login |

Vikings és az 5. évad

2016. 03. 17. 22:46 - Írta: winnie

37 hozzászólás | kategória: hírek,

“Csak szerényen”-jeligével a History berendelte a Vikings 5. évadját, ismét csak 20 részt, és a forgatás már nyáron kezdődik is. És, ha mindez nem lenne elég, még hozzácsapták a szereplőgárdához Jonathan Rhys-Meyers-t is.

Vikings-Season-4-Wallpaper-1920x1200

37 hozzászólás Ne habozz!

Rammschein - 2016. 03. 17. 22:55

Pedig itt már egy páran elkaszáltuk…
De Rhys-Meyers-t Ragnar helyére akarják?Vagy újnak?

Diapolo - 2016. 03. 17. 23:16

Nem is tudom mi lett volna, ha nem nézhetem Katheryn Winnick-et továbbra is. Nagyon jó hír, de azt hiszem a sorozat teljesít is úgy, hogy megkapja a folytatást.

zagloba - 2016. 03. 17. 23:26

Eddig is eléggé hajazott a Tudorokra /nem véletlen, a készítők, ugye, Katheryn Winnick pl. egy az egyben Natalie Dormer-klón/.
De így meg pláne.

Poghy - 2016. 03. 17. 23:59

Nem kicsit meglepő, én már biztosra vettem, hogy nem lesz 5. évad, de persze örülök neki.

Ennn - 2016. 03. 18. 01:54

Jonathan Rhys Meyers?
Eddig nem néztem a Vikingeket, de ha tényleg belekerül, ledarálom.
Nem hiszem el!
Jonathan Rhys Meyers nevével engem csak a Teletabikra nem lehetne behúzni…

ZümikeXT - 2016. 03. 18. 06:29

Szuper, pedig nem nagyon bíztam benne, hogy folytatják.

zoli - 2016. 03. 18. 06:55

EZ AZ VEGRE MAR VALAMI JÓ HIR!!!!!!! yeah kiraly Poi utan igy

bëiz - 2016. 03. 18. 07:01

Érdekes a viszonyom ezzel a Vikinggel, nézném is meg nem is. Már vagy két éve kaszagyanús, de aztán mindig leülök és pótlom a hiányosságom. Azt hiszem most is 2 rész lemaradásban vagyok. Annyira nem jó, hogy tűkön ülve várjam, de annyira nem is rossz, hogy kegyetlenül elkaszáljam.
Tényleg, néha azon kapom magam, hogy bárcsak jönne egy botrányosan rossz rész, ami után nyugodt lelkiismerettel mondhatok búcsút. XD Nem jön sosem, így baromi lassan, de le-le csúsznak a részek. Pedig időm aztán végkép nincs semmire, és kb minden nézős széria a Vikingek előtt áll a sorban.

Qedrák - 2016. 03. 18. 07:16

Jupíje! :)

Pedig az egyik főszereplő átszerződésével, no meg a 20 résszel biztosra vettem a kaszát.

gyerecske - 2016. 03. 18. 07:26

Király! :-)

BotondB - 2016. 03. 18. 07:56

Arról lehet tudni amúgy hogy a 4.évadot két részben vagy egyben adják e? És ha két részben akkor a második etap mikor kezdődik?

Mordekai - 2016. 03. 18. 07:57

Örülök, mert nézős, de ha Kathryn Winnick ugyanennyi szerepet kap mint most, (50 másodperc részenként, ha egyáltalán szerepel Lagertha) akkor szomorú leszek.

Jöhetne majd valami a keleti, stb hódításokról is, a fas*om tele van már ezekkel az angol és francia bohócokkal.

winnie - 2016. 03. 18. 08:06

botondb: két részben

Miss Keamy - 2016. 03. 18. 08:21

durva :D én úgy érzem csökken a minősége, erre az új évadot is 20 részesre csinálják. örülök is meg nem is, ugyanis félek hogy a mennyiség a minőség rovására történne, mint a mostani évad esetében.

lehet már Ragnar helyére jönne J.R-M? vagy egy lehetséges ellenfél?!

BotondB - 2016. 03. 18. 08:37

winnie: köszi :)

Rammschein - 2016. 03. 18. 08:41

Mehetnének Amerikába is… illetve voltak ezek ám az orosz sztyeppén is… meg ha minden igaz a földközi tengeren is… szal lehetne mit kiaknázni… :)

Razi - 2016. 03. 18. 08:56

@Qedrák

Melyik főszereplő szerződött át?

Boci - 2016. 03. 18. 09:34

Ragnar helyére? Ennyire biztos, hogy nem éli meg a következő évadot? Én nagyon remélem, hogy még nem ölik meg a karakterét. Bár pár hete még elképzelni sem tudtam, hogy milyen lenne Fimmel nélkül a sorozat, de Björn vs vadon részek után már nem vagyok benne teljesen biztos, hogy ha netán kiírnák és fia venné át a helyét, akkor nem érdekelne.
Ez a Jonathan Rhys-Meyers annyira tehetséges fickó? Nekem valahogy kimaradtak azok a filmek, amikben játszott.
Azt én is megkérdezném, hogy ki szerződött át? Azt olvastam, hogy SPOILER fogja játszani a Taken sorozat főszerepét, de akkor egyúttal távozik is a Vikingekből? (Lehet csak Google kérdése lenne és megkapnám a választ, de most egyszerűbb itt kérdezni. :))

CrM - 2016. 03. 18. 09:47

Még egy epizódot sem láttam a sorozatból, de gondolkodtam rajta, hogy elkezdem. Most azonban, hogy Rhys-Meyers is bekerül, eléggé elment a kedvem a dologtól.

Miss Keamy - 2016. 03. 18. 10:59

Boci: Tudorok c. sorozatban hatalmasat játszott. Biztos másban is szerepelt, ajánlom bátran – Viking jellegű csak kevesebb harc, és több intrika.. :)

Rollo-val még meg kell küzdenie Ragnarnak, szóval esetlegesen történhet majd ez az évad végén, lassan ahogy haladunk a történelemben Ragnarnak kaputt lesz, csak kérdés a készítők ezt hogy gondolják :D

Qedrák - 2016. 03. 18. 11:34

@Razi: http://www.sorozatjunkie.hu/2016/02/23/hirkedd-vera-7-evad-the-kennedys-kasza/

Ahogy írták, volt, aki kapott egy másik szerepet, és ebből (meg a kiterjesztett epizódszámú évadból) spekuláltak arra, hogy akkor a sorozatnak annyi. De ezek szerint tévedtek. :)

Dantes - 2016. 03. 18. 12:22

Én remélem, az 5. évadban már Ragnar nem szerepel. Nem azért mert utálnám, vagy bármi ilyesmi, jó karakter, de meg kell történnie, aminek meg kell történnie. Ragnar sorsa, ismert.
Jöjjenek a Ragnar-fiak és kezdjék meg ők a hadjáratukat. Nőljön fel a többi Ragnar-fi is, pláne Ivar legyen végre egészséges.

De azt se bánnám, ha egy új viking családot kezdenénk el követni, mondjuk Vörös Erikékéet, és majd jussunk el Vinlandra, jó lenne egy Thorfinn vs indiánok balhé.

Marcipáncica - 2016. 03. 18. 12:33

CrM: azért amíg ő bekerül van még bőven mit nézni ám!
Én amúgy örülök JRM-nek, nagyon remélem hogy nem lesz vele gond (függőségei ugye…), viszont valahogy termetes vikingnek nehezemre esik elképzelni. Inkább valami európai hadúr, vagy hasonló badass szerepet gondolok neki. Ragnart nem sajnálnám, erősen unalmas mostanság, pedig még pár részen keresztül biztos elhúzzák ezt a haluzós, felépülős korszakát. Lagerta jöhet több, és Björn is. Rollo meg kapja össze magát… kicsit sekélyes az ottani vonal.

Boci - 2016. 03. 18. 12:38

Én is ismerem Ragnar sorsát, csak számomra a sorozat erőteljesen összefonódott vele, így elsőre számomra Ragnar vége a sorozat befejezését is indokolná, de persze miért ne lehetne folytatni, csak valahogy annyira központi figura, az ő sorsa volt számomra leginkább középpontba helyezve, hogy lett az egyszerű vikingből király, így a halála eddig számomra egy tetőpontot jelentett, ahol érdemes abbahagyni a sorozatot. Hangsúlyozom, eddig. Björn vadonos átalakulása, fejlődése kerülhet most középpontba és veheti át Ragnar karakterének a szerepét, csak azt csinálják rendesen, szerintem és akkor részemről ok a folytatás, sőt …
Továbbá amiatt is el tudtam képzelni, hogy végig Ragnar lesz a középpontban a történelmi adatok ellenére, mert már többször érte támadás a sorozatot a történelmi hitelessége és pontatlansága miatt, amire a készítők mindig úgy reagáltak, hogy ők alapvetően szórakoztatni akarnak(ha nem tévedek :)).
Meglátjuk. Bárhogy is lesz Ragnar nem halhat meg, míg nem ütközik meg Rollóval.
Továbbá én is kíváncsi lennék egyébként a kölykök sorsára, különösen Ivaréra, pláne, hogy most Floki is beúszott a képbe…
Meglátjuk, meglátjuk…

winnie - 2016. 03. 18. 12:51

a pilotozó színész nevét, ha lehet, ne írjátok le (ott a link qedrák kommentjáben, ha valaki kíváncsi rá), mert eddig nem volt biztos, de így, hogy van berendelés, és hogy az 20 részes, 100%, hogy nem marad a vikingsben. illetve…, szóval maradhatna papíron, ha az új sorozata forgatása csak januérban kezd, ami elő is fordulhat, de szerintem azért ment el meghallgatásra, mert tudta, hogy rá fog érni, hogy nem fog sokat szerepelni a vikings folytatásában. (aminek persze több oka is lehet.)

Qedrák - 2016. 03. 18. 16:16

Elnézést kérek, legközelebb inkább linkelek.

heidfeld - 2016. 03. 18. 16:30

A múlt heti volt számomra a sorozat leggyengébb része, de még az is jó volt, a maga módján.. Simán nézhető volt, csak magasan van a mérce.. Sok a helyszín, sok a szereplő, és bőven van lehetőség még pár évadra. Pláne, Judith miatt..

Boci - 2016. 03. 18. 17:23

@winnie
Ok! Bocsi! Figyelek legközelebb!

Juraviel.Ihuan.Bedvin - 2016. 03. 19. 21:22

Pedig szerintem nem marad ki Ragnar halála.

SPOILER ELEJE

): .evtízsék nav őle nepézs metnirezs ,tleygif ika ,lavózS .téjükse za ajgof inatrat ygoh ,tlalózsgem si “asokliyg” a gidep nabdavé inatsom a ,tnízsyleh a kuttál nabdavé ősle zA

Ezzel: http://www.textreverse.com/

SPOILER VÉGE

Sőt, eredetileg úgy nyilatkoztak a készítők, hogy noha úgy tűnhet Ragnar a központi karakter, de a sorozat címe Vikings, meg is említették, hogy fiai tán híresebbek voltak nála. Nem véletlenül alapoznak szerintem Björnnek.

Boci - 2016. 03. 20. 21:36

Ha rendesen megalapoznak neki, akkor részemről okés. Eddig ezzel a vadon témával jól kezdték, illetve Ivar vs Loki is ígéretes, különösen a mostani történések után. :)
Viszont én azt remélem, hogy ez az évad Rollo vs Ragnar dolgot elintézi és így még legalább az 5. évadra is marad Ragnar jelenet. Bár félek, hogy a mostani évadra marad ez is, akár ha az évad trailer-ére gondolok…
Remélem, nem spoilereztem semmit!

szelesmalom - 2016. 03. 20. 21:46

4×01-05
Ez a sorozat már nem az, amit elkezdtem nézni.

Ragnar egy unalmas fasz lett, csak így van a sorozatba, mint egy zsák krumpli, amit leraktak
a pincébe. Rémes minden perc, amit rááldoznak.
És úgy érzem az egész sorozat áll, mint a posvány.
Kéne már bele egy dinamit.

Björn kezd érdekes lenni, remélem átveszi az apja
helyét és végre kalandos, kicsit misztikus irányba
megy a sorozat.

Floki idegesítő és unalmas.
Laguerta végre összeszedte magát, de erre is 5 részt kellett várni.

A párizsi jelenetekből csak Rolo az, aki érdekes mindenki más egy halom szar.
Anglia jelentek említésre sem méltóak.

Csalódott vagyok.

davicsomor - 2016. 03. 24. 13:34

Sokkal jobb lenne, ha már ennyi történetszál van, és ilyen sok rész, ha részenként 1 vagy max 2 helyszín történéseit mutátnák be, mert így olyan összevissza az egész, nem nagyon épülnek egymásra az események. Lagertha SPOILER akciója is elég megalapozatlannak hatott, mert alig foglalkoztak valamit a karakterével. Akik régebben érdekesek voltak azok kezdik elveszíteni a jelentőségüket, és súlytalanná válik az összes szál. Abban reménykedem, hogy ezek legalább részlegesen összefonódnak majd, gondolva itt nem csak a Ragnar-Rollo párosra, mert azt a találkozást kézpénznek vehetjük. Emellett én most könnyed szórakozásként szivesen nézem a sorozat minden részét, úgyhogy örülök az új évadnak. Csak már nem hat rám olyan mélyen, mint az elején.

jonnyk - 2016. 03. 25. 22:50

sziasztok! mikor lesz a 4. évadból a magyar premier? eddig szinkronnal néztem, így már megszoktam a hangukat és így is szeretném tovább nézni.

szalámi - 2016. 05. 09. 17:21

Jonnyk ha nem veszed sértésnek ez a magyar szinkron egy kalp sz@rt se ér.Nézd feliratosan…

winnie - 2016. 05. 09. 17:34

elhiheted, hogy aki szinkronnal nezte eddig, az sikitva menekulne az eredeti hangtol, ha valtani kene:) ez nem minoseg kerdese, mint ahogy az sem, hogy mi a velemenye a magyar valtozatrol annak, aki eredetiben nezi.

egy vikingset en is szinkronnal neznem, ahogy a legtobb, soknemzetisegu szereplogardaju sorozatot az osszevissza akcentusokkal, amik legtobbszor elegge inkoherensek.

egypuputeve - 2016. 05. 21. 13:39

Sziasztok!

Örülök, hogy előjött ez a kérdés, mert ami a Vikingeket kiemeli sok más sorozat közül, az pont a ’közös nyelv és akcentusok’. Természetesen más sorikban is játszanak az angollal, tehát ez nem egy viking jelenség, de amit itt nagyon elkaptak, az maga a viking közös nyelv.

Nincs olyan nyelv, hogy angol. Van amerikai, kanadai, brit, ausztrál, kiwi, ezeknek számtalan akcentusai, nem beszélve más nemzetek angoljairól. Miénk a hungrish – amit kellő gyakorlással szerintem le lehet dolgozni, még otthon ülve, sorozatokból tanulva..

winnie: Abban igazad van, hogy a Vikingek soknemzetiségű szereplőkből állnak össze, mert ez tény. Azzal viszont abszolút nem értek egyet, hogy itt valamiféle ’össze-vissza akcentuskavalkádról’ lenne szó! Ez idáig a közös nyelvnek (angol) három akcentusát élvezhettük a Vikingekben, mind három a brit angolnak egy-egy változata. A viking színészek soknemzetiségűek, van köztük brit, kanadai, ausztrál, skandináv, stb. színész. De a nyelvük egy és ugyanaz, ami az első évadban nem volt még ennyire kiforrott. Most más topikból ismétlem magam. Auslag S01 végén erősen britül beszél, S02-ben már elhagyva anyai akcentusát igazi viking akcentussal büszkélkedhet. Eric Trygvasson, akit S01 elején lefejeznek – így nincs sok és nagy szerepe – britül beszél (ír – mármint származása :) Kerestem azt a videót, amiben a főszereplők párhuzamban beszélnek viking és eredeti akcentusokkal, de sajnos nem találtam meg. Helyette ez van, Lagertha kanadai akcentusával (nem tudom az amerikaiakat nyelvjárásokat megkülönbözteteni, mert csak brit sorikat nézek) ad interjút, hogyan tréningelték őket, hogy viking angollal beszéljenek.
https://www.youtube.com/watch?v=cbjc1JhxjiU

A briteknek és a franciáknak könnyebb dolguk volt, mert a brit karaktert brit színész, a franciát francia formálta meg. Először a francia problémát is okozott, de megszoktam, és élvezem minden egyes szavát. Gondolom, amikor az olasz partokat fogják kóstolgatni, akkor olasz-angollal és olasz színészekkel fogunk majd találkozni. Angol üzleti könyvek hanganyagaiban lehet találkozni ezzel: brit-, amerikai-, spanyol-, francia-, lengyel-, olasz-, orosz-angol, stb. Nem is használtam ezeket a könyveket, mert bezavartak. Most már el tudok vonatkoztatni, és egy amerikai mondatot is britül ismétlek el, sőt nem is megy a US.

2013-ban, amikor elkezdtem az angolt, indult a Vikingek. Feliratosan néztem, és azt hittem, hogy a szereplők úgy szólalnak meg, ahogy anyjuktól ellesték. Belemélyedve az angol nyelv szépségébe fedeztem fel a fenti megállapításaimat. Neten sok interjú van fent, akit érdekel, nézheti.
Számomra Rollo beszéde a legérdekesebb. Londoni, vagy London környéki lehet a színész, az igazi viking éneklős akcentust nem is érzem rajta. Amikor leragad a franciáknál és elkezd franciát tanulni, van egy jelenet, mikor tanítja egy pap, de nehezére esik a francia-angol. Kínlódik a kiejtéssel, majd elkezd franciához hasonlóan halandzsázni, mint ’bikicsunáj’ – ha valaki emlékszik a mega-sztárra. Ezután vágja az asztalhoz a papot. Én úgy érzem, hogy az akcentusa változott, franciásabb lett. Megkérdezném, ezt hogyan oldják meg a magyar szinkronszínészek? Szerintem sehogy. Lagertha brit-angolja viszont nem tudom. Nem éreztem változást nála, de majd visszanézem.

Jah, ugyanez van a GOT-ban is. Számos brit színésznek másabb a karakter akcentusa, amit a nagybetűs életben. A készítők figyeltek erre, és ez sokkal élvezetesebbé teszi a sorozatot/filmet.

szalámi: Valahol olvastam, hogy a Vikingek szinkronja csillagos 5-ös. Drasztikusan fogalmaztál, bár szerintem még ettől is pocsékabb. Ha valami jó szinkront akartak volna csinálni, akkor a magyar nyelv különböző nyelvjárásait kellett volna használni. Én csak belepillantottam egy részbe, lépkedvén a jelenetek között. Ha mondjuk egy szabolcsi tájszólást adtak volna egységesen a vikingeknek, vagy erdélyit, az angoloknak szögedit (déli angol sok ö-t használ), a franciáknak mondjuk pesti arisztokratát, akkor azt mondom, hogy jó a szinkron. De nem. Hogy egy nyögést leszinkronizálok magyar nyögésre, hát kérem szépen. Ezen oldalon olvastam, hogy csinálják a szinkront. Bemegy a szinész, először találkozik a szöveggel, futószalagon felolvassa, aztán megy a dolgára. Ez nem szinkron! A sorozatoknak az esszenciáját veszik el, egy 10/10-es soriból ’alkotnak’ egy 5/10-est.

jonnyk: nem tudom, hogy beszélsz e angolul. Ha megengedsz egy javaslatot. Ezt a sorozatot bűn nézni szinkronosan – a többit is. Kezd el újra először magyar, majd angol felirattal. Lehet még rákapsz az angolra, és így a sorozatnézés nem csak egy kikapcsolódás lesz, hanem életed legfontosabb tevékenysége, mert mai világunkba sajnos ha nem beszélsz minimum angolul, akkor senki vagy. És már elérkeztünk oda, hogy a két idegen nyelv is kevés. Mindezt pár év leforgása alatt..

Gyula - 2016. 11. 27. 12:05

Mikor lesz az 5.évad premierje,esetleg tudja valaki???

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz