login |

Még egy Supernatural-spinoff jöhet?

2017. 06. 21. 18:37 - Írta: winnie

32 hozzászólás | kategória: hírek, ,

Emlékeztek, amikor 2008-ban Eric Kripke tervezett egy spinoffot a Supernatural-nek? És amikor 2014-ben a második spinoff-terv meg is valósult egy backdoor pilot formájában? Meglepetésre akkor a CW nem rendelte be a Supernatural: Bloodlines-t, de talán majd most szerencsésebbek lesznek, ugyanis készül a Wayward Sisters, amit egy pár éves rajongói(!) koncepció alapozott meg.

A spinoffot Kim Rhodes karaktere, Jody Mills seriff köré építenék, és a 13. évadban vezetnék fel egy epizóddal. Az alapkoncepció az lenne, hogy a seriff és egy csoport fiatal nő, akik természetfölötti tragédiának köszönhetően árvultak el előbbi pártfogása és kiképzése mellett összeállnak, hogy szörnyek ellen harcoljanak – a hírben ‘supreme monster-fighting force’-ként emlegetik őket.

Szóval fiútestvérek helyett most (kvázi) lánytestvérek lennének, ugyanis egy nevelőcsaládból származnak. A készítők Andrew Dabb és Robert Berens, és más, korábban felbukkant karakterek is lehetnek a szereplők között, de még nincs végleges szerződés – sajtótippek szerint például Claire Novak (a 10×09-ben mutatkozott be, legutóbb pedig a 12×16-ban szerepelt), valamint a szökevény Alex (a 9×19-ben volt először, miképp a 12×22-ben is), akit a főhős gondjaira is bíztak, illetve Donna, a seriff társa.

Persze, ha lesz is backdoor pilot, akkor sem biztos, hogy sorozatot rendelnek be a koncepcióból, de az esély meglesz rá.

32 hozzászólás Ne habozz!

Nexti - 2017. 06. 21. 18:54

Nem tudom miért, de olyan érzésem van hogy elég nagy fail lesz…

Kissur - 2017. 06. 21. 19:40

A leginkább nem kedvelt mellékkarater. Én már évek óta várom, hogy kiírják. Valahogy soha nem bírtam Jodyt és sajnos minden évben kap egy (vagy két) részt.
A női főszereplők is inkább nevetségesek, sem mint badassek lennének.

yagami - 2017. 06. 21. 20:08

Jody az elején, mikor behozták akkor még elment. Talán még a 6. évadban is. De szerintem is túltolták már és gyengének érzem. És se szeretem. Sokkal jobbat is lehetne kreálni és kitalálni, más karakterekkel.

bellarea - 2017. 06. 21. 20:09

Nem várós. Jody sose volt szimpi, a “lányai” pedig még annyira sem, mennyit kellett nézni Claire hisztijét, jaj…

steelwolf88 - 2017. 06. 21. 20:24

Bust!

Foley - 2017. 06. 21. 20:45

Bobbyval néztem volna meg egy ilyet. Mint a külön részében,ami róla szólt.

2008-ban mondta,hogy tudja mi lesz a vége?
Kíváncsi lennék,hogy az még mennyire áll:D

sinyster - 2017. 06. 21. 20:48

Ha a sorozatból érdekes és izgalmas női karakter(eke)t kellene mondanom, akkor még a harmadik évadból Bella (Lauren Cohan) és Ruby (Katie Cassidy) jut eszembe. Valamelyikükkel egy sorozat érdekelne, de mindkét színésznőnek van állandó sorozata, meg amúgy is ezer éve voltak ők már :D

Silver-sama - 2017. 06. 21. 20:50

Ha ez a nő lenne a főszereplő, akkor szó sem lehet róla, hogy én akárcsak bepróbáljam. Évek óta azt várom, mikor nyírják már ki -_-“.

Ahelyett, hogy (életképtelen) spin-offokban gondolkodnak, jobban tennék, ha több energiát fektetnének bele magába az alapsorozatba.

“akit a főhős gondjaira is,” bízott?

Pocok - 2017. 06. 21. 20:58

Borzalmas ötlet. Remélem nem lesz belőle semmi.

Sawyer - 2017. 06. 21. 21:41

Már a sorozat is elég gáz, de hát ha ez kell a népnek, úgyis megcsinálják, aztán max bukik egyet, mint az a feketepéteres vámpíros pár éve…

lotta - 2017. 06. 21. 21:53

Twitteren óriási kampány előzte ezt meg. Eleve rajongói kezdeményezésként indult (részben), csak akkor még Wayward Daughters néven.
Kvázi már évek óta harcolnak érte.
Én remélem, hogy ez nem lesz bukta. Jody nagy kedvenc és Kim marhára megérdemelné. (Meg így legalább többé nem fenyegetné a veszély, hogy egy vendégszereplése azzal végződik, hogy kinyírják.)

Silver-sama - 2017. 06. 21. 22:18

lotta, mit szeretsz benne?

lotta - 2017. 06. 21. 22:27

Mit? Teljesen hétköznapi emberként belecsöppent az egész természetfelettibe, lábra állt azok után, hogy látta a zombi fiát apuból falatozni. Erős női karakter, tapasztalt. A fiúk össze-vissza rohangálnak, rendre nagy világégésekkel szórakoznak, az ő dolguknak mindig komoly tétje van, de Jody tényleg csak egy egyszerű vadász, aki random emberkék életét menti meg. A fiúknak is afféle anyafigurává vált. Van jelleme, élete, nem csak biodíszletnek használják.

korum - 2017. 06. 21. 23:08

Hiába hangzik ez jól, ha kicsit befut a sorozat, megint az lesz a vége, hogy világmementő galaktikus átívelő szálakban egy kicsit sem foguk izgulni a három részenként meghaló majd feléledő főszereplőkért, akiknek sokkal könnyebb életük lenne, ha néha normálisan elbeszélgetnének egymással. :/

H1N1 - 2017. 06. 22. 00:13

Én szeretem a supernatural-t, nézem mindig.
De azért az egész sorozat arról szól, hogy a testvérek, hogyan drámáznak egymással.
Na már most, ugyan ezt nőkkel. Jézus mi lenne ott… :)

Szula 25 - 2017. 06. 22. 09:17

Én simán bepróbálnám, semmi bajom se a színésznővel sem a szerepével. Még azt is eltudom képzelni hogy a srácok anyja is ha visszatér feltünhetne benne, segítene kiképezni a lányokat és vigyázna rájuk.

Bagosz - 2017. 06. 22. 09:20

Jody szimpatikus,megnyugtató karakter.
De valóban Bobbyval vagy az öreg vadászokkal egy spinoff amikor még awinchesterek is kölykök voltak,érdekesebb lenne.
Vagy az egyetemesekkel a kezdeti időkből.

binczki - 2017. 06. 22. 09:20

Én is arra vártam hogy mikor írják már ki a sorozatból.

v0m1t - 2017. 06. 22. 09:30

ez még rosszabbul hangzik mint az a vámpír klános kis ötletük, pilot sem érdekelne.

zolkó - 2017. 06. 22. 11:06

Ha megy a twitteres kampány, meg itt is van aki szereti, akkor nézzék csak. Nem tudok elképzelni olyan szcenáriót, hogy ne lenne kasza max 2 évad után (és még jóindulatú voltam). Nyilván velem van baj, de jelen pillanatban csakis ilyen klisés, és/vagy az anyasorozatból lopott ötletekből írt sztorit tudok elképzelni, ami máris egy nagy NOPE. És én a halálát ugyan nem kívánom, de hogy teljesen érdektelen maga a karakter, és főleg a “lányai”, az tuti. Szóval a részemről, kösz nem, kihagynám, ha szavazni kéne.

Vox - 2017. 06. 22. 16:40

Valljuk be: aki még nézi a Supernaturalt az vagy megszokásból teszi, vagy 12 év után már kíváncsi a lezárásra (vagy mindkettő). Ha teljesen objektíven közelítjük meg a szériát, akkor egy közepes, langyos, felvizezett horror-sorozat (érdemes összevetni az első 3-4 évad egyes részeivel, mert akkor a Supernatural még tényleg horror-sorozat volt), amiben lényegében tét nélkül történik minden. (Aki meg a sorozat velejére kíváncsi, ott a zseniális 200. rész.)

Egy ilyen szériának egy másik, totál sablonos és érdektelen mellékszálát elkezdeni, szerintem pénzkidobás. Lehet, hogy twitteren mindenki odavolt az ötletért, de egész egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy egy ilyen széria akár minimálisan is bátor legyen, emiatt viszont maradt a langyos középszer. Az első pár részt még nézik, aztán jó eséllyel elolvad a közönség és egy évad után kasza. A magam részéről bele se kezdenék, mivel bár Jodyval meg a lányokkal semmi bajom, de egy ilyen ötlettől legalább annyira áll fel a szőr a hátamon, mint amikor megtudtam, hogy a Bloodlines-t egy backdoor pilotnak szánták.

Én inkább egy középkori spinoffba néznék bele, vadászokkal, egyetemesekkel, bátrabb megközelítéssel, több horrorral és szinte nulla átívelő történettel (esetleg az első 1-2 évadra jellemző minimális átívelő szállal). Persze ez drága lenne, úgyhogy a történet itt le is zárva. :)

winnie - 2017. 06. 23. 08:46

vox: annak ellenére, hogy nagyjából egyetértek a véleményeddel a sorozatról. illetve a spinoffról (azzal a toldalékkal, hogy én már az első évad közepén kaszáltam), az eleje… tényleg nem szoktam ilyet írni, de valami döbbenet, hogy ezt komolyan gondolod. vagy röhejes.

“az vagy megszokásból teszi, vagy 12 év után már kíváncsi a lezárásra (vagy mindkettő).”

attól, hogy te ezt teszed, vagy mások is így vannak veled, mégis miért merül fel benned ilyesmi? ez akkora határtalan baromság, hogy tényleg nem érdemes kommentálásra. bárki, aki belekukkant rajongói véleményekre egyes részeknél, láthatja, hogy sokan mennyire imádják, de még itthon is simán találsz több száz vagy ezer rajongót, akik számára ez az egyik legjobb sorozat.

neked nem. tiszta sor, de miért merül fel benned, hogy más is így gondolja?

Vox - 2017. 06. 25. 14:26

@winnie: Akkor először is leszögezném: cirka 10 éve követem a sorozatot, engem speciel az első pillanatban elkaptak. 10 (13) év alatt azonban elég sok minden változott, és mintha a széria alkotói is elfelejtették volna, hogy honnan is indultak.

Kripke anno elmondta, hogy ő 5 évaddal tervezett és ha végignézed az első 5 évadot, látod, hogy az úgy kompakt, egész, kerek történet egy, a széria szempontjából nagyon erős csattanóval (avagy az hal meg, aki pont, hogy ki akart volna lépni az egészből, vagyis Sam). Garantálom neked, hogy ha ott és akkor befejezik, akkor ma a Supernatural minimum egy olyan kultsorozat lenne, mint a Firefly. De azt is mondhatnám, hogy az 5. évad végén be kellett volna fejezni a Winchester-testvérek történetét és valahol máshol felvenni, mert amit a 6. évadtól kezdődően műveltek és művelnek a sorozattal az valahol a nevetséges és az elkeserítő között van.

Merthogy a 6. évadtól lényegében bármilyen koncepció nélkül, gyakorlatilag adhoc jelleggel görgetik előre a történetet és közben a lehető legolcsóbb módszert használják: próbálnak folyamatosan az előzőekre licitálni. Anno elindultunk az egyszerű, halandó vadász-testvérektől, akik szörnyekkel küzdenek és a legkeményebb természetfeletti entitás, amivel összefutottak valamelyik démon volt (nem beszélve arról, hogy a démonok bármelyik feltűnése meghatározó). Most meg ott tartunk, hogy már Istennel meg az ő száműzött testvérével bratyiznak, Káin méhészkedik, a démonok meg öltönyben, menedzserként lófrálnak és tableten intézik a pokol ügyes-bajos dolgait (beváltott lelkek, megkínzott lelkek stb.) vagy valamelyik kocsmában isznak egy angyallal és egymásra licitálnak, hogy melyikük főnöke a nagyobb barom – WHAT THE FUCK? Erre írtam, hogy a Supernatural induláskor egy valódi horror-sorozat volt (persze felhígított erőszakkal), mostanra viszont már horrornak se nagyon nevezhető.

Ez a folyamatos önmagára licitálás azt is eredményezte, hogy az egész történet, a karakterek sorsa, mind mind súlytalanná vált. Egyszerűen mindegy mi történik, mert a CW láthatóan nem akarja lelőni az egyik zászlóshajóját (és ugyan miért tenné, ha a színészeknek gyakorlatilag nincs más melója, mivel mind J. Ackles, mind J. Padalecki nagyfilmes karrierje a 2009-es nagy kitörési kísérletben szinte azonnal kifulladt – nem elsődlegesen rajtuk múlt, viszont rossz filmeket választottak), így lényegében a főbb karakterek biztosan visszatérnek, akármekkora megdöbbentőnek szánt cliffhanger kíséretében is lebegtetik meg a sorozatból való lelépésüket. Mellettük az irritáló (ami lehetne akár dicséret is, de itt most nem az) karaktereket évadokon keresztül meghagyják (lásd Rowena), míg a valamire való, szürkezónában mozgó karaktereket idő előtt kinyírják (Bela Talbot jó példa, bár ő a 3. évadban volt csak jelen, viszont lehetne említeni a legutolsó évadból helyből három karaktert is), másokat meg szimplán adhoc jelleggel, a történet “felrázására” rántanak ki a szériából (lásd Bobby vagy Charley).

Attól, hogy pocsék és bármilyen koncepciót is mellőző a történet, még lehet, hogy jók a színészek. Nos ez sem igaz, mivel a két főszereplő a botrányos ripacskodáson túl többre nem képes. Ebből a szempontból is érdemes összevetni az utolsó három évadot az első kettővel, hogy lásd, mégis hová jutottak el. Igazság szerint a többiekről se tudok olyan sok jót elmondani. A negatív oldalon Mark Sheppard (Crowley) és Mark Pellegrino (Lucifer) mindenképpen említést érdemelnek, talán ők azok, akik tényleg játszottak is (bár Crowley karakterét is sikerült 10 évad alatt önmagához képest elég komolyan meggyepálni)

És hogy végül visszakanyarodjak saját magamhoz: a szériát minden baromsága ellenére kedvelem és szeretem, de valahol ott tartok, hogy 10 (13) év után már csak az érdekel, hogy meddig és hová lehet még ezt a rétest nyújtani?

Az, hogy mennyien szeretik a szériát, még nem jelenti azt, hogy maradéktalanul és feltétel nélkül lenyelik, amit kapnak. Ha beleolvasol a véleményekbe, azért azt is láthatod, hogy sokszor ott a fenntartás a sorok között. Szinte senki nem megy úgy el a részek mellett, hogy ne emelje ki a lejtmenetet, amit a sorozat nagyvonalakban produkál. Ennyi idő után és ilyen sok negatív tapasztalat mellett bizony az emberek már nem azért ülnek le a következő rész elé, mert olyan minőséget képvisel, hanem mert 1. megszokták a karaktereket (kvázi családtagok) 2. érdekli őket a vége.

Természetesen bárki nyugodtan rám cáfolhat!

lotta - 2017. 06. 25. 18:57

Bela azért rossz példa, mert őt azért nyírták ki, mert valami irgalmatlanul utálták a nézők. A Supernaturalnál mindig figyelembe vették ilyen téren a visszajelzéseket (Castielt is ezért nem nyírták ki. Mert eredetileg Anna lett volna Winchesterék házi angyala, Cast meg hidegre tette volna Alastair, csak hát a rajongóknak nagyon bejött Misha.)
Egyébként meg nem kell félned, nem fogják a végtelenségig elhúzni. Pár hónapja volt egy interjú Jensenékkel, amiben arról beszéltek, hogy egy tizenhárom epizódos tizennegyedik szezonnal pont kijönne a 300 rész és úgy szépen le lehetne zárni. A CW húzná még, de a készítők/színészek már a befejezésen gondolkodnak.

Vox - 2017. 06. 25. 20:23

@lotta: Ezzel csak annyi baj van, hogy Bela Talbot csak egy évadban szerepelt, az évadokat pedig egyben forgatják, ergó a nézői reakciókra, valamint az azokra történő reagálásra nincs idő (gondolj bele: év közben kivezetni egy olyan karaktert, akit nem szeretnek, viszont az alkotók meg hosszabb távra terveztek vele, lehetetlen).
Az meg, hogy utálták pont jó. Bela az a fajta szürkezónás karakter volt, akiből mostanra egy se maradt. Ha belegondolsz Crowley a kezdet kezdetén ugyanez volt: inkább negatív és ha az érdekei úgy kívánták, segített a Winchestereknek.

“nem fogják a végtelenségig húzni”: az majd kiderül akkor, ha elindul 1-2 spinoff és meglesznek a nézői reakciók. A főszálat csak akkor fogja elengedni a CW, ha a spinoff(ok) határozottan jól teljesítenek. Nekem az a véleményem, hogy ha a Winchesterék lelépnek, akkor vége a Supernaturalnak. Ahhoz, hogy ez a világ életképes maradjon kell egy nagyon jó történet és egy határozott elképzelésekkel rendelkező showrunner. Per pillanat egyik se látszik a határon még a főszál esetében sem, nemhogy bármelyik spinoffnál. Hozzáteszem amíg ilyen Wayward Sisters-, meg Bloodlines-kaliberű baromságokon gondolkodnak, addig nem is lesz.

lotta - 2017. 06. 25. 20:53

“reagálásra nincs idő”

Pedig de. Elmondták, nem is egyszer, hogy Castiel is eredetileg csak pár részben vendégszerepelt volna, aztán Alastair kivégezte volna. Deant és Samet meg Anna segítette volna. Csakhogy Castiel annyival népszerűbb lett, mint Anna, hogy végül átírták a dolgot.
Bela azért került ki, mert népszerűtlen volt. Miért hazudnának?

“egyben forgatják, ergó a nézői reakciókra, valamint az azokra történő reagálásra nincs idő”

Már miért ne lenne? Az ilyen sorozatokat általában júliustól kb. április végéig forgatják. Maximum négy-öt epizód lehet az eltérés. Miért ne lehetne korrigálni a végét, ha mondjuk már a közepén kiderül, hogy ez így nagyon nem lesz oké?

Vox - 2017. 06. 25. 21:13

@lotta: én is jobban utána mentem, igazad van.

Hozzáteszem Bela Talbot kiírása akkor is ostobaság volt, ráadásul Crowley eredetileg ugyanez a karakter volt.

winnie - 2017. 06. 25. 21:22

én elhiszem, hogy nem jó vagy, hogy licitál, de az, hogy az eredeti készítőnek mennyi ötlete van, az irreleváns arra nézve, hogy meddig megy a sorozat, és befejezni sem lett volna értelme, hiszen látni, hogy mekkora igény volt a folytatásra. illetve lett volna értelme, volt, aki befejezte, de aki továbbnézte, annak nem fair reklamálnia.

viszont. sok sorozatról el tudom ismerni a kultságot azok közül, amik engem egy cseppet sem hatnak meg, de a supnat ennek szerintem a közelében sem volt. nem volt annyira elsimert még véletlenül sem. rajongói volt, shippelhető is, de nem kult alapanyag, eleve nem olyan a típusa és a státusza sem.

Vox - 2017. 06. 28. 22:34

@winnie: szerintem nem irreleváns, hogy a készítőnek meddig van ötlete, mert ha elfogy a kreatív lendület, akkor vagy elfogy a sorozat és így a nézők is vagy leváltják és a váltás vagy bejön vagy nem.
Kreatív szempontból és ismerve a 6. évaddal kezdődő dolgokat azt mondom, hogy igenis több értelme lett volna befejezni. Anyagi szempontból viszont egyáltalán nem volt értelme befejezni (gyakorlatilag csak ez az anyagi szempont maradt már csak), ezért folytatták.

“aki továbbnézte, annak nem fair reklamálnia” – már hogyne lenne fair reklamálnia? Most ez olyan, mintha azt mondanád, hogy “ez van, edd meg vagy hagyd ott!”, csakhogy ez üzleti szempontból baromság (avagy miért is hallgatnak a nézőkre, ha amúgy mennének a saját fejük után? – lásd Bela Talbot egy kicsivel fentebb). A sorozat nekem, mint nézőnek készül, ergó ha valami nem tetszik, akkor azt elmondhatom.

A kultstátusszal kapcsolatban viszont nem értünk egyet. Szerintem az első öt évad alapján erre simán megvolt az esélye a Supernaturalnak, csak aztán menthetetlenül szétcsúszott minden. Egyébként mi az, hogy “nem kult alapanyag”? :D Vagy kultstátuszt csak azok a filmek, sorozatok stb. élvezhetnek, amiket eleve annak szánnak?

winnie - 2017. 06. 29. 04:52

Vox: a folytatás szempontjából értem, hogy irreleváns. mármint, hogy a csatorna hoz mást, ha valaki kiszáll.

a reklamálást pedig csakis arra értem, hogy, ha valaki megkérdőjelezi a folytatás létét, akkor racionális, hogy ne nézze a folytatást. (mármint az 5 évad utánit, legyen akár jobb, akár rosszabb.) úgy értem, hogy ha nézi tovább, akkor tovább akarja nézni, akkor jogos a folytatás, hiszen őt is érdekli, stb.

azt írod, hogy a cw nem akarja lelőni a sorozatot, de valójában a nézők nem akarják lelőni, és ezért nem lövi le a csatorna. (a színészek melóval itt nem érdemes foglalkozni, mert aki sorozatozik, annak per definitionem nincs melója, hiszen abban a 3 hónapban inkább pihen. oké, nyilván nem kapnak visszautasíthatatlan lehetőséget, de ha nem dolgoznának, akkor nem valószínű, hogy ne lenne valami meló. még akkor is, ha nekik már az életükben nem kell többet dolgozniuk, hiszen conturizmusból megélnének, egy rajongói találkozón több százezer dollárt tudnának keresni. de a lényeg, hogy a csatornát nem fogja érdekelni a színészsors.)

a nem kultalapanyagot a reakciókra, elismertségre értem, valamint a nézettségre. amellett, hogy sok film/sorozat esetén utólag alakul ez ki, azért előzetesen is vannak jelek, és a supnatnál nem voltak olyan elismerések, amik erre utaltak volna. illetve nem valami réteg, minimál nézettságű cuccról van szó, ami sokszor kultot eredményez, hanem egy teljesen popcorn, (a csatornán belül) széles nézői bázist lefedő darabból, ami szerintem megint ellentmond mindenféle kultot indukáló tényezőnek.

majsz - 2017. 07. 24. 10:11

Ezt hamarabb kellett volna meglépni. Jody nem túl karizmatikus, még az első évadban Jessica Sten is sokkal több nyomott hagyott bennem, mint “sheriff” egy minimális játékkal.
Ennél még az Ellen-Joe-Ash trió is sokkal érdekesebb lett volna Garth-al beugrósnak. De sajnos kiírtak minden karaktert aki tudott (volna) akár önállóan cipelni epizódokat. Egyébként is a Wynona Earp kvázi a fanok várta csaj főszereplős Coltos démonvadászós spinoff megfelelője lett kb, de úgy tűnik most a feminin divathullámot akarják meglovagolni a női főszereplős dolgokkal. Nem vagyok ellene de akkor csinálják rendesen, ne csak azért mert most ez a trend és lehet.

rechter - 2017. 09. 17. 21:14

Teljesen feleslegesnek tartom és kötve hiszem, hogy sokan kíváncsiak lennének rá hosszú távon.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz