login |

The Flash – 2×08 és az Arrow – 4×08: Crossover-time

2015. 12. 04. 22:00 - Írta: superpityu

40 hozzászólás | kategória: crossover, kritika, , ,

A bunch of superheroes in a farmhouse? I feel like I’ve seen that in a movie before.

Elérkeztünk ismét a The Flash és az Arrow újabb közös kalandjához, amely a tavalyival ellentétben most valóban egy hosszabb történetet mesélt el két részben, nem volt külön sztorira osztva a két epizód. Valamint nem titok az sem, hogy itt ismertük meg a Legends of Tomorrow 3 olyan központi karakterét is, akikkel eddig nem is igazán foglalkoztak.

crossovertime

Elég vegyesek az érzéseim a részekkel kapcsolatban, mert rengeteg olyan momentumuk volt, amit imádtam, de voltak kevésbé jó döntések is. Az az igazság, hogy a főszál nagyon is rendben volt, Hawkgirl, Hawkman és Vandal Savage is jó karakternek tűnnek, bár utóbbi biztos sokkal jobban össze lesz rakva a saját sorozatában, ahol komolyabban is megírják majd.

Kendra felvezetése kimondottan aranyosra, szerethetőre sikeredett, ha nem a LoT indulna januárban, hanem mondjuk egy Hawkgirl sorozat, ennyi alapján arra is biztosan befizetnék. Carter kapcsán pedig akármekkora bunkónak is festi le, jól fog jönni egy ilyen forrófejű csapattag a későbbiek során.

Arrow-The Flash-01

Oh, I get it. You shoot arrows, you give love tips, it’s like you’re Cupid or something. 

Viszont a két B-sztori nem volt túl izgalmas. A The Flash kapott egy unalmasabb szálat, de legalább szerepelt Patty és Jay Garrick is megjelent. Az Arrow-nál pedig egy drámázósabb sztorival próbálkoztak, amiből meglepően jól másztak ki, bár érezni rajta, hogy lesz ennek még böjtje a későbbiekben.

crossovertime

A párbeszédek szerencsére parádésak voltak, olyan érzésem volt, mintha a The Flash készítői írták volna mindkét részhez a szövegeket. Néhány beszólás tényleg aranyat ért, és bevallom, jó volt látni, hogy nem csak Felicity és Cisco tud állandóan ezer fokon pörögni.

A legnagyobb furcsaság talán az volt a crossoverben, hogy a The Flash-rész sokkal komorabb volt, míg az Arrow színesebb. Igaz, hogy pont ez volt a crossover lényege, hogy mindkét sorozat a másik városában játszódott, a másik rajongóinak is szólt – talán pont ezért tetszett jobban a második 40 perc.

Arrow-The Flash-04

Oh, wait, the Indiana Jones reference is the only thing I understood.

Amit pedig kénytelen vagyok az Arrow javára írni, hogy a saját szálukat képesek voltak valamilyen formában beleültetni a főszálba. Plusz ebben a részben volt egy időutazás is, amivel jobban levettek a lábamról, és a Savage-konfliktust is itt ismertük meg teljes egészében.

Arrow-The Flash-02

Összességében jól szórakoztam, nem volt kiemelkedő a crossover, olyan 7/10 körül mozgott a két rész. Annak kapcsán viszont kicsit csalódtam, hogy a többi Legends of Tomorrow-szereplő nem bukkant fel, pedig olyan szépen építették már őket, titkon abban reménykedtem, hogy erre a részre terveznek velük, de úgy tűnik még várni kell az első nagy találkozásukra.

40 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2015. 12. 04. 22:11

aranyos volt, ahogy a másik sorozat nézőinek adagolták az infókat:)

igen, korrekt volt a crossover, az egyik 7-es, a másik mondjuk 5-6-os – nyilván az arrow a felesleges jelenetek miatt is, nem tetszhetett annyira, mint az első, ha csak flash-néző vagyok.

flash: jó flash-rész volt, csak beleestek a felesleges karakterek csapdájába. a zsúfoltságot abban éreztem, hogy voltak csereszabatos párbeszédek, ami a leggázabb nem feltűnő írói lustaság. ld. van egy jelenet, és diggle meg thea mond valamit, amit bárki mondhatna, csak azért velük mondatják ki, mert ők még akkor nem szólaltak meg. ez a klasszikus nyomozós sorozatok halála, amikor 3-4 rendőr beszélget és a szöveg alapján nem lehet megállapítani mit ki mond, mert tök mindegy.

nem mintha ez bármit is számított, csak olyan aranyosak voltak háttérdekorációként.

arrow: csak 4 jelenetet kellett flash-nézőként tekerni, ez pozitívum. (és pacsi az íróknak, hogy mi fontos történt bennük, azt később elmondatták még egyszer nekünk, tekerőknek:) (nyilván a csak-arrow-karakteres jelenetek hol izgatnak engem.)

szóval eleve az arrow-sága (szappanfaktor!) miatt nem jöhetett be annyira, de önmagában sem jött be annyira a rész. nem volt rossz, hatásos volt vandal savage öldöklése, ami időutazás előtt történt (nem mellesleg, a crossover átka, hogy lehetett sejteni a sok felvezetés után, hogy időutazás lesz, mint ahogy utólag megnéztem az “előző részek tartalmából”-szegmenseket és basszus, a gyereket is ellőtték a flash elején – nyilván helyesen, de akkor is), de egyébként annyira nem volt jó, bár lehet, hogy csak nekem volt snassz a szakblablával kísért megoldás .

Pocok - 2015. 12. 04. 22:13

Imádtam őket, kivéve…

… ahogy a csajt egyből bevették és megmondták neki, ki kicsoda.
… a gyerek szál.

Az égéses CGI szerintem tök jól nézett ki. Azért az előző dupla jobb volt. Itt túl sok szereplő volt. Kicsit félek LoT miatt.

Rammschein - 2015. 12. 04. 22:21

Tényleg, a többi szereplőt miért nem mutatták be? Vagy hogy fogják őket így felvezetni vajon?

lacus - 2015. 12. 04. 22:27

a flash részt háromszor néztem meg , az arrow részt egyszer is elég volt, ez szerintem mindent elmond :)

Loachlan - 2015. 12. 04. 22:39

Jobb lett volna Malcolm helyett Constantine ugrik be szakérteni a témában :D

winnie - 2015. 12. 04. 22:58

Rammschein: ott van a saját sorozatuk, ez sem volt kötelező, de a legends után írták ezt a részt, szóval nagyjából tudták, hogy kit kell felvezetni.

DarkEagle - 2015. 12. 04. 23:00

Már minden másik LOT szereplőt felvezettek srácok, kivéve Rip Huntert. :D Kendrát és Cartert megismertük most, Ray-t már ismertük jó ideje ahogy Capitan Cold-ot és Heat Wave-et is és persze Firestorm-ot is Ja és Sara. Más meg nincs. Ezen kívül csak Savage volt meg Rip Hunter és már csak utóbbi van vissza. Gondolom vele találkozunk valamelyik sori jövőheti részében hiszen mindkét sori Januárban tér vissza pont 1 és 2 nappal a LOT előtt szóval ha csak nem a LOT-ban debütál egyből Hunter akkor kétlem más esély nem lesz mint a jövőheti részek valamelyike.

@Pocok: Miért ne mondták volna meg hogy ki kicsoda? Kendra és Carter nem ellenség ráadásul nem átlag emberek voltak mint pl Patty. Aki egyébként jövőhéten már biztos hogy megtudja mi a szitu.

Egyébként nem értem azt sem miért mondjátok hogy a Flash részben a mellékszál nem volt “jó” hiszen olyan durva utalást kaptunk hogy majd a padlót verte az állam. Jó mondjuk nem tudom @Superpityu meg mások mennyire képregény fanok de aki az, az tuti nézett nagyokat a szérum láttán. :D

Oké tudom nem mindenki képregény olvasó így nem is üthetett akkorát nekik mint azoknak akik olvassák de hát most mit lehet tenni? :D Később úgyis ki lesz bontva rendesen.

Egyébként a gyerek szálra már nagyon régóta vártam épp ideje volt meglépni ráadásul nem is lett klisésen megoldva. Persze ki tudja mit hoz a jövő.

moony - 2015. 12. 04. 23:54

nagyon- nagyon imádtam az egészet. a flash nekem most talán kicsit gyengébbre sikerült, akármennyit is röhögtem rajta. én szeretem amikor így együtt mozognak a csapatok, nagyon jó a dinamikájuk. a Carter srác nekem baromi szimpatikus volt, Kendra annyira nem, de nem vészes.

szerintem összességében üti a tavalyit.

trekie - 2015. 12. 05. 00:08

Nekem a crossover első fele jobban tetszett, de valószínűleg azért, mert itt a B-plot is érdekelt míg az Arrow-ban a gyerek dolog hidegen hagyott.

Cseho - 2015. 12. 05. 01:55

Ebbol a gyerek dologbol kesobb egy hatalmas es folosleges drama lesz. Reszeken keresztul fognak nyuglodni az akkorra mar hatalmassa not hazugsagon. Ez a drama a csapat moralra is ki fog hatni. Nagyon nem varom. Btw az xover jo volt. Hozta a szokasost.

Cardas - 2015. 12. 05. 02:36

Hát, elég vegyesre sikerült. A Flash fele teljesen korrekt volt, de amit az Arrowban csináltak, összecsapta az egészet.

Flash – 7,5/10
Arrow – 4,5-5/10

SPOILER
Nekem az egészet az rontotta el hogy bevetették Barry időutazós marhaságát. Ez ilyen joker kártya, ha nem sikerül megint megpróbálhatják, de egek, ha már előre láttuk, hogy lesz időutazás, eszméletlenül egyértelmű volt, hogy mi lesz a forgatókönyv. Megküzdenek vele, mindenki meghal de visszacsinálják. Szóval az egész rész egy klisé volt, ráadásul bemutatták hogy Oliver még mindig nyomatja a titkolózásait, ami mára hullaunalmas minden sorozatban (Petty is tudja már meg az igazságot, nevetséges amit művelnek vele). Szóval igazából a rész első felének semmi értelme, jobb lett volna ha elsőre, segítség nélkül megoldják és betesznek az időutazás helyett valami mást, amivel kitöltik az időt. Mert egyértelmű hogy nem a sztori kedvéért lett beletéve, hanem nem tudtak mit beletenni a játékidőbe, ezért “történjen meg minden kétszer, az 2x több ideig tart majd. Jobb lesz hanyagolni a crossovereket.
SPOILER VÉGE

Morgana - 2015. 12. 05. 08:02

Cardas – 2015. 12. 05. 02:36
SPOILER
” Megküzdenek vele, mindenki meghal de visszacsinálják.”

A dolog nem így müxik, minden időutazásnak következménye van. Emlékezz, mi történt, mikor először utazott, majd amikor másodszor. Flashpoint.

“Szóval igazából a rész első felének semmi értelme, jobb lett volna ha elsőre, segítség nélkül megoldják és betesznek az időutazás helyett valami mást, amivel kitöltik az időt.”

Szerintem ennél többről van szó.
Belegondoltál, hogy az időugrás egyik lehetséges következménye, hogy Savage (a zárójelenetet látva Merly segítségével) feltámad és a dühét ezek után nem (csak) a Hawk páros, hanem a világ elpusztításának irányába fordítja? Elvégre abból, hogy ezek a karakterek (ATOM; Sara/Kanári, aki még nem White; Stein/Firestorm; Jax/Firestorm; Captan Cold; Heat Wawe; Hawkman; Hawkgirl; létrejöttek még semmi sem következik, ebben-abban-amabban a városban, de jól elvannak ebben a valóságában az univerzumnak. Kell valami ami miatt előkerül a Flash-ban már említett Rip Hunter…
SPOILER VÉGE

A titkolódzások engem is bosszantanak, de ez van. Hőstörténeti sajátság.

Cseho – 2015. 12. 05. 01:55
“Ebbol a gyerek dologbol kesobb egy hatalmas es folosleges drama lesz.”
Leginkább siralmas ez az írói fantáziatlanság. Annyi lehetőség van egy párkapcsolati konfliktus kialakításának, erre ezzel a sablonnal jönnek elő.

DarkEagle – 2015. 12. 04. 23:00
A Flash mellékszál – ellentétben az Arrow mellékszállal – a crosover törénethez semmit sem tett hozzá. Egy másik epizódban jobban ütött volna.
Szerinted a gyerek dologban mi nem volt klisés?

Silas - 2015. 12. 05. 08:10

szintén a 2. rész jobban tetszett

Cardas - 2015. 12. 05. 08:22

Morgana

SPOILER
Savage sorsa ugyanaz lett volna időutazás nélkül is, mert ha elsőre sikerül a terv, akkor pont az kellett volna történjen, mint második próbálkozásra. Ugyanúgy jönne Merly, mint a rész végén, ergo amúgy is feltámasztaná.

“a dühét ezek után nem (csak) a Hawk páros, hanem a világ elpusztításának irányába fordítja? ”

Ha időutazás nélkül elsőre legyőznék, akkor is ugyanezt tenné, hiszen elsőre is Arrow és Flash győzte volna le.
Az egyetlen látható eltérés az, hogy Felicity nem tud Oliver gyerekéről, szóval igazából az egész újracsinálás értelme az volt, hogy Oliver még többet titkolózzon, és több veszekedés legyen majd ebből később.
SPOILER VÉGE

Morgana - 2015. 12. 05. 08:48

Cardas

“Ha időutazás nélkül elsőre legyőznék, akkor is ugyanezt tenné, hiszen elsőre is Arrow és Flash győzte volna le.”
Ha.

“Az egyetlen látható eltérés az, hogy Felicity nem tud Oliver gyerekéről, szóval igazából az egész újracsinálás értelme az volt, hogy Oliver még többet titkolózzon, és több veszekedés legyen majd ebből később.”
:-) Konfliktus mindkét esetben keletkezett.
Most olvastam Jennifer Kuston elképzelt beszélgetését az Arrow írok szobájából. Mit csináljunk, hogy legyen valami konfliktus Oliver és Felicity között, amit majd megoldunk, mert az a felsőbb parancs, hogy még húzni kell az időt. Jönnek az írói ötletek, nekem meg a könnyem hullt a nevetéstől.

Silas - 2015. 12. 05. 09:56

Ultron kikacsintás meg se volt :D :D basszus

A bunch of superheroes in a farmhouse? I feel like I’ve seen that in a movie before.

Morgana - 2015. 12. 05. 11:07

Silas. Nálam megvolt (+ pl. SS Tithonus), jót vigyorogtam is, de az Indiana Jones utalás kb az egyetlen ami elég helyet kapott.
Ahogy a Flash-hoz írtam, annyira zsufi volt a crossover, hogy a legtöbb utalás, kikacsintás nem ütött igazán.

Cardas - 2015. 12. 05. 11:22

Morgana
mi “ha”? eleve arról írtam, hogyha elsőre legyőznék, az időutazás beerőltetése nélkül, akkor is ugyanez történt volna, ez nem befolyásolja a jövőt. mert elég nyilvánvaló hogy bele lett erőltetve, anélkül is meg lehetett volna írni gond nélkül a sztorit. a hibák, amiket elkövetnek a karakterek, direkt azért lettek beletéve hogy legyen értelme az időutazásnak, mert ez elsőre is simán megoldató lett volna.
Szóval nem tudom mit akarsz cáfolni a “ha”-val… o.O minden film/sorozat forgatókönyvi vitájánál ezt be lehetne mondani, semmi érdemlegeset nem tesz hozzá a vitához, mert az összes ilyen vita a “ha”-ról szól. szerinted mi változott volna a fő történeten, ha elsőre legyőzik?:)
ez a jennifer kuston-os dolog nem nagyon esett le, hogy most vicc akar e lenni, vagy mi, de attól még szerintem továbbra is nevetséges ilyen gyermeteg konfliktusokat fabrikálni Felicity és Oliver közé. az első, időutazás előtti helyzetben még volt annyi pozitívum, hogy nem maradt titok, rögtön kiderül és megvolt az eredmény is. azzal hogy időt utaztak, annyit értek el, hogy húzzák tovább ezt az egészet, mert mi lehet izgalmasabb mint 3. évada nézni hogy Oliver hogy titkolózik fapofával, és nem fejlődik semmit a jelleme. ezért hagytam abba az arrow-t még a harmadik évad végén, mert képtelenek előre mozdulni, minden karakter be van betonozva. most a crossover kedvéért néztem meg ezt a rész, erre behozzák ezt. pont ilyennek nem kellett volna szerepelnie egy co részben… :/

Cardas - 2015. 12. 05. 11:25

Az Ultronos jó “easter egg” volt, az indy-s is, meg a tükrös beszólás, bár azt már ellőtték sajna a trailerben. a marvel is utal az arrowra amúgy, de ők képregényekben belül hagyják meg az ilyeneket.
Hawkeye-os volt: “Hogy ki ő? Olyan, mint az a zöld ruhás csávó a tévében, csak annál jobb” :D

Morgana - 2015. 12. 05. 11:56

Cardas:
“szerinted mi változott volna a fő történeten, ha elsőre legyőzik?:)”
Nem tudom és Te sem tudod. Malcolm akkor is begyűjtötte volna a hamut? Rájönnek, hogy a prof mire céloz? Megtalálják a meteoritot és kiderül annak a fémnek a jelentősége?

Mindegy. Nem értünk ebben egyet és kész.

“ez a jennifer kuston-os dolog nem nagyon esett le, hogy most vicc akar e lenni, vagy mi, de attól még szerintem továbbra is nevetséges ilyen gyermeteg konfliktusokat fabrikálni Felicity és Oliver közé.”

Egyetértek. Az volt, gyermeteg és ezen sokan ki is akadtak (én is, ezért életemben először írtam az Arrow FB-re), szidják Guggie-t meg a többi írót a műbalhé és a karakter visszafejlesztés miatt. Jennifer Kuston egy amerikai sorozatrajongó (én anno a TVD kapcsán futottam bele), rendszeresen ír összefoglalókat többek között a Flash-ról is az Arrow-ról is. Kiakadt ezen az írói baromságon, ezért írt egy nagyon vicces paródiát az írókról aminek olvasását éppen akkor fejeztem be, ezért említettem.

Wall-E - 2015. 12. 05. 12:42

Morgana: Be tudnád ezt linkelni?

Cardas - 2015. 12. 05. 12:52

engem is érdekelne, mert mielőtt írtam volna, kerestem de nem találtam kustont, azért nem értettem mire utalsz:)

Silas - 2015. 12. 05. 12:52

komolyan nem vettem észre :D pedig mindkettőt árgus szemekkel néztem :D nem volt rossz, de a Flash-es annyira nem tetszett, Arrow-os annál inkább. Arrow is akkor jó ha egy metahuman bukkan fel náluk :D

szpojleres mókus - 2015. 12. 05. 12:54

Hawkgirl meg hawkman csak nekem irtózatosan gagyi? Kb. úgy érzem magamat mintha a nyolcvanas évekbeli avengerert nézném ha őket látom. Vagy valami haloween jelmezt.

Cardas - 2015. 12. 05. 13:01

Dettó. De ezek nem is azok a sorozatok amiknél komoly dolgot kell várni szerintem, limonádék, szóval CGI terén ezek teljesen elfogadhatók, mosolyog rajtuk az ember és kész. Alapból a szituációt sem lehet komolyan venni, hogy meteortól örökéletű ősi egyiptomi ellenfél küzd egy szupergyors emberrel és egy íjásszal sólyomemberek oldalán egy raktárban :D
képregényben teljesen komolyan lehet venni ezeket a jelenteket, mert a saját dimenziójukban valósághűek, de ha átültetik tv-be az egész ilyen lesz…

superpityu - 2015. 12. 05. 13:11

az időutazás szerintem nem volt erőltetett, vagy ötlethiány eredménye. szerintem azt akarták elérni vele, hogy a csak arrow nézők lássák miről maradhatnak le. ugyanígy, amikor a flash részben mentek darkh ellen, vagy éppen felicity hülyeségeket beszélt, azok azért voltak, hogy a csak flash-esek lássák milyen az arrow.

Morgana - 2015. 12. 05. 13:20
Morgana - 2015. 12. 05. 13:33

Cardas:
“képregényben teljesen komolyan lehet venni ezeket a jelenteket, mert a saját dimenziójukban valósághűek, de ha átültetik tv-be az egész ilyen lesz…”

A fikció az fikció két és három dimenzióban is. :-) Valóban szokatlan a megvalósítás pl. a SV-hez képest.
Igazad van, a költségvetés is számít.

blueberry - 2015. 12. 05. 16:19

Nekem talán azért tetszett jobban az Arrow rész, mert addigra már valamennyire megszoktam a túlzsúfoltságot, míg az első felvonásban konkrétan felnevettem, mikor Malcolm másodjára ugrott be egy mondatot elmondani néhány assassin kíséretében.

Capri - 2015. 12. 05. 16:59

Szerintem a gyerek-szál nem volt fölösleges, azért lett a crossover-ben a téma, mivel a fiú ott él anyjával együtt. Oliver akárhány alkalommal beugrik egy másik városba, Central City-be, egy zsúfolt tömeges helyen, bármikor megláthatja régi ismerőst. Bármikor meglátja a gyereket.

Oliver régi élete, a sziget előtti élete nem volt lezárva teljesen. Mert a fiatal korában gondtalan dúsgazdag örökös életét élte, mint egy Cassanova és csinált hülyeséget, meglett a következménye. Csak Oliver nem tudta, h becsapták őt.

drakisz - 2015. 12. 05. 17:04

nekem ez az időutazós kicsit nem ízlett. Lement, de már egyszer volt ilyen, és olyan volt, mintha ki akarnák tölteni a maradék 20 percet valahogy. Egyetértek a végével a kritikának, én is abban reménykedtem, hogy megjelenik mondjuk legalább Rip Hunter (nem vagyok biztos benne, hogy jól írtam le…) na de mindegy. Elmegy. Egy közepes meh.

spike0007 - 2015. 12. 05. 18:53

Sztem meg jó volt az időutazásos cucc, kicsit amolyan flashpoint paradoxos volt. Ilyenekből jöhet még én bírtam.
Amúgy összességében jobb volt a tavalyi crossovereknél! :)

Yetti - 2015. 12. 05. 20:14

Érdemes úgy megnézni ezt a két részt, hogy a sorozatokat, már kb. egy évad óta nem nézem?(Két fél évad)

bessie - 2015. 12. 05. 20:20

Nem egyszer voltak apróbb jelenetek a kissrácról vagy az anyukájáról a Flashben vagy az Arrowban. Biztos vagyok benne hogy lesz még ennek nagyobb jelentősége, nemcsak a dráma miatt kapták elő a sztorit.

maga a részek jók voltak, de kicsit furcsák is. Fura hogy a Flash kicsit sötét volt és az Arrow olyan színes. Imádtam a párbeszédeket, egyszerűen előtört belőlem a fangirl. És volt nem egy rész ahol oda voltam meg vissza. Vandal is nagyon jó karakter, már az első perctől imádtam a Flashben. Igen én is picit csalódott vagyok hogy most “csak” a Hawkman és Hawkgirl szerepelt ebben a két részben, de itt nyilván be akarták mutatni hogy Vandal milyen badass.
Egyébként akármilyen ‘cuki’ Hawkgirl, nekem még nem nagyon jön be. Carter / Hawkman stílusa már sokkal inkább. Remélem ilyen marad a LoT-ban is.

Jó volt látni a szereplőket összegyűlve, és kövezzetek meg, de én imádom Merlynt (jó lehet hogy John miatt, de őt a Doctor Who illetve a Torchwood óta imádom). Flashben egyedül Sara hiányzott, legalábbis az tűnt fel, hogy egyedül ő nincs jelen, viszont az Arrowban már igen, úgyhogy minden okés. :D A nagy összejövetelt iszonyatosan várom, illetve azt, hogy Merlyn hogyan hozza vissza Vandalt az életbe? Remélem nem csak a LoT-ban látjuk őket viszont.

mSO - 2015. 12. 05. 20:32

nem sok korábbi utalás van, annyi, hogy esetleg nem tudod, hogy az Arrowban meg a Flashben nem tudod majd ki kicsoda…

Morgana - 2015. 12. 05. 21:05

Capri – 2015. 12. 05. 16:59
“Szerintem a gyerek-szál nem volt fölösleges, azért lett a crossover-ben a téma, mivel a fiú ott él anyjával együtt.”

A kapcsolódó drámázás volt felesleges. Az eredeti idővonalban nem tudták legyőzni Savaget, mert Barry elmondása szerint:
1., Oliver nem volt toppon, mert Felicity megtudta a gyereket és szakított (ami így nem igaz, Felicity nyomozott Oliver után, Barry ígérete ellenére átadta a teszteredményt, Oliver hazudott Felicitynek, aki túlreagálta a helyzetet*);
2., Kendra nem tudta “előhívni” az erejét, így ugrott a meglepetés faktor (ez így volt);
3., A Cisco által készített kesztyű nem működött (ez is így volt)

2. idővonalban
2.1., Oliver nem csináltat DNS tesztet, mert Barry elmondja a végeredményt, Felicitynek esélye sincs megszerezni, ugrott a veszekedés és kiborulás;
2.2., Oliver ráveszi Ciscot, hogy beszéljen Kendrával, hátha a szerető férfi hatásosabb lesz, mint a jelenleg számára ismeretlen Carter. A dolog működik;
2.3., közös erővel rájönnek a prof. mondandójának a lényegére, Barry megszerzi a meteoritot, amiből Cisco kinyeri a kesztyű működéséhez szükséges fémet.

Oliver vezetésével feláll az egész Flarrow harci csapat, Kendra is harcképes, a kesztyű működik, Savage porrá lesz.

Hurrá, kivéve, hogy Oliver (mivel Samanta a gyerekkel való kapcsolata feltételéül szabta) elhallgatja Felicity (tegyük hozzá + Thea) elől, hogy van egy fia.

*amivel mindkét karakter kukázta az egész évados fejlődését. A tartsa titokban mindenki előtt a gyereket dolog nevetséges, az elhallgatás ugyanolyan rossz döntés, Felicity tudja is, hogy Oliver titkol valamit, vagyis a dráma és a karakter visszafejlődés maradt.

Nincs azzal gond, hogyha drámát visznek egy párkapcsolatba, a dráma nem rossz. A gond azzal van, hogy ez rossz dráma.

Morgana - 2015. 12. 05. 21:07

Yetti – 2015. 12. 05. 20:14
Szerintem igen. Ha valamit nem értesz kérdezz!

sophieexful - 2015. 12. 07. 20:22

Számomra a legnagyobb negatívum maga Savage volt. Nem éreztem semmit, hogy félni kellene tőle, vagy hogy annyira erőteljes lenne, egyszerűen semmit. Engem jobban emlékeztetett egy pedofil hajléktalanra, mint egy időutazó halhatatlanra. :D
Az előző crossover nagyon tetszett, de ez nem volt jó. Nem volt borzalmasan rossz sem. Egyszerűen csak nem volt jó. A Flash-es rész a Flash bandával jobb volt, mint az Arrow-s.
A két szárnyast nem tudtam komolyan venni, ennyit tudnak, repülni? Gondolom több is van bennük (… remélem), de kell, hogy maradjon valami a LoT-ra, I guess.
Az Arrow-t a 3. évaddal abba is hagytam (ettől függetlenül tudom mik történnek benne), de nem érték el, hogy megbánjam. Számomra már nagyon érződött rajta a “CW-ság”, és túlságosan kibővült az Arrow-team.
Örülök, hogy nem csak nekem tűntek fel a random szereplők szájába adott random mondatok. Édi volt nézni ahogy ott van egy rakáson a sok biodíszlet :D Malcolm azért hiányzik egy kicsit (elfogult vagyok Barrowman-el szemben).
Ideje visszatérni a jó öreg kerékvágásba. Több ilyet légyszi ne.

Nero - 2015. 12. 07. 21:32

Szerintem nagyon jó volt mindkettő, nekem csont nélkül bejött az egész, bár volt 1-2 moment, ami érdekes volt, leginkább a “biodíszlet” miatt. Az új karakterek szimpatikusak, nekem így mozgás közben a korábbi fenntartásaim elszálltak és egyáltalán nem érzem gagyinak a jelmezeket, sőt Kendrái kifejezetten képregényhű lett nagyjából. Részemről az egészet osztályoznám egy 10/8,5-re és nekem legalább annyira bejött, mint a tavalyi crossover.

Cardas - 2015. 12. 07. 23:10

Morgana
Azért olvastam már pár ezer képregényt, és még mindig nem változott a véleményem, hogy ott “élethűbbek” és “hihetőbbek” a történetek, mint a mozivásznon. a rajzolt környezet sokkal természetesebb nekik, nem látod azt, amit a filmvásznon keres az ember, a valóság és trükk közti válaszvonalat. a képregényben egy sima épület is pont olyan valóságos mint egy hulk, mindkettő rajz, míg a filmbe az egyik csak oda van animálva. ugyanígy, ha a mostani arrow jelenet képregénybe lett volna, a legtermészetesebb lenne, míg itt akármennyi CGI-t beleölnek, akkor is annyit látok, hogy egy csapat bohóc összegyűlik a raktárban – mondom ezt szuperhősrajongóként. de lehet csak nekem mozog máshogy a valóság-detektorom :D

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz