login |

Into The Badlands: kezdett a 2. évad

2017. 03. 22. 21:30 - Írta: winnie

63 hozzászólás | kategória: kritika,

Posztapokaliptikus, motorizált feudális jövő szúró- és vágófegyverekkel, de lőfegyverek nélkül? Come to daddy! Azonban rutinos öreg rókaként (oké, inkább azért, mert anno nem én írtam a pilotról) kivártam az AMC-s Into The Badlands első évadjával a második szezon premierjének közeledtét, így nem kellett majd másfél évet malmoznom, míg megkapom a folytatást.

Az S1 hat része gyorsan, pár nap alatt leszaladt, a sorozat nagyon bejött (remek látvány, marha jó harcművész koreográfiák, látványos bunyók, frankó és átgondolt világ), készen álltam a második, immáron hosszabb szezonra. Ami hat hónapos ugrással, természetesen alapozással és paradigmaváltással indult.

A végével kezdem: bejött a kezdés, kíváncsian várom a folytatást, főleg azt, hogy miképp fogják az egyéni sztorikat érdekessé tenni, ugyanis a szezon legnagyobb változtatása abban érhető tetten, hogy míg az 1. évad egy nagy, masszív történet volt (kvázi felvezetés, egy hosszú pilot), addig a második 4 vagy 5 teljesen különálló szálon indul el, mint például a Humans, hogy aztán nyilván összeérjenek a sztorik.

Ez persze elkerülhetetlen volt, de mindenképp szoknom kellett, hogy Sunny külön van és robotol, M.K. külön van és tanul, Az Özvegy külön van, Ryder-ék külön vannak és még ott van Veil is – le a kalappal a készítők előtt, hogy mindezt bevállalták, hiszen kockázatos a dolog, elég egy-két kevésbé érdekes alsztori és máris kész a baj.

De mondhatjuk, hogy eleve ez volt a terv, hiszen míg az első évadot a hatalmi harcok mellett egyetlen ember vágya és öntudatra ébredése mozgatta, addig most szinte mindenkinek megvan a saját célja, ráadásul kellemes meglepetés volt látni, hogy az Into The Badlands világa megnyílt, már nem csak a Badlands a helyszín. S bár a sztori nyilván vissza fog térni oda, de jó látni, hogy máshol is van élet.

Azt felettébb érdekes volt tapasztalni, ahogy humort csempésztek az eddig eléggé komor hangulatú sorozatba Nick Frost érkezésével – az ő szála Sunny-val azonnal érdekes lett, de egyelőre nem látom, hogy M.K, de főleg Veil részéről hogy fogják felturbózni a sztorit – ők is kapnak új szereplőket?

Amivel nem volt gond, az az akció. Ha az első évad közben írtam volna kritikákat, akkor lett volna miről beszélni többször és hosszasan, most viszont nyilván nem mondok sok újdonságot azzal, hogy megint mennyire jól néztek ki a harcok – más sorozat nem is engedheti meg magának, hogy egy külön hongkongi stábot foglalkoztasson teljes munkaidőben csakis arra a célra, hogy koreográfiát tanítsanak és rögzítsék a harcművész jeleneteket.

Nem lesz egyszerű, ha felül akarják múlni az első szezont, de már a 2×01-ben is voltak erre törekvések, hiszen nem csak a női osztag tette megint oda magát, hanem Daniel Wu is átment Jackie Chan-be, amikor igába verve tartott demót a bányászoknak. (Ehhez persze hozzá kell tennem, hogy nyilván csak az fogja értékelni a verekedéseket, aki szereti ezt a repkedős stílust és a menthetetlen badass-séget. Ja, és nem klasszikus Vu-hsziáról van szó, nem kell megijedni.)

Mondom, bejött a kezdés, de gondolom, leginkább azért, mert benne voltam a flow-ban – gőzöm sincs, hogy másfél év kihagyás után hogy fogadtam volna ezt az alapozást, a figurák felrakosgatását és az első lépések megmutatását. Mindenesetre pozitívum, hogy jelenleg bőven van lehetőség bemutatni a hatalmi játszmákat, a karaktereket, magát a világot, valamint annak a mitológiáját M.K.-en keresztül.

63 hozzászólás Ne habozz!

Liu - 2017. 03. 22. 22:05

Továbbra is szeretem.

Azt különösen nagy pirospontként kell bevésni, hogy ebben a sorozatban a fiatalokat valós korú szereplők játsszák- és nem 20on-harmincéveseket adnak el 15-17 éves gyerekeknek. (Tilda, MK…)
Illetve, arra is figyeltek, hogy majd’ mindenkinek legyen harcművész/táncos múltja.

Épp emiatt is nyilván, a színészi eszköztáruk még elég korlátozott, de némi fejlődés van az 1. évadhoz képest.

Első részt megnéztem, a többit majd egyben fogom, ha meglesz az évadfinálé :D
( hetiben alap nagyon kevés sorit nézek.)

sehrezad - 2017. 03. 22. 22:07

Nekem még jobban tetszik, mint az első évad, üdítő színfolt a palettán.

sehrezad - 2017. 03. 22. 22:12

A Widow és Ryderék szála azért már most is erősen összekapcsolódott, ez alighanem még inkább így lesz.

Lantaar - 2017. 03. 22. 22:40

Végig az járt a fejemben a rész közben, hogy “na így kell soft rebootolni egy sorozatot”. Az első évad nekem eléggé felemás volt. Az akciójelenetek és a mitológia építését imádtam, viszont a hatalmi harcos rész (legalábbis az áskálódós, mindenki a saját okosságát meg ármányosságát bizonyítgató) nem jött be, végig egy ilyen GoT light érzésem volt tőle. Viszont ez a rész elég rendesen meghozta a kedvem a folytatáshoz, egyszerűen sokkal élvezhetőbb volt, főleg úgy, hogy elkezdett végre bővülni a világ.

Flanker - 2017. 03. 22. 22:41

Másfél év kihagyás után nagyon bejött a nyitó rész, tökéletes alapozás, és egyelőre nem habzik a szappantól mint az első évad itt-ott :)

winnie - 2017. 03. 23. 04:40

sehrezad: persze, de ők ott vannak területileg is egymás közelében, ahogy veilék is, a másik kettő viszont elég messze.

juhaszvik - 2017. 03. 23. 08:59

biztos, hogy velem van a baj, de nálam valamiért nem működik ez a sorozat.
szeretem a harcművész tematikát, csípem az alternatív világokat, mitológia építést, és mégsem.
sem a sztori, sem a karakterek nem ragadnak meg, pedig szeretném, ha működne. :(

lehet, hogy az a baj, hogy magyarul nézem?
vagy csak nem jól állok hozzá?

krisz - 2017. 03. 23. 09:24

Nagyon bejön és valljuk be, a Banshee távozásával kellett már egy ilyen sorozat. Tudom a kettő nem egészen ugyan az a kategória, de a Banshee óta nem tudtam ennyire kiélni magam akciójelenetekben.

kahlan - 2017. 03. 23. 13:06

Nagyon bejött az első évad is, azt darálva néztem anno. Most így a 2.évad 1. része után csak azt sajnáltam, hogy nem lehet ezt is rögtön folytatni. Nehéz lesz kibírni, hogy csak heti 1 adagot kapunk.
Pedig egyáltalán nem vagyok akció rajongó, nem tud lekötni egy akciójelenet, de ebben annyira szépen meg van koreografálva minden, hogy simán tátott szájjal nézem.

Vielon - 2017. 03. 23. 13:16

2 napja daráltam le az első évadot, nem is értem, hogy miért vártam eddig vele.

Egyszerűen bitang menő :)

Az ismeretlenségből lazán becsúszott a top 10-be nálam.

A steampunkos, posztapokaliptikus, kínai elemekkel megtűzdelt western olyan élmény, mintha John Noble olvasná fel a kedvenc Stephen King könyvemet, miközben Manson a háttérben lazán tolja a Pink Floyd feldolgozást. Tökéletes mixtúra, izgalmas tálalásban. Imádom :)

“Daniel Wu és átment Jackie Chan-be, amikor igába verve tartott demót a bányászoknak.” :D:D :D és tényleg.

Amúgy ezt a jelenetet 2x néztem vissza.

Egyszerűen élmény nézni az összes harcot, mert gyönyörűek, pontosak, lendületesek.

Tetszett a kezdés, érdekes látni a szereplőket az új “ruhájukban”. Ahogyan az is érdekes lesz majd, hogy mivel az új helyzetben változnak a karakterek (pl. Tilda), hogyan fognak viszonyulni egymáshoz, amikor újra találkoznak.

Nick Frost jó kis árnyalat a színpalettán..tetszik a “badass zsaru” vs “vicces, rafkós tag”-szerű kémia köztük.

Flanker - 2017. 03. 23. 19:37

“lehet, hogy az a baj, hogy magyarul nézem?”

Én elcsíptem talán az 10×5 felét magyarul, egész normális magyar hangok voltak benne

Mark Bolt - 2017. 03. 24. 02:50

Totál elfelejtettem mi lett az 1. évad vége (lehet hogy végig se néztem??), ezért meglepetésként szolgáltak a nyitójelenetek. Kapkodtam a fejem, hogy mi van itt. A bánya faszán lett megcsinálva.

Brynden Rivers - 2017. 03. 24. 14:10

Jók voltak az akciójelenetek (hello Iron Fist!), ötletes a világépítés (bánya) de azért még mit csiszolni a színészi játékon

Vicces lenne ha az évad végén belovagolna egy új karakter egy puskával a hátán :) A lőfegyverek hiány az egy ami nehezen érthető a sorozatban (robbanómotor meg van), ha posztapok sci-fiként és nem fantasy westernként nézem.

heidfeld - 2017. 03. 26. 15:52

Ámulok és bámulok, mert nagyon jó. Nagyon kell egy ilyen sorozat! Emily Beecham ezzel a frizurával nem annyira dögös. Az meg külön fájó, hogy nem Balsai Móni szinkronizálja, ha jól hallottam. Erős 8/10 a kezdés.

Saszta - 2017. 03. 26. 18:17

Én most daráltam le az 1. évadot, és hoztam fel magam ezzel pár nap alatt. :) Remek kis sorozat ez, és rég láttam ilyen szépen megkoreografált harcjeleneteket. (Én is üdvözlöm az Iron Fistet. Mikor egymás után néztem a kettőt, nagyon szembeötlő volt a különbség, mert az IF borzalmasan gagyi ehhez képest.)
Ami meg a harcjeleneteknél is jobban tetszik, az a világ ahogyan ezt felépítik és ahogyan tágítják. :) A karakterek is teljesen rendben vannak szerintem, és már most lehet látni az apróbb jellemváltozásokat, ami szintén pluszpont.

A 2. évad kezdése nekem is nagyon bejött, 8/10 a részemről is. Jó volt látni a világtágítás, és az is tetszett, hogy most több szálon futnak az események, mert így még jobban megismerhetjük a karaktereket, már ha jól csinálják. Nekem egyelőre az 5 szálból leginkább Sunnyé és M.K-é érdekel, a hatalmi harcok már nem annyira, arra szerintem elég volt az 1. évad, szóval remélem nem fogják ezt a szálat túlhúzni. Viszont nem tudok más sztorit elképzelni arra a 3 szálra, legalábbis jelenleg csak ezt az egy irányt látom ott.. Quinn életben maradására meg remélem lesz valami épkézláb magyarázat, mert szerintem neki már nagyon is halottnak kéne lennie…
A bányás részek voltak a legjobbak, az ottani két új karakter is érdekesnek ígérkezik (hello Angus! :D), M.K-é meg ugye a mitológia szempontjából az érdekes. Aztán meg meglátjuk, hogy a későbbiekben hogyan alakul ez. :)

Kicsit mondjuk sajnálom, hogy behoztam a sorit, darában megunhatatlan volt, és automatikusan darálni akarnám ezt is. :D Nehéz lesz mindig 1 egész hetet várni az új részekre.

Flanker - 2017. 03. 27. 10:02

A hatalmi harcok “túl lesznke húzva”, az a sorozat és a világának a sava-borsa.
“rég láttam ilyen szépen megkoreografált harcjeleneteket” Ez nem kicsit köszönhető a főszereplőnek, fél évig dolgoztak rajta az első évad forgatásán, van pár évtized tapasztalata a témában :)

hungi - 2017. 03. 27. 15:52

…ne vegyétek kekeckedésnek, de az első képen: használnak oxigénpalackot, de nincsenek lőfegyverek? Megmagyarázzák, vagy ezt is iq60-ra lőtték be?

Silver-sama - 2017. 03. 27. 20:22

Tegnap daráltam le az 1.évadot. Klassz, hogy ma már nézhettem a folytatást :3 Csak annyi, hogy…
“elég egy-két kevésbé érdekel alsztori és máris kész a baj.” *érdekes :D

winnie - 2017. 03. 28. 10:46

hungi: nem kekeckedés, de mi itt a gond? a kettő hogy függ össze? mármint az oxigén palack és a pisztoly?

Aredhel - 2017. 03. 28. 22:55

Én is tegnap és ma daráltam le az első évadot, és nagyon élveztem. Amíg az Iron Fist kommentjei között nem láttam, hogy ez mennyivel jobban nyúl a harcjelenetekhez, addig nem is tudtam, hogy létezik ez a sorozat. Pedig a posztapokaliptikus szcenárió a gyengém.
Engem nem is zavart az első évadban a politikai játszmázás. Sőt. Nagyon tetszett a világ, amit felépítettek és a kényes hatalmi egyensúly. Egyedül azt sajnáltam, hogy az első évad alatt éreztem, hogy az évad végére gyökeres változások lesznek benne, és elnéztem volna még egy kicsit, hogy hogyan működnek a dolgok ebben a helyzetben. Túl gyorsan történtek a dolgok, ami persze jó is egyben, csak ezt az egészet simán ki lehetett volna húzni legalább 10 részre.
Plusz az első évad végén meglepődtem, hogy Quinn hogy beszopta azt, hogy a fia bemártotta Sunny-t, amikor addigra már bőven volt oka gyanakodni a fiára, plusz az új neje is súgott neki valamit a fiú mesterkedéseiről.
Most az még bennem a nagy kérdés, hogy most akkor mi van Quinn tumorával. Meggyógyult, vagy mi?

heidfeld - 2017. 04. 01. 16:10

Részemről hatalmi harcok rendben vannak. Az, hogy több helyszínen vagyunk csak jót tett a sorozatnak. Harci jeleneteket, képi világot sok sorozat megirigyelhetné.
Színészi játék fejlődött az első évadhoz képest, de itt lesznek korlátok. Látszik például, hogy Emily Beecham tanulta is ezt, és nem tehetségtelen.
Nekem most esett le, hogy Nick Frost volt a Haláli Hullák Hajnalában, Vaskabátokban, stb. Nagyon jó itt is, dob a sorozaton pozitív irányban.

hummel - 2017. 04. 06. 21:41

Minerva ugyanazt a kérdést dobta fel, ami engem is foglalkoztatott: Waldo miért támogatja őt? A válasz elég semmitmondó volt és közel sem biztos, hogy fedte a valóságot. Az öreg elég rejtélyes, azon sem lepődnék meg, ha felállna a székből.

Veil egy kakkuktojás. Amikor Minerva megsérült, felvetette Tilda-nak a gyilkosság lehetőségét. Ebben az évadban meg megmentette azt, aki megőlte a nevelőszüleit? Ki érti ezt?

Sunny kapcsolata Ezra-val továbbra sincs terítéken, úgy tűnik ezt jóval később akarják kibontani a készítők.

A harci koreográfia még mindig a topon van, és nekem a hatalmi harcok is bejönnek, továbbra is élvezetes a sorozat.

hummel - 2017. 04. 06. 21:47

Még egy gondolat. Quinn-nek Veil nevelőapja nem sok időt adott. Ehez képest fél évvel később még mindig remekül tartja magát. Mellesleg korábban voltak tünetei, most viszont, ha Veil át tudja verni, nincsenek?

Aredhel - 2017. 04. 10. 11:04

Nem volt rossz ez a mostani rész, annak ellenére, hogy kihagyták Sunnyt. Az előző részekben szenvedtem minden olyan jelenetnél, amikor nem ő volt a képernyőn, de ennek az oka valószínűleg a többi szál kibontatlansága volt. Kivétel persze MK, akinek a története jottányit sem haladt előre, és egyre jobban idegesít a színész tehetségtelensége.
Mindenesetre a konklávé kellően intrikus és izgalmas volt önmagában, különösen a végén a “Bárók harca”. Féltem, hogy most látjuk utoljára az Özvegyet, és hogy egy epikus csatában leli halálát átadva a stafétabotot Tildának. Ehhez képest a nagy karakterhalál Ryderé. Kíváncsi voltam mit hoznak ki Quinn és Ryder találkozásából, mert azt sejtettem, hogy Ryder árulása ellenére sem akarná Quinn megölni a fiát, és tényleg. Valójában erőt és hatalmat akart adni neki annak a lehetőségével, hogy végre tényleg önkezével vet véget apja életének, és saját jogon szerzi meg a trónt. Kár, hogy Ryder tényleg jó fiú volt, talán túl jó is ebben a világban…
MK szálán kívül Veil története volt egyedül, ami frusztráló volt. Nem értettem, hogy miután elaltatja az őrét, miért nem gondolkodik lényegében egy picit. Végeredményben van ideje, opciói meg mint a tenger. Oké lakat van az ajtón, akkor visszamegyünk a kulcsért, és nem ütögetjük egy vasdarabbal, mert úgy nem nyílik. Beletört a kulcs a zárba? Még mindig meg lehet próbálni kimászni. De ha kötélen nem megy? Kitalálták már a létrát. Ha nincs létra? Rakjon egymásra 2-3 dobozt, és másszon fel rajtuk. Ez még a majmoknak is megy. Annyi ideje van, mint a tenger.
Ezt mindenesetre szerintem elég bután oldották meg.

Aredhel - 2017. 04. 10. 11:05

elakadt a kommentem

CryoGenetic - 2017. 04. 10. 14:20

Aredhel, Veil szálában egyetértek. Rém gyenge volt az írás. Értem én, hogy nem akarták elengedni, de hogy ilyen hülyén oldják meg, hogy nem bír megszökni… na mindegy.
Viszont az, hogy Ryder jó fiú lett volna, az elég merész kijelentés. Egy gyáva szar volt, aki sosem mert szemtől-szemben kiállni senkivel sem, hanem asszonymódra ármánykodott, még a saját apja ellen is az első évadban. Nemhogy vezéralkat nem volt, még igazi férfinak sem számított abban a világban.

A bárók harcát én kicsit gyengének találtam, persze ez betudható annak, hogy nem mindenkinek van ehhez való háttere, ugyanakkor nagyobb gondnak érzem azt, hogy a készítők így akartak könnyíteni magukon, hogy megölettek három (vagy négy?) bárót, nehogy már többfelé is ármánykodni kelljen. Elégedjünk meg Sunny, Quinn és az Özvegy főszállal. Ja meg MK (Mortal Kombat LEL), de az annyira nem tud lekötni, hogy hihetetlen. A srác unszimpatikus és nem haladnak semerre.
A Pusztaságban csak Quinn meg az Özvegy van, bár most behozták Hófehérke bárónét új ellenségként. MK… hagyjuk. Sunny úgy is visszajut és lesz nagy egyesülés a családdal, max azt tudom elképzelni, hogy meghal az asszony, hogy okot adjanak ezzel Sunnynak a harcra. Sablon tudom, de annyira GoT light a sorozat, hogy nem lennék meglepve ha ez történne.

hummel - 2017. 04. 10. 19:23

„a készítők így akartak könnyíteni magukon, hogy megölettek három (vagy négy?) bárót”
Szerintem Ryder az egyetlen, aki meghalt a bárók közül és az ő helyét is átveszi Jade. A régensek között már több halott van: Minerva végzett Hassan és Chau régenseivel, Tilda ugynezt tette Ryder emberével. A másik két régens (Broadmore embere és a női régens) viszont biztosan megúszta.

A bárók végezni akartak Minerva-val, csakhogy képbe jött Quinn is, aki meg mindekivel, szóval érdekes lesz ki miként taktikázik ebben a helyzetben.

piszkosfred - 2017. 04. 11. 18:29

Sunnyt en is hianyoltam, nekem az o szala a legizgalmasabb, eddig a barok politizalasat borzasztoan untam, a mostani konklave miatt ezzel egyutt ez egeszen nezhetore sikeredett.

Es MK tekinteteben is egyetertek, rem otlettelen es idegesito az egesz tortenete, remelem hamarosan kezdenek vele valamit mert ez a szenvedese csak szenvedes :)

Flanker - 2017. 04. 17. 00:42

Jobb a 2. évad az elsőnél, kiforrottabb, valahogy jobban adagolják ugyanazokat az elemeket. Az Özvegyet játszó színésznőt kénytelen vagyok agyondicsérni mert nagyon jól csinálja

hummel - 2017. 04. 17. 12:55

Nem értem Waldo-t. Már a múltkori is merész húzás volt – bízzuk szavazásra a dolgot a konklávén, de az, hogy a mostani erőfelállásban Quinn kiiktatásával tegyenek szívességet a báróknak és várják a viszonzást? Agyrém. A bárók részéről az erőfölény, az érdekkülönbség, és a neheztelés továbbra is meglenne, miközben a harmadik fél kiiktatásával Minerva poziciója tovább romlana. A részemről inkább az volt a kérdés, hogy szövetségre lép-e Quinn-el, vagy csak a háttérből támogatja.

Sunny végre némi információhoz jutott mi a helyzet odabenn. Egyébként érdekes a minta, hogy miközben Sunny és Bajie előreküzdik magukat, életben hagyják hátra az ellenségeiket. A készítők nem akarnak lemondani a lehetőségről, hogy ezeket a karaktereket újra felhasználják a későbbiek során?

polovcev - 2017. 04. 18. 13:53

Waldo ötlete nem volt annyira légbőlkapott. Ha jól számoltam legalább 2 báró + régens lett lekaszabolva, így most van némi bizonytalanság a túlélők között. Azzal, hogy az özvegy melléjük állna bizonyítaná, hogy a fennálló rend támogatója s nem akarja okvetlenül megváltoztatni a világot.
Bár én az özvegy ötletét logikusabbnak látom még akkor is ha Quinn nem kicsit labilis.

Azt viszont magyarázza már el valaki, miért hitte mindenki, hogy Quinn halott. Nem volt temetése és elég nyilvánvaló, hogy senki nem lépett hozzá és vizsgálta meg, hogy van-e pulzusa. Feltételezem a szerencsétlen fia terjesztette el, de legalább ő megvizsgálhatta volna.

hummel - 2017. 04. 18. 18:50

polovcev: Az egyetlen báró, akinek a halálát láttuk az Ryder volt. Nem hiszem, hogy a készítők a képernyőn kívül végeztek volna a többiekkel, szóval én úgy veszem ők életben vannak.

Chau, Hassan, Rojas, Broadmore, Jade vs. Minerva és Quinn. Ami érdekes lehet, hogy a megboldogult Ryder és az újdonsült báró Jade mennyi embert vesztett rövid idő alatt. Akár valamelyik szövetséges báróban is felmerülhet Jade most mennyire sebezhető, mennyire könnyen lehetne a területét megszerezni.

norby - 2017. 04. 18. 21:36

Annál is inkább, mert Jade elvileg három területet birtokol: a sajátot, az Özvegy olajmezőit, és lenyúlták Jacobee területét is. Kíváncsi vagyok, ilyenkor mi lesz a régi báró colt-jaival, átállnak?

CryoGenetic - 2017. 04. 20. 01:15

Annál is inkább, mert Jade elvileg három területet birtokol:

__az Özvegy olajmezőit__

Hawer, te mit nézel? Látod is, amit nézel? :DD

hummel - 2017. 04. 24. 11:52

Minerva az első évadban M.K.-t akarta felhasználni a céljai eléréséhez, most Veil-el tette ugyanezt. Mintha azt mondta volna, hogy nem köt kompromisszumot. Most vagy hipokrata, vagy szimplán csak hazudik a körülötte lévőknek. Mellesleg az az érzésem Odessa is az ’ügy’ áldozata lesz. Egyébként az egyik kedvenc karakterem Minerva, csak ez az álszent magatartás nem tetszik.

Ha többen tudnák, hogy Quinn halálos beteg, legfeljebb pár hónapja van hátra, az változtatna a dolgokon. Veil a megfelelő időpontban (ha megéri azt) felhasználhatja a titkot.

Bajie egyike volt az apátoknak? Ő vajon miként vesztette el az erejét? Megfosztották tőle, vagy M.K.-hez hasonlóan egy mentális blokk eredménye? A szerkezet őt is érzékelte, ez vajon azt jelenti, hogy még visszanyerheti?

Habár Ava sorsát lehetett sejteni, halálát későbbre vártam. Ebben a részben nagyot alakított. A várható következmények ellenére követte M.K.-t, amikor harcra került a sor habozás nélkül szállt szembe az apátokkal, és mikor haldoklott, akkor is a fiút védte. Kár érte.

Minerva tulajdonában lévő olajmező látta el az összes bárót. Az olajcsapok elzárásával, a finomítással nyert termékek elvesztésével az idő nem a báróknak kedvez.

Balumedve - 2017. 04. 24. 18:23

Nekem is jobban tetszik ez az évad, de abban nem értek egyet, hogy a harcjelenetek ugyanolyan minőségesek. Persze, még mindig sokkal jobbak, mint bármi más a sorozatos palettán, de határozottan észrevehető, hogy vagy idő vagy pénz hiány miatt kevesebbet foglalkoznak velük.

Flanker - 2017. 04. 26. 16:37

Balumedve: igen, egy kicsit csökkent a minőség (és a mennyiség), viszont kevesebb a “tétnélküli” harc, a kitöltő elem.

hummel - 2017. 05. 01. 11:22

A Bajie által említett Flea valószínűleg Minerva. Érdekes lesz a találkozás.

Vajon The Master mit fog lépni most? Több apát is halott, ráadásul elloptak tőle pár dolgot. Az sem biztos, hogy a szerkezetből, amivel be tudták mérni az adottsággal rendelkezőket volt-e több.

Sunny miközben álmodott nemcsak a gyerek nemét, de még a nevét is eltalálta. Hm…

Flanker - 2017. 05. 07. 17:34

A név jött a nemből ugye, emlékezett Veil szavaira ;)
Igen, 95% hogy Flea az Minerva
A tűkön és a tekercsen kívül (ami alapból nem óriási érték, tuti van még ezekből) az iránytűt vitték el ugye, az meg az apátságon belül nem sokat ér.
Na igen, azt nem tudjuk mi történt a szerkezettel.

hummel - 2017. 05. 11. 22:54

Fura volt a verekedés. Egyrészt Minerva háromszor is bajban volt, kétszer Sunny, egyszer meg a Chau emberei miatt, ez nem jellemző rá. Másrészt jó pár pillangó volt még az elején, aztán hirtelen mintha nem is lettek volna. Na jó az egyiknek mutatták a halálát de ennyi. Rendben, hogy több főszereplő is volt ebben a jelentben, de egy-két képkocka erejéig a lányokat is mutathatták volna. Nem is beszélve arról, hogy így úgy tűnt mintha a fehér ruhások jelentős számbeli főlényben lettek volna.

Újra belenéztem az első évadba és feltűnt valami. Penrith, Lydia apja, M.K. medáljából vonta le a következtetést, hogy a fiú egyike az apátok által keresett különleges képességgel bíró személyeknek. Csakhogy Waldo felfedte, hogy ilyen medálja Sunny-nek is volt. Akkor ő is rendelkezett a képeséggel, csak elvesztette? Ugye ő elvesztette gyerekkori emlékeit, szóval ő maga nem emlékezhet rá.

heidfeld - 2017. 05. 16. 10:06

Nagyon brutális volt a szövetség végének “bejelentése”. Eszméletlen jól volt megcsinálva. Talán nem korai kijelentenem, de a hét jelenete lehet.
A lázadás viszont alig volt érthető, ráadásul a karaktertől szinte hihetetlen volt a stílusa is. Olyan érzésem volt, mintha kivágtak volna jeleneteket előtte.

Flanker - 2017. 05. 20. 04:13

Alakulnak a dolgok erősen, jó az évad nagyon, a finálé erős lesz az tuti, kíváncsi vagyok ki éri meg a 3. évadot. Persze Bajie-n kívül :D

Erik - 2017. 05. 21. 16:51

Lehet tudni,hogy hány rész lesz ez az évad ?

hummel - 2017. 05. 22. 20:41

Quinn és Sunny egymással versenyzett ki mit élhet túl? A készítők pedig kiírták Veil-t, ami várható volt, de az hogy nem engedik meghalni Quinn-t míg magával nem rántja Veil-t, az egy kicsit erős.

Chau fellélegezhet, habár nem úgy sikerült minden ahogy remélte, de legalább Quinn kiiktatva, így sokkal jobbak lettek hirtelen az esélyei.

Tilda végre a saját útját járja. Mondjuk egy kicsit több neheztelést vártam volna Odessa tettére, de lehet, hogy ez még később előkerül.

Flanker - 2017. 05. 23. 01:01

Erik: Ennyi volt, 10 resze, ez volt az evadzaro.

hummel: Varhato volt hogy Quinn nem adja olcson a boret, egy ilyen fanatikus ember.

Nekem bejott az evad es az evadzaro is, varom ki merre folytatja maj, a potencial az megvan. Mondjuk hogy hirtelen lett aram, azert az kicsit ize :) Bar elvileg az oljaszivattyuk se mukodnek massal.

hummel - 2017. 05. 23. 11:18

Flanker: Engem az zavar, hogy Quinn kétszer keresztül lett szúrva, ráadásul a gyűrűs pengével, ami azért némi roncsolást is végezhetett és mégsem maradt a földön, hanem elkapta Veil-t.

Flanker - 2017. 05. 23. 17:23

hummel: na igen, ez engem is zavart, az egy kicsit túl lett tolva

Cave - 2017. 05. 23. 20:26

Nem lehet, hogy az egész csak egy kisérlet ? Lőfegyvereket nem adtak nekik, de robbanómotoros gépjárműveket igen . Az elektronikához érteniük kell, hiszen ezek az autók elektromos inditómotorral vannak szerelve, és hát azok nem örökéletűek ( tapasztalat ), javítaniuk is kell. A szivattyúkhoz spec pont nem kell áram, hiszen annak még híre, hamva sem volt, amikor már kőolajat termeltek ki, és finomítottak.

Cave - 2017. 05. 23. 20:30

Eltünt egy kommentem

Cave - 2017. 05. 23. 20:32

Nem lehet, hogy az egész Badlands egy kísérlet ?

Saszta - 2017. 05. 23. 21:18

Én imádtam ezt az évadot, főleg mert kiterjesztették a világot, meg Bajie is sokat dobott a hangulaton, de ez az évadzáró a látványon meg a záró jelenet nagy WTF-én kívül semmit nem adott nekem, és ez nem kicsit csalódás a részemről. :(

Igen, nagyon szeretem a sorozatban, hogy ennyire szépen kidolgozott harcjelenetekkel ejt minket, nézőket ámulatba, meg úgy az egésznek a látványa nagyon szép, de ez már nem újdonság… Ráadásul eddig legalább ésszel csinálták. Jó, eddig is voltak túlzások benne, de ez a látvány miatt volt, és nem a hatásvadász, drámai jelenetek szolgálólányának használták fel. Eddig legalábbis.
Most viszont mintha mindent erre építettek volna fel, sutbadobva a logikát. Már az zavart, hogy Tilda még él, mert már ez súlytalanná tette a dolgokat, de aztán jött az, hogy a robbantást túlélte mindenki, bár az várható volt, elvégre Henry nyilvánvaló volt, hogy túléli (amúgy szegény Henryt mit hurcolászta Quinn magával a csatákba? Akkor nem zavarta, hogy esetleg baja eshet véletlenül? Ez ám a gondoskodó apukai hozzáállás…), ráadásul még fölfelé is simán volt kiútja a végén Sunnynak.
Mindez hagyján, de hiába lett áthajítva Quinnen a karikás kard, utána úgy ugrabugrált, mint egy 5 éves kisgyerek, aztán a második kardátdöfés után is minden gond nélkül Veil mögé lopakodott, és még arra is volt ideje, hogy ultimátumot adjon Sunnynak. Esküszöm azon sem lepődnék meg, ha még a szívátdöfést is túlélné.
Aztán meg még Bajie is túlélte az ollótámadást, pedig előtte már elég szépen haldoklott ő is. Félreértés ne essék, kedvelem a karakterét, sőt Tildát és Quinnt is érdekes karaktereknek tartom, de ideje lenne már hullania egy-két emberkének, mert így kezdenek nagyon súlytalanná válni a harcok, úgy meg mégis miért kéne izgulnom bárkiért is?

Ez az évadzáró így most nekem egy 6/10 volt, sokkal jobbat vártam. :(
Remélem a 3. évadban visszatér a logika is a sorozatba, és nem lesz több “feltámadás”.

heidfeld - 2017. 05. 23. 22:02

Tilda esetében még érthető a feltámadás. Ezzel az Özvegy emberi oldalát mutatták meg – gondolom..
Quinn is hihetetlen dolgokat kibírt, ez nyilván el tett túlozva. Bajie meg nyilván velünk marad. Sokat dobott a sorozaton Nick Frost játéka.
Igen, van fejlődés a színészi játékon is, de azért nem ez a sorozat ereje. Ugye vannak korlátok a képességekben, de nincs ezzel gond, ha jó a történet.
Sajnos tényleg csak 6/10 az évadzáró, de a második évad egészében sokat fejlődött és tetszett.
16 rész tán még kevés is lesz, ha így tud fejlődni a sorozat.

Liu - 2017. 05. 24. 01:40

Ami tetszett az évadban:

– Bajie. Igaz, a Silver Moon-os, kard eldobós-kéz levágós résznél tudtam, hogy kicsit több, mint amit mutat, pedig szívesen néztem volna ég a sunyibb verziót.
– A falon túli világ. ( A mexikói táblákat láttátok? :D Észak felé szöktek át. hm…:D) és a szemétkirály.
– Fényképezés, koreográfia, zene. ( Külön kiemelném pl. a Lydia vs. nomádok a totemista táborban jelenetet) DE, hiába tágul a világ, ha az olyan frankó snitteket kihagyják, mint amilyen az első évadban volt a “sunny motorozik a mákföld mellett”. Az évad klausztrofób volt nekem kicsit.
– Gabriel. A színész, a karakter neve, kinézete, nagyon egyben van …. ( az a fickó is megéri az említést, akit Veil megölt szökési kísérlet közben, Ava sem volt rossz. Mellékszereplőkben erős a sorozat.)

Ami nem tetszett:
– Veil, aki elvileg a sorozat legokosabb karaktere egy idiótaként próbál szökni.
– Sunny hallucinálós része. Az ötletet ezerszer láttuk korábban, sajnos(?) jobb színészi játékkal előadva.
– A főszereplők túl OP-ok. Az első évadhoz képest egy “random” clipper velük szemben most nettó 3,7 másodpercig marad talpon. Oké, wuxia filmek (azokat is szeretem) de már clippernek lenni is nagy teljesítmény, a főszereplőink túl könnyen kaszálnak.
– Monkok. orron pöcköl, meghalsz. eeh.
– Flea kicsikénti jelmeze. nyilván, 10 évesen már tudta, hogy 30 évesen a kifinomultan szexi, de elérhetetlen és veszélyes divatirányzatot fogja követni.
A jelmez itt azért is vicc, mert a ruházatnak nagy jelentősége van a báróságokban.

Amit nem tudok hova tenni:
– Quinn: nagyon jó karakternek tartom; tipikus kaotikus gonosz. (tipikus kaotikus..wow) De el kellett volna engedni az előző évad végén, ez így írásilag és mindenhogy méltatlan/szánalmas volt.
– MK : Roppant unalmasnak találom..

Felemás évad volt, tele butasággal, de mégis, pár részt még el tudtam volna viselni.
A következőre mindenképp maradok.
Remélem, kapunk valami nagyon világ idegen, high tech Azrát a jövőben.

Nekem 7/10 ( de ebből 2 pont ment a marha jó castingos csapat munkájára)

piszkosfred - 2017. 05. 24. 03:50

Ez a vege egy kicsit Lostosra sikerult… Vajon megtalaljak az idegeneket a radaron ? :)

CactusBonus - 2017. 05. 24. 10:27

Nagyon fontos, hogy ha legyőztünk egy főgonoszt és az a földön fekszik, akkor soha, ismétlem SOHA nem vágjuk le a fejét, sőt hátat fordítunk neki a lehető legtöbbször mi is és összes szerettünk!

joskabela - 2017. 05. 24. 13:09

Én nem értem azt a sok dicséretet, amit olvasok a 2. évadról, hogy ennyit meg annyit fejlődött a sorozat, nekem az 1. évad fényévekkel jobb volt.

A legfőbb probléma talán a szereplők kihasználásával volt. Quinn 2 felesége szerintem totál fölösleges volt az egész évadban (bár szerencsére nem is igen láttuk sokat őket), Tildának se volt sok emlékezetes pillanata (azt a bizonyos csihipuhit leszámítva), és legalább annyira untam a Quinn-Veil drámát is. Azt elismerem, hogy voltak jobb pillanatok, vagy pl. amikor Veil megszökött, csak hogy a Widow visszaadja, az tényleg jó kis csavar volt, de ezt a szálat már rég el lehetett volna varrni az évad közepe körül. Sőt, akármennyire bírtam Quinn karakterét, jobb lett volna, ha az első évad végén elengedik, ahogy Liu írta.

Aztán csak nekem tűnt úgy, hogy MK-vel látványosan nem tudnak mit kezdeni? Az évad első felében ugye megkapta a saját szálát, és ebből olyan szinten nem lett semmi, hogy csak néztem, aztán a vége felé már nem is erőltették, az évadzáróban kapott kb 2 percet. Kezdem azt hinni, hogy csak a képessége miatt volt érdekes, anélkül valahogy totál fölöslegesnek érzem.

Az évadzáróról meg ne is beszéljünk, amennyi hülyeséget sikerült belerakni, hogy azért már megérdemelnének valami díjat az írók. Jó, fogadjuk el, hogy olyan világban vagyunk, ahol (majdnem) mindenki rohadt látványosan tud repkedni a levegőben harc címszó alatt, meg Sunny úgy megy át a nyílvesszők közt, hogy még közben kb sms-ezni is lenne ideje, ha tudná, hogy mi az (azért egy vagy kettő csak eltalálta, ezen meglepődtem…), és csodák csodájára pár mázsa törmelék is még inkább jót tesz neki, aztán a kétszer leszúrt Quinnel még repkednek egy kicsit. Meg persze se őhozzá, se a földön fekvő Quinnhez nem megy oda a másik, hogy elintézze, inkább megvárja, amíg felkel, és megpróálja újra kinyírni. Hááát…

A kevés pozitívumok egyike, amit említeni tudnék, az egyértelműen Bajie, aki mellett szerintem még Sunny is “eltörpült” idén, viszont a kettejük űtját is teljesen vontatottnak éreztem. Persze voltak jobb pillanatok, meg a bányás rész is elég jó volt, de úgyis tudta mindenki, hogy haza fognak jutni, kár volt erre az évad nagy részét elpazarolni. Megint azt érzem, hogy ha az évadzáróban látottakat modjuk a 6-7. rész környékén kaptuk volna, akkor lehetett volna egy jó kis évadunk, de így én a nagy részét időhúzásnak éreztem (helló, hallucinálós rész…). A világ bővítéséről meg annyit, hogy szerintem túl korai volt, bőven lett volna még mit felfedezni a Badlands-en belül is, és ráértek volna a következő évadban bemutatni a “kinti világot”.

A másik pozitívum meg Ryder kiírása volt, valahogy engem mindig is idegesített. A következő évadra, ha nem jön sok új állandó szereplő, jelentősen meg lehet rövíteni a főcímet… Bár Sunny-n, Bajie-n és Widow-n kívül tőlem a többiek is mehetnek, mert idén semmit se adtak hozzá a sorozathoz.

Azt elismerem, hogy az első évad sem volt tökéletes, és lett volna hová javulni, de sajnos szerintem nem ez történt, és jóval gyengébb évadot kaptunk. Ennek fényében kicsit aggódok, hogy a következő évad meg már 16 rész lesz.

Erik - 2017. 05. 24. 21:53

“Már közeleg a végső harc ! Szólít a végzet ! Nincs mitől félned fiam. Nem hagyom, hogy bajod essen, mindegy mennyi vért kell kioltani ! Legyen az egy emberé vagy ezeré esküszöm, hogy megvédem a családomat !” És közben Sunny a öltözik felfelé, megsimítja a motoron a Queen Címert ! És Vissza szerzi minden fegyverét és ekkor megkezdődik a “Főcímdal”

Csak én estem már csak ennyitől is le az ágyról ? Ez valami nagyon-nagyon jó évadzáró volt ! Azok a jelenetek benne, mikor Az Özvegy meg M.K sétálnak a kertben és közben esik lassan a hó Az Özvegyen az a Ruha O.O nagyon odafigyelnek ebben az ilyesmire ami nagy Pont ! Vagy Sunny-nak a ruhája a Fehér tájban ! Ezek most így erre a részre annyira el voltak találva. (Remélem még eddig másnak semmit nem Spoiler-eztem le :) ) A harcok ismét annyira látványosak voltak Az egész Évad jó volt ! Volt egy vagy azt hiszem kettő rész mikor kicsit alább hagyott de aztán ismét ! Ilyenkor már most hiányzik nekem. Minden egyes Kedd reggel olyan vigyorral mentem melóba és ha valaki megkérdezte, hogy “-Te meg mit virítasz ? mindig azt mondtam vissza, hogy -Hát hogy-hogy mit ? Ma Badlands !” De ezek után már nem lesz csak majd egy év múlva :( De nem baj mint mindig addig én lefoglalom majd magam ! Ez az én rövid véleményem eddig mindenkinek csak ajánlani tudom.

Mark Bolt - 2017. 05. 25. 08:27

Az a lenyűgöző ebben a sorozatban, hogy nem lehet belekötni még a kövér harci jeleneteibe se, az özvegy meg egyenesen istennő, pedig elvileg ők nem harcművészek tudtommal, és képesek elhitetni velünk, hogy de azok. :)
Hát az utolsó párbajnál a báró és Sunny közt micsoda küzdelem volt már? Zseniális. Viszont a végét sajnos agyoncsapták azzal a ledöföm felkel ledöföm felkel ledöföm felkel, a nőm meg megöli magát értelmetlenül ledöföm közhelyparádéval. De megbocsátom a sorozatnak!

roli - 2017. 05. 25. 16:24

Sziasztok.

Nagyon jó volt az évad egy pár apró hibától eltekintve. Engem nagyon zavar hogy az özvegy egy fél perces verekedés alatt 4x cseréli ki a csizmáját. Amikor Tildával verekedett 3 kölönböző csizmát cserélgetett.

Flanker - 2017. 05. 26. 19:37

A képi világ, snittek tényleg lenyűgözőek tudnak lenni, erősen hozzáadnak a sorozathoz.

Alexander - 2017. 05. 31. 22:40

Jó volt, jó volt…de.

A végső harc Quinn-el…eh. Ez nagyon nagy hülyeség volt…és ha ezután is feltámad miután háromszor átszúrták + agyrák! akkor elmennek a készítők a fenébe. De így is túlzás volt.

Aztán. MIért kell mindenkinek az Özvegy ellen fordulni? A saját kicsinyes sérelmük miatt? Persze Sunny-nak legfontosabb a fia. Értem. Oké. De mégis ha az Özvegy meghal, csak rosszabb lesz utána. Mindenkinek.
Tilda is jaj brühühü elárultad Sunny feleségét jaj brühühü ezért ellened fordulok. Jó. Akkor jöjjön egy sokkal rosszabb báró. Mert ám az a igazság, háborút csak tiszta eszközökkel vívni nem lehet és még mindig az Özvegy a legkisebbrossz, a legelfogadhatób megoldás.

Pluszban, hozzátenné ,hogy nem tudom mi volt a készítők szándéka. Veil talán jobb mint az Özvegy? Vagy Tilda? Vagy Sunny? Vagy Bajie? Nem.

Viszont Bajie leadja a jelet…na az a végén ütött!

zolkó - 2017. 06. 11. 23:59

Én most fejeztem be az évadot, ami összességében tetszett, DE.

SPOILER

Veil halála ordas nagy balfékség volt. Sunnynak kellett volna legjobban tudnia, hogy attól hogy leszúrta, Quinn még nem biztos hogy meghalt, elvégre ő hányszor járt már így? Az évadzáróban is, ugye? Szóval ha már ott volt a kard, le kellett volna csapnia Quinn fejét kapásból szerintem.

SPOILER VÉGE

De nyilván kellett valami drámai is a végére. A rádióadás értelmére, miértjére kíváncsi leszek. Találkozunk a 3. évadnál.

Silver-sama - 2017. 07. 06. 19:53

Nagy nehezen a végére jutottam. Nem győzött meg az évad második fele sem. Sajnos a sorozat nem tudta azt a színvonalat hozni, mint az 1.évadban – főleg a harcok terén. Tele volt valószínűtlen, megmagyarázhatatlan dolgokkal. Az előző évadvégi megnyitott szálakat könnyen ki lehetett számítani, hova/mibe futnak, így sok újjal nem kecsegtetett. Igazából úgy lett volna a legjobb, ha az első 2 évad egybe készül el. Egyenesen rettegek attól, hogy a 3.évad 16 részből fog állni (ezzel pedig még gyengébb lesz).
Btw, imádom Marton Csokast. Óriási túlzás lenne még azok után is éltetni a karakterét, de mégis remélem, hátha bennmarad :D Valahogy annnyira nem lenne az Into the Badlands Into the Badlands nélküle.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz