login |

Magyar nézettség (2013. augusztus 19-25.)

2013. 08. 28. 21:23 - Írta: Desmond Wallace

15 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

(Múlt heti nézettség.) Nem túl erős számokkal kezdett az M1-en az Egyszer volt, hol nem volt 2. évadja, de a Revolution is csak a szokásosan halovány nézettséggel búcsúzott az RTL Klub nézőitől. Ennél is nagyobb bukta viszont a Gyilkos hajsza, amelynek újra sikerült alulmúlnia önmagát.

Az Irigy Hónaljmirigy-show ismétlése is kifejezetten nézett volt az M1-en. Vajon aláírták már a srácok a szerződést a folytatásra? A konkrét számokat a tovább mögött találjátok.

Kedd

M1 Tűzijáték: 1,468M (31,2% SHR), 18-49: 422e (22,4% SHR)
TV2 Valami Amerika 2: 320e (8,4% SHR), 18-49: 204e (12,1% SHR)
RTL István, a király: 730e (20,8% SHR), 18-49: 402e (24,9% SHR)

Szerda

M1 Egyszer volt, hol nem volt: 257e (5,7% SHR), 18-49: 68e (4,1% SHR)
M1 Gyilkosság: 169e (3,9% SHR), 18-49: 39e (2,2% SHR)
TV2 Junior: 216e (7,1% SHR), 18-49: 117e (8,4% SHR)
RTL Szulejmán: 916e (22,5% SHR), 18-49: 350e (20,2% SHR)
RTL Szulejmán: 796e (27,9% SHR), 18-49: 288e (21,6% SHR)
TV2 Ringer: 67e (5,2% SHR), 18-49: 31e (5% SHR)

Csütörtök

TV2 Pitch Black: 319e (11,3% SHR), 18-49: 185e (14,1% SHR)
RTL Revolution: 508e (14,2% SHR), 18-49: 256e (16% SHR)
RTL Revolution: 355e (12,7% SHR), 18-49: 188e (14,1% SHR)
RTL Totál szívás (ism.): 81e (5,8% SHR), 18-49: 36e (4,9% SHR)

Péntek

TV2 Eladó a családom: 370e (12,2% SHR), 18-49: 212e (15,6% SHR)
RTL Miami helyszínelők: 858e (21,4% SHR), 18-49: 351e (22% SHR)
RTL Gyilkos hajsza: 361e (12,3% SHR), 18-49: 133e (9,8% SHR)
TV2 Luxusdoki: 164e (10,8% SHR), 18-49: 94e (11,9% SHR)
RTL Totál szívás (ism.): 141e (8,9% SHR), 18-49: 63e (7,8% SHR)

Vasárnap

M1 Forma-1: 779e (28,6% SHR), 18-49: 357e (31,4% SHR)
M1 Debrecen – Ferencváros: 342e (10,9% SHR), 18-49: 102e (8,5% SHR)

TV2 Napló: 872e (21,2% SHR), 18-49: 309e (20,7% SHR)
RTL Cobra 11 (ism.): 853e (20,9% SHR), 18-49: 331e (22,3% SHR)
M1 Irigy Hónaljmirigy-show (ism.): 588e (12% SHR), 18-49: 200e (10,3% SHR)
TV2 Cápamese: 463e (9,7% SHR), 18-49: 254e (13,2% SHR)
RTL Bolondok aranya: 727e (15,6% SHR), 18-49: 334e (17,4% SHR)
M1 Üvegtigris 2: 422e (11,8% SHR), 18-49: 249e (14,6% SHR)

15 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2013. 08. 28. 21:24

tök jók ezek a dupla részek, pár százezer ember csak minden második szulejmánt és revolutiont látja. ezt sosem szabad elfelejteni, sok ember nem vallásosan néz sorozatot:)

Thomas - 2013. 08. 28. 21:51

Pont én is ezen röhögtem, hogy több százezren képesek így sorozatot nézni, hogy csak minden második részt látják:))

Malachi - 2013. 08. 28. 22:05

megnézik az elsőt, amíg ébren tudnak maradni, és a másodikat pótolják az ismétlésnél. logic!

Desmond Wallace - 2013. 08. 28. 22:06

Milyen ismétlésnél?

VDani - 2013. 08. 28. 22:06

elámulok a szulejmánon, mert a following és a revolution azért annál jobbak. az átlag magyar tévénéző, ugye. sajnos…

Malachi - 2013. 08. 28. 22:24

ha jól tudom, hétvégenként ismételték valamikor. de lehet, hogy rosszul tudom.

lacee - 2013. 08. 28. 23:29

a nejem is nézi a szulejmánt, de nem bír ébren maradni a második részre – főleg a sok reklám miatt, ezért azt mindig másnap nézi a honlapjukról…

Lengabor - 2013. 08. 29. 00:55

Veled is megtörténhet! (szerda): 340 ezer (15,3%), 97 ezer (13,4%)
A szenvedélyek lángjai (szerda): 201 ezer (9,4%), 15 ezer (2,2%)
A bosszú angyala (csütörtök): 280 ezer (11,8%), 76 ezer (9,3%)
A múlt fogságában (csütörtök): 147 ezer (5,9%), 21 ezer (2,4%)
Kettős játszma (péntek): 356 ezer (17%), 98 ezer (13,6%)
Csapdába csalva (péntek): 190 ezer (9,6%), 55 ezer (7,9%)
Rex felügyelő (péntek): 183 ezer (6,1%), 32 ezer (3,3%)
Castle (szombat): 184 ezer (7,8%), 81 ezer (9,7%)
Castle (szombat): 297 ezer (11%), 117 ezer (13,3%)
Castle (vasárnap): 338 ezer (11,5%), 136 ezer (11,7%)
Castle (vasárnap): 409 ezer (12,7%), 165 ezer (13,4%)
Sas Kabaré (szombat): 269 ezer (10,8%), 59 ezer (7%)
Fábry (szombat): 195 ezer (8,2%), 54 ezer (6,4%)
Gasztroangyal: Eszik, iszik, sosem alszik… Régi ételek új köntösben (szombat): 282 ezer (10,3%), 54 ezer (6,2%)

2013. február 28. Totál szívás 3×09: 174 ezer (12,6%), 86 ezer (13,2%)
2013. augusztus 22. Totál szívás 3×09: 81 ezer (5,8%), 36 ezer (4,9%)

Ez borzasztó! Mióta vannak a Totál szíváshoz nyilvános nézettségi adatok, most először fordult elő, hogy a teljes lakosságnál a nézettség 100 ezer alá kerüljön.
A Revolution nagyon gyatrán zárt, de egyszerűen felfoghatatlan, hogy majdnem 275 ezer ember elkapcsolt/elment aludni utána. Ha hosszabb lenne az évad, komolyan megérnénk, hogy célközönségnél elérje a nullát a nézettség.
Ráadásul pont megint a pénteki rész hozott jobban. A híres legyes epizód, melynek egyharmada simán beillene egy szitkomnak (én legalábbis jókat nevettem rajta), de valójában egy nagyon mély, metaforákkal és baromi őszinte drámai hangulattal átitatott rész volt. Érdekes lenne egy olyan kísérlet, hogy aki először ezt a részt látná, vajon mit értene meg belőle (spoileres az utalásoknak köszönhetően) és mennyire értené meg azt, hogy miért is olyan zseniális ez a sorozat. Hisz maga a rész egy úgynevezett “bottle episode” volt (minimális számú szereplő, minimális számú helyszínen beszélget költséghatékonysági okokból), tehát nem akciódús. Azt is mondhatnám, hogy unalmas. És mégis ezt nézték többen. Tehát igaz az, amit a múlt héten írtam: vagy kocanézőkről beszélünk, akiknek mindegy mit néznek, amikor ráérnek, csak RTL legyen, vagy az adatok hitelessége megkérdőjelezhető.
Mindehhez persze hozzájön, hogy a Gyilkos hajsza nézettsége továbbra is stabil + a Forma-1 Belga Nagydíj: Szabadedzés is rontott (vagy épp javított azok között, akik nem szeretik a száguldó cirkuszt) az összképen. Bár érdekes módon majdnem ugyanannyian nézték, mint a Totál szívást.
A Luxusprosti is csak rontja itt a levegőt. Boldog-boldogtalan láthatta már a Universal Channel-ön. Csodálom is, hogy a TV2 nem marad meg a szokásánál, miszerint a péntek esti részt szombat 16 órakor is leadják. Pedig most legalább premierévadot fognak vetíteni, de a Briliáns elmék biztos fontosabb. Bár amilyen országban élünk, az is le fogja győzni a Kemény motorosokat.
A jövő heti posztnál (nézettség függvényében) majd megemlékezem arról a “fantasztikus” lépésről, hogy az évad 92%-át képesek voltak 23:40 körül elindítani, viszont az évadzáró megy 00:35-re. Ami nézettség szempontjából valahol érthető, de hogy miért pont a Brandmánia + Reflektor élvez elsőbbséget, az rejtély.

ilesano - 2013. 08. 29. 02:18

:D:D:D jobban mondva minden elsőt :D

Andro - 2013. 08. 29. 09:40

Az OUAT első évadának a nézettsége sem volt sokkal jobb. Bár igaz, az első évad premierét jóval többen nézték. Ez van. A közszolgálati adókat eleve kevesebben nézik, mint a kereskedelmieket.

winnie - 2013. 08. 29. 09:47

a közszolgálatit nézik sokan is, csak olyan műsor kell, ami érdekli a népet annyira, hogy oda kapcsoljon.

ld. M1 Tűzijáték: 1,468M (31,2% SHR), 18-49: 422e (22,4% SHR)

vagy anno a maradj talpon, vagy a szeretlek magyarország.

de nyilván nem ezekkel kell összevetni az ouat-t, hanem a többi 8 vagy 9 órással, a sorozatokkal – a bosszú fináléjánál jobban hoz például.

amúgy így alakultak a számai. kár érte, hogy visszaesett, mert a premierje m1-szinten nagyon erős volt.

1×01 Egyszer volt, hol nem volt: 525e (13,7% SHR), 18-49: 112e (8% SHR)
1×22 Egyszer volt, hol nem volt: 325e (6,5% SHR), 18-49: 89e (4,7% SHR)
2×01 Egyszer volt, hol nem volt: 257e (5,7% SHR), 18-49: 68e (4,1% SHR)

Tomi - 2013. 08. 29. 12:33

Igen, mert a OUAT az olimpia alatt agyon volt reklámozva, így az megdobta a premier nézettségét

Goku2000 - 2013. 08. 29. 17:33

A premier vasárnap volt tudtommal. Lehet ott kellett volna hagyni, csak korábbi időpontot kellett volna keresni. Annak idején a Gilmore Girls is szépen nyitott. Ha jól emlékszem majdnem 1 millióan nézték. Az a baj, hogy az m1 mintha nem is akarna tudomást venni a két kertévéről. A Barátok közt ellen betenni például öngyilkosság. A műsorbeosztáson kellene változtatni.

Andro - 2013. 08. 29. 21:22

Na igen, az OUAT-nak nem tesz jót, hogy hétközben van, és este negyed 9-kor. Szombaton ugye nem lenne jó, mert az X-Faktor, vagy melyik ilyen zenés-dalolós bigyó vinné a nézettséget. Vasárnap ott vannak a Szuperfilmek. A péntek lenne a legjobb, hiszen másnap se suli, se meló. De hát ez nem kívánságműsor.

És igen, a második évad alig volt reklámozva. Még a Revenge második évadját is jobban reklámozta az M1.

Desmond Wallace - 2013. 08. 30. 07:13

“Vasárnap ott vannak a Szuperfilmek.”

Amelyeket már többször is vert a Magyarország, szeretlek!
Nem is kell az M1-nek a kertévékkel foglalkoznia. Nem mindenki a BK-ra éhes, az RTL Klubot pedig úgysem tudják megverni ezekkel a sorozatokkal. Örüljetek, hogy adják, mert kétszer ennyi nézővel már rég levette volna műsorról az RTL.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz