login |

Magyar nézettség (2013. november 11-17.)

2013. 11. 23. 16:17 - Írta: Desmond Wallace

31 hozzászólás | kategória: magyar nézettség

(Múlt heti nézettség) Az X-Faktor nézettsége tovább csökkent, de konkurencia híján így se nagyon kell izgulnia érte az RTL-nek. A szállító benézett egymillió néző alá, és ezen kívül gyakorlatilag nem sok érdekesség történt múlt héten. Hacsak annyi nem, hogy az RTL Klub is trükközik a Híradó műsoridejével, így későbbre tolódtak a főműsoridős sorozatok. A konkrét számokat a tovább mögött találjátok.

Hétfő

M1 Hacktion: 239e (5% SHR), 18-49: 40e (2,2% SHR)
M1 Kékfény: 431e (10,9% SHR), 18-49: 71e (4,4% SHR)
TV2 NCIS: 548e (14% SHR), 18-49: 184e (11,3% SHR)
RTL Dr. Csont: 659e (18,3% SHR), 18-49: 342e (22,5% SHR)
TV2 NCIS: Los Angeles: 340e (12,8% SHR), 18-49: 119e (9,8% SHR)
RTL A helyszínelők: 427e (17,7% SHR), 18-49: 214e (18,9% SHR)
RTL Tudorok: 178e (14,7% SHR), 18-49: 98e (17% SHR)

Kedd

M1 Párizsi helyszínelők: 336e (7,2% SHR), 18-49: 39e (2,3% SHR)
M1 King: 197e (4,8% SHR), 18-49: 30e (1,9% SHR)
TV2 Mögöttes szándék: 196e (6% SHR), 18-49: 89e (6,4% SHR)
RTL A mentalista: 799e (24,8% SHR), 18-49: 365e (26,1% SHR)
RTL Döglött akták: 467e (22,9% SHR), 18-49: 165e (18% SHR)
M1 Gyilkosság: 59e (2,9% SHR), 18-49: 13e (1,4% SHR)
TV2 Zsaruvér: 80e (5,5% SHR), 18-49: 40e (6,1% SHR)

Szerda

M1 Retró kabaré (ism.): 463e (9,9% SHR), 18-49: 100e (5,8% SHR)
M1 Bábel: 208e (5,2% SHR), 18-49: 37e (2,2% SHR)
TV2 A búra alatt: 333e (8,7% SHR), 18-49: 172e (10,6% SHR)
RTL Szulejmán: 856e (26,2% SHR), 18-49: 332e (22,8% SHR)
TV2 Frizbi Hajdú Péterrel: 268e (10,5% SHR), 18-49: 106e (9,1% SHR)
RTL Házon kívül: 432e (20,1% SHR), 18-49: 180e (18,6% SHR)
TV2 Ringer: 107e (8,5% SHR), 18-49: 42e (7% SHR)

Csütörtök

M1 Szálka: 407e (8,4% SHR), 18-49: 72e (4,3% SHR)
M1 Munkaügyek: 148e (3,6% SHR), 18-49: 48e (2,9% SHR)

Péntek

M1 Legenda: 294e (6,3% SHR), 18-49: 61e (3,6% SHR)
M1 Életművész: 79e (1,9% SHR), 18-49: 22e (1,4% SHR)
TV2 Sztárban sztár: 1,062M (30,9% SHR), 18-49: 386e (27,3% SHR)
RTL Miami helyszínelők: 735e (19,3% SHR), 18-49: 303e (19,7% SHR)
RTL Gyilkos elmék: 424e (14,8% SHR), 18-49: 167e (13,6% SHR)

Szombat

M1 Gasztroangyal: 417e (13,9% SHR), 18-49: 88e (8,9% SHR)

M1 Forma-1: 521e (11,2% SHR), 18-49: 209e (12,3% SHR)
TV2 Zathura: 393e (8,1% SHR), 18-49: 186e (9,9% SHR)
RTL X-Faktor: 1,659M (34,3% SHR), 18-49: 641e (33,7% SHR)
M1 Magyarország, szeretlek!: 518e (12,8% SHR), 18-49: 98e (5,8% SHR)

Vasárnap

TV2 Napló: 951e (19,7% SHR), 18-49: 339e (18,5% SHR)
RTL A szállító: 906e (18,9% SHR), 18-49: 341e (18,7% SHR)
M1 Forma-1: 744e (15,3% SHR), 18-49: 375e (18,4% SHR)
TV2 Kettős játék: 405e (8,8% SHR), 18-49: 191e (9,5% SHR)
RTL X-Faktor: 1,649M (31,8% SHR), 18-49: 642e (29,9% SHR)
RTL Vundersőn és Zuperszexi: 751e (18,7% SHR), 18-49: 354e (19,3% SHR)
RTL Showder Klub: 437e (19,1% SHR), 18-49: 218e (19,4% SHR)

31 hozzászólás Ne habozz!

a Kati néni - 2013. 11. 23. 18:17

Nem teljesen ide tartozik, életkéim, de szerintem irtó gáz, hogy már háromnegyed 10-et mutat a két mutató Lajos férjem régi moszkvai falióráján, amikor megkezdődik a valódi főműsoridő az RTL-en! Munkásember legyen a talpán, aki végig bír nézni egy 9.45-kor kezdődő krimikombót, ami ugye így 11.45-re ér véget, reggel meg kelhet jó esetben hatkor!

joci83 - 2013. 11. 23. 18:20

Én leginkább majd arra leszek kiváncsi, hogy bejön-e a TV2 húzása az Aktív főműsoridőből való eltüntetésével (ami már időszerű volt szerintem), és az Édes Élet beelőzi-e majd az Éjjel-Nappal Budapestet. Erre viszont csak a jövő héten kapunk majd választ.

rezipower - 2013. 11. 23. 18:30

Az elmúlt hétvége este nagyon sűrű volt sport szempontjából, talán annak köszönhető az X-faktor visszaesése. Volt Forma-1, kézilabda BL, amerikai foci, mind-mind egyidőben a műsorral. Vagy csak szimplán unalmas és egyre kevesebbeket érdekel? Több bulvár legyen akkor mégis?

Desmond Wallace - 2013. 11. 23. 18:36

“irtó gáz, hogy már háromnegyed 10-et mutat a két mutató Lajos férjem régi moszkvai falióráján, amikor megkezdődik a valódi főműsoridő az RTL-en!”

Egyetértek.

ata - 2013. 11. 23. 18:39

Szintén egyet kell értenem.Felháborító,hogy egyre később és később kezdődnek a műsorok.

torjack - 2013. 11. 23. 18:52

Dettó. Megy főműsoridőben a sok hulladék kamureality,meg a celebek, az kell a népnek. Marad a letöltés.

Roxi - 2013. 11. 23. 18:54

Egyetértek,de szerintem ebben is az amerikai trendet követjük!Mi európaiak ugyanis állítólag sokkal többet alszunk,mint ők!

Tomi - 2013. 11. 23. 18:55

hát igen, a sorozatok szépen lassan kiszorulnak a főműsoridőből. a saját gyártás (BK, ÉNBP, fókusz) kell a népnek

Desmond Wallace - 2013. 11. 23. 18:57

A legnagyobb gáz az, hogy brutálhosszú Híradókat nyomatnak, amivel a biztosra játszanak, mivel a hírek minden csatornán nézettek.

Úgy látszik, ennyire nem bíznak más műsor nézőmegtartásában, vagy csak ennyire nincs épkézláb ötletük.

a Kati néni - 2013. 11. 23. 19:08

Desmond Wallace, édesapa, de azok nem is hírek igazándiból, hanem kamu, ótvar, cukiság tálalása egy kis politikailag cenzúrázott valódi hírrel, aminek a fele sem igaz!

Lengabor - 2013. 11. 23. 19:10

Nem mintha egyenlőségjelet szeretnék tenni saját gyártás és saját gyártás között, de senki ne feledje el, hogy az USA-ban 19 vagy 20 órától a négy nagy csatornájukon saját gyártású műsorok mennek, nem importált valamik (nem mintha rá lennének szorulva), mert a világ szinte minden pontján igaz, hogy a hazai termékre nagyobb az igény egy általános szórakoztató kereskedelmi csatornán, mint a vásárolt sorozatra. Az USA-ban a saját gyártást – amit főműsoridőben lőnek el – úgy hívjuk, hogy Bones/NCIS/Modern Family/The Goldbergs/The Mentalist/Almost Human stb., nálunk meg úgy hívjuk, hogy Fókusz/Éjjel-nappal Budapest/Barátok közt/Édes élet/Jóban rosszban stb.
Az analógia egy és ugyanaz. Ha klasszikus sorozatcsatorna lenne az M1, a TV2 és az RTL Klub, akkor számon lehetne kérni a dolgot, de így felesleges. Elég ránézni a Nielsen táblára, magáért beszélnek az eredmények. Értem én, hogy a hazai mindig szar, a külföldet kell majmolni, mert az a menő, meg különben is minőségibb dolgokat csinálnak (papíron), de a módszer megegyezik. Vásárolt tartalom helyett összeeszkábálnak az RTL-nél is valamit.
Ha nem ezt tennék, akkor a Viasat – AXN – Comedy Central mezőnybe kerülnének, aztán annyi a piacvezető pozíciónak.
Van, akinek a FOX/NBC/ABC/CBS kínálata jut, másoknak meg a saját csatornáik saját kínálata.

Dark Lion - 2013. 11. 23. 19:17

Nem tudom, hogy van-e ilyen adat, de a vasárnap kora délutáni Tuti Gimi száma érdekelne.

a Kati néni - 2013. 11. 23. 20:51

Lengabor, drágám, te most frusztrált vagy? Süthetek neked mákos kockát, rajt citrombevonattal! Tanácsolnám, hogy nézd meg a német RTL és Sat1-Pro7 vonulat csatornáit. Az egy jó nagy piac. No, azokon 20.15-től kb. fele-fele arányban van saját gyártás vs. amerikai import műsor. És! Van rá igény! És nem mellesleg ott is egyre több az AXN-Viasat3-CC csatornákhoz hasonló tematikus kanális.

Lengabor - 2013. 11. 23. 21:08

A magyar saját gyártásokra is van igény, különben tüntetőjelleggel nem nézné senki. De nézik.
Ismerem a német piacot elég jól. A PRO7 nagyrészt egy szitkomcsatorna, kb. a mi Comedy Centralunk színvonalán. Nem jó példa.
Sat1: NCIS, A mentalista, Sherlock és Watson, Hawaii Five-0 –> AXN 2 + rengeteg saját gyártás
RTL: kb. a mi RTL Klubunk színvonala.

Akkor miről beszélünk? Kakaós kalácsot kérek vagy almás pitét. Az nem frusztráltság, ha valaki tisztában van a tényekkel.

Dark Lion - 2013. 11. 23. 21:39

Esküszöm indítani fogok egy blogot, hogy ki lehessen beszélni az X-Faktort, ha ennyire nagy igény van rá. :)

francesco04 - 2013. 11. 23. 22:53

Kaphatnék nézettségi információt a vasárnapi amerikai foci nézettségéről? Végre “normális” időpontban is adtak meccset, ez este 7-et jelent a Sport1-en.

ALDO - 2013. 11. 24. 00:06

Rejtély ez a Szállító sorozat. Egyetlen részt láttam belőle, mert az előzetese felkeltette az érdeklődésemet. Elég nagy csalódás volt.

beci4 - 2013. 11. 24. 02:19

Egyetértek Lengaborral. A saját gyártás elég sikeresnek bizonyul itthon, így nem csoda, ha ezek foglalják el a főműsoridő tetemes részét. No persze a másik tábornak is igaza van, egy évekig 21 órás sorozatot már-már 22 órára csúsztatni több, mint bosszantó. Az 1 órás híradókat meg egyértelműen szánalmas lépésnek tartom.
Viszont mintha az utóbbi időkben kezdene leépülni majdnem minden sorozat, vagy ezt csak én látom így? Hol van már 1 millió feletti Dr. Csont/Mentalista/CSI Miami? A trendet nézvén nem vagyok meglepődve, hogy egyre hátrébb szorulnak a műsorrendben. A TV2-re ez hatványozottan igaz.

Lengabor - 2013. 11. 24. 02:53

beci4: Igen, kezdenek leépülni, de ezt a piac aprózódásával is lehet magyarázni. Tök jó példa erre az NCIS. Amíg a TV2 szenved vele, addig az AXN toplistáján előkelő helyen áll. Simon Zsolt egyszer azt mondta, hogy a House nézettsége is akkor kezdett el csökkenni, amikor a kábelcsatornák is elkezdték vetíteni. De hasonlóan járt a Született feleségek is. Az RTL-es sorozatokat is nyomatják házon belül orrba-szájba, sokszor jobb időpontban, mint a főcsatornán. Akkor minek nézze ott pl. A mentalistát, minek várja meg, amíg véget ér a Barátok közt, ha idővel a Cool-on is megnézheti ugyanazt? Minek maradjon fent az ember éjfélig a Grimm miatt, ha a Viasat6-on megnézheti 22 órakor? Minek maradjon fent éjfélig valaki a Zsaruvér második évada miatt, ha a Universal Channel-en nézheti a harmadikat normális időpontban?
Nyilván a két csatorna nem egy súlycsoport, de idővel minden egyes néző számítani fog. És itt jön képbe az, ami miatt sokan – a saját szempontjukból jogosan – panaszkodnak, hogy minden későn kezdődik. De mit lát a programigazgató? A Barátok közt és a Jóban rosszban végéig emelkedik a nézői görbe, utána csökkenő tendenciát mutat. Vagyis a sorozatokra kevesebb az igény. Az időtényezőt nem veszik figyelembe (nem is kell, mert amíg az Aktív rontotta a levegőt a TV2 főműsoridejében, addig elkapcsoltak, de a Jóban Rosszban kezdésére visszatért pár tízezer ember, vagyis a kínálat érdekelte őket, nem a csatorna). A Sztárban sztár saját gyártás, későn is kezdődik, mégis nyeri az egész estét.

A hét 10 legnézettebb műsora között egyedül az NCIS fért fel a TV2 célközönséges listájára (tizedik lett…). Amúgy Hal a tortán, Aktív Extra, Jóban Rosszban, Napló, Tények, Sztárban sztár, Édes élet. Ez a TV2.

A hét 10 legnézettebb műsora a SuperTV2-n a 18-49 évesek körében (nulla sorozat, mármint amit ti annak neveztek):

1. Hal a tortán: 82 666 (4,7%) – november 11.
2. Kasza!: 59 594 (4,5%) – november 11.
3. Jóban Rosszban: 51 422 (7,4%) – november 13.
4. A Féreg akcióba lép: 40 372 (3,5%) – november 17.
5. Bűnök és szerelmek: 37 029 (3,9%) – november 13.
6. Oviapu: 31 737 (1,6%) – november 17.
7. Családi titkok: 31 194 (2,9%) – november 14.
8. Veled is megtörténhet!: 30 745 (9,7%) – november 14.
9. Tények: 30 307 (1,9%) – november 12.
10. Csapdába csalva: 28 293 (7,4%) – november 15.

RTL Klub (teljes lakosság, most ez a lényeg):
1. X-Faktor: 1 659 607 (34,3%)
2. Barátok közt: 1 466 602 (33%)
3. Éjjel-nappal Budapest: 1 213 413 (26,1%)
4. RTL Híradó: 1 125 743 (27,1%)
5. Fókusz Plusz: 1 037 148 (22,6%)
6. Fókusz: 954 850 (21,2%)
A szállító, Szulejmán, A mentalista, Vundersőn és zuperszexi követi, de azokat nem nézték már egy millióan sem.
Vagyis papíron a nézők teljesen elégedettek a fennálló renddel, nincsenek olyan sorozatvágyaik, mint itt néhány kommentelőnek. A döntéshozók pedig a járt utat a járatlanért el ne hagyj elvet követik.

istvansebok - 2013. 11. 24. 08:58

Sziasztok!
Engem is nagyon érdekelene az amerikai foci közvetítése a Sport 1-en. Tudom -tudom “páran” nézik. De mennyien vagyunk mi páran?
Amúgy a késői kezdéseket én egyszerűen megoldottam, UPC felevevős box-szal.
Akkor nézem amikor nekem jól esik, ja és a reklámokat szépen áttekerem.

istvansebok - 2013. 11. 24. 09:04

Még lenne egy észrevételem.
Egyre töbször fordul elő, hogy sorozatokat nem úgy adják le, hogy hetente egy rész, hanem napi sorozatot csinálnak belőle Pl Stargate Universum (AXN), Dollhause S2 (RTL 2), Eureka S4 (Viasat 3), Zsaruvér S3 (Universal),Spartacus- Vikingek- Bates Motel (Viasat 3.
Ezek friss sorozatok, nem lerágott csontok, megéri nekik leadni így?

Roxi - 2013. 11. 24. 11:20

“Vagyis papíron a nézők teljesen elégedettek a fennálló renddel, nincsenek olyan sorozatvágyaik, mint itt néhány kommentelőnek.”

Azért kiváncsi lennék ha az Éjjal-Nappal BP-t vagy a BK-t betennék este 10 órára,vajon mennyien maradnának fent miatta?

kiskiraly - 2013. 11. 24. 13:58

Roxi: Szerintem siker lehet. Ha egy műsor este sikeres, akkor késő este is. Alacsonyabb nézőszámmal, de nyerné a sávját.

kicsike - 2013. 11. 24. 15:28

Az m1 en a hétköznap délután, hogy megy? Amúgy azt nem értem, hogy akkor a Bp miért nem rövidebb?

19:30- Fókusz
20:00- BP
20:40- BK
21:20- Film/ Sorozat

Na, teljesen jó lenne, ez még emberi. Nem az, hogy lassan a BK is 10- kor ér véget.

Lengabor - 2013. 11. 24. 18:26

istvansebok: Van, akinek megéri, más csak kényszerből adja le. A Dollhouse éjjel fél egykor nem robbantja szét a nézettségi görbét, de legalább becsületesen, gyorsan leadják a sorozatot. A felvételt készítőknek, az éjjeli baglyoknak és a torrentezőknek ez nagyszerű dolog. Én is a napi vetítést pártolom, persze szerencsésebb időpontban.
A Zsaruvért rengetegszer ismétli a Universal (mellesleg minden sorozatát), a legkülönfélébb időpontokban. Tud belőle hasznot hajtani magának.
A Viasat3 maratoni hétvégéi egy koncepció részeit képezik. Presztízsjellege van, ami alternatívát és filmélményt kínál azoknak, akiket nem érdekel a Sztárban sztár, az X-Faktor vagy Balázsék bohóckodása. A rögzítők, a nézők és a letöltők is jól járnak, ráadásul néha a Viasat Play-re is felkerül, ha kaptak hozzá online jogokat.
A Stargate Universe-ből tavasszal jön a második évad az AXN-re. Gondolom ismétlik még egy párszor, tehát kisajtolják abból is, amit lehet.
Az Eureka pedig jó nézettségeket szokott hozni a Viasat6-nak.

Roxi: egy jó nagy társadalmi felháborodás után szépen lassan megszokná a többség az új időpontot és nyerné a sávját. De minek variáljanak, ha a mostani eredmények is őket igazolják? Most, hogy az RTL szórakozik a kezdési időpontokkal össze-vissza, szinte mindenki úgy véli, hogy az ÉNB mehetne a fenébe, mert így csak a BK rajongóit szívatják. Utóbbi sorozatnak amúgy is jobb a társadalmi megítélése + többen is nézik.

Desmond Wallace - 2013. 11. 25. 16:19

M1 péntek délután:

A szenvedélyek lángjai: 297e (11,1% SHR), 18-49: 3,5% SHR)
Ridikül: 259e (7,5% SHR), 18-49: 26e (2,3% SHR)
A következő!: 396e (9,4% SHR), 18-49: 75e (5,4% SHR)

Samott - 2013. 11. 26. 13:42

Nyilvan a kutya se fogja mar elolvasni, de: felvevos doboz vagy okostv kell es vege a hisztinek a keson kezdodo musorok miatt. Nezded masnap, raadasul reklamok nelkul. X-faktort, forma-1-et (sportot) leszamitva szinte semmit nem nezek eloben.

torjack - 2013. 11. 28. 15:28

Ha van neted, okostv, meg felvevős doboz sem kell, leszeded a netről másnap,szintén reklámok nélkül. Akinek viszont egyik sincs, az szív továbbra is.

Lengabor - 2013. 11. 29. 03:21

A tévézés egy feeling, ami manapság teljesen kiveszett a “netes társadalomból”. Ha az USA-ban is így állnának hozzá, akkor minden kasza lenne rövid távon, vagy pedig röhejesen alacsony számokkal élne túl minden. Akkor pedig a netezők sem néznének semmit. Tévé nélkül nincs tartalom, csak a Netflix és társai esetén, de az sem ingyenes dolog.

winnie - 2013. 11. 29. 07:16

így van, nem is értem ezeket a felvetéseket. eleve a példák mutatják, hogy a túlnyomó többség tévézik, de…

emberek, a tévézés nem a tartalom fogyasztásáról szól elsősorban, hanem szocális tevékenység, vagy hogy nevezik ezt. társas szórakozás. lehet beszélni közben, pótcselekedni, reklámok közben mást csinálni. együtt lenni, nem a monitor előtt kucorogni egyedül.

az emberek nem biztos, hogy azért nézik meg este a random filmet, mert azt a filmet akarják nézni. hanem azért, mert nézni akarnak valamit.

“Akinek viszont egyik sincs, az szív továbbra is.”

nem szív. teljesen természetes tartozék, amit az emberek már rég megtanultak hasznosítani.

winnie - 2013. 11. 29. 07:17

“X-faktort, forma-1-et (sportot) leszamitva szinte semmit nem nezek eloben.”

viszont ez a másik. én sem nézek semmit élőben – például a sportot sem. miben lenne az más?:) felveszem, vagy utólag letöltöm és megnézem akkor, amikor akarom.

oké, tudom, miért nem más, mert eredmény, bele lehet futni, de az ember is megnézi újra a filmet, amit ismer. és el lehet kerülni mindent, ha akarok.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz