login |

Magyar nézettség (2013. október 21-27.)

2013. 11. 01. 14:30 - Írta: Desmond Wallace

25 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

(Múlt heti nézettség) Erősödik a Sztárban sztár, bár még mindig gyengécske, gyengül az X-Faktor, bár még mindig nagyon erős és így is messze a legnézettebb magyar műsor. Eddig se a Hacktion, se a Munkaügyek nézettsége nem bizonyítja, hogy megérdemelték volna az M1 sorozatai az újabb évadot, de ez majdnem minden M1-es műsorról elmondható.

Közben A szállító még mindig szárnyal, a TV2 pedig még mindig szenved, de ez már nem újdonság (erről itt írtam bővebben). Talán november második hetétől, amikor végre eltűnik estéről az Aktív. A konkrét számokat a tovább mögött találjátok.

Hétfő

M1 Hacktion: 212e (4,5% SHR), 18-49: 47e (2,6% SHR)
M1 Kékfény: 419e (10,5% SHR), 18-49: 108e (6,4% SHR)
TV2 NCIS: 503e (14,1% SHR), 18-49: 155e (10% SHR)
RTL Dr. Csont: 698e (18,9% SHR), 18-49: 400e (25,1% SHR)
TV2 NCIS: Los Angeles: 282e (13,7% SHR), 18-49: 92e (10,1% SHR)
RTL A helyszínelők: 369e (16,2% SHR), 18-49: 174e (17,1% SHR)
RTL Tudorok: 173e (14,3% SHR), 18-49: 100e (17,9% SHR)

Kedd

TV2 Az új fiú: 251e (7,8% SHR), 18-49: 147e (10% SHR)
RTL A mentalista: 824e (20,5% SHR), 18-49: 358e (20,1% SHR)
RTL Döglött akták: 407e (16,7% SHR), 18-49: 194e (16,5% SHR)
TV2 Zsaruvér: 95e (7,3% SHR), 18-49: 54e (8,1% SHR)
RTL XXI. század: 271e (16,9% SHR), 18-49: 117e (14,5% SHR)

Csütörtök

M1 Fábry: 376e (7,9% SHR), 18-49: 74e (4% SHR)
M1 Munkaügyek: 128e (3,3% SHR), 18-49: 49e (2,9% SHR)
TV2 Mr. és Mrs.: 639e (19% SHR), 18-49: 234e (15,7% SHR)
RTL Én, a robot: 555e (18,7% SHR), 18-49: 354e (26% SHR)

Péntek

M1 Legenda: 336e (7,2% SHR), 18-49: 63e (3,5% SHR)
M1 Életművész: 94e (2,4% SHR), 18-49: 24e (1,4% SHR)
TV2 Sztárban sztár: 1,005M (31,3% SHR), 18-49: 430e (30,5% SHR)
RTL Miami helyszínelők: 649e (17,2% SHR), 18-49: 262e (16% SHR)
RTL Gyilkos elmék: 376e (14,4% SHR), 18-49: 166e (13,9% SHR)

Szombat

M1 Egyszer volt, hol nem volt: 115e (4,8% SHR), 18-49: 22e (2,7% SHR)
M1 Gasztroanagyal: 315e (9,9% SHR), 18-49: 48e (4,5% SHR)

M1 Arthur király: 290e (6,4% SHR), 18-49: 100e (5,3% SHR)
TV2 Jégi dicsőségünk: 283e (5,9% SHR), 18-49: 110e (6% SHR)
RTL X-Faktor: 1,899M (40,2% SHR), 18-49: 804e (42,3% SHR)

Vasárnap

M1 Forma-1: 636e (30,9% SHR), 18-49: 279e (32,2% SHR)

M1 Videoton – Honvéd: 255e (7% SHR), 18-49: 58e (4,3% SHR)

TV2 Napló: 985e (20% SHR), 18-49: 327e (17,2% SHR)
RTL A szállító: 1,142M (23,2% SHR), 18-49: 423e (22,4% SHR)
M1 Magyarország, szeretlek!: 531e (10,7% SHR), 18-49: 82e (3,9% SHR)
TV2 Egyszerűen bonyolult: 600e (13,1% SHR), 18-49: 265e (13,5% SHR)
RTL X-Faktor: 1,705M (33,3% SHR), 18-49: 730e (34,4% SHR)
RTL Vundersőn és Zuperszexi: 737e (19,4% SHR), 18-49: 395e (22,8% SHR)
RTL Showder Klub: 358e (17,7% SHR), 18-49: 192e (18,5% SHR)

25 hozzászólás Ne habozz!

AJ - 2013. 11. 01. 14:52

A Munkaügyek minőségben sem bizonyítja a harmadik évados berendelést, ellenben a Hacktion meglepően jó, volt egy kis íróváltás, ha jól láttam Szabó Iván helyett Kovács M. András lett a vezetőíró. Nem azt mondom, hogy zseniális krimiepizódokat kapunk, de az első két nyomozós szezonbeli gyermekbetegségeket levetkőzték, a felesleges drámázást a karakterek között nem erőltetik és az aktuális ügyek is korrektek.

sherlock20 - 2013. 11. 01. 14:54

Most már biztosan elmondható, hogy a kétnapos formátum is lehet működőképes.

Tv2-nél meg szerintem pezsgőt bontottak a Sztárban sztár nézettségét nézve, főleg hogy nő és nem csökken. Tv2 szinten meg remek számokat hoz…
Télen vagy tavasszal gondolom bevetik majd az Ének iskoláját, pénteki napjuk legalább garantált egészen addig, amíg az RTL nem rak oda is egy nagyágyút.

kiskiraly - 2013. 11. 01. 14:57

Szabadság különjárat hogy hozott?

Tusán - 2013. 11. 01. 15:14

Egyelőre úgy tűnik, a Kalandra falhoz hasonlóan a Zuperszexivel is csak kb. egy félévig fogják húzni Balázsék.

Desmond Wallace - 2013. 11. 01. 15:51

Szabadság – különjárat: 348e (6,8% SHR), 18-49: 61e (3% SHR)

Lengabor - 2013. 11. 01. 16:25

Mivel a múltkor senkit nem érdekelt a sok napi adat, most mást hoztam:

A hét 10 legnézettebb műsora a TV2-n a 18-49 évesek körében (2013. október 21. – 2013. október 27. Minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel.)

1. Sztárban sztár: 430 790 (30,5%) – szinte másodpercre pontosan két és fél órás műsor volt
2. Édes élet: 351 965 (22,9%) – október 22.
3. Tények: 348 378 (21,2%) – október 27.
4. Napló: 327 639 (17,2%) – október 27.
5. Egyszerűen bonyolult: 265 049 (13,5%) – október 27.
6. Jóban Rosszban: 252 202 (13,3%) – október 24.
7. Szörnyek az Űrlények ellen: 245 177 (12,9%) – október 23.
8. Aktív: 236 631 (13,6%) – október 25.
9. Mr és Mrs: 234 161 (15,7%) – október 24.
10. Szikraváros: 222 690 (12%) – október 23.

A hét 10 legnézettebb műsora a SuperTV2-n a 18-49 évesek körében (2013. október 21. – 2013. október 27. Minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel.)

1. Hal a tortán: 72 885 (3,7%) – október 23.
2. Kasza!: 51 657 (3,9%) – október 21.
3. Pimasz úr ottalszik: 42 385 (2.7%) – október 22.
4. Jóban Rosszban: 39 069 (6,1%) – október 24.
5. Tények: 37 183 (1,8%) – október 23.
6. Csapdába csalva: 36 349 (10,4%) – október 22.
7. Bűnök és szerelmek: 35 617 (5%) – október 24.
8. Veled is megtörténhet!: 34 667 (11%) – október 22.
9. Jackie Chan: Az elveszett zsaru: 30 781 (3%) – október 27.
10. Családi titkok: 25 948 (2,5%) – október 24.

A hét 10 legnézettebb műsora a PRO4-en a 18-49 évesek körében (2013. október 21. – 2013. október 27. Minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel.)

1. Ősrobbanás: 22 300 (1,3%) – október 26.
2. Papírkutyák: 21 764 (1,1%) – október 27.
3. Vakvágányon: 21 725 (1,2%) – október 23.
4. A nyakörv: 18 624 (2,1%) – október 23.
5. Égszakadás: 18 057 (1,1%) – október 25.
6. Walker, a texasi kopó: 18 005 (1%) – október 23. Igazán ünnepi műsor.
7. Börtön a pokolban: 17 456 (1%) – október 27.
8. A világ legerősebb emberei: 17 349 (2,8%) – október 27.
9. Banánhéj, avagy túlélni Bagi-Nacsát: 16 545 (1,5%) – október 27.
10. AVH – Az Alien és a Vadász harca: 15 417 (1%) – október 21.

kiskiraly - 2013. 11. 01. 16:37

köszi.
Akit érdekel erre összeírtam az idei magyar tévéfilm nézettségeket (Desmondnak köszönhetően).

http://kiskiraly.blog.hu/2013/08/27/nezettsegek

2 hónapos poszt, de a táblázatban az adatok folyamatosan frissültek.

kiskiraly - 2013. 11. 01. 17:29

Az elég durva, hogy az MTV-nél pld MSZ! esetén a nézők
85%-a 18-49 korhatáron kívül esik.

Lengabor - 2013. 11. 01. 17:42

Miért lenne durva? Azért, mert nem a célcsoportba esnek bele, akkor már nem is emberek, akik le vannak sz*rva?
Ez a mesterségesen kitalált célcsoportosdi amúgy is sok sebből vérzik. 18-25 év között nem biztos, hogy az ember olyan egzisztenciával rendelkezik (főleg nálunk nem), hogy a reklámok hatására úgy szórja a pénzét, mint az őrült. Ahogy 50 évtől felfele sem áll meg az élet, sőt sok esetben akkor költenek igazán az emberek. Bár mivel ezt pont egy reklám nélküli műsornál hoztad fel, így csak annyit bizonyít, hogy nem fiatalos a csatorna. De ez idővel, szépen lassan megváltozhat. 2000 és 2010 között elég nyuggerjellege volt az egésznek, nem csoda, ha a fiatalabb közönség elpártolt tőlük. Ez nem egyik napról a másikra változik meg. Ha 1-2 év múlva is így teljesítenek, akkor el lehet gondolkodni, hogy a csatornával van baj, vagy pedig a túlzottan felaprózódott és kábel-orientált piaccal, amit a két nagy országos csatorna jelenléte még mindig nehezít.

kiskiraly - 2013. 11. 01. 18:04

“Miért lenne durva? Azért, mert nem a célcsoportba esnek bele, akkor már nem is emberek, akik le vannak sz*rva?”

Egy szóval nem mondtam ilyet csak annyit, hogy hosszú ideje már hogy nem tudják megszólítani ezt a korosztályt (vagy egy részét) akár műsorral,akár külön csatornával. A most induló m3-mal főleg nem.

genova03 - 2013. 11. 01. 18:24

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a hétvégi női kézilabda meccsek milyen számokat hoztak az RTL Klubon?
Tudom, hogy kicsi a nézettsége, de nagyon kíváncsi lennék a körülbelüli számokra.

winnie - 2013. 11. 01. 18:36

“Miért lenne durva? Azért, mert nem a célcsoportba esnek bele, akkor már nem is emberek, akik le vannak sz*rva?”

egy megállapítás volt. minden durva, ami szélsőségesen csak egy célcsoportot érdekel. az is durva lenne, ha valamit csak 18-49-esek néznek. az is, ha szinte csak nők.

“. 18-25 év között nem biztos, hogy az ember olyan egzisztenciával rendelkezik (főleg nálunk nem), hogy a reklámok hatására úgy szórja a pénzét, mint az őrült. Ahogy 50 évtől felfele sem áll meg az élet, ”

igen. “nem biztos”, hogy rendelkezik, és nem mindig áll meg az élet. de bizonytalanra nem adnak, ezért belőttek egy korosztályt. nem kell elvárni, hogy 100%-ban mindenkire illik minden.

és neked hiába nem tetszik, valakit ez érdekel és kész. ha a reklámozó azt akarja, hogy x-et y-t találja el, akkor neki próbál kedvezni a tévé. (bár a 18-at nem értem mi értelme kétségbe vonni. aki akar, az 59-ig kitolhatja az érdeklődését, de a 49 egy jó határ. nem azért, mert megáll ott az élet, hanem azért is, mert nem csak impulz vásárlásokat kell kialakítani, hanem márkára szoktatni, és “nem biztos”, hogy egy 55 évest fog megtéríteni, leszoktatni arról, amit addig csinált.

épp ezért, teljesen érthető módon az a 18-49 egyre gyakrabban 18-39.

jim455 - 2013. 11. 01. 19:04

Nocsak a Pimasz úr így visszaesett? Azért a 2. évad fix nem?

nfsu17 - 2013. 11. 01. 19:31

A Munkaügyekről írhatna valaki, kíváncsi vagyok, hogy csak én érzem-e, hogy ez már nem az, mint régen…de nagyon nem.
Olyan bugyuta történeteket találnak ki újabban, amiknek semmi köze az irodához…kb mintha a vámpírnaplókat belekényszerítenénk abba, hogy csak egy zárt szobában játszódhatna…hát mi lenne abból.
De legalább azt csinálnák meg korrekten akkor…de nem.
Most már 2 mosolyon kívül nem nagyon tud mást kihozni belőlem. Régen sírva röhögős volt.
Ja, hogy miért nézem.
Mert volt már, hogy 10 rossz rész után mégis lett 1 jó…meg hát a megszokás…meg hogy magyar…ezzel is próbálom támogatni…de mit is? Hogy továbbra is adják? Inkább akkor csináljanak valami új sorit.

Dregnarr1 - 2013. 11. 01. 20:19

A ‘Következő!’ adatai megvannak esetleg?

Roxi - 2013. 11. 01. 20:49

Egyébként van igaza Lengabornak!Főleg, az elkeserítő mikor egy sorozatot azért kaszálnak,mert bár össznézettségben jól hoz,de 18-49-ben nem!Mert ez ugye a reklámra legfogékonyabb korosztály.Így igazán nem is az számít,hogy magát a filmet mennyien nézik,hanem a benne lévő reklámot!Holott nagyon sokan a reklám alatt elkapcsolnak,vagy kimennek a konyhába,fürdőbe stb. És a 18 alattiak,bár nem rendelkeznek önálló keresettel,de simán rádumálhatják szüleiket erre-arra! És az 50 felettiek is bőven fogékonyak a reklámra,ezek a kirándulós termékbemutatók is tele vannak nyugdíjassal! Bocsi ha off volt!

gilaji - 2013. 11. 02. 00:14

Az, hogy elkapcsolnak, kimennek nem tényező a korosztályoknál, mert minden korosztálynál kb. ugyanakkora százalék csinálja meg ezt.

18 alattiak: Nyilván benne van a rádumálás, de ez a vásárlási értéket tekintve nem akkora tényező. Meg nézd meg milyen reklámok vannak általában az olyan csatornákon ahol ez számít. Mosópor, sampon, áruházak és ehhez hasonlók. Ezekről meg nyilván a szülő dönt, mert a 18 alattit kb. nem is érdekli. Így neki a 18-49 fog számítani.

50 felettel meg már az a baj, hogy már megvannak a bevett dolgok, márkák és nem nagyon szoktak változtatni, újat kipróbálni.

Lengabor - 2013. 11. 02. 00:27

Nem látok érdemben minőségbeli különbséget egy 17 és egy 18 éves ember között, ahogy egy 40 és 50 éves ember között sem. Előbbinél a többségnek nem lesz egyik pillanatról a másikra önálló keresete (nekem sem volt, ha az ösztöndíjat vagy a gyerektartást nem számolom), ergo ugyanúgy anyuci-apuci veszi meg neki a dolgokat. Ha már dolgozik vagy a tanulmányai miatt kap valami pénzt, akkor persze a reklámok is szerepet játszhatnak.
De olyat én nem nagyon tapasztaltam, hogy az átlagnak 35-40 éves korára ne lennének meg a bevett dolgai és márkái, amit képes lenne megváltoztatni néhány reklám. Magyarán mondva döntési helyzetét, kialakult világképét és szokásait tekintve szerintem a 40=50 (vagy több). Tehát ezért is fura ez a mesterséges keret, de tény, hogy valamit ki kellett találni. De én azért elég sok nyugdíjast vagy ötvenest látok a Tescoban, Sparban, itt-ott, akik szépen szórják a pénzt. Nyilván nem azért, mert a reklámozók őket tekintik a célcsoportnak, de talán nem is azért, mert azt látták a reklámban és ellenállhatatlan vágyat éreztek a vásárlásra.

gilaji - 2013. 11. 02. 02:19

Nyilván nincs különbség egy 17 vagy 18 éves között, de valamit meg kell adni. Ez olyan mint a ponthatár. Mi különbség van egy 80%os vagy egy 79%os vizsga között? Kb. semmi. Az előbbi mégis 5ös a másik meg 4es.

A 18-49 azért lett korhatár, mert ebben az időszakban kezdik el az emberek nagyrésze az önálló életet. Külön ház, saját maga vásárol, dönt dolgokról és ilyenkor még nincsenek berögzült dolgai. Ilyenkor kell kialakítani, mert ha már valaki megkedvel egy márkát és elégedett vele akkor általában nem vált, de adott esetben a váltásra is ez a korcsoport mutat a legnagyobb hajlandóságot.
Abban egyetérték, hogy felül lejjeb véve optimálisabb lenne. De ezt sok hirdető észre is vette és inkább a 18-39es adatok alapján döntenek. Ami fura, hogy alulról inkább meg lejjeb kellene venni 16ra (sok országban ezt is alkalmazzák alsóhatárnak), mert a márkához való kötődés már ebben a tájban elkezd kialakulni pl. a ruházkodásnál, mert ilyen korban már inkább az megy, hogy a szülő odaadja a pénzt a gyereknek és az megveszi ami neki kell illetve a szórakozáshoz kötődő márkákhoz való kötődés is már elkezd ekkor kialakulni.

gilaji - 2013. 11. 02. 02:32

Ami kimaradt:
Annyira nem is érdemes vitatkoznia dolgokon, mert a hirdetők úgy is konkrétabb csoportokat néznek. Pl.: 18-39 éves városi nők vagy ehhez hasonlók. A lényeg, hogy az adott termék célcsoportjához passzoljon. Ez a 18-49-es adott meg kb. arra jó, hogy mi is lássuk, hogy mi a sikeres illetve mi nem, mert ezek az adott csoportok egy-két szélsőséges esetet leszámítva mindig beleesnek ebbe a 18-49es kategóriába és így ez összesítve elég jól lefedi a hirdetői igényeket. Ettől még lehet, hogy egy x terméknek egy gyengébb 18-49ben jobban megéri hirdetni, mint egy erősebben, ha pl. az erősebb 18-49ben a nők vannak többségben, a gyengébben meg a férfiak és ez a termék férfiakhoz szól. A 18-49 egy kereskedelmi összképre jó és arra többé kevésbé meg is felel, egy 16-39 valamivel jobb lenne szerintem, de igazából akkora különbség nincs.

gilaji - 2013. 11. 02. 02:41

Lengabor:
Ha a napi adatokat írod be azt jobban szeretem és megköszönném, ha a jövőben is megtennéd, mert ezek a toplisták elérhetőek máshol is, míg a napi nem igazán,csak azért nem érkezett szerintem reakció, mert nem igazán volt meglepő dolog vagy nagy változás. Igazából nekem az tetszik legjobban amikor pár mondatban összefoglaltad a heti dolgokat, mert akkor az adatokat se kellett böngészni.

Desmond Wallace - 2013. 11. 02. 13:41

A következő:

H: 346e (8,7% SHR), 18-49: 50e (3,8% SHR)
K: 223e (9% SHR), 18-49: 23e (3,1% SHR) – korábbi időpont
Cs: 345e (8,6% SHR), 18-49: 54e (4% SHR)
P: 314e (8,1% SHR), 18-49: 38e (2,9% SHR)

Victor - 2013. 11. 04. 20:10

A múltkor nem reagáltam az összegyűjtött hétköznap délutáni adatokra, de elolvastam mindet. Most is érdekelne, van-e valami érdemi változás valamelyik műsor nézettségében (elég egy napot kiemelni.)

Lengabor - 2013. 11. 05. 01:08

Victor: nincs. Ezt egyébként onnan lehet tudni, hogy ha lenne, akkor azonnal változtatnának. Mivel a délutáni dolgok többségét a hétköznapi vetítésre találták ki, ezért addig nem is olyan fontosak a nézettségi adatok, amíg vetítik az adott műsort. Ha lekerül a képernyőről vagy más időpontba teszik, akkor érdemes utánajárni az okoknak. Azért pár adat itt van.

A szenvedélyek lángjai (hétfő): 268 650 (13%), 28 223 (4,4%)
Ridikül (hétfő): 214 796 (7,7%), 21 793 (2,4%)
Shopping királynők (szerda): 223 820 (8,8%), 67 071 (7,2%)
Hal a tortán (szerda): 423 704 (14,7%), 127 052 (11,9%)
A bosszú angyala (csütörtök): 286 065 (14,3%), 65 353 (10,2%)
Családi titkok (csütörtök): 284 535 (17%), 115 525 (16,1%)
A gyanú árnyékában (csütörtök): 540 602 (20,1%), 150 851 (17,9%)

Victor - 2013. 11. 05. 12:26

Köszönöm.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz