login |

Lucifer: kezdett a 3. évad – írta emese

2017. 10. 07. 18:35 - Írta: vendegblogger

127 hozzászólás | kategória: kritika,

Eddigi legerősebb évadnyitójával tért vissza a Lucifer, a megszokottnál sötétebb tónussal, mennyiségében kevesebb, de a korábbinál abszurdabb humorral, egy, az eddigieknél emlékezetesebb heti esettel, és a szokásosnál is vadabb és zaklatottabb főhőssel.

Nem meglepő módon az S3 épp ott veszi fel a fonalat, ahol a második lezárult. Mindannyian emlékszünk még az előző évad zárására, ugye?

Fire, sword, doughnut, spaceman, clock, dancing lady, flashlight, thumbs up. I ignited the flaming sword, used it to cut a hole in space and time, Mum’s light flooded through it, then it closed up behind her. All good!

Az idei évadból négy rész – mint azt sokan tudják – valójában még tavaly elkészült, a stúdió döntése alapján azonban az új történetszálba fognak beépülni. Az új átívelő háttérsztori pedig képregényszerűen izgalmasnak ígérkezik – a tovább mögött folytatom spoilerekkel.

Szóval: Anyu lehetőséget kapott a továbblépésre, míg egy sötét figura leütötte és elrabolta Lucifert. Hogy azután egy ki tudja hol található sivatagban, ki tudja mikor térjen magához. És ne feledjük a szárnyait sem.

Ez a cliffhanger késztette a sorozat követőit több hónapnyi találgatásra. Az epizód első perceiben Luci megpróbál visszajutni a városba, és nem is ő volna, ha a már előző évadból ismert, és akkor is pórul járt rablóval való afférja nem vezetne helyzetkomikumhoz.

Néhány perc alatt visszakeveredünk Los Angelesbe, megtudjuk, hogy Lucifer elrablása óta mindössze két nap telt el, és ezalatt a hiánya nem tűnt fel senkinek. Amenadiel is csupán arra kíváncsi, hogy mi történt Anyuval, és hogy mit jelent Lucifer rejtélyes, poénbonbonként funkcionáló üzenete. Látszólag a régi kerékvágásban folytatódik az élet, az egyetlen, aki változást érzékel, az maga Lucifer. Chloe nem is hisz az emberrablás-mesében egészen addig, amíg a rablás feltételezett helyszínén több holttestre nem bukkannak.

A nyomozást ezúttal Lucifer személyes érintettsége a szokásosnál emlékezetesebbé teszi, a hangsúly pedig a változásra helyeződik. Ennek csak egyik jele a hatalmas hófehér szárnyak visszatérése – amelyet Lucifer azonnal apja számlájára ír, vagyis olyan szülői beavatkozásként fogja fel, amely megfosztja őt a szabad döntés lehetőségétől. Nem csoda, hogy mihamarabb megszabadul tőle.

Are wings like… body hair?

A szárnyak visszatérésétől számomra hangsúlyosabban fejezi ki Lucifer változását az Amenadiellel folytatott beszélgetése: felismerve, hogy testvérének őszintén fáj angyali erejének és angyalszárnyainak folytatólagos hiánya, TAPINTATBÓL elhallgatja a vele történteket.

És ha mindez nem hangsúlyozná kellő nyomatékkal a változást, Lucifer végre rászánja magát, hogy felfedje valós kilétét Chloe-nek.

A pillanat őszintének tűnik, de Lucifer sátáni arca eltűnt, nincs mit megmutatnia. Többi ereje – a szupererő, regenerációs képesség, még a tekintetbe mélyedős „mi a titkos vágyad?” vudu is – látszólag változatlanul megmaradt. A sorsát nyíltan vállalni kész sátánt valaki megfosztotta ördögi mivoltától, sőt a makacsul visszanövő hófehér szárnyakkal látszólag angyallá változtatta.

Luci a saját kezébe veszi hát a nyomozást, a korábban látottaknál agresszívabban, a nyomozókat is kicselezve indul elrablói után. Ha az apja angyalként akarja definiálni, hát ő annál inkább bebizonyítja, hogy mennyire ördögi tud lenni. Így két, a megszokottakhoz képest már-már félelmetes jelenetet is kapunk: az egyik gyanúsított tetőről való ledobását, illetve az elkövető vallatását – kérdés, hogy utóbbi hogyan ért volna véget, ha Chloe-ék nem érkeznek meg.

Lucifer átalakulása mellett mellékszálon megjelenik Tom Welling karaktere, Marcus Pierce hadnagy, aki számomra közel sem volt olyan impresszív, mint azt a beharangozók alapján várhattuk volna.

Welling minimalista játéka nem ragadott magával, igaz a szerepe sem hálás: amellett, hogy látványos ellenszenvvel viseltet a Decker-Espinoza (Esperanza)-Lucifer trió iránt, külön zavaró volt, ahogy folyamatosan kétségbe vonta Chloe vezető szerepét. Ha a karakter nem kapcsolódik közvetlenül az évad fő szálához, akkor számomra a látottak alapján Marcus Pierce jelenléte inkább szálka a köröm alatt, mint izgalmas adalék.

Feltűnő – de érthető – volt Maze és Trixie hiánya. Linda is csupán egyetlen jelenet erejéig köszönt be, viszont ez a 40 perc nehezen bírt volna el többet. Kissé karakteridegenre sikerült, ahogyan Amenadiel túlzott könnyedséggel lépett túl Anyu távozásán. Ella továbbra is szállítja a humoros jeleneteket, bár a sivatagi helyszínelés már a sorozat saját univerzumán belül is abszurdnak hatott.

Kaptunk viszont egy rejtélyes, és az eddig látottaknál jóval sötétebbnek ígérkező fő szálat, középpontban a Sinnerman-nel, vagyis azzal a rejtélyes és feltehetően valamiképp természetfeletti figurával, aki felelős Lucifer elrablásáért, sátáni arca elvesztéséért és a szárnyaiért. Az már csak hab a tortán, hogy a Sinnerman című spirituálét hallhattuk Lucifer (Tom Ellis) előadásában, az első évadnak épp abban a részében, amely a szárnyak kérdése körül forgott.

A képregényszerűbbre fő szállal tehát az első epizód alapján tónust vált a sorozat. Kérdés, hogy ez a darkosabb hangütés megmarad-e, és ha igen, hogyan áll majd kedvenc guilty pleasure-ünknek. Én egyelőre bizakodó vagyok.

127 hozzászólás Ne habozz!

Julius - 2017. 10. 07. 19:30

Az előző évad négy részét beépítik az évadba, így a fenti állítás nem igaz, ez a rész eleve a harmadikhoz tartozott volna.

emese - 2017. 10. 07. 19:47

@Julius: ha tudsz valami megbízható forrást, hogy pontosan hova építik be azt a 4 részt, és hogy amit láttunk, az biztosan nem ezek egyike, akkor szívesen átírom.
Viszont mivel ennek a résznek egyes jelenetei az early trailerben is megjelentek júniusban, amikor a 3. évad új részeit még el sem kezdték forgatni, ezért más infó hiányában egyelőre úgy tűnik nekem, hogy ez bizony azok egyike volt.

winnie - 2017. 10. 07. 20:21

igen, valóban, csekkoltam:

10/23/17 (Mo.) 8:00 PM FOX (L-303) What Would Lucifer Do?
10/16/17 (Mo.) 8:00 PM FOX (L-219) Mr. and Mrs. Mazikeen Smith
10/9/17 (Mo.) 8:00 PM FOX (L-302) The One With The Baby Carrot
10/2/17 (Mo.) 8:00 PM FOX (L-301) They’re Back, Aren’t They?

legalábbis a produkciós kódok alapján a 3×03 lesz a 2. évad 19. részeként tervezett epizód.

ez a leírása:
LUCIFER REALIZES A THREAT IS CLOSER THAN HE THOUGHT ON AN ALL-NEW “LUCIFER” MONDAY, OCTOBER 16, ON FOX

After talking to Lucifer and Linda, Maze realizes that she is looking for more out of life and decides to head to Canada for a tricky case. Chloe however, becomes concerned when she feels that Maze is being deceived by a scheming conman. Upon further investigation, Lucifer and Chloe make a stunning realization when they find that their target may be much closer than they thought in the all-new “Mr. and Mrs. Mazikeen Smith” episode of LUCIFER airing Monday, Oct. 16 (8:00-9:00 PM ET/PT) on FOX. (L-219) (TV-14 D, L, V)

winnie - 2017. 10. 07. 20:22

egyébként most esett le, hogy majd onnan lehet megállapítani a dolgot, hogy tom welling szerepel-e vagy sem.

emese - 2017. 10. 07. 20:31

Akkor javítom, pill. :) Köszi!

heidfeld - 2017. 10. 07. 20:31

Misztikus maszlagból nem kérnék túl sokat, mert a széria elvesztené vele azt a különös hangulatát, ami kiemelte a hasonlók közül. Ehhez elengedhetetlen a lazaság, a humor.
Luci mintha kicsit szét lenne esve. Oké, az történt ami, már az ördögi arca sincs meg. De hogy mutatta volna meg a nyomozónak, ha mellette nincs ereje? Azért a beszólások, fura helyzetek nagyon rendben voltak, feküdtem a nevetéstől. Kíváncsi vagyok, ki áll a történtek mögött.
Tom Welling karaktere nem rossz ötlet. Kell egy határozott főnök. Más kérdés, hogy Tom a Smallville leggyengébb színésze volt Itt sem a kryptonit gyengíti teljesítményét… Idő sem bánt vele kegyesen, de kevesen tudják, hogy elég ügyes rendező.
Legyen egy 8/10. Heti legjobb sajnos nem lett, mert amit írtam, az nagyon durva volt.

Ayrons - 2017. 10. 07. 20:56

Hol vannak a démonok :D De kajak ? Na nincs a Pokolnak ura most már akkor kiszabadulnak nem vagy lesz egy önjelölt ?

Aszusz - 2017. 10. 07. 20:59

Nekem nagyon tetszett, én is azt hittem, ez még az előző évadból maradt vissza, de teljesen igaz, Tom Welling jelenléte az ellenkezőjére bizonyíték. És évadnyitónak is kiváló volt.
Csak apró hiányérzetem volt Maze és Trixie miatt, való igaz, hogy ha őket is beleveszik, túl zsúfolt lett volna.

Tyberius06 - 2017. 10. 07. 21:16

heidfeld:
egyes spec képességei megvannak, míg másokat elveszített. Szerintem a “másik” arcára nincs hatással Chloe, míg a gyógyulásra igen. De pl. a szuggessziója is működik a nő mellett, az is az ereje része, meg asszem a spec fizikai erejére sincs hatással.

Egyébként jó kis rész volt, várom, hogy Maze visszatérjen, Tom Welling szerintem valahogy kapcsolódni fog a főszállhoz.

human - 2017. 10. 07. 21:40

3 évadnyitója volt eddig, szerinted tényleg ez a legerősebb? mert én halálra untam.

emese - 2017. 10. 07. 22:22

@human: ha tőlem kérdezed, akkor igen. A tavalyi – ahogyan ti is írtátok – nem volt igazi évadnyitó, vagy legalábbis egy basic heti eset, aminek csak az utolsó 2 perce indította be a fő szálat, az első évados meg nekem egy Rush revival-ként maradt meg. Viszont ez nyilván erősen szubjektív, én tavaly az évad felétől már untam az Anyu-szálat pl…

Popeye - 2017. 10. 07. 22:30

szerintem lehet Marcus Sinnerman. de ez csak tipp

Fekete Lovag - 2017. 10. 08. 11:45

Nagyon tetszett ez a rész meg az új szál is elég érdekes. Szerintem is lehet, hogy Marcus a Sinnerman.

nargli - 2017. 10. 08. 14:52

Nagyon jó írás, köszi!:) És a sorozattal kapcsolatban is újra lelkes vagyok! A második évad végét már én is nagyon nehezen bírtam, de ez az évadnyitó most nagyon jólesett, nekem bejön a sötétebb tónus.:)

Nikki - 2017. 10. 08. 15:36

Nekem is nagyon bejött a kezdés, az egyik legvárósabb sorozat még mindig!
Lehet, nem vagyok érzékeny rá, de nem éreztem, hogy kevesebb lenne a humor és bizonyos pillanatokban még ennél sokkal sötétebb mélységet is éreztem a sorozatban az előző évadokban.
Tom karaktere sajnos egyenlőre rossz; a humor működik, de valahogyan túl visszafogott, túl kimért, nagyon nyers és minimalista. Pedig a Smallville-t és őt is benne szerettem. Ha ő lenne Sinnerman, az más tészta…
Lucifer meg megmutathatná a szárnyait Chloe-nak, akkor biztos nagyot nézne :D

DarkEagle - 2017. 10. 09. 13:53

Szokás szerint nagyon jó volt. Tom Welling szerintem oké volt sőt vicces. Persze egyelőre nem túl hálás a szerepe. De tuti hogy nem csak egyszerű zsaruként jött. Egyébként a Esperanzán még mindig röhögök. :D

Lucifer démonarca szerintem megvan csak mivel Chloe mellett nincs ereje így nyilvánvaló volt hogy a valódi énjét se tudja megmutatni. Vagy tényleg megint igazi angyal lett valami komoly ok miatt pláne így hogy a szárnyai visszanőnek. :D

Egyébként szerintem Luci a szárnyait se tudja megmutatni Chloenak hisz alapból azt akarta mutatni ezért is húzta le a redőnyöket. Ha csak az arcát akarta volna akkor nem kellett volna a redőny ide.

Maze-t hiányoltam de érthető okok miatt ő egy ideig nincs. Ella pedig továbbra is remek karakter. :D

emese - 2017. 10. 09. 23:08

A második rész viszont nekem végül elég laposnak tűnt.
Volt ugya pár mókás pillanat, például a stand up, de összességében egy érdektelen heti eset mellé még a múlt héeti lészt lezáró gruesome gyilkosság élét is elvették, ami nekem rosszul esett.

Spoiler!

Marcus Pierce jobb lett egy fokkal, Welling is jobban átjött, és én most annyira szeretném azt hinni, hogy ez nem egy sima szövetség lesz Luci és Pierce között, mert egyszerűen nem tetszik, ahogy Chloe-t kihagyják a buliból azzal az érvvel, hogy nade meg kell védeni (hello Fash!), de hallottam a casting-híreket, szóval…

A másik, hogy Amenadiel jelenleg meglehetősen funkciótlan.

Aszusz - 2017. 10. 10. 10:25

DarkEagle: “Egyébként szerintem Luci a szárnyait se tudja megmutatni Chloenak hisz alapból azt akarta mutatni ezért is húzta le a redőnyöket. Ha csak az arcát akarta volna akkor nem kellett volna a redőny ide. ”

Ezt nem tudom, honnan veszed. Nyilván nem akarta, hogy kintről meglássák az arcát, ha valaki pont odanéz, az ciki. A szárnyakhoz, ha meg is akarná mutatni, jóval nagyobb tér kellene, az a helység nagyon zsúfolt volt. Na meg akkorra szerintem már levágta, és nem tudta még, hogy visszanőtt – vagy még nem nőtt vissza.

kovax - 2017. 10. 10. 16:57

Hú, de belaposodott a 2. rész…remélem javítják…szegény Dan meg Amadiel már lassan több mint egy éved óta teng-leng….jó lenne nekik valami jobb sztorit összehozni…annak sem örülnék, hogy Lucifer meg Chloé titkolózni meg különutazni kezdenének…nincs Chloe (színésze) annyira jó színésznő, hogy a karaktere kibírná akár csak az ideiglenes háttérbe vonulást. Én ez a 2 rész miatt most elkezdtem aggódni, mennyire fognak a készítők megint ráérezni, egy pörgősebb, viccesebb stílusra

szelesmalom - 2017. 10. 10. 22:17

jo hogy abbahagytam a 2. evadnal.
semmit nem valtozott a sorozat.
persze ez masoknak biztos tetszik.

a nyomozos reszek es a nyomozok is erdektelen figurak.

csak Lucifer vonala erdekes valamenyire.

nargli - 2017. 10. 11. 10:34

Hát, rettentő lapos rész volt.:( Tom Ellis játékát továbbra is nagyon élvezem, de azon kívül gyakorlatilag mindenbe bele tudnék kötni.

heidfeld - 2017. 10. 12. 09:47

Hát, nagyon gyenge volt az írás. Tom Ellis kivételével a többiek nem erős színészek. Még poénokból is kevesebbet kaptunk. Egyszerűen unalmas volt.
Tom Welling meg egy rossz vicc, de tényleg. Heti csalódásra jó esélye lesz, de “The Flash”-t még nem láttam…

Aszusz - 2017. 10. 14. 17:43

Lehet, hogy nem figyeltem eléggé, de miért olyan nyilvánvaló Lucifer számára az, hogy Sinnermannek köze van a szárnyaihoz? És ha ebben olyan biztos, akkor miért gondolja, hogy akár sima halandó is lehet? Ez nekem nem világos.
Az eddigiekből nekem az jött le, hogy Lucifer valamiért (feltehetően isteni beavatkozásra) visszakapta a szárnyait és elvesztette az ördögi arcát (talán mert Anyut végülis jól kezelte). És amikor Sinnerman utasítására elrabolták, a fickó beijedt a szárnyaktól, és otthagyta a sivatagban. Aztán persze lehet, hogy lesz egy csavar, de a jelen állás szerint mutat bármi arra, hogy az elrablásának és a szárnyak visszanyerésének köze van egymáshoz?

emese - 2017. 10. 14. 18:46

@Azusz: Ockham borotvája elv szerintem.
Ekkora véletlenek nincsenek, és akkor kell kétféle rohadt körmönfont magyarázat: egyszer a szárnyakra és az ördögarcra, egyszer meg az elrablásra. Egyszerűbb ha a kettőt összekötjük.

Zora - 2017. 10. 16. 15:29

Hú, az elmúlt hónapok alatt szinte el is felejtettem, milyen jó pasi ez a színész!
Most végeztem ki a 2. részt is, és ez is nagyon jó lett!
Az új hadnaggyal közös titkuk van, a szóviccek meg csak úgy özönlenek!
(Pl ‘korai szárnyömlés’. :-DDDDDDDDDD )

emese - 2017. 10. 16. 15:34

@Zora “az elmúlt hónapok alatt szinte el is felejtettem, milyen jó pasi ez a színész” –> ezt meg hogy? :DDD

Zora - 2017. 10. 16. 17:18

@emese

Én sem értem… :-DDDD

DarkEagle - 2017. 10. 17. 16:45

Fergeteges volt ez a 3. rész. Végre visszatért Maze”runner”. :D Hihetetlen milyen jó páros ő meg Trixie. Rengeteg poén volt megint de talán a legjobban az tetszett mikor gombbal varrta össze a csávót. És láthattuk megint egy picit jobban az érzékenyebb énjét. Ami fura mert ha nincs lelke akkor nem kéne éreznie semmit. Luci hogy beparázott hogy Mate szerelmes lesz, öröm volt nézni. Igazából fel se tűnt nagyon hogy ez még a tavalyi évadhoz tartozó rész volt.

Ez a titokzatos illető akiről a csávó is beszélt szerintem Sinnerman lesz mert nagyon tele volt zsúfolva a fiókja Luci cimboráival és volt egy másik is a lista végén, ha jól láttam a nevét akkor Gaudium, ő meg a képregényben egy bukott kerub/angyalka. Rá kíváncsi leszek. :D

DarkEagle - 2017. 10. 17. 16:47

Viszont ezzel 100%-osan kizárható hogy Sinnerman emberi lény, vagy ha az akkor igen sokat tudhat Luciferékről valahonnan. De szerintem ő nem ember, lehet hogy valami démon.

Thorongil - 2017. 10. 18. 14:44

ez a rész már csak azért is jó volt mert újra előkerült Maze meg Trixie is (még ha csak rövid időre is)

jobban örülnék ha Dan tűnne el pár részre Maze meg Trixie helyett. sokkal szórakoztatóbb karakterek mint Dan, akinek csak a szenvedését kell nézni.

heidfeld - 2017. 10. 18. 18:41

Oké, ez már tavalyi rész lehetett. Tetszett is. Trixie, Maze kedvenceim, de egy démon ennyit tépelődik lelki dolgokon..Lendület is olyan jó 80% volt.
Nem szabadna ilyesmin gondolkodnom, mert a Lucifer szórakoztatni akar. És a rész is megfelelt e kritériumnak.

lacus - 2017. 10. 18. 20:41

az első két részből én is a Maze-Trixi párost hiányoltam, jó volt ez a Maze központú rész, az elején nem bírtam ennyire, de egyrfe inkább kedvencem lesz

Csilla0422 - 2017. 10. 19. 21:56

Maze és Trixi hiányzott az évadból. Ella is jó, de egyedül kevés.
Maze mit produkát te jó ég!
“Then why do you look worried about her?”
“I’m not worried about Maze. I’m worried about Canada.”

Dan elég sokat sopánkodik ez tény. De ettől eltekintve még jó. Bírom ahogyan Lucifer szívja a vérét.

Anyuról lehet tudni valamit? Dan is örülne, ha visszajönne. :)

Sinnerman – lehet rossz a megérzésem… az új rendőrnek több köze van hozzá.

Starlark - 2017. 10. 21. 21:41

Egyelőre ez az évad jobban bejön mint a túlérzelgős 2.
De továbbra is az első eddig a legjobb. Nem tett jót a sorozatnak a teljes évadra bővítés.

Gaudiumra kíváncsi leszek. Remélem ember formája lesz, nem pedig a képregénybelire fog hasonlítani.

Uff - 2017. 10. 22. 22:01

???
****spoiler****
imdb-n ott a szereplők között a The Sinnerman …

Addig is egy dal(persze ha az url látszódni fog)
https://youtu.be/a-jlIJoEIMc

winnie - 2017. 10. 22. 22:40

uff: én is írtam hírben, bár nem emeltem ki, hogy kit játszik, de nem titkolták vagy tartották spoilernek: http://tvline.com/2017/10/06/lucifer-season-3-kevin-carroll-cast-sinnerman/

emese - 2017. 10. 23. 05:09

Ez de jó rész volt – 3X04
Humor, trouble, Pierce is alakul valahová – nagy játékos a csávó és Welling szuperul hozta. Találtak végre szerepet Dan-nek és Amenadielnek. Ali tűnt fel, hogy Linda nem volt egyáltalán.

És az utolsó jelenet, made me shiver, rég volt bármi ennyire intenzív a Luciferben. Tökéletes zenével kísérve, ahogy azt kell. 10/10

Starlark - 2017. 10. 23. 20:54

jaja, határozottan jobb ez a 3. évad.

A kórházi jelenet alapján szerintem Pierce tudja ki Lucifer valójában.

nargli - 2017. 10. 24. 11:27

Az utolsó jelenet valóban rég látottan remek volt, és intenzív, de egyébként nem tudom, valahogy az egész hidegen hagyott, idén még nem kapott el a sorozat ritmusa. Azért persze még maradok, de nekem valami hiányzik…

Zora - 2017. 10. 24. 20:25

@nargli, pont ez jutott nekem is eszembe! Mintha Chloe és Luci között megszűnt volna a kémia, kihűlt volna a dolog. Szerintem ez hiányzik most. Az első évadban benne volt.
Most, oké, hogy Luci megfogadta, hogy nem kezd ki Chloe-val, de legalább legyenek olyan bociszemű nézései, Ch. is valamennyire vágyakozhatna – vagy nem tudom. Történt valami esetleg a két színész között? Mert néha ez az, ami be szokott zavarni.

Mom - 2017. 10. 26. 08:27

Maguk az események, vagy a forgatókönyv ellen nem tudnék kifogást felhozni, de valami kis zavart én is érzek az erőben. Vagy nem tudtam még annyira ráhnagolódni az új dinamikákra, vagy ennyit számít a kavarás a részek mozgatásával, vagy csak tényleg jelentősen csökkent a kémia… passz. Megfogalmazni nem tudom, csak érzem, hogy valami nem stimmel. Maguk az egyes színészek, vagy az egyes jelenetek mind-mind rendben vannak, de azt az érzést, amit az előző két évben ki tudtak váltani belőlem idén még keresem.

heidfeld - 2017. 10. 26. 12:36

Jó volt, ez a rész is.
Igen, másabb ez, a kémia kivonással, de miért is?
Talán mert Lucifer nem biztos magában. Próbál visszatérni régi, földi dolgaihoz, és minden nap más nőkkel van. Ez nem tesz jót a vágyakozó, boci szemeknek…
Aztán lehet tudatosabb is a készítőktől is az eltávolodás. Ugyan ki nézné, ahogy az ördög a feleségével, csajával nyomozgat?? Már nagyon a szakadék szélén voltak, alig lehetett menteni a helyzetet.
Most a kryptoni jön a képbe. Karaktere fontos lehet, de Welling.. Attól félem elalszik az ágyon, amíg gondolkodott.
Ja. És ez a bevonulás-dolog nagyon komoly volt. Könnyeztem a nevetéstől. 7.5/10

Zora - 2017. 10. 26. 14:24

Most olvastam, hogy Maze alakítója júliusban szült, és a 3. rész forgatásának idején 6 hónapos terhes volt.
Hát, nem semmit bevállalnak a színészek!
(Tehát, ezt a 3. részt még áprilisban forgatták.)

emese - 2017. 10. 26. 22:11

Lucifer egy ilyen lefelé tartó kétégbeesés spirálban van, egyre inkább elszabadult hajóágyú. Ez egy identitásválság, és szerintem így érthető, hogy keresi a régi önmagát, ami nem Decker után nyáladzott.
És persze ez a hangulati váltás rányomja a bélyesgét a sorozat hangnemére, elveszett valami a könnyedségből.

Ami karakteridegen, az inkább az, hogy ez Deckernek nem tűnik fel. Tavaly Uriel kinyírása után egyből észrevette hogy gáz van, most meg részeken át nem.
Persze kell közzéjük ez a hézag, hogy be tudjon férkőzni Welling és meg lehessen játszani a szerelmi háromszöget.

Igen, Maze azért nincs, mert a színésznő egy darabig maternity leave-en volt. A múltkori rész meg minden pozitívuma ellenére ott lógott ki a sorból, hogy a szereplők érezhetően más hangulatban voltak. Ez a feszültség ami ebben az évadban jelen van, ott totál nem volt érezhető.

A kérdés inkább az, hogy ezt a feszültséget behozni és ezzel komorabbra venni a sorozat tónusát jó produceri döntés volt-e.

zolij - 2017. 10. 27. 13:38

emese: azóta volt egy Candys sztori, ami óta ilyen tekintetben mosolyszünet van Chloe és Lucifer között.

emese - 2017. 10. 27. 23:22

@zolij: nem értem, az “észreveszem, hogy a társam szarban van”-tekintetben érted? Mert én a szerelmi nyálalást egyáltalán nem hiányolom, de valami baráti szolidaritás-féle csak kéne. Egyáltalán nem látszik jelenleg, hogy ezek ketten miért dolgoznak együtt. Szóval, simán azt mondom, hogy Deckert szarul írják ebben az évadban, karakteridegen a viselkedése.

Caeiro - 2017. 10. 28. 19:25

Csatlakozom az előttem szólókhoz, nem hozza Lucifer azt, ami miatt eddig néztem. Izzadtság szagú az új évad és az epizódok cserélgetése sem tett jót a sorinak.

Jó, persze most is vannak vicces részek, pl. Amenadiel csajozási próbálkozása, de valahogy az a könyedség eltűnt, ami az első évadot jellemezte, és a tűz, na az mintha teljesen eltűnt volna a főszereplőink között. A mitológia pedig annyira homályos, hogy hagyjuk. Welling karakterénél feleslegesebb nem nagyon van…(ja, de Chloe exe!) értem én, kell a szerelmi háromszöghöz, de nem látom, hogy mitől zúgna bele Decker. Attól, hogy most agyondícsérte? Gondolom Lucifer majd csinál valamit, ami miatt öszevesznek és akkor majd jó sablonosan kisírja a magát a hadnagy vállán, aztán majd kiderül, hogy Luci végül is rendes volt, megoldódik a nagy félreértés és tádááám újra lehet bociszemekkel stírölni egymást. Remélem az írók képesek elszakadni a Castle/MEntalist/Bones stb. sablonoktól! Sajnálnám elkaszálni a sorit, de ha ez így megy tovább, én továbblépek.

Aredhel - 2017. 10. 31. 22:04

Egyre kiábrándítóbb a sorozat.Visszatértünk az első évad szintjétre. Minden jellemfejlődés lenullázva. Chloe és Lucifer kapcsolata olyan, mintha az előző évadban meg sem történtek volna az olyan fontos lépések, mint a nő életének megmentése, a csókok, Lucifer kilakoltatásának megakadályozása, és hova tűnt az a szál, hogy Chloe létezését Isten intézte?
Lassan ott tartok, hogy Lucifer minden megnyilvánulása annyira idegesít, hogy a rész közepén elkezdek játszani a telefonommal, hogy legalább a nagyon kínos részeket ne lássam. Egyáltalán hova tart az évad? Az 5. résznél járunk, és fogalmam sincs z irányról. Picit úgy érzem, mint a Mentalistánál. Ott is nagyon jól indult az egész, kellemesek voltak a karakterek, és persze volt a Red John-os szál, amit én eleinte szerettem. Aztán húzták, mint a rétestésztát, egy 22-24 részes évadban pedig össz-vissz 2-3 rész foglalkozott vele. A maradék meg a sablon nyomozós unalom. Mint itt is. :-(

Starlark - 2017. 11. 01. 18:22

Személy szerint én örülnék ha az egész 2. évadot úgy ahogy van elfelejthetnénk.
Nekem nem tetszett az a puha irányba “fejlődés”
Minden misztikumot kiöltek Lucifer karakteréből.
Remélem azokból kapunk vissza még.

Az viszont tény hogy nagyon kusza ennek az évadnak az eleje, és túl sok a 20+ epizód, amit fel kell tölteni töltelék részekkel is.

Az első évad tökéletes volt, a 2. erősen felejtős (mikor az első epizódban majdnem kinyírta az a kövér nő, közel voltam hogy nem nézem tovább), ez a 3. egyelőre ígéretesebb.

Tyberius06 - 2017. 11. 01. 18:43

3×05

Nekem kicsit fura a számozása a részeknek. Mármint a 2-dik évad 22 részesre lett tervezve, de aztán 4 részt átpakoltak az új évadra ez tiszta sor, de fura módon a 2×18-as (gyártási szorszám) maradt az évadzáró és nem a 2×22 lett előre hozva. Szóval míg 2 hete láttuk 3×03-ként a 2×19-et, jövőhéten asszem a 2×22 jön, majd 21 aztán valamikor a 20-dik is és közben kapunk az eredeti 3-dik évadból is, mint a mostani 3×05-ös rész.

Nah, de a mostani részről. Igen erre jó volt visszatérni. Szegény ügyvédnő jól megszívta Anyucival, ahogy nézem volt ott egy kis helycsere a személyiségek között és amikor Anyuci kiköltözött, az igazi Charlotte visszatért a Pokolból.
Igen, érezhetően kicsit visszább szorult a fun a sorozatban, komolyabbak a részek, Lucifer poénjai nem mindig ülnek annyira, bár volt pár jobb pillanat. Ugyanakkor nekem bejött ez a rész a “következmények” körüljárásával.
Viszont hiányzott Linda… WTF??? Okés kaptunk Trixie-t, ami jó volt, Maze még mindig szabin, Amadiell meg nem hiányzott, se az új főnökük, Dannek meg érthetően szerepelnie kellett, hiszen Luciferen túl neki volt komolyabb félbemaradt kapcsolata Anyucival.
Szóval összességében tetszett a rész, kiváncsi vagyok merre akarják kifuttatni az évadot.

emese - 2017. 11. 02. 21:17

A 3X05 szerintem is kellemes volt. Féltem, hogy Charlotte karaktere azon kevés alapján, amit tavaly meg tudtunk róla gáz lesz, de nagyon jó rebootot kapott. És Tricia Helfer elég erős színész, ami ráfér az évadra. Maze-t értem hol van, de hogy a szintén erős alakításokat hozó Lindát miért mellőlzik, az rejtély. Ehelyett kapunk sokat az uncsi Amenadielből. Szerencsére nem legutóbb.

“Minden misztikumot kiöltek Lucifer karakteréből.
Remélem azokból kapunk vissza még.”
Ezzel totál egyetértek. Az első rész nekem ott volt ígértes, hogy belengetett egy sötétebb, misztikusabb szálat. Ha ez megvalósulna következetesen, akkor én a magam részéről könnyen adnék lejjebb a poénkodós oldalból.

De amit eddig láttunk, az nem meggyőző. Welling történetszála és a kiépülő “szerelmi háromszög” erőltetettnek tűnik. Az első részben belengetett darkos vonal nem kezdett el kibontakozni. Hol utalnak rá, hol nem, semmi következetesség. Ebbe a katyvaszba beleerőltetve a korábbi részeket, azok hiába jók önmagukban, még azt a halvány ív, ami egyébként volna a részek között, is megtörni látszik.

Következetlen, kusza. Akadnak jó ötletek, jó jelenetek, erős alakítások, de nem áll össze egységes egésszé. Én abban bízom, hogy ha a tavalyi részek lementek, onnantól egyenletesebb lesz.

heidfeld - 2017. 11. 02. 22:02

Misztikumból köszönöm, nem kérnék. Szórakoztatás lenne a fő feladat, de mehet is heti csalódásba. Sajnos rettenetesen unalmas volt.
Egy pozitívum, hogy Tricia Helfer meggyőzően játszott.

Starlark - 2017. 11. 03. 09:08

Ennek a sorozatnak pont a misztikum lenne az egyik alapköve. Azért Lucifer a sorozat neve és nem Castle vagy Limitless.

Ha nincs benne misztikum minek bele az ördög?

Elméletileg a következő epizódban előkerül Sinnerman, remélem én is innentől végre egyenesbe kerül a történet.

Zora - 2017. 11. 03. 19:20

3×05

Nagyon jó volt. Vajon, a rajongók követelték vissza a színésznőt? Amúgy, remélem, nem az a szándék, hogy ők ketten összejöjjenek! (Még ha erre Luci agyilag még nem is képes, de mit lehet tudni?)

Cave - 2017. 11. 04. 18:09

Lucifer felfedhette volna magát ” Anyu” előtt, így már két halandó ismerné a valós helyzetet ! Pofás kis beszélgetések lehetnének közöttük, mint orvos és páciens .

Tyberius06 - 2017. 11. 07. 13:02

3×06

Esélytelen, hogy ez lett volna anno a 2×22 (a produkciós kód alapján), ez egy sima filler rész volt, bár nem emlékszem a 2-dik évad ezen szakaszára, hogy hova illeszkedne Chloe és Luci viszonyában ez a rész, de biztos nem évadzárónak. Viszont tény, hogy nem volt benne említés Amadielről sem, Anyuciról sem, vagy csak ügyesen újravágták, szóval jól jött ki, plusz ugye a kapitány lábadozik, így az ő hiánya se tűnt fel technikailag.
Candy jó visszatérő karakter lehetne, Ella meg baromi jó volt a szerepében, ahogy a játékfüggősége picit visszatért, vagy jobban beleláttunk.
Az egész rész fun volt, mint Maze saját része, sokkal másabb volt a 2-dik évad hangulata, mint a mostani 3-dik.
A végén Lucifer ajándéka és a köré épített szövegen meg jót röhögtem. Összességében bejövős volt a rész.
Jövőhéten megint egy második évados részt kapunk, bár még nem látom nyomát mikor adják az utolsót az előző szezonból…

DarkEagle - 2017. 11. 07. 17:18

“Well, I thought since I’ll never likely penetrate you, I’d commemorate the one time you penetrated me.”

Ha ez nem kerül be a hét idézetei közé akkor semmi. :D Konkrétan kiköptem a piám a monitorra és ezt nem képletesen értem hanem szó szerint, törölgetnem kellett utána. :D Igazából az eddigi 2 rész nem volt nagy szám de ez a mostani végre megint jó volt. És így hogy Chloe megtudta a szitut talán változnak a dolgok majd. Persze ha végre túl leszünk a 2. évados részeken. Mert azt én se tudom hogy most mennyi van még vissza. Annyi biztos, hogy a 3×07 még tuti, hogy 2. évados mert abban ott van Maze és Luci devil feje is.

Mom - 2017. 11. 07. 19:35

Lehet, hogy csak a tologatott részek miatt, de nekem olyan érzésem van, mintha semerre sem tartanának a részek… A készítők fejében biztosan jobban összeáll az egész, de nekem elég zavaros szinte az összes történetszál, mert sok irányba elindultak, aztán hat rész alatt egyik sem jutott előrébb egyetlen lépéssel sem.

Az előző részben pont a Chloe-Lucifer közötti kémiát hiányoltuk többen is. Ez itt megvolt, de lehet, hogy a jövő héten megint lenullázzák, ha egy “valódi” 3. évados rész jön. Ez így nagyon frusztráló.

Ha tudom, hogy elindítják x irányba, akkor vagy tetszik az irány, vagy kevésbé, de legalább tudom, mire játszanak. Ez viszont így nem a jó értelemben vett váratlan fordulat. Inkább a mindenbe belekapunk egy kicsit, de semmit nem fejezünk be. Remélem a félévadra letisztulnak a dolgok.

LaCRossE - 2017. 11. 07. 21:10

Lehetséges-e, hogy Ella próféta? :D

Tyberius06 - 2017. 11. 07. 23:53

Mom, a jövőheti lesz a 2×21 (elvben ez a rész volt a 2×22, de szerintem el vannak rontva a produkciós számok, mert tavaly a 2×17-18, amik évadzáróként és az ahhoz vezető útként funkcionáltak, a 17-18-as prod kódot kapták, holott a történet szerint 21-22-őt kellett volna, hacsak az utolsó jelenetet, amiben Luci elrablása és visszatérése a sivatagba volt, nem erről a részről vágták le. De az meg azért lett volna fura, mert akkor a 18-dik résszel lezárult volna az évad fő szála, amikor Anyut átküldi a résen és utána lett volna 4 kvázi filler rész, hiszen a 19-dik Maze-zel az volt, a 20-dik nemtom mikor jön, a 21 lesz jövőhéten, ez meg volt ugye a 22).
Viszont ügyesen játszanak a készítők, mert nem mutatták Luci egyik alakját sem, csak annyit, hogy Chloe jelenléte nélkül nem fogtak rajta a golyók.

LaCRossE: én is azt érzem, hogy az ő karakterében egy picit több van, mint amit mutatnak egyelőre, az egy szép fordulat lenne

Mom - 2017. 11. 08. 06:42

Tyberius06: Köszi az infókat! :)
Szerintem is fura lett volna a főszál lezárása után még további 4 filler részt leadni, ezért hajlok arra, hogy ezek még előtte kerültek volna adásba.
De! Miért adtak volna le szinte egyhuzamban négy filler részt a második évadban (eredeti terv szerint)? Vagy az évad összes filler epizódját tolták át a harmadikra (most nem emlékszem, mikor jelentették be a változást)? És miért döntöttek úgy tavaly, hogy inkább idén adják le ezt a négy filler részt? Én akkor azt hittem, hogy ezeke új történetszálat vezetnek fel, ami inkább a harmadik évadhoz fog kapcsolódni, ezért tolták át. De egyre inkább hajlok rá, hogy ez nem kreatív döntés volt :P

Starlark - 2017. 11. 08. 16:52

Nem volt egy rossz rész, de nagyon várom már hogy mikor lesz végre tisztán 3. évad.

Mondjuk nekem rém fura hogy felmegyek a barátom lakására és megpróbálom poénból feltörni a széfjét…

Zora - 2017. 11. 10. 18:02

3×06

Ez tök jó volt!
:-DDDD

Marcipáncica - 2017. 11. 12. 16:07

A 6. részt végre megint nagyon élveztem! Több ilyen lehetne, félő hogyha visszatérünk a 3. évadhoz jönnek majd a sima nyomozós részek, melyekben Luci modelleket hajkuraszik, Chloenak pedig a kapitány csapja a szelet… ha tényleg így lesz akkor furcsa lesz utólag majd ez a “kilógó” epizód. Ella pedig egy cukiság bomba, végre kapott egy rendes részt!

heidfeld - 2017. 11. 12. 17:06

Furcsa volt ez a 6. rész. Vegas jó volt. Ella nagyobb szerepe tök jó. Viszont, amit Luci házában műveltek.. Talán a kínos szó jó rá.
Még a sorozat elején az volt az egyedisége, hogy Lucit különösebben nem érdeklik az emberek. Most ott tartunk, hogy lassan minden arra járónak segít. Ha nem vigyáz, kinevezik jótékonysági nagykövetnek…
Tudom, bekavarnak a tavalyi részek, de az arányokat nem igazán találják az évadban. Egyetlen mentség Maze érthető hiánya.
Egyik legnagyobb kedvencem volt Lucifer. Nem kéne sok, hogy ismét az lehessen. De érzelgős bohócot ne csináljanak belőle, ha szépen kérhetem!

emese - 2017. 11. 13. 05:00

3X06

Hát igen, tavaly még mennyivel jobb részeket csináltak…

Tyberius06 - 2017. 11. 14. 16:23

3×07/2×21

Baromira bejött a rész, de az utolsó kockák tették fel a pontot az i-re. Gyönyörű keret volt. Viszont továbbra se tudom, ez vajon hol helyezkedik el. Mondjuk kaptunk egy jelenetnyi Maze-t, viszont nem volt Anyuci se bátyó. Fasza kis filler volt ettől függetlenül.

Még nem írják mikor jön a 2×20-as, de mintha lett volna arról szó, hogy lesz egy flashback rész Lucifer korai éveiről, és azt még nem kaptuk, szóval gondolom az lesz az.

lacus - 2017. 11. 14. 19:21

Maze miért hiányzik eddig az évadból? hány részre van szerződése a harmadik évadban? az eddigi két felbukkanása még az második évad lenem adott részeiben volt

Aszusz - 2017. 11. 14. 20:26

lacus: Azt hiszem, a színésznő gyereket vár, szóval a forgatásokból egy időre kiesett.

nargli - 2017. 11. 15. 10:50

lacus: a színésznő a Kanadában játszódó rész forgatása idején volt 6 hónapos terhes.:)

Mom - 2017. 11. 15. 18:27

Nem mondom, hogy rossz volt, csak továbbra sem tudom, hová tenni ezeket a részeket… Ha tényleg azok az epizódok lettek volna, amiket írtatok is, akkor egyáltalán nem értem azt a koncepciót, ahol az évad végére szinte egymás után írtak 3-4 fillert… Nekem sántít az egész. És emiatt a sorozatélményem is csorbát szenved, ezt pedig nagyon sajnálom. Remélem, ez egy egyszeri próbajárat volt és többet nem próbálják meg az új bort régi tömlőbe tölteni. Ez nem szándékosan lett ilyen biblikus :D

kittizsuzsanna - 2017. 11. 15. 21:29

Egyébként elmondja benne Lucifer, hogy csak pár hete dolgozik a LAPD-nél és még Linda nem tudta, hogy Ő a Devil, szóval arra a részre kell tenni, ahol még ezek a tények érvényesülnek.

Tyberius06 - 2017. 11. 15. 21:46

@kittizsuzsanna és @ Mom
Az egész rész egy flashback volt, illetve egy végtelen loop/körforgás az utolsó jelenet tükrében, amit Linda férje élt át. A rész eleje még abban az időben játszódott, amikor Lucifer elkezdett bedolgozni a rendőrségnek, majd volt egy 1 éves időugrás, és azután folytatódott, hogy Linda előtt már felfedte magát.

A részek produkciós számozása megtévesztő. Valszeg eredetileg a 2×17-18 számít 2×21/22-nek (asszem az a két rész valahogy összefüggött), ezek a mostani 2-dik évados részek pedig előttük játszódnak. Egy rész hiányzik még, mivel anno volt egy Lucifer flashback részről szó, így gondolom az még hátra van.

Jövőhéten, illetve legközelebb egyébként 3-dik évados rész jön. Technikailag a mostani rész egyébként jobban mellément, mint a korábbiak, hiszen látjuk Lucifer arcát, bár tény, hogy mivel az egész rész Linda férjének szemszögéből és egy végtelen körforgásból volt mutatva, így valóban lehet egy random időben játszódó filler kapcsolat nélkül a 3-dik évaddal. Nekem ezért is volt zseniális az utolsó jelenet. :)

sziszko - 2017. 11. 16. 23:28

azért lehetett tudni, hogy időben hol játszódik a rész, és a végén az örök körforgás a pokolban nagyon ütős volt, nem csoda, hogy nem akar senki sem kimenni az ajtón, ahogy Luci is mondta, Linda férje a pokolban megpróbálja helyrehozni a házasságukat, sikertelenül :(

Zora - 2017. 11. 18. 19:13

3×07

Hát, pedig kezdtem örülni, hogy van még valaki, aki ismeri Lucifer valódi énjét.
Jópofa rész volt!

Zora - 2017. 11. 18. 19:19

@Tyberius06

Azért láttuk Luci igazi arcát, mert ez még az időugrás előtt történt meg. Ebbe őrült bele, ekkor kezdett nyomozni is, ami 1 évig tartott.

(Bár az írók annyit változtathattak volna ezen a részen, hogy nem “1 év” jelenik meg az időugrásnál, hanem “2”.)

emese - 2017. 11. 19. 02:23

Nekem ez a rész mindent hozott a sorozatból, amiért nézem. Szórakoztató, kicsit misztikus, vicces, kicsit sötét, kicsit krimi, kihasználva hogy a Devil a főszerelő, aki épp oylan volt, ahogy szeretjük. Szerintem ettől a sorozattól ez a rész a maximum volt, amit ki lehet belőle hozni.

Ha 22 ilyen standalone részt hoznának össze évente, mindenféle átívelős szenvedés nélkül, nekem hetiben tökéletes volna. Lehet hogy a fő történetszál-dolgot nem kéne erőltetni, hanem 22 kidolgozott ötletes történetet összedobni.
Btw, még mindig több rész van hátra ebből az évadból, mint amennyit akár tavaly, akár azelőtt láttunk.

DarkEagle - 2017. 11. 19. 18:18

Nem volt rossz rész ez sem kicsi nosztalgia feelingje is volt de azért nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz itt miután visszatérünk majd a rendes történetívre és az idei évados részekre. Remélem tényleg nem lesz itt is szerelmi háromszög.

Tyberius06 - 2017. 11. 21. 21:26

@Zora:
Igen tisztában vagyok vele eléggé. Viszont a korábbi 2-dik évados részekben megoldották ezt, hogy nem láttuk Lucifer arcát. De vágom, hogy a jelenet a múltban játszódott, írtam is.

3×08 (3×05)

Ez a rész viszont összezavart rendesen. Mivel az előző Linda férjének halálával második évados volt, ez pedig a 305-ös produkciós kóddal már erősen 3-dik évados, plusz Charlotte visszatérése után játszódik, ami a 304 volt (szóval ez a rész elvben közvetlenül azután kellett volna hogy jöjjön, hogy Charlotte “visszatért”), szóval eltelt itt vagy 7-8 résznyi történet is és Linda férje még nincs eltemetve??? Ugyanakkor Linda ugye küzd a saját démonjaival, és halálközeli élményével, amit Charlotte/Anyucinak köszönhetett hetekkel/hónapokkal korábban…
Szóval nagyon nem vágom, hogy ezek a random stand-alone részek egyébként hogy illettek volna bele a sztoriba és hogy mennyire lettek újravágva.
A rész egyébként nem volt rossz, picit tanmese jellegű volt ezzel a légy önmagad és nem pózolj gondolatisággal, de voltak jó poénok, ugyanakkor bizonyos szinten ez is egy tök random rész volt a random részek sorában.
És ismét Linda volt a legjobb benne… Abban viszont nem vagyok biztos (bár nem tudom milyen kapacitásban kell jelen lennie a színésznőnek), hogy Charlotte-ot nagyon erőltetni kéne. Az ő fejlődése valahogy nem érdekes annyira és így még épp elfért, hogy se az új hadnagy se Maze nem volt (kaptunk Trixyt) jelen, de ha ezek visszatérnek, akkor végkép túl sok karakter lesz a sztoriban mégha nem is mindig egyszerre. De pl. Amadielnek és Dannek nincs funkciója. Ellában látok jövőt, Trixy kiegészítő elem, pont annyiszor van használva, hogy az még jó.

emese - 2017. 11. 22. 01:55

@Tyberius:
szerintem a harmadik évadot úgy forgatták, hogy már tudták hiva teszik be az előzőt, vagyis linda férjének halálát. Szóval nekünk úgy kellene ezt nézni, hogy csak egy résznyi idő telt el. Elég direkt módon utaltak itt az előző két (tavalyi) rész történéseire ahhoz, hogy mindaz az elmúlt napok (1 hét) történéseinek tűnjön a sorozat kronológiája szempontjából.

Ettől függetlenül – pocsék, vacakul ütemezett, erőltetett fostalicska epizód volt, szvsz.

Starlark - 2017. 11. 22. 07:49

Enélkül a rész nélkül simán el lettem volna…

És most várhatunk 2 hetet míg jön a következő rész Sinnermannel.

pluhi - 2017. 11. 22. 14:35

Nemrég daráltam le az eddigieket, most álltam be hetibe. Hát ez a rész messze a leggyengébb volt eddig. Az előző meg top5-ös simán. Remélem beindul most már az átívelő szál is.

Alisa - 2017. 11. 22. 15:24

Ez a 3. évad sztem a leggyengébb. Komolyan azt érzem, hogy a forgatókönyvirók sem tudják, hogy mihez kezdjenek a sorozattal. A cselekmény teljes káosz, a szereplők meg…. nagyon örültem, hogy Tom Welling csatlakozik a stábhoz, erre lement már majdnem a fél évad és szerepelt vagy 5 percet benne, de kb semmi hatással nincs senkire, ezen az áron egy plüss nyulat is be rakhattak volna hadnagynak. Charlotte-ot nem tudom minek erőltetik, Dan is felesleges, Amadiel szintén csak lézeng. Azok az elég jelentős dolgok, mint pl. hogy Lucinak visszanőtt a szárnya, amit utál és folyton levág, vagy a Chloé iránti vonzalma, hirtelen már nem is fontosak… ezt a Sinnerman szálat is elinditják, aztán nem is ėrtem minek rakták be ezeket a 2. évados részeket, semmi pluszt nem adtak se a cselekményhez, se a karakterekhez, semmihez… Talán az egyetlen kivétel ez alól a Candys rész, hogy így legalább megtudtuk, hogy hogyan is házasodtak össze Lucival.
Ezen kívül engem Ella kifejezetten idegesít a makogásával.
Ha a kövi rész is ilyen lesz, akkor már inkább nem fogom nézni, pedig nagyon szerettem ezt a sorozatot.

gero20011 - 2017. 11. 24. 21:56

magyar szinkron mikorra várható?

winnie - 2017. 11. 24. 22:25

itt van az ismert premierdátumok listája: http://www.sorozatjunkie.hu/2017/01/14/2017-es-hazai-sorozatos-premiernaptar/ – de ha tudod, mikor kapott a 2. évad, ahhoz kell hozzáadni egy évet általában

Vérnarancs - 2017. 11. 26. 08:49

A fő szálak most elmaradtak egy ideje, bár a részeket bekavarták. Luciból több ördögöt hiányolok, már már túl angyali. Most az Ella Charlotte jelenetek vitték a prímet! Bár ez is filler rész volt.

pluhi - 2017. 12. 06. 07:40

Nekem gyengusz lett Sinnerman, egyelőre nem nagyon izgat az egész. Túl gyorsan kapták el, minden nehézség nélkül. Remélem csavarnak még valamit a sztorin. Lauren German arcán nagyon nem stimmelt valami, fura volt. Maze új haja viszont adja😀

heidfeld - 2017. 12. 07. 17:50

Ez is egy gyengébb epizód volt, csak a vége lett érdekes.
Legnagyobb gond a lazaság hiánya. Most nagyon átjött, hogy erőltetik a dolgokat, de nem működnek.
Nagyon szomorú dolog ez, mert egyik kedvenc sorozatom volt. Ahogy elérhetővé vált, már néztem is az aktuális részt. Most volt, hogy 3-4 nap is elmúlt, mire eszembe jutott.
Őszintén sajnálom.

Starlark - 2017. 12. 07. 21:19

Hmmmm

Lucifer harmat gyenge a képregény karakterhez képest akiről elvileg mintázták.
Kiábrándító volt ahogy csapdába csalták
Nem erős, nem okos…

Nem várom hogy olyan legyen, de ez…

Egyértelmű hogy akit elkaptak nem az igazi Sinnerman. Ebből még vmi egész jót is ki lehetne hozni, de egyre jobban kiábrándulok hogy mennyire elcseszik a fő karaktert.

nagyhegy - 2017. 12. 08. 19:22

hát sztem is ott úszik el a sorozat, hogy Lucifer egyre gyengébb és vérszegényebb, de nem csak ő, már Maze is csak külsején tartalmaz valami démonit. és ez meglátszik a nézettségen is. könyörgöm Luci az ördög, nem kéne, hogy legalább néha legyen egy jelenete ahol világít a szeme,átdob valakit egy falon, vagy csinál valami badass dolgot és nem egy kérdéssel csikar ki valakiből válaszokat. nagy kedvenc volt az első évadban, most már inkább csak megszokásból megnézem, hátha. azért nézek egy sorozatot, mert egy olyan világot mutat be ami kizökkent a hétköznapokból, amitől elfelejtem a napi rutint, a gondokat egy kicsit, de ha eltekintünk a háttértörténettől, ami nem nehéz mert ebben a részben sem volt semmi “földön túli” tett, akkor marad nekünk a Lucifer és barátai napi sorozat 3587. része. Epizódunk címe: A pszichologus nő árulása.

Zora - 2017. 12. 10. 15:18

3×09

Hú, a francba, nem hittem, hogy kivájja a saját szemét.
:-((((((((((

Cave - 2017. 12. 12. 20:09

Tudtam, csak nem sejtettem :)

DarkEagle - 2017. 12. 13. 00:11

Hát maga a rész nem volt nagy kunszt igazából, elég lapos volt, nem volt súlya se feelingje vagy csak én voltam fáradt. Persze Charlotte és Trixie nagyon cukik voltak együtt és poénos a kis csaj még mindig. :D

De ezen kívül tényleg csak Káin kiléte volt ami meglepett és jó volt. Persze az eddig is nyilvánvaló volt, hogy Tom Welling nem csak valami random kapitányt fog alakítani de én igazából valami komolyabb angyalnak képzeltem el.

Viszont azt elérték a készítők hogy várjam a folytatást hiszen Luci most körbe fogja kiabálni hogy a csávókám Káin és mindenki hülyének nézi szokás szerint, elvégre azt se hiszik el hogy ő az ördög. :D De vajon mi lehet Káin terve?

Tippre semmi köze Luci szárnyainak visszanövesztéséhez és az apuci ezért adott neki angyali erőket hogy Káint lenyomhassa.

Tyberius06 - 2017. 12. 13. 23:08

Az évad ritmusát totál szétcseszték a beékelt részek (amik egyébként önmagukban még így is jobbak, mint a 3-dik évados részek). Tom Wellingről sejtettem, hogy valami “érdekesebb” karakter, Káin mondjuk nem ugrott volna be. Hát kíváncsi vagyok, innen merre tovább. Még van hátra baromi sok epizód, kivéve a nézettség annyira frankó lesz, hogy a FOX menet közbe inkább visszavágja az évadot pár résszel. Lehet nem is lenne baj.
Nem volt Linda, bár ahogy nézem, ő meg Amadiel a B csapatban vannak. Az kár, hogy Dan még mindig az A-ban nyomul, és Charlotte se annyira erős, bár most jó volt a kislánnyal.
A rész pozitívuma, amikor Welling leordítja Ella-t a rész végén. Bírom a karakterét, de van amikor nagyon fullba nyomja a kretént.

Starlark - 2017. 12. 14. 07:23

Az utolsó 5 perc egész jó volt :)

Csak egy dolgot nem értek, ok a csaj elrabolta saját magát sőt olyan ügyes hogy kézigránátot is tud aplikálni a kocsijára úgy hogy ajtónyitásra működjön, de hogy a fenébe filmezte le magát és küldte el a felvételt?!

De továbbra sem tetszik hogy Káin ennyire hülyére vette Lucit.

Arcfej - 2017. 12. 15. 23:46

Látszik Maze-en, hogy nemrég anya lett. Úgy megváltozott kicsit. Sokkal kevésbé démoni.

heidfeld - 2017. 12. 16. 15:53

Nagyon nem jó így, Le van építve Luci ereje. Mondjuk a rész végén már jó volt, hogy felébredt.
Az is hihetetlen, hogy elég béna bűnözők, ügyek vannak a szériában. Értem én, nem ez a lényeg. Majd fel fognak tűnni a Biblia jelentősebb alakjai. Ha lesz elég évad, talán még Keresztelő Szent János is.Remélem nem megzsarolt autókereskedő lesz!
Charlotte aranyos volt Trixi-vel, és végre Welling is csinált valami értékelhetőt, leordította Ella-t. Ettől függetlenül, ha meglátom, mindig eszembe jut: Nem kéne annyi lángost ennem.

Zora - 2017. 12. 16. 17:52

3×10

Hát… Leesett az állam!
Szuperjó volt.

Caeiro - 2017. 12. 20. 09:19

Szerintem Káin terve az volt, hogy Luciferrel megöleti Sinnerman-t, ezzel bűnössé téve. Uriel halála mondjuk magyarázható volt az anyjuk és Cholé életének megvédésével, de Sinnerman megölése nem. Emlékezzünk csak vissza, Lucifer féltékeny volt rá, Káint is ez mardosta, amikor Ábelt megölte. Szóval a terv, hogy ugyanazt a bűnt kövesse el, mint Káin, mert azzal törleszteni lehet Apu felé, másrészt Lucifert a maga oldalára állítja?

Starlark - 2017. 12. 22. 09:03

Caeiro: Kain a saját tesóját ölte meg. Sinnermann senkije se volt Lucifernek.
Inkább az lehetett az érdekes hogy mi történik ha egy angyal megöl egy embert.

Számomra az volt még érdekes hogy ugye a pszichonéni ráment arra hogy melyik angyalnak mi a különös képessége, de leragadtak ott hogy Amenadiel le tudja lassítani az időt. Szerintem sokkal fontosabb hogy vissza tudta hozni a korrupt rendőrt a halálból.

Néha nekem úgy tűnik /nem néztem utána/ hogy az első évadnak más volt az író gárdája, és a mostani nem tud mit kezdeni az eredeti koncepcióval, de inkább nem is ismeri.

Annyi lehetőséget csillantottak fel az első évadban amit ki lehetett volna bontani, de inkább kidobták a francba és lebutították a karaktereket.

Az első évadban egyet sajnáltam nagyon hogy Frank atyát kinyírták az írók. Iszonyat jó karakter volt. Igaz ha bent hagyják akkor Linda vált volna mellette súlytalanná, őt pedig nagyon meg akarták tartani.

Caeiro - 2017. 12. 24. 13:01

Starlark: tudom, Ábelt, ez evidens, talán nem jól foglamaztam, de a lényeg, hogy Káin gyilkossá akarta tenni Lucifert. Az indítóok, meg a féltékenység lett volna, mint az ő esetében. Lucifer ugye “megúszott” már egy testvérgyilkosságot, de egy halandó életének elvételét, ki tudja…szóval erre bazírozhatott Káin. Sry, ha nem voltam egyértelmű.

mSO - 2017. 12. 27. 16:20

Tom Welling kicsit olyan volt, mintha a Barátok Köztből ugrott volna át, vagy legalábbis kijött volna a színészi gyakorlatból (esetleg sosem lett volna neki olyanja). Teljesen elütött a többi szereplőtől, érezhetően nem volt oda való. A szövege, a játéka semmitmondó volt – tényleg jobb lett volna egy plüssnyúl.

A csapdába csalás magyarázható esetleg Luci egójával, hogy túlzottan is el volt foglalva magával meg az angyalproblémájával – de tény, hogy nem igazán festett okos képet magáról ezzel.

Apropó, az angyalszárnyakkal nem tudnak ilyen teleportálósat, a gondolat gyorsaságával máshol teremni?

Kíváncsi vagyok, mi lesz a folytatásban.

Starlark - 2017. 12. 28. 18:05

mSO: Az első évadban meg voltam győződve hogy Luci vagy tud bazi gyorsan mozogni vhogy vagy teleportálni /még szárnyak nélkül/
Az öngyilkos jelenet ahogy gyorsan feljutott a tetőre, mikor menetközben hirtelen megelőzte Cloe-t az emberrablós részben vagy amikor kihozta a tűzből és direkt letakarta a fejét.

Ezt is hagyták utána a fenébe.

A szárnyakkal se csinálnak semmit, az idióta véletlenül kibomlik jeleneten kívül.
A képregényben az ereje nagy része abban volt, de itt ugyanaz a semmi erejű playboy mint előtte, sőt most az arca miatt is nyávog.

Mom - 2018. 01. 02. 14:22

Atyaég! Ez de ritka unalmas volt! Rémlett, hogy lesz egy epizód Lucifer Földre érkezéséről, és ki is egészítették pár részlettel azt a történetet, amik nélkül én személy szerint boldogan meglettem volna akár örökké, de hogy ennyire rémesen unalmasan teszik majd mindezt, azt álmomban sem hittem volna…

Biztos (remélem!) lesz, aki nem élte meg ezt ennyire tragikusan, de én ennyit még nem tekergettem Lucifer epizódot 2,5 év alatt, mint ezt az újévit… Még arra is rákerestem, hogy az asztali lejátszóm sebességét nem lehet-e változtatni mint mondjuk az openload-ét, vagy a VLC-t. Spoiler: BS playert sajnos nem.

Különösen nagy a kontraszt az előző epizód zárásával. Nem konkrétan az, hogy filler rész volt, mert annyira nem rágom le a körmömet a Káinos főszál miatt, de valahogy annyira vérszegényen sikerült még a kreatívabbnak mondható ötleteket is megvalósítani, hogy ha el nem felejtem, jelölni fogom a hét csalódásában, az biztos.

Luci - 2018. 01. 03. 00:44

Valóban egy kicsit unalmas rész volt, de az utolsó jelenet nagyon bejött, bár lehet csak a tekintet teszi :D

Starlark - 2018. 01. 03. 14:09

Ez a rész konkrétan pofán csapta az első évadot… amelyik mellesleg a legjobb volt.

Amenadiel túl könnyen győzött és túl könnyen kért segítséget.
A lelövős részt sem értem. Mikor mentek a korrupt rendőrért egy csapat fegyveres lövi őket és semmi bajuk. Most ez olyan hegylakósra sikeredett.

Nagyon nem tudnak mit kezdeni ezzel a sorozattal.
Rettenetesen sajnálom mert nagyon ígéretesen indult.

heidfeld - 2018. 01. 05. 14:18

Egyszerűen nincs meg benne az átütő erő, a lendület, az egyediség, a jó humor.
Kár érte.

winnie - 2018. 01. 05. 14:29

minden sorozatnak megvan az élettartama, ennek másfél évad volt. legalábbis, ahogy olvasom, jól tettem, hogy kiszálltam akkor.

Arcfej - 2018. 01. 06. 17:39

Hát pedig nekem nagyon bejött ez a rész, hogy hogyan maradt itt a földön.

Tyberius06 - 2018. 01. 06. 21:54

Szerintem baromi jó volt ez a rész – 3×11, ami 2×20 eredetileg és hozta azon évad humorát és szintjét. Ugyanakkor volt több olyan mozzanat is, ami nálam nagyon működött. Ok, az egyértelmű, hogy Amenadiel hagyta magát a harc végén, mint ahogy Lucifer végre felfogta, hogy tök mindegy mit csinál vagy nem csinál, “mindenki” gonosznak tartja… és valahol el is hiszik, mert hát Apu okkal száműzte… Az Alkunál tudtam, hogy ez lesz végül a csel és az utolsó jelenetben, a tényleges azonosulása azzal, aminek tekintik baromi jól jött ki.
Egyébként a nyomozás az semmilyen volt, Chloe-t bele kellett erőltetni, az hogy Charlotte-ot miért nyomták bele a részbe nem is értem, de végülis miért ne, Dan se sokat adott hozzá összességében. A rész első felében eléggé a humoré volt a főszerep, főleg a pornós részeken visítottam…
Nah, de most akkor 3 hét múlva visszatér a sorozat a 3×08-cal és jöhet a fullba tollt kreténség Káinnal…

Aszusz - 2018. 01. 07. 11:22

Amúgy nekem is tetszett összességében. Chloé még-még érthető, hogy benne volt, de Charlotte és Dan szerepe ebben a formában tényleg felesleges volt. Nekem azzal volt bajom, hogy ebből a részből az jött le, hogy Amenadiel az erősebb, de volt korábban egy rész, ahol veszekedés közben Lucifer azt vágja a tesó fejéhez, hogy “I am the stronger” vagy valami ilyesmi, nem emlékszem pontosan, és Amenadiel válasza az volt, hogy I am the favourite. Még hét idézeteként is szerepelt, legalábbis többen is említették. És amúgy is Lucifernek kéne az erősebbnek lennie…
Viszont gegekben nem volt hiány, filler epizódnak tök jó volt. Várom már, hogy milyen lesz a dinamika Káin és Lucifer között…

Zora - 2018. 01. 09. 10:55

3×11

Nekem tetszett a rész, hogy az elején Luci még félt az apjától, aztán átbillent a lelkiállapota, és tulajdonképpen ez vezetett a maradásához.
(Meg az is tetszett, hogy megérezte Chloe közelségét.)
Amit hiányoltam, hogy egyáltalán nem használta a képességét.

Dan kellett bele, hiszen boldog házasokként fura lett volna, ha nincs. (Én még egy 2 éves Trixiet is szívesen láttam volna, viszont Charlotte-t nicht. Persze, ha már kellett egy ügyész karakter, akkor ez kapóra jött.)

Sunabubus - 2018. 01. 12. 09:22

Ebben a sorozatban mindenki olyan karótnyelt. Illetve leginkább Lauren German, és ha ő egy képen van a többiekkel, akkor a többiek is karótnyeltek lesznek. Sokszor még Luci is kevés ellensúlyozni őt. Sokáig vártam, hogy oldódni fog a karakter – vagy a színésznő? -, de úgy látszik ez még erőszakkal sem megy neki (a lazulós részek). Kifejezetten jót tesz a sorozatnak, ha ő minél távolabb van. Vagy csak egyedül komolykodik.

Másik nagy problémám még, hogy a sorozat látszólag sehová sem tart. A két főszereplő közötti “lávsztoritól” pedig egyenesen kellemetlenül érzem magam, mert nem tudom, hogy ez most tényleg ennyire bénán van megírva, vagy bennem a hiba és csak nem jön át. A “hú, most vajon összejönnek, vagy sem?!?!” feszültség egyszer nem merült még fel bennem a 3 évad alatt. Semmi kémia kettejük között. Több van Ella és Luci között, ha már…
Egyelőre maradok, de már csak legeslegutoljára nézem meg, ha már nagyon nincs semmi. És még csak most néztme meg a 3×11-et, pedig a karácsonyi leállásban bőven volt idő. :/

DarkEagle - 2018. 01. 24. 00:35

Végre egy jó rész. Bár annak továbbra sem örülök hogy Chloe belezúgott Káinba. Ella nagyon jó volt így hogy kicsit hallgatott, mármint vicces. :D

És végre azt is megtudtuk hogy nem Káin a felelős a szárnyak miatt, legalábbis nem közvetlenül. Kíváncsi leszek miket fognak csinálni ezek ketten. :D

Azon meg sírva röhögtem hogy Amenadiel klamídiás lett. Aztán persze mégsem de attól még poén volt. Persze itt is volt a szokásos fölös dráma a szerelmi háromszög miatt amitől a hajam téptem.

Viszont most már egyre jobban tudatosul bennem, hogy Luci szárnya Chloe iránti érzései miatt jöttek vissza. Elvégre az ördögi énjét se tudta használni mellette, akkor logikus lenne ha ez azt jelentené hogy szép lassan visszaváltozik a régi angyali énjére mivel már nem a harag vezérli. Hanem igaz érzései vannak. Nem tudom írta-e más is ezt már nincs kedvem visszaolvasni de attól még én erre tippelek.

Alisa - 2018. 01. 25. 21:44

Szerintem is Chloé miatt nőttek vissza a szárnyai. Viszont úgy érzem nagyon nem működik a kémia a színészek közt. Lauren German tényleg karót nyelt. Lucival is nulla kémia, Marcusba tudom, hogy elvileg beleesett, de gyakorlatilag nem látszik. Mondjuk eléggé úgy néz ki mintha botoxolna, ami csak ront a helyzeten, egyszerűen Chloé semmilyen érzést nem tud kifejezni… még az első évadban nem gondoltam ezt, bár valószínű, hogy amiatt, hogy Trixie sokkal többet szerepelt. Luciból pedig hiányzik a gonoszság màr. Inkább olyan a viselkedése mint egy a helyét nem találó kamasznak. Reménykedtem, hogy Marcus karaktere majd izgalmassà teszi ezt az évadot és hogy ez lesz a legjobb évad, elszabadulnak az érzelmek… nos nekem ez elég nagy csalódás, pedig jó sorozatnak indult

Cave - 2018. 01. 26. 15:16

Miért nem szúrja le Kaint a karddal, akkor a pokolba sem kellene mennie, hanem irány a nemlét !

Bender - 2018. 01. 26. 16:24

Melyik karddal? A “lángoló karddal(Flaming sword), amivel végzett Uriellel és lyukat vágott a tér-idő szövetén, majd az anyja bement oda és Lucifer utánadobta a kardot” karddal? Azzal kicsit nehéz lesz :D

heidfeld - 2018. 01. 26. 21:39

Jobban tetszett, mint az előző rész. Angyal-tesó “betegsége”, dögös gyanúsítottak aktái, és ez a Luci-Kain dolog is jó volt. Ez utóbbi még érdekes lehet.
Sajnos, már láttam rosszabbakat, mint Tom Welling, de az ő színészi képességei is szerények…
Sorozat legbénább ötletét is láttuk, egy FÉLTÉKENY DÉMON személyében.. Csak remélni merem: Talán csalódott volt, mert barátai titkolóznak előtte. De nem valószínű.
Ilyen ötlet bedobásáért a CW-n szobrot állítanának az illetőnek, itt a FOX-on csak megcsinálják. Én a Jupiterre száműzném az illetőt.

DarkEagle - 2018. 01. 27. 00:17

Szerintem nem féltékeny volt Maze, hanem csalódott mert a barátnője hazudott neki. A pláne, hogy totál bullshit klisé az egész mivel pont akkor dobta az angyalkáját bár nem értem miért kellett oda csók utána, mármint az említett klisés baromságot leszámítva. :D Amúgy eleinte totál jó volt a kémia Chloe és Luci közt de most nagyon rámentek hogy belezúgott Kainba ezért lejjebb vették gondolom a köztük levő dolgot.

Caeiro - 2018. 01. 27. 01:43

Az ügy a szokásosnál is bénább volt, most komolyan ezért ölni? Jó, persze, itt nem ez a fő szál, de akkor is…utoljára a pszichonéni exének esete tetszett, ja, de az a múlt évadból volt. Egyébként mintha sikerült volna a karaktereket totál kiherélni. HA valami nem változik nagyon gyorsan, bukó lesz az évad, mert ezt már lassan Tom Ellis sármja se tudja megmenteni!

heidfeld - 2018. 02. 02. 18:19

Ez a 3×13 kifejezetten szórakoztatóra sikerült. Lila pulóver, meg a frizura durva volt.:D

dori - 2018. 02. 02. 23:40

“Because everyone has a Kriptonyt, lieutenant.” :D Ezen besírtam.

Caeiro - 2018. 02. 03. 01:44

Na, végre valami, de azért még így is volt bőven üresjárat, lásd Maze, Dan és “Anyu” -féle kombót, -totál felesleges volt. Még szerencse, hogy Amenadielt nem erőltették bele a sztoriba.

Tyberius06 - 2018. 02. 07. 01:03

Nah utóbbi két rész nekem eléggé bejövős volt. Ella-Maze páros egész jól működött, Ellában még mindig baromi sok lehetőséget látok, ő egy egész érdekes karakter. Ellenben Charlotte erőltetése, nemtom. Érdekes valamilyen szinten a sztorija, de annyira nem írnak neki érdekes történetet, hogy így totál érdektelenné válik a karakter. Dan továbbra is elvan, de minek és sajnos a Dokinővel se mennek semerre. Persze az a 2-3 jelenete nem volt rossz, főleg az utolsó, amikor megszúrja Charlotte-ot és megnyugszik, hogy Anyuci nincs ott, azon felvisítottam :D
Luci-Bratyó-Káin trió… hát van egy olyan érzésem, hogy a végére pont eljutunk oda, hogy Luci kicsinálja szépen Amadielt, a bélyeg átkerül rá, Káin meghal, Luci meg visszakapja az ördögi mivoltát.
Bár remélem meglepnek az írók valami kevésbé egyértelmű és kiszámítható szállal.

lacus - 2018. 02. 10. 10:23

Luci és a detektív közötti kémia teljesen megszűnt, az az ékszerboltos jelenet rettenetes volt, pedig régebben parádésak voltak a hasonló helyzetek
A Maze-Lopez páros tényleg jó volt, ők az egyedüli értékelhető mellészereplők (mondjuk Trixi se rossz, főleg Maze-zel együtt, de sajnos nagyon keveset szerepel)

heidfeld - 2018. 02. 10. 17:55

3×14 Nagyon gyenge volt. Se poénok, se lendület, csak klisék. Egyértelműen írással volt gond.

Caeiro - 2018. 02. 11. 15:41

A gyémántablós sztori gyenge volt. Ella jó kis karakterré nőtte ki magát, ezt jól csinálták. (ellentétben a pszihonéni, Dan , Charlotte karaktere egyfajta lefelé tartó spirálban van) Lucifernél elakadt a tű, és ahogy már az előttem szólók is emlegették teljesen semleges a viselkedése Chloé-val. Jó, jegelni kell a szerelmi szálat, mert akkor mit nézünk a 4. évadban, de ez talán mégiscsak túlzás…Vagy csak a színészekkel van vmi? A múlt héten a Welling-Ellis páros jobban eltudta adni a kamu melegségüket. Amenadiel és Káin verekedése jól nézett ki, s ha jól emlékszem a múlt heti Lucifer szétveri az ázsiai karaokebárt c. jelenet se volt rossz. A showrunner meg az írók összeszedhetnék magukat végre…jó, a sztori tart már valamerre, ez pozitív előrelépés, de még nem elég.

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz