBDExfYO1GU

orla - 2013. 08. 04. 20:31

Ó, jó olvasni ezeket a kommenteket, és emlékezni rájuk,mikor Capaldi elmegy, és mindenki hiányolni fogja.

gromit - 2013. 08. 04. 20:31

Doctor Pilfrey :D

eleinte én se bírtam, de aztán rájöttem,h Dr Pilfrey-től kaptam hülyét, a karaktertől (Fortysomething), a színész pedig jó :)

(szóval akkor a fogadóirodáknak bejött)

G. - 2013. 08. 04. 20:32

Ugyan nem vagyok tisztában Capaldi előéletével, de nekem valahogy minden egyes váltáskor kevésbé jött be az új doki. Most is így van.
Más részről pedig minden egyes váltás előtt jöttem rá, hogy basszus, de megszerettem ezt a színészt is, milyen baromi jó is így a sorozat, nem is kell nekem az előző doki, meg a következő se.
Szóval én nem mondok semmit, meglátjuk, hogy játszik az úr!
G.

Alex20 - 2013. 08. 04. 20:32

Nálunk is kasza lesz a sorozat.Sőt szerintem alapból most ezzel hatalmasat fognak bukni, de ők tudják….

wondorog - 2013. 08. 04. 20:33

Still not ginger :)

wondorog - 2013. 08. 04. 20:34

Mondjuk Mesternek jobban el tudnám képzelni.

shadowhawk - 2013. 08. 04. 20:35

“De hogyan egyeztethető össze a Torchwoodos szerepével?”

Én is ezen gondolkodtam.

korum - 2013. 08. 04. 20:35

Szvsz az első részt vele még a legvadabb ellenkezők is megnézik majd, onnantól kezdve meg azon múlik majd, mennyire jó doktor, nem pedig azon, hogy ki is ő, és milyen előítéletekkel vágtak neki…

Én bízom benne hogy jó lesz, nagyon vártam ezt a picit idősebb (és remélem ezzel komolyabb, talán régi-doktorosabb) doktort, csak nem hittem benne, hogy meg merik lépni… örülök, hogy meg merték.

Szlaci91 - 2013. 08. 04. 20:35

Akinél egy színészváltás miatt kasza a legjobb sorozat annak csak annyit tudok mondani hogy rohadt nagy idióta :D

Gábor - 2013. 08. 04. 20:35

Szerintem meg aki komolyabb és visszafogottabb (akár kicsit “sötétebb”) Doctort várt, talán megkaphatja.
Én Matt Smith-t is nehezen tudtam elfogadni, de aztán megkedveltem. Az előző váltáskor Tennant valahogy hamarabb vált szimpatikussá.
Kíváncsi vagyok a vele készülő részekre, mennyiben lesz más.

zorg - 2013. 08. 04. 20:36

Én nagyon örülök neki, és bízom benne. Eddig mindig megijedtem az új doktoroktól, de mára már megtanultam, hogy bízni kell a szereposztásban. Emiatt ne kaszáljátok már a sorozatot, könyörgöm. :)

nohabviktor - 2013. 08. 04. 20:37

Tönkretették a kedvenc sorozatomat :(

kirekk - 2013. 08. 04. 20:37

Szerintem kifejezetten jó döntés, el tudom képzelni új Doktornak. Bár úgyse az a lényeg, hogy külsőre milyen, hanem, hogy személyisége lesz.

Vektor - 2013. 08. 04. 20:37

Inkább Moffatot kellene váltani, mert akkor talán egynél több nézhető epizódot kapnánk egy évadban…

Kocol - 2013. 08. 04. 20:37

Ugyan, az egy dolog, hogy a színészt láttuk, de a karakter azért más dolog. Matt Smith minden interjúja alkalmával elcsodálkozom, hogy mennyire más “élőben”.
Szóval azért nem dőlt el semmi, ha a színész nektek nem is tetszik. :)

Smash - 2013. 08. 04. 20:37

Most merek fogadni, hogy mindenki, aki azt mondja, hogy kasza, úgyis meg fogja nézni az első epizódját, és rá fog jönni, hogy attól még Dr. Who-t néz, hogy rühelli a színészt.
Nekem se jön be, de attól még nézni fogom. Ha szerencsénk van, akkor csak egy évadon át (fingers crossed).
Ugyanezek voltak a reakciók akkor is, amikor Matt-et jelentették be, de megszoktuk, és megszerettük. Vagy itt is az lesz, vagy ha a nép nagyon nem lesz vevő, akkor lesz megint egy gyors csere.

Szkifi - 2013. 08. 04. 20:38

Tök jó, hogy a DW univerzumban ez lesz a 3. szerepe :D
Eddig bejött a kívánságom, hogy legyen öreg doktor. Ha ő is vidám lenne, talán túlságosan is Tom Bakeres lenne, de ha komor lesz, akkor csúcs!

S0m30n3 - 2013. 08. 04. 20:39

na 10 perces lenyugodás után természetesen én is adok neki esélyt, de nehéz dolga lesz, hogy meggyőzzön. egyszerűen utálom a színész fejét, rossz ránézni. ha jó sztori lesz és a Doktor személyisége jó lesz, az még talán megmentheti a sorozatot nálam, max. majd kitakargatom a fejét és úgy nézem a részeket. :D

Zirowe - 2013. 08. 04. 20:39

Bírom ezt a sok síró embert..

Kb ugyanez volt Smith kiválasztásakor, aztán mégis.

Esther - 2013. 08. 04. 20:40

Úristen, Fortysomethingban agyérgörcsöt kaptam, akárhányszor felbukkant ez a muksó, nem tudom, hogyan fog muzsikálni Dokiként. Részemről egyelőre megy a benefit of the doubt, aztán majd meglátjuk.

TorrenteXY - 2013. 08. 04. 20:41

Na, talán így már nézni fogom a Doctor Who-t, Capaldi nagy kedvenc!

orla - 2013. 08. 04. 20:41

Valahogy pedig össze kéne kapcsolni a Doktort meg Frobishert.

Danny - 2013. 08. 04. 20:45

Bye-bye, Doctor Who. Megvan a tökéletes indokom arra, hogy otthagyjam a sorozatot. Már Matt Smith is az agyamra ment, ez a színész meg iszonyatosan unszimpatikus.

crashland - 2013. 08. 04. 20:45

Jaj gyerekek, Matt Smith-re is ugyanezt írta mindenki, hogy “kaszálom”, “mostantól szar lesz”…

Könyörgöm… Én sem örülök a választásnak, mert a fiatal doktor híve vagyok (Tennant, Matt), de egy esélyt csak kéne adni neki.

Aki kaszálni akarja már most nézze meg az In the loop c. filmet :)

sadnic - 2013. 08. 04. 20:45

Nemtudom. nemszeretem előző dokihoz hasonlítani az aktuálist. de azért egy alapjában komor és öregebb ember sztem nagyon elüt a mostani doktoroktól akik mondhatunk bármit vitték a hátukon a történeteket a pörgésükkel!

Theo - 2013. 08. 04. 20:45

Pedig nagy nehezen kezdtem rávenni magam, hogy ledaráljam a Smithes részeket, de úgy látom a következő pár évadot se kell nézni, legalább több idő marad másra.

m76 - 2013. 08. 04. 20:45

Hát ez erősen fail. Bár eddig se néztem doctor who-t egy mp-et sem, de ha jól választanak akkor megnyerhettek volna nézőnek, de nem ő az a színész aki miatt belenéznék. Nem utálom, simán csak érdekdeten számomra.

westhammer - 2013. 08. 04. 20:48

SZUPER!!!

ClarisseW - 2013. 08. 04. 20:48

Hogy a nagy többséget idézzem, “Ez Anglia. Van tizenöt színészünk és három helyszínünk.” Viccet félretéve, én várom, mi fog belőle kisülni. Egyébként meg nem értem, miért hisztizik mindenki, hogy “túl öreg” a szerephez. A classic Who dokijai sem voltak nála fiatalabbak, sőt. Mellesleg remélem, hogy kicsit komorabbat kapunk, olyan Kilences félét.

emese - 2013. 08. 04. 20:49

Dr Pilfrey – az alapján az alakítás alapján remek színész. Mást nem láttam vele (szerintem).

Daniel - 2013. 08. 04. 20:49
Pr13m - 2013. 08. 04. 20:53

Szuper döntés…de nem kéne spoiler mögé tenni?

winnie - 2013. 08. 04. 20:54

még véletlenül sem. szereposztási hír. de sosem tettük, most pedig még tévés specialt is kapott. bár olyan talán reégen is volt

gisss - 2013. 08. 04. 20:55

Hurrrrraaay!
Malcolm Tucker Lives On!
Komolyan ennél jobb hírt most el sem tudok képzelni! :D

reccs - 2013. 08. 04. 20:56

Na igen, az eddigi életkori tendenciák alapján egy pólyásbabának kellett volna jönni. Azt meg talán mégse.
Meglátjuk.

Maxim - 2013. 08. 04. 20:58

En baromira orulok, kezdtem aggodni, hogy egyre jobban fiatalitani fogjak a Doctor-t es mire eszbekapunk egy teljesen irritalo “hipster” sorozat lesz belole.
Arrol nem is beszelve, hogy a leleplezeset koveto rovid interjuban rendkivul szimpatikus volt. En oszinten nagyon varom mar hogy feltunjon a kepernyon mint 12. Doctor!

Smash - 2013. 08. 04. 20:59

Egyébként ha már nagyon ebbe az irányba akartak elmenni, akkor Roger Rees sokkal jobb választás lett volna. Még hasonlítanak is egymásra.

Pr13m - 2013. 08. 04. 21:00

NA végre, ha a sok síró emberke és a fangirlök elhagyja a sorozat nézését, akkor talán tényleg csak azok nézik tovább, akik a sorozat lényege miatt szeretik, és nem feltétlenül a színész miatt. Nekem is voltak kevésbé szimpatikus doktoraim, de mindegyiket szerettem. Matt a kedvencem, de nagyon örültem hogy legalább egy karakteres ember veszi át a helyét, aki valószínűleg teljesen más karakter lesz. Én egy Jon Pertwee féle doktort néznék meg tőle. Legalábbis hasonlót. És valóban mindenki fanyalog amikor egy doki elmegy és jön egy új, de csak a színészen és az írókon fog múlni, hogy megszeretjük e, szóval szerintem még senki ne írja le.

Hor1 - 2013. 08. 04. 21:10

Amúgy annyira House ez a kép. :)

Maxxid - 2013. 08. 04. 21:11

Sid faterja jó arc :)

clegane - 2013. 08. 04. 21:17

nekem is a House juttot róla eszembe :)

Brynden Rivers - 2013. 08. 04. 21:25

Nem értem miért kaszálja valaki a színész miatt – lehet végre lesz egy olyan Doktor aki karizmatikus, félelmetes és bölcs.

KisDee - 2013. 08. 04. 21:26

Nehogy már túl öreg legyen egy 1200 éves karakterhez :D

nedewya - 2013. 08. 04. 21:27

Ezek szerint Doktor House lesz a 12. :) Hummm szerintem jó lesz, mert biztosan más karakter lesz. A Tennant/Smith karaktert már kezdtem unni. Jót fog tenni a változás

The Man Who laughs - 2013. 08. 04. 21:29

Eddig nem ismertem a színészt (így utólag rémlik, hogy egyszer szerepelt már).

De nekem szimpatikus, durva váltás az eddigi (2005-től lévő) fiatalabb hiperaktív/bohókásabb (különösen Smith)doktorokhoz képest egy ilyen komolyabb tekintetű öregebb faszi.

Remélem egy másfajta karaktert hoz mint az eddigiek (nem mintha bajom lenne velük).

Különösen érdekes lehet a dinamika ha Coleman maradna társnak (erről lehet már valamit tudni?)

KisDee - 2013. 08. 04. 21:30

Igen, marad Coleman társnak.

DarkEagle - 2013. 08. 04. 21:32

winnie – 2013. 08. 04. 20:54
még véletlenül sem. szereposztási hír. de sosem tettük, most pedig még tévés specialt is kapott. bár olyan talán reégen is volt

Már ne is haragudj de aki nem akarja tudni mert meg szeretné várni azt a részt amiben megjelenik először azokkal mi lesz? Kicsit gondolkodhatnátok mielőtt kiposzterezek egy olyan képet egy olyan kultusz sorozatról aminek az a lényege hogy a főszereplő változik. Nincs még egy ilyen kultusz sorozat aminek a rajongói nem feltétlen szeretnék előre tudni ki lesz a szereplő. Legalábbis szerintem.

És akkor jöhet az ellenérv hogy de a TV-ben vagy a neten bármikor belefuthat. De az az ő hibája de ettől még nem kell a képébe nyomni.

Szóval nagyon is egyet értek a Spoiler ötlettel. ;)
Utálom ha valamit elspoilereznek én is csak azért tudtam meg hülye twitterem ezzel volt tele és véletlen megláttam a nevet. Úgy látom manapság senkiben sincs önérzet hogy nem kéne ellőni a poénokat.

zagloba - 2013. 08. 04. 21:33

Szuper! Nekem Bejön, Kiváló Színész!
Remélem, Ezzel Kicsit Komorabb Irányt Vesz A DW.

winnie - 2013. 08. 04. 21:33

DarkEagle: azokkal semmi. mindig, szinte minden hírnél van ilyen, mindenki kitalálhatja, hogy neki ez vagy az spoiler. nem hozzájuk kell alkalmazkodni, főleg, hogy szinte minden más infóval óvatosak vagyunk. egyébként az alapvetés ilyen alapon az lenne, hogy várunk az infóval a magyar premierig és addig se kép, se név. ezért nem mutattuk anno a house 6. évad vagy a szökés 4. évad plakátját. sőt, a napokban is volt “rejtett” plakátunk.

de itt fel sem merült még mellékgondolat szintjén sem a dolog. ha a készítők szerint nem spoiler, akkor szerintünk sem. aki kerülni akarja a hírt, az nyilván nem ide fog jönni akkor, amikor még meg is írjuk, mikor lesz a berendelés. és ahogy mondod, neki sem garancia, hogy az elkövetkező hónapokban nem fog belefutni a hírbe. mert művészet lenne elkerülni.

DarkEagle - 2013. 08. 04. 21:33

Egyébként most hogy már tudom csalódott vagyok. Nem azért mert ő lett hanem azért mert Moffat megint nem erőltette meg magát. Ezek után ezernyi kérdés fog jönni hogy miért ő hiszen volt már a DW-ben sőt szerepelt egy egész évadon át a Torchwoodban is. Érdekes lesz kimagyarázni. Már ha megteszik.

Színészi tehetség itt nem sokat számít ha a többségnek nem fog tetszeni.

DJackson - 2013. 08. 04. 21:36

Már kezdem érteni mit érezhettek a fanok annó a David Tennant Matt Smith váltásnál. Nekem valahogy ritka ellenszenves ez a Capaldi figura. Ahogy pár napja láttam a jelölteket azt kívántam hogy ne ő legyen. Clarat már elrontották, most szerintem a doktort is. De cáfoljanak rám.

westhammer - 2013. 08. 04. 21:36

Szerintem a DW nem arról szól, hogy most ki a színész, aki amiatt kaszálja el a sorozatot, mert egy idősebb, vagy egy általa nem kedvelt színész a Doktor, az nem is igazi fan: én azért nézem mert számomra ez nem egy sorozat, hanem egy érzés, a felfedezés öröme és egy olyan tanítás, amitől talán jobb ember leszek.

Lehet hogy csöpögős amit írok, de én pont azért nem fogom soha elkaszálni, mert nekem ez a sorozat többet jelent.

reccs - 2013. 08. 04. 21:38

DarkEagle: Miért, azt megmagyarázták, hogy Eve Myles hogy lett 19. századi szobalányból 20. századi cardiffi rendőrnő? És hiányzik?

The Man Who laughs - 2013. 08. 04. 21:38

Most komolyan akik ilyeneket írnak: Hogy tönkretették a sorozatot, meg kasszálom, meg, hogy szar az egész.

Azok most egy darab kép alapján (de még ha látták is valamiben a színészt korábban akkor sem tudja 100%-ig megítélni, hogy pontosan milyen lesz Dokiként)(félre értés ne essék nekem is van olyan színész aki számomra antipatikus, de még akkor is megvárnám legalább az első teljes részt ahol doktor, hogy eldöntsem a kaszát).

Én speciál leszarom, hogy jóképű-e vagy fiatal esetleg öreg. engem az alakítása érdekel.

Persze ízlések és pofonok, de ez a sok szélsőségesen negatív reakció nekem kicsit fura, úgy, hogy még egy másodpercnyi mozgóképet sem láttunk az alakításáról.

Pr13m - 2013. 08. 04. 21:39

DarkEagle: Ne akadjunk fent ezen hogy ki hányszor szerepelt már 2x vagy többször a DWban, mert elég hosszú lenne a névsor, és azt hiszem csak egyet magyaráztak meg egy mondattal kb. Aki meg már most kaszálja úgy hogy egy részt nem látott vele, azért nem kár…

söge_ - 2013. 08. 04. 21:39

Nem Capaldi az első aki több szerepet is eljátszott már a Whoniverzumban, Karen Gillan is a Pompeii rész után lett Amy Pond.

+ valaki kérdezte, hogy mi lesz Clarával: Jenna aláírt a 8. évadra, úgyhogy ő marad a companion.

Phoenix - 2013. 08. 04. 21:40

Moffatt xarik a torchwoodra,egértelűen kijelentette, hogy lezártnak tekinti a Who-t ott ahol ő átvette, ezért nem is szerepeltette a Russeles karaktereket (Jack, Ood-ok és társaik.)

Furcsa mert amíg nem főnök volt szerettem a részeit, érdekesek voltak, de állandó jelleggel tömény. A pandoricás arc zárása speciel számomra a sorozat mélypontja.

Ez a faszi meg elsőre irritál, de Matt Smithtől is rázott a hideg képek alapján, aztán megszerettem az idióta Doktorját.

symor - 2013. 08. 04. 21:42

Még nem pótoltam a Who-t maradéktalanul, de két dolog biztos:

1 – Capaldi egy színészzseni, bizonyítékokat ezeket nézve keressetek vele kapcsolatban The Thick of It, In the Loop (a megboldogult James Gandolfinivel itt egy akkora jelenetet letesz, hogy az beszarás, de tényleg!), The Hour.

2 – Ez egy bátor döntés, az utóbbi évek egyik legidősebb és legszokatlanabb Doktora lesz, bízzatok Moffatban!

winnie - 2013. 08. 04. 21:42

volt korábbi doktor is vendégszereplő már.

fura dolog, mint ahogy az is, hogy valaki a csi-ban volt 3-féle szereplő 14 évad alatt, de gáz lenne valakit csak az előélete miatt kizárni, HA ő lenne a legjobb.

A. - 2013. 08. 04. 21:46

Stephen Fry is kitvítelte még a DT/MS váltáskor, hogy először mindenki utálja az új doktort, aztán mindenki megszereti, ez a világ rendje:)

KisDee - 2013. 08. 04. 21:48
söge_ - 2013. 08. 04. 21:49

hehe, csak a móka kedvéért, ezt találtam tumblr-en:

“What if in the Fires of Pompeii, he was already the Doctor, but he stored his memories and Doctor-ness again, and became a regular guy and then somehow the universe worked out that Donna made 10 save that specific family…”

Dark Energy - 2013. 08. 04. 21:50

Első reakcióm:
Still not ginger.
Második:
Baromi jó Doctor lesz.

andrzsej - 2013. 08. 04. 21:50

De jó, hogy az elmúlt napokban a találgatások hatására ledaráltam a The Thick Of It-et. Hatalmas figura Capaldi, nagy változást fog hozni. Jójó, azért ne hozza át Malcolm Tucker karakterét. De bizonyosra veszem, hogy a 12. Doktorral is tökéletes lesz a folytatás.

morty - 2013. 08. 04. 21:52

@söge:
valamint Freema Agyeman

Army of Ghosts (1 July 2006) – Adeola
utána pedig:
Smith and Jones (31 March 2007) – Martha Jones

söge_ - 2013. 08. 04. 21:53

ezt találtam tumbleren, csak a móka kedvéért;)

What if in the Fires of Pompeii, he was already the Doctor, but he stored his memories and Doctor-ness again, and became a regular guy and then somehow the universe worked out that Donna made 10 save that specific family…

yeeeyha - 2013. 08. 04. 22:05

Aki amiatt fanyalog, hogy nem a Tovább mögé került a kép, az az új évad premierjéig barlangba akart költözni amúgy?

ElPadre - 2013. 08. 04. 22:05

nagyon jó. capaldi akárhányszor feltűnik, dominálja a képernyőt, valahogy olyan figura, akire figyelni kell.

nagyon bírtam matt smith-et, de a legutóbbi évadban látszott, hogy rutinból hozza a figurát, kifáradt, egysíkú lett az alakítása.

capaldi egyrészt remekül tudja hozni a neurotikus, izgága, pörgő, de valahol vicces figurákat (ld. thick of it), viszont amikor komoly szerepet játszik, akkor nincs kérdés, oda kell rá figyelni. a children of earth-ben gyakorlatilag mindenkit lejátszott a képernyőről, és nem kis mértékben miatta lett annyira komolyan vehető, kőkemény az az évad.

és valljuk be, ha matt smith mered rád iszonyat komolyan, max megvonod a vállad. ha capaldi, akkor tudod, hogy itt az ideje nagy levegőt venni, és beszarni. ideje volt már egy olyan doktornak, aki már a jelenlétével is súlyt ad a dolgoknak.

toncsiii - 2013. 08. 04. 22:05

érdekes felvetés, még akár igaz is lehetne. :)

VDani - 2013. 08. 04. 22:21

Jó lesz ez, majd meglátjuk. :)

Moffat szerepeltette az oodokat a Pond Lifeban, plusz, még a negyedik évadban indította el az angyalokat és a River-szálat is, theát azt kijelenteni, hogy semmibe veszi az RTD-éra átívelőit, eléggé meggondolatlanság.

A pompeiies jelenését viszont tényleg elfelejthetjük, biztos nem lesz rá válasz, egyszerűen ennyi a színész Angliában. :D

izehoze - 2013. 08. 04. 22:28

Valaki itt fenn említette az In the loop-ot, na az tényleg kötelező mindenkinek :) nem nézem a DW-t de egy részt miatta be fogok próbálni

Paladin - 2013. 08. 04. 22:35

Matt Smith se volt -és számomra nem is lett- rokonszenves, de a sorozatot ettől még ugyanúgy imádtam.
Úgyhogy számomra kicsit mindenképp öröm a váltás, és az is, hogy idősebb lett a Doctor.
Bár így elsőre kicsit túlságosan is, és nem tűnik túl szimpatikusnak sem, de majd elválik :)

reelc - 2013. 08. 04. 22:45

Azt ne felejtsétek el, hogy volt már más is, aki több szerepet játszott ebben az univerzumban. Másrészt a Pandoricás részben volt egy univerzum reboot. Nagy Bumm.

Matt Smith se nagyon tetszett senkinek, amíg csak képek voltak róla. Amúgy meg gondoljatok bele: 2005 óta mellényultak a készítők a Doctort játszó színésszel? Mennyi jó résztől fosztotta meg magát aki Smith miatt lelépett? Most is az lesz az igazi vesztes, aki lelép. Egy kis bizalmat a készítők felé? Bármennyire is atyaúristen Moffat, biztosan nem egyedül dönt egy ilyen horderejű dologban, ami évekre meghatározhatja a műsort.

orla - 2013. 08. 04. 22:48

Mind Freema, mind Eve karaktere meg volt magyarázva egy odavetett félmondattal, Karen mondjuk nem. Frobisher szerepe azonban nem egy szimpla mellékszerep, de ismerve Moffatot, valószínűleg nem mond rá semmit.

Nagy váltás lesz életkorilag Matt után, plusz a Clarahoz való viszony is érdekes lesz, de Capaldi nagyon jó színész (a COE-ben tényleg ő volt a legkitűnőbb), és sokoldalú.

Én, ha Matt Smith Doktora begurult, ledermedtem. Capaldi karakterénél nem tudom, mi lesz.

elkon - 2013. 08. 04. 23:14

Sid apjaként hogy lehetett bárkinek is unszimpatikus?

Coraline - 2013. 08. 04. 23:20

Hát, ok. Lett volna jobb választásom is, de rosszabb is. Az az igazság, hogy nagyon nem bírtam Matt Smith-t az elején, jegeltem is az új évadot vele egy darabig, de aztán szép lassan megkedveltem és elfogadtam. És bár jó Doctornak tartom Smith-t, nekem mindig is Tennant marad a kedvencem. Olyat alkotott a szerepben, mint amilyet ritkán láttam azelőtt. A tanulság az, hogy nehéz a váltás, de előbb utóbb megszokod, még ha előtte meg is szöktél. Kíváncsi vagyok milyen lesz vele a következő pár évad, a következő cselekményszál, de amíg Moffat a showrunner, nem féltem:) Örültem volna egy vörösnek is, hadd legyen szegény végre ginger, vagy esetleg egy nőnek, habár nem tudom, hogy mit kezdtek volna azzal a hatalmas szexuális feszültséggel és flörthadviseléssel, ami idén ment Clara és a Doctor között:P Remélem companion téren marad Clara, mert úgy tűnik, Jennának most jó hosszú szerződése van a BBC-vel. De ha lecserélik, valaki olyat hozzanak, akivel meglesz a kémia, ne olyat, mint Martha/Freema, mert valami szörnyű volt őt nézni szenvedni a szerepben. Nekem 10-Donna az örök kedvenc, Donnát kellett volan visszahozni a 50th-re. :( Hogy jó lesz-e Peter Capaldi? We’ll see.

Wezz - 2013. 08. 05. 03:24

Kíváncsian várom Capaldit, eddigi szerepei alapján tetszik, és már szükség van a vérfrissítésre.

Viszont: Míg Smith-nél csak árnyalták a Doctor személyiségét és stílusát Tennanthoz képest, Capaldi biztos nagyobb változást fog hozni. Amitől kicsit félek, mert a Moffat-évadokból hiányoznak nekem a feelgood, súlytalan, Tennant-féle töltelék részek amik miatt nem bírtam ki, hogy ne élőben nézzem a BBC-n a DW-t (2-3. évadból sok történet), és nem örülnék, ha Moffat még sötétebbé és komorabbá tenné a DW-univerzumot azzal, hogy Capaldi-nak egy öreg Doctor szerepét adja (Bár mióta Coleman lett Smith társa, kezd egy kicsit a régi DW érzés visszajönni)

Anno én is Smith-ellenes voltam, de pozitívan csalódtam (bár Tennant a favorit továbbra is), úgyhogy jöjjön Capaldi! Na meg alig várom már az évadfordulós részt.

Vero - 2013. 08. 05. 08:34

Freemaról annyit, hogy Martha ott mondta a Doktornak, hogy az unokatesója halt meg ott… szóval oké, hogy a színész ugyanaz volt, de mondták, hogy az unokatesója volt… aki gondolom “hasonlít” rá : D

Ropesszor - 2013. 08. 05. 10:02

Ha olyan stílussal nyomja neki, mint Malcolm Tucker, akkor mehet :D

Brynden Rivers - 2013. 08. 05. 10:28

Abban igazuk van a negatív kommenteknek, hogy az RTD-éra átgondoltabb, kevésbé hatásvadász volt, nem dobták ki az ablakon a logikát és inkább sci-fi volt mint időutazós fantasy.

De erről nem Capaldi vagy Smith tehet.

http://theconsultingdetectivesblog.com/2013/02/01/the-good-vs-bad-of-the-moffat-era/

Zirowe - 2013. 08. 05. 10:33

Ha jól emlékszem, Tennant skót kiejtését el kellett, hogy döntés (csak a farkasemberes részben használhatta), viszont Smith már használhatta a saját kiejtését.
Capaldi megintcsak skót, vajon ő hogy fog beszélni?

Zirowe - 2013. 08. 05. 10:43

döntse= rejtse

Brynden Rivers - 2013. 08. 05. 11:05

@Zirowe:

Szerintem így :D
http://www.youtube.com/watch?v=JjAyazqtQj8

9-Fantastic!
10-Allons-y!
11-Geronimo!
12-F***!

jockey - 2013. 08. 05. 11:19

“Ha jól emlékszem, Tennant skót kiejtését el kellett, hogy döntés (csak a farkasemberes részben használhatta), viszont Smith már használhatta a saját kiejtését.”

Így van, Tennant nem használhatta a skót akcentusát, de azért neki sokkal erőteljesebb volt, mint Matt-é.

eLaNoR - 2013. 08. 05. 12:08

Hát, halványlila gőzöm sincs, hogyan fog ez működni, de bizakodom. Mattet is megszerettem, és szerintem Capaldit is meg fogom, tulajdonképpen nem is anyáztam a híren : )

verogirl - 2013. 08. 05. 12:10

Még jó is kisülhet belőle. Remélem. Fura lesz majd vele nézni a dwt. Kíváncsi vagyok h milyen karaktere lesz.

b - 2013. 08. 05. 13:19

én örüök ennek a faszinak, arrogáns feje van jó lenne ha ilyen karaktert is jáccana. legyen még cinikus, durvább forma. érdekes lenne

vagy volt már ilyen dr.?

luca - 2013. 08. 05. 14:53

Malcolm Tucker! Gondoltam rá mostanában, hogy nézni kellene ezt a sorozatot, ez el is döntötte. A hozzászólások alapján sok nézőt veszt, de egyet most nyert:)

ZsDaniel - 2013. 08. 05. 18:17

Ezt most azoknak írom, akik azért aggódnak, hogy Capaldi már szerepelt a The Fires of Pompeii-ben, és a Torchwood: Children of Earth-ben:
Gondolom minden rajongó ismeri Colin Baker-t, azaz a . Doktor-t. Ő 1984 és 1986 között alakította a Time Lord-ot, azonban a 20. évad ‘Arc of Infinity’ című négyrészes történetben már feltünt, mint Commander Maxil (Gallifrey-n). Több jelenetben is együtt volt az 5. Doktor-ral (Peter Davison), sőt egyszer rá is lőtt (ezután többször azzal viccelt, hogy azért szerezte meg a szerepet, mert lelőtte az elődjét).
És persze még mindig ott van (akár többek között) Karen Gillan, Freema Agyeman és Nicholas Courtney.

shapeshifter - 2013. 08. 05. 18:30

@Brynden Rivers: “Abban igazuk van a negatív kommenteknek, hogy az RTD-éra átgondoltabb, kevésbé hatásvadász volt, nem dobták ki az ablakon a logikát és inkább sci-fi volt mint időutazós fantasy.”

Ööööö most arról az RTD-éráról beszélünk, ahol minden évadzáróban meg karácsonyi epizódban leigázták a Földet a dalekek meg egyéb szörnyikék, meg gőz szupercyberment építettek Viktória királynő korában meg tardisszal vontatták a Földet? ja és ezeknek soha semmilyen következmlnye nem volt utólag. ne viccelődjünk már.

zagloba - 2013. 08. 06. 01:50

@Shapeshifter: Igen, Arról.
Ez Egy Sci-fi Sorozat, Nem A National Geographic Channel.
Amúgy A Szabadság-Szobor, Mint AngeL, Vagy A Vámpírok Velencében? Hihetöbb?
A RTDés A Moffat-érában Egyaránt Voltak Jó és Gyenge Részek. De Nem Ezért Szeretjük.
SzerintemRTD Idején Egyenletesebb Volt a Színvonal, és Komorabb Is Volt, Ami Nekem jobban Bejött.
Mattnek Sokszor Kellett Túljátszania A Szerepét.
Szerintem.

Brynden Rivers - 2013. 08. 06. 11:46

A Moffat féle DW nem lenne rossz, ha nem egy brit tv-sorozatról beszélnénk.
Én nem gondolom hogy Moffat rossz író, csak megfelelési kényszere(s) az amerikai piac felé.

Matt túljátssza a szerepét:
A Broadchurch-ben Tennantnak ugyanazt (mellkasi/testi fájdalom) kellett eljátszania, mint Matt-nek a Let’s kill Hitlerben.
Na vajon melyim volt hitelesebb? :)

Ha én írhatnám a következő évadot visszahoznám Tennant-t és kicsit olyanra venném a karakterét mint amilyen a Broadchurch-ben volt.

Szerintem a Tennant-viszasírók valójában az RTD-éra jobb párbeszédeit, visszafogottságát, kevésbé gyerekségét és egyenletesebb színvonalát hiányolják.

@zagloba: a Nagybetűs Írásmódtól eltekintve, igen erre gondoltam, csak nem fogalmaztam meg ilyen jól. :)

shapeshifter - 2013. 08. 06. 14:37

zagloba: ha szerinted a Doctor Who scifi sorozat, halvány fogalmad nincsen arról mi a sf (segítek, ha van benne űrhajó még nem az). a who egy tündérmese és annak nagyon szórakoztató. Moffat azt csinálta nagyon jól hogy felvállalta a sötét tündérmesét. aztán a végére elszúrta ez tény sajnos.

b - 2013. 08. 06. 15:52

sztem a scifi már rég nem az eredeti jelentésével fut. én neked segítek shapeshifter, a dr.who simán az. vagy te mien műfajba sorolnád? sitecom, krimi?

Brynden Rivers - 2013. 08. 08. 18:49

Végülis a Doctor egy shapeshifter, szóval fantasy :D
(pun intended)

EGy időutazós sorozat műfaja mi más lenne, mint sci-fi?
Illetve dráma + kalandfilm is.
Még a Neil Gaiman-es részekre se mondanám hogy fantasy-nak.

Egyébként ha Star Wars-t sci-finek tartjuk (ami egy mese) akkor ezt miért ne? :)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz