login |

House of Cards: kezdett a 3. évad

2015. 03. 01. 22:18 - Írta: Bruzsy

69 hozzászólás | kategória: kritika,

Mi a nehezebb: megszerezni a hatalmat vagy megtartani? Várjatok, jobbat kérdezek: melyiket szórakoztatóbb nézni?

Igen, a Netflix jóvoltából megérkezett a House of Cards harmadik évadja, szokás szerint egyszerre. Azonban ez már nem ugyanaz a sorozat, ami az első két évben volt. Persze, a lényege nem változott, egy gerinctelen politikus machinációiról szól Washingtonban. De teljesen más irányt vett a sorozat az előző szezon fináléja után.

A tovább után folytatom, spoilerekkel, de csak a legelső részből.

Kezdjük a véleményemmel: nem tetszett a premier. Sőt, kifejezetten rossznak találtam: a levizelt sírkő öncélúsága, a szájbarágós magyarázások és az ötlettelen konfliktusgenerálás mellett pedig kevés igazi értéket véltem felfedezni benne a már korábban megszokott hangulaton és színészi alakításokon kívül.

Ott éreztem benne mindent, amit korábban kritikaként felhoztak a sorozattal szemben, csak most nem voltak ott Frank Underwood trükkjei és a neki való szurkolás, hogy ezt elpalástolják.

Mert bár Frank Underwood szokás szerint veszélyben van, most ez a veszély nem megfogható, nem lehet neki nevet és arcot adni. A veszély forrása ugyanis a bukás lehetősége, aminek valamiért nem érzem a súlyát. Oké, ha megbukik, hát megbukik, de ez nem jár súlyos következményekkel, nem nyeri el a méltó büntetését, mint egy jó antihősdrámában szokás. Emiatt pedig az ember kicsit veszít az érdeklődéséből.

Persze a bukás garantáltan el fog jönni előbb vagy utóbb, a veszély jobban alakot fog ölteni, de egy premiernek szerintem az a feladata, hogy az évad témáját és irányát bemutassa. A témák tekintetében ez meg is történt, eldarálták, hogy ki épp mivel foglalkozik Washingtonban, de az irány felvezetése elmaradt.

De persze ne csak a rosszat emlegessük, mert bőven voltak azért kiváló részei is az epizódnak, és itt nem csak a hibátlan Colbert-szegmensre gondolok (de jó volt újra látni a Reportot, még ha csak 2 perc erejéig is!). Például kimondottan örültem, hogy időt ugrottunk, hiszen így végleg tiszta lappal lehet elkezdeni az egész évadot, nem kell az új sztorit visszafogni régről maradt szálakkal és konfliktusokkal.

Doug túlélése is jó hírnek számít, hiszen a karaktert nagyon jónak érzem, csak a fenéért kellett a rész végén visszakergetni az alkoholhoz, mikor egy sokkal érdekesebb belső konfliktus volt kialakulóban az egész rész során. Ő lehetett volna az ember, akinek van lelkiismerete, akinek lehetősége lenne otthagyni az egész Underwood-cirkuszt, de képtelen rá.

Mert Doug függő maradt annak ellenére is, hogy letette a poharat, csak munkafüggő. Franken kívül nincs más az életében, hiába keresett társat az előző évadban Rachel személyében. Franknek pedig úgy tűnik, nincs már rá szüksége.

Aminek viszont a legjobban örültem, hogy megkezdték a Claire és Frank szembeállítását az ENSZ témájával. Ugyanis itt nem egy egyszerű nagyköveti jelölésről van szó, hanem sokkal többről: ha Claire politikai karrierje beindul, valóban képes lehet, hogy túlszárnyalja Frank Underwoodot, aki ezt nem tűrheti tétlenül.

A korábbi évadokban mindig is úgy éreztem, hogy Claire azért került a történetbe, hogy majd egyszer döntő szerepet játsszon Frank bukásában, de ezen kívül nem éreztem igazán erősnek a motivációit. A karaktert sikerült ennek ellenére élettel megtölteni, például a tavalyi nemi erőszakos vonallal, de ezek inkább érződtek profin kivitelezett időhúzásnak, mint valódi karakterdrámának.

Viszont ha a sorozat új iránya azt jelenti, hogy kevesebb idő jut a politikai machinációkra (hiszen Frank a helyzetéből adódóan is kevesebbet tud játszani) és több a karakterdrámára, nem lesz egyetlen panaszom sem. De sokaknak lehet, hiszen ez egy elég erős váltás lenne a korábbi évadokhoz képest.

Aztán persze az is lehet, hogy csak egy lassú építkezésbe kezdtek, kihasználva a sorozat formátuma adta lehetőségeket, hogy aztán az évad második felében újra a politikai csatározásról szóljon az egész. Szerencsére nem kell várni, aki akarja, akár már 12 óra alatt megtudhatja, hogy valóban így van-e.

(Disclaimer: ez a kritika kizárólag az első epizód megtekintése után íródott, és mint ilyen, a legelső rész kibeszélőjének számít. A sorozat formátuma nem teszi lehetővé a részenkénti külön posztot, úgyhogy azt szeretném kérni, hogy még pár napig ti se spoilerezzetek későbbi epizódokból. Hamarosan érkezni fog egy egész évados kibeszélő, ahol alkalmatok lesz minderre.)

69 hozzászólás Ne habozz!

Malachi - 2015. 03. 01. 22:41

hát akkor spoiler nélkül annyit, hogy igen, az első részből tényleg ezt lehetett érezni. ja, nem bírtam ki, muszáj volt megnéznem az egészet a hétvégén, ez van. :D

Shyllard - 2015. 03. 01. 23:33

A sírkő levizelése nekem sem jött be annyira, de minden más rendben volt, a 10. résznél járva azt mondom, hogy szépen lefektették az alapot az évadnak már itt az első részben is, csak nem olyan piszok nyilvánvalóan.

Nimand - 2015. 03. 01. 23:51

Remélem, ez nem spoiler, bár még csak a 4. résznél tartok:

Én is kicsit gyengének érzem az évadot, egyszerűen túl korán lépték meg a készítők az elnökséget, kevésnek tűnik a konfliktus az előző két évadhoz képest, a meglévők pedig erőtlenek és súlytalanok

Poghy - 2015. 03. 02. 00:05

Én pont most darálom, kb. a felénél tartok. Az első rész tényleg kicsit gyengébbre sikerült, de a folytatás nekem eddig bejön. Dougnak pedig én is örülök, szerintem ő a legérdekesebb karakter a HoC-ban.

edg - 2015. 03. 02. 01:04

Végignéztem, nem volt rossz. Kicsit valóban gyengébb, mint a korábbiak, de élvezhető teljesen.

Lajoska67 - 2015. 03. 02. 01:40

Tényleg változott, és jó darabig tényleg kevésbé érdekes az előző évadokhoz képest, de a 8. résznél most már kifejezetten tetszik. De kicsit itt már a 24 elnök figuráinak a történeteire hajaz a sztori, legalábbis én ahhoz tudom hasonlítani. A sorozat jellegének változását az is mutatja, hogy itt már simán értem felirat nélkül is teljesen jól élvezhetően a történetet, mert itt marhára nincsenek már olyan szakpolitikai vagy jogi vagy gazdasági beszélgetések, amik talán érdekesek, de nem viszik előre a történetet. Régebben ugye ezek esetében voltak a gyakori kikacsintós megszólalások is magyarázatként, mostanra viszont ezek a kinézések lényegében kikoptak.
Akárhogy is, kíváncsi vagyok, mi lesz belőle.

ace05 - 2015. 03. 02. 03:29

Kivételesen ezt az évadot a Netflixen néztem most meg. Először is vagy könnyítettek a nyelvezeten vagy enyém fejlődött, nem tudom, de angol felirattal tökéletesen megértettem a részeket.
A másik, ez az évad biztos nem lesz ott a legjobbak között, mert olyan semmilyen lett. De Még így is ez az évad sok sorozatot lever minőségileg. Az egész kiszámítható lett, egyszer sem volt olyan wtf moment mint a korábbi évadokban. De ezek ellenére még így is lehetett élvezni ezt az évadot.

Snoopyzit30 - 2015. 03. 02. 08:52

Ahhoz képest, hogy kérték, hogy ne legyen a teljes évad kibeszélője, szinte csak ilyen kommentek vannak. Brrrrr…

winnie - 2015. 03. 02. 09:16

Snoopyzit30: spoilert kértünk, hogy ne legyen, de itt nem érzem, hogy lenne, én is elolvastam anélkül, hogy infót kaptam volna. homályosan lehet utalni, minőségről pláne lehet írni (így volt ez korábban is), csak konkrétumokat kell hanyagolni.

ElPadre - 2015. 03. 02. 09:47

…és putyin a 3. rész után lemondta a netflix előfizetését.

Natale - 2015. 03. 02. 09:50

Egyvalamit sosem értettem a sorozattal kapcsolatban: Claire mit ad Franknek? Mert az oké hogy “megegyeztek” meg minden egyéb, de ezekből kizárólag Claire húz hasznot, és minden Frank kárára megy. Nem látom, hogy neki ebben mi az érdeke, olyan sallangokon kívül hogy a szerelmét támogatja. Majd pont róla hiszem el, hogy ez motiválja.

semper - 2015. 03. 02. 10:30

Én szombatra szabad napot vettem ki, hogy megnézzem zsinórban a 13 részt.:)
Natale:Ezen már én is elgondolkoztam és végül arra jutottam, hogy Claire a támasza a cinkostársa az aki megérti őt és aki megtesz érte mindent, hogy Frank előre jusson és cserébe ő is előre jut. De mint az az első évadban kiderült nekem ők inkább “barátok” mint szeremesek sőtt kimerem jelenteni az első két évad alapján, hogy Frank még talán “szerelemmel szereti” Clairet de vissza felé ez talán sosem volt így és ha volt is az max pár évig tarthatott de ezer éve rájött már arra, hogy ha Frankel marad akkor izgalmas és esemény dús élete lehet. De hiába állapodtak meg Claire elhiszi magáról, hogy többre érdemes és képes mint amire igazából esélye és képessége van.
Amúgy remélem hamar lesz évad kibeszélő…..:)

exile - 2015. 03. 02. 10:50

3 rész után azt tudom mondani, hogy még mindig fantasztikus a sorozat, nem tudnak mellélőni

Brynden Rivers - 2015. 03. 02. 11:22

Jó sok aktuálpolitikai utalás van az évadban.
Meg egy jó adag Obama-kritika :)

Érdekes lenne egy politológus szempontú kritika a sorozatról.

leila - 2015. 03. 02. 11:29

A közepénél tartok, szerintem is jó, érdemes nézni.

Abban igaza van a postnak, hogy ezúttal más a felállás, itt nem a feljebb kapaszkodás a cél, hanem a hatalom megőrzése. Frank eljutotta a csúcsra, de ebben az új szerepben nem találja meg magát.

Snoopyzit30 - 2015. 03. 02. 13:13

@Natale: “Claire mit ad Franknek?”

A 2. évadban volt erről szó, hogy Claire apja gazdag volt és gyakorlatilag ők támogatták anyagilag Frank kampányát, meg politikailag egyengették az útját. Tehát Frank sehol nem lenne Claire, meg Claire apjának pénze+befolyása nélkül. Amúgy minden sikeres férfi mögött áll egy sikeres nő, ez itt nagyon látszik. Volt egy nagyon erős jelenet szintén talán a 2. évadban, amikor Frank már kilátástalannak látott egy helyzetet és akkor Claire úgy rendesen helyre rakta, hogy ne picsogjon már hanem tegye a dolgát. Nem tudom már pontosan mi volt akkor a szitu, de azt tudom, hogy az egy erős pillanat volt, még anno kommenteltek is róla sokan. Szóval Claire támasza Franknak. Egy ilyen erős nő (támasz) nélkül lehet, hogy a gyilkosságokat sem tudta volna olyan könnyen feldolgozni, ki tudja. Szóval ők ketten baromi erős egységet alkotnak.

berger90 - 2015. 03. 02. 14:17

Nem értek egyet ezzel a kritikával, szerintem ez egy kibaszott erős szezonkezdés volt (a többi részt még nem láttam).

– Doug-ot egyáltalán nem bántam volna, ha ott marad az avarban, pontosan azért, mert kurva erős volt a szála: tökéletes lezárás lett volna a halála.

– Látom, hogy itt sokaknak nem jött be a sírkő lehugyozása, szerintem éppen hogy zseniális opening volt: nem hagyták elfeledni, mennyire egy mocsadék a főszereplő :)

– A rész igenis lefektette az alapot: Doug karaktere erősebben jelenik majd meg, mint eddig bármikor. A programok és az elnök gerinctelensége talán még háttérbe is szorul majd.

Disman - 2015. 03. 02. 15:06

Így végignézve azt mondom lehetett volna még 1-2 résznyi tartalom ebben az évadban.

mxyzptlk - 2015. 03. 02. 15:19

Lesz 4. évad?

winnie - 2015. 03. 02. 15:26

még nem derült ki. minden infó elérhető a cím alatti címkén, ott lesz az esetleges berendelés vagy kasza híre is.

Drunken Whaler - 2015. 03. 02. 15:46

Még csak a 10. résznél tartok, de a változás szembetűnő. Franknek mintha visszavettek volna a személyisége sötét oldalából. Őszintén aggódik Dougért, érezhetően sokat jelent neki Claire. Magyarán sokkal emberibb, kevésbé machinátor. Talán ez amiatt van, amire a később utal is: az elnök döntéshozatali szabadsága csak illúzió, vagy amiatt, mert már nem ő végzi a piszkos munkát (pl. szerzi meg a támogatást a törvényeknek). Ettől függetlenül tetszik.

Roland - 2015. 03. 02. 20:53

van esely a kasszara?remelem minimalis

Julian Plenti - 2015. 03. 02. 20:54

Az 1. részről: nekem Dougból nagyon sok volt, soha nem volt a kedvenc szereplőm, most se kedveltem meg… (bár a színész jó, minden elismerésem, hogy hozta a karaktert)
Az évadról: hát, az elsőt meg sem közelíti, de a másodikhoz képest is csalódás volt.. :(

pluhi - 2015. 03. 02. 21:59

Csalódás. Nincs igazi főellenfél, nincs kardkikard. Wtf pillanat kevés, negyedik falazás is. Zárás gyenge.

zsemlye - 2015. 03. 02. 22:33

Csak szerintem ez a leggyengébb évad?
Alig maradt Frankben, amiért anno rákattantam :(
vártam a 13 szabad órám és most elfecséreltnek érzem

seven - 2015. 03. 02. 23:17

Hú, ez csalódás. Még nem néztem meg az összes részt, de az évad felénél minden egyes epizódnál olyan érzésem van, mintha az évad első vagy második részét nézném. Elvont, lassú.

Az orosz elnököt szívesebben nézném jelen pillanatban mint Frank szenvedését.

winnie - 2015. 03. 03. 04:58

van esely a kasszara?remelem minimalis

van, mert a netflix nézettségi adatait nem ismerjük.

mxyzptlk - 2015. 03. 03. 06:30

Jól indult az évad, az első 6-7 rész egész jó lett de a végére valamit “elrontottak”.

Natale - 2015. 03. 03. 10:02

@Snoopyzit30:

Köszi, erre a finanszírozásra nem emlékeztem. Csak a támogatásért cserébe meg aránytalan lett volna, hogy a saját, amúgy is nagyon gyenge népszerűségét dobja ki az ablakon csak azért hogy Claire majd egyszer hátha.

Snoopyzit30 - 2015. 03. 03. 12:13

Nekem tetszik Doug megerősödése, nekem mindig is bejött az ő karaktere. Még egy bizonyíték, hogy mennyi “szövetséges” kell(ett) az elnöknek, hogy erre a szintre eljusson. Csalni, hazudni, manipulálni kell mindent és mindenkit és erre jó volt Doug, akinek az elkötelezettségét szerintem senki nem kérdőjelezheti meg azután, hogy nyomorékon frissen eltört kézzel is ment az elnökhöz.Remélem, hogy sokat láthatjuk még ezt a szereplőt, akár akként is, hogy az elnök ellen fordul (a mellőzöttsége okán), bár erre most nem sok esélyt látok. Mármint, hogy ez a karakter Frank ellen forduljon. Én nem bánom, ha ez az évad megmutatja Frank gyenge oldalát. A hatalmat nem elég megszerezni, azt meg is kell tudni tartani avagy vigyázz mit kívánsz…

Danjer Col - 2015. 03. 03. 17:43

Muszáj volt megnéznem hétvégén, szinte egyben, egyéb teendők kárára is.

Mivel nem illik a részletekbe menni, csak egy apróságot írok, a többit majd az ígért évados kibeszélőben, később.

Mikor megláttam, hogy megjelenik az adott ember, nagyon bíztam benne, hogy kapunk legalább 1/8 Boardwalk Empire-féle kuncogást. Meg is jött, kb. annyi is volt.

Poghy - 2015. 03. 03. 22:31

Végignéztem, összességében csalódás volt az évad, legalábbis az előző kettőhöz képest mindenképp. Várom a rendes kibeszélőt, bővebben majd ott.

seven - 2015. 03. 03. 22:44

Ja, most fejeztem be én is . Nekem jobban tetszett az évad második fele, de Claire-t nagyon megutáltam. Úgy éreztem mintha ebben az évadban többet szerepelt volna mint az elöző 2-ben, vagy csak túl ennyire nem bírtam a vergődését, de áh..

messze elmarad az első 2 évadtól, de így is jó volt azért.

seven - 2015. 03. 03. 23:15

Lars Mikkelsen pedig érdemel egy kiemelést, Spacey-vel egyszinten nyomta. Mindenképp az évad egyik erőssége volt.

Lajoska67 - 2015. 03. 04. 02:04

Végignéztem, kicsit felemásak az érzéseim az évaddal kapcsolatban. Hatalmas alakítások meg minden, de szerintem az előző két évadhoz képest valahogy túlgondolták, legalábbis nekem ez a lefelé ívelés nem illik bele ebbe a sztoriba. Túl személyes lett, túl szenvedős, én nem ezért szerettem meg a sorozatot. Ok, ők így gondolták legyártani, szerintem meg kár érte. Hiányzik belőle a korábbi Underwood, meg a kiszólásai, magyarázatai, áskálódásai. Ha két évadig nem volt nyöszörgés, akkor kár volt ezzel most elrontani.

Tommy Drama - 2015. 03. 04. 08:53

Nekem pont sz tetszik, hogy most más a felállás.

alchemy - 2015. 03. 04. 10:24

nem bírom claret, remélem kinyírja frank

szpojleres mókus - 2015. 03. 04. 22:48

Egy nap alatt néztem végig mind a 13at.
Az eleje nagyon jó, sajnos a vége felé gondok vannak szerintem.

Néma Harcsa - 2015. 03. 06. 08:12

2 rész volt csak még meg, és nekem sem jött be eddig túlzottan, olyan súlytalannak tűnik, persze majd ha végignéztem, tudok bővebben nyilatkozni. (Mindenesetre van egy olyan kellemetlen motoszkáló érzésem, hogy talán ott kellett volna abbahagyni a sztorit, ahol az angolok tették eredetileg.)

m76 - 2015. 03. 06. 23:27

Néma Harcsa: Az amerikai változatban az a pont ahol az angolok lezárták nem múlt, hanem jövő idő. Valamit elnéztél.

Lamantin - 2015. 03. 07. 00:58

most néztem meg a 6. részt. ez a rész kurva jó volt. az előző is. a negyedik mondjuk nem, de akkor álmos voltam és nem is értettem annyira. a 3. talán a legjobb. az első kettő is erős. szóval én eddig nem értem mire fel a sok negatív komment, remélem nem is fogom :D Underwood 4 prez! (ja, hogy ő már az…)

Néma Harcsa - 2015. 03. 07. 09:05

@m76: kicsit más a történések sorrendje, meg az amerikaiban bővebb a történet, de miért lenne jövő idő? Nem értem. Lényegileg az a vége (kb.), mint itt a második évadnak.

m76 - 2015. 03. 09. 13:08

Néma Harcsa: Közel sem, az angol House of Cards egy trilógia, ezek szerint te csak az első fejezetet láttad.
House of Cards, To play the king és The final cut. Az amcsi második évad az első angol végéhez passzol nagyjából. Most az új HOC eléggé elszakadt a TPTK-től de van 1-2 áthallás itt is.

El Presidente - 2015. 03. 09. 23:45

Nemtom, én nagyon szeretem (szerettem?) ezt a sorozatot, zabáltam az epizódokat egymás után, az egész világ, hangulat magával ragadott.De.

S itt jön a lényeg.Nem is tudom, hogyan fogalmazzak, hogy ne spoilerezzen.A végére nagyon leült a sorozat.Az utolsó két epizódnál már vártam, hogy na mikor kezdik el kibontani a szálat, az évad végi nagy pofáraesést?
Persze mikor végeztem a fináléval, rájöttem, hogy egész idő alatt ott bontották a szálat előttem, csak egyszerűen ez az aspektusa az évadnak annyira nem érdekelt, hogy valami nagyobbat-jobbat reméltem.Nagyon meglepődtem, hogy csak ez lett a végére.

Az egyetlen pozitívum az utolsó epizódban az volt, hogy Doug nem tétovázott és a biztos utat választotta.

Amit még kiemelnék, az a sorozatbéli Putyin.Nagyon jó, az akcentusért külön pont.

Lamantin - 2015. 03. 10. 01:12

Kevin Spacey-nek az a monológja az utolsó rész vége felé. GOD DAMN. nem sokszor láttam ennyire jó színészi játékot, ilyen jó mondandóval. Walter White-i magasságok.

_Peter - 2015. 03. 10. 19:45

Spoiler nélkül:

Eddig nagyon kellett figyelni a politikai játszmákra, volt is sok magyarázat kifele Underwoodtól. Idén úgy felhígult a politikai rész, hogy simán értettem mindent elsőre, kevesebb kiszólás is volt. Az ENSZ és közel-keleti szálat untam, igaz Puty..Petrov karaktere telitalálat.

Szerintem feldobhatták volna azzal, most Claire szól ki és teszi a megjegyzéseket.

Hazai pályán sem volt túl érdekes a politika, Jackie mit fog csinálni messziről lehetett látni.

Doug szála nem érdekelt különösebben, Meechum mezei ajtónálló lett, Freddy két jelenet.

Volt sok hét idézete szöveg és Spacey természetesen 10/10.

Az évad nálam kb. 7-es, még mindig jó, de már nem az 10/10 szint és mikor lesz már újra február érzés.

Néma Harcsa - 2015. 03. 11. 14:12

m76: akkor jogos, azok nekem kimaradtak.

Jamesch - 2015. 03. 12. 13:35

Nekem az tűnt fel, hogy egy csomó történés, helyzet hasonlít a mostani, közelmúltbeli Mo-on történő eseményekre.

nem polizizálni akarok csak kíváncsi vagyok ezt más látta-e

Tomi - 2015. 03. 12. 21:59

Nekem is csalódás az évad az első kettőhőz képest.

teljesen megváltozott a dinamika. lelassult és szenvedős lett. Franknek semmi nem jön össze elnökként, de tényleg semmi. Eddig nem ezt szoktuk meg tőle. Ez így kevés volt.

az új idegesítő újságírócsaj és a könyves csávó meg kifejezetten irritáltak.

és igen. hiányzott Frank-nek egy “főellenség” aki megvolt kprábban. Petrov jól eltalált karakter volt, de keveset szerepelt.

Snoopyzit30 - 2015. 03. 14. 14:19

@ElPadre: “…és Putyin a 3. rész után lemondta a netflix előfizetését.”

Így a 3. rész megtekintése után LOL!
Nekem még mindig nagyon bejön a sorozat!

_Peter - 2015. 03. 14. 18:54

Jamesch – 2015. 03. 12. 13:35

A kamu America Works és kamu közmunka propaganda párhuzam megvolt nekem is. A Washington Post és közgazdász blogok írták is micsoda baromság Underwood programja.

Brynden Rivers - 2015. 03. 16. 09:44

@Jamesch:

Egy tömör vélemény az America Work-ről :)

“K0mmunista országokban van általában hasonló”

Snoopyzit30 - 2015. 03. 16. 10:25

Korábban ezt írtam Doug karakeréről: “Remélem, hogy sokat láthatjuk még ezt a szereplőt, akár akként is, hogy az elnök ellen fordul (a mellőzöttsége okán), bár erre most nem sok esélyt látok. Mármint, hogy ez a karakter Frank ellen forduljon.”

Csak nem ez lesz végül? Vagy éppen azzal akarja segíteni az elnököt, hogy ‘beépül’ az ellenfélhez? Szerintem a 4. rész utolsó pillanatai nagyon erősek voltak. Megnéznék egy közvélemény kutatást a nagy keresztény USA-ban, hogy hogy reagálták le azt a bizonyos köpést. :-P

Amúgy csodálkozom, hogy alig van komment, pedig Bruzsy nagyon ütemesen nyomja a feliratokat :)

_Peter - 2015. 03. 16. 16:44

Snoopyzit30 – 2015. 03. 16. 10:25

Nem felirat kérdése, inkább a formátumé. Sokan kerülik a HoC posztokat amíg nem látták az összes részt. Mindenki más ütemben nézi, valaki maratont tartott ahogy kijött, más meg beosztja hetekre. Nem vagyunk szinkronban, te most pár rész után spekulálsz XY-ról, hogy nézne ki én beírnám mert már láttam végig, hogy kivel mi lesz.

Snoopyzit30 - 2015. 03. 16. 20:10

_Peter: igen az a baj, hogy a formátum miatt nem lehet részenként spekulálni. Ooooooh, de kár!!!!

Akik lepörgették egyben azokat irigylem (a penge nyelvtudásuk miatt), akik meg ki bírják várni az összes feliratot, hogy egybe nézhessék, azokat meg egyenesen tisztelem, mert én amint kijön a felirat már nézem is az adott részt :-P

bvr - 2015. 03. 19. 23:27

nna a sok munka miatt csak most értem a végére… hát ennél azért “évadzáróbb” évadzárót vártam, most mi lesz így megint egy évig… :))

miazanna - 2015. 04. 02. 22:32

Spoiler-féle:

Nagy csalódás volt Claire szála. Az első wtf moment az orosz elnökkel kapcsolatos volt, majd az évadzáró tett be. Szerintem butaság volt, és innen már nem lehet visszatáncolni, így a negyedik évadot sem várom olyan lelkesedéssel, mint korábban.

tüske - 2015. 04. 14. 10:57

A HoC feltalálta a filler évadot. Na nem volt ez rossz, de nagyon hiányoztak az intrikák.

Spoiler?

Az évad végi kopp, és a Doug szál megoldása talán azt jelenti, hogy jövőre visszatérhetünk a régi vonalhoz…

Gerophila - 2015. 05. 24. 12:59

Még nem értem a végére ugyan, de eddig nem érte el nálam ez a szezon az előzőek szintjét. Nem rossz, csak nem olyan jó, mint korábban volt.

Mellesleg, nagyon szép zenét írtak a sorozatnak.

sherlock20 - 2015. 06. 07. 22:22

Hát ez az évad elég gyengus volt összességében az előzőekhez. Persze nem bánom hogy van folytatás, voltak szép pillanatok, de a 2. évad vége egy nagyon minőségi sorozat tökéletes zárása lett volna. Most a 3. évad egésze lóg a levegőben, Francis meg idegesítő. Messze hülyébb mint amikor még nem elnök volt…
6/10 az évad.
Remélem visszatalálnak az eredeti színvonalra…

ender1112 - 2015. 06. 08. 08:13

Egyre több képtelenség történt ebben az ébadban, lassan már lehetetlen lesz komolyan venni ezt a sorozatot. Remélem, visszatalálnak valahogy az első évadokhoz, bár nem bízok benne igazán.

ender1112 - 2015. 06. 08. 08:13

*évadban*

lostfanka - 2015. 06. 08. 11:40

Spoileres leszek:

Na vegre vegig neztem ezt az evadot. En is osztom hogy nem volt annyira jo evad, voltak reszek amik kifejezetten idegesitettek, es nem igazan voltak esszeruek. Kovetkezo evad gondolom a valasztasrol es annak megnyereserol fog szolni. Underwood tul keves ideig volt ahhoz elnok hogy ne ferjen meg be egy evadba hogy elnokoskodik, aztan majd szepen a felesege kiturja a szekbol:)

Nekem Claire fordulasa nem volt elegge megalapozott, egyszercsak kifordult magabol. Ertem en hgy elnyomottnak erezte magat, de ezen a szinten ez mar nem igy mukodik hgy fogja magat es elhagyja a ferjet. Anno Clintonek is profibbak voltak ennel. Orulok hogy Doug visszatert a helyere, es orulok hogy lezartak a Racheles szalat, eleg unalmas volt mar.

Osszesegeben azet meg mindig egy nagyon jo sorozat de ez volt a leggyengebb evad, es a leggyengebb evadzaro, de nagyon varom a kovetkezo evadot!

Carlo Blaine - 2015. 06. 09. 00:26

Én is csak azt tudom mondani hogy ez gyenge lett, legalábbis gyengébb.
Vontatott volt nagyon, szenvedős, és néhol még kifejezetten unalmas. Pláne, hogy rohadt sokat kellett várni a feliratra, talán egybe nézve elviselhetőbb lett volna ez a rohadt nagy szenvedés ami volt az évadban.

SPOILER

Az is elég gyenge lett szerintem, hogy ilyen rohadt sokáig húzták ezt az elhidegülést kettejük között, aztán pont a választás végén bumm mondhatni a semmiből robbant a dolog és Claire lelépett a francba. Annyira belassultak, hogy tök érthetetlen miért ilyen hirtelen történt ez meg, rohadtul nem alapozták meg.

Snoopyzit30 - 2015. 06. 12. 06:41

Háááát összességében csalódás. Amennyire tetszett az elején a sok politizálás, a végére annyira unalmas lett az utazgatós (repülőn, autón ücsörgős) jelenetekkel. Az évad közepétől (amikor még az USA külpolitikáját nyomták meg nekem még az AmWork-ös dolgok is bejöttek) elkezdett átmenni egy érzelmi dagonyázásba a könyvvel meg Claire befordulásával. Ami viszont végig bejött az Doug féle szál, aztán a végére azt is sikerült lehúzni. Nem vagyok az a ‘szegénylány jaj’-típus, de szerintem teljesen felesleges volt Doug-ot ilyen mélyre levinni. Vagy ennyire az arcunkba akarták tolni a Frank felé érzett tiszteletét, lojalitását? Ha Dougnak ilyen nehéz volt megtalálni a csajt, akkor mégis ki a franc keresné, szóval nem értem miért kellett így lezárni. Én hagytam volna későbbre, akár még elő is lehetett volna venni. Mindegy, nem én írtam a forgatókönyvet. Visszatérve Frankra, hát dög unalmas lett ő is. Még amikor a sorozat elején a templomban leköpte a Krisztus szobrot, hmmm gondoltam magamban ez egy jó évad lesz, hát nem lett. Amúgy meg befestették Kevin Spacey haját vagy miért ilyen bugyután néz ki? Ezt is egyik részről a másikra. Nem igazán látom, hogy lehetne folytatni az évadot. Az első 2 évad színvonalát nehéz lesz visszahozni (szerintem).

Zoranje - 2015. 06. 13. 07:36

Rauntam nagyon! Óriási csalódás volt ez az évad az elozoekhez képest. A Doug-rachel szálat indokolatlannak tartom, sajnos Frank Underwood elnöki kinevezésével a sorozat elvesztette az alapját

Snoopyzit30 - 2015. 06. 16. 20:48

Bruzsy lesz évadkritika? thanks

Jeol - 2015. 07. 14. 03:05

Évadkritikát pls. :)

Ripazha - 2015. 08. 04. 12:35

Remélem nem minősülnek elszólásaim spoilernek :D
Fura volt ez az évad. Nem volt rossz, csak fura. Nem akarok nagyon belebonyolódni, így csak annyit mondok fura volt. Már a második évad végétől feltűnt, hogy Frank kevesebbet szól hozzánk. Az első évadban folyamatosan pofázott nekünk, a harmadik évadban meg részenként egy két kiszólás jó ha volt, és azok se voltak túl maradandóak. Valahogy ez hiányzik a legjobban. Doug-al meg végre kezdtek úgy istenigazán valamit :D számomra az ő szála volt a legérdekesebb :D (azthittem frank jobb elnők lesz, hátfura volt :D )

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz