login |

Szerdai országos kaszák és berendelések (folyamatosan frissítve)

2017. 05. 10. 21:55 - Írta: winnie

56 hozzászólás | kategória: hírek, , , , , , , , , , , ,

Ki tudja, hogy ma fognak-e a csatornák “műsorozni”, egy biztonsági posztot azért megér a dolog, nem? Főleg, hogy pár órája abszolút megbízható sajtóhírek szerint az ABC elkaszálta a Scandal-t, ami valójában annyit tesz, hogy bejelentették, hogy a már berendelt 7. évad lesz az utolsó. (A hír nem hivatalos (UPDATE: megerősítették), és nyilván nem azért kerül sor erre, mert rossz lenne a nézettség, inkább készítői oldalon kell keresni a “ludast”.)

  • az NBC elkaszálta a Timeless-t. UPDATE: Fejlemény van!
  • az NBC berendelte a Blindspot 3. évadját.
  • az NBC berendelte a Chicago Med 3. évadját
  • az NBC berendelte a Chicago Fire 6. évadját
  • az NBC berendelte a Chicago PD 5. évadját
  • az ABC berendelte a Modern Family 9. és 10. évadját
  • az ABC elkaszálta a Last Man Standing-et.
  • a CW berendelte a The Originals 5. évadját
  • a CW berendelte az iZombie 4. évadját
  • a FOX berendelte a Gotham 4. évadját
  • a FOX berendelte a The Last Man on Earth 4. évadját

56 hozzászólás Ne habozz!

smileyboy - 2017. 05. 10. 22:07

hát ezt már régebben is megszellőztették, hogy a Scandal-t X évadra tervezik, és tudják már mikor lesz vége, nem úgy mint a Grey’s-nél.

uraoi69 - 2017. 05. 10. 22:08

A serienjunkies.de szerint Shonda Rhimes akarja szépen és kereken befejezni a történetet.

winnie - 2017. 05. 10. 22:09

smileyboy: csakhogy ellentétben más sorozatokkal, nem mondta a csatorna, hogy mi a terv, amikor berendelték a 7. évadot, akkor nem mondták, hogy az utolsó. a terv az egy dolog. és ha van elég pénz, akkor az a terv kitolódik. a 7. évad végén lejárnak a szerződések, és ezt nem tudják folytatni.

de pontosan ezt írtam én is a posztban. már csak a kérdés, hogy hány rész lesz, most ezen megy az alkudozás, hiszen minden az anyagiakon múlik.

YY - 2017. 05. 11. 00:17

‘Blindspot’ Renewed For Season 3 By NBC

‘Timeless’ Canceled By NBC After One Season

ALDO - 2017. 05. 11. 00:26

Szépen mellélőttek az időutazás témával, mert az összes kaszát kapott.

LaCRossE - 2017. 05. 11. 00:49

Modern Family 9-10. évad berendelve.
Chicago Fire 6. évad berendelve
Chicago PD 5. évad berendelve.
Chicago Med 3. évad berendelve.

LaCRossE - 2017. 05. 11. 00:50

Érdekes, hogy a Chicago Justice új évadját még nem rendelték be a többivel.

LaCRossE - 2017. 05. 11. 00:54

Last Man Standing kaszát kapott.

vbalazs91 - 2017. 05. 11. 01:02

A The Originals és az iZombie megkapta a berendelést.

LaCRossE - 2017. 05. 11. 01:05

A The Originals örömteli hír.

LaCRossE - 2017. 05. 11. 01:07

Viszont a jelenlegi showrunner távozik, és Julie Plec fogja vinni az ötödik évadot.

LaCRossE - 2017. 05. 11. 01:10

OFF, de a CW berendelte a Black Lightningot sorozatnak, szóval most már öt DC sorozat fog menni rajta. :D

AJ - 2017. 05. 11. 01:30

Eddig szinte sosem érintettek a kaszák (vagy már a feledés homályába merültek az okozott sokkok), de most a Timeless nagyon szíven ütött. Magyarul követem, még van jó pár rész belőle, de nagy kedvenc lett.

Erre még a Scandalnek is vége… mondjuk idehaza már 2014 nyara óta nincs új része, szóval kevésbé fáj.

A Modern Family jó hír, tavaly kevésbé sajnáltam volna, de most magára talált a sorozat (vagy én változtam, fene se tudja), de rendkívül élvezem ezt az évadát.

Enzo - 2017. 05. 11. 02:58

Timeless: nem volt különösebb bajom a sorozattal, de annyi újonc jön, hogy valaminek hullnia kell, akkor meg inkább ilyenek (bocsmá).
Blindspottal ugyanígy lettem volna, de ott amúgyis van még egy teljes évadom, amit nem láttam.
iZombie új évadnak örülök :)
SHIELD: fingers crossed *nagyoncrossed*

Thomas - 2017. 05. 11. 03:33

Lassan beindulnak itt a dolgok. A Scandal abszolút érthetetlen, az ABC második számú drámája. Nem tudják rávenni Shondát, hogy még ne akarja lezárni? Persze még van egy évük nézettebbeket indítani, de azt tudjuk, még közepesen hozó drámák sem teremnek manapság minden bokorban.

A Last Man Standing az érdekes még, ami nézettség alapján nem érdemelt volna kaszát, de akkor igazak voltak a hírek, hogy nem jól áll a szénája. A többi nagyjából papírforma, még az sem lep meg, hogy a CW végül megtartotta mindkettőt.

Solya91 - 2017. 05. 11. 05:47

ORIGINALS YESSS !!!!

Pocok - 2017. 05. 11. 06:08

Timeless ;(

exCat - 2017. 05. 11. 06:26

Időutazós témában nekem a Travelres és a Frequency jött be igazán, bár egyik sem a klasszikus időutazós film. A Timeless szórakoztató volt ugyan, de nem fogott meg, szóval nem sajnálom. (Igaz, a Spanyol eredeti se jött be, de ott lehet csak a nyelvvel volt bajom)

iZombi, Original, Gotham: Yess! :)

winnie - 2017. 05. 11. 06:31

exCat: a spanyol nem eredeti, az más sorozat (tervben volt a feldolgozás, de abból nem lett semmi), igazából csak az időutazás és a történelmi aspektus egyezik.

Neoprimitiv - 2017. 05. 11. 07:07

A Gothamnek örülök, bár ez várható volt. A Timelesst sajnálom, egy picit reménykedtem, hogy a Chicago franchise-on kívül más is kaphat esélyt.

A SHIELDS megmaradásában még bízom, bár ha elkaszálják, akkor legalább szép emlékekkel, egy erős utolsó etappal búcsúzik.

Thomas: én örülök, hogy a Scandalnál a készítők megmakacsolták magukat. Annyi sorozat búcsúzott már úgy, hogy akár ötlet nélkül is de addig húzták, amíg már a nézőknek lett elege belőle. Az előre bejelentett utolsó évad mindenkinek lehetőséget ad egy szép búcsúra, a stábnak pedig van egy biztos ütemterve, hogy mikortól fogadhat el új ajánlatokat.

winnie - 2017. 05. 11. 07:34

neo: azt azért ne feledd, hogy a scandalről van szó, szóval az “akár ötlet nélkül is de addig húzták, amíg már a nézőknek lett elege belőle” már egy ideje, talán évadok óta is fenn áll sokak szerint, szóval a 7. évad nem a csúcson való abbahagyás, vagy a teljes kör megfutása lesz.

Silas - 2017. 05. 11. 07:52

Originals. Ez az!! De Plec viszi? Akkor utolsó évada lesz :D

Neoprimitiv - 2017. 05. 11. 07:54

winnie: lehet, nem nézem és nem követem, de akkor pláne igaza van Shondának. “A sorozat még hét évad után is a csatorna 2-3. legnézettebb drámája volt” nagyon másként mutat, mint az, hogy “Az első pár sikeres évad után végül a nézettség zuhanása miatt elkerülhetetlen volt a kasza”. A saját üzleti értéke miatt az első sokkal előnyösebb.

Az meg, hogy “sokak szerint” milyen a sorozat teljesen érdektelen, amíg ez a számokon nem látszik. Lehet a kritizálóknak 100%-ban igazuk, ha a megcélzott közönséget meg tudja tartani (legalább is nem veszít belőle gyorsabban, mint a többiek), akkor az siker. A csúcson meg egyébként sem hagyja abba senki – amíg nem jön már lefelé róla, addig nem is tudhatja, hogy az volt a csúcs.

Ayrons - 2017. 05. 11. 07:55

CW így hét képregényes sorozat lesz :D Ez igen.
Shield biztos ,hogy kapni fog még egy évadat vagy félévadot.
“Viszont a jelenlegi showrunner távozik, és Julie Plec fogja vinni az ötödik évadot.” Neeeeeeee

Mate4182 - 2017. 05. 11. 07:58

Az originalsnak orulok, de ha Julie Plec viszi tovabb felek atcsap vmi vampirediaries fele mindenki-mindenkivel szerelem/armany stb kaoszba… de ne legyen igazam

winnie - 2017. 05. 11. 08:15

neo: én ezt pontosan tudom, de épp azért mondom, mert nagyon is látszódik a számokon, és azon is, hogy már nem kap díjakat, már nem elismert sorozat, stb.

május eleji adatok.

2014:

Grey’s Anatomy (ABC, 21.00) – 8,18M (18-49: 2.6)
Scandal (ABC, 22.00) – 9,23M (18-49: 3.0)

2015:

Grey’s Anatomy (ABC, 20.00) – 7,74M (18-49: 2.1)
Scandal (ABC, 21.00) – 7,44M (18-49: 2.2)

2017:

Grey’s Anatomy (ABC, 20.00) – 7,01M (18-49: 1.8)
Scandal (ABC, 21.00) – 5,14M (18-49: 1.3)

abc-szinten simán versenyképesek a számok, de nagyon látványos, hogy a gyors csúcsra jutást nagyon gyorsan visszaesés követte. és ez nem csak az általános nézettségcsökkenés, ez több annál. 60% mínusz. (meg kéne nézni, hogy más sorozat is zuhant-e ekkorát, vagy abszolút megszokott ekkora mínusz.)

“A csúcson meg egyébként sem hagyja abba senki ”

ezzel csak arra célzok, hogy nem mindegy, ha egy sorozat még akkor hagyja abba, amikor elismerik, vagy akkor, amikor “ciki” kategória. a scandal nem azt megelőzően hagyja abba, hogy “ciki” lenne, azon már túl van, talán tavaly lehetett volna még meg az “időben befejezik” állapot.

Lajosék a másodikról - 2017. 05. 11. 08:23

Azért az LMS-MF érdekes így együtt. Marha kíváncsi lennék, tényleg jobban megérte-e duplázni az utóbbit és elengedni az előbbit, vagy már megint a politika szólt bele a dologba.

winnie - 2017. 05. 11. 08:25

Lajosék a másodikról: mióta törődnek a csatornák a politikával? miért érdekelne a politikát egy alig nézett komédia?

a last man standing minden évben utolsó pillanatos döntés volt, mindig kardélen táncolt. és eddig mindig túlélte. most nem élte túl. tippre azért, mert az abc vagy felszámolja a pénteki komédiablokkot, vagy mert kinézték a két új újoncot oda. (azért azt nem szabad feledni, hogy az LMS elég drága ahhoz képest, hogy mit produkál.)

persze, ha a dr. ken folytatódik, akkor a fenti sorok érvényüket vesztik, még akkor is, ha az sokkal olcsóbb.

stiles - 2017. 05. 11. 08:37

originals megvaaan!!!

boyinmotion - 2017. 05. 11. 08:40

The Last Man on Earth <3 kicsit izgultam, de nagyon örülök.

Neoprimitiv - 2017. 05. 11. 08:54

winnie: ezért írtam, hogy a kritikusoknak akár 100%-ban igazuk is lehet, de attól még az adott mezőnyben bőven lehet siker. És az sem teljesen igaz, hogy gyorsabban esett volna a nézettsége, mint az általános. A GA a “nagy bölények” egyike, inkább kivétel. Megnéztem, a Revenge, az OUAT vagy akár a Castle is több mint az 50%-át elveszítette (éves demo átlagot nézve) az elmúlt, vagy amelyiket már befejezték, az utolsó négy évében.

A készítők szempontjából pedig egyértelmű presztízs siker, ha nem a csatorna akarja levenni a műsorról, hanem ő nem szeretné folytatni.

Daniel - 2017. 05. 11. 08:58

Istenem, dönthettek volna már a SHIELD sorsáról is… A mostani évad minősége alapján nagyon nem érdemelné meg a kaszát :(

winnie - 2017. 05. 11. 09:07

neo: nem a kritikusokra célzok, azt csak pluszban írtam, hogy ráerősítsek. csakis a nézőkre gondoltam. erre reagáltam az első kommentednél:

“akár ötlet nélkül is de addig húzták, amíg már a nézőknek lett elege belőle”

erre írtam, hogy a scandal, ahogy a nézői reakciók és a nézettségek is utalnak arra, már túl van azon a ponton, amire általam beidézett mondatod mutat. a legtöbb egykor bombasiker sorozatnál (empire, modern family, még a big bang is) nincsenek ilyen reakciók.

xyz - 2017. 05. 11. 09:13

A Black-ish is megkapta a 4. évados berendelését, úgy látom, az kimaradt.

Lajosék a másodikról - 2017. 05. 11. 09:15

winnie: pont az MF-fel való párhuzam miatt nem igaz, amit írsz.

Mindkettő a Foxtól jön, tehát az utósugárzáson nem az ABC keres. Az MF fajlagosan (értsd rating/dollár) egészen biztosan jóval drágább az LMS-nél (ott Allen drága, a többiek valószínűleg még mindig gombokért jönnek). Az LMS szinte az egyetlen stabil nézettségű komédia.

Nyilván fel lehet számolni a pénteki blokkot, a tapasztalatok alapján várhatóan lesz helyette egy 0,5-ös nézettségű dráma.

Szóval minden nehézség ellenére legalábbis fura, hogy csak úgy kidob az ABC egy ilyen nézettséget. Tavaly vagy tavalyelőtt érhető lett volna, most nem annyira.

JokeRoLL! - 2017. 05. 11. 09:30

Lesz Blindspot 3. évad! Nah ennek örülök…

winnie - 2017. 05. 11. 09:31

xyz: én csak arról tudok, hogy a tévében mondták, de ez volt az eset más sorozatnál is, ami után az abc hevesen tiltakozott, hogy az bármit is jelent. szóval, ha csak ennyi volt, még papíron nem jelent semmit. (amellett, hogy nyilván kap új szezont, ez nem kérdés.)

winnie - 2017. 05. 11. 09:38

Lajosék a másodikról: abban egyetértek, hogy több értelme lett volna korábban, de egész egyszerűen valamikor kaszálni kell az LMS-t, és az, ami most igaz a sorozatra, igaz lesz jövőre is, meg azután is, nem? (ez olyan, hogy a cbs is hajtogatja, hogy az Elementary milyen jól hozott nemzetközi profit tekintetében tavaly, amikor megkapta az 5. évadot, de ugyanolyan jól hoz idén is, meg fog hozni jövőre is, márpedig valamikor megkapja a kaszát.)

az is lehet, hogy az LMS-nél most jártak le a szerződések (az ABC-nél sem mindig 7 évadra szerződnek), akkor pláne érthető.)

de a pénteki blokk esetében valószínűbbnek tartok a realityt, az abc nem is tudom, mikor drámázott ott. és ha ez a cél, akkor nincs helye az LMS-nek. (ami, még így is drágább, mint majdnem az össze ABC-komédia, és nem csak Allen jelent tételt, hanem Nancy Travis éa Hector Elizondo, akik névnek számítanak – más kérdés, hogy Allen magában kereshet annyit, mint a legtöbb abc-szitkom teljes castja összesen:)

egyébként az abc csatorna akkor sem keres az utósugárázsáon, ha az abc studios csinálja, viszont nem írtam, vagy nem akartam célozni utósugárzásra, az egyre jelentéktelenebb tételnek tűnik, bár ezeknél a sorozatoknál még abszolút valid érv.

VanillaSky - 2017. 05. 11. 09:39

A felsoroltak mindegyike mehetett volna a hóhér elé! Ezek helyett akár jó sorozatok is lehettek volna a csatorna palettáján (oké kivétel a CW az menthetetlen).

heidfeld - 2017. 05. 11. 09:48

@ ALDO: Szerintem nem az időutazás témájával lőttek mellé, inkább az elképesztően amatőr hibákkal, illetve nem igazán tudták eldönteni, hogy mit is akarnak.
Kaszáltak esetén még a Timeless volt a legérdekesebb. Voltak kifejezetten jó részei, meg szörnyűek is. Itt három fő dolog között alig találták az arányokat. Nem tudom, hogy tanítják-e a sorozat készítést valahol, de az Unce Upon A Time hibáinak hetes elemzése után nyilván pár órát szánnának ezekre is.
Időutazás témája remekül működik például az El ministerio Del Tiempo esetén. Itt a 3. évad, megnövelt költségvetéssel. Igen szép számú díjjal, remek színészekkel. Itt vannak elképzelések, érdekes, drámai történetek.

winnie - 2017. 05. 11. 09:54

(egyébként ahhoz már nem értek, hogy mennyire számít a fajlagosság, a rating/per dollár. _szerintem_ nem lehet simán arányosan lebontani. a magasabb rating sokkal többet érhet a csatornának. ez mondjuk nem látszik meg a számokon, azok arányosak: 225e az MF és 76e az LMS reklámfélpercének az ára. de ugye azt sem szabad feledni, hogy az MF a műsorkörnyezetét is felhúzza, szóval közvetett haszna is van. de ettől még ezt passzolom.)

winnie - 2017. 05. 11. 10:01

“Időutazás témája remekül működik például az El ministerio Del Tiempo esetén.”

az a baj, hogy ennek megítélése teljesen szubjektív – a sorozat nézőinek 2/3-a így gondolja, de az 1/3, ami kiszállt a 2. évadra, minden bizonnyal másképp. ez a sorozat sem immúnis a nézettségcsökkenésre, aminek pedig nyilván oka van, nem csak az, hogy manapság csökkennek a számok.

Silas - 2017. 05. 11. 10:01

Május 16án Upfrontson derül ki a SHIELD sorsa

Pr13m - 2017. 05. 11. 10:03

F-sza hogy most akartam a Timeless-t elkezdeni…hát így már nem sok értelmét látom. :(

CrM - 2017. 05. 11. 10:53

“Szépen mellélőttek az időutazás témával, mert az összes kaszát kapott.”

A Travelers nem :)

Neoprimitiv - 2017. 05. 11. 10:57

Pr13m: miért? A Timelessnél az átívelő szál volt a leggyengébb, borzasztóan erőltetett, fantáziátlan, miközben az “Egy jenki Arthur király udvarában” szituáció nagyon szórakoztató egyedi részeket és jó poénokat hozott.

bvr - 2017. 05. 11. 12:25

@Pr13m: en is ugyanazt mondanam amit Neoprimitiv: ami abban a sorozatban szorakoztato volt, azok a karakterek es a teljesen epizodikus dolgok, popcorn tortenelmi leckek :) Az ativeles meg total bena, nekem biztos nem hianyzik ebbol meg egy evad.

Viszont mivel mar tobbedszer futok bele, ez az z El ministerio Del Tiempo egyre jobban erdekel, ebbe belekezdek :)

winnie - 2017. 05. 11. 13:47

CrM: az országos csatornás sorozatokra céloz. eddig 4-ből 3 újonc. azokon kívül van persze még jó pár.

winnie - 2017. 05. 11. 13:47

Május 16án Upfrontson derül ki a SHIELD sorsa

nem valószínű, mindig ki szokott derülni hamarabb.

winnie - 2017. 05. 11. 13:49

F-sza hogy most akartam a Timeless-t elkezdeni…hát így már nem sok értelmét látom. :(

én is beállok a sorba, mert de más miatt, mert ez az a jelenség, ami kicsit ellentmond a mostani trendnek, amiben népszerűek a rövidebb történetek.

úgy értem, hogy miért van kevesebb értelme elkezdeni egy évados sorozatot, mint mondjuk egy két évadosat. mert ugye, ha kap 2. évadot a timeless, akkor a 2. évad végén lett volna valószínűleg kasza. még mondhatnám azt is, hogy az rosszabb, mert fájóbb egy kései kasza, mint egy korai.

szóval csak arra gondolok, hogy például nem érdemes szerinted csak 16 részt nézni valamiből, jobb olyasmibe fektetni, ami mondjuk 30 részes. és ezen tényleg csakis azért akadok fenn, mert én pont fordítva gondolom: nyilván szeretek minél tovább nézni egy nagyon jó sorozatot, de ha választani lehet, akkor nem fogom 8 évig. ha csak 2 évadig tart, akkor elég annyi is, és még nézhetek mellette 3 másik jó sorozatot:)

Lajosék a másodikról - 2017. 05. 11. 13:50

winnie: nem értem, ha az ABC-jé lenne a sorozat, valamennyit keresne pluszban minden új évadon (volt erről írás a TBBT kapcsán, hogy az ilyen bevételek a 11. évadra fogynak el, tehát a 12-et kvázi ingyen kapja a vevő).

Az LMS mellett nagy érv, hogy 18-49-ben átlagban sztem idén is meglesz a 20%-os csökkenés (pl. a Modern Familynél is), ez viszont stabil maradt. És erre is lehetett (volna) építeni egy pénteki lineupot. Ez mondjuk annyira nem jött be, de a MF se tudott senkit igazán magával húzni.

Persze lehet, hogy simán csak Allen kért még több pénzt, de akkor is elég furcsa a döntés.

ALDO - 2017. 05. 11. 15:17

“Időutazás témája remekül működik például az El ministerio Del Tiempo esetén.”

Ezen megint sokat lehetne vitázni. Szerintem a Timelessben is jól működött. Hozta ezt a retró problémamegoldós kalandfilm hangulatot. Epizódikusnak nagyon jó volt, de az átívelő szál rendkívül gagyi és erőltetett volt.
A Time After Time-ot a pilot után jegeltem, mert az alap annyira klisés volt, hogy aki nem nagy sorozat rajongó, még az is belefuthatott legalább két hasonlóba. Ott nyilván a kergetőzésen volt a hangsúly, nem az időutazáson.
A Making Historyba bele sem kezdtem, de mivel sitcom, nyilván nehezebb komolyan venni a témát.
Ide tartozik a Frequency is mert szerintem nem kell, hogy feltétlenül az ember utazzon az időben, elég ha a hang vagy az infó vált idősíkot. Itt viszont igyekeztek a legtöbbet kihozni a dologból, bár tény, hogy főleg az évad közepén volt egy kis visszaesés és inkább krimi volt.

CrM:
Itt most az országos adókra gondoltam.

Balumedve - 2017. 05. 11. 15:36

A Gotham nézettsége nem tudom milyen volt, de valahogy biztos voltam benne, hogy folytatódik.
Az Originalsnak szurkoltam, de így, hogy Julie Plec keze alá kerül, talán jobb lett volna elkaszálni. Azt lehet tudni ki ötlete volt a Showrunner csere?

Neoprimitiv - 2017. 05. 11. 16:29

Ryan és Kripke twitter posztjai alapján a Sony keresi, hogy esetleg más csatorna átvenné a Timeless-t. Nincs fix jelölt, csak a szándék.

AJ - 2017. 05. 11. 17:28

Most esik csak le, hogy a Law & Order: SVU még nem kapott berendelést. Mi lesz Mariskáékkal??

energy - 2017. 05. 12. 01:10

az NBC elkaszálta a Timeless-t.
Francba! Átlagos sorozat volt… most még jobban sajnálom, hogy nem zárták le a végét.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz