login |

Félúton a Társas játék 2. évad

2013. 11. 08. 23:05 - Írta: winnie

40 hozzászólás | kategória: hazai termék, kritika,

Ööö, ez akkor most elromlott?

Á, nem jó ilyet mondani, mert mégis mire enged az következtetni, hogy amíg eredeti sorozatot követték az epizódok, addig marha élvezetes volt a Társas játék (nemrég daráltam le, tényleg nagyon szerettem, főleg, miután ráéreztem – tudtam, hogy sok pozitív kritika volt róla, de még így is meglepett. kár, hogy anno nem tudtam írni róla), amikor pedig átvették a magyar írók, akkor meg abszolút lehangoló.

Lehangoló azért, mert sötétebb lett a sztori, mert oda lett majdnem minden, ami feelgood és átment melodrámába, mert már a karakterek sem túl szerethetőek, és azért is, mert talán azt vártam, hogy majd megmutatják a mieink, és nem jött össze.

Persze adja magát a kérdés, hogy ha nem tudja az ember, hogy az 1. évad és a 2. évad készítői szempontból elkülönül egymástól, akkor vajon érzékeli-e mindezt. (Ugyanez a dilemma ötlött fel bennem a Nurse Jackie esetében, amikor a jól sikerült 4. szezon után távozott a showrunner és az 5. évad premierje pocséknak tűnt.)

Nem tudom. De biztos, hogy olyan nagy baj, ha egy sorozatszezon más, mint az előző? Vagy az akkora gondot okozna, ha kicsit borúsabb a hangulat az évad elején? Istenem, az élet nem mindig habostorta, ráadásul ki tudja, hogy a fináléra milyen ívet fut be a sztori?

Nem, nyilván nem baj a hangulatváltás, nem hiszem, hogy csak ezen múlna, hogy annyira nem jön be a szezon. Valahogy mégsem áll össze a kép – nem biztos, hogy jó ötlet arra bazírozni, hogy “Majd a végén!”, hogy “Majd egészében szemlélve a szezont!”. Főleg, hogy semmi biztosíték nincs arra, hogy egyenesbe jönnek a dolgok. (Oké, hazudnék, ha nem mondanám azt, hogy a 2×05 után nem kezdett el derengeni a fény az alagút végén. Mintha a Budapest Nufolk Revolution Indul az élet című száma valóban elindított volna valamit.)

De persze a nagy sápítozásom közepette, azt sem szabad elhallgatnom, hogy az 1. évad végén túlságosan is összeállt a kép, vagyis a folytatásra csak úgy kerülhetett sor, hogy ha ezt szétbarmolják összekócolják, azaz kvázi semmissé teszik azt, amit az 1. évadra sikerült elérni – valószínűleg a békés egymás mellett élés krónikája nem lenne túl érdekes. No de ilyen módszeresen lerombolni mindent? (És itt nem csak a nagy egymásra találásokra gondolok, hanem az ellenkezőjére, a szétválások és a halálesetek (pff…) sem biztos, hogy permanensek…)

Tippre bármerre indul el a 2. szezon, biztosan huhogtam volna valamilyen szinte, de azért pár perc idillnél többre számítottam volna. Vagy ha már borul minden, akkor nem biztos, hogy ilyen eszközökhöz kellett volna nyúlni (ld. a Dávid – Léna-kapcsolat). Egy dolog a merészség, de az erőltetettség, valamint a karakterek irreálisnak tűnő, korábbi önmagukat meghazudtoló viselkedése több, mint csalódás.

Tudom, hogy megint csapongok, nyilván nem péntek éjszaka kellene ezt megírnom, de szerencsére nem sikerült mindent karaktert elrontani, bár az azt hiszem, hogy rám (vagy az írókra?) nézve beszédes, hogy pont az a történetszál (Judité) jön be ebből a szezonból, ami kvázi másolja az 1. évadot. Mint ahogy a legtöbb új figurával sincs gondom, bár közel sem annyira “élőek”, mint a régiek.

A megvalósítást tekintve kissé ambivalensek az érzéseim: a színészek zöme továbbra is nagyon jó, élmény őket nézni, külsőre is igényes maradt a sorozat, bár egyes rendezői megoldásoknál felszaladt a szemöldököm. Arra viszont komolyan kíváncsi lennék, hogy kinek a bűne az, hogy ennyire túlcsordulnak az epizódok a magyar zenétől…

Hiába jók és nem tipikusak a számok, de nem kéne túlzásba vinni őket, és főleg nem kéne a “Nézem a Dunát, elhagyott a babám” című számmal aláfesteni azt, amikor egy karakter a Duna partján üldögél és elvesztett szerelme miatt búsong, s réved a távolba. Oké, ez nyilván túlzás, lehet, hogy a szerkesztők is inkább áthallásokra gyúrnak, de tényleg olyan az egész “dalolászás”, mintha valami másodlagos narráció vagy szájbarágás lenne, rém tolakodó.

(Ezt szerintem egyébként eltúlzom, és inkább az én saram, mert az amerikai sorozatoknál nem figyelek annyira a dalok szövegeire és nem veszem észre, ha ugyanilyenek, de itt nem tudok elvonatkoztatni. Lehet, hogy kevésbé markáns számokat szerencsésebb lett volna választani?)

Mint mondtam azonban ott az a bizonyos fény az alagút végén. A papírformaszerűek mellett kaptunk egy-két érdekesebbnek tűnő csavart is a legutóbbi epizódokban, s annyira nem vagyok erős, hogy kiszálljak és kaszáljak, mert valóban érdekel, hogy “mire megy ki a játék”, de talán az még jobban, hogy miképp jutnak el az út végére a karakterek.

Nem ennyire sötét egyébként a kép, hiszen a legalább 7/10-es első szezon után a szórványos jó pillanatokkal rendelkező gyenge epizódok és közepes részek kiadtak átlagban egy 4/10-et, de hadd ne legyen elég ennyi.

40 hozzászólás Ne habozz!

AJ - 2013. 11. 08. 23:22

Amennyire jó volt az ötödik rész a hatodik annyira bénára sikeredett. Pedig az első résztől kezdve javult a minőség, vagyis nekem jobban tetszett, erre mintha mások írták volna, mert összedobták és a pazar színészgárda ellenére se van töltete a jeleneteknek. A karakterek jók és nem is béna a játék, úgyhogy a történet lehet a ludas.

Az első évad 8/10 szerintem, de ez a másodikat a színészek miatt és a hangulat miatt nem osztályozom nagyon le, de 5/10.

XFTN1 - 2013. 11. 09. 03:59

Sokkal rosszabb mint az első évad és nem azért mert más. Valahogy összes karaktert unszimpatikussá tették. Bár 5-6. részben már nem volt annyi idegesítő dolog mint előtte, plusz a zenéből is visszavettek, azonban kifejezetten unalmas volt.
Csak a Terápiát ne rontsák el, az igazán fájna. Jó hogy az licenszes marad.

ALDO - 2013. 11. 09. 08:56

Mostanában akartam belekezdeni, de ez a kritika eléggé lehangolt.
Hozott anyagból könnyű dolgozni, de amikor egyedül kéne, akkor sokszor nem megy.

lappa - 2013. 11. 09. 09:42

az a baj, hogy a második évad forgatókönyve sokkal gyengébb, mintha nem lenne annyi ötlet. ráadásul az egyes szálak között csapong, nincs egy jól felépített dramaturgiája. a hangulatváltás önmagában még nem lenne baj, sok olyan sorozat volt már, ami ugyanolyan jó maradt új sztorival, új készítővel, új megközelítésmóddal (pl ott a TWD, eddig kb minden évada más volt, de mégis jó, vagy a Ray Donovan, ami évad közben ment át erős változáson, de ütős maradt).

ha nem javul fel, kaszálom évad végén. kár lenne érte.

lovelybones - 2013. 11. 09. 10:04

Akkorát zuhant a színvonal a 2. évadra, hogy kikerekedett szemmel néztem az új részeket…ez már nem jó sajnos, nem is várom a vasárnapit.

sehrezad - 2013. 11. 09. 10:08

Klasszisokkal gyengébb a forgatókönyv: az első évadot jellemző, az egyes részeken külön-külön és a teljes is évadon átívelő, állandó feszültség most szinte egyáltalán nem érezhető. Köszönhető ez egyfelől a mások által említett csapongó elbeszélésnek, másfelől és sokkal inkább a kifejezetten gyenge, nagyon kiszámítható konfliktusoknak és erőltetett történetszálaknak: legjobb példa erre a Pokorny Lia esete a kutyával, a nővérrel és a tűzben tartott vasakkal.
Valamiképp a professzionalitás hiánya mutatkozik meg ebben, mert vannak olyan szálak, amelyek ezzel ellentétben még egész jók (bár valóban ismétlik is némiképp az előző évadot), egyetértve a cikkel: a Judit és a prof szála elég szórakoztató, és ezek a jelenetek korrektül vannak megrendezve, vágva. Szabó-Kimmel figurája is rendben van itt.
Winnie-val szemben én viszont örülök a magyar számok gyakoriságának, nekem jól esik ez a fiatalosság hozzá, azzal együtt, hogy valóban sokkal didaktikusabb és kevésbé finom a soundtrack-kezelés, mint például a Boardwalk Empire-ben. Azért ezt említem, mert ott szintén nagyon markáns a dalválasztás – bár az különbség, hogy ott a történetbe ágyazottan hangzik fel sokszor egy-egy blues szám. Vagy vegyük a Trónok harcát, ahol megintcsak izgalmasan bántak az alkotók a zenékkel.

Sajnos az 5. rész után elkezdett az egész nagyon nem érdekelni, de lehet, hogy később még nekirugaszkodom…

NatoLocator - 2013. 11. 09. 10:16

Sztem is gyengébb lett ez az évad. A csomagolás ugyanúgy impresszív, mint az 1.etap, de a beltartalom gyengébb, utánérzéses. A magyar zenék nagyon jók benne, bár túlhangsúlyozottak időnként, nem kiegészítik, hanem rátelepszenek a látottakra. Talán Iván karaktere maradt a leginkább szórakoztató, viszont pl.Básti Juli karaktere erőltetett és Udvaros D. szerepe még mindig kérdéses nekem, később talán hangsúlyosabb lesz.

winnie - 2013. 11. 09. 10:33

ehh, básti juli visszahozása totálisan érthetetlen. mi szükség volt rá…

treast - 2013. 11. 09. 10:42

A rettentő jó első évad után, tényleg nagy visszaesés a második, de én is reménykedem. Továbbá szeretek úgy tekinteni rá, mint egy nagyon jó színészekkel, jó zenékkel, és gyönyörű képekkel és jó hangulattal elkészített igényes szappanra.

jim455 - 2013. 11. 09. 11:06

a legutóbbi rész közben már elkezdtem netezni a telómon, baromi érdektelen, pedig az 1. évadnak olyan jó hangulata volt…Léna karakterével nem tudtak mit kezdeni és tolószékbe rakták, ilyen klisék a délutáni Dél-Amerikai szappanokban vannak. Gabi és Antal teljesen felesleges, semmi sztorijuk nincs nagyjából, de Ivánnak se nagyon.
SZKT karaktre meg igazából egy kérdőjel. Ja és ha annyira szeretnek magyar számokat tuszkolni a részekbe, amik engem is idegesítenek, akkor kellemes meglepetés lenne ha felcsendülne az 1. évad főcímzenéje.

kiskiraly - 2013. 11. 09. 12:59

Felesleges reboot lett a sorozat sorsa (hangulat, zene, karakterek).
Gabi vergődése a két pasi között teljesen érdektelenné tette a ő sztoriját.
Egyedül Judit története jön be.

Nálam 5/10 eddig.

Juha - 2013. 11. 09. 13:10

hát most ilyenek, hogy egy biciklis esésbe lebénulni, amikor ráesik az avarral belepett földre… na ne bohóckodjunk már

annyi erőltetett és buta dolgot raktak bele, hogy a 3. rész után kilőttük a második évadot, pedig az elsőt pár nap alatt letudtuk előtte :( meg ez a mindenki ismer / rokon mindenkivel, stb… :)

én azt hittem a második évadban új szereplők lesznek teljesen, és úgy lesznek új történetek.

winnie - 2013. 11. 09. 14:48

juha: huhh, akkor egy (vagy két) nagy csavarról lemaradtál – majd olvass utána:)

ez mindenkire vonatkozik, aki kaszálta és nem is akarja folytatni, csakhogy fogja a fejét örömében vagy kétségbeesésében. szóval, ha más nem, utánaolvasás (vagy rákérdezés) szintjén érdemes tudni arról, hogy még ki kit ismer és ki kit ver át csúnyán.

AT - 2013. 11. 09. 15:14

Én azért keményebben fogalmaznék, mert ez borzasztó rossz lett, sőt fel is idegesítettek a sok butasággal, meg a sznobizmussal. Ezek a történetek nem érdekelnek, szörnyülködve láttam, hogy jön a mentő, meg kiabálnak, irritálóan viselkednek stb. nekem az első évad jó érzése kellett volna, az a mátrix amelyikben mindenki boldog és az élet szép, a kasza meg kasza, onnan nincs visszatérés.

murron - 2013. 11. 09. 15:22

Sajnos egyetértek a fanyalgókkal. Az első évad olyan volt, mint egy kellemes, jó értelemben vett limonádé romkom sorozatverziója. De ez… a Barátok köztöt is meghazudtoló fordulatok, 30 másodperces jelenetek. Komolyan, vicc az egész. Léna karaktere már korábban is idegesített, de mostanra látszik, hogy Martinovics Dorinában a negédes szövegfelmondáson kívül nincs semmi több. Simon Kornél elvesztette a fonalat, ilyen forgatókönyv mellett mondjuk nem csoda. Az új színészek azért jók, csak ezt a gimnáziumi barátnőt tudnám feledni!

JulianPlenti - 2013. 11. 09. 16:27

Hű, de egyetértek murronnal!
Szar forgatókönyv, béna írók, ez hozza magával a szerencsétlen jeleneteket és a gáz fordulatokat. Martinovics Dorina meg ugyan szebb, mint a hazai színésznők 95%-a (bár régen, barna hajjal még szebb volt), nem jó színész… A többi színész sokkal ügyesebb, csak egy jó sorozatot kellett volna írni nekik, így ők is csak szenvednek.

sanddio - 2013. 11. 09. 16:59

A 6. részben az a “bunyó” iszonyat mesterkélt volt. Na jó kimondom: gagyi.

req - 2013. 11. 09. 17:37

szerintem a béna bunyó -jelenet kifejezetten viccesre sikeredett(amolyan Bridget Jonesosra vették), tartok tőle nem ez volt a céljuk. és csak engem nem zavar Básti Juli jelenléte? nagyon jó a karaktere, az állandóan szenvedő Léna mellett egy színfolt. engem mindig megmosolyogtat. plusz Iván az összes jelenetben zseniális.

vvvvv - 2013. 11. 09. 19:00

nekem erről mindig az jut eszembe, hogy ez a magyar sorozatgyártás csúcsa, ennél jobbat soha nem sikerült még összehozni, és még így is szörnyen gyenge gány az egész. Főleg a színészek, olyan mintha az SZFE-n az összest ugyanarra a középszerű modoros viselkedésre nevelnék.
4/10

bugyborelia - 2013. 11. 09. 19:54

érdekes olvasni a zenéről alkotott véleményeteket, nekem épp ez a sok magyar zene tetszik benne, és számomra az sem zavaró, hogy néha a zene is ugyanazt a történést mondja el szájbarágósan.

winnie - 2013. 11. 09. 20:42

bugyborelia: a zenék jók, ezzel nincs gond, tök jó előadók, akikről sosem hittem volna, hogy tévésorozatban megszólalnak. egyszerűen csak tolakodónak érzem őket, elvonják a figyelmet, holott a zenének háttérben kéne húzódnia, hangulati elemként, vagy olykor dramaturgiai elemként.

számomra a fő gond egyébként a nagy változás az 1. évadhoz képest. nem tudom, hogy ott voltak-e magyar számok, de vagy jobban idomultak, nem voltak, mert nem tűntek fel. erre itt az első részben három szám (mind vokális) támadott le:) és a folytatásban is csak jöttek ezek.

igazából a 2×05 végén lettem csak biztos abban, hogy nem a zenéléssel, hanem a zenélés mikéntjével van bajom, mert ott, ahogy írtam, marha jó volt az indul az élet (a klubos jelenetnél), igazi hangulati elem volt.

matthew - 2013. 11. 09. 20:43

Szerintem jó. A többi hat mellé (amit követek) elmegy. Nekem mondjuk soha nem is voltak elvárásaim semmilyen sorozattal szemben. Csak nézem és élvezem a részeket…

winnie - 2013. 11. 09. 21:48

“soha nem is voltak elvárásaim semmilyen sorozattal szemben. Csak nézem és élvezem a részeket…”

vagyis ez az elvárásod, nem? nem mintha bárki másnak más elvárása lenne. mindenki csak nézni akarja és élvezni a részeket. épp ezért csalódás, ha nem lehet nézni és/vagy élvezni.

(de ez az állapot a legjobb, mert ilyenkor tudja az ember, hogy nemsokára törvényszerűen is rá fog találni azokra a sorozatokra, amik nem csak nézést és élvezetet biztosítanak, hanem sokkal, de sokkal többet. amíg ezekre a sorozatokra nem találsz rá, addig nem hiányoznak. de ha rátalálsz…:)

Lalolib - 2013. 11. 10. 09:32

Mindent elmondtatok, így túl sokat nem kell hozzá tennem. Elbaltázott, rossz forgatókönyv. Innen meg nincs visszaút, hiába a jók színészek (bár vannak akik vergődnek benne), a jó zene (néha tényleg túl sok), ha az egész nem áll össze.
Sőt, ha jól láttam a 7. epizód előzetesét, még egy Julia Roberts szerű menyasszony futást is fogunk látni – akkor fogom végleg kaszálni a sorozatot.
Még egy mondatot a zenéről: a romkocsmás dal, az nagyon passzolt a szituhoz.

bugyborelia - 2013. 11. 10. 10:24

winnie igazad van, épp ez az érdekes, hogy van akinek tolakodó, van akinek nem, nekem pl. nagyon bejön. én sajnos nem tudom összehasonlítani az 1. évaddal, mert már két éve, hogy láttam és csak arra emlékszek hogy nagyon szerettem illetve a főbb történésekre. de ha mindenki ilyen sziklaszilárdan állítja, hogy el van baltázva a sorozat, akkor biztos elszúrtak valamit. én még mindig élvezem eléggé, és ez a lényeg :D

torok - 2013. 11. 10. 14:40

Én egyet nem értek a nagy felháborodásban – a “magyar írók de elcseszték…” Kint éltem pár évig Tel Avivban, és nagy tévénéző voltam. Pont ment az eredeti Matay Nitnashek, amiből ez lett itthon. “Feelgood”…. pfff, na, az minden volt, csak az nem. Nagyon lila, nagyon mesterkélt, szomorkás-vergődős melodráma. Már itthon éltem, mikor olvastam, hogy ezt csinálja meg pont a magyar HBO. Nem is értettem. Mi kint csak elszörnyedve beszéltünk róla, öregek nézték csak, azok se sokan, nem véletlenül nem készült belőle több évad, szörnyű volt, még helyi szinten is (nagyon sok a rettenetes sorozat meg tévéműsor; ami nemzetközi porondra eljut, az a kivétel.) Kíváncsiságból néztem bele itthon, és teljesen le voltam hidalva – köszönő viszonyban sem volt az eredetivel. Vidám, energikus, lendületes sorozat volt. Én mondjuk továbbra sem bírtam, mert a cselekményt nagyrészt meghagyták, meg nem az én műfajom, de a karakterek meg a hangulata tök más volt, mint az eredeti. Most belenéztem megint, megnéztem az első négy részt, de nekem továbbra is csak egy szappan a sok közül. Lehet, hogy az új írók szarabbak, mint a régiek, nem tudom megítélni, mert mondom, nem az én műfajom. De ne fogjuk általában a magyar írókra, mert már az első évad is gyakorlatilag magyar írók műve volt. Próbáljátok meg előkaparni valahonnan az eredetit, és látni fogjátok, mennyire borzalmas. Szó volt róla pár éve, hogy a magyarok elkészítik a Ha-Emet Ha’Eroma izraeli sorozat remake-jét is. Na, az talán még eggyel szarabb. Tényleg fogalmam sincs, miért ezeket a formátumokat vették meg (jó, a BeTipul nyilvánvaló), talán olcsón megkapták őket, vagy senki másnak nem kellettek. Csak szólok: nem feltétlen a magyar írókat kell rugdosni, legfeljebb azokat, akik ezt a második évadot gründolták.

worton - 2013. 11. 10. 14:56

Látom szinte én vagyok egyedül, aki azt mondja, hogy nem esett a színvonal. Én végigdaráltam az első évad elejétől a 2. évad 6. részéig. Változott ugyan ez-az, de sztem a sorozat önmaga maradt. Lehet ez azért van mert én semmit nem tudtam a forgatókönyvi háttérről, hogy az első az külföldi másolat, aztán meg magyarok vették át.
Az első évadból Timit néha fel tudtam volna pofozni, idegesített, szóval jó, hogy már nincs. Judit ugyanabba a csapdába esett mint barátnője Gabi, nagyon várom mindezek után hogy fog reagálni a delfines kalandra. A sorozatban az ő karakterét kedvelem nagyon (mármint Juditét), meg persze Lénát és Dávidot :) A Thuróczy Szabolcs továbbra is jól hozza Ivánt, rajta mostanában nagyot szakadok :D. A Pokorny Liáról meg végre levehetnék azt az orrot mert gusztustalan… meg Antal mellé az kutyás nő sem kellene.

lindello - 2013. 11. 10. 17:28

Nekem is tetszik a 2. évad, igaz csak egyszerű szórakozást akartam, azt is kaptam. Jók a zenék is, végre egy igényes magyar sorozat. Mindenképpen 7/10, szerintem.

lindello - 2013. 11. 10. 17:30

A bunyó tényleg gáz volt.

Izellajos - 2013. 11. 10. 19:12

egyértelmű csalódás. azt érzem, hogy nem sikerült olyan író gárdát kiválasztani, aki méltó lenne a feladatra.
A párbeszédek súlytalanok, egyes történet szálak elnagyoltak a többihez képest (pl: Léna sérülése vs. Iván), a sztori tényleg sötétebb, ha már változtatnak akkor miét nem mentek el a vígjáték/sitcom felé? Kár érte. Így valszeg nem lesz 3. évad. (vagy ha lesz, akkor hozzák vissza a Divinyi Rékát)

kiskiraly - 2013. 11. 11. 02:20

Hujujuj, ez biza gyengus.

SPOILER ON
Léna szellemet lát, pasija vergődik, a másik műrokkant pasija meg szerencsejátékos.
Gabi egy pillanatra elgyengül, de aztán mégis Antalt választja.
Iván gyötrődik a sorsa miatt, majd impotenciazavara miatt önként bemegy egy intézetbe ahonnan elszökik, mert éhes, nem engedik ki és megtudja hogy gyereke van Gabitól.
Judit pedig pedig próbál bepasizni. Véletlenül pont a barátnője férjével.
Még a legutóbbi még so-so el is megy, de a legutóbbi Iván szálon már röhögtem. Kész szappan az egész.
SPOILER OFF

Szerintem hagyjuk egy ideig az eredeti forgatókönyvírást, térjünk vissza a licence-sorozatokhoz vagy adaptációkhoz.

Nálam már csak 4/10 a sorozat

winnie - 2013. 11. 11. 11:02

“Csak szólok: nem feltétlen a magyar írókat kell rugdosni, legfeljebb azokat, akik ezt a második évadot gründolták.”

azt mondod, hogy rugdosni kell azokat a magyar írókat, akik írják a jelenlegi legjobb magyar sorozatot? lelked rajta. bár nem tudom, hogy ki akar bárkit is rugdosni.

kiskiraly - 2013. 11. 11. 16:29

OFF
“talán olcsón megkapták őket, vagy senki másnak nem kellettek”
Valószínű ez lehetett a háttérben
In Treatment mellé olcsóbban kaptak másik két sorozatlicencet a forgalmazótól.
ON

torok - 2013. 11. 11. 18:18

Winnie, ne már, pont itt megy a hőbörgés, hogy ha csak ennyit tudnak a magyarok, akkor kár belé, meg maradjanak inkább az adaptációnál. Pont azt írtam, hogy az adaptáció is fényévekkel jobb volt az eredetinél, ami kábé a vállalhatatlan kategória minden szempontból. És én továbbra sem érzem azt a hatalmas minőségi visszaugrást, amit itt gyakorlatilag mindenki emleget. Direkt ledaráltam ötödiktől a hetedikig ma a második évadot, és szerintem az ami mindig is volt: egy átlag prime time szappan, nemzetközi viszonylatban alsó középkategória, itthon viszont nyilván kiemelkedik a szinte nemlétező mezőnyből. Szóval pont itt megy a magyar író-rugdosás, szerintem jogtalanul. Amit vállaltak, azt hozták.

Kiskirály; az In Treatmentet más forgalmazza, mint az erdeti Társas játékot meg a nagyon béna nyomozós sorozatot; a Google szerint az IT Dori Media, a másik kettő Armoza Formats. Egyébként se hiszem, hogy ez így megy a formátumokkal: “Itt egy fasza, meg melléteszek két szart, tessék.” “Á, köszi, akkor legyártom az egyik szart, aztán majd később a faszát.”

kiskiraly - 2013. 11. 11. 22:31

torok: ja, azt tényleg a másik gyártja

kiskiraly - 2013. 12. 03. 00:11

Az utóbbi pár részt már csak megszokásból néztem.
Ítélet 2×10 után: kasza.
Majd ledarálom a 2 évad maradék részeit.
Átment szappanba az egész.Sajna. Nem tudok mondani egy emlékezetes epizódot sem az eddigi második évadból.

Ferike - 2013. 12. 15. 12:17

Tornyi Ildikó karaktere csak nekem hiányzik? Lénát is felhúzta, Juditnál is tudott egy kis bonyodalmat okozni, nem is értem, miért nem írták tovább a szerepét.
A zenékkel kapcsolatban: nekem nem is magával a zenével volt gondom, hanem az időzítéssel, az alávágással. Néha korán, néha később jön, mint kellene. Ettől függetlenül szerintem feldobja. És nálam az első évadhoz képest nem esett sokkal nagyobbat maga a sorozat, annyi a különbség, hogy a Léna-Dávid szál már nem hangsúlyos. Jó példa erre a HIMYM, ahol Ted-nek kellene lennie a lényegnek, holott évadok óta már szinte csak Barney-ról szól, ha meg nem, akkor gyenge. Illetve mondanám, hogy ugyanilyen a Barátok Közt is, de össze se hasonlítható a kettő.
Lássuk be, sokkal kritikusabbak vagyunk magunkkal szemben, mint a külföldi sorozatokkal szemben.

cathy - 2013. 12. 15. 21:01

Léna szála tragédia ebben az évadban, oké, hogy robbantsuk szét a párost, bár én láttam volna potenciált az ő együttélésükben, de így szét barmolni, én sem értem. Dávid még nem is annyira karakteridegen, de Léna… Olyan most mint Timi volt, borzasztó, sajnálom Martinovics Dorinát, mert ennél sokkal jobb vonalat is kaphatott volna. Milán “jópasisága” érthetetlen számomra, nem bántásból, de tizenkettő egytucat, holott azt nyilatkozták, olyan színészt akarnak, akit meglátva rögtön magyarázatot kapunk Léna pálfordulására. Nem tudom, számomra Iván energikusabb nála. Ráadásul az egész Léna-Milán kapcsolat ilyen durrbele módon indul, míg Dávidnak egy évad kellett a fűzéshez, meg anno Paul-al is nagyon aranyos volt az összeismerkedésük, itt egyszer csak már annyira szerelmes Milánba, hogy hisztérikus, piálós, mobilfüggővé válik, egyszerűen ekkora átgyúrást indokolatlannak és stílustalannak tartok egy főhősnővel szemben. A mai részben meg undi is volt, ahogy viselkedtek, szóval nem tudom, mivel fogják ezt a káosz-halmazt lezárni. A továbbiakat vlszleg akkor fogom nézni ha Dávid kap egy normális leányzót, meg ha Parti Nóra benne lesz valahogy, ő az évad pozitívuma.

kiskiraly - 2013. 12. 16. 16:04

Még is visszatértem a maradék két-három részre.

“Tornyi Ildikó karaktere csak nekem hiányzik?”
Nem vagy egyedül.

Amit most húztak meg a finálé előtti rész végén azt már vagy minimum 5-6 résszel ezelőtt meg kellett volna tenniük.
Csak húzzák-húzzák, mint a rétestésztát.

SPOILERES kissé
Parti Nóra és Balsai Móni által játszott karakterek voltak ebben az évadban az elfogadhatóak. Legalább volta valami motivációjuk. Judit próbálta újra kezdeni az életét, míg Flóra (azt hiszem így hívják) pedig mikor tudomására jutott a megcsalás, megpróbált áskálódni.
SPOILER vége

A többi karakter csak vergődött.
Mi értelme volt például visszahozni a halott anyut? Semmi funkciója nem volt a sorozatban. Semmi. Hacsak a csaj saját lelkiismeretének kivetülése lett volna a halott anyu. De akkor simán eljátszhatta volna UGYANAZON szereplő (teszem azt, egy másik ruhában).

A poszt első mondatában ki lehet cserélni a mondat végi jelet:
Ez akkor most elromlott.

Hoffmann Ati - 2014. 05. 10. 20:44

Nézzétek a dolog jobbik részét.Én például rengeteget spóroltam, mert miután csömöröm lett, visszamondtam az HBO packot.
Amúgy – kiskirály rátapintott – semmi értelme feltámasztani a halott anyut, ezt a brazilok jobban tudják.
A csajnak meg nincs is lelkiismerete, ami kivetülhetne, ez naív megközelítés, szívet melengető. Hiteles az tud lenni, aki egyébként…. Belegondolhatjuk, legalább lenne valami gondolat ebben a tényleg gyengére sikerült szériában.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz