login |

Better Call Saul: kezdett a 2. évad

2016. 02. 22. 14:50 - Írta: CyClotroniC

121 hozzászólás | kategória: kritika,

– So, this is what a midlife crisis looks like?
– Not midlife crisis. Clarity. Midlife clarity.

Emlékszem még, a Better Call Saul előtt mindenki azt találgatta, hogy milyen is lesz a Breaking Bad spinoff-ja, jó döntés-e Saul Goodman-t, a dörzsölt, simlis ügyvédet megtenni főszereplőnek, mennyire fogunk drámát vagy éppen valami könnyedebbet kapni, és alapvetően vártuk, hogy kik és milyen formában fognak majd visszaköszönni az eredeti gárdából.

saul1

Szerencsére a tavalyi szezon után kiderült, hogy a Vince Gilligan és Peter Gould készítőpáros eszméletlen nagy zseni, mert nem kell nekik rákos kémia tanár és lakókocsiban bimbódzó drogbirodalom alapozás ahhoz, hogy ismét az aktuális felhozatal egyik legjobb darabját adják ki a kezük közül, ami – legalábbis ami engem illett – még talán a Breaking Bad-et is túlszárnyalta.

Bár hálás dolog mindig az anyasorozattal való párhuzamok elemezgetése, azt azért legalább még egyszer nem árt leszögezni, hogy a Better Call Saul tökéletes szórakozás azok számára is, akik sosem látták a Breaking Bad-et, cserébe kíváncsiak arra, hogy hogyan fordul akadályokba és zsákutcákba egy pályakezdő zugügyvéd története, aki próbál hátat fordítani piti szélhámos múltjának, és közben lépten-nyomon bizonyítja, hogy nem is érdemli meg azt a “zug” előtagot a hivatása kapcsán.

saul2

A Better Call Saul-t lehet dicsérni a visszafogott és nagyon ízléses rendezése, a fény-árny játékok szimbolikája, sőt akár az Új-Mexikó által teremtett egyedi atmoszféra miatt is, de alapvetően egy olyan sorozatról van szó, ami a főszereplő karakteríve terén szinte verhetetlen, és talán nem is kell a Breaking Bad, elég bőven a szezon eleji fekete-fehér előretekintés ahhoz, hogy működjön.

Saul-t Jimmy-t ugyanis az teszi egy végtelenül tragikus főhőssé, hogy minden szimpátiánk ellenére, tudjuk feketén-fehéren, hogy mi vár rá a jövőben, éppen ezért kap minden boldogabb pillanata egy igen keserű mellékízt, mert tisztában agyunk vele, hogy azt a kevés jót is el fogja veszíteni az életéből, amit nagy nehezen összekapart magának.

saul3

Ez alapján persze könnyen gondolhatnánk azt, hogy elég lehangoló a Better Call Saul története, és bár valahol mélyen az is, hála Bob Odenkirk apró nüanszokkal teli, érzékeny játékának, ezt a sorozat képes nagyon sokszor elfeledtetni velünk. Remek férfi főszereplőkből és alakításokból azt hiszem nincs hiány a tévében, mégis gondolkodás nélkül Odenkirk kezébe nyomnám azt az Emmy-t, ha rajtam múlna.

A magabiztos, nagydumás álca mögül akkor villantja ki a törékeny, csupaszív énjét, amikor csak akarja, és bármennyire is kifogástalan a mellékszereplő gárda, a sorozat lelkét egyértelműen azok a pillanatok adják, amikor mi nézők egyedül maradhatunk vele, hiszen ilyenkor a leginkább önmaga, felvett szerepek és álarcok nélkül.

saul4

Míg az első évad részről részre dolgozta feljebb magát a kedvenceim rangsorában, addig a második szezon nyitórészénél már úgy éreztem, megtalálta a Better Call Saul a saját hangját, ami jó pár stílusjegyben hasonlít ugyan a nagy elődhöz, de közben mégis abszolút egyedi, jóval intimebb, személyesebb és talán éppen ezért szerethetőbb is.

Ha van még szépséghibája a sorozatnak az az, hogy Mike továbbra is párhuzamos életet él a főszáltól távol, és bár érthető, hogy nem sok organikus találkozási pont van a két történet között, egyelőre szemet szúr a szeparáltság, noha különösebben nem tartom zavarónak.

saul5

Aminek személy szerint nagyon örültem, hogy rengeteg Jimmy-Kim jelenettel tért vissza a sorozat, és amíg a tavalyi szezonban bátyja miatt próbált a helyes úton járni Jimmy, addig jelenleg úgy tűnik, hogy Kim maradt az utolsó fala a Saul Goodman-né válás útján.

És itt jön megint az, hogy  hiába iszonyú jó együtt a két karakter – ahogyan Odenkirk-nek is remek partner Rhea Seehorn -, nem igazán látjuk Kim-et se a Breaking Bad-ben, se a Cinnabon bolt környékén, így minden fogmosással és kiürített Zafiro Añejo üveggel csak egyre szomorúbb élt kap az, hogy mi mindent is veszít majd el Jimmy a történet végére.

saul6

Ha egyetlen jelenettel kéne megmutatnom valakinek, hogy mitől is különleges a Better Call Saul és miért az egyik legjobb sorozat jelenleg, egész biztosan az epizód végi fali kapcsolósat választanám, mert bár egy szó sem hangzik el, mégis benne van Jimmy karakterének a lényege.

Ő ugyanis az a srác, aki szíve szerint egész nap lebegne egy medence tetején, várva a tökéletes balekot, aki megfinanszírozza neki a jólétét, ha csak pár órára vagy napra is. Ugyanígy Jimmy az, aki rosszul viseli az apró szabályokat. Vagy azért mert értelmetlenek, mint egy hiányzó, hatodik parkolómatrica, vagy azért mert kicsinyesen fölöslegesek, mint a vendégek részére fenntartott uborkás víz, vagy azért, mert pusztán kíváncsi, hogy mi történik, ha a tiltás ellenére átbillent egy kapcsolót a falon.

Ha önmaga maradna, lazán fittyet hányna az összes ilyen apróságra, de a bátyjáért gond nélkül megvált minden egyes nap az összes műszaki kütyüjétől, vagy elfogad egy állást – ami bármilyen menő is, talán a szíve mélyén sohasem akarta -, csak azért, mert van mellette valaki, aki bízik és hisz benne.

saul7

A Better Call Saul ugyanazon a szinten tért vissza, ahová tavaly szépen lassan feljavult, az amúgy teljesen korrekt startja után, így megérdemli a kezdés a 8,5/10-et.

Én pedig bízok benne, hogy majd egyszer, valamikor a sorozat végén felvesszük a fonalat a fekete-fehér részektől és kerül még cukormáz a Cinnabon tekercs mélyre tartó spiráljára. Nem csak azért, mert talán így lenne tökéletes párja a Breaking Bad-nek, hanem, mert ha valaki, hát Jimmy megérdemli, sokkal jobban, mint egy Cocobolo íróasztalt.

121 hozzászólás Ne habozz!

Wall-E - 2016. 02. 22. 15:12

Fantasztikus sorozat, nem lehet eleget dicsérni, de nem kezdek hosszú monológba, csak annyit mondanék, hogy oda lehet tenni a Breaking Bad mellé egy önálló termékként, aminek saját lelke, hangja van, ennél nagyobb dicséret nem kell egy sorozatnak, Bob Odenkirk pedig tényleg bármilyen díjat megalapozottan nyerne meg ezért az alakításért. Jutalomjáték érzése hatotta át számomra ezt a nyitányt, szimplán öröm nézni.

Dr. Agy - 2016. 02. 22. 15:36

Pont annyira imádom ezt a sorozatot, mint a BB-t. Bár úgy is jó szórakozás lehet, ha valaki nem látta az “előzményt”, azért úgy az igazi nézni, ha az ember tudja, mi vár a karakterekre valamikor a távoli jövőben.

dvs - 2016. 02. 22. 15:40

Egyetértek a kritikával. Nagyon jó! Ellenben szerintem óriási hiba BB nélkül nézni a sorozatot, hiszen az ember egészen más szemüvegen keresztül tekint az eseményekbe, sokkal különlegesebb élményt nyújt, nem beszélve az apróbb rejtvényekről, utalásokról,- amik vannak szépszámmal – a BB-nélküli néző észre sem vesz, például nem tudja mi volt a falon a “SG WAS HERE” felirat. A legszebb az egészben, hogy gyakorlatilag semmi nem történik, az első évadban is az ominózus Tuco-találkozás után csak Saul/James unalmas semmitmondó hétköznapjaiba nyertünk betekintést a maradék 8 részben. Ennek ellenére valamiért piszkosul élvezetes, az új-mexikói atmoszféra pedig még mindig beszippant. Az évadban szerintem várhatók újabb WTF pillanatok majd, ahogy a BB idősíkjához közeledik a történet.

PS: Egyébként a wanna-be bróker srác az volt akinek a BB-ben Walter felgyújtotta az autóját a benzinkútnál mert idegesítő volt a feltűnési viszketegséggel meg a kivagyisággal?

winnie - 2016. 02. 22. 15:43

Dr. Agy: az újoncoknak azért a breaking bad utáni sors megmutatása segít, ezt remek ötletnek tartom. sőt, talán ez fontosabb, mint az, hogy mi történt a BB-ben – legalábbis jimmy karakterével kapcsolatban. a többi ismert szereplő valóban a BB-seknek jelent pluszt.

bár mondjuk felmerült bennem a kérdés, hogy ennek nincs fordított hatása? teszem azt, a BCS után megnézem a BB-t, akkor nekem a BB-ben ismét feltűnő karakterek lesznek ismerősök. nyilván más volt a készítési sorrend, de mindenképp másfajta élményt kapok, ha az itteni premierben feltűnt kent látom a BB elején, vagy tucót, vagy a többieket.

persze ki kell próbálni, de talán amit elveszít az ember a vámon, azt visszanyerheti a réven. nem tudom, hogy erről kinek mi a véleménye.

CyClotroniC - 2016. 02. 22. 15:50

dvs: Jó hát vannak ilyen kis rejtvények, pl a menő tequila is volt a BB-ben, amit vittek ajándékba, de szerintem ezek csak nagyon apró plusszok az eredeti nőzinek, Jimmy karaktere és története anélkül is ugyanúgy élvezhető, mert a végpontot ők is látják.

Bazsi - 2016. 02. 22. 16:44

Nagyon jó írás, csakúgy mint a sorozat, nagyon hiányzott már. Egyből a nyitással a fekete fehér rész alatt megvolt a feeling.
Szerintem is látni kell hozzá a BB-t vannak kikacsintások rendesen, és igen, aki nem látta, hogy jönne rá hogy a bróker faszi ugyanaz akinek Walt annó felgyújtotta a kocsiját, vagy hogy értelmezné a már említett SG Was Here feliratot hogy csak ebből írjak 2 példát? első évadban is volt bőven.

jackbauer - 2016. 02. 22. 17:41

A tequilás résznél mikor a csávó megkapta a számlát majd behugy@ltam úgy röhögtem :D

CyClotroniC - 2016. 02. 22. 17:57

Nekem a tequila volt ismerős, például a bróker csávó egyáltalán nem, szóval őt BB nélkül se tudtam kötni sehova, de nem hiszem, hogy ezáltal kevesebb vagy több itt egy jelenet. Attól érdekesebb a tequilázás, hogy volt már a BB-ben?

Az SG monogram meg szerintem a BCS ismerőknek is mondd már valamit. Látták ők is a Saul Goodman-es reklámok és hallották a névnek a sztoriját az első évadban.

Pont az a jó a sorozatban, hogy nem fosztja meg semmitől azokat, akik nem ismerték az eredeti sztorit. A BB-nézők cinkosan néhol összemosolyoghatnak, de ezen túl nincs különbség.

ldavid - 2016. 02. 22. 18:02

komolyan imádom ezt a sorozatot. még talán jobb is mint a BB.

baggio - 2016. 02. 22. 18:05

Szerintem már az első évad valamelyik kibeszélőjéhez is beírtam, de azért most megint megteszem, hogy a Breaking Bad utólagos ledarálásának a legnagyobb pozitívuma számomra, hogy így 100%-os élményt nyújt a BCS :) (amit már csak egy Mike spinoffal lehetne überelni)

FirstT - 2016. 02. 22. 19:13

Nem tudom BCS nézők hány százaléka teszi azt BB ismerete nélkül? Én nem tudom, de 5% fölé nem tenném. Ahogy én elképzelem egészen más élmény lehet úgy a Saul világa, hogy nem ismerted ugyanezeket a narratív technikákat, vizuális megoldásokat BB-ből. Így meg még nagyobba van az egész BCS élmény. Ajándék minden perce szerintem mindkét szériának, sorozat-magasiskola. Botrány nagy öröm hetente kicsit visszafeküdni ebbe a légkörbe. A jelenlegin is kívül még 1-2 parádés évad lapulhat a BCS-ben.

szerintem - 2016. 02. 22. 19:34

nekem a breaking bad sosem jott be, de elismerem, hogy kivalo sorozat volt. a better call saul viszont zsenialis. egyes jelenetek annyira szepek, odenkirk meg olyan jo, hogy az nem mindennapi.
ha nekem kene egy jelenetet mutatnom, en az “sg was here” fekete-feher jelenetet valasztanom, szerintem abban is minden benne van.
nekem mike nem kell bele kulonoskeppen, de ez mar egyeni izles kerdese.

állat - 2016. 02. 22. 19:58

Asszem számomra megvan az elkövetkező hetek legjobb epizódja.

Mordekai - 2016. 02. 22. 20:28

Kettő darab pacsi jár. Az egyik CyClotroniC-nak, a másik Odenkirk-nek.

Én hatalmas BB rajongóként maximum egy “okét” tudok adni a BCS első évadára, de ez a nyitás odaszögezett a képernyő elé.

Nimand - 2016. 02. 22. 20:49

A fürdőszoba-jelenet annyira jó, hogy vagy nyolcszor újranéztem. Szerintem ott Rhea röhög, és nem Kim

Lajoska67 - 2016. 02. 23. 00:51

Tényleg ugyanolyan mint az előző évad. Pontosan ugyanolyan borzalmas.

Felfoghatatlan, hogyan lehet évadokon keresztül cselekmény nélkül lebonyolítani egy sorozatot. Olyan minden része, mint egy-egy átkötő rész a rendes cselekményű sorozatokban.

Pont azért kezdtem el nézni, mert láttam a nagy kedvenc anyasorozatot, és bár talán tényleg elér annak a cselekményéig egyszer ez is, alig hinném, hogy így 5-6 évadnál hamarabb odajuthatnánk.

Az meg felér egy kínzással.

sepörd - 2016. 02. 23. 01:08

egyik legjobb rész, abszolút. Odenkirk erre a szerepre született, Rhea meg 43 évesen írtó jó nő, megérdemel majd egy eyecandy voksot tőlem.

sepörd - 2016. 02. 23. 01:30

de ez a Nacho gyerek is nagy casting

sehrezad - 2016. 02. 23. 08:49

Én láttam a BB-t, de ezekre az odakacsintásokra (tequila, bróker manusz) egyszer sem kacsintottam vissza, mert észre sem vettem őket :)
Baromi jó sorozat, de szerintem levált már ez a BB-ről alapvetően, amikor nézem, eszembe sem jut az anyasorozat. Technikailag van hasonlóság, de szerintem más a hangulata a kettőnek, és ez remek.

Rammschein - 2016. 02. 23. 17:23

Háát… mikor a 2. rész közben Jimmy beszél a nyomozókkal, én azt hittem lefordulok a székről. :D

Benjy - 2016. 02. 23. 21:03

Briliáns volt az évadnyitó. Sokkal közelebb került a szívemhez ez a széria egy évad alatt mint anno a BB, pedig azt is imádtam. Szerintem Odenkirk egy zseni, nagyon jól elkapta a szerepet. A többiek is szuperek, de nálam már ő egymagában is elvinné a sorozatot a hátán. Kicsit sajnálom hogy hetiben kell követni, ha egyben kijött volna az évad akkor két nap alatt lecsúszott volna az egész.

A bróker leesett hogy honnan volt ismerős, de a tequila, az homály. Pedig a dugó ismerős.

_Peter - 2016. 02. 24. 18:17

Nekem ez jobban tetszik mint a Breaking Bad. Esti sorozat nálam, sok mást megnézek délután, megállítva, zajban… de ezt csak este nyugiban. Rhea hasonlít kicsit Claire Danes-re, nagyon jó ő is csupa remek alakítás.

Peterdi - 2016. 02. 24. 21:25

Akik nem vágnák: a Zafiro Añejo volt az a tequila, amit a Breaking Bad 4. évadában Gus Fring vitt ajándékba Don Eladiónak, miután a Kartel arra kényszerítette Gust, hogy fővesztés terhe mellett adja át nekik a kék meth gyártási technológiáját (és ezzel együtt Jesse-t). Amint elkészült az első mexikói adag, Don Eladio vendégül látta Gust (és vele Mike-ot és Jesse-t), aki ekkor adta át ajándék gyanánt ezt a tequilát, aminek nagyon jellegzetes, kék díszüvege és virágformájú dugója van. Igazából az egészben az a reakció a vicces, amivel Don Eladio megörül a Zafiro Añejo-nak (“nooooo, imposíble!!!!”), és arra emlékezve röhögtem fel, amikor megláttam megint ezt a piát a Better Call Saulban. :D

Benjy - 2016. 02. 26. 12:49

Peterdli: Köszi, így már beugrott.

“Squat Cobbler.” Zseniális volt a 2×02. és nem csak Jimmy sírva röhögős sztorija miatt.

Snoopyzit30 - 2016. 02. 26. 19:02

Nagyon szeretem ezt a sorozatot, Odenkirk tényleg nagyon jó, de én azért vitába szállnék azzal, hogy ez jobb sorozat, mint a BB volt. Azt nem nagyon lehet szerintem felülmúlni. Legalábbis ha valaha sorozat azt megteszi (nálam) biztos nem a BCS lesz az.
Ettől függetlenül az elejétől nézem és leköt minden egyes rész.

sepörd - 2016. 02. 28. 15:33

sztoribn nem veszi fel a versenyt a BB-vel, túl lassú azért ez.

Alfie - 2016. 03. 01. 12:13

Nagyon kíváncsi leszek, hogy mit hoznak ki most ebből, főleg Mike történetéből. Jimmyn látszik, hogy nem húzza sokáig az irodában, viszont az hatalmas lenne, ha később bosszúból ő lenne a legnagyobb ellenfele Chucknak a bíróságon. Kíváncsi leszek a Los Pollos Hermanos mikor tűnik majd fel a sorozatban :)

GeoCucc - 2016. 03. 08. 12:11

Na, ez a negyedik egy kiemelkedően jó rész volt a sok nagyon jó közül. Csodálom a sorozatban, hogy mennyire hosszú jelenetei vannak, bizonyára ezért is pereg le mindig ilyen gyorsan egy-egy rész. Hosszú párbeszédek, amelyekkel tényleg van idő azonosulni, és amelyek tényleg minden részletre kiterjednek, nem harapja el a felénél a rendező. Amikor Nacho 5 percen át magyarázza Mike-nak, hogy hogyan lője le, akit le kell, és aztán végül nem is úgy történik. Nem sok sorozat engedné meg magának ezt a sokak szerint talán “elvesztegetett” időt.
Mike történetében pedig tényleg mintha egy “másik” sorozatot látnánk, akinek néha van crossover-je Jimmy-vel, de egyébként teljesen külön utakon jár. Nagyon kíváncsi vagyok, hova fog kifutni az egész, de tulajdonképpen nem is biztos, hogy a jelenleginél sokkal szorosabb kötelék lesz valaha is a két főszereplő között. Elvégre a BB-ben is csak “külsős” segítője volt Saulnak, miközben “főállásként” Gus birodalmában dolgozott.
Persze ennek a sztorinak így kell történnie, hogy hű maradjon a jövőhöz, és a rajongóknak így tökéletes, de a BB-tudás nélküli nézőknek talán furcsa lehet ez a kettő az egyben sorozat. Tudom, az ilyenek nincsenek sokan, és nem is aggódom miattuk, de ez mégis egy különálló sorozat, amit ha csak önmagában tekintünk, akkor ez a két ennyire szétváló szál igencsak ritka, talán egyedi jelenség lehet a sorozatozás történetében.

Poghy - 2016. 03. 08. 19:37

Teljesen jó a 2. évad is eddig, de a 4. részben volt egy dolog, amit nem értettem. Az Usában nem ingyenes a segélyhívás?

todie - 2016. 03. 08. 21:37

poghy: sztem nem a 911-et hivta, hanem vagy a varosi rendorseget, vagy a telefontanut hivhatta mike.

Néma Harcsa - 2016. 03. 11. 08:16

Száz Tucót, ezeret! Még, még! :)

Benjy - 2016. 03. 12. 12:10

A 4.részben a Jimmy-Chuck jelenet közben gondolkodtam el, hogy vajon meg fogják lépni a későbbi évadok valamelyikében hogy Jimmy nyírja ki a testvérét? Dramaturgiailag szerintem adná magát.

A másik hogy ez a rész bizonyította hogy nem midnen esetben a végkifejlet az érdekes. Hiszen egyértelmű volt hogy Tucot nem nyírják ki, legalábbis annak aki nézte BB-t. Mégis tök érdekes volt a megoldás.

CyClotroniC - 2016. 03. 12. 12:14

Én nem gondolnám, hogy Jimmy-ben benne van Chuck megölése, ami engem sokkal jobban érdekel viszont, hogy Kimmel mi lesz. Nem tudom, hogy mi lenne a tragikusabb, ha ki ábrándul majd valamiért Jimmyből vagy ha Jimmy sodorja veszélybe. Én az ő kapcsolatuk alakulásában látom itt a fő tragédiát majd.

FrNo - 2016. 03. 12. 21:01

Egyszerűen imádom ezt a sorozatot.

GeoCucc - 2016. 03. 13. 02:00

Én se hiszem, hogy Jimmy megölne majd bárkit is, azt viszont nagyon is el tudom képzelni, hogy egy tette/döntése okozza majd Kim vagy Chuck halálát.

sepörd - 2016. 03. 13. 12:59

rettentően untam a 3. részt

sepörd - 2016. 03. 13. 13:24

azt hittem a 2. évadra felgyorsulnak az események, meddig lesz még ez a Sandpiper-es szarakodás? komolyan van ebben ennyi?

Snoopyzit30 - 2016. 03. 13. 15:15

Nekem ebben a részben az tetszett, ahogy folyamatosan lebegtetik Jimmy bukását, de még érezzük, hogy nem következik be. Látjuk, hogy mennyire a felszínen akar maradni, de tudjuk, hogy nem fog sikerülni. Amikor Chuck-nak mondta, hogy zsarolja meg és akkor ő nem lesz többet ügyvéd, akkor már hirtelen azt hittem, hogy meglépik ezt és így lesz Jimmy-ből Saul. Folyamatosan a levegőben van ez a feszültség, ami annak ellenére érezhető, hogy abszolút tudjuk mi vár Jimmyre. Ahogy az is érdekes – írták már előttem – hogy vajon Kimmel mi lesz. Ott is folyamatosan érezzük a kudarc szagát az egészben, de még nem fogják meglépni azt sem, ez szépen el lesz nyújtva. Engem nem untat a “Sandpiper-es szarakodás”. Mike karakterével is jól bánnak. Én tök jól el vagyok ezzel a sorozattal. Mivel nagy BB-rajongó voltam/vagyok, így nekem ez a sorozat csak bónusz, nem görcsölök rá.

Peterdi - 2016. 03. 14. 00:58

– Ha valaki meg fog halni előbb-utóbb a BCS szereplői közül, akkor az szerintem nem Chuck vagy Kim, hanem Nacho lesz. A BB-ben már nem ő Tuco samesza, tehát valahol el fog hullani időközben. A Kartel emberei nem hülyék és rá fognak jönni, hogy más nemigen juttathatta börtönbe Tucót, mert a szituáció, amiben elfogták, minimum szokatlan. Ezt már nem lehet Tuco pillanatnyi őrületére kenni.
– Van egy olyan érzésem, hogy Tio Salamanca előbb-utóbb fel fog bukkani Új-Mexikóban. Ha így lesz, csak remélni merem, hogy ki fog derülni, miért került tolószékbe és lett belőle élőhalott.
– Ha az öreg Salamanca felbukkanása is megtörténik, akkor meg már csak idő kérdése, hogy mikor mutatják be Mike-ot Gus Fringnek, mert a történet állása szerint már most egy hajóban eveznek, csak még nem ismerik egymást (bár ez szerintem a 3. évadra maradhat, ha lesz olyan, mert nem olvastam olyat, hogy Giancarlo Espositót kasztingolták volna erre az évadra).
– Amikor feltűnt Krazy-8 a bárgyú vigyorával, Tampico-logós ingben és furgonnal, nagyon rondán elkezdtem röhögni.

Snoopyzit30 - 2016. 03. 14. 07:07

Krazy-8?
Újra kell néznem a BB-t :)

GeoCucc - 2016. 03. 14. 14:01

Peterdi:

Nachóban ne legyünk olyan biztosak, mivel épp az őt játszó színész utalt rá nemrég egy interjúban, hogy még a BB alatt is élni fog. És volt is ebben egy utalás az anyasorozat Better Call Saul című részében. Amikor Walt és Jesse elkapták Sault és kivitték éjszaka a sivatagba, akkor Saul ijedtében mondott olyan dolgokat, hogy “it was not me, it was Ignacio”. És most a készítők és a színészek elárulták, hogy az az Ignacio tényleg a most ismert Nacho, aki tehát még a BB környékén is csinált valamit.

Totemállat - 2016. 03. 14. 20:18

“Amikor feltűnt Krazy-8 a bárgyú vigyorával, Tampico-logós ingben és furgonnal, nagyon rondán elkezdtem röhögni.”

Melyik jelenetben tűnt fel?

Peterdi - 2016. 03. 15. 21:45

GeoCucc: basszus, erre nem is emlékeztem, csak arra, hogy Saul egy bizonyos Lalót emlegetett, és megkönnyebbült, hogy nem ő küldte Waltert és Jesse-t. Azt hiszem, újra kell néznem a BB-ből az S02E06-ot. :) Az pedig kiváló kérdés, hogy vajon ki fog-e derülni a BCS-ből később, hogy ki az a Lalo.

Totemállat: amikor Tuco számolja a pénzt az El Michoacano nevű tacobárban (maga a név is egy külön poén a sorozat szempontjából, ugyanis a mexikói Michoacán állam közismert a drogkartelljéről).

sepörd - 2016. 03. 16. 12:07

4. rész: Mike szál egyre jobb, a másik viszont bedöglött.

Peterdi - 2016. 03. 16. 17:07

(Javítom magam: természetesen az S02E08-ra gondoltam a Breaking Badből.)

állat - 2016. 03. 16. 22:17

Ez az új bébiszitter is remek casting volt és beköszönt Tio. Nézném tovább.

Peterdi - 2016. 03. 17. 18:46

Hurrá, lesz 3. évad, berendelték!!!! :)

deku82 - 2016. 03. 17. 23:37

nagyon szuper volt a 2×05, egyben örülök a 3. évadnak is! :)

Snoopyzit30 - 2016. 03. 18. 13:15

ügyvéd viccek LOL :) valamint tetszett a mexicoi zene Kim telefonálgatása alatt. Én egyébként végig azt hittem, hogy ő most új állást keres magának. Az durva kopp volt, amikor az iroda előtt Howard beszólt neki. Uhh…
Jó ez a sorozat, ennyi.

Tommy - 2016. 03. 20. 21:04

A sorozat nagyon jo, de egy kicsit en is ugy erzem, hogy Jimmy/Saul szala megakadt. Ertem hogy az irok lassan akarjak meglepni az atalakulasat, de azert kicsit lehetne porgosebb, Mike szala jelenleg joval erdekesebb. Es mennyi Breaking Bad-es karakter bukkant fel ebbe az evadba. Az elso reszbe a csavo akinek Walter felgyujtotta a kocsijat, Krazy8, a csavo akitol Walter az utolso evadba a gepfegyvert vette, Tuco ujra, es most Hector Salamanca. Mekkora volt mar ahogy rafokuszalt a kamera a csengore es ding, aztan bejon az ajton, zsenialis!:)

Peterdi - 2016. 03. 23. 18:40

Tommy: és megérkeztek a Salamanca ikrek is… :)

Adam - 2016. 03. 23. 21:23

Minden bizonnyal kisebbségben leszek ezzel a véleménnyel: imádtam az BB-t, ill. a BCS 1. évadot is – de ez a mostani nem, nem és nagyon nem. Nekem – átmenetileg – kasza, ezt nem tudom hetiben átszenvedni (pedig még becsületből a bűnrossz True Detective 2. évadot is végigkövettem hetiben).
Valami elveszett, ami az első évadban megvolt. Jimmy humor faktor már szinte sehol… Történet csak toporog… Persze bizonyított már annyit mind a BB, mind a BCS, hogy ennyivel nem hagyom itt végleg, majd nyáron pótolom a maradék részeket – de ettől sokkal, sokkal több fog kelleni! Nem tudom csalódtam-e már ekkorát sorozatban :(

Confessor - 2016. 03. 25. 10:37

Az utóbbi néhány rész alapján lehetne a sori címe The Mike Ehrmantraut Show is, de az ő szála valahogy érdekesebb is, és jobban bevezet minket a BB univerzumába. Jimmy kapcsán a legizgalmasabb konfliktus az elmúlt két részben a Merci és a kávéspohár körül eszkalálódott, a következő részben már tényleg be kell indulni, ha nem akarnak nézőket veszíteni. Pozitívum, hogy Kim végre nem csak tartozék Jimmy világában, hanem egy önálló szála is kerekedik, de nem lehet mellékszálakkal pótolni a fősztorit hosszú távon. Imádom a BCS-t, de 3-4 évadban ezt a történetet be kell tudni mutatni, nem szabad ennyi zsánerképpel és üresjárattal operálni.

Benjy - 2016. 03. 25. 11:25

Én teljesen odavagyok ezért az évadért, de aláírom hogy akinek nem jön be ez a nagyon lassú tempó, az hamar lemorzsolódhat. Én örülök hogy Kim és Mike ebben az évadban nagyobb teret kaptak, az ő száluk és fejlődésük jelenleg sokkal érdekesebb számomra mint Jimmyé.

GeoCucc - 2016. 03. 25. 14:17

Nyilván azért van nehéz dolguk a készítőknek, mert Saul csak akkor került be “a BB univerzumába”, Gus a drogkereskedelem világába, amikor megismerte Walteréket. Így rajta keresztül egy előzményben nem is igen lehetne azt bekapcsolni a történetbe. Erre van itt Mike, bizonyára a kezdetektől ezt a célt szolgálta.

Ami Jimmy-t illeti, a készítői nyilatkozatokból nekem úgy jött le, hogy eredetileg már idén meg akarták lépni az átalakulását. Ugyebár az első évad vége ezt is sugallta, de aztán a második évad kezdetén beszúrtak visszamenőleg egy extra jelenetet, miszerint mégsem fordult vissza azonnal. Mert közben Gilliganék kitalálták, hogy lassítani kellene az átalakulást – ami szerintem reális is lett így. Persze érdekes lenne belelátni a készítők munkájába, hogy mennyire van meg a fejükben előre a sztori, mennyire tudnak később eltérni az előzetes tervektől, na meg hogy mennyire ferdítenek az interjúk során. A BB alatt is mondtak azért cifra dolgokat, amikre én csak wtf-ztem (“Amikor leforgattuk, hogy Walt az s05e01 elején vesz egy gépfegyvert, még fogalmunk se volt, hogy mit fog vele csinálni.”)

Mindenesetre engem nem zavar a BCS tempója, minden pillanatát élvezem. Ha meg pörgős sorozatot akarok nézni, ami szökőévente egyszer elő is fordul, akkor megnézek egy átlagos vígjátékot, amelyben három oldal szöveget elhadarnak annyi idő alatt, amíg egy drámában az autótól szó nélkül elsétálnak a házig :)

Tommy Drama - 2016. 03. 25. 17:17

Igazából a BB-ben Walter karaktere se fejlődött gyorsabban, ebből a szempontból az is baromi lassú, csak ő azért hosszútávon érdekesebb karakter volt, és egyre nagyobb volumenű dolgok történtek vele, ezért az nem tűnt annyira lassúnak. Igazából jó döntés, hogy nem sietik el a karakter “Saul-lá” fejlődését, mert logikus, és minél lassabban következik be annál nagyobbat fog majd ütni, és amúgy jó nézni Jimmy-t is, csak most jelenleg Mike a BB-s szála miatt sokkal érdekesebb. Az 1 évadba egy szinten volt mindkét karakter, most viszont nem igazán, de ez biztos fog változni. Én baromira várom már Saul Goodman-t, de tényleg nem szabad elsietni.

Peterdi - 2016. 03. 26. 22:51

GeoCucc: pontatlanul fogalmaztál, mert a BB-ben említik, hogy Gusnak 20 évébe került kialakítani a saját terjesztési hálózatát és a fedőtevékenységeit, tehát a BCS cselekménye idején már teljesen biztos, hogy valamilyen formában metamfetaminnal foglalkozik, csak még nem került elő a személye, mert a történet szempontjából irreleváns. Jó kérdés, hogy a későbbi évadok folyamán ez megtörténik-e.
Ami pedig a sorozat tempóját illeti: bizonyos pillanataiban a Breaking Bad sem volt sokkal pörgősebb (és erről hajlamosak egyesek utólag elfeledkezni), de ez egyáltalán nem volt baj, és a Better Call Saul esetében sem az. Nem tudom úgy nézni ezt a sorozatot, hogy bármilyen üresjáratot véljek felfedezni a látszólag felesleges jelenetekben – másképp fogalmazva: ha a kamera túl sokáig időzik el Kim Wexler arcán és közben másodpercről másodpercre láthatjuk rajta az érzelmeinek a változását, az valószínűleg nem a véletlen műve.

GeoCucc - 2016. 03. 27. 10:31

Peterdi: Igen, véletlenül kihagytam egy “és”-t az első mondatból, pont egy ilyen kellemetlen helyen, aztán meg már csak reménykedtem, hogy senki nem lesz ilyen szemfüles :)
Szóval így akartam volna írni: “Saul csak akkor került be “a BB univerzumába”, Gus ÉS a drogkereskedelem világába…”

A tempó pedig tényleg így jó, ahogy van. Ezeknek a készítőknek én elhiszem, hogy minden szó, minden arcrezdülés jelentéssel bír, így a mesterien felépített történet mellett ezeket is figyelve ez a sorozat(család) sokkal nagyobb élvezetet nyújt, mint bármelyik másik.

Snoopyzit30 - 2016. 03. 28. 09:58

Kezd érződni, hogy Kim, hogy fog kikerülni a képből. Át fog menni a másik ügyvédi irodához és hiába mondták, hogy leveszik a Sandpiper-ügyről, de valahogy biztos szembe fog kerülni a HHM-el és így Jimmyvel is. Ha Kim elhagyja az HHM-et, akkor azzal Kimet elvágják Jimmytől is. Mivel ők nem szerelmesek vagy ilyesmi, inkább csak barátok, akik támogatják egymást, így ha már a munka sem köti össze őket, akkor annyi szerintem ennek a kapcsolatnak. Kim eltűnése egy újabb lépés lesz Jimmynek a Saul-lá válás útján.

Rammschein - 2016. 03. 29. 14:03

Snoopyzit30: Nézd meg majd a 7. részt… :)
Kim szerintem tényleg úgy fog kikerülni, hogy átmegy a másik céghez, és annyi dolga lesz, hogy Jimmy-re nem lesz ideje… + nem tetszik neki Jimmy simliskedései, lehet ezért is.De valahogy el kell “tűnnie” a képből, mert ugye a BB-nél már nem volt ott sehol.

A fő kérdés számomra, hogy most így mikor fogják utolérni a BB-s karaktert, illetve ennek folyamában nem gyors ez?

SPOILER-es…

De Jimmy a Sandpiper-ügynél Kimnek nem lesz gond már…max. maga az ügy, bár kétlem…
Kim szerintem úgy gondolja, hogy neki tökéletes lesz az 2 év és partneri rang, meg hogy a diákhitel offos…minthogy a HHM-nél szivatják és 5 éven belül vagy soha sem lesz partner…
Jimmy meg lassan télleg Saul lesz, miután Kimet nem tudta rávenni az új cégre… el is kezdte berendezni a jövendőbeli irodáját az asztallal, a kocsit is vissza váltotta.

SPOILER OFF

Rammschein - 2016. 03. 29. 14:13

(lemaradt az előzőről, amit a rész közben írtam)…
SPOILER ALERT:

szal az így hibás, hogy Kimék nem cuccolnak össze…mert a végén kiderült, hogy másképp, mint Jimmy tervezte, mert igen… de ha össze is cuccolnak, biztos előbb utóbb lesz valami összeröccenés, hogy később már Kim nem lesz a képben… na majd kiderül…

OFF.

Peterdi - 2016. 03. 30. 02:47

Rammschein: akárhogy is nézem, nyitva maradt a kérdés, hogy összecuccolnak-e. Mindenesetre a táncoló lufiemberes motívum (sírva röhögtem!!!!) nem sok jót sejtet erre az eshetőségre nézve.

Rammschein - 2016. 03. 30. 15:12

Lufi emberes télleg jó volt… meg az is, mikor kirúgatta magát a színes öltönyével meg a többivel. :DDD Persze a főnöknek egyből leesett. :)

_Peter - 2016. 03. 30. 23:01

Bízom benne amíg lehet megoldják ne tűnjön el Kim, mert nagyon jó a karakter és a színészi játék is. Jimmy-vel a kapcsolat, egymásra a hatásuk: Jimmy Kim miatt próbált komoly lenni, Kim Jimmy miatt próbál kilépni a mókuskerékből és jól érzi magát ahogy bepaliznak idegeneket egy bárban. Aztán egyiküknek se megy, csak nyaralnak a másik világban ezért nem lehetnek majd együtt.

Egy valami bosszant, olyan jó hangulata van csak valahogy mindig olyan hirtelen van vége a részeknek.

davicsomor - 2016. 04. 01. 11:23

Ha össze kéne hasonlítani a BB-t és a BCS-t, azt mondanám, hogy az előbbi egyértelműen izgalmasabbra, fordulatosabbra lett megírva. Ám amilyen egyszerű, mégis szórakoztató ez a történet, annyira zseniális a rendezés. Szokták mondani, hogy amit a könyvnek le kell írnia, azt a filmnek meg kell mutatnia, itt pedig ez hibátlanul megvalósul. Annyira jó minden kis mozzanat, olyan szimbolikával bírnak a képsorok, ilyennel még egy sorozatnál sem találkoztam. A ‘World’s 2nd Best Lawyer’ kulacsos küzdelem a kedvencem, de ennél sokkal apróbb dolgok is fellelhetők, amik nagyon sokat hozzátesznek a történethez, szinte olvasni tudok a karakterek gondolataiban, és látom a hangulatot. Tényleg nincs ebben semmi grandiózus (egyelőre), de egyszerűen rohadt jó nézni. Aztán annak tudatában hogy meddig jut el Slippy Jimmy és Mike.. Reménykedek még sokkal megrázóbb drámai fordulatokban is.

Snoopyzit30 - 2016. 04. 01. 15:40

@Rammschein: Megnéztem :)

Valahogy olyan érzésem van, hogy nem fognak Kimmel összebútorozni. Nem lesz itt két külön praxis egy fedél alatt. Jimmy arcán láttam, ahogy tétovázik. Kim szerintem hülye lenne egy ilyen ajánlatot elutasítani. 2 év múlva partner lehet egy neves irodánál és nem csak a juttatási csomag miatt előnyös neki, hanem az ügyek összetettsége, komplikáltsága miatt is. Egy nagy és neves ügyvédi irodának nagyobb az esélye, hogy komolyabb ügyekre kapjon megbízást. Még ha csapatban is kell dolgozni, de szerintem a szakmai fejlődési lehetőség több lehet Kimnek, mint magánpraxisban.

@_Peter: “Jimmy-vel a kapcsolat, egymásra a hatásuk: Jimmy Kim miatt próbált komoly lenni, Kim Jimmy miatt próbál kilépni a mókuskerékből és jól érzi magát ahogy bepaliznak idegeneket egy bárban. Aztán egyiküknek se megy, csak nyaralnak a másik világban ezért nem lehetnek majd együtt.”

Ez egy nagyon, de nagyon jó meglátás! :)

Alfie - 2016. 04. 02. 19:48

Szerintem a Jimmy-Kim szál ugyanúgy fog véget érni, mint a Walter-Skyler történet. A nő felsül a végén (végülis már most is ő fizet Jimmy hibájáért az irodában), aztán legvégül talán visszakerülhet majd újra nullára. Arra viszont még mindig nagyon kíváncsi vagyok, hogy Chuck-nál mi okozta az összeomlást, ami miatt retteg az elektromos eszközöktől. Amúgy a Breaking Bad-ben volt valami utalás Mike menyére? Mert én csak úgy emlékszem, hogy az unokáját mutatta mindig, és a pénzt is a gyerek nevére iratta.

clegane - 2016. 04. 04. 14:14

yay felrakta a magyar Netflix is az eddigi részeket!

a lufiemberes montázs volt eddig a legjobb.

Peterdi - 2016. 04. 04. 17:31

Alfie: úgy emlékszem, nem volt rá utalás. Egyébként Kaylee életkora sem teljesen világos: ha a Breaking Bad cselekménye idején (2010 körül, amikor Walter betöltötte az 51-et) azt mondták, hogy 10 éves, akkor a Better Call Saul sztorija idején (2002) nemigen lehetne 6-7 évesforma kislány. (Mondjuk én értem: ennyi idős gyerekszínésszel már lehet dolgozni, de nem gonoszkodom.) Inkább felfogom úgy, hogy már valamivel idősebb volt 10 évesnél a karakter, amikor Mike elkezdte a nagy lóvékat az ő nevére íratni.

GeoCucc - 2016. 04. 05. 11:26

Ebben a 8. részben azért nagyon kicsúcsosodott, hogy milyen húzásokkal operál a sorozat, de különösen ez az évad, az érdeklődés fenntartása érdekében. Mutassuk meg, hogy a szereplők furcsa dolgokat csinálnak, és csak később adjunk rá magyarázatot. Most például a cold openben öt percig ment a kamion, és még mindig nem tudjuk, hogy ki az és mit akar. Jimmy meghamisítja a dokumentumokat, amiből majd kisül valami, amit ő már nyilván pontosan tud, csak még mi nem. És vajon a “veteránnal” készített reklámfilmből mi lesz? Mike meg szögescsapdát épít, mert neki is van egy terve (csak nehogy véletlenül beleálljon Hector hátába, mert még lebénul).

Ez a rész számomra azért volt kicsit laposabb az előzőeknél, mert semmi mást nem csinált, csupán kérdéseket vetett fel. Nagy elismerés viszont a készítőknek, akiknek tényleg őrülten kreatív ötleteik vannak, és biztos, hogy ezekből a most még homályos tettekből is valami nagyszabású fog kisülni az évad utolsó két részében.

Alfie - 2016. 04. 05. 12:10

GeoCucc-pontosan így éreztem most én is. Mike-ot két rész óta mutatják profilból hosszú percekig, néha elővesz egy kukkert de kb semmi. Csak a felkészülés mindenkinek a fináléhoz. SPOILER Azt viszont nem nagyon értem, hogyan gondolhatta Kim, hogy eltudja szedni Howardéktól az ügyet, amikor még Chuck is mondta, hogy évekig tartana egy egész csapattal is. SPOILER VÉGE Arra viszont kíváncsi lennék, hogy Howard mi miatt van ekkora bizalommal Chuck iránt. Egyébként Kim állásajánlatát akkor most le is zárták? Mert nem volt egyértelmű, hogy várják oda szeretettel, mivel az interjú sem volt meggyőző, ráadásul azt mondták, hogy keresik majd másnap.

Peterdi - 2016. 04. 05. 17:06

A határállomásos cold open mennyire durva volt! 4 perc 20 másodpercen keresztül egy darab vágás sincs, csak a kamera vándorol ide-oda. Kíváncsi vagyok, hányszor kellett felvenni, hogy sikerüljön.

Quantumleap - 2016. 04. 06. 17:54

Arra van vajon esély, hogy Hank (Walter sógora) feltűnjön a sorozatban? :)

ldavid - 2016. 04. 06. 20:51

fudefasza volt ez a cold open

Snoopyzit30 - 2016. 04. 09. 18:24

Geocucc-szerintem itt van hasonlóság a BB-vel, mert ott is jó pár ilyen cold open volt, hogy mutattak valamit, amiről aztán fogalmunk nem volt, hogy hogy kerül oda vagy mi lesz vele. Ami a legjobban megmaradt az emlékezetemben az a medencében úszó plüssállat, ami később kiderült, hogy egy lezuhanó repülőgépből kieső cucc volt. WTF? Itt azért már lehetett sejteni a határátkelős résznél, hogy itt csempészésről van szó. És azt is tudjuk, hogy ki csempészik, mert itt még csak egy bűnbandáról van szó, akit eddig megismertünk. Ez nekem nem volt nagy rejtély. A veterán az annál inkább kérdés, de ezeket az apróságokat én elkönyvelem úgy, hogy Jimmy “dolgozik” valami ügyfél ügyét “intézi” éppen :-) A Chuck húzás iszonyú kemény volt. Itt látszik, hogy valójában tényleg nincs semmi baja, ez egy az egyben pszichoszomatikus. A bemutatottak alapján van a g*ciségnek az a szintje, amire ha lealacsonyodik, akkor nincs semmi baja. Jimmy húzása nagyon tetszett, ezeket egyszerűen imádom a sorozatban. Remélem jól alápakolt ezzel a HHM-nek. Kicsit megijedtem viszont, hogy akkor a Kim-Jimmy közös irodabérlés füstbe megy, mert ott a fullhappy jelentnél lehetett érezni, hogy ez nem fog összejönni Kimnek, de aztán mégiscsak belement a közös irodabérlésbe. Nekem ez a sorozat úgy jó, ahogy van. Komolyan minden rész szórakoztat, minden lassúsága vagy esetleges hibája ellenére is.

állat - 2016. 04. 10. 01:16

Szerintem a legdurvább cold open a motoros kisrác volt a vonatrablós részben. Az elején gondolgodsz hogy a héntszentségbe jön ez ide aztán a végére teljesen elfelejted mert annyira izgalmas aztán mikor már minden rendben lenne BÁMM bele az arcodba. Máig sorozatjunkie-ságom egyik legnagyobb WTF-je. Semmi extra ha belegondolok de akkor is ütött mint állat.
Ez az epizód meg nálam a sorozat eddigi második legjobbja.

Snoopyzit30 - 2016. 04. 10. 12:38

@állat

Jaja, volt pár nagyon jó cold open a BB-ben. Az a baj, hogy én már régen láttam és nem emlékszem, de nagyon érik már egy BB-dara. Már csak a Better Call Saul miatt is.

GeoCucc - 2016. 04. 12. 08:59

Na itt van, már meg is térült a múltheti alapozás – azt hiszem, az eddigi legfeszültebb részt láttuk, a nézőkben pedig ismét kavaroghatnak az érzelmek, mint a BB legmeghatározóbb jelenetei alatt: én végig Jimmy-nek drukkoltam, noha tudjuk, hogy itt egyedül ő a hunyó.

Alfie - 2016. 04. 12. 09:29

Érdekes rész volt.. Örültem, hogy kiderültek az elmúlt részek készülődései, ugyanakkor valahol szomorú is vagyok. Lehet egyedül vagyok vele, de picit úgy éreztem mint a Breaking Bad fináléban, amikor azért piszok szerencse kellett ahhoz, hogy a kocsival úgy parkoljon le Walt, ahogy tervezte. Amikor Chuck megjelent a fénymásolónál, azért eléggé fogtam a fejem, hogy miért nem csatlakozott hozzá Howard is, hiszen ő is tudta, hogy nem Chuck hibázott a számokban, ennek ellenére sejteni lehetett, hogy Jimmy elfogja tüntetni a bizonyítékokat maga után. Mike esetében meg azért…nem akarok kukacoskodni de egy kerék van megtöltve pénzzel?? A legalapvetőbb ellenőrzés a határon, hogy megrugdossák a kerekeket a vámosok, ráadásul a sofőr az amerikai oldalon már pisztolyt is vett magához, így ő is lelőhette volna később azt aki őt kiszabadítja, nemcsak Hector. Akinek viszont a héten hatalmas piros pont, az Kim. Hatalmas, ahogy Skyler-hez hasonlóan ő is most vált igazán “bűntárssá”, és elfogadta a párja cselekedetét, ha ez az ő boldogulásának is a záloga. Csóri nőt már most látom, ahogy ő is a végén ott fog ülni egy telefon mellett éhbérért, miközben látja a tv-ben a Saul Goodman reklámot.

GeoCucc - 2016. 04. 12. 10:29

Alfie: Nem az volt a szerencse, hogy Howard nem ment el a fénymásolóba, hiszen nem is úgy állították őt be, mint aki tudja, mi folyhat a háttérben, meg egyébként is késő este volt már.
Az volt a szerencse, hogy Jimmy pont az a kb kétperces időintervallumban ért oda a fénymásolóhoz, amikor Ernie bent állt. Meg az volt a szerencse, hogy a rész elején Chuck is elment a tárgyalásra, pedig mint Howard is megjegyezte, semmi szükség nem lett volna rá – és így Jimmy vissza tudott osonni a házba.

De ez a “pont akkor pont ott volt” jelenség sajnos egy “kötelező” elem – nem hiszem hogy készült valaha is olyan sorozat, amiben ezt egyszer se sütötték volna el. Sajnos az ilyen (pont meglátja; pont arra megy; pont ott van…) véletlenek kellenek a konfliktus előidézéséhez, és akármilyen fájó is belegondolni, ugyanehhez az eszközhöz nyúlnak a Barátok közt készítői is, meg a Breaking Bad készítői is. Persze a különbség az, hogy milyen drámát kanyarintanak köré, és emiatt emelkedik ki Gilliganék munkája.

lostfanka - 2016. 04. 12. 11:25

Na elkezdtem daralni a masodik evadot ugyhogy csak a kibeszelo elejet olvastam csak el.

Aki azt mondjak hogy BB nelkul nem lehet ugy elvezni a sorozatot annak szerintem nincs igaza. az SG was here neik ugyanolyan mint anno az uszo szemgolyo a BB ben. Nem tudod miert van ott de erzed hogy kifog derulni.

Egyebknet a BCS szerintem sokkal utosebb elso evadot hozzott mint a BB. Nekem konkretan az elso evad a BB ben szenvedes volt, mig ez egy igazi mestermunka. Kepi vilag, szereplok, tortenet. A kapcsolos resz peldaul mindent elmondott a sorozatrol, egyszeruen tokeletes volt.

Alfie - 2016. 04. 12. 12:09

Spoiler a legutóbbi részhez- Egyébként nagyon ajánlom mindenkinek újranézésre a 13. percet, ahol Hector dühöng. Dühében bevesz egy gyógyszert, Nacho hoz neki egy pohár vizet és Hector miután megissza, majdnem összeesik. Szerintem ezzel már alapozzák a fizikai összeomlását Spoiler vége

állat - 2016. 04. 12. 16:40

@Alfie:

Hát igen, a kerék az kicsit szemhúzós volt. :D
Mondjuk érdekes. Itt fel se tűnnek a véletlen pont akkor érkezik mikor ő megy féle véletlenek annyira leköt a sztori meg a hangulat. Meg (BB is tele volt hasonlókkal lásd pl. 2. évad végi repülőszerencsétlenség). Asszem volt is egy interjú a készítőkkel ahol mondták hogy bizony pont ezzel a repülős sztorival nagyon sarokba írták magukat. Azért ők sem tökéletesek.
Bakker végre valaki kiosztotta Chuc-ot hogy bizony Jimmy esetében ő legalább annyira “hibás” mint a testvére. Néha azon gondolkodom hogy nem történt e valami nagyon durva, sokkal durvább mint amikről eddig tudunk, vagy a sok kicsi rakódott egymásra?
Mert -habár mondta Kim-nek hogy Jimmy nem rossz ember meg hogy ő az öccse érdekeit nézi stb- úgy érzem nagyon meg van rá sértődve. Meg talán van benne kivagyiság, hogy ő bizony jobb az öccséhez képest. Ő maga a törvényesség, becsületesség és fair play mintaszobra. Meg hát mindemellett úgy látom szégyelli hogy ő az öccse -de irigy is rá- és ez magában már nagyon durva. Valamelyik részben a vacsoraasztalos flashback talán? erre utalt.
Áhhhh nagyon értenek ehhez a készítők.
Regalo Helado nagyon találó. :)

szerintem - 2016. 04. 12. 21:38

a 9-edik resszel elert a cucsra az evad, nem vagyok biztos benne, de szerintem megvolt az evad katarzisa. azt gondolom, a finaleban ennek a kovetkezmenyeit fogjuk latni. igy lenne kerek, miert nem hallunk sem chuck-rol, sem kimrol a breaking bad-ben.

annyira szep ez a sorozat, minden jelenetet elvezet nezni. elkepeszto, mennyire jol hasznaljak a fenyeket, jobban mondva annak hianyat legtobbszor. kedvencem chuck es kim beszelgetese jimmy-rol chuck hazaban, latvanyra sem semmi az a jelenet.

_Peter - 2016. 04. 13. 15:21

Megint kiváló részt adott a sorozat. Komolyan benne érzi magát a néző a sztoriban. Jók az írók, jók a színészek. Nem gondoltam volna azt se Saul és Mike előzménye mellett ennyire nagyszerű és kiemelkedő karakter lesz Kim. Nálam mindent vitt Chuck házában az a jelenet. Rhea Seehorn hol voltál eddig?

clegane - 2016. 04. 14. 14:55

én már csak azt remélem hogy azért legalább Kim karrierjét nem húzza le magával a vécén ez a simlis Saul! az is elég unhappy ending lenne ha simán csak összevesznének.

Peterdi - 2016. 04. 14. 21:21

A 9. rész cold openjének a végén ki lehetett az, aki elhajtott a helyszínről a kék színű tragaccsal? Az epizód közepéig azt hittem, hogy Nacho, de utána egyértelművé vált, hogy nem ő volt Mike partnere a teherautó megtámadásában.

szerintem - 2016. 04. 14. 21:36

@clegane
szerintem azert az eleg sulyos “szakito ok” lenne kimnek, hogy egyreszt jimmy mekkora durva vetseget kovetett el, hogy visszaszerezze neki az ugyfeleit, masreszt hogy chuck belehal abba, hogy mindezt bizonyitsa. mar ha ez tortenik….

beforesunset - 2016. 04. 15. 19:24

Peterdi:

Nem értettem a kommentedet, ezért újra megnéztem a jelenetet. Még mindig nem értem. Mike hajtott el a kék tragaccsal… Nem volt semmiféle partnere az akcióban.

Snoopyzit30 - 2016. 04. 15. 20:46

Ha meghal Chuck én bizony nem fogom sajnálni. Végig irigy volt Jimmy-re, kifúrta a Sandpiper-ügyből (amit most hanyagolnak is), meg korábban is folyamatosan lenézte, nem támogatta. Az hogy az HHM-hez berakta jó fej dolog volt, de aztán nem hagyta, hogy Jimmy is komoly ügyvéddé váljon ott náluk. Azt már nem bírta elviselni, hogy az öccsét is dicsérjék ne csak őt. Ráadásul Jimmy még ez után is támogatta őt stb.
De ha most tényleg Chuck meghal, akkor annak súlyát Jimmy érezni fogja az biztos. Kim-et egyenlőre nem értem. Szerintem ő nem hiszi el, hogy Jimmy ezt tette, nem tudom elképzelni, hogy ebbe Kim belenyugodna vagy ha el is hiszi, akkor azt visszavágónak tekinti, amiért Chuck “lenyúlta” ezt a Mesa Verda bankos ügyfelet.
Remek rész volt. Nem tudnak olyan húzni az évadzáróban, hogy én ne maradnék a 3. évadra. :-)

Manul - 2016. 04. 15. 20:48

Tippelek: nem bírja nézni a bénázást a fénymásolóban, hívja a 911-et, ezzel lebuktatja magát, minden kiderül, a vesztegetés is, Kim bukja a megbízást, Jimmy bukja a közös irodát és Kimet. Kim karrierje megy a levesbe, Chuck meghal. De az elkészült reklámokra cefetül kíváncsi vagyok.

Manul - 2016. 04. 15. 20:50

Szerintem valami még történt a múltban a testvérek közt, ami indokolja Jimmy ragaszkodását.

rapguruz - 2016. 04. 15. 21:41

Hát ez is zseniális rész volt egyszerűen odaszogez a képernyő elé a sorozat egészen hihetetlen!! (írom ezt BB szuzkent! :)

clegane - 2016. 04. 15. 22:23

szerintem: hja az tuti hogy szakítanak, csak azt remélem hogy nem lesz annyira depis (illetve realista) a végkifejlet hogy még Kim karrierje is teljesen megy a levesbe emiatt.

clegane - 2016. 04. 15. 22:26

egyébként szerintem rutinosabb lett volna Jimmytől ha nem parázik rá a fénymásoldára.
na és, ha Chuck megtudja hogy ő akkor és ott fénymásolt valamit? az ugyan nem bizonyítja, hogy mégis mit. saját munkája ügyében fénymásolt, mondhatná, és mégis ki tudna ezzel vitatkozni.

Zoli221 - 2016. 04. 18. 10:00

Szerintem Jimmy nem megy be a fénymásolóba, viszont Kim megtudja,hogy cserben hagyta Chuckot (hiszen ő “küldte” oda), és ez már neki is sok lesz,ezért elhagyja Jimmyt és a közös praxist.

Peterdi - 2016. 04. 19. 02:55

Beforesunset: igaz. A vágás megtréfált.

GeoCucc - 2016. 04. 19. 08:28

Hű. Nem fogom azt mondani egy BCS-epizódra, hogy “csalódás”, de úgy érzem, kevesebbet kaptam ettől a zárástól, mint amit reméltem. És elnézve az előző kommentekben megfogalmazott jóslatokat, nem is lehetek ezzel egyedül. Persze talán épp emiatt is lett ilyen, talán a készítők is érezték, hogy sokan temetést meg nagy szakításokat fognak várni az utolsó előtti rész után. És ha van egy nagy dobásuk a folytatásra – márpedig miért ne lenne -, akkor jó lesz ez így is.

A reklámvideó se volt olyan nagy durranás, és kicsit meg is lepett, hogy Jimmy kitartott az elder law mellett, mert oké, hogy az idősek szeretik, de azért az látszott, hogy nem az ilyen ügyekben tudja igazán kiélni magát, itt nem lehet annyira “colorful”, mint amikor például a tortába ülős sztorit adta el.

Most Chuck húzása volt olyan rizikós, amihez sok mindennek össze kellett állnia, hogy sikerrel járjon. Vajon már a kórházban a zombi-állapotot is színlelte, legalább részben? Jimmy meg még mindig túlságosan is aggódik a testvéréért, pedig az utóbbi karakterfejlődése nem feltétlenül tette indokolttá, hogy akár ebben a helyzetben is elmondja az igazat. Kár érte. Amikor kisétált az ajtón, akkor jutott eszembe hirtelen: ugye nincs elrejtve valahol egy hangrögzítő? És de…

Aztán meg még az a valaki sem tűnt fel a részben, akiről szó volt… Mondjuk ha eredetileg is ezt a történetet szánták Mike számára – akkor egyrészt jó unalmas volt – másrészt viszont ezekbe a jelenetekbe tényleg nem illett volna bele a Pollos vezetője. Szóval remélem, nem valami külső tényező miatt kellett változtatni a sztorin. És Mike heteken keresztül követte a kartell ténykedését anélkül, hogy bárki is észrevette volna, de a jelek szerint ő ugyanígy nem vette észre, hogy valaki más – bizonyára Gus szervezete – meg az ő lépéseit figyeli, ami azért inkább komikus, mint érdekes fordulat.

Mindenesetre nem lett olyan a vége, ami miatt érdemes lenne a következő 300 napban (jesus…) álmatlanul forgolódni az ágyban. A 2×09-et vagy tízszer megnéztem, végigpörgettem az elmúlt hét során, de azt kétlem, hogy a finálét ugyanennyiszer megnyitnám a következő évben.

Alfie - 2016. 04. 19. 10:24

A finálé: Az biztos, hogy aki ásítás nélkül nézi végig ezt a részt, az letud nyomni egy Kubrick maratont is egyhuzamban. Gyakorlatilag erről a részről az egyetemi professzorom által írt tankönyv jutott eszembe, ahol a 300 oldalas könyvből sikerült egy 45 oldalas kidolgozottat csinálni, mert csak annyi volt belőle a lényeg. A sorozatra mindig is a lassúság volt a jellemző, ami később megtérült, viszont ebben a részben azért tényleg lehetett érezni az időhúzást. (Nem érdekelt, hogy Mike nem lő végül, de könyörgöm 5 kerek perc telik el a puskavásárlással. Chuck-nál várjuk, hogy meghal-e vagy sem, de miért kell percekig végignézni az MR vizsgálatot, úgyis tudjuk, hogy mi történik). Egyébként ne legyen senkinek illúziója, a “cliffhanger” úgysem szól majd akkorát. Mi lesz, a bíróságon lekapcsolt lámpák alatt fog Chuck pereskedni Jimmyvel? :D Az előttem szólóhoz, ettől még nem lesznek álmatlan éjszakák 300 napig.

Az évad: Piszok lassú lefolyású összekötő évad az első és a harmadik között. Sok esetben hosszú perceket szántak az alkotók olyan jelenetekre, amelyeket aztán kihajítottak az ablakon. Most őszintén Kim új állásajánlatára, az éttermi beszélgetésre, és az állásinterjújára is kb szántak fél órát, amit aztán szó nélkül elintéztek annyival, hogy “Jimmy, nem vállalom el”. Az idősek otthonában történt visszaélések miatt indított pert pedig gyakorlatilag lehúzták a lefolyón kb 1 évadnyi elnyújtás után. A színészek előtt le a kalappal, mindenki érzi a szerepét, a fényképezés még mindig csúcs. Összességében egy 7/10-ből, de azért tény, hogy mostanra ez a sorozat szerintem a “casual” nézőket aligha tartja a képernyő előtt, legfeljebb a vérfan BB fanokat, akik egy kaktuszban is utalást vélnek felfedezni :)

Rammschein - 2016. 04. 19. 12:14

Hogy lehetett Jimmy ennyire hülye… :D
Én értem, hogy a testvére, de baromria naiv, ha nem látja át, hogy Chuck csak keresztbe tesz neki ott ahol tud… és egyébként mélyen tudtam, hogy ez a Chuchk annyira nem hülye, hogy csak úgy lenyelje a dolgot… Viszont Jimmy naiv volt és bevette rendesen… hát ezt legalább lehet cliffhangernek nevezni. :D

Innentől kezdve a jövő évadban, Jimmy nagy slamasztikában lesz, mert szerintem ez sziklaszilárd bizonyíték lesz ellene.Szerintem Kim is ott fog eltűnni mellőle majd…
Viszont durva lesz valszeg, ha magukat fogják képviselni a tesók… McGill kontra Mcgill. :D Nyami. :D Lehet az egész évadot erre fogják felhúzni meg ugye Mike szálával fűszerezve…

..viszont itt amit nem értek, hogy sikerült megnyomni a dudát a kocsinál, ha közben a főnököt fedezte a testével, hogy ne lője le… ezt rohadtul nem vágom…

Kicsit egyet kell értenem, voltak üres járatok… de összességében szerintem jó lett Jimmy ügyeskedéseivel, Kim partnerségéval, és a tesó harccal… kb. egy szinten van az előzővel, azért jobbnak nem mondanám.

Pilgrim76 - 2016. 04. 19. 12:56

Rammschein-nek: Enyhén spoiler-szagú lesz a válaszom! Ott a dudálós jelenetnél “köszönt be” a következő évadra Gus-szála! :D

Rammschein - 2016. 04. 19. 13:10

Ó, lol. :D Csak kicsit fura volt számomra, de így asszem már értem. :D Azért az sem lesz rossz akkor, bár, Mike szála Jimmyékéhez képest kicsit eltörpült szerintem az évadban, lehet jövőre lesz 2 egyenrangú akkor. :D

Peterdi - 2016. 04. 19. 13:37

Ezt az évadzáró cliffhangert elnézve az az érzésem, hogy akárcsak a BB, a BCS cselekménye is a 3. évadtól kezdve fog bedurvulni. Eddig olyan volt a sztori, amilyen és nagyjából a főszereplőgárda is stabil volt (hiszen egyszerre rendelték be az első két évadot), mostantól viszont lesz ám dolguk az íróknak, ha nagyot akarnak dobni. Remélem, Giancarlo Esposito az első megkeresésre igent mond a készítőknek. :)

Néma Harcsa - 2016. 04. 19. 14:34

Szerintem nem volt kiszámítható vagy elhúzott a zárás, simán benne volt, hogy Mike elbssza a lövést, és H.S. csak teljesen lebénul ugye, illetve hogy Chuck amnéziás lesz, vagy katatón, ehhez képest csak Jimmy beismerésénél tudtam pl., hogy tutira felveszi a testvér.
Se jobb, se rosszabb összességében, mint az első évad, nézném tovább most rögtön.

Néma Harcsa - 2016. 04. 19. 15:01

(A felvétel miatt nyilván beomlik a születési neves karrierje, és jön Saul Goodman, ez persze borítékolható, cliffhanger ide vagy oda.)

gerdina - 2016. 04. 19. 21:27

Az utolsó jelenetnél szerintem tudnunk is kellett, hogy Chuck felveszi a beszélgetést (garázsos jelenet + a tény, hogy a legtöbb néző nem most először ül le sorozatot vagy filmet nézni) pont az adta a feszültséget, hogy mindvégig tudjuk, Jimmy mekkora hibát követ el.
Jimmy szálán nem zavar a lassú tempó, Mike akciózását egy picit tényleg elhúzták az utóbbi részekben, de az ígéretes, amit a végén belebegtettek.
Én sem teljesen egy ilyen évadzárót vártam, de nem vagyok csalódott, eddig nagyon szerettem mindent, amit adtak. Várom a harmadik évadot!

elkon - 2016. 04. 20. 10:36

Jó, jó, de reméltem, hogy a második évadban már jön Saul goodman a simlis ügyvéd, de úgy látszik nem az lesz a lényeg, hanem, hogy hogyan jut oda. Ami persze érdekes, csak néha már elegem van a Chuck szálból.

Amúgy nem tudom elképzelni, hogy ez a kazi kitudódik, mert akkor tuti elvennék egy életre minden engedélyét és hát a BB-ben megvan.

rapguruz - 2016. 04. 20. 21:25

Magyar felirat még nincs kinnt az evadzaro epizodhoz ugye srácok??

állat - 2016. 04. 21. 07:43

Szerintem majd Mike segítségét kéri a kazi eltüntetéséhez mert Chuck minimum páncél szekrénybe fogja tenni.

szerintem - 2016. 04. 21. 11:36

en nagyon mast vartam, de egyaltalan nem vagyok csalodott, sot. elegansan, nagy csavarok nelkul oldottak meg a finalet ugy, hogy tokeletesen passzolt a sorozat eddig stilusahoz, tempojahoz. nem eleg drama elkepzelni, mi minden jatszodik le mike es jimmy fejeben, aminek kovetkezteben meghozzak sorsfordito dontesuket? mindketten nagy utat jartak be a ket evad alatt, mire ide jutottak es meg mi minden van elottuk…

engem az sem zavart, hogy a ket karakter tortenete latszolag egymastol fuggetlenul halad, de tudjuk, hogy kesobb osszeernek a szalak, addig pedig szerencsenk van vegigkovetni, hogyan jutnak el oda, ahol a breaking badben vannak.

jimmy es chuck dinamikaja nagyon erdekes, es bar tudom, hogy konnyu utalni chuckot, en oszinten megertem ot is ebben a szituacioban, mindkettot lehet sajnalni es haragudni is lehet rajuk.

az egyetlen dolog, amit nagyon banok, hogy most egy egesz evet kell varni, siman tudnam nezni megallas nelkul tovabb.

állat - 2016. 04. 21. 11:46

Szerintem a kazi megszerzésében, -mint tavaly a pénz esetében- Mike fog segíteni Jimmy-nek. Chuck tuti minimum egy atombunkerbe fogja tenni a bizonyítékot, :) ha persze nem mutatja meg egy független (vagy nem) ügyvédnek előtte… nagy kérdés képes e Jimmyt teljesen a padlóra küldeni.

clegane - 2016. 04. 21. 12:08

azért ütősebb lett volna a 9. rész végi szituációt eszkalálni, abból elég csirkén kihátráltak itt az évadzáróban.

mondjuk szerintem még mindig ki tudja dumálni Jimmy a felvételről, hogy csak azért mondta, hogy jobban legyen a bátyja.
de tényleg időszerű lehetne akár ezen a ponton ismét közös szálat keríteni Mike-kal.

Peterdi - 2016. 04. 21. 21:12

3. évad 1. rész: Jimmyt meghurcolják és azt is elérik, hogy ne használhassa többet a saját nevét jogi praxisban, de véglegesen nem tiltják el az ügyvédkedéstől. A történet pedig teljesen elfordul a Howard/Chuck/HHM/Davis&Main/Sandpiper-vonalról, de Kim azért még a főszereplők között lesz. Mike konfliktusa a Kartellel eszkalálódik, és el tudom képzelni, hogy meghívót kap a Los Pollos Hermanosba. (Hehe.) Azt pedig biztosra veszem, hogy ha nem is Jesse, de valamelyik cimbije (Emilio? Badger? Skinny Pete?) kap egy történetszálat, elvégre nem volt olyan mellékszereplője a Breaking Badnek, akivel ne lehetne még egyszer nagyot húzni, ha beépítik a sztoriba. (Az meg végképp beb*szna, ha a White vagy a Schrader családból is szerepltetnének valakit.)

Meglátjuk 10 hónap múlva, igazam lett-e.

Gevin - 2016. 04. 23. 13:04

Gus Gus Gus!

Azért legalább feltűnhetett volna féloldalasan azzal a sokatmondó arckifejezéssel, mert így hiányérzetem maradt.

Én őszintén szólva reméltem, hogy Chuck meghal, mert unom már azt a szálat. Értem a dinamikát, a versenyszelleme, a megalázottságot és a testvéri szeretetet köztük. De az isten szerelmére, most már tovább léphetnénk onnan. Nem baj, hogy lassú a sztori, de egyhelyben toporgás van, az azért zavaró.

Jó évad, de estem hasra az évadzárótól. És egyébként élvezetes nézni a Better Call Sault, de számomra továbbra is csak a BB kistestvére. És mintha Giligan is ennek tudatában készítené az egészt. A főműve kiegészítéseként.

8/10

Quantumleap - 2016. 04. 23. 13:57

Peterdi: Jesse vagy a korosztályából bárki nem igazán szerepelhet, elvégre a sztori szerint 2003-ban vagyunk. Hacsak nem ugranak éveket két szezon között. (A sztori szerint Jesse ’84-es születésű, és a BB végén 27 volt.)

Peterdi - 2016. 04. 23. 23:15

Quantumleap: igaz, hogy Aaron Paul jelenleg 36 éves, de szerintem nem okozhat nagy gondot 18-nak sminkelni. :D (Akkor se látszott túlkorosnak, amikor még javában ment a Breaking Bad, pedig az utolsó évadok forgatása idején már belépett a harmincas éveibe.)

Quantumleap - 2016. 04. 24. 10:10

Peterdi: Azért eléggé erőltetett dolog lenne ez, pláne rendszeres szerepeltetésre. De mondom, nyilván fel fog tűnni majd, de csak akkor, ha a sorozat elér a BB időintervallumába. Vagyis több, mint valószínű, hogy lesz majd olyan, hogy éveket ugranak két szezon között.

Alfie - 2016. 04. 24. 11:32

A Mike szálban mindenki Gus-ra gyanakszik, de szerintem inkább Nacho tervelte ki valahogy. Annyira egyértelmű volt, hogy éppen abból a szögből nem tudta eltalálni Mike a nagyfőnököt, mert Nacho végig eltakarta. Nyilvánvalóan Nacho nem akarta, hogy lelője, mivel akkor őt nyírták volna ki, mert testőrként nem tudta megvédeni a főnökét. Az évad végére eljutott a két szereplő odáig, hogy a gyógyszerbizniszt követően már együtt akarták kiiktatni Tucot, és a 9. epizódban Nacho már majdnem lelőtte Mike-ot. Szerintem a következő évad során egymás ellenségei lesznek és Mike-nak meg kell majd húznia a ravaszt. A lehetséges megoldás pedig az lesz, hogy (szemfülesek előnyben), a 9. részben láthattuk azt, amikor Nacho viszi a pohár vizet a nagyfőnök gyógyszeréhez, aki tántorog a beszedés közben, és a lebénulást stílusosan majd úgy oldják meg, hogy ne legyen bizonyítható az elkövető személye. hogy kicserélik a főnök piruláit valami másra.

barátfüle - 2016. 04. 25. 09:53

Alfie: Maga Gilligan mesél arról, hogyan próbáltak finoman utalni arra, hogy Fring-et vissza kívánják hozni a történetbe, mégpedig úgy, hogy az epizódcímekbe kódolva utalnak rá. (Lent a link) Kezdőbetűk összeolvasva:
Fifi Rebecca Inflatable Nailed Gloves-Off Switch Bali-Ha’i Amarillo Cobbler Klick

Viszont figyelemmel kell lenniük arra is az íróknak, hogy Fring amennyire megközelíthetetlen volt az BB világában, most sem tűnhet csak úgy fel, és a következő évadban sem sétálgat csak úgy ki-be a jelenetekben.

A benyomásom, hogy nagy ígéret van a sorozatban, de az első két évad csak ígérgetéssel telt, mint egy szűzk…, úgy kacérkodott velem a BCS. A BB első évadának végén már volt egy Heisenberg Tucco találkozó, itt meg még alapozás zajlik.

Mindezek mellett, egyre jobban élvezem a sorozatot, várom a részeket, és az is lehet, hogy mohó vagyok, és többet akarok, s nem biztos hogy ez a sorozat hibája, inkább erénye.

És a link:
http://www.vanityfair.com/hollywood/2016/04/better-call-saul-gus-frings-back-title-anagram-finale

Alfie - 2016. 04. 26. 01:57

barátfüle- Azt nem mondtam, hogy Fring nem jön vissza, viszont úgy érzem Nacho keze is benne van, mivel szerintem pontosan tisztában volt azzal, hogy honnan figyeli ahhoz, hogy eltakarja a nagyfőnököt. Azért lássuk be, azért az necces lenne, hogy Gus odarakja a papírt a szélvédőre, miközben addigra már Mike rég lelőhette volna a papót. Ez szándékos volt Nacho részéről is.

lostfanka - 2016. 05. 18. 13:52

Most ertem a vegere, hat en kicsit csalodott vagyok, azt gondoltam ebben az evadban eljutunk Saulig, ha igy haladnak es megint 6 evadban gondolkodnak akkor a vege megint porgos lesz, mert nagyon sok van meg elottunk.

Ez a hang felvetel gondolom ahhoz kellett hogy ne hasznalhassa a McGill nevet, de nem hiszem hogy rendorsegi ugy lesz belole, egyszeruen megegyezik chuckkal hogy csak igy folytatja a praktizalast.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz