login |

Pilot: Containment

2016. 04. 23. 18:30 - Írta: human

38 hozzászólás | kategória: 2015/16, kritika, pilot-mustra,

Szép emberek félnek a vírustól. Félretéve a viccet szerintem a CW már megint megszívta, hiszen a Containment bőven megüti azt a szintet, amire rácuppanhatnak páran, így még telítettebb lesz az időrendjük, ha be kell rendelniük a 2. évad. Bár pont az ilyen komolyabb, felnőttesebb szériáik szoktak megbukni, szóval majd kiderül.

cont1

A sorozat egy vírusfertőzés kitöréséről szól, amit még az elején sikerül karanténba zárni – először egy épület, majd egy városrész elszeparálásával.

Egyelőre nem tudni, hogy csak simán átterjedt állatról emberre az egyik influenza, vagy épp egy terrortámadás közepébe csöppentünk, de ez egyelőre még nem is annyira fontos. A pilot a vírus terjedésének kezdetére, a karantén felállítására koncentrál.

contkezfogas

Szóval láthatjuk, amint visszakeresik az első beteget, egy szír bevándorlót, és a terjedés miatt egyre nagyobb a készültség. Mindeközben jó pár karaktert bemutatnak nekünk, gondolom közülük is meghalnak majd páran, és sírhatunk, mint a vízfolyás – már, ha elkapott minket a történetük.

Van itt elvált anya, gyereket váró fiatal nő, parancsnoki döntésre bajba kerülő laza rendőr, öregember, egy egész kisiskolás csoport – mi kell még egy jó kis karanténba? Melyik alaptípus maradt ki? Mindegy, hiszen egy kerületet kerítenek be, szóval bármikor elővehetnek még új arcokat majd.

conthazkutat

Lehet kicsit cinikusnak tűntem a karaktereknél, viszont a megvalósítás eléggé korrekt. Nyilván nem tettem le a hajam, és vannak benne értelmetlennek tűnő dolgok, de egyelőre simán gördült előre a cselekmény. Az egyetlen ami nagyon idegesített, az a flashforward.

Gondolom, mivel látták, hogy a lassú terjedés és a rengeteg karakterpillanat nem tapasztja oda a nézőket rögtön, így a sorozat első képsorai a vírus 13. napjával, a karanténon belüli pánikkal indítottak. Utána meg jött a lassúzás, ahol nézhettük, ahogy közeledik az átlagos élethelyzetben levők felé a katasztrófa, és ők még nem is tudják, amit mi már igen.

contveres

Igazából szerintem én pont a flashforward miatt nem lettem kíváncsi a folytatásra. Teljesen értem a felhasználás célját, de mivel nem a pilot végén jutottunk el hozzá, így valahogy nem hozott lázba, hogy túl sok epizódot nézzek meg az érdekes részig. Nem is a vérengzésre gondolok, hanem a magas szintűbb veszélyre, feszültségre. Azért sem hoz lázba, mert mint mondom, a karakterekhez egy könyvet csaptak fel.

Nyilván minden hasonló történetnél így van, klisékből indulnak ki valami új felé, csak mondjuk egy filmben 2 órára kötelezed el magad, itt meg talán évadokra. Talán ha csak 2 embert bontanak ki, de őket nem vázlatosan, az jobban működött volna.

contfin

Részemről 6/10 a kezdés, de szerintem aki 1-2 éve kezdte a sorozatozást, az mindenképp nézzen bele. Nekem kicsit “láttam már”-hatása volt, még ha nem is sok vírusos sorozatot kaptunk eddig, akkor is, az egész felépítésére és szereplőire értve a kijelentést..

38 hozzászólás Ne habozz!

winnie - 2016. 04. 23. 18:39

jó volt, nem meglepő.

mivel eléggé hasonló volt, mint az eredeti, a cordon, ezért nem nagyon éreztem, hogy tudnák mást adni rá, mint 7/10-et. az is tetszett, ez is. mocsok egy dolog az egész alapszituáció, az nekem mindkét pilotot eladta, a karakterekkel és a vírus bemutatásával sem volt gondom.

http://www.sorozatjunkie.hu/2015/07/22/pilot-mustra-cordon-1×01/

hasonló a kezdés, bár nem ugyanolyan, egy fontos karaktert még nem mutattak be (gondolom, csak lesz – bár lehet, hogy a cordonban sem volt az első részben), kicsit másmilyen a dinamika is, plusz itt a néger zsaru stílusát nagyon kell szoknom. eleinte nem jött be, de a vége felé kezdtem ráérezni, de van valami fura david gyasi-ban. (egyébként hirtelen nem tudom, hogy mi különbség volt.)

“Az egyetlen ami nagyon idegesített, az a flashforward.”

akkor itt végülis a kezdésre gondolsz, ugye? mert kellett bele a flashforward, hiszen az adja a sok “csak 48 óra az egész kordon, nyugodjanak le a **csába” dumák mellé a valóságot. de az meg érthető és baljóslatú, ha ilyesmi az elején van. én sem éreztem annyira funkcióval telinek, de ha nem lett volna, csak a végén akkor jobb a pilot?:)

dismay - 2016. 04. 23. 18:46

tok ugyanaz mint a Cordon az elso resz. szolgai masolat es koppintas csak amerikasban:(

Enzo - 2016. 04. 23. 19:00

Akkor örülök hogy mégsem kezdtem el, +1 középszer sorozat nem férne bele, és számítottam rá, hogy pontosan ilyen “meh” kategória lesz.

winnie - 2016. 04. 23. 19:26

dismay: a pilotoknak ez a lényege – ha jó, akkor nincs értelme változtatniuk, az szinte mindig egyezik.

karakterekben már van eltérés itt is, de sztori tekintetében csak a következő részekben fognak eltérni, ha eltérnek. ha pedig nem térnek el, akkor a 2. évad lesz teljesen más értelemszerűen, hiszen az amerikai lehet, hogy hamarabb elkészül.

szpojleres mókus - 2016. 04. 23. 19:58

75 óra division játék után nagyon vártam (aki nem tudja a division egy olyan játék amiben new yorkot kell visszavenni katonai erővel, miután egy vírus kiirtotta a vros 99%-át.)

nagyot csalódtam

pedig úgy is indul mint a division, katonai rendfentart erő jön. tetszett, aztán BUMM

annyi kiaknázatlan lehetőség van egy ilyenben….

nem, erre csinálnak egy virusos barátok köztöt

van már walking dead ami zombis barátok közt, mi esz a következő? elolvad az antkartisz elönt minket a víz, és waterworldos viziválogs barátok közt? 2012-es világvégés barátok közt?

Erre van ma már csak igény? Miért nem lehet valami izgalmas kemény mondanivalóval megáldott sorozatot csinálni?

a megvalósítás meg nulla a köbön. Én nem vagyok orvos sosem voltam, de ne is haragudjon rám senki, borzalmasan fertőző a vírus, erre a beteget kezelik egy kesztyűben és egy maszkban???! semmi hazmat suit (bocsánat csak angolul tudom) ??? Aztán csodálkoznak ha a beteg lehányja őket megfertőzödnek, de nem! hőseink vigyáznak mert megmondják hogy álljanak 1 méterre egymástól. Mint valami amatőr banda.

A rendőrség elmegy a betegért tud mindenről de annyit tesz hogy magára tesz egy sisakot. Csodasisak! Marha fertőző a cucc, de amikor a doki tüsszent mellettem akkor felveszem gyorsan megint a sisakomat! megvéd!
A doki fél méterre tüsszentett a rendőrtől, de a rendőrt nem zárják el, csak a dokit.

Bitangosan gyenge

winnie - 2016. 04. 23. 20:09

szpojleres mókus: egy kis odafigyelés, és máris anullálod a mondandód nagy részét:)

“borzalmasan fertőző a vírus, ”

nem. alig fertőződött meg valaki, te is láttad. a vírus egyáltalán nem fertőz borzalmasan. csak a halálozási rátája 100%.

elmondták, hogy cseppfertőzéssel terjed a vírus (javarészt nyállal), nem levegő segítségével. és mint ilyen, a sisak is megvédte a zsarut. dettó elég tartani a távolságot. ami baj történt, azt javarészt nem az elővigyázatlanságuk okozta. (az más kérdés, hogy nem tudom, hogy ezt így kell-e kezelni, de itthon, 3 gyerekkel és 2 felnőttel sem lesz mindenki beteg, ha valaki elkap valami fertőző betegséget. egymás mellett élve is meg tudod úszni a dolgot.)

a barátok köztöt meg nem értem – illetve nem tudom, mire értetted, szóval ebben lehet, hogy igazad van, csak általában másra szokták használni, és épp az az érdekes (az eredeti) sorozatban, hogy az elsődleges jelentéstartalom a pilotban nagyon nincs jelen. akad ugyan egy-két páros, de azokat pont kettéválasztotta a vírus, a 8 főszereplő majdhogynem 8 idegen. két rendőr ismeri egymást (de az egyik karanténban van), illetve ott a rendőr és a csaja (akik megint nem tudnak találkozni) – ez is fura az elején, hogy a legtöbb karakter totál a többiektől külön indul el, csak a másik rendőr és a tanár, valamint az egyik rendőr és a főnökcsaj találkozott. de az orvos, vagy a barátnő vagy a fiatal lány egyelőre mindenkitől külön van. (persze vannak mellékszereplők, akiknek van kapcsolata a főszereplőkkel, de hát nem lehet x egyedülálló egyénre alapozni, a többségnek azért van valakije.)

hummel - 2016. 04. 23. 20:44

„Egyelőre nem tudni, hogy csak simán átterjedt állatról emberre az egyik influenza, vagy épp egy terrortámadás közepébe csöppentünk, de ez egyelőre még nem is annyira fontos.”

Ha jól vettem ki Dr. Cannerts szavait a CDC ülésen, akkor a vírust mesterségesen tették halálosabbá és egy fiolában csempészték be. Lommers azonnal bioterrorizmust emlegetett.

human - 2016. 04. 24. 02:10

hummel, igazad van, de egyrészt az a rész közepe, másrészt szerintem még nem 100% ha elnézzük a családot.

winnie - 2016. 04. 24. 04:35

mondani egyébként mondhatnak bármit, lehet agenda mögötte, meg aztán amíg nem biztos a dolog, addig csak találgatás kategória szerintem

szpojleres mókus - 2016. 04. 24. 10:14

winnie nem tudom, ha én lennék ott és tudom hogy pld. ha a beteg lehány, biztos nem csak egy sisakot vinnék magammal, vagy úgy végzem mint az orvos aki kezelte a szíriait, és pofánhányta.

A csávó csak a doktornő tollát fogta meg, és a doktornő megfertőződött. Hát szerintem erre végképp nem elég sem a sisak, sem pedig egyszerű gumikesztyű. Mi van ha akkor, ha rosszul céloz és negyedéig a sisakra, és 75%-ban a rendőr mellkasára fog tüsszenteni?

a barátok közt szál meg jaj a tini terhes a néger barátjától, és el vannak vgva meg a nagyapótól is, meg jaj nem akar velem összeköltözni a csajom jaj most el vagyok tőle vágva, le merem fogadni ezen fognak most sírni öt részen át.

hummel - 2016. 04. 24. 11:54

Human, winnie: Lehet, hogy a vírus eredetének csak marginális szerepe lesz a történet szempontjából, szóval talán nem is lényeges.

Viszont egyetértek szpojleres mókussal némelyik intézkedésről, vagy éppen az intézkedés hiányáról süt, hogy nem volt megkérdezve szakértő a film készítése kapcsán. Legalábbis remélem, hogy ez a helyzet, mert ha mégis megvolt, akkor nagy baj van.

Mire is gondolok? Dr. Carver a kór tüneteit mutatja és ő elég sokat volt Katie-vel és gyerekekkel, azonban őket egy helyen tartjuk, + Jake is ott van. Tehát egy csomó lehetséges fertőzött egy helyen. Nincsenek izolálva, bárkit tovább fertőzhetnek, ráadásul szabadon járkálnak az épületben és bármit megérinthetnek. Mert ugye a gyerekek nem viselnek kesztyűt, csak Katie és Jake. A maszk maga jól mutat, de például a viselő nyakát mi fedi? Jake a fertőző beteggel való érintkezés után, miért viseli órákkal később ugyanazt a ruhát? Miért nincs elégetve?

„itthon, 3 gyerekkel és 2 felnőttel sem lesz mindenki beteg, ha valaki elkap valami fertőző betegséget”
Betudod az óvintézkedéseknek, azt hogy megúsztad, holott talán nem is erről van szó. Egy a szervezet számára ismert korokozó esetén az immunrendszertől is függ megbetegszel-e. Egy teljesen ismeretlen kór viszont már más eset.

Mindezt teljesen laikusként, így érdekelne, hogy valaki a témára jobban rálátó ember miként vélekedik erről az egészről.

sorozat/gyilkos - 2016. 04. 24. 12:08

De hát bármely tetszőleges CW sorozat leírható ezzel a kezdéssel!! :))

Szép emberek…….

Lehet folytatni: supernatural, the 100, Arrow stb.

winnie - 2016. 04. 24. 13:06

szpojleres mókus: a rendőr mellkasát védi a ruha, mivel kesztyű van rajtuk, csak az arcukat kell védeni, meg általában gondolom nem ész nélkül tüsszögve járnak az áldozatok, ha hazaviszik őket. és ennyivel az elején még a pofán hányás sem volt mindennapos, családi körben is sima influenzának hitték, az orvosok is hazaengedték, így nem fognak rögtön hazmatben kimenni.

de nem azért írtam a fentit, hogy megmagyarázzam, csak a fertőzés terjedése miatti félreértést akartam jelezni.

a bk-t értem, de erre írtam, hogy elég erőltetett, hiszen azt is lehetne írni, hogy a csajnak van egy anyja, aki majd aggódik érte. mindenkinek lehet valakije, sokkal érdekesebb a karakter, ha van sztorija. szó se róla, választhatták volna a karanténzónában élő gép előtt ülő geeket barátnő nélkül, meg hasonló szingliket halott szülőkkel, de ha nem 8 egyedülálló főhősről van szó, akkor kell, hogy legyen személyes kapcsolat, ha felnőtt emberekről van szó, akkor 75%-uknak lesz párja is. amíg ezeket sikerül értelmesen kezelni, addig belefér. de az, hogy te 5 részes aggódást írnál bele, az a te sarad, kár az írókra vetítened:)

winnie - 2016. 04. 24. 13:15

“De hát bármely tetszőleges CW sorozat leírható ezzel a kezdéssel!! :))”

és bármelyik hollywoodi termék. sőt, akár magyar is, ezért sem értettem, hogy human miért említi, mert ha véletlenül nem szépek, akkor meg előfordul, hogy direkt kiemeli, hogy csúnyák. ld még a tegnapi doctor who-bejelentés, ahol sokan azon vannak kiakadva, hogy az új társ nem tipikus szépség.

egyébként az a poén az egész szépezésben, hogy míg ha az ember nem egyénre bontja le, akkor azt mondja rájuk, hogy szépek (én speciel a fődokira, a főzsarura, az újságíróra, aki elvileg bejön a folytatásban nem mondanám, hogy szép, de speciel claudia blackre sem, ami máris 8-ból 4:), viszont amikor egyénre vannak lebontva, akkor a sorozatok zömében egy átlagnézőnek mindenki ronda (ld. megint a kommentek, amikor még a legszebbek is rondázva vannak, a jaws eyecandy top50-ből sokaknak csak 2-3 jön be), amire nem nagyon lehet csomót kötni.

“Lehet folytatni: supernatural, the 100, Arrow stb.”

vagy nem. az arrow 8 kezdő állandó szereplője közül 4-en 40 fölöttiek voltak, köztük moiraanyu, diggle meg a másik néger fickó, aki anyu szövetségese volt, de paul blackthorne sem a szépfiú jellege miatt van bent. a supnatnak két szereplője volt,

_Peter - 2016. 04. 24. 13:22

Elég izé volt ez a pilot. Nagy aktualitást akartak adni a szíriai patent zero (sőt, bioterrorista?) szállal, mégis valahogy a megvalósítás nem jött be. Egy szereplő tűnt szimpinek, az első beteg doktornőt játszó színésznő. Meg is halt. A többi karakter nem jött be, FTWD szitu megint ott is csak 1-2 érdekes.
Az oké a főszereplők fejét nem lehet folyton full hazmat suit mögé rejteni, de elég hiteltelen volt ahogy halálos vírus tudatában a névtelen doki mezei orvosi szerelésben próbálta a vért köpő agresszív szíriait injekciózni. Nem egy kisvárosi rendelő volt ez, hanem atlantai CDC kórház.
A téma jó, 1-2 részt még mindenképpen meg fogok nézni, a karanténba ki és bejutás lehet érdekes akár. Csak a CW dolgoktól előre tartok.

Esztike - 2016. 04. 24. 13:29

Kicsit meglep ez a nagy negativitás a sori kezdetével, nekem tetszett. Aki ismer engem az tudja, hogy mennyire kritikus vagyok a sorozatokkal kapcsolatban és mennyire utálom a sablonokat, mindig valami eredetit várok. Ha mindenben nem is tudnak újat mutatni, akkoris érzem és értékelem, hogy legalább próbálnak. Általában egy főszereplő lenne, esetleg a párjával, vagy egy család a középpontban (pl fear the walking dead). Itt viszont több főkarakter van, az életükre pedig különbözően fog hatni a vírussal kialakult helyzet. Az egyik szereplő csak egy vétlen városlakó, a másik ott volt a vírus elszaporodásanál, stb,stb. Amúgy, igen én is észrevettem, hogy vannak furcsasagok a vírustól való védekezésben, de ez csak a kórhazi karanténban tünt fel, igaz aki oda bevan zárva az valszeg akkor is megfertőzödne ha mindenféle kesztyű meg arcvédő dologgal próbalkozna. Amennyiben ügyesen tudják folytatni, nézni fogom.

_Peter - 2016. 04. 24. 13:55

winnie – 2016. 04. 24. 13:06

Nem akarok szpojleres mókus helyett válaszolni, és már töröltem a részt, de úgy emlékszem az eligazítás után már tudták elég durva a vírus és a legijesztőbb része ismeretlen, a főnökasszony ki is emelte ő annyira fontos akármilyen mezei influenza miatt nem hívják őt a válságstábba. Azért kértek orvos felügyelőt is a patient zero házához. Mégis csak a csodaplexit lehajtva mentek be. Az egész házat hipózni kellett volna. :D Másik jelenetben a rendőrsrác a tanárnővel még kesztyűben se mert kezet fogni, de a patient zero házába besétál rendes maszk nélkül. Egy mezei intenzív osztályra nem mehetne be úgy.
Persze kell a feszkó, hogy izguljunk, de az már tényleg gáz volt a kórházban köpte a vért a szíriai és a névtelen doki hagyta magát leköpni. Hát milyen karantén az…kicsit olyan mint a zombis sorozatokban gyere harapj meg direkt közel hajolok jó? :)

sorozat/gyilkos - 2016. 04. 24. 20:30

@winnie Naa :) Arról a csatornáról beszélünk, amelyiknek a fő célcsoportja bevallottan a 17-34 éves nők?

Persze, hogy Hollyvoodban és a filmiparban általában szerencsésebb külalakkal megvert és jobban sminkelt emberek dolgoznak, de azért a CW az a csatorna, ahol szögletesebb állkapoccsal és mellbedobással akkor is tuti szerepet kapsz, ha a másik jelentkező esetleg tehetségesebb színész. Ahogy a megboldogult CKM magazin örökbecsű indexes kritikájában írták: “nem spórolják ki belőlük az anyagot és szigorú ipari szabvány szerint készülnek”. A CW-nél ez annyiban szorul kiegészítésre, hogy vannak még a cukifiúk, és a nerdnek, vagy szerencsétlennek álcázott bombázók.

ps: 3 szereplő megjelenése után kb. 90%-os biztonsággal, megmondom, hogy CW-s sorozatot látok. Logo és bármi előzetes tudás nélkül.

_Peter - 2016. 04. 26. 21:11

2. rész: kasza, ez nem nekem való. Így is már túl sok agysejtemet hagytam veszni a CW vírus miatt. :)
Olyan semmilyen, egyszerű futószalag termék. Legyenek nagy mondások és nézések, minél multikultibb casting, erőltetett klisék, érdektelen karakterek. A The Last Ship legalább az elején tetszett, ez már most se. Annyit elért a téma miatt kedvem támadt újra megnézni azt a régi Dustin Hoffman-es filmet, gyerekkoromban tetszett.

Benzin - 2016. 04. 27. 19:42

Tetszett. Maradok. Mondjuk vírus-parával a Sas kabarét is el tudják nekem adni…

El Presidente - 2016. 04. 27. 20:05

Nem láttam az eredetit, de tetszetős, egész korrekt.

sapkamacska - 2016. 04. 29. 16:57

Annyira birom, amikor az okosok beirjak, nem panikhelyzetben, hogy ezt vagy azt mashogy kellett volna csinalni. Ha 100%-osan megelozik a virus terjedeset megfelelo elovigyazatossaggal, akkor vege a sorozatnak.

hummel - 2016. 04. 29. 20:45

sapkamacska: Szóval csak azért legyenek ordító baklövések a sorozatban, hogy folytatódhasson? Ne inkább az írók alkossanak egy olyan történetet, aminek nem kell mellőznie a józan észt?

sapkamacska - 2016. 05. 02. 14:41

Mindig akkor van izgalom, amikor valamelyik szereplő hibázik.
Személy szerint birnék egy olyan sorozatot, ahol be vannak tényleg zárva, és a csoport ezen lelkizik, amíg létezik. (Vagy mint a TWD lenne gonoszok nélkül) De ezzel kisebbségben vagyok szerintem. Szóljon, aki tud ilyet ajánlani!

n5wrr7 - 2016. 05. 05. 09:18

Megadtam a 3 rész esélyt, nem hiába. Tutira maradok! Persze, hogy vannak blődségek, de egy sem zavar különösebben. Megmagyarázni sem tudom, h miért tetszik. Tetszik és kész! :)

Snoopyzit30 - 2016. 05. 06. 19:26

Én is megadtam a 3 rész esélyt és én is biztosan maradok. Pörögnek a percek, nem nézem az órát. Egyenlőre leköt :)

sledge - 2016. 05. 15. 18:38

Teljesen vállalható a sorozat, erre pont ezt kaszálják. LOL. A történetvezetés nagyjából logikus, persze itt is kell olyan idióta, aki miatt borul minden. De talán jobb is, hogy nincs folytatás: A zárt közösség története nem sokáig bírná a dolgot (lásd Under the dome), kivinni a vírust meg ezután a lezárás után elég gáz lenne, ha hagynák.

sapkamacska - 2016. 05. 17. 18:52

5.resz eddig tetszett, de nem ertem, miert nem lehet elegendo kajat bevinni, es egyesek miert a parkoloban laknak?

Snoopyzit30 - 2016. 05. 22. 08:23

Úgy látom a kibeszélő behalt. Vagy ilyen kevesen nézik vagy aki tervezte hogy nézi az is dobta a kasza híre miatt. Pedig ígéretes ez a sorozat még akkor is ha az 5.részben kicsit erőltetik a konfliktusokat ezzel a kaja mizériával. Szinte hihetetlen (talán azért, mert a valóságban ez biztosan nem így lenne), hogy Amerikán belül egy nagyvárosban (Atlanta) ilyen nagy fenyegetettség van és nincs elég erőforrás, hogy kezeljék a problémát. Abszolút nem logikus, hogy miért nem küldenek be egy kisebb hadsereget (kb. 100 fő), hogy rendet tegyen. Lehet mondani, hogy mert akkor az a 100 rendőr is veszélyben lenne, de hát a rendőrök, tűzoltók stb. is veszélyben vannak mindig, nekik kvázi ez a munkájuk. Amikor 9/11 volt akkor sem mondták a tűzoltóknak, hogy ne menjenek a tornyokhoz, mert veszélyes. Azért mentek oda, mert ezáltal megmenthettek még több embert és ugye nagyon sok tűzoltó meg is halt egyrészt ott a helyszínen, másrészt később különböző betegségekben. Szóval ha ebből indulok ki, akkor beküldenek 100 rendőrt, aki viszont fenn tudja tartani a rendet megmentve így 4 ezer embert vagy csak 2 ezret, de akkor sem lesz bent akkora káosz.
Nade tudjuk, mert az 5.részben kiderült, hogy megint a felsőbb szinteken keverik a kártyákat, szóval nem véletlen az, hogy nem küldenek be rendőröket. Lehet, hogy tényleg úgy akarják megállítani a vírust, hogy hagyják ott megdögleni azt a 4 ezer embert, akik bent vannak a karanténban. Ezt még egyenlőre nem tudjuk, azt viszont igen,hogy a vírus valójában nem is a szír fickótól indult vagy legalábbis ezt lehet sejteni.
Remélem most hogy elkaszálták a sorozatot, odateszik magukat és egy jó kis minisorozatot rittyentenek ebből, jó lezárással (ami még azért odébb van).
Szerintem 7/10-et simán lehet adni rá eddig.

Rammschein - 2016. 05. 25. 06:15

Snoopyzit: én még nézem, de számomra a sori akkora limonádé kategória, hogy nem éri meg az erőfeszítést, hogy kivesézzem (ellentétben egy GoT, vagy PoI vagy Flash-sel szemben mondjuk). :)

Snoopyzit30 - 2016. 05. 25. 21:14

@Rammschein

Limonádé? Jaja, lecsúszik szódával :))
Én úgy kezelem ezt a sorit, mint pl. egy TWD-t. Itt ugyan nincsenek zombik, de ugyanúgy vírus van. Annyira szerintem nem rossz sorozat, én azért limonádénak nem tartom. Jó én is úgy gondolom, hogy nincs véresen komolyan véve, de ez nem hátránya a sorozatnak. A szereplők is rendben vannak. Most a 6. részben már a 9. napnál járnak, szóval talán nem a 13. résznél érnek majd el a 13. naphoz, amivel ugye kezdődött a pilot. Na ott már totál káosz volt.

A GoT, PoI, Flash közül egyiket sem nézem, így azokkal nem tudok összehasonlítani :-P
Egyébként szerintem ez a sorozat jobb lehet darálva, mint hetiben nézve.

winnie - 2016. 06. 09. 07:18

Rammschein: itt kéne definiálni a limonádét, mert szerintem félreértések lehetnek. az valami könnyedebb darabot jelent, lötyögés. ez azért sokkal komolyabb, mint például egy flash, amiben úgy tesznek, mintha komoly lenne a tét, holott semmi tét nincs – bár mondjuk egy jobbára epizodikus sorozaton (akár a flash, akár korábban a poi) sokkal kevesebb dolgot lehet kibeszélni, mint egy ilyenen.

szerintem egy containment, már ha legalábbis kicsit is hajaz a Cordon-ra, a belga eredetire, akkor sokkal több érdekes kérdést vet fel, mint egy gyorséttermi kajával felérő (könnyen befogadható, a szervezetből könnyen ürülő) flash.

Rammschein - 2016. 06. 15. 07:53

Ó értem… hát na akkor nem limonádé. :D
A 8. részre igencsak megborították az erőviszonyait a szereplőknek… :)

Snoopyzit30 - 2016. 06. 18. 17:57

A 8. rész nagyon, de nagyon jó volt szerintem. Izgalom-faktor kezd erősen feljönni. Egy dolog volt, amit nem értettem, illetve értettem, csak szerintem a szereplők hülyesége. A templomban, amikor áttörik a falat és a titkos alagútba lemennek, akkor nem takarították el a törmeléket és nem csukták vissza az ajtót, tehát ha az alagút járható lett volna, akkor mindenki utánuk mehetett volna, az összes fertőzött akár és kijutottak volna a karanténból. Szóval erre nem gondoltak, amikor áttörték a falat. Persze ez a probléma nem merülhetett fel ugye, mert tudjuk, hogy az alagút nem járható. De akkor is…
Amiért hatalmas plusz pont az íróknak, hogy a jó doki bácsiból hirtelen gonosz dokibácsi lehet, illetve, hogy a főnöknőci is “bekerült” a karanténba.
Jó kis sorozat ez! :)) Továbbra sem értem a kaszát.

sledge - 2016. 06. 26. 10:34

Nekem a 7. rész volt a csúcs, kicsit 24 feelingje volt. Mivel az FF lement a 9. részben, kíváncsi vagyok, mi lesz a vége. Tartok tőle, hogy összecsapják. Azért az mókás, h vízágyú meg könnygáz sehol, hetek óta készülhettek volna tömegoszlatásra.

Snoopyzit30 - 2016. 06. 27. 18:48

1×09

Na kiderült, hogy Cannerts doktor gyanúsítása csak ‘red herring’ volt, de most meg be is dobták már helyette Lommers-t. Kavarják a szálakat. Katie tuti nem lesz beteg, mert a maradék 4 rész, biztos több lesz mint 48 óra és nem nyírják ki az egyik főszereplőt addig. Az ellenszer még sehol, szóval…

Snoopyzit30 - 2016. 07. 08. 15:11

1×10-11

A Katie tuti nem lesz beteg elméletem csúnyán megdőlt, szóval a továbbiakban meg sem próbálok az írók fejével gondolkodni, csak megnézem mit találnak majd ki az utolsó 2 részre. Hát túl vidám nem lesz az biztos…. :-((

Vazul - 2016. 07. 19. 20:19

Hát ez finálénak siralmas volt. Jó volt a rész, bejött, de a lezárás egy nagy nulla, mintha a rész alatt szóltak volna a készítőknek, hogy mégsem lesz még két rész, és most kell mindent befejezni.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz