login |

Ray Donovan: kezdett az 5. évad

2017. 08. 15. 18:55 - Írta: winnie

86 hozzászólás | kategória: kritika,

Vajon még mennyi van a Ray Donovan-ben? Mennyire véges ez a koncepció? Véges-e egyáltalán?

Egyelőre ugyanis senki nem beszél a sorozat végéről, nem is hiszem, hogy látni a befejezést. Egyrészt azért nem, mert a sorozat nézettsége az egyik legjobb a Showtime-on, másrészt pedig tavaly volt showrunner-váltás (tényleg, nem is vagyok annyira tisztában azzal, hogy a többség szerint ez hogy sült el), szóval szóval nem azért fog befejeződni, mert a készítő kiírta volna magát, mondhatni még csak most kezdett neki a sorozatfőnök.

De minek beszélni a befejezésről? Ha valamit észre lehetett venni a 4. évadban, akkor az talán a humor háttérbe szorulása, vagy megváltozása volt. Oké, ez a humor mindig sötét tónussal volt jelen, de azért jelen volt szerintem. A 4. évad viszont már mutatott depresszív hajlamokat, a mostani évadnyitó pedig…, nos, mindenki látta, hogy mi történt.

A történtek ellenére azért idén érezhetően jött, illetve jön némi feloldás, egy leheletnyivel könnyedebb lesz a sorozat, de a készítői ígéret szerint sokkoló titkokra és nagyobb érzelmi kitörésekre is lehet számítani.

De most komolyan, Mickey, mint forgatókönyvíró? Hahh! Remélhetőleg a filmes sztorit ügyesen fogják kifuttatni, van benne potenciál. Ray pedig addig is nyalogathatja a sebeit, hiszen ha már önmagán képtelen segíteni, legalább megpróbál kimászni abból az örvényből, ami újra meg újra le akarja őt rántani a mélybe.

86 hozzászólás Ne habozz!

heidfeld - 2017. 08. 15. 19:21

Sorozat első része volt, ami nem igazán tetszett. Szomorú dolgot léptek meg. Érthető, hogy depresszív a hangulat. De nagyon veszélyesnek tartottam, amikor hol a múltban, hol a jelenben vagyunk egy epizódban. Igen nehéz eltalálni az arányokat. Nekem kicsit furcsa volt.
Egyébként a sorozat nekem a nyár egyik legnagyobb felfedezése volt. Rengeteg lehetőség van még benne.

szpojleres mókus - 2017. 08. 15. 19:33

Ehh, ahogy látom az írást még mindig a drámázásé a főszerep, és nem pedig az a marha jó narratíva ami a első évadban volt, hogy mindent megold.
Nekem ezért volt cancel, és nem is hiszem hogy visszatérek :(

Ancsa - 2017. 08. 15. 19:49

Nekem abszolút bejött az évadnyitó (és a 2. rész is)! Szívesen nézem, ahogy Ray innen próbál felállni – szerintem jót tett a karakternek ez a húzás. Liev Schreiber jól hozza a megtört kemény csávót. Nagyon kíváncsi vagyok hova futtatják ki! Sztem pár évad még simán van benne.

dvs01 - 2017. 08. 15. 19:54

Én úgy látom az új showrunner hosszú távra rendezkedett be, mivel eltelt két rész és a világon semmi nem történt megint, nem szimpatikus, hogy ez a sorozat is átmegy a ‘azért nézzük hogy megtudjuk mi történt’ és persze ez alatt ki milyen változáson ment keresztül konstrukcióba. Az elképesztő tempós 2,3. Évad után elég csalódás, de remélhetőleg Susan Sarandont nem hiába szerződtették, úgyhogy majd meglatjuk mindenesetre ez a fajta titkolódzás inkább a Pretty Little Liars privilégiuma szokott lenni..

Tiger27 - 2017. 08. 15. 20:20

Az évadnyitó nekem csalódás volt, nem sok történés volt benne, olyan semmilyen volt az egész, a második rész viszont adta a régi hangulatot. Remélem jó irányba indul el az évad!

Shed - 2017. 08. 15. 21:10

Sok sorozatnak épp az a hibája, hogy van egy alapfelállás és azt pörgeti évadokon át. Nekem nagyon tetszik, hogy a Ray Donovan tart valamerre.

És a rész végén azért csak elindul a következő feladat, csak visszatér a “megoldó Ray”.

Az hogy kiírták a kedves feleséget csak jót tehet a sorozatnak. Sosem csíptem a “nem dolgozom, a férjem tart el, de én mégis állandóan sápítozok” stílusú karakterét. Kb. ugyanez a két kölyökkel is a helyzet. Két elkényeztetett, semmirevalóan buta hülyegyerek. Konkrétan a fiát még elviselem, mert mindig belengetik hogy valahol az apja fia, az állandóan kitörni kész erőszakos hajlamával. De a lánya egy katasztrófa. A szinésznőt sem csípem és a karaktert sem. A lányának a jelenetei konkrétan a sorozat leggyengébb elemei.

Geza Kovacs - 2017. 08. 15. 23:22

Nagyon jó sorozat ez, de kicsit haragszok most rájuk. Az indításnál sokáig nem volt világos, mi a helyzet, és a második részből kiderült, hogy ez nem is véletlen. Márpedig egy ilyen hangulatú sorozatban egy ilyen fontos szereplőtől így megválni nekem nagyon nem volt frankó. A hangsúlyát persze kelló módon megadják, igazán szép a sok gyászolós jelenet, de random következnek más jelenetek közepette, és Abby nem ezt érdemelte szerintem. A lépés bátor volt, de a megvalósítása nekem posztmodern. Nem szoktam ilyet csinálni, de megnéztem még egyszer az előző évad legvégét, hogy hátha kihagytam valamit :-)

lostfanka - 2017. 08. 16. 15:29

Mikor lattam az elso resz cimet mar tudtam hogy hova tartanak. Nekem nagyon bejon hogy Abbyt vegre kiirtak, ezzel a karakterrel sokat mar nem lehetett tenni. Vagy megoletik es akkor Ray atmegy bosszuvagyba, vagy meghal igy. Igaz ez a ket gyerekre is, veluk sem nagyon tudnak mit kezdeni, pedig Sopranosbol kiindulva lehetne mit.

Nekem tetszik az uj irany, az elso resz a gyasze volt, a masodik resz pedig az ujra kezdese. A masodik reszen annyit rohogtem mint mar regen nem ezen a sorozaton. Kar tagadnom nagyon kedvelem ezt a sorozatot a foszereplok miatt, es vegre meghuztak valamit amitol meg tud valtozni a sorozat, es on magat ismetli megint.

Abby nincs tobbe, a gyerekek kirepultek, Mick es Ray kapcsolata egesz jo (ebbol sok jo dolog kisulhet a sztori szamara). Terry vegre befutott es megnosult. Susan Sarandon biztos hoz meg nemi pluszt. Engem megint berantott ez a sorozat, es meg mindig azt gondolom hogy egy nagyon alul ertekelt sorozat, legalabbis itthon nem sokan vagyunk akik nezik, a kommentek alapjan.

Vik - 2017. 08. 18. 06:58

Nézik azt, legfeljebb nem kommentelnek :) Én csak idén találtam rá, de nagy dara volt a négy évad. Baráti körömből is többen nézik, és ők sincsenek a sorozatjunkie-n.
Lássuk, mi jön ki az ötödik évadból!

sherlock20 - 2017. 08. 19. 23:30

Továbbra is iszonyat erős sorozat, első két rész lazán hozta a 8/10-et.
Nekem tetszik ez megváltozott narratíva is, Ray újra kap feladatot, de lebeg előttünk hogy mi történt Abbyvel. Gondolom nem valami egyszerűség lesz ennek se a vége.

izellajos - 2017. 08. 21. 09:30

Véleményem szerint rossz irányban mentek el a történetben. Nekem nem jön be a két szálú idősík. Az új csajszi behozatalával pedig még több szexjelenetben bízhatunk.

lostfanka - 2017. 08. 23. 20:47

Ejj de eros resz volt ez. Mar latom hogy ez az evad lesz az eddigi legjobb. Mostmar tudjuk Ray miert viselkedik maskepp az apjaval.

Voight megint brillirozott, Schreiben mert siman hozta a kotelezot. Annyira jo a gardaja ennek a sorozatnak.

Krisz - 2017. 08. 23. 21:40

Sajnalatos, de Liev Schreiber uj szinkron hangot kapott. Vician Otto helyett most Szeles Tamas nyomja. Vajtfulueknek zavaro lehet. Miert lett csere 4 evad utan, foleg a foszereplo?!

lostfanka - 2017. 08. 24. 09:50

@Krisz: Voightot szinkronosan nezni, elvesz a tehetsegenek a fele.

Zora - 2017. 08. 27. 20:14

5×03

Hát, végülis akkor Natalie férje tehet Abby haláláról, nem? Miért nem hagyta Ray meghalni?

Ancsa - 2017. 08. 28. 21:30

Uhh, Mickey nagyon durván nyomja, bár nemtom min lepődöm meg, mégiscsak ölt már embert. De fél fülemet tenném rá, hogy hiba csúszott az öreg eltüntetésébe…
Viszont Avit megölni… Ha megteszi, kiakadok!

Bridget annyira irritál, hogy eltekerem a részeit.

Azt nem értem, Bunchy miért a rendőröknek könyörgött, ahelyett, hogy a bátyját hívta volna??

Pip - 2017. 08. 30. 18:46

5×04
Jesszusom de olcsó szar lett….

Eddig is idegesitett ez a depresszív vonal, végre kiírtak Abbyt erre megállás nélkül megy a visszatekintés.
Bridget szál katasztrófa, most meg Bunch ez a bank vagy kajalda a válladon a loveval, na ne rohogtess mar……es akkor nekiáll a jarornek motyogni a pénzéről miközben a tesoja 30 éve pont erre szakosodott…..na neeeeeeeeee

Ha nem ötödik évad lenne, azonnal kaszalnam. Vegigkinlodom valahogy ha mar ennyi időt beleraktam….

Zora - 2017. 09. 04. 10:36

5×04

Szerintem nagyon idepasszol Ray szenvedése, hogy lássuk, azért ő is ember. (Persze, tudom, ő a legyet is röptében… De hajlamos vagyok eltekinteni.)

Amit Bunchy-val meg a milliójával csináltak, az annyira idegesítő baromság volt, hogy legszívesebben hagytam volna a fenébe. Viszont mikor megláttam a japán Mester levágott fejét, hát sajnálom, de én úgy elkezdtem röhögni a tanítvány bénaságán! :-DDDDD
Mickey-nek igaza volt, a mester hibázott. És, ő meg jól kihasználta a helyzetet a forgatókönyvéhez…
:-DDDDDD

Bridget-nek mi volt a célja? Már 3 hete arra készülök, hogy megnézzem az előző évad utolsó részét, hátha kihagytam valamit – de Ray ilyet nem tud tenni, ugye? Megfertőzni??? Honnan szedi ezt Bridget???

Adam9456 - 2017. 09. 04. 13:42

Ez az évad eddig elég más mint az előzőek, Abby halála miatt is.
A legutóbbi részben Mickey beszólásain nagyon jót nevettem főleg ezen:
It’s a very big ocean, and a very tiny sensei. :D
Ray története szomorú, biztos lesz valami csavar Abby halálával, lehet hogy öngyilkos lesz.
A többiek viszont úgy érzem csak úgy vannak, de azért továbbra is jó ez a sorozat, elszórakoztat.

lostfanka - 2017. 09. 14. 08:49

Sokkal jobb lett a sorozat hogy nincs illetve nem nagyon van gyerek szal.

Bunchi penze szerintem is idegesito, mert elegge eroltett volt ez az egesz. Mondjuk az hogy nem fodrult Rayhez total ertheto, hisz mindig probalt elszakadni a batyjatol.

Mickey sziporkazik ebben az evadban. En tovabbra is elvezem a sorozatot leszamitva Bunchyt.

heidfeld - 2017. 09. 14. 12:00

Avi meg Birdget is mehetne a levesbe, mert halálra idegesítenek.
Sajnos ez sem volt egy élvezhető rész.

kulup - 2017. 09. 17. 19:04

Ha még egy pár flashback lesz Abby halálára, én is kiszállok, nagyon unalmas már. Ray gyakorlatilag semmit nem csinál, néha eszébe jut, hogy vigyen 2-3 milliót meg egy Oscart. Bunch szála röhejes, Mickey még talán jó lenne de ehhez le kellett volna lőnie Avit. Nem is értem egészen, mi történik, most akkor a drogért kapott pénzt simán odaadja neki ? Terryt kiírják (?), a gyerekek teljesen érdektelenek, Bridget-től a hideg ráz. A csaj a Banshee-ből is gyenge, a nevét se tudom.
Nem marad lassan semmi. Pedig nagyon szerettem, az egyik legjobb sorozat volt.

payskin - 2017. 09. 27. 00:26

(E07) Na, kezd beindulni a dolog, mondjuk ideje volt, és megjött a csavar anyu halálával kapcsolatban is, sőt, ahogy az előzetest elnéztem a stáblista után, lesz még itt csodálkozás.

heidfeld - 2017. 09. 27. 15:04

Végre egy jó rész! Kezdenek végre beindulni a dolgok. Már nagyon itt volt az ideje.

Ancsa - 2017. 10. 01. 10:50

Jó volt ez a hetedik rész, épp itt volt az ideje, hogy kicsit felpörögjenek a dolgok – na meg annak is, hogy végre szóljanak a tesónak, hogy szarban vannak.
Kíváncsi vagyok mekkora gáz lesz Barnes megöléséből.

Amúgy nem bántam volna, ha Mick kicsit sitten rohad, bár nyilván a karaktere így kell a sorozatba; egy börtöndráma mégsem annyira izgalmas, mint amikor odakint keveri a sza…lámit.

Shed - 2017. 10. 02. 12:48

Ez már végre Ray Donovan rész volt.

Basszus, azért a giccsesség nélküli drámához csak értenek.

Mikor a végén a Mickey mondja hogy : “Nem az ő hibája, te nem voltál itt. ” Közben meg megint mindent megoldott Ray, és tudjuk hogy megoldotta…

Aztán elszabadul a pokol. A vége is nagyon tetszett, ahogy minden elfojtott haragja, dühe, fájdalma kiszabadul. Mondjuk ebben az állapotban tényleg megölt volna valakit.

Most már értem az évad felépítését, és jól van összerakva, főleg az utolsó két rész tetszett, és pont azért mert nem volt céltalan az erőszak sem.

Geza Kovacs - 2017. 10. 02. 21:11

Hát ez tényleg nagyon szép rész volt, sírós meg minden, ha nem is illett nekem ebbe a sorozatba. De a végével együtt még stílusos is volt. 10/10

Viszont haragszok, sőt most haragszok csak igazán az évad felépítése miatt. Ezt nyugodtan megcsinálhatták volna az idióta visszatekintgetés nélkül is, pont ugyanolyan szép lett volna, csak értelmesebb.

szpojleres mókus - 2017. 10. 03. 01:23

Nekem meg nagyon nem jött be. Totálisan felesleges volt.
Tudtuk hogy ki halt meg, hogyan, és kinek a kárára. Akkor minek menjen el 45 perc ha tudtuk hogy mi lesz? Megcsinálhatták volna 15-20 perces flashbackel.

Bridgetet játszó csajt meg nagyon utálom még mindig. Semmit nem tud eljátszani, az neki a szinészet hogyha sírok kiadok hangokat meg grimaszolom az arcomat. Amikor Ray bejött a házba sírt, meglátta az apját és olyan nyugodt arca volt mintha az időjárásról beszélgetnének, aztán megint elkezdett búgni és grimaszolni.

Captain Phillips - 2017. 10. 03. 11:13

Ez az evad egyszeruen nezhetetlen.

heidfeld - 2017. 10. 03. 11:36

Nem lett volna ezzel a 8. résszel gond, ha mondjuk a 4. Egyszerűen rémes az időzítés az évadban. Gondolom erről az új főnök tehet.

Zoli221 - 2017. 10. 03. 13:50

Nem rossz ez az évad, csak ez nem Ray Donovan-amikor korcsolyáznak Abbyvel, azt hittem a Született Feleségeket nézem :D

kulup - 2017. 10. 03. 14:01

Nagyon gáz volt ez a rész, remélem Abby soha többé nem jelenik meg és nem lesz több szenvedés.

gevin - 2017. 10. 04. 00:09

Nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez eddig a legrosszabb évad.

Ugyanakkor a 8. részben nagyon becsültem azt, hogy végül erőszakba torkollott az egész a családtagok között, mert ismerve a karaktert, nem lehetett ebből semmiféle más kiút. Az egész életét az erőszak határozza meg, és most az egyszer Ray nem tudta úgy irányítani a dolgokat, ahogy szerette volna.

Mindig is utáltam Abby karakterét, de abban igaza volt, amikor azt mondta, hogy “ebben a kurva családban mikor dönthetek én valamiről”. Ray önző, önpusztító-hajlamú, erőszakos, hatalommániás, meghasonlott személy. De talán ami a legfontosabb, hogy rossz ember. És azt hiszem ez az évad végérvényesen meggyőzhet mindenkit erről. Félreértés ne essék, pontosan emiatt érdekes őt nézni, a reakcióit, a tetteit bizonyos dolgokra.

Mondjuk szerintem ideje lett volna, ha a pszichológusnak legalább két szónál többet mond, de mint tudjuk, az nem passzolt volna igazán a karakterébe, meg a papnál ugye ez már elvolt játszva, szóval…

Ami az évad elejétől fogva itt a legnagyobb probléma, az az, hogy nincs már ebben a történetben semmi. Tényleg, nulla. 4 évad alatt maximálisan mindent kihoztak belőle, ami benne volt, sőt a negyedik vége már erőltett, hiteltelen és kissé röhejes is volt. Pedig imádom a karaktereket, és nagyon beleszerettem az első évadtól kezdve a szériába.

Szóval felesleges bármit is az új showrunner nyakába varrni, mert úgy kapott meg egy showt, hogy már semmi nem maradt benne. Nulla potenciál. Tehát húzniuk kellett valamit, gondolom ezért épült Abby halálára az évad, mert anélkül kb nem tudtak volna kitölteni három részt sem. Ugyanakkor azzal legalább tisztában voltak a készítők, hogy Voight és Schreiber vannak annyira jó színészek, hogy el tudják vinni a hátukon még ezt az évadot. És valóban, szinte csak miattuk akadnak remek jelenetek – Eddie Marsan néha még besegít azért.

De, hogy folytassák, azt nem tudom elképzelni. Terry New Yorkba akar költözni, a gyerekek már alig szerepelnek (nem mintha lehetne velük bármit is kezdeni, plusz a színészek sem brillíroznak), Avi lecsúszott drogos lett, akit Kolumbiába száműztek, Daryll szintén alig szerepel. Minden egyes ügynek, felkérésnek, nyomeltakarításnak nulla súlya van (szegény Susan Sarandon jelenléte olyan, mintha nem is lenne, pedig remek színésznő).

Szóval mindenki búcsúzik, Abbyvel együtt, ugye, és hiába jó a nézettség, aminek persze örül a Showtime, de ha ezek után ezt folytatják, akkor itt simán arról beszélhetünk, hogy húznak egy Dextert (8. évad).

Ráadásul most teljesen tisztázódott az is, hogy mi történt Abby halálával kapcsolatban, miket tettek a karakterek. Ezek után előre félek, hogy a maradék 4 részbe mi az istent tudnak beletuszkolni az írók.

Egyébként egy dologért érte meg nézni, az pedig az, ahogy Ray a maga módján próbálja feldolgozni a felesége halálát. Ez önmagában egy ilyen karakternél abszolút érdekes dolgokat szülhet. Liev Schreiber pedig bombajól alakít, a vérében van a szerep.

De…

…vége van. Ez itt a búcsú ideje.

Gordon - 2017. 10. 04. 21:56

Akárki akármit mondjon, ez a sorozatrész (8) életem egyik legszomorúbb élménye volt. Tökéletes alakításokkal. Azt aláírom, hogy a kezdetekben a sorozat nem ilyen témájúnak indult, és elhiszem, hogy hiányzik a lényeg, (egyébként szerintem a gyökerekhez bármikor vissza lehet térni egy huszárvágással is akár) de itt ebben az évadban becsülöm az írót, hogy így el tudtunk búcsúzni attól a karaktertől , aki abszolút el volt nyomva, mégis ő volt az egyetlen biztos pont, a “kőszikla” a családban. Pont azért tetszik az évad, mert ki tudta nőni magát egy sima problémamegoldós (ami nagyon jó egyébként) történetből egy igazi családi drámává.
Nagyon szerettem és szeretni is fogom a sorozatot. Ez a rész meg abszolút a csúcs volt.
Amit talán nem tudok elfogadni, hogy a lánya is segített neki. Egy gyerek ilyet véleményem szerint nem csinál. Egy gyerek foggal körömmel ragaszkodik az anyjához, nem hiszem, hogy így elengedne valaki egy anyát. Őt szerintem ki kellett volna hagyni belőle.

Jah és igen. A búcsúzás az ágynál Ray részéről fenomenális volt.

Szerintem nincs vége. Pont, hogy innen még brutálisabbá tudják tenni a karaktert ha akarják.

Lacisx - 2017. 10. 05. 00:09

Szerintem meg nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez az eddigi legerősebb évad. Persze vitázni ezen nem szándékom, mindenkinek más az ízlése.

Annak ellenére, hogy Abby-től kifejezetten rosszul voltam mindig, teljesen megkapó volt ez a rész, igencsak sikerült elérzékenyülnöm az epizód végére. Ez az egész nem lett volna ennyire hatásos más évad szerkezettel.

A történetben szerintem rengeteg potenciál van még, ahogy Gordon is írta, éppen most szabadulhatnak majd el igazán az indulatok. A családja volt az egyetlen ami valamilyen szinten visszafogta eddig Rayt. Ez a család pedig széthullott. A többiekben is bőven van még potenciál, hadd ne soroljam.

Az meg, hogy kicsit más a stílusa ennek az évadnak mint az előzőeknek, csak előnyére válik a Ray Donovannek. Legalább nem válik önismétlővé.

gevin - 2017. 10. 05. 20:13

Inkább azt mondanám, hogy a legerősebb, legmélyebb érzéseket kifejező évad ez, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy a legjobb.

Rendben, akkor fejtsétek ki, hogyan tudnak egy olyan karaktert még brutálisabbá tenni, akit gyermekkorában megerőszakoltak, aki hidegvérrel gyilkol, és képes lett volna megölni egykori barátját (Avi), illetve az apját börtönbe csukatni (mondjuk ez nem újdonság). Emellett ölt már papot, segített egy drogos boxolónak eltussolnia, hogy megölte a féltestvérét, akit egyébként dugott, és naponta úgy vedeli a viszkit, mint más a teát, amikor meg van fázva. :D

Tehát ezek után hova, vagy hogyan szabadulhatnak el az indulatok? Mit tud még Ray tenni? Megöli a családját, akikért gyakorlatilag bármire képes volt, bármikor, és ami a sorozat velejét adta az elejétől kezdve?

Azt nem mondanám, hogy széthullott a család, mert sosem volt igazán egyben, és mindig mentek a harcok a tesók, illetve a tesók és a fater között. Azonban mindig az számított, hogy RAy kimentette őket a szarból (mert, ha nem számítjuk a hírességeket, és az alvilágot, akkor alapvetően arról szól a RAy Donovan, hogy Ray miként húzza ki a szarból a családtagjait).

De tegyük fel, hogy igen, széthullott a család. Magyarul a sorozat alappillére inog meg, és kezd el összeomlani, ha felborul ez a képlet. Pláne, ha Terry elköltözik, a gyerekek sem maradnak, Daryllnek nincs gyomra ehhez a bizniszhez…Bunchy meg, oké, neki mindig szüksége lesz a bátyjára, mert egy igazi szerencsétlen.

Nem vitatkozni akarok én sem, pusztán azt mondom, hogy racionálisan gondolkodva szerintem már mindent kihoztak a sorozatból és a karakterekből. Ha innen folytatják, akkor gyakorlatilag ugyanolyan (önmagához képest) hiteltelenné fog válni, mint Hank Moody a Californicationben 3 évad után.

Legalábbis kétlem, hogy bármi olyannal elő tudnának rukkolni, ami rácáfolna az állításomra, de ne legyen igazam.

Zora - 2017. 10. 05. 20:56

5×08

Hát, most már értem, amit az első rész végén nem értettem, miszerint honnan szedi Bridget, hogy az apja megbetegítette a fiút.
Hát, innen…

Huh, ha Abby csak pár órát vár…

leslieb - 2017. 10. 07. 11:03

5×08:

Szerintem az egész sorozat eddigi legerősebb epizódja volt és egyben a legszomorúbb is. Nagyon kíváncsi leszek, hogy hová fog eljutni Ray a felesége nélkül és mi lesz a sorozat jövője.

Ancsa - 2017. 10. 08. 00:05

Nem bántam volna, ha ezt a részt az elejére teszik be, mert túl régóta húzták már a visszatekintgetést, adagolták részenként a múltat, miközben szinte alig értettük. Most mindent megmagyaráztak, oké, de az én ízlésemnek kicsit túltolták a vekengést az elmúlt részekben. Szerintem ez az epizód lehetett volna a harmadik, vagy a negyedik, aztán induljon az évad. Mert az alapsztori csak tyúklépésben halad, Susan Sarandont alig szerepeltetik, stb – megénekeltétek az évad hibáit már páran előttem. Pedig a mondanivaló jó lett volna: Ray a felesége halála után, ahogy képtelen talpra állni, miközben az események ezt igényelnék. De így ez eddig csak kínlódás.

lostfanka - 2017. 10. 08. 13:12

Eros resz volt ,de szerintem is hamarabb kellett volna betenni mert igy mar elegge vontatott volt, en itt ott untam. Ray alakitasa remek volt, foleg az agy resznel. Viszont nekem is a lanya tette total hiteltelen volt, persze csa kaz tudja aki ebben benne van, de akkor is.

Szerintem ebben a sorozatban meg sok van, remelem lesz meg sok evad. Foleg hogy Abby nincs, ugye Abbyvel es a gyerekekkel nem nagyon tudnak mit kezdeni ebben a sorozatban. A sopranosban ezt eleg jol megoldottak, talan most majd lesz valami veluk.

Geza Kovacs - 2017. 10. 09. 18:33

Hát nem azért, de a 9. résszel lassan már Móricz Zsigmond regényekhez válik hasonlóvá a sorozat. A következő részekben gondolom még beadja a kulcsot Bridget és a kutya(!), Bunchy vérmérgezést kap, Micky szívrohamot kap a Viagrától, Terry pedig világgá megy.

payskin - 2017. 10. 10. 08:26

Bemegyek egy ismeretlen házba, ott van az asztalon egy rakás pénz, 3 méterre tőle fekszik agyonlőve az, aki elvette tőlem ezt a pénzt. NYILVÁN elkezdem a pénzt pakolni anélkül, hogy körülnéznék.

Értem, hogy Bunchyt tök hülyének, elesettnek, szerencsétlennek kell beállítani, tragikomikus is, ahogy rohangál ebben a Lucha-maszkban, de azért mégis…

A végét nem értettem. Az össze-vissza kevert idősíkok miatt (meg mert picit leszarom módban nézem már egy ideje az évadot) a Susan Sarandon száll abszolút nem áll össze nekem vagy így kiesett… Végig fogalmam nem volt, kit keresünk, meg milyen dobozt. Azt sem tudom, ki fekszik a ház előtt, ki és miért ölte meg a csajt. Talán a következő 3 részből kiderül valami. :-P

Adam9456 - 2017. 10. 10. 15:26

A múlt heti rész valóban nagyon tragikus és drámai volt, de örülök hogy lezárták végre amit egész évadon át csak csöpögtették az infókat és megkaptuk egészben hogy mi is történt Abby-vel. Az Abby-t színésznő és Liev nagyon jók voltak.
5×09
Az eheti részben viszont volt minden: meleg bárban szexelnek, hulla eltüntetése az óceánban megint, aztán prostikkal a parti, drogozás, betörés maszkokkal, őrült ember alsógatyában lövöldözése, szerintem az egyik legjobb rész volt ez most az évadban.
Egyébként George, a fura fia Winslownak a kedvencem, ahogy mondja ezeket a Hollywoodi kis fun fact dolgokat faarccal, teljesen kész :D
payskin: Amit ebben a részben keresett Ray azok bizonyítékok voltak egy dobozban egy Susan Sarandon karaktere által okozott balesetről, ahol részeg volt és meghalt a lánya, ezt mondta egy korábbi részben. Most a nem normális fia lelépett vele és odaadta Vicky-nek, a fekete csajnak, aki már korábban is megpróbálta ellopni a bizonyítékot, meg ő hozta nyilvánosságra Ray és Natalie viszonyát. Aztán Ray elment hozzá, és kiszedte belőle hogy Doug Landry-nek dolgozik, akinek viszonya volt Natalie-vel.
Aki a ház előtt feküdt az a csaj, Natalie exe, aki egyszerűen bekattant mert a csaj elhagyta, meg az évad elején Ray segített neki megszabadulni tőle, de Natalie kutyáját nem tudta visszaszerezni :D. Most hogy mi történt a rész végén az még kérdéses, valószinű megfojtotta a csajt utána kiugrott az ablakon.

Adam9456 - 2017. 10. 10. 15:28

*Abby-t játszó

kulup - 2017. 10. 11. 09:29

5×09 megint egy nagyon gyenge rész. Bunchyt nézni is rossz, a “fő” szálat hanyagolják, azt a dobozt most már égesse el valaki, unalmas. Bridgetet gyorsan írják ki Terry meg nyugodjon le és írjanak neki normális sztorit. Mi van most a feleségével ? Az öreg még szórakoztató de ezt a forgatókönyves baromságot már el kellene felejteni.Ha az FBI főnök hulláját a szenszei mellett fogják megtalálni a tengerben, én kiszállok.

Zoli221 - 2017. 10. 13. 16:09

Elég meleg helyzetbe került az HBO a héten, az 5X09 után néztem a Deuce 1X05-t…

kulup - 2017. 10. 13. 19:46

És mi volt a Deuce 1×05-ben ?

szpojleres mókus - 2017. 10. 16. 14:41

Nem értem.
Mos vagy az én memóriám maradt ki, de hogyan került a a baba bunch feleségéhez? A legutolsó az volt, hogy mickey nem tudott érte menni mert a csomagtartóban volt, a bölcsödés néni meg ott izélt hogy most mi legyen, és mindenki totálisan elfelejtette hogy mi van vele.

Csak én drukoltam hogy bridgett elkeseredésében fegyvert nyomjon a szájába és meghúzza a ravaszt?

kulup - 2017. 10. 16. 21:55

Nekem is eszembe jutott, hogy Bridgetet már rég ki kellett volna írni.
Úgy látszik, hogy az FBI főnököt senki se keresi, teljesen hiteltelen az egész. Ehelyett elmentek visszaszerezni Bunchy pénzét, teljesen felesleges és unalmas jelenet volt. Az öreg kangörcse vicces volt legalább.

Geza Kovacs - 2017. 10. 17. 02:05

Olyanok vagytok, jajj, hát mit nem értetek rajta, hogy Bridget olyan, mint Kim Bauer volt a 24-ben a 2. évadtól: részenként elvisz úgy 10 percet a sztoriból a semmiért. Csak Bridget nem néz ki jól, úgyhogy még érthetetlenebb a szerepeltetése.

Nekem alapvetően tetszett ez a rész, csak most már úgy tűnik nekem, hogy legalábbis részben valami redneck akciófilmmé megyünk át lassan. 3 össze-vissza vert, mosdatlan, nagyon kemény ír tesó egy öreg batárban Dél-Kaliforniában akciózik, a vén st.rici apjuk meg egyelőre külön tőlük, de lényegében ugyanott mégis. A filmes témakör háttérbe szorul, egyre inkább a maguk körül keltett káosz hullámaiban fürdőznek a főszereplők, és egyre depresszívebb a hangulat (ami viszont nem tetszik). Ha így haladunk, a következő évad már Bostonban játszódik majd, és köze nem lesz Hollywoodhoz.

Agnes Jozsef - 2017. 10. 18. 21:04

Tud valaki valamit esetleg ,hogy lesz-e 6-ik evada ?

winnie - 2017. 10. 18. 21:14

itt utána lehet nézni minden, a sorozattal kapcsolatos hírnek: http://www.sorozatjunkie.hu/tag/ray-donovan/

ha nincs hír kaszáról vagy berendelésről, akkor még nincs döntés róla.

payskin - 2017. 10. 18. 22:56

Adam, köszi a múlt heti magyarázatot!

mókus: múlt héten jutott nekem is eszembe, hogy a gyerek még vajon a bölcsiben van, vagy mi? Be is akartam dobni a témát, hogy Bunchyt vajon miért nem izgatja a saját gyereke, csak mire gépközelbe kerültem elfelejtettem. Azért ezt az írók egy picit benézték. :D

Agnes Jozsef - 2017. 10. 19. 21:15

Koszi Winnie :)

lostfanka - 2017. 10. 22. 14:54

Nekem meg bejon mindig az evad, csak a Bridgetes reszeket kell attekernem :D

szpojleres mókus - 2017. 10. 23. 14:31

Sosem gondoltam volna hogy ilyet írok, de rendesen felment bennem a pumpa és agyonverném bridgettet, addig verném amig mozog.

Én nem bírom megérteni, az írók csinálják direkt ennyire ellenszenvesnek? Mondja az apja hogy ne félj kihozlak innen, “I know”, semmi megbánás, köszönet, vigyél el kcsög most rögtön a reptérre, és gyűlöllek amúgy is, azért mert mindent megadtál nekem az életben, lófsz bajom volt éltem mint egy hercegnő.

Bunchy megcsalás meg minek kellett már bele??! annyira de annyira kisiklott már ez a sorozat abból ami volt, egy béna barátok közt lett belőle. Olyan érzésem van mintha a kedvenc háziállatom haldokolna, inkább leteríteném csak hogy ne szenvedjen.

Geza Kovacs - 2017. 10. 23. 17:59

Szerintem némelyik lépésük rosszabb, némelyik jobb, de kétségtelenül ebben az évadban valamiért befordult a sorozat majdnem teljesen. Susan Sarandon első részben felvetett története teljesen elsikkadt, így hiába kerül esetleg az utolsó részbe, olyan nagy szám már nem lehet. Cserébe a 3 tesó+apa+Bridget 1-1 korábban már szintén szerepelt valakivel kitölti az egész évadot. Abby, Avi, Frank, Maria meg a bokszoló gyerek különböző arányokban kitöltik a részek jelentős részeit. Még a minden sorozatban (szerintem méltatlanul) lotyónak ábrázolt Lili Simmonst is megölték vagy 2 résszel ez előtt, aki újdonság lett volna. Gondolom visszatér majd még az FBI volt főnije, esetleg Avi megint, és akkor egy évadot megint kipipáltak.

De most komolyan, ott van Hollywood, végtelen mennyiségű gusztustalansággal, érdekességgel ha úgy tetszik, erre kb. 2 évad után kifújtak minden filmes témával, aztán harcoltak mindenféle maffiával, az FBI-jal, milliomosokkal, csak az nem szerepel, ami a legérdekesebb volna. Akár aktualizálhatna is, bennfennteskedhetne a sorozat, amit csak akar.

Lehet elegük volt a készítőknek a szennyes kiteregetéséből? :-) Ezt is megértem persze, csak így most már az 5. évadra kicsit megdöccent a sorozat sztori tekintetében.

Shed - 2017. 10. 23. 21:31

Azon röhögtem volna, ha nem Barnest, hanem a szamuráj mestert halásszák ki :D

Sajnos ez a sorozat már nem olyan mint régen. Pár jelenet tetszett az évadban, de pl. a mostani egy trágya volt. Egy dolog miatt adtam volna rá egy közepest: ha Ray elmondja a feka tesónak ,hogy mi történt régen az apja és közte.

Bár mintha már említette volna, hogy elmondta az apjának azt hogy molesztálja a pap, Micky meg jól elverte és visszaküldte a paphoz.

A lányát meg vaslapáttal verném fejbe. Legalább szép lenne, de ronda is, meg barom is. Arra jó volt az apja hogy kivigye a sittről, utána meg nyomta a nagy kemény dumát. Sztem jót tett volna a karakternek 3 év börtön. Kis időugrás, újracastingolták volna egy normális színésznővel és mehetne tovább.

Geza Kovacs - 2017. 10. 23. 23:25

Ez a gyerek dolog érdekes. Majdnem minden rendőrös, bűnözős, félbűnözős, akciós, krimis, maffiás, stb. filmbe beletesznek fiatal vagy kevésbé fiatal gyerekeket, hogy általuk emberibbé váljanak a szereplők, de szerintem az esetek többségében öngól lesz belőlük, ha nem előbb, akkor utóbb. Talán az Americans kivétel, ott van tartalma ennek, de ott sem mindig érdekel a sokadik évadban már. Szóval én ezt elengedném a sok sorozatkészítői állandó elem közül, ellentétben a barátnőkkel és esetleges szexjelenetekkel, ezeknek a gyerek-dolgoknak messze vivő következményei vannak, és ha nem tervezik rendesen, megkárosítják a sorozatot. Itt legalább a fiúcskát kivették, rejtély, hogy Bridge miért maradt.

clegane - 2017. 10. 24. 12:36

már az is hatalmas előrelépés, hogy Abby kiírását meg merték lépni. ha az évad végére sikerülne Bridgettel is összevesznie Raynek aki emiatt mittudomén elmenne Kongóba a vöröskereszttel jótékonykodni, igazán minden adott lenne egy kiváló 6. évadhoz. csak az öreget nehogy börtönbe zárják mert az egy lépés lenne hátra.

Geza Kovacs - 2017. 10. 24. 14:26

Én is sajnálnám, ha Mickey kipotyogna, mert jó a karaktere, de a sorozatos szabadulásai lassan olyanok már, mint a Supernatural szereplőinek a feltámadásai. Valahol egy határt kellene húzni, ahonnan már másfelé kell mennie a sztorinak, akkor is, ha úgy döntöttek, Mickey dutyiba megy.

clegane - 2017. 10. 24. 18:47

mondjuk azt a jelenetet én is előre vihogva vártam, hogy Bunchy meg Mick néz egymásra bambán, hogy “hol a gyerek? azt hittem nálad van!”
ehhez képest csak úgy megkerült. pff

Geza Kovacs - 2017. 10. 24. 21:57

Az kellett volna még, egy ilyen jelenet még a mostaniaknál is jobban betett volna a sorozatnak.

clegane - 2017. 10. 25. 14:19

jó hát nem veszett volna el, csak mittudomén az óvónő odaadta volna vmi gyámhivatalnak, aztán mehetett volna Ray azt is elintézni hogy adják vissza.

Geza Kovacs - 2017. 10. 25. 14:25

Jó, de valljuk be, eleinte ez a “Ray elintézi” olyan volt, hogy fél évadig szervezte, hogy valakit kihozzon a börtönből vagy valami nyomozást elsímítson, és kb. az egyik fő attrakció volt az évadban. Most meg részenként van egy ilyen, ráadásul majdnem mindig valami szadista gyilkossági ügyet intéz el 3 perc alatt, ráadásul szövetségi szinten. Ez is gáz azért.

Szóval egy gyámhivatalos dolog is lett volna valami random két pillanat, utána meg Mickey kapta volna az aktuális 212. pofont (amiket így 80 évesen nagyon jól bír). Annyira nem villanyozta volna fel a sorozatot.

gevin - 2017. 10. 25. 14:41

Geza Kovács: :D :D Jaj, ez jó volt, felröhögtem. Totál egyetértek, már röhögök azon, amikor valami ordas nagy gyilkosság történik, Ray kb még a részleteket sem tudja, és reflexből megy az: “I take care of it.”

Ivós játékot lehetne rá építeni basszus, annyiszor hangzik el.

Egyébként meg pont ezt vártam az ominózus rész után, amiben meghalt Abby. Nulla, zéró, semmi, 0 ötletük nincsen az íróknak, hogy mit kellene csinálni. Behoznak egy olyan blődli, rettenetesen súlytalan és felesleges jelenetet, ahol a puerto rico-i bige, akit talán 3-szor láttunk az évadban – de már előtte sem volt kulcsszereplő – megcsalta Bunchyt? Ki a francot érdekel ez?! Gyerekek, ne vicceljünk már! Totál nevetséges.

Meg amúgy olyan az egész, mintha az írók megpróbálnának kiblöffölni minden részt a fináléig, miközben ordít róluk, hogy semmi nincs a kezükben. Csak bután ülnek és bámulnak ránk, nézőkre, azt lesve hogy vajon elhisszük-e nekik, hogy van koncepció a történések mögött.

Valószínűleg kasza lesz nálam így is úgy is, de ha most tényleg arra akarják felépíteni az (feltehetőleg) uccsó évadot, hogy Mickey és Ray elkezdenek vadászni egymásra, akkor a elmehetnek a bús picsába! Már elnézést.

kulup - 2017. 10. 25. 18:19

Mai hír :

A Showtime berendelte a Ray Donovan 6. évadját, aminek az lesz az érdekessége, hogy a sorozat Los Angeles-ből átköltözik New York City-be.

Hogyan fogja a hollywoodi sztárok ügyeit New York-ból intézni ? Hagyni kellett volna kimúlni az egészet, amíg volt rá esély, hogy jó emlék maradjon.

Geza Kovacs - 2017. 10. 26. 00:14

Még két dolog: Ray kb. minden részben vizes pohárból issza most már a whiskyt, amit régebben csak nagyobb méretű események után tett időnként. Persze a történetből ez érthető is lenne, csakhogy mellette normálisan(már amennyire a melójában bármi normális) végzi a komoly összpontosítást meg szervezést igénylő munkáját, autózik folyamatosan, nagyokat és sokat, holott már szocializmusbeli komcsi katonatisztekre vagy politikusokra hajazó mennyiséget iszik a vele történtek miatt, azokban az esetekben pedig tudjuk, milyen volt a szellemi színvonal.

E mellett nekem még most se tiszta, mi Mickey és Ray rossz viszonyának a kiindulópontja.

New York: helyette inkább egy bostoni évadot tudtam volna elképzelni, amivel szépen le is zárhatnák akkor a gyökereknél a sorozatot.

Zoli221 - 2017. 10. 26. 14:51

Kulup: a Deuce 1X05-ben most egy hármas homoszexuális aktus volt, utána kezdtem el nézni hétfő este a Ray Donovant,hát nem sok minden változott :D

Zoli221 - 2017. 10. 26. 14:53

Kiváncsi vagyok, kit visznek tovább New Yorkba,lesz e még egy csavar az utolsó részben-pl ha Mickey marad a börtönben, akkor onnan akar keresztbetenni az ország másik végén Raynek?

gevin - 2017. 10. 26. 20:10

zoli221: Mickey nem hinném, hogy börtönben maradna sokáig, mert Daryll nem fog köpni. Ha meg tévedek, akkor a hatodik évad első pár része arról fog szólni, hogyan intézi el, hogy kikerüljön onnan.

lostfanka - 2017. 10. 29. 12:05

@Geza Kovacs: Mickey ez Ray rossz viszonya eleg jol el lett magyarazva. Ray azert pipa mert az apjat okolja a huga halalert, illetve azert mert betegen elhagyta, megcsalta az anyjat (ezert volt nagy ongol amikor o is felrement mikor Abby beteg volt)

Ha a kovetkezo resz New York akkor tuti hogy Bridget marad sajnos, illete Terry is oda koltozik. Lehet ezert agyaznak meg annak hogy Ray feladta a melojat es a hazat, mindenet. Valszeg cuccol mindenki NYba.

Mickey karaktereben az a jo hogy mindig bortonbe akarjak vinni, de tudod hogy ugyse fogjak kulonben egy nagyon ertekes karaktert vesztenenk, amit nem mernek ugysem meglepni. Mellesleg en is Mickey es Ray miatt nezem szinte. Egyebkent bejon ez az ellentet amit most epitenek koztuk.

Geza Kovacs - 2017. 10. 30. 12:33

Igen, ezek az okok rémlenek, de ezek nem személyesen csak Rayt érintették, a tesói meg nem utálják úgy az apjukat eredendően. Ráadásul Raynél fura hullámokban jelenik meg ez a dolog, tehát újra és újra felerősödik a gyűlölet, ami szerintem rendezési hiba. Hiszen Ray máskor épp kiszabadította az apjáz, miután bezáratta, most meg megint be.

clegane - 2017. 10. 30. 15:14

mondjuk szerintem amiatt is pipa, hogy “hagyta” hogy erőszakoskodjon velük a pap, nem volt ott hogy észrevegye hogy valami nem stimmel / nem lehetett fordulni hozzá segítségért.
amúgy már a soriban is számtalanszor bebizonyította, hogy egy önző barom, akinek a marhaságai miatt mindig másokon csattan az ostor, gondolom ezt már korábban is kimaxolta annyira, hogy beteljen Raynél a vizespohár.

carlos - 2017. 10. 30. 18:18

Igy van Mickey szamlajan tobb eletre eleg dolog van, megis mindig artatlanul vonul a sittre. Eleteben egyszer helyezte a csaladjat maga ele, akkor egybol kihoztak, de miutan megint veszelybe sodort mindenkit, betelt a pohar.
Nagyon dark evad volt, sok felesleges dologgal. Mondjuk lezaras is lehetett volna, az elozo evad egy happy end, ez itt most pont az ellenkezőjet mutatta be, a megmenthetetlen Rayrol szolt.

Geza Kovacs - 2017. 10. 30. 20:51

Szerintem a legrosszabb évadzáró volt, ez a sorozat is meggyengült.

gevin - 2017. 10. 30. 22:49

Egy vicc volt ez a finálé.

Bármi történik, már minden totál súlytalan. Ha merészek lettek volna, akkor ezzel véget vetnek a sorozatnak. Nem is értem, hogy ennek így mi értelme volt, ha már hivatalos, hogy jön a 6. évad, plusz átköltözik a sorozat New Yorkba. Mindegy is… nálam itt kasza.

ui.: Daryll tippem nem jött be, mer a hülye feldobta a fatert.

clegane - 2017. 10. 30. 23:37

lehet hogy a 6. évadban nem is fog szerepelni Ray XD
vagy valami prequel lesz.

nemtom, én itt csak a fanyalgást látom, pedig nekem amúgy tetszett az évad. persze sok hülyeség is volt benne, de le tudott kötni, érdekelt hogy mi lesz.
én várom a 6. évadot.

szpojleres mókus - 2017. 10. 30. 23:58

Azért néztem meg 5 évadot hogy megnézzem ahogy ray öngyi lesz ha nem lesz berendelve az ötödik évad.
Hát b-ák meg.

Connort remélem élete első küldetésén fejbelövik.

Egyetlen pozítivum hogy Bunchy a saját lábára állt.

Zora - 2017. 10. 31. 20:29

5×12

Á, Ray tuti nem hal meg. Lehet, csak hallucinálta a vízbeugrást, merthogy annyi mindent hallucinál…
Jó rész volt ez.

payskin - 2017. 10. 31. 23:07

Most már azt is tudjuk (mondjuk, sejthettük is), hogy a megcsalás ahhoz kellett, hogy a mexikói csajt kiírják. És még az is lehet, hogy Bunchyt is, aki kocsmatulaj marad(t) LA-ban. Az a jelenet a pinball wizard csapossal erősen olyan beállítás volt, mintha búcsút akarnán(a)k venni tőlük.

Ez a Connor jelenet meg… Azon gondolkoztam, hogy ez ilyen írói önirónia akart-e lenni, és Connoron keresztül az írók szólnak nekünk, hogy ugye ti is úgy gondoljátok, hogy ezt a karaktert iszonyúan elcsesztük, ti is semmibe veszitek stb.? Hát, igen. Mókus véleményét erősen osztom a fejlövésről, de nem lesznek ehhez elég tökösek. (Az meg instant kasza volna, ha jövőre ez volna az egész évadot beárnyékoló nagy tragédia, ami Rayt még mélyebbre rántja.) Inkább annak örülnék, ha ezzel tőle is megszabadultak volna az írók, elvégre elment tengerészgyalogosnak, a kiképzés meg nem két perc. Viszlát!

Landry “öngyilkossága” kicsit cinkes nekem: nagy jövő előtt áll, másnap venné át Susan Sarandon cégét; azt is kideríthetik, hogy épp beszélt az anyjával, az anyja tanúskodna, hogy egyáltalán nem volt rossz hangulatban; ott a koton a szemétben; a hotelben tudhatják, hogy Ray hozzá ment (meg kellet kérdezze, hol lakik); az új színésznő látta a liftnél (mondjuk, a koton a színésznőt is gyanúba sodorhatja, de neki mi volna a motivációja, most kapott szerepet Landrytől). Szóval, ez a sztori több sebből vérzik. Nem tudom, a következő évben akarnak-e ezen rugózni, de így simán, hogy hát, felakasztotta magát, ennyike, ez azért elég gyenge volna. Értem, hogy ez “rímelt” arra az évad közepi másik felakasztásra, de akkor is.

A bokszoló sráccal meg az apjával sem kezdtek végül semmit, bár úgy tűnt, Terry a végére megbékült a srác apjával. Ebből is vagy lesz jövőre valami, vagy nem, mert idén rém gyenge semmi szál volt.

Bridget és a kölyök is biztos jön jövőre, ha a kölyök egyáltalán túléli az egészet. Vagy, ha netalántán nem javul az állapota, akkor Kim Ravert is vissza lehet még hozni. Ez is kellett ebbe az évadba, mint egy falat kenyér.

Azt nem teljesen vágom, hogy merül fel, hogy mi gáz Ray és Mickey között. Már az első évadban el akarta tenni láb alól Mickeyt, és Mickey azóta minden évadban egyre nagyobb és nagyobb zűrbe sodorta magát, és hol Bunchyt, hol Daryllt, hol valaki mást, általában pont az ellenkezőjét csinálva annak, amire Ray előre figyelmeztette. A végén mindig Raynek kellett kihúznia a szarból, néha nem kis nehézségek, áldozatok, következmények árán, a hócipője van tele az öreggel, hogy finoman fogalmazzak. Én inkább azt nem értem, hogy ez Daryllnek hogy nincs meg?

Bár tudjuk, hogy bizonyos magasságból a víz már betonkemény, ez még nyilván nem volt az a magasság. Ezek voltak az utolsó, ultra-filozofikus, átszellemült utolsó percek: egyszerre búcsú Abbytől, zuhanás a mennyországból (ahova az a szép nagy lépcsőház vezetett fel), és a vízbe érkezve a megtisztulás. Vagy a mindennél mélyebb mélység… Vajon mire gondolt a költő?

Sóhaj.

Nem tudom, talán nem volt ez annyira rettentő szar, csak nagyon más volt, mint amit megszoktunk, és nagyon sötét, nyomasztó. Nekem, például, az Ian McShane-es 3. évad sem jött be annyira, ezt is felteszem mellé a polcra. Belenézek majd a hatodikba is, aztán eldöntöm…

clegane - 2017. 11. 01. 11:38

payskin: szerintem a Landry megölését már csak azért sem akarta túlcifrázni, mert utána amúgy is öngyilkos akart lenni. mondjuk ennyi erővel simán le is lőhette volna.
el birom képzelni, hogy pont azért lesz áthelyezve másik városba a köv évad, mert emiatt nyomoznak utána és el kell tűnnie.

gevin - 2017. 11. 01. 16:45

clegane: Dehát Ray eladta a házat, Bridge New Yorkban marad a kölyök miatt, Susan Sarandon gondolom továbbra is igényt tart Ray-re a jövőben (mármint NY-ban, hiszen még direkt a szájába is adják, hogy hiányolta a várost, tehát maradna), Terry meg edzi a gyereket, plusz ő bejelentette, hogy már amúgy is költözik oda.

Conor off. Bunchy és a spick off (feltehetőleg). A kövi évadnak lószar köze nem lesz az ebben történtekhez – mármint a rendező, színészcsaj stb. részéről.

BTW: a pszichológusos szálat is annyira degradálták, pedig az elején úgy tűnt, fontosat akarnak mondani, de semmi sem lett belőle. Egyszerűen totál az látszik, hogy az írók kifogytak az ütős szövegekből, meg a jó a drámából.

Geza Kovacs - 2017. 11. 02. 01:40

Na de az lesz frankó még, hogy ha – a történet szeront kb. mindenkinek elege van a másikból a családban ezért-azért – mindenki New Yorkba képzeli el a jövöjét véletlenül. Mickeyt pedig valamiért a Rikers böribe viszik. Remélem nem ez lesz, de máshogy alig tudom elképzelni a szereplövesztés nélküli New Yorkot.

Zora - 2017. 11. 04. 21:34

Szerintem, ha úgyis tudták, hogy utolsó évad, méltóbb lett volna a bostoni helyszín. Mickey végig ezen rugózott a forgatókönyvében.
Jobban örültem volna Bostonnak.
Hát, jövőre meglátjuk.

lostfanka - 2017. 11. 05. 09:06

Szerintem ez egy jo evad volt, sokkal jobb mint a tavalyi. Tobb drama. A koltozes jot fog tenni az evadnak

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz