Advertisement
login |

The Walking Dead: kezdett a 8. évad

2017. 10. 23. 18:50 - Írta: winnie

133 hozzászólás | kategória: kritika,

Ejha, nem könnyítették meg a dolgomat a készítők, mert ugyan mit lehetne írni erről a kezdésről? Az előző évadban felvezették a háborút, most pedig elindult a háború. Vagy valami ahhoz hasonló taktikai hadviselés, ami többek között azt jelentette, hogy azok mindenképp örülhetnek, akik a The Walking Dead akciós énjét szeretik.

Ezzel persze csak az a gond, hogy a 7. évados finálé bizonyította, hogy a sorozat rezidensei nem túl tehetséges akciórendezők, így értelemszerűen ezt a nyitányt a robbantásokkal meg lövöldözésekkel sem adták oda valaki profinak, inkább a maszkmesterre bízták. Elhiszem, hogy Greg Nicotero jól ismeri a karakterek és a zombikhoz is ért, de amikor dinamikus és logikusan kapcsolódó, lehetőleg feszült snitteket kell prezentálni, akkor gyakran kudarcot vall.

A tovább mögött folytatom spoilerekkel.(FONTOS! Semmilyen képregényes spoilert ne írjatok kommentbe, azokat a képregényes kibeszélőbe érdemes.)

Ellövöm a poént, nem jött be a kezdés, de ez most elég szubjektív dolog, mert sosem voltam a pufogtatás híve. Nem utáltam, de nem is indított be. Kevés duma volt benne (nem mintha baj lenne), sok lövés, főleg ember-ember elleni harc, és ennyi, sajnos az egész nem tűnt túlságosan ihletettnek. Majd a folytatás?

Igen, mindez csak az első lépés volt, a felvezetés (miképp a teljes 7. évad is), és tudtam, hogy az akcióra fognak koncentrálni, de valahogy többet vártam pár beszédnél, meg random, levadászós snitteknél, és annál az attaknál, amit Rick és a mellékszereplők bemutattak. Morgan-ék, illetve Tara-ék külön szála egy ideig még fenntartotta az érdeklődésemet, de sajnos abból sem hoztak ki sok mindent.

A harcok egyik része egy robbanással fejeződött be (nem fogjuk lerágni a körmünket), a másik fele pedig Gabriel csávába kerülésével (nem hiszem, hogy a nézői társadalom nagy része a szívébe zárta volna őt annyira, hogy izguljon érte), mostantól majd Negan-t fogja fárasztani a szövegeivel, mert vélhetően alkotnak majd egy furcsa párost egy ideig.

Maga Gabriel szerepéért a rajtaütésben egyébként nem voltam oda: meg akarták ugyan alapozni előtte azt, hogy elrángatja Rick-et, hogy legyen alapja annak, hogy nem nyírja ki Negan-t, de ha nem tudják mindezt értelmesen felvezetni és beágyazni a sztoriba, akkor szerintem nem kéne ilyen csapdába írniuk magukat a készítőknek.

És, ha már Gabriel: róla folyton az jut eszembe, ami az évadnyitót nézve Jézusról is beugrott, illetve a fickóról, akivel Carl találkozott. Több új karakter is biztatónak indult a sorozatban, és az írók szinte mindegyiket sikeresen leépítették. Gabriel esetében mondjuk sokan a biztató indulást is kétségbe vonhatják, de Jézus mostani jelenetei kapcsán csak az volt bennem, hogy azt hittem, hogy ő sokkal jelentősebb arc lesz.

Ettől még persze lehet miről beszélni az epizód kapcsán, hiszen a készítők is felismerték, hogy az évadnyitó önmagában elég zsenge, ezért pár perccel megtoldották a szokott játékidőt, hogy vizuálisan kiélhessék magukat (elég kisiskolás volt a hatás…) és adtak nekünk álomképeket?, flashforwardokat?, képzelgéseket?

Egyrészt láthattunk magába forduló, piros szemű Rick-et (valaki meghalt! csak nem Eric? vagy Tobin!), másrészt pedig szakállas Rick-et – utóbbi esetében Judith korából ítélve egy vélt vagy valós jövőbe pillanthattunk bele. Nyilván a képregény ismerete nélkül csak találgatni lehet, a lényeg az volt, hogy művészi hatást érjenek el, de ezekhez szerintem több hozzáértés szükségeltetne.

Tudom, hogy kétféle nézői iskola létezik, és más sorozatoknál én is szeretem a hangulatos életképeket, de miképp a művészieskedés, úgy legtöbbször sajnos a csendes jeleneteket sem mennek a TWD-s rendezőknek – viccen kívül, érdemes összehasonlítani, hogy a 2-3. évadban kik rendeztek a sorozatban, és most kik dolgoznak a kamerák mögött, már amikor nem Greg Nicotero barbárkodik.

Értem a jelenetek célját, de a sok kapálás, vagy az az egy perc, ahogy a furgon bejön a képbe, majd leparkol, számomra felesleges helykitöltésnek tűnik. Még csak azt sem mondom, hogy ha “hangulatosan” parkolna le, akkor ütne, mert… nem. Mit adott nekünk a jelenet felvezetése? Mélységet nem ezek a szegmensek adnak a sorozatnak, és azt mára már tudjuk, hogy mivel telnek a mindennapok, a kontraszt is ismert.

Igen, azt valóban jó látni, hogy Rick-ék vannak éppen felülkerekedőben, elégedettséget vált ki belőlünk, hogy végre nem szenvedés az osztályrészük, hanem diadal, még akkor is, ha tudjuk, hogy nem lesz sima az út a végső sikerig. Csakhogy hiába örültem annak, ahogy egymást lelkesítették, ezt nem követte megfelelő kifejtés.

Ja, egyébként ez volt a sorozat 100. része, ennek megfelelően a készítők ígéretük szerint elrejtettek benne utalásokat, tisztelegtek ezzel-azzal a pilot előtt.

133 hozzászólás Ne habozz!

Popeye - 2017. 10. 23. 19:04

mit lehet írni? szar volt. ez, mint 100.? pff..

human - 2017. 10. 23. 19:15

megnéztem, hát ilyen siralmas akciójeleneteket a 7×16 óta nem láttam. És én még a Strattont szóltam le a podcastban… az ehhez képest akciófilmes mestermű.

De komolyan, amikor elvileg megy rickék és az épület között a lövöldözés, akkor senki visszalövőt nem mutatnak????????? Mármint ezek láttak már akciójelenetet előtte?

Hogy a szakállas meg könnyes szemű Ricket ne is említsük, mert ha már művészieskednek, akkor oda kéne valami tartalom azért. A Lost sideforwardjai sem voltak elsőre tiszták, de legalább magukban is nézhetőek voltak, ezekben viszont nem volt “kistörténet”, csak… semmik.

Siralmas.

Silver-sama - 2017. 10. 23. 19:18

100.résznek gyalázat…

Quantumleap - 2017. 10. 23. 19:19

Közepes kezdés volt. Ha már 100.rész, azt hittem, valami jelentősebb dolog fog benne történni. Hisz Lincoln mintha valami ilyesmit nyilatkozott volna. A szakállas Rickes részek lehetnek flashforwardok, de Michonne és Judith kinézete mennyire stimmt? Persze lehet csak 1-2 év telt el, és Rick nem az idő múlása, hanem más miatt néz ki minimum egy évtizeddel öregebbnek.

gyerecske - 2017. 10. 23. 19:22

Elég gyengére sikerült ez a kezdés.Ez az egymással szemben álló célzás nélküli puffogtatás tárazás nélkül már tisztára nevetséges.A járkálókat persze egy lövéssel mindig le tudják teríteni.
Ricktől is teljesen hiteltelen, hogy ott van vele szemben a legnagyobb ellensége kiszolgáltatva,pontot tehetne az ügyük végére, de ő nem végez vele.

human - 2017. 10. 23. 19:23

gyerecske: ott már csak röhögtem. Negan ott mászkál, csak egy sorozat lenne. És amikor odalőnek akkor meg 20 golyó megy mellé természetesen. Arról ne is beszéljünk, hogy élő ember koponyáját is simán átdöfik fakbottal, vagy hogy egy fémtető mennyit is érne bármilyen lőfegyver ellen.

Alain Prosztó - 2017. 10. 23. 19:27

Kimondom: ez egy nagy rakás szar volt. Mint már sokszor a TWD-ben, a tér/idő totális katyvasz volt, de ami a legrosszabb: a szereplők teljesen illogikusan cselekszenek.

Odamennek a “páncélozott” autókkal Neganékhez, beszorítva arra a szűk helyre. Ez alapból felér egy öngyilkossággal. És amikor kijön Negan meg a pár haverja, nem kaszálják őket le azonnal. Könyörgöm: MIÉRT?
Aztán utána már lőnek rá, mint a bajnok, persze akkor meg nem találják el (és mi van a mesterlövésszel, aki pár perccel azelőtt az őröket kiiktatta?). Utána elkezdik herdálni a lőszert az ablakok szétlövésére. WTF???
És mindezt fölütötték a múltba/jövőbe révedő elemekkel, meg az azokhoz tartozó művészieskedéssel. Borzalmas volt.

És az FTWD is teljesen ugyanez. Már csak megszokásból és kíváncsiságból nézem őket.

Kissur - 2017. 10. 23. 19:30

Nem tudom felsorolni az összes hibát, amit találtam. Konkrétan minden percből tudtam volna. Mivé lett ez a sorozat?
Először is ami a legjobban bosszantott, hogy nem hiszem el, hogy senkinek nem volt egy nyamvadt gránátja, hogy rádobja Neganre. Másrészt úgy pazarolták a golyókat, mintha végtelen lenne. Épületet szétlőni? Okos! Autó mögé beugrott csávónál meg az autóba ereszteni 10 embernek 1-1 tárat? Okos! Maggie mint vezető? Miért? Mikor? Hogy? Értem, hogy kell egy erős női karakter, de akkor már Caroll, vagy Enid. Maggie minden csak nem vezető. Vicc az egész!
A CGI-ra ki se térek, mert a tigrisen kívül borzalmas volt a robbanás és a tűz. A karakterek Ricken kívül egydimenziósak. Én imádom az akciósorozatokat, de ez annyira semmi volt, hogy meg sem legyintette a bennem élő akciófant. Már a 7.évadot is úgy néztem meg, hogy egyben ledaráltam 6-7 részt, mert kaszálni akartam, de nem volt szívem hozzá, de ez már csak szenvedés részemről.
Ettől függetlenül sajnos maradok, mert nem tudok kaszálni semmit, amit már elkezdtem.
A 100.részhez képest ez meg semmi nem volt! Mérges vagyok…

nzoli17 - 2017. 10. 23. 19:32

hát a fear a 3.évadjával szintekkel jobb sorozat lett

Alain Prosztó - 2017. 10. 23. 19:42

Most nem a Fear-ről van szó, szóval annyira nem akarok belemenni, de az egész gátas akciózás is szánalmas volt.

nadi007 - 2017. 10. 23. 19:46

Legalább olyan szar volt mint a Fear évadzárója. Mondjuk ott az évad legalább mutatott némi reményt, de itt egy ilyen kezdés után nem tudom mit várjunk. Ha nincs pénzük rendes CGI-ra akkor miért kell egy olyan jelenetekkel tele rakni mint a CGI üvegek kilövése? Ami azon kívül, hogy rosszul nézett ki cserébe még totál értelmetlen is volt.
Meg a művészieskedés megint…
Egyszerűen annyi hülyeséget zsúfoltak a részbe, hogy nem is nagyon lehet példákat kiragadni.
Közben az járt a fejemben, hogy száz rész alatt, hogy tud valami ennyire elromlani…mintha egy másik sorozat lenne. Sok sorozatnak romlik a minősége, de ez már több annál. Sajnos.

Amador - 2017. 10. 23. 19:51

Közepes? Szerintem sikerült olyan gyenge részt összerakniuk hogy én itt és most döntöttem el hogy kaszálom a sorozatot.. ha később azt olvasom hogy jobb lett visszatérek, de ez most nagyon gyenge volt.

Fölöslegesen elnyújtott jelenetek, gyenge akció és CGI, bugyuta párbeszédek, össze-vissza ugrálás az időben.. sorolhatnám.

nzoli17 - 2017. 10. 23. 19:55

ezt a akciót tényleg nem tudom hogy gondolták..kijönnek neganék, ordibálnak egymásnak pár dolgot aztán végig csak azt mutatják hogy rickék lövöldöznek, néha mutatják hogy az ablakokat lövik de semmi több..azt se mutatják kikre lőnnek,kikkel harcolnak, vannak e akik visszalőnnek e..negan egyszer az udvarra kerül,hogy megmutassák hogy rick nem megy oda megölni..aztán ennyi..ezt nem nézték újra?? a film+on a legalja zs kategoriás filmekben nem láttam még ilyeneket..sehol máshol..ilyet mégis hogy engedhetnek meg maguknak? ráadásul promozták mint 100.részt..XDDDD jobban haragszom magamra ,hogy megnéztem,mint a sorozatra magára..

Ronaldo - 2017. 10. 23. 19:56

@Alain Prosztó, Kissur:
Súgok: azért lőtték folyamatosan az épületet meg az üveget, hogy a zajjal odatereljék a zombikat.

human - 2017. 10. 23. 19:57

Ronaldo: amit egyrészt nem is mutattak, bár fogjuk rá, h érthető a terv (ahol Daryl a szar vágás miatt látszólag olyan gyors a krúzoló motorral, mint a csoszogó zombik?), másrészt az ablakcsörgésnál sokkal hangosabb a fegyverropogás.

Alain Prosztó - 2017. 10. 23. 20:05

Arról nem is szólva, hogy a walkereket egyetlen egy lövés is odacsalja (vagy ha már nagyon biztosra akarnak menni, akkor minden egyes ember lő párat). Ahhoz nem kellett volna ennyi lőszert elpazarolni.

Miután az előző évadban több részen át azon ment a tipródás, hogy honnan szerezzenek fegyvert és lőszert a Negan elleni harchoz.

Arról nem is szólva, hogy Neganék hová tűntek? Oké, párat közülük megöltek az előző évad végén, de még mindig rohadt sokan kell lenniük. Ahhoz mindenképp elegen, hogy minden gond nélkül lemészárolják azt a kb. 20-30 ember, aki Rick társaságában odament.

_Peter - 2017. 10. 23. 20:09

Kaszálni akarom mert gagyi, mégis nézem típusú mazochista vagyok:

Ezért megérte behajtani a bázisra nagyon gagyi akciózás volt ez így. Szupercsapat feeling: barkácsoltak járgányokat, lövöldöztek ablakokra senki nem halt meg. Az írók több dologban csapdába írták magukat, nem tudtak választani:

Random őrszemet lelövik -> Negan szépen kiáll, nem lövik azonnal. Amikor Sasha ment mesterlövészkedni akkor meg nem állt ki.

“Csak egy embernek kell meghalnia” -> Akkor miért nem lövik le? Beszélgetés helyett. Aztán ezer lőszerrel az ablakait lövik ki.

A pap hagyja magát szivatni Gregory-val, aztán fel sem emeli a fegyverét Neganre? És semmi súlya nem volt Negan ijesztőnek szánt dumájának a végén, mert kit érdekel a pap hány néző izgul érte? Ha Daryl vagy Jézus lett volna ott, működött volna a jelenet.

Ha alapvetőnek érzékeltetik Negant Ricknek kell megölni, akkor ne rakják össze mással egy helyre annyiszor. Eljátszotta már a Negan merényletet: Carl, Rosita, Eugene, Sasha is. Elég unalmas már, most Negan és Rick hiába kerültek szembe gagyi lett a lövöldözés.

Pszichológiai hadviselésnek szánták vajon az épületet? A kegyetlen állat Saviorök megijedjenek egy kis fegyverropopgástól, üvegcsörömpöléstől? Megmutatni annyi lőszerük van Oceanside miatt, nem félnek így pazarolni? Ha azt mondják az a terv pofázással feltartják, amíg megjön a horda, de nem mondták. Savior sereg sehol, vissza se lőnek szinte.

Jó lenne köv. részben kiderül a Negan sereg Alexandria felé ment közben elkapni Rick fiát és az Negan aduásza. Vicces lenne Negan blöffölt és a főépület végig üres volt, így a hordával nem értek el semmit. Eddig mindig az volt Negan egy lépéssel Rick előtt járt.

Stratégiailag ez így nem csata volt, hanem kabaré. Mindkét fél teljes vezérkara egy helyen, aztán semmi. Negan részéről egy gránát elég lenne… Dwight kimaradt a végjátékból. A horda amihez órát lehet igazítani :D és a tereléshez elég levegőbe lőni, nem elpazarolni a robbanószert. Autókra béna kerítést szerelnek, a lakókocsi rendesen páncélozva és azt robbantják fel?

Andrew Lincoln megunja lassan és alapozzák nélküle?
Michonne Carlnak: “this is your show now”
Rick: “this isn’t about me” és aztán Maggie-nek “ezután én követlek téged, te leszel a főnök”
És Rick művészkedős jövő álom montázs tükrözte az első részt amikor felébredt a kórházi ágyban, csak most nem horrorra, hanem idilli környezetben. Másik esetben nem Rick halálát vetíti az álom, mivel őt öregnek mutatták, hanem Michonne és Carl akiket már csak képzelt az álomba és a két sír az övék? Vagy ezt rosszul láttam és csak Glenn és Abraham sírja felett gondolkozott?

Jó visszakacsintás volt a parkolóban a zombi nő, mintha a pilotból a parkolóban a mackós zombi kislány nőtt volna fel.

Romeronak ajánlják, aztán amikor Ricknek pofázik a leszúrt őrszem, nem is mutatják széttépi a zombi?

RIP lakókocsi

trollkodni jöttem - 2017. 10. 23. 20:13

Nem is az a hihetetlen, hogy Rick nem lőtte le Negant azonnal, hanem hogy Negan egyáltalán előjött. Ki a fene sétálni ki fedezékből a halálos ellensége célkeresztjébe?
A készítők rendesen túlbecsülték a Negan karakterében (és a színész játékában) rejlő vonzerőt, mostanra már inkább fárasztó nézni a végletekig elnyújtott és túljátszott Negan arcoskodást.
Ha jól értem ebben az évadban megint elő fog jönni a ‘Rick gonosz lesz’ dilemma, de ezt is eljátszották már kétszer, hogy aztán teljesen súlytalanul visszatáncoljanak.

Ronaldo - 2017. 10. 23. 20:17

human: “az ablakcsörgésnál sokkal hangosabb a fegyverropogás”
A hangerő akkor is növekszik, ha egy zajforrás mellé relatíve halkabb zajt “teszünk”. Még ha nem is orbitálisan de még mindig jobban, mintha csak a semmibe lőnének.

fireblade "pistike" - 2017. 10. 23. 20:21

és ugyanaz és ugyanaz az untató mese és béna történet..,,nézem, és elgondolkodom, minek is nézem? :)
Nem szórakoztat elképesztő értelmetlen akció jelenetei
– ha a lövöldözés odacsalj a sok zombit, az megoldható egy egy letett kazettás magnóval is AC/DC kazetával :)
– Ha arra számítottak hogy Negan és csipetcsapata kijön arcoskodni, mért nem volt pár mesterlövészes a közelben? gránátvető? akármi?
– ha Rick ki akarta élvezni a pillanatnyi győzelmét, ok..de azért csak felkészülök, nem?
– A pap idiótasága szót sem érdemel, komolyan ennyire futotta..a: “hogy nyírjuk ki a papot” problémára?
– a pap mért is nem lőtte azonnal szitává Negant? elvileg volt nála egy fegyver..
Ez az egész túlbonyolított terv.. értelmetlen hülyeség..elég lett volna ha megvárják míg kisétál a házból, és leszedik őket azt ennyi.
Ha ennyire össze tudták bombákkal rakni a környéket, akkor ennyi erővel az összes utat aláaknázhatták volna, és megvárják míg Negan kimegy, és bumm

Persze nyilván Negan is készült, és fogadok, hogy az emberei a városra mennek rá..vagy kivonta őket a területről, és csak ők öten voltak ott csak.
Gyenge kezdés..komolyan erre alapozzák az évadot?
hol van bármi fezsültség? bármi aminek értéke van?
komolyan untam miközben néztem

ez 3/10
még egy rész esély..és kasza.,.

- 2017. 10. 23. 20:44

Okádék szar rész volt, teljesen tükrözve a sorozat jelenlegi átlagát is. Ha nem lenne Lennie James, kaszáltam volna 4 évad után :(

seven - 2017. 10. 23. 20:45

a walking deades arcok nem tudnak ember vs ember akciójeleneteket forgatni.
ennyi.
a 3. évadban volt pár jó a Kormányzóval, de azóta siralmas.

és a legrosszabb az egészben, hogy rengeteg idejük volt hogy legalább ezt az egy epizódot jól megcsinálják.

hiába volt szerintem nagyjából jó, a csúcspontot nagyon elbaszták. És nem tudom, de valahogy unom már ezt a formulát. Ezt a “nagy terv” in medias res dolgot már a 6. évadnyitóban is ellőtték ráadásul.

Nézőke - 2017. 10. 23. 20:55

..ez egy rakás sz*r volt.
mindent tökéletes leírtatok, az időugrálás, a kisírt piros szemmel révedés a semmibe, meg a direkt homályosított lencsén keresztül felvett idilli jövőkép, az egész egy katyvasz.
Ere még rájön,hogy kisétál Negan,és egy mesterlövész nincs a közelben?? Fejlövés aztán kész.
Vagy Dwight miért nem lövi tarkón,oszt viszlát?
Ha Negan már kivonta az embereit (mert kivonta az épületből,annyira ő sem hülye), de mégis hülye,mert minek maradt ott? Rick és bádogemberei kopogtathattak volna napestig.
MEg ha háborúra készülök, akkor minden őrszemet ugyanúgy állítok fel, hogy az ellenség le tudja vadászni a random embereket? Egy percig sem volt háborús készültség NEgannál? Hát nem 200 embernek beszélt az előző rész végén? Erre minden őrszemet legyaknak, akiknél bizonyára nincs rádió,így nem gyanús,ha nem jelentkeznek,elvégre őrszemek.

Negan egy kocsi mögé bújik, és megússza..érted ember, megússza. Miért? Mert főszereplő lett? ..és hol van a másik 5 hadnagy? ők miért befelé menekültek? mi a fene van itt írók??

totálisan idióta viselkedések, nulla karakterhalál, a pap egy kicseszett idióta, ölni megy, de aztán feltámad a lelkiismerete, brávó, micsoda fordulat.

A 70km/h val közelekedő CGI zombiseregről ne is beszéljünk. Közben mit csinálnak Neganék? Várnak?

_Peter: nem lehet Carl legyakva Negan seregei által,mert vitt ananászt a hajléktalannak, így még nincs fogságban.

2/10, a kettő is csak azért,mert Rosita ikreit is mutatták egy pillanatra.

winnie - 2017. 10. 23. 21:09

tenyleg. a weird al yankovic dalt nem is irtam. az minek volt?

Irgum76 - 2017. 10. 23. 21:12

hát ezek után csak csendben merem leírni, hogy nekem tetszett

a tavalyi tökölődés és a FTWD idiotizmusa után frissítőileg hatot ez a pörgős rész
végre nem az volt, hogy kitalálnak valamit és a végén dugába dől az egész egy váratlan fordulat miatt
bár a tervezésnél elfáradhattak a végére
“há majd jól lövöldözünk aszt kész, menjünk aludni”

egy dolog ami nagyon nem tetszik, hogy Negannek megint van egy túsza és akármennyire háttérszereplő Gabriel Rick megint picsogni fog érte (hacsak Gabriel ki nem nyírja Negant, persze valószínű :) )

Csilla0422 - 2017. 10. 23. 21:18

Ez magyarázatot adott arra is, hogy a Fear miért rossz… ezt másolják, csak gyengébb kivitelben.

Ha már több helyen bejelentették, hogy JDM egész évadban marad, akkor miért így írták meg a részt???
A művészkedés, a komolyabb párbeszédek még mindig nem működnek.

Maggie babát vár, az egyetlen dolog, ami megmaradt Glennből – erre ott villog az első sorban. WTF

Carlnak viszont pacsi, hogy a történtek után még ilyen tudott maradni.

Voltak benne jó pillanatok is, de a 100. résznek mást vártam.

_Peter - 2017. 10. 23. 21:31

Irgum76

Ezt így csak “Alexandria jobban teljesít” szintű sikernek lehet bemagyarázni. Rick, Maggie és a Tigriskirály három motivációs beszédet is mondtak, most aztán megmutatják! Amihez képest egy hadnagyot nem találtak el, se Negant, a Savior sereget se láttuk, lehet egy üres épületben bóklásznak a zombik, ezer lőszer az ablakokra, sok dinamit a zombikhoz pazarlás, ahol jól jött volna ott meg nem? És még az áruló Gregory is újra beleköpött a levesbe, újabb emberük került Negan kezébe.

Csilla0422 - 2017. 10. 23. 21:32

Irgum igazad van, a rész pörgös volt, úgy éreztem, hogy hamar vége is lett.

Ötletes volt, ahogyan felszerelték az autókat. A tömörülés a Negan birtokon mire volt jó?

Honnan jött a horda? Persze, hiszen a zombik csak kellékek.

A sok locsogás (buzdító beszédek) értelmetlen lett, amikor Rick sem élt a kínálkozó lehetőséggel. Gabriel meg végre megízlelheti amit főzött.

Tényleg remélem, hogy Negan egy lépéssel Rick előtt jár és sok duma helyett tettek is lesznek.

Rick “haluzásnál” azért bíztam abban, hogy a régi arcok közül valakit látunk. Jessienek örültem volna, de még Lorienak is.

Vilmus09 - 2017. 10. 23. 21:33

Nekem nem tetszett,nem jött át a feszültségkeltés, inkább untam az elejét. Vártam a könnyes szemű Rick és a két sír magyarázatát, de gondolom majd jövő héten kiderül.
Lehet, hogy a két sír Michone és Judith sírja, ők nem sokat öregedtek az álomjelenetben/flashbackben(?). Carl visszament a konzervekkel bocsánatot kérni, és ezalatt megtámadhatták Alexandriát és megölhették a sebesült Michonet és Judithot is. Carl és Rick között is meglenne az évadra a feszültségforrás, mivel Carl feladata volt az otthon védelme. Ez megmagyarázná hol voltak Neagan emberei, akik az előző évad végén még rengetegen voltak,most pedig nem láttuk őket és vissza sem lőttek az épületből.

v0m1t - 2017. 10. 23. 21:39

A Fear a jobb sorozat.

jenga - 2017. 10. 23. 21:45

Ez a sorozat tovabbra is szanalmas. A rengeteg buta megoldasnal,csak a megtobb mumajerkedes idegesitobb…mint az elso kepen is a csaj, de az osszes fohos ilyen.
Borzalmas, es en mar regota csak azert nezem(sziora csak tekergeve) , hatha ezek a barmok, valami csoda kovetkezteben, boralmas szenvedesek kozott elhalaloznak.

Sas - 2017. 10. 23. 21:47

végén, mikor Rick a holnapról beszél és ott van Gabriel is, akkor az miért van? Korábban a pap még Negannel volt, aki épp a szart is ki akarta verni belőle.

Mi értelme egy múltbeli monológgal zárni egy részt, ami után tudjuk, hogy mi is fog történni?

Egyébként nem lehet h a sírós szemek ricknek visszaemlekézesek voltak, mikor negan ott tartotta sakban, de lehet ez csak nekem jött így le.

jenga - 2017. 10. 23. 21:47

Marmint a 3. kepen a csaj. :)

fireblade"pistike" - 2017. 10. 23. 21:58

Nekem ez a pirosszem effekt inkább nézett ki valami szemgyulladásnak amit félrekezeltek, mint gyászolósnak..
ciki ha egy színész nem tud hitelesen pityeregni :)

winnie - 2017. 10. 23. 22:15

lehet, hogy könnygáz vagy ilyesmi. szerintem nem sír, inkább csak meg van zuhanva.

clegane - 2017. 10. 23. 22:20

oké oké!
váratlan fordult: akartam folytatni, de meg lettem győzve arról, hogy ez egy remek alkalom a kaszára.
RIP WD !

kszt - 2017. 10. 23. 22:23

Én csak azt nem értem, ha nem akarják, hogy még megöljék Negan-t akkor miért állítják ki egy 30 fős állig fegyverzett csoport elé.
Miért zárják össze a végén egy konténerbe egy (amúgy éppen újra tárazott, tehát teli táras) gépfegyveres emberrel (aki persze majd nem lövi le…)?
Hát miért nem öli meg senki? Nem az van, hogy az az egy cél hogy meghaljon?
Vagy ne keverjék ilyen helyzetbe, vagy lőjék le a francba.
Ez így nagyon buta…

seven - 2017. 10. 23. 22:31

egyébként azért durva hogy sikerült az ÖSSZES negatív TWD trope-ot egy epizódba összesűríteni.

Elképesztő. A céltalan és béna művészkedés, a bazi vastag plot armor a főszereplőkön, a karakterek pillanatnyi butítása a konfliktus érdekében, a zombik hol felgyorsítása, hol lelassítása ugyancsak az éppen kívánatos hatás elérésének érdekében, a folyamatos hangos önismétlés (THIS IS NOT FOR ME!), a követhetetlen és béna akciójelenetek… és még tuti volt pár más dolog is, de most csak ennyi jutott eszembe. De komolyan. Ezt hozták össze a nagy nézettség csökkenésre és a sok kritikára?? Már csak a szeméttelepes karakterek hiányoztak, és kaptunk volna egy worst of season 7 válogatást.

fireblade "pistike" - 2017. 10. 23. 22:31

Hm..könnygáz elvileg lehetne, de vagy nagyon kevés belőle..vagy nagyon utána van…
De mintha könnycsepp folyna le..vagy csak izzad mert wellness utána van :)

demerzel - 2017. 10. 23. 22:56

Mindent leírtatok, miért fosch.
De milyen szép volt, hogy Carl tett ki kis kutyakaját a bújkáló M. Night Shyamalan-nek.
Amúgy minden percben vártam, hogy előugrik egy lilafejű tag és azt mondja Ricknek: You’re inside a simulation, of a simulation, inside a simulation.
Persze olyan szimulációra gondol, amit levittek 5%-ra.

Irgum76 - 2017. 10. 23. 23:12

nem akarom védeni de azért pár dologra reagálnák:

” Arról ne is beszéljünk, hogy élő ember koponyáját is simán átdöfik fabottal,”

először is nem mutatják, hogy fejen szúrta volna igaz Morgantől karakter idegen lenne ha nem adná meg a kegyelem döfést de 7 éven át láthattuk ahogy frissen átváltozott zombikat is simán akár egy kötőtűvel is átszúrják a koponyájukat szóval ehhez már hozzá lehetett szokni, elfogadni
(van egy paródia film a TWD-ről Walking with the Dead/Walking deceased ott a végén már tollpárnákkal verik szét a zombik fejét)

“vagy hogy egy fémtető mennyit is érne bármilyen lőfegyver ellen.”

semmit viszont takarásnak jó

“A tömörülés a Negan birtokon mire volt jó?”

egy célja volt, hogy bejuttassák a robbanó buszt ledöntve a kerítést és odacsalni a zombikat

“Pszichológiai hadviselésnek szánták vajon az épületet? A kegyetlen állat Saviorök megijedjenek egy kis fegyverropopgástól, üvegcsörömpöléstől?”

a “céltalan lövöldözés” is azért volt, hogy zárótüzet zúdítsanak amíg a busszal be nem állnak a megfelelő helyre

“Savior sereg sehol, vissza se lőnek szinte.”

miután Rickék felhagytak a sorozással záporoztak a golyók körülöttük

” A rengeteg buta megoldasnal,csak a megtobb mumajerkedes idegesitobb…mint az 3. kepen is a csaj”

szerintem az tök vagány volt végre kapott valami arcot mert eddig számomra tök jellegtelen volt mint Rosita vagy Sasha meg se tudtam őket különböztetni de nem i9s izgattak annyira, hogy figyeljek rájuk

Geza Kovacs - 2017. 10. 23. 23:17

Fú, rossz volt nagyon. Fényévekkel elhúzott mellette az egyébként magában sem mindig brillírozó Fear the walking dead.

sepörd - 2017. 10. 23. 23:19

szörnyű egy összecsapott valami volt, kicsit se állt össze mintha valami amatőr film lenne, már végigkommentálja az ember annyi baromság van. na mikor Negan kimegy magát illegetni a fegyveresek elé és megtörténik a 100. és nem utolsó keménykedés Rickkel az tényleg überelhetetlen, már azt várja a néző mikor röhögik el magukat a színészek is. persze ismét megvolt a mézesmadzag hogy “MAJD lesz valami félévad végén addig még nézd”..

Kissur - 2017. 10. 23. 23:38

A szemüveges, menőző csajt én lecsapnám már a fenébe, rettenetesen irritál, hogy azt hiszi, hogy menő, de közben hihetetlenül gáz és valótlan a karaktere. Az a baj, hogy mindegyik karakterre rá lehet húzni egy sablont, ahelyett, hogy több karaktert egybe gyúrnának és máris egy többdimenziós karaktert kapunk. Daryl meg azért menő, mert ő a végtelen nyilas puskájával lövöldöz, hosszú a haja, motorozik? Ergo megtestesíti a 80-as éveket. Áhh, nem bírok jót mondani erről a részről, vagy úgy a sorozatról.

stewieo - 2017. 10. 24. 01:33

Nem tudom. Nekem szimpatikus karakter Tara. A sorozattal már régen úgy vagyok, hogy nézem, jó várni a hétfőkre, ha éppen fut, de igazából már csak elmegy egynek kategória. Hozzám nőttek a karakterek az évek alatt. Az FTWD-hez viszont nincs türelmem. Talán majd ha egyszer ennek vége lesz ráveszem magam.

sepörd - 2017. 10. 24. 01:50

mellesleg honnan szereztek ennyi lőszert? nem úgy volt nemrég hogy úgy kellett gyártani 1-2 darabot is? most meg mindenre lőttek csak fogyjon.. a kukás bandával mi van?

winnie - 2017. 10. 24. 03:54

stewieo: tara jó arc+1!:)

danonino1984 - 2017. 10. 24. 05:57

Direkt részegen néztem meg, hátha másnap emlékszem belőle valamire, de sajnos semmi… :(

dexike3 - 2017. 10. 24. 07:27

sok korábbi hozzászólással egyetértek. nem azért volt a flasfwd-ban megborulva Rick, mert vívódik, hogy megölje Negant? mintha erről beszéltek volna. plusz az eseménysoron, ami odavezetett.
a guberálókkal mi van? azok nem elég fajsúlyosak, vagy velük egyik félnek sem kell foglalkoznia?
Gregory még az évadzáróban “nyalt be” Negannek, ha jól emlékszem.
az ablak kilövésre azért lehetett szükség, hogy a zombi hörgés lelkileg megviselje a bent lévőket.

ayren - 2017. 10. 24. 08:02

Mit csodálkoztok? Már az előzetes készítői ömlengésből is előre lehetett tudni hogy az átlagnál is sz*rabb lesz. Nem ezt csinálják mindig? Aztán nyakunkba zúdítják a bilit, és még büszkék is magukra.

ColdEater - 2017. 10. 24. 08:31

Igazából én nem is tudom, mit gondoljak, nem volt szerinte kifejezetten rossz a nyitány, de inkább erőltetett volt az egész. Túl gyorsan jött az akció, pedig eddig mindig több részen át vezették fel (habár sok nézőt pont az hozott ki a sodrából). Figyelemfelkeltés? Utalás, hogy innen pörögni fognak az események? Meglátjuk.
A vörös szemű Rick biztos maga alatt van valamiért, szerintem az a közeli jövő, a szakállas Rick (fullgagyi állszakállal, megjegyzem) pedig valószínűleg egy lehetséges jövő, vagy egy álom.
Úgy vagyok vele, ahogy @stewieo, várom a hétfőt mostantól, de “egynek elmegy” sorozat lett számomra, pedig milyen jó részek és évadok is voltak!

Attii - 2017. 10. 24. 08:35

Látom megy a fikázás divatból.

– nem random emberkéket öltek le hanem őrszemwket akik miatt lebukhattak volna.
– nem az üres ablakokra lődöztek, hanem a mögöttük lévőkre akik szintén tüzeltek.
– Rick kijelentette csak Ő ölheti meg Negant, ezért nem lőtte le senki. Bár a bagázsból valakit el kellert volna találniuk. Rick meg gondolom csak tüzelt és nem célzott rendesen Neganre.
– rengeteg lőszerük van az amazonoktól bár valóban pazarolták.

Kisebb hibák voltam, de a rész jó volt.

spoka - 2017. 10. 24. 08:36

Szerintem a vörös szemű Rick az a félévados zárója lesz, még a szakállas meg az évadzáró.

ayren - 2017. 10. 24. 08:41

Attii
Ja, divatból. Az esetleg nem lehet, hogy tényleg szörnyű a színvonal már hosszú ideje, és egyre csalódottabbak a nézők?

Rammsch31n - 2017. 10. 24. 08:44

Valaki meg divatból kezdte el nézni, mert ment a hype vonat… csak a színvonal már nem a régi… én a tavalyi évadot végigszenvedtem, meg megnéztem még most az 1. részt hátha lesz vmi, de ez kasza nálam… ennyit nem ér egyetlen poszt apokaliptikus sorozat sem.

scientist - 2017. 10. 24. 08:44

nem változott semmit, ugyanaz a vacak művészieskedés megy, semmitmondó nagy monológokkal. most legalább volt minimál akció. :D már a farm ahol élünk évad is szánalmas volt… :D

rotinaJ - 2017. 10. 24. 08:58

Pap be like : ne csináld…
Gregory elindul fél méterrel arrébbról.
Hmm.. Ez le fog lépni, bárcsak lenne egy automata fegyverem amivel lelőhetem, mielőtt lelép a verdámmal…

Soldierdsgn - 2017. 10. 24. 09:01

human: A legtöbb filmben fémtető helyett felborított asztalt használnak. Ennek lehet még a célpont tisztánlátásának megakadályozása is a cél. Én azt hittem, hogy azokat zombiterelés miatt rakták fel először.

spiros - 2017. 10. 24. 09:18

Sziasztok.
A farol fejest ugro ember az ki volt? Akit Rick elzavart a kutrol?

Ronaldo - 2017. 10. 24. 09:21

scientist:
Ebben részben egyet értek. Nem azzal, hogy mindig is rossz volt, hanem azzal, hogy korábban is ugyanennyi “hiba” volt a sorozatban. Az embernek kellenek az új ingerek és keresik azt az érzést, az újdonság erejével jár. És hát tény, hogy 8 évad után már nem fogja azt az érzést adni a sorozat, hiába ugyanaz a színvonal mint korábban, amit viszont istenítettek.
Csak hát mostanra többen átestek a ló másik oldalára és csalódottságuk elkerülhetetlen hozománya, hogy ezerszer kritikusabban nézik, mint azt tették korábban. Mintha nem lehetne bármelyik random akció sorozatnál kibicelni, meg óbégatni, hogy mekkora hülyeség már, miért nem ezt csinálták, vagy miért nem azt csinálták.

Ronaldo - 2017. 10. 24. 09:23

spiros: ha jól emlékszem az csak egy sima őrszem volt. Az kutas fickó, még feltűnt a végén mikor Carl konzervet vitt neki.

spiros - 2017. 10. 24. 09:30

Akkor viszont nem fejest ugrott hanem lenyilaztak.

winnie - 2017. 10. 24. 09:42

” Az kutas fickó, még feltűnt a végén mikor Carl konzervet vitt neki.”

ő valószínűleg visszatérő karakter lesz.

Ronaldo - 2017. 10. 24. 09:43

spiros: ja ja. ezt nem írtam, de nyilván :)

newzoli - 2017. 10. 24. 09:57

Sajnos én se ajnározhatom..ennél sokkal jobbat vártam..csalodott vagyok…tele van hibákkal..a faxom kivan Negannal..nulla alakitás..ez nem karakteres gonosz..ááááááh…:(((

nzoli17 - 2017. 10. 24. 10:09

hát amilyen félelmetes karakternek indult ez a negan, annyira lett leépítve (vagy talán felse volt építve soha??). Azt hittem végre ő majd megmenti a sorozatot, lesz egy olyan gonoszkarakter aki ha képernyőre kerül megfagy az emberben a vér, és lélegzetellálva várja ,hogy mi fog vajon történni,mert annyira kiszámíthatatlan lesz minden cselekedete. Erre mai részben oda jutottunk kb,hogy az se lett volna meglepő, ha bevágnak alá valami tom és jerry zenét, és elkezd futkorászni a képernyőn bóhosapkával a fején, a gólyózápor között ,hogy “úgysem kaptok el, itt vagyok még mindig” és közben nyújtogatja a nyelvét. Komédia szint az egész. Annyira lépítenek minden karaktert a sorozatban,hogy tök mindegy ki hal meg, sztem senkit se fog megrázni. Hol van már pl Carol is ? Amekorra badass karakter volt régen, ma csak a háttérben álldogál. Kinek tűnne fel, ha nem lenne? Ölték volna meg inkább 2 évvel korábban akkor lett volna súlya..mostanra semelyik karakter halála nem lenne súlyos..talán rick lányáé, vagy michonnért, de gyászoló ricket is láttunk már elégszer..szóval jaa..nem igen várok fejlődést

CrM - 2017. 10. 24. 10:17

Nem számítottam sokra, de még azt is bőven sikerült alulmúlnia. Nemcsak évadnyitónak volt gyenge, de a leggyengébb részek top 10-ébe simán bekerült nálam. Mintha egy 10 évesre bízták volna a kidolgozást. Bár abban több fantázia lett volna…

mrsitn - 2017. 10. 24. 10:51

Kb mindent elmondtatok előttem.
Rettentő gyenge rész volt.
Ha csak Carl benzinkutas jelenetéből állna egy rész, semmi baj sem volna. Azok a pillanatok adták a régi hangulatot, az idegen monológgal együtt. Jobban hatott mint Negan bármilyen szövege.
Gondolom a nemzetközi vélemény is hasonló…

Irgum76 - 2017. 10. 24. 10:58

szörnyű lett az arab srác szinkronhangja

és igen Ricknek tényleg kicsordul egy könnycsepp a szeméből

Tamás - 2017. 10. 24. 11:39

Nos igen, valóban lehetett volna jobb nyitány is,de láttunk már olyat,hogy az évadnyitó gyenge volt végül pedig egy jó évad lett belőle, én nem temetném még a sorozatot emiatt. Kíváncsian várom mi lesz, amúgy igen,hiányzott most a aztakú! faktor ,de még lehet a következő részekben,nem feltétlenül kell minden évadnyitóba ilyen szerintem.Lesznek itt még meglepetések úgy gondolom :)

(FTWD meg szerintem felfelé menetel ami a minőséget illeti, első két évad elég katasztrófa volt, most a 3.-ra úgy érzem kezd magára találni a sorozat. Örülök,hogy kiírták azt a jellegtelen karaktert ,mert nagyon lehúzta a sorozatot.)

ayren - 2017. 10. 24. 11:40

Ronaldo
Vagy: tehetségtelenebb emberek csinálják, mint az első évadokat, és romlott a színvonal.

winnie - 2017. 10. 24. 12:02

tamás: ez mindig benne van. és az is, hogy rosszabb lesz. meg az is, hogy remek kezdés után pocsék lesz. kérdés, hogy ki mennyire bízik a készítőkben és mennyire mászik bele a bizonytalanban, mert az szinte biztos, hogy a színvonal elég változó, és itt kell mérlegelnie az embernek, hogy van-e annyi nézős sorozata, ami megbízhatóan magas szintű.

Zsolti31 - 2017. 10. 24. 12:29

Logikátlan,ötlettelen,silány,szar volt!
Megjegyzem,nem most rolmlott el! Viszont most a korábbi botlásaikat is sikerült alul múlni :-)

Jack Bauer - 2017. 10. 24. 12:58

A sírós Rick nem tudom mi lehet majd a jövőben. Én kétlem, hogy Judith halála miatt lesz (gyereket nem nagyon ölnének meg a készítők), max Michonnet elkaszálják, de az meg megint mennyire unalmas már… gyászoló Rick, persze, nem volt még ilyen.

Ha tökösek lennének, kiírnák Carlt is, ez a konzerv adakozás is csodálatos volt. Igazán emberi. Nekik is alig van ellátmány, még el is osztogatja egy olyannak, akiről semmit nem lehet tudni, s az elmúlt években sem volt túl jó tapasztalatuk a vadidegenekkel.

Siralmas már ez a sorozat.

turosz - 2017. 10. 24. 13:04

Talán a sorozat mélypontja volt ez a rész, pont 100.-ra, gratula a készítőknek, akik nyilván nagyon büszkék magukra :)
Az akciójelenetek a mindkét oldal teljesen dilettáns “harcosaival”, teleportálásokkal, önmaga paródiájává váló Negannal elérték a minősíthetetlen szintet.
A beszédekkel-szónoklatokkal egyébként is ki lehet kergetni a világból, a jövőbéli jeleneteknek meg az értelmét nem láttam, ellenben állandóan megtörték a fő történet menetét, anélkül hogy bármit hozzátettek volna.
Így összességében a teljes rész kuka nálam.

Csigusz - 2017. 10. 24. 14:39

Na, idéntől már csak olvasva követem, de ez még így írva is teljesen kihagyhatónak tűnik :D
Azt jól olvasom, hogy a haláltotó ment a levesbe, mivel nem írtak ki senkit sem?

Sragi - 2017. 10. 24. 15:02

Szarból a fosig jutottunk :))
Nem ez nem “divatfika”
Azt hittem nincs lejjebb de van. Olyan szinten gagyi lett ez a sorozat, hogy nehéz szavakat talalni. A legnagyobb baj az, hogy nem tudom kaszalni a sok beleölt idő miatt.. Hol van az mar mikor az 1-2 évadot 3 délután alatt daraltam..

winnie - 2017. 10. 24. 15:03

leves. nem halt meg senki.

Hegedda - 2017. 10. 24. 15:31

A Macgyver verdákon meg mindig pusztulok, 0.5 mm-és tetőlemezpáncél édesjóistenem, nagyjából egy combosabb légpuska átlövi. Ehh.

Driver76 - 2017. 10. 24. 16:19

Egymásra licitál mindenki , hogy ki mennyire utálja . Komolyan szégyenlem magam , hogy nekem bejön.

winnie - 2017. 10. 24. 16:24

Driver76: wtf – miért? csak mert van, akinek nem tetszik a pár tucat kommentelő között? ha így lenne, én örülnék és hangoztatnám, ez a “more power to you”-kategüria. ha a facebookra elnézel, egy csomó 10/10-et találsz, az imdb-s értékeléseknél a nézők 2/3-a szerint 8-9-10/10-es volt a rész. ilyen alapon annak kéne szégyellnie magát, akinek nem jön be – de ugye miért tegye? én is azt hittem, hogy a többségnek be fog jönni az akciózás. (egyébként aki utálja, az nem nézi. csak van, akinek nem tetszett a kezdés, de a nézők nagy többségének bejött, sok-sok millióan imádják még mindig a sorozatot.)

(viszont attól, hogy neked tetszik, nem érdemes ilyen stílust felvenni, nem licitál senki, nincsenek hátsó szándékok, az ember csak leírja a véleményét. viszont sokkal többet segít az, hogy ha te is leírod, hogy miért jön be, mi tetszett igazán, hiszen sok negatív véleményt megindokolnak a népek, és ha valaki ide téved, csak azoknál fog látni alátámasztást.)

seven - 2017. 10. 24. 16:25

a nézettség is erősen megkopott önmagához képest. 11 millió néző. Hol vannak már a 16-17 milliós premierek!

Sragi - 2017. 10. 24. 16:38

Hegedda – 2017. 10. 24. 15:31
Áh MacGyver sírva fakad szerintem ha meglátja :D Egyébként komoly sufni tuning volt :D Nagen is díjazta.
Valószínűleg a 7.62-es Kalasnyikov golyó úgy ment volna át rajta, mint fing a gatyan.

fireblade "pistike" - 2017. 10. 24. 16:55

Egy AK-47-esel (v. AMD-65) simán átlövöd a vonatsínt :) persze acélköpenyessel..
Sosem értettem Negan istenítését, szemembe az első megjelenés óta egy szánalmas ripacs.. kb 10x? simán kinyiffanthatták volna..de ilyen “csoda történt” szinten menekült meg..
Az se értem mitől ő a főnök, mért fogadja el bárki a parancsait?
Sétálgat az emberei közt akiknél sorozatfegyverek vannak egy baseball ütővel..és játssza az istent….fejbelövik, és élnek boldogan..ennyi.
még egy rész esély..

miertez - 2017. 10. 24. 17:03

Megvan a hét idézete “Everything hurts” és a hét csalódása is. Nem volt egy jelenet ahol ne éreztem volna, hogy ez kínos.

steelwolf88 - 2017. 10. 24. 17:15

Ez a Negan megnemölése ez olyan volt, h mikor a ffi a nőnek berakja, de gondol egyet és inkább elmegy főzni!
Meg az a ,szelfi’ az minek kellett Ricknek?

seven - 2017. 10. 24. 18:02

gondolom hogy megalázza a saviorok előtt.

dAve - 2017. 10. 24. 18:12

Úgy látom nagyon jól döntöttem hogy elkaszáltam az előző évad végén. Egyaltalán nem érdekel a folytatás.

Ronaldo - 2017. 10. 24. 18:34

fireblade “pistike”:
“Sétálgat az emberei közt akiknél sorozatfegyverek vannak egy baseball ütővel..és játssza az istent….fejbelövik, és élnek boldogan..ennyi.”

Nem gyanús, hogy ezt bármelyik vezetőről vagy diktátorról elmondhatnánk a világtörténelemben? Vajon miért nem lőtték le őket sem a saját emberei, hm?
Fájdalmas olvasni, ezeket a kommenteket, ahol már a végletekig kivesézik az összes jelenet. Az egy dolog hogy többen ott is halálos hibát látnak, ahol más sorozatban szolidan elsiklanának felette, de amikor már oda is beleerőszakolják ahol nincs, az már vicc kategória. Ennyire nem szar TWD.

perszepolisz - 2017. 10. 24. 18:43

Ebben a részben a karakterek (írók) már gondolkodnak, tervezgetnek, sőt mi több cselekszenek. Ez már felüdülés a korábbiakhoz képest. Persze tök kretének, de a korábbi két-három évad még ennél a résznél is gyengébb volt!

Amúgy a The Walking Dead szerintem egy amolyan kísérlet. Ez egy interaktív sorozat lenne, amiben nekünk nézőknek az a dolgunk, hogy saját ötleteken törpöljünk, a sorozat készítői mindössze felskiccelnek egy vázlatot. Pl ki hogy ölné meg Negant, ki hogy védekezne a börtönben még a 3. évadban stb.

Csilla0422 - 2017. 10. 24. 19:12

Rick (puszta kézzel megölöm Negant, csak 1 embernek kell meghalnia) – elképzelése tökéletes ellentéte Gabriel és Carl cselekedetének (kimegy Gregoryért, ételt visz az éhezőnek).

Carl meggondolatlan? Igen! De biztos eszébe jutott, hogy neki is milyen jól esett az a puding.

Gabriel anno kizárt számos embert, most viszont egy ember miatt is kockáztat. Felelőtlen? Igen. De ez a szakmájából adódik, másrészt még vezekel is.

A TWD 8. évadában a főbb szereplőktől még mindig lehet látni ilyen dolgokat. Ezzel szemben Madison és a családja már kb. 70 nap után embertelen, gyilkol és rombol.
Rick és a csapata ölt embert? Igen, de ők mindig a “gonoszt” kapták meg. (Kivéve a farm és Alexandria). Madison és a családja viszont jó helyre került, de mindig lerombolták azt.

Nyilván azért vagyok csalódott kicsit, mert a 100. résztől többet vártam. De ez a rész (még a hibák ellenére is) sokkal jobb volt, mint az előző évad néhány epizódja. A Fearnél meg klasszisokkal jobb.

Irgum, köszi a választ.

fireblade "pistike" - 2017. 10. 24. 20:32

Ronaldo:

Soroljam azok nevét akik így végezték?? elég hosszú lista lenne :)
De a lényeg az hogy ezek törvények uralta relatíve normális világban éltek, de a TWD-ben semmi ilyen nincs..se szabályok,s e törtvények se felelősségre vonás hivatalosan..
Ha Carl simán fejbelövi a benzinkutas csókát (ahogy régen megtette már) történt volna bármi? nem
következmények nélküli világ az..
Ezért írtam..és az ilyenben bezony az erősebbik kutya bacik..és akinél fegyver van..és olyan parancsolgat neki akinél csak egy fabot.. hát nekem az vicces..

winnie - 2017. 10. 24. 21:03

“Soroljam azok nevét akik így végezték?? elég hosszú lista lenne ”

ez hol érv? az, hogy van rá példa? igen, van, ettől még ezerszer több ember van, aki nem lőtte le a diktátorát.

az pedig, hogy mi van a twd-ben, ők nem tudják, mármint ország vagy világ szinte, így marad a saját erkölcsi kódex.

a carl példát meg… hagyjuk az ilyet, a fotelrambózáson pedig érdemes túllépni, mindenki tudja, hogy acsargó kistinik a fotelből mindenkit kinyírnának, mert onnan mindenkinek nagy a szája, de attól, hogy nem csukják le az embert, még van következménye az emberölésnek. sokak számára a lelki hatás ezerszer súlyosabb lehet. megtehette volna, de az, hogy nem tette meg, elmondja, hogy milyen ember, vagyis elismétli, hisz azért így zajlott le a jelenet, mert a készítők ismerik őt, tudják, hogy ezt tette volna. (plusz, ha nincs makroszinten következmény, akkor van mikorszinten. ha nincs állami hatóság, akkor van közösségi hatóság, stb. nagyon messze van az, hogy itt ne legyenek következmények.)

Lukasz - 2017. 10. 24. 21:56

Csalódás,adok neki még max 2-3 részt és ha ez lesz akkor kassza.

dbew - 2017. 10. 24. 22:25

az eleje olyan dög unalmas volt
az első 9 perc mi volt? szenvedős nagyon

Saariankooh - 2017. 10. 25. 09:46

Hogy miért nézem még? Talán megszokásból, talán csak kíváncsi vagyok milyen mélyre süllyedhet ez a sorozat vagy csak azért mert valamilyen szinten megszerettem, de semmiképp sem azért mert jó.

A két frakció közötti vajúdás nekem azt juttatja eszemben amikor Dermesztő azt mondja Son Gokunak, hogy “… 5 perc múlva felrobban a bolygó!” ami 50 rész után sem következett be, de még mindig lelkesen várom, hogy megtörténjen. De akkor még gyerek voltam és naív…

Így vagyok Negan-el is. De most nem tudom van-e értelme végigszenvedni a soron következő részeket csak azért, hogy az évadzáróban Rick könnyes szemmel lebaltázza vagy le”Lucy”-za.

fireblade "pistike" - 2017. 10. 25. 10:18

mindegy, választ írtam, nem jelent meg..szokásosan :)
Ha olvastad, olvastad, ha nem,nem

Az egész sorozatban az a legérdekesebb hogy mindenáron azt erőltetik, hogy egy normális törvények uralta világban vannak, ahol van alá fölérendeltségi viszony, ahogy régen. Pedig ez tévedés.
Elvileg bárki bármit megtehetne és nincs következmény.
Fura, hogy Negant állítják be ugye a rossznak, pedig ha megfordulna a kép, és mondjuk Negan története lett volna a sorozat fővonala..akkor most Rick és csapata lenne Negan csapata helyén..
Simán tükörkép az egész..

Sheriff Hood - 2017. 10. 25. 11:44

Írták előtte, hogy ez lesz a 100. rész, de közben eszembe sem jutott, de ha nem volt jobb közepesnél, akkor az a 100. epizódtól függetlenül nem volt az.

Engem sem nyűgözött le a nyitány, azon gondolkoztam utána, hogy Kirkman is kezd kicsit olyan lenni, mint King, hogy ritka a jó adaptáció. A TWD legnagyobb baja szerintem továbbra is az, hogy görcsösen igyekszik új irányokat kijelölni, hogy az alapanyagot ismerők számára is legyen izgalom és meglepetés, csakhogy ez nem ezen múlik. Egy jó adaptáció attól kéne jó legyen, hogy megragadja az eredeti szellemiségét, hangulatát, feszültségét és vizuálisan tesz hozzá, megmutat olyan dolgokat, ami két képkocka között elveszik.

Ehhez képest a TWD átír dolgokat, szálakat, sorsokat és csak NAGYON ritkán talál be, a legtöbb értelmetlen, súlytalan vagy egyenesen gagyi lesz. A 7. évad nyitánya számomra sorozat egyik legemlékezetesebb epizódja. Sokan támadták “kínzáspornó” címszóval, és az ilyen filmeket kifejezetten nem szeretem, viszont azokat a jeleneteket szinte képkockáról képkockára vitték filmre és az eredetiben is ilyen volt, felkavaró, gyomorforgató és sokkoló. Ezt egy az egyben visszakaptam Negan első megjelenésétől a sorozatban is, hiába “tudtam”, hogy mi következik (és ugye részben meg is vezették a “képregényeseket”).

Az ellenpélda a The Grove című epizód a negyedik évadból. Semmi hasonlót nem írt Kirkman, viszont Tyreese, Carol és a kislányok tragikus kitérője a kis oázisba szintén megrendítő erejű és teljesen jól felépített minidráma volt negyvenegynéhány percben.

Jó kérdés, hogy ha nem olvasnám az eredetit és nem lenne mihez viszonyítanom, jobban élvezném -e vagy esetleg nem is lennék kíváncsi már rá. Engem nem kis részben azt tart a sorozat mellett, hogy egyrészt egy másik médiumban is követem nagyrészt ugyanezen szereplők sorsát, így érdekel, mi lesz velük, másrészt kíváncsian várom mindig, hogy mit követnek és mi marad ki, milyen emlékezetes pillanatokat hogyan ültetnek át. De ebből kifolyólag szembetűnőbbek a hibák, pongyolaságok és mellélövések is.

Mindezekkel együtt engem érdekel a sorozat és hogy mi lesz, ezért nézem. Viszont egyre kevésbé értem azokat, akik lassan már másfél éve “szenvednek” hétről-hétre a képernyők előtt és a kommentmezőben is és még mindig nézik. Minek? Annyi jó dolog van az életben, ha ennyire bosszant, idegesít és jelenetről-jelentre akadtok fenn minden apróságon, kár az időt fecsérelni. Nézzetek valami jobbat helyette vagy csináljatok olyasmit, amiben örömötöket lelitek. Alternatívaként javaslom a téli-nyári darát egy-egy félévad végén, és akkor egyben hátha könnyebben lecsúszik. Így a kíváncsiságotok is ki lesz elégítve és nem lesz idő minden apróságon fennakadni, hacsak nem jegyzeteltek közben. :)

winnie - 2017. 10. 25. 12:17

Sheriff Hood: ” még mindig nézik. Minek? ”

mert van, aki reménykedik? vagy tényleg nincs jobb, amit nézhet, stb. de az látszik, hogy egyre többen és többen szállnak ki, és idővel ez a sorozat is elér oda, hogy már csak olyanok maradnak, akiknek minden rész tetszik, és akkor a vélemények megteremtik az illúziót, miszerint nagyon jó. és persze lehet, hogy nagyon jó is lesz, ez sem kizárt.

Enzo - 2017. 10. 25. 14:24

8×01
“egyébként azért durva hogy sikerült az ÖSSZES negatív TWD trope-ot egy epizódba összesűríteni” ééés tényleg!

Hát, az már a kezdésből látszott, hogy a művészieskedésből még mindig nem akarnak visszavenni a készítők. Furcsa, hogy már most ellőtték a trailerben beharangozott őszRick-es jövőbelátást, amiben egyébként Michonne sokkal kevesebbet öregedett, Carl-t meg direkt csak háttal mutatták, mert úgy egyszerűbb :D Az egész összevissza szálkezelés nem igazán jött át, a szivárványostükröződős kisírt szemes Rick-es jelenetet nem tudom hova tenni (illetve van egy tippem, de az spoileres lenne), és a beszédet is összevissza helyezték el a részbe. Nagyon nem erre kéne fektetni a hangsúlyt, ebből a sok idősíkból 1 elég lett volna.

Jár a pluszpont a megerősített autókért, meg a kamera ahogy végigment az összeálló, egymással ismerkedő seregen, az a jelenet is egészen jó volt. Az outpost-ok levadászása és a bejutás viszont nevetségesen könnyűre sikerült, arról nem is beszélve hogy 1.Negan simán kiáll az erkélyre (mesterlövészek??), 2.nem próbálják meg lelőni, amikor meg igen, akkor meg persze el se találják. Gregory árulása nem meglepő, én úgy éreztem hogy Maggie-nek fel kellett volna szólalnia, és kvázi átvennie a Hilltop vezetését, ezt végül Jesus félig-meddig megtette. Az ammo pazarlás felsőfokon ment a részben ismét, a 4 figyelmeztető lövés ugyanúgy indokolatlan volt, mint az ablakok módszeres betörése (ha úgyis robbantanak, az bőven elég a zombikat odacsődíteni). Maga a robbantós terv egyébként duplán ügyes volt: a kiküldött Savior őrjáratot kiiktatták és egyben a zombisereget is elirányították a Savior HQ felé, ezt el kell ismerni.

Darabkák:
– Daryl & Dwight nyíllal üzengetés kicsit parasztvakítás, de menő, el is felejtettem, hogy Dwight még mindig nem bukott le Negan előtt.
– Várható volt, de tetszett, ahogy Rick 10-től visszaszámolt, de már 7-nél elkezdett lőni…Negan ellen így lehet, play dirty.
– RIP lakókocsi :(
– Carl és az arab(szerű) random srác szálával semmi gond nem volt, aranyos lett.
– Volt egy-két “guszta” zombi/félzomi/zombifej, de hát azt tudtuk, hogy a maszkmesterek ehhez értenek.
– A CGI fel se tűnt, hogy rossz lett volna, de lehet hogy elvonták a figyelmem az egyéb hibák :D
– 100.rész, elvileg voltak visszakacsintások a pilotra -> ebből max Carl parkolós jelenete és a sorozat kezdése közti hasonlóság jött át.
– Gabriel miéééééért menti meg Gregoryt, te jó ég, visszazüllesztik butába a karaktert megint? Mondjuk Negannel bezárva oda nem biztos hogy sokáig lesz még életben “kedvenc” papunk… :D

#hétidézete:
“They say you can wage war through the second trimester.” :D /Maggie/

“-I hope you got your shitting pants on.
-What?
-Your shittin’ pants. I hope you’re wearing them right now…’cause you are about to shit your pants.” :D /Negan/

Quantumleap - 2017. 10. 25. 14:54

fireblade “pistike:”
“Fura, hogy Negant állítják be ugye a rossznak, pedig ha megfordulna a kép, és mondjuk Negan története lett volna a sorozat fővonala..akkor most Rick és csapata lenne Negan csapata helyén..
Simán tükörkép az egész..”

Látom, egyesek még mindig nem bírnak erről a marhaságról leszakadni, hogy Rickék semmiben nem különbek Neganéknál. Sokadjára kérdem:Rickék mikor bántalmaztak és/vagy tartottak rémuralomban ártatlan embereket? Mikor vették el erőszakkal azt, ami a másé? ÉS még jutnának eszembe kérdések, ha tovább gondolkodnék. Egyszer s mindenkorra el kellene hagyni ezt az abszurd nézpontot, és belátni: A Neganhoz hasonló figurák ott a TWD világában éppúgy gonosznak számítanak, mint a jelen civilizált világban.

Quantumleap - 2017. 10. 25. 14:57

Ja, és még mielőtt valaki avval jönne, hogy az oceansideiaktól elvették a fegyvereket, emlékeztetem, hogy megígérték nekik, hogy visszaadják őket, miután legyőzték Negant. Az mondjuk igaz, hogy valamennyit legalább hagyhattak volna náluk. De szerintem Oceanside is be fog csatlakozni pár részen belül.

winnie - 2017. 10. 25. 15:02

“még mindig nem bírnak erről a marhaságról leszakadni,”

ezért nem kell etetni:) megint oda süllyedünk, hogy egy kommentelőről szólnak a kommentek és annak nincs értelme.

ezen lépjünk túl. már korábban is kiderült, hogy ostobaságot állít, le lett futva (visszanéztem, kétszer is) a kör, kiderült, kinek van igaza, pipa. elfogadom, hogy valaki rosszul emlékszik a sorozatra, vagy félreértelmez jeleneteket, ez benne van, én is benézek egy csomó mindent, de tényleg meg kell tanulni tovább lépni, főleg, hogy a gyengébbek kedvéért (illetve, hogy az új nézők képben legyenek), az írók újra meg újra definiálják a karaktereket. hinni mindenki azt hisz, amit akar, csak feleslegesen ne vitázzunk rajta, ne raboljuk egymás idejét, inkább linkeljünk korábbi kommenteket, vagy akár külföldi oldalakat.

Quantumleap - 2017. 10. 25. 15:03

Enzo:

“– Várható volt, de tetszett, ahogy Rick 10-től visszaszámolt, de már 7-nél elkezdett lőni…Negan ellen így lehet, play dirty.
Itt nekem akaratlanul is beugrott a Reszkessetek betörőkből a Szennyes lelkű angyalok. :D
Ez a számolás dolog nyilván visszavágás volt a 7×01-beli pszichoterrorra, amikor úgy tűnt Ricknek le kell vágni a Carl kezét. Hogy korábban lőtt, az meg esetleg arra, hogy Negan az első begyűjtő látogatására Alexandriába korábban ment, mint mondta.

Mate4182 - 2017. 10. 25. 16:46

Nem szokasom vedeni vagy dicserni (vagy szeretni :D ) a walking deadet de , es most elore felkeszulok ugy kommentelni hogy egyedul vagyok mindenkivel szemben :

En pozitivan csalodtam!

Nalam a 7 rvad annyira lenntre tette a mercet hogy en meg ennel is kevesebbre szamitottam.
Az egesz elozo evadban osszesen nem tortent annyi ,,akcio” mint ebben a reszben.
Fos volt? Az !
Vallalhatatlan? Az!
Vartam toluk barmi vilag megvaltot? Nem!
Es ez a lenyeg. A ti izleseteknek azert nem felel meg, mert ti meg mindig az elso evad (ok) zsenialitasanak hatasa alatt vagytok.
El kellett volna reg engedni.
A walking dead egy gyerek. Aki barmi igeretes bebi volt. Olykor kicsit undorito, de imadnivalo, elgondolkodtato es remenyekkel teli.
Mire 7-8 eves lett, egy rosszindulatu, ostoba kis rohadek akinek okkal nincsenek baratai.
En azt vartam hogy unalmas, fos resz lesz, gagyi elkepzelesek es gagyi megoldasok es ehhez kepest kaptam egy semmikepp sem unalmas, fos reszt, nem olyan gagyi elkeozelesekkel es gagyi megoldasokkal.
Ui.: szerintem azert lottek el 10szer annyi skulot, hogy amolyan pszichologiai hadviseleskent erzekeltessek: nekik van eleg loszeruk kedvukre lovoldozni

winnie - 2017. 10. 25. 16:48

Mate4182: én már annyira nem emlékszem a régi részekre (mondjuk sosem tartottam kiemelkedőnek a sorozatot, de voltak remek részei), hogy biztos nem azok fényében ítélem meg, de nyilván van, aki ezt teszi. egyszerűen csak azt nézem, hogy mennyire köt le a 40 perc, mennyi érzelmet csak elő belőlem, mennyire szórakoztat, stb. és én vagyok az, aki képes még a guilty pleasure-t is értékelni. de mint írtam, hittem, hogy ez pozitívabb fogadtatásban fog részesülni.

Im91 - 2017. 10. 25. 19:39

Szerintem a legtöbben túl szigorúan ítélik meg a sorozatot és nem látják, hanem csak nézik. Átfutottam a kommenteket most csak kapásból reagálnék párra. Akik arra panaszkodnak, hogy például miért nem nyírták ki azonnal Negant és a hadnagyokat, ha figyelték volna a részt, Rick kiemelte a beszédében, hogy az a terv, hogy csak Negant ölik meg a többieket megkímélik, ha megadják magukat. Akik azt várják, hogy legyen több tartalmas párbeszéd, azoknak leírom, hogy most a sorozat harcokat mutat be, az elkövetkező részekben is főleg azt fog.
Lehet kritizálni meg belekötni mindenbe, de látni kéne, hogy ez egy képregényen alapuló sorozat és értelemszerűen fő vonalakban azt fogja követni, tehát valamennyire érthető ha a rendezést kritizálja valaki, de a történetszálakat értelmetlen, hisz “adva van” .

Seni88 - 2017. 10. 25. 20:45

Kissur, ezen én is elgondolkodtam. Egyszerűen főhőseink azt hiszik, hogy egy hadseregnek elegendő lőszerük van pedig az tényleg véges. Erről pont eszembe jutott egy híres youtuber (Freddy D), aki csak fogná a fejét ennyi értelmetlen jelenet láttán és közben kijelentené: “Ezt a f..t.”
Sokan nem szerették a Kormányzóval készült epizódokat. Komolyan visszasírom a tankos támadás színvonalát, mert ott bőven volt akció még, ha hőseink előnytelen pozícióból indultak is. Ott nem lövöldözgettek üres épületekre vagy ablakokra, hanem tényleg vérre menő harc volt és a zombik is bekavartak a küzdelembe.

Seni88 - 2017. 10. 25. 21:43

“Jack Bauer – 2017. 10. 24. 12:58
A sírós Rick nem tudom mi lehet majd a jövőben. Én kétlem, hogy Judith halála miatt lesz (gyereket nem nagyon ölnének meg a készítők), max Michonnet elkaszálják, de az meg megint mennyire unalmas már… gyászoló Rick, persze, nem volt még ilyen.”

Ehhez képest a készítők megölették: Sophiat, Micát és a testvérét, még a börtönben a szemüveges srácot (aki végül másokat megharapott), Alexandriában a nőverő orvos két fiát. Hirtelen ennyi jutott eszembe 7 évad távlatából. Az igazán bevállalós rendezők meglépnék még, ha elsőre negatív visszhangja lenne a kivitelezésnek.

Jack Bauer - 2017. 10. 26. 13:59

Seni88: mondjuk igaz, bár Judith életkorát még mindig nem tudom megítélni (2-3 éves?). Ezzel szemben Sophia volt a legfiatalabb átváltozó, talán 8-9 évesen. Azért Judith nem igen tudna semmilyen ellenállást tanúsítani mondjuk egy számára veszélyt hordozó szituban, míg egy 8-9 éves már talán

Im91 - 2017. 10. 26. 22:27

A Kormányzós támadás ha jól emlékszem félévad finálé volt. Várjuk ki itt is mit tartogatnak, a kölcségvetés sajnos nincs az egekben.

Dudli - 2017. 10. 28. 00:41

“főleg ember-ember elleni harc”

Ezt jó volt. :D Én csak ember harcot láttam :D
Ugyanis az ellenfelet nem mutatták. Gondolom nem volt cash több statisztára.
Dicséretes, hogy kilőtték az összes kis négyzet ablak üvegét, de mire mentek vele?
Megjelenik egy csávóka a kocsinál, durr bele, mindenki tüzel ezerrel, aztán mégis vélhetően meglógott.
De komolyan ez volt Negan nagy terve, hogy a félhülye Gregorival fenegyegőzik? :D Először nem akartam elhinni. Ahogy azt sem, hogy miért nem kapják le a 6 fős górésereg 5 tagját, aztán go haza.
Értem én, hogy a készítők nem nyíratják ki Negant az első részben, de akkor lehetne értelmesebb sztori. Kezdhettek volna mondjuk egy kisebb sereggel, aztán szép sorjában…
Ja és hol volt itt az irgalom? Rick megsajnálja a végén Negant? :D Lehetett volna az, hogy bemennek az épületbe (miért nem tették?) és szembesülnek vele, hogy ott is él egy szerencsétlen nép, akik nem tehetnek semmiről. Mennyivel értelmesebb sztori lett volna. Ugyan hova kellett annyira sietni a végén?
Ejj, visszasírom a Kormányzós részeket.

winnie - 2017. 10. 28. 06:35

“sorozatot és nem látják, hanem csak nézik.”

de arra célzol, hogy aki szerint nem jó, az csak nézi, aki szerint jó, az látja? nem hiszem, hogy érdemes lenne mások fejével gondolkodni, és attól még lehet egy vélemény megalapozott, mert negatív.

ez a hozzáállás, amit te írsz, elég fura.

“Akik azt várják, hogy legyen több tartalmas párbeszéd, azoknak leírom, hogy most a sorozat harcokat mutat be, az elkövetkező részekben is főleg azt fog.”

ööö, “akik azt várják, hogy jó lesz, azoknak leírom, hogy nem lesz jó”? vagy legalábbis ezt ilyen hangsúllyal írod.

semmi nem akadályoz meg senkit, hogy tartalmasat írjon, vagy, hogy ne csatákat írjon. de akár tartalmatlan valami, akár csatás vagy nem csatás, elvárás csakis egy van, hogy jó legyen. és attól, hogy “harcokat mutat be” egy sorozat, még lehet azt mondani, hogy “rossz, mert harcokat mutat be”. főleg, ha rosszul megvalósítva teszi.

ha valaki azt írja, hogy megölhették volna negant, akkor annak igaza van. megölhették volna. meg meg lehetett volna írni úgy a szitut, hogy ne lehessen ilyesmit írni. de ők úgy írták meg, hogy az ember nem érti, miért nem tették meg. pont ezt írom a kritikában gabriel és rick jelenetére. ha már azt megírják, hogy gabriel megmenti negant azzal, hogy ricket elrángatja, akkor magát a jelenetet sokkal jobban kellett volna megírni.

“Lehet kritizálni meg belekötni mindenbe,”

így van, te is ezt teszed, pedig ez a lényeg, hogy lehet és kell. ezért fura, hogy valaki kritizál, és te meg is belekötsz abba, amit mond, és azzal vádolod, hogy csak nézi és nem látja. de aki ilyet ír, miért van meggyőződve arról, hogy ő az, aki látja?

winnie - 2017. 10. 28. 06:40

ezt viszont kiemelt, mert abszurd és butaság, vagy legalábbis arra utal, hogy annyira nem ismered az adaptációkat.

“de látni kéne, hogy ez egy képregényen alapuló sorozat és értelemszerűen fő vonalakban azt fogja követni, tehát valamennyire érthető ha a rendezést kritizálja valaki, de a történetszálakat értelmetlen, hisz “adva van”””

vegyük ki azt, hogy képregény, mert sok olyan sorozat van, ami alapul valamin. regényen, mondjuk. nem értelemszerű, hogy követi. nem kell követni. sőt, a legtöbb adaptáció nem követi az alapanyagot, hanem eltér tőle. azért, mert az írók szeretik, ha saját dolgokat találhatnak ki.

nyilván a twd-nél az a cél, hogy a saját ötletek mellett hűek maradjanak az alapanyaghoz, de ettől még miért lenne értelmetlen kritizálni az alapanyagot? arról mondasz véleményt, amit látsz (vagy nézel…), attól hogy van alapanyaga, még lehet véleményt mondani. (ha valamiről véleményt mondok, és később megtudom, hogy volt alapanyaga, akkor vissza kell vonnom a véleményt?)

az, hogy valami adaptáció, az nem kell, hogy védelmet jelentsen, de oké, lépjünk túl ezen. egy marha jó képregény az alap. akkor miért ne lehetne kritika tárgya az, hogy esetleg valaki nem érzi a sorozatot marha jónak, de még közepesnek sem.

winnie - 2017. 10. 28. 06:43

a lényeg: egy sorozatot 100 ember 100 féleképp készítene el, a kritikák az elmúlt években elég látványosan azt jelzik, hogy elég sok múlik azon, hogy ki a showrunner. még a legnagyobb rajongó is elismerheti, hogy egy frank darabont meg glenn mazzara kirúgása után nem biztos, hogy jó döntés volt egy tapasztalatlan írót, scott m. gimple-t megtenni sorozatfőnöknek csak azért, mert tudták, hogy őt lehet irányítani, ő mindenre bólintani fog, míg a többiek el akartak térni a képregénytől. gimple lehet, hogy tapasztalatlansága ellenére jó író, de egy showrunnernek a feladata kábé minden az íráson kívül, és a twd jelenleg sokszor úgy tűnik, hogy nem az íráson bukik el, nem azon, hogy nem jó az alapanyag, hanem egyéb showrunneri döntéseken.

mert abban szerintem egyetérthetünk, ha valaki követni is akarja a képregényt, akkor is lehet jó vagy kevésbé jó a végeredmény.

winnie - 2017. 10. 28. 19:19

végre utolértem magamat az interjúkkal. íme a hivatalos válasz, hogy rick miért nem lőtte le negant:

“What shouldn’t be glossed over is Rick is offering surrender to everyone else,” Gimple said. “He wants them to, more or less, be on his side after that.

“If he just shot Negan there, that would have been a shortcut to the war. He was making a play to not be in full violence with these people, because you see what happens after that. The next step for everybody is pretty heavy and intense.

“If in fact Negan’s other lieutenants had given up, it would have been over.”

Hodor logopédusa - 2017. 10. 28. 21:23

sztem kap még a pofájára Rick Negantől ezért.

Rick itt ziccerben volt és nem lőtte be a helyzeteket sporthasonlattal élve, ezért meg fog bűnhődni később.

mi történt a seprűnyeles Morgannel, hogy a nevét adja ehhez az akcióhoz? csalódtam benne.

_Peter - 2017. 10. 29. 12:51

winnie köszi a készítői idézeteket, mindig nagyokat nyerítek rajtuk. Ezek szerint Gimple szemében ami eddig történt az nem háború? :)

Gabor.V - 2017. 10. 29. 20:47

Idén is azt a forgatókönyvet használják amit az elmúlt 3-ban:

WD Forgatóköny (MINTA)

Pár zombi, gonosz ember csúnyán néz, picsogás.
…Főcím…
Picsigás
random számú zombi
Picsogás 10 percig.
gonosz ember gonoszkodik
Random témán picsogás 20 percig
zombik (1-10db között)
A random témán további picsogás 5 percig
…Vége…
beharangozó: Pár zombi, gonosz ember csúnyán néz, picsogás.

Na ezért nem tudom rávenni magam, hogy még 20szor végignézzek egy tök ugyanilyen rész. Inkább a Z Nation.

===== WD Kasza Activated ======

Gábor - 2017. 10. 30. 10:22

Gagyi volt az új rész is :((((

Shai - 2017. 10. 30. 16:29

Szerintem meg fasza volt. Tetszett a vegen a zenere arcbemutatas. Meg Ricknek a Gracie pofon.

Divexa - 2017. 10. 30. 18:59

Ez egész jó kis rész lett volna, ha nem kellett volna lassítva nézni a “megfáradt” arcokat. És nem a végére gondolok, az egész rész alatt, többször. Nem is értem mire volt jó? Időhúzás? Művészieskedés? Bosszantó, hogy már csak azért tartok ki, mert kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle. Rég rossz ha beleteker az ember, mert unja. No sebaj, hátha a köv. rész jobb lesz. Nem tudom mitől, de a remény hal meg utoljára. :)

vasutas - 2017. 11. 03. 13:37

jézusom, most láttam az évadnyitót. Ez mi volt? Aki erre azt mondja közepes,állítom hívőként áll a sorozathoz.
Hova tűnt Negan több száz embere?
Miért halkultak el tiszteletteljesen a zombik Negan és Rick beszéde alatt?
Miért lőtték szét a tetőteret, ahonnét nem lőttek ki soha?
Maggie végül mikor lesz terhes fizikailag is?
Az rész első felében miért volt ennyi Családi Titkok színvonalú dialógus?
Végülis milyen koncepció alapján jött ki Negan 5 tárasával felkészületlenül fegyver nélkül azok elé, akik fegyverrel elüldözték korábban?
Borzasztó amivé lett, remélem az ősz rick azt jelzi, hogy a 8. évaddal zárul ez a borzalom.

Kopasz - 2017. 11. 06. 11:34

Nem mostanában fog véget érni a Walking Dead, vasutas. Hosszú évekre terveznek ezzel a sorozattal, évtizedekre, de merem remélni, hogy észbe kapnak :D

habbbea - 2017. 11. 06. 14:04

teljesen logikátlan és gyenge az egész.
Miközben fegvver és lőszerraktárat keresnek össze-vissza lövöldöznek, eszetlenül használva a drága lőszert.
Két szemben álló csapat lő egymásra, az egyikből mindenki elesik, a másikból senki.
Na és az az érzelgősség, ami sokszor minden előzmény nélkül jön el…
A minden átmenet nélkül fontossá váló mellékalakok sem hiányoznak.
Én már sajnálom szegény színészeket, micsoda blődséget kell eljátszaniuk.

Végeztem ezzel a sorozattal, a drága időmet a továbbiakban nem pazarolom rá.

seven - 2017. 11. 13. 15:30

alig várom a heti posztot.
a mostani epizód volt szerintem az eddigi mélypont, a terepjárós üldözésnél hangosan felnevettem. te jó ég mi történt ezzel a sorozattal???

Nézőke - 2017. 11. 13. 16:26

…hát ez…..na.. tejóég mi volt itt. MI A SZENT BULLSHITÉRT NÉZZÜK EZT a szemetet MÉG????????
NA majd a kibeszélőben.

A. - 2017. 11. 13. 18:53

Borzalmas. Kasza.

Zsolti31 - 2017. 11. 17. 08:21

A rajzfilm tigrist elfogyasztották a zombik :-)
Én bíztam benne hogy majd betáltosodik,de ez egyre sz..abb!

seven - 2017. 11. 20. 10:38

Húha, megvolt az évad első “jó” része!

Irgum76 - 2017. 11. 20. 10:39

8×05

Na erre a részre talán még a fanyalgók is azt fogják mondani, hogy klafa
nálam eddig az évad legjobb epizódja
Nagen végre nem egy idegesítő pojáca volt hanem tényleg félelmetes
és kaptunk valami háttér infót is róla
Gabriel meg nekem eléggé a szívemhez nőt ahhoz, hogy ne érdekeljen a sorsa
egy-két badarság volt csak benne ami felett szemet lehet hunyni

a robbanás ha annyi robbanóanyag volt amivel egy épülete akartak felrobbantani, hogy úszták meg tíz lépésre a kocsitól
de itt mondjuk lehet azzal magyarázni, hogy a fele plasztik volt az meg nem robban a tűztől

a másik, hogy a munkások kicsit korán kezdtek el lázadozni a víz miatt
ennyi idő alatt Nagenéknak semmi bajuk nem volt egy csepp víz nélkül

winnie - 2017. 11. 20. 14:47

“Na erre a részre talán még a fanyalgók is azt fogják mondani, hogy klafa”

én nem fogom:)

Zsolti31 - 2017. 11. 20. 23:05

Reményt ébresztő rész volt :-)

Ide írd


kötelező

(kötelező, de megtartjuk magunknak)

Ezeket a HTML parancsokat használhatod:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Ennek a posztnak külön RSS feedje van a hozzászólásaihoz