login |

Fear The Walking Dead: kezdett a 3. évad

2017. 06. 05. 18:47 - Írta: winnie

116 hozzászólás | kategória: kritika,

There are no more generations.

Na, ez a kezdés teljesen rendben volt. Sokan már az első évadban leírták a Fear The Walking Dead-et, pedig nekem az még bejött, de utána a második szezon lejtmenetbe váltott, nem is akarom nagyon részletezni az okokat, írtam róluk többször is. Egy biztos: annak ellenére, hogy fel szokott merülni, az nem volt az okok között, hogy a sorozat túlságosan hasonlított a The Walking Dead-re. Mert nem hasonlít.

Más a megközelítés, és mások a “társadalmi viszonyok” is, messze van még a kettő egymástól. Az emberek ekkor még reménykedtek. Ők nem tudták azt, amit mi tudunk-

Papíron például akár az is a Fear javára billenthetné a mérleget, hogy itt még van karakterizáció. Igaz, az elég egysíkú (ld. állatok lesznek a joviális emberekből), de mivel jut idő a szereplőkre, nem csak egy rész (azon belül is 3-4 jelenet) évadonként, ezért mégiscsak van benne “anyag”.

– Everyone turn.
– Prove it. Kill me.

De ez csak papíron volt igaz, főleg, hogy itt is több részre szedték szét a csapatot, így pedig hiába jutott egyes karakterekre több idő, az unalmas vagy érdektelen egyéni sztorik kaszaközelbe sodorták sokaknál a sorozatot. Elég egy béna szál, ami túl sok időt kap, és máris adios. Szerencsére a 3. évadra egyes karakterek végre megtalálták egymást (még véletlenül sem mind), feszesebbre húzva a történetmesélést.

Ha volt erőssége a 2. évadnak, akkor az a szokatlan helyszínek és témák. A szezon elején a hajózással kísérleteztek, utána pedig Mexikóval, mely szálon bejött a képbe a vallás is, ami a TWD-ben nem lett komolyan megpiszkálva. És ez a 3. évados kezdés is bemutatott pár újat, például egy új szubkultúrát, a túlélés-fanatikusokét, azokét, akik a világvégére felkészülve előre bespájzolnak mindent maguknak bunkerekbe.

Miközben a teljesen leépített Strand még mindig hotelezik (fura belegondolni, hogy anno az 1. évadnak ő volt a fénypontja…), a családjára talált Madison új körülményekkel ismerkedett meg, és ezen a szálon kifejezetten érdekes sztorik és potenciállal teli karakterek jelentek meg – és még színész fronton is nagyon rendben volt a felhozatal. Eleve nem hittem volna, hogy Sam Underwood-ot el fogom viselni, Dayton Callie pedig piszok jó volt. (Lindsay Pulsipher-t pedig mindig is kedveltem.)

Persze volt sok sírás az évadnyitó 3 részben, érzelmi megpróbáltatások dögivel, de ezek nagyrészt működtek, az pedig, hogy a mitológia kapott egy kis nyomást (és egyes karakterek, ugyan eléggé elítélhető módon, de érdeklődtek a zombijelenség iránt), abszolút pozitív volt. Aki pedig horrorra vágyott, az is kaphatott a “séf ajánlataként” tálalt, nyilván egy brainstorming session során a rostán fennmaradt megoldásokat.

Tényleg csak ennyi kellett ahhoz, hogy jobban működjön a sorozat: jó helyszínek és tűrhető karakterek. Félre ne értsetek, ettől még nem lett kötelező, de még talán igazán jó sem a sorozat, de a maga módján szórakoztató volt, kezdetnek bőven megtette egy olyan 6-6,5/10-es szinten. Ahhoz, hogy visszatérjek, szerintem nem volt elég, arra talán majd az S4-nél kerül sor az új showrunner miatt, de majd kiderül.

Ja, és a sorozat fő kérdése még mindig az, hogy mikor hozzák vissza Tobias-t? Oké, a pilot után csak 4. évados cliffhanger-nek vártam, de már igazán jöhetne.

A 3. évad első három részét az AMC jóvoltából láthattuk premier előtt.

116 hozzászólás Ne habozz!

Chiplecsap - 2017. 06. 05. 19:53

az új showrunner baszta el a WD-is szal nem vagyok reménykedő, a FEAR jobb.

A premier jo kezdés volt. Talán egy iylen kiszámíthatóbb jelent volt, a kapunál amikor le akarták löni lucianat, és Nick elkéri a pisztolyt, akkro ott elég egyértelmü volt hogy mi lessz :D.

Strand hatás vadász jelenete ahogy elhagyta a hotelt, a menő járgányal, igen poén volt.
Megjegyzem jo jelent volt, vele és a csajal a hotel szobábam, ahogy Strand tulajdon kép, uj lendületet kapott, uj generáció ahogy ő mondta, és ebben az uj generácioban is lehet belőel valaki, gondolom ez a felismerésre ébred rá, megtalálva a reményt. Mig a lányát elvesztő özvegy, pedig végre a kiutat találta meg Strand segítségével.

Aliciat imádom – rola enyit :)

Madison is kifejezetten jo volt, és bevalom volt egy 2 jo jelenete, nekem igen tetszet ahogy a kapuban, Travis halálának hírét, elszőr szinte szó szeritn vissza nyelte, és ujfent ilyen stone cold arcal ment befele a táborba. Késöbb azért kicsit jobban megviselte.

és jo votl a Clark tesok ölelkezése is, Alicia az előző évadban lényegében alig pár napaj ölt meg valakit hogy Travis életét megmentse, majd szeme láttára mgé is meghal, ennek ellenére egész jol tartotta magát ő is, egészen a végéig amikro végre volt egy kis pihi megkönyebülés.
Az is tetszet hogy Alicia mentette mega csávo gyereket és nem forditva, azzal a 3 fejlövéssel. Noha elég kiszámíthato hogy mennek a love intrest irányba a gyerekkel.

Mindent egybevéve nagyon élveztem, és kiváncsi vagyo ka folytatásra

winnie - 2017. 06. 05. 20:04

Chiplecsap: nyilván, akinek tetszik, annak bánkódnia kell. akinek nem tetszik, annak pedig reménykednie:) (bár a helyzet annyiban más, hogy itt elvileg a showrunner akar menni, ott pedig nem akart.)

Lanie - 2017. 06. 05. 21:18

Tetszett, nem gondoltam volna, azok után, hogy mennyire elviselhetetlenek lettek olyan karakterek is akikből többet lehetett volna kihozni, mint mondjuk Nick. A csaja meg egy teljesen felesleges karakter, nem is tudom, maximum azért van, hogy a srác tovább menjen. Egyedül a szülőkben láttam elég potenciált arra, hogy kihoznak belőlük valóban érdekes karaktereket és szálakat.

Megmondó Man - 2017. 06. 05. 21:20

A készítők úgy látszik rohamtempóban akartak bekeményíteni, ami részben örvendetes, mert badass-t nézni jobb, mint ‘futás közben elesős’ sikoltozást, de az a baj, hogy túl izé… random lett a történetvezetés.
És nem úgy random, hogy “ez a világ már kiszámíthatatlan, ahol bármi bármikor megtörténhet”, hanem úgy hogy logikátlanul, érezhető kihagyásokkal, összevissza történik minden. Óriáslépésekben írták az évadnyitó forgatókönyvét:
– hőseink fogságba kerülnek (előzmény nuku)
– a fogva tartók embereken kísérleteznek (további kontextus nuku)
– de nem mind olyanok (erről kb. 10 másodpercig értekeznek)
– hőseink szöknek, csúnyán és véresen
– hőseinket elfogják
– hőseink egyszer csak kiegyeznek a fogva tartókkal
– zombik mindenhol (egy másodperc alatt százan mögéd teremnek észrevétlenül egy bazinagy üres csarnokban)
– hőseink együtt menekülnek legújabb társaikkal (előbbi fogva tartóikkal)
– oda az egész gigakomplexum

…és mindezt 45 perc alatt. Persze örülök, hogy nem kellett végignézni unalmas, érdektelen filler epizódokat, de így egyszerűen elkapkodott a ritmus. A végeredmény pedig így egészen bizarr. Nem érezzük a súlyát annak, hogy a félszemű csávó miféle fenyegetés, mert egy jelenet alatt megtért. Mert megjött a bátyám, akkor most nem viselkedek őrülten.
Travist is két epizód alatt felhozták ötödik évados Rick Grimes zombikiller szintre, hogy aztán azonnal ejtsék, egy szintén elnagyolt mély depresszió-szál után. Ennek így nem sok értelme volt.

A genyó arcú gonosz halála pedig a leggagyibb horrorokat idézi. Egy zombi (akinek ebben a sorozatban nincs emberfeletti ereje) félbetöréssel átpasszíroz egy emberi testet egy szellőző lyukon át, miközben a főhősöket támadó zombik még alapvető mozgáskoordinációra is képtelenek, és a koponyacsontjuk pudingból van. Ez így nevetséges. A Halálos Iramban szokott ennyire szarni az általános törvényszerűségekre.

Ennek ellenére szerintem még így is jobb mint az anyasorozat. Ott már fullba’ tolják a mad max-et. Komolyan vehetetlen. Negan karaktere förtelmes ripacskodás.

Csilla0422 - 2017. 06. 05. 22:15

Az első részt a bűn rossztól és az unalomból 3 dolog mentette meg:
– Travis “gödörharca” – amit ugyan láttunk már a Kormányzótól és Rick is hasonló helyzetben volt a kukásoknál.
– Alicia megmenti a tesót és kb. az utolsó 5 perc, ahol végre történt valami.

– Madison a kiskanállal, na jó legyen evőkanál sakkban tart egy fél hadsereget? Bármikor lelőhették volna.
– Embereket fognak el, de a motozást kihagyják?
– Tudja, hogy a hely tele van zombival, de azért kibontja a szellőző nyílását…
– “Kain” “Abel” megjelenésére hirtelen jó lett? Ami csak addig tartott, amíg a tesó is ott volt…

Travis végre kezdett t.köt növeszteni, erre ilyen szánalmas módon megölik. Pont arra a sorsra jutott, mint Chris, amikor kezdett érdekes lenni… A családnak vége is. Nick és Alicia elvesztette a “pót-papát”,de anno ez megesett Carlal is. Legalább Cliff Curtis szabad lett.

Srand meg inkább no comment.
Az örömanya segítséget és megoldás nyújtott a labilis embereknek… Ez az öngyilkosság szerintem durva volt.

Madison az év anyja… abban a pillanatban, ahogy Nick megjelenik el is felejti, hogy lánya is van. Alicianak pedig most mindennél jobban szüksége lenne az anyjára.
Pozitívum, hogy Nicknek lejött, hogy a tesóval valami nincs rendben.
A meglepetés az lesz ha Alicia nem a jó Otto fiú karjában köt ki.
Nem tudom, hogy melyik volt a nagyobb idióta a pisztollyal hadonászó Nick vagy az, aki a kézébe adta.

Otto papa viszont szimpatikus, bár a tábora kicsit hasonlít a Kormányzóéhoz. Meglepetés lenne ha az évad közben nem lepnék el zombik vagy egy gonosz csapat.

Ha filler jeleneteket kiszedik lett volna egy jó részük…

winnie - 2017. 06. 05. 22:19

Csilla0422: cliff curtis annyira nem lett szabad, mert pár hete derült ki (gondolom a fear the walking dead készítőinek anyázásra közepette), hogy ő lesz az avatar 2-3-4-5 egyik új főszereplője.

Chiplecsap - 2017. 06. 05. 22:24

winnie
Ismerve csilla-t, és egy darabig, ugy hittem ismerem, szal ő nem feltétlen iyg értette, hogy szabad, hanem hogy megszabadutl ettö la show-tol
Tipikus csilla koment, kapásbol pocskondiázza az egészet XD mindegy rola enyit :)

sledge - 2017. 06. 06. 00:03

Megvolt az első két rész és nem is lett volna rossz, de ennyi pénzért ilyen baromságokat beleírni a forgatókönyvbe több, mint botrány.

1. A falból kinyúló zombi: Ennyire ökör nem lehet valaki, hogy odamegy, leveszi a rácsot és benéz. Ezek szerint mégis. Nagyon gáz volt történetileg és megvalósításilag is. Szinte már vártam alá a Benny Hill show zenéjét.

2. Megjön a jó tesó, bocs, engedd el a gonosz tesót, aki elmebeteg és eddig hagytuk garázdálkodni. Pár perc múlva már a gonosz tesó megmenti Madisonékat (bár erre még mentség, hogy rá volt kattanva)

3. Random rálőnek a helikopterre a semmi közepén, Travist pont eltalálják. Mindenesetre jó puskája lehet a lövésznek, még akkor is, ha nem feltétlenül így akarta. Travis kiugrik a gépből,

4. Leszállás után a biztonság kedvéért tüzet gyújtanak, hogy a zombik odataláljanak, majd a csaj elmegy egyedül őrködni a sötétbe, hátha történik vele valami (leesik vagy megtámadja egy teleportáló zombi). Természetesen meghal, aztán utána megy a srác a sötétbe anélkül, hogy a lába elé nézne.

5. Nick egy eszetlen barom. Ahelyett, hogy gondolkodna, fejjel megy a falnak, bár most a barátnője lehet, hogy megússza.

6. Strand bekamuzza, hogy orvos, sikeresen levezet egy szülést és megment valakit, erre kidobják, mert nem akarják elmondani, hogy nem orvos. WTF????? És akkor mi van? Inkább elküldik a hotelből az egyetlen embert, aki konyít valamit a gyógyításhoz és nem esik pánikba.

Nyilván nem fogom kaszálni a sorozatot a kerettörténet miatt, de tele van ordas baromságokkal. A részek eddig 6/10, a logika 0/10.

NoFearthewalkingdead - 2017. 06. 06. 00:03

Nahát meglep, hogy ennyire kevés szó esik a kvázi főszereplő halála kapcsán. Ráadásul milyen borzalmasan gagyi módon. Éjjel, sötétben lelövik egy helikopterben, a földről. Komolyan Darwin-díjas jelenet volt :D (Ok, értem, h szerepet kapott a[z] hupikék … Avatarban.)

sledge - 2017. 06. 06. 00:05

Utóirat: És Alicia ezért hagyta ott Clarke-ékat meg Polist? :) Szerencsétlen. Madison és Strand mellett ő az, aki eddig jó a sorozatban, meg néha még Nick, a mellékszereplők teljesen jellegtelenek. Az újakat még meglátjuk.

Chiplecsap - 2017. 06. 06. 00:23

Travis halálában pont az volt a poén hogy ilyen random volt. A wd-ben álandoan ezek a egy részig elnyultot, szeretteinkel körülvéve, flasgbackes halucinácios, unalmak mennek ujra meg ujra , 1-2 azt mondom oké, uristen baszki a sasha halál, de kruva unalmas volt

ez a 2 rész jobb volt mint az egész 7 évad a wd-böl.

winnie - 2017. 06. 06. 04:41

NoFearthewalkingdead: de ha rálőnek egy helikopterre, akkor van arra esély, hogy eltalálnak valakit – peches halál, szó se róla, de legalább nem tipikus zombis. és lehetőslget nyújt a rejtélyes gyilkos kilétének kibontásához.

Chiplecsap - 2017. 06. 06. 07:14
winnie - 2017. 06. 06. 07:24

hehe, vicces, hogy a cikkben ezt írják: “similar to Anya in Buffy The Vampire Slayer.” – és ugye adja magát, hogy a gyilkos az legyen, aki a buffy-ban anya-t alakította, hiszen emma caulfield az egyik kiemelt új szereplője ennek a szezonnak.

majd remélem, hogy a 3. rész után lesznek a vélemények, mert érdekel, hogy azt hogy fogja fogadni a nép, az már kicsit másabb jellegű lesz.

Chiplecsap - 2017. 06. 06. 07:56

winnie
Sejtésem szerint nyilván másabb hangvételü lessz , talán lassab, bár én asszem olvastam már spoilereket.
most nyilván meg ismerjü ka ranch béli emberket, itt sem gondolom minden az aminek látszik, aztán kitduja.

oh Strand-röl it említette valaki hogy elküldik és annak miért nincs értelme. Nos nem feltétlen értek egyet, mert igen bekamuzta hogy orvos, de azt el felejted hogy a a szülni készülö csajnak a pasijánál, már kés volt a kezében, és lényegében fenyegetőzött ami könyen balul sülhetett volna el. attol hogy lényegében ezt most bemakkolta Strand még nem jelenti azt hogy ez a fajta hazárdirozás nem veszélyes, szoval a hotelt irányítok részérül érthető volt az elküldése, noha görénység volt hogy nem adtak neki kocsit, de végül is jol jött ki belőle XD. A léyneg hogy el hagyta a hotelt.

apropo ez is szimp ia fear-ben, eddig aztán lehet ezen is változtatnak majd, de ez pozitivum volt, hogy ténylegesen mozgásban vanank, lényegében, sehol nem időztek el egy telejs évadot eddig amiota elhagyták los angelest. A hajon voltak 5 részig, majd a kis mexikoi farmon 2 rész aztán, végül a hotel.
lehet hogy itt most a lako parkban vagy mi ez , azért el időznek az évad végéig.

De jok a változatos hejszinek

Chiplecsap - 2017. 06. 06. 08:02

winnie
emma caulfield. Nem tudom hogy ő mekora szerepet kapott, igen irták anno hogy ő lesz ki és mi lessz, de asszem csak egy bts fotot láttam töle az instán, szoval igen sötétben tapogatozom vele kapcsoaltban.

Csilla0422 - 2017. 06. 06. 09:20

Winnie, örülök is a hírnek. Nagyon szeretem Cliff Curtist és ezért fájó volt nézni a pipogya, papucs Travist. Ha hasonló lett volna, mint a fináléban ill. a nyitóban akkor jó lett volna. De ez inkább megváltás és öröm, hogy megszabadult innen. A készítők meg biztos előbb tudták, hogy az Avatarba megy hiszen ezt már januárban forgatták ergo október, november körül már megírhatták. De ettől függetlenül még flashben lehet. Ha meg nem tudták, akkor meg eleve meg akarták ölni. Ha Salazart tudták jegelni, akkor itt is ment volna. De jobb ez így.

Sledge, én pont erre gondoltam. :) Itt még egyenlőre Alycia nem tudta megmutatni, hogy mire képes – jóformán csak biodíszlet. Kár érte, mert az egyik legtehetségesebb fiatal színész.

Az csak nekem furcsa, hogy itt a fehér karakterek védettek?

winnie - 2017. 06. 06. 09:29

“Az csak nekem furcsa, hogy itt a fehér karakterek védettek?”

hát, nincs belőlük sok – ha nem travis oldala halt volna ki, hanem madisoné, akkor az ellenkező kérdést lehetett volna feltenni, de az is csak véletlen lenne. nem hiszem, hogy ilyesmibe bármit bele kéne látni. az írók ilyen szempontból színvakok, nem a származás mozgatja őket

Irgum76 - 2017. 06. 06. 11:12

hál isten, hogy ez a tenyérbemászó Travis megnyuvadt
aszondja:
-öltél meg már valakit?
-nem többet mint aki megérdemelte
ha ha ha
az első szériában az egész tábort leradírozták
pusztakézzel ver félholtra egy általuk agyonkínzott katonát
majd a gyilkos fia pajtásait veri pépesre mert a hülye fia tekergeti a kormányt
és mindezt egy irodalom tanártól…
és ezek csak azok amik így hirtelen eszembe jutottak

a kanalas jelenet arany málna díjas
-kikanalazom a szemét ha nem engedtek el
-jó elengedünk
erre kikanalazza és legyünk akkor öri barik

ismét egy olyan badarság ami végig jellemzi a sorozatot
a kapun dörömbölnek, túszokat ejtenek a migránsok
aszt mikor beengedik őket kikötnek 3 csomót a köteleken…

a falas zombinál engem inkább az foglakoztatott, hogy hogy ment bele? meg minek?

lassan elfogynak szerencsére elfogynak a főszereplők és indulhat egy v2.0 ahol nem tömeggyilkosok túlélésért kell izgulnom
egyetlen normális karakter a feka azonkívül kuka mind

Aerion - 2017. 06. 06. 11:20

Kétségtelen, hogy számos valószínűtlen logikátlanság van a történetben, ezeket már többen leírták, felesleges lenne megismételni, ezeket én mégis azzal árnyalnám, hogy ezek a logikátlanságok egy olyan világból nézve valószínűtlenek, amiben aktuálisan éppen nem zajlik apokalipszis. Világvége, háborús viszonyok között az előbbi logikátlanság és valószínűtlenség sokkal gyakoribb előfordulással jelenhet meg, mint békében. Hogy ez a film alkotói felől nézve mennyire tudatos, nem tudom megítélni, de az biztos, hogy másképpen viselkedik egy ember akkor, ha nap mint nap embert ölnek mellette, és maga is gyilkos, mint mindenki körülötte, mint akkor, ha gyilkosságokat maximum csak képsorokon lát. Az emberi személyiség alkalmazkodik az átélt élményekhez, a békés körülmények személyiségracionalitása a háborús körülmények személyiségracionalitásává alakul, és mindkét racionalitásból nézve a másik irracionális.

A sorozat karakterei és eseményei szerintem reálisan leképzik a fentieket. Hogy a sorozat mennyire köti le a nézők figyelmét, egész más kérdés. A TWD egyértelműen unalomba fulladt, miért? Mert világossá vált, hogy nincs visszaút az apokalipszisből, tehát nincs remény, és ha nincs remény, a nézők ugyanazt élik át, mint az apokaliptikus világ szereplői. Beszürkül, kiüresedik, érdektelenné válik, mert mindenki tudja, mi a vége és ez a vég a megsemmisülés. A remény, egy kedvező változásban, javulásban való különböző intenzitású, de permanens bizalom alapvető feltétele az emberként létezésnek. Ha ez megszűnik, mi tartaná életben az érdeklődést? Természetes hatás lesz az érdeklődés csökkenése, ez pedig a TWD vége is. Mivel a FWD ehhez képest más időben zajlik, pörgés van, ezért aztán az érdeklődés szintje is élénkebb, mert még van remény, de mi tudjuk, hogy nincs.

Számomra ezeknek a filmeknek, beleértve például a Holtak hajnala remake-et is, a jelenből nézve irracionális valószínűsége a legnagyobb érték.

Biztos sokan elgondolkodtak már azon, miért készülnek ezek a filmek. Hogy bevételt termeljenek, a készítők, a stáb és a résztvevők és a forgalmazók gazdagodhassanak, költhessenek, és újabb filmek készülhessenek belőle, persze, miért? Mi az értelme?

Én azt gondolom, kiváltképp idővonalba állítva ezeknek a témáknak az apokaliptikus víziók szintjén való folyamatos kimunkálását, a realitás az értelme. A második világháború óta fejlesztenek olyan biológiai és vírus fegyvereket, amelyek képesek lehetnek előidézni mindazt, amit ezek a filmek ábrázolnak. És mindez úgy is rászabadulhat az emberiségre, hogy azt a hatalmak nem óhajtják bevetni, akár elég egyetlen olyan ember is hozzá, akinek hozzáférése van ezekhez, és véget akar vetni az emberi világnak.

A terrorizmus korát éljük, csak még az elején vagyunk. A java következik.

Ronaldo - 2017. 06. 06. 20:12

@sledge: Az ugye megvan, hogy a szereplő nem tudja, hogy filmben van, és nem szabad belenézni? Tehát ha te fura zajt hallasz a falból a valóságban, akkor megnézed mi az, nem fogsz egyből arra gondolni, hogy zombik kerültek oda. Még, ha a valóságban is lennének zombik.
Igen Travist pont eltalálják. Te magad mondtad, hogy nem pont ezt akarták, de így sikerült. Mint ahogy egy autó pont neki mehet a fának. Akkor mi ebben a meglepő, főleg, hogy eleve a helit célozták, tehát akkor miért ne sebesülhetne meg valaki amikor 5-en is ültek benne? Egyébként bármi kiderülhet a lövöldözésről. Nem is biztos, hogy random volt.
És az őrködés? A csaj előrement nem vette észre a lyukat, leesett. Nyilván a fickó sem tudta, hogy a lába elé kell nézni, ő is leesett. Hol a hiba?
Strand elküldése teljesen érthető volt. A begőzölt mexikóiakat nem hiszem, hogy meghatotta volna, hogy felelőtlenül játszott mások életével, bár jól sikerültek a “műtétek”,

Én tényleg nem vagyok az, aki körömszakadtáig védi a blődségeket, mert a teleportáló zombik pl. nekem is sok, de érthetetlen, hogy lehet fennakadni olyan piszlicsáré dolgokon, amit különösebb erőfeszítés nélkül meg lehet magyarázni.

sinyster - 2017. 06. 06. 21:05

Egy kérdés: akkor Travis a lövés miatt ugrott ki? Mert visszatekertem, de mintha a bele (?) is kilógott volna? o.O bár lehet én nem bírtam kinézni mi volt az ott.

Irgum76 - 2017. 06. 06. 21:23

Ronaldo:

“Tehát ha te fura zajt hallasz a falból a valóságban, akkor megnézed mi az, nem fogsz egyből arra gondolni, hogy zombik kerültek oda.”

hát nem, mivel aki látott már gipszkarton falat az tudja, hogy nem egy nyílt folyosó van a két gipszkarton között ahol a zombik vígan kóricálhatnak

“És az őrködés? A csaj előrement nem vette észre a lyukat, leesett. Nyilván a fickó sem tudta, hogy a lába elé kell nézni, ő is leesett. Hol a hiba?”

a hiba ott van, hogy állításuk szerint úgy ismerik azt a terepet mint a saját tenyerüket
plusz a csaj fütyül, hogy baj van a srác meg 5 percet eltökörészik még
van nála zseblámpa de csak akkor világít vele mikor már legurult az ösvényről
a csajt ott hagyja a pisztollyal miután végeztek elkéri tőle és mondja, hogy menjen vissza a táborhoz sötétben, egyedül,ismeretlen helyen ahol épp összefutottak három zombival…

Sulo - 2017. 06. 06. 21:25

ZTravis gyomorsérülése amúgy honnan? Logikus persze, hogy nagy valószínűséggel a veremben de akkor is, ez megint egy (számomra) fájó pont a magyarázata nélkül.

Irgum76 - 2017. 06. 06. 21:30

sinyster:

igen a nyakán csak épphogy sérült az volt a gáz, hogy a bele kifordult
amikor meglátja a csaj akkor jön rá ő is, hogy menthetetlen
gondolom a lövedék szétroncsolódott a helikopterbe csapódáskor és a szilánkok tépték szét

sledge - 2017. 06. 06. 21:39

@Ronaldo:

Ha fura zajt hallok egy ilyen zombis helyzetben, van annyi eszem, hogy nem nézek bele a sötét lyukba, hanem elkezdek hátrálni, esetleg segítséget hívok, mert van annyi életösztönöm. Ezek szerint ennek a figurának nem volt. Gondolom, láttál elég filmet ahhoz, hogy ilyenkor ne kíváncsiskodj.

Travis halála: Nem az a gond, hogy eltalálják, hanem hogy kicsit nyakánál fogva rángatták elő ezt a lövöldözést, de fene tudja. Az viszont biztos, hogy a fickó nem volt teljesen amatőr vagy lesben állt, mert pályázott Troy csapatára. Ebben az esetben adom. De random helikoptereket lövöldözni azért kevés ember szokott ilyen hatékonyan még zombiapok idején is. Hacsak nem totál pszicho.

A gödör: Ott a hiba, hogy nem megyek be a sötétbe ismeretlen terepen sötétben, zombitámadás esetén, hanem nyílt terepre húzódok. És pláne nem császkálok egyedül a sötétben. Gondolom, Te sem mennél ilyenkor be a sötétbe.

Strand: Lehet benne valami, még talán ez a leginkább magyarázható dolog. Ettől függetlenül az egyetlen ember volt, aki konyított valamit a dolgokhoz, így nem feltétlenül volt ez logikus lépés a hotelban lévőktől.

Nincs azzal baj, ha másképp gondolkodunk, de ilyen helyzetekben az írók nagyon sokszor csináltatnak baromságot a karakterekkel, amiket egy normális ember nem csinálna és erre nem mentség a mentális állapot (vagy ha igen, akkor tényleg az a szándék, hogy érzékeltessék, hogy az emberek nagy része teljesen bedilizett).

winnie - 2017. 06. 06. 21:46

sledge: nem a vitába akarok beleszólni, csak épp a kedvenc gumicsontomat (vagy marhaságomat), hogy

“Gondolom, láttál elég filmet ahhoz, hogy ilyenkor ne kíváncsiskodj.”

amellett, hogy erről volt szó, hogy ők nem filmszereplők (én is kimegyek megnézni, hogy mi a zaj kintről, nem gondolok arra, hogy horrorban vagyok), csak annyi, hogy ebben a világban nem nagyon léteznek zombifilmek, legalábbis logikusan gondolkodva. mármint maga a kifejezés nincs. ha vannak is hasonló filmek, akkor azokban a lények másképp viselkednek, hiszen nem asszociálnak rájuk, vagy más a nevük:)

egyszerűsítve: nem léteznek. a lényeg, hogy nem gondolhatott ilyesmire, meg ki tudja, hogy mennyi tapasztalata volt közelebbről nem lekötözött, esélytelen zombikkal.

szerintem a falas lyukkal nem volt gond, tipikus horrorfilmes megoldás, még ha nem is annyira realisztikus, szerintem itt elfért. a készítő egyébként ezt nyilatkozta róla:

“They were just rats. That was our way of ripping off 28 Days Later, because I love that tunnel scene when the rats are being chased by the infected. Also, Troy is very dark, and we wanted to have a character in the premiere that’s worse, and that’s Willy. He’s just pure evil — incredibly cruel and sadistic, and he has fun playing with Travis. And since Travis didn’t get to kill him, we wanted to make sure that he went away before the premiere was done. Jason Cahill, one of our writer/producers, pitched doing sort of a toothpaste thing with a character being pulled through a hole that’s too small, and we needed a way to claw him into this space, so that’s where the rats came from. He deserved it! So there was at least a little bit of justice in a very unjust world.”
—-
a lövöldözés egyértelműen a sztori része, később kiderül, hogy mi volt. a többiről, és ez az, ami számomra érthetetlen:

“Ott a hiba”

az nem hiba, ha te másképp viselkednél. oké, ő hibázik, de a hiba általában írástechnikára utal, itt pedig csak arról van szó, hogy írtak egy nem túl okos karaktert. ennyi. oké, lehet taktikai érzéke, de csak azért fennakadni, mert te nyílt terepre húzódnál (nem te voltál ott), nem császkálnál a sötétben (nem te voltál ott), nem fair. igen, lehet bosszankodni, hogy hülye, de ez nem “hiba”. te is csináltál ma számtalan dolgot, amit egy kívülálló téged látva kifogásolna. mégsem hibázol:) (a zombitámadást már kifejtettem fent.)

oké, te is írod, hogy az írók baromságot csináltatnak a karakterrel, de olyan nincs, hogy egy normális ember nem csinálna. egy normális ember nem biztos, hogy normálisan viselkedik egy feszült, apokaliptikus szituációban, egy olyan helyzetben, amiben még sosem volt. tudom, hogy ezek mind erőltetett dolgok, kimagyarázások, de az ellenkezője is az. nézed a sorozatot és látod, hogy vannak nagyon ügyesen viselkedő karakterek, és vannak, akik bosszantó dolgokat csinálnak.

a lényeg, hogy fotelből mindenki okosabb, az íróknak pedig az a céljuk, hogy szórakoztató és érdekes dolgokat írjanak.

Irgum76 - 2017. 06. 06. 22:04

Winnie:

ez szép és jó amit nyilatkozott
meg nekem is bejött ez a jelenet
de nem hiszem, hogy akár egy építkezést látott volna távolról is
a gipszkartont valamire fel kell rögzíteni ott mennek a különböző vezetékek, csövek és szigetelővel kitöltik a fent maradó helyet
a szellőző nyílás meg konkrétan sehova sem csatlakozott
de a legnagyobb rejtély számomra, hogy hogy került a falba???
befalazták?

Ronaldo - 2017. 06. 06. 22:33

sledge: “Gondolom, láttál elég filmet ahhoz, hogy ilyenkor ne kíváncsiskodj.”

A filmet intelligens lények írják, szándékosan úgy, hogy ilyenkor mindig történjen valami. Ezzel szemben a valóság nem “intelligens”, nem akar a sors kicseszni veled, hogy másokat szórakoztasson. Mivel a szereplő a saját valóságában van, eszébe sem jut, hogy ilyenkor jön a kötelező halál.

_Peter - 2017. 06. 07. 00:18

“ez a 2 rész jobb volt mint az egész 7 évad a wd-böl”

Részben kíváncsivá tett ez az állítás, részben unatkoztam és megnéztem a premiert. Pedig tavaly már elegem lett sajnos már Alicia miatt se volt érdemes nézni (óriási hiba Alicia csak mellékszereplő szinte)és főleg a TWD-t is kaszálni kéne már a fenébe annyira gagyi.

Viszont. Simán van a fent idézett állításban valami! Amilyen rosszra számítottam, egészen megleptek a premierrel! Összességében tetszett ez most! Idejét se tudom TWD részre mikor használtam ezt a szót. Először fogtam fejem persze klisé hogy minden katona gonosz egyből, aztán kiderült csak egy rohadt alma egység volt a kísérletekkel. Csomó feszült jelenet, Travisék szabadulása, fogolytársa a színész nevét nem tudom de ismert arc a Band of Brothers-ben ő volt Liebgott, szóval megleptek rögtön kampec neki. A kanalas jelenet Madisonnal is tetszett, nem teljesen igaz simán lelőhették volna, attól még a csávó szeme bánta volna és hát ő volt a parancsnok, az emberei nem kockáztattak.
Travis halála pont hogy tök jó volt! Mert ilyen véletlenszerű a túlélt gladiátor harc után. Biztos szóba kerül még kik és miért lőttek a helikopterre. Rivális ranch? Alicia is mondta mi értelme volt, hát majd kiderül. Nekem kifejezetten tetszett egy főszereplő halála nem sejtetve na most, na mégse módon elnyújtva, szóval értitek nem kukás Glenn kamuval, nem egy karikatúra képregény figura lefejezés, hanem egyszerűen eltalálta egy golyó.

Az is tetszett ahogy Madison fogadta a rossz hírt, nem voltak TWD elnyújtott zenés vágások sok potyogó könnyekkel, hanem mondta Aliciának hagyja egyedül, és magában rókázott párat a fánál. Elég reális reakció volt.

Voltak furcsaságok, a genyó katonát meg kellett büntetniük az íróknak, hát így sikerült a falból támadó zombikkal. A pilótanő a főnök keresztlánya volt, neki is meg kellett halnia valahogy, hogy a főnök és Madison közt legyen közös pont aznap mindketten elvesztettek valaki fontosat. Strandnek kellett egy reset, ezért kitalálták a doktorosdi babával megvilágosodás szálat, az öngyilkos nővel ellentétben ő még talált új életcélt veszteségek után. Megkeresi majd valahogy Madisont.

A megvalósítás szerintem TWD-hez képest csillagos ötös, a katonai bázis és helikopteres jelenet is. TWD-ben már régóta kritikán aluli a CGI és fapados akciók.

Ha nem is folytatom az évadot, hiszen ismerjük a receptet a premiert mindig megnyomják akcióval és haladó sztorival (egy rész alatt eljutottak az új helyszínre de majd jöhet a lassú farmozás), nem hiszem a teljes évad jó lesz mert én már régóta nem hiszek ebben az AMC bandában, de ez egészen korrekt két rész volt.

dexike3 - 2017. 06. 07. 07:27

azért Dave Erickson egyik nyilatkozata eléggé spoileres volt, hogy milyen karakterrel ellensúlyozzák majd az évadban Travis halálát. mondjuk én mást hoznék vissza, de ki tudja, lehet az a szereplő is visszatér majd.
Ofélia viszont eddig lapít mint sz*r a fűben. lehet az ő csapata lőtte le a helikoptert?
webisode Passage-ból esetleg jönnek át karakterek?

s91 - 2017. 06. 07. 11:38

Hiányzott a Fear, be is jött a duplanyitány, főleg az első rész volt nagyon intenzív. Nagyon jól haladt előre a sztori, a zene is kiváló hangulatfokozó volt. Durva hogy egy rész alatt mi minden történt, a végére már helikopterrel és konvojjal távoztak régi ismerőseink, gyakorlatilag mélyen tisztelt embertársakként egy egész hadsereggel az oldalukon. Nagyon faszavolt.

A kivégzősornál izgultam hogyan ússzák meg Travisék, az írók végül bravúrosan megoldották a helyzetet, a gödörben is kiharcolta a tiszteletet a maori. Az ő játéka kiváló volt, sajnálom is hogy kiírták (?), benne sokkal több potenciál volt az első két évadban látottakhoz képest (bár akkor is voltak jó pillanatai).

A fal mögül érkező zombik lehet hogy valamilyen mutáns fajták voltak. Az is ütős volt, ahogy a patkányok menekültek előlük.

Alicia karaktere nekem nem jön be, túl teszetosza a dolgokhoz, persze nem lehet mindenki Madison, aki a FTWD Rickje lesz lassan. Nick szimpatikus, tőle többet várok, de idővel neki is meglesznek a WTF pillanatai.

Végszónak csak annyi, hogy nagyon tartalmasnak tűnik a forgatókönyv. Nem szívbajosak a szereplőkkel, láthatóan jó új karakterekhez nyúlnak a készítők. Érdekes egy másik kulturából is végignézni a zombiapokalipszist, teljesen más érzése van az embernek, mint amikor TWD-t néz.

Megmondó Man - 2017. 06. 07. 11:42

A nagy szellőzőnyílás-vitához:

Nem az az irreális, hogy valaki megnézi honnan jön az ismeretlen zaj, hanem az, ahogy azt a jelenetet megrendezték. Szellőzőnyílás(?) derékmagasságban(!), ami egy üres szoba kell, hogy legyen, ha egyszer egy zombi elfér benne. És keresztülpasszíroznak rajta egy emberi testet, félbetöréssel. A kis vasgyúró zombi. A legtöbbjük még megragadni sem képes a főszereplőket, csak kitárt karral billeg feléjük, de hullajelölt mellékszereplőkre mindig harcininja zombik ugranak szupererővel. Ez Film+ színvonal. Halálos bestia 2.

Walking Dead kibeszélőkben úgy látom visszatérő elem az életszerűtlenség kritikája. Valóban az, de többnyire hülyeségeket hoznak fel a bizonyítására, mint pl. “hülye alexandriaiak miért nem építettek belső szakaszzáró falak, pedig minden ember így tenné” meg hasonló baromságok. A “miért nézni meg mi a zaj forrása a zombiapokalipszis közepén” is ilyen.

SZL - 2017. 06. 07. 20:08

Első rész, másodikat még nem láttam: ritkán írok negatív kommentet, de ez mi a franc volt? Az észnek, a logikának és a következetességnek minden formáját nélkülöző idióta jelenetek. Nem akarok spolier-ezni, de nem volt egy olyan jelenet, amiben a logikának bármilyen csíráját észre lehetett volna venni. Sem ebben, sem a WD-ben nincs semmi új ötlet, fogalmuk nincs a rendezőknek mit csináljanak, ezért nem csinálnak semmit, minden évad ugyanarról szól, magáról a vírusról meg 10 évad alatt nem tudtunk meg szinte semmit. Amíg a nézőszámokból az látszik, hogy ez kell a népnek, nem is lesz változás sajnos…

sledge - 2017. 06. 07. 21:34

@Winnie:

Azon valóban lehet gondolkodni, hogy miként értelmezzem ezeket a dolgokat, hibának vagy egyszerűen hülye döntéseknek, amiket a karakterek hoznak / hozatnak meg velük az írók. Mindössze arra kívánok rávilágítani, hogy teljesen logikátlan dolgokat csináltatnak a sorozat készítői a karakterekkel (ez több sorozatra is igaz egyébként, de a TWD világában ez hatványozottan jelenik meg) és ennél lehetne kevésbé buta módon megrendezett halálokat megrendezni. A megvalósítás más kérdés megint, a szellőzőnyílás tényleg B kategóriás horror volt. Egyébként meg nem fennakadás, csak jó lenne látni, hogy reális és logikus döntéseket hoznak a karakterek, nem pedig ész nélkül lépnek valamit csak azért, hogy izgalmas vagy megdöbbentő legyen. Az a gond, hogy az írók gyakran csináltatnak hülyeséget a karakterekkel azért, hogy elérjék a kívánt hatást és ez nagyban ront az élvezeti értéken. Nagyon jó példa a PB utolsó néhány része is (főleg a finálé), az valami botrányos lett írói szempontból.

winnie - 2017. 06. 08. 13:54

SZL: ” Amíg a nézőszámokból az látszik, hogy ez kell a népnek, nem is lesz változás sajnos…”

ezt most nem értem. ha nézed, akkor nem illik azt szóvá tenni, hogy más is nézi. (ráadásul, ha követed a nézettségeket, akkor azt veheted észre, hogy mennyire hatalmasat csökkent mindkét sorozat nézettsége, szóval nem ez kell a népnek.)

“magáról a vírusról meg 10 évad alatt nem tudtunk meg szinte semmit. ”

még szerencse. szerinted az átlagember foglalkozik ilyesmivel, gondolja, hogy majd ő fogja megmenteni az emberiséget? viccen kívül, szinte minden zombis darab erről szól, ennek legalább lehetne örülni, hogy nem ezt a klisét süti el.

“Sem ebben, sem a WD-ben nincs semmi új ötlet, ”

én, nem nézőként mindenképp elfogulatlan vagyok, de… egyrészt milyen ötlet kéne (az emberek mennek, és megpróbálnak olyan helyet keresni, ahol élhetnek – nem hiszem, hogy ide mesterségesen dolgokat kéne kitalálni), másrészt pedig hogyhogy nincs ötlet? a fear-ben miért ne lettek volna ötletek, még nem nézve is tudok párat felsorolni. a twd esetében is vannak bőven ötletek. egy dolog, hogy mindkét sorozat gyenge valaki szerint (szerintem igen), de szerintem az abszolút nem igaz, hogy ne lenne ötlet bennük.

SZL - 2017. 06. 09. 14:27

winnie: Én annak reményében nézem, hogy végre történjen már valami “más”. MINDEN évadban keresnek és TALÁLNAK lakható helyet, amit aztán az évad végén lerombolnak a zombik. Kétszer még el lehet sütni, dehogy minden évadban ez legyen, az már vicc. Ez inkább klisé, mintha elvinnék más irányba a sorozatot. A töltelék részek vállalhatatlanok, masszív időpocsékolás megnézni. Megvalósítás is mindig ugyanaz, a kis “járókelők” kb. 20cm/s sebességgel mozognak, de amikor le kell rohanni egy tábort, akkor hirtelen 50 ott terem a közepén, vagy rávetődik valakire.
A sima WD 2. évadában megcsillant a remény, hogy megtudunk valamit, de aztán gyorsan “felrobbantották” ezt a szálat. Bocs, de engem ez sokkal jobban érdekelne, mint az agyatlan gyilkolás, már a szereplők sem tudják, hogy kit miért ölnek meg.

winnie - 2017. 06. 09. 14:56

SZL: abszolút egyetértek veled akár öldöklés, akár valami történés szempontjából, és tényleg nem a sorozatok védelme a célom, de a twd esetében épp azzal szoktam érvelni, hogy 5 évad vándorlás után végre történt valami és le tudtak telepedni, és jó eséllyel meg is van a végleges lakhelyük. most már csak az a kérdés, hogy tudnak-e érdekes sztorikat írni. ha nem megy, akkor nem a megyünk vagy egy helyben járunk? kérdésre adott válasszal van a gond.

itt egyelőre ide-oda csapódnak, hajó, villa, szálloda + gyógyszerész, most a túlélők között is meghúzhatnák magukat – nyilván nem fogják. de szerintem a készítők célja inkább az, hogy feltérképezzék a világot, bemutassák a megváltozott társadalmat, a csoportokat – elhiszem, hogy számukra érdekes világ ez, mert még nem annyira posztapokaliptikus, mint apokalipszis közbeni. kár, hogy én nem tudom osztani a lelkesedésüket:)

Quantumleap - 2017. 06. 10. 13:02

SZL: Nem hiszem el, hogy valaki még mindig ezen van leakadva, hogy miért nem tudunk meg semmit a vírus mikéntjéről. Kismilliószor le lett már nyilatkozva, hogy nem fog kiderülni. És mégis mit tudna hozzátenni a sztorihoz?

Chiplecsap - 2017. 06. 12. 07:23

Tetszett ez a 3. rész, hazudnék ha azt mondanám hogy nem tetszett.
Jo volt, jo hogy a karakterek többsége egy helyen van, és lényegében pont ezt a fajta társadalmat hiányolhatuk.

Szerintem elég hiteles hogy bizony biztos lennének olyanok akik az egész esemény kezdetekor az elején bizony nem a táplálék lánc ajára kerülnének egyböl.
És hitelesebb hogy ez nem a nagy városokban történik, véleményem szerint pont azok mint ahogy részben láttuk is, lennének amik egyböl káoszba torkollanak és jön a bombázás.

Ez az otto család egy is egy ilyen csoport , és ha azt vesszük Thomas, Strand pasija is ilyen volt.
Ugy értem elég valószinü hogy bár a kormányok valószinüleg össze esnének , a mágán
személyek, akik eleve voltak is valakik a világban sok pénzel kapcsoalttal azok most is a kezdetekkor még lennének valakik.
Thomas is ha nem lett volan beteg lényegében lehet hogy át vészelte volan az egészet a ksi elszigetetl világában, máskérdés hogy a muterja bolodn votl, szoval kitudja XD .

és ilyen valaki is ez a Strand multjábol előbukkano figura is, és még van a 3. csoport akik meg lelöték a helikoptert. Szoval van 3 frakcionk, és bár a pénz már nem a valuta
még itt is az életben maradás nem elég, akik a régi világban hatalmasok, vagy lényegében valakik voltak azok itt is azok akarnak lenni, csak az eszközök már durvábbak.

És akkor itt van nekünk a clark család az átlagok, egy telejsen átlagos család egy viszonylag diszfunkcionális család, akik ebben az uj világban lehetnek majd valkik,
feltörekedve, megváltozva adaptálodva. Nem szuper zsaruval kezdünk, hanem átlagos emberekkel. Mert az Otto farm , és strand jelenetei is bemutatták hogy itt is meg vanank
a társadalmi rangok, vannak azok akik ugyan ugy elnyomottak vagy mástol függőek maradnának vagyis gyengék, és ez az egyik véglet, hogy igy végzed, Vagy olyanok leszntek mint a clarkok
akik meg gondolom majd feltörekednek ehez kellően jo motivácio a család , mint egyetlen megmaradt érték.

Szoval a felvezetés tetszik és a tálalása is eddig.

Emellett karakter erős rész volt, Alicia kis holtköltök társasága klubja is tök poén volt, és valami uj egyedi :D.

Szívjunk füvet és beszéljünk egy valker fejhez :D.

Hozzátéve hogy most láthatjuk hogy Alicia pl egyáltalán nem rosz karakter, mert azok a kölkök is
a bizonyitékai voltak a gyengeségnek, annak hogy mások védelmére szorulnak, az izoláltásgnak köszönhetően.
Valamint a könyü az ölés elég velős volt.

Madison meg megláthatta ottoék, készleteit, amikböl már és el lehet tünödni hogy majd esetleg át akarja e venni a dolgokat egyszer majd stb stb, akar e hatalamt ezáltal,
pedig erőt arra hogy védelmezze a sajtá caládját, mert vagy bárány lezsel vagy farkas.

Szoval eddig jol építik ezt fel, ezt az évadot.

A következő rész meg eléggé egy karakter központunak tünik, gondolom egyértelmü hogy kiröl :)

az plussz info és biztos nem tetszik majd az amcsiknak, hogy majdnem egész részben Spanyolul beszélnek majd angol felirattal XD , vagy legalább is egy nagyobb részében a szokottnál XD

Geza Kovacs - 2017. 06. 13. 00:06

Pfej, ezek megismétlik még itt a végén az anyasorozat 2. évadát, de agybajt kapok. Most már túl öreg vagyok az ilyen időhúzáshoz :-)

winnie - 2017. 06. 13. 04:53

de honnan ez az időhúzás jelző? ha lenne valami, amiről tudnánk, hogy eljön, akkor oké, de itt nem húz senki sem semmit, szerintem. (persze, ha valaki a sorozat végét várja, akkor értem, mert minden rész azt odázza el, de nyilván a sorozat még nagyon sokáig fog menni.)

Csilla0422 - 2017. 06. 13. 16:44

Tegnap megnéztem már, de az idő sem szépítette meg a történetet.

Madison kb. 2 napja van ott, de már úgy viselkedik, mintha ő lenne az alapító. Az öreg helyében már kiraktam volna a kapu elé. A négyesből Luciana az, aki használja az eszét, ő nem felejtette el, hogy milyen Troy.

J. Otto farmja, bunkere, reklámja elég sok mindent “kölcsönzött” egy másik sorozatból. :) Másrészt keveredik a WD farm és a Kormányzó városa. Így már annyira nem érdekes. Jobb lett volna látni L.A. leépülését, de ez elől meg az írók elmenekültek.

Milyen eredeti ötlet volt a zombifej, de nem itt, hanem még a WD-ben. Jelen esetben: ez is kipipálva.

Alicia úgy lő pisztollyal és úgy használja a pillangókést, mintha csecsemő kora óta muszáj lenne neki. Az eszét bezzeg most sem használta.

Remélem, hogy Luciana meggyőzi Nicket és lelépnek innen. Az ő száluk még érdekes lehet. Bár amennyire Nicket leépítették… Ofelia is kezdett jó lenni.

Travis tanárként mikor lett Rambo és Madison tanácsadóként hogyan lett G.I. Jane?

Mellesleg remek ötlet volt a tiniket a füvezésre és az alkoholfogyasztásra biztatni.

Norin - 2017. 06. 15. 13:55

Travist tuti viszontlátjuk még…annyira hangsúlyos volt most is, és előzó évadban is a származása (maori). Úgy érzem, ezzel kezdeni akarnak még valamit.

Chiplecsap - 2017. 06. 15. 14:23

Norin
a csávó halott, végérvényesen, ez hivatalosan meg lett erősítve. ugyan ugy ahogy anno az hogy Daniel meg nem halott.

winnie - 2017. 06. 15. 15:06

Norin: curtis most pár évig megy avatár-filmeket forgatni, 1-2 részre pedig nem lenne értelme visszahozni. de tény, hogy nem láttuk meghalni, bár eléggé stretch lenne.

a származást csak említették, hogy tudjuk, nem latin, mert ugye az lett volna a karakter, látásból meg nem egyértelmű, hogy maori, a neve pedig elég fura volt, így pedig akár storyline-nak is elment a dolog.

chiplecsap: danielről igazából csak annyit mondtak, hogy “nem láttuk”, hogy meghalt, de olvashattunk a sorok között, meg nála lehetett tudni, hogy csak rövid ideig lesz elfoglaltsága, nem több évig. mondjuk, ha travis él, akkor sem mondhatnának mást, nem?:)

Chiplecsap - 2017. 06. 15. 23:42

winnie
Lehetséges hogy igazad van , bár én ugy emlékszem hogy ott többször föleg a késöbbiekben meg említették ténylegesen hogy él, illetve hogy eleve szeretnék hogy visszatérjen. A kérdés az hogy msot menyi időre jön vissza, mert ugye ha jol tudom eleve ő kérte annak idején hogy kiszálhasson picit filmezni, de nem akart meghalni, majd kiderül.

Travis esetében viszont azért, legyünk már egy ici picit realisták még ha zombi sorozatrol is van szo. Golyó a nyakában és a hasában, ezután pedig kizuhan egy igen magasan szálló helikopterből. Egy ilyet azért ne éljen már tul valaki. :)

Lehet hogy glenn-el elő szeretettel eljátszották a multban a “majdnem meghalt ” dolgot, de ha vissza gondolsz ő sosem sérült meg, mindig csak amolyan szorult helyzetben hagyta ott őt a történet vezetés. Körbe zárják a zombik, be esik a zombik közé stb stb, az hogy 2 golyo van benne olyan sosem volt

Chiplecsap - 2017. 06. 19. 07:22

A mai részröl nem tudok lényegeset nyilatkozni még, lévén teljesen spanyol volt szinte az egész rész XD , és hajnalban még nem feliratozta a magyar AMC , de nem volt rossz, és ugyan akkor tévedtem, nem lesz 3. frakcio XD. legalábbis Dante személyében biztos nem XD

hummel - 2017. 06. 19. 09:15

Daniel fejében amúgy is összekuszálódnak a szálak időnként, erre jön az isteni beavatkozás a villámcsapással … Jó rész volt.

Enzo - 2017. 06. 19. 16:04

3×01
Nem volt rossz ez a kezdés. A statisztikázós katonacsapat érdekes volt, bár összességében az egész hely kicsit a TWD-s Sanctuary-re hajazott, és kb annyira gyorsan maguk mögött is hagyták. A mészárszobából való kijutási terv egyszerű és nagyszerű, utána viszont azért már voltak furcsaságok. Jófejszomszéd Steven zombi verziójának Nick után dobása mondjuk adta, amúgy az alagutakról csak nekem jutott eszembe a Passage websorozat?
Madison kanalas akciója meg Travis gladiátorharca szintén király volt, de aztán a nagy közös békés elmenekülésen én meglepődtem, ez nekem nem tűnt hitelesnek. A gipszkartonba belenéző katona meg mekkora gyökérség volt, te jó ég :D És az nem mentség, hogy ebben a világban nincsenek zombifilmek – hiszen cserében konkrét zombiapokalipszis van, ami még pont hogy a filmeknél mélyebben bele kéne hogy sulykolja az emberekbe azt a minimális életösztönt, hogy ilyet hülyeség csinálni… Az szintén nevetséges konzisztencia-hiba, hogy úgy átrántja a falon a csávót a zombi, hogy eltörik a nyaka…még akkor is, ha itt még nem puding állagúak az élőhalottak. Először nem értettem, hogy lett ott ennyi zombi, de aztán leesett, hogy mivel ez az alagsorban történt, valszeg a Nickék által véletlenül beengedett nagy seregnek vezetett oda az útja. Mondjuk az még így is minimum megkérdőjelezhető, hogy hogyan vették őket körbe a végén hirtelen minden irányból…erős mondvacsinált konfliktus akart lenni, ami aztán nem is lett az, mert ugyanoda mennek.

Darabkák:
– Oké, azon nagyot röhögtem, amikor Madison már 3 perce túrja át az egész szobát valami fegyverként hazsnálható tárgyért, erre Alicia lazán elővesz a bakancsából egy kést :DDD
– Valamiért az rémlett az előzetesből, hogy Troy lesz a jó katona, aki majd beleesik Aliciába, hát gyorsan kiderült, hogy nem…viszont a későbbiekben Jake-kel ezt még ugyanúgy el lehet játszani.
– Ügyes volt a “régi világ” anyagi javainak elértéktelenítése, azaz hogy a katonák 20-30 ezer dolláros tétekben fogadtak piti dolgokra, mert úgyse ér semmit a pénz.
– Travis hogy kikúrta a betonelemet a gödörből, az is állat volt :D

3×02
Na jó, ez a rész meglepett. Én komolyan nem néztem volna ki a készítőkből ezt a töknövesztést, hogy a kvázi főszereplő Travist egyszer csak piff, kiírják. Én azt hittem először, hogy álomjelenetet látunk, de nem, úgy néz ki, tényleg megmurdelt. Pluszpont az egyszerű halálért, ezeket hiányolom amúgy is, Travis viszont olyan faarcal nyomta végig a teljes előző részt, meg a sokkos állapotot is, hogy a színészi kvalitásai nem fognak hiányozni.
Strand sztorija egész érdekesre sikerült. Az őt megkéselő asszony leugrása kiszámítható volt, Nick fegyverelkérése dettó, és hogy Alicia menti meg Jake-et, az is. Szegény szöszi katonacsajt sajnálom, mert cuki, elnézegettem volna még egy darabig – egyébként tényleg elkövettek illogikus dolgokat a szereplők ebben a részben is. Madison azt hogy gondolja, hogy hárman-négyen átveszik a hatalmat?

Darabkák:
– A Madison-féle “Hug your mother” ötlet tetszett :)
– Nick+Alicia ölelkezésre szintén pluszpont, persze más okból :)
– Strand milyen verdát szerzett (honnan?), wow!

UPDATE: A rész hogyvoltjából tudtam meg egy rakat dolgot: Troy&Jake faterját Jeremiah Otto-nak hívják, továbbá ő fogta el ofeliát az előző évad végén, illetve Strand az asszonytól kapta a kocsikulcsot. Jó tudni :D

#hétidézete
“-And I put a spoon in your other son’s eye.
-Guess he’s lucky it wasn’t a fork.” :DDD

Irgum76 - 2017. 06. 19. 17:07

vígjátéknak jó volt :)

Irgum76 - 2017. 06. 19. 17:14

annyi badarság volt benne, hogy az nem igaz

de a legjobb ahogy Salazar elmeséli menekülése történetét
“há nem tum felgyújtottam gecbe aszt kigyüttem valahogy”
na ez egy bravúros írói húzás volt

Irgum76 - 2017. 06. 19. 17:21

mármint 3×04 ha nem lett volna tiszta

doki - 2017. 06. 19. 22:47

Magasabb a színvonal még mindig,mint az előző két évadban. Ez a töltelék epizód sem volt unalmas.

Csilla0422 - 2017. 06. 20. 20:43

A rész kapcsán egy dolog érdekelt volna – Salazar megmenekülése. Ebből aztán semmit sem láttunk… Cserébe viszont kaptunk: egy 2020-as olimpiára készülő zombit, villámot és egyéb ordas baromságokat.
Mindezek ellenére még így is az évad legjobb része volt. S3 eddig unalmas, ezért ez a kabaré így elment.

A pozitívum, hogy nagyrészt spanyolul beszéltek.

Irgum76 - 2017. 06. 20. 21:20

“A rész kapcsán egy dolog érdekelt volna – Salazar megmenekülése. Ebből aztán semmit sem láttunk… ”

hát egy zombikkal összezárt pincében gallon benzinnel meglocsolva ő marad egyedül életben mikor az egész épület leégett és összedőlt…

ezt visszaadni képileg elég nehéz lett volna így a fantáziánkra bízták
ezt márpedig túlélte aszt le van ejtve a néző
(ja de bibis lett a lába)

emlékeztetőül:
https://www.youtube.com/watch?v=ekJ49V-rm84

nekem még a vízhordás tetszett végig bömbölteti a magnót aszt befordulnak a sikátorba és egy pisszenés se mert megtalál a maffia :)

couberkedek úgyhogy nekem jól jött ez a rész 5 coubot is sikerült belőle csinálni

Irgum76 - 2017. 06. 20. 21:39
Geza Kovacs - 2017. 06. 21. 01:51

Eddig a 4. volt a legjobb.

Divexa - 2017. 06. 21. 22:31

Nekem is a 4. tetszett a legjobban, néztem volna még. “Ripley-anyu-t”, vagyis Madison-t is kiírhatnák a férje után, nagy jót tennének a sorozattal. De valószínű ez soha nem fog megtörténni…. Csilla erről mindent leírt picit feljebb. Ráadásul ahová a csipetcsapat betéved, ott fű nem terem. Eddig bárhol is voltak, sikerült szétzilálniuk a közösséget, aztán jött a menekülés. Kezd uncsi lenni ez a folyton visszatérő történetvezetés. No de majd meglátjuk. Mindenesetre ez a 4. rész üde színfolt volt.

Csilla0422 - 2017. 06. 22. 10:48

Travis lelövése kapcsán…
Amikor a gép még a földön volt és lőtték a zombikat, Alicia is majdnem kapott egyet a fejébe, alig tudta behúzni az ajtót. A lövedékek nem jutották át a gépen, a repülő gépen viszont igen…
Ha Travist még az álló gépen találták volna el, akkor nagy valószínűséggel Alicia is sérült volna, hiszen éppen felőle jött a lövés.
Tudna rá valaki magyarázatot adni?

Irgum76 - 2017. 06. 22. 14:50

Travisnek meg kellett halnia, ennyi

de ha nagyon magyarázatot akarsz akkor esetleg nagyobb kaliberrel lőtték a levegőben

Enzo - 2017. 06. 24. 01:53

3×03
Egész jó volt ez a rész is, azt kell mondjam. A túlélő-teleshopos kezdés poén, Ottoék családi dinamikája szerintem egészen újszerű ebben az univerzumban, és kezd tetszeni is. Meglepett, hogy a “bibliakör” füvezik, Zombifej Geoff-fal együtt a legjobb jelenet volt az egészben, adom! :D

Madison szépen építi a kapcsolatokat, mondjuk kicsit az anyasorozat farmos/alexandriai kezdeti epizódjaira hajaz az egész, de majd meglátjuk, remélem nem lesz ez a hely is lerohanva és/vagy elpusztítva. Nick és Troy éjszakai sötét jelenetét újra kellett néznem, mert vonaton láttam először, és így máris felfedeztem benne új dolgokat (füzettépkedés) :D hát érdekes kimenetel, az biztos…

Még pár dolog:
-Madison most is említette, hogy Nick függő, de amúgy ebből évadok óta nem észleltünk semmit, elvonási tünetek, egyáltalán drog említése, ilyenek…
-Strand szála mérsékelten érdekes, Salazaron még meg is lepődtem volna, de előtte annyi helyen belefutottam ebbe a spoilerbe, hogy az ötödiknél már csak vállat vontam kb :D (így jár, aki pótol)

Fagyöngy - 2017. 06. 24. 21:17

Mint laikus nekem tetszett. Persze láttam már ennél jobb sorozatokat is, de engem megvettek kilóra az alap koncepcióval. Nem egy zombis horrorfilmet láttam már, és ott komoly magyarázatot nem nagyon adtak a halottak feltámadására. Egyszerűen csak lettek.
Viszont itt számomra igazán érdekessé tette a sorozatot az, hogy egy vírus, fertőzés okozza a zombik létét. Ezek mellett pedig nem csak a felesleges sokszor abszolút értelmetlen öldöklésre megy ki a sorozat, hanem azáltal hogy a főszereplők folyamatosan vándorolnak új közösségeket ismerhetünk meg, akik másképp élik meg a világvégét, próbálnak túlélni.
Ettől függetlenül van pár olyan dolog a sorozatban amit remélem az új showrunner meg fog oldani:
– a szereplők akárhányszor megállapodnak valamiben, valakinek pár másodpercbe sem telik, már az ellenkezőjét teszi. Értem én hogy zavartak, mert ott az apokalipszis, de azért még is!
– olyankor ölnek meg karaktereket amikor kezdenek érdekessé válni. (Chris, Travis)
– főszereplőinket nem rázza meg különösebben a helyzet. Lehet hogy ezt csak én érzem így, de én biztosan bepánikolnék egy-egy ilyen szituációban, viszont ők nem nagyon mutatják ennek bármiféle jelét.
A fentiektől eltekintve szerintem egy igazán jó sorozatot kaptunk, én már várom a folytatást. Remélem nem fog túlságosan ellaposodni, ha arra kerül a sor egy korrekt lezárást kapunk.

winnie - 2017. 06. 25. 06:16

“t itt számomra igazán érdekessé tette a sorozatot az, hogy egy vírus, fertőzés okozza a zombik létét. Ezek mellett pedig nem csak a felesleges sokszor abszolút értelmetlen öldöklésre megy ki a sorozat, hanem azáltal hogy a főszereplők folyamatosan vándorolnak új közösségeket ismerhetünk meg, akik másképp élik meg a világvégét, próbálnak túlélni.”

de hát mindig egy vírus, fertőzés okozza a zombik létét, minden filmben, nem? ráadásul arról fogalmunk sincs, hogy itt mi okozza. meg általában a zombifilmek nem értelmetlen öldöklésre mennek ki, szinte mindben közösségeket ismerünk meg, (vagy éppen ellenszert keresnek), sőt, ugye általában a zombis műfajt erős társadalomkritikának tartják george romero óta. lehet jó vagy nem jó a fear, de valójában a műfajból nem hoz semmi újat szerintem.

Irgum76 - 2017. 06. 26. 12:01

3×05

nagyon gyenge rész volt
egy értékelhető perc sem volt benne
na jó egy perc a varjú

Enzo - 2017. 06. 26. 17:13

3×04
Egész jó rész volt, és különleges hogy ennyire nem volt benne angol beszéd. Ez az Efraim érdekes figura, de látom, nem csak nekem ütött szöget a fejembe (ééérted ;)), hogy miért bömbölteti a magnót, hát nem tömegeknek akar vizet osztani… :O
Érdekes Salazar sztorija és többszörös megmenekülése, meg hogy a múltja miatt lépett előre a ranglétrán, illetve a végén a fellázadása is tetszett, ügyes fordulat. De mi lesz ezután, vajon ki fogja vezetni ott a népeket? (És mit keresett Strand megint a ledobandó emberek sorában, ha múltkor Dante csak simán börtönbe záratta? azóta nem történt olyan, ami miatt ott kéne lennie…)

A kínzós jelenet volt az egyetlen, ami kicsit bugyuta lett. Salazar behúz hármat a fickónak, majd odafordul Dantéhoz, hogy “hát, szerintem nem fog beszélni” :D ne már, ennyiből ezt megítélni… meg utána az milyen kínzási módszer akar lenni, hogy fejbevágja oldalról egy nagy fémkalapáccsal? Azzal csak szimplán megölte volna…

Darabkák:
– Amikor Salazar ivott a szökőkútból, és Efraim mondta neki, hogy “lassan, lassan”, azaz “despacito, despacito”, azon azért felröhögtem :D
– A nagydarab szakállas zombi a villámokkal a háttérben (meg aztán nem annyira a háttérben is) rohadt jól fényképezett jelenet volt!
– Pillanatra elcsodálkoztam, hogy Strand miért nem tudja, hogy Ofelia elment a hotelből, aztán rájöttem, hogy csak csőbe akarja húzni Danielt.

Csilla0422 - 2017. 06. 26. 18:23

+1 Irgumnak.

Kiegészíteném még azzal, hogy:
– Madisonnak magyarázza már el valaki, hogy nem ő világ közepe. Ha egy kicsit is figyelne a lányára, akkor Alicia nem csinálna baromságokat.
– Ha a párom ilyen lenne, mint Jack az életben nem kezdtem volna vele.
– Strand azt kapta, amit érdemelt. Már nagyon érett ez.
– Nick amit művel mostanában az szánalom.
– Alicia és Jack ezt már láttuk a Maggie – Glenn párosnál is.

Az a jelenet a páromnak is tetszett. Úgy tűnik a pasiknak bejön a “varjúlakoma”. :)

Luciana azt tette, amit Madisonnak is kéne.

Troy és az indián srác tűnik érdekesnek… de gondolom ők lesznek az áldozatok.

_Peter - 2017. 06. 26. 18:45

“A kínzós jelenet volt az egyetlen, ami kicsit bugyuta lett.”

Nem volt nagy baj azzal. A főnök szemében ő volt az expert. Erre próbált játszani Salazar. Nem akarta a fogoly valljon, hogy ne bukjon le a vizet engedő nő.

5. rész

Felröhögtem Strand amikor kérdezi Danielt hogyazistenbe élte túl a tüzet. Kár nem azt válaszolta: “az semmi b+ hallanád a villámcsapás sztorimat!” :D

Ilyen megoldásokkal később még Travis-t is visszahozhatják LOL

Salazar kettős mérce: részenként elmondja ő milyen bűnös és bármi rosszat megtesz a családjáért, miért csodálkozik Strand a kamuzási képességével próbál boldogulni?

Érdekes lett a farmos papa Madison fiát próbálja nevelni, Madison meg az ő fiát. A fiútestvéreknél a jófiúnak meg kell halnia, a rosszból lesz megmentő.

Alycia a piálás után kipipálta a szexet is az apokalipszis listán, hogy van-e még miért élni. A rész végén a csobbanás felfrissülés szerint úgy döntött igen. Ez jó mert ő erős, aktív szereplő legyen, ne csak egy tizenkettő egy tucat depis kolonc.

Indiánok skalpolása kemény jelenet volt. Csak nekem sok évad zombizás után is furcsa kissé, rögtön az apokalipszis után a közös ellenség helyett egymás ellen fordulnak az emberek.

Nem tudom milyen irányt vesz az évad, nehéz újat mondaniuk, viszont az tuti ez a pár rész többet ért az egész előző TWD évadnál.

Irgum76 - 2017. 06. 26. 19:22

Enzo:
szerintem a magnó bömböltetés totál baromság volt
1 egy egész zombihordát kellet volna maga után vonzani a triciklijével
2 a vízbanditák meg természetesen akkor bukkannak fel mikor kikapcsolja a magnót és mikor Salazar feljajdul lepisszegik

a kút hetente egyszer 5 órakor kapcsol be
mikor vannak ott a rossz fiúk?
aznap (úgy tűnik közben hirtelen eltelt egy hét) 5 óra előtt 10 másodperccel
mikor már kint vannak az ajtóban és észre nem vennék, hogy csordogál-e a víz vagy sem Salazar akkor dobja fel a megmentőjét

a nagydarab zombi lehet jól nézet ki de könyörgöm neki áll imádkozni és belecsap a villám, na ne
hacsak nem Isten akarata van a zombi apokalipszis hátterében
és Isten látta valá, hogy ez a Salazar bárány milyen jó és lesújtott valá az gonosz ellenére

a kalapáccsal való kínzásnál általában térdet, kézfejet szoktak törni nem fejbe vágni szóval ez mondjuk nem baki szerintem

Irgum76 - 2017. 06. 26. 19:28

Csilla:

“– Strand azt kapta, amit érdemelt. Már nagyon érett ez.”

ezt nem értem
számomra ő az egyetlen szerethető karakter
nem, hogy nem tömeggyilkos mint a többi de már jó párszor kihúzta a többieket a szarból és nem erőszakkal hanem rafkóval, simlisségel

Irgum76 - 2017. 06. 26. 19:35

“Felröhögtem Strand amikor kérdezi Danielt hogyazistenbe élte túl a tüzet. Kár nem azt válaszolta: “az semmi b+ hallanád a villámcsapás sztorimat!” :D”

bazz hatalmas duma :D

Irgum76 - 2017. 06. 26. 19:48

ja most jutott eszembe a kezdő jelenet az jó poén volt :)
a poharas

_Peter - 2017. 06. 26. 19:52

Nem tudom igaz vagy sem, csak olvastam elvileg az idővonalak alapján a badass irodalomtanár nagy gladiátorharcával és halálával kb. egyidőben a kis 0 XP-s sheriff karakter most ébredezik a kórházban. Vicces lenne egyszer egy Madison-Rick találkozó. Nebraskában. :)

Csilla0422 - 2017. 06. 26. 20:16

Köszi Irgum. A nagyobb kaliber tiszta sor volt, mint lehetőség. Az is, hogy Travisnek meg kellett halnia. Csak elég béna kivitelezés volt.

Strand az elején jó volt, de Nickhez hasonlóan őt is leépítették S2-ben. Annak ellenére, hogy nem tömeggyilkos, mint Madison mégis valahogy megérdemelte ezt. A sok hantázásba unt bele Salazar is. Csak idő kérdése volt, hogy Strand mikor kapja vissza a simli árát.

Amit még nem bírok megemészteni, az az, hogy az átlagpolgár sulis tanácsadó Madison hogyan és mikor lett badass. Rick és Salazar esetében a rendőr illetve katonai múlt adja ezt, de Madison…

Na meg Alicia ugrása a szikláról elég érdekes volt…

Irgum76 - 2017. 06. 26. 20:57

“Amit még nem bírok megemészteni, az az, hogy az átlagpolgár sulis tanácsadó Madison hogyan és mikor lett badass.”

csak játssza badass-t nagyon tökösnek akar látszani (igaz azt nem tudom miért egy szociális munkás kedvességgel,manipulációval sokkal többre vinné szerintem)de mint a harcából is kiderült csak koloncnak volt jó a csapatban

de hát Travis sem volt egy matyóhímzés irodalom tanár létére…

hummel - 2017. 06. 28. 08:24

„egy szociális munkás kedvességgel,manipulációval sokkal többre vinné szerintem”
Szituációtól és embertől függ. Troy szociopata, nála ezzel nem érnél el semmit. Rá a sajátjához hasonló viselkedésmintával hathatsz.

Madison-nak ezt a tábort rég ott kellett volna hagyni. Ott a sötét közös múlt, Troy, a háború az indiánokkal, a sok agyatlan tizenéves, na meg Jeremiah a szektavezér. Mint egy lőporos hordó.

Irgum76 - 2017. 07. 03. 14:41

3×06

baromi unalmas rész volt megint
picsogás-picsogás
a zombikat mintha kifelejtették volna belőlük
körbe gyújtogatják őket de a tüzekre egy nyamvadt zombi sem lesz figyelmes
lövöldözésre detto
de még a táborlakókat sem izgatja ha az éjszaka közepén pisztoly lövéseket hallanak

ami viszont még idegesítő is Madison fullba tolása
egy pár napja érkezett gyüt-ment aszt ő a legnagyobb bizalmasa Jeremiah-nak
oké ő az egyik főszereplő de, hogy már minden körülötte forog enyhén szólva túlzás

eddig legalább jól szórakoztam a baromságokon de ez csak vergődés amit csinálnak

Chiplecsap - 2017. 07. 03. 14:56

Azért plussz pont a FEAR-nek hogy megjátszák a zombi apokalipszisben a Mama rajta kapja lányát amint oson haza a psijátol, és meg ejtik a biztosnágos sex dumát XD. Imádom az ilyeneket.
Jo rész volt jo ez az évad eddig. 6 rész ment le és összességében mindegyik tetszett, csak igy tuvább.

Enzo - 2017. 07. 03. 16:05

3×05 (pótlás)
Na ez a rész ott volt a szeren!
Két olyan remek jelenet is volt benn, amire azt mondtam, hogy ez igen: a teljes kezdőjelenet (protkó nélküli öreg zombi, zseniáááális, a TWD+FearTWd eddigi együttesen 9 évadában ezt még hogy nem sütötték el?), illetve a varjas jelenet már-már westworldi magasságokba (nem tom miért pont ez jutott eszembe) ért. És egyébként is jól osztották szét a szereplőket a részben, szinte mindegyik szál érdekesre sikerült!

Strand lebukásán jót röhögtem, mikor mondta, hogy Salazar készüljön fel arra, hogy Ofelia lehet elment, amaz meg visszanézett rá és egyből tudta hogy mi a szitu :D Néger barátunk rálépett a “vissza a startra” mezőre rendesen ezzel, hogy Papa otthagyta a hotelben, és még kapott mellé egy ajándék sz0pórollert is :D

Alicia-Jake kavarás kilométerekről látható volt bő 3 rész óta, viszont legalább nem bonyolították túl a beindítását, amiért jár a pluszpont. Hasonlóan jár a keksz az egyik Nick+Otto jelenetért is:
“-So, what did make you quit?
-I was shooting deer one day, drunk. Damn near blew my dick off.”
Kész, ennyi. Nem kell nagy Coelho-idézeteket meg fellengzős sztorikat kitalálni, hogy hősiesen megküzdött a démonjaival, hanem majdnem tökönlőtte magát, és ennyi.
Amúgy meg awww, amikor leesett, hogy Nick Lucinak csinosítgatta ki a házikót… nagyon romantikus lett a fiú. Azt hittem, végre sikerül meggyőzni a csajt, erre pont következő reggel elmegy. Eh… Vajon Ofeliával egy helyen köt ki? (ott lesz ám eyecandy-faktor!)

Darabkák:
– Most esik csak le, hogy a kezdeti féltesós nagycsaládból mindenki Travisék oldaláról halt ki: Lisa(vagy hogy hívták), Chris, és legutóbb Travis.
– Ez a Walker (lol) nevű indián ígéretes új karakternek tűnik, gondolom ebből a konfliktus lesz majd valami nagy (fél)évadzárós csata.
– A zenés zárás remekül össze lett rakva, Aliciánál megijedtem, hogy hova ugrik, de csak csobbant egyet és felszabadult lett, jó látni :) A bakancselkérés meg mekkora g*cizés már, szerencsétlen Madisonék…

#hétidézete lásd fentebb

Csilla0422 - 2017. 07. 03. 18:56

Így van Irgum!

Madisonnak itt lenne a remek lehetőség arra, hogy bizonyítsa milyen remek tanácsadó volt, erre mindenkivel foglalkozik kivéve a lányával.

Alicia megölt egy embert – ha már annyira mélységet akarnak vinni a sorozatba ezzel tudtak volna mit kezdeni. Bemutatni, hogy egy 17 éves lány miként kezeli ezt. Erre mit lépnek: Aliciat gyorsan leitatják, befüzezik és összefektetik az első pasival, aki szembe jött vele. Itt van a készítők kezében az egyik legtehetségesebb fiatal színésznő… Vétek amit vele tesznek, mert ő ennél sokkal többre képes… Máshol már láttuk, hogy mit tud.

Anya – lánya beszélgetés: a kamrában találtam antibébit… – persze a fogamzásgátló meg olyan, mint a cukor bármikor következmény nélkül bevehető. Az viszont pozitívum, hogy Alicia legalább gondolt rá.

Nick kifakadása tetszett, talán ismét lelép az anyjától.

Jake szánalmasan hülye. Az meg vicc, hogy egy 17 éves lány manipulálni tudja. Troy esetében viszont kíváncsi lennék, hogy átlát -e már Madison mesterkedésén. Ők ketten jól működnek.

Kezdem azt hinni, hogy Madison még nagyobb pszicho, mint Troy. Még mindig nem értem, hogy miért fogadják el, amit mondott… kb. 3 napja van ott.

Madison szó szerint beesik a ranchre a hosszú séta után, de hajnalban már szaladgál…

A sok agyatlannál még Negan ripacskodása is jobb volt, pedig az is kivágta a biztosítékot.

hummel - 2017. 07. 04. 07:47

„Még mindig nem értem, hogy miért fogadják el, amit mondott… kb. 3 napja van ott.”
És ezalatt az idő alatt, egyik vezető sem fogta vissza őt, miközben ő végig a dolgok sűrűjében volt. Ebben a szituációban a táborlakóknak vezető kell, és a saját vezetőik (Jeremiah, Jake, Troy, az alapítók) vagy alkalmatlanok a feladatra, vagy a háttérbe vonultak – a légüres térben pedig Madison könnyedén ügyeskedik és egyre nagyobb befolyást szerez magának.

_Peter - 2017. 07. 04. 17:58

“Jake szánalmasan hülye. Az meg vicc, hogy egy 17 éves lány manipulálni tudja.”

Hiszen nem tudta manipulálni, Alycia azt akarta ne induljon el a srác az indiánokhoz, ő mégis lelépett.

“Még mindig nem értem, hogy miért fogadják el, amit mondott… kb. 3 napja van ott.”

A táborlakók burokban éltek, Madison túlélte a sűrűjét és vállalkozik vezető szerepre. Hogy problémás a ranch miért nem mennek tovább ugyanazért amiért Rickék ragaszkodnak Alexandriához. Nehéz jó helyet találni és ami jó hely ott probléma is lesz, mert megtetszik másnak is. Örökké nem lehet futni, sarkukra kell állni és megvédeni.

Csilla0422 - 2017. 07. 04. 20:25

Peter, nem Alicia volt az, aki bátorította Jaket? Csak gondolom ő sem gondolta, hogy ilyen “öngyilkos” lépést tesz.

A “támogatásból” megint csak feszültség lesz anya és lánya között… egyszerűbb lett volna ha megbeszélik, hogy ki mit tervez.

Azzal sincs gondom, hogy Madison manipulál, mert csak próbál túlélni és a gyerekeit biztonságban tudni. A gondom az, hogy J. Otto partnerként kezeli a fia volt foglyát. Még vezetői gyűlésen, tanácson is ott van. Madison részéről teljesen érhető, hogy él a kínálkozó lehetőséggel.

Jó elgondolás volt Madison hivatása, mert érdekes lett volna látni, hogy egy tanácsadóból miként lesz G.I. Jane. De ezt is átugrották és kb. 2 hónap után rambozik. Irgum fogalmazott jól – túltolták.

Alicianál jó ötlet, hogy tanul lőni, viszont ezzel is elkéstek. Ezt a korábbi részekben kellett volna.

dexike3 - 2017. 07. 05. 19:54

nagyon kellene Chris karaktere (Troy is jó, de nem úgy)…

Csilla0422 - 2017. 07. 10. 22:23

Olyan volt, mint a premier. Kiszámítható, unalmas és hatalmas nagy baromságok tömkelege. Mindenképpen pozitívum, hogy Nick levágta a haját és végre megjelent Ofelia. Az értékelhető dolog Walker – Ofelia trójai faló szerű ötlete volt és ami ezután jött.
Ez az adok-kapok elkerülhető lett volna, ha Alicia és Madison nem viselkedik agyatlanul. Csak rontottak a helyzeten pedig talán Jake eredményes lett volna.

Érdekes, hogy az itt felnövő Jake térképet használ, míg Alicia az ismeretlen helyen otthonosan mozog…
Ofelia mi a fenével veszélyeztette a hotelben maradók életét? Hiszen Madison zseniális ötlete volt, a szálloda kivilágítása. Nem azon az egy autón múlott az életük.

Az öreg Otto egészen addig szimpatikus volt, amíg nem derült ki, hogy egy rasszista alkoholista.
Troy – eddig jó, bár szerintem Madison miatt még szívni fog.
Jake – ő túl jó ehhez a világhoz. A picsogása után most meglepően jó volt. Tetszett a fellépése Madison ellen is.
Madison – a története miatt nem lett szimpatikusabb, a tettei miatt viszont egyre ellenszenvesebb.
Nick – hatalmas nagy csalódás lett, sajnos beállt ő is a sorba.
Alicia – Lexa miatt vele elfogult voltam, de egyre jobban lejön, hogy az amerikaiak miért tartják a legbutább és legidegesítőbb karakternek. A biztosítékot nálam az vágta ki, amikor “áruba bocsátotta” a testét, hogy Jaket a családja oldalára állítsa. Egy 17 éves lány, hogyan tehet ilyent!? Remélem, hogy az akciója legalább gyerek nélkül marad. A szokásos butaságait most is sikerült überelnie. Üde pont volt a kifakadása az anyjával szemben. Jó színészi játék is volt. Ebből a karakterből egy ilyen tehetséges színésznővel annyi mindent ki lehetne hozni…

Chiplecsap - 2017. 07. 10. 22:49

Nah, összegezzünk. Az évad egy 7,5-et kap az első részre , kifejezetten jo volt, és a finalé is igen korekt lett. Itt-ott kiszámíthato, főleg nekem mert én olvasok spoilereket, de a megvalosítás miatt, kellöen jo volt. Otto-t utolérte a karma, jo jelenet volt Nick a koponyával, ” ez ki” – felmutatja a koponyát XD. Kellően jo kört irt le, hogy végül Nick tette el lábalol.

Kicsit több Alicia-t elvisletem volna az évadban, de igy is volt most a fináléban nem egy jo jelente.

Nagyon tetszett amikor meglátja a lelöt helikoptert, az is jo jelent volt. De a primet a Madison-ra valo kiakadása vitte, zseniális alakitás volt, az egész jelent intenziv volt, ahogy Nick szépen leült tudván hogy msot mi jön, és Alicia érzelmi kirohanása nagyon jo volt, tele dühvel és azért némi igazsággal , amit picit megölt az hogy Madison itt is fapofával reagált.

Kicsit azért néha mutathatna több érzelmet a szinésznö Kim, lehet hogy direktbe mondják neki hogy ilyen stone cold fejet vágjon mindig, és bár nekem tetszett pl ahogy Travis halálát reagálta le, az még illet is bele, de most pl amikor a saját történetét is mesélte, egy kis extra érzelem nem ártott volna. A szemében valami, vagy az arc izmaiban egy kis változás, sokat hozzá adna szerintem.

Megtörtént végül a burkolt hatalom átvétel is, jo volt a végén ahogy a Clark család néz le az erkéjröl utalván hogy azért most már a hátérből ök irányítanak majd, ami egy haugságra épül, szoval lessz it még konfliktus, ebböl, de azért remélhetőleg nem huzzák rá az egész évadot. érdeks leszs megnézni hogy Troy vagy Jake miképpen reagál majd ha fényderül apuci halálának körülényeire.
De kelleni fog a külső konfliktus is.

szeptember 10. térnek vissza, gondolm az anya sori hoz igazítva lehet megitn lesznek dupla részek majd, szoval vlaszeg gyorsan zavarják le, végleges értékelés majd akkor, de korrekt votl az első fele.

Strand meg mindig megkapja a hatás vadász jelenteke,t msot az égő hajot bámulja napszemüvegben LOL, de jo volt, ez már ilyen Horaci kane szerü szándékos hatás vadász jelentek szerintem XD

oh még egy jo kis gyöngyszem, mikor Nikc lábadozik, és épp okád, majd ott vna mellete Alica, és nick megszolal, ” just like in old times ” lol .

winnie - 2017. 07. 11. 04:48

“Az öreg Otto egészen addig szimpatikus volt, amíg nem derült ki, hogy egy rasszista alkoholista.”

de ezt már a premierben tudtuk. oké, csak a rasszista szálat, de az alkoholizmus olykor adja magát:)

Irgum76 - 2017. 07. 11. 07:22

“Mindenképpen pozitívum, hogy Nick levágta a haját”
eheheh én is ezt jegyeztem meg mint pozitívumot

Ofelia megjelenését már kevésbé hegy hülye kis picsogína aki játszotta a badasst felőlem mehetett volna északbogotába is nem hiányzott volna
de hát kicsi ez a kontinens csak mindig összetalálkozik ez az egyre fogyatkozó mókus őrs

nekem is csak most tűnt fel, hogy Otto bácsi rasszista is

én úgy vártam mikor csapják pofán Madisont a csodálatos mentőakciója után
(félreértés ne essék nem támogatom a nők veresét de az adott szituációban illő lett volna mindkettőtől)
aszt elzavarni a gecben koricáljon a sivatagban ne más kommunáját dúlja szét

pár gyöngyszem:

mit adtak nekik antraxot…gyere fiacskám hagy adjak egy homlokcsókot

a jófiút félig megskalpolják következő jelenetben egy karcolás van a homlokán

fogjuk be rádión az űrállomást (vagy mit) mert az tök poén és a Gravitációban is ült ez a jelenet hát tegyük bele

megvan a hajó hurrá akkor gyújtsuk fel

ja és Madison mindenféle kiképzés nélkül úgy osztja a tripla headshotokat, hogy öröm nézni

kár, hogy csak ilyen későn folytatják elnéztem volna még egy darabig :)

winnie - 2017. 07. 11. 09:12

lehet, hogy csak a fia volt a premierben amolyan white power-hívő, de nyilván ilyen a neveltetése.

Irgum76 - 2017. 07. 11. 12:01

hát, hogy valaki náci legyen nem kell, hogy a neveltetéséből adódjon
a másik meg ami most ugrott be, hogy a mexikói csajt meg Nick-et befogadja sőt Nick-el kifejezetten jó viszonyban van pedig ő sem egy hófehérke

gyöngyszemekből kimaradt a legjobb:
Strand csodálatos megmenekülése
küldjünk rá ezer zombit hagy higgye mindenki,hogy meg fog halni
de, hogy hozzuk ki onnan?
tököm tudja csináljuk azt mint Salazar-al

winnie - 2017. 07. 11. 12:09

Irgum76: nem, de a szülői hatás, főleg elszigetelt közösségekben nagyon erős, a gondolkodásmódban sokkal nagyobb eséllyel követi a gyerek a szülőt (minden téren), mint nem. kivétel persze mindig van.

jabika52 - 2017. 07. 11. 13:06

Ottó rossz fiának kiskanállal kikapart szeme meggyógyult, vagy kinőtt újból?

hummel - 2017. 07. 11. 13:44

„Csak rontottak a helyzeten pedig talán Jake eredményes lett volna.”
Madison akciójától függetlenül, Walker már elindította Ofelia-t az anthrax-al. Jake csak Walker tervét könnyítette meg.

Alicia tiszta Madison. Fejetlenül megy előre és a kommunikációban sem jeleskedik.

Strand mikor felgyújtotta a hajót én nem hatásvadászatra gondoltam, hanem arra, hogy szó szerint felégeti maga mögött a múltat. Ez saját maga számára egy fordulópont, most már előre tekint a jövőbe.

_Peter - 2017. 07. 11. 13:48

Minden izé ellenére jobban szórakoztatott mint a másik. Madison elérte a célját, magukévá tették a birtokot.

Csak az apróságok zökkentettek ki:

Jake felvágott homlok semmi kötés, Nick anthrax meg se kottyan. Ez durvább volt mint múltkor Madison mezítlábas menetelés után ugrált.

Mérgezéskor mindenki azonnal átváltozott.

Alicia simán utolérte Jake-t térkép nélkül?

Otto bácsi köcsög volt, de eddig nem hülyének írták meg. Most a legősibb trükköt a trójai falovat bevette, vadidegen csajt akit korábban ott hagyott meghalni a sivatagban engedi szabadon mászkálni a bázisán, sőt a központi kaja és fegyverraktárban?

Nick se éppen fehér, szőke herceg mégis haverkodott vele az öreg.

Ofelia sivatagban kopárság amerre a szem ellát, Otto mit csinált ott a fás, füves birtokától messze? Még akkor is, ha Amerikában semmiség 50-100 mérföldet autózni csak úgy.

Indiánok most megelégednek Otto halálával és nem kell nekik a ranch?

Az űrhajós beszélgetés hangulatos volt, bár sokadszorra látjuk már Strand kész feladni, aztán mégis talál valami motivációt a folytatásra. Végén a cover dal is jó volt. St(r)and by me :D
Alycia szuper eyecandy :)

Csilla0422 - 2017. 07. 11. 14:29

Az Otto fiúk gyorsan gyógyulnak. Nick meg jól bírja a szert.

Érdekes, hogy egyedül Ofelia az, aki bűnbánatot vagy valami hasonló dolgot mutatott a tette miatt. A többi tömeggyilkos viszont remekül elvan.

Meglepett, hogy a megjelent cikkekben az egész balhét teljesen Madison nyakába akarják varrni. Pedig Alicia legalább annyira hibás, mint ő. Ha nem kezd önálló akcióba, akkor ez az egész elkerülhető lett volna.

Az öreg mondta, hogy több alapító is van. Akkor nem is annyira biztos, hogy a fiai öröklik a “hatalmat”.

A két tesó nem vette észre, hogy Madison levágta az apjuk fejét?

A Clark család undorító és nagyon rövid idő alatt lettek azok. Azért van egy határ, hogy meddig lehet elmenni. Rick még ennyi idő után is próbál emberséges lenni. Madison meg 2 hónap után elfelejtette.

A beígért L.A. és a társadalom leépülése helyett láthattunk egy mexikói túrát meg rasszista rachet. Ez közel sem az, amivel reklámozták a sorozatot.

Chiplecsap - 2017. 07. 11. 15:44

_Peter:

Amikor Alicia utnak indul Jake után, akkor mutatják ahogy pakol össze az utra, a leg első dolog amit meg keres mikro beront a szobába, az a térkép, mutatják ahogy az asztalnál keresi, megtalálja, és mutatják ahogy beteszi a táskába. Az már más kérdés, hogy bár Jake-nek volt némi előnye, Alicia még is viszonyalg hamar utolérte, de ez a szokásos tv-mágia, értelmetlen ilyen jelentéktelenségen évődni, huzzá teszem hogy Alicia igen csak izzadt mikor utolérte Jake-et, szal valszeg nme nyugdijas tempoban ment utána, Jake meg nem nagyon rohant, mert miért kelelt volan, ő szép nyugisan indult utnak, ő még nem tudta hogy mitörént a ranchon.

Szerintem Otto nem votl hülye. Alkoholista volt, bár lehet hogy ugyan az eredmény ilyenkor XD.

Oké, vita nélküli a tény hogy az egész Ofelia Trojai Faló hadmüvelet, elég átlátszó volt, és tul kényelmes a törtéent vezetés szempontjából, valóban ki oszthattak volna mellé valakit aki azért picit szemmel tartja. Ettöl független okés volt, valószinüleg pont arra probáltak építeni hogy a Clark-ék majd megbiznak benne a közös mult miatt, Madison meg is említi hogy Daniel-nek igéretett hogy majd figyel a lányára stb stb. Plussz szép csavar volt hogy Ofelia tulajdon képp nem tudta hogy mire használják fel, mármitn hogy ilyen Antrax mérget használnak. Alicia meg betegedhetett volna, Nikc meg is betegedett, és meg hallhatott volan, és a Clark-ék nem ártottak Ofelia-nak, szoval az jo volt.

Visszatérve még, Madison szerintem hinni is akart Ofelia-nak, mert ő tartot Walker-töl. Ellenben Ottoval, aki lebecsülte, és nem vette komolyan, Madison tartott töle, ő látta hogy ez az ember nem fog meg hátrálni céltudatos, és cselekedni fog elöbb-utobb. Ha nicns ez a hadmüvelet, szerintem támadtak volna, még a helikoptert is javítgatták, lényegében szerintem fölényben is voltak. De iyg az ofelia hadmüvelettel a végén, pláne fölényben voltak.

Marad a milicábol, menyi 5-6 ebmer, ebböl megitn meg is haltak, mikor elmentek ellopni Walker ereklyéit, csak Alicia Madison és Troy tért vissza, és léynegében csak időt nyertek vele, ők ott vesztes helyzetben voltak, DE madison kialkudta a békét, és az ára Otto papa feje volt. Nem árulok el nagy titkot hogy msot mjad igen együtt lesznek a ranchon , valószinüleg erre ment ki az első fele hogy a két közösséget össze hozzák, és majd jön egy 3. fél az évad hátralévő részeire, talán pont azok akikkel Daniel korábbna összefutott, mert msot a Viz az uj alku alap, és elöbb utobb azért a Ranch is kifogy az ellátmánybol, meni kell majd ki a vadonba, erőforrásért.
És még ott van a belső konfliktus, nyilván nem mindenki örül majd az indiánoknak, plussz ugye Otto papa halálának körülményei. Biztató, majd meglátjuk.

Sok mindenre választ adhat majd az évad 2. fele, hogy van e konkrét történet vezetés és haladnak valamerre, vagy csak menet közben találják ki a dolgokat.
példának okáért nem hiszem hogy jo lenne ha ezt a helyet is elhagynák az évad végén, hogy aztán a 4. évadban megitn urja kezdjék valahol, az még rá ér késöbb.

_Peter - 2017. 07. 11. 17:35

Köszi a kijavítást, így leírva már én is emlékszem tényleg volt az a jelenet ahogy Alicia a szobában készülődik Jake után. Ezt benéztem.

“Ez közel sem az, amivel reklámozták a sorozatot.”

Ez nekem is vesszőparipám. Ez a vadnyugati téma ráért volna még, megint ott tartunk a zombik csak kellékek és Otto papán kívül csak névtelen statiszta töltelékek haltak meg. Egyszer lenne olyan ember nem emberrel harcol, hanem emberek a zombik ellen.

hummel - 2017. 07. 12. 07:26

Ott van a család lemészárlása, amit Madison-nak hála mindenki az indiánok számlájára ír, na meg az athrax-os támadás. A másik oldalon meg ott van Madison akciója, amibe pár indián belehalt. Nem tudom miként lesz ebből békés együttélés.

Krto - 2017. 07. 12. 09:38

Nekem a Madison karakter annyira hiteltelen, hogy tönkre teszi az egészet.
Ha picit is reálisabb lenne a dolog, az Otto család már rég kinyírta volna (ez amúgy ráférne a sorozatra), vagy elküldte volna.

Amúgy meg szerintem kb. ott kéne még tartania a sorozatnak, hogy egy nagy városban hemzsegő zombik és nagy bérházak között próbálnak napról-napra túlélni esetleg kitalálni, hogy miként jussanak ki a városból.
Ez sokkal reálisabb lenne.
Azért egy 3-4 milliós város amit amúgy további városok és még kb. 6-8 millió ember vesz körül (olyan 3000-3200 fő/km2 népsűrűséggel) elég nagy kihívás lenne egy 6-10 fős túlélő csapatnak.

Na egy ilyen történetre nagyon kíváncsi lennék, meg szerintem sokan mások is.
Meg ott lenne miért izgulni…

Még a sorozatban megalkotott zselé koponyájú zombik is tudnának veszélyesek lenni több 100 fős hordákban szűk utcákban, folyosókon.
De kint a sivatag közepén maximum kikerülik őket..

des - 2017. 07. 12. 13:50

Az első rész nagyon rendben volt, ami utána jött az meg nagyon nem volt rendben… (nálam az évad mélypontja a 7. rész). Még adok egy esélyt a sorozatnak, remélem, hogy az évad kezdés színvonalát tudja majd hozni a folytatás.

Enzo - 2017. 07. 12. 15:31

3×06
Erről a részről keveset tudok írni, elég építkezős jellegű volt. Madison rendesen behálózza a társaságot, főleg Troy-t, hummer 07.04.-ei kommentjével pedig abszolút egyetértek a magyarázatok témakörében.
Szegény Vernonék, tényleg logikátlan lett volna, hogy ezt Troy tette (mondjuk Walkerék meg kevésbé, de propagandához jól jött)… és tényleg Troy volt, nem semmi.

A családi lábápolósdi az elején aranyos volt, Nickék meg jól kipofozták a leégett házatt. Jöhet a finálé!

Quantumleap - 2017. 07. 12. 22:24

F**z kivan, nem is tudtam, hogy dupla rész lesz! Csak automatikusan leszedtem ma a legfrisebb epizódot a torrentről. Végig találgattam, hogy most mi a fene van, kihagytak egy epizódot, vagy mi a görcsöm? Most elég unalmas lesz így utána megnézni szerintem.

Soldierdsgn - 2017. 07. 14. 08:18

lehet én siklottam el felette, de mi volt az a koporsó, amit mutogattak a végén, és ha elvitték a testet platón, akkor, hogy lehet a feje a hátizsákban?

Vagy, abban a koporsóban volt egy random test és azt vitték el a fiúk mit sem tudva?

Chiplecsap - 2017. 07. 14. 15:15

Soldierdsgn
Otto papa teste volt a koporsoban, és a végén a zenés montázs alatt mutatták ahogy Madison megközeliti a koporsot utalván hogy levágja a fejét, mert a következő képsorokban vitte a zsákot Otto fejével bene, és adta oda Walkernek, mint “béke” ajánlat, ugye az alku része hogy ha ő meghal akkor lehet szo arrol hogy nem nyírnak ki mindenkit az Indiánok akik az Antraxos Trojai falo Ofeliva mutatvány után igen csak erő fölénybe kerültek.

Soldierdsgn - 2017. 07. 14. 22:05

Chiplecsap és a platós hulla ki volt, akkor? Vagy csak megzavarhatott, hogy a koporsó közelítő jelenet már a platós kocsiztatás előtt elkezdődött?!

Chiplecsap - 2017. 07. 15. 03:55

Soldierdsgn

Meglehet hogy furcsán vágták össze, a jelenteket erre a zenés montázsra, de igen Otto volt a koporsoban, Jake Troy felteszi a platora , aztán Madison lekapja a fejét, vagy lehet elötte kapta le, a lényeg hogy az ő feje volt a zsákban amit Walker-nek adott Madison. :)

Isaac - 2017. 07. 15. 19:26

Azért az éjszaka közepén,mondhatni díszvilágítású autóval,próbálnak menekülni egy kicsit erős volt…
Viszont azt kell mondjam,így is szerintem eddig ez a legjobb évaduk :)

Enzo - 2017. 07. 16. 02:17

3×07
Na, a rég hiányolt Ofelia visszatért, de nem is ez a lényeg, hanem AHOGY visszatért!

Most már nem vagyok benne biztos, hogy az előző évad végén akkor Otto kapta-e el a határnál, vagy nem: utalt az öreg vmi homályos múltra, de ugyanakkor a csaj azt mondja, hogy Walkerék találtak rá. Nekem egyébként azonnal gyanús volt, hogy látszólag annyira jóban van Walkerrel, hogy egy szavával megakadályozza Jake megskalpolását, utána meg megverve kidobják a farmhoz? Valami nem stimmelt ezzel a sztorival, és csodálom, hogy Jake-nek (aki látta mindkét összetevőjét) ez nem tűnt fel. A rész végén pedig be is bizonyosodott, hogy belső aknamunkára küldték oda, micsoda csavar! De vajon már elsőre is ugyanezért küldték őt “túsznak”, és Jake ahogy “visszaszolgáltatta”, az keresztülhúzta a számításaikat, ezért küldték el még egyszer?

Még 2 darabka:
– Strand+Salazar eléggé el lett felejtve az utóbbi részekben, remélem az utolsóra visszahozzák őket, vagy legalább az egyiket (Papa Salazar vajon hogy reagálna a lánya tetteire?)
– Az Alicia-mentős tervnél az ötletelős fázistól irgalmatlan gyorsan eljutottunk a megvalósításig, kábé egy snitt alatt, azért az erős volt.
– Rohadt jó volt a rész végén kialakuló káosz bemutatása, jár a keksz.

winnie - 2017. 07. 16. 06:14

a finaleban mutatattak ottot tavaly, nem?

hummel - 2017. 07. 16. 12:40

A tábor 4 alapítója (Phil McCarthy, Russell Brown, Vernon Trimbol, Jeremiah Otto) mind halott, de Walker-nek csak az elsőhöz volt köze – ő az, akit megskalpoltak az indiánok. Vajon mi lesz az új hatalmi felállás az indiánokkal a képben? És mennyire lesz tartós az együttélés, a béke, hiszen az ellentéteket nem lehet egyik pillanatról a másikra elfelejteni, nem is beszélve arról, hogy Troy mennyire labilis.

Enzo - 2017. 07. 19. 14:42

3×08
Na, jóvanakkor, tényleg Otto talált rá Ofeliára először. @winnie: de, a 2×15-ben mutatták az arcát, viszont 1 db snittben, és még a nap is becsillant, szóval aki ott annyira megjegyezte, hogy több mint fél évvel és 3 résszel később, amikor Jeremiah Ottot mutatták a farmon, beugrott neki…hát azt meg is tapsolom.

Szépen elérte azt a sorozat, amit sokszor hiányolok máshonnan is: egy kvázi főszereplő-váltást vittek véghez, Travisről a fókusz a család szétszakadásával, majd apuci halálával egyértelműen átkerült Madisonra, és arra a tényre, hogy a kis háromfős családjukat minden áron életben akarja tartani. Nick közbelépése feloldotta a dilemmát, ami egyre jobban érezhető volt előtte, hogy máshogy nem oldható fel: egy tucatnyi béketárgyalás lett eredménytelen Walkerrel, és a makacs rasszista Jeremiah-tól sem várhattuk, hogy meg fogja ölni magát.
A tesókat viszont nem értem, meg se kérdezték, hogy Madison hogy kerül oda, meg véletlenül nem ő ölte-e meg az apjukat??? (arról nem is beszélve, hogy ha öngyilkos lett volna, akkor nem szemből lövi fejbe magát valszeg, de mindegy…)
A ládás dolog a végén meg tök hülyén lett megvágva, kétszer visszanézve se értettem, aztán a fenti kommentek segítségével megfejtettem, hogy a pajtában a koporsónézgetés az a kocsikázás után történt…
A Clark-család kiállása az erkélyre pedig szép kis szimbolika a végén :)

Strand: hát az Abigail-re nem számítottam, bevallom őszintén. Az orosz kozmonautával a beszélgetés elég ütősre sikeredett, a felgyújtást meg maximum szimbolikusan tudom csak elfogadni… na jó, a napszemüvegben tükröződős jelenetért megérte, az rohadt jól nézett ki.

Darabkák:
– Eyecandy szempontból erős volt a rész eleje, főleg Ofelia miatt :P
– A Clark-családi veszekedés jó volt, pláne hogy Alicia most tudta meg, hogy mit tett Troy. Na meg Madison vallomása se volt kutya.
– Az a Stand By Me feldolgozás nagyon odavágott a végén, először azt hittem, hogy Mourning Rituals, de nem, Ki:Theory-féle verzió.

Szóval összességében eddig ez volt a sorozat legjobb évada, elégedett vagyok vele, hogy javulni tudott a minőség.

Chiplecsap - 2017. 07. 19. 15:07

Kis info, ugy tünik hogy a WD oktober 22-én tér vissza, az az a FEAR oktober 15-én ér véget egy dupla évadzáróval, egyébként szintén dupla premierrel is inditanak , szeptember 10-én,

winnie - 2017. 07. 19. 15:15

enzo: max annak ugorhatott be, aki ismerte a színészt:)

Chiplecsap - 2017. 07. 21. 22:32

az évad második felének előzetese , ez még tán müködik XD . Jó lessz ez
https://www.youtube.com/watch?v=ap1JSvzZjaA

SemeShirley - 2017. 07. 23. 00:11

Nos aki nem ismeri az amerikai oslakos kulturat annak fura lehet par dolog. En itt elek Arizonaban a ferjem indian igaz egy masik torzsbol nem abbol akik most a tortenetben vannak. Valoszinusitem a Nort Dakotai események ihlettek a story ezen alakulasat. Eloszor nagyon duhos voltam, de vegul eddig jo iranyba vittek el. Nos amerika nem szivesen beszel a mocskos multjarol es arrol mit muveltek az oslakosokkal. Tekahnak (Walker akit egyebkent Michael Greyeyes jatszik aki az egyik kedvenc native szineszem) abszolut ertheto es aterezheto a duhe es a gyulolete. Ez az egesz kontinens az indianoke csak elloptak toluk es ha ez nem lett volna eleg undoritoan is bantak veluk es halomra oltek oket. Mocskos egy tortenelme van a csillagos lobogonak. En nagyon remelem, hogy kesobb sem fogjak a nezoket az oslakosok ellen hergelni mert az undorito huzas lenne.
Nick csaja Lucy… Na o a tipikus mexikoi no. Tudom mert itt elve Arizonaban sajnos vagy nem sajnos ismerek egy parat es tenyleg ilyenek. Aldozz fel mindent ertuk csaladodat mindent mert nekik kell a fo fonek lenni. Orulok, hogy eltunt es remele nem latjuk viszont max zombikent. Idegesito egy csaj volt. Ofilianak es a faterjanak is orulok. Salazar egy erdekes karakter. Strand.. hat o nalam meg kerdojel.. Várom a folytatast minden esetre.. :) Egyebkent ne tessek az indianok modszerein nagyon kiakadni, szerintem ti sem lennetek kimeletesek ezekkel, tobb szaz ev sanyargatas, porba taposas es jogfosztas utan.

Primus - 2017. 08. 11. 12:05

SemeShirley: Teljesen világos. A fehér ember által érzett gyűlölet, akinek ellopják a terményét és leölik az állatait, az szörnyű és rasszista dolog, de az indián gyűlölet az “abszolút érthető és átérezhető”. Így 2017-ben is.

Továbbá, mivel neked egy őslakos a férjed, a te gyűlöleted is elfogadható a mexikóiak felé, hiszen “Nick csaja Lucy… Na ő a tipikus mexikói nő”. Hozzáteszem a spanyolok és portugálok talán hamarabb voltak ott, mint a franciák, angolok, vagy akár a hollandok és tudomásom szerint a spanyolok is fehér emberek, de őket gyűlölni és hibáztatni nem olyan menő.Zárójel bezárva. Ofelia persze rendben van, hisz ő El Salvadorból jött, az már mégsem Mexikó…

Azt pedig már csak mellékesen teszem hozzá, hogy a csúnya és gonosz fehér ember után, aki leigázta a világot, csak olyan pusztulás és nyomor maradt, mint például az ország, amiben élsz. Szörnyű lehet.

Szóval a te merőben egybites gondolatmenetedből kiindulva, te biztosan még szívesebben mentél volna hozzá a törzsfőhöz, ha még mindig levéllel törölné a seggét, és bottal rajzolna képeket a homokba a sátor előtt, miközben azon morfondírozik, hogy a másik törzsből kit kellene feláldozni az isteneknek.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz